خانه / دعای پیدا شدن مال گمشده و دزدیده شده / دعا برای یافتن و پیدا شدن کالای مفقود شده و مال دزدیده شده و گمشده

دعا برای یافتن و پیدا شدن کالای مفقود شده و مال دزدیده شده و گمشده

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دعا برای یافتن و پیدا شدن کالای مفقود شده و مال دزدیده شده و گمشده را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و طلسم فوق العاده قوی برای پیدا کردن مال و کالای دزدیده شده و مفقود شده و جنس و اشیای مفقود شده و گمشده از امام رضا (ع)

دعا برای یافتن و پیدا شدن کالای مفقود شده و مال دزدیده شده و گمشده
دعا برای یافتن و پیدا شدن کالای مفقود شده و مال دزدیده شده و گمشده

دعا برای یافتن و پیدا شدن کالای مفقود شده و مال دزدیده شده و گمشده,دعا برای پیدا شدن کالای مفقود شده,دعای مجرب قرآنی برای پیدا شدن و یافتن وسایل و اجناس گمشده و مفقود شده,دعای پیدا شدن مفقود شده,’دعای یافتن گمشده و دزدیده شده

دعا برای یافتن و پیدا شدن کالای مفقود شده و مال دزدیده شده و گمشده

دعا براى پيدا شدن گمشده

از حضرت امام رضا عليه السلام روايت شده است كه فرمود:

هر گاه چيزى از تو مفقود شد يا كالايى را گم كردى، بگو:

«وَعِنْدَهُ مَفاتِحُ الْغَيْبِ لايَعْلَمُها إِلّا هُوَ وَيَعْلَمُ ما فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَماتَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلّا يَعْلَمُها وَلا حَبَّةٍ فى ظُلُماتِ الْأَرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلايابِسٍ إِلّا فى كِتابٍ مُبينٍ»(14).

و نزد او كليدهاى غيب است و جز او كسى به آن‏ها علم  ندارد، و (خداوند) به آنچه در خشكى و دريا وجود دارد علم دارد، و برگى از درخت نمى ‏افتد مگر آنكه (خداوند) از آن آگاه است، و بذرى در نهان زمين قرار ندارد، و هيچ تر و خشكى نيست مگر آن ‏كه نام آن در كتابى روشنگر است».

   سپس بگو: أَللَّهُمَّ إِنَّكَ تَهْدي مِنَ الضَّلالَةِ، وَتُنْجي مِنَ الْعَمى، وَتَرُدُّ الضَّالَّةَ، صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ، وَاغْفِرْ لي، وَرُدَّ ضالَّتي، وَصَلّ ‏عَلى مُحَمَّدٍ وَالِهِ وَسَلَّمَ.(15)

خداوندا؛ به راستى كه تو از گمراهى به هدايت مى ‏كشانى، و از كورى رهايى مى ‏بخشى، و گمشده را باز مى ‏گردانى، بر محمّد  و آل محمّد درود فرست، و مرا بيامرز، و گمشده ام را بازگردان، و بر محمّد  و آل  او درود و سلام بفرست.


14) سوره انعام، آيه 59.

15) مكارم الأخلاق: 232/2، الأنوار النعمانيّة: 167/4، بحار الأنوار: 123/95، و در «مستدرك الوسائل: 215/8» با اختلافى اندك.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *