خانه / جن (اجنه) / داستان جن گیر آذربایجانی و دزدی کردن جن قند و چای از مغازه

داستان جن گیر آذربایجانی و دزدی کردن جن قند و چای از مغازه

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir داستان جن گیر آذربایجانی و دزدی کردن جن قند و چای از مغازه را برای شما عزیزان قرار دادیم . جن گیر که جن ها را مجبور به آوردن قند و چای میکرد و جنی که به ناچار از مغازه ها دزدی می کرد .

داستان جن گیر آذربایجانی و دزدی کردن جن قند و چای از مغازه
داستان جن گیر آذربایجانی و دزدی کردن جن قند و چای از مغازه

داستان جن گیر آذربایجانی و دزدی کردن جن قند و چای از مغازه,جن گیر آذربایجانی,داستان و ماجرای جن گیر آذربایجانی,دزدی قند و چای از مغاره به وسیله جن ها,دزدی و سرقت جن ها از مغازه

داستان جن گیر آذربایجانی و دزدی کردن جن قند و چای از مغازه

جن گیری آذربایجانی ، جن ها را می گرفت و در شیشه می کرد ، و پول قند و چایی را از جن زده می گرفت و صرف معاش می کرد . سرانجام کارش به بن بست خورد و تعطیل شد و کسی پیش او نیامد و سور خوابید.یکی از شیشه ها را برداشت و جن داخل آن را به دست گرفت و گفت : آزادت می کنم به شرط اینکه قند و چایی امروز مرا تامین کنی .

جن رفت و پس از لحظه ای یک سری قند و یک بسته چایی حاضر شد . فردا و پس فردا هم چنین قند و خرمایی در دستمال متقال رسید . بعد از دو سه روز در سر محله چو افتاد که دکان مش قاسم بقال را زده اند . گزمه ها به جستجو افتادند ، رد پاها به دست آمد ، کله قند و متقال ها را در خانه جن گیر دیدند ، جن گیر به دام افتاد . هر چه انکار کرد سود نداد ، مهلت طلبید . پس شیشه و آینه حاضر کرد و جن را دوباره به دام انداخت و در حضور گزمه ها خطاب به جن فریاد زد :

پدر سوخته ، من از تو قند و چایی خواستم ، تو رفتی دکان مش قاسم را زدی و آوردی ؟

جن ساده دل جواب داد :

پدر سوخته نیستم ، مرد ، مگر من کارخانه حاج امین الضرب کهریزک دارم یا باغ چای لاهیجان کاشف السلطنه ، که صبح و شب برای تو قند و چای بیاورم ! تو قند و چای می خواستی ، من هم ناچار می بایست از دکان مش قاسم بیاورم !

درباره ی admin

3 دیدگاه

  1. با سلام خدمت شما دوست گرامی
    ایا از خاطرات کاربران هم استفاده میکنین؟ چون من خودم تجربه برخورد با یک موجود ماورایی حالانمیدونم جن روح یا هرچیز دیگه ای که اسمشو گذاشت رو داشتم اگر مایل بودین براتون ارسال کنم چون واقعی هستش و من نزدیک به یکسال درگیر این ماجرا بودم و تو چند سایت هم به اشتراک گذاشتمش

  2. از چه طریقی براتون ارسال کنم و باهاتون در ارتباط باشیم گزینه خاصی هست یا از همین بخش نظرات؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *