خانه / دسته‌بندی نشده / رژیم لاغری و کاهش وزن سریع و باورنکردنی (کاهش 7 کیلو وزن در 2 هفته)

رژیم لاغری و کاهش وزن سریع و باورنکردنی (کاهش 7 کیلو وزن در 2 هفته)

رژیم لاغری و کاهش وزن سریع و باورنکردنی (کاهش 7 کیلو وزن در 2 هفته)

این رژیم لاغری تحت عنوان رژیم شیر فقط برای دو هفته مناسب می باشد . این رژیم مناسب برای افرادی است که قصد دارند در یک  مجلس یا مهمانی حضور پیدا کنند و میخواهند وزن خود را چند کیلو سریع کاهش دهند. از این رژیم لاغری برای تطهیر بدن پیش از رژیم اصلی نیز میتوان استفاده کرد. با این حال اگر وزن بالایی دارید می توانید هر سه ماه یکبار همراه با رژیم های متعادل این رژیم نیروبخش را تکرار کنید.

این رژیم خاصیت پاک کنندگی سموم بدن را دارد و بر همین اساس اعصاب را تسکین می دهد و باعث می شود که فشار روانی از شخص رژیم گیرنده دور شود.

دستور استفاده از رژیم شیر:

وقت صبحانه : شیر کم چرب (یک لیوان )+ خرما (یک عدد)+ میوه فصل (یک عدد)

 

وقت نهار:  شیر کم چرب (دو لیوان) + خرما (دو عدد)+ موز (یک دوم )

 

وقت عصرانه:  شیر کم چرب(یک لیوان ) + خرما (یک عدد)+ میوه فصل(یک عدد)

 

وقت شام:  سینه مرغ آب پز یا کباب شده (یک دوم ) + سیب زمینی کوچک کبابی یا آب پز(یک عدد) + یک کاسه سالاد کوچک (حاوی خیار، گوجه ،کرفس، هویج و غیره )  عزیزان در قسمت شام به دلیل این که در روز رژیم کامل شیر را دارید باید دستور شام را کامل اجرا کنید چون در هنگام خوابیدن بدن انرژی بیشتری برای تنظیم و متابولیسم بدن نیاز دارد و برای اینکه در خواب دچار اختلالات عصبی و بیماری نشوید دستور شام با روز کاملا متفاوت می باشد.

نکات مهم :

1 .بخش شام را بصورت کامل انجام دهید (به علت اینکه شما در طول روز رژیم شیر دارید و موقع خواب بدن برای متابولیسم به انرژی بیشتری نیاز دارد ) 

2 .افرادی که دارای انرژی بیشتری هستند می توانند در روز ورزش های نه چندان سنگین در روز انجام دهند تا از افتادگی عضلات شان جلوگیری کنند.

3.به جای استفاده از مرغ می توانید به همان اندازه از گوشت کباب شده بدون چربی یا  از تخم مرغ به تعداد یک عدد  یا از یک عدد ماهی کوچک کبابی بهره ببرید ،  ضمن اینکه میتوانید یک قاشق غذاخوری ماست به داخل سالاد اضافه کنید.

منبع:http://persiane.ir/Slimming-diet-and-fast-and-unbelievable-weight-loss-7kg-reduction-in-2-weeks.html

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *