خانه / دسته‌بندی نشده / «جی‌کی رولینگ» پردرآمدترین نویسنده سال 2017 شد

«جی‌کی رولینگ» پردرآمدترین نویسنده سال 2017 شد

نویسنده هری پاتر پر درامد ترین نویسنده سال 2017 شد

 

 

 

 

%image_alt%

 

 

 

 

خالق «هری پاتر» به عنوان موفق ترین نویسنده سال 2017 با بازگشت به این داستان محبوب شناخته شده است.

به گفته گاردین، Rolling بازگشت به جهان از صحنه های سحر و جادو در صفحه نمایش نقره ای و نقره ای به 95 میلیون دلار کمک کرد و جیمز پاترسون، نویسنده آمریکایی با درآمد 87 میلیون دلار، به مقام دوم رسید.

بر اساس لیستی که فوربس در مورد گران ترین نویسندگان در در سال 2017 Rolling این موقعیت را تقریبا یک دهه پس از اولین جای خود از دست داد.

در لیستی از درآمد نویسنده، انواع فروش کتاب از چاپ، کتاب الکترونیکی و کتاب های صوتی و حتی تلویزیون نشان می دهد، فیلم ها و درآمد تئاتر نیز محاسبه می شود.

بر اساس این لیست، Rolling سال گذشته به مبلغ 95 میلیون دلار درآمد کسب کرد. این بدان معنی است که درآمد 180 دلار در هر دقیقه را به دست آورد. انتشار هری پاتر و لعنتی کودک این موفقیت را به Rolling تحمیل کرد. این کتاب که تابستان گذشته منتشر شد، در سه روز اول فروش آن 680 هزار نسخه در بریتانیا فروخت و پس از انتشار کتاب نهایی، سری هری پاتر به کتاب فروش سریع فروخته شد.
< برندی> درآمد روولینگ با نمایش «هیولا فانتزی و زیستگاه آنها» در قالب یک فیلم که داستان هری پاتر را شامل می شود، افزایش یافت. Rolling نوشت اسکریپت که در ماه نوامبر منتشر شد.

ناشر Bloombridge همچنین یک بار دیگر تصاویری از هری پاتر را به مناسبت 20 سال انتشار اولین جلد کتاب منتشر کرد.

Rolling 2008 به عنوان یکی از فهرست برتر در جهان از نویسندگان پزشکی قانونی رتبه بندی شد.

جیمز پترسون، که سه سال متوالی در بالای فهرست نویسندگان برتر پرداخت، این مبلغ 8 میلیون دلار بود سال.

در جای سوم، جف کنی نویسنده خالق آمریکایی سریال "کودک چالمن" است. فوربز 21 میلیون دلار به دست آورده است.

دن براون در جایگاه چهارم قرار دارد. او 20 میلیون دلار درآمد کسب کرد. این در حالی است که او موفق به کسب درآمد دو برابر سالها شده است. در همین حال، کتاب بعدی وی در مورد شخصیت رابرت لنگدان، به زودی منتشر خواهد شد.

Steven King، خالق آثار ترسناک و ماندگار با درآمد 15 میلیون دلار در جایگاه پنجم، و جان گریشام، آمریکایی نویسنده حقوق قانونی و جنایی، با درآمد 14 میلیون دلار در رتبه ششم در فهرست. نویسندۀ آمریکایی دیگری Nora Roberts با کسب درآمد 14 میلیون دلار با یونگ گروشام ششمین جایزه را گرفته است.

نویسنده پائولا هاوکینز، که 13 میلیون دلار جایزه بریتانیایی را به دست آورده است. او خالق «دختر در قطار» است و سال پیش با این رمان به فوربس رفت.

سومین بریتانیا، ستاره واقعی جیمز، خالق " مجموعه پنجاه طیفی که در سال جاری 11.5 میلیون دلار کسب کرده است و در جایگاه نهم قرار دارد.

جایگاه دهم نیز توسط دو نویسنده از جمله Daniel Steele با درآمد 11 میلیون دلاری و ریک لیندارد با این مقدار.

منبع:http://persiane.ir/JK-Rowling-was-the-highest-paid-writer-in-2017.html

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *