خانه / اخبار حوادث روز / ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری,احمدی نژاد کاندیدای رئیس جمهوری شد

ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری,احمدی نژاد کاندیدای رئیس جمهوری شد

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری,احمدی نژاد کاندیدای رئیس جمهوری شد را برای شما عزیزان قرار دادیم . محمود احمدی نژاد که قبل از روحانی 8 سال رئیس جمهور ایران بود باز هم به صحنه انتخابات آمد تا بلکه در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نیز بتواند با آرای زیاد مردم به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شود . اخبار و خبرهای جدید و تازه از حضور و ثبت نام و نام نویسی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری + تصاویر و عکسهای نامزدی و کاندیدا شدن احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ایران را مشاهده خواهید کرد .

ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری,احمدی نژاد کاندیدای رئیس جمهوری شد
ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری,احمدی نژاد کاندیدای رئیس جمهوری شد

ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری,احمدی نژاد کاندیدای رئیس جمهوری شد,نامزد شدن احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ایران,علت و دلیل ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96,ایا کاندیدا شدن محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 واقعیت و حقیقت دارد ؟,احمدی نژاد رئیس جمهور ایران شد

ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری,احمدی نژاد کاندیدای رئیس جمهوری شد

در اتفاقی که طی روزهای اخیر توسط تحلیلگران پیش بینی شده بود، محمود احمدی نژاد با حضور در ستاد انتخابات ریاست جمهوری، به بهانه همراهی با بقایی، خودش هم کاندیدای ریاست جمهوری شد!
به گزارش خبرنگار انتخاب ، این درحالیست که وی قبلا اعلام کرده بود از صحنه انتخابات کناره گیری کرده است.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با مقام معظم رهبری مشورت کرده‌اید و یا شرایط تغییر کرده که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اید، سکوت کرد و خندید.
وی در پاسخ به این سوال که شما در کنفرانس خبری‌تان گفتید اگر شرایط تغییر کند، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنید. آیا شرایط تغییر کرده است؟ که مشایی در این باره گفت: آیا به نظر شما شرایط تغییر کرده است؟
پیش از این رهبر معظم انقلاب در جلسه ای، حضور وی در انتخابات را به صلاح ندانسته بود و احمدی نژآد نیز طی بیانیه ای، اعلام کرده بود که از سخنان رهبر معظم انقلاب تبعیت کرده است!
وی در بیانیه کناره گیری خود گفته بود: احمدی نژاد: آقا فرمودند مصلحت نیست، گفتم باشد، یک ثانیه هم طول نکشید / برخی شعارها ابراز احساسات مردم بود، البته تذکر دادم این ها را نگویید/ رهبری فرمودند، خیال همه راحت شد / بخدا اگر یک در ده هزار میلیارد کاندیداتوری در ذهنم بود، الان آن هم نیست / به نزدیکانم توصیه می کنم به انتخابات وارد نشوند/ مطمئن باشید درباره برخی مسائل داخل صحبت خواهم کرد / سفرهای استانی ام ادامه پیدا می کند
آغاز نشست خبری
 
 امروز جامعه بشري در آستانه تحولات بزرگ به سمت أرمان هاي تاريخي إسلامي و ألهي است كه تلخ و شيريني فراواني تجربه كرده /ملت ايران ملتي بزرك شايسته تمدن أفرين و تاريخ ساز كه براي عدالت و أزادي تلاش كرده و نام او با عدالت طلبي و ارزوهاي نيك گره خورده است /افتخار ميكنم يك إيراني هستم
 
بِه عنوان خادم ملت شناخته شده هستم و با بقایی و مشايي زندگيمون توسط دولت و مجلس و دستگاه هاي امنيتي شخم زده شده است و ما همه اطلاعاتمون در اختيار اونها قرار داده ایم در مورد ثبت نام رهبري توصيه كردن به عنوان كانديدا حضور پيدا نکنم، گفتند نمي گوییم بيايد يا نياييد، اما نهي نبود! مردم فشار اوردن حضورم و ثبت نام براي حمايت از بقائي بود
 
رهبری من را نهی نکردند، گفتند نیایید بهتر است!
 
رهبری سفارش کردند در انتخابات شرکت نکنم من هم پذیرفتم
 
توصیه ایشان به معنای نهی نبود
 
 ثبت نام من برای حمایت از بقایی است
 
بقایی مردی کارازموده است و در دفاع از حقوق ملت مستحکم است 
 
بقایی در نشست خبری در کنار احمدی نژاد
———————————————————————-
ثبت‌نام از داوطلبان این انتخابات صرفا در ستاد انتخابات کشور واقع در محل وزارت کشور انجام می‌شود.ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از 22 آغاز شده و تا روز 26 فروردین به مدت 5 روز ادامه می‌یابد.
در دومین روز از مهلت 5 روزه ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری در حالیکه همه منتظر ورود چهره های جدی انتخابات هستند همچنان افرادی پا به وزارت کشور می گذارند که شاید برای اولین بار اسم و چهره آنها مقابل دوربین و میکروفون رسانه ها قرار می گیرد.
 این خبر به روز رسانی می شود:
سه رفیق خوزستانی کاندیدا شدند 
 سه رفیق خوزستانی با لباس عربی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند. 
یکی از این سه تن گفت: که ما به نمایندگی از مردم خوزستان وارد عرصه شدیم و نسبت به سیاست‌های دولت روحانی معترضیم.
این سه خوزستانی که رفیق هم بودند گفتند که هر سه به نیت رییس جمهور شدن در انتخابات حاضر شدند.
یکی از این خوزستانی‌ها گفت: که اگر یگی از ما رئیس جمهور شود می‌توانیم بسیاری از مشکلات خوزستان را حل کنیم.
او در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایا اعضای کابینه خود را مشخص کرده اند و یا خیر؟ گفت:: منتظر تائید صلاحیت‌ها می‌مانیم و بعد دست به کار می‌شویم.
این سه خوزستانی در پاسخ به سوالی درباره اینکه ایا کسی به نفع فرد دیگری کنار می‌کشد و یا خیر گفت: هیچ کس به نفع کسی کنار نمی‌کشد و شاید پس از تائید صلاحیت دونفر از ما به نفع یکی از ما کنار بکشد.
شمار داوطلبان ریاست‌جمهوری از مرز ۲۰۰ نفر گذشت
علی اصغر احمدی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 220 داوطلب مرد و 10 داوطلب زن هستند.
وی ادامه داد: تاکنون جوان ترین داوطلب 18 سال و مسن ترین داوطلب 82 سال هستند، همچنین 28 داوطلب اعلام کرده اند که از ایثارگران هستند.
ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز گذشته(سه شنبه) در ستاد انتخابات کشور آغاز و تا روز شنبه آینده 26 فروردین به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 18 در محل وزارت کشور انجام می شود. 
 فرزند آیت الله کاشانی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
سید  احمد کاشانی فرزند آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی در دوازدهمين دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
وی در دوره های اول و دوم مجلس شورای اسلامی نماینده بوده است.
فرزند آیت‌الله کاشانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد
نماینده مجلس نهم و دهم هم ثبت نام کرد
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در مجلس نهم ریاست کمیسیون اصل نود را بر عهده داشت، برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.
«محمدعلی پورمختار» با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
پورمختار نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی است.
سخنان احمدی‌نژاد پس از کاندیداتوری: از سوی رهبری نهی نشدم!/ صلاحیتم تائید می‌شود
رئیس دولت‌های نهم و دهم با اشاره به ثبت‌نام در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مقام معظم رهبری به من سفارش کردند که در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت نکنم، من به قول اخلاقی‌ام پایبندم و حضور و ثبت‌نام در انتخابات صرفاً برای حمایت از برادر عزیزم آقای بقایی است.
محمود احمدی نژاد امروز بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به من سفارش کردند که در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت نکنم، من نیز پذیرفتم البته این معنای نهی نبود و توصیه ایشان بود و توصیه ایشان مانع حضورم نمی‌شد و علیرغم اینکه فشار گسترده‌ای از سوی مردم برای حضور در میدان دارم به قول اخلاقی خود پایبندم و ثبت‌نام در انتخابات صرفاً برای حمایت از برادر عزیزم آقای بقایی است.
ثبت نام بقایی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
وی با تأکید بر اینکه برای حمایت از حمید بقایی در انتخابات ثبت‌نام کرده است، افزود: آقای بقایی فردی تربیت شده در انقلاب اسلامی، سازش ناپذیر و با روحیه خدمت به مردم است و در این عرصه جزو پیشگامان می‌باشد.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: صیانت از حق و بیت‌المال مردم و مسئولیت‌هایی که مردم بر دوش ما می‌گذارند همواره سرلوحه کار آقای بقایی بوده و هست. در عین حال یکی از امتیازات ایشان این است که آقای بقایی سند روشن و زنده سلامت دولت قبل است.
وی تصریح کرد: ایشان هفت ماه و نیم در زندان بود که نمی‌خواهم تکرار کنم با چه شرایطی اما حتی یک مورد سوء استفاده و تخلف در مورد او به اثبات نرسید. در حالی که تحت سخت‌ترین شرایط به سر برد و روز اول بازداشت ایشان من اعلام کردم که از پاکدستی او حمایت می‌کنم.
احمدی‌نژاد کاندیدای ریاست جمهوری شد!/ زریبافان و بقایی ثبت‌نام کردند/حرف‌های احمدی‌نژاد بعد از ثبت‌نام
احمدی نژاد یادآور شد: نهایتاً به همه معلوم شد که این فرزند کوچک ملت فردی پاک است و کسانی که مسئولیت سیل تهمت‌ها را به دولت قبل داشتند با زدن نامه به آقای بقایی و انتشار آن از زدن همه تهمت‌ها و افتراها به طور رسمی عذرخواهی کردند که این عذرخواهی در مراجع قضایی نیز ثبت شد.
وی در ادامه گفت: امیدوارم انتخاب ملت ایران مثل همیشه بهترین و کامل‌ترین انتخاب و آغاز تحولات مثبت در اداره کشور و زندگی مردم باشد. مطمئناً بنده با همه توانم در خدمت آقای بقایی خواهم بود و در واقع در زندگی بنده و امثال بنده و آقای مشایی و بقایی فدای یک لحظه سرافرازی ملت ایران است.
رئیس دولت‌های نهم و دهم همچنین گفت: من به عنوان خادم ملت برای همه شناخته شده هستم و تمام زندگی من، آقای بقایی و آقای مشایی توسط نهادها و رسانه‌های گوناگون داخلی و خارجی و دستگاه‌های اطلاعاتی بارها شخم زده و زندگی‌مان را در معرض دید بشریت و ملت ایران قرار دادیم. در عین حال در دوران گوناگون فرصت خدمت‌گذاری به مردم را داشته‌ایم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: خدا را سپاسگذارم که اینجانب را در این دوران و در زمان شکوه ملت ایران به دنیا آورد و فرصت خدمت به آنها را به من داد. امروز جامعه بشری در آستانه تحولات بزرگی به سمت آزمون‌های تاریخی است. آرمانی که جامعه بشری بیش از 10 هزار سال به دنبال آن بوده و تلخ و شیرین‌های زیادی را دنبال کرده است.
وی افزود: مجاهدت‌ها و فداکاری‌های انسان‌های شایسته مانند موتور محرکی جامعه بشری را پشتیبانی کرده و حرکت داده است. ملت ایران نیز ملتی بزرگ، شایسته و تاریخ‌ساز است. ملتی که همواره به دنبال عدالت،‌ آزادی و کرامت انسانی تلاش کرده است. ملتی که نام او با مهرورزی،‌ عدالت طلبی، صلح و آرزوهای نیک برای دیگران گره خورده است.
احمدی نژاد تأکید کرد: افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم و در دورانی که ملت ایران مجدداً با بازیابی هویت اصلی خود و پیدا کردن روح جمعی و با فشار بر توانایی ذاتی خود مجدداً پرچم در نیل به آزادی و عدالت را بالا برده است زندگی می‌کنم.
رئیس جمهور پیشین کشورمان همچنین بیان کرد: انقلاب اسلامی از دل ملت ایران بوده و محصول یک تفکر عمیق است و همانگونه که کشور متعلق به ملت است همه موجودی‌های کشور نیز متعلق به ملت است و هر نظام سیاسی که از ملت سر درآورد باید در خدمت ملت باشد.
وی یادآور شد: من معتقدم توانایی‌های ذاتی و امکانات بالقوه و بالفعل ملت ایران این امکان را می‌دهد که آنها بر فراز عزت در جهان قرار گرفته و با استقرار عدل و آزادی زندگی کنند. همه نیز اذعان دارند که ملت ایران در انجام وظایف و رسالت تاریخی خود کوتاهی نکرده و هر جا نیاز بوده آنها پیشگام بوده‌اند.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: باور من این است که امروز در زیست اجتماعی در شرایطی که لایق آن هستیم قرار نداریم و نیازمند عزم ملی و تلاش خستگی‌ناپذیر برای جایگاه ویژه خود هستیم.
 
احمدی نژاد ثبت نام کرد
محمود احمدی نژاد که برای همراهی حمید بقایی به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد.
به گزارش تابناک، دقایقی پیش محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های دهم و نهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبت‌نام کرد. 
محمود احمدی نژاد هم اکنون  در جایگاه مصاحبه با خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور  حاضر شده است و به پرسش خبرنگاران پاسخ می دهد.
حضور بقایی و احمدی نژاد در وزارت کشور
بقایی براي ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به همراه احمدی نژاد و مشایی وارد وزارت كشور شد.
بقایی پیش از ثبت نام: رد صلاحیت شوم، تمکین می‌کنم
حمید بقایی پیش از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: رد صلاحیت شوم در هر شرایطی قول می‌دهم به قانون تمکین کنم.
زریبافان ثبت نام کرد
زریبافان معاون احمدی‌نژاد لحظاتی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
مسعود زریبافان معاون رئیس دولت‌های نهم و دهم در حاشیه ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: حدود 38 سال قبل انقلابی به وقوع پیوست و نظامی مستقر شد و مردم با رای قاطع، جمهوری اسلامی ایران را مستقر کردند.
%image_alt%
وی ادامه داد: علت رای مردم به نظام این بود که از شاهنشاهی خسته بودند و معتقد بودند نظام اسلامی نظامی است که با عدالت می‌تواند زندگی شرافتمندانه‌ای رقم بزند.
دواطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالار دینی است که جمهوریت به معنای مردم‌سالاری و اسلامی نیز به معنای دینی بودن تعریف شده است.
زریبافان گفت: مشکل ما در کشور ساختار و قوانین نیست، بلکه اعتقاد به اجرای قوانین، مشکل ماست و مسئولینی که آمدند اعتقادی به اجرای قوانین نداشتند و نقطه بسیاری از مشکلات شده است.
وی افزود: برای خدمت و حل مشکلات مردم و به صورت مستقل در انتخابات حضور پیدا کرده‌ام.
نقص مدارک زریبافان
نماینده مسعود زریبافان برای نام نویسی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت اما به دلیل نقص مدارک موفق به ثبت نام نشد.
ثبت نام روحانیِ منتقد
مجتبی رستگاری نماینده ادوار شورای شهر کرمانشاه هم از دیگر کاندیداهای امروز بود. وی می گوید برای خارج کردن کشور از رکود وارد صحنه انتخابات شده است. افرادی را برای کابینه در نظر گرفته است و می گوید نه چپ را قبول دارد و نه راست. 
برنامه جالب یک کاندیدا/ ظریف را تغییر می‌دهم
ذکریا عباسی فرد از کرمانشاه آمده بود و مدرک لیسانس دارد. او میگوید در انتخابات ریاست جمهوری مهمترین رقیبش فقر و بیکاری در کشور است. عباسی فرد تصمیمش را برای کابینه آینده اش هم گرفته است: «ظریف وزیر امورخارجه، معاون اول یعنی جهانگیری، وزیر بهداشت آقای هاشمی و وزیر کشور یعنی آقای رحمانی فضلی را تغییر می دهم.
 
می گوید مساله حصر را در فضای تعاملی حل می کند و شعارش در انتخابات «انتخاب درست کشور آباد» است. او پرچم ایران را برای رنگ انتخاباتیش برگزیده است و معتقد است حداقل ۱۵ میلیون رای دارد.
 ثبت نام پزشک 82 ساله 
در آغازین ساعات دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حسین برتوند متولد سال 1314 با 82 سال سن و با شغل دندانپزشکی در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و برای این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، پیرترین داوطلب تا روز گذشته فردی 79 ساله و جوان‌ترین داوطلب نیز فردی 18 ساله بود که در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده است.
 
ثبت نام بدون اطلاع خانواده
اولین ثبت نام کننده روز دوم پسری ۱۹ ساله با مدرک اول دبیرستان بود که ضمن گرفتن فیگورهای انتخاباتی مدارک خود را تحویل میز ثبت نام ستاد انتخابات وزارت کشور داد.جوان ۱۹ ساله جوانترین شخصی است که امروز بدون اطلاع دادن به خانواده‌اش ثبت‌نام کرده و معتقد است که رئیس‌جمهور تنها باید مطیع رهبری باشد.
یک جوان متولد ۱۳۶۸ هم که هنوز دانشجوی مقطع کارشناسی است می‌گوید که از روحانی در کابینه خود استفاده نخواهد کرد.
ايشون هدف ثبت نام اين است اگه بقايي رو رد كنيد منجبور من رو قبول كنيد اگه بقايي رو تاييد كنيد ميرم كنار
avatar
hamed
امروز ۱۱:۴۳

به جان هر چی مرده احمدی بر میگرده
پاسخ
avatar
نرگس
امروز ۱۱:۴۵

خسته نباشی برادر دلاور
پاسخ
avatar
سینا
امروز ۱۱:۵۰

عشقم
پاسخ
avatar
من
امروز ۱۱:۵۳

عجب بابا اومدن دوقطبی رو بهم بزنن حتما!!!!!!ده قطبی تشکیل بدن.
پاسخ
avatar
فرهاد
امروز ۱۱:۵۳

خدا به خیر بگذرونه
پاسخ
avatar
محمد
امروز ۱۱:۵۵

به نظر بوی فتنه می آید
پاسخ
avatar
قلی
امروز ۱۱:۵۵

این هم از ولایتمدارمون؟؟!!!
پاسخ
avatar
Mehdi
امروز ۱۱:۵۷

ايول دكتر ايشالا تأييد صلاحييتم ميشي رأي بامااااا رأي ما. دكتـر احمدي نژاد فــقط
پاسخ
avatar
س- موسوی
امروز ۱۲:۰۰

اگر صحت دارد پس نظر رهبری معظم در مورد شرکت در انتخابات چی میشه؟ مگه نگفته بود نمیاد؟
پاسخ
avatar
حسن.روستا
امروز ۱۲:۰۴

احسنت دکتر احمدی نژاد.
پاسخ
avatar
سروش
امروز ۱۲:۰۴

من به احمدی نژاد رای میدم
پاسخ
avatar
احسان
امروز ۱۵:۳۱

تو ا.ح.م.ق.ی.-د.ی.و.و.ن.ه
avatar
4030
امروز ۱۲:۰۵

رکب زد 🙂
پاسخ
avatar
شس
امروز ۱۳:۱۰

پایان احمدی نژاد!!
avatar
سلامی
امروز ۱۲:۰۵

احمدی‌نژاد با زمین گذاشتن حرف رهبری خودش را نابود کرد.
پاسخ
avatar
واحد خان
امروز ۱۳:۱۸

خدا قوت دکتر احمدی نژاد یارویاور مستعضعفان
avatar
ehsan
امروز ۱۳:۳۳

چیکار میکنه معلوم نیست چی اتفاقی بیفته ولی رئیسی رئیس جمهور محبوب ماست
avatar
محمدرضا
امروز ۱۲:۰۹

زنده باد مرد بزرگ
پاسخ
avatar
محمد
امروز ۱۲:۱۱

احسنت دکتر من بهش رای میدم تا از شر افراد بیخاصیت خلاص شویم
پاسخ
avatar
مینا
امروز ۱۲:۱۲

وای باور نمیشه!
پاسخ
avatar
زهرا
امروز ۱۲:۱۳

خیلی دورغگو هستید احمدی نژاد ثبت نام نکرده
پاسخ
avatar
سپیدار
امروز ۱۴:۰۲

چی میگی این وسط تو…ثبت نام کرده
avatar
حسرت
امروز ۱۶:۱۴

زهرا جان??????????????
avatar
رضا
امروز ۱۲:۱۵

چه شووووود
پاسخ
avatar
افسون
امروز ۱۳:۱۵

اگر آقای احمدی نژاد باز هم انتخاب بشه شک نکنید که این دفعه آمریکا یک جای سالم تو ایران نمیزاره تا الانشم کاری نکرده بخاطره این است که خرابکاری های آقای احمدی نژاد رو آقای روحانی جمع کرده..
avatar
پرون
امروز ۱۳:۱۶

دداش احمدی نژادهرگزخلاف نظررهبری عمل نکردونمی کند
avatar
بغع
امروز ۱۲:۱۸

هرچند سگش شرف دارد به …. اما غلط کرد کاندیدا شد،باید انصراف دهد از توصیه رهبری تبعیت کند. قطعا مردم به او رای نخواهند داد
پاسخ
avatar
مجتبی
امروز ۱۳:۴۶

انسان آزاد است چون آزاد افریده شده است عزیزم هرکسی حق داره در چهارچوب قانون حق خودش رو طلب کنه اقای احمدی نژاد هم یک انسان آزاد هستن
avatar
ahmadi
امروز ۱۳:۵۹

با احمدی نژاد درست صحبت کنا ??? بنده خدا کارشو درست انجام داده
avatar
طالب
امروز ۱۴:۱۶

بهتر بود میگفتین خیلی آزاد…چون آزاده که هر کاری بکنه…کسی هم کاری به کارش نداشته باشه
avatar
سارا
امروز ۱۲:۱۹

نوش جون اصولگراها که هشت سال مملکتو پای این آدم سوزوندن حالا نمی‌تونن جمعش کنن
پاسخ
avatar
بهرامی
امروز ۱۲:۲۱

خوب کرد بهش رای میدم
پاسخ
avatar
مینا
امروز ۱۲:۲۲

نهههههه تو رو خدا نهههههههه
پاسخ
avatar
مجتبی
امروز ۱۳:۳۵

چرا آخههههههه؟خوبه بابا میخندیم
avatar
بنده خدا
امروز ۱۲:۲۳

خوب دیگر حتما” دوباره قرار نفت گران بشود. خوش به حال دلالها.
پاسخ
avatar
Amirreza shojaei
امروز ۱۲:۲۶

این مرد دیوانه است.
پاسخ
avatar
جوادنجاتی
امروز ۱۲:۲۹

درود بر دکتر احمدی نژاد
پاسخ
avatar
رمضانی
امروز ۱۳:۲۱

دقیقا درود بر چیه احمدی نژاد؟ – به فنا دادن کشور یا حرف رهبری رو گوش کردن ؟
avatar
محمد ابراهیمی پور
امروز ۱۲:۲۹

ای کاش سخن رهبری رو گوش میداد.
پاسخ
avatar
اشکان
امروز ۱۲:۲۹

پشیمان می شوی دکتر
پاسخ
avatar
غيب گو
امروز ۱۳:۲۲

دوباره اقتصاد رونق مي گيرد
avatar
علی
امروز ۱۲:۳۱

خیلیی جالب شد!!!
پاسخ
avatar
ahmadi
امروز ۱۳:۵۳

موافقم داداش
avatar
از لرستان
امروز ۱۲:۳۲

خوش اومدید دکتر
پاسخ
avatar
نتا
امروز ۱۲:۳۸

فقط احمدی نژاد
پاسخ
avatar
فولاد خمیده
امروز ۱۲:۳۹

اگه آذوقه ای چیزی داری قایم کنید . وااااااااااااااااای . مگه میشه .مگه داریم . باورم نمیشه . خدایا به فریادمون برس .ما دیگه تحمل این امتحانای سختت را نداریم .
پاسخ
avatar
ایرانی
امروز ۱۲:۴۳

حالا سیب زمینی می دهد یا آرد؟یا یارانه 250هزارتومانی؟
پاسخ
avatar
علی
امروز ۱۲:۴۴

دمش گرم…ولی خوب ایشون می کشن کنار…هدف حمایت از بقایی هست به امید پیروزی
پاسخ
avatar
یا مهدی
امروز ۱۲:۵۰

ای بنازم…عجب اوضاعی شده…اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
avatar
سعید
امروز ۱۲:۵۴

50درصد مردم فقیر به ایشان رای می دهند.این 45هزارحکم کارمندی برای مردم فقیر دارد.به محض شنیدن این خبرمادرپیرم شناسنامه من را قایم کرده که نکنه به غیرازایشان رای بدهم
پاسخ
avatar
محمود
امروز ۱۳:۰۱

حیف ادمهارو نمیشه شناخت
پاسخ
avatar
نن
امروز ۱۳:۰۲

جووووووووووون
پاسخ
avatar
فاطمه
امروز ۱۳:۰۲

خوب کاری کرد جیگرم خنک شد
پاسخ
avatar
ر پ
امروز ۱۳:۱۲

خوش آمد یار مستضعفان شیرمرد دلیر ایران شجاع جانم فدایش
پاسخ
avatar
مژگان
امروز ۱۵:۳۰

خیرسرش عشق همه س!!!!واقعا کدوم آدم عاقلی به این خیانتکار رای میده؟؟
avatar
محمد
امروز ۱۳:۱۲

فقط احمدی نژاد عشق همه هست تو دل های همه هم جا داره
پاسخ
avatar
ساغر
امروز ۱۳:۱۲

باز باید بین بد و بدتر انتخاب کنیم بابا یه گزینه خوب هم باشه مردیم همش بین بد و بدتر انتخاب کردیم
پاسخ
avatar
مهدیه
امروز ۱۳:۵۷

آقای رییسی خوب هستن 🙂
avatar
ت
امروز ۱۳:۱۳

یکی از شرایط التزام به ولایت فقیه است و با توجه به نهی صریح مقام معظم رهبری و سرپیچی خودبخود رد صلاحیته
پاسخ
avatar
ح
امروز ۱۳:۳۳

مگه انتخابات آزاد نیست؟
avatar
مرتضی
امروز ۱۳:۱۳

ایول فقط احمدی نژاد
پاسخ
avatar
رویا
امروز ۱۳:۱۴

مسئولین جااااان مادرتون رد صلاحیتش کنین کشور به …. میره با وجود این . جااان هر کی دوس دارین ردش کنین
پاسخ
avatar
m
امروز ۱۳:۱۵

ای کاش حرف آقا را گوش می داد بوی فتنه بر مشام می رسد
پاسخ
avatar
مسعود
امروز ۱۳:۳۲

مرده خداییش احمدی نژاد
avatar
ناصر
امروز ۱۳:۳۳

آقا به احمدی نژاد نگفت در انتخابات ثبت نام نکن فقط گفت صلاح نیست شاید هم منظور ایشان احمدی نژاد نبوده چون اسم کسی را نیاورد فرمود شخصی از من پرسید گفتم صلاح نیست
avatar
علی
امروز ۱۳:۱۵

بابا مگه این به فکر مردم باشه وگرنه کسی به فکر ما نیست .این هر کاری کرد باز به فکر مردم بود
پاسخ
avatar
علی
امروز ۱۴:۵۰

دمت گرم
avatar
وکیل
امروز ۱۳:۱۶

اخ جون 88دیگری درراه است
پاسخ
avatar
Mahdi
امروز ۱۳:۱۷

این مرد بهترین ظرفیت واسه این کشوره البته اگه بعضی از تندروی هاش رو از سیاستهای خودش حذف کنه بی همتا ست
پاسخ
avatar
حسین
امروز ۱۳:۱۷

دلم برایت تنگ شده بود عمو محمود خوش امدی
پاسخ
avatar
حسن
امروز ۱۳:۱۹

مردان خدا کار برای خدا می کنند نه برای هوا
پاسخ
avatar
محمد حسین
امروز ۱۳:۲۰

فتنه قبلی هم کار همین بود
پاسخ
avatar
علی
امروز ۱۳:۲۰

من بهش رای میدم به همراه کل خانواده که دیگه انشاالله تکلیف یه سره بشه امید که دکتر تمومش کنه
پاسخ
avatar
مهدی
امروز ۱۳:۲۱

رای من فقط احمدی نژاد
پاسخ
avatar
مجید
امروز ۱۳:۲۳

از همه مرد تر عشق ایران‌ من بهش رای میدم
پاسخ
avatar
محمد
امروز ۱۳:۳۶

اگه این بیاد خدا شاهده دیگه امریکا مطمئنم دستور جنگ با ایران را صادر میکنه..احمدی نژاد والا مردم دل خوش ازتون ندارند ول کنید برید کنار
avatar
بهنام
امروز ۱۳:۲۶

شیر نترس نترس خوش آمدی خوش آمدی مطمئن باش ریسی اما به فکر فقیرا باش
پاسخ
avatar
بهنام
امروز ۱۳:۲۶

وایییییییییی به …… رفتیم
پاسخ
avatar
یزدان
امروز ۱۳:۴۹

سلام مرد انقلاب ما همه پشت تو هستیم ….. به ولا با این حقوق نمیتوان ازدواج کرد بیاهو درستش کن …. این مشکلات رو
avatar
احمدی نژاد
امروز ۱۳:۲۸

سلام دوستان.مرسی از حمایتهاتون. به حول قوه الهی بوی بهار است در راه
پاسخ
avatar
محمدجواد
امروز ۱۳:۳۰

معلوم نیست برا ریاست جمهوری اومده باشه شاید اومده جواب حرفائی ک بهش نسبت دادند بده و بره
پاسخ
avatar
امیرحسین
امروز ۱۳:۳۰

خب دوباره بدبخت شدیم یعنی اخر زمان که میگفتن من بهش ایمان اوردم ترامپ احمدی نژاد دو مجنون مساوی با جنگ جهانی سوم
پاسخ
avatar
ا
امروز ۱۵:۳۰

استارت جنگ جهانی از همین الان خورده ،هیچ فرقی نداره کی بیاد
avatar
مصطفی پ
امروز ۱۳:۳۲

ولایتمداری یعنی وقتی ولی امرت میگه بمیر بگو چشم
پاسخ
avatar
محمد
امروز ۱۳:۳۳

هنوز برای قضاوت کردن زوده. صبر داشته باشید
پاسخ
avatar
فرزاد
امروز ۱۳:۳۶

بقایی … کیه …!!! احمدی نژاد رو عشقه….
پاسخ
avatar
محسم
امروز ۱۳:۳۷

آماده برای افزایش خوراک پوشاک سوخت و ارز، پیش به سوی تورم ۳ رقمی
پاسخ
avatar
ارسلان
امروز ۱۳:۳۸

قطعا رای خواهد آورد اما خدا بخیر بگذارند با دشمنان چه کند
پاسخ
avatar
احمدی
امروز ۱۳:۳۹

اگه محمود رد بشه میگه،میگه،میگه…………………………. نگی نگفتم
پاسخ
avatar
زهرا
امروز ۱۳:۴۰

درود خداوند بر شما باد.من و خانواده ام به اقای دکتر احمدی نژاد رای میدهیم
پاسخ
avatar
مجید
امروز ۱۳:۴۲

چاکرشم
پاسخ
avatar
ROHAS
امروز ۱۴:۰۷

احمدی نژاد اگه تو عروسی شرکت کنه دوس داره نقش عروس بازی کنه و اگه تو تشیع جنازه شرکت کنه دوس داره نقش جنازه باشه … از بس عقده خودشیفتگی و جلب توجه داره . خیلی بیشتر از آقای دوربینی دوس داره جلو دوربین باشه . نه با امر رهبری کاری داره و نه به خواست مردم .!!!!!!!
avatar
داداش
امروز ۱۴:۴۱

ایول دادا
avatar
فائزه
امروز ۱۳:۴۲

مگه آقا به احمدی نژاد نگفتن صلاح نیست شما در انتخابات ثبت نام کنید .پس چرا ثبت نام کرد؟حرف آقا چی ؟
پاسخ
avatar
ارسلان
امروز ۱۳:۵۰

هااااا
avatar
بهزاد
امروز ۱۳:۴۵

رای مافقط دکتراحمدی نژاد
پاسخ
avatar
مشایی
امروز ۱۳:۴۵

احمدی نژاد امپراطور اعتماد بنفس
پاسخ
avatar
فرشاد
امروز ۱۳:۵۴

اخ تا روز قیومت
avatar
hn
امروز ۱۳:۴۵

اگر انصراف ندهد یقینا رد صلاحیت می شود.بقایی هم رد صلاحیت می شود چون هر دو پروند های مفتوح بسیاری دارند.
پاسخ
avatar
مهدیه
امروز ۱۴:۰۰

انشالله همینطوره
avatar
احمد
امروز ۱۴:۰۹

ایشون با اینکه میدونستند رهبری فرمودند مصلحت اینه که شرکت نکنند باز کار خودشو کرد البته اینکارشون بدون دلیل عم نیست و عمدتش اینه که اگر هم رد صلاحیت شوند باز این امید به خودشون میدن که امکان رد صلاحیت بقایی از بین میره و اینکارو کرده تا امیدهایی برای انتخابات داشته باشن بقایی و احمدی نژاد از یک خانوادن و هر کدومشون حذف شوند لااقل یکی دیگری باقی خواهد ماند
avatar
عباس
امروز ۱۳:۴۵

لاحول ولاقوه الابالله خدایاپناه به خودت ازشرشیطان
پاسخ
avatar
مهدی خان
امروز ۱۴:۰۴

زنده با احمدی نژاد مردی بخداا اینا هیچ نمیدونن ک شما چ اقایی هستی از نظر من یار فقیران وووهمه کشور است درست است ک می گویند دولت 2قطبی میشه ولی اینطور نیس ب عقیده ی من جان فدای احمدی نژاد
avatar
ناشناس
امروز ۱۳:۴۷

ممنون که اومدی دکتر! خیلی مردی که هنوز هم رعشه به تن بعضیها! میندازی. امیدوارم رأی بالای مردم رو بیاری. برات آرزوی موفقیت می کنم. من یه زن سرپرست خانواده هستم کمرم زیر بار مشکلات معیشتی خم شده انشاءاله تو بیای و به داد من و امثال من برسی
پاسخ
avatar
ناشناس
امروز ۱۴:۰۸

اگر چه قبلا بهشون رای دادم ولی دلم براش می سوزه.
avatar
ما
امروز ۱۳:۵۰

تصور کنید اوضاع جهان را !!! زوج احمدی نژاد + ترامپ
پاسخ
avatar
مسلم
امروز ۱۳:۵۱

احمدی نژاد می تونی همه ملت رو گول بزنی بری هرچقد میخوای با بقایی اختلاس کنی اما بدون که یه روزی نوبت تو هم میرسه که بمیری و یه قبری برات تو تهران بزنن روح تو بره پیش خدا اون وقتا نه پول بدردت میخوره نه کاخی و نه طرفدارانی جهنم در انتظار توست
پاسخ
avatar
متین
امروز ۱۴:۱۸

من که بهش رای میدم خدایی مرد بود مرد و نترس
avatar
محمد
امروز ۱۳:۵۲

عشقم احمدی نزاد رایم احمدی‌نژاد ایول.
پاسخ
avatar
نگاه عمیق
امروز ۱۴:۳۱

همش فیلمه مردم ساده لوح
avatar
هومن
امروز ۱۳:۵۲

خودشو بی ارزش کرد . انگار این سه نفر نباشن کشور دیگه آدم نداره. انگار ایران اصلا آدم قابل نداره که فقط اینها بشن رییس جمهور
پاسخ
avatar
شهروند
امروز ۱۳:۵۷

خیلی مردی .خوش آمدی.
پاسخ
avatar
فقط خدا
امروز ۱۴:۲۷

نه نباشه بهتره
avatar
اسماعیل
امروز ۱۳:۵۸

رفته بقایی رو ثبت نام کنه. دلش و گرفته خودشم نوشته ?????????? دوسش دارم ولی نمی فهمم کاراشو
پاسخ
avatar
مهدی
امروز ۱۴:۰۱

هوراااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ
avatar
طاهر
امروز ۱۴:۰۴

ما دیگه چیزی برا از دست دادن نداریم . اینم بیاد دوباره گند بزنه به مملکت…
پاسخ
avatar
بابک
امروز ۱۴:۳۴

بابا چکارش دارین بزارین بیاد… رای هم بدین بهش… صندلی ریاست جمهوری رو پس بگیره… آمریکاییها یکی رو آوردن از مخ تعطیل ما هم یه عرض اندامی بکنیم… بلکم بزن به تیر و تار هم یه جنگ درست بشه شر همه چیز کنده بشه بره. راحت شیم.???
avatar
مريم
امروز ۱۴:۱۱

با عرض سلام و خسته نباشيد دکتر احمدي نژاد در زمان رياست جمهوري کارکنان خدماتي اموزش و پرورش را از قرار دادي به پيماني تبديل کردند
پاسخ
avatar
میلاد
امروز ۱۴:۱۲

يكی از انتظارات مردم تامین رفاه و آرامش است زندگی مرفح توسرش بخوره که به حول قوه الهی در هیچ یکی از اصولگرایان و محمود احمدی نژاد وجود ندارد خودتون را خسته نکنید بذارید دوره هشت ساله دکتر روحانی سپری بشه
پاسخ
avatar
Hadi
امروز ۱۴:۱۸

احمدی نژاد با امدن خود نه تنها حرف رهبری را زمین انداخت بلکه از اعتماد مردم نسبت به خودش هم سو استفاده کرد حال احمدی نژاد با آمدنش رای اصولگراهارا خراب میکند و باز هم همان آش و کاسه احمدی نژاد دیگر احمدی نژاد دوره نهم ریاست جمهوری نمیشود با تشکر
پاسخ
avatar
مهدی
امروز ۱۴:۱۹

خوش امدی سالار،حتی با اینکه کنار میکشی به نفع دیگران،اما بازهم خوش اومدی،خوش امدی مرد نترس
پاسخ
avatar
م
امروز ۱۴:۱۹

بي اختيار ياد مرحوم هاشمي افتادم كه در نامه شان گفتند اكنون ميشود با بيل جلوي آن را گرفت ، فردا شايد نشود با پيل هم گرفت!
پاسخ
avatar
عباسی
امروز ۱۴:۲۲

کسیکه حرف رهبر انقلاب را زیر پا میگذارد حال برای ما آیا دلسوزی میکن ؟؟ خیر خیر خیر
پاسخ
avatar
یامهدی(عج)ادرکنی
امروز ۱۴:۲۲

سلام،با وجود اینکه رئیس جمهور محبوب من آقای احمدی نژاد هستن ولی فرمایش آقا برای عدم حضور ایشون در انتخابات آدم رو سردرگم میکنه….من بعنوان رأی اولی سردرگم شدم…
پاسخ
avatar
سید علی
امروز ۱۴:۳۴

ضد رهبر یعنی ضد انقلاب
avatar
محسن
امروز ۱۴:۵۳

حضرت اقا نهی نکردن توصیه کردن.اگر به ضرر مصلحت کشور میدونستن حضور اقای احمدی نژادو ایشونو نهی میکردن.اما یکسری متاسفانه گویا بهتر از اقا میفهمن ایشونو نهی میکنن
avatar
مهدی
امروز ۱۴:۲۴

دم دکتر گرم.رای با ما
پاسخ
avatar
امید
امروز ۱۴:۲۴

دوستان لطفا اقایون کروبی و موسوی رو هم ثبت نام کنید ببینیم چی میشه
پاسخ
avatar
حسن
امروز ۱۴:۲۹

ماشاءالله به غیرت و شجاعت و همت این مرد.
پاسخ
avatar
سید علی
امروز ۱۴:۳۳

این حماقته خلاف دستور رهبر عمل کنیم!
avatar
وحید
امروز ۱۴:۳۰

با خرابکاریش ایرانو چهل سال عقب انداخت.دیگه با چه رویی اومده
پاسخ
avatar
علی
امروز ۱۴:۳۶

دکتر دوست داریییییییم الان اصلاح طلبا فقط بلدن بگن حرف رهبر رو گوش نکرد در ضمن رهبری توصیه کرد نهی نکرد به هر حال کور بشه چشم حسودات
پاسخ
avatar
محسن
امروز ۱۴:۳۸

درود بر احمدی نژاد. و زنده باد بهار. رای ما محمود احمدی نژاد. تنها کسی که در برابر ظلم ایستاد و سر خم نکرد.
پاسخ
avatar
ابراهیم
امروز ۱۴:۴۱

غلط میکنه حرف رهبری رو زمین میذاره
پاسخ
avatar
منظرالمهدی(عج)
امروز ۱۴:۴۵

سلام به همگی بنده با اینکه خیلی به آقای احمدی نژاد ارادت دارم و بر آقای روحانی ترجیح میدم ولی جا داشت به احترام توصیه رهبری نمی اومد. اصلح به نظرم آیت الله رئیسی
پاسخ
avatar
علی
امروز ۱۴:۴۵

رای سی میلیونی در انتظار اوست.
پاسخ
avatar
علی
امروز ۱۴:۵۲

طوفان بزرگی در راه است.!!! خدا بخیر کنه
پاسخ
avatar
Armin
امروز ۱۴:۵۵

اومده تا مث ترامپ گرد و خاک کنه و نگاه دنیا رو به خودش جلب کنه، کنار هم نخواهد کشید، روز از نو نبود روزی از نو.
پاسخ
avatar
علی
امروز ۱۴:۵۶

درود بر احمدی نژاد اولین رای من ?به احمدیه
پاسخ
avatar
رضا
امروز ۱۵:۰۰

خدارا شکر رییس جمهور محبوبمون اومد. ولی کاش رد صلاحیت نشه. قطعا رای میاره. اگه یک رییس جمهور به فکر مردم بود احمدی نژاد بود وبس. بقیه به فکر جیب خودشون بودن. اگه چیزی هم بود دشمناش براش درست کردن. خدایی تا اونجا ک تونست کار کرد ولی نذاشتند کارهاش عملیاتی بشه. در مورد صحبت های رهبری به صراحت نگفن احمدی نژاد. گفتن ی آقایی. معلوم ک نیس اون شخص کیه؟
پاسخ
avatar
مجید
امروز ۱۵:۰۱

بهتربن کار در حق رقیب باعث متفرق شدن آرای اصول گرایان میشه … روحانی با تعدد کاندیدهای اصولگرا باز رای میاره
پاسخ
avatar
بینام
امروز ۱۵:۰۴

اون بصیرتی که رهبری تو اتفاقای 88 میگفتن به نظرم فقط مرحوم هاشمی داشتنو اصلاح طلب ها.حالا بفهمین احمدی نژاد چیکارتون میکنه
پاسخ
avatar
علی
امروز ۱۵:۱۰

شما وبصیرت تو مناظره ها منتظر روحانی 100روزه هستیم
avatar
ابراهیم
امروز ۱۵:۱۲

دمش گرم هنوزم توی دل من جا داره ?????
پاسخ
avatar
امین
امروز ۱۵:۴۹

اومدن دوباره مملکت روبه غارت ببرن
avatar
زهرا
امروز ۱۶:۰۰

امان از حب قدرت خدا هرکسی را یه جور امتحان میکنه خوب بنده خدا ۸ سال بودی حالا زمین به آسمون نمیومد که گوشه کارو تو یه جای دیگه بگیری. اگه قصدت خدمت هست. اینجوری اعتبار خودت رو در ولایتمداری از دست دادی متاسفم
avatar
آتی
امروز ۱۶:۰۲

خیلی بی ادبه به حرف آقا گوش نکرده,ضمنا یه سری مثل اینکه یادشون رفته ۸سال چی کشیدیم,هر روز گرونی و بدبختتر شدن مردم,آدم عاقل از یه سوراخ مگه چندبار باید گزیده بشه.خواهشا سریع جو انتخابات نگیردتون و طرفداری بیخود از کسی نکنید,همه جوانبو بسنجید,با کل کل,نمیشه رییس جمهور انتخاب کرد و مملکت رو اداره کرد.
پاسخ
avatar
ایرانی
امروز ۱۶:۰۵

شاید این مرد شجاع به نفع دوستش بره کنار…لطفا زود قضاوت نکنید….در هر حال مثل بعضیا بزدل نبود که انرژی هسته ای مون رو با کالای چینی عوض کنه…..درود بر احمدی نژاد
پاسخ
avatar
احمدی نیا
امروز ۱۶:۰۵

زنده باد مرد دلاور ؟اولین رای من به محمود احمدی نژاد است
پاسخ
avatar
ابی
امروز ۱۶:۱۳

یک جاهایی از مملکت هنوز مونده که آباد بشه میخاد بیاد تا کار رو خودش تمام کنه .روحانی که نتونست. میگن کار را که کرد آن که تمام کرد فاتحه

 آقاي احمدي نژاد تيشه به تنه كليه زيرساخت هاي مملكت زد و
آقاي بقائي آمده تا تيشه به ريشه بزند
ولي ايشان يادشان باشد كه مردم عوض شده اندو مردم سال 84 و 88 نيستند .آره داداش مواظب باشد پات نره رو پوست خ ر ب و ز ه .!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
قابل پیش بینی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
همزمان یا این اقدام در حال حاضر سایت تابناک هک شده و میشه بارها در نظرسنجی رای داد .

جالبه که ارای احمدی نژاد فقط در حال افزایش است !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
فقط يك خوبي ممكنه داشته باشه حضور ايشون اين هم اينه كه به امريكا بگيم ما هم يه كله خراب مثل ترامپ داريما!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احمدی محبوب قلبها
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
آماده دلار 7هزار تومانی و پراید 40 میلیونی باشیداگر احمدی نژاد رئیس جمهور بشه
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اگر کسی خسارتی نه به یک کشور بلکه حتی به یک فرد وارد کرد باید در صدد جبران و توبه برآید. آقای احمدی نژاد انگار هنوز نمی داند چه صدمات جبران ناپذیری در آن 8 سال به کشور و انقلاب وارد کرده است که دوباره می خواهد ادامه دهد! این مصداق آنان که ندانند و ندانند که ندانند است!!
عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
56
429
پاسخ
دوستان کسی مضنه سنگ پا رو نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
رئیس دولت پاک دستان ظاهرا خودش رو بالاتر از توصیه های رهبری می دونن، خدا کنه در باره اون سخنرانی درباره شخص اول مملکت اشتباه کنم، مگر نه اوضاع وخیم میشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یه روزی یه نفر تووی مناظره های سال 88 به همه هشدار داد ولی همه نشنیدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
كسيكه مزه فدرت رو بچشه ديگه ولش نمي كنه. از در بيندازي بيرون از پنجره مياد تو. قضيه اينه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
37
267
پاسخ
بابا اعتماد به نفس!
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بايد بگي بابا عجب رويي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بگو اعتماد به سقف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
28
185
پاسخ
بابا اعتماد به نفس!
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
43
293
پاسخ
کسانی که دم از اطاعت از ولایت فقیه میزنند. اطاعت و حرف شنوی این آدم را از رهبر دیدید. برخلاف توصیه مستقیم رهبر به ایشان درباره عدم حضور در انتخابات باز هم خود رای عمل کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
36
239
پاسخ
ای وای، باز هم احمدی نژاد!!!
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
312
60
پاسخ
من طرفدارشم رأیمم بش میدم ولی بنظرم اشتباه کرد اومد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
44
165
پاسخ
ای وای، باز هم احمدی نژاد!!!
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
180
33
پاسخ
من طرفدارشم رأیمم بش میدم ولی بنظرم اشتباه کرد اومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
منفی های بالا برات کم بود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
30
239
پاسخ
هاشمی کجایی که خوب این جماعت را می شناختی! البته اینها همه زرگری است و به نفع یک نفر کنار می روند ولی برای جلب توجه برای آن یک نفر حتی حاضرند از رهبری هزینه کنند
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
143
54
پاسخ
امیدوارم فقط قصدشون گرم کردن تنور انتخابات باشه نه نفی رهبری!
پاسخ ها
وهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
در هر صورت اشتباهههههه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اتفاقا کاس تایید صلاحیت بشه … تکلیف مملکت یکسره می شه (به حول و قوه الهی)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
32
244
پاسخ
واقعا داره به شعور همه توهین میکنه
اون از 88 که مملکت رو به آشوب کشوند اونم از الان که خواب دیده برای رد صلاحیت ها
پاسخ ها
آبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
تو که اطلاع نداری برو یکم جمع کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
22
257
پاسخ
دیگه وقتش از مملکت فرار کرد !!!
پاسخ ها
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
قولو للعالمین اننا هنا صامدون
به جهانیان بگوئید که ما اینجا ایستاده ایم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
وایستا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
ای ول داداشی
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
256
117
پاسخ
ایول احمدی نژاد ، دمش گرم
با مدارکی که از آقایان داره حتما” صلاحیتش تأیید میشه .
من و خانوادم بهش رأی میدیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
آفرین تو خانواده !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
……….ما بهش رای نمی دیم ولی
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خوب شد اومد. و ما هم بهش رای نمیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
279
79
پاسخ
روحانی بای بای……
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
چه مناظره بگم بگمی بشود
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
54
190
پاسخ
احمدي نژاد رد صلاحيت ميشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
نمی شود بعد از مناظره با روحانی به نفع یک کاندید دیگر کنار می رود
سیدمحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
34
175
پاسخ
مگر رهبری شما را از کاندیداتوری نهی نکرد و شما هم گفتی به امر رهبری تمکین می کنم؟!
شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
38
198
پاسخ
خوب شد احمدی نژاد اومد!
این بشر یک بار برای همیشه باید بفهمه که دیگه هواداری نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
از روحانی بیشتر رای میاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
172
60
پاسخ
من به شما قول میدم احمدی نژاد متاسفانه رای خواهد آورد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
28
187
پاسخ
اینم از ولایت مداری برادران اصول گرا . خوشم میاد خدا آبروی اصول گرایان رو میبره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
!احمدی نژاد منفعت گره نه اصول گرا!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
221
57
پاسخ
خدا رو شکر-احمدی قهرمان خوش آمدی خوش آمدی-به حق امام زمان که رئیس جمهور مائی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
معنی قهرمان رو هم فهمیدیم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
آخیش رفع خستگی شد. کلی خندیدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
امام زمان بزنه تو کمر هر چی دزده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
زهی خیال باطل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
25
149
پاسخ
اين بشر مشكل جلب توجه داره ، همش ميخواد يه كاري بكنه كه قابل پيش بيني نباشه و خودشو مطرح كنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
146
36
پاسخ
خدا رو شکر-احمدی قهرمان خوش آمدی خوش آمدی-به حق امام زمان که رئیس جمهور مائی .
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
107
59
پاسخ
آقای احمدی نژاد ظاهرا خیلی خودشیفته است و خبر ندارد که حمایت مردمی از او تنها به خاطر رهبری انقلاب بوده و بنده به عنوان کسی که دو دور به او رای داده ام حاضر نیستم به چنین شخصی که در مقابل رهبری ایستاده رای دهم لعنت بر جریان انحرافی
عبداللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13
145
پاسخ
با آمدن محمود چه شیر تو شیری میشه انتخابات!!!!
دولا دولا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
19
124
پاسخ
احمدی نژاد می گوید نهی رهبری صرفا یک توصیه بوده. بسیار خوب.
فرضا حرف رهبری توصیه بود. آیا قول شما به رهبری برای عدم شرکت در انتخابات هم تعارف بود؟
شتر سواری دولا دولا نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
وقتی میبینه اسلام وکشور در خطره وظیفه شرعی اش حکم میکنه که شرکت کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
آقای ناشناس می شه لطفا از اسلام برای چنین افرادی هزینه نکنی،امثال شما فکر می کنید جای خدا نشستید و باید همه را ببیرید بهشت!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
این حس خطرش منو کشته !!!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
52
40
پاسخ
آقای احمدی نژاد ظاهرا خیلی خودشیفته است و خبر ندارد که حمایت مردمی از او تنها به خاطر رهبری انقلاب بوده و بنده به عنوان کسی که دو دور به او رای داده ام حاضر نیستم به چنین شخصی که در مقابل رهبری ایستاده رای دهم لعنت بر جریان انحرافی و مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
44
60
پاسخ
حداقل تا پایان مناظره ها باید بمونه تا ببینم روحانی چی برا گفتن داره. به این میگن یه دوئل واقعی
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13
174
پاسخ
نمیدونم چرا تا خبر خبری از احمدی نجات میزنن یاده اون بنده خدا میوفتم که میگفت اقاجان من احساس خطر میکنم ما با پدیده ای مواجهیم که به دوربین زل میزند و دروغ میگوید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خدایی یادش بخیر … مصدق زمان
آزاده
| Netherlands |
۱۴:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خداییش یادش بخیر. جه قدر دلمون براش تنگ شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
36
61
پاسخ
حداقل تا پایان مناظره ها باید بمونه تا ببینم روحانی چی برا گفتن داره. به این میگن یه دوئل واقعی
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
همیشه دوئل یرای قدرت
کی دوئل بشه واسه مردم این کشور؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
19
78
پاسخ
یه ماه پیش گفته بود بخاطر توصیه رهبری شرکت نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
چه ساده هستین همش بازیه
عادل عارفی زاهدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
226
67
پاسخ
به کوری چشم تمام بدخاهان و حتی تابناک احمدی قهرمان حامی مستضعفین اومده ثروتمندان سوراخ موش پیداکنید قهرمان داره میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
😀
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خوش به حال ثروتمندان،دوباره دلار 4 برابر میشه و خونه و ماشین خارجیشون و ثروتشون 4 برابر،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یاد خاوری و زنجانی مستضعف افتادم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اگه دیدیش سراغ پول های مفقودی رو بگیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بعد از آن همه اختلاس دیگه باید جریان انحرافی خودش ثروتمند شده باشه
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
منفی هایی که در تمام پیام ها برای این اعجوبه خود شیفتگی داده شده خود مبین وضعیت آقای احمدی نژاد هست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مشخصه تا پخته شدن یه سه سال دیگه راه داری!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
فكر كنم تو خود احمدي نژادي كه با اسم مستعار پيام ميذاري.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
7
پاسخ
از این بابا خوشم نمیاد ولی بین مردم کوچه و بازار از رییسی و قالیباف و … بیشتر رای داره
مهدی بصیرتیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11
4
پاسخ
ما امت مسلمان و مومن ایران اسلامی به هیچ عنوان از شخصی که از رهنمودهای مقام عظمای ولایت تبعیت نمی کند حمایت نمی کنیم و از شورای نگهبان درخواست داریم این شخص که فریب جریان انحرافی را خورده است رد صلاحیت کنند ما امت مسلمان و مومن ایران اسلامی یکپارچه و با 80درصد آرا ایت الله رییسی را به بهارستان خواهیم فرستاد
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9
3
پاسخ
عاليه احمدي رييس هرچي مرده
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
15
پاسخ
بنده اگر فقط ایشون و چنگیز خان مغول کاندیدای ریاست جمهوری میشدن قطعا به چنگیزخان رای میدادم
قنديل
|

|
۱۲:۵۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5
2
پاسخ
تمام اهل فقر ونيازمندان وحاشيه نيشنان وروستائيان واستانهاي محروم به او وطرف داران احمدي نژاد راي مي دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
2
پاسخ
همه ما باید تابع واقعی رهبری نظام و قانون اساسی کشور باشیم و باید قدر امنیت و آبادنی کشور عزیز و ایران اسلامی را بدانیم و به تداوم این امنیت و آبادانی با جان و دل کمک کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
6
پاسخ
سلام بر یارانه250هزار تومانی و البته دلار20هزار تومانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5
53
پاسخ
از سفرهای آقای احمدی نژاد از ماهها قبل مشخص بود کاندید خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
14
55
پاسخ
امیدوارم تا آخر بمونه تا تکلیف همه روشن شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
69
40
پاسخ
دمت گرم احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
6
پاسخ
احمدی نژاد آمد تا رسالتش را تمام کند و هر آنچه را که کمترین سودی به مملکت می رساند، از میان ببرد، و نهادها و بنیادهایی را که در دولت قبل نیمه جان از زیر دستش در رفتند، اینبار کاملا نابود کند، اما مطمئنا تصمیم وی برای آمدن، تصمیمی کاملا شخصی نبوده است، و افراد قدرتمندی پشت سرش ایستاده اند
سنگ پا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
2
پاسخ
یعنی این بشر رو باید محصور کرد..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
6
پاسخ
سال 76 رهبری به میر حسین موسوی که قصد کاندیداتوری وثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را داشتند گفت مصلحت نیست که در انتخابات شرکت کنید ایشان هم گفتند چشم وشرکت نکردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11
42
پاسخ
خدا شفات بده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
12
58
پاسخ
یه عده هنوز مشغولن تا اون سنگی که احمدی نژاد تو چاه انداخته در بیارن هنوز نتونستن حالا اومده می خواد از اساس کل چاه رو خراب کنه رو سر همه
اکبر
|
United States
|
۱۳:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11
45
پاسخ
همیشه آرزو میکردم جسارت و استادگی احمدی نژاد با عقل خاتمی ترکیب بشه.
مثلن طی یه عمل جراحی مغز خاتمی در بدن احمدی نژآد قرار بگیره . البته عمل پیوند رو یک جور دیگه هم میشه انجام داد !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
داداچ داری اشتباه میزنی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9
48
پاسخ
الان معلوم شد کی بصیرت داره کی بصیرت نداره؟
قادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
34
23
پاسخ
هرکس برخلاف نظر ولی عمل کند ان شاالله مرده سیاسی خواهد شد
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۲۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7
52
پاسخ
من از شورای نگهبان عاجزانه درخواست دارم که صلاحیت ایشان را تایید کنند تا در مناظرات انتخاباتی آقای مهندس “غ” و و آقای دکتر “ر” ایشان را شسته و بر روی طناب آویز کرده تا خشک شوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
شک نکن احمدی نژاد فقط دنبال فرصت برای
مناظره است و مطمئن باش به عنوان کاندید نهایی شرمت نمیکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6
54
پاسخ
ما احمدی نژاد را شناخته بودیم ایکاش همه شناخته بودند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
27
22
پاسخ
گنه ماست اگر علی تنهاست ! دیگر حجت بر همه روشن است
مشدقاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6
38
پاسخ
خوشبحال این مملکت ایران که چنین کاندایای ریاست جمهوری دارندکه کشورراگل وبلبل نموده بودوحالامی خواهدتاج گل برسرهمه ایران بزند(بدبخت ملت )
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11
29
پاسخ
با سلام. از کاندیداتوری احمدی نژاد و امثالهم نباید ترسید چون واقعا دیگه پایگاه اجتماعی چندانی نداره. این افزایش آگاهی مردمه که اون رو و تفکراتش رو شکست میده.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
59
17
پاسخ
احمدی نجاد خوش امدی بیا یکم یارانه ها را زیاد کن . زنده باد بهار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
يه چند ساليه كه قيمت خونه تغيير نكرده. بازم وقتشه كه يه دفعه سه برابر بشه.. دلار 1200 تومني رو كرد 3600 تومن كه دلار بفروشه يارانه مردم رو بده. اما قيمت همه چيز رو سه برابر كرد. 100 برابر اون به اقتصاد كشور ضربه زد. تمام خونه ها تمام محصولات همه چيز سه برابر شد كه آقا مي خواست دو زار با فروش دلار بيشتر گيرش بياد و دولتش رو بچرخونه. يا تو گروني دلار لفت و ليس بكنند.( رانت اطلاعاتي )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10
40
پاسخ
بیچاره مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احمدی نجاد!!!
لااقل فامیلشو اول یاد بگیر بعد ادعای طرفداری کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11
33
پاسخ
احمدی نؤاد به نظرم صادق نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
به نظرت صادق نیست…. !!! بیدار شو داداش هنوز که خوابی….؟؟؟؟؟
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10
23
پاسخ
دکتر تو باید می آمدی تا کلماتی مثل حصر و بصیرت و فتنه دوباره معنی شوند و اینبار چیزی برای هزینه کردن برای تو نمونده برگرد به دانشگاه و درس
منطقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
45
پاسخ
اگرواقعاطرفدارنداردبگذارندکاندیدشودوتوسط مردم حذف وردصلاحیت گردد
هوشیانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9
56
پاسخ
اژدها وارد می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
جالبه اگه عكسش رو بجاي بروسلي بگذارند.
محمد رضا عابدی جندانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
45
13
پاسخ
بنده در دو دوره ریاست جمهوری به او رای دادم چوت فکر میکردم تابع ولایت است اما الان نه واقعا که هیچی برا گفتن نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
از خود احمدي نژاد بدتر امثال تو هستند كه انشاالله خداوند مملكت را از آسيب امثال شما حفظ كند.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
69
25
پاسخ
با سلاممحمود قهرمان آمد حامی قشر مستضعفین و محرومین ) یوسف پیامبر آمد
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
انصافا که خیلی شبیه حضرت یوسفه
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بله چند روز دیگه میشه امام زمان
البته کسی بشقاب واسه نهار بذاره واسه امام زمان بیشتر از این از طرف دار بعید نیست پیامبر بخوانند او را
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اون یوسف پیامبر را خوب اومدی!!! واقعا تمام حرفاتون هم مثل این ادعاتونه
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
23
35
پاسخ
آزادی یعنی این .بذاریم همه بیان بذاریم مردم انتخاب کنن .دکترای احمدی نژاد برخاسته از رشته ریاضی البته بدون سهمیه بیانگر هوش بالای اوست اشتباه ما اینکه او رو دست کم میگیریم بعد دچار توهم تقلب میشیم ببینید حتی همین نخوه آمدنش چقدر زیرکانه بود همه معادلات رو به هم ریخت الان هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان در کما هستن پس هوشمندانه با رقیب مبارزه کنیم و گرنه گل می خوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دكتراش كه تو ترافيكه. اون ميگن مساله داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
42
19
پاسخ
تا آب هست کسی تیمم نمیکند
احمدی عزیزم وقتی تو باشی دیگه بقایی کیه؟
خیلی مردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
50
22
پاسخ
رای ما فقط دکتر احمدی نژاد
شک نکنید بیاد ریس جمهور میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
12
31
پاسخ
زبونم لال زبونم لال اگه ایشون رای بیاره مغازه رو میفروشم دلار میخرم
بازم بگم بگم ها شروع شد!!!
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
28
19
پاسخ
متاسفانه احمد نژاد هر روز از فرمایشات مقام معظم رهبری یک برداشت تازه میکنه!!!! یکی نیست به این و مشایی و یقایی بگه برین خودتونو مسخره کنید…. مردم ما قلبی و فکری و جانی ولایتی هستند نه مثل بعضی مسئولین حرفی!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
18
7
پاسخ
با سلام. بهتر بود ایشون توصیه رهبر عزیز رو در خصوص حضور در انتخابات رو مد نظر قرار می دادند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
33
15
پاسخ
اومده بی عدالتی های روحانی را از بین ببرد. درود بر احمدی نژاد عزیز، یارانه ها 6 برابر میشه
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اره قیمت ها 10 برابر میشه
ساده ی ها پراید از 8 میلیون به 22 میلیون تبدیل شد به خاطر هزار تومن45
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
35
پاسخ
دیرین دیرین. این قسمت ظهور هاله نور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
29
پاسخ
در نظر بگیرید رئیس جمهور ایران احمدی بشه از اونو رئیس جمهور آمریکا ترامپ …
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10
10
پاسخ
احمدی نژاد ترور میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خدا نکنه! امام زمان حافظشه
مراد علی دوکوهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
39
16
پاسخ
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرااااااااااااا

بهترین خبری بود که امسال شنیدم
درووووووووود بر حامی مستضعفان جهان رئیس جمهور مردمی دکتر احمدی نژاد
حتما رای میاره
رحانی بای بای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7
25
پاسخ
تشنه قدرته به خدا مشکل داره مشکل خدا به دادمون برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
هم تشنه قدرت هم اين كه نوعي فرار به جلوست. با اين كار از محاكمه فرار مي كنه. به روحاني گفته پول نفت رو چه كار كرده اي. كسي نيست بگه تو 800 ميليارد رو چي كار كردي.
صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
38
پاسخ
انتخابات ریاست جمهوری کشور ما از جام جهانی فوتبال جذابتره!!یک ماه درگیریم ولی خوش میگذره!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خیلی حرف جالبی زدی. کاملا موافقم
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
36
پاسخ
بگزارین بیاد و مردم رای بهش بدن تا ببینید اون 27 میلیون رای 88 قضیش چی بوده!
سید عباس محمدی
|

|
۱۳:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
16
12
پاسخ
در دوره های قبل مردم بخاطر رهبری به ایشان رای دادند ای کاش تا اخر می موند تا مشخص بشه چقدر رای داره درود بر روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6
21
پاسخ
احمدی نژاد تور و به خدا کمی از این اعتماد به نفست را به من عاریه بده.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
32
11
پاسخ
با سلام بر ساحت مقدس امام زمان و همراهان واقعی ایشان.
از آقای احمدی نژاد خواهشمند ام از آقایان دکتر عباسی ، دکتر راعفی پور، دکتر حجت السلام والمسلمین پناهیان – دکتر کوچکزاد- سردار قلم حسین شریعت مداری- برادران مداح اهل بیت کریمی و حدادیان- دکتر ازغندی- دکتر عباس جدیدی ….تشکیل دهند انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
با دکتر جدیدی موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
همه افراد نامبرده شده خوبن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
چرا فقط جدیدی ؟ همه خوبن
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
24
11
پاسخ
رای فقط احمدی نژاد
ناشناس
|
Japan
|
۱۴:۰۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
14
پاسخ
احمدى نژاد آمده؟؟!!!!!دوباره،،،، !! اعتماد به نفس در حد عالى.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8
17
پاسخ
خیلی هم خوب شد حالا میاد با رییسی اینا درگیر میشن و روحانی اول میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7
24
پاسخ
این یارو احمدی نژاد دوره های گذشته ریاست جمهوری مسولین دلسوز نظام مانند آقای هاشمی را زیر سول برد و مملکت را به آشوب کشید و 50 سال به عقب برد، حالا نوبت به ولایت رسیده و آشوب و بلوا درست کردن….
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
متاسفم برای کسانی که هنوز هم متوجه نشده اند که این آدم مشکوکه
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
0
پاسخ
مشکل مملکت ما نگاه کردن به بقیه است
نمونش آقای روحانی منتظر دنیا با ما خوب بشن تا بتونیم ی کاری بکنیم
احمدی نژاد هم فقط میخاد بگه ما برتریم و با همه دنیا کل کل کنه و منزوی کنه مملکت رو
هیچ کدوم فکر ساختن مملکت با جوونا نیستن
این ماییم که باید مملکتو بسازیم نه دولت روحانی نه دولت احمدی نژاد کار زیادی نمیتونن بکنن
شاید آمای خوبی باشن ولی سیاست دنیا اونا رو خورد میکنه مگه اینکه اقتصاد خوبی داشته باشیم
چیزی که هیچ کدوم به فکرش نیستن
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8
14
پاسخ
به نظر من احمدی نژاد دست به انتحار سیاسی خودش زد.
و هدفش از ثبت نام فشار به شورای نگهبان است برای تایید صلاحیت بقایی است.
و این پیام رو میده که اگر بقایی رد صلاحیت شود من خودم در صحنه انتخابات باقی می مانم و ماندن من در صحنه به ضرر اصول گراهاست چون سبد رای اونها رو خراب میکنه .
در نهایت کسی که از این ماجرا سود می بره رئیس جمهور فعلی یعنی شخص آقای روحانی است.
و انتحار سیاسی احمدی نژاد هم به این دلیله که با نادیده گرفتن توصیه رهبری اکثریت رای خودش بین مردم رو از دست داد .ولی اگر به این توصیه گوش می کرد می تونست چهار سال بعد دوباره ریاست جمهوری رو پس بگیره و اتهام 10 روز خانه نشینی رو از خودش برطرف کنه.و اعتماد توده مردم رو به خودش برگردونه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دلت خوشه هاا 4 سال دیگه کی زنده است کی مرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
تحليل خوبي بود.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
1
پاسخ
آقاى احمدى نژاد اصولا با مفاهيمى مثل سرافرازى و شكوه ملت، عدالت، خادم ملت و على الخصوص پاك دستى غريبه به معناى واقعى هستند…
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
16
پاسخ
بسه بابا خر کردن مردم بسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
30
پاسخ
کفن پوش ها کجان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یا روی دیوار سفارت بنگلادش یا در حال بهم زدم کنسرت استاد ناظری
ناشناس
|
Australia
|
۱۴:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
33
17
پاسخ
به کوری چشم بدخواهانش
زنده باد آقای دکتر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
استرالیا خوش می گذره ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
حامیان فرامرزی فیلتر شکن بدست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
شما از اون بورسیه های احمدی نژادی با معدل 10 نیستید ؟
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
7
پاسخ
واقعا احمدی نژاد حامی مستضعفان جهانه؟!
انصافا خودشداره مینویسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
4
پاسخ
حاجی چرا?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
8
پاسخ
این حرف ها را ول کنید ما مردم همیشه مردم میمانیم ما کارگران و کارمندان همیشه کارگر و کارمند انتخابات به نفع کسانی است که سرمایه گذاری میکنند
شهریار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6
18
پاسخ
احمدی نژاد یه ادم معمولی نیست اون با تفکر متفاوت روبه انقراضش شاید بخواد هرکاری بکنه مثلا کاندید معرفی کنه یا خودش سودای ریاست جمهوری توسر داشته باشه و برا رسیدن به اون هرکاری از جمله ایستادن جلوی رهبری و یا به هم زدن ارامش داخلی کشورروداشته باشه ولی داداشا و ابجیاگلم مهم اینه که ماها عاقل باشیم و دوباره نبایدتوی یه شرایط احساسی بلاهای 8 ساله اونو فراموش کنیم و به خودش یا افراد باندش رای بدیم .پس همه باید حواسمون جمع باشه و به یکی رای بدیم که عاققققققققققل باشه و …….نباشه.
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
32
18
پاسخ
درود براحمدی نژاد
امیدواریم بمونه ودوباره انتحاب بشه
درسته توزمان احمدی نژادگرانی بود ولی رکودنبود
الان هم رکوده هم گرانی
بهترین گزینه احمدی نژاد
ناشناس
|

|
۱۴:۲۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
30
20
پاسخ
درود بر احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6
5
پاسخ
زنده باد کسی که بعد انقلاب ، تنها رییس جمهوری بود که که ایران رو اتمی کرد گشور رو صنعتی کرد بافت فرسوده رو نو کرد عزت ایران رو تو دنیا بالا برد ، زنده باد احمدی نژاد بنده و تمام خانواده و فامیل به ایشان رای میدیم در صورت رد صلاحیت ایشان به هیچ احدی رای نخواهیم داد
مری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
1
پاسخ
این یارو مشایی هنوز زندس که!!!!!
آزاده
|
Netherlands
|
۱۴:۳۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
6
پاسخ
یادش بخیر اونی که می گفت ؛ با پدیده ای و به رو هستیم که به دوربین زل می زنه و دروغ می گه! یادش بخیر…!
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
3
پاسخ
سلام-خوش آمدی احمدی انشالله ایندفعه همه باندهای فاسد رو بروفی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
15
14
پاسخ
ترامپ رئیس جمهور امریکاواحمدی نژاد هم رئیس جمهور ما.چه می شود.اما احمدی بهتر از روحانی است.روحانی فرد خوبی برای ریاست نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
11
پاسخ
باور من این است که امروز در زیست اجتماعی در شرایطی که لایق آن هستیم قرار نداریم چون پول نفت رفت و فقر در دولت شما تشدید شد و توهمات جای واقعیات را گرفت لولو کجاست تو رو بخوره
مسعود داموس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6
16
پاسخ
هدف بازارگرمیه. قبل از انتخابات انصراف میده
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اتفاقا میذارن بیاد مطمن باش رای نمیاره خودش ضایع

میشه میره در ارشیو تاریخ
افشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
21
15
پاسخ
خدا رو شکر که آقای دکتر احمدی نژاد تو انتخابات شرکت کردند . رای ما فقط احمدی نژاد ولا غیر . ترسیدید آقای دکتر احمدی نژاد اومده . شرکت در انتخابات آزاد هستش .
. مردم دکتر احمدی نژاد رو میخوان فقط .
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7
17
پاسخ
رای ما قاسم شعله سعدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
2
پاسخ
وحانی با اقتدار به همشوت جواب محکم و قاطعی در انتخابات خواهد داد و افراطیها را برای همیشه از سر این ملت بزرگ کنار خواهد زد
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
5
پاسخ
این حرکت نشون میده که تیز بینی و آدم شناسی مرحوم آیت الله هاشمی چقدر بوده. حیف که به اون توصیه ها گوش نکردند و نتیجه اش شده
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
4
پاسخ
دارند رقص کردی میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
4
پاسخ
امشب بيمارستا نها جاي خالي ندارد سكته را ميزنند دكتر خوش امدئي
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5
5
پاسخ
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
6
پاسخ
بابک زنجانی ها وقاضی مرتضوی ها آماده باش باشند .
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
8
پاسخ
خدا رحمت کند هاشمی عزیز را _ و چقدر این روزها جای او خالی است_ که وقتی از شیخ محمد یزدی شنید که می گفت مشایی احمدی نژاد را سحر و تابع خود کرده است ،به او گفته بود :اصل فتنه خود اوست نه مشایی!
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
3
پاسخ
شوالیه تاریکی برمی خیزد
hajiagha
|
Canada
|
۱۴:۵۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
3
پاسخ
اقای ریسی متاسفانه تجربه احمدی را ندارد در اداره مملکت تا یاد بگیرد لطمه های زیادی وارد می شود من احمدی را همیاری خواهم کرد از کانادا تویتتر ۲۲ هزار نفری به نام او شد
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
5
پاسخ
اصولگرایان تشنه قدرت
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5
5
پاسخ
بهار بازم بيا عشق رو بيارش
دل هميارى رو قصد نكارش
درود بر مرد بهارى
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
11
پاسخ
باید به تمام افراد حرمت قائل شد. میزان رای ملت هست .امام خمینی
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7
11
پاسخ
درود بر روح بزرگ هاشمی رفسنجانی که اورا خوب شناخت واین ثبت نام سندی برای این حرف است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7
6
پاسخ
اگه تا امروز نظر مثبتي نسبت به آقاي احمدي نژاد داشتم امروز كاملا مطمئن شدم كه قابل اعتماد نيست چون به توصيه رهبري عمل نكرده من كه با جان و دل در انتخابات 88 براشون كار كردم امگان نداره بهشون راي بدم
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
14
پاسخ
بهتر بود احترامو حرف رهبرو نگه می داشت. پس کجان حزب اللهی های فدایی رهبر…….
پاسخ ها
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احتمالاً رفتن یه جایی سفارت یه کشوری رو آتیش بزنن…………..
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
3
پاسخ
یاران دکتر احمدی نژاد:
گلمحمدی:
✨✨✨✨
✨⭐️
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
6
پاسخ
احمدی نژاد اومده تا شورای نگهبان رو برای تایید صلاحیت بقایی تحت فشار قرار بده. یعنی به شورای نگهبان میفهمونه که اگه بقایی رد صلاحیت بشه من هم انصراف نمیدم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
9
پاسخ
یا حسین
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
2
پاسخ
وقتی متن رو خوندم ب ویژه اون جایی ک گفتید رهبری احمدی نژاد رو منع کرده یاد سخن مهران مدیری افتادم ک گفتش : “بس‌که همه قلم‌هایشان را فروخته‌اند” ب گفته خود رهبری و خود آقای احمدی نژاد رهبری تنها توصیه کرده بودن نه چیزی بیشتر و نه کمتر.
احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
12
6
پاسخ
رای ما فقط حامی محرومان، شجاع، باغیرت، اهل اقدام و عمل، نوکر مردم، دکتر محمود احمدی نژاد.
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5
10
پاسخ
بعد از احمدی نژاد حتما رضا پهلوی هم به فکر کاندید شدن می افته
dadvar
|
United States
|
۱۵:۱۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
12
پاسخ
حالا بر عده اي معلوم گرديد كه چه كساني تابع نظام و رهبري هستند و عامل فتنه 88 كي بوده است…..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دقیقاً همینطور است . فقط کمی صبر کافی بود که حقیقت ماجرا روشن شود که شد .
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
8
پاسخ
یارانه ها بیخودی 6 برابر نمیشه آب و برق و گاز را ضربدر 15 می کنند 2 برابر ازت پس می گیرند
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
0
پاسخ
پس ایشان به خطری بقایی و مشایی آمده نه مردم . معلوم صد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
4
پاسخ
منع ؟؟؟؟؟
منظورتون نهی هستش؟؟؟؟
رهبر خودشون گفتند باید طبق مر قانون عمل بشه،قانون هم برای همه یکسانه،شما اگه راست میگی قانون اساسی بیار بگو اینجا گفته فلانی کاندید بشه بهمانی نشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9
6
پاسخ
درود بر ناجی ایران.احمدی نژاد روحی فداک…
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
6
پاسخ
عملكرد بد روحاني مساوي پيروزي احمدي نژادها است
امیر
|
United States
|
۱۵:۲۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
7
پاسخ
با انتخاب این شخص یک جنگ خارجی و چند جنگ داخلی خواهیم داشت.
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
5
پاسخ
آماده دلار 7هزار تومنی ؛ سکه دو میلیونی و پراید چهل میلیونی باشید اگه احمدی نژاد رئیس جمهور بشه…………..از من گفتن بود و از شما……………………….

 آیا حرف رهبر معظم نباید برای ایشان حجت باشد که صلاح نیست ایشان شرکت کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بصیرت یعنی زود هر چی رو شنیدی باور نکنی و تحلیل داشته باشی.متاسفم بعضی از مسولین باز زود قضاوت کردن.یک نمونه کوچک زاده.
اگر احمدی نژاد قصد جدی داشت بقایی رو نمی گذاشت کاندید بشه.دکتر خودش می دونه این دفعه نباید رو حرف آقا حرف بزنه اما دید با چند تا سایت و کانال تلگرام نمی تونه از بقایی حمایت کامل بکنه و پته این دولت راستگویان رو رو آب بریزه.اومد که مثل تریلر بقایی رو بکشونه جلو و جواب ۴ سال بی انصافی دولت راستگویان رو بده و به نفع بقایی بره کنار.
همچنین به نظرم این گروه دیدند که اگه هیچ کاندیدی نداشته باشند سرشون از دولت آینده در صورت پیروزی اصول گرایان بی نصیب می مونه گفتن با رو کردن بقایی دو نشون می زنیم اگه اقبال به بقایی بود که هیچ اگر نبود به نفع نماینده اصول گرایان انصراف بده تا در دولت بعدی در صورت پیروزی اصول گرایان سهمی از وزارت خونه ها رو داشته باشند.
دوستان پیرو ولایت شک نکنید که احمدی نژاد انصراف می دهد.
یا علی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
20
64
پاسخ
ضد ولایت فقیه ترین فرد ایرانی
هادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7
54
پاسخ
خوش آمديد!
با اين ثبت نام مسير انتخاباتي پرفراز و نشيبي رو پيش رو خواهيم داشت!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10
62
پاسخ
تشنه قدرت!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13
73
پاسخ
ایشان با این حرکت نشان دادند که التزامی به ولایت فقیه ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8
61
پاسخ
این ادم حتی وقتی بهش می گن این طرفاپیدات نشه بازم میاد!!!!!!!!
آریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
48
9
پاسخ
من طرفدارشم ولی نباید این کارو میکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6
37
پاسخ
دیگه وقتی بوقچی تراکتورم کاندید شده…
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5
44
پاسخ
یا حضرت عباس چه نقشه ای دارن اینا باز چه خوابی دیدن
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8
51
پاسخ
واقعا این مملکت داره به کجا می ره؟!!!!!!!!!!!! مگه نگفت که نمی آد؟!!!!! مگه نگفتند که نیاد؟!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
34
پاسخ
خخخخهههه …. چه شود …..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5
45
پاسخ
خدا بدادمون برسه…بازبگم بگم شروع شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
12
64
پاسخ
توصیه آقا چی شد…
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احمدی نژاد و جریان همفکر اون اصلا ولایت فقیه رو قبول ندارند شما انتظار داری به توصیه اقا عمل کنه
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
29
57
پاسخ
بعید میدانم تایید صلاحیت شود اما اگر تایید شود احتمال رای اوردنش بسیار زیاد است
رجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5
51
پاسخ
خدا آخر و عاقبت همه را ختم به خیر کند . انشاء ا…
يك رنج كشيده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9
62
پاسخ
عجب رويی داره!
mojix
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
21
پاسخ
به به ، چه شود
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10
39
پاسخ
انسان جاه طلب و خود شیفته ، میزان ولایت پذیری ایشان هم معلوم شد. بعد از اون دهن کجی 11 روزه ، انتصاب مشایی به عنوان معاون اول و این هم رویارویی مستقیم … ولی امیدوارم تایید صلاحییت بشه و عیارش پیش مردم هم معلوم بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13
83
پاسخ
جالبه که آقای احمدی نژاد با اینهمه خراب کاری و لومپن بازی و اختلاسات فراوان در سیستمش باز میتونه توی انتخابات شرکت کنه ولی آقای دکتر خاتمی با اونهمه محبوبیت و افتخارات و اعتباراتی که برای نظام در صحنه داخلی و بین المللی آورد هنوز ممنوع التصویر میباشد.
پاسخ ها
آبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یه چیزایی هست که تو نمی دونی عزیزم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
29
پاسخ
بنازم به اين ولايت مداري و قولي كه داد !
نامور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5
26
پاسخ
واویلا به کشور..وای بر ایران..دیگه امیدوارم مردم ساده دل روستا بهش رایی ندند به خاطر یارانه….
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
18
پاسخ
خدا رحم کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
17
پاسخ
خدا رحم کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
22
پاسخ
با این رو برتابیدن از توصیه رهبری معلوم شد که خطاب سخنانش در اصفهان چه کسی است…
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
15
پاسخ
بخاطر این شرکت کرده که صحنه سیاسی را نبازد یعنی اگر حمید بقایی رد صلاحیت شد خود در صحنه بماند.
نامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
19
پاسخ
خدا به داد مردم علی الخصوص قشر ضعیف یرسه ایندفعه به احتمال زیاد همه به شغل دوم گدایی مشغول میشوند.چون علی رغم اینکه میگفت طرفدار قشر ضعیفه بیشتر پوادار جماعت رو پولدارتر کرد. و اینکه احتمال یک جنگ دیگه در پیش خواهد بود.خدا به فریاد مردم برسه.ایشون علی رغم اینکه گفته ولایت پذیره مشخص شد که اعتقادی به این حرفها نداره و به فکر دیکتاتوری خودشه.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
10
پاسخ
تنور سنگگ انتخابات کوره آهنگری شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10
8
پاسخ
تابناک کاملا یک جانبه و مغرضانه خبرهای احمدی نژاد رو پوشش نمیدی… مشخص هست که نمی خوای خبر براش کار کنی … این رویه به اعتبارت لطمه می زنه … همین یک خط خبر رو هم مشخص هست که با بی میلی کار کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
25
پاسخ
ااااااااااااااااااااااااااااای ول . خودکرده را تدبیر نیست .
25
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5
29
پاسخ
دوست عزیز این را بدان که هرکه محبوب تراست ازهمه مظلوم تراست .خدا سیدبزرگوار را حفظ کند تا حداقل ملت ایران به امید ایشان زندگی کنند
naser
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
12
پاسخ
کسی که امضا خودش رو قبول نداره چطور میخواد کشور رو اداره کنه. این آدم مشکل داره
رسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7
2
پاسخ
بابا جو گرفته ایشونو حالا یه ثبت نامی کردن ایشون یه خورده آبها از آسیاب بیفته خودشون انصراف میدن برمیگردن به مسیر اونوقت باید همه اتون برید برا کسب حلالیت!!!
عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
19
3
پاسخ
چرا ما ها فقط می خوایم امتحان ولایت پذیری را در آقای احمدی نژاد خلاصه کنیم ، در این چهار سال اخیر جناب آقای ریس جمهور محترم دولت تدبیر و امید همه ی فرمایشات رهبری را عمل کردند !!!!!!!!!!!!!
اون از مذاکرات ، اون از اقتصاد مقاومتی ، اون از مشکلات زیاد مردم و ….
کمی هم فکر کنیم بد نیستا!!!!!!!!
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
9
پاسخ
اونایی که از این احمدی نژاد حمایت میکردن امروز این آقارو بهتر شناختند مخصوصا آقای شریعتمداری وآقای بذرپاش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
7
پاسخ
این محمود هیچ کس وهیچ فکری جز خود قبول ندارد ودر این 8سال که چ سر این مملکت نیاورد………………..
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
8
پاسخ
اتفاقا کار خوبی کرد که با دوستانش شرکت کرد چون آنچه را در پشت پرده داشت و با زبان پنهانش کرده بود نهان کرد . ایشان در ظاهر اعلام می کند که پیرو ولایت فقیه است اما در عمل چیز دیگری دیده می شود. حتی اگر شخص خودش هم شرکت نکرده باشد و بطرفداری از همدستانش آمده باشد چیزی کمتر از نادیده گرفتن حرف رهبری نیست چون بنوعی به شکاف در جامعه و تفرقه ایجاد التهاب دامن می زند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9
0
پاسخ
کاندید شدنش و حمایتش فقط از رایای رئیسی کم میکنه و این خیلی بده چون جدی ترین رقیب روحانی رئیسیه.و روحانی نباید بازم رای بیاره.از طرفی محبوبیتشم بین خیلی از طرفداراش از دست میده چون دستور رهبر باید اطاعت بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
4
پاسخ
یک خواهشی هم که بنده دارم مشخص شدن وضعیت بصیرت است.
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
7
پاسخ
با وجود کسی همچون احمدی نژاد کشور ما دوهزار سال یا بهتر بگم دو میلیون سال نوری به عقب برمی گرده.اصلا شک نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
سال نوری واحد فاصله است نه زمان
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
5
پاسخ
بگم بگم . نه الان نمیگم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4
0
پاسخ
حرف مقام معظم رهبری اگر برای ایشان حجت نیست بداند که برای مردم ایران یک غریبه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
4
پاسخ
تنها کسی که نه مردم قبولش دارن نه رهبری نه امریکا
فقط خودسه و سه تا رفیقش
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
1
پاسخ
قحط الرجال است دوباره آمد مملکت رو بریزه بهم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
2
پاسخ
وقتش رسیده انتقام اتفاقات 88 از این موجود گرفته بشود و برای همیشه پرت بشه به اعماق تاریخ
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
4
پاسخ
این بشر احتمالا می خواد یه بحران درست و حسابی تو مملکت راه بندازه و دوباره کشور رو به چالش بکشه. اون وقت به کسای دیگه می گن “فتنه گر”. داداش تو خودت با این حرکت “برانداز” به حساب میای!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
2
پاسخ
با ثبت نام احمدي نژاد چيزي كه حاليم شد،‌ اينه كه عمري است سركاريم و بس! دعواهاي زرگري راه انداخته اند تا ما سرگرم باشيم و …. ما هميشه برده گان..خواهيم ماند
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
4
پاسخ
حتی اگر انصراف بده یا ردصلاحیت شه کار اصولگرایان را تمام کرد.برای اولین بار در طول این 40 سال حکم حکومتی پاره شد آن هم نه توسط ضدانقلاب و کمونیست و سلطنت طلب و حتی اصلاح طلب.بلکه توسط یک اصولگرا.اصلا قابل باور نیست.

اوه اوه چه شود؟!!! از طرف رهبر منع شده بود برای انتخابات. خودشم بیانیه داد که نمیاد پس چی شد؟!!

    !!!! IR ۱۲:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    356 72
    مردم بهتر تشخیص میدن کی مناسبه و کی نیست !
    محمد IR ۱۲:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    184 103
    نگران نباشید، قصد ماندن ندارد! صرفا برای تثبیت جایگاه بقایی و تأیید صلاحیتش ثبت‌نام کرده…
    کیان IR ۱۲:۲۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    337 237
    فتنه گر وارد شد
    * IR ۱۲:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    140 76
    خوبه که اعتراف میکنین که رئیسی و جمنا و روحانی در یک قطب هستن و فقط حضور احمدی نژاد انتخابات را دوقطبی میکنه ما که از اول میگفتیم اصلاح طلب و اصولگرا یک قطب هستند!
    م-ب IR ۱۲:۴۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    112 146
    تحلیل بنده اینه که اومده تا اینکه تو مناظرات از خودش دفاع کنه چون تو این 4 سال دولت روحانی خیلی از کم کاری های خودش رو تقصیر دولت قبل انداخت و نزدیکای انتخابات انصراف بده
    فامیل دور IR ۱۲:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    31 16
    فواره چو بلند شود، [عاقبت] سرنگون شود.. / مشرق! بزنگاه شما هم فرا رسید. در انتظاریم، مشیء و موضع‌تون رو صریحا مشخص بفرمایید، لطفا!
    مسافر IR ۱۲:۵۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    54 7
    برای این اومده بقایی تایید بشه داره کار سوپاپ اطمینان رو میکنه اگر بقایی تایید نشه من هستم اگر تایید شد به نفع اون کنار میرم
    ابراهیم IR ۱۲:۵۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    32 23
    شرایط الان عوض شده اون بنده خدا مرد شرایط عوض شده الان بنظر میرسه ورود دکتر منعی نداشته باشه
    علیرضا IR ۱۳:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    14 5
    آقای * ساده لوح! منظور از دو قطبی شدن، شاید دو قطبی بین نیروهای انقلابی بوده. نه اینکه بگیم روحانی و رییسی در یک طرف هستند.
    پرهام IR ۱۳:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    13 22
    آقا همه چیز مال این خوباس جنس خوب هم به اینا میرسه این بابا چی میزنه؟ فازش چیه
    شاپور IR ۱۳:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    25 41
    مقام معظم رهبری ایشان را نهی کرده بودند چون هاشمی زنده بود و فتنه می کرد ولی با فوت آن مرحوم دیگر درگیری بین این دو به وجود نمی آید با تشکر
    رسول صادق IR ۱۳:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    45 32
    ايشون با اين حركت نشون داد كه تبعيت از رهبري ندارد وخوبخود صلاحيتش نه براي اين بار كه براي 4 سال و8 سال ديگررانيز ازدست داد. يادمون باشه فرياد سربازان رهبري را كه ميگويند ” ما همه سرباز توئيم خامنه ايي گوش بفرمان توائيم خامنه ايي.”حالا ايشون نشون داد كوش بفرمان رهبري نيست پس نميتواند براي ايشون درهيچ جبهه ايي سرباز وفاداري باشد.
    ناشناس IR ۱۳:۲۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    36 31
    اصلا و ابدا طرفدار این بشر نیستم ولی اینو از کجا اوردی ؟ “از طرف رهبر منع شده بود برای انتخابات ” از کی تا الان شماها در جریان تصمیمات رهبری هستید ؟
    k IR ۱۳:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    10 4
    هیچ فرقی نمیکمه کی بیاد.غاقبت مردم یک چیزه ….یکماه مونده تا انتخابات ،هنوز معلوم نیست کی کاندیده!!!
    مسعود IR ۱۳:۴۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    18 23
    خطاب به ناشناس 12:28 فتنه 88 فتنه اکبر بود.
    مهران IR ۱۳:۴۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    31 38
    به عشق هرچی مَرده ؛ احمدی بر می گرده
    SE ۱۴:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    21 25
    منع شدن با بهتر است نیایی فرق دارد تا الان که از همه کاندیداها شایسته تر است.
    ددی SE ۱۴:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    20 25
    منع شدن با بهتر است نیایی فرق دارد تا الان که از همه کاندیداها شایسته تر است.
    مرتضیsk IR ۱۴:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    13 39
    احمدی نژاد می توانست یک قهرمان باقی بماند ولی با این اشتباه ، تمام شد

دلسوز مملکت IR ۱۱:۵۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
375 229
عدم پیروی از نصایح رهبری معظم انقلاب که از روی دلسوزی و مصلحت و برادرانه است نشان دهنده ی بی بصیرتی افراد است

    دوست IR ۱۳:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    20 19
    فقط برای تثبیت بقایی میاد بعدا انصراف میدهد.
    انقلابی US ۱۳:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    20 26
    پایانِ احمدی نژاد علی برکت الله
    مموتی IR ۱۳:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    10 17
    کنار میکشه . موقتیه

محمد IR ۱۱:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
216 256
خدایا شکرت

    s IR ۱۳:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    16 40
    خدایا شکرت که معلوم شد احمدی نژاد و روحانی هیچ فرقی با هم ندارند

سید IR ۱۱:۵۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
253 217
احمدی نژاد هم با این کارش به زباله دان نظام پیوست؛ از فرداست که بی بی سی و … ایشون رو فردی میانه رو و معتدل معرفی کنه. ببینید کی گفتم
محمدرضا کاوسی US ۱۲:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
255 178
اقای احمدی نژاد طبق فرمودیه حضرت اقا این دوره بهتر است شرکت نکنند

    00 IR ۱۳:۱۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    22 22
    البته با دقت در سخنان حضرت آقا یک برداشتی هم میشه از بیانات رهبر بزرگوارمان داشت و اون هم اینه که موردی برای رد صلاحیت شدن آقای احمدی نژاد توسط شورای نگهبان نمی بینند و از نظر حضرت آقا آقای احمدی نژاد هنوز هم صلاحیت ادره کشور ایران رو دارند.

محمدرضا IR ۱۲:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
204 87
پس قضیه نامش به رهبری و کسب اجازش که آقا فرمود به صلاح شما نیست چیه..!!؟؟؟

    اکبر IR ۱۲:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    222 57
    هیچی دیگه نظر خودش رو بالاتر دونسته
    ,, IR ۱۲:۳۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    139 84
    نهی رهبری بخاطر رفسنجای بود الان که دیگه رفسنجانی وجودندارن ..

pariiiiiii IR ۱۲:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
240 172
خیلی پرروست کشوررو به جنگ میکشونه !!

    محمد IR ۱۲:۲۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    170 74
    میریم که داشته باشیم جنگ های اخر الزمانی را این بابا کلا سرش درد میکنه واسه همچین موضوعاتی. حالام که ترامپ احمق از اونور رئیس جمهوره اینم بشه رئیس جمهورفک کن ببین چی میشه خخخخخ
    سجاد IR ۱۲:۴۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    92 39
    ما از جنگ نمی ترسیم ما از مسئول بی کفایت می ترسیم. اونم به لطف خدا دچارش نخواهیم شد.
    مهدی IR ۱۳:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    11 4
    شما موقعیت خودتون رو از قبال جمهوری اسلامی به دست آوردید. معلومه که جنگ رو دوست ندارید
    ناشناس IR ۱۳:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    10 4
    چقدر ترسوئین شماها اه اه . جنگ هم بشه به اسفل السافلین .
    ناشناس IR ۱۴:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    20 19
    با وجود ترامپ به یک رئیس جمهور انقلابی و شجاع و مقتدر مثل دکتر احمدی نژاد احتیاج داریم .
    بهرام IR ۱۴:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    12 35
    اون ممه را لولو برد محمود خان اگر پشت گوشتو دیدی تایید صلاحیت را هم خواهی دید

علي ۱۲:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
248 352
سلام . تازه بوي بهار رو امروز به مشامم خورد . احسنت برتو دلير مرد . الله اكبر يا علي

    م.ئ IR ۱۲:۲۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    183 118
    بوی گند تفرقه و نفاقه نه بهار.
    مهدی IR ۱۲:۴۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    133 52
    حماقت هم حدی داره
    روح اله.. IR ۱۳:۲۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    8 20
    علی جان احسنت..من هم موافق نظرشماهستم..درودبرآقای احمدی نژاد دلاورمردکهن….امانظردیگه ای که دارم این شایداگه ایشون پیرو دستوررهبرعزیزمان بود بهترمیشد
    ددی SE ۱۴:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    12 13
    ضد حال برای آقازادهها و اشراف نو کیسه و مدیران مادام العمری. محمود جان خوش آمدی
    ددی SE ۱۴:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    16 8
    ضد حال برای آقازادهها و اشراف نو کیسه و مدیران مادام العمری. محمود جان خوش آمدی
    ددی SE ۱۴:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    12 6
    ضد حال برای آقازادهها و اشراف نو کیسه و مدیران مادام العمری. محمود جان خوش آمدی
    IR ۱۴:۴۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    11 6
    تنها مردی که جرات دارد جلوی دیکتاتوران دوران بایستد افرین بر غیور مرد تاریخ
    IR ۱۴:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    4 10
    بوی بهار نیس عزیزم دقت کن. بوی پهن و کودایی هست که داره میاد

محسن IR ۱۲:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
226 116
این گونه حرمتِ رهبری را نگه داشت؟! لابد در تبلیغاتش خود را سربازِ ولایت هم خواهد نامید!
فاطمه قادری IR ۱۲:۰۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
234 256
خوش اومدی آقای احمدی نژاد
سردار IR ۱۲:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
264 150
مگر این مردک منع نشده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سجاد IR ۱۳:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    20 15
    درست صحبت کن مردک بی ادب
    سجاد IR ۱۳:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    19 15
    درست صحبت کن مردک بی ادب
    شهروند IR ۱۳:۴۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    16 11
    مردك جد و آبادته وطن فروش مگر شما هم از وطن فروشي نهي نشده ايد
    IR ۱۴:۴۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    13 3
    مرگ بر ضد ولایت مطلقه فقیه.

وحید IR ۱۲:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
167 123
بختمون برگشت!!!!!!!!!!!!!!!!یا خدا خودت رحم کن…..
وحید IR ۱۲:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
92 76
بختمون برگشت!!!!!!!!!!!!!!!!یا خدا خودت رحم کن…..
دکتر گاوچرون از کومور IR ۱۲:۰۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
63 112
تو خیلی باحالی بابا :)))) به خدا گفته بودم این آخرش کاندید میشه تا شورای نگهبانو بین محذورین آمدن احمدی نژاد و تایید صلاحیت بقایی قرار بده. از همون روزی که امثال سوئدی جانفدای احمدی نژاد اینجا کامنت میگذاشتن گفته بودم اینها بیشترین زاویه رو با رهبری دارن. ولی شما کرید و حقتونه که تا اخر عمر به خاطر احمدی نژاد ضربه بخورین. به جرات میگم بصیرت منو احدی روی خاک ایران نداره. این مقلد رهبری، سرباز بصیر و تیزبین سینه چاک انقلاب ناب است. من صد سال از سنم بزرگترم.

    ت ت IR ۱۲:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    53 15
    خوب تو گاوچرونی توکومور بزرگ شدی بقیه رو با خودت مقایسه نکن
    دکتر گاوچرون از کومور IR ۱۲:۴۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    15 47
    منفی بدین منفی بدین. سه گروه به من منفی میدن: 1) ضد انقلاب داخل و خارج که ضدرهبری هستن ………. 2) احمدی نژادی ها که حامی رهبری هستن تا وقتی حامی بتشون احمدی نژاد باشه، وگرنه نه ………. 3) بی یا کم بصیرت هایی که فرق دشمنی و اختلاف نظر رو هرگز تشخیص نخواهند داد.
    ت IR ۱۲:۴۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    42 10
    بابا خیلی تو بزرگی. اون بابا هم همین مشکلو داشت خودشو خیلی بزرگ میدید.
    فامیل دور IR ۱۲:۵۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    9 3
    من صد سال از سنم بزرگترم؟!!! آقا رو! برو گاوت رو بچرون عمو جون، ظاهرا یابو برت داشته؛ اون چیز رو لولو برد دیگه..
    پروانه IR ۱۲:۵۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    5 10
    منم منم كردن كار شيطانه! همين منيت احمدي نژادو به اينجا رسوند. شما هم مواظب باش به بصيرت خودت غره نشي!
    نام IR ۱۳:۲۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    6 1
    یه بنده خدایی هم سال 88 همین رو گفت که
    ستار متخصص بیماری مشترک انسان ودام IR ۱۴:۳۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    8 1
    عزیزم احتمالا جنون گاوی گرفتی
    ….. ۱۴:۴۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 2
    تو درست مثل مرادت که قراره با وساطتش بری بهشت!!!! فتنه گری بیش نیستی عزیزم اینقدر به خودت فشار نیار

علی IR ۱۲:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
154 120
احمدی نزادهمه چیزرا به سخره گرفته,چراکه طبق قانون اساسی:یکی ازشرایط کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری؛التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه میباشد,این درحالیه که ایشان علنا مخالفت بادستور رهبری معظم دارندوماملت حاضریم درس تلخی به احمدی نزادبدهیم,چراکه ملت مطیع اوامرولی فقیه میباشند.

    ناشناس IR ۱۳:۲۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    10 2
    دقت کنید روجانی م همین کارو کرده پس اونم نباید تایید صلاحیت بشه .
    ستاره IR ۱۳:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    10 1
    البته آقای روحانی هم همچین التزامی تو این چهار سال نداشته خدا وکیلی.
    Saman IR ۱۳:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    7 1
    شما از جانب خودت حرف بزن، چرا از طرف ملت حرف میزنی؟!!! بیچاره ملت که ابزار فریبکاری های امثال شما هستن…

محمد IR ۱۲:۰۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
162 111
دیگه شورشو درآورده واقعا از اینکه قبلا به این آقا رای دادم پشیمونم خوبه رهبر واضح بهش گفته شرکت نکنی حالا کارش به جایی رسیده که حرف رهبر رو هم زمین میزاره البته قبلا هم همچین کاری سر مشایی کرده بود.
صرفا جهت اطلاع IR ۱۲:۰۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
194 71
این همون کسی هست ک رهبری اعتقاد داشتن نظرشون بهش نزدیکه!یاغی شده واسه خودش!
محمد رضا IR ۱۲:۰۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
135 69
پس فرمایشات رهبر چی می شه. کسی که از همون اول کار نافرمانی کنه آخرش چی می شه.

    IR ۱۴:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    8 3
    توصیه حضرت آقا با تعلیل همراه بود احتراز از دو قطبی شدن الان که چند قطبیه و فقط خرس قطبی مونده که ثبت نام کنه درگه منتفیه و دکتر دقیقا در جهت توصیه رهبری عمل کرده است این را اصولییت و حقوقدانان بهتر می فهمند تا عوام

الهام IR ۱۲:۰۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
148 78
چقدر این بشر رووووووو داره

    مهدی IR ۱۴:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    6 4
    دست پخت اصولگراها بهتر از این نمیشه

على CA ۱۲:۰۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
74 90
چقدر واقعا به حرف رهبر گوش ميده
علی IR ۱۲:۰۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
150 100
دمش گرم
…. IR ۱۲:۱۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
154 82
آفرین
دولا دولا IR ۱۲:۱۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
113 65
احمدی نژاد می گوید نهی رهبری صرفا یک توصیه بوده. بسیار خوب. فرضا حرف رهبری توصیه بود. آیا قول شما به رهبری برای عدم شرکت در انتخابات هم تعارف بود؟ شتر سواری دولا دولا نمی شود.

    سیب0 NL ۱۲:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    60 16
    جای تاسفه ولی در این آشفته بازار امروز ایران سیاسیون به ندرت به حرف رهبری توجه عملی میکنند.

امیر IR ۱۲:۱۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
102 58
الان یهویی مشرق نشینانی که هشت سال فدای احمدی نژاد و دارد دسته اش میشدن،سکوت اختیار میکنند و کسانی هم که احمدی نژاد را ولایتمدار میدانستند روزه سکوت میگیرند..

    شاپور IR ۱۳:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    6 8
    هاشمی مرد شرط رهبری برداشته شد به امید پیروزی مدیران دلسوز برای کشور
    چاکر محمود SE ۱۴:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    12 9
    محمود جان برای رای بسیج میشیم

رزمنده IR ۱۲:۱۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
93 61
و اینست اطاعت از ولی امر مسلمین جهان…. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
علی اصفهانی:از بابل .روستای رمنت IR ۱۲:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
65 20
سلام خدمت دوستان . انتخابات امسال حساستر شد با امدن اقای احمدی نزاد باید با دقت بیشتری دنبال کرد این دوره از انتخابات رو .
کارشناس محیط زیست ۱۲:۱۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
101 99
درود بر دکتر احمدی نژاد

    دکتر گاوچرون از کومور IR ۱۲:۳۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    18 33
    بله این کارشناس محیط زیستم یکی از همون مواردیه که تو کامنت بالام اشاره کردم و باهاش بحث داشتیم. ایول ایول محشر کبری همینجا داره به پا میشه و من بصیرت خودمو بعینه میبینم. موتوا قبل ان تموتوا. انقلاب را به دست نااهلان نسپارید.
    فامیل دور IR ۱۳:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    15 1
    راست می‌گه! بسپرین به گاوچرون‌های بصیر و صد سال بزرگ‌تر از سن‌شون تا عملا و رسما …ن بهش.

مهدی IR ۱۲:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
108 32
وای وای…نوش جونت مشرق. این آقا یه تنه اصول گرایی تان را به سخره گرفته
سیستانی IR ۱۲:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
84 34
بسیار عالی است
098یبسی NL ۱۲:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
78 108
ببین من طرفدارت بودم. ولی واضح ازت خواستن نیایی ولی باز هم اومدی.

    حاج حسین IR ۱۲:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 1
    به پدرش چرا فحش میدی؟
    امیر IR ۱۳:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    5 1
    گور جد و آبادت بی وجدان

حسین IR ۱۲:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
75 56
دلم برای شما مشرق نشینان عزیز میسوزد که دارین تمام تلاشتون رو میکنید تا ثبت نام احمدی نژاد را که حضرت آقا کاملا ورودش را به ضرر نظام میدانست،توجیه کنید..

    جواد IR ۱۲:۳۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    9 22
    کسی اصلاً قرار نیست توجیه کنه جز انحرافیون، ملاک برای ما حال فعلی افراده برخلاف شماها ما با معیار حق میسنجیم و ایشون از دایره حق خارج شدن البته به نظر بنده- پس بسوزید بعد از شادیتون از ورود ایشون به جمعتون و به زودی مثل هاشمی که اول تخریبش کردید و بعد عزیزتون شد از همین حالا مشتاق شنیدن توجیهاتتون برای علاقه به احمدینژاد هستیم
    مجتبی IR ۱۲:۳۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    26 29
    شماهها اصلا بصیرت نداری آقا کجا از زبان خودش شنیدین گفته احمدی نژاد نیاد این سرباز وفدایی آقاست چرا بی بصیرتین این ناجی احترام ملت در تمام دنیاست

جعفر IR ۱۲:۱۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
63 49
بوی بهار میاید

    حجت IR ۱۴:۰۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    5 5
    بوی زباله می آید
    IR ۱۴:۵۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 3
    حجت دماغت عفونت کرده شایدم دندونت کپک زده!

F IR ۱۲:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
32 36
ححححح خدایش امدی کاری بکنی یاباز میخای مسخره بازی در بیاری خدایش خیلی خیلی روح داریی

    ت IR ۱۲:۴۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    15 2
    همه دارای *روح* هستند

12345 IR ۱۲:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
29 42
رهبر نگفته ثبت نام نکنه گفته کاندید نشود شاید رای آورد به نفع بقایی کنار بکشد سیاست داره

    حامد IR ۱۳:۰۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    4 4
    سلام. ثبت نام همون کاندیدا شدنه دیگه مرد حسابی. درضن رهبر گفت نیا چون دو قطبی میشه. ایشون کلا نباید هیچ کاری میکرد. خودش نیومد بقایی رو فرستاد خود این مخالف امر رهبره چون دو قطبی میشه باز. خودش نیومد ولی از یکی مثل خودش حمایت کرد. همون شد دیگه فرقش چیه! دیگه حالا که خودشم اومده ثبت نام کرده دیگه نور الی نور! به این آدم مزخرف هرکی رای بده بی بصیرته. نمیتونه واقعیتو ببینه. تمام.
    پاسخ حامد IR ۱۴:۳۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 0
    من از کار احمدی نژاد حمایت نمی کنم و به احتمال قوی به بقایی هم رای نمی دهم. اما اولا انتخابات به هر حال با آمدن رییسی دو قطبی شده بود که حالا سه قطبی شد. ثانیا احمدی نژاد تلویحا اعلام کرد که کنار می کشد. یعنی گفت که به قولش وفادار است و هدفش صرفا حمایت از بقایی است.

امیر IR ۱۲:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
42 76
مگه رهبر نگفت نیا؟ اگرم میخواستم بعدها بهت رای بدم، دیگه نمیدم
امیر IR ۱۲:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
41 71
یاد بنی صدر افتادم
Hoodhood66@gmail.com IR ۱۲:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
39 37
مگه ایشان مطیع امر رهبری نبود و نظر آقا به نظر ایشان نزدیک نبود ، چرا پس بعد از چند بار اشاره آقا بازهم ثبت نام کرد. تریبون مفت صدا و سیما را می خواهد تا مملکت را به آشوب بکشد

    دو قطبی IR ۱۲:۳۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    26 7
    لابد دیده حالا که با آمدن رییسی انتخابات دو قطبی شده جرا او نیاید؟

محمد CY ۱۲:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
30 46
بابا خیلی پررو وقیحی
علی IR ۱۲:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
44 16
اوف احمدی اومد مشرق و جمنا الان باید حسابی ترسیده باشن خخخخخخ
مطلع IR ۱۲:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
57 3
شرایط تغییر کرده است .
علی IR ۱۲:۲۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
57 35
خدایا هزار 1001 مرتبه شکرت
اکبر IR ۱۲:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
24 33
به نظر احمدی نژاد خودش انصراف میده چون میدونه اگه از دستورات رهبری پیروی نکنه عواقب بدی به همراه داره فقط هم به خاطر هیجان دادن اومده وگرنه میتونست روز آخر بیاد کسی هم جلوشو نتونه بگیره
ال IR ۱۲:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
67 47
ما طبقه مستضعف منتظرش هستیم حمایتش می کنیم

    ناشناس IR ۱۳:۴۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    0 5
    الان اکثر مردم مستضعف اند ولی ای کاش گرسنگی به مغزتان فشار نیاره تو اون هشت سال چقدر از فقر شما پایین اومد ؟؟؟؟؟تورم به اسمان هفتم رسید یکم فکر کنید هیچ کس صلاحیت نداره

محسن IR ۱۲:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
42 25
به یک آقایی گفتم، صلاح نمی‌دانم در فلان قضیه شرکت کنید ⛔️حالا یكی بگويد چرا پشت بلندگو نگفته… اين هم پشت بلندگو!
محمد IR ۱۲:۲۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
34 57
خدا لعنت كنه كسي رو كه به فرمايشات ولي امرمسلمين بي اعتنايي بكنه، اين بشر با اين كارش چه عامدانه چه سهوي، در بين جوامع دشمنان نظام ضربه ي سنگيني به مقام عظماي ولايت مي زنه، انشالله كه همينطور خيرش رو هم ببينه…
سیدرضا حسینی خراسانی IT ۱۲:۲۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
48 28
کاری به این موضوع ندارم که سیاست کدومشون بهتره ولی لااقل دکتر دروغ و تهمت و استهزا به مردم نمیگفت میگفت مردم شریف ایران نه….. دوست داریم بهمون بگن شریف یا ……

    ramin AM ۱۲:۴۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    13 36
    خس و خاشاک را یادت رفت!!!!
    هه US ۱۳:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 0
    رامین: بزدل و کور و نفهم و ترسو و لرزان و برید به جهنم رو هم یادت رفت
    09سیبس NL ۱۳:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    6 2
    بله درست گفت. کسانیکه رای 24 میلیون ایرانی از مجم.ع 40 میلیون رای ماخوذه را دروغ و تقلب خواندند و جشن ملت را به عذا تبدیل کردند ار خس و خاشاک هم پست تر و رذل تر بودند. من ار احمدی کذشتم ولی همیشه حرف حق میزنم.
    IR ۱۳:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    7 0
    شما الانم خس و خاشاکی ربطی به احمدی نژاد نداشت فتنه گر از نظر نظام خس و خاشاکه
    IR ۱۴:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    8 0
    نکنه تو از فتنه گرانی آخه دکتر اونا رو خس و خاشاک خطاب کرد نه مردم را

امیر IR ۱۲:۲۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
40 23
ما منتظر جواب بذرپاش و زاکانی و رسایی و کوچک زاده و جمیع دلواپسان هستیم

    حسین IR ۱۴:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    0 3
    آقای کوچک زاده از ایشان اعلام برائت کرد

طاها IR ۱۲:۲۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
16 38
شورای نگهبان رد صلاحیتش کنه هیچ اتفاقی هم نمی افته
احمدي IR ۱۲:۲۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
19 28
اينم از آقايان اصول گراي مدعي تبعيت از ولايت

    مروت IR ۱۳:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    5 4
    کم ولایت ولایت کن انگار بقیه از پشت کوه اومدن همه رهبرشونو دوس دارن ولی کدوم رئیس جمهوری به اندازه احمدی نژاد برا مملکت کار کرده

محمدی IR ۱۲:۲۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
44 10
عالیست
ایران IR ۱۲:۲۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
63 21
خوش آمدی دکتر ناز قدمت
ولایت IR ۱۲:۲۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
25 55
رد صلاحیت می شود و به تاریخ می پیونددو نظام با کسی شوخی ندارد.

    شهروند IR ۱۳:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    5 1
    چرا بايد رد صلاحيت شود چون زنده كننده شعارهاي حضرت امام است
    شهروند IR ۱۳:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 1
    چرا بايد رد صلاحيت شود چون زنده كننده شعارهاي حضرت امام است
    شهروند IR ۱۳:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 1
    چرا بايد رد صلاحيت شود چون زنده كننده شعارهاي حضرت امام است
    شهروند IR ۱۳:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 1
    چرا بايد رد صلاحيت شود چون زنده كننده شعارهاي حضرت امام است
    علی IR ۱۴:۵۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 0
    مگر هاشمی رد صلاحیت شد به تارخ پیوست

علی IR ۱۲:۲۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
41 11
عالیه برادر برو که پشتتین
ا123 IR ۱۲:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
30 28
آقای احمدی نزاد میدونه چکار میکنه با سیاست جلو امده به نفع اونهایی که معرفی کرده کنار می کشه
محمد IR ۱۲:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
47 15
درود دکتر خوش امدی
محمد IR ۱۲:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
55 11
درود دکتر خوش امدی
مظلوم IR ۱۲:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
53 13
دمش گرم ما همه هستيم براي عدالت (شايد احمدي نژاد حق ما كاسپيني ها رو بده )
مهدی IR ۱۲:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
51 20
زنده باد دکتر احمدی نژاد
امین امیری IR ۱۲:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
14 35
خودش میدونه که رد صلاحیت میشه اما بنظرم سر لج روحانی اومد ثبت نام کرده و یه جورایی هم میخواست دنیارو سوپرایز کنه.
مجید IR ۱۲:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
56 19
احمدی حمایت حمایت حمایت
محمود احمدی نژاد IR ۱۲:۲۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
34 22
احمدی نژاد دوستت دارم . بیا و گند بزن به همه چیز . بالاخره تکلیفمون مشخص می شه یا رومی روم یا زنگی زنگ . نو تنها کسی هستی که میتونی . دوستت دارم بهت رای میدم .
علی IR ۱۲:۲۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9 90
تا اقای رییسی هست افراد مثل این باید خواب ریاست جمهوری را ببینند

    دوست IR ۱۳:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 4
    این به نفع آقای روحانی و اصلاح طلب هاست.آقا احمدی نژاد انصراف میده اما در مناظرات میتواند در برابر روحانی خوب جوابشو بده .از طرفی هم کسایی که طرفدار احمدی نژاد بودن احتمالا در انتخابات به آقای رئیسی رای می دادند اما اکنون رای به بقایی میدهند و آرای آقای رئیسی کم میشود و کاملا به نفع آقای روحانی است. اگر آقای رئیسی یا بقایی یکیشون میامدند بهتر بود.چون روحانی رای اصلاح طلب هارو دارد و بقیه آرا بین آقای رئیسی و بقایی تقسیم میشود.

امیر IR ۱۲:۲۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
12 56
فردی که پیرو رهبر نباشد لیاقت ریاست جمهوری ندارد. فردی که از اقتصاد و سیاست فقط دامداری و کشاورزی روستا را میداند لیاقت ریاست جمهوری ندارد.

    حسین IR ۱۲:۴۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    11 16
    همین امثال شما برایش سرو دست می شکستید
    ابراهیم IR ۱۳:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 0
    ما شخصیت محوریم نه شخص محور

عباس IR ۱۲:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 4
باید دید تو این مدت وضعیت مردم بو اعتباره ایران به کجا رسیده حالا چه این چه یکی دیگه
مجی IR ۱۲:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
46 12
احمدی نژاد راه نجات جوانان ایرانی=از
سعید IR ۱۲:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13 24
شماااااااااااااااااااا چقد ساده این بابا احمدی نژاد کاندید شده ولی نمیاد میخاد به نفع بقایی انصراف بده این کار بین سیاست مدارها عجیب نیست هم لبیک به فرمان رهبر و هم رسیدن به هدف

    اسما IR ۱۲:۵۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    6 21
    برای احترام به نظر رهبری حتی نباید ثبتنام میکرد خیییییییییییییلی بی ادبه

فدایی IR ۱۲:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
35 10
چه انتخاباتی بشود باید همه بیاند تا همه چیز برای همگان مشخص شود. ایول محمود
امین IR ۱۲:۳۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13 42
احمدی نژاد بزرگترین اشتباهش رو کرد و حتما ضررش رو میبینه.گوش نکردن به توصیه های رهبری عواقبی داره که ان شاءالله از این به بعد ملاحظه میکنیم همه با هم

    ح .م IR ۱۳:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 0
    چقدر افراطی عمل می کنید و حرف می زنید. قدری تامل کنید!

حرفه ایی IR ۱۲:۳۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
16 61
مردم دیگه گول این شخصیت های دو رو نمیخورن … بذار بیاد بره تو سازمان ملل املت درسته کنه یا جغرافی درست بخونه که بدونه هند کجای نقشه کشوره .. توسعه روابط با کومور هم الویت اول ایشون هسش.. بذار بیاد تا بفهمه مردم هیچ وقت دیگه به خودش و امثال خودش رای نمیدن.
حبيب الله IR ۱۲:۳۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 25
تورا خدا ببين خودش گفته نمي آد حالا وعده داده بود كه مملكت را آباد كنه مگه مملكت فقط دست رييس جمهور است كه وعده مي دهد

    ناشناس IR ۱۳:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 1
    چطور اون موقع که روحانی میگه گشت ارشادو جمع میکنم کسی نگفت اینا در حدود اختیارات رئیس جمهور نیست الان یادتون افتاده ؟ گشت ارشادو خود نیرو انتظامی جمعش کرد هیچ ربطی هم به روحانی نداشت . اصلا نیروهای مسلح از رئیس جمهور دستور نمیگیرن .

قنبر IR ۱۲:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
19 18
بازیه
علی IR ۱۲:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
58 19
عالی بود به حرمت خووون شهداااا بیا که کشور بهت نیاز داره محمود کبیر
ایرانی IR ۱۲:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
38 100
احمدی نژاد بیجا کرده اومده . یه بازی سیاسی مسخره که بتونه برای بقایی صلاحیت بگیره ، اونهم با زمین انداختن حرف ولی امر . آی بچه ولایی ها کجائید ، سرتون کجا گرمه که رجال سیاسی علنا مهمترین رکن نظامو نادیده میگیرن . زمان امام کسی اینکارو میکرد ، چه واکنشی صورت میگرفت ؟ اون بارهم که رای آوردین به برکت رهبری بود ، دوسدارم رد صلاحیت نکنن ببینم 100 هزارتا رای میاری یا نه

    ناشناس IR ۱۳:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    4 0
    کار به نظرت ندارم ولی تو به هیچ وجه حق نداری به کسی بگی بیجا کرده یا نکرده . اصلا اجازه نداری اینطوری در مورد کسی حرف بزنی . خوبه یکی به بابای خودت همینو بگه ؟

solomon IR ۱۲:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
41 60
سلام ان شاء الله که رد صلاحیت بشود………..
علی IR ۱۲:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
19 17
نمی توان گفت قصد ریاست جمهوری دارد احتمالا قصد رفع اتهام و مناظره دارد رهبر به وی توصیه کرد وخودش هم گفت من جلو یش را نگرفتم یه نصیحت برای خودش احتمالا بعد مناظره استعفا می دهد
علی IR ۱۲:۳۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
81 51
سلام درود بر احمدی نژاد رئیس جمهور 4سال آینده کشور میشود با رای بالا

    صمد قوش IR ۱۴:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 0
    با رای با لا انشااللله

آفتاب IR ۱۲:۳۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 59
احمدی نژاد رو هنوز هم قبول دارم ولی با توجه به توصییه رهبری به عدم شرکت ایشان در انتخابات اگه شرکت کنه با احترام در خدمتش نخواهیم بود
ابراهیم IR ۱۲:۳۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11 32
ان شاءالله کسی که میخواد از حسن ظن مردم سوءاستفاده کنه،خدا رسواش کنه انقلابی ها شخصیت محور هستند نه شخص محوراحمدی نژاد وقتی محبوب بود که پیرو ولایت فقیه بود و انقلابی ولی وقتی نسبت به ولایت فقیه زاویه دار شد اولین کسانی که در مقابلش قد علم کردن همین انقلابی ها بودن
ا IR ۱۲:۳۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
14 49
چی میشه گفت واقعا؟! کسی که به نصایح رهبری گوش نمیکنه

    مروت IR ۱۲:۵۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    4 1
    پیغمبر خدا که نیست شما بسیجیا هم شورشو در اوردید

امین IR ۱۲:۳۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
46 13
عشق همینه … لااقل کار و پول تودست مردم بود … نه به بهانه تحریم و برجام گلوی اقتصادا فشار داد و تاالکی بگد تورم تک رقمی شده
مصطفی IR ۱۲:۳۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
63 19
خوش اومدی دلیر مرد
فرهاد IR ۱۲:۳۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
52 20
درود بر احمدی نژاد الله اکبر
اشكان IR ۱۲:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
16 10
هر كسي بشه هيچ تغييري حاصب نميشه ما انتظار تغيير و رفاه داريم ولي هيچ وقت حاصل نميشه چون سياست اينه ما انتظار ميوه داريم ولي درخت صنوبر هيچ وقت ميوه نميده وازش نبايدم انتظار ميوه داشت

    879بس NL ۱۳:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 0
    حرفت جالبه ولی نمیدونم درسته یا نه!

میلاد IR ۱۲:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
53 15
طرفدارتیم
بینام IR ۱۲:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
34 9
ولایی یعنی همین.
بینام IR ۱۲:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
36 8
ولایی یعنی همین.
جیرفتی IR ۱۲:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
57 23
درودبردکتراحمدی نزادقهرمان

    حسن IR ۱۳:۰۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    5 1
    درود من مطمئن هستم با رای بسیار بالا می آید همه منتظرت هستیم منجی بشریت بیا که خوش آمدی
    فاتح IR ۱۳:۱۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 1
    درود و صد بدرود. خوش آمدی دلیر مرد . یا علی. دست حق به همرات

م ا می IR ۱۲:۳۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
18 11
اونهایی که امروز به نظر رهبری تکیه می کنند اگر راست می گویند در وقت رای دادن به نظر ایشان توجه کنند و ملاک ایشان را مد نظر داشته باشند و اگر این را بهانه قرار می دهند دیگر چرا از رهبر مایه می گذارند ملاکهای رهبری معلوم است پایبند به نظام اسلامی و مقاومت اسلامی و عدم سازش با دشمنان و کوتاه نیامدن در برابر تشر دشمنان و تلاش برای پیشرفت اسلام انقلابی و صداقت در گفتار و رفتار که در این دولت جایش خالیست

    ر IR ۱۴:۵۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 1
    سخنان رهبردرروزاول فروردین درمشهد یادت بیاد ما به کرامت امام هشتم وامام رئوف در یاری نائب فرزندش امیدواریم ما آن آقای ولایی رو می خواهیم که از خراسان می آد

علی ۱۲:۳۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
48 13
جان عشقم اومد
امین IR ۱۲:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
32 4
حقشه . حقمونه.
ناشناس IR ۱۲:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11 34
اگه جمنا نبود من ترجیح میدادم که به روحانی رأی بدم تا بقایی و احمدی نژاد چون تکلیفمون با روحانی و اصلاح طلبا روشنه اما احمدی نژاد و طیفش به اسم دوست از پشت خنجر میزنن لعنت خدا بر منافق
كاشاني ام ۱۲:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11 38
ديگه اقا گفته نيا شخصيت به خرج بده جناب دكتر…زشته به خدا
علی IR ۱۲:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
43 13
دسته گل محمدی خوش آمدی خوش آمدی . فقط تو رو خدا یارانه بیشتر کن و آنهایی که قطع است را برگردون.من از ایشان حمایت میکنم . احمدی نژآد رجایی دیگر است و پیرو خط رهبر است
حميد IR ۱۲:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
47 11
ناجي ايران آمد. به زودي جاي فقير و غني در كشور عوض خواهد شد…………………………………………………
محمد IR ۱۲:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
41 3
میزان رای ملت است هرکس میخواهد ثبت نام کند.
علی IR ۱۲:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10 36
مگر از طرف اقا منع نشده بود !!!!!!!

    IR ۱۴:۰۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    4 0
    هرگز منع نشده آقا توصیه کردند…

محمد IR ۱۲:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
50 3
میزان رای ملت است هرکس میخواهد ثبت نام کند.
محسن US ۱۲:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11 27
زرششششک
علی1080 IR ۱۲:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 19
احتمالا شناسنامه بقایی رو در دست گرفته باشن، ایشون طبق توصیه حضرت آقا نمیان، و این از شایعه پراکنی معاندین ایشون هست. درود بر دکتر احمدی نژاد
علی1080 IR ۱۲:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13 24
احتمالا شناسنامه بقایی رو در دست گرفته باشن، ایشون طبق توصیه حضرت آقا نمیان، و این از شایعه پراکنی معاندین ایشون هست. درود بر دکتر احمدی نژاد
احمد GB ۱۲:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
15 27
پایان احمدی نژاد . نقطه آخر خط
احمد GB ۱۲:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
19 27
پایان احمدی نژاد . نقطه آخر خط
مممم IR ۱۲:۴۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
45 1
بزارید مردم انتخاب کنند
ابراهیم GB ۱۲:۴۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
38 20
خوش آمدی
علی IR ۱۲:۴۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
50 21
روحانی کارت تمومه.
مهدی IR ۱۲:۴۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 37
این همه منفی و مثبت برا چیه خداااایی؟؟؟؟
علی IR ۱۲:۴۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13 64
فقط برادر عزیز و انقلابی … جناب رییسی ….

    چاکر محمود SE ۱۴:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 0
    رئیسی نماینده اصولگرایان پرده نشین است که خود رای نمی آورد
    چاکر محمود SE ۱۴:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 1
    رئیسی نماینده اصولگرایان پرده نشین است که خود رای نمی آورد
    چاکر محمود SE ۱۴:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 0
    رئیسی نماینده اصولگرایان پرده نشین است که خود رای نمی آورد

من IR ۱۲:۴۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
18 22
ساده فکر نکنید ثبت نام ایشان صرفا برای مطرح شدن در رسانه ها و هدایت رای خود به سمت شخصی خاص است
امیر IR ۱۲:۴۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
36 34
برای رسواکردن آل فاسدحاکم برکشوربایدمیومد. نظررهبری هم شایدالان موافق این کارهم باشه. خواب براعتدال واصلاحات حرام خواهدشد. البته شایدفقط درحدمناظره ها ودفاع ازدولت قبلی ورسواکردن فسادهای تاریخی وبی تدبیری ها شرکت کنه وبعدانصراف بده. نه اینکه دولت فعلی فرمایشات رهبری عزیز روگوش ندادوسازمخالف زد.
مهدی IR ۱۲:۴۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
32 71
عجب ادم خودراییه ننگ بر تو احمدی نژاد

    سید IR ۱۴:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 1
    درود بر احمدی نژاد
    امید IR ۱۴:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    4 0
    به نظر من احمدی نژاد 100% با اکثریت آرا اول میشود اونهایی که مخالفت میدونی چرا؟ چون احمدی نژاد این قدر به این جوونهای مرد خونه داد و دست فقیران را گرفت و این یارانه که میلونها فقیر چشم به اون دوخته اند را داد حالا اینها اومدن میخوان اون 45 تومن را هم از فقیران بگیرن

آرش IR ۱۲:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 4
بابا چقد چرت و پرت میگین العان چهار ساله پدرمونو در آوردن من تو دوره ریاست روحانی بدبخت کامل شدم نه پولی هست نه کاری تورم هم شکر خدا اونقد ملت پول ندارن خرید کنن شده تک رقمی دوره احمدی نژاد هرچی نبود رونق بازارو کسب کار بود العان چی هرماه قیمت اجناس میره بالاتر حتی تثبیت هم نیس اومد با یه کلید سر ملت کلاه گذاشت و فقط برا پولدارا رییس جمهوری کرد و روز به روز به پولاشون اضافه کرد بشینین به وضعیت رندگیتون نگاه کنین مقایسه کنید میفهمید که کاش احمدی نژاد بمونه با همه منفی گریاش
هادی IT ۱۲:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 13
میدونه اومدنش جنجالیه اومده یه سرو صدایی کنه. بعدشم یه بهونه میاره می کشه .خدا می دونه چه برنامه شومی دارن
اسما IR ۱۲:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 5
جریان انحرافی با نامه مشایی به خاتمی خواستن خودشونو به اصلاحات بچسبونن تا از حمایتشون برخوردار شن و از تخریبشون در امان اما خاتمی ارزنی هم ارزش قائل نشد و جواب نامشونو نداد و اصلاحاتیام حسابی مسخرشون کردن در جناح انقلابی هم که دیگه اصلا جایی ندارن از همون موقع که احمدی نژاد نسبت به ولایت فقیه زاویه پیدا کرد بنظرم فقط خودشو ضایع میکنه

    IR ۱۴:۳۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 1
    چقد چرند میگید بسه بابا ..با این تحلیلای ابدوخیاری….درود به دکتر عزیزمون که بالای سی تا رای داره
    * IR ۱۴:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 1
    مردم برای اصلاح طلب و اصولگرا ارزنی ارزش قائل نیستن

reza IR ۱۲:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 11
بابا بگیرین اعدام کنین این بشر رو ایران رو خراب کرد هنوز داره راست راست راه میره هیچکی نیست جلوش رو بگیره؟ قانون فقط واسه فقیر بیچاره هاست
یاشار IR ۱۲:۵۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 15
وای خدا مگه تو این مملکت قحط الرجال هست؟
vahid ۱۲:۵۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
12 9
این که تا آخرش نمی مونه ولی حداقل یه لرزه ای تو دل اصلاحات انداخت و خواب راحت رو از روحانی گرفت.
حاج اکبر IR ۱۲:۵۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 17
شر شروع شد
علي IR ۱۲:۵۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 4
بابا تو کي هستي
محمد حسین IR ۱۲:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 10
واقعن این دیکتاتوره درود خدا بر سید ابراهیم رئیسی.
خلیل IR ۱۲:۵۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4 7
درود بر شما تنها ناجی ایران. ما مطمئنیم شما با رهبری هماهنگ شده اید.
مجید IR ۱۲:۵۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 5
قابل توجه شخصیتها و رسانه های حامی احمدی نژاد!!! در مسیر رهبری و مطیع ولایت یعنی همین!!!
نازنین IR ۱۲:۵۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 10
رد صلاحيت ميشه!!!!!
پرهام IR ۱۳:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 11
ایشان قطعا انصراف خواهدداد چون رد صلاحیت می شود.
خلیل IR ۱۳:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 5
درود بر تو . لبیک لبیک لبیک لبیک لبیک لبیک لبیک لبیک لبیک لبیک لبیک لبیک لبیک
f IR ۱۳:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 12
گویا که احمقانه زنجیر پاره کرده عجب انسان خودخواه قدرت طلبی است . قدرت طلبی صفت مشترک احمدی نژاد و روحانی است.

    مهران IR ۱۴:۳۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    5 1
    احمدی نژاد گزینه خوبی است برای مقابله با اشرافی گری، حضورش ارکان مال مردم خورها را به لزره در آورده گرچه من خودم بهش رأی ندادم.

جلال رزمنده دوران دفاع مقدس IR ۱۳:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 14
حالا معلومه کی فتنه گره ..وحالا حرفهایی ایت ا..رفسنجانی را باید با اب طلا در مورد این فرد در تاریخ نوشت

    ….. ۱۴:۳۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 2
    رفسنجانی جرقه فتنه بزرگ را زد در این صورت اینها از جنس همند
    رزمنده حق گو IR ۱۴:۵۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 0
    فتنه گر اونی است که شش ماه قبل انتخابات حرف از تقلب زد و نامه بی سلام به رهبر نوشت. رهبر : اونی که میگه دنیای امروز دنیای گفتمان هاست نه موشک خائن است.

لیلی ۱۳:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 7
من هم فکر می کنم یا بهتره بگم امیدوارم احمدی نژاد و بقیه اصولگراها به نفع نامزد پر طرفدار کنار بکشند و مسخره بازی 4 سال پیش رو تکرار نکنند
ص IR ۱۳:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 3
احمدی نژاد میدونه نظام نمی تونه رد صلاحیتش کنه به همین دلیل می خواد بگه در صورتی از انتخابات کنار می رم که بقایی یا نامزد مورد نظرش تایید صلاحیت بشه.یادمون باشه که گفته بود برای تایید صلاحیت بقایی هر کاری می کنم
h IR ۱۳:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 13
ظلم و خیانتی که احمدی نژاد به این مملکت کردهیچ کس در هیچ دوره ستمشاهی از اول تاریخ بر این ملت نکرده بود

    زمان نشون داد IR ۱۴:۵۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 0
    خیانتی که امثال هاشمی به مردم ایران کرد هیچ کس نکرد.

مرتضی IR ۱۳:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 2
وضعيت جوری شده كه هم رای دادن ‌بيهوده س هم رای ندادن و بيهوده تر از همه بحث كردن سر اينه كه رای بديم يا نديم:))
ابراهیم IR ۱۳:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 11
احمدی نژاد با این کارش میفهمه که چقدر بین مردم حقیر شده.نباید امثال اینا کاره ای باشند.یه ملت رو مسخره کرده.
غلامرضا IR ۱۳:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 4
درود بر حامی مستضعف خوش امدی
غلامرضا IR ۱۳:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 4
درود بر حامی مستضعف خوش امدی
جواد US ۱۳:۰۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 2
مردم باید انتخاب کنند نه رهبری
پدرام IR ۱۳:۰۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 3
بوی گل آمد حتما رهبری در جریان هستند انشاءا لله با حضور دکتر احمدی نژاد هجمه ترامپ به خاور میانه سرکوب میشه به امید ظهور آقا امام زمان
غلامرضا IR ۱۳:۰۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 3
درود بر حامی مستضعف خوش امدی
حسین IR ۱۳:۰۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 3
دمت گرم ما به تو رای می دهیم احمدی نژاد
عليرضا IR ۱۳:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9 2
فقط در صورت آمدن احمدی نژاد در انتخابات شرکت میکنم
شناس IR ۱۳:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 5
رهبری فرمودن:به خاطر آسیب دو قطبی شدن کشور صلاح نمیدونم “وارد بشین”.. نگفتن “رییس جمهور نشو”؛ که حالا بگیم داره جو میده یا میخواد به نفع کسی کنار بکشه یا سیاستش اینه و… . در مجموع ترجیح میدم صبر کنم تا قضیه خودش روشن بشه ولی تو این فاصله باید مراقب خطر دو قطبی شدن باشیم.

    رییسی IR ۱۴:۳۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    4 2
    ببین عزیزم با آمدن رییسی انتخابات دو قطبی شده بود.

علی IR ۱۳:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 0
سلام
احمد IR ۱۳:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 1
شما که خیلی هواشو داشتین؟

    شناس IR ۱۴:۴۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    5 0
    ما هوای شخص رو نداشتیم.. هوای تفکر و اعتقاد و عملش را داشتیم. ما اصلا متعصب نیستیم..خیییلییی باحالیم:) هر کس از تفکر درست خارج بشه از هوای خودمون هم خارجش میکنیم!

مسعود IR ۱۳:۰۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 4
خواست ومطالبه کلی ملت ایران حضوراحمدی نژاددرانتخابات ریاست جمهوری 96-است وهیچ کس نبایدمقابل خواست ملت بایستد.
محمد جعفر IR ۱۳:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 7
پشت کردن به حرف رهبری یعنی خودرایی مساوی است به خدا زدگی
مسعود IR ۱۳:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 8
مردم ایران خواهشمنداست به این دیوانه رای ندید دیگه حوصله دعوا ، درگیری ، و تورم بالای 50 درصد را نداریم تو را بخدا بیشتر فکر کنید این دیوانه ایران را میبره تو جنگ و تحریم دوباره دوسال اخرش یادتونه
ببسواد IR ۱۳:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0 6
خلایق هر چه لایق .همینم از سر مون زیاده
بی نام IR ۱۳:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 3
فقط در مناظره ها شرکت میکند و در برابر تهمت ها و دروغ های دولت راستگویان از خود دفاع خواهد کرد مسلما با دست پر هم آمده و بعد بنا به توصیه رهبری کناره گیری خواهد کرد، خدا میدونه الان رییس دولت راستگویان چه حالی داره، آب قند بیارید…
شاپور IR ۱۳:۱۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 1
بروسلی وارد می شود
فاتح IR ۱۳:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 3
درود و صد بدرود. خوش آمدی دلیر مرد . یا علی. دست حق به همرات
فاتح IR ۱۳:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 3
درود و صد بدرود. خوش آمدی دلیر مرد . یا علی. دست حق به همرات
فاتح IR ۱۳:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 3
درود و صد بدرود. خوش آمدی دلیر مرد . یا علی. دست حق به همرات
فاتح IR ۱۳:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 4
درود و صد بدرود. خوش آمدی دلیر مرد . یا علی. دست حق به همرات
عادل شوکتی ۱۳:۱۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 5
خوش آمدی احمدی‌نژاد
ایرانی IR ۱۳:۱۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4 7
ترامپ ایرانی وارد کار زار میشود

    درود IR ۱۴:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    7 1
    ترامپ ثروتمند بود ترامپ ثروتمند ایرانی چند ماه پیش مرد.

حمید IR ۱۳:۱۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4 4
ننگ بر هرچی قدرت طلبِ
مظاهر IR ۱۳:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 5
دیگه خسته شدیم از بیکاری . بیا یار علی
دکتر رنگارنگ AU ۱۳:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 6
صد رحمت به جعبه مداد رنگی ۴۸ رنگی لااقل دستمونه چندتا رنگ داره!

    * IR ۱۴:۴۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    4 0
    30 تا پرچم استفاده کردی نظر دادی چند تا دیگه مونده؟ پرچم گواتمالا یادت نره

احمدخواجوند IR ۱۳:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 3
احمدي نژاد بااينكارش آتش توخشتك بعضيها انداخت .هدف انقلاب دموكراسي هست نه محدوديت هاي اجتماعي .
جمشید IR ۱۳:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 6
بقایی رد صلاحیت میشه. احمدی نژاد شیرینکاری میکنه به نفع رییسی کنار میکشه
دانیال IR ۱۳:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 5
این است بصیرت مرحوم هاشمی،مشرق اگه انصاف داری قبول کن
… IR ۱۳:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 2
بعد مناظره کنار میکشه به نفع بقایی
Reza IR ۱۳:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 2
عجب
مهدی IR ۱۳:۲۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 6
احمدی نژاد چه کار بدی کرده همون بهتر امثال روحانی رئیس جمهور مملکت باشه
علی IR ۱۳:۲۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4 2
خوب اونموقع برای زدن هاشمی اوردنش حالا هم میتونن برای زدن روحانی بیاد
علي IR ۱۳:۲۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 2
ياعلي مدد.الله اكبر فقط احمدي نژادهست كه بتونه روحاني رو ضايع كنه.بهترين كاركرده.خداپشت وپناهت
علي IR ۱۳:۲۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 2
ياعلي مدد.الله اكبر فقط احمدي نژادهست كه بتونه روحاني رو ضايع كنه.بهترين كاركرده.خداپشت وپناهت
ایرانی IR ۱۳:۲۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 7
ترامپ ایرانی وارد کار زار میشود
ناشناس IR ۱۳:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 8
احمدی نژاد بره کشکشو بسابه
… IR ۱۳:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 1
اون موقع که آقا گفت محمود نیا , اکبر زنده بود
علی IR ۱۳:۲۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 2
رهبر خودشون گفتن منع نکردن شما چی میگین
حسین IR ۱۳:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10 2
احمدی نژاد خوش آمدی
Pitok IR ۱۳:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4 4
نمیگم احمدی نژاد خوبه….ولی فشار مالی زمان محمود خیلی کمتر بود تا به الان…البته اینم بگم انتخابات دست رای ما نیس
Pitok IR ۱۳:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4 3
نمیگم احمدی نژاد خوبه….ولی فشار مالی زمان محمود خیلی کمتر بود تا به الان…البته اینم بگم انتخابات دست رای ما نیس
مهدی IR ۱۳:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 6
این آدم جنبه حمایت رهبری رو نداشت. باید منتظر بیشتر از اینا باشیم
… IR ۱۳:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 2
حالا که اون یارو مرد , چرا نیاد؟
ناشناس ۱۳:۲۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0 8
آدمی که هشت سال خدمت کرده به نظام نه مردم دلیلی نداره منع بشه
———– IR ۱۳:۲۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 3
ساده نباشید، همه ی این افراد جزو انقلابی ترین و وفادارترین افراد به مقام معظم رهبری هستند. هدف شور و هیجان دادن به انتخابات و کشاندن ملت پای صندوق های رای و افزایش مشارکت ملت است، والسلام.
ناشناس IR ۱۳:۲۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9 3
تروخدا بيا كه بدون تو كشور هيچه
رسولي IR ۱۳:۳۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 1
احمدي نزاد اومده بااين هدف به نظر من. -بخاطر وجهه خودش هم كه شده تا آخر ين روز اگه تاييد بشه (كه خيلي باحركت امروزش بخاطر عدم تبعيت از رهبري بعيده.) بمونه وبعد به نفع بقايي كناربره وسبد آراي بقايي را پركنه.البته اينها به شرطي است كه بقايي تاييد بشه.واگر نشه احمدي نژاد بزرترين ضربه حيثيتي را بواسطه حركت امروزش خواهد خورد وروزبه روز حلقه اطرافيانش خالي تر ميشه فكركنم همين سه نفر كه امروز اومدند رفقايش بمانند وهمه اطافيان درجه ودرجه سه وي بخاطر حركت امروزش از وي فاصله بگيرند.
حسین IR ۱۳:۳۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 2
خوش آمدی
حسن US ۱۳:۳۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13 2
رای من قطعا دکتر احمدی نژاد
کارگر IR ۱۳:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0 30
بدترین دوره دوره احمدی نژاد بود دوران چپاول پیمانکاران و محرومیت کارگران زحمت کش بود
گوجه IR ۱۳:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11 1
روحانی چیکار کرد در این چهار سال
احمد IR ۱۳:۴۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 0
احمدی نژاد صرفا برای تثبیت جایگاه بقایی وارد گود شده و در صورت تائید صلاحیت بقائی بلافاصله انصراف میده و در صورت عدم تائید بقائی خودش که راهی جز تائیدش ندارند در انتخابات باقی میمونه و حالا دو راه پیش روش میمونه تا آخرش بیاد و رای رییسی رو بشکنه و روحانی مجدد رای بیاره و راه دوم اینکه روز آخر به نفع یک گزینه مشخص بره کنار . در نهایت سرنوشت این انتخابات به شدت در گرو رفتار احمدی نژاد است. در دوازده سال گذشته از معدود حرکات سیاسی ایون هست که تحسین برانگیز است.
علی IR ۱۳:۴۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
33 1
رای ما فقط احمدی نژاد.درود بر تو ای شیر مرد.بعد از ثبت نام احمدی نژاد امروز بهترین خبر رو شنیدیم
کامران IR ۱۳:۴۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
27 1
دکتر جان خوش آمدی .
محمد IR ۱۳:۴۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 5
این است نتیجه بصیرت آیت الله هاشمی
م IR ۱۳:۴۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 2
با سلام ظاهرا موضوع منع رهبری (مرحوم هاشمی) برداشته شده حالا منعی نیست حساس نباشین
طارق IR ۱۳:۴۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 4
درود بر احمدی نژاد دو جناح که بده بستون میکنند سر مقام و حفظ منافع لرزه گرفتن شما مگهاحمدی نژاد رای نداره پس چه مرگتونه این همه توهین میکنین بزارید بیا رای نیاره لااقل حرف شما ثابت بشه. نه. دروغگو هستید
طارق IR ۱۳:۴۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 2
درود بر احمدی نژاد دو جناح که بده بستون میکنند سر مقام و حفظ منافع لرزه گرفتن شما مگهاحمدی نژاد رای نداره پس چه مرگتونه این همه توهین میکنین بزارید بیا رای نیاره لااقل حرف شما ثابت بشه. نه. دروغگو هستید
IR ۱۳:۴۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 3
خوش ادی مرد سازندگی
IR ۱۳:۴۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 3
خوش ادی مرد سازندگی
. IR ۱۳:۴۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 3
خوش ادی مرد سازندگی
فقر IR ۱۳:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 5
هر سالیه عده خاصی هستن ک ثبت نام میکنن ، یه شخص جدید وجود ندارد
علی IR ۱۳:۴۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 3
بدبختانه!، بخاطر عملکرد دولت روحانی خیلی‌ها راضی به همون دوران احمدی نژاد هستن!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا. IR ۱۳:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 11
لکه ننگی بود بر دامن کشور و انقلاب اسلامی ایران این احمدی نژاد
داود IR ۱۳:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 1
طبق قانون اساسي هر فرد ايراني ميتونه كانديد رياست جمهوري بشه . مردم هستن كه تعيين ميكنن چه شخصي اين لياقت رو داره ريس جمهور بشه. پس از كانديد شدن يا نشدن افراد مختلف خوشحال يا ناراحت نباشيد .با تحقيق و بصيرت فرد مورد نظرتون رو انتخاب كنيد
دولت بهار IR ۱۳:۵۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 4
دمش گرم با اینکارش تودهن مشرق زد.
مهدی IR ۱۳:۵۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 4
تو قلبمی احمدی نژاد
علی IR ۱۳:۵۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 4
درود بر یاور مظلومان جهان احمدی نژاد احترام بزارید میتی کومان
داریوش IR ۱۴:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 1
با سلام به نظر من نباید کسی به ایشان توهین کند آقای دکتر احمدی نژاد 8 سال بعنوان رئیس جمهور منتخب ملت بوده و امور کشور را در دست داشته و احترامش برای همه واجب است .در ضمن مقام معظم رهبری هم در سخنرانی خود فرمودند من گفتم شرکت نکنید بهتر است و مطمئنآ شورای محترم نگهبان و مسئولین بهتر از ما می دانند چگونه با این موارد برخورد کنند .انشاالله که همه به دور از توهین و افتراه و با اتحاد و در راه خدمت به ملت و نظام تلاش خواهند کرد
داریوش IR ۱۴:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 2
با سلام به نظر من نباید کسی به ایشان توهین کند آقای دکتر احمدی نژاد 8 سال بعنوان رئیس جمهور منتخب ملت بوده و امور کشور را در دست داشته و احترامش برای همه واجب است .در ضمن مقام معظم رهبری هم در سخنرانی خود فرمودند من گفتم شرکت نکنید بهتر است و مطمئنآ شورای محترم نگهبان و مسئولین بهتر از ما می دانند چگونه با این موارد برخورد کنند .انشاالله که همه به دور از توهین و افتراه و با اتحاد و در راه خدمت به ملت و نظام تلاش خواهند کرد
داریوش IR ۱۴:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4 1
با سلام به نظر من نباید کسی به ایشان توهین کند آقای دکتر احمدی نژاد 8 سال بعنوان رئیس جمهور منتخب ملت بوده و امور کشور را در دست داشته و احترامش برای همه واجب است .در ضمن مقام معظم رهبری هم در سخنرانی خود فرمودند من گفتم شرکت نکنید بهتر است و مطمئنآ شورای محترم نگهبان و مسئولین بهتر از ما می دانند چگونه با این موارد برخورد کنند .انشاالله که همه به دور از توهین و افتراه و با اتحاد و در راه خدمت به ملت و نظام تلاش خواهند کرد
داریوش IR ۱۴:۰۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 1
با سلام به نظر من نباید کسی به ایشان توهین کند آقای دکتر احمدی نژاد 8 سال بعنوان رئیس جمهور منتخب ملت بوده و امور کشور را در دست داشته و احترامش برای همه واجب است .در ضمن مقام معظم رهبری هم در سخنرانی خود فرمودند من گفتم شرکت نکنید بهتر است و مطمئنآ شورای محترم نگهبان و مسئولین بهتر از ما می دانند چگونه با این موارد برخورد کنند .انشاالله که همه به دور از توهین و افتراه و با اتحاد و در راه خدمت به ملت و نظام تلاش خواهند کرد
محمد GB ۱۴:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 12
دقيقا اومده برا دهن كجي و فتنه درست كردن!! خيلي رو داره واقعا، چي تو سرش ميگذره كه انقدر علني داره مخالفت ميكنه؟ مگه بيانيه نداد كه نيستم و حمايت از كسي نميكنم؟ هر جفتشون ميدونند رد صلاحيت ميشن ولي هدف دارند از كارهاشون
IR ۱۴:۰۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 0
کسانی که موافق احمدی نژاد هستند عدد 1 و کسانی که موافق روحانی هستند عدد 2 رو در کامنت بگذارند با تشکر
طیبه IR ۱۴:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 7
بهتر- بلاخره ترامپ یه همبازی مثل خودش میخاد
محمد IR ۱۴:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4 9
.بدترین رئیس جمهور در طول تاریخ ایرانه.خیلی حضورشو جدی نگیرید. یک کاسه ای زیر نیم کاسس. بزار بیاد یک تو دهنی انچنانی بخوره که روش واسه همیشه کم شه.
محمد IR ۱۴:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 8
.بدترین رئیس جمهور در طول تاریخ ایرانه.خیلی حضورشو جدی نگیرید. یک کاسه ای زیر نیم کاسس. بزار بیاد یک تو دهنی انچنانی بخوره که روش واسه همیشه کم شه.
محمد IR ۱۴:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 9
.بدترین رئیس جمهور در طول تاریخ ایرانه.خیلی حضورشو جدی نگیرید. یک کاسه ای زیر نیم کاسس. بزار بیاد یک تو دهنی انچنانی بخوره که روش واسه همیشه کم شه.
م ی IR ۱۴:۰۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 3
احمدی نژاد یک شور شوقی به انتخابات داد
بوی بهار IR ۱۴:۰۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 2
احمدی نژاد از مفاهیمی چون اصولگرایی،ولایت فقیه، حزب بازی و … سر در نمیاره افتخار ملت ایران است. تصمیم امروزش تمام برنامه های جمنا را بهم ریخت و اگر تایید صلاحیت بشود بخت بیشتری برای ریاست جمهوری دارد چرا که بیشتر مردم خواهان یارانه 250 هزار تومانی هستند
سورنا IR ۱۴:۰۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 8
وای مگه میشه با یه افتضاح از صحنه انتخاب میره کنار آقای روحانی شما تنها نیسنی باز هم مثل 4 سال پیش مچکریم روحان
علی IR ۱۴:۰۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 11
مشرق نیوز جان !!! چرا فقط در مورد ثبت انام یشان حرف زدی چرا در مورد سر پیچی این فرد از فرامین رهیری حرفی نزدید ؟؟؟؟؟!! چون از مریدان و وفادارانش هستید ؟؟؟ انصافا اگر از گروه مخالف شما بود این کار رو می کرد.تیتر اول شما نبود ؟؟ و با چه تیتری این خبر رو میزدید ؟؟؟!! میدونم جرات ندارید پیام را بزنید همین که خودتان هم میخونید کم نیست ؟؟؟؟1111111

    ….. ۱۴:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 2
    اگر منظورتون از فرمان همون توصیه است که این دولت فعلی به هیچ توصیه ای از جانب رهبر عمل نکرده پس باید از اساس حذف بشه

۱۴:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 8
تیتر یک کیهان فردا : احمدی نژاد باطل شد و به تاریخ پیوست
ایرانی IR ۱۴:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 3
زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد زنده باد بهار زنده باد ایران
کیومرث IR ۱۴:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 3
بالاخره یه مرد اومد (خوش اومدی دکتر)
بنده خدا IR ۱۴:۰۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 3
در عجبم که چرااا کسی بفکر مردم نیست.خدا کند سید علی زنده بماند و سالم.
محمد GB ۱۴:۰۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 7
شكر خدا و بحمدالله با دستهاي خودش شر خودشو براي هميشه از سر مردم ايران كم كرد. احمدي نژاد امروز تمام شد
مهران IR ۱۴:۰۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11 2
چه وحشتی انداخت تو دل بعضی ها
م ی IR ۱۴:۰۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 2
احمدی نژاد یک شور شوقی به ثبت نام انتخابات داداز ایشان خیلی ممنونیم حدلاقل یک ایرانی است نه یک بیگانه کسی که برای ملت کار نکند بیگانه است. هرکسی که می خواهد باشد .
علی IR ۱۴:۱۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10 3
خواستم به رییسی رای بدم ولی احمدی نزاد چون اومد حتما بهش را ی خواهم داد
zahra IR ۱۴:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 9
بسیار متاسفم . چگونه حاضر شدند حرف رهبر انقلاب را نادیده بگیرند؟ در ماه عزیز رجب حتی از مولا علی (ع)هم درس نگرفتند که به دنیا و پست و مقامش پشت پا بزنند و در راه حفظ نظام و حمایت از ولایت فقیه از خودشان بگذرند.
من IR ۱۴:۱۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 3
آیا آمدن رئیسی ایجاد دو قطبی نمی کرد؟! خب آمدن دکتر احمدی نژاد حالا دیگر نباید اشکالی داشته باشد البته این یک نظر است
… IR ۱۴:۱۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9 1
این از پس ترامپ بر میاد
علی IR ۱۴:۱۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 3
میگن یه قفل آورده به روحانی نشون بده که باز نشده
مجمد IR ۱۴:۱۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9 4
مابه احمدی رای خوهم داد
ايراني ۱۴:۱۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 2
سلام و عرض تبريك به خودم و همه ايرانيهاي عزيز بابت ثبت نام قهرمان ايران آقاي دكتر احمدي نژاد محبوب و تاج سرمان خدا نگهدارت مرد
محمد IR ۱۴:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9 3
دمت گرم احمدی نژاد مردم خوشحال شدند
روزبه IR ۱۴:۱۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4 6
من نه به محمود رای میدم نه به روحانی! لیکن بدم نمیاد محمود تایید صلاحیت بشه و بیاد توضیح بده از 90 تا 92 چه بلایی سر کشور آمد و ایضاً یک مشتی از این بگم بگم هاش رو بگه بلکن چند نفر خودشون رو جمع کنن و شر چهار نفر از سر مملکت کم شه!! :/
ايراني ۱۴:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10 3
سلام و عرض تبريك به خودم و همه ايرانيهاي عزيز بابت ثبت نام قهرمان ايران آقاي دكتر احمدي نژاد محبوب و تاج سرمان خدا نگهدارت مرد
حسن IR ۱۴:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 3
رهبری فرمودن به صلاح نیست که بیاد…چوپان میاد کاندیدامیشه…احمدی نژاد نیاد…
مهدی IR ۱۴:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13 4
خیر مقدم خدمت دکتر احمدی نژاد.
ooo IR ۱۴:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 3
روحانی رفت
حسن IR ۱۴:۱۸ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
9 0
رهبری فرمودن به صلاح نیست که بیاد…چوپان میاد کاندیدامیشه…احمدی نژاد نیاد…
مهدی IR ۱۴:۱۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 4
خدا رو شکر اقا محمود داره میاد
ایرانی IR ۱۴:۳۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 10
لعنت بر کسی که خلاف نظر رهبری عمل کرده و حتی خلاف تعهد خودش ، لعنت بر کسی که آبروی هر چی حزب اللهی و لایی رو برد . حتی اگر کنار هم بکشه به نفع هر جانوری مثل خوش باز هم خیانت کرده . لعنت لعنت لعنت لعنت بر او و ………………………………………………..
دايي IR ۱۴:۳۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 2
از اول هم معلوم بود كه مياد اين كارها براي گرمي بازار انتخاباته
مموتی IR ۱۴:۳۵ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 1
هر کسی دنبال خبر می گرده بهش بگین عشق داره بر می گرده عشق میاد ، همین روزها خیلی زود عشق میاد ، تازه می فهمیم کی بود
کومور باکومبا IR ۱۴:۳۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 9
ما اهلی کومور فدایی احمدی نژاد هستیم و به او رای میدهیم دکتر پسر رییس قبیله تو را به صرف گوشت تمساح دعوت کرده نیزه یادت نره باکومبا باکومبا
محمد IR ۱۴:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 8
از فردا همچی گرون میشه تورم میرسه به 40 درصد این بلای جان مستضعفین از جون مردم بدبخت چی می خواد؟
محمد IR ۱۴:۳۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 8
از فردا همچی گرون میشه تورم میرسه به 40 درصد این بلای جان مستضعفین از جون مردم بدبخت چی می خواد؟
IR ۱۴:۳۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 8
مرگ بر منافق
IR ۱۴:۳۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 9
مرگ بر منافق
IR ۱۴:۳۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 9
مرگ بر منافق
IR ۱۴:۳۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 9
مرگ بر منافق
سیدعلی IR ۱۴:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 4
سلام دوستان عجله ای حرف نزنی چرابحث میکنی الکی اومد که اومدش بزارآخرش چی میشه عجله نکنی بعدش مگه آقای روحانی حرف آقاروقبول داره این که بدتراز اونه که شماها حرفهای بدنزنی بابصیرت بری جلو
مریم IR ۱۴:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3 9
به نظرم رد صلاحیت می شه، چون از هاشمی که گنده تر نیست. در ثانی ، با پشت پا زدن به حرف رهبر ، خیلی خودشو ضایع کرد.
سیدعلی IR ۱۴:۴۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 6
سلام دوستان عجله ای حرف نزنی چرابحث میکنی الکی اومد که اومدش بزارآخرش چی میشه عجله نکنی بعدش مگه آقای روحانی حرف آقاروقبول داره این که بدتراز اونه که شماها حرفهای بدنزنی بابصیرت بری جلو
اسیر IR ۱۴:۴۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 6
اصول گرایان طایفه ای هستند که بر سر عهد و قول خود نمی مانند و از طرف دیگر اسیر قدرت هستند و ول نمی کنند
IR ۱۴:۴۲ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 8
مهم اومدن مردم پاي صندوقهاست.اگر لازم باشه كروبي و مو سوي را هم ميفرستند.اين بازيها ديگه كهنه شده.
امید IR ۱۴:۴۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13 8
دورود و سلام بر دکتر احمدی نژاد. دوستت داریم
IR ۱۴:۴۹ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 3
واقعا خوشحالم شدم اصلا باورم نمیشه .خداروشکر که باز اومد .یه مرد واقعیه
امیر IR ۱۴:۵۰ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2 8
دکتر بی بصیرت خجالت خجالت. مرگ بر ضد ولایت مطلقه فقیه
IR ۱۴:۵۱ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5 2
در دور اول کار کرد ولی
شهروند IR ۱۴:۵۳ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11 5
احمدی نژاد قهرمان . بالای 80درصد مردم بهش رای میدن . حالا ببینید. درود بر احمدی نژاد
vqh IR ۱۴:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 5
دکتر خوش امدی .ولی دیر امدی
عاشق ولایت IR ۱۴:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6 3
منافقین از کفار بدترند
رضا IR ۱۴:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10 1
کسی که بیشترین رای را بیاورد لیاقت برعهده گرفتن این پست مهم را دارد حتی اقای احمدی نژاد اگر مردم میخواهند او بیاید چرا شما دارین مخالفت میکنین مگه امام نگفتند میزان رای ملت است پس شما هم باید به رای اکثریت احترام بزارین
دوست IR ۱۴:۵۴ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
4 4
انتخابات سال 92 درس بزرگی به اصلاح طلبان داد که با داشتن پند کاندیدا وشکستن آرا نمیشود پیروز شد اما در این دوره با یک کاندیدای اصلی شرکت میکردند و احتمال پیروزی زیادی داشتند اما با آمدن احمدی نژاد ممکن است انتخابات سال 92 تکرار شود .امروز روز خوبی برای روحانی و اصلاحات بود بهترین خبر برایشان همین بود.
وحید IR ۱۴:۵۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 5
مردواقعی احمدی نژاد اومد
وحید IR ۱۴:۵۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
8 5
مردواقعی احمدی نژاد اومد
وحید IR ۱۴:۵۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7 4
مردواقعی احمدی نژاد اومد
وحید IR ۱۴:۵۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10 6
مردواقعی احمدی نژاد اومد
وحید IR ۱۴:۵۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11 8
مردواقعی احمدی نژاد اومد
شهریار IR ۱۴:۵۶ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1 9
بعد از تایید صلاحیت به نفع گزینه اصلی مورد نظرش (که صد البته غیر از بقایی خواهد بود) کنار خواهد رفت تا ضمن جلوگیری از هدایت آرای بدنه اجتماعی خود به سمت رئیسی ، نشان بده که به خواسته رهبر انقلاب پایبنده
هاج و واج IR ۱۴:۵۷ – ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
12 8
احمدي نژاد گفته : “توصيه رهبري به معناي نهي نبود” حالا گيريم نهي نبود . قبول و تبعيت شما طي نامه مورخ 06/07/95 هم قبول نبود؟!!!!!!

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *