خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / آیا جابجایی و ناپدید شدن و گم شدن وسایل خانه توسط جن ها واقعیت دارد ؟

آیا جابجایی و ناپدید شدن و گم شدن وسایل خانه توسط جن ها واقعیت دارد ؟

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir آیا جابجایی و ناپدید شدن و گم شدن وسایل خانه توسط جن ها واقعیت دارد ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم. آیا جنها می توانند وسایل و لوازم خانه را جابجا کنند ؟ ناپدید شدن و گم شدن و دزدیده شدن و جابجایی وسایل و اشیا و اموال خانه توسط جنها امکانپذیر است ؟

آیا جابجایی و ناپدید شدن و گم شدن وسایل خانه توسط جن ها واقعیت دارد ؟
آیا جابجایی و ناپدید شدن و گم شدن وسایل خانه توسط جن ها واقعیت دارد ؟

آیا جابجایی و ناپدید شدن و گم شدن وسایل خانه توسط جن ها واقعیت دارد ؟,جابجا شدن وسایل و لوازم خانه توسط جن ها,آیا امکان دارد که جن ها وسایل و اشیای خانه را جابجا کنند ؟,جن ها چگونه می توانند وسایل و اشیای خانه را جابجا و یا پنهان کنند ؟,جابجا شدن وسایل توسط جنها

آیا جابجایی و ناپدید شدن و گم شدن وسایل خانه توسط جن ها واقعیت دارد ؟

در حدود 3 ماه است که گاه بیگاه بعضی از وسایل شخصی اینجانب از قبیل موبایل و کارت پول خود به حود ناپدید و بعد از2 ساعت دیگر به جای اولش برگردانده میشود لطفا راه حل ارائه فرمائید

با سپاس و تشکر از ارتباط تان با مرکز
مساله ای که مطرح فرموده اید ،صورت های مختلف می تواند داشته باشد.چون در مقام تشخیص و ترجیح احتمالات نیستیم و عملا هم امکان آن برای این مرکز وجود ندارد، فقط احتمالاتی را عرض کرده و راهکارهایی را برای آن ها ذکر می کنیم.
1. ممکن است این ها، همه زائیده تخیلات شما باشد. در واقع و حقیقت چیزی برای نگرانی وجود نداشته باشد. این حالات در برخی از موارد به خاطر فرو رفتن بیش از حد در خیالات و توهمات در اثر دیدن فیلم های تخیلی یا کتاب های تخیلی و در رابطه با موجودات ناشناخته ، رخ می دهد. انسان در اثر ارتباط بیش از اندازه با تخیلات، ناخود آگاه شخصیت سازی کرده و داستان پردازی می کند. در برخی از موارد شدت این مساله به حدی است که خود و اطرافیان نیز وجود موجودات و اتفاقاتي را که او ساخته، باور می کنند ( که البته همه خیالی و ساخته ذهن اوست ) او موجوداتی را طبق آنچه که خود ساخته است، در خارج می بیند و اموري كه واقعا اتفاق نيفتاده را امري مسلم
مي انگارد.
با توجه به این احتمال با دریافت مشاوره روانشناسی مي توانيد این مساله را حل کنید.
2. اگر اتفاقي كه براي شما مي افتد، واقعی بوده و از زائیده تخیلات تان نمی باشد، باید به فردی که در این امور سررشته دارد، مراجعه کنید که متاسفانه ما چنین فردی را نمی شناسیم تا معرفی کنیم. اگرچه ممکن است ارتباط جن ها برای برخی افراد ممکن باشد، ولی می توان با بی اعتنائی و منصرف کردن خود از آن ها رفته رفته این ارتباط را ضعیف کرد و از بین برد.
البته اكثريت قريب به اتفاق مسايل از اين دست مربوط به احتمال اول است كه سعي مي كنيم به غير از آنچه ذكر شد، راهكارهايي كه در روايات آمده براي آن ارايه دهيم. ان شاءالله با به کار بستن آن ها مشکل تان حل شود:
1.دوری از تنهایی.
2. تغییر مکان و محل زندگی اگر چه به طور موقت.
3. دقت بیش تر در انجام كارهاي روزمره.
4. نظم بهتر در همه کارها.
5. امام صادق(ع) فرمود: در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حَسبُنا الله و نِعمَ الوَکیل» پناه نمی‏برد؛ زیرا که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده: پس کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند و ترساندن شیاطین در آن‏ها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسّک جستند، همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی که زائد بر آن (سود در تجارت) بود، بازگشتند و هیچ گونه بدی به آنان نرسید. (1)
6.بر خواندن چهار «قل» مداومت نمائید؛ یعنی سوره‏های «توحید»، «فلق»، «ناس» و «کافرون» را دائما مخصوصا به هنگام خواب ذکر نمائید.(2)

پی نوشت ها:
1. شیخ صدوق، من لا یحضره الفقیه، مؤسسه النشر الاسلامی، قم، 1413ق، ج 4 ،ص 392.
2. علامه طبرسی‌، مجمع البیان‌، انتشارات اسوه، تهران،1384ش، ج 10، ص 365.

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. دیشب در زمان خواب انگشترهایم در انگشت دومی هردستم بود صبح ک از خواب بیدار شدم جابه جا شدن ینی از انگشت دوم ب انگشت وسط رفته اند طوری ک یکیش ب زور از انگشتم در اومد.من ۲عدد انگشتر دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *