خانه / انتخابات ریاست جمهوری سال 96 / سید مصطفی هاشمی طبا / سخنان سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2

سخنان سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir سخنان سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 را برای شما عزیزان قرار دادیم . مصطفی هاشمی طبا یکی از از کاندیداها و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که مهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 بود به سوالات مجری جواب داد . در ادامه مطلب متن کامل سخنان حرف ها و صحبت های سید مصطفی هاشمی طبا نامزد و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفتگوی ویژه خبری را مشاهده خواهید کرد .

سخنان سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2
سخنان سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2

سخنان سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2,سخنان مصطفی هاشمی طبا در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه 2,صحبتهای مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفتگوی ویژه خبری

سخنان سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2

سید مصطفی هاشمی طبا از نامزدهای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو ضمن اظهار تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و اظهار تاسف از حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر گفت: شرایط معادن زغال سنگ کشور ما بسیار بسیار بد است، معادن آدم ها را به یک مرگ زودرس تدریجی دچار می کنند و بعد از چند سال کارگران معدن در عمق 150 تا 200 متری احتیاج به اکسیژن پیدا می کنند و معلول می شوند لذا شایسته است این معادن تعطیل شوند و کارکنان آن را به مرگ تدریجی دچار نکنیم. 
وی در پاسخ به اولین سوال مبنی براینکه هزینه تبلیغاتی انتخاباتی شما چه قدر است و آیا حاضرید آن را اعلام کنید اظهار داشت: هزینه تبلیغات انتخاباتی بنده خیلی زیاد است ولی نمی توانم آن را اعلام کنم چون باید صدا و سیما آن را اعلام کند چرا که هزینه شخصی بنده تقریبا هیچ بوده و هر چه بوده صدا و سیما ان را پرداخت کرده است که از آن تشکر می کنم.
هاشمی طبا در ادامه درباره اینکه آیا ارتباط چهره به چهره با مردم به صورت عینی و ملموس در برنامه شما پس از انتخاب از سوی مردم قرار خواهد داشت نیز گفت: معتقدم که بعضی از کارها بیشتر نمایشی است، این که یک نفر در یک استان و در یک ماشین روباز قرار گیرد و مردم را دنبال خود بکشد یا هزاران نامه دریافت کند اصلا ارتباط رودرو نیست بلکه یک ارتباط یک طرفه است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز وسایل ارتباطی به گونه ای است که مردم می توانند مشکلات خود را با مسئولین در میان بگذارند و آن ارتباطی که ظاهرا رودرو به نظر می آید تنها یک ارتباط گزینشی و یک طرفه است.
وی خاطر نشان کرد: بنده گمان می کنم مهمترین کار رئیس جمهور رسیدگی، بررسی و صدور دستورالعمل ها است و بنده حتما از کارهای نمایشی شخصا اجتناب خواهم کرد.
هاشمی طبا هم چنین در خصوص اینکه آیا در صورت انتخاب شدن برنامه ای برای موثرتر شدن بیمه های حمایتی به ویژه در بخش درمانی دارد یا خیر نیز اظهار داشت: به نظرم روند کار خوب است ولی ما در تمام زمینه ها باید بدانیم تا وقتی تولید ناخالص داخلی مان بزرگ نشود ما نیز نمی توانیم مسئولیت دولت و بیمه ها را بیشتر کنیم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر قصد داریم رفاه عمومی را در همه زمینه ها افزایش دهیم افزایش رفاه مردم تنها توسط دولت امکان پذیر نیست و این که دولت و بیمه ها بتوانند صفر تا صد خدمات را انجام دهند ممکن نیست.
وی بیان داشت: علی رغم این که عنوان کردم روند کار در بحث بیمه های حمایتی خوب است منتهی در حال حاضر بیمارانی که سرپایی هستند یا مشکلات کمی دارند درصد فرانشیزی که در مقایسه با بیمارانی که دچار مشکلات بزرگتری هستند یکسان است که به اعتقاد بنده باید از بیمارانی که مشکلات کمتری دارند فرانشیز بیشتری دریافت کنیم و فرانشیز بیمارانی که دچار بیماری لاعلاج و مزمن هستند را کاهش دهیم تا زندگی این افراد ساقط نشود لذا در اینجا عدالت رعایت نمی شود.
هاشمی طبا در بخش دیگری از این برنامه هم چنین در پاسخ به این سوال که کدام یک از بندهای سند تحول بنیادین آموزش برای شما در اولویت اجرایی قرار دارد گفت: ما دو بخش در آموزش و پرورش داریم یکی بحث آموزش و دیگری بحث پرورش است که در بحث آموزش ما تا حدودی کارها را انجام دادیم هر چند ایراداتی نیز به این بحث وارد است و باید تکامل پیدا کند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اما آنچه در آموزش و پرورش مغفول مانده و مورد تاکید بنده در این سند است بحث پرورش و تربیت است که تقریبا مغفول مانده و علی رغم داشتن معلمین پرورشی این مربیان تبدیل به مربیان مناسک مذهبی شدند هر چند مناسک مذهبی خوب است اما جای تربیت را نمی گیرد و تربیت احتیاج به ابزار و وسایلی دارد که بتواند آن را در وجود افراد نهادینه کند.
وی ادامه داد: هم چنین سند 2030 یونسکو که به تایید دولت رسیده سند بسیار خوبی است به ویژه در زمینه مهارت های زندگی و هر دو سند در یک راستا قرار دارند اما به نظرم مهمترین بندهایی که راجع به تربیت در این سند است باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
هاشمی طبا هم چنین درباره اینکه سلامت و پاکدستی در دولت شما اولویت چندم خواهد بود گفت: از هر کسی در هر جای دنیا که سوال کنید پاسخ خواهد داد اولویت اول و هیچ کس نمی گوید من آدم هایی را که به کار می گمارم از افراد ناپاکی باشند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در کنار پاکدستی کسانی که در دولت مشغول به کار می شوند حتما باید تنها شغل شان سمتی باشد که در دستگاه اجرایی برعهده آن ها گذاشته می شود و تنها دغدغه ذهنی شان کار خاص خودشان باشد.
وی افزود: به طور مثال اگر وزیری وزیر بهداشت می شود و جراح خوبی هم هست دیگر نباید جراحی کند چرا که وقت پزشک برای اداره وزارتخانه مربوطه بسیار سنگین است و یا اگر مهندسی کار مهندسی می کند و وزیر صنایع است حتما فقط باید کار خود را در وزارت صنایع دنبال کند چرا که کار آنقدر سنگین است که تمام وقت او باید متمرکز بر آن باشد.
هاشمی طبا هم چنین درباره اینکه برنامه های شما برای حمایت بیشتر از محرومان چه خواهد بود عنوان کرد: من اولین اولویت را حفظ ایران و اصلاح کشاورزی ایران و موازی با آن رسیدگی به محرومان قرار داده ام.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: متاسفانه ما به جای اینکه عدالت برقرار کنیم به نوعی در بعضی جاها تساوی برقرار کردیم در حالی که علمای ما در زمان های مختلف همیشه اعلام می کردند که تساوی یک امر کمونیستی است و اسلام عدالت را می طلبد.
**این که اعلام می شد 25 میلیون محروم در کشور وجود دارند یک سیاه نمایی است
وی یادآور شد: این موضوع را می توان در بحث پرداخت یارانه ها مورد اشاره قرار داد که به همه یارانه دادیم و محرومان را در گوشه ای قرار دادیم.
هاشمی طبا اظهار داشت: البته بنده قبول ندارم محرومین 25 میلیون نفر هستند و این یک سیاه نمایی است چرا که این سوال مطرح می شود که جمهوری اسلامی چه کرده که 25 میلیون نفر در ایران محروم هستند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه طرح مجلس در شناسایی 6 میلیون محروم باید مورد پیگیری قرار گیرد گفت: دولت تمام درآمدها و هزینه هایش باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و رئیس جمهور و دولت نمی تواند درآمد خاصی که در قانون بودجه آمده کسر کند و یا آن را در جایی هزینه کند که در قانون بودجه نیامده بنابراین دولت در یک چارچوب کاملا مشخص حرکت می کند. 
**یارانه های مساوی را قطع می کنم
وی افزود: درآمدها و هزینه ها طبق قانون تعریف می شود و آن چه الان تعریف شده یارانه ای است که به صورت تساوی تقسیم می شود با توجه به وجود قانون بنده تصمیم دارم یارانه های متساوی را قطع کنم و آن را در اختیار سازمان بهزیستی و کمیته امداد قرار دهم تا آنها به محرومین رسیدگی کنند البته این رسیدگی تنها پرداخت های نقدی نخواهد بود بلکه ایجاد شغل، سرپناه، رسیدگی به معلولان و… از اقداماتی است که این سازمان های حمایتی می توانند در رابطه با محرومین انجام دهند تا این افراد بتوانند با حداقل ها زندگی خود را سر کنند.
هاشمی طبا در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا قول می دهید در صورت انتخاب از سوی مردم میزان دارایی های خود را اعلام کنید گفت: آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است این امر یک امر قانونی است و ما ملزم به اعلام آن هستیم. 
وی تصریح کرد: اعلام دارایی بنده و کابینه ام در صورت پیروزی در انتخابات یک امر قانونی است و افراد حاضر درکابینه ملزم هستند دارایی خود را اعلام کنند.
** اگر باخبر شوم کسی در کابینه ام فاسد است بدون اعلام علت از سویش وی را کنار می گذارم
وی با اشاره به اینکه اگر کسی در کابینه ام فاسد است بدون اعلام علت از سویش وی ار کنار می گذارم و در اختیار قوه قضاییه قرار خواهم داد تا حکم برایش اجرا شود افزود: باید به منتقدین پول بدهیم تا ایرادات ما را بگویند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اعلام اینکه یک فرد فاسد است باید در اختیار قوه قضاییه قرار گیرد، ادامه داد : باید مسائل اخلاقی وشرعی و اجرایی مملکت رعایت شود.
هاشمی طبا در پاسخ به سوالی پیرامون انتقاد از دولت گفت: ما نوعا از تعریف کردن انسانها خوشمان می آید لذا اگر نشریه و رسانه ای نقد می کند ما را به اطلاع لازم می رساند این در حالی است که اطلاعاتی که به مسئولین داده می شود معمولا فیلتر شده است.
وی با اشاره به اینکه تهمت زدن سیاه نمایی و دروغ مسئله بدی است و نشریات باید از این مسئله اجتناب کنند گفت: نشریات در قانون اساسی رکن چهارم را دارند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه البته باید توجه داشته باشیم سیاه نمایی و دروغگویی قابل قبول نیست، گفت: رسانه ها باید فضایی برای انتقاد داشته باشند و اگر خلافی انجام دهند باید برخورد کرد.
هاشمی طبا در پاسخ به سوال دیگریی مبنی بر اینکه چقدر به جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران اعتقاد دارید، گفت: این امر وجود دارد و وقتی وجود دارد انسان نمی تواند آن را منکر شود و باید با آن مقابله کرد.
وی با بیان اینکه بحث اسلام هراسی و ایرانی هراسی واقعیت دارد، بیان داشت: سیاه نمایی هم نیز یک نوع واقعیت است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: ما علیه خودمان جنگ نرم به راه انداخته ایم جمهوری اسلامی در طی سالهای پس از انقلاب خدمات فراوانی برای مردم انجام داده است این در حالی است که امروزه برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری طوری برخورد می کنند که همه مسئولین ناسالم هستم و به مردم ظلم می کنند لذا باید خدمات مسئولین را پاس بداریم.
هاشمی طبا خاطر نشان کرد: شبکه گاز رسانی یکی از اقداماتی است که انجام شده و ادارهشبکه های و امنیت و برق رسانی در کشور کم نیست، افزود: در شبکه گاز رسانی متخصصین وزارت نفت گاز را از کف دریا استخراج می کنند و در شبکه سراسری کشور پخش می کنند.
وی اشاره به اینکه مگر اداره امنیت کشور و یا اداره شبکه برق رسانی کم است، ادامه داد: ایمن سه نعمت و نعمات دیگر مگر در کشورهای دیگر چه خدماتی در اختیار مردم قرار می دهند که هیچ خدمتی را برای شما انجام نمی شود این ظلم است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره به اینکه درست است که می گوییم معیشت مردم در حد اروپا نیست گفت:درآمد سرانه ملی سوئد 37 هزار دلار است این در حالی است که درآمد سرانه ملی ما 8 هزار دلار است.
** کارکنان ، عموم مردم، مدیران و مسئولین نگویند انقلاب برای ما چکار کرد بلکه بگویند ما برای انقلاب چه کردیم
هاشمی طبا با تاکید بر اینکه مگر در کشورهای دیگر چه خدماتی در اختیار مردم قرار داده می شود، افزود: کارکنان ، عموم مردم، مدیران و مسئولین نگویند انقلاب برای ما چکار کرد بلکه بگویند ما برای انقلاب چه کردیم.
وی با اشاره به اینکه نباید مملکت را تخریب کرد، اظهار داشت: باید مدیران آگاهانه متعهد باشند و این آگاهی را به همه مردم بدهند امروز شرایط زیستی ایران خاک رودخانه تالاب و زباله مملکت را تخریب کرده است، گفت: این در حالی است که شهیدان ایران را حفظ کرده اند بنابراین همه مردم باید آگاهانه ایران را حفظ کنند لذا باید با مردم به صورت جدی حرف زد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید همه حقیقتها را به مردم گفت، ادامه داد: باید میراث ما برای نسلهای اینده میراثی پایدار و خوبی باشد.
** انقلابی بودن به فریاد و یقه بستن نیست
هاشمی طبا با اشاره به اینکه انقلابی بودن به فریاد و یقه بستن نیست افزود: باید معایب و محاسن یک نفر را بگوییم و از شهردار و رئیس جمهور فقط کارهای بدشان را نگوییم.
وی با اشاره به اینکه کسی که می خواهد انقلابی باشد اول باید حق الناس را رعایت کند و دوم صادق باشد اضافه کرد: باید عملمان جهت و صداقت داشته باشد لذا باید هم محاسن و هم معایب افراد را بگوییم اینکه بخواهیم فقط کارهای بد افراد را مطرح کنیم انقلابی گری نیست پس باید همه مردم احساس انقلابیون کنند.
**در دل مردم باید حسرت کالای ایرانی باشد
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در کشوری که جمهوری اسلامی است در خیابانی که نامش جمهوری اسلامی است آیا کالای ایرانی وجود دارد؟ گفت: برای انقلابی شدن باید کالای ایرانی وجود داشته باشد لذا باید مردم یک کشور انقلابی و مسئولین تابلوها را تبدیل به تابلوهای انقلابی کنند به طوری که در دل مردم حسرت کالاهای ایرانی باشد این موقع می توانیم بگوییم  مردم و مسئولین انقلابی هستند.
هاشمی طبا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تمهیدات جنابعالی در برابر زیاده خواهی  آمریکا  گفت: ایستادگی و جهاد امری دائمی است و زمان ندارد منتهی در زمانهای مختلف شکلش عوض می شود.
** معنی استقامت دشنام دادن نیست
وی ادامه داد: ما با برجام توانستیم هزینه هایی را که به ما وارد شده را  بر طرف کنیم اما ایستادگی امری دائمی است لذا باید خویشتن دار باشیم و استقامت کنیم البته معنی استقامت دشنام دادن نیست.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه آمریکا معاویه زمان است، عنوان کرد: ماهیت آمریکا بد عهدی است لذا نباید انتظار داشت که آمریکا دوست ما باشد.
هاشمی طبا بااشاره به اینکه اگر کشوری ما را تحریم کرده است نباید محصولات آن کشور را وارد کنیم اظهار داشت: باید برجام را در آینده با استقامت خودمان به سر منزل مقصود برسانیم.
وی افزود: از این همه هزینه هایی که به خاطر تحریم ها داده ایم اجتناب کنیم و تا حد زیادی مقاومت همیشه هست، ایستادگی همیش هست و در زمان های مختلف باید عاقلانه با تاکتیک هایی که مورد تایید است کار خودمان را جلو ببریم.

هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که بهترین راهکار برای مقابله با تاکتیک دشمن چیست تصریح کرد: دستورالعمل قرآنی این است که ما باید خویشتن دار باشیم و ما باید استقامت کنیم، استقامت معنیش بی ادبی نیست و معنی آن دشنام دادن نیست، بنابراین ما باید با حفظ اصول اسلامی استقامت کنیم، اگر امریکا ما را تحریم کند ما در درون کشور باید استقامت کنیم. 

وی افزود: اگر کشور کره ما را تحریم کرده است ما نرویم و خودروی آن کشور را بخریم و در داخل کشور بیاوریم اگر آلمان ما را تحریم کرده ما ماشین سواری یک میلیارد تومانی را در داخل کشور نیاوریم و پول مملکت را هدر بدهیم و برای انکه تظاهر کنیم تحریم اثر نکرده ارز مملکت را صرف این موارد کردیم آنها ما را تحریم کردند و ما مثل کبک سرخودمان را زیر برف کردیم و گفتیم تحریم کجاست.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: آنها می دانند که ما این جنس ها را از دبی و امارات و جاهای دیگر وارد کردیم این اسمش استقامت نیست، استقامت این است که جدی باشیم و با مردم راحت صحبت کنیم و تمامی حقایق را برای آنها بازگو کنیم و اگر امروز امریکا ما را تحریم کرده محکم باشیم. 

هاشمی طبا ادامه داد: در جنگ تحمیلی دولت با 500 هزار بشکه نفت که 6 دلار قیمت آن بود مملکت را اداره می کرد و رزمندگان ما جنگیدند پس این گونه باید عمل نمود نه اینکه آن ها ما را تهدید می کنند و ما بوق رفاه طلبی را بزنیم این ها همگی نقض غرض است. نگوییم مردم خودشان انتخاب کرده اند مقررات در کشور حاکم است، مقررات باید رعایت شوند وقتی مقررات ما این گونه است که به هر طریقی شده تظاهر به ضد تحریم کنیم تحریم ها سر جای خودش باقی می ماند و این ها نقض غرضی است که متاسفانه انجام می شود.

وی تاکید کرد: الحمدالله با تلاشی که روحانی و ظریف و همکارانشان و مقام معظم رهبری انجام دادند این موضوع به شکل نسبتا موثری پایان یافت و الان هم این معاهده هست و ما باید بر استقامت خودمان ان شالله سرمنزل منظور برسیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در پاسخ به این سوال که آیا در دولت شما قوانین فصل الخطاب خواهد بود یا ممکن است در شرایطی به تشخیص خودتان قوانین تغییر کند، خاطر نشان کرد: من در حقیقت برای آینده فکر جدیدی کرده ام و اعلام کردم و از من سوال شد که اگر شما منصوب شوید و روی کرسی دولت بنشینید چه می کنید گفتم قوانین موجود را رعایت می کنم و آن چیزی که لازم است به صورت لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم می کنم و آن را اجرایی می نمایم.

وی ادامه داد: باید متن قانون رعایت شود حتی استنباط آن نیز نه. اگر هم دلخواه ما نیست باید اجرا و اصلاح نماییم هر قانونی می تواند اصلاحیه داشته باشد یک فوریتی هست دو فوریتی هم وجود دارد و می توانیم آن را در مجلس توجیه و اجرا کنیم و قانون را اجرا کنیم و خلاف قانون خیر.

هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که بعضا دولت ها و قوه مجریه در انجام تعامل با سایر قوا دچار مشکلاتی شده اند فکر می کنید واکنش شما در چنین مواردی چه خواهد بود، افزود: پیامبر ما گفته اند اگر اختلافی باشد این اختلاف رحمت است یعنی آن که تفاوت افراد رحمت استد که در کشور ما خوشبختانه فصل الخطاب داریم اگر به جایی نرسیدیم به فصل الخطاب مراجعه می کنیم یا تشخیص مصلحت یا مقام معظم رهبری اطاعت می کنیم.

وی تاکید کرد: ما اگر نظم و اطاعت از قانون را رعایت نکنیم کاری نمی توانیم انجام دهیم ما نباید قانون جنگل را رعایت کنیم هر جا تخطی از قانون شده به ضرر مملکت ما تمام شده است خودکامگی درمملکت ما نباید وجود داشته باشد و حکم استفاده از قانون باید به وجود بیاید.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده خودم در طول سال هایی که تصدی گری داشته ام به خوبی از قانون محاسبات تبعیت کرده ام و اگر مواردی هم بوده که اشتباه شده به دیوان محاسبات مراجعه کرده ام و جواب آنها را داده ام که آنها نیز عادلانه قضاوت کرده اند بنابراین هیچ مشکلی ما در این موارد نداریم و قانون باید در هر جایی رعایت شود.

وی ادامه داد: تعهد می دهم که همه راستی ها را به مردم بگویم و مردم را هوشیار و آگاه کنم و از همه مردم می خواهم که آگاهانه خون شهیدان را رعایت کنند بنده عرض کردم امروز اگر کشاورزی ما به خاطر نیازهایی که دارد به تخریب دست می زند و امروز اگر کارخانه ها فاضلاب خودش را در رودخانه ها رها می کند و امروز اگر به خاطر نیاز می روند و درختان جنگل های کشور را می برند تمامی این ها پایمال کردن خون شهدا به شمار می رود.

هاشمی طبا افزود: شهدا مرزهای ما را حفظ کرده اند و حالا که مرزهای ما حفظ شده و مرزداران ما و دلاوران سپاه و ارتش و بسیج در آنجا هستند و همه مردم باید داخل مملکت را حفظ کنند، داخل مملکت ما از لحاظ زیست محیطی در حال نابودی است همه ما مسئول هستیم خون شهدا فقط برای بعضی ها نیست همه مردم و همه مسئولین باید پایداری ایران را حفظ نمایند که ارثیه آنها برای آینده خوب باشد.

وی خاطر نشان کرد: کشور بدون مردم وجود نخواهد داشت، مردم بدون سرزمین نابودمی شوند مانند فلسطین همان طور که مردم فلسطین پاره پاره شدند و همه جا پراکنده گشته و بی هویت هستند بنابراین ایران را باید حفظ کنیم این عبارت چو ایران نباشد تن من مباد یک شعار ناسیونالیستی و شعار شومنیستی نیست بلکه شعاری است برای مردم و از مردم یعنی این که ما سرزمین مان را باید حفظ کنیم و مرزهایمان را حفظ کرده ایم اما در شرایط فعلی سرزمین مان دچار بیماری شده است مانند بیماری قند و سرطان و از داخل ما در حال از دست دادن سرزمین مان هستیم.

وی ادامه داد: من آنچه در درجه اول به آن اهمیت می دهم آبادانی سرزمین و کشاورزی، مدرن سازی کشاورزی در راستای اقتصاد مقاومتی است که این سرزمین بتواند روی پای خودش بایستند، امیدوارم همه مردم ما در آینده تلاش کنند با رئیس جمهور و هیئت وزرا و سایر قوا کشور را به سرمنزل مقصود برسانم و ان شالله در برخورداری کامل قرار بگیرند.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *