خانه / کسب درآمد اینترنتی / ایده های پولسازی خارج از اینترنت / معرفی و آشنایی با 20 میلیاردر و پولساز و کارآفرین برتر جهان تا به امروز

معرفی و آشنایی با 20 میلیاردر و پولساز و کارآفرین برتر جهان تا به امروز

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir معرفی و آشنایی با 20 میلیاردر و پولساز و کارآفرین برتر جهان تا به امروز را برای شما عزیزان قرار دادیم . ایده های نوین و جدید همیشه پولساز و موفقیت آمیز بوده اند . در ادامه مطلب با 20 میلیاردر و پولساز و ثروتمند و کارآفرین برتر جهان که با ایده های جدید و نوین به موفقیت رسیده اند آشنا خواهید شد .

معرفی و آشنایی با 20 میلیاردر و پولساز و کارآفرین برتر جهان تا به امروز
معرفی و آشنایی با 20 میلیاردر و پولساز و کارآفرین برتر جهان تا به امروز

معرفی و آشنایی با 20 میلیاردر و پولساز و کارآفرین برتر جهان تا به امروز,ایده های کارآفرین و پولساز برتر جهان,معرفی بهترین ایده های پولساز و کارآفرین دنیا,ایده هایی که ثروتمندان جهان به وسله آنها به پول و ثروت فراوان رسیده اند,افراد پولدار با کدام ایده ها به ثروت و پول رسیده اند ؟,معرفی بهترین سایت ها و شرکت های پولساز و کارآفرین و ثروتمند جهان

معرفی و آشنایی با 20 میلیاردر و پولساز و کارآفرین برتر جهان تا به امروز

فهرست ۵۰۰ تن از میلیاردهای برتر جهان تا ماه گذشته میلادی توسط نشریه مشهور فوربس منتشر شد. در این لیست، همچون روال سال های گذشته، بیل گیتس، مؤسس غول نرم افزار دنیا، مایکروسافت، همچنان با سرمایه نجومی حدود ۸۰ میلیارد دلار، در صدر فهرست میلیاردهای جهان قرار دارد و وارن بافت، پیر دنیای بورس بازان وال استریت، با چند میلیارد دلار اختلاف، رده سوم برترین میلیاردهای جهان را به خود اختصاص داده است. کارلوس اسلیم و خانواده‌اش که که شرکت تلکام را در اختیار دارند، با ۷۷ میلیارد دلار سرمایه، دومین میلیاردر جهان هستند. ۲۰ پولساز برتر جهان تا امروز
 

20 میلیاردر برتر جهان تا به امروز

به گزارش سرویس موفقیت پرتال برترین ها، نکته ای که در فهرست میلیاردهای جهان قابل توجه است، حضور صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان صنعتی پیش رو، پول ساز، ارزش آفرین و مؤثر در کسب و کار امروز جهان است که سبب شده است تا ۲ میلیاردر اول دنیا، از طریق کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، صاحب سرمایه ای نجومی شوند. البته پس از این ۲ تن، وارن بافت معروف قرار دارد که سرمایه او، از طریق صبوری و تحلیل در بازار سرمایه آمریکا کسب شده است و به همین خاطر، سبک کسب و کار و مدل تجاری و سرمایه گذاری وی را به عنوان سمبلی در اقتصاد بازار سرمایه و مثالی از یک بورس باز موفق و روایی بر می شمرند که قابل توجه است. حتی در رتبه پنجم برترین میلیاردهای جهان، مانند روال سال های گذشته، لری الیسون، رهبر اوراکل را داریم که او نیز از طریق فناوری اطلاعات، به ثروت افسانه ای ۵۵ میلیارد دلاری دست یافته است. ۲ تن از اعضای خانواده وال مارت که صاحب فروشگاه های زنجیره ای در سراسر قاره آمریکا هستند، با ۵۰ میلیارد دلار سرمایه، در انتهای فهرست ۱۰ میلیارد برتر جهان در سال ۲۰۱۵ میلادی قرار دارند.

معرفی و آشنایی با 20 میلیاردر و پولساز و کارآفرین برتر جهان تا به امروز
معرفی و آشنایی با 20 میلیاردر و پولساز و کارآفرین برتر جهان تا به امروز
۲۰ پولساز برتر جهان تا امروز

۲۰ پولساز برتر جهان تا امروز:

۱- بیل گیتس

 

مؤسس و مدیرعامل سابق شرکت مایکروسافت که سال‌هاست، در صدر باشگاه میلیاردهای جهان قرار دارد. او ملیندا، همسرش، از سال ۲۰۰۰ میلادی، موسسه خیریه بیل و ملیندا گیتس را راه اندازی کرده‌اند که در زمینه فعالیت های بشردوستانه، میلیاردها دلار از ثروت گیتس را به کارهای صلح طلبانه و کمک به توسعه علم و بهداشت در جهان به ویژه مناطق کم تر توسعه یافته جهان، اختصاص داده‌اند. کاری که بیل گیتس با خلق مایکروسافت و اراده صدها محصول مختلف و متنوع این شرکت به دنیای نرم افزار کرد، هیچ شرکتی نتوانست تکرار کند و این خدمت، بستر خلق دنیای دیجیتالی اینترنت را فراهم نمود.

دارایی خالص: ۷۹٫۲ میلیارد دلار

وب سایت: microsoft.com


۲- کارلوس اسلیم و خانواده

 

 مؤسس شرکت تلمکس و صاحب گروه تجاری عظیم کارسو مکزیک است. وی، کارآفرین، بازرگان و سرمایه‌دار مکزیکی لبنانی‌تبار است، که بر پایه رتبه‌بندی وال استریت ژورنال، همچنین مجلهٔ فرچون و فوربز، از ماه اوت سال ۲۰۰۷ به‌عنوان یکی از ثروتمندترین مردان جهان شناخته می‌شود. اسلیم نقش عمده‌ای در صنایع ارتباطی در مکزیک و آمریکای لاتین دارد. وی مالک شرکت‌های گروپو کارسو، آمریکا موویل، تلمکس، Telmex، América Móvil. سانبورنز و تل‌سل محسوب می‌شود.

دارایی خالص: ۷۷ میلیارد دلار

وب سایت: www.carlosslim.com

گیتس و اسلیم، روابط خوبی با هم دارند

 


۳- وارن بافت
 

بورس باز شهیر وال استریت نیویورک و مالک شرکت Berkshire Hathaway می‌باشد. وی کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌گذار و نیکوکار آمریکایی است، که به‌عنوان موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم شناخته می‌شود. او هم‌اکنون به‌عنوان مدیر عامل اجرایی و رییس هیئت مدیره شرکت برکشایر هاتاوی فعالیت می‌کند. بافت از سیستم شناور برای سرمایه‌گذاری بر روی شرکتش استفاده کرده است. او در ابتدای کارش در برکشایر بر روی سرمایه‌گذاری بلند مدت در بازار بورس متمرکز شده بود، ولی به تازگی تصمیم به خرید تمامی سهام شرکت را دارد. بافت با استفاده از این استراتژی و فعالیت مداوم در حوزه مبادلات سهام اختصاصی، امروزه از طریق شرکت برکشایر هاتاوی، کنترل و مدیریت شرکت‌های تابعه، زیرمجموعه و فرعی فراوانی را بر عهده دارد، که به‌عنوان نمونه می‌توان به گایکو، دیری کوئین، هاینز و مارس اینکورپوریتد اشاره نمود. وی همچنین دارای سهام قابل‌توجهی در شمار زیادی از شرکت‌ها می‌باشد، که مشهورترین آن‌ها عبارت‌اند از: ولز فارگو، شرکت کوکاکولا، آمریکن اکسپرس و آی‌بی‌ام

دارایی خالص: ۷۲ میلیارد دلار

سایت: www.berkshirehathaway.com


۴- آمانچیو اورتگا
 

همه دنیا، موفقیت خارق العاده او را با برند مشهور زارا می‌شناسند. آقای Amancio Ortega Gaona یک اسپانیایی فعال و خلاق در صنعت مد و لباس اروپا و جهان است که ثروت افسانه ای خود را در صنعت فشن به دست آورده است و توانسته است، در فهرست ۱۰ ثروتمند اول دنیا جای بگیرد. وی، متولد لاکرونیای اسپانیا در ۱۹۳۶ میلادی می‌باشد و مؤسس شرکت ایندیتکس است و مغازه ها و برندهای زیادی در سطح جهان دارد. وی، ثروتمندترین اسپانیایی جهان محسوب می‌شود.

وب سایت: www.zara.com

دارایی خالص: ۶۴ میلیارد دلار


۵- لری الیسون
 

یکی از بزرگان دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌باشد که مالک شرکت اوراکل (بانک اطلاعاتی) است. وی برنامه نویس و کارآفرین در عرصه دیجیتال است و تا کنون توانسته است، محصولات و خدمات زیادی را در عرصه های تخصصی آی تی ارائه کند. الیسون، با تحولی که در دنیای بانک های اطلاعات (داده) ایجاد کرد، توانست کسب و کار موفقی را سامان دهد که او را تا فهرست ۱۰ ثروتمند اول دنیا رساند. الیسون در ۱۹۴۴ به دنیا آمد و با لانی کرافت، نویسنده کتاب های مربوط به داستان های عاشقانه ازدواج کرد.

دارایی خالص: ۵۴ میلیارد دلار

وب سایت: http://www.oracle.com


۶- چارلز جی کوک
 

20 میلیاردر برتر جهان تا به امروز

چارلز کوک، میلیاردری است که فعالیت خود را در عرصه های مختلف تجاری و صنعتی، تست کرده است و توانسته است با مدیریت موفق و صحیح، بیش از ۴۰ میلیارد دلار سرمایه اندوخته کند. بر خلاف ۵ میلیارد قبلی، خیلی نام شناخته شده ای در باشگاه میلیاردهای جهان نیست. او از مالکان شرکت صنایع وک می‌باشد. فعالیت اصلی آن‌ها، کار بر روی پالایش بنزین است. شرکت صنایع کوک، در حال حاضر دومین شرکت خصوصی بزرگ آمریکا محسوب می‌شود و دارای دارایی های زیادی در صنایع تولیدی، تجارت، سرمایه گذاری و انرژی می‌باشد. در سال ۲۰۰۸ میلادی، درامد این شرکت به ۹۸ میلیارد دلار بالغ شد.

وب سایت: www.kochind.com

دارایی خالص: ۴۳ میلیارد دلار


۷- دیوید کوش
 

برادر چارلز جی کوک است و از مالکان شرکت صنایع و سرمایه گذاری کوک می‌باشد. وی علاوه بران که کارآفرین است، یک فعال سیاسی هم محسوب می‌شود. او با مشارکت برادرش، به عنوان یک کارآفرین مطرح است. دیوید، یکی از بازماندگان پرواز ۱۴۹۳ یو اس ایر می‌باشد که در سال ۱۹۹۱ سقوط کرد.

 فعالیت های تجاری مختلف

دارایی خالص: ۴۲ میلیارد دلار


۸- کریستی والتون و خانواده
 

همه آمریکایی ها، همسر وی را به خاطر شرکت فروشگاه های زنجیره ای وال مارت، می‌شناسند. امپراطوری وال مارت، یکی از برترین اقتصاد های دنیا را در عرصه خرده فروشی تشکیل داده است که کالاهای ارزان قیمت را در اقصی نقاط این کشور و حتی قاره آمریکا در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. خانم کریستی، اولین زن ثروتمند جهان است که در فهرست ۱۰ ثروتمند اول فوربس قرار دارد. وی، بیوه جانتی والتون می‌باشد که در واقع این ثروت را به ارث برده است. وی هم اکنون با پسرش لوکاس زندگی می‌کند. وی اکنون در فعالیت های خیرخواهانه فعالیت دارد.

 وب سایت: walmart1percent.org

دارایی خالص: ۴۱ میلیارد دلار


۹- جیم والتون
 

جیم کار والتون، جوان‌ترین پسر مؤسس شرکت والتون می‌باشد که هم اکنون، رییس هیات مدیره شرکت آروست بانک می‌باشد. وی در دانشگاه آرکانزاس آمریکا، بازرگانی خواند. ثروت او به دلیل ارثی بود که از پدرش به وی رسیده است.
   
دارایی خالص: ۴۰ میلیارد دلار


۱۰- لیلیان بتونکورت و خانواده
 

خانم Liliane Bettencourt، در دنیای صنایع آرایشی و بهداشتی، نام مطرحی است. وی مؤسس و مالک شرکت لورآل می‌باشد که و تنها فرزند اوژن شولز، مؤسس این شرکت هست. وی ثروتمندترین زن فرانسه است و ثروت خود را از طریق پدرش کسب کرده است.

وب سایت: loreal.com

دارایی خالص: ۴۰ میلیارد دلار


۱۱- آلیس والتون
 

خانم والتون، از بازماندگان مؤسس شرکت فروشگاه های زنجیره ای والتون است که به دلیل ارث، در فهرست یازدهمین ثروتمند برتر جهان قرار گرفته است. دختری که اکنون، از ثروتمندان امریکا محسوب می‌شود.
 
دارایی خالص: ۳۹ میلیارد دلار


۱۲- رابسون والتون
 

آقای رابسون، بزرگ‌ترین فرزند هلن و سام والتون است که به عنوان رییس هیات مدیره شرکت فعال می‌باشد. وی به دلیل ارثی که دارد، از ثروتمندان آمریکا و جهان محسوب می‌شود.

دارایی خالص: ۳۸ میلیارد دلار


۱۳-    برنارد آرنو و خانواده
 

برنادر آرنو،Bernard Jean Étienne Arnault تاجر، کارآفرین و کلیکسیونر آثار هنری می‌باشد که در زمینه کالاهای لوکس فعالیت دارد و از ثروتمندان فرانسه و جهان است. وی از مالکان شرکت مشهور کریستین دیور می‌باشد که در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی، از مطرح‌ترین و موفق‌ترین برندهای جهان است. وی اکنون در شرکت آل وی‌ام اچ به عنوان مالک شناخته می‌شود. ارزش برند گروه لویی ویتون، بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار برآورد شده است. طراحی و عرضه کالاهای لوکس از جواهرآلات گرفته تا موارد آرایشی و بهداشتی و حتی صنعت مد، در زمره فعالیت های موفق آقای آرنو می‌باشد.

وب سایت: www.lvmh.com

دارایی خالص: ۳۷ میلیارد دلار


۱۴- مایکل بلومبرگ
 

مایکل بلومبرگف از شناخته شده ترین میلیاردهای جهان به شمار می‌رود. وی مالک شرکت رسانه ای و تجاری بلومبرگ و شهردار نیویورک می‌باشد که رسانه های تلویزیونی و تبلیغاتی بسیار زیاد و مطرحی را مدیریت می‌کند. وی، صد و هشتمین شهردار نیویورک است که برای نامزدی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری ایالات متحده، قصد فعالیت دارد. کمک ۳۰۰ میلیون دلاری وی به دانشگاه جان هاپکینز، او را یکی از افراد مطرح در زمینه خیریه در دانشگاه های آمریکا کرده است.

دارایی خالص: ۳۵ میلیارد دلار

وب سایت: www.mikebloomberg.com


۱۵- جف بزوس
 

از مطرح‌تریم کارآفرینان دیجیتال جهان است که با کمک همسرش، سایت آمازون را راه اندازی کرد و هم اکنون، از مطرح‌ترین سایت ها و برندهای دنیای آنلاین محسوب می‌شود. آقای بزوس، در کسب و کار خلاقانه‌اش، روش‌هایی را در معرفی و فروش کالاها به ویژه کتاب ارائه کرد که در دنیای آی تی بی نظیر است. دستگاه کتاب خوان الکترونیکی کیندل آمازون، هم اکنون میلیون ها نسخه به فروش رفته است. وی هم اکنون، مدیرعامل آمازون می‌باشد.

دارایی خالص: ۳۴ میلیارد دلار

وب سایت: www.amazon.com


۱۶- مارک زوکربرگ
 

20 میلیاردر برتر جهان تا به امروز

شاید، مطرح ترین جوان میلیاردر روزگار ما باشد که با خلق کشور دیجیتالی فیسبوک، نسل جدیدی از شبکه های اجتماعی و فضای فعالیت و حتی کسب و کار را در دنیای تور جهان گستر ایجاد کرد. زاکربرگ جوان، فارغ التحصیل هاروارد بود اما پرتالی که در سال ۲۰۰۴ میلادی ایجاد کرد، اکنون، بیش از ۱ میلیارد کاربر ثبت شده دارد و از مطرح‌ترین برندهای دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود. زوکربرگ، اخیراً وارد دنیای واقعیت مجازی شده است و محصول اوکلوس را عرضه کرده است. وی اکنون، مدیرعامل فیسبوک است و ۲۸ درصد از کل سهام این شرکت را در اختیار دارد.

دارایی خالص: ۳۳ میلیارد دلار

وب سایت: همه می‌شناسید!


۱۷- لی کیا شینگ
 

20 میلیاردر برتر جهان تا به امروز

آقای لی کیا شینگ، از تاجران و کارآفرینان مطرح هنگ کنگ است وی اکنون از مالکان شرکت Hutchison Whampoa Limited می‌باشد که که در زمینه تخلیه بار و بارگیری در اسکله ها و بنادر و صنایع مد و زیبایی فعالیت گسترده دارد. وی را ثروتمندترین فرد آسیا می‌دانند. وی، بنیادی به نام خود نیز در اختیار دارد که کارهای بشردوستانه انجام می‌دهد. وی را یکی از ثروتمندان خندان جهان می‌دانند.

وب سایت: www.lksf.org

دارایی خالص: ۳۳ میلیارد دلار


۱۸- شلدون ادلسون
 

20 میلیاردر برتر جهان تا به امروز

شلدون ادلسون، از ثروتمندان جهان است که فعالیت خود را بر خلاف سایر ثروتمندان قبلی، از راه کسب و کار در زمینه گردشگری و کازینو و فعالیت های مربوط به این حوزه به دست آورده است. وی صاحب شرکت لاس وگاس سندز، مالک بسیاری از هتل ها و سالن های همایش می‌باشد که حامی سازمان های یهودی نیز در دنیا می‌باشد. وی هیچ تحصیلات دانشگاهی ندارد. اظهارت ضد ایرانی وی در سال های اخیر، در حوزه مسائل هسته ای، وی را خبر ساز کرده است.

وب سایت: www.adelsonfoundation.org

دارایی خالص: ۳۱ میلیارد دلار


۱۹- لری پیج
 

آقای لری پیج، در دنیای فناوری اطلاعات، نام شناخته شده ای هست. وی به همراه دوستش سرگئی، خالق سرزمین گوگل است که امروزه، خیلی ها آن را برابر اینترنت می‌دانند و اینترنت بدون گوگل را غیر قابل تحمل می‌دانند! کسب و کاری که آقای لری پیج راه اندازی کرده است، وی را در فهرست ۲۰ میلیارد جهان قرار داده است. گوگل، هم اکنون از برترین برندهای اینترنت و جهان است و آقای پیج، اخیراً به عنوان برترین مدیرعامل آمریکا نیز شناخته شد. درباره گوگل، و کسب و کار خلاقانه این شرکت، صحبت زیاد شده است. خودروهای بدون راننده گوگل، محصول جدید این شرکت است.

 وب سایت: همه می دانید!

دارایی خالص: ۲۹ میلیارد دلار


۲۰- سرگئی برین
 

وی نیز از مالکان و موسسان اولیه شرکت گوگل بود که کسب و کارش، اکنون دنیا را تسخیر خود در آورده است. سرگئی برین، در توسعه گوگل نقش زیادی داشته است و به این خاطر، اکنون از کارآفرینیان دیجیتال و ثروتمندان جهان محسوب می‌شود.

دارایی خالص: ۲۸٫۵ میلیارد دلار

همان طور که در فهرست ۲۰ میلیاردر اول دنیا مشاهده کردید، نام بزرگان فناوری اطلاعات جهان، از مایکروسافت و آمازون گرفته تا اوراکل و فیس بوک و گوگل، مشاهده شد. اگر ۱۰۰ میلیاردر دیگر را نیز که در فهرست فوربس ۵۰۰ هستند نیز لیست می‌کردیم، باز شاهد ظهور نام‌هایی از بزرگان آی تی جهان در فهرست میلیاردها هستیم. شاید این برای اولین بار در تاریخ باشد که میلیاردرهای جوان جهان، جز دانش، سلاح و ارث دیگری ندارند. کلامی که لستر تارو، اقتصاد دان بزرگ آمریکایی در کتاب مشهورش “رویارویی بزرگ” نیز به آن اشاره کرد.

 باید پذیرفت که رمز موفقیت در هر کسب و کاری در دنیای امروز، مسلح شدن به فناوری اطلاعات و ارتباطت هوشمند است که هر کسب و کاری را، به خوبی راهبری و هدایت می‌کند. کارآفرینانی که توانستند با خلاقیت و نبوغ خود، استارت آپ های کوچکی را هدایت کنند، امروزه برخی از آن‌ها، دنیا را به تسخیر خود درآورده‌اند. سرزمین فیسبوک، یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیا، البته در دنیای وب است. کسب و کار گوگل، اینترنت را بدون خود تقریباً غیر ممکن کرده است.

 دنیایی که جف بزوس میلیاردر در آمازون دات کام به راه انداخته است، شیوه نوآورانه و جدیدی را در خرید و فروش اجناس وب در ایجاد کرد که مدل موفقی برای ده ها هزار سایت دیگر شد. اکنون رمز موفقیت بسیاری از میلیاردرها و شرکت‌های مشهور دنیا، در عرصه کسب و ادغام است. یعنی خرید فناوری و شرکت‌های موفق. همان کاری که گوگل با یوتیوب کرد و فیس بوک با اینستاگرام و واتس آپ. خرید شرکت های رقیب و گسترش فعالیت های خود. به هر حال، موفقیت، برنامه می‌خواهد و این برنامه باید هوشمندانه و بر اساس تمرکز بر روی ضعف رقبا دنبال شود.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *