خانه / انتخابات ریاست جمهوری سال 96 / حاشیه های مناظره انتخابات ریاست جمهوری / اتفاق جنجالی در مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره

اتفاق جنجالی در مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir اتفاق جنجالی در مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره را برای شما عزیزان قرار دادیم . مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره های انتخاباتی در اقدامی جنجالی وقتی کاغذ سوال را ار داخل گوی شیشه ای بر میدارد و میخواند دوباره آنرا به داخل گوی بر میگرداند علت و دلیل اینکار او چه بوده است ؟ در ادامه مطلب حواشیه و حاشیه های داغ و جنجالی در مناظره کاندیداها و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را از سوی مجری برنامه مرتضی حیدری مشاهده خواهید کرد .

اتفاق جنجالی در مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره
اتفاق جنجالی در مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره

اتفاق جنجالی در مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره,حاشیه های جنجالی مناظره نامزدهای ریاست جمهوری,اقدام و کار جنجالی مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره های انتخاباتی,چرا مرتضی حیدری کاغذ برگه سوال را دوباره به داخل گوی شیشه ای برگرداند ؟,حاشیه های داغ و جنجالی برنامه مناظره های انتخاباتی از سوی مرتضی حیدری,شائبه های برنامه مناظره های انتخابات ریاست جمهوری,کلاهبرداری در برنامه مناظره های انتخابات ریاست جمهوری,جهت گیری مرتضی حیدری در برنامه مناظره های انتخابات ریاست جمهوری سال 96,حقه بازی مرتضی حیدری و حمایت از روحانی در برنامه مناظره های انتخابات ریاست جمهوری,حمایت مرتضی حیدری مجری برنامه از حسن روحانی در مناظره های انتخاباتی

اتفاق جنجالی در مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره

مناظره انتخابات ریاست جمهوری در روز گذشته با تمامی نقاط قوتی که داشت با چند شائبه همراه شد.

اتفاق جنجالی در مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره
اتفاق جنجالی در مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی مرتضی حیدری مجری برنامه مناظره
 
 

حجم ویدیو: 19.71M | مدت زمان ویدیو: 00:02:42

دانلود ویدیو

رسانه ملی همواره در مشارکت های اجتماعی و مسائل ملی نقش ترغیب کننده اما بدون جهت گیری خاصی را دنبال می کند.

با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی نیز همواره همان مسیر پیشین خود را دنبال می کند.

طی سال های گذشته مناظره انتخاباتی به عنوان عضو تاثیرگذار در تصمیم گیری جامعه در خصوص نامزدها نقشی اساسی دارد که این مسئله نیز تاثیر مستقیمی در نتایج انتخابات و آرا نامزدهای ریاست جمهوری دارد البته برخی عملکرد رسانه ملی را در جهت گیری از جریان و یا جناح خاص متهم می کنند.

روز گذشته اولین مناظره انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور شش نامزد در سیمای جمهوری اسلامی ایران با اجرای مرتضی حیدری، مجری شناخته شده کشور برگزار شد.

رسانه ملی در اولین برنامه مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری که به صورت زنده پخش شد تمامی سعی خود را در جهت عدم جهت گیری و حفظ تساوی میان نامزدها کرد و دراین خصوص موفق بود.

مجری برنامه نیز احترام را نسبت به تمامی نامزدها حفظ کرد و در حقیقت می توان گفت رسانه ملی توانست مناظره بی عیبی را از قاب شیشه ای تلویزیون به مردم نشان دهد.

با این وجود در برنامه مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری در روز گذشته چند شائبه وجود دارد که پرداختن به آن ها شاید مانع بروز این شائبه ها در مناظره های آینده شود.

اولین شائبه

در بخش ابتدایی ویدئویی که در خصوص برخی از شائبه های برنامه مناظره دیروز تهیه شده، مجری برنامه می گوید که سئوال را به طور اتفاقی انتخاب می کند اما در عمل می بینید که حیدری بالاترین سئوال را از گوی شیشه ای خارج می کند.

دومین شائبه

در بخش دوم این ویدئو هنگامی که رئیسی پشت تریبون قرار می گیرد دوربین به جای اینکه لحظه بیرون آوردن کاغذ سئوال را نشان دهد، رئیسی را در حالی که پشت تریبون ایستاده نمایش می دهد و تنها صدای کاغذ سئوال به گوش می رسد.

تکرار یک شائبه

بخش سوم ویدئو نیز همان شائبه ای را که در بخش دوم رخ داد نشان می دهد با این تفاوت که این بار هاشمی طبار پشت تریبون قرار گرفته است.

چهارمین شائبه

در بخش چهارم روحانی پشت تریبون قرار گرفت و دوربین برای یک لحظه بیرون آوردن کاغذ سئوال را نشان داده شد اما پس از آن که کاغذ سئوال در دست مجری قرار گرفت دوربین دوباره به روی چهره روحانی بازگشت.

پنجمین شائبه

هنگامی که روحانی در حال بازگشت از تریبون به جایگاه خود بود دوربین او را نشان می دهد و در همان لحظه حیدری قرعه کشی را برای بیرون آوردن نام نامزد بعدی انجام می دهد این در حالی بود که دوربین روحانی را به جای لحظه قرعه کشی نشان می داد و تنها زمانی که کاغذ در دست مجری قرار گرفته دوربین مجری را نشان می دهد.

ششمین شائبه

از ابتدای برنامه مناظره ریاست جمهوری تمامی سئوال ها بدون اینکه به مخاطبان نشان داده شود توسط مجری قرائت شد، این در حالیست که مجری شماره نامزدها را نشان می داد

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *