خانه / اخبار حوادث روز / سوء استفاده های جنسی از زنان و دختران جوان در شرکت های خصوصی و محیط های کاری

سوء استفاده های جنسی از زنان و دختران جوان در شرکت های خصوصی و محیط های کاری

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir سوء استفاده های جنسی از زنان و دختران جوان در شرکت های خصوصی و محیط های کاری را برای شما عزیزان قرار دادیم . در شرکت های خصوصی و محیط های کاری ایران از زنان و دختران جوان به عنوان ابزار جذب مشتری استفاده می کنند . هر شرکت خصوصی با استخدام یک منشی زن و دختر جوان بی حجاب و بدحجاب سعی در جذب بیشتر مشتری را دارد . علت و دلیل سو استفاده از زنان و دختران جوان و زیبا در شرکت های خصوصی چیست ؟

سوء استفاده های جنسی از زنان و دختران جوان در شرکت های خصوصی و محیط های کاری
سوء استفاده های جنسی از زنان و دختران جوان در شرکت های خصوصی و محیط های کاری

سوء استفاده های جنسی از زنان و دختران جوان در شرکت های خصوصی و محیط های کاری,سو استفاده جنسی از زنان و دختران در شرکت های خصوصی,استخدام منشی دختر و زن زیبا و خوشگل در شرکت های خصوصی,استفاده از زنان به عنوان ابزار جنسی برای جذب بیشتر مشتری در شرکت های خصوصی,تجاوز به دختران و زنان منشی در شرکت های خصوصی ایرانی,منشی دختر و زن شرکت های خصوصی,منشی زن,منشی دختر,استخدام زن و دختر خوشگل و زیبا در محیط های کار و محل کسب,زنان و دختران منشی شرکت بدحجاب و بی حجاب,عکس بدحجابی و بی حجابی زنان و دختران منشی در شرکت های خصوصی,تجاوز جنسی به منشی دختر و زن در شرکت خصوصی

سوء استفاده های جنسی از زنان و دختران جوان در شرکت های خصوصی و محیط های کاری

يک ميز، چند صندلي، يک دستگاه کامپيوتر و يک تلفکس، تمام دار و ندار خيلی از شرکت های خصوصی است که هر روز مانند قارچ در پايتخت و شهرهاي کوچک و بزرگ سبز می شوند. يک خانم می گويد وقتی برای يافتن کار با يک شرکت تماس داشتم، به من گفتند اگر تنها می آييد، مثلا اين ساعت بيايد و در غير اين صورت در ساعت ديگر. در مرحله بعد اگر پای دخترخانم جويای کار به شرکت جناب مديرعامل باز شود، شايد چيزهايی را ببيند که برايش قابل قبول نيست. فرشته می گويد اين مساله در ايران پديده جديدی نيست، ولی الان با وقاهت کامل در روزنامه می نويسند خانم مجرد و خوش برخورد و در مصاحبه هم طرف را امتحان می کنند که اهلش هست يا نه

دکتر مهديس کامکار ضمن تاييد افزايش اين سوء استفاده ها به دختران جوان توصيه می کند در مقابل چنين برخوردهايی سکوت نکنند و از حيثيت خودشان دفاع کنند. وی اعتقاد دارد مشکل اين است که دختران نمی دانند شکايتشان را کجا و به چه کسی مطرح کنند و پيشنهاد می کند از روز اول اين دختران شرح وظايف کاريشان را ريز به ريز و جزء به جزء بين خودشان و کارفرماها روشن کنند و از زياده روي در روابط و ايجاد رفاقت
با افراد غير همجنس شرکت خودداري کنند و همچنين بخاطر چند هزار تومان حقوق ، در مقابل سواستفاده ها سکوت نکنند.
آمارها نشان ميدهد بسياري از تجاوزات فقط در عرض چند دقيقه اتفاق ميافتد و دختران در آن لحظه نميدانند چه عکس العملي بايد نشان دهند و چگونه از خود دفاع کنند

قرار شد که حضار خودشان را معرفي کنند و در صورت تمايل در مورد آزارهاي احتمالي در محيط کارشان که برايشان پيش آمده صحبت کنند. که اين درخواست عملا به علت وجود ضبط صوت با مشکل مواجه شد.عده اي نگراني خودشان را از مطرح شدن اسمشان اظهار داشتند اما در نهايت با توضيح چند تن از اعضاي مرکز فرهنگي و تاکيد بر عدم ذکر نام آنها در جايي و صرفاً تأکيد برميزان سابقه کاري و خصوصي يا دولتي بودن آن جمع متقاعد شد که جلسه را آغاز کند.

در آغاز يکي از برگزار کنندگان اين کارگاه با مطرح کردن موردي که براي خودش پيش آمده بوداظهار داشت که چطور در محيط کار از لحاظ عاطفي مورد سوءاستفاده قرار گرفته و در حالي که فکر مي کرده که همکار مرد او به دليل مشکلات فراوان خانوادگي با همسرش نياز به کمک او دارد، متوجه شده که اين سناريو براي ديگر زنان همکارش تکرار شده و همکار مرد او فقط قصد نزديک شدن به او و هدف جنسي داشته است. وي اين آزار را ناشي عدم آگاهي خودش مي دانست و تأکيد کرد که اگر از هوشياري بيشتري برخوردار بود شايد هيچ وقت آنقدر از لحاظ شخصيتي دچار مشکل نمي شد.

با مطرح شدن اين مورد از طرف مسئول جلسه ديگر حضار شروع به صحبت کردند و مواردي را که مورد اذيت و سوءاستفاده قرار گرفته شده بودند به گونه اي که به کار آنها آسيب وارد شده بود مطرح کردند.
خانم جوان 25 ساله اي گفت که از زمان کارآموزي خود با توجه به اشتياقي که براي آموزش داشته چقدر اذيت شده وتا چه حد از نزديکي اين زن به همکار يا دانشجويان و استادان مردش که صرفاً از نظر وي جنبه ي کاري داشته تعبير جنسي به عمل آمده و باعث شد که وي براي جلوگيري از پيش آمدن اين گونه پيش داوري ها از حق مسلم سوال کردن و يادگرفتن خود چشم پوشي کند تا مبادا اين برخوردهاي وي تعبير جنسي به خود بگيرد. وي همچنين از تجربه در محيط کار ديگري صحبت کرد که چگونه مردي که از لحاظ قدرت و مقام در رتبه ي بالاتري در محيط کار بود و همچنين از لحاظ سن و سال، با ايجاد برخوردهاي آگاهانه تماسي وي را مورد اذيت قرار داده که نهايتاً علي رغم اينکه چندين بار به او تذکر داده و درگير شده، مجبور شده که محيط کار خود را به دليل تغيير نکردن شرايط حاکم بر آن ترک کند.

يکي ديگر از خانم ها که 45 يا 50 سال داشت با تاکيد بر 27 سال سابقه کاري خود، 2 سال قبل از انقلاب. 25 سال بعد از انقلاب. موارد خود را با اين ترتيب شروع کرد که در بحران هاي انقلاب که خيلي از کارخانه ها و شرکت ها در حال فروپاشي بودند مديريت وقت تصميم به انتخاب گزينشي از بين همکاران زن خود مي گيرد و تنها کساني را اخراج نمي کند به درخواست هاي نامشروع وي تن مي دهند. ايشان تاکيد مي کند که با توجه به بحراني بودن و آرماني بودن شرايط آن زمان و نبودن معضل بيکاري به شکل امروز شايد خيلي از زن ها تن نمي دهند و محيط کار خود را ترک مي کنند. ايشان که بعد از آن استخدام دولت مي شود با چشم پوشي از حق ارتقاء شغلي خود، اضافه کاري، اضافه حقوق و مزايا صرفاً طبق دستور عمل سازماني خود کار مي کند چرا که تاکيد مي کند علي رغم تغييرات بنياني باز هم اگر بخواهي در يک محيط دولتي از امتيازاتي استفاده کني که تحت اختيار مديرمربوطه ات است با توجه به اعمال نفوذ و قدرت مديريت ها قطعاً بايد از خودت چشم پوشي کني و به خيلي چيزها تن بدهي که سزاوار زن بودن و انسان بودنت نيست. با تاکيد بر روش آسته بيا – آسته برو گربه شاخت نزنه (با طنز) به روش چشم پوشي از حقوق خود براي فرار از آزارهاي جنسي احتمالي تاکيد دارد.

شرکت کننده ي جوان 24 ساله اي که از سابقه دو يا سه ماهه خود در محيط دولتي خبر مي دهد . اين نکته را مورد تاکيد قرار مي دهد که آزارها الزاماً از طرف مدير يا همکار مردي که داراي اختيارات زيادي است و در محيط هاي دولتي، نيست. حتي همکار مردي که از لحاظ چارت سازماني ممکن است از شما کمتر باشد به خودش اجازه مي دهد که زماني که مثلاً کاغذي را از دست شما مي گيرد دست شما را هم آگاهانه لمس کند و با نگاه زننده ي خود زن بودنت را به رخ بکشد. وي همچنين به معضل بيکاري در جامعه اشاره دارد که علاوه بر شرکتي شدن در داخل ادارات دولتي و پايين آمدن سطح حمايت از کارمندان با توجه به معضل بيکاري ممکن است خيلي از زنان آزار و اذيت شوند ولي جرأت طرح آن را نداشته باشند مبادا کار خود را از دست بدهند.
وي تاکيد دارد که بحران بيکاري جسارت زنان را کمتر و وقاحت مردان را بيشتر کرده است.
خانمي تاکيد مي کند بالا بودن سطح اختيار مديران و نبودن حمايت قانوني از زنان اين آزارها را دامن مي زند.

خانم ديگري از همکار زن خود خبر مي دهد که 22 ساله بوده و با يک بچه در حالي که شوهرش را از دست داده و مدير کارخانه با علم به شرايط ايشان وي را استخدام کرده و بعد از مدتي پيشنهاد صيغه شدن را به وي مي دهد که با مخالفت او مواجه مي شود. اين خانم تاکيد مي کند که با توجه به اينکه مدير کارخانه درخواست گرفتن سفته را به منظور تحت فشار قرار دادن آن خانم داده بود با مراجعه وي به اداره کار و اعلام شکايت مديريت از گرفتن سفته از آن خانم چشم پوشي کرده و او همچنان کار خود را بدون مزاياي خاصي ادامه مي دهد. ايشان تاکيد بر آگاهي زنان از شرايط کار خود دارند و مي گويد که هرچه زنان به حقوق خود واقف باشند الزاماً نبايد به درخواست هاي نامشروع تن بدهند. اين خانم همچنين از تجربه شخصي خودش صحبت کرد که در حالي که مسئول سازماني که در آن کار مي کند با يک زن مدير برخورد داشته و به شدت پرخاش و توهين و بهانه گيري مي کرده، کاري کرده که اين مسئول مرد از طرف مقامات بالاتر از وي وادار به عذرخواهي نموده است. اين خانم که از تجربه گذشته خود در يک محيط کارگري هم صحبت مي کرد تاکيد داشت که شايد رفتار من به گونه اي بوده که کسي به خودش اجازه تعرض نداده است.

خانم ديگري حدوداً 45 يا 50 ساله بر ضعف شخصيتي و اعتماد به نفس کم زنان ، تاکيد داشت و معتقد بود که اگر زن از لحاظ موقعيت شغلي و تحصيلي رشد کند شايد کسي به خودش اجازه تعرض ندهد و اين ضعف شخصيت شايد امري باشد که در خانواده براي دختران پيش مي آيد و دختران را به گونه اي تربيت نمي کنيم که از خودشان دفاع کنند. اين خانم همچنين به ضعف قانون حمايتي از زنان اشاره داشت.

در اين خصوص يکي از اعضاي مرکز تاکيد داشت که ما اگر مورد تعرض قرار نگرفته ايم مبني بر اين نيست که ما اجازه نداده ايم پس ديگري که مورد تعرض قرار گرفته خودش اجازه داده و مقصر خودش است ايشان ضمن تاکيد بر ويژگي هاي متفاوت شخصيتي ميان افراد جامعه و تفاوت عکس العمل ها گفت که اين نگرش اعتماد به نفس ديگران را پايين مي آورد و آنها با توجه به اينکه خودشان هم متهم مي شوند منزوي شده و سکوت مي کنند.

خانمي ديگر حدوداً 50 ساله از تجربه و آگاهي خودش صحبت کرد و گفت که چگونه دانش علمي او وي را از لطمه خوردن رها کرده . اين خانم کاملاً تاکيد داشت که اين زن است که بايد حريم داشته باشد تا کسي از حريم او تجاوز نکند. شما مي توانيد همکار مردتان را هنگامي که جک گفت با نگاه محکم و نخنديدن او را به سر جاي خود بگذاريد . نظر وي با مخالفت چندتن ديگر از حاضران مواجه شد که تاکيد داشتند که خيلي از مردها حريم ندارند و حتي اگر تذکر هم بدهيم ممکن است براي مدتي موضوع خاتمه پيدا کند ولي اين روند بعد از مدتي درباره ادامه خواهد داشت.

يکي ديگر از خانم ها که حدوداً 35 سال داشت در پاسخ به دوتا از همکارانش که در جلسه هم حضور داشتند و گفتند که تا به حال مورد تعرض و آزار جنسي از طرف همکار مرد خود قرار نگرفته اند و دليل آن هم رفتار محکم خودشان بوده گفت: شما اگر چهار سال پيش استخدام مي شديد و مدير قبلي را مي ديديد شايد اين نظر را نداشتيد چرا که رفتار وقيحانه ي آن مدير مرد قبلي به گونه اي بوده که منجر به انتقالي گرفتن و خانه نشين شدن زود هنگام چند تا از زنان شاغل آنجا شده.

يکي ديگر از خانمها حدوداً 50 ساله به اين مسئله اشاره کرد که خشونت و آزار جنسي در محيط کار پديده اي اجتماعي است و بايد براي آن يک راه حل اجتماعي ارائه کرد اينکه هرکدام از ما به طور جداگانه راه حل شخصي داشته ايم و تا به حال هم توانسته ايم مشکلات خودمان را حل کنيم کافي نيست و نياز به پشتوانه قانوني داريم. ما علي رغم راه کار اجتماعي حجاب که صرفاَ منجر به سکسي تر شدن جامعه شده نياز به حمايت قانون داريم. شايد ترس از قانون مردان را وادار کند به حقوق اجتماعي ما احترام بگذارند و به چشم يک انسان در محل کار و نه يک زن به ما نگاه کنند.

خانمي ديگر به آمار 75درصدي زنان آزار جنسي ديده ي صنايع هواپيمايي آمريکا اشاره کرد و با تاکيد بر پذيرش وجود آزار جنسي در محيط کار وظيفه حاميان حقوق زنان را يادآور شد که بايد با تلاش و آگاهي، شرايط تصويب قوانين محکم و حمايتي به نفع زنان را به وجود آورد.

– ضعف و ترس زنان از برخورد و اعتراض به آزارهاي جنسي در محيط کار باز هم مورد تاکيد قرار گرفت و اينکه زنان آمادگي دفاع از خود و حريم خود را بايد داشته باشند و اين وظيفه خانواده ها و آموزش و پرورش و فعالين زنان است که اين رشد و آگاهي را در بين توده هاي مردم ببرند. حتي اعتراض جمعي و اعلام حمايت از زنان آسيب ديده و اعتراض به گفتارهايي که زنان آسيب ديده و آزار ديده را به جاي اينکه حمايت کنند محکوم مي کنند هم مطرح شد. در پايان يک جمع بندي از تعريف خشونت و آزار جنسي در محيط کار، پيامدهاي آن، انواع آزار جنسي رايج در جامعه کاري ايران و راهکارهاي آن به شرح ذيل انجام گرفت.

خشونت جنسي در محل کار: رفتارهاي کلامي، رواني و فيزيکي که منجربه آزار جنسي زنان شود. شامل: تعريف جک هاي مستهجن – تعريف از زيبايي – تماس هاي بدني ظاهراً تصادفي ولي آگاهانه – تماس بدني با وقاحت بيشتر مثل بغل کردن و بوسيدن – تجاوز جنسي – تماس تلفني آزاردهنده. که پيامدهاي آن شامل: اخراج – احساس ناامني – متهم شدن – به خطر افتادن سلامت رواني – کاهش اعتمادبه نفس – از دست دادن شغل – چشم پوشي از ارتقاء شغلي و مزاياي شغلي.

علت اين گونه برخوردهاي مردان: قدرت و برتري شغلي مردان و هم چنين تربيت غلط خانواده که به مرد در هر موقعيتي اجازه مي دهد که به همکار زن خود نگاه جنسي داشته باشد.

راهکارهاي مطرح شده هم به شرح ذيل بود:
………………………………………………………..
1. اعتراض کردن مستقيم زني که آزاري ببيند و چشم پوشي نکردن از حق اعتراض
2. متهم نکردن زن هايي که مورد آزار قرار مي گيرند
3. داشتن انجمن هايي به منظور حمايت از زنان آزار ديده در محل کار
4. آگاه کردن زنان نسبت به حقوق اجتماعي ، اقتصادي، جنسي
5. وضع قوانين حمايتي براي زنان آزار ديده
6. برگزاري ميتينگ هاي اعتراضي
7. جمعي کردن مشکلات
8. نداشتن قضاوت اخلاقي رايج در مورد زنان ديگر
9. مطرح شدن مسائل و موارد آزار جنسي به عنوان بخشي از دغدغه هاي جنبش زنان
10. آگاهي دادن از طريق آموزش و پرورش به دختران در مقاطع مختلف تحصيلي

اين جلسه در ساعت 7 بعد از ظهر به اتمام رسيد و حضار درخواست ادامه برگزاري اين گونه کارگاه ها را داشتند. با سپاس از همکاران مرکز فرهنگي زنان در اين کارگاه : خانم ها تقي نيا، جعفري ، کشاورز، سيفي

• الهام : آخه چرا تقصيرارو ميندازين گردن حجاب خانومااا واقعا که شعورتونو نشون ميديد من که خودم حجابم کامله چادرم سرم ميکنم آرايشم نميکنم ولي مرد ها پسرا هيز بازي درميارن تيکه ميندازن به من و.. حالا هي بگيد خانوما اينجوري خانوما اونجوري ميبينيد پس چرا تو آمريکا خانوما بدجور ميان بيرون مردي هيز بازي درنمياره و معمولي نيگاش ميکنه مشکل بيشترش از مرداس

جواب سوني کارت بيست : مگه شما آمريکا زندگي کرده ايد که ميفرمائيد مردان آنجا هيز نيستند ؟؟؟ طي تحقيقي در منطقه منهتن شهر نيويورک خانم بازيگري به صورت ناشناس به مدت ده ساعت در حاليکه دوربيني وي را دنبال ميکرد در شهر قدم ميزند و طي اين ده ساعت دوربين 108 مورد آزار جنسي کلامي و لمسي خياباني را ثبت کرد ، آيا در ايران هم به همين شدت هست ، قطعا نيست ولي مدينه فاضله هم نيست ولي کسيکه با پوشش ميگويد من دنده ام ميخوارد قطعا آزار بيشتري نيز خواهد ديد

• الناز : جمع کنید بابا
مملکت ریده شده توش
باهیچیم درست نمیشه
این مزدا هم عادت دارن همه چیو بندازن گردن زنا شما آقایون اگ خیلی پاکین و ادعاتون میشه تقصیر زناس
اصن چرا توجه میکنین بهشون هان

• محمد : وقتی زنی با ارایش تمام و کمال بیرون میره انواع ادکلن و ماتیک سرخاب سفیداب بخودش میزنه خودش هوار میکنه که بیایید بیایید. انسان دارای طبع شهوانی قویی است که غالب بر عقل و هوش اوست وقتی چنان تصویر نازک و با طراوتی میبیند به نظر شما عفاف پیشه میکنه یا هوسشو سیر میکنه وقتی زنی بیدفاع زیر دست یه مرد هوسران میفته زن باید چکار کنه این گند جمهوری اسلامی که برای پرداخت پول کمتر زنان را به کار میگیره اونوقت میگن مشکلات مشکلات پدر ملت در اومده از یه ور مردهای بیکار که وقتشون و با چشم چرانی و تجاوز سر میبرن از این ور هم بفرما همش رو سر زن بدبخت خالی میشه

• زهرا : چقدر شما مردها بيچاره کثيفيد چقدر حقيريد همه تو نظراتشون مردها رو تبريه کردن وگناه رو گردن زنها انداختن چقدددددددرررررر بيچاره ايد مردهم اگر پاک باشد لباس وحرکات زن رو بهانه نمي کنه براي گناه کردن من خودم پدرم رو از دست دادم کسي نيست مخارجم رو بده بايد دست نياز به سوي اين وآن دراز کنم؟؟؟بايد بروم خيريه ها وبراي ماهي بيست هزارتومن مستمري زار بزنم ؟؟؟؟بيچاره هايي که خودتون اينکاره ايد وبراي تبريه کردن خودتون وبراي اينکه راحت تر کثافت کاري کنيد همه مشکلات رو گردن زنها مي اندازيد تو محيطهاي فراواني کار کردم ومجبور شدم از ??درصد فضاهايي که کار کردم بخاطر شرايط نامناسب اخلاقي دوري کنم ومحل کار رو ترک کنم با يقين صد در صد ميگم ??درصد مشکل به مردها برميگرده عقم مياد از همه مردها

جواب سوني کارت بيست : متاسفانه وقتي فضا آلوده ميشود پاک و ناپاک را با هم گرفتار ميکند ،‌ وقتي مردي جسارت ميکند و تو دهني نميخورد بلکه نيش خانم باز ميشود و کرم بيشتري ميريزد گستاخ تر شده و سري بعد به خانمي که موقر و متين هست نيز جسارت ميکند ، قطعا بدانيد که اگر يک مرد برخورد قاطع يک زن را ببينيد کمتر جرات جسارت به هر کسي را در ذهن بيمارش مرور ميکند

• علیرضا ن : خود کرده را تدبير نيست

• ALIIRANI : من از بيگانگان هرگز ننالم ……

• بنده خدا : دعا کنید آغامون ،سرورمون بیاد تا وضعمان ازاین بدتر نشده .اگر به فرمان اللهی گوش دهیم این همه بلا سرمون نمیاد همه بدبختی ما همینه که از اهل بیت و قرآن جدا شدیم .نمیدانم یعنی اینقدربرامون سخته که به سخنان خدا گوش کنیم وااونارو انجام بدیم به همون بزرگیش قسم ازش بخوای میشه اونی بنده خلق کرده به حرف اش گوش میده یعنی اینقدر عاجزه که نتونه درد شو درمان کنه کلاه خودتون و قاضی کنین چقدر به حرف اش گوش کردین ؟بهش اعتماد کردین .خدا رسول دوازده معصوم همگی به این جمله اشاره دارن زن حجاب و عفت پیشه کنه و مرد چشمش رو نگه داره واقعا کار سختیه حدود اللهی رعایت کنن دوطرف آسیب نمی بینند حتی در بدترین شرایط که لازمه زن مرداب یکجا کار کنن

• س م : خاک برسر خیلی ازخانومهای ……….که جامعه روبه گوه کشیدن…ترشیده های بدبخت شمااگه حجابتونوحفظ کنیدوبه مردها روندید هیچ مردی بهتون نزدیک نمیشه …..میخاره

• م.ب : کاش خدا تو مغز زن ها کمی علم منطق رو بیشتر می کرد
که اینقدر مثل بچه زود گول نخورن

• نرگس : بچه ها سلام . لطفا اگه بیشتر دقت کنید این فرهنگ ما ایرونی هاست که مشکل داره و اینکه وقتی پوشش زنان را از مردها بیشتر می دونند و این حرفها اونقدر تو گوش همه هست که مردها حساس تر می شن . زنان هم که می خوان خودی نشون بدن و بگن که هیچ کس جلودارمون نیست .

• ناری : اوناییکه پیشنهاد ازدواج موقت میدین…اصلا به فکر ایدز و بیماری هایی که از طریق رابطه منتقل میشه هستید؟مراقب باشید …خیلی از مردای متاهل هستن که زنای دیگه رو صیغه کردن و ایدز گرفتن به زن خودشون هم منتقل کردن…

• edd jaxon : هر طوری هم که بشه آخرش یه گریزی به کربلا میزنید و از آمریکا بدگویی می کنید در حالیکه قدرتمنترین و بهترین در دنیاست از هر لحاظ و ما یک کشور عقب افتاده و جهان سومی هستیم که هیچ حرفی در هیچ زمینه ای برا گفتن نداریم…

• ناشناس : به نظر من گوشت را باید از گربه بر حذر داشت چون اگر در دسترسش باشه به آن حمله میکنداولاًخانمها تا اونجایی که ممکن هست کارنکنند در خونه بمانندثانیاًاگر مجبورندکارکنند در محیط کاملاًزنانه کارکنندثالثاخانمها باید خودشان را حفظ کنندبا انجام ندادن آرایش ونپوشیدن برخی از لباسها . وهر مردی می داند که خانم خودش رابرای مردان آرایش می دهدحالا این مردشوهرش هست یابیگانه

• حامد : من خودم کارفرما بودم ، مشکل از خود خانوماست، اگر محل کارتون الودست ترکش کنید، بعضی منشی های خانم خودشون بی شرمانه پیشنهاد می دن

• رضا پاباغی : خاک تو سر این جور خانم های

• کامیاب : ببینید تا وقتی قانون و عمل به قانون تو کشور ما چیزی نزدیک به پشمه رفتار شخصی و هوش شخصیه که حقوق انسانو تامین می کنه من اصلا به حجاب اعتقادی ندارم ولی به تجاوز شدیدا به امنیت شدیدا اینکه چرا مردای کشور ما زود تحریک می شن و چرا بعضی ها براحتی و بدون ترس یک متجاوزن بحث جدایی داره که ضعف قانون و حاکمیت عامل اصلیشه چون در نبود قانون و خلاء قدرت قانونی زمین برای متجاوزان مثل جنگله تو روز روشن با اطلاع همه بدون واهمه تجاوز می کنه اینجا همون هوش و ترس انسانه که انسانو باید هدایت کنه منظورم با خانوماس که از آزادی و زیبایی تون تا چه حد استفاده کنید و آیا توی هر جاده ای میشه با سرعت 120 حرکت کرد !یا نوع برخورد یا ساعت رفت و آمد یا اصلا نیاز به کار یا اصلا شناخت سریع طرف مقابل و عدم اطمینان اینها همه قابل تنظیم هستن و این بستگی به میزان هوش و خواست شما خانوما داره که که بخاطر جنسیت و شرایط فیزیکیتون مورد سوء استفاده و تجاوز قرار می گیرید زن برای مرد پر از کمبود جنسی و آسایش و فرهنگ جامعه ما یه قله موفقیت و پیروزی روانی پس زیبا باشید ولی باهوش باشید این برای دخترایی که توان فهمیدنشو دارن

• خسرو : مهم نگرش ما به جنس مخالفه . بيشترين اسيبها را در اين مقوله از قوانين اسلامي ميبينيد . اسلام که ارزش زن را تا حد حيوان تنزل داده

جواب سوني کارت بيست : برداشت شما از دستورات اسلام براي زنان کاملا سطحي ، عوامي و اشتباه است و قطعا نميدانيد تا چه حد خدا و اسلام به رفتار صحيح و مهربانانه با زنان و خانواده را توصيه کرده است ،‌ اگر رفتار عاشقانه ، صحيح و محترمانه مردان خدا را با همسرانشان ببينيد درک خواهيد کرد که چقدر برداشت ناصوابي از تئوري و رفتار عملي اسلام داشته ايد

رسول اکرم (صلي الله عليه و آله) : «بهترين شما کسي است که براي زن و دترانش بهترين باشد

و همچنين مي فرمايد: «ما اَکْرَمَ النِّساءَ اِلاّ الْکَريمُ وَ لا اَهانَهُنَّ اِلاّ اللّئيمُ.»

«تکريم نمي کند زنان را مگر فرد کريم و اهانت روا نمي دارد به آنان مگر فرد فرومايه و پست».

امام صادق (عليه السلام) مي فرمايد : (اَلْعَبْدُ کَلَّما اَزدادَ لِلْنِساءِ حُبّا اِزْدادَ فِي الايمانِ فَضْلاً) «انسان آن گاه که زنان را بيش تر دوست داشته باشد ايمانش فزوني مي يابد.»

پيامبر اکرم (صلي الله عليه و آله) نيز فرموده است : «نزديک ترين شما به جايگاه من در روز رستاخيز، کساني هستند که با همسرانشان بهتر رفتار کنند.»

همچنين در حديث آمده است : (مِنْ اَخْلاقِ الانْبِياءِ حُبُّ الْنِّساءِ) «دوستي و محبت به زنان از اخلاق پيامبران است».

«خَيْرُ اَوْلادِکُمْ اَلْبَناتُ» : بهترين فرزندان شما، دختران هستند

شيخ صدوق – حديث شناس بزرگ شيعه که نزديک به عصر امامان معصوم (عليهم السلام) مي زيسته است – در بيان معيارها و مشخصات شيعيان مي گويد : «از ويژگي ها و شرايط شيعه بودن ، يقين داشتن ، امانت داري نسبت به نيکوکار و (حتي) فاجر و …. احسان به زنان است.»

• 09111156232 : هم زن و هم مرد باید خیلی مواظب باشند بخدا وضع خیلی بدتر از اونه که فکر میکنید

• بیپناه : 37 سال سن دارم به علت مشکلات تا حالا ازدواج نکردم در دانشگاه به خانمي متاهل در درسها کمکشون کردم خدا کمکم کنه نميدونيد نميگم بي تقصيرم ولي بدا به حال مرد اين خانم ، اصلا غيرت که هيچ بابا يک کم آدم باش ، زنت عين دستمال شده اصلا براش مهم نيست ميگه زن بايد ازاد باشه تا کجا اخه من دارم ديوونه ميشم ولي زنه عين خيالش نيست ديد محل نميذارم رفته با يک اقاي متاهل ، همه کاري هم انجام ميده در محل کار هم به همه مردها خاک بر سر بيغيرت مردش

• مهراد : بنده سال اول دبیرستان معلم دینی داشتیم
هروقت سرکلاسش بودیم میومد پیش من مینشست و نوازشم میکرد و حرفای مفت میزد…چن وقت چیزی نگفتم تا اینکه دیدم خیلی روشو زیاد کرده داد و بیداد راه انداختم … مدیر و معاونای مدرسه اومدن داخل کلاس اخرشم بنده اخراج شدم….مهم اینه که خام حرفای اون بی شرف نشدم … ببین چی شده ک معلم دینی ام ب شاگردش رحم نمیکنه

• 09393381780 : من خودم مرد هستم .اگر به ایران باستان برگردبم خواهیم دید زن در اجتماع دارای چه مقام و احترامی میباشد. با وجود 50 سال سن هنوز به هیچ خانمی توهین نکردم. و حالا هم اعتماد به نفس دارم هیچ خانمی هم قدرت ندارد مرا از راه به در کند. همه تان موفق باشید

• محسن : اخه سارا خانم احمدی نژاد بیچاره چکارس مگه اون به زنا گفته برید خودتونو در اختیار مردا بذارین

• 1 : همان طور که مردها نياز به درامد و گذارن زندگي دارند جنس مونث همين نياز رو داره پس تقصيير اخلاق و ناهنجاريهاي که توي مملکت ما در شرف رخ دادن هست ميشه خيلي چيزها رو اسم برد توي جامعه که در ان زندگي ميکنيم توقعات خيلي بالا هست براي همين خيلي راحت هست که يه دختر از مردهاي ضربه بخوره ريشه اخلاقي ايمان ضعيف در ادما و شيطان کمين کرده و شرايط اجتماعي ، در هر صورت نميتوان هيچ کسي رو محکوم کرد چون ريشه ان خودمون هستيم به ته قلبت رجوع کنيد ببينيد واقعا ميتونيد احساس وغريزه رو کنترل کنيد و ديگر آن دسته از خانوم هاي که با لباس هاي فجيع در سطح شهر تاب ميخورند که باعث ضربه زدن به خيلي از چشم ها نه فقظ مردها بلکه حتي خانوم ها که توي اون پوشش نيست هم اسيب ميبيند و ادامه خيلي از تعاملات ديگر هم ميشود پس يکم واقعيتر به مسايل نگاه کنيم

• بنده خدا : نحوه پوشش خانوما خيلي تاثير داره ،مثلا همين خانومايي که ساپورت ميپوشن ….
تاثير داره عزيزم

• جوون بیست و پنج ساله بیکار : از وقتی دین وارد سیاست شد بدبختی ما هم باهاش شروع شد همه این بدبختی ها به خاطر سو استفاده از اسلامه میگیم مملکت اسلامی ولی قوانین اسلامی فقط تا جایی خوبه که واسه بزرگواران سود داشته باشه

• سعید : نمیدونم چی بگم ولی ایمانتونا قوی کنید

• عشق لی مین هو : واقعا که حالم از همه ی مردا بههم می خوره با این غلطا شعور خودشونو نشون میدن .

• امیر : من در شرکتی کار میکردم که بیشتر پرسنلش خانم بودند واکثرا متاهل ولی 99درصد خانمها خودشون میخواستندبه هرنحوی با مردها رابطه برقرار کنند بیشتر خانمهای که میروند سرکار جهت فرار ازمسولیت وبقول خودشان آزادی میروند

• زیبا : اگر کسی شما را مورد اذیت قرار داد تو صورتش تف کنید چند بار تا حسابی تحقیر شود

• حمید : اقايان مسوئل اين که پيامهايتان پوشيدن حجاب نشانه نجابت است ريشه فساد در ايران از حکومت ديني و از اکثر روحانيون کثيف ميباشد همانطور که در خبرها نمي‌ايدولي دو نمونه ان در کرج بنده ديدم يکي از ان تجاوز اخوند مسجد مهرويلا به دختر ? ساله سرايدار مسجد نمونه اين کثافت کاريها در روحانيون بسيار زياد است .وقتي رهبران ديني اين ارازل باشند از اين جور مردنماها هم زياد هستن .

جواب سوني کارت بيست : مگر در بين مسيحيان اين موارد نيست ؟ يا بين يهوديان ، مهندسان ، پزشکان و مديران ؟ در هر جامعه اي هر کسي ممکن است به دليلي در سمت و شغل و جايگاهي باشد ولي اين دليل نيست که چون فلاني دکتر يا مهندس يا روحاني است از باب اخلاقي نيز صد در صد شريف و انسان باشد ، خود شما چقدر رعايت ناموس جامعه را ميکنيد چقدر چشمتان را ميبنديد تا رضاي خدا را جلب کنيد ،‌ همه ما مقصريم ولي دنبال مقصر ميگرديم

• جلال : طرف از ناموس مردم تو دستشویی دانشگاه فیلمبرداری کرده اورده پخش کرده تو اینترنت بعدش میره با یکی ازدواج میکنه خانواده دختر میگه داماد ما دانشجو مدرک انچنانی داره فکر نمیکنه که دامادش ابرویی ناموس مردم برده

• تمنا : يه عده از خانومها نارسيست هستند و خيلي تمايل به جلب توجه و محبوب بودن دارند اما نميدونن مردا اگه از کسي خوششون بياد بيشتر جنبه جنسي داره و حتما براشون نقشه ميکشه و فقط به يه علاقه سطحي ختم نميشه و يه عده از مردا ساديسم هستن يعني دوست دارن تجاوز کنن و از رابطه زوري خوششون مياد يعني حتي اگه زن سکسي و زيبا هم داشته باشن يا حتي امکان فاحشه خونه هم وجود داشته باشه بازم تجاوز را ترجيح ميدن بقيشم مربوط ميشه به نحوه برخورد خانم و پوشش و فيلم هاي مستهجن و اينکه بعضي مردا فکر ميکنن خيانت و هرزگي حق طبيعي و خداداديشونه و دوست دارن مثل غربيها شرکا جنسي متعدد داشته باشن

• سحر : به نظر من بد نيست تو هر شرکتي يه مامور بزارن از طرف وزارت کار که از طرف وزارتخانه حقوق بگيره و وابسته به کارفرما نباشه اخر از همه از شرکت خارج بشه و مراقب باشه که از هيچ نظر به کسي تو شرکت ظلم نشه:-) حجاب و نحوه برخورد تا حدود زيادي تاثير داره ولي واقعا اگه بخواي خيلي رعايت کني هم خودت خسته و کسل ميشي تو کار هم اطرافيانت که همين زمينه اخراج را برات فراهم ميکنه خود من الان خيلي افسردم چون ميدونم همکارام نظرشون اينه که ادم غير اجتماعي و منزوي و سختگيرم تازه من پيش روانشناس رفتم گفت بايد با مردها بيشتر شوخي کني و يکم راحتر باشي يا حتي گفت بايد خودت خوشگلتر کني و به خودت برسي تا بتوني با کسي تو محيط کارت براي ازدواج اشنا بشي حالا کدومش درسته? واقعا نميشه ادم تو محل کارش مثل مجسمه باشه که …

جواب سوني کارت بيست : مجسمه و بي بخار بودن با مومن بودن فرق داره ، مومن عليرغم رعايت حدود شرعي ، اجتماعي شاداب و پاکيزه است ،‌ دمق و عبوس بودن نشانه مومن نيست و صد البته نيش هاي تا بنا گوش باز پيش نامحرمان نيز شايسته هيچ انسان مومن و غير مومني نيست ، هر چيزي آداب و حد و مرزي دارد و بايد مراقب ترفندهاي شيطاني بود که هزاران سال تجربه فريب انسان را در آستين دارد و گاهي به چهره يک دوست يا حتي پزشک انسان را از راه خدا منحرف ميکند ، اگر فکر ميکنيد نياز به ازدواج داريد از مادر ، خواهر يا بزرگتري بخواهيد شما را به خانم هاي به اصطلاح راوي که جوانان را براي ازدواج معرفي ميکنند معرفي کند تا خواستگاران مورد نظر شما را بفرستد ،‌ درست است که ازدواج قسمت است ولي قسمت ، قسمت جنبان مي خواهد و بايد کسي راه را هموار کند و راه آن فروختن شرافت و حيا نيست ، راهش راه دارد

• سینا : خانوما و آقایون.با هممونم جوری حرف نزنیم انگار عقل کلیم.1.از ماست که برماست2.نبود آموزش های صحیح جنسی و تربیتی از کودکی تا سن بلوغ و دانشگاه چه در خانواده و چه در محیط های آموزشی و مدرسه 3.نبود برنامه ریزی و یکسان سازی در برنامه های کلی کشور از فرهنگ گرفته تا کار و رفاه جامعه 4.عدم وجود عدالت اجتمایی 5.تلقین فرهنگ غرب به جامعه 6.و از همه مهمتر بی ایمانی و فراموش کردن خدا در کارها و امور .ای عزیزان به خدا قسم اگه انسان خدا رو در همه امور در نظر داشته باشه نه از روی ریا و کبر بلکه حقیقی مطمن باش که هیچ وقت دنبال آزار و اذیت و تجاوز نمیره.دوستان توقعات در جامعه بالا رفته و باعث شده که ازدواجها دیر هنگام بشه .زیاد بهانه نگیرید ازدواج کنید و اینو مطمن باشید که فقیر نمیمونید اگه ایمان داشته باشید و به خدا ایمان داشته باشیم خدا روزی رو میده.

• مهدی : این بحث خیلی میتونه حرف داشته باشه، ب نظر من انسان های حیوان صفت میتونن اینقدر پست باشن که به زور و سواستفاده از مقام شون به یه خانم پیشنهاد زنا بدن، از اون طرف هم خانم هایی هستن بی شرمن و نمیشه همه شونو مظلوم بدونیم ، در کل در هردو جنس خصلت حیوانی وجود داره واین خصلت هم تقاص سنگینی دارد و چه در دنیا و چه در آخرت خواهند داد!
در حیرتم ….

• نازیلا : سلام وقتی مردا جنبه ندارن باید چی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

• مصطفی : راه حل همه مشکلات جهان رو دین اسلام 1500 سال پیش داده .و اونایی که میگن پس چرا جامعه مسلمانا بدبخترین جوامع هستن بدونن که غرب و دشمنان اسلام به سرپرستی شیطان قسم به نابودی مسلمانان رو خوردن و چه سرمایه گذاری های کلانی برای این کار در طول تاریخ کردن،از مسلمان کشی گرفته و نابود کردن کتابخانه های سرزمین های مسلمانان و غارت کتابهاشون و سرمایه های علمیشون .
بدون هیچ تعصبی تو در مورد یه مشکل تو جهان بگو که اسلام راه حلش رو نداشته باشه؟
عیب ما ایرانیا اینه که منتظریم تا از بیرون یکی بگه دینتون کاملترین و نمونه چینی اون بیاد بازار تا بعد خودمون قبولش کنیم .باور کنین غرب تمام پیشرفتاشو مدیون دین اسلام و تمام حرفا و قواعد دین رو به اسم خودشون تمام میکنن .
مثلا در بحث مدیریت شما تمام نظرات دانشمندا رو بخونید متوجه میشید که تماما برگرفته از کلام امام علی در نهج البلاغه و پیامبر با این تفاوت که حرف معصومین مال 1500 سال پیش و لی حرفای دانشمندای غرب مال نهایت 100 سال اخیر.
باور کنین غربیا هیچی ندارن دارو ندارشون نهایتا مال 200 سال.فقط تبلیغات و رسانه ها دارن کاراشون پیش میبرن.باور کنید بچه ها.

• شیما : منشی شرکت ما کاملا آماده است واسه …پشتش به مدیر عامل به شدت گرمه!
با خانومای شرکت وقتی تنهاست خیلی رفتار بدی داره، ولی در حضورآقایون رفتارش طور دیگه ایه!
یعنی فیلمیه ها! همه کاره ی شرکته، ریس رییسمونه!
خودش هم که کاری نداره جز فضولی.

• متین حسن زاده بوساری : آدمای بی ناموسی هستن که نوامیس مردم اینکارو میکنن

• کیوان : ای بابا اینا واقعا خجالت نمی کشن

• سما ایزد : بنظرم قدرت بیشتر دست زنهاست. درسته شاید قدرت شهوت توی مردا بیشتر باشه ولی دخترخانومها و زنها نباید جرقه ای بزنن تا این قدرت فوران کنه. من خودم دختر مجردم .یه وقتایی چادرما برداشتم ولی واقعا احساس ناامنی کردم. من چادر را نه بخاطر حکومت ونه حتی بخاطر اسلام سر میکنم.من چادر را فقط و فقط بخاطر امنیت و آرامش خودم سر میکنم. اونم همیشه. مردها باید خوشونو کنترل کنن ولی وقتی یه دختری جوری میاد تو خیابون که آرایشش فقط بدرد اتاق خواب میخوره ولباسش انقدر تنگ و زنندست و اسمشم میذاره آزادی و تمدن چه انتظاری میشه داشت غیر از اینکه یه مرد یا پسر مجرد تحریک بشه و نو ذهنش باهاش زنا نکنه و بقیه زنها و دخترا را همون شکلی ببینه و نهایتا توی یه موقعیت مناسب مثه شرکت و اینطور جاها وارد عمل بشه. ما خانوما نمیتونیم هوسبازی بعضی آقایون را منع و انکار کنیم ولی میتونیم مواظب خودمون باشیم خدا را هم که همیشششششه داریم.

• اتیلا : ببخشید. بر میگرد به جنس ادما
بند شلوار که باز شد تمومه دیگه نمیشه بستش
از اول باید خودتو نگهداری
بند و اب بدی تمومه دیگه خودتم دنبالش میگردی

• علی : متآسفم

• حسین-کرج : سلام به همه اگه خانومهابه اون چیزهایی که خدا میگه عمل کنن خیلی از این مشکلات درست مثلا همین منشی ویا کارهایی که در شان یک خانوم نیست .یک دختر یا یک زن که احتیاج زیادی به کار کردن نداره .سرکار میره با پولش بیشتر اوقات به خرجهای تفریحی وکم ارزش میپردازه ولی اگه همین کار به دست یه جوون باشه 1-ازدواج میکنه ویک دختر دم بخت هم شوهر میکنه 2-این جوون یک خانواده وشاید پدر ومادر خودش یا برادر وخواهر خودش رو کمک میکنه3-دیگه تومحل کار مشکلات اخلاقی پیش نمیاد4-ازهمه مهمتر خدارو خوشش میاد وشیطان نا امید میشه-البته بعض از خانوما هستن که سرپرست ندارن واوناهم باید کاری در شان یه زن پیدا کنن-اینم بگم که الان زنهای سرپرست خانوارو برای منشی بودن قبول نمیکنن چون منشی باید خوشگل وخوشصدا وتودل برو باشه-ممنون از همه

• بامری1951 : واقعا برای مردای بی غیرت متاسففم

• ح ا : بعضي خانم ها خيال ميکنن ميشه ظاهري مثل بازيگراي فيلم هاي پورنو داشت و جلب توجه هم داشت اما! وارد بازيهاي ماجراجويانه نشد. هم خر هم خرما
بعضي مردها پليدن درست ولي آب گنديده گودالو پيدا ميکنه

• وحید : تا کسی نخ نده کسی سر نخ رو نمیگیره

• ناصر : (برترین عبادت عفت وپاکدامنی است.حدیث معصوم

• و م : چارش صیغه س

• امیر : تجاوز اوج نامرديه. خانوما شيرينيه زندگين

• بدشانس : آقا جون زن برای خونه آفریده شده است غلط میکند دنبال کار بگردد بمان تو خونه بمیر قید کار بزن تو که میدونی مردا ایجوری هستن

• کرمانشـاه 5000 اثر دیدنی دارد : سلام.هرکسی که گناه کند دلش بیشتر می گیره خدا کمکش نمیکنه و بیشتر میزنه تو سرش.(یعنی انقدر گناه ارزش داره که شب می خوای بخوابی با دل گرفته و از روزگار شاکی باشی خوابت ببره.گناه نکن ببین چه لذتی داره.جوونا پاک باشید تا خدا به داد همه تون برسه)

• علی د : سلام ,مباحث خوبی خواندم از همه تشکر.ولی از خانمها خواهش دارم اگه پیشنهادی بهشون شد غیر اخلاقی همان اول به طرف اعلام کنند که شکایت می کنند و اگه ادامه یافت تذکر بدهند و بعد هم شکایت کنند تا این جوها از همه جا حذف شود. وبه این که اسلام مردها را نان آور خونه معرفی کرده (توجه کنند)به این خاطر است که این مسائل نباشد ومهمترین خدمت زنان به جامعه تربیت فرزند سالم است که خود باعث ساخته شدن جامعه می شود و نه کار .زیرا بیشترین مشکلات امروز در خانواده هائی است که زنان شاغلندویا ماهواره و موبایلهای پیشرفته و..وجود داردو قبل از آن دختران شاغل باعث مشکلات می شوند البته همه اینها شاید ناخواسته باشد ولی هست.جهت انواع مشاوره ها آماده ایم

• حخ : حسين جان خودتي هيچ زني به مرد پيشنهاد نميده

• محمد : خدا تو قران سوره بقره گفته من زن را افريدم براي شما مردان تا رام شويد بوسيله آن. مگه زن چي داره موجودي که از يه سوسک بترسه چيه . زن ناقص العقل و موجود ضعيفيه. از طرف متخصص زنان

جواب سوني کارت بيست : لطفا براي اثبات تفکرات ناقص و ناقض خود از قرآن و شريعت مايه نگذاريد ، تو اين ممکلت و بين مردمش از دين اسلام مظلوم تر هيچ چيزي نيست و هر کس به طريقي آنرا حراج ميکند

• خاطره.س : مردا فقط فکر کردنن و زنا هم فقط فکر دادن

جواب سوني کارت بيست : اينگونه آدمها که خارج از قاعده شرع و خانواده عمل ميکنند نه مرد هستند نه زن ، يک مشت معتاد جنسي بدبخت هستند يک مشت کثافت لجن

• حسین : به نظر من اگه مورد تجاوز زوريه خانوم بايد بره شکايت کنه چرا که با اين کارش موجب نجات چند نفر ديگه ميشه و درس عبرت برا بقيه…

• محقق روانشناسی : کشک ميدونين چيه؟ بريد بساييد
من به صورت همزمان در يک مرکز خدمات اجتماعي و يک مرکز روانشناسي کار ميکنم، اونجا همه جور آدمي هست آقايون و خانمهايي که براي مهار کردن خودشون از هزار عادت ناشايست ميان که بايد ازشون به بهترين نحو تقدير کرد. زوجهايي که براي مشکل روحي ناشي از تجاوز و… ميان. خانهاي که تنها هستند و آقايان از اين تنهايي آنها سوء استفاده کرده و يا قصد آن را دارند و ده ها و شايد هزارها مورد ديگه که فرصت گفتنش نيست.
به نظر من مشکل از فرهنگ جامعه هستش که بايد اصلاح بشه در حال حاضر روي يک موضوع در خصوص راهکارهاي مقابله با تجاوز و حفظ حريم خصوصي کارميکنم فکر ميکنيد چقدر موضوع براي مطالعه هست؟

جواب سوني کارت بيست : آنوقت کشک سابيدن اين وسط چي ميگه ، نشانه دانائي بيشتر شماست ؟

• عسل : سلام زني 50 ساله ام و تحصيل کرده از خانواده فرهنگي شوهر و دوتا دختر دارم موضوع مطرح شده فقط در محيط کار نيست متاسفانه در فاميل هم نمونه هايي وجود داره. در دوران بيماري سخت مادرم پسري از فاميل نزديک 20 سال کوچکتر ازمن از طريق پيامک اعلام کرد که در اين موقعيت حاضر به کمکه ، پسر جوان خيلي از نظر نسبت فاميلي نزديکه و من شاهد بدنيا آمدن و رشدش بودم و با کمال نزاکت و شوخ طبعي خاص سنش دوران بيماري مادرم رو برام آسونتر کرد. تا از من خواست به خانه اش بروم من مخالفت کردم او گفت تو جاي مادرم هستي و من خيلي دوست دختر دارم چرا بايد فکر بد کني تازه فاميل نزديکي. من رفتم و بعد از يه ربع به من حمله کرد خدارو شکر موفق نشد . او با سوء استفاده کردن از اعتمادم و با عادت دادن من به خودش بارها با صور مختلف سعي در اغفالم داشت ولي موفق نشد و بعد با تحقير و بي احترامي به اعتراضم پاسخ داد

جواب سوني کارت بيست : سيم برق و فاز و نول تا وقتي در حريم يکديگر وارد نشده اند کاري به هم ندارند ولي اگر روکش آن از بين رفت و به هم رسيدند جرقه انفجاري ميزنند حالا ميخواهد اين سيم هاي خيلي مرتب و باکلاس و با کيفيت باشند يا ميخواهد سيم هاي پاره پوره و در به داغون و آشغالي ،‌ اصل آن نيروئي است که در سيم جريان دارد و تا وقتي هم به آن نزديک نشوي و برخورد نکني متوجه نميشوي چقدر اين نيروي خارج از کنتور ميتواند کشنده و مخرب باشد ،‌ پس با اين سيم ها شوخي و مزاح نکنيد و به آنها دست نزنيد و نزديک نشويد معلوم نيست نيروي موجود در آن شما را مصدوم و نابود نکند

• محسن : بعضی زنها هم خودشون می خوان بدن× من یه خانومی رو صیغه کرده بودم اما بعد مدتی فهمیدم با چند نفر دیگه هم ریخته رو هم خیلی روم تاثیر گذاشت از همه زنها متنفر شدم

• زینب : سواستفاده اقايون تو شرکت هاي خصوصي از خانوما عادي شده من منشي يه شرکت بودم اخر وقت رييس شرکت به بهانه اينکه منو برسونه برد خونشون که يکم به همسرش کمک کنم حالش خوب نيست رفتم خونشون ديدم کسي نيست مثل اب خوردن بهم پيشنهاد کرد که قبول کنم باهاش باشم حقوقمو دوبرابر ميکنه قبول نکردم ولي مجبورم کرد با زور چاره اي نداشتم
گفت به کسي بگم اخراجم ميکنه ولي باهاش باشم حقوقمو دوبرار ميکنه منم با مادر مريضمم چاره نداشتم با بدبختي کار گير اورده بودم قبول کردم ولي اخرشمم بيرونم کرد منم از ترس ابرو چيزي نگفتم به هيچکس

جواب سوني کارت بيست : دوستان به نکته اصلي توجه کرديد ؟ پس از سوء استفاده اخراجشون کرده اند ! پس فکر نکنيد با تن دادن به خواسته اينگونه افراد حداقل دنياتون آباد ميشه و رزق و روزي تون ميرسه در حاليکه خدائي که خالق ماست و رزاق است ميگه اگه اينکار را کردي فقيرت هم ميکنم يعني هم دنيات را نابود ميکني و هم آخرتت را ،‌ داستان معروف يوسف را هم که ميدانيد هم دنياش آباد شد و هم آخرتش ،‌ انتخاب آساني است

• فاطمه : منم تو یه شرکت خصوصی کار کردم اخر وقت رئیسم منو نگه داشت که اضافه کاری کنم ولی وقتی همه رفت به زور بهم تجاوز کردم با التماس قبول کردم فقط از عقب ولی احتیاج داشتم به کار مجبور شدم

• سلما : افسوس

• فاکر فکور : مملکت کجاش درسته ک این درست باشه
شما تو این مملکت فقط حق دزدی داری نه حق داری نیاز های اولیه تو براورده کنی نه حق داری کار علمی کنی نه حق داری به بقیه کمک کنی نه حق داری کار تولیدی کنی!!!!!
نظام خرابه از پایه
وضع بدتر هم میشه تازه اولشه چون سیستم نظام اینه که پاچه خوارا و چاپلوس ها به ریاست و قدرت برسند و اهل علم و تقوا بمونن زیر دست و پای دزدها
خداحافظ ایییییییییییییییران

• مرد هرزه : مردها براشون چادری و مانتویی فرق نداره

• 0937467 : به نظر من همه رو نمیشه یه جور نگاه کرد تو شرایط خاص صیغه میتونه مفید باشه اما فقط تو شرایط خاص نه برا تفریح

• محسن : ازابتدای خلقت این حیوان انسان نمادرتمام زمانهاوفرهنگها درامتحان ودرگیرچالش مساله جنسی بوده وخالق باشناخت کامل برمخلوق تمام راهکارهای انسان شدن راارائه نموده ونتیجه رابه نعمت عقل انسان سپرده وانسان که دربیشتر مواقع خود رافریب میدهدبابیان آزادی کامل بین زن ومرد،فرهنگ غرب،جامعه آرمانی اسلامی،مردوزن بافرهنگ ایرانی،اعتماد به نفس تخیلی،حکومت وسیاست واقتصاددینی کامل سالم،اعتمادبی جابه عالم وروحانی واستاد ومردوزن وبجای خداپرستی فرد پرستی ،بازدورازواقعیت مسیربین حیوانیت تااوج انسانیت یکدیگررامقصر میدانیم مگرآن مردیازن ازفضا آمده اندوازنزدیکان یادوستان وهموطنان به ظاهرمسلمان مانیستند پس برای سعادت خودوکشوربایداوامرخالق را اطاعت وهرکس خودرا اصلاح کندوانسان شود.

• سعید : اگر با رضايت و شرعي باشه که به نظر اشکالي نداره و هر کسي بستگي به شرايط و موقعيت خودش تقريبا آگاهانه محيط و افراد را انتخاب ميکنه طبيعت انسانها جذابيت جنس مخالف به همديگه است خودمان زن يا مرد اختيار انتخاب داريم

• انوشیروان : ببنيد مقصر نه خانم نه اقايان هستند مقصر انها هستند که مي تونند کاري بکنند و انجام نميدند اگه کاوره يا فاحشه خونه ايجاد کنند هر کسي خواست هر غلط اي بکند ميره انجا و ديگه مزاحم کسي نميشه و امار فاسد قطعا پا مياد

جواب سوني کارت بيست : اونوقت آمار بالاي تجاوز تو کشورهاي غربي علتش چيه ؟

• امین : بابا بی انصاف نباشید من شرکت دارم با30تامنشی خانم پدرم دراوردن همه پیشنهاد میدن چپ راست

• حسین : چرا فقط از آقایان میگید؟ مشکل از برخی خانومها هم هست. من کارمندم تو محل کارم 5 تاخانوم هست که 4 نفر از همکارای خانوم مدام دنبال رابطه با من بودن که درنهایت با یکی شون دوست شدم خیلی دلش میخواست که بهش تجاوز کنم اما من نکردم چون شوهرش دوستم بود و روم نمی شد 3تای دیگه هرچی اسرارکردن قبول نکردم. من مقصر بودم یا خانومهای همکارم؟ وقتی خود زن شوهردار خودشو برام لخت کرده میگه بیا من چیکارکنم؟ وقتی یکی دیگه از خانومها همکار تو اتاق برام میرقصه و میگه بیا حال کنیم من چیکار کنم؟ وقتی تو اتاق من میاد و خودشو آرایش میکنه و میگه چرا اهل حال کردن نیستی کدوم پسر 26 ساله میتونه خودشو نگه داره در مقابل چندتا همکار خانوم کمتر از 22سال و خوشگل که خودشون دارن پیشنهاد میدن اونم خیلی راحت تو یه اتاق تک و تنها بدون نگرانی حالا شما خانومها نظر بدین؟؟؟

• فاطی : اخه به يک چيزي گير دادين ول نميکنيد دخترا بد حجابن بابا دختره سنگين با حجاب هم از دست مردا آسايش نداره مردا فقط جنس مونثرو تو سکس ميبينن چه با حجاب چه بي حجاب بابا اين زنا بازم هرچي باشن آدمن احساس دارن تاکي همش اينکارو اونکارو نکنن اه

جواب سوني کارت بيست : کلا به کسي ميگن اين کار را بکن اون کار را نکن که وظايفش را انجام نميدهد وگرنه به آدم وظيفه شناسي که رفتار اجتماعي اش صحيح است کسي نميگويد چه کار بکن چه کار نکن ، شما يک راه کجي را پيش ميگيريد و لجباز و يک دنده راه خود را ميرويد خب معلوم است از بچه ده ساله تا پيرمرد نود ساله بهتون گير ميدهند و اينکارو بکن اون کارو نکن ميکنن ،‌ شما خودت ببين تو يک محيطي که دو تا دختر باشند يکي جلف و ديگري سرسنگين و محجوب و تعدادي پسر جوان ، اطرافيان به جلفه پيشنهاد سکس ميدهند به محجوبه پيشنهاد ازدواج ، يعني فهميدن اين موضوعات و داشتن درک از رفتارهاي اجتماعي اينقدر سخت است ؟

• محمود : جدا سايت پرو پيمونيه..نظرات زيادي رو خوندم بنظر من مردها بخاطر نياتشان اگر فرصت بهشون داده بشه از زن سو استفاده ميکنند که اين بي معرفتي است …. اما اگر زن خودش راه باز کند مرد هم ……

• سعیده : من هم دوسال است که در يک شرکت خصوصي کار ميکنم يک روز جمعه بود رئيسم زنگ زد به من گفت بيا شرکت و من رفتم ديدم هيچکسي نيست يک دفعه رئيسم از پشت به من حمله کرد و به من تجاوز کرد.

• باران : سلام ؛یک طرفه قضاوت نکنید من یک زن کارمند هستم ،1- اگر کانون زندگی همراه با عشق و ایمان باشه هرگز هیچ زنی حاضر نمیشه بخواد خیانت کنه نه به شوهر خود نه به شرافتش . پس عیب کار در خانه است.2- زن تا مجبور نباشه نباید بره سرکار چون مسلماًبا همکارای مرد خود ساعت ها در خلوت هستن و این خود زمینه ورود شیطان به این محفل ها هستش ، پس آقایان رو غیرتتون بیشتر کار کنید.3- خانم محترم ، پدر ، مادر ، شوهر بداخلاق و بهت محبت نمیکنه میگیم درست ، پس خدا چی ! سعی کن تقوا پیشه کنی و عشق و محبتی که در محیط کار از همکارا تمنا میکنی که جز (هوس ) چیزی نخواهد بود از خدا عشق و کمال بخواه ،امیدوارم یه روز خواهران ما به ارزش خودشون پی ببرن و آقایون با غیرت تر بشن تا با افتخار فرزندان خود را بزرگ کنند. به امید آن روز

• سمیرا : راستش منم حدود 10 سال سابقه کار تو شرکت های خصوصی دارم
و با اینکه شوهر داشتم همکارام اکثر نظر سوئ داشتن یکبارم مورد …. قرار گرفتم
ولی از ترس آبرو شکایت نکردم

• تموم شده : حيوونايي که آرامشو از آدم ميگيرن، اگرم سرويس ندي اخراجي چطورررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جواب سوني کارت بيست : محل کارتان را عوض کنيد و از اول هم جوري رفتار نکنيد که طرف حتي به ذهنش خطور کنه که ميتونه از تون سرويس جنسي بگيره ، وقتي خودتان ، رفتارتان و پوششتان که احتمالا تحريک برانگيز است را اصلاح نکنيد و وقتي طرف مستقيم و غير مستقيم درخواست اولش را ميدهد لبخند نزنيد و شل نشويد آخر کار اين حس منزجر کننده بهتون دست نميده که ابزار دفع شهوت نامشروع يک حيوان هستيد ، شما وقتي درآمدتان را ، ناموس و شرافتتان را و دسترنج کارتان را مشروط و گره زده به شهوتراني يک مرد هرزه ميدانيد چه فرقي با يک زن هرزه کنار خيابان داريد ؟ روزي رسان شما خداست يا يک مرد رذل ؟

• مهسا : صادقانه میگم به همتون دوستان!!!!!!!!شاید یک زن تن به چنین روابطی دهد امااین در شرایطی است که واقعا احساس دوس داشتنی در کار باشد اما مردها فقط به لذت لحظه ای فکر میکنند و تمام باورهای طرف مقابل را از بین می برند.یک زن در ذات خود مقدس است.
اما فکروذات بعضی همیشه سرشار از ناپاکی است.

• رضا فضل : خوش بحالتون ! چقدر بیکارید !

• رها : درمورد جوابهای سوتی کارت بیسته :جوابهاش منطقی و درسته :اما هرکسی به نوبه خودش باید جایگاهش رو حفظ کنه :ماخدا واهل بیت رو داریم باید از اونها کمک بگیریم واونهام حتما بی پاسخ نمیزارن.

• محسن : سلام.عزیزان خواهران وبرادران اگر آدم آدم باشه انسان باشه ووجدان داشته باشه اگر همیشه خودشو جای دیگران بزاره قبل از انجام هرکار هیچوقت از این اتفاقات نمیوفته .متاسفم که انسانیت جای خودشو به هوس وپول داده

• رهگذر : سوني ي بيست تو هم رياکاري ايول !!!

• مسعود : کسایی که میگید زنها اگر آدم باشن تو 100تا مرد بیرون میان،آیا حاضرید خواهر ویا همسرتون تو این محیط های پر از آقایون کار کنن؟

• hamidreza.shiraz : سلام دوستان.ببینید این کارها واقعااز کشور مسلمونی مثل ایران بعیده.البته اینا همه از فرهنگ غرب سرچشمه میگیره..بنظر من سطح آگاهی باید خیلی بالاتر باشه…اصلا اگه توشهر یه دختر حجابی ببینید دنبالش میرید یا یه دختر بی سروپا؟؟؟؟مسلما اون حجاب دختر خودش یه عامل دفاعی از خانوم هاست.پس انتخاب با خودتونه…

• س -ن : نگید اگه دختر خوب باشه ،سرسنگین باشه،نجیب باشه مشکل نخواهد داشت . مردی که ذات خراب داشته باشه هیچ توجهی نداره که دختر نجیب باشه یا پایه . فقط اون فکرش مریضه . زجر میکشم وقتی بین رفتار همه ی همکارای مردم باید نگاه ها و ریزه حرکات بی شرمانه ی یکی از همکارا رو تحمل کنم .

• محمد : تقصیر خودشونه انقدر …..که مرداهم سو ستفاده میکنن. ولی مقصر اصلی حکومته.

• اکبردانایی فر : سلام چرا خدا چيزي را حلال کرده بنده خدا چکاره هست ان را حرام و ممانعت کند ما بايد دستورات خدا را قبول کنيم

• یک شهر وند : در یک کلام بابا ادم باشید ! خیلی سخته !!!!!!!!!

• ع ص ج : زن باید خودش انسان باشد من حود 25سال است که باآقایان همکار هستم هنوز یک بار با همکارانم جز درموارد کاری صحبت دیگری نداشته ام حتی اگر آنهاراجای دیگری غیر ازسرکار ببینم یه آنهاسلام هم نخواهم کرد زن اگرز آدم باشد ازبین هزاران مرد پست هم سالم بیرون خواهد امد به شرطی که پیرو خدا باشد وفقط به اوتوکل کند

• غریبه : اه جبهه کو برادر های من…….یاد شهدا……خوشبحالشون که با شهادت رفتند

• اشکان : دختر اگه دنبال آبروش باشه ميتونه با موفقيت از بين 100 نفر مرد آشغال بيرون بياد فقط نبايد ارتباط هاي دوستانه ي نزديک داشته باشه

• سعید : راست میگن مشکل از اقایونه خانومها هزار جور ..فلان ناجور بدن اشکال نداره این منطق خانومهاست بعد اقایون متهم به چشم چرانی میشن خوب والا

• سارا : من به عنوان يه خانم ميگم که توي جامعه ماست که مردها خيلي زود تحريک ميشن واگه يک خانمي برخورد راحت وبازي داشته باشه فکرهاي ناجوري در مورد اون خانم ميکنند،توي کشورهاي ديگه مردها هزار تا زن برهنه کنار دريا ميبينن ،انگار که نه انگار اصلا به اون زنها نگاه نميکنند،من که ميگم فرهنگ جامعه ما خيلي پايينه،من خودم با مردها خيلي راحت صحبت ميکنم و ميخندم درصورتي که اصلا منظوري ندارم ولي نميدونيد که اونها چه سوءتعبيري از برخوردهاي من ميکنن وفکر ميکنن که من دختر فاسدي هستم ،اين نشون دهنده ي فرهنگ عقب افتاده کشور ماست……..

جواب سوني کارت بيست : در کشورهاي خارجي از فرهنگشون نيست از ترس قانونشون است که اگر يک متلک به يک فاحشه بين المللي که شهره شهر است بگي پوست سرت را ميکنن کاري که براي برخي مردان و پسران ايراني يک عادت مرضي شده است ، ضمن اينکه اين شما هستيد به قول خودتان باعث تحريک مرد مقابل خود ميشويد ، ‌پس خودتان که ميدانيد ظرفيت و ميزان غريزه افراد يکسان نيست و بعضا زود پسرخاله ميشوند و روي پيشاني اش هم ننوشته فلان ظرفيت و خويشتنداري ، پس خودتان حرمت و حريم نگه داريد که مورد سوء تفاهم قرار نگيريد

• الاهه : من يه زنم و ديدم که چطور با کارهايي که بعضي مردا انجام ميدن تا يه زن رو مجبور کنن که به خواستشون تن بده اونقدر با آبروي يه زن ور ميرن تا اون زن بخاطر آبروش زندگي و بچش تن ميده به گناه آخرشم خودکشي ، متنفرم از آدماي هوس باز که بخاطر ارضاي خودشون باعث نابودي زندگي يه زن بي گناه که هيچي از جامعه و گرگاش نميدونه ميشن خدا ازشون نگذره

• مرتضی لطیفی : غم انگیز است

• صدق : مشكل از خود آدماست آدم اگه خوب باشه خوبه اگر هم بد باشه تو شيشه در بسته هم بذاريش كرمشو ميريزه مشكل دخترا هم اگه بلا سرشون مياد كمبود محبت دارن عقلشون تو چشماشون است …..

• س ق : در جامعه ای که جوانهای پسر مشکل کار دارن چه لزومی هست که خانومها اوون جایگاه را اشغال کنند

• فرهاد : اگه زن سنگين و با حجب و حيا باشه و فقط کارشو انجام بده و به قول معروف حداقل تو محيط کار به هيچکس روي خوش نشون نده و لباساي زننده هم تنش نکنه آرايش غليظ نکنه تو محيط کار فکر نکنم کسي به راحتي جرات کنه حتي به اين خانوم بدنگاه کنه بيشتر اين اتفاقا نميگم همش مربوط به نوع رفتارهاي زننده خودخانوماست که بايد تو رفتارشون با يه مرد همکار و نامحرم تجديد نظر کنن مرد با نگاه کردن به بدن زن خيلي زودحشري ميشه يه خانوم محترم وقتي اينو ميدونه نمياد لباساي زننده بپوشه و آرايش غليظ کنه اون رييس هم که مي خواد خدايي نکرده به خاطر موقعيتش از شما سو استفاده کنه شما بايد بهش اعتراض کنيد و نترسيد و يه جوي به وجود بياريد که ديگه جرات نکنه به اين راحتي به سمت شما بياد

• ارمان. حسنی : چرا ایران از نظر مثال جنسی از همه جا جلوتره

• سعید هادیان : در اروپا وامریکا این مسائل حل شده برای من یه سوال پیش اومده چرا در غرب اینهمه تجاوز زیاده چرا ؟ مگر این مسا ئل حل نشده خانوم محترم شما دچار کمبود شخصیت شده ای والا حجاب برای عدم دست درازی به شما لازمه اگر بفهمی کمی فکر کن حتما به نتیجه دلخواه میرسی

• سجاد : براهمتون متاسفم خیل

• daniall1 : ماری کوری:
جهان امرو. از نداشتن اخلاق و پرهیز رنج میبرد

• خودم : ازقدیم میگن دختر اگه دختر باشه لختم ولش کنی تویه پادگان سالم بیرون میاد

• حمیدرضا : دلا غافل زسبحانی چه حاصل/مطیع نفس شیطانی چه حاصل/بودقدرتو افزون از ملایک/توقدر خود نمیدانی چه حاصل.

• اصغز : واقعا همتون ديونه ايد…چه کار به کار مردم داري بي حجابه با حجابه …برو کشک خودتونه بسابيد بابا…مملکت تو عن پر شده شما علافا سراغه چيرو ميگيريد.بريد بشينيد چهارکلوم علم ياد بگيريد به درد يکي بخوريد

جواب سوني کارت بيست : همون که شما تو ايران عالم شده ايد براي همه کافيه

• صبهبا : بعضيا ميگن دخترا همچين ارايش ميکنن ميان بيرون اقا اخه ما فقط واسه ي پسرا ارايش ميکنيم؟مگه ما فقط به خاطر پسرا اونجوري لباس ميپوشيم.ما ازادي ميخوايم اگه حجاب نباشه انگار چي ميشه انگار تنها ملاک مسلمان بودن حجابه اگه همچين باشه بايد همه برن به جهنم همه ي دترا راست ميگن اقا در هر حالت 2 صورت وجود داره يا حق با مائه يا شما نميفهمين حق با مائه

جواب سوني کارت بيست : حجاب تنها ملاک مسلمان بودن نيست ولي شما بقيه موارد مسلماني مثل نماز و خمس و زکات و جهاد و حج و اخلاق مداري و امر به معروف و دوري از محرمات و بقيه چيزها را انجام ميدين و فقط گيرتون حجاب است ؟ خب من هم بگم دوست دارم با شورت تنگ بيام تو خيابون مگه چي ميشه ؟ همين خود شما نميگين چه مرد بي حيا و بيشعوري که چنين پوششي داره ؟

• مجید بان : تا حدودی خود خانوما مقصرن چرا همش میگین مردها بدن یه کمی هم منصفانه نگاه کنید

• سلمان : زن و مرد مثل دو تا قطب مخالف آهنربا برای هم جذابیت دارند. بنا بر این برای جلوگیری از لغزیدن: جلوگیری از اختلاطهای غیر ضروری حتی در حد پیامک های تبریک ، ایمیلهای غیر ضروری،شوخی کردن ، خندیدن ، خودمونی شدن ، نگاه کردن مستمر ، رعایت فاصله بین دو جنس، تنها نبودن دو جنس در یک اتاق، عدم عشوه گری در صحبت و ظاهر مثل آرایش خانمها یا پوشیدن لباسهای تحریک کننده ، عدم الطاف بی مورد دو جنس به هم مثل رساندن با ماشین ، آوردن چای یا غذا و … خلاصه مواظب باشیم حریم بین زن و مرد نشکنه.

• manam Dokhtaram : بیشتراتون ادمایه مسخرهاید دخترا و خانومایی ک کار میکنن بیشترشون به احتماله خیلی زیاد نیاز به این کارا دارن پس لطفن چرت نگید اونایی هم که میگن صیقه برای برطرفیه نیاز این کار در حقیقت یه کلک شرعیه یا برن واقعا ازدواج کنن یا بی ابرویی را نندازن صیغه فقط تو شرع شاید کمک کنه ولی واقعا وجه بدی داره الکی توصیه نکنید

• نصرت اله نصراللهی : متاسفانه در محیط سازمانها و ادارات ما بعضی سیستم های نظارتی نیز خود دچار همین مشکل هستند. دلیل اصلی این اتفاقات جنسی در این گونه مراکز عدم نظارت صحیح است زمانی که ناظر خود فاسد است زنان بیچاره به که شکایت ببرند. پس میپذیرد که کار کند هرچند به قیمت مفسد شدنش بیانجامد.

• رولی : تو این دنیای وا نفسا خودتو حفظ کنی هنر کردی

• اکبر : دوسال هست که به دنبال يه دختر سن بالا براي صيغه هستم خواهشا از تهران يا اسلامشهر زنگ بزنيد 09199363501

• موج دریا : مشکل از طرف خانمها نيست بلکه تمام اين نوع مشکلات منشائش از ديد کثيف اقايان هست

• ارزو : اقاي سالاري هنوز دادگاه نرفتي ببيني اونجا چه خبره از قاضي هوسباز تا اون سربازا.حالم بهم ميخوره.
يک راه حل عاقلانه بيشتر نيست واون اينه که ادمهاي هوسباز و شهوت طلب و ادمهاي نرمالي که ميخوان تجربه کنند برن توي مکاني که مخصوص ارضاي غرايز حيوانيشونه که اونجا هم خانومهاي هوسباز سرويس ميدن .اينجوري کبوتربا کبوتر بازبا بازه و وقتي يه خانومه ياشخصيت و حتي متاهل ميره بيرون صدتا مرد هرزه جلوش ترمز نميزنن يا براکار نميگن شما متاهلي ن.الان خوبو بد قاطين واقعا نميشه تشخيص داد.بايد مثل کشوراي ديگه يه جايي واسه اين کثافتکاريا باشن.نه اينکه تو خيابون بيفتن دنبال زن مردم.

جواب سوني کارت بيست : غريزه جنسي غريزه اي دريا صفت است و هر چه بيشتر اطاعت شود سرکشي و طوفاني بودن خود را بيشتر نشان ميدهد ، اين آمار وحشتناک تجاوز در سراسر دنيا به چه علت است ؟ آيا آنجا ها فاحشه خانه ندارند که هوس بازها خود را تخليه کنند ؟ پس چرا اين همه تجاوز در کشورهاي خارجي و غربي هست ؟ به اين خاطر است که اگر انسان اين غريزه را آزاد گذاشت سير نميشود فقط حريص تر ميشود و دامنه آن گسترش مي يابد
اين تجربه شخصي ايراني است از اقوام يکي از دوستان که از جواني تا سن حدود 50 سالگي ظاهرا در ايالت تگزاس زندگي ميکرده است وي ميگفت من حدود سي سال بهترين و خوشگل ترين دختر هاي آمريکائي را ميکردم (با عرض پوزش از کاربران) همه جوره از سفيد تا سياه از کوتاه تا بلند به هر روشي که ممکن است انسان سکس کند ، آنقدر ادامه دادم که از زن و دختر سير شدم و از زن ارضا نميشدم و به پسر روي آوردم و سپس به رابطه با حيوانات ، اما پس از چند دهه سکس بي وقفه به خودم آمدم و يک روز با خودم گفتم من فقط يک معتاد جنسي بدبخت هستم و از آن روز کار و بارم را جمع و جور کردم و به ايران برگشتم و يک زن ايراني گرفتم و حالا لذت يک رابطه محدود اما سالم را حس ميکنم و افسوس ميخورم که چرا سالهاي عمرم را به پاي امتحان انواع و اقسام روشهاي سکس هدر داده ام
پس حتي آزاد بودن سکس و وجود فاحشه خانه هم درمان اين غريزه نيست درمانش آن است که کمي مهارش کرد اين سرکش فتنه گر و وسيله شيطان را و تبديل به وسيله محبت و آرامش و خيرش کرد

• میلاد : و خدایی که در این نزدیکیست

• علی : 90 % از دردای جامعا ی ما از اینه که شرایط ازدواج جور نیست

• متین : چرا فقط بيشترين مشکلو در اين زمينه کشور ما داره

• علی : مرد جسارت این نوع برخورد رو از ظواهر و رفتار زن بدست میاورد . خانما لطفا دقت کنید .

• مسعود. : کارو باید از ریشه درستش کرد.ذهنشون آلودس دلیلشم بی کاری و بی عاریه

• سینا : دوستون دارم همتون

• تربچه : تنها چیزی که بعد از خودن متن وکامنت های بقیه به ذهن و قلبم رسید اینه که “الهم عجل لولیک الفرج”

• دلسوز مردم : اینکه در برابر نامحرم قرار گرفته ای همچون یوسف پیامبر خدارا بتمام وجود احساس کن خداوندهمه مارا ازمایش می کند تا درجه ایمان را ازمایش کند اگر پیروز شدی بهشت در انتظار توست وگرنه با جهنمیان روابط زن و مرد یکی از ازمایشهای سخت خداوند است عزیزبه لقای خداوند فکر کن تا به ان برسی مارا به این دنیا فریفتن بشنو ازنی چون حکایت می کند از جداییها شکایت می کند این شیطان است مارا گول می زند فرارتر فکر کنید ذکر الهی را فراموش نکنید که دنیا و اخرت با متقیان است اگر باتقوا باشید تمام اهل زمین و اسمان با تواند درتمام ادارات ایه قران با معنی بصورت چند ایه نگارش شود بسیار خوب است

• عماد : از هر دستی بدی از همون دستم می گیری دددددددددددنننننییییییییا کوچیکه

• میدیا : واقعا امان از دست این اساتید دانشگاه اگه ادانشگاه این باشه دیگه چه توقعی از بقیه داری

• 09123867467 : باید یه سری مسائل رو به طور جدی واسه خودمون حل کنیم تا بتونیم مشکلات رو کنار بذاریم

• رزاشريف : واقعا مشکل هم از پسرا و هم از دختراست بعضي از پسرا مثل يک درنده اند و جلوي خودشونو نميگيرن و بيشتر دختران هم خودشون دارن کاري ميکنند که…..

• فرهاد گشتاپو : باید چند نمونه از این بی حرمتی ها رو بگیرن و در ملا عام چند شبانه روز شکنجه کنن و بعد هم اعدام ، بعدش می بینید که مشکل حل میشه به همین راحتی

• paresa : دنیاش اینقدربدشده اگه خوبم باشی باز بهت دست میزنن.منم یه منشیم هنوزاجازه ندادم کسی بهم نزدیک بشه مخصوصا کارفرمام

• موده : به نظرمن هم خودمامقصریم هم جامعه و شرایط پیشرومان در رابطه باهر مشکلی ما باید توان دفاعی را داشته باشیم وجامعه انقدر کمک کند که بیشترین اگاهی را درباره هر مشکل به ادمها بده اما برای برون رفت از این مشکل توان جسارت در اشخاص باید زیاد شود که قربانی پول و مال و مقام وجایگاه نشوند.

• سایه : سلام آگه ميدونستيم چقدر ما ارزشمنديم واسه خودمون ارزش قائل بوديم حجابمونو رعايت ميکرديم. قابل توجه بعضيا که ميگن خدا خودش مردارو اينجوري آفريده خدا وقتي يه نيرويي (قدرت جنسي) ميده قدرت کنترلشم ميده.

• یه دختر : وقتی هنوز فرهنگ صیغه و ازداواج موقت در کشور ما نیست و مردم نگاه بدی به اون دارن چطور این راه رو پیشنهاد میکنید تو رو خدا فکری هم به حال دختره باکره کنیدکه امکان ازدواج نداره بره صیغه بشه؟؟؟؟؟

• مریم : من زنم به همان اندازه از هوا سهم ميبرم که ريه هاي تو ميبرد.دردآور است ک من آزاد نباشم تا تو به گناه نيفتي.قوس هاي بدنم بيشتر از افکارم به چشمهايت ميايند.تاسف بار است که بايد لباسهايم را به ميزان ايمان تو تنظيم کنم. (سيمين دانشور)

جواب سوني کارت بيست : لازم نيست لباسهايت را به اندازه ايمان مردان شهرت تنظيم کني تو لباسهايت را به اندازه ايمان خودت تنظيم کن اگر باور داري خدا آنقدر ارزش دارد که شايد کمي به حرفش گوش کنيم ، تو اگر نميداني پس لازم نيست قوس بدنت را از مردان و دزدان حيثيت مخفي کني ولي من برايت ميگويم تا بداني چون در پاکيزه ترين حالت ، پسران جوان شهرت به ياد قوس هاي بدن تو در پستوهاي خانه هايشان به ياد تو استمنا ميکنند و شهوتشان را بر خاطره تو تخليه ميکنند ، همانقدر که تو انتظار داري مردان شهرت آلت هاي خود را بيرون نگذارند که تو تحريک نشوي و به کثافت بي اخلاقي آلوده نگردي ، مردان عاقل و غيرتمند شهرت نيز انتظار دارند تو در پيش انظار جامعه عشوه نريزي و دلبري نکني و پسرانشان را به کجي نکشي ، جامعه قاعده دارد پس اگر قرار باشد هر کس به آنچه خودش راحتتر است دل خوش کند و اعمال سليقه نمايد يکماهه جنگلي باقي ميماند بدتر از جنگل بي قانون فعلي

• منصور : به نظر من اگر خامها در روابط اجتماعی خود یه مقدار جدی باشند هیچ احد الناسی نمی تونه کوچکترین لطمه ای رو به اونها وارد کنه به یقین می تونم بگم که 90 درصد اینگونه است و اون 10 درصد هم مربوط به انسانهایی میشه گفت که در واقع انسان نیستند بلکه اینها از حیوان هم پست ترند که به خودشون این اجازه رو میدن که به حریم شخصی دیگران تجاوز کنند ولو چه زن باشه چه آقا.

• علیرضاsinkaee : اگه صدف واسه اظهار وجود مرواریدشو نشون نده هیشکی واسش نقشه نمیکشه

• الناز : با سلام اين کشور از ريشه خرابه نه مشکل خانمها هستن نه اقايون فرهنگ خرابه ريشه نابود شده همه واسه خودشون ي سازي ميزنن کلمه ي متحد بودن ديگه هيچ معني در کشور ما نميده واقعا افسوس داره که خانمو اقا تکليفشون فقط شده يه رابطه ي جنسي حالم واقعا بهم ميخوره

• حسن : باسلام .الله اکبر از خيانت زن به مرد و برعکس .هردو کاري زشت وناپسندي هست . آيا مي دانيد خيلي بچه ها معصوم از ديدن مادر تا آخر عمر به خاطر رفتار ناشايست بعضي از آقايان يا يک لحظه خنديدن خانما يا بهتر بگويم مادرها محروم شدند .و در پايان آ« خانم زندگي خودش و فرزندش را بر باد داده .به خدا پناه مي برم .چون ديدن اين کودکان زجر آور است

• حرف حساب : پیامبر اسلام(ص) می فرمایند: کما تکونوا یولّی علیکم “همانطور که هستید بر شما حکومت می شود.” فارسی تر یعنی: از ماست که بر ماست

• مریم : اگه همه هم خودشونو جر بدن کاریش نمیشه کرد.ازنظر فلاسفه مشکلات ریشه ای هستن

• محمد22 : همش تقصیر خانمهاست؟؟؟؟؟؟

• ناشناس77 : آقا اسماعییل میگن تا دختر نخواد…همین الان ی دختر رو رو کنم که بعید میدونم تا حالا چادرش از رو بیشونیش و بالای چونش عقب نرفته…حاضر نیست حتی نگاه ی نامحرم بکنه و بازم متلک میشنوه؟مشکل از بی بند و باری بسراست!البته بحث یک سری از دختراهم که…چیزی راجبشون نگیم جداست…

• شیرین وفرهاد کرمانشاه : عشق فقط بايد يکي باشه مگه نديديد شيرين وفرهاد کرمانشاهي چطور واسه عشقش جون کندن.فرهاد با کندن کوه وشيرين با خودکشي.بياييد عشقمونو از رو حرف و ثروت و هوس انتخاب نکنيم. يکم از شيرين و فرهاد ياد بگيريم.

• سپیده : چند تا مطلب اصلی هست که باید بهش توجه بشه 1-ین حقیقت داره و درسته که بعضی از دختران و خانم ها رفتارهایی از خودشون نشون میدن که باعث تعرض بهشون میشه،بعضی کاملا نآگاهانه و بعضی نسبتا ناآگاهانه2-درسته که بسیاری از زنان زیبا سالیان سال در محیط های مختلف و بعضا محیط های نسبتا ناامن کار میکنند و مشکلی براشون پییش نمی یاد به علت آگاهی و یا هوش دفاع از خود از طریق رفتار مناسب 3-محیط اجتماع را کلی ارزیابی نکنید،این ارزیابی ها جاهلانه و تعصبی قلمداد میشوند زیرا پر از احساس خشم و انزجازند و نه عقل و منطق.فرهنگ نادرست جنسی در همه جوامع وجود دارد که کیفیت آن بسته به فاکتورهای متفاوتی متفاوت است3-جدا از تفاوت های فردی،آگاهی و ناآگاهی و اعتقادات مختلف قانون و چارچوب قانونی برای جلوگیری و مجازات چنین رفتارهای ضرورت است و پیگیری بر اجرا آن و فرهنگ ساختن آن مستلزم آگاهی و زمان است

• ندا نادری : سلام این که چیزی نیست من یه مطلب خوندم نوشته بود شکنجه می کردن و فلک واقعا که

• علیرضا بیدگلی : باید برای رییس شرکت ها و کارمندان مردی که این جسارتی رو میکنند حکم های سنگینی در نظر گرفته بشه و مسئولین هم به فکر سازماندهی این شرکتها باشند و وزارت کار هم به دنبال اشتغال زنان و بالاخص دختران جوان باشد.

• 09361515316 : سلام
آیت الله طالقانی همان اوایل انقلاب فرمودنند وقتی خانه ایی میسازند ابتدا براش دستشویی درست می کنند نه اینکه توالتی هم که دارد خراب کنند، به نظر من با توجه به شرایط سخت اقتصادی خانه عفاف ضروری به نظر می رسد

• گلنار : به نظر من حقشونه

• مرجان و علی و نیلو فر : سلام ما سه نفر خواهر وبرادر هستیم و من و خواهر هایم می گوییم که بد نبود.

• 09376887458 : دين را به شهوت ترجيح ندين

• 09146275991 : آقايون بيشتر دمدمي مزاجن و هر چي ميذاري جلوشون فکر ميکنن خوردنيه يکم فکر کنيد بعد واقعا که

• ادوین : زن اگر حجابش درست باشد مرد نمی تواند به ان به چشم بد نگاه کندالبته زیر چادرش عریان نباشد

• حدیثه : وای وای وای………………….

• 09334529986 : به این آدمهابایدبگوییم بی ناموس

• پوريا : همه دارين دروغ ميگن اگه ماها راست ميگيم اول از خانواده خودمون شروع كنيم بعد راجع به دخترها وپسرها ويا مردها يا زنهاي ديگران نظر بديم ما نميتونيم رو خانواده خودمون تسلط داشته باشيم چون هركي برا خودش يه سازي ميزنه چه انتظاري از ريس جمهور وبقيه افراد داريم كه 75ميليونو كنترل كنن. واقعا برا همچين مردمي متاسفم

• عدالت : اين شهوت مانند غذا خوردن بايد ارضا بشه كسي كه در اين حرفي نداره؟؟؟
2-…..در محيط كار اگه دولتي باشه همه بايد يكسان باشند ودرست كار كردن ملاك پيشرفت باشه نه كاميابي جنسي
همه اينها چه شركت دولتي چه خصوصي بايد بر اساس عدالت اسلامي باشه-(حق وحقوق خانمهاي ديگه پايمال نشدن)
عدالت اسلامي رو ميشناسيم؟؟؟؟؟؟

• مینا : من32 ساله مجردم وظاهر جدابی دارم و در دبستان پسرانه معلمم و پوشش چادر ولی اکثر همکارا نیت بد دارن و من همش باید مراقب باشم دیگه زنا باید چیکار کنم پتو سرمون کنیم یا مثل زنای طالبان پوشیه بزنیم /مهمترین دلیل اینکارا اینه که قدرت دست مردهاست تو جامعه فقط میگن زنا خودشوت بپوشونن فک کنم حجاب ما از زنان زمان پیغمبر بیشتره مانتو روسری شلوار جوراب حالا یه ذره موها بیاد بیرون یا دستا معلوم شه یا کوتاه و تنگ مرد باید تحریک شه حمله کنه توجیه مقاماتم این باشه باید قانون کار بندی رو اضافه کنه با تشریح کامل برای جلوگیری.

• طاقبستان/بیستون/بازارسنتی کرمانشاه : وقیحانه است به خدا.

• فرانک ق : دخترا نبايد بترسن بايد ازخودشون دفاع کنن اينطوري اقايون حساب کار دستشون ميد که با کي طرفند همين طور ازادن هر طور ک ميخوان لباس بپوشن مشکل از جامه ي خراب ماست که اگه دختر يه ذره مانتوسش کوتاه باشه يا هر چيز ديگه اي به خودشون اجازه ميدن بهت توهين کنن

جواب سوني کارت بيست : نه خير دخترها آزاد نيستند هر جور که خواستند لباس بپوشند همانطور که مردها نميتوانند با هر پوششي بيرون بيايند ، اين مثل اينه که بگوئيم من دلم ميخواهد با زير شلواري سر کار يا تو مجلس رسمي بروم چون راحترم باهاش !! يا اصلا شلوار و لباس زيرش را نمي پوشم بقيه نگاه نکنند و چشمهاشون را درويش کنند !! بنظرتون اينطور انتظار داشتن خيلي احمقانه به نظر نمياد ؟ هر چيزي حد و حسابي داره و وقتي از حدش خارج شد هيچ انتظار مطلوبي از نتيجه کارش نبايد داشت

• سلام : من 8 سال توی یک اداره دولتی کار میکنم. ماه 4 ام کارم رئیسم 44 ساله ام ابراز علاقه کرد. یک جوری که باورم شده بود. از دستش در میرفتم ولی حواسم بود که مشکلی براش پیش نیاد. متاهل بود و بچه داشت. چند ماه بعد دیگه گیج میزد از عشق و ما هم داشت باورمون میشد. پیشنهاد صیغه داد و ما هی از دستش در رفتیم. من خیلی دختر متینی هستم. سابقه هیج رابطه ای هم بجز کار نداشتم. نمیتونستم تشخیص بدم ولی اهل کثافت کاری هم نبودم. زد و گندش در اومد که آقا این کاره است البته بعد 5 سال. هنوز همکاریم و هنوز با پر رویی تمام لاو میترکونه. دو تا از زن صیغه ای هاش رو که قبلا صیغه اش بودم دیدم. بگم توی زندگیش تجسس نکردم ولی زرنگ بودم و خدا کمک کردم. اگر هم نمیفهمیدم بازم پا به گندکاری نمی دادم. خلاصه بگم این آقای خلی هم آدم حساب

• ناشناس : من نظرات همه راخوندم اکثريت شماباازدواج موقت موافق بودين که من هم موافقم وبايدتلاش کنيم که درجامعه جابندازيم .امايه تذکربه اونايي که همه چيزروبه دولت ميبندن بابادولت راخود ماهاتشکيل ميديم نه مريخي ها پس ازخودمون خرده بگيريم
درضمن بيشتراين ازارهاي جنسي تاييداوليش ازخود خانم هاست اگه خانمي عفت خودش راحفظ کنه مردي حق سواستفاده نميکنه,بعدشم خيلي از اين خانم ها هرجايي که گيراومد ميرن براي کار کردن من نميدونم شرافت انسان مهمتره يا پولي که ميگيرن؟هرجايي محيط مناسب براي کارخانم نيست
اين فقط توايران نيست توکشورهاي ديگه هم همينه مشکل اينجاست که مافقط ظاهرغرب راميبينيم نه واقعيتش را يکم تواينترنت سرچ کنيدهمه چيز دستتون مياد
تشکر

• علیرضا : سلام.من همه ي راهايي که مثلا شيرينه و حال ميده رو رفتم اما آخرش برگشتم به اصل خودم. به انسانيت و پاکي اما کاش ميدونستيد چه بهايي به خاطر ندونم کاريام پرداختم.اين همه هوس وعشق وحال و…. بهتر بود يا خانواده م؟ دوستون دارم مواظب خودتون باشيد. عليرضا

• باتیستا : نه مرد مقصره نه زن همش تقصیره شرایط وموقعیته.یه دفعه تو یه لحظه اتفاق میفته.بعد از اون مرده حالشو کرده و زن با عذاب وجدانش زندگی میکنه.البته پولم بی تقصیر نیست دختری رو میشناسم که به رییسش حال داد وحالا رییسش اونو در اختیار دوساش میذاره واونم با پول راضی میشه(جنده شده).ولی قربون دوست دختر خودم برم که وقتی رییسش بهش پیشنهاد سکس داد اومد بهم گفت و منم پدر رییسشو دراوردم.

• صص : سازمان ها و نهاد های دولتی از همه بدتر هستند .

• یه ایرانی : از چی بگم؟……ازین جنایتای تار؟
یا قانونی که بیگناهو برده بالای دار؟
تو به من اینو بگو…من از چی بگم خب؟
ای خدا خودت مشکلاتو ریشه کن،کُن!

• کرمانشاه گهواره تمدن : چي بگم!!!بازم ممنون بخاطره تلاش شبانه روزي)(کرمانشاه گهواره تمدن وتاريخ)(

• میترا : واقعا برا یشان متاسفم این جا را با هالیود اشتباه گرفته اند…..!!!!!!!!!!!!!!

• اسماعیل : عامل اصلي دخترا هستند من تا وقتي ي دختر با وقار حرف بزنه هيچ غلطي نه من نه هيچ پسري نميتونه بکنه دخترا گل هستند اگه خودشون بخوان بخدا

• فاطمه : خانوماي عزيز دختراي ايراني اگه از يكم نجابت استفاده كنين همه چي درست ميشه

• سارا : با نظر امیر اریامهر موافقم

• آي اولدوز : بانظرهمه موافقم.

• کیان : تجاوز = جنایت

• بلوچ : متاسفم

• مهدی : نامردی هست

• عسل : سلام، واقعاً شما آقایون احساس که هیچ بگذریم منطقم ندارید بابا دختر داره میگه من کاری نکردم بعد شما میگی چراغ سبز نشون دادی و جوا اون آقایی که گفتن خانما سرکارنرن شما میدونستی که کارخونه خودش کلی کار که 100 تا مثل شما نمیتونن انجام بدن!!!!!!!!!!!!!!

• خون دل : نباید تقصیر را گردن جنس مخالف انداخت بلکه ریشه همه ی بی بند و باریها بی دینی است.اگه دیندار باشیم دختر باشیم خودمون رو میپوشانیم و رفتارای سنگین خواهیم داشت که کثیفترین مردان هم هیچ غلطی نمیتوانند بکنند و اگر مرد باشیم نگاهمان و شهوتمان را کنترل میکنیم.تمام نظراتی که دیگری یا صرفا”جامعه را مقصر میدانند توجیه است اینها همگی از سستی ایمان خودمان است.ایمان یعنی عقل و عاقل میداند چگونه خود را از ناهنجاریها نگه دارد.<<ما باید از خودمان شروع کنیم>>

• رضا : واقعا اين کارها از يه ايراني بعيده جاي تامل داره

• حامد : سلام
یا رب این آتش که بر جان منست
سرد کن آنسان که کردی بر خلیل

• سام افسر : به هر حال این چیز ها طبیعی است اما در محل کار آن هم در ایران

• baraan : کاملاً مشخص چه مقاصد پليدي پشت پرده
است و چه مساني قصد دارند به هدفشان برسند

• علیرضا : پيغام من به سوني کارت چجوري ميشه ازدواج کرد تو اين جامعه مهريه هاي بالا بريزو به پاش هاي عروسي پولشو از کجا بيارن مردم خودتون قضاوت کنين پس فاحشه خونه درسته راه حل خوبي نيست ولي ميشه جلوي بيشتر تجاوزات رو گرفت ما که خيلي ادعاي دين دار بودنمون نميشه توي کشور هاي که زن ها با صورت بند ميان بيرون هم کاواره يا فاحشه خونه هست دکتر علي شريعتي بزرگ هم با برداشتن فاحشه خونه ها دوره انقلاب مخالف بودن به نظر شما ما چيکار ميتونيم بکنيم براي راضي کردن خودمون دختر و پسر فرقي نداره يا به رابطه هاي نا مشروع يا استمنا که خيلي براي بدن ضرر داره رو مي آوريم قديم (خيلي سال پيش ) پسر ها و دختر ها تا شب عروسي فرق بين خودشون و دختر ها رو نميدونستن اما حالا با وجود سايت هاي غير اخلاقي بسيار پسر ها و دختر ها ….

جواب سوني کارت بيست : چرا زنا ؟ چرا فحشا ؟ چرا فاحشه خونه ؟ چرا ترويج آسان ازدواج موقت نه ؟ وقتي خدا راهش را آسون کرده و نشون داده چرا راه کج شيطان ؟

• مرد ،دهبان : در اين خصوص بايد گفته شود که اين نشان ازفقر فرهنگي جامعه ي ما است،ولي بايد گفته شود که دختران با پوشيدن چادر مي توانند تا حد زيادي از اين سواستفاده هاي جنسي جلو گيري کنند

• امین : بخش بیشتراین مشکلات بخاطرپول وبقیه اش هم خودزنان ودختران مقصرندچون خودشون مشتاق وپایه اند

• امیر : ببینید خانم های محترم خودشون باید خودشون رو نگه دارن وقتی من نوعی میبینم مانتوی زن مملکتم از پیراهن من کوتاه تره خب به نظرت باید چشم مو کجا ببرم 1 بار 2 بار 3 بار نگاه نکردم دیگه دفعه 4 بنا به غریضه فردی احساس شهوت میکنم

• لوده : مشکل از دو طرف است, زن به خواست مرد راضي نشود هيچ اتفاقي نمي افتد……

• قلندر : زن یا دختر اگر به سیاهی ای که خلقت به چشمانشان گذاشته راضی باشند ومنت سورمه به چشماشون نباشه !مردهای سگ صفت که هیچ اون مهره مار داره که هیچ ! رستم وسهراب هم نمی تونند نگاه چپ به شون بکنند

• علیزاد : در جواب اونکه خودشو دختر کوروش معرفی میکنه
بهت یادآور میشم:
دختران کورش ( آتوسا ، روشنک) چادری بودند نه مثل اربابان غربی تو برهنه
یه جوری حرف میزنید که انگار کشورهای دیگه همه معصومند و توی ایران هرزگی بیداد میکنه!!!
یه سرچ کنید تا دلتون بخواد از خبر و مستند و فیلم تجاوز و سوءاستفاده و دوربین مخفی توی هرجایی که بخواهید از غرب متمدن پیدا میکنید

• ايراني : شايد باور نكنين يك زن رو ميشناختم كه خودش به دوستش گفته بود يه كار خوبي برام پيدا كن كه هم پول خوب بدن هم بهمديگه اونجاحال بديم/ بيشتر مشكل خارش از طرف مونث هست. كسي تو جو كار زورگيري نميكنه راضي ميكنه بعد كارشو انجام ميده.

• بی همتا : هر کس مسول سرنوشت کاری که مینه خداوند به هر کس قدرت انتخاب داده ه ه ه ه ه

• 93 : کاش به مرگ فکر میکردیم

• حسن : اینکه ما مردم زن و یا مرد از ترس آبرو ویا چیزهای دیگه اعتراض نمی کنیم باعث تکرار ظلم وجرم وجنایت می شه اینها باید اسیب شناسی بشه و بصورت علمی و استراتزیک رفع ورجوع بشه تا مرز بین پاکان ودل مریضان مشخص بشه

• ن-ميرداماد : اگر تمامی گزینشهاو استخدام ها توسط یکسازمان سالم و عاری ازپارتی بازی ودغلکاری صورت گیرد ونیروی انسانی سازمانها براساس سوابق علمی وتجربه باشدواختیارات مدیران در استخدام سلیقه ای ممنوع گردد،معضل حل خواهدشد .فعلا عملکرد ضعیف اداره کاروکاریابی در ایران اسلامی مریض ، شرم آور و ناسالم است .

• یکی : از کوروش مي پرسند : چرا زنان سرزمين شما حجاب ندارند ؟
ميگه : حجاب در پشت چشمان مردان سزمين من است .
خيلي از مرداي ما وقيح شدن.البته نسبيه !

جواب سوني کارت بيست : زنان سرزمين ما در زمان کوروش با حجاب بوده اند زير تنها يک عکس زن در تخت جمشيد وجود دارد که آنهم با حجاب است يعني اينکه هم مردان ما با غيرت تر بوده اند و هم زنان ما با حجاب و احتمالا با شرافت تر بر عکس غرب که سنگ تراشه هاي زنان عريان زينت برخي ساختمان هاي آنها بوده است

• سارا : هم مردا بی غیرت و بی ناموس شدن هم زنا رو دادن به مردا … ولی همیشه نمیشه گفت تقصیر زناس یا مردا . روانشناسانه باید قضاوت کرد مه اینکه پسرا بگن تقصیر زناس دخترا بگن تقصیر مرداس !!! مردا تحریک پذیرن و زناهم اینو میدونن پس مواظب باید باشن . مرداهم نگاهشون و شهوتشون رو کنترل کنن !!! همین

• پریا : سلام با خوندن اين مطالب ديگه شکي نيست که جامعه ما واقعا بيمار شده آخه اجتماع هم مثل يک شخص داراي شخصيته . اين جامعه از خود بي خود شده و به خدا سپرده شده اقتصادش ، تربيتش ، آينده ي افرادش و بعد به دست عوام سپرده شده که بيان و با نظر دادن درستش کنن .
اونهايي که بايد شرايط جامعه رو اداره کنن رفتن پي کسب روزي براي خودشون و 50 نسل آيندشون ديگه کار که از اين بهتر نمي شه . خدا هم خودش گفته از تو حرکت تا از من هم برکت ، عزيزان من و شما که گزينه اي دستمون نيست که بخوايم کاري بکنيم فقط داريم خون دل مي خوريم خدا از اونهايي که فکر مي کنند خيلي خوبند ولي هيچ غلطي هم براي بهبود وضع جامعه نکرده اند نسازه لعنت به خوبترينشون . خوبي به عمليه که براي مردم مي کنيد نه دمي که مي زنيد .

• ايليا قهرمانلو : جالب بود … متاسفانه اين مسايل و سو استفاده از خانم ها در محيط کار رو زياد شنيدم اما در شرکتهاي من ک حدود 30 خانم کار ميکنن من عکس اين حالت رو هم ديدم ک خانم شيطنت ميکنه….. ميتونم بگم هيچ کس جرعت کوچکترين بي ادبي به خانم هاي متشخص ندارن

• ویدا : سلام دوستان برای کسی که هر دوطرف چون نمیتونن به هم برسن وعاشق همدیگه هستن چیه؟ یعنی هیچ راهی نیست که از لحاظ شرعی اینا به هم برسن ولی هردو عاشق واقعی هستن….

• روانشناس : ببينين اکثر شما از روي احساسات نظراتي ارائه فرمودين واقعيت اين است که جنس زنان تشنه محبت بوده و اکثر مردان که قصد همين کارها رو دارن از اين راه وارد ميشن نه پول، و مسئله ديگري هم که هست تعريف جوک هاي ………… که کم کم روابط رو به سمت عادي بودن سوق ميده که در نتيجه کار به اونجاها مي کشه حالا بهترين راه حل ميشه جبران نيازهاي عاطفي چه در زنان و چه در دختران در خانواده و همسران اونا و همچنين تفکيک شدن محل و اتاق کار خانم ها و آقايون هم يک راه حل پيشگيرانه است و مسئله بعدي هم خود خانمها هم در خيلي مواقع مقصر هستند و نيايد همه گناهان و رفتارهاي اشتباه رو به آقايون نسبت ميديم چرا که از نظر فيزيولوژيکي هم بعضي خانمها از روابط خوششون مياد و لذت مي برند.
باتشکر

• پور محمد : هرآن هرلحظه شیطان در کمین است هم زنان و هم مردان باید خیلی مواظب باشند ،شاید خدای کریم بخاطر رحمت بی منتهایش از سر گناهان مردان و زنان مقصر بگذرد اما مردم آبرویت را می برند

• علی : هرچی مطالب در مورد نامردی بگیم باز بعضی از دخترها این حرفارو مسخره میگیرن.کاره خودشونو انجام میدن پس بهتره بلا نصیبشون بشه ب طریقی سرشون ب سنگ بخوره

• مینا جون : سلام
من چادری هستم تو محیط کارم تقریبا همه مردا نگاه می کنند چون خدادی خوشگل هستم نه با کسی بگو بخند دارم نه چیز دیگری اما روزی نیست که یه همکار مرد به یه بهونه داخل اتاق من نیاید
حالا من به خاطر چی باید خونه نشین شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

• مدير قديمي : تا بحال 30 تا منشي عوض كردم همش هم من نگفته بله رو گفتن. خارش از خود دخترها و زنهاست تا يكي سالم در نياد زود زود عوضش خواهم كرد.
منشي و كار زن در ايران=فحشا

• 09356343674 : من يه مرد هستم .ولي تو جامعه ي ما به زن هيچ توجه نميشه فك ميكنن زن فقط واسه سكس آفريده شده .خيلي زشته

• پطروس : دلیل اصلی اینه که هیچ کس به حقوق خودش واقف نیست ؛ من نمونه هایی دیده ام که اصلا دختر جرات مطرح کردن هم نداره . هر اتفاقی هم بیفته تو ذهن خودش مخفی می کنه

• مجید : ذات هرفردمعرف اوست واعمال هرکیم…
شمامواظب خودت باش مرد,زن…اینهاهمش بادمشکه

• سلمان علی : سوزن را اگرتکان دهيم نميشه نيفه کرد دختر هم اگر مواظب خود باشد هيچ کس نميتوان بهش خيانت کند

• مسعود ع : از بي عرضگي زنهاست که پا ميدن

• زهرا : سلام با نظر سيامک کاملا موافقم

• مريم : آزار فقط آزار جنسي نيست، در هر غالبي آزار ميبينيم، آزار و خرد روح و روان، تحقير و حقارت، پايمالي حقوق، تبعيض، عدم اطلاع از حقوق مسلم و هزاران نوع آزار روحي ديگر، چطور مي توان در مقابل اين نوع آزارها مقاومت كرد؟؟؟؟؟

• محمود : زنها مانند گل هستند كه اگر خار داشته باشند كسي جرات چيدن اونها رو نداره

• saghar : hame y jorayi dorost migan ama b nazare man har adami khodesh masoole karaye khodeshe age gharar bashe hamye khanoma chador bezarano beshinan khone dari kon in esmesh mantegh ni

• دنیا : اینجور مردها هرتوسری خوری را که دارند می خواهند اینجوری جبران کنند وگرنه آدم سالم یکی رو دوست داره ومزاحم دیگران که کاری به کارشون هم ندارند نمی شه یعنی به عبارتی اینها عقده دارند

• فرزاد : شايد فاحشه خانه 1راه حل باشه

جواب سوني کارت بيست : چرا ما هميشه بهترين راه را گناه کردن ميدانيم در حاليکه همان وقت ما ديني داريم که به ما اجازه داده از راه حلال همسر داشته باشيم و اگر توان همسر دائمي را نداريم به راحتي و با شرايط اسان ازدواج موقت کنيم ، فرق مذهب و دين پيشرفته اسلام و تشيع با ساير مذاهب و اديان همين است که همه جانبه نگر بوده و نيازهاي بشر را سرکوب نکرده بلکه براي آن راه قرار داده است و ازدواج موقت همان راه دفع صحيح شهوات است

• علي قاسمي : واقعا 90درصد تقصير اقايانه امان از هوس كه نميتوان به او پاسخ منفي داد

• الف ح : کارکردن زن در یک محیط بسته با همکاران مرد درست نیست چون شیطان بیکار نمی شینه

• شبنم : اگر به خدا توكل كنند و دنبال يه كار ديگه بگردن و تن به خودفروشي ندن حتما بيكار نميمونن چون روزي آدما به دست خداست پس فقط به اون توكل كنين

• محمد رضا لرد : دختري كه خودش نخواد گير نميفته

• رضا هریانی : امیدوارم که زنها در این قضایا مقصر نباشند …

• فهیمه : متاسفانه من خودم قربانی این ماجرا هستم با هزار حقه و دروغ و وعده و 5 سال سواستفاده از من ساده اخراجم کرد تا یکی بهتر از من را بیاره برای سواستفاده حالا فقط متظر مرگم و دیگه هیچ

• ياس : از چي بگم خب.ما كه گفتيم دردها همه ريشه كن شد.به نظر من تقصير دختراس كه ميرن تو چشم مردا.

• صادق : زن خلق شده واسه خانه داري و تربيت فرزندان

• سارا22 : واقعامتاسفم بر این جامعه ای که ما دران زنگی می کنیم

• تارارحیمی : همه اين حرفاي دوستان درسته ولي بايد اضافه کنم اگر دختران ما انقدر به خاطر فوقش 200تا هزاري خودشونو به صاحب کاري که مطمئنا بعد از چند وقت مثل يه آشغال ميندازشون بيرون نفروشن انقدر هر روز با موج آدماي بيکار شده يا شرکتاي مثل چمن سبز شده روبرو نمي شويم من خودم زخم خوردم که بعد از 7 سال کارکردن با جون و دل به بهونه اينکه زنش شک کرده و هزار بهونه واهي ديگه بيرونم کردن پس بهتره از مني که تجربشو دارم استفاده کنيد هر چند حالا بعد از گذشت چند ماه ميفهمم خدامنو از اون جا نجات داد چون بعد از اون روز ديگه نتونستم به هيچ شرکتي اعتماد کنم و حالا خودم دفتر دارم که هواسم به اينه که حتي شده يه دخترو از منجلاب اين جور شرکتها نجات بدم /. فقط يکي بگه چطوري اون مدير قبلي را رسوا کنم که سر بقيه بلا نياره ؟؟؟؟

• امير عباس : يه روز خوب مياد……

• امید : واقعا متاسفم براي کساني که تحت آزار و اذيت قرار ميگيرند. اما نبايد سکوت اختيار کنند.

• مهدی مزروعی : استفاده از چادر بسيار مهم و حياتي ميباشد

• علی از زابل : چادر یه حفاظ کامل برای زنه

• ميثم : زن بيشتر بايد خانه داري بکند و مي تواند فقط معلم براي دختران و دکتر و پرستار زنان باشد.نباید تربیت فرزندان بخاطر مسابقه تشریفات از یاد برود.زن نباید در میان نامحرمان کار بکند.خدا رو در نظر بگیرید.

• شورش طهماسبی : مشکل در فرهنگ ماست به ما یاد داده نشده که زن را مانند یک انسان نگاه کنیم وما را در محدویت وتنگنا گذاشتن وکار به جای رسیده که نه مردان امنیت جنسی داشته باشند ونه زنان .این مشکل را باید کسانی حل بکنند که در راس این هرم قرار دارند

• اکبر : فقط تفوا

• م.ن : واقعا متاسفم براي آن آقايوني که ميگن دخترها سرکار نرند تا سالم بمونند و ما بيکار نباشيم …شما بي عرضه و بيسواديد کسي استخدامتون نميکنه تقصير دخترها چيه…

• محمد ف : علاقه به جنس مخالف در هر موجودي هست و فقط نبايد مردا رو مواخذه کرد اين يه مساله رواني هست و کوچکترين جرقه شعله ورش ميکنه چه مرد چه زن.بس اگه زنا فکورانه تر مقابله کنن هيچ مردي قدرت نداره بدون رضايت طرفش همچين تعرضي رو بکنه.مرد ي که نظر سوئ داره تا 100درصد مطمين نشه که راه نفوذ در طرف وجود داره هرگز اقدام نميکنه رييس که چه عرض کنم مدير کل هم قدرتشو نداره. بس اين بر ميگرده به رفتار زن از همون ابتداي ورود به اون اداره يا هر محيطي.رفتار مودبانه و محترمانه و برخورد انسان دوستانه با همکار مرد در محيط کار هيچ عيبي نداره ولي در حد متعادل خودش.و اينکه مردا خيلي استادانه ميتونن ناز و عشوه و ساده لوحي زن رو تشخيص بدن و تقويتش کنن. بس زن بايد عاقبت انديش باشه و جدي و اروم و باعث تحريک نشه. خدانگهدار

• عابد : تا توانی دل بدس آور دل شکستن هنر نمیباشد.
حالا اگه یه وقت شرایط مهیّا بود چه اشکالی دارد که باهم ازدواج کنند منوط بر اینکه از راه شرعی باشد.

• لادن : دختراباید کمی اروم بگیرن. اون وقت همه چیز حله.

• محمدحسين : خاک تو سرشون

• محمداس : دخترها نبايد بيرون تيپ خفن بزنن

• حسین : تریپ خانوما و رفتاراشون تحریک کننده است

• استاد مطهري: : ازدواج در غرب اغاز محدوديت ودر اسلام پايان محدوديت است

• هلن : قربونت برم خدا…چه غریبی رو زمین

• مهدی : اگه خانمه مقاومت یا مقابله نکنه اسمش دیگه تجاوز نیست توافق میشه اسمش.

• تارا : از بين همه ي نظرات نظر سيامك به دلم نشست

• فهيمه : خانمها حجابشان را رعايت كنند كه اقايان تحريك نشوند واقايون هم نگاهشان را وروابط بين خانم واقا صميمانه نباشد وخدارا درنظربگيرنداين مسايل پيش نمي آيد.واقعا جاي تاسف دارد.خود ما از زنان هرزه ميترسيم كه شوهرمان را از دست ندهيم.

• محسن از ش : به نظر من کسی که این کارهارو میکنه خواهر مادر خودش جای دیگه میرن میدن/اخه اگه ادم ناموس داشته باشه همچین کاری میکنه/جنس مونث هم باید خودش خوب باشه/من عاشق ان گلم که در ییابان عشق پژمرده شدو منت باران نکشید.

• شسسیبب : خيلي از مرد هاي ايراني خرابن.. کاريش نمي شه کرد..شدن يه خوک تن پرور..که به هيچي جز سکس نمي تونن فکر کنن اصلا نمي شه اسمشون رو ادم گذاشت..مثل حيوون ها شدن.بايد اون هاشون رو بکنن..اينجوري مشکل حله!

• یه باهوش : به ریشه بیندیشید.چی بی دینی آورده جز بیکاری؟

• مصیب : کرم از خود درخت .

• امیدوار : آه از اين همه اراجيف و دري وري!
کامنت گذاشتن هم شد کار
براي اصلاح امور بايد دستورات شرعي و يا نظريه ها را مطابق با روز داد و علت و عوامل همگي را بررسي کرد با قيل و قال که کار درست نمي شه /براي هر نظريه اي صاجب فن بايد نظر بده و ديد تک بعدي و صرف خالي از اشتباه نيست حالا مي خواهد حکم شرعي باشه و يا…
چون جواب درد اجتماع ما نمي شه / اگر جمعيت دخترا بيشتره ناشي از سياست هاي غلط مي باشد که ناشي از بي کفايتي بعضي از رجال و نيز عدم تمهيدات لازم و در نظر نگرفتن شرايط اجتماع و نيز در نظر گرفتن آينده و زمان حال و نيز عدم بررسيهاي مختلف لازمه مي باشد/
خداي ناکرده زمانه مثلا عوض شده/ نمي خواهيد شما هم عوض شويد

• آزادی : زنها ودخترها هم دلشون می خواد که ازشون سوء استفاده کنند

• ریحانه : من یه دختر دبیرستانی ام من اصلا فکر نمیکردم جامعه ما اینطوری باشه در ضمن اقایونی که میگن خانما تو خونه بشینن ما اینقدر زحمت می کشیم درس میخونیم که به خاطر ادمای حیون صفت توی جامعه ترقی نکنیم نصف بار اقتصادی جامعه بر عهده زنهاست این جور ادما برن خودشونو درست کنن با تو خونه نشستن خانوما چیزی درست نمیشه.

• محمد نوذری : خانه از پای بست ویران است*وقتی ازدواچ دایم طرد میشود و موقت تشویق میشود*بنیان خانواده ها میپاشد*چون با بله گفتن سرمایه عفت انسانی از بین میرود*

• مسلم یکتاپرست : باسلام مشکل ماخداشناسی است که مارا به اینجا رسانده خدا در میان ماجایی ندارد ما از امام وامامزاده بیشتر انتظار داریم تا ازخدا.اقایونی که دم از صیغه میزنند ایا حاضرند کسی بادختریاخواهرشون صیغه کنه؛خدایی که همه جا حاضر است رافراموش کرده ایم بیایید مستقیمأ به قرآن برگردیم اگر واقعأ ایمان داشته باشیم مثل یوسف(ع) نجات پیدامیکنیم اما وای برما که مشکل ماتوحید وخداپرستی است

• سجاد : مقصر خانمها هستن چرا نمیزنن تو دهن همچین مردی البته اینا مرد نیستن نامردن نباید به خاطر پول همه کار کرد

• حسين قربانپور : همه جور نظري اينجا هست همشم درسته ……ولي تقصير دختراس که خودشونو به نمايش ميگذارن. تو خارج فقط اونهايي که ميخارن اينطوري خودشونو آ

• مژ.گان : نميدونم.ولي اي كاش آدم از روز اول بدونه كجا كار ميكنه.راست ميگن خونه بهترين جا واسه زن هاست ، ب…. به اون حقوق و مدير عاملش.بي وجدان هاي آشغال

• samira : kambode mohebbat javanha ra be un rah mikeshone

• حقیقت : بعضی میگن چرا خانومها کار کنن وقتی مرد هست معلومه تا حالا کنج خونه سبزی پاک میکردن و از دانشجوهایی که مجبورن کار کنن و دخترهای بی سرپرست که میخوان پاک زدگی کنن خبر ندارن.آخه برادر من اگه اون دختر حالا هرچقدر هم بد بگرده اهل اونکارها بود که نمیومد دنبال کار!گوشه خیابون واسش هست.خدا میگه تاریخ رو مطالعه کنید که پر عبرته.مسئله یوسف و زلیخا نشون داد مرد اگه مرد باشه هیچکس نمیتونه تکونش بده و تو قرآنم اول به مرد گفته چشمات رو نگه دار پس بدونید کسی که ما رو آفریده میدونسته که مرد راحت میتونه چشمش رو نگه داره که اول به اون گفته شده.مشکل اینجاس که مردها وقیح شدن.یه چرخ تو اینترنت بزنید ببینید چطور از روابط هرچند دروغ با مادراشون نوشتن.این بیماری این نظامه وگرنه بیحجابی تو زمان قبل که بیشتر بوده!

• گلستانی : خداوند ما را يک لحظه به خودمان وا نگذارد

• خاني : حجاب زن باشد

• معصومه : والا چي بگم نه نه …

• محمد : سلام به همگي
اين حرفها نيست درسته اقايون هم ايراد دارند اما خوب وقتي بعضي دخترها با وضع بدي بيرون ميان خوب مردها هم تحريک ميشن ديگه

• سایه : اقای محترم امین که دهنتو باز کردی و فکر میکنی همه پسراو اقایون پسرای پیغمبرین .مگه مسلمون نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟توی کجای قران نوشته فقط زنا باید مواظب حرکاتشون باشنو خودشونو کنترل کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجای قران نگفته مردا هم بایدخودشونو کنترل کنن برو ادم شو بعد بیا نظر بده و قضاوت کن

• یاسین….ارشاد : سلام…این موضوع ها همش از بی فرهنگی صورت می گیرد،اگر به فرهنگ کامل ایرانی پایبند باشیم این موضوع پیش نمیاد …پس بریم فرهنگ سازی کنیم

• مریم : دخترا باید با خودشون اسلحه ببرن بیرون وقتی قانونی وجود نداره باید مثل ایالات متحده ی امریکا خودت حقتو با تیرو تفنگ و اسلحه بگیری ریشه اش بی قانونی و بی سوادی وولگردی و چشم ناپاکی مرداست
اللهم عجل لولیک الفرج

• پیشنهاد :
تو ترکیه قانونی میخوان بزارن هرمردی دو بار تجاوز کنه عقیمش کنن تا اخر عمر

• امين : سلام/ همه اين بدبختي هاي ايران از دولت ماست وعدم فرهنگ است.ودولت زور گو هستشو
واين قدر ماها را از دنيا پرت نگه داشتن و جلمونه گرفتن که از سر مجبوري به دنبال بدهاو بي ارزشترين چيز ها ميريم وتا ميام اعتراض کنيم بلائي به سرمان ميارن که به گو خوردن مي افتيم. کجائي کوروش کبير که به ظاهر مملکت اسلامي/ ايران را به کجا کشيدند .اقا صاحب الزمان خواهشن ظهور کن به داد ايران برس

• مارال : آشي که ميدن بايد خورد خانما خودشون ميکنن

• امين : اينها تقصير روسااست اين همه پسر جون بيكار هست كه نياز نيست دخترا سر كار برند كه اين مشكلات برايشون پيش بياد خانوم بشين تو خونه كارتو بكون تو اداره كه خبري نيست
ضمنا تا دختر خانومها چراغ سبز نشون ندند اقايون فاصلشون را حفظ مي كنند
ههههههههههههههههههههههه

• سوگل : من آزادي را دوست دارم اما اينطور که خوندم نميشه مجرد باشيم شايد واسه همينه که مامانم منتظره برام خواستگار بياد درحالي که من فکر ميکردم واسه راحتي خودشون ميخان من عروسي کنم

• غيرت : تقوا پيشه کنيد

• اکرم : خدا لعنت کنه اون مردایی (البته اسمشونو نمیشه مرد گذاشت )که مغزشون توشلوارشونه.با هردست بدی با همون دست هم میگیری یکی هست که این بلاهارو سر زن و ناموس خودتون بیاره از خدا بترسین که چوب خدا صدا نداره

• سعید : مثل اینکه تو این جامعه فقط مردها مشکل دارند . زنها که معصومند .

• يک دانشجو : فقط بايد بگم متاسفم ان هم براي مردمي که ادعاي مسلماني دارند

• مريم اوحدي : خاک بسر هر چي مرد بيشعور ايراني بکنند که بيسوادند و عاميانه حرف ميزنند اونا اگر خفه شدن بهتره بجاي اراجيف برن يکخورده مطالعه بکنند.

• هادي : حضرت علي :
اگر مرد و زني در مکاني تنها باشند نفر سوم شيطان است

• رامين همتي : باسلام.اين اتفاقات در ايران بيشتر هست که باعث تاسفه معمولا ادمهاي بي خانواده دچارش ميشن.

• بهار : بحث آزار زنان که معضل اجتماعي در سطح جهاني هست و بايد گفت که اينکه بگيم زنان شغلشان رارها کنند منصفانه نيست چرا که ممکن است مجبور به تامين معاش و ضروريات اوليه زندگي خود باشندو راه حل قطعي تشکيل يا تاسيس مجراهايي قانوني با قوانين جديد و به روز با تعريف انواع آزارهاي شغلي و مقابله قانوني با اين آزارهاست و مرد جامعه وقتي بدونه که به زنان اين حق داده شده که در خصوص اين موارد با توجه به شفاف سازي نوع آزاره شکايت نمايند و بازوي اجرايي و نظارتي قوي در اين زمينه وجود داره از آزار رواني و جنسي و مالي و جسمي زنان در محيط کار کاسته ميشه (يک کارشناس اجتماعي)

• عباسی : خداوند زن و مرد را مکمل هم قرار داده و فطرتا نسبت به هم علاقه نشون مي دهند اما براي پاکي و دوري از گناه تقوا را هم بهشون داده اگر کسي راه تقوا رو در بيش گرفت هرگز بشيمان نخواهد شد تقوا که باشد محيط کار نيز به سمت مثبت تغيير مي کند حتي اگر اين فرد متقي يک نفر باشد در بين هزاران نفر مي تواند کار کند و پاک باشد خانه دار باشد و پاک باشد اما اگر اين تقوا و ايمان نباشد در هرکجا که باشد خود را ارزان مي فروشد فرقي هم نمي کند چه زن باشد چه مرد.

• علي : طرز لباس پوشيدن خانمها و طرز برخورد اونها مشخص مي کنه خانم چکاره است . درسته بعضي آقايون مشکل دارند ولي خانمها هم بي مشکل نيستند .

• يه رهگذر : آنکه شيران را کند روبه مزاج احتياج هست احتياج احتياج

• زهرا : خیلی از آقایون تو قسمت نظرات با طرزه برخوردشون نشون دادن خودشون از این دست آدما هستن که اذیتشون رو انجام میدن بعد برای تسکین عذاب وجدانشون می گن خودش می خواره فلانه بهمانه اگه هم اینطور باشه وظیفه شما چیه یعنی عفت شما مهم نیست اینکه شما دلتون می خواد مهم نیست من یه دخترم به خاطره محیط خراب کار سالهاست بی کارم ا از دست سرکوفت اجتماع حتی پدرمم تحقیرم می کنه با این حال تحمل می کنم اما با عذاب. خیلیا سرپرسته خونوادشونن چاره ایی ندارن یه روز شاید خواهر یا مادره خودتون مجبور به کار کردن بشه ازش سو استفاده بشه حرفا خودتونو بعدش بیاین بخونین چه حالی می شین

• وحید نی……م : از ماست که بر ماست

• نارسيس : سلام من اين حرفهارو قبول ندارم پس اونايي که توي خارج هستن و برهنه را بايد چي بگيم مامسلمانيم مثلا ولي از همه بيشتر گناه مي کنيم و نگاهامون آلوده است در حاليکه مسيحي ها مسلمان واقعي ان

• مهدی : زن با عفت اگه شد درست کار ميکنه اگه هم نشد شرافتش رو با بقول خودش کلاس اجتماعي عوض نميکنه.

• میثم : خوبه دیگه!از این بهتر؟

• مهدی اسماعیلی : زنامیتونن جلوش بگیرن

• آرمين : چرت نگين.زن اگه اون مدلي كه انگار فاحشه هست بيرون نياد هيچ مردي نيگاش نميكنه.

• ايران : زن ومرد مسئول اعمال خودشون هستند ما بايد بدونيم يك روزي بايد جواب اعمالمون روبديم پس براي افتادن در دام شيطان دلايل موجه براي خودمون نتراشيم

• محسن یسلیانی : اگر واقعا ميخواره حقشه وگرنه اگه واقعا اعتقاد داشته باشه تو همچين محيطي اصلا کار کردن جايز نيست

• ارمین : هر بلايي سر خانوم هاي بي حجاب بياد حقشونه

• علي از كرج : سلام هادي جون بيا خودت رئيس جمهور شو منم بهت راي ميدم تا بتوني اين مشكلات رو حل كني ومرد در كنار زن يا زنها به ارامش برسند.راستي بحث يك مرد با چند ازدواجي همزمان رو مطرح كن شايد كشور از اين حال در بياد.اينو هم ميدوني كه جمعيت دختر نسبت به پسر دوبرابره.نشوني اون درصد قبول شدگان دانشگاهها درسال89.دوستت دارم.مي بينمت

• سيد :
عدم اعتقاد به توحيد سرسلسله همه مشكلات بشري هست.

• ر-محمدي : زن اگر بد باشه تو شيشه هم خودش را نشون ميده اگر هم خوب باشه يک ملت حريفش نميشند

• افم : متاسفم

• استار : برين دنبال ريشه موضوع بگردين و ظاهربين نباشين

• بسيجي : من ميگم همش سر امريکاست

• علیرضا کاظمی : سلام انسان باهر جنسيتي اگر خداترس و مومن و معتقد باشد هيچ مشکلي پيش نمي آيد

• باران : سلام خسته نباشيد بابت همه اطلاعاتي که رو سايت گذاشتيد ممنونم اميدوارم يه روزي همه اين بي رحمي ها تموم بشه ,من که از نگاه مرد ها خسته شدم با اينکه ظاهر مناسبي دارم ولي بازم اذيتم ميکنند .راستش چند ماهي دنبال کار ميگردم و برادرم مخالفت ميکرد ,حالا دليلش را ميفهمم ,استرس دارم و دوست ندارم اين اتفاقات برام بيفته. بازم ازتون تشکر ميکنم .به اميد روزهاي رنگين کموني

• على ازسوريه : سلام با تشكر از اينكه به بچه ها آگاهي مى دهيد به كميل پسر خالت سلام برسون . خودت به فكر خودت باش.

جواب سوني کارت بيست :
از لطف شما سپاسگزاريم . ولي کميل کي هست ؟ احتمالا اشتباهي صورت گرفته
به هر حالا باز هم ممنون و براي شما آرزوي موفقيت ميکنيم

• آزاده : چي بگم ؟ از موقعي که چشم باز کردم و دنيا رو اينطوري ديدم ‘ همه چي واسم تغيير کرده‘ دنيا روسرم خراب شده ‘ديگه عشق برام مفهومي نداره ‘ ديگه مرد توي زندگيم جايي نداره ‘ولي خودمونيم دليل
خيلي از اين اتفاقات خود مردهان که ياد نگرفتن بايد در زندگي يکي رو واسه عشق اول و اخر انتخاب کرد ‘ مگر نميبينن همه اين فيلمهارو که هوس به کجا ميکشوندشون؟
به اميد روزي که تعبير ما از زن و مرد دوباره يه عشق پاک باشه مثل
“ليلي و مجنون “

• مرصاد : ايراد از مملکته

• مريم و : جوري شدم که به سکس عادت کردم خدا ازشون نگذره

• اشکان-پاسارگاد : اول جواب خواننده خوب ترانه که گفته کرم از خود سیبه:
دوست خوبم به خدا هیچ سیبی ذاتا کرمو نیست- کرموش میکنن.
دوم:اولین باره که چنین مطالعات خوب اجتماعی رو در این سطح گسترده وواضح میبینم – شما را به خدا بیائیم کمی بالای شکم فکر کنیم-جامعه ما فقط شده شکم وزیر شکم-چه انتظار داریداوضاع اجتماعی واخلاقی بهتراز این بشه؟یه کمی به فکر ذات پاک انسانی خود باشیم – این که همش شد ذات حیوانی-پس فرق ما با سگ وخوک الاغ چیست؟
اگر به خدا که ذات پاک مارا شکل داده فکروعمل کنیم – آنوقت هم لذات حیوانی داریم هم لذات معنوی.زن فقط سکس نیست-جلوه تجلی خدابرانسان است.
زن مریم مقدس-خدیجه کبری-فاطمه زهرااست.همان حیوان صفتهائی که ازخدابرای رسیدن به مقاصدشوم استفاده میکننداز زن هم استفاده میکنند.
به خدا پناه آوریم0

• محبت 19 : نردبان خلق اين ما و من است عاقبت از نردبان افتادن است
ابله است آن کس که بالاتر نشست
استخوانش سخت تر خواهد شکست

• 09171923186 : صیغه همه این مشکلات رو حل میکنه. گاهی فرهنگ سایر کشورها و نحوه حل کردن مشکل توسط اونها رو مطالعه کنید. چیزی شبیه صیغه با عنوانهای متفاوت وجود دارد.

• بند زاره اي : خدا به ما نزديك است ميبيند و ميشنود از اسرار دل ما آگاه است و عقابش سخت مواظب باشيد عواقب كارتان را در اين دنيا هم خواهيد ديد شك نكنييد و بدانيد كه چوب خدا صدا ندارد

• محمد : خوب چرا زن ها برن كار كنن كه ما مردا بيكار باشيم

• مهدی زین االدین : انسانها الزاما شیفته زیبایی و تنوع هستن ، در دین ما برای هر راهی بابی رو معین شده حالا اگر کسی توان همه جانبه خودشو بالا میبینه میتونه از راههایی مثل اختیار کردن تعدد زوجه خودشو تخلیه کنه،این مسئله پیش روی ما بازتاب پشت کردن و تغییر در احکام خداست.
که متاسفانه نه در این بحث در خیلی از احکام تحریفات بارزی رو مشاهده میکنیم،حکم رضایت کتبی از همسر اول در هیچ جا مستند نیست،فقط تمکین و تامین و عدالت در زندگی به چالش کشیده شده ، لاجرم پس زلزله هایی رو با توجه به تغییرات همه روزه قوانیین کشور که رنگ و بوی چند ملیتی گرفته مشاهده خواهیید کرد

• کردستان : برادران و خواهران من. از قديم گفته اند کار خانه مال زن و کار بيرون مال مردهاست. اگر به جای اون خانمی که برای لوازم آرايش و نقاشی سرو و صورتش کاره میکنه همان حقش است اما برای خانمی که سرپرست نداره مسئولان در قيامت بايستی جواب بدهند. اينهمه پسر بيکار تو علافی هستند و خانمها بروند کار. عجب دنيايي شده،،،،،

• رضا : فقط نميدونم ما دنبال چي هستيم و ميخواهيم به کجا برسيم.

• اصغر : یک خانم اگر واقعاً دلش نخواد و حیا و حجاب داشته باشد کسی جرأت جسارت به او را ندارد 90% مشکل از خانمهاست هزار ناز و عشو می آیند وقتی که بهشون تجاوز شد تازه یادشان به حق و حقوقشان می افتد

• 1236 : واقعا

• جاويد : دخترا مواظب تيپ و حركاتشان باشند

• ترانه : کرم از خود سيب هست

• ستاره سهیلی : اگر هر فردی چه زن وچه مرد حد و حدود خودش را بدونه و از اون تجاوز نکنه ویا در یک کلام منطقی و منصف باشه هیچکس هم آزار نمی بینه.
بیایید قضاوت را به عقل سلیم بسپاریم و ازقید ظاهر این و اون را محکوم نکنیم.

• ميلاذ محمدي : طوري نيست خدا بزرگ تر از اين حرفاس

• صابر اسدا…زاده : همین کارا را می کنند که پیشرفت نمی کنیم

• حسین ش : یادتون نره که امام زمان می بیندتون

• عظيمي : تقصير خانم هاست که اين قدر به مرد ها رو دادند . حالا مثلا کارشونو از دست بدن آيا کار ميتونه جايگزين شرافت بشه؟
واقعا خيلي متاستفم.

• نگار : تا حدی موافقم که بعضی از خانمها واقعآ بد می
ردن اما بقیه چی؟! واقعآ بک سری از آقایون مریضن و مشکل دارن آخه دیگه تو محیط کار وقتی که زن باهاتون حرف می زنه هم تحریک می شوید؟؟ خدا به همه کمک کنه

• سید.ف.ی : خانمها اگر حجاب خود را رعایت کنند این اتفاقها نمی افتد

• ريگي 09376569700 : اين خرده وريزهارا ول کنيدبچسپيدکه کله گنده ها دارن دخترهاي اين مملکت رابه کشورهاي ديگه ترانزيت مي کنندکه نهايت سواستفاده رامي کنندتجاوز واستفاده درفيلم هاي مبتذل واستفاده درکاباره مي فروشندوکرايه مي دهندکه دست نفت رابراي اقايان ازپشت بسته که سه تاازماشينهاي ترانزيتي که پرازدخترهاي جوان بودکه درقلعه زنگي کرمان وپل بهادرابادکرمان گيرافتادندکه مي خواستندبه بندرچابهار وبندرعباس ببرندوصادرکنندفکري به حال اين کله گنده هاکنيد که پول نفت سيرشون نمي کنه

• سلام نانا : راهش ازدواجه كوتاه مدته تا هم زنا و فحشا نباشه هم تمايلات جنسي شون ارضا بشه و غير شرعي نباشه درضمن صيغه هم بدك نيست جطوره؟

• رسول : البته نوع پوشش و آرايش بعضي از اين خانمها در تحريک اين قبيل آقايان بي تاثير نيست .

• جاويدحاتمي : ازخودم بدم آمد.

• خودم : وحشتناكه

• سیدمهدی : زندگی همان چیزی هست که هست سعی در تغییرش نداشته باش(انسان آزادست و میاندیشد که زندگی می کند و زندگی هر انسان با اعمال رفتار وعمل و عکس العملش جهت میگیرد چه بهتر که جهتی خوب پاک و مستقیم را برای خود انتخاب کنیم .انتخاب می کنیم و چون انتخاب می کنیم حق انتخاب داریم پس بهترین شیوه را برای زندگی خود واطرافیانمان انتخاب کنیم .
ممنون از انتخاب موضوع خوب وقابل بحث شما

• انتي : نداشتن ايمان و تقوا باعث تمام اين حرکت ها شده است چون يک سري از مردها بي غيرت شده اند مگه نميدونه که اين به اصطلاح خانم ايشون چه وضعي به بيرون ميره …پس نتيجه يک سري از مردها بي غيرت شده اند
همه چي بستگي به مرددارد

• سیامک : من به اون افرادي که ميگن تقصير اين و اونه خندم ميگيره.بابا اين موضوع تو غرب متمدن هست تا افغانستان.هيچ ربتيم به اسلام و حکومت نداره.خودمونيم اگر حتي زن اراده کنه شوهرشم نميتونه بهش نزديکي کنه چه برسه توي سر کار و اون محيط کاري.پس خانومها نگيد تقصير حکومت و يا دين و حجاب ومحدوديته تقصير …….با کمال احترام براي خانمهاي پاک و شاغل که خودشونرو فقط به اون کسي که لياقتشون رو داره ارايه ميدن شوهرشون
درود بر هرچه ايراني مسلمان ازاد انديش

• زن ايراني : من يک زن معمولي هستم و در يک سازمان دولتي کار ميکنم. از ديد يک زن خدمتتون ميگم و از تجربه اي که بدست آوردم که فقط درصد کمي از آقايون به خاطر ايمان قوي که دارند به همکاره خانمشان چشمي ندارند اما دو سوم ديگر آقايون آماده آشنايي يا ارتباط هستند. حالا يا خودشان پيش قدم آشنايي و گفتگو ميشن يا با نگاه و تامل نشون ميدن که دوس دارن باهات دوست بشن ! تجربه نشون داده که به خانم هاي چادري و البته سنگين و متين جرات صحبت هم ندارند. ضمنا” خدا نکنه که آقايون در جامعه بفهمند که مجردي يا طلاق گرفتي! اون وقت ديگه مثل کنه دنبالتن! زيادن اين مردان بي صفت…

• عبد ذليل خدا : به نظر من تمام اين مشکلات و ناهنجاريها بعلت ضعف ايمان و عقيده و دور شدن از خداوند و دستورات اسلامي مي باشد.به زن يا مرد بودن ربطي ندارد.ان شاالله بتوانيم با انجام دستورات و فرامين الهي جامعه اي سالم و پاک داشته باشيم به اميد آن روز.اجرکم عندالله

• م. پارسا : سلام. الان داشتم بعضي از اين کامنت هارو مي خوندم .واقعاً خنده داره که آقايون هرکاري دوست دارن بکنن بعد خيلي راحت مي گن خواهرم حجابت رو رعايت کن. مگه هرکس يه کم سر و وضعش ناجور بود يه مشکلي داره؟ مشکل از خودتونه آقايون، مشکل از شماست که همه رو به يک چشم مي بينيد! و يک کم فکر کنيد. اون خانم هايي که بي آبرو مي شن به دست کي بي آبرو ميشن؟ چند تا مثل شماها که هرکار دوست داريد مي کنيد .اين عقده اي بازيها مال خودمونه که انگار نديد بديد هستيم. محل کارو خونه و جاي هيچ چيزو نمي دونيم. همه چيزو قاطي مي کنيم. نميدونيم هرزگي با باکلاسي فرق داره

• مونا محمدي : خوشبختي داشتن دوست داشتني ها نيست دوست داشتن داشتني هاستو…

• کرمان : کار بدی است

• احمد رضا : خدا را در نظر بگیرند نه کار وحوق مکفی وامکانات را

• نينا : اون کوته فکري که اسمشو ميزاره جومونگ بايدم اين مزخرفاتو بگه!! و آفرين به فريد مکارمي!ممنون

• جمال جوادي : زن هاي بدحجاب همانند ويروس واگيردارند و تمام جامعه را به فساد كشانده اند خواهر تو را خدا حجابت را از دست نده كه ….

• علي دلداده : هميشه اين مسايل براي زنها هست مقصر ما مردا هستيم

• وحید : ضمن تشکر از دوستانی که در نظرسنجی شرکت کردند.فقط می خوام یه موضوعی رو مطرح کنم و اون اینکه اگر خانم ها قدر خودشون رو بدونند وهر چی رو که اسلام دستور داده به اون پایبند باشند مطمئن باشند که هیچ مردی جرات نزدیک شدن به حریم اونها رو نخواهد داشت.
واقعا یه نگاه به پوشش زنان امروزی در خیایان ها بیندازین ، به خدا قسم لباس خواب خیلی بهتر از این لباسهایی ست که اینها می پوشند…

• 09191930344 : سلام. من اعتقاددارم,از اين دست بدي از اون دست ميگيري.اون مردهايي که اين کارهارو ميکنند.اينو بدونند که خودشون هم خواهر يا مادر دارند!!!! مطمئن باشن که همين بلارو هم کسي سر خواهر ومادرشون مياره.× و اينکه زنها مثل گل ميمونند نبايد اونهارو پرپر کرد.

• پسری بیکار : چرا دولت به پسرا کار نمیده؟ که دخترا میرن سر کار.بعدش این اتفاقا می افته

• علي : هرکس هرقدر هم محتاج باشه نبايد تن به شغلي بده که بهش خيانت کنند

• تانيا : وقتي همه ما شديم حمال چيني ها که هر چي توليد ميکنن مصرف کنيم
معلومه غيرتي نميمونه که بخواد جلوي اين تعارضات ايستادگي کنه
.
اي عزيز خانه از پايبست ويران شد

• نستـــــــــا : خونه از بيخ ويرونه! به نظر من يه کلاف بي سر و تهه با اين وضع چون بحران هم اقتصاديه هم فرهنگي هم درون خانواده و و و …اما اگر انقدر محدوديت ايجاد نميکردن هم زن خودش شخصيتش رو ميساخت هم مرد ها انقدر حريص نميشدن که با يه لمس دست فکرشون هزار راه بره…اون موقع جايگاه هر کس مشخصه . الان نه چادري مومنه نه بي حجاب کافر!اعتقاد تحميلي (و نه اکتسابي) همه چي رو به هم ريخته…
چي بگم! هر چي بگم بازم دلم پره…
حيف ايران که اينجوري داره پرپر ميشه

• اسعدي : خود کرده را تدبير نيست

• ي ي : يه سيب تصور كنيد كه دست نخورده است حالاپوستش را بكنيد بعد از زماني به علت نداشتن حجاب فاسد مي شه ما جنس مونث هم همين جوري هستيم بنا براين خانوما با شعار مد خودتان را فاسد نكنيد

• ترانه : من 21 سالمه و 5 تا خواهر دارم پدرم مجبوره خرجمون رو بده تازه کلی هم سرکوفت و منت میزاره میگه شوهر کنید من که حاضر نیستم شوهر خرجمو بده
اگه کارنکنم پس چه طوری زندگی کنم
این روزا زن و مرد هردوشون باید کار کنن
دولت از همه کس بی خیال ترو بی غیرت تره

• جعفر : خدایا اینها را به راه راست هدایت بفرما

• یه مسلمون نه یه مومن : انسان های پست دین و ایمان نمیفهمند مخصوصا وقتی با کسی تنها باشن از خدا برای انها آرزوی قطع رزق و روزی و عمر پر درد را دارم

• ساسان : تقصیر خودمان است

• ابوالفضل : در حيرتم از مرام اين مردم پست

• فرهاد : اگه اون توالت لازمي كه يك سري از روحانيون گفتند رو راه بندازند خيلي ها ميروند سر كارشون .ما بقي هم به كارشون ميرسند.

• حجت : زن ها مقصرن –> بي حجابي و طرز رفتارشون خيلي موثره ?? درصد به بالا با کوچکترين حرکت زن يا گفتار يا آرايش اون تحريک ميشن يا برداشت بد ميکنن
مردا مقصرند –> بازم تا حدي چون جنس مرد زود تحريک شونده و علاقمند به تنوع و زيبايي رنان به شدته درصدش کمتره و زن بايد بيشتر يه سري مسايل رو رفتار کنه
آيا آزادي جنسي مشکل رو حل ميکنه؟ در مورد مردا مطمينم نه همين الان بالاترين امار جرم در ارو‍ا و آمريکا تجاوز به زنانه
نکته:
–>ببخشيد ولي خانومها به هيچ مردي هرچند به ظاهر و خوب و مومن هم اعتماد نکنن ما شنيدم يه آدم رو يه خانوم ? ماه يا حتي بوده دو سال کار کرده تا بالاخره حالا يا با تجاوز يا با فريفتن کار اون خانوم تموم کرده و من خودم گرگهايي رو در لباس ميش ديدم با چشمام که شايد اگه دختري يه مدت با اين آقا بود

• ابراهيم : به نظر من اين کار بايد همين الان پايان يابد

• فرهاد : بايد از اول بدونن که کجا استخدام ميشن المومن کيث مومن بايد زيرک باشد

• محمد : بيشتر خانمها از اين دست خودشون بدشون نمياد باهاشون اينطوري رفتار بشه

• عاقلین : معمولادختران سعی میکنندخودرابیگناه وپسران راگناهکارنشان دهند

• جمال : تا ماديان دم نزنه يابو سم نميزنه

• منصور : به نظر من اول از همه باید محیط کاری رو به 2 دسته تقسیم کنیم اقا و خانم ها این طوری پیش گیری از این قبیل موارد میشه- 2-خانمها به 3دلیل این خیانت ها رو میکنن 1-تامین مالی از طرف شوهر یا خوانواده -2کم لطف بود شوهر 3- تمایل خود خانم به رابطه جنسی به چند یا چندین نفر که تو جامعه ما به چنین کسانی فاحشه یا جنده میگیم.که نه تنها تو ایران بلکه در تمام جهان چنین افرادی فاقد غرور احترام و شخصیت فردی و اجتماعی هستند1 واما مورد اول و دوم قرار نیست هر کی بیکار یا بی پول بشه تصمیم به خود فروشی بگیره اگه این کار رو بکنن جزو دسته سومند . برای هر مشکلی راه حلی هست صبر چاره و صلاح بیکاری و بی پولیه شاید زمان ببره ولی میشه به نظر من این طور ادما به اینده فکر کنن که به بچه هاشون چه جوابی پس بدن؟بگن تو مادرت….

• 09131683081 : از راه شرعي وارد شوند و خطبه بخونند

• الناز : وقتی زن به شوهرش توجهی نداره و ارضاش نمیکنه مرد هم مجبوره به خانوم های دیگه نظر بد داشته باشه

• بهبود : اگر تمایل وتحریک از طرف مرد باشد بسیار ناپسند است ولی بر عکس خانم مقصر است باید حقیقت را بیان کرد ما نیاز مبرم به خانه های عفاف داریم تا فساد چنین بر ملا نکند.

• محمود ازقم : اگه خانم نخواد صدتا مرد هم نميتونند کاري بکنند دستورات شرع رعايت بشه هيچ اتفاقي نمي افتد اگر زن ومرد نامحرم در مکان دربسته قرار گرفتند سومي انها شيطان است خانمها درپوشش وحجاب وارايش رعايت نکنند هرچي سرشون بياد حقشونه

• حسن رضایی والا : حضرت زهرا فرمودند:بهترین زنان امت من زنانی هستند که مردی آنان را نبینند وآنها مردی را نبیند

• علی : سلام
ارايه نظرات از طيف هاي مختلف خوب هست اما به شرطه اينکه منطقي و قابل هضم براي همگان باشه حقيقتو نميشه پنهان کردکه ما همه حتي تو بهترين شرايط گناهکاريم شايد انسان جايزالخطا باشه ولي منطق درستي نيست همه با هر شرايطي وعقيده ايي که داريم موظفيم در مقابل کلام خدا در قران عظيم الشان که نورانيت اين کتاب ارزشمند قابل وصف نيست بايد به راه اين کتاب قدم برداريم کوته فکري ها رو پشت بندازيم خداوند دل همه رو زيبا خلق کرد پس بيايين با عملمون به زيبايي افرينش خدا زيبايي جلوه دهيم تا خدا عمل زيبامونو به زيبايي جلوه گر نمايد خدا بي شک مواظب همه ما هست کاري نکنيم فرداي روز محشر در مقابله دشمنان دين خدا سر افکنده باشيم ما شيعه ايم و بايد در مقابله دشمنان دين خدا با عمل خوبمان سر افراز باشيم مواظب خودمان باشيم

• د : بر ذاتشان لعنت

• رهبري : ان شاالله با ظهور آقا همه چيز درست مي شود

• يه دانشجو : اگر صيغه از کشور هاي غربي مي آمد همه مو به مو اجرا مي کردند,پس چرا صيغه رسمي نيست,اين که اسلامي است,هر که نياز داشت استفاده ميکند

• خانومم : خواستم به ارش حسینی که گفته اشکال نداره هر دو طرف حال میکنن بگم پس خواهر و مادر خودتم جز همون دسته
خدا کنه روزی برسه که خداوند ………نمیدونم چی بگم گاهی برای زن بودن خودمون تاسف میخورم
خدا ازتون نگذره با نگاه ناپاکتون

• رضا ي : به نظر من بعضي دخترها که با هر مرد چه زن دار چه مجرد رابطه برقرار ميکنند مردهاي بي جنبه فکر ميکنند که ميتونن با هر زن يا دختري که اراده ميکنند دوست بشن اگر قانون از زنهايي که براشون ايجاد مزاحمت پيش مياد طرفداري جدي ميکرد و براي شکايت از اين ادما دچار مشکل نميشد از ترس هم که شده اين مزاحمتا کمتر ميشد چه بسا زنهايي که به خاطر همين پست بازي بعضي مرد نماها مجبور به ترک تحصيل شده اند من به عينه شاهد اين پست فطرتي از طرف يکي از اساتيد دانشگاه بوده ام که حتي به جنجال خانوادگي مبدل شده بود کاش قضات ما با اين گونه شکايات مردم قاطع تر برخورد ميکردند و فرض ميکردند اين شخص که مورد اذيت قرار گرفته از خانواده خودشان است

• ناصرپلنگ : تا مردسخن نگفنه باشد عيب وهنرش نهفته باشد،حالا خانمها را حساب کنيد قيف گرفتن هم زيادي خرابي به بار مياره ، زن مال خونه است خودشو خراب مي کنه زود ، به ولاي علي هرچي خوب باشه تاب نمي ياره خودتون شاهديد از بس ساده ساده هستند.اينم حرف دل ما بود خودشونو پاک نشون مي دند ولي آخرش بيا ببين چي از آب در مياند .هر کي ميگه من پاکم دروغ مي گه دروغ مي گه دروغ ميگه

• باران : به نظرمن عیب از دختراس اگه خودشونو بزک نکنن و توخیابونا راه نیفتن پسرابه گناه نمیافتن من خودم دخترم اما حالم از دخترابه هم میخوره بیخودی به اسلام و دولتم نچسبونیم آدمایم که به پهلوی وشاه فکر میکنن از همون انسانهای پست شهوتی هستند خداوند ریشه همه این دخترپسرای بدواگه هدایت نشدند بکنه

• صميمي : واقعا آدم بعضي وقتها ميمونه چي بگه !
بنازم متربان راكه خلق را سرور مي خواهند نه زار و مرده و رنجور

• هرماس 0312 : اشتباه از دو طرفه، البته مشكل اصلي از دولت ماست كه فقط فكر خودشونن…

• رضا ص. : مشکل اصلي از مردهاست که نميتونند خودشونو کنترل کنند.من به عنوان يک جوان مخالفم.مرد بايد غيرت داشته باشه,نه اينکه مثل حيوان برخورد بکنه.اگه يک زن يا دختري با حجابه کامل نباشه ميگن يارو خرابه!!!!!!!!!!!چرا؟؟؟ديگه بعضي ز مردها اينقدر بي ناموس شدن که به زن شوهر دارم رحم نميکنند,بعد همونا دم از غيرت ميزنن.په مشکل از مردهاس.په واسه مردا مجازات و قانون بزاريم.انشا ا… نابود بشن اين اشغالايه پست.

• بدلي : اگرکسي درمحيط کار وبيرون مزاحم ناموسي کسي شود بايد طاقت اين را داشتي باشد که کسي مزاحم ناموس او شود واحساس سربلندي کند

• الف ن ون : من كارمندم وهمكار زن ودختر زياد داريم انهاي به خدا نزديك اند از هيچ چيز ابا ندارند

• شاهي : ازادي ايران

• سعيده : هرمردي بايد خودشو باوجدانش طرف کنه

• شكسپير : اگه مكانهايي براي ارضاي زن ومردي كه نياز به هم دارن باشه خيلي از اين كارا جلوش گرفته ميشه

• فرزاد بی مخ : حق دختر خانوما از این بیشتر هم هست یعنی حقشونه

• فواد -پ : چاه كن ته چاه است

• م-ن : باید صبور بود

• ارش حسینی : از نظرمن اشکال نداره 2طرف حال میکنند….

• عطا : خوب است روابط دوستانه باشد و محیط کار صمیمی اما بقول بسیار ی از دوستان خود خامها میتوانند سبب بهتر شدن شرایطشان باشند دوست باشند اما با اولین پیشنهاد مردها بنشینند و خیلی راحت بگویند دوستی ما تا همین جاست از این به بعد تمام است و راهی برا شما نیست تمام

• فرياد : ما هرچي ميکشيم از دست اينهاست / 30ساله مردها و زنان زيبا و پاکدامن ما رو تو نا آگاهي نگهداشتن تا از دنيا بي خبر باشند/ بچه ها فقط آگاهيتونو بالا ببريد./ ما بيشماريم

• نادر : از خدا بترس

• کورش : نحوه رفتار و لباس پوشیدن خانم ها در نگاه و قضاوت آقایان همکار موثر است مثلا بعضی خانمها محیط کار را با سالن مد اشتباه میگیرند ویا با نوع نگاه خود باعث ارسال علاماتی میشوند که شاید به واقع قصد آنر نداشته باشند

• مريم : اينكه تقصير دختراس يعني چي آخه
توي شهرستانهاي كوچيك كه اكثر دخترها چادر مي پوشن و حجابشون كامله اگه يه دختري كيفش رو بندازه رو چادرش از نظر آقايون تحريك كنندس
و توي شهراي بزرگ مانتوي خيلي تنگ و شلوار كوتاه و … تحريك كنندس
يعني چيزي كه باعث تحريك آقايون ميشه مدام تغيير مي كنه (اين از نظر پوشش خانمها)

• مصطفي : انسان بايد خودش فکر کنه که چه کاري درسته چه کاري غلطه نه تقصير جامعه نيست

• شاگرد جت لی : اول اینکه زنها را از شغل مرده بیرون کنید.دوم اینکه به قول ناصر ملک مطیی درفیلم طوقی که می گفت تا وقتیکه زن نخواهد اگر داخل یک ایل سرباز هم برود هیچ اتفاقی برایش نمی افتد

• رامين22 : زنها اگر خودشان نميخواستند تماس جنسي نميکردند

• محمود : خيلي بي غيرت هستند اگه دست من بود پدرشون رو در مياوردم

• سعيدازمشهد : خانمهاي محترم بهترين توصيه اين است که موارد بيرون از خانه را به صورت منطقي ونه غيرتي با خانواده يا فردي دلسوز و با تجربه در ميان بگذاريد و بعد واکنش نشان دهيد(درصورت نياز توضيح بيشتر خواهم داد)

• گلزار محمد : كسي كه خدا ترس باشه از اين كارها نميكنه

• دگر انديش : دوستان » امنيت كامل در گروي آزادي كامل قرار دارد- جوانان ما از آغاز نوجواني مجبورند نياز به رابطه با جنس مخالف را بدون پاسخ گذاشته و ميل جنسي را سركوب نمايند. اين عقده چند سال بعد به بدترين وجه بروز مي كند. جامعه ايراني گواه اين ادعاست.

• محمد : نميشه با اين موارد کلي برخورد کرد و گفت همش تقصير مرداست يا برعکس!!!…مشکل پايه اي تر از اين حرفهاست…البته تجاوز به کل غيرقابل توجيه است ولي در مورد پيشنهاد دادن بيشرمانه در محيط کاري قضيه به فقر ….. مربوط ميشه…

• حميد خسروي : من ميگم که اگه به ريشه ش فکر کنيد

• ديبا : سكس تو وجود آدماست بعضي ها ميتونن كنترل كنن بعضي ها نه بياييم زوري بگيم كنترل كن ؟؟؟؟ خوب همين ميشه من تا به حال نه تن زن رو ديدم نه دست زدم اما يادمان باشه چيزي هست كه تو وجود ماست

• تختي : سلام:اگه رفتار اين خانمهاي عزيز رو در بعضي مشغولات مشاهده كرده باشيد ديگه جاي اما و چرا؟ نمي ماند”عفت همه جانبه(مرد و زن)خيلي مهمه!!!

• ساناز : همه مقصريم

• سيمين : جالبه تقريبا بي استثنا از ضعف اخلاق زنها گفتيد و نه يکي از چرايي اين وقاحت مردا!!!!!چرا؟؟؟؟؟قوانين ما مردارو هرزه کرده

• علي : به نظر من آدما بايد از برخي حيوانات ياد بگيرند . مثلا عقاب تا آخر عمرش فقط يك جفت اختيار ميكند در حاليكه ما آدميم

• احسان : بنده اعتقاد دارم زن بايد حريم خودش را حفظ کند تا مرد جرآت نکند که به او خيانت کند و سو قصد داشته باشد . والا زني که با هزار قلم آرايش در اجتماع ظاهر مي شود بايد منتظر اين جور رفتارها هم باشد .

• احمدخسروي : زن مثل ميوه کرمو ميمونه که باعث ميشه مرد فاسد بشه

• راضيه : دخترا بايد زورشونو زياد کنند

• داوود : زن ها اگر خودشون نمی خواستند هیچ وقت رضایت به همچین کاری نمی دادند حتما ……

• بيكار : مقصر هم آقايمن هستن و هم خانوما

• 09354167778 : لقمه حلال خيلي شرطه

• حسین تقی ئی : قانونی باید باشد که هر مرد 4تازن بگیرد تا نفس او دیگر در نیاد اگر چشم چرانی کرد چشمشن را کور کنند اگر زنا کرد اعدامش کنند

• علی : غير از زنانی که به زور مورد تجاوز قرار میگيرن، اکثر سوءاستفاده های جنسی که زنها دچارش می شن ،مقصر خودشونن چون آنهایی که سبک سرانه رفتار میکنن و زیادی به خودشون مطمئن هستن و زیادی خوش برخوردند و با مردها خودمانی میشن از این قبیل اند. زن باید در اجتماع ، محل کار و … با حجاب وبدون آرایش باشد و با رفتار متین، مودبانه و محکم (بدون نیش خند) با مردان برخورد داشته باشد. مطمئنا” به ندرت مردی جرأت و فکر سوءاستفاده از چنین زنانی به سرش بزند.

• رامین : به نظر من تقصیر دختراست بخاطر اینه خارش دارند

• شائولين : رفتار غربي ها رو تفليد ميكنن.

• سهیلا : کاش زنها به ارزش واقعی خود آگاهی بیدا کنند و مردها هم به شعور ارتباط با زنان

• حسين قربانپور : البته همه ي خوانندگان محترم نظرشونو دادند و قابل احترامه ولي همه ي اينها(اتفاقات) از بي ايماني نشات ميگيره. نه از مسائل ديگه.!!!!!!!!!!

• مقام معظم رهبری : عزیزان من اینها درد اسلام است و دل ما را میشکند خواهشمندم دقت بفرمایید ما همه تلاشمان این است که جلوی این کار را بگیریم اما نمیشود برای همین از ملت مظلوم ایران میخواهم به از این قبیل دست مسائل خانم بی حجابی شهوت جنسی تجاوزات روسپی و امثالهم توجه داشته باشید و به مسائل سیاسی اهمیت ندهید برادران دلسوز 3 قوه خود سختی مسئولیت کشور داری و تقسیم بودجه و این کارها را انجام میدهند مهم این بی ناموسی هاست که اسلام را نابود میکند

• من : بعضی از آدما خیلی چیزا رو با هم قاطی می کنن.محل کار که جای این مسخره بازیا نیست.در ضمن آدمی که تحصیلات درست حسابی داره و کار بلده شخصیتش اجازه نمیده که مثلا به خاطر 300 تومن دست مالی بشه یا بهش توهین کنن.دخترا بریم تلاش کنیم تا یه حرفه یاد بگیریم که محتاج این نامردای از خدابی خبر نباشیم.ایشالا.22 سالهاز تهران

• حسن : يكي هم پيدا ميشه كه به خواهر و مادر اونا تجاوز كنه

• س.ح : منم یکی همچین پیشنهادی از روی دوستی بهم داد امانپذیرفتم چون کرمو نبودم

• دختر کوروش : شرم آوره. پس اونایی که دست و پا بسته تو زندان جمهوری اسلامی مورد تجاوز قرار گرفتند باید چی بگن؟ میدونم کسانی که میگن مقصر خود زنها هستند حالا میگن ، خوب حقشونه می خواستن نرن تو خیابون. اما یه کم واقع بین باشید. دست از کوته فکری بردارید. میدونید تا وقتی شما افکار اینچنینی دارید اوضاع همینه که هست اگه خواهرو مادر خودتون هم مورد تجاوز واقع بشه بازم میگید مشکل از خودشه؟ اگه به دلیل آرایش و لباس یه زن مردای ایرانی شهوتی میشن پس مرد نیستن بلکه حیوونند.ضعیف و بی اراده هستند. بهتره برن بمیرن.چادر نمیتونه محافظ زنها باشه بلکه در مواردی حفاظ خوبی واسه بعضی از زنهای هر جاییه.البته نه همه زنها.خدا زیباست و زیبایی رو دوست داره.زن باید شیک و آراسته باشه.اگه دیزی درش بازه کجاست حیای گربه کوره؟شرم کنید

• معتمدي : زنها و دخترها خدشون راضي هستند كه اين كارها رو انجام ميدن

• عبداله : عالم محضرخداست کسی که خداترس باشد همه برایش انسان هستند جنسیت مطرح نیست
تمام مشگلات ماازهرقبیل به خاطراین است که به عاقبیت کارنمی اندیشیم

• محبوبه : دوست داشتم بعد از خوندن مطلب بتونم همه نظرات رو بخونم و بعد نظر بدم اما به دلیل کمبود وقت نمی تونم.مطالبی که خوندم شامل:شرکت خصوصی،دولتی،حجاب،ازادی،مسائل مالی،مسائل جنسی،فاحشه،دین و ایمان،هرزه و…..اما میخوام بگم همه اینها در مورد ما بود،اره خود ما….چی شده که ما به اینجا رسیدیم.چرا مشکل مالی داریم،چرا بیکاری؟چرا زن بشینه تو خونه؟چرا مرد اینقدر نسبت به نوع لباس و حجاب و رفتار زن بی جنبه باشه؟چرا مسئله جنسی اینقدر مهم بشه؟کی ما رو به اینجا رسونده؟چرا بعضی ها تحمل بودن زنها رو ندارن؟چرا زنها بد تیپ باشن؟و هزار تا چرای دیگه؟میخوام بگم اینقدر برامون مشکل ایجاد کردن که فقط از زندگی اینها رو بفهمیم و از اصل مملکت بی خبر باشیم این مسیر از قبل برامون طراحی شده و با اصل 44 هم ادامه داره،اگاه باشید

• شرمسار : از نشانه های آخر الزمان این است که چیزهای عجیب اتفاق می افتد جامعه انسانی حیوانی میشود و انسانها مثل حیوان برای اعمال جنسی به سر وکول هم میپرند

• شوچنکو : بهتر از اين نميشه….

• اصغر : زن فقط تومحيطي که زن هست سالم مي مونه نه باجنس مخالف

• ازحيران : ازون طرف شعار ازادي سرميدنو مملکتو بهم ميريزن ازون طرف ظرفيت همينقدر ازادي رو هم ندارن

• قاصدک : ما خود این راه را برگزیدیم باید بها داد و عذاب کشید کی در حکومت قبلی این برنامه ها بود ، نبود ما را با مسایل جنبی اعتیاد جنسی و جسمی حجاب وزیران 00 مشغول کرده تا بیشتر نابودی و غارت و غلبه بر این مردم و این سرزمین را کامل کنند بقولی ما را به رخت و چوب شبانی فریفته اند اما ما رابه جان هم می اندازند و مثل همین موارد ابراز شده فعلا همه ما مجبوریم به همه خواسته های شوم انها تن در دهیم نه جراتی و نه تعصبی البته در خفا همه رستم دستان و بلبل زبان هستیم

• ستاره : از بي غيرتي دخترا ست

• محمود : خدارا در نظر بگيريد.

• سینا : همه این برنامه ها و معضلات بدون اینکه اجتماع بداند توسط دستگاههای متولی امر اعمال میشه تا زمینه این طور مسائل بروز کند . ریشه این امر رو می توانست در قانون کار و حقوق و دستمزد دید که شرایط اقتصادی برای آقایان طور بد شده که از عهده آن بر نیامده و سناریوی اشتغال زنان طرح میشه . اصلا این سناریو اشتغال زنان توسط همین آقایان بی همه چیز مطرح میشه و به آن دامن می زنند تا همه سیاستمداران از این مسئله برای منافع خودشون استفاده کنند اما هیچ موقع از این آقایون پرسیده نمیشه که اشتغال زنان به چه بهایی باید باشد ؟ آیا به قیمت هتک حرمت آنها باید این کار صورت بگیره ؟ چرا از زنان در مشاغل متناسب با جنسیت خودشون بکار گرفته نمیشن ، نه عزیز همه این اتفاقها که می افته بدون ابنکه بدانیم سرمان..

• ابطحي : حال درک کنيم سخن حضرت زهرا سلام الله عليها را که بهترين حالت براي زن آن است که هيچچ مرد نامحرمي را نبيند و هيچ مرد نامحرمي را هم او را نبيند. ويا اينکه فرمود خدا را شکر که پيامبر مسؤوليت بيرون از خانه را بر دوش علي نهاد.
اسلام گرچه به دليل برخي مواد خاص شاغل بودن زن را منعع نکرده و لي تشويق هم نکرده است.

• هادي زرنديني جعفري : زنهاايراني ازادي مي خواهند.
زنها خودشون ميخواهند.

• رحمانی : کرم همیشه از خود درخته

• امین اسدی : با این موضوع باید ریشه ای بر خورد نمود

• گل : باید خانمها تو خونه باشن معلومه که وقتی برن بیرون اینطوری می شه
زن باید تو خونه بچه ها تربیت کنه – زن رو چه به این کارها -کور می شه مرد خونه کار می کنه – در ضمن کرم درخت از خود درخته

• ستار : خدایا تمام این جور ادم ها رو نابود کن هر دو جنس و البته بيشتر خانم هایی که لباس های مستهجن می پوشن
جواب سوني کارت بيست : البته بهتر است اول دعاي خير کنيد که هدايت شوند و اگر قابل هدايت نيستند آنوقت نفرين کنيد

• روح انگیز : متاسفم برای خودمان من زنی هستم که سرپرستی دو بچه را به عهده دارم با اینکه لیسانس کامپیوتر دارم مدتها بیکار بودم و با خیاطی کردن در خانه زندگی بچه هایم را تامین می کردم خیلی دنبال کار گشتم چون به قول مدیران شرکتهایی من برای کار به آنها مراجعه می کردم من اهل عشق و حال نبودم مرا نمی خواستند خیلی تلاش کردم تا توانستم بالاخره کاری پیدا کنم اما اینجور مواقع فقط اسم شرکت های خصوصی برده می شود این در حالیست که من در یک شرکت بزرگ دولتی کار می کنم و خود هر روز شاهد چنین رفتارهای وقیحانه ای هستم و خانم هایی هم که تن به اینجور خواسته ها می دهند از امتبازات ویژه ای در شرکت برخوردار می شوند اضافه کارهای بالا پروزاهای مجانی شرکت حتی از حساب های تنخواه که بعضی از روسا می توانند به آنها کمکهای زیادی می شود

• نمتد : به دادگاه شکايت کنند

• حجت نوروزی : به نظر من بعضی از زنها همینجوری هستند.

• بهادر : وقتی زن یا دختر خودش را عرضه می کند عاقبت کار همین است یعنی بد حجابی همینه

• احمد عباسي : قرهنگ ندارن آقا

• اسلامي : محكم بايستن و به دادگاه شكايت كنيد

• علي : زن اگر پاك نباشد داخل شيشه هم اگر شود كارش را انجام مي دهد. واگرهم پاك باشد به پادگان هم وارد شود سالم خارج مي شود.

• حمید طلا : تا نباشد چیزیکی مردم نگویند چیزها

• محمد : وقتی در جامعه دین زدگی بشود و خانمها خانه داری و تربیت اولاد صالح را برای خود ننگ بدانند باید اینچنین به شخصیت انها توهین شود‍.خداوند متعال در کتاب شریفش میفرماید”<وقرن فی بیوتکن>زنان باید درخانهایشان ارام بگیرند

• نفيسه : يه همچين آدما بايد برن بميرن!

• فرامرز : اگه دختري بره اين جور مکانها و عقلش نرسه که چرا بهش مي خوان پول بيشتر بدن / کار آسون بدن / قربون صدقش برن / دفتري که دو سه نفر توش کار مي کنن واقعا بايد به اون دختر چي گفت ؟ جز اينکه بگي .. چيز ديگه هم ميشه گفت .حماقت از خود آدماست.

• عسل : مشکل از جايي شروع ميشه که خانمها قدر وارزش خودشان را فراموش کردند.

• آى_تى_ان : فراموش نکنید که هدف از آفرینش فقط پرستش خداست.و کم کردن روی پر روی ابلیس است. چرا که خداوند به خاطر شما انسانها به ابلیس فرصت زنده ماندن داده است.تا شما ها را برتر نشان دهد.پس او را ناامید نکنید.تا زندگی جاودانه را داشته باشید.چرا که همه ی ما میدانیم این دنیا فانی شونده است.دنیایی که تا تمام شدنش چیزی جز به اندازه ی یک تار مو نمانده است.

• ارام : از طرز رفتار و نوع لباس پوشیدن خانومها شخصیت انها مشخص میشود

• سلام : تقصیر احمدی نزاده

• مريم آ : آدم بايد زرنگ بشه و باهوش يا به نوعي گرگ بعد وارد جامعه بشه كه در جامعه توانايي مقابله با هر آدمي رو داشته باشه مشكل جامعه از دست زنان كودن و .. كه با سن كم وارد جامعه مي شوند كم نيست جدا از زنان فاحشه هيچ كاري بدون مقدمه انجام نمي شه خود آدم بايد زيرك باشه

• آزادي : به درخت ميگن چرا تيشه ازت ميبره .ميگه چون دسته اش ازخودمه .آب ازسرچشمه گل آلوده برادر

• جواد نوري : نميدونم اسمشو چي ميذارين(کمبود محبت-بي جنبگي-کمبود تخته يا سويو بوشلوخ)در هر حال اکثر خانوما تا يکي بهشون ميگه به به چه پري چه دنبه اي عجب پايي فکر ميکنن که واقعآ خبريه و تا حالا کسي نبوده که اونا رو کشف کنه اما بعد که اب از سرش گذشت تازه ميفهمن که اگه قراره بين امل بودنو بي ابرو بودن يکي رو انتخاب کنن گزينه ي صحيح کدومه .

• محمدجواد : به نظر من تمام انحرافات جنسي که اتفاق مي افتد مقصر زنان فاحشه هستند.چطور؟
خواهر محترمي که بي گناه مورد تجاوز قرار مي گيرد مقصر نيست بلکه آنقدر زنان فاحشه وبي بند وبار خودآرايي ميکنندکه مردان شهوتشان به جوش مي آيد وديگر اهل و نااهل نميکنند
خداوندا زنان و مردان گمراه کننده را هدايت بفرما و اگر قابل هدايت نيستند نابودشان بگردان
همتون بگين آمين

• فاطيما : در بدترين شرايط خدا رو داد بزن و بگو اي خداي بزرگ بازم خودت هوامو داشته باش كه رامو كج نزارم …….

• ازاده : وقتي ايمان نباشه مذكر و مونث فقط آلت جنسي است ، ديگه كمال روح و…. بي خيال فقط جسم

• ديانا : من واقعا متاسف شدم که اين خبر رو خوندم.

• علي : اگر ازادي بود اين اتفاقات نمي افتاد
به عنوان مثال
چرا در حکومت اقاي پهلوي اين اتفاق نمي افتاد
چون که ازادي بود و جاي مخصوصي براي اين کارها بود و هر زن مردي که تمايل به اين نمونه کارها داشتند مي رفتند انجا(کاباره)

• هادی : بعضی از خانوما میگن مگه فرقمون با اقایون چیه که نمیتونیم بعضی کارهارو انجام بدیم

• مرتضی : به نظر من تا زن نخواهد هیچ کسی نمی تونه به اون تجاوز کنه مگه به زور

• مهری : اول و آخر تقصیر خود آدمه . اگه یکی پانده کسی نمی تونه کاری بکنه

• زهرا : به نظر من خدا باید به ادم ابروی بده که هیجور پایمال نشه وخود ادم هم از ته دل بخواد وزنها باید عفت خود را نگه دارند

• بنيامين ناصري : اين ها همش زير سر همين موج سبزي هاست کار کار امريکاست

• حسن خطر : خاک تو سرشون کنم

• ابي : خدايا آزادگي رابه دختران ياد بده

• ابليس : زن اگر خودش نخواهد هيچکس به او تجاوز نمي کند

• اردشير مشهدي : سلام
من تو مشهدم ادم وقتي ميره بيرون از خونش تو هر كوچه و خيابون كم كم 2 تا دختر فاحشه (بدكاره) ميبينه
بعد شما دختر ها توقع دارين كه غريزه ادم نزن بالا
به نظرم مشكل اصلي نوع پوشش خانوم ها هستش
اگر بهتر لباس بپوشن اقايون تحريك نمي شن
انهايي هم كه به زور به دختر ها تجاوز ميكنن انها ادمهاي هستن كه كسي بهشون پا نمي ده و به زور ميخوان خودشون را تخليه كنن

• پري : هممون يادمون ميره که آدميم سعي کنيم خودمون باشيم تا وا3 خودمون ارزش قائل نشيم همينه که هست

• ناشناس : باید اینارو گرفت کرد

• مظفر : مشکلات ما کلیدیه
بالا رفتن سن ازدواج
بیکاری
تهاجم فرهنگی که باعث بروز اختلات روحی میشود
پرتقو بودن بعضی خانم ها
عدم نظارت خانوادها
فقر و بی توجهی دولت مردان
بی تجربی و جاهایت بعضی از دختران جوان
اما در کل متاسفم از این همه بی غیرتی

• رضا : در این مواقع باید از طریق قانون جلو رفت و به سزای اعمال ننگینشان برسانند ، مثلاً حبس ابد یا مواردی اعدام تا درس عبرت دیگران شود .

• یدی : کار از بالا خراب است

• غریبه : به خدا پناه میبریم از این نامردهای ….

• ابراهیم : 99/ خانمها مقصرند اگر به نون سفره پدرشون قانع باشند نخواهند زود صاحب ماشین و غیره باشند می تونند بعنوان یک دختر نه به عنوان یک زنیکه صدها نفر از او سو استفاده جنسی کرده باشه پای سفره عقد داماد با گناهتر از خودش بشینه وسلام

• جواد سروش ازافغانستان : من فکر مي کنم مقصر همين دختران بي حجاب هستند.

• حاج اقا : به نظرمن خانوادهامیتوانندباپشتیبانی وتحقیقاتی که درمحل کار انجام می دهند تاحدود زیادی ازاین فجایع جلوگیری کنند…

• من : خيلي نامرديه

• س .اف : انشا’الله خداوند اون هارو لعنت کنه (اونايي که با بي غيرتي وبي ناموسي اي عمل قبيح رو انجام ميدهند مطمئن باشند کساني ديگر نيز ناموس اون هارو مورد تجاوز قرار خواهد داد

• وحيد : خود دخترا ميخواند که پسرا ميگن اين چه طرز حجابه

• محمد .ص.ازبيرجند : سلام . واقعا متاسفم. با اسم شرکت چه کارايي که نميکنن.خوب بهتره برخورد درستي با اين عمل نا جوانمردانه بعمل بياد

• فاطمه : طرف حساب من همه اون کسانی هستن که خیلی راحت درمورد این مسئله وحشتناک نظرشونو میدن دلم میخواد فقط چند ثانیه خودتونو بذارین جای من که درسن 21سالگی مورد تجاوز قرار گرفتم الان 25سالمه و این اولین باره که جرات کردم درموردش باکسی حرف بزنم میدونم که تا آخر عمر باید عذاب اون روز شوم همراهم باشه حالا یکی به من بگه اگرشما هم جای من بودید اینقدر راحت درمورد این مسئله حرف میزدین ؟
جواب سوني کارت بيست : خواهر گرامي ، سعي کنيد به مرور خاطره آن موضوع را بفراموشي بسپاريد و اين اطمينان را بخود بدهيد که دامن شما پاک است بلکه مورد تجاوز قرار گرفته ايد و شما مقصر نيستيد و عقوبت اين عمل گريبانگير متجاوز است ، و حتي به نفرين کردن و مجازات او هم فکر نکنيد و سعي کنيد همه اين موارد فراموش شود ، بهتر است براي بهتر شدن وضعيت روحي خود و فراموشي آسانتر آن لحظه با يک مشاور که توصيه ميشود خانم باشد مشورت کنيد و اين لکه سياه را آرام آرام از صفحه ذهن خود محو کنيد
موفق باشيد

• reza : سلام …البته اينم بگم که خود دخترها هم بي تقصير نيستن,خودشونم يه جورايي مشکل دارند ,البته منظورم به همه دخترا نيست,به امثال اونايي که به خود من پيشنهاد دادن…

• فرهاد : هميشه خداوند را ياد داشته باشيد خيلي بهمون نزديكه

• 123 : تقصیر دولت که جوان ها را ازاد نمی گذارد و متاسفم

• عبدالله خواجه : بياييد مرد باشيد پاروي خون شهدا نگذاريد

• علي : پدر مجردي بسوزه

• مریم : تا بز نکند بز بازی تیه نکند دست درازی. ازبسکه دختر خراب زیاد شده , بنده خدا مردها می مونند که به کی پیشنهاد بدهند واسه همین به همه پیشنهاد میدهند, گرفت که گرفت نگرفت هم نگرفت .
جواب سوني کارت بيست : اصلا مگر قرار است مردها پيشنهاد زنا و فحشا به اين و آن بدهند که ميفرمائيد بنده خدا ها مونده اند که به کي پيشنهاد کنند !! و آنها را حق به جانب ميکنيد

• محمود : واقعا متاسفم از طرز فکر بعضی از ادم نماها که می گویند باید تفریح بکنیم

• ستاره : خدااین مردا رو از وسط نصفشون کنه.

• سمانه ر : همش تقصیر این احمدی نزاده

• ناشناس9136 : فقط مي توان گفت ازبي غيرتي ازاين افراد است که به همکارخودنظردارند

• سارا : فقط بگم مردا بي ناموسن گناه ما دخترا محتاج چيه

• کيوان: : اگر زن بدبخت پاک هم باشه(خيلي ببخشيد)ادم حرام زاده نامرد نيت پليد خودشو بهر دليلي اجرا ميکند اين جور ادمها که ناموس نمي دونند چيه

• اوا : با مرگ چند قدم فاصله دارم من قربانی یک مرد وحشی شدم
جواب سوني کارت بيست : اگر که ناخواسته مورد تجاوز قرار گرفته ايد بدانيد که شما همواره پاکدامن هستيد و نجابت شما مخدوش نيست ، و اگر قرار است کسي محاکمه و مجازات شود فرد متجاوز است که طبق قوانين ايران مجازاتش مرگ است ، پس خود را محاکمه و محکوم نکنيد و اگر دليل محکمه پسندي داريد ميتوانيد از وي شکايت کنيد ، حتي گاهي نيروهاي انتظامي ميتوانند فرد خاطي را به اعتراف وا دارند و دادگاه او را به مجازات برساند ، قبل از اقدام ميتوانيد با يک مشاور حقوقي مورد اطمينان و امين مشورت کنيد

• بهنام : فقط میشه گفت متاسفم برای جامعه ای که به دختران به عنوان ملعبه نگاه میکنن و اقایونی که شرافت خود ودیگران رو فدای هوس میکنن

• نادر پلنگ : کلاخانومهاوقتي ببينن که اوضاع مکاني مشکوکه پا اونجانميذارن مگه اينکه خانومه خارش داشته باشه

• صدرا : اگر چنين اتفاقي براي يک زن نجيب بيفته بايد اون شخص رو بکشه

• …… : وقتی آزادی نباشد……. آیا در کشور هایی که میگویند فلان است و چنان است همچین اتفاق های شرم آوری می افتد

• فرید مکارمی : در جامعه ماهنوزم عادت بر اینست که بر سر زن بزنند .اگر زن را به خاطر زیباپسندی وارایشش که از روی طبیعت وسرشتش است محکوم میکنند چرا مردان را به خاطر غریزه و طبیعت تنوع طلبی و هوسرانی اش محکوم نمی کنند؟اگر زن ارایش میکند مرد مجبور نیست نگاهش کند وبه گناه بیفتد , همان قدر که از زن میخواهید ارایش نکند تا مرد به خطا نیفتد عزیز من, … از مردان نیز بخواه تا چشمان هوسرانش را کنترل کند.میدانی ریشه تمامی مشکلات ازچیست ؟. . . ازبی عقلی

• جومونگ : زنها اکثریت کرم دارن واسه اینجور کارام ازشون بعید نیست دوستان تعجب میکنن

• ناجي رحمتي : کشوري ثروتمندي که به تمام دنيا کمک مالي ميکند چرا ميگذارد دختري به خاطر ماهانه چند صد هزارتومان از تنگدستي سواستفاده قرارگيرد بهتر است مثل کشورهاي ّپيشرفته شهرداري ها اين وظيفه را بعهده گرفته وتا زمان اشتغال مبلغي ماهانه پرداخت نمايند

• احمد حامديان : خانمها اگر شخصيت داشته باشند به جاي مراجعه به اين شرکتها ‘ تو خونه قالي بافي مي کنند يا تهيه و فروش پارچه تو منزل يا يادگيري حرفه هاي مختلف از فني حرفه اي و محترمانه برا خودشون کار ميکنند .پس کرم از خود درخته ! جيگر!

• وهاب : هر کب بخوادمي تونه هرکي نخوادنميشه

• رحمت : واقعا بي شرفند

• سارا : به نظرم این اقایون به مادروخواهر خودشونم رحم نمیکنن عزیزم.

• مهدی سلیمانی : الکی شلوغش نکنین منم اگه بودم همین کارو میکردم این مسیریه که افراد جامعه انتخاب کردن

• ساحل : عشق به ناموس دل هر عاشق رامحکم می کنه ولی امان از رخسارهای بزک کرده$

• احمد حرداني : خدارو شکر عمر ادم زير 100 شده جووني بيشتر از 25 سال نيست,ميدوني زياد نميتوني لذت گناه ببري بعدشم وجدانت رهات نمیکنه تازشم اون جوونيرو بايد سخت کار کني پس (ای انسان بکدامین سو میگریزی!اگر میگریزی از غریبه بگریز چرا از اشنا میگریزی)الله اکبر و الحمد لله

• صدف : وحشتناکه تو محيط کار؟ تجاوز؟ ………..

• ازاد : جانا سخن از دل ما ميگويي؟

• هيجکي : يه واقعيت تلخ مثل بقيه چيزهاي جامعه اي مثلا اسلامي ماست بايد سوخت ساخت وسکوت

• رويا تابناك : حرفي ندارم

• علی.م : والا چي بگم چيزاي گفتني رو دوستان گفتن

• سارینا پرستش : واقعآ برای بعضی از آقایان متاسف هستم.اینگونه آقایان مشکل جنسی و روحی دارند که باید به حالشان گریست

• فاطمه غفاری : من خیلی متاسفم

• يه دوست : نميدانم چه بگم ولي خيلي متاسفم ……..

• اكبر : غيبت شديدتر است از زنا زماني كه در جامعه پشت سر انسانهاي پاك افتراها گفته ميشود و عموم جامعه هم آنها را تاييد ميكند سر نوشتي جز اين نخواهيم داشت.

• افشار : باید به سران مملکت تبریک گفت

• احمد : گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

• عشق است حسين(ع) : جامعه بايد باور داشته باشند که ايراني هستند. ايراني که به امام حسين معتقد هستند و هيچي تو اين دنيا نيست

• کرم : شاید این هم یک جورش باشد

• مينا : اگر خانمها در مکانهاي اداري پوشش باچادر داشته وسنگين رفتار کند کدام ..ي جرات مي کند که با آن رفتار بدي شود آن دسته از خانمها که مشکلاتي در ادارات پيدا ميکنند مقصر خودشان هستند که با پوشش هاي نامناسب جلب توجه مي کنندوتوقع دارند که جوانهاي کف کرده ما به آنان نگاه نکنند اول خانمهاي بي حجاب خودتان را درست کنيد همه چيز درست مي شود مردان بي غيرت هم که زنهايشان را بزک کرده تحويل خيابانها مي دهند هم خدا به را ه راست هدايتشان کند انشاالله

• امین موحدی : چه بگم دنیا همینه

• ساره : واقعا که…….

• م : انسان ازاد است وبايد در چارچوب قانون با گذاشتن خانه عفاف شهوت خود را خالي کند

• بابک : فقط متاسفم

• سام : این تقصیر خانمها نیست تقصیر جامعه ماست که یک دختر ایرانی برای دریافت چندر غاز به کجاها که پناه نباید ببرند

• عليرضا : خانمها بايد در برخورد با مردها خيلي محكم وجدي باشند تا هيچ مردي جرات چنين فكري را نكند

• ممل : شما عامل فساديد نه بازکننده چشم ها

• ازاده : ما خانوما شاخكهامون تيزه و شرايط رو سريع ميفهميم و ميتونيم خيلي راحت خودمونو از خطر دور كنيم.بگذريم از اونايي كه گيرنده هاي خطرشونو خاموش ميكنن.من خودم بارها توي اين شرايط بودم ولي با زيركي ازش فرار كردم.خانومها بهتره توو اين جور مواقع خودشونو به كوچه علي چپ نزنن و محكم و استوار بايستند.

• عسل : همش تقصیره دختر پسرای بده وگرنه ما بچه ی خوب هم داریم.

• پیام : گفتم خدایا نظاره کن آفریدهات چه جور زندگی میکنند آیا این همانی است که تو به آفریدنش افتخار میکردی .از بهر غم به پیش کسی گر بری پناه هم غم به جای ماندو هم آبرو رود

• فاطي : کثافت سرتا پاي مردي که ناموس نداره و اين پيشنهادو ميده و ذليل شه اون زني که قبول مي کنه

• عباس : خاک بر سر ان زنی که از همسرش کم بذاره و نفرین خدا بر ان زنی که حتی فقط یک لبخند به نامحرم بزند و بیچاره مردی که به زنش خیانت کند که هم دنیا وهم اخرت را از دست داده ضرب المثل میگه :هر که باشد نظرش در پی ناموس کسان پی ناموسش افتد نظر بولحوسان .
بیچاره زنی که به خاطر مادیات باعث ابروی خود و خانواده میشود مگر ما میدانیم کی و کجا میمیریم.

• منتظر : اگر هر شخصی ناموسش را با پوشش مناسب بیرون بفرستد و مواظبش باشد این شیاطین طمع نمیکنند
خدا خاتمی را لعنت کند که فحشا و بی حجابی را رواج داد

• بنده خدا : گشنگی نخورده ای برادر وخواهرم که راه خونه ات را هم گم کنی.بالای گود نشستی و می گی لنگش کن آدم گرسنه ایمون نداره.تعدادی نو کیسه از سیری هرزگی میکنند و افرادی از فقر و نداری.ای دولتیان اول به فقرا برسید بعد به جیب خود و دوستان و اقوامتان

• زيد ياري : حساب کار چندتاشون که برسند به قصد کشت بقيه حساب کار دستشون مي آد البته بي سر و صدا نباشه همه مردم متوجه بشند که با غيرت هنوز تو دنيا زياده هيف من نيستم وگرنه حاليشون مي کردم . خداحافظ

• Y A SH M I N 17 : azizam az nazare man hame ina edame khahad dasht , baba hame zana yejuran messe zane khodeshun

• سعيد : بروندبميرند

• ابي : اگر ادم به ناموس ديگران چشم داشته باشه اينو بايد بدونه که يکي ديگه هم به ناموس اون چشم داره. اين يه چيز ثابت شده است.

• ابراهیم نیکان : سلام%بقول معرف چاه بایدازخودش اب دربیاورهم مردهم زن درضمن مامسلمان هستیم

• مهدي : داداشه من چرا ميخواين جلوي اينجور چيزا رو بگيرين

• علیرضا : همه چیز دست خود ادامه

• رها : همتون مي گين تقصير اينه تقصير اونه دخترا مي گن تقصير پسرها،پسرا مي گن تقصير دختراست
نمي دونم پس تکليف خود انسان وجدانش ،فطرتش،خداش چي مي شه
زندگي هر چه سخت باشه ميشه سالم موند

• لیلی گلی : اتفاقاتی که واسه آدم میفته نتیجه رفتار خود شخصه

• حسين : دنياي بدي شده …

• مسعود يعقوبي : خداوند جزاي عمل ناپسند آنها را هم در دنيا و هم در آخرت به آنها با حداكثر مجازات به آنها بدهد

• عه تا : تا وقتي طبق معمول به خدا حواله مي شود و با يک دعا يا نفرين سروته کار هم ميايد همين است.
چاره ي کار اقدام مستقيم ادمهاست.

• شاپور : دولت کم تقصيرنداره/دخترکه نان آورشداينجوري نونشو کف دستش ميزارند/دولت درمقابل امريکا و اسرائيل ميايستدامادرمقابل نون ناموس وطنش ناتوان است.مسئولان مربوطه رابه زهرا سلام الله عليها حواله دهيد.

• گمنام : سلام. اگه اون دختر ميمرد براش بهتر بود تا اينکه ازش سو استفاده کنند.خيلي پستن همچين مرداي

• نسترن مشهد : کاش مي دونستن يه روزي يه جايي ناموسشون تقاص پس مي دن

• نرگس یاوری : از دلايل مهم که افراد در معرض توهين قرار مي گيرند علاوه بر مسائل اقتصاد ضعف و سستي در ايمان مي باشد

• ایوب کماسی : زندگی همینه بخوری پاته نخوری پاته

• زهرا اسماعيلي : اين شركتها را تخته كنند

• وحید.م/یزد : چرا باید زنها در محیطی که مرد قرار دارد کار کند؟چون آخرش شیطان گولش میزند.

• رضا اكبري قوچاني : از دست ادمهاي بي ملاحظه
بايد به اين موضوع رسيدگي شود

• سعيد : فقر عامل تمامي فساد هاي اجتماعي است. اما تنها فقر مادي نيست بلکه فقر معنوي و ضعف ايمان و معرفت نسبت به خدا و جهان نيز عامل مضاعفي است که متاسفانه دختر ها و پسر ها را به سوي فساد سوق مي دهد.

• نیشفا.م : اخرش.بااین ارایشهای تندوغلیظ ,دخترها و خانمهاچه چیزی رامی خواهند ثابت کنند.چراکه نقطه شروع تحریکات حیوانی بوده وسرانجام ناگوار.ورن اشه ایچللر.

• داریوش رضاپور : ان مدیران را باید دار زد ولی تادختری نخواهد هیچ مردی نمیتواند دست بهش بزند چه برسه ؟؟؟بعضی از خانم ها کرم دارند آرایش های زیاد میکنند این کار باعث میشود نظر مردان را به خود جلب کنند تنها راه این است که سر کار جدی باشند شوخی زیاد نکند مگر به هم نوع خودش بازم شرمنده

• ماجدحميد : اول به يادخداباش وبعدبه فکرعواقبش باش (ايدز)

• مهدی : تو این دنیا ادم اگه ابرو نداشته باشه دلیلی برای زنده بودن وجود نداره بگین بمیره

• درخشان : خدا رحمتكنه ايت ا… طالقاني؟

• شاملو : مگر مسئولان اين مطالب را نمي خوانند همه چيز را كه نمي شود به امام زمان حواله داد پس حرمت خون شهدا چه ميشود كجايند انانيكه يك تنه دهها اسير جنگي را غافلگير مي كردند ايااگر از مراجع تقليد فتوا بخواهيد جزبه قتل اين مفسدان فتوا خواهند داد شما فتوايتان را از مقلدتان بگيريدوسپس……..

• حسن دهقان : سلام.يه جايي سراغ دارم طرف به عنوان کاشت مو فاحشه خونه زده!همه پرسنلش خانمن!

• بابک : من يک کارمند مردم و مدير عامل مون زنه و هي بند مي کنه به من من چي کار کنم ؟

• مهدی : اینها همش نتیجه رزق حرامه

• ابليس : انسان ها در معرض آزمايشند خيلي ها ميدوند جه بلايي سرشون مياد دنيا دار مکافاته هيچ عملي در پيشگاه خدا پوشيده نيست

• نسرین : شوکه شدم در دبی هستم وکار می کنم اما به این مطلب فکر هم نکرده ام پناه بر خدا

• سارا : به نظر من خدا به آدم عقل و شعور داده ، حتي اگه دختري تو يه همچين شرايطي ناخواسته گير بيفته ميتونه با کمي زيرکي خودش رو نجات بده ، يکسري که از خداشونه(تنشون مي خواره)که خوب بحثي نيست ، يکسري هم ساده و ..ند که خودکرده را تدبير نيست .

• ندا : واینه یه غیرت ایرونی وای به حال اون دختری که خودش خودشو می فروشه

• هادی محمودی پور : خیلی بی حیاند

• ممول : بابا بزار حالشو ببرن,چي کارداري؟

• سهراب : به خدا همش تقصير دختر هاست

• هدهد : بابا شما ها چه بيکاريد کار از بيخ و بن خرابه!

• رضا م : فقط خدارا در همه جا ناظر بگیرند

• محمد : ای کاش ما همه چیز رو در جای خودش میخواستیم خدایا به مردان ما شرف و به زنان ما پاکدامنی ارزانی فرما . خدایا بگذار ما خود را بشناسیم اما انگونه که تو دوست میداری فرازی از دعای دکتر شریعتی . به همه دوستان دختر و پسر دوستانه میگویم با هم از سر محبت و وفا دوست باشیم و حقوق هم را نادیده نگیریم چرا که روزی که دختری بی دفاع که در اتاق اقای مدیر است شاید ………….

• با غيرت : در محل کارم يک نفر را معرفي کردند که مرد لايق وانساني است ولي پس از چند مدت ديدم به دو نفر از خانمهاي منشي گفته اگر ميخواهيد بمانيد بايد بعد از کار خستگي من را نيز در کنيد که از کار اخراجش کردم اما متاسفانه کساني سر کار ميمانند که با اقايانيکه تا ديروز مذهبي واکثرا مسئول بودند وزن نديده وامروز شرکت خصوصي زده اندوجنس نازک ديده اند رابطه داشته باشند

• سشصا : وضع خيلي بدتر از اينه که فکر ميکنيد

• مرتضوي : نه تنها ايران عزيز ما كه كل دنيا ازدست رفته ان شاالله كه به زودي زود با فرج اقا وسرورمان امام زمان همه امور اصلاح شود با تشكر والتماس دعا

• شمعون : کرم سيب از خود سيب است …..

• خلیفه : خدا انشاالله به عذابش دچارشون کنه

•  : دوري از خداوند انسان را رسوا مي كند-ياراحمدزهي

• محمودرضا : همه مطالب بالا به نحوي در ست است ولي اگر من اين طور موضوعي رو ببينم دفتر و مدير و منشي و همه وهمه رو با هم به آتش مي کشم .

• آفروديت : كاملا تقصيره خودشونه

• منم از بيرجند : من تجربشو دارم ولي از ترس آبروم نميدونم چيکار کنم.مدير عامل منو برد تو اتاقش بزور کارشو انجام داد

• حامد : آمار نشون داده که تعداد کمي مورد تجاوز به عنف قرار ميگيرند . ولي اين معضل سرچشمش خود دختره . تو ايران پسرا خيلي به دخترا بها ميدن . دخترم اصلا جنبش نداره .

• شبنم خدايي : نبايد انسان اسير اين چيزها بشه

• الا : خدا رحم کناد

• فرشته : من خودم تو يه اداره با کلي مرد کار ميکنم اصلا به اينجور چيزها فکر نميکنم همکارام هم خدارو شکر آدمهاي خوبين و من مواظب خودمم

• محمرضا استجلو : زنان بايد تحت نظارت كامل مردان خود(پدر،برادر يا همسر)اقدام به كاريابي كنند.اگر هركس مواظب ناموس خودش باشد،همه چيز حل ميشود.

• افشين ز : هيچ چيزي بي جواب نمي مونه دختره رو از باباش بپرسيد , آينده بچه هاي مديره رو هم ببينيد.

• احمد : اگردين خودمان رابشناسيم بسياري ازمشكلات حل ميشود

• آلبالو : خودمونیما حال که داره ولی کار زشتیه انجام ندید

• امیر : خاک بر سرشون

• ح.ف : بهتر است از تجربيات افراد مختلف در دسترس قرار داده بشه که عدهاي ناخواسته در اين بازيها قرار نگيرند .چه بسا مردان متاهلي که اسير عشوهي دختري قرار گرفته اند وزندگي خانوادگي شان از هم پاشيده است.

• رضا احمدي : پناه برخدا

• فاطمه : خانه از پاي بست ويران است , اگر نطفه سالم باشه هيچوقت اين حوادث پيش نمياد

• ايذه -خوزستان : دكهاي آدامس فروشي هم يه منشي خانوم دارن فقط براي همجنسي
جالب اينجاست كه هر آقاي اين كار مي كنه خواهر و مادرش مي برن باهاشون صفا مي كنند!قانون آدم هاي هوس باز

• فري : غريضه جنسي رو كاريش نميشه كرد

• م.ق.س : البته اگر کسی در زندگی الگو پذیری از کسی نداشته باشه مصلما دچار چنین عواقبی خواهد شد مثلا اگر مردها از حضرت علی علیه السلام الگو بگیرند همیشه به کار بوده و فکر خیانت به سرشون نمیزنه ولی به عکس آن خیر واگر زن ها از حضرت زهرا سلام اله علیها الگو بگیرند می بینند که در طول عمر شریفشان حاضر نشدند لحضه ای خارج از منزل قرار بگیرند تا نگاه نا محرم متوجه آن حضرت نشود پس شما زن ها ودختران اگر خواستید در این دوران مورد حجمه نامحرم قرار نگیرید خود را در منزل و در خدمت شوهر و دخترها پدر و مادر قرار دهید تا گزندی به شما نرسد وسلام

• بهروز : خب به شما چه اين راضي اون راضي، گور پدر ناراضي.
من خودم همچين منشي دارم ، و با كمال ميل با هم قاتي پاتي ميشيم

• بردیا : اگه سوزن را دست دختر بدن و نخ را دست مرد و اگر دختر اون سوزن رو تکان تکان دهد اون مرد میتونه اون سوزن رو نخ بکشه

• علي : من يه فروشگاه دارم ويک فروشنده خانم چون خودم خونواده دارم هيچ وقت بفکرتجاوز به ناموس مردم نيستم ازشماهم ميخوام اينجوري باشيد

• پی جی : من در مکانی کار میکنم که خود منشی به کارفرما گیر داده و ول نمیکنه
اگر مفعول بیاد و خودش فاعل بشه اونوقت بازم تقصییر مرده . وای به حال ما ایرونیها مه راهمونو گم کردیم .

• ساناز : من تا اومد به خودم بنجنبم کار از کار کذشته بود. شما سعي کنيد زودتر بنجنبيد

• ب : اخه چي بگم

• عباس بيدگلي : کي بايد حلش کنه؟

• مریم : اینا واقعا فکر دنیاشون نیستن آخرتشون را هم نمی خوان؟

• اژدر : دور از انتظارنیست زن ومرد هم دیگر رو جذب می کنند. از وقتی دخترهارو رو سرمون گذاشتیم و پسرهارو خونه نشین و بیکار کردیم این طور شده تا جایی پیش رفته که حتی آهنگرها (که کار مردونه است) منشی دختر اسخدام می کنند و من خودم چندین مورد رو دیدم .معلومه آهنگر چه بلایی به سر …
یک چیز دیگه دخترها به سوء استفاده کسانی که ازشون خوششون نمیاد واکنش نشون میدن

• نازنين : تا موقعي که زن به چشم کالاي مصرفي ديده مي شه تا موقعي که زن مقام واقعي و در شانش و تو جامعه بيدا نکنه اينجور مسائل ازار دهنده رو ميبينيم تا ابد
به نظر من زنها مضلوم ترين قشر جامعه هستن ولي نه هر زني کساني که خودشون عامل فسادن به نظرم همين جور کارا به دردشون مي خوره

• کوهبان : اشکال نداره صاحب کارايي که اينجوري هستن پس ميدن اين قانون طبيعت هرکسي ازديوار ديگري بالابره يکي ديگه ازديوار اون بالا ميره بالاخره اينجور ادمهاازخودشون هم خواهرومادروزن ودختردارن. ديروزودداره ولي سوخت وسوز نداره .البته بعضي خانمها هم خودشون سروگوششون مي جنبه ومردهاروتحريک ميکنن

• لیلی امیری : کرم از خود درخته

• سهیل : ما باید خودمان از شرافت خود باسداری کنیمو گرنه خطر همیشه در کمین است و بس

• اسلامی : هر کسی که ایمانش رو قوی کنه سراغ این کارها نمیره چون همیشه خدا را در کنارش حس می کنه.

• مدير شرکت خوصوصي اصفهان : ماهم بايديک جوري تفريح کنيم

• حسين_ثمربخش : مشكل از جامعه است نه متجاوزين

• نرگس : انشا الله نسل اينجور ادما منقرض شه تا ادماي خوب بتونن زندگي کنند.!!1

• سارينا شايان : والا چي بگم ولي وقتي دخترا با اين وضع ميرن بيرون چه انتظاري بايد داشت . تقصير ………..

• باقر : بابا به خدا تقصير دختراست با اين وضعي که دارن همه دنبالشونن ولي آقايون هم نباد دنبال اين کارا باشن
هي ديگه همينه يکي دنبال پيشرفت يکي هم دنبال پسرفت
خدا به داد هممون برسه
خدا از سر تقصيرات همه بگذره

• صيغه : اگر محلي براي صيغه رسمي مطابق اسلام باشد مشکلات کمتر ميشود

• مهدی : چه بگم؟

• دیساپو : مقصر دولت و دولت و خانواده و خود دختران هستند که خود را با هر وضع ممکن بزرگ میکنند.

• مهسا : خودشون باید نگذارند ازشون سواستفاده بشه البته اکثر موارد به خاطر فقر فقر فقر

• مهسا : اشکال نداره خانوم ها زبانم لال بيرون مانتو کوتاه نپوشند. توي روز روشن توي جامعه خداي نکرده دو کلمه با پسر نا محرم حرف نزنند. چهار تا تار موشونم معلوم نشه روم به ديوار. خلاصه تو خيابون مورد منکراتي نداشته باشند کافيه ! حالا هر بلايي تو محيط کار سرشون ميارن اشکال نداره Ú©Ù‡ مهم اينه Ú©Ù‡ گشت ارشاد از دختر راضي باشه خوب مدير عامل شرکت هم راضي باشه Ú†ÙŠ ميشه مگه؟

• پرويز پهلواني : تا نباشد چيزکي مردم نگويند چيزها

• حامد سرخسي : فقر اين چيزا رو هم مياره ولي اخرت هم است

• زيبا : اگه خانوما خودشونو مثل عروسک نکنن کسي کار به کارشون نداره خودشون مشکل دارن

• سعيد صالح نژاد : خود کرده را تدبير نيست….

• يونس : اين انسان لامصب نسبت به هر چي که منعش کنن نسبت به اون چيز بيشتر کسيده مي شه.حالا ما ايرانيا که جلوي بعضي بي بند وباري ها رو برامون بستن داريم اين کارها رو ميکنيم

• بهنام : خداتون شکرکنید بدتر از اینکه نشه

• فرهنگ : ما ايراني ها همه تو فکر اين جور چيزا هستيم بقيه تو فکر پيشرفت و ما تو فکر ….

• ايراني : مرگ و آخرتي هم هست

• مهدي سبزواري : به دور از مسائل بيکاري بايد به فرهنگ وحشي گري هم توجه شود
و براي وحشيها هم قانون ساخته شود
درغير اين صورت بايد با حيوانات تماس گرفت

• حمید م : به نظر من خود دختر ها مشکل دارند خودشان موقعیتی ایجاد می کنند که بشود از آنها سوء استفاده کرد

• سعید : بابا در یه کلمه بگم بیشترتون اشتباه میکنید لازمه اگه نباشه نمیشه ؟؟؟فکر کنین می فهمین راست می گم

• يه ايراني : ميگين چه بايد کرد ؟ وقتي ازادي وجود نداره و زياد سخت گيري بشه در هر موردي اين موارد هم ميشه نتيجه کار …وقتي تو جامعه همه نوع تفريحي رو از اون جامعه سلب کنند حتي اينترنت رو محدود مي کنند …جلوي ماهواره رو مي گيرند ولي از اون طرف ميان مواد مخدر و قرص اکس و هزار جور چيز ديگه رو آزاد در دسترس همه قرار ميدن خوب نتيجه اين سخت گيري ها ميشه اينکه يه سري براشون هر چيز کوچيکي ميشه يه ارزو البته منظورم در اين مورد خاص نيست چون من هم با ان مورد يعني تجاوز جنسي کاملا مخالفم

• حامد : من مدير يه شرکت هستم ، يه طرفه به قاضي نريد ، منم يه آگهي واسه منشي دادم خدا وکيلي 50 درصد ميگفتن آخر هفته برنامتون چيه ، يا خيليهاشون اين قدر يوري کرده بودن خودشونو که خيلي چيزا ميشد ديد چند تايي شون هم فندک ميخواستن سيگارشونو روشن کنن بله اينجوريه

• کريم : من فکر مي کنم بايد جلوي اينارو بگيره چرا بايد اجازه کار به اين شيادها داده بشه اخه دختر چه گناهي کرده که بايد قرباني اعتماد شود

• احمد : من اين چيزها را نديدم ولي خيلي شنيدم و با تمام جرات ميتونم بگويم كه يك گناه زن است چون راضي به اين كار شدو دومن گناه مردي كه به حريم مردم تجاوز ميكند

• عارف شيراز : من به چشم خودم بيشتر از 20 مورد …. داخل شرکت ها ديدم اصولا اول يک طرفه است بعد ميشه دو طرفه آخر کارم اخراج .

• سهراب : همه ی دخترها به فکر عشق و حال هستند

• نازنين : واقعا…

• اسماعیل : به نظر من این خانم ها هستند که اجازه می دهند با خودشان چنین برخوردی شود

• رضا : اگه مدير يک شرکت بودم سعي مي کردم زنان شوهردار را بکار بگيرم

• سید حمید رضا….. : آن جهانی هم است این افراد فقط به فکر خوشی و حالی که در آن موقع میکنند فکر میکنند ، خاک به سرشان

• ارسلان شوش دانيالي : وقتي که چشم دين را براي زندگي و خوشايند دنيا سرمه ساختگي مي کشند درحقيقت برچشم ايمان و اعتقاد مردم ميل کشيده اند تا بشود

• ایرانی : متا سفانه دیده مشود که بعضی از دختر خانمها خود با هفت قلم به بیرون خانه میآیند که البته میتوان گفت روی رنگین کمان به سلامت باد چونکه واقعا با وضعیتی بدی بیرون وبه محل کار حاضر میشوند که خود چراغ سبزیست برای بعضی از جوانان(آقایان)من امیدوارم حیثیت انسانی هرفرد که ابتدا دست خود انسان است حفظ شود چرا که یک دختر بزرگترین سرمایه او عفت -نجابت-حیاء متانت و بزرگی اوست

• خودم : من الان فهميدم ميتونم برم شرکت بابام. يه اگهي بزنم .طرفم رو هم خودم انتخاب کنم.کارو رو باهاش انجام بدم.و 50هزار تومانم بدم که الهي نوش جونش گوشت تنش.بابا ننويسين اينارو بد اموزي داره اخه.خوب بيس که.گناه داره.زشته.پس فردا واسه مون تو جهان حرف در ميارن(نه اينکه الان کسي باهامون کار نداره)عزت زياد.
حودم بودم تو چي؟؟؟؟؟

• سمیه : من فکر می کنم اگر خانمها برای خودشون ارزش قائل باشند اصلاًهمچین جاهایی برای کارنمیروند ما خانمها شرایط را خیلی سریع متوجه میشویم .

• محسن : اين افراد خودشون بي ناموسن

• یاسین : بی ناموسند

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *