خانه / دعا و طلسم خوش شانسی و بخت و اقبال / دعای مجرب برای خوش شانسی,سوره ای برای خوش شناسی,دعا و طلسم خوش شانس شدن

دعای مجرب برای خوش شانسی,سوره ای برای خوش شناسی,دعا و طلسم خوش شانس شدن

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دعای مجرب برای خوش شانسی,سوره ای برای خوش شناسی,دعا و طلسم خوش شانس شدن را برای شما عزیزان قرار دادیم . آیا شما هم دوست دارید در زندگی و کار ها خوش شانس باشید ؟ همه دوست دارند خوش شناس باشند ولی انگار خوش شانسی یک نعمت الهی است ! که در بعضی افراد وجود دارد و در بعضی انسان ها نه . برای اون دسته از افرادی که اقبال خوبی ندارن و به قول معروف خوش شانس نیستن یه راهکاری داریم . استفاده از انواع دعاهای مجرب و خوب برای خوش شانسی سریع و آسان و سوره هایی از قرآن برای خوش شناسی و شانس خوب آوردن و دعا و طلسمات مجرب و قدیمی و قوی  برای خوش شانسی و بخت و اقبال خوب آوردن . در ادامه مطلب با ذعا و طلسمات خوش شانسی و ادعیه و اذکار مجرب برای شانس خوب آوردن و سوره های قرآنی و دعاهای نایاب برای خوش شانسی و داشتن بخت و اقبال خوب در کارها را مشاهده خواهید کرد .

دعای مجرب برای خوش شانسی,سوره ای برای خوش شناسی,دعا و طلسم خوش شانس شدن
دعای مجرب برای خوش شانسی,سوره ای برای خوش شناسی,دعا و طلسم خوش شانس شدن

دعای مجرب برای خوش شانسی,سوره ای برای خوش شناسی,دعا و طلسم خوش شانس شدن,دعای مجرب برای خوش شانسی,طلسم قوی برای خوش شانسی,چگونه میتوان خوش شانس بود؟,راه ها و روشهایی برای خوش شانس بودن در زندگی و کارها,داشتن شانس و بخت و اقبال خوب در کارها,آیا سوره ای برای خوش شانسی وجود دارد؟,سوره های قرآنی مجرب برای خوش شانسی,دعا و طلسمات برای خوش شانسی و بخت و اقبال خوب داشتن,ادعیه و اذکار قرآنی و مجرب برای خوش شانسی و بخت اقبال نیک,دعای خوش شانس شدن,بهترین طلسم و دعای شانس,طلسم خوش اقبالی,دعا برای خوش اقبالی و بخت و شانس خوب,طلسم قدیمی و مجرب برای خوش شانش شدن و بخت اقبال خوب

دعای مجرب برای خوش شانسی,سوره ای برای خوش شناسی,دعا و طلسم خوش شانس شدن

آیا بخت و اقبال، واقعیت دارد؟ بد شانسها و خوش شانسها بخوانند !

بخت و اقبال, خوش شانسی, بد شانسی

 بد شانسها بخوانند! خوش شانسها هم بخوانند!(آیا بخت و اقبال، واقعیت دارد؟)

  پاسخ حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان :عناوین و واژه‌هایی همچون شانس و بخت و قسمت و غیره هرگز واقعیت خارجی نداشته و از نظر فرهنگ اسلام و معارف مذهب نیز کاملاً مردود و باطل می‌باشند مضافاً به این که هیچ عقل و منطقی نیز آن را تایید نمی‌کند و فلاسفه و حکماء نیز فرموده‌اند هر معلولی و پدیده‌ای و حادثه‌ای در عالم طبیعت و جهان هستی علّت یا علل خاصِ به خودش را دارد.

 

انسان محکوم عقل و اراده خود می‌باشد و با قدرت انتخاب و اختیاری که دارد می‌تواند سرنوشت خویش را عوض کند و تنها نظر کردن به داستان واقعی و حقیقی جناب حرّ بن یزید ریاحی و عمر سعد ملعون می‌تواند این حقیقت را آشکار کند که هر دو با یک فکر و یک عقیده و با یک غرض و هدف مشترک و در تحت فرماندهی و دستور یک حاکم و فرمانده به نبرد با امام حسین(ع) آمدند ولی در یک شب هر دو با فکر و اندیشه‌ای که کردند 2 تصمیم دُرست مخالف هم و ضدّ هم را گرفتند یکی مصمّم شد دنیا را اختیار کند و به طمع حکومت ری دست به قتل امام زمان خویش بزند و دیگری در همان شب با فکر خود تصمیم گرفت سعادت ابدی و جاودانگی را در دنیا و آخرت برای خود انتخاب کند.

 

اگر بنا بود افعال انسان‌ها معلول اراده و اختیار مستقیم خداوند باشد و قسمت و شانس و بخت و غیره و غیره در حوادث تاثیر داشته باشد حتما می‌بایست نتیجه و عاقبت کار این دو نفر که در همه‌ جهات شریک و عین هم بودند نیز یکی باشد ولی تاریخ این حقیقت را به ما نشان داد که تمام حوادث تنها معلول اراده و اختیار خود شخص است. قرآن کریم نیز در آیات متعددی این حقیقت را بیان می‌کند که هر چه در دنیا به شما متوجه می‌شود از حوادث و وقایع مختلف چیزی است که شما به دست خود آن را کسب نموده‌اید.

 بنابراین اگر در قرعه‌کشی بانک چیزی به نام شما در نمی‌آید علّتش کیفیت قرعه‌کشی و قرار نگرفتن حلقه‌ای که به نام شما است در مخرج گردونه می‌باشد. و یا اگر اتوبوسی تاخیر می‌کند علتش ترافیک خیابان یا معطل کردن مسافران و یا مشکلاتی که مربوط به راننده است می‌باشد و اگر دزدی کیف شما را بزند معلول انتخاب دزد است که اوّلا شما را برای این کار انتخاب کرده و ثانیا بی‌احتیاطی و محکم کاری نکردن خود شما است.

 

بهرحال درعالم هستی هیچ پدیده‌ای بی‌علت نیست و هر حادثه‌ای علت خاص خودش را دارد. و نقش قدرت پروردگار تنها در خلقت موادّ اصلی امور می‌باشد. بلکه اصلِ وجود ما از خدا است، اصلِ پیدایش موجودات از جانب خدا است. اما کیفیت استفاده از آن به دست خود ما و برنامه‌ریزی‌های خود ما است. و عقل و فکر و هوش و انتخاب و اراده و تصمیم همه و همه اموری است که صددرصد در اختیار خود ما است و کسی که نبود آن‌ها را در خودش انکار کند راه وجدان و انصاف را به درستی نپیموده است.

 

با بیانی که خدمتتان عرضه داشتیم فکر می‌کنیم معیار کلّی همه حوادث را برای شما بیان نمودیم و بهتر است تحت تاثیر چنین واژه‌هایی هرگز قرار نگیرید و با اراده پولادین و تصمیم جدی و انتخاب صحیح و فکری باز و آزاد به آینده بهتر و معقول‌تر زندگی خود فکر کنید و راه‌هایی را که فکر می‌کنید بهتر و سریع‌تر می‌تواند شما را به آن هدف برساند با کاوش و تحقیق بیش‌تر و مشورت با صاحبان فکر و تجربه و با احتیاط کامل انتخاب نمایید و بدانید موفقیت همیشه از آن کسانی خواهد بود که در این مقدمات ذکر شده حساب دقیق و بررسی لازم را نموده باشند.

 

البته حوادثی از قبیل سیل و زلزله بحث مستقلی دارد که این گونه حوادث هم گرچه به دست خداوند و با قدرت لایزال الهی واقع می‌شود ولی انگیزه پیدایش آن‌ها نیز خالی از امور و کارهای بشر نمی‌باشد که از حوصله این بحث، خارج است.

********************************************************

بعد از هر نماز بعد از بسم الله و صلوات ۱۰ مرتبه بگید..

اللهم یا علی یا متعال و یاعالم بحالی و أحوالی أرسل مفاتیحک و حل أقفالی و ارزقنی برزق واسع و أنا فی مکانی یا من لا یغیب عنی و لا ینسانی اللهم أنت لها و لکل حاجة فاقضها بفضل بسم الله الرحمن الرحیم ما یفتح الله للناس من رحمته فلا ممسک لها

دعا و اذکار فوق تنها بخش کوچکی ازکتب ارزشمند علوم غریبه ما می باشند در صورتی که خواهان حل مشکلات خود و افزایش روزی خود و خانواده تان هستید هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید تا شما هم از تاثیر دعا شگفت زده شوید ، تمامی دعا ها و ذکر های قرآنی موجود در سایت مورد تایید علما ی دینی و شیعی بوده ، به علاوه تمامی دعا ها از طریق کتب معتبر علوم غریبه میباشد که بارها و بارها در طول زمان امتحان خود را پس داده اند و استاد محترم علوم غریبه نیز آنها را تایید می نمایند ، ما توانسته ایم مشکلات بسیاری از بندگان خدا که روزانه از طریق تلفن ، ایمیل و … به ما مراجعه می نمایند حل نماییم و بهترین راهکار ها را نیز برای آنها ارائه دادهایم . به عنوان مثال دعا پیدا کردن گمشده یکی از مهمترین و بحرانی ترین نیاز برخی افراد می باشد که به لطف عنایت الهی گشده چه شخص باشد چه اشیا پیدا گردیده . جهت دسترسی کامل و سفارش انواع دعای رزق و روزی ، دعای مشکل گشا و دعای خوش شانسی همچنین دعای محبت … کافی است با ما در تماس باشید .

******************************

سوره ای که خواندنش در زندگی معجزه می‌كند
سوره حمد بر هیچ دردی خوانده نشد مگر اینکه دردش آرام می گیرد.

من شنیده ام یك سوره در قرآن هست که خواندنش در زندگی معجزه می كند. این کدام سوره است؟

شاید این سوال عده ای از دوستان باشد. بنابر این در این مقاله در مورد این موضوع کمی بحث خواهیم کرد.

قرآن سر تا سر دارای اعجاز در زندگی مادی و معنوی می باشد که اگر ما با معرفت تلاوت کنیم حتما اثرات آن را خواهیم دید. لذا در اثرات سوره های قرآن اثرات عجبیبی ذکر شده که هر کدام یک معجزه ای می باشند. اما در سوره های قرآن آنچه که خیلی اثرات معجزه آسایی از آن ذکر شده است سوره مبارکه حمد می باشد که در کمتر سوره ای یافت می شود.

«سوره حمد» نسخه‎ای است برای درمان همه آلام جسمی و روحی. و چون انسان «العیاذ بالله» بیمار شد، راحت‎ترین درمان و کم ‎هزینه‎ ترین درمان، خواندن سوره حمد است.

«صادق آل‎ عبا» فرمود: «چنان‎چه بر مرده‎ای 70 بار سوره حمد خواندید و زنده شد تعجب نکنید.» (اصول كافى)

امام صادق علیه السلام فرمودند: سوره ی «حمد» سوره ای است که ابتدایش «حمد» خدا و وسطش «اخلاص» و آخرش دعا است.

از سلمة بن محمد نقل است که گفت: از امام صادق علیه السلام شنیدم که فرمود: کسی که سوره حمد، او را شفا نبخشد، چیزی او را شفا نمی بخشد. (خواص القرآن، ص48)

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: سوره حمد بر هیچ دردی خوانده نشد مگر اینکه دردش آرام می گیرد (قرآن درمانی روحی و جسمی ،ص 62) و…

امیرالمومنین علیه السلام فرمود: از پیغمبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم شنیدم که فرمود: به تحقیق خدای متعال به من گفته: ای محمد به تو هفت آیه از مثانی و قرآن عظیم داده ایم. پس فاتحه الکتاب را جدا کرد و بر من منت گذاشت آن را در برابر قرآن عظیم قرار داد.»

 

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم فرمود:  فضیلت سوره حمد مانند فضیلت حاملان عرش است، هر کس آن را قرائت کند، ثوابی مانند ثواب حاملان عرش به او داده می شود. (مستدرک الوسائل، ج4، ص330)

از پیغمبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم شنیدم که فرمود: به تحقیق خدای متعال به من گفته: ای محمد به تو هفت آیه از مثانی و قرآن عظیم داده ایم. پس فاتحه الکتاب را جدا کرد و بر من منت گذاشت آن را در برابر قرآن عظیم قرار داد».

 

در روایتی رسول خدا صلی الله علیه و آله  آمده است: اگر سوره حمد را در یک کفه میزان و باقی سوره های قرآن را در کفه دیگر قرار دهند، سوره «حمد» هفت برابر سنگین تر است. (مجمع البیان، ج1، ص36 )  

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: هرکس سوره حمد را قرائت کند خداوند به عدد خواندن تمام کتاب هایی که از آسمان نازل شده به او ثواب و پاداش عنایت می فرماید. (الاختصاص، ص39)

سوره حمد, خواص سوره حمد,فضیلت سوره حمد «سوره حمد» نسخه‎ای است برای درمان همه آلام جسمی و روحی

 

برخی از خواص سوره حمد

 جهت رفع تب

حضرت امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: هر کس، با ایمان سوره مبارکه فاتحه را چهل بار بر قدح آب با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و آن آب را بر روی کسی که تب دارد بپاشد، تب از او زایل می شود. (همان ص12)

 

زیادی نور چشم

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: چون کسی را درد چشم باشد یا در بینایی او ضعفی باشد در اول ماه چون هلال ماه را ببیند دست بر چشم خود بنهد و سوره فاتحه را 10 بار با نیت خالص و توجه به معنی آن بخواند و در آخر سوره مبارکه «توحید» را 3بار بخواند بعد از آن 7بار بگوید: «یا ربِّ قَوِّ بَصَری».

سپس بگوید: «اللهم اکف انت الکافی، اللهم عاف انت المعافی». درد چشم و ضعف بینایی به صحت مبدل می گردد. (خواص آیات قرآن کریم، محمدتقی نجفی، ص10)

 ایجاد برکت

در کلامی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم آمده است: هرکس، هنگامی که وارد خانه خود می شود، سوره حمد و توحید را قرائت نماید خداوند فقر را از خانه او دور کرده و برکت زندگی او را به حدّی زیاد می کند که به همسایگانش نیز می رسد.

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم فرمود: فضیلت سوره حمد مانند فضیلت حاملان عرش است، هر کس آن را قرائت کند، ثوابی مانند ثواب حاملان عرش به او داده می شود

از حضرت امام صادق علیه السلام روایت شده است:‌ «هرکس سوره حمد را قرائت کند، به لطف و عنایت الهی، درهای خیر دنیا و آخرت به روی او گشوده خواهد شد.» (همان، ص 65 به نقل از الدرالمنثور، ج6)

 ختومات مجرب

1) نماز عجیب و مشکل گشا

اگر کسی به نیت قضای حاجت دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت 19 مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم بگوید و بعد از آن سوره حمد را تلاوت نماید و بعد از تمام شدن نماز 786 مرتبه آیه بسم الله الرحمن الرحیم را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده خواهد شد. ان شاءالله. (همان، ص67به نقل از شمس المعارف الکبری )

2)برکت و گشایش روزی

از مولا علی علیه السلام نقل شده است: «اگر رزق و روزی و ثروت زیادی می خواهی و دوست داری از هر بنده و آزادی بی نیاز باشی و به زودی به آرزوهایت برسی و از غل و غش و حیله در امان باشی؛ پس «فاتحة الکتاب» را بخوان که اسرار عجیبی در ان نهفته است.

برای رسیدن به آرزوها و حاجت هایت، این سوره را در پنج نوبت (صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا) 100 مرتبه تلاوت کن. (همان،ص 66به نقل از شمس المعارف الکبری)

3) جهت عزت و شخصیّت و حفظ آبرو

در روز جمعه شروع کند تا 41 روز، و هر روز 41 مرتبه سوره مبارکه حمد را بخواند و بعد از اتمام بلافاصله 13 بار این دعا را بخواند: «یا مُفَتِّحُ فَتَّح یامُفَرِّجُ فَرَّج یامُسَبِّبُ سَبَّب یامُیَسِّرُ یَسَّریامُسَهِّلُ سَهَّل یا مُتَمِّمُ تَمَّم برحمتک یا ارحم الراحمین» (دو هزار و یک ختم، ص48)

*************************************

ممکن است یک جفت جوراب باشد، یا یک جواهر کوچک؛ اما هر چه که باشد، برخی از افراد از آن به عنوان خرافه یا طلسم شانس استفاده می‌کنند تا به هدف خود برسند. برای نمونه، شما با یک شخصیت ویدئویی یک بازی را به اتمام رسانده‌اید و حال، از آن شخصیت به عنوان طلسم شانس خود یاد می‌کنید. خرافه یا کژباوری اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که فرد به میزان بالایی از عدم قطعیت رسیده است.

اریک هامِرمن از دانشگاه تولان و کاری موروِج از دانشگاه بوستون به نتایجی دست یافته‌‎اند که نشان می‌دهد مردم هنگام رویارویی با یک هدف اجرایی تمایل بیشتری به استفاده از خرافه دارند. پژوهش آنها در بولتن شخصیت و روانشناسی اجتماعی چاپ شده است.

به گزارش فرارو به نقل از ساینس دیلی، اهداف اجرایی زمانی است که فرد می‌خواهد توسط اشخاص دیگر به عنوان فردی موفق قضاوت شود. اریک هامِرمن، نویسنده‌ی اصلی این پژوهش می‌نویسد: «مثلا اگر من یک نوازنده موسیقی هستم، می‌خوام بعد از اجرا توسط دیگران تشویق شوم، و یا اگر دانشجو هستم، می‌خواهم نمرات خوبی بگیرم.»

اهداف اجرایی به شکلی غیر فرعی برانگیخته شده و از نیروهای خارجی نیز تاثیر می‌پذیرد. اما اهداف یادگیری اغلب از درون شخص قضاوت می‌شوند. هامِرمن می‌نویسد: «فرض کنید که یک موسیقی‌دان می‌خواهد گیتار را با مهارت کامل بنوازد، و او خودش مشاهده می‌کند که آیا توانسته به این مهارت دست پیدا کند.» چرا که اهداف یادگیری از درون برانگیخته می‌شود، و همین امر باعث می‌شود که به ادراکی درونی تبدیل شده که کمتر از نیروهای بیرونی تاثیر بپذیرد.

محققان شش آزمایش متفاوت انجام دادند تا متوجه شوند که آیا نوع هدف بر احتمال استفاده از رفتار خرافه‌گرایانه تاثیری دارد.

مطالعه نخست تکیه بر شانس را با آزمودن ارجحیت اشیایی که به عنوان مصداق خوش شانسی یا بدشانسی در یک رویه‌ی آزمون و خطایی تلقی می‌شدند، بررسی می‌کرد و از شرکت‌کنندگان می‌خواست تا به دنبال هدفی خاص، یک مورد از دو مورد پیشنهادی را انتخاب کنند. در مطالعه‌ی دوم، از آنها خواسته شد تا بگویند که آیا قبل از رسیدن به هدف، با خود طلسم شانس مرور می‌کنند.

در مطالعه سوم، شرکت‌کنندگان به طور تصادفی با یک شرایط خرافه‌گرایانه روبه‌رو شده که به آنها گفته می‌شد یکی از خودکارها همواره موفقیت (شانس) با خود به همراه می‌آورد، و یک شرایط شاهد که در آن هیچ اشاره‌ای به گذشته‌ خودکار نشده بود. سپس از شرکت‌کنندگان خواسته شد که ارجحیت خود در استفاده از اشیا در اهداف یادگیری یا اجرایی را رتبه‌بندی کنند.

در مطالعه چهارم، شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی با موفقیت یا شانس در سناریو بازی همراه می‌شدند، که از شرکت‌کنندگان خواسته شد که در طول یک هدف اجرایی یا یادگیری، بین آن شخصیت‌ها انتخاب کنند.

دو مطالعه‌ی آخر، رانندگان و عواقب تاثیرات آنها را بررسی می‌کرد. در مطالعه‌ی پنجم، آزمایشات شرطی نوعی رابطه‌ی مثبت یا منفی را با تعدادی از اشیا برقرار می‌کردند. سپس از شرکت‌کنندگان خواسته می‌شد که برای تحقق اهداف اجرایی یا یادگیریِ خود که از موفقیت یا شکست آن اطلاعی نداشتند، یک شی را انتخاب کنند.

در مطالعه ششم از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا بین اشیایی که از قبل به آنها گفته شده بود خوش شانس یا بدشانس هستند یکی را انتخاب کنند، و سپس اعتماد به نفس آنها در تحقق هدف اجرایی یا یادگیری آنها سنجیده شد.

نتایج چهار تحقیق ابتدایی نشان داد که افراد برای تحقق اهداف اجراییِ موقتی یا دائم تمایل به استفاده از خرافه دارند، در حالی که برای اهداف یادگیری چنین نبود.

هامرمن توضیح می‌دهد: «پژوهش‌های پیشین نشان می‌دهد زمانی که یک هدف عدم قطعیت بالایی دارد (مطمئن نیستم که از پس انجام آن برآیم)، افراد تمایل بیشتری به استفاده از خرافه دارند. زمانی که احتمال انجام اهداف اجرایی کم می‌شود، افراد از خرافه برای تحقق آن عمل استفاده می‌کنند. با این حال، افزایش عدم قطعیتِ اهداف یادگیری هیچ تاثیری بر استفاده مردم از خرافه ندارد.»

شرکت‌کنندگانی که آماده‌ی انجام یک هدف اجرایی قبل از امتحان می‌شدند، تمایل بیشتری به خودکار شانس نسبت به خودکاری داشتند که به آنها گفته شده بود با هوش در ارتباط است.

در حالی که، شرکت‌کنندگانی که آماده‌ی انجام یک هدف یادگیری می‌شدند تمایل خاصی یه هیچ یک از خودکارها نشان نداند.

شرکت‌کنندگان مطالعه‌ی ششم نشان دادند که کسانی که از یک شخصیت ویدئوییِ خوش شانس استفاده می‌کردند، اعتماد به نفس بیشتری در انجام هدف اجرایی داشتند، در حالی که تاثیری بر هدف یادگیری نداشت.

هامرمن یادآوری می‌کند که اعتقاد به خرافه یا کژباوری و تاثیر آن بر کنش‌های واقعی افراد خارج از حوزه‌ی بررسی این پژوهش بوده است.

وی اضافه می‌کند: «ما نشان دادیم که استفاده از خرافه، اعتماد به نفس افراد در انجام اهداف اجرایی را بالا می‌برد، و کاملا ممکن است که اعتماد به نفس افزایش یافته در شرایط خاص به عملکرد بهتر منجر شود. یا این حال، ما اذعان داریم که خرافه یا کژباوری راهی منطقی برای کمک به تحقق چنین اهدافی نیست، و هدف این پژوهش، ترویج خرافه به عنوان روشی برای تحقق اهداف نیست.»

در حالی که سطح اعتماد به نفس در شرکت‌کنندگان بالاتر می‌رود، هیچ عملکرد بهتری در آزمون‌های مطالعات اول، چهارم و پنجم در بین گروه‌های شرکت‌کننده گزارش نشد.

************************************************

طلسم خوش شانسی در افراد

ﭼﺮا ﺑﺮﺧﯽ ﻣﺮدم ﺑﯽ وﻗﻔﻪ در زﻧﺪﮔﯽ ﺷﺎﻧﺲ ﻣﯽ ﺁورﻧﺪ در ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺳﺎﻳﺮﻳﻦ همیشه ﺑﺪﺷﺎﻧﺲ هستند؟ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﺮاﯼ ﺑﺮرﺳﯽ ﭼﻴﺰﯼ ﮐﻪ ﻣﺮدم ﺁن را ﺷﺎﻧﺲ ﻣﯽ ﺧﻮاﻧﻨﺪ، دﻩ ﺳﺎل ﻗﺒﻞ ﺷﺮوع ﺷﺪ

اﻓﺮاد ﺑﺪﺷﺎﻧﺲ ﻋﻤﻮﻣﺎ ﻋﺼﺒﯽ ﺗﺮ از اﻓﺮاد ﺧﻮش ﺷﺎﻧﺲ هستند و اﻳﻦ ﻓﺸﺎر ﻋﺼﺒﯽ ﺗﻮاﻧﺎﻳﯽ ﺁﻧﻬﺎ در ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻓﺮﺻﺖ های ﻏﻴﺮﻣﻨﺘﻈﺮﻩ را ﻣﺨﺘﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. در ﻧﺘﻴﺠﻪ، ﺁﻧﻬﺎ ﻓﺮﺻﺖ هاﯼ ﻏﻴﺮﻣﻨﺘﻈﺮﻩ را ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻤﺮﮐﺰ ﺑﻴﺶ از ﺣﺪ ﺑﺮ ﺳﺎﻳﺮ اﻣﻮر از دﺳﺖ ﻣﯽ دهند.

ﺑﺮاﯼ ﻣﺜﺎل وﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﻣﻬﻤﺎﻧﯽ ﻣﯽ روﻧﺪ ﭼﻨﺎن ﻏﺮق ﻳﺎﻓﺘﻦ ﺟﻔﺖ ﺑﯽ ﻧﻘﺼﯽ هستند ﮐﻪ ﻓﺮﺻﺖ هاﯼ ﻋﺎﻟﯽ ﺑﺮاﯼ ﻳﺎﻓﺘﻦ دوﺳﺘﺎن ﺧﻮب را از دﺳﺖ ﻣﯽ دهند. ﺁﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﻳﺎﻓﺘﻦ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺧﺎﺻﯽ روزﻧﺎﻣﻪ را ورق ﻣﯽ زﻧﻨﺪ و از دﻳﺪن ﺳﺎﻳﺮ ﻓﺮﺻﺖ هاﯼ ﺷﻐﻠﯽ ﺑﺎز ﻣﯽﻣﺎﻧﻨﺪ.

اﻓﺮاد ﺧﻮش ﺷﺎﻧﺲ ﺁدم هاﯼ راﺣﺖ ﺗﺮ و ﺑﺎزﺗﺮﯼ هﺴﺘﻨﺪ، در ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺁﻧﭽﻪ را در اﻃﺮاﻓﺸﺎن وﺟﻮد دارد و ﻧﻪ ﻓﻘﻂ ﺁﻧﭽﻪ را در ﺟﺴﺘﺠﻮﯼ ﺁﻧﻬﺎ هستند ﻣﯽ ﺑﻴﻨﻨﺪ.

در ﻣﺠﻤﻮع ﺁدم هاﯼ ﺧﻮش اﻗﺒﺎل ﺑﺮ اﺳﺎس ﭼﻬﺎر اﺻﻞ، ﺑﺮاﯼ ﺧﻮد ﻓﺮﺻﺖ اﻳﺠﺎد ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ:

اول : ﺁﻧﻬﺎ در اﻳﺠﺎد و ﻳﺎﻓﺘﻦ ﻓﺮﺻﺖ هاﯼ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻣﻬﺎرت دارﻧﺪ

دوم : ﺑﻪ ﻗﻮﻩ ﺷﻬﻮد ﮔﻮش ﻣﯽ ﺳﭙﺎرﻧﺪ و ﺑﺮاﺳﺎس ﺁن ﺗﺼﻤﻴﻢ هاﯼ ﻣﺜﺒﺖ ﻣﯽ ﮔﻴﺮﻧﺪ.

سوم : ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻮﻗﻌﺎت ﻣﺜﺒﺖ، هر اﺗﻔﺎﻗﯽ ﻧﻴﮑﯽ ﺑﺮاﯼ ﺁﻧﻬﺎ رﺿﺎﻳﺖ ﺑﺨﺶ اﺳﺖ،

چهارم : ﻧﮕﺮش اﻧﻌﻄﺎف ﭘﺬﻳﺮ ﺁﻧﻬﺎ، ﺑﺪﺑﻴﺎرﯼ را ﺑﻪ ﺧﻮش اﻗﺒﺎﻟﯽ ﺑﺪل ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

 

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که ﺁﻳﺎ ﻣﯽ ﺗﻮان از اﻳﻦ اﺻﻮل ﺑﺮاﯼ ﺧﻮش ﺷﺎﻧﺲ ﮐﺮدن ﻣﺮدم اﺳﺘﻔﺎدﻩ ﮐﺮد؟

برای پاسخ این سوال روی ﮔﺮوهی از داوﻃﻠﺒﺎن یک آزمایش انجام شد. از آنها خواسته شد ﻳﮏ ﻣﺎﻩ وﻗﺖ ﺧﻮد را ﺻﺮف اﻧﺠﺎم ﺗﻤﺮﻳﻦ هاﻳﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺮاﯼ اﻳﺠﺎد روﺣﻴﻪ و رﻓﺘﺎر ﻳﮏ ﺁدم ﺧﻮش ﺷﺎﻧﺲ در ﺁﻧﻬﺎ ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﺪﻩ ﺑﻮد.

اﻳﻦ ﺗﻤﺮﻳﻦ ها ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻤﮏ ﮐﺮد ﻓﺮﺻﺖ هاﯼ ﻣﻨﺎﺳﺐ را درﻳﺎﺑﻨﺪ، ﺑﻪ ﻗﻮﻩ ﺷﻬﻮد ﺗﮑﻴﻪ ﮐﻨﻨﺪ، اﻧﺘﻈﺎر داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺑﺨﺖ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ رو ﮐﻨﺪ و در ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺑﺪﺑﻴﺎرﯼ اﻧﻌﻄﺎف ﻧﺸﺎن دهﻨﺪ.

ﻳﮏ ﻣﺎﻩ ﺑﻌﺪ،داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﺎزﮔﺸﺘﻪ و ﺗﺠﺎرب ﺧﻮد را ﺗﺸﺮﻳﺢ ﮐﺮدﻧﺪ. ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺣﻴﺮت اﻧﮕﻴﺰ ﺑﻮد: ٨٠ درﺻﺪ ﺁﻧﻬﺎ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺁدم هاﯼ ﺷﺎدﺗﺮﯼ ﺷﺪﻩ اﻧﺪ، از زﻧﺪﮔﯽ رﺿﺎﻳﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮﯼ دارﻧﺪ و ﺷﺎﻳﺪ ﻣﻬﻢ ﺗﺮ از ها ﭼﻴﺰ ﺧﻮش ﺷﺎﻧﺲ ﺗﺮ هستند. و ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ « ﻋﺎﻣﻞ ﺷﺎﻧﺲ » ﮐﺸﻒ شد.

 

ﭼﻬﺎر ﻧﮑﺘﻪ ﺑﺮاﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮاهند ﺧﻮش اﻗﺒﺎل ﺷﻮﻧﺪ :

ﺑﻪ ﻏﺮﻳﺰﻩ ﺑﺎﻃﻨﯽ ﺧﻮد ﮔﻮش ﮐﻨﻴﺪ، ﭼﻨﻴﻦ ﮐﺎرﯼ اﻏﻠﺐ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻣﺜﺒﺖ دارد.

ﺑﺎ ﮔﺸﺎدﮔﯽ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﺎ ﺗﺠﺎرب ﺗﺎزﻩ روﺑﺮو ﺷﻮﻳﺪ و ﻋﺎدات روزﻣﺮﻩ را ﺑﺸﮑﻨﻴﺪ.

هر روز ﭼﻨﺪ دﻗﻴﻘﻪ اﯼ را ﺻﺮف ﻣﺮور ﺣﻮادث ﻣﺜﺒﺖ زﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻴﺪ.

ﭘﻴﺶ از ﻳﮏ دﻳﺪار ﻳﺎ ﻳﮏ ﺗﻤﺎس ﺗﻠﻔﻨﯽ ﻣﻬﻢ، ﺁن را ﺑﺮاﯼ ﺧﻮد ﻣﺠﺴﻢ ﮐﻨﻴﺪ و ﺧﻮد را در ﺁن ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ.

ﺑﺨﺖ و اﻗﺒﺎل اﻏﻠﺐ همان ﭼﻴﺰﯼ اﺳﺖ ﮐﻪ اﻧﺘﻈﺎرش را دارﻳﺪ

***********************************

سلام
من پسر 27 ساله ای هستم که با وجود اینکه نماز و روزه و سایر مسایل عبادی را را انجام میدم ولی خیلی بد شانس و بد اقبالم.

به نظر تون مشکل کجاست؟ چه کار کنم تا از این مشکلات رهایی پیدا کنم

گناهان نحوست زا و غم زا هستند پس باید از آنها پرهیز کرد!
استغفار هم ضد نحوست است!

برای خوش شانسی و دفع نحوست، دستور زیر را روزانه صبح و عصر انجام دهید!

سه صلوات و بعد بسم الله، این آیه رو اِنّهُ لَذُو حَظِّ عَظِیمٍ 12 بار خوانده و در آخر سه بار صلوات میفرستید

برای گشایش بخت و اقبال و دفع نحوست دستور زیر هم خوبه!

بمدت 14 روز باید انجامش بدید
بعد نماز صبح یا فتّاح یا کاشف 110 بار
بعد هر نماز آیت الکرسی و سوره قدر یکبار
هر روز صبح صلوات 110 بار
قبل خواب استغفر الله ربی و اتوب الیه 110 بار
در طول روز وقت کردید یا کاشف یا ودود رو ذکر میگید

*******************************

بجای اون دستور قبلی، این یکی رو انجام بدید

خوش شانسی:
بعد از هر نماز خوانده شود و بر این دستور مداومت داشته باشید تا نتیجه اش را ببینید
یکبار صلوات و بعد بسم الله، این تیکه از آیه زیر رو اِنّهُ لَذُو حَظِّ عَظِیمٍ 12 بار خوانده و در آخر هم یکبار صلوات

القصص آیه : 79

فَخَرَجَ عَلَى قَوْمِهِ فِي زِينَتِهِ قَالَ الَّذِينَ يُرِيدُونَ الْحَيَاةَ الدُّنيَا يَا لَيْتَ لَنَا مِثْلَ مَا أُوتِيَ قَارُونُ إِنَّهُ لَذُو حَظٍّ عَظِيمٍ

منبع نوشته : http://antique-book-treasure.ir

 

ذکر و دعای قوی مخصوص خوش شانسی و اقبال بلند و آسان شدن زندگی …

antique-book-treasure.ir › ذکر و دعاهای قرآنی

Nov 19, 2016 – در ادامه مطلب ذکر و دعاهای قوی و مجرب برای خوش شانسی و اقبال بالا و راحت و … خوش شانسی,دعا و طلسم قوی و مجرب برای خوش شناسی,بهترین ذکر و دعا …

Nov 14, 2015 – 20 posts – ‎7 authors

من هر روز آیه الکرسی میخونم و 4 قل میخونم و صدقه میزارم دیروز هم حدیث کسا خونده بودم همیشه سر نمازهام دعا میکنم اما انگار همه اینها بی فایده هست.

اسرار دعا

www.doa110.blogfa.com/

برای جلب محبت عمل به این دستور بسیار مجرب و موثر است بر شیرینی مانند قند یا شکر ….. شخصي كه نامش در رديف ۶ قيد شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسي) شماست!

حکایات و قصه های اسلامی-دین و اندیشه-آیا بخت و اقبال، واقعیت دارد؟ بد شانسها و خوش شانسها بخوانند !,حکایات و قصه های اسلامی.

Feb 24, 2015 – … و سرکتاب،دعا نویسی ،دعا رزق و روزی فراوان،دعای مشکل گشا مجرب برای … دعای رزق و روزی ، دعای مشکل گشا و دعای خوش شانسی همچنین دعای محبت …

Dec 5, 2012 – همشهری آنلاین-هلن‌صدیق بنای: امروز روز خوش شانسی شما است. … شما می‌توانید با دعا و عبارات شفا بخش ضربه‌ای مثبتی به نیرو شانس خود زده و آن را …

نتایج جستجوی عبارت ‘ دعای مجرب برای خوش شانسی ‘ از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما میتوانید با کلیک بر روی …

نتایج جستجوی عبارت ‘ دعای بسیار مجرب برای خوش شانسی ‘ از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما میتوانید با کلیک بر …

آغاز

msoltani59.blogfa.com/

حضرت صادق ع فرمود: رسول خدا ص این دعا را برای زیاد شدن روزی آموخت: «یا رازق …. غافلند ، کليد خوش‌شانسی يا بدشانسی آنها در افکار و کردارشان نهفته است0.

دعا

ahmad909.blogfa.com/

دعا – … آیه ای بسیار مجرب جهت بخت گشایی دختران : …. و همچنین این مهره مار برای کسانی که از نعمت شانس بر خوردار نیستند خوب است و ان ها مدام خوش شانسی می اورند .

دعای مجرب جهت رزق و باز شدن گره های زندگی – کلوب

www.cloob.com/…/دعای_مجرب_جهت_رزق_و_باز_شدن_…

Feb 28, 2015 – جهت دسترسی کامل و سفارش انواع دعای رزق و روزی ، دعای مشکل گشا و دعای خوش شانسی همچنین دعای محبت … کافی است با ما در تماس باشید .

Nov 11, 2014 – دعای چهل کلید ، ازدواج ، بخت ، دعا,دعای چهل کلید بخت پنجاه ساله را باز میکند +متن دعا. … اگر جسور و خوش پوش هستید ، حتما اینجا را ببینید. جمع کردن باسن و بالا کشیدن ….. سوره مبارکه حشر و ختم مجرب این سوره برای حاجت گرفتن.

دعای مجرب برای خوش شانسی. دعانویسی قرآنی تضمینی-دعای رزق و روزی-دعای محبت – … دعای مجرب مجرب مجرب برای خوش شانسی | جستجو در … دعای خوش شانسی …

دعای مجرب برای خوش شانسی. دعای مجرب مجرب مجرب برای خوش شانسی | جستجو در … دعانویسی قرآنی تضمینی-دعای رزق و روزی-دعای محبت – … دعای خوش شانسی …

دعاي خوش شانسي

nobnews.ir/search/?q=دعاي+خوش+شانسي

دعای خوش شانسی بعد از هر نماز بعد از بسم الله و صلوات ۱۰ مرتبه بگویید: «اللهم یا … بخواند وبر روی آن کس دمد البته آشتی کند وعذر خواهد (مجرب است) وتَمَّتْ کَلِمَةُ رَبِّکَ …

دعای مجرب برای خوش شانسی

royalpardaz.xyz/دعای+مجرب+برای+خوش+شانسی/

دعای مجرب برای خوش شانسی | جستجو | وبلاگ 24.اطلاعات دعانویسی قرآنی تضمینی-دعای رزق و روزی-دعای محبت – … دعای خوش شانسی – ads.funfarsi.ir طلسم خوش شانسی …

دعای خوش شانسی طلسم خوش شانسی بایگانی – مجله اينترنتي سه تيا

3tia.ir/tag/دعایخوششانسی-طلسم-خوششانسی/

۲۰ آذر. شغل قصابی مکروه هست در اسلام یا نه؟ ۲۰ آذر. آداب دعا کردن. ۱۷ آذر … دعای خوش شانسی طلسم خوش شانسی. بایگانی برچسب ها: دعای خوش شانسی طلسم خوش شانسی …

جستجو

www.dmk.ir/Default_.aspx?…دعاي+خوش+شانسيTranslate this page

یه دعا یا ذکر برای خوش شانسی و اقبال بلند و آسان شدن زندگی – صفحه . … دستوری برای خوش شانسی بسیار مجرب | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 .

دعای مجرب برای خوش شانسی

mihan-design.ir/دعای+مجرب+برای+خوش+شانسیTranslate this page

دعای مجرب برای خوش شانسی | جستجو در وبلاگها | … طلسم خوش شانسی در افراد – gharreh.com تاثیر دعاخوش شانسی دعای شانس – mihan-design.ir آیا بخت و اقبال، …

دعاي خوش شانسي براي اقبال در امور روزمره

tamashagah.rozblog.com/…/دعايخوششانسي-براي-اق…

Dec 27, 2016 – دعای خوش شانسی برای اقبال در امور روزمره – ستاره 7…,دعاي خوش شانسي براي … در ادامه مطلب ذکر و دعاهای قوی و مجرب برای خوش شانسی و اقبال بالا و …

دعای مجرب برای خوش شانسی – – الاسرار

alasrar.ir/tag/دعایمجرب-برای-خوششانسی/

نوشته هایی با برچسب “دعای مجرب برای خوش شانسی” … حضرت امام صادق(ع) میفرمایند : هر کس این دعا را دو ماه پیاپی هر روز صد مرتبه. ادامه مطلب … در دسته : دعا های متفرقه …

Apr 18, 2012 – استجابت دعای برنده خوش شانس دهکده آبی پارس/ پورشه فقط با رتبه یک کنکور … مفرح به برنده جوان و خوش شانسی به نام پانیذ صالحی تعلق گرفت.

ختومات مجرب 1) نماز عجیب و مشکل گشا اگر کسی به …. خیلی حالم گرفتس 3 ماه دارم التماس میکنمو به هر دری میزنمو نمیشه التماس دعا. پاسخ ها. ناشناس. | Iran, Islamic …

دعای مجرب مجرب مجرب برای خوش شانسی | جستجو | وبلاگ 24.اطلاعات

weblog24.info/…/دعایمجربمجربمجرب-برای-خوششا

گشایش مشکلات با دعاهای قرآنی (بسیار بسیار مجرب) این سایت با پذیرش … متعلق به شماست دستورات تقویت حافظه، دعاي مجرب براي حافظه و معجون های بسیار بسیار …

دعای بسیار مجرب برای خوش شانسی # وبلاگ یاد

winxha.weblogyad.xyz/…/دعای+بسیار+مجرب+برای+خ

2014 allen and ginter code cracked > http://shorl.com/rimitarustatre 2014 allen and ginter code cracked, bpm studio pro crack for gta 5ed1281650 voltz cracked …

دعای مجرب برای خوش شانسی در مسابقه | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 …

weblog24.site/…/دعایمجرب-برای-خوششانسی-در-مسا…

نتایج جستجوی عبارت ‘ دعای مجرب برای خوش شانسی در مسابقه ‘ از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما میتوانید با کلیک …

دعای بسیار مجرب برای خوش شانسی – انتخاب ویژه بلاگ ویژه 24

blogvizhe24.ir/…/دعای-بسیار-مجرب-برای-خوششانس

دعای مجرب برای خوش شانسی جستجو در وبلاگها وبلاگ 24 ، دعای مجرب برای خوش شانسی dc برای رله دستوری برای خوش شانسی بسیار مجرب اهنگ تا یه . دستوری برای …

مجرب ترین دعا برای خوش شانسی در زندگی | جستجو – وبلاگ

weblog24.click/…/مجرب-ترین-دعا-برای-خوششانسی-د…Translate this page

همسایگان براي ابراز همدردی با پیرمرد، به نزد او آمدند گفتند عجب بد شانسي‌ای آوردی پیرمرد جواب داد بد شانسي؟ خوش شانسي؟ی چه می‌داند؟ چندی بعد اسب پیرمرد به همراه …

دعای بسیار بسیار مجربدعا های بسیار مجرب، دعای رزق و روزی، دعای ازدواج، دعای محبت، … معطر بودن محل دعا و بوئیدن رایحه ی خوش (عزیزان همه عود تهیه نمایید مهم است).

و همچنین این مهره مار برای کسانی که از نعمت شانس بر خوردار نیستند خوب است و ان ها مدام خوش شانسی می اورند . این مهره مار در زمان های خوبی کار امد است مثال در جمعی حرف …

دعای خوش شانسی – صبح بخیر

sobbekheir.com/tag/دعایخوششانسی

اخر خوش شانسی و بد شانسی را در این تصادف ببین…..! آیا نگهداری از بامبو خوش شانسی می‌آورد؟ … دعای بسیار مجرب برای ادای قرض …

بروزترین ها | می دانید عامل خوش شانسی چیست؟

www.berooztarinha.com/…/می-دانید-عامل-خوششانسی

ﭼﺮا ﺑﺮﺧﯽ ﻣﺮدم ﺑﯽ وﻗﻔﻪ در زﻧﺪﮔﯽ ﺷﺎﻧﺲ ﻣﯽ ﺁورﻧﺪ در ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺳﺎﻳﺮﻳﻦ همیشه ﺑﺪﺷﺎﻧﺲ هستند؟ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﺮاﯼ ﺑﺮرﺳﯽ ﭼﻴﺰﯼ ﮐﻪ ﻣﺮدم ﺁن را ﺷﺎﻧﺲ ﻣﯽ ﺧﻮاﻧﻨﺪ، دﻩ ﺳﺎل ﻗﺒﻞ خوش شانسی.

دعای مجرب برای خوش شانسی – دانلود آهنگ بیقرار

sunmag.ir/دعای+مجرب+برای+خوش+شانسیTranslate this page

دستوری برای خوش شانسی بسیار مجرب | جستجو در … دستوری برای خوش شانسی بسیار مجرب | جستجو | … دعای مجرب برای خوش شانسی | جستجو در وبلاگها | …

سلام دعای خوش شانس | گوگل پیامکی همراه اول 20370

www.20370.ir/Default.aspx?q…دعای_خوش_شانس&id…

search resultsدستوری برای خوش شانسی بسیار مجرب جستجو در وبلاگها وبلاگ 24 ...we24.site/دستوری-برای-خوششانسی-بسیار-م…translate this pageنتایج …

معرفی 5 ذکر مجرب و آثارشان – نیک صالحی

www.niksalehi.com/din-andishe/archives/153275.php

Oct 8, 2011 – معرفی 5 ذکر مجرب و آثارشان …. دعا. ذکر(لا حول و لا قوّة الاّ بالله العلی العظیم). در فضیلت این ذکر آمده است که ….. خوش گذرانی های پاییزی/با ما باشید.

جمع آوری (نازوب) در کتاب مهج الدعوات ومنهج العنایات بن طاووس: از حضرت امیر المؤمنین علیه السلام نقل است : هر که روزى اش تنگ شود و راه هاى در آمد در زندگى بر او بسته …

Dec 26, 2016 – دعای خوش شانسی نمی تواند به تنهایی باعث باز شدن بخت و اقبال بشود بلکه برای تاثیر دعای خوش شانسی باید نگاه مان به زندگی عوض و مثبت شود. … دعای مشکل گشا برای ازدواج + مجرب و فوری …

Dec 3, 2016 – نتایج جستجوی عبارت دستوری برای خوش شانسی بسیار مجرب از بین کلیه اطلاعات و … گندمهای دعا خوانده را به مرغان بدهید حاجت بگیریددعایی …

دعای مجرب برای خوش شانسی – صفحه نخست – اعتدال

enews.etedaal.ir/…/t/…/__دعای_مجرب_برای_خوش_شان

۱۰:۵۵:۴۹, ۴ دی ۱۳۹۵. دعای مجرب برای خوش شانسی. عنوان و ذکر دعای مجرب امام جواد ع برای گرفتن حاجات مادی. آخرین ویدیو ها. حلقه سامی یوسف · نجات دختر حواس‌پرت در مترو …

سایت دینی ، دین و اندیشه آکااحادیث و روایات، احکام دین دعای بسیار مجرب برای رفع گرفتاری ها و گشایش در کارها دعای بسیار مجرب برای رفع گرفتاری ها و گشایش در …

آیا دوست داریدبیماران خودراباکمک دعاهای مجرب وطب سنتی درمان کنید؟ … گرفته و به صورت تضمینی از ما دعا های بخت گشا،افزایش رزق و روزی ، دعا خوش شانسی ، قبولی …

بهترین دعا برای ثروتمند شدن – بیتوته

www.beytoote.com/religious/…/praying1-wealth.html

دعا برای ثروتمند شدن کسی که می خواهد روزی اش فراوان شود، این ذکر را بسیار بگوید و در آغاز و پایان آن هم، یک صلوات بفرستد… (أَغنِنی بِحَلالِِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ …

معتبرترین دعا برای پولدار شدن

www.tebyan.net › صفحه اصليقرآنمقالات قرآني

Aug 27, 2014 – اگر بنا باشد تا آیه ای از قرآن کریم را بعنوان مجرب ترین آیه جهت وسعت رزق و روزی و گشایش کسب و … هر کس چنین کاری کند دعای او مستجاب نمی شود.

طلسم خوش شانسی

mirhadi.ir/tag/طلسم-خوششانسی/

دعا برای سلامتی و تعجیل فرج امام زمان (عج) چه فایده‌ای دارد؟ … قرض دعای ادای قرض و توسعه روزی دعای بر آمدن حاجات دعای توسعه رزق و روزی دعای مجرب برای … بد شانسها و خوش شانسها بخوانند ! مجموعه: متفرقه دینی. بخت و اقبال,بد شانسی,خوش شانسی … پاسخ حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان :عناوین و واژه‌هایی همچون شانس و بخت و …

مجموعه ایی بینظیر از نگین و اذکار و ادعیه مجرب … ایجاد خلاقیت و افزایش طول عمر و برکت زندگی، نماد خوش شانسی …. دعای هفت جلاله رو و زیر آن حک شده است. روی نگین …

دعای پولدار شدن سریع، دعا برای ثروتمند شدن سریع، دعا برای ثروت زیاد ….. و یا شانس همیشه در خانه همسایه را بزنه ؛ وقتی دست های تو به دعا باشه و همش … البته بگذریم که بعضی هاشون آدمای خوش قلبی هستند و مهمتر از پولدار بودن ، خوشبختی رو دارند…

طلسم خوش شانس شدن – گالری عکس داریان

gallery.daryan-paveh.com/post/طلسم-خوششانس-شدن

Dec 22, 2016 – یه دعا یا ذکر برای خوش شانسی و اقبال بلند و آسان شدن زندگی … … خوش شانس شدن,دعای خوش شانس شدن,دعای شانس اوردن,دعای مجرب برای خوش شانسی, …

دعای بازكننده گره مشكلات – که

www.irannaz.com/news_detail_152.html

یکی از دعاهای بسیار معروف که بسیاری از بزرگان به آن سفارش کرده اند دعایی است … كرده به نیروى خود درهم شكن و خوش بینى خودت را در آنچه شكوه كردم به من عنایت كن‏.

دعایی برای خوش شانس شدن

www.bargozideha.com/tag/دعایی-برای-خوششانس-شدن

دعایی برای خوش شانس شدن … علیه السلام است . مردی است بلند قد و خوش خلق و خوش اقبال و در طرف راست صورت او خالی یا نشانی باشد . …. من دعا کردم برای بازگشت .

دعای ازدواج سریع بسيار مجرببه برادران خواهرانی که قصد ازدواج دارند ولی موفق به …. مجرب این … دستوری برای خوش شانسی بسیار مجرب | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 …

دعای رزق و روزی و پولدار و ثروتمند شدن، ادای قرض، بی نیاز، پول دار، کاسبی، آرزو، موفقیت، ازدواج … مزمل والم نشرح در هر روز برای توسعه امر معاش مجرب است بطوری كه من حیث لا یحتسب میرسد و موجب حیرت عقول می گردد. ….. 15 برای نکته خوش تیپ شدن

Dec 8, 2013 – ۲-اگر دختری شوهر خواهد این دعا را نوشته به گوشه مقنعه خود ببندد و شب ….. 19 سالمهددعا کنید سال 94 ازدواج کنم با یه جوون خوش تیپ ک درکم میکنه …. غصه نخورین من 33 سالم 1 خواستگارم نداشتم دلتون واسه من اتیش بگیر شانس ندارم.

دعا و اذکار فوق تنها بخش کوچکی ازکتب ارزشمند علوم غریبه ما می باشند در صورتی که … انواع دعای رزق و روزی ، دعای مشکل گشا و دعای خوش شانسی همچنین دعای محبت …

دعاوذکرانبیا

ss611.blogfa.com/

۱- گفتن الکبیر به عدد ۲۳۲ موجب اجابت دعا و به غایت مجرب است ….. بگذريم از کساني که يک شبه پول دار ميشن و يا شانس دارند و يا خداوند به آنها عنايت ميکند ولي در …

دعای خوش شانسی bestparsian.ir – خانه

khazesh.ir/search/دعای+خوش+شانسی+bestparsian.ir

دعای خوش شانس بودن,دعای خوش شانسی,دعاهای خوش شانسی,دعا جهت خوش شانسی,دعاي خوش شانسي,دعای . … دستوری برای خوش شانسی بسیار مجرب | جستجو | …

Aug 13, 2012 – 100+ posts – ‎100+ authors

دوستان سلام علیکم می دانیم که دعا مخ عبادت بوده و تنها مملوک انسان … خوش به حال همه ی شما که خدا شما رو دوست داره و صداتون و میشنوه. …. جلوی مهمانسرای امام رضا دوستم گفت که اینجا خیلی سخت و شانسی غذا میدن. …. اگه کسی اینجا هست که می تونه یه راه مجرب برای زود برآورده شدن حاجت به من معرفی کنه کلی ممنون میشم ازش.

Sep 20, 2014 – برنده خوش شانس همایش پیاده روی اردکان: … صبح مراسم هم در مسجد محل دعای ندبه بود که شرکت کردیم و بعد از آن فقط به قصد سرگرمی و تفریح بود که …

دستوری برای خوش شانسی بسیار مجرب جستجو اسپیناد – دنیای خبر

donyaekhabar.com/search/?q…خوش+شانسیمجربTranslate this page

سایت دینی ، دین و اندیشه آکااحادیث و روایات، احکام دین دعای بسیار مجرب برای رفع گرفتاری ها و گشایش در کارها دعای بسیار مجرب برای رفع گرفتاری ها و گشایش در …

خدا كند یقین براى انسان روزى شود! آیا آدمى هست كه مى ترسد از گرسنگى بمیرد؟! ولى باید بداند هم چنان كه امكان دارد از گرسنگى بمیرد، اگر مردن او مقدّر شده باشد، ممكن است …

سلام دعای خوش شانس | مرجع پاسخگویی

www.iresearch.ir/Default.aspx?q…دعای_خوش_شانس

search resultsدستوری برای خوش شانسی بسیار مجرب جستجو در وبلاگها وبلاگ 24 ...we24.site/دستوری-برای-خوششانسی-بسیار-م…translate this pageنتایج …

Mar 27, 2013 – ۲ – ترك دعا در هنگام خوشی ها: خداوند به حضرت داود (ع) وحی فرمود: مرا در روزهای خوش و آسایش یاد كن تا من دعای تو را در ایام گرفتاری و سختی اجابت كنم.[۹]

راز محبوب

www.mahbobe-eshgh.blogfa.com/

زمان و حالاتی که دعا در آن قبول میشود … فردی باشد خوش اخلاق و خوش رفتار و در باطن میانه رو باشد – با همه کس ملاحظه کند و …. و رفع بد شانسی: …. ختم مجرب و بزرگ.

سلام من خيلى دعا ميکنم ولى خدا دعاهاما مستجاب نميکنه يه زمينه گناه هم برام فراهم شده ولى من فقط به خدا … و جناب حافظ شيرين بيان چه خوش سروده است كه: … يا جرم¬خيز نيز يكي ديگر از عواملي است كه باعث كم شدن شانس ازدواج يك دختر مي¬تواند قلمداد گردد.

شامل مجربات صددرصدتضمینی درزمینه های دعا وطب سنتی. چاپ بیروت … تسلط برانس وجن وهیبت وعظمت واستجابت دعا(فوق العاده مجرب) … دستوری برای خوش شانسی!(

مجربات باقر. مجربات صد در صد تضمینی در زمینه های دعا و طب سنتی ….. تسلط برانس وجن وهیبت وعظمت واستجابت دعا(فوق العاده مجرب). …. دستوری برای خوش شانسی!(

شما با دعا پیام مهر و دوستی و تفاهم، مدد کاری ، حمایت و همدردی را از خود به دیگری منتقل می کنید، …. نام کرده بود دراومد خیلی خوشحال شد آخه ماکلا خانوادگی شانس نداریم همیشه آخریا در میاد اسممون … :به جهت وسعت رزق و رسيدن به دولت و ثروت بسيار مجرب است.

Sep 28, 2016 – لطفا ازین دعا برای امور حلال استفاده شود … ترجمه دعا محبوبیت :[و ذا النون (يونس ) را ياد كن آن دم كه خشمناك برفت و … دعاهای مجرب برای بخت گشایی.

دعای مجرب خوش شانسی

posthaa.ir/detail/دعایمجربخوششانسی/article/98/

،دایره لغات زبان انگلیسی نتایج جستجوی عبارت دایره لغات زبان انگلیسی از بین کلیه . دایره لغات زبان انگلیسی جستجو ،. ،. ،. مدار منبع تغذیه سوئیچینگ جستجو …

دعا های موثر برای به دست اوردن پول و ثروت و افزایش رزق و روزی

falkade.ir/…/دعا-های-موثر-برای-به-دست-اوردن-پول-و-ث…

دعا های موثر برای به دست اوردن پول و ثروت و افزایش رزق و روزی دعاها و ذکرهای افزایش رزق و روزی افزایش رزق و روزی افزایش رزق و روزی در کل به دوبخش … این دعا بعد از نمازهای واجب ، جهت اداء دین و رزق مجرّب است …. نگهداری چه وسایلی شانس را زیاد می کند؟

دعا مجرب برای مطیع شدن زن … این دعا برای رفع غم و تعجیل فرج و آمدن غایب، اثر عظیم دارد و آن حضرت بعد از خواندن این دعا، بوی پیراهن یوسف را شنید. …. خوش شانسی(۱).

آیه برای خوش شانسی – لینک گردی

nimrang.ir/news/آیه-برای-خوششانسی

ایه ای برای خوش شانسی بسیار مجرب. … مقالات … دعای خوش شانسی طلسم خوش شانسی,راز خوش شانسی,شانس,بد بختی,خوشبختی,شانس چیست,بخت و اقبال … 803.

ابوالفضل اسلامی – ثروت

abislami.blogfa.com/tag/ثروت

دعای قوی برای گشایش رزق و روزی و ثروت جمعه بیست و چهارم آبان ۱۳۹۲ 10:40 … راه هایی برای به دست آوردن شانس و ثروت جمعه دهم آبان ۱۳۹۲ 19:49 … و کاری شبیه کار آنها انجام می‌دهند اما در عین حال زندگی خوش و شادی را می‌گذارنند و چهره‌ای بشاش دارند. …. 178 مرتبه بخواند به جهت وسعت رزق و بركت مال و رسيدن به دولت و ثروت بسيار مجرب است.

Rating: 4 – ‎4 votes

دعا نویسی تضمینی در پرشین دعا توسط استاد احمدی دعا بخت… … برگرداندن اثر عزائم به ساحر ( بسیار مجرب ) ….. دعا نویسی تضمینی در پرشین دعا توسط استاد احمدی دعا بخت گشایی ، خوش شانسی ، دعا برای درمان بیماری،دعا برای افزایش رزق و روزی‎.

زندگی : دعای دلسوخته – تکناز

www.taknaz.net/news_detail_9946.html

زندگی : دعای دلسوخته. مجموعه : دعاهای مشکل گشا. زندگی : دعای دلسوخته. لوئیز رِدِن ، زنی بود … تفريح و سرگرمي. از روی بد شانسی است یا خوش شانسی؟ دختری که 8 سال …

Sep 21, 2016 – در این پست از سایت treasure-book.ir طلسم و دعای مجرب و قوی برای ثروتمند شدن,دعا و طلسمات معتبر برای پولدار شدن را برای شما علاقه مندان به علوم …

You’ve visited this page 2 times. Last visit: 11/16/16

Oct 1, 2014 – … طلسم رو بشکنی و راههای خوش شانسی رو بیاموزی و بخت گشایی کنی. … شمارۀ4 دعای بخت گشایی … آیه ای بسیار مجرب جهت بخت گشایی دختران :

فروش کتاب مجربات باقر

www.mojarabatbagher.blogfa.com/

رازی برای قطع سردرد در ده دقیقه (بسیار بسیار مجرب) …. آیا دوست داریدبیماران خودراباکمک دعاهای مجرب وطب سنتی درمان کنید؟ …. دستوری برای خوش شانسی!(

دعای بستن زبان اشخاص,دعای زبان بند – دانلود کتاب

citar.ir/دعای-بستن-زبان-اشخاصدعای-زبان-بند/

May 13, 2012 – برای بستن زبان کلیه اشخاص دعای زیر را بنویسید و با خود حمل کنید. … ذکری مجرب برای زبان بند جمیع خلایق · دعایی برای روا شدن حاجات انسان توسط …. کم وفرزندکم می اورند و مردم ازدستشان درعذاب اند وروزجمعه برایشان خوش است…

این دعا بسیار مجرب و موثر میباشد و در منابع مختلفه به تاثیرات و خواص آن اشاره ….. سینه خود خال داشته باشد نشان اقبال و خوش شانسی او است او به دنبال دوست می رود و …

30 راه برای افزایش رزق و روزی – مشرق

www.mashreghnews.ir/…/30-راه-برای-افزایش-رزق-و-…

Dec 2, 2013 – 6- خوش اخلاقی و نیت خیر و خوب داشتن . … 24- پس از اذان صبح و نماز صبح مشغول دعا شدن ( امام محمد باقر “ع” : بر شما باد دعا در سحر تا طلوع خورشید که در این ساعات درهای آسمان باز است و رزق و …. فیلم/ نهایت شانس در گلزنی دروازه بان.

Apr 24, 2015 – امام صادق علیه السلام فرمودند: سوره «حمد» سوره ای است که ابتدایش «حمد» خدا و وسطش «اخلاص» و آخرش دعا است. از سلمة بن … ختومات مجرب. 1) برکت و …

Jun 2, 2016 – زنی که به طالع ثور باشد زنی است صالحه و خوش خلق و نیکو منظرو عاقل و دانا و زیرک و او را ….. برایش شانس میاورد و این لباس و این انگشتر هم برایش خوش یُمن است ) دعای جوشن کبیر ….. دعاهای مجرب وازموده در رام کردن معشوق ورزق وحاجت

مراحل مبحث گشایش کار را از این سایت اجرا کنید -از موضوع اذکار مجرب هم فراموش … التماس دعا. adminآذر ۲ام, ۱۳۹۲ در ۴:۳۸ ق.ظ. خانم سپیده باسلام – در محضر حضرت علی بن …. اگه خدا بخواد،ایشالله به نتیجه برسم،خبر خوش رو همینحا به همه بدم،برام دعا کنید.

خواندن این توسل را بعد از هر نماز برای اداء کردن قرض ها نیز مجرب دانسته اند …. دستوری برای خوش شانسی بسیار مجرب · هزار سایت در یک سایت · علوم غریبه اسرار دعا و …

Nov 20, 2016 – حتی اگر خوش شانس هم باشیدنیاز به برنامه ریزی های افراد طبقه متوسط دارید. … ذکر و دعای اثرگذار برای آرامش در زندگی … دعای کارگشایی مجرب.

درباره ی آیه الکرسی – {{ کشکول راز }}

kashkuleraz.persianblog.ir/tag/درباره_ی_آیه_الکرسی

… متعلق به حضرت رو خوندی،صلوات میفرستی و درتعجیل فرج حضرتش دعا می کنی. … تا علی العظیم بخوان یعنی یک آیه ) مجرب است 0 و برای رفع هم و غم ؛ شفای مریض …

نمایش پرسش و پاسخ

www.hawzah.net/fa/Question/View/55802

لطفا این دعا رو برای من هم بفرستید. …. برای حاجت هام همیشه دعا کردم ولی هیچکدامش برآورده نمیشه احساس میکنم دعا کردن ونکردن فرقی نمیکنه ولی بازهم دعامیکنم حالا شما …

کانال تلگرام ذکر و دعا – سایت تلگرام

telegram-channell.ir/کانال-تلگرام-ذکر-و-دعا/

Nov 3, 2016 – … تلگرام – خبر ایرونی. iruni.ir/search/?q=کانال دعای مجرب حاجت روایی تلگرام … خوش شانسی , محبوبیت , صحت و سلامتی , رفع افسردگی و استرس.

بهمن ۱۳۹۰ – فال

falgo.blogfa.com/9011.aspx
با کليک کردن به لينک زير، 10 کارت از 44 کارت تاروت بصورت شانسي … این آیات و دعا را نوشته در کمر زن بنند (سوره مریم از اول تا آیه۶). ….. به جهت آشتی کردن آیه ۱۱۵ سوره انعام را سه بار بخواند و بر روی آن کس دمد البته آشتی کند و عذر بخواهد مجرب است. ….. جـذابـیـت و خوش ترکیب بودن افراد با چنین صورتی نشانگر این است که آنها …

آیا دعای خاصی در مورد سالم ماندن جنین داریم اگر هست لطفا بفرستید … برای افزایش شانس دوقلو یا چند قلو اینجا را کلیک کنید. … به «حُسن» و «جمال و جمیل» تعبیر شده است؛ و «حُسن»، یعنی، زیبائى و نیکوئى و یا هر چیزی که شادی آور و خوش آیند باشد.

May 25, 2016 – 2 posts – ‎1 author

این دعا تحت شرایط خاصی توسط یک مرتاض هندی که در مورد مهره مار تخصص … بار خوانده می شود که شامل طلسم محبت , طلسم روزی , طلسم خوش شانسی و …

دعاها و اذکار الهی

www.douavazekr.blogfa.com/

Oct 19, 2015 – دعاها و اذکار الهی – وبلاگ انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی … و بر خاندان نیكوكار برگزیده خوش كردارش و بگشا براى ما خدایا لنگه هاى در …… شایان ذکر است که تسبیح حضرت فاطمه علیهاالسلام از ذکرهاى مجرب و مشهور …

دانلود کتاب مجربات باقر · کتب علوم غریبه

taktafile.ir/دانلود-کتاب-مجربات-باقر/

Dec 2, 2016 – (بسیار بسیار مجرب و تضمینی); ابطال انواع سحر و چشم زخم و برگرداندن اثرش به عاملش! … تسلط برانس و جن و هیبت و عظمت و استجابت دعا (فوق العاده مجرب) … کردن گریه بچه ورفع بی خوابی (بسیار مجرب); دستوری برای خوش شانسی!

Dec 29, 2013 – دعا دعایی که شما را ثروتمند می کند … این بدان معناست که برای داشتن گران‌بها‌ترین چیز‌ها در زندگی، بیشتر باید روی خود کار کنیم تا این‌که به شانس و کمک دیگران و… تکیه … روزى را زیاد می كند، خط زیبا از كلیدهاى روزى است و خوش زبانى [هم]روزى را زیاد مى كند. … من نماز نمیخونم خوندن آیه ها بدون قراعت نماز مجرب هستند؟

چرا دعا که می کنیم به اجابت نمی رسد دعا كردن، همراه و همرنگ شدن با كلّ هستى است طبق آیات قرآن، تمام … رونق کار و کاسبی · دعا براى فراهم شدن زمینه ازدواج مناسب · دعا های مجرب برای افزایش رزق و روزی ….. شاباش 2 میلیاردی به عروس و داماد خوش شانس (عکس).

دعا طلسم برای خوش شانسی – بلاگز فا

chartblogs.ir/search/دعا+و+طلسم+برای+خوش+شانسی

نتایج جستجو برای: دعا طلسم برای خوش شانسی … اگر کسی زندانی باشد و بخواهید براي آزادی او کاری کنید باید این طلسم مجرب آزادی زندانی را نوشته ده بار حرف اول نام …

توصیه های آیت الله بهجت برای موفقیت – نمناک

namnak.com/توصیه-های-آیت-الله-بهجت.p12421
Rating: 4.8 – ‎1,173 reviews

آقای قاضی می فرمودند این دعا را در قنوت نماز بخوانید:«اللهم ارزقنی حبّک و حبّ ما تحبه، و حبّ من یحبّک، والعمل الذی یبلغنی إلی حبّک واجعل حبّک احبّ الاشیاء إلی.» خداوندا …

دانلود کتاب مجربات باقر – در زمینه دعا و طب سنتی و طب اسلامی. … علوم اهل بیت علیهم السلام در زمینه دعاهای مجرب وما نورو طب اسلامی وسنتی نمی شود وهر چه امروزه در اغلب کتابها هست اکثرا منفولانی بیش نیستند وغالبا حتی … دستوری برای خوش شانسی!(

تژیبب

hamrahfeed.xyz/tags/تژیبب

… مچ گیری , کودکان بی سرست و بازیکنان پرسپولیس در تئاتر , دعای مجرب برای خوش شانسی , باخت امید در این بازی , میکنم گریه میکنم , پرتاب توپ در فوتسال …

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *