خانه / دعا و ذکر / دعا و ذکر برای رفع سردرد و میگرن

دعا و ذکر برای رفع سردرد و میگرن

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  دعا و ذکر برای رفع سردرد و میگرن را برای شما عزیزان قرار دادیم .

 

دعا و ذکر سريع الاجابه برای رفع سردرد و میگرن,دعاي بسيار مجرب برای رفع سردرد و میگرن,ذکر برای رفع سردرد و میگرن,ذکر قوي و تضميني برای رفع سردرد و میگرن

 

دعا و ذکر برای رفع سردرد و میگرن

 

روزی پادشاه حبشه سر درد داشت . از پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و اله ) کمک خواست . پیامبر اکرم فرمودند که این ذکر را بر کاغذی بنویسند و در کلاه خود به هنگام شب بگذارند :

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. لاَ إِلَهَ إِلّاَ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبِینُ شَهِدَ اللهُ الاْیَهَ لِلَّهِ نُورٌ وَحِکْمَهٌ وَعِزٌّ وَقُوَّهٌ وَبُرْهَانٌ وَقُدْرَهٌ وَسُلْطَانٌ وَرَحْمَهٌ. یَا مَنْ لاَ یَنَامُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُوسَى کَلِیمُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ عِیسَى رُوحُ اللهِ وَکَلِمَتُهُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ وَصَفِیُّهُ وَصَفْوَتُهُ (صلی الله علیه وآله). اسْکُنْ سَکَّنْتُکَ بِمَنْ یَسْکُنُ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالاَْرْضِ وَبِمَنْ سَکَنَ لَهُ مَا فِی اللَّیْلِ وَالنَّهارِ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ فَسَخَّرْنا لَهُ الرِّیحَ تَجْرِی بِأَمْرِهِ رُخاءً حَیْثُ أَصابَ وَالشَّیاطِینَ کُلَّ بَنَّاءٍ وَغَوَّاصٍ أَلا إِلَى اللهِ تَصِیرُ الاُْمُور

به این معنی است که :

به نام خداوند بخشنده و مهربان. خدایى جز خداوند فرمانرواى حق آشکار نیست براى خداست نور و حکمت و عزت و نیرو و برهان و قدرت و سلطان و رحمت. اى آن که نمى‌خوابد، خدایى جز خداى یگانه نیست. ابراهیم(علیه السلام) دوست خداست، خدایى جز خداى یگانه نیست. موسى(علیه السلام) کلام خداست خدایى جز خداى یگانه نیست. عیسى (علیه السلام) از روح خداست و اراده ى اوست، خدایى جز خداى یگانه نیست. محمّد (صلی الله علیه وآله) فرستاده و برگزیده‌ى خداست.

اى درد آرام شو، تو را آرام کردم به یارى آن کس که هر چه در آسمان‌ها و زمین است. براى او آرام و قرارى گیرند و به یارى کسى که آن چه در شب و روز است و براى او آرامند و او شنواى دانا است. پس باد را رام سلیمان کردیم که به نرمى هر جا که قصد مى‌کرد به فرمان او مى‌رفت و نیز شیاطین را که بنّا و غواص بودند. آگاه باش که بازگشت امور به سوى خداست.

 

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *