خانه / انتخابات ریاست جمهوری سال 96 / اسامی نامزدهای جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و کاندیدای جانشین روحانی

اسامی نامزدهای جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و کاندیدای جانشین روحانی

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir اسامی نامزدهای جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و کاندیدای جانشین روحانی را برای شما عزیزان قرار دادیم . نامزدها و کاندیداهای جریان و جبهه اطلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 شرکت و ثبت نام کرده اند چه کسانی هستند ؟ جریان اصلاح طلب کدام نامزدها و کاندیداها را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 انتخاب کرده است ؟ جانشین و جایگزین و رقیب روحانی در جریان اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کیست ؟ فهرست و لیست و اسامی و نام نامزدهای احتمالی جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت سال 96 چه کسانی هستند ؟

اسامی نامزدهای جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و کاندیدای جانشین روحانی
اسامی نامزدهای جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و کاندیدای جانشین روحانی

اسامی نامزدهای جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و کاندیدای جانشین روحانی,نامزدهای جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96,کاندیداهای اصلاح طلب برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96,لیست و فهرست نامزدهای احتمالی جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96,جبهه اصلاح طلب چه کسانی را به انتخابات ریاست جمهوری فرستاده است ؟,فهرست و لیست نامزدهای احتمالی جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96,جانشین و جایگزین روحانی از جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری چه کسی است ؟,کاندیداهای احتمالی جریان اصلاح طلب در انتخابات

اسامی نامزدهای جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و کاندیدای جانشین روحانی

حامیان اجاره‌ای که می‌دانند دولت در این چند ماه باقی‌مانده نمی‌تواند معجزه کند تا گشایش‌هایی در اقتصاد ایجاد و رضایت جامعه را کسب کند از این رو موتور رقابت‌های انتخاباتی را زودتر از همیشه روشن کرده‌اند و به دنبل جایگزین مناسب برای آن می‌گردند.در ادامه این گزارش مروری می‌کنیم بر چهره‌هایی که جریان اصلاحات به عنوان جایگزین روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 روی آنان برنامه‌ریزی کرده است.

چند ماهی است که با کنایههای سیاسی برخی پروژه عبور از رییسجمهور  را کلید زدهاند به طوری که آقای محمدرضا تاجیک، دولت آقای روحانی را دولت «گرفتار» و«پوپولیست» و آقای صادق زیباکلام آن را دولتی «یک میلیونی» و «تصادفی» و تئوریسینشان نیز دولت یازدهم را «دولت حسینقلیخانی» میخوانند. از زمانی که حامیانش نوشتند: «گذشتهای که حسن روحانی از خود بهجا میگذارد، بیش از آنکه دامنگیر دیگران شود، دامن خودش را خواهد گرفت.» میشد فهمید که روزی او را تنها خواهند گذاشت.

حامیان اجاره‌ای که کاهش محبوبیت دولت را لمس کرده‌اند، اکنون سعی دارند با انتقاد از سیاست‌ها و اقدمات دولت از روحانی گذر کنند. آن‌ها که در انتخابات ریاست جمهوری مجبور به حمایت از کسی شدند که از جرگه خودشان نبود؛ حال که دولت را گرفتار در مشکلات اقتصادی و مطالبات رنگارنگ روی دست‌ مانده می‌بینند راه خود را از آن جدا کرده‌اند.

آقای  عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات گفته است «تیم روحانی نتوانسته اولویت‌بندی‌ها را اجرا کند؛ اولویت اول مردم ایران، مسائل معیشتی است.» رمضان‌زاده که گویا تازه یادش افتاده روحانی سابقه اجرایی ندارد، ضمن انتقاد از تیم اقتصادی روحانی می‌گوید: «فقط علی جنتی خوب عمل کرده است و تیم اقتصادی دولت روحانی، فقط با روحانی رفاقت داشتند.»

آقای محمدجواد حق‌شناس عضو اعتماد ملی نیز در ادامه انتقادها از دولت گفته است: «در سه سال گذشته روحانی به مطالبات اصلاحات توجه جدی نکرده است. روحانی نباید پل‌های پشت سر خود را خراب کند؛ چون این مساله پیامدهای ناخوشایندی برای دولت و اصلاحات خواهد داشت.»

حامیان اجاره‌ای که می‌دانند دولت در این چند ماه باقی‌مانده نمی‌تواند معجزه کند تا گشایش‌هایی در اقتصاد ایجاد و رضایت جامعه را کسب کند از این رو موتور رقابت‌های انتخاباتی را زودتر از همیشه روشن کرده‌اند و به دنبل جایگزین مناسب برای آن می‌گردند.در ادامه این گزارش مروری می‌کنیم بر چهره‌هایی که جریان اصلاحات به عنوان جایگزین روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 روی آنان برنامه‌ریزی کرده است.

محمد جواد ظریف

 مردی که برجام با نام او مهر شد هم افتخار توافق هسته‌ای با 1+5 را دارد و هم بارها رهبر انقلاب او را متدین و مورد اعتماد خوانده‌اند. حامیان دولت این روزها اعتقاد دارند شانس او برای جذب رأی مردم بیشتر از رییس دولت یازدهم است. به طوری که صادق زیباکلام نیز به رییس‌جمهور فعلی پیشنهاد می‌کند: «روحانی بهتر است یا عارف یا ظریف را به مردم در 96 معرفی کند. اگر این اتفاق بیفتد شانس اصلاح‌طلبان بیشتر می‌شود. البته اگر احمدی‌نژاد نیاید اصلاح‌طلبان در هر صورت پیروز مطلق هستند. ولی اگر احمدی‌نژاد بیاید کار روحانی سخت خواهد بود.»

محمدرضا عارف

 مرد انصراف هم که این روزها از رفتار اطلاح‌طلبان در ماجرای انتخابات هیات رییسه مجلس گلایه دارد شاید در انتخابات سال آینده به رقیب روحانی تبدیل شود تا نشان دهد که اگر فداکاری وی نبود روحانی در سال 92 رأی نمی‌آورد. روزنامه آرمان نیز با پیش‌بینی کاندیداتوری عارف در انتخابات 96 نوشت: عارف از برخی بی‌صداقتی‌ها دلخور است و ممکن است به خاطر همین دلخوری، مقابل روحانی نامزد انتخابات 96 شود. به نظر نمی‌رسید عدم ریاست بر کمیسیون آموزش به منزله پایان فعالیت‌های سیاسی عارف باشد، بلکه شنیده شده است او پس از ناکامی برای جلوس بر کرسی ریاست مجلس حاضر به پذیرش رقابت برای کرسی‌های دیگر ریاست نشده و به انتخابات سال 96 می‌اندیشد.»

سید حسن خمینی

برای انتخابات خبرگان رهبری هم ثبت‌نام کرد اما در آزمون این انتخابات شرکت نکرد بنابراین صلاحیتش برای شورای نگهبان محرز نشد. حامیان روحانی این بار برای انتخابات ریاست جمهوری به او چشم دوخته‌اند و در جلسات پنهان و آشکار از او برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند. خبرهای تأییدنشده از جلسه اخیر مجمع روحانیون حاکی از این است که شیوخ اصلاح‌طلب به دنبال حضور سید حسن خمینی به عنوان نامزد انتخابات 96 هستند.آقای مهدی خزعلی نیز در پست اینستاگرامش نوشت: «احیا دوم در حرم امام راحل میهمان سید حسن خمینی بودم. از ایشان دعوت کردم تا برای انتخابات ۹۶ کاندیدا شود.»

اسحاق جهانگیری

 شخصیت‌های ارشد حزب کارگزاران از او به عنوان کاندیدای مورد نظر خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده نام می‌برند. برخی از اعضای این حزب که خود را پدرخوانده اصلاح‌طلبان می‌دانند از معاون اول روحانی خواسته‌اند که خود را برای دور بعد انتخابات آماده کند. جهانگیری از حزب متبوعش مأموریت دارد در ماه‌های اخیر روی فساد و مبارزه با آن که مورد تاکید مقامات ارشد نظام است متمرکز شود و خود را به عنوان چهره‌ای ضد فساد معرفی کند.

حسین قاضی زاده هاشمی

 او را وزیر متفاوت کابینه می‌خوانند و بارها به سبب اقداماتش در حوزه سلامت مورد تمجید قرار گرفته است. سفر به دورترین شهرها و روستاها و عمل رایگان چشم نیازمندان آنقدر مورد استقبال جامعه قرار گرفت که حتی برخی از علمای قم نیز در دیدار با این وزیر سختکوش روحانی به او پیشنهاد دادند که برای دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود. شاید سرمایه‌گذاری اصلاح‌طلبان روی این گزینه بی فایده نباشد و بتواند سبد رأی جریان مقابل را نیز به‌دست آورد.

علی شمخانی

 او وزیر دفاع دولت اصلاحات بود که به دلیل نقش قابل ملاحظه‌ای که در طراحی و اجرای سیاست تنش زدایی و توسعه روابط با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ایفا کرد بالاترین نشان دولتی (مدال عبدالعزیز) را از پادشاه عربستان سعودی دریافت کرد. شمخانی که از سوی روحانی به سمت دبیر شورای عالی امنیت ملی منصوب شد به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست جمهوری اصلاح‌طلبان نام برده می‌شود. البته او پیش از این نیز نامزد انتخابات ریاست جمهوری بوده است. انتخاباتی که پس از یک دوره ریاست جمهوری رییس دولت اصلاحات برای تعیین رئیس جمهور بعدی در ۱۸ خرداد ۱۳۸۰ با حضور ۱۰ نامزد نهایی برگزار شد. شمخانی در آن انتخابات نفر سوم شد.

مسعود پزشکیان

 انتخابات هیات رییسه مجلس ثابت کرد که او هم پایگاه رایی در جریان رقیب دارد و هم به‌دلیل کارنامه فعالیت‌های سیاسی‌اش توانسته نظر اصولگرایان را نیز جذب کند. او همچنین سابقه نمایندگی در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و وزیر پیشین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت هشتم را در کارنامه خود دارد. پزشکیان در نشست علنی مجلس در تاریخ 11 دی ۱۳۹۴ گفته بود از اینکه خدا او را ترک آفریده، شاکر است و هیچ‌کس حق ندارد «زبان و فرهنگ ترک‌ها» را مسخره کند. پزشکیان که به زبان کردی هم مسلط است، گفته به مهابادی بودن خود نیز افتخار می‌کند لذا می‌تواند رأی قومیت‌ها را هم داشته باشد. در کنار هم قرار گرفتن این پازل‌ها او را به یک کاندیدای بالقوه برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی تبدیل می‌کند.

علی مطهری

گمانه‌زنی‌ها درباره کاندیداتوری او از زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات 94 شروع شد. زمانی که یک رسانه اصلاح‌طلب از او پرسید: «اصلاح‌طلبان می‌توانند برای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری روی یک کاندیدای فراجناحی توافق کنند. بنابراین اگر اصلاح‌طلبان به صورت واحد، از شما برای کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری آینده دعوت کنند، خواهید پذیرفت؟» مطهری نیز در جواب گفت که «هر وقت دعوت کردند، آن موقع روی آن فکر می‌کنم.» مطهری در انتخابات هیات رئیسه مجلس نیز توانست با رأی نمایندگان عنوان نایب رییسی دوم را کسب کند.

محمد باقر نوبخت

 این روزها حزبش در جریان اصلاحات به خوبی نقش آفرینی می‌کند و در این راه توانسته به اهداف و منافعش نیز دست یابد. اعتدال و توسعه در سایه محرومیت احزاب ساختار شکن اصلاحات توانسته جایگاهی برای خود کسب و با روی کار آمدن دولت یازدهم نیز به یک بازیگر اصلی در این جریان تبدیل شود؛ تاجایی که امیدی‌ها از تأثیرگذاری این حزب در موفق نبودن عارف در انتخابات هیات رییسه مجلس سخن گفته‌اند. پیش‌بینی می‌شود نوبخت کاندیدای این حزب در انتخابات ریاست جمهوری باشد.

محمد نهاوندیان

 او که تحصیلات حوزوی دارد رابط میان دولت یازدهم با مراجع و علماست و بارها برای ارائه گزارش اقدامات دولت به قم رفته است. نام نهاوندیان در زمان انتخابات ریاست جمهوری 92 نیز مطرح و گفته می‌شد از گزینه‌های مورد حمایت حزب موتلفه است. البته او وارد رقابت‌ها نشد. نهاوندیان رییس دفتر روحانی است که در این مدت مجوز اقامتش درآمریکا برای او دردسر ساز شد و هر چند وقت یک بار شایعاتی مبنی بر برکناری وی از این سمت در فضای مجازی می‌چرخید. شاید نهاوندیان هم کاندیدایی دیگر باشد.

      اتفاقا بهترین انتخاب بود که انجام دادیم فقط مشکل اینجاست که دولت قبلی چنان افتضاح کار کرده که سالیان سال طول میکشه اوضاع کشور ثبات پیدا کنه
    ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ ۰۳:۱۶
    35 7

    این بار هم روحانی قبول میشهرشا
    آذری ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ۱۳:۵۴
    9 1

    فقط سید حسن خمینی می تواند کشور را به ثبات برساند والسلام

رامتین ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ ۲۳:۳۷
56 36

فقط احمدی نجات
پاسخ

    موسی ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ ۱۹:۲۰
    14 3

    مگه رئیس جمهوری هشت ساله نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
    ناشناس ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ ۱۵:۳۱
    13 13

    به نظر من ایران انقدر از نظر سیاسی و اقتصادی در دوره اقای احمدی نژاد ضربه دیده که هیچ دولت چهارساله ای نمیتواند انرا جبران کند

ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ ۰۸:۲۷
58 36

فقط احمدی نژاد
پاسخ
محمد اهوازی ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ ۱۲:۲۸
52 39

فقط احمدی‌نژاد شجاع و نترس یا علی
پاسخ

    ناشناس ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ ۲۲:۱۱
    16 7

    منظورتون كله خر

ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ ۱۲:۵۸
27 36

مگه 88 رای داشت که حالا رایی داشته باشه ؟
پاسخ
ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ ۱۳:۰۴
47 26

فقط احمدی نژاد شک کنید که او پیروز است
پاسخ
حمید ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ ۱۴:۰۱
21 24

جالبیش به اینه که هرچی میگردند کسی رو پیدا نمکینند که در قد و قواره روحانی باشه تا جاییکه حجت الاسلام شجونی به نوعی اعتراف میکنه که مردهای اصولگراها را موش خورده
پاسخ
Assss ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ ۱۵:۰۹
43 29

فقط احمدی نژاد
پاسخ
میثم ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ۰۴:۲۰
16 31

احمدی نژاد اشتباه زیاد داشت ولی از این دولت بهتره . همه اشتباهات میندازن گردن احمدی نژاد
پاسخ
رضا ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ۰۵:۳۸
7 30

آرای روحانی به حدود نصف کاهش پیدا کرده
پاسخ

    سید ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ ۱۶:۰۰
    5 6

    خیلی خوش باورید … اگر روحانی 4 میلیون رای داشته باشه باید جشن بگیرید…. بعید میدانم هیچ ادم عاقل وبا بصیرتی به این دولت رای بده چرا که به اغلب وعده هاش عمل نکرد؛ صنعت هسته ای رو تقریبا نابود کرد و نتوانست اشتغال ایجاد کنه و در صحنه بین المللی هم عزت ایران را در دنیا لکه دار کرد و صدها ضعف دیگه… مگر آمریکا بلیس ها که عشق آمریکا درجانشان جا گرفته البته اینا هم این اواخر به خباثت و رزالت امریکا پی بردن….
    سید ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ ۱۶:۱۴
    3 10

    در جواب آقای سید غلامرضا قاضی میر سعید باید عرض کنم قرار گرفتن 6 قدرت برتراقتصادی وسیاسی دنیا در برابر ایران عزیز ثمره ایثار و فدارکاری و شهادت طلبی و ابهت چندین ساله ملت شریف ایران و رهبری حکیمانه امام خامنه ای است نه قدرت دولت یازدهم … دو صد گفته چون نیم کردار نیست ..چرا نمیگویید که این دولت به اغلب وعده هاش عمل نکرد؛ صنعت هسته ای رو تقریبا نابود کرد و نتوانست اشتغال ایجاد کنه و در صحنه بین المللی هم عزت ایران را در دنیا لکه دار کرد و صدها ضعف دیگه… اگر راست میگن بیان در برابر زیاده خواهی و توهین های مکرر امریکا ایستادگی کنن نه اینکه در فکر توجیه تکبر ورزیهای دشمن باشن …. کدام برد برد؟؟؟ اگر منظور اینه که امریکا هسته ایمون رو و خیلی چیزای دیگه رو برد حرفتان صحیح است!

ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ۱۳:۱۰
13 22

فقط احمدی توانست اقتدار ایران را در سازمان ملل نشان دهد ,,نفت را ۱۵۰ دلاری کند ,,معوقه بازنشسته هاازپیش ازسال۷۹ برگرداند هزارا ن خانواده را درشهرها صاحبخانه کند صدها نفر را استخدام دولتی کند,,تکریم ارباب رجوع در ادارات دولتی,, دولت الکترونیک وخدمات زیاد به روستاییان ,کارت رفاه گدشگری به بازنشسته ها ,,وامهای قرض الحسنه نهاد ریاست جمهوری به اقشار کم درامدوووووووووو
پاسخ

    خبره ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ ۱۸:۲۵
    15 13

    کارهای مهم دیگه ای هم داشت مثل تورم ۷۰ درصدی مثل پراید ۷ تومنیو فقط احمدی نژاد این اقتدارو داشت که ۲۱ تومن کنه دلارو فقط یک مرد مقتدر میتونست از ۱۱۰۰ به ۳۵۰۰ برسونه و چندین گند اساسی دیگه که باعث نابودیه اقشار متوط جامعه شد
    ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ ۱۷:۴۰
    5 11

    سهام عدالتش یادت رفت .خخخ

ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ۱۴:۱۹
19 16

فقط احمدی نژاد
پاسخ
عبداله مهتدی ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ۱۸:۵۰
18 13

کشور به رئیس جمهوری نیاز دارد که علاوه بر ویژگیهای عمومی یک ریئس جمهور در ایران از قدرت مدیریت اجرایی قوی برخودار با شد وبا رهبری وحدت رویه داشته باشد .قالیباف گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری اینده است
پاسخ
یار امام ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ۱۹:۰۴
4 19

خب همه رفتنی هستیم … ولی خدا وکیلی تکلیف این پولهای به باد رفته چی میشد؟؟؟ من وقتی میبینم برادرم برای عروسیش لنگ 20 ملیون پوله برای اجاره .. به رای های که تاحالادادم شک میکنم …. خدا بیامرزد اونکه میگفت بگم بگم و اخرش نگفت
پاسخ
وحید ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ۱۹:۱۰
2 20

واقعا..از لحاظ اقتصادی ..گندزد ..دولتش.سفره های مردم کوچیک شد..وضعیت معیشت مردم خیلی افتضاح شده منم بهش رای دادم..ولی اشتباه کردم..
پاسخ
fafa ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ ۰۲:۴۵
19 4

چقد باید بدبخت باشیم که باز عقبگرد بزنیم و به … رای بدیم
پاسخ

    احمد ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ ۰۱:۰۶
    6 12

    شماوقتی گند زدی که به روحانی رای دادی

hossein ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ ۰۳:۵۶
14 18

این احمدی نژاد است که دلسوز مردم است من با تمام توانم طرفداری خودم را نسیت به احمدی نژاد اعبام می کنم
پاسخ
ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ ۱۱:۰۶
2 8

شما پارس ایا انگار جیره خوار دولتین که اینقدر پاچه خواری میکنید
پاسخ
حسین ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ ۱۲:۱۵
3 16

جوش نزن کشور ما نیاز به ریس جمهور نداره خودش می چرخه می بینی چند سالیه می دزدند ، می خورند ، می برند ، اختلاس می کنند آب از آب تکون نمی خوره هیچکی هم حرف نمی زنه انگار نه انگار که خوردندو بردند سریع هزینه های اب و برق و گاز و تلفن رو زیاد می کنند مردمم که جیکشون در نمیاد خوب چی بگن به کی بگن خوب مردمی گیر آوردن خدا ازشون نگذره انشاالله
پاسخ

    حمید ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ ۰۰:۱۴
    0 7

    داداشت لنگ بیست میلیونه….؟مرد حسابی من لنگ دو میلیونم ادم میشناسم لنگ دویست هزارتومنه خدالعنتشون کنه چطور بیت المالو میخورن هیچ کسم کارشون نداره
    محسن ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ ۱۳:۱۵
    0 5

    حرف دل توده ی مردم ایران – خدا ازشون نگذره، ایشالا هرچه زودتر همشونو تو دادگاه عدل محاکمه میکنیم

ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ ۰۰:۰۹
3 8

دولتی که حقوقهای نجومی به مدیران خودش میده همین 4 سال هم براش زیادیه…
پاسخ
علی ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ ۱۶:۳۸
1 1

وقتی قانون ضمانت اجرایی نداردونمی تواند دست دزد،خرابکار،اختلاس گر،ربا خوار،کم فروش،آب بند،و…..از سر مردم کوتاه کند.این ها که هیچی حتی مرکل،اوباما،اولاند….رهبران پایه یک اقتصاد دنیا هم رییس جمهور ما بشوند وضع همینه.
پاسخ
اسحاق ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ ۲۲:۱۵
8 7

فقط احمدی نژادمردبخدا
پاسخ

    ناشناس ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ ۱۶:۰۸
    0 2

    عزیزم هول نکن رای دهنده ایی که انقدر غلط املایی داره معلوم دولتشم چقدر غلط اجرایی داره

فروغ ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ ۰۲:۴۹
5 9

فقط احمدی نژاد هرچی بود قشر محروم احمدی نژاد محزومان رو حمایت میکرد مثل روخانی طرف سرمایه دار نبود نونی تو سفره مردم بود
پاسخ
علیرضا ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ ۰۷:۴۷
5 2

بنظر من اصلا رییس جمهوری باید از قانون اساسی حذف بشه رهبری یک نفر رو بعنوان نماینده ولی فقیه به عنوان رییس قوه مجریه منصوب کنه مثل قوه قضاییه، دیگه هیچکس جرأت نمی کنه ضدش حرف بزنه، این همه هم هزینه انتخابات نمیشه!
پاسخ
ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ ۱۰:۵۴
4 6

فقط احمدی نژاد
پاسخ
مینا ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ ۲۱:۰۱
11 4

انشا الله آقا روحانی این بار هم برنده میشه
پاسخ
پانیسا ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ ۰۲:۲۳
6 9

فقط احمدی نژاد خدا شاهده هر کی بهش نامه داد جوابشو داد به همه کمک کرد هماهنگ سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین که روحانی قطع کرد مسکن مهر رسیدگی به روستاها ؛ حقوق ریاست جمهوری نگرفت تو کاخ زندگی نکرد ماشین میلیاردی سوار نشد ماشین خودش و به نفع فقرا فروخت ساعت هدیه ای که بهش دادن و به نفع فقرا فروخت
پاسخ

    ناشناس ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ ۱۶:۱۰
    4 5

    فقط دولت ایشون میتونست این همه چپاول کنه

رامین ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ ۱۸:۳۷
4 3

تنها پست دولتی که اصلا در ایران رسمیت نداره ریاست جمهوریست.اینو خیلی راحت میتونید متوجه بشید.خیلی راحت.یه سوال؟رئیس جمهورهای محترم چه چیزیمونو تا الان درست کردن؟انصافا چیمونو؟کدوم یکیشون به وعده هاشون عمل کردن؟خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااا ببین.پس کی غضب میکنی یا الله کی؟
پاسخ
کارشناس ارشد بی پول و بدون شغل ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ ۲۱:۱۲
4 5

مملکت بدون رئیس جمهور هم اداره میشه ، چون دزدی در دولتهای قبلی هم رخ داده و همچنان اتفاق میافته پس به رئیس جمهور نیاز نداریم
پاسخ
علی ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ ۰۹:۲۹
3 9

فقط احمدی نژادحامی مستضعفان
پاسخ
محمود ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ ۱۰:۳۱
4 5

سلام .دوستان من دولت روحانی رو قبول ندارم. خودم کارمندم .ولی واقعا وزیر بهداشت خیلی کارای مثبتی انجام داده و من ارزو میکنم که ای کاش وزیر ما هم مثل وزیر بهداشت بود و از حق و حقوقمون طرفداری میکرد.اگه قرار باشه احمدی نژاد نیاد و آقای قاضی زاده هاشمی باشه رای من به ایشان تعلق میگیرد. میدونم که به فکر مردم فقیر و کارمندانه .
پاسخ
ش ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ ۱۲:۴۵
3 10

فقط سالار احمدی نژاد
پاسخ
ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ ۱۳:۵۲
1 5

اين افراد را خود گروه روحاني داره معرفي مي كنه ، همه دوست و رفيقا و معاونان روحاني ؟!
پاسخ
علی ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ ۱۰:۳۵
1 7

روحانی که با این توافق هسته ای توکشور گند زد. دعا کنید این دوره نیاد البته اگه هم بیادانتخاب نمیشه.
پاسخ
محمد علی ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ ۲۱:۴۱
2 9

اکثریت مردم از عملکرد روحانی ناراضی هستند
پاسخ
حسن محمد ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ ۲۱:۴۷
2 6

مردم از دروغ های روحانی خسته شدند از سال 93 بنزین از 400 تومان به 1000 تومان گاز از 30 تومان تقریبا به 200 تومان و برق ….. همه چیز گران شد تورم کحا پایین امد یارانه ها اضافه نشد حامل انرژی بالا رفت اکثر کارخانه ها بسته شد بیکاری زیاد شد فقط روحانی آمار می ده که همه اش دروغ است برجام هم به فرجام تبدیل شد در واقع روحانی معاون رفسانجانی است و بدترین دولت از اول انقلاب تا به حال
پاسخ
سید غلامرضا قاضی میر سعید ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ ۱۵:۲۳
0 0

هروقت وحدت رویه به جناحهای مختلف فکری کشور روی اورد وازدامن زدن به گزینه یابی افراد مختلف دست کشیده شود و اولویت به تفکر صحیح ترصورت پذیرد این کشور می تواند یک ریل هدف را دنبال نمایدو….
پاسخ
علی ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۲۰:۰۱
5 7

فقط احمدی نژاده که میتونه قیمت برنج رواز۱۵تومن ببره۵۰تومن گوشت رواز۸تومن ببره۳۰تومن قیمت نان رو۱۰برابرکنه قبض هارو۱۰برابرکنه ۰مسبب این همه تحریم بشه یااینکه موقع سخنرانی ش توسازمان ملل همه اونجاروترک کنن چون بهشون احترام نمیذاره خدایی توای چهارسال که هیچی گرون نشده۰حالاخوددانید۰۰۰۰
پاسخ
سید غلامرضا قاضی میر سعید ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ ۱۳:۱۳
0 1

جالب است دنیای غرب کشوری چون ایران راتاثیرگذارمنطقه ببیند وجزء مهمترین تیتررسانه ای خود حتی دررقابت های انتخاباتی بداند ودردوره ریاست جمهوری دکترروحانی با سکانداری وزارت خارجه دکترظریف وهیئت همراه برسرکرسی گروه 1+5 بین الملل به عنوان یکی ازاساسی ترین عنصرطرفین مذاکره کننده موضوع هسته ای جهان تلقی نمایداما با این فاکتورهای نگاه جهانی که دراختیارداریم به این داشته های بین المللی بدست امده که تمام گزینه های شش قدرت جهانی به تنهایی تحت شعاع قرار می دهد اشارتی نداریم زاویه نگاه برد -برد ایران وگروه 1+5 دکتر روحانی را هم نگرش وبازخوانی داشته باشیم درعین حال نحوه بکارگیری و بهره وری ازان داشته را چه کسی بایستی محقق سازد را می توان معمای اصلی دردولت اینده کشورعنوان نمود( دکتر روحانی ؟ یا رقیبی کاملا متفاوت تراز سایرین ؟)
پاسخ

    احسانی ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ ۱۲:۰۳
    3 4

    فقط احمدی نژاد

ناشناس ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ۰۷:۰۹
2 4

شیخ حسن نباشد
پاسخ
رخساره ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ۱۶:۵۸
5 4

من تودوره آقای احمدی نژادیه نامه دادم به یه ماه نرسیده وجوابش اومدولی چهارنامه دادم به روحانی متکبردریغ ازیهدجواب، آقای احمدی نژاددلسوزمردمه وانسانی متواضع وپاک واصلاقابل مقایسه باروحانی نیست،همیشه رییس جمهوری محبوبه که دلسوزمردم ووفاداره به انقلاب ورخبری باشه،واقهاآدم بایدخیلی که عقل باشه دوباره به روحانی رای بده
پاسخ
ناشناس ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ ۲۰:۱۳
4 4

احمدی نژاد منتظرت هستم تا بیایی.دوستت داریم.
پاسخ
حامد ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ۰۲:۴۰
6 3

فقط فقط سیدحسن خمینی وسلام دلت تدبیرآینده ایران
پاسخ

    سید ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ ۱۶:۱۵
    2 5

    سید حسن خمینی در مدیریت حرم امام هم توانایی لازم رو نداره چطور میخاد مملکت بچرخونه؟؟؟؟

امیر ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ ۰۴:۲۳
5 3

اگر احمدی‌نژاد کاندید بشه باید انتخابات تحریم بشه من خودم از خارح از کشور قرار با جمع زیادی امسال شرکت کنیم ولی اگر محمود تایید طلاحیت بشه ..باید شرکت در انتخابات رو تحریم کرد ..خجالت داره به هیچ کس رحم نکرد ..به دین ..به شهدا..به سخص اول مملکت…
پاسخ
ناشناس ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۰۹:۲۹
4 4

خدا روقسم ميدم به بزرگيه خودش هركسي كه به مردم خيانت ميكنه ريشه كنش بكنه مثل احمدي نزاد نيامده ونمياد خدا حفظش كنه واميدوارم اين دوره بياد
پاسخ
فرزاد ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ ۱۹:۲۷
3 3

ایران رییس جمهور هم نداشته باشه هیچ فرقی نمیکنه ! همه جا پر شده از اختلاس و رانت و حقوق نجومی همه هم که ذخیره نظام هستند و طلبکار مردم بیچاره !!
پاسخ
ناشناس ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ ۲۲:۱۶
0 4

خدایا ایران را نجات بده از دروغ و ریا و دزدی
پاسخ
رضا ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۱۳:۲۴
3 6

خواهشا خجالت بکشین تو این کشور دلار ۱۰۰۰ تومن بود نه ۳۵۰۰ شب خابیدیم صبح بیدار شدیم دیدیم همه چه دو برابر شده رفتیم سازمان ملل هاله نور دیدیم مسخره شدیم بابا بسه دیگه کم محمود محمود بکنین
پاسخ
رضا ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۱۳:۲۶
6 5

دولت اقای روحانی با چنگ و دندون اقتصاد خراب کشورو نگه داشتن اینقده بی‌انصاف نباشیم
پاسخ
رضا ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۱۳:۳۰
6 4

درسته رکود در بازار حاکمه ولی این رکود اثرات کارهای دولت قبلیه دولت روحانی با کشوری که از احمدی نژاد گرفت پر از مشکلات و چاله چوله بود بازم افرین بر دکتر روحانی و کابینش که با اون وضعیت کشورو رو به جلو برد
پاسخ

    جواد ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ ۲۳:۳۱
    1 0

    خیلی آدم باهوشی آفرین !!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ….؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

رضا ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۱۳:۳۳
5 4

زنده باد اصلاحات
پاسخ
رضا ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۱۳:۳۵
5 3

فقط دولت تدبیر و امید
پاسخ
رضا ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۱۳:۴۰
4 1

اقا سید باید خدمتتون عرض کنم اشتباه نکنین یادگار امام یادگار اون مرد بزرگه و مطمئن باشین کشورو از اونیکه معاوناش هنوز دادگاهین و اکثر کابینش کشورو چپاول کردن خوبتر اداره میکنه اصلاح طلبان امتحان خودشونو به ملت و کشور عزیزمون پس دادن دیگه لازم به شرح نیست
پاسخ
ناشناس ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ ۱۹:۱۳
4 3

دلسوزترین وبی ریا ترین تنها ریس جمهوری که به استعمارگران زورگو باج نداد محمود احمدی نژاد بود خدا حفظش کند
پاسخ
صدرا ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ ۱۹:۴۶
7 1

اصلاح طلبان اصلا کارنامه ی قابل قبولی نداشته انشاالله رییس جمهور بعدی اصولگراست
پاسخ
ناشناس ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۰۹:۱۴
1 3

با چهار سال آینده هم هیچ کاری نمی تواند بکند
پاسخ
ناسناس ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۲۲:۳۷
2 2

احمدی نژاد آدم خوبی است و جز اصولگرایان نیست
پاسخ
ناشناس ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ ۱۰:۵۵
1 1

اقا من میگم هم اقای احمدی نژاد ضعف داشت هم اقای روحانی، بنظر من باس یکی دیگرو انتخاب کنیم ببینیم بعدیا چیکار میکنن، البته جااان من خوب فکر کنید انتخاب کنید، اصول گراها بد نیستن ولی خب بعضی چیزا باید اصلاح بشه ازین رو من دنبال اصلاح طلبا هستم
پاسخ

    نوال ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ ۰۱:۴۱
    0 1

    اتفاقا امام حسین ع هم اصلاح طلب بود…. اما اصلاح طلبی ک بر اصول پایبند بود ….

علی ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ ۲۱:۳۳
3 2

دولت روحانی دولت تکذیب و دروغ و ریا فقط احمدی نژاد مرد عمل بود و شجاعترین و نترس ترین رییس جمهور
پاسخ
ایرانی ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ۱۹:۵۹
3 1

سعید جلیلی وقتی تو وزارت خارجه بود آبرو ایران رو تو مذاکرات خرید و باعث افتخار ما شد حالا اگه رئیس جمهور بشه با اختیارات بیشتر و دست بازتر راحت تر برای ایران کار می کنه پس به این آدم های صادق و راستگو صادق رای بدین
پاسخ
نوال ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ ۰۱:۳۹
0 2

مهم نیس کدوم وری هستین….
بچه انقلابیا مذهبیا…. یادتون نره امام خامنه ای فرمودند احمدی نژاد سر کار نیاد….. مواظب باشین، اطاعت از امر ولی واجبه، ما اهل کوفه نیستیما علیمون گفته نباشه پس نباید باشه، دیگه احمدی نژاد شیره و راه چارس و ….
دوستان اصلاح طلب و اعتدال گرا…. شما هم بجای گردن دولت قبل انداختن بشینین واقعیت ها رو ببین ایا واقعا تو این 4 سال زندگی و معیشت مردم تغییری کرد؟ هرچقدر هم ک دولت قبل گند زده باشه باید بعد از 4 سال ی بش هرچند کوچیکش درس بشه ولی….
پاسخ
اقبال ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ ۲۱:۲۰
0 1

فقط احمدی نژاد. انشاله کاندید بشه به همه ثابت میشه احمدی نژاد محبوبه یا روحانی بدقول و …
پاسخ
ناشناس ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ۲۰:۰۴
1 1

مرد میدان احمدی نژاد قشر زجر دیده رودرک میکرد اشراف زاده نبود
پاسخ
محمد ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ ۱۶:۰۰
0 2

من ن چپی هستم نه راستی خواهشا عاقلانه فکر کنید:با کمال احترام آقا روحانی و طرفدارانش فقط حامی مرفهین بی درد هستن، به کدوم روستاییان و به کدوم افراد ضعیف جامعه رسیدگی داشتند،فقط بلد هستن دولت قبلی رو مقصر بدونند و بس،شما ک قرار بود ۱۰۰ روزه اقتصاد متحول کنید پس چی شد؟حامی دولت شما فقط افراد مرفه بی درد هستند،اختلاس ک تو دولت شما سر به فلک کشیده:از برادر شما تا معاون وزیر آموزش و پرورش و باجناق آقای زنگنه وزیر نفت ک چرخه‌ ی کارخانه ی هپکو اراک را خوابوند و از چین ماشین آلات وارد کرد و وام ۸۰۰ میلیاردی گرفت و ۶ ماه به کارگرها حقوق نداد و پسر خانم ابتکار هم که هیچ بماند….. حرف زیاده فقط خواهشا بصیرتی ک رهبر میگه داشته باشید و با چشم روشن و با قدرت تو انتخابات شرکت کنید. یا علی مدد
پاسخ
محمد ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ ۱۳:۵۱
0 0

بنظر من بهترین گزینه برا اصلاح طلبان دکتر پزشکیان میباشن.شخصی کاملا منطقی و باهوش و کاربلد بنظر من شعار و حرفای غیر منطقی تو مملکت زیاد شده.تنها کسیه که میتونه با جوابای منطقی جلوی حرفهای غیر منطقی رو بگیره و کمک شایانی به فرهنگ و جامعه ما بکنه. 

منبع : http://www.parsnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-3/377146-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B2%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D8%B7%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *