خانه / اخبار حوادث روز / ترکیدگی تایر لاستیک هواپیمای مشهد به اردبیل,هواپیمای بویینگ 737 از شرکت هواپیمایی تابان با مقصد مشهد به اردبیل

ترکیدگی تایر لاستیک هواپیمای مشهد به اردبیل,هواپیمای بویینگ 737 از شرکت هواپیمایی تابان با مقصد مشهد به اردبیل

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir ترکیدگی لاستیک هواپیمای مشهد به اردبیل,هواپیمای بویینگ 737 از شرکت هواپیمایی تابان با مقصد مشهد به اردبیل را برای شما عزیزان قرار دادیم . هواپیمای مسافربری که از مشهد به سمت اردبیل در حال حرکت بود دچار حادثه ترکیدگی لاستیک ها شده ولی خوشبختانه با مهارت و زرنگی خلبان هواپیما با موفقیت در باند فرودگاه به زمین نشته و هیچ آسیبی به مسافران هواپیما و خود هواپیما وارد نمیشود . در ادامه مطلب فیلم و کلیپ لحظه ترکیدن لاستیک هواپیمای مسافربری مشهد به اردبیل + تصاویر و عکسهای فرود اضظراری هواپیمای بوئینگ مشهد به تهران + اخبار و خبرهای جدید از فرود موفقیت آمیز هواپیمای مسافربری بوئینگ مسیر مشهد به اردبیل را مشاهده خواهید کرد .

ترکیدگی لاستیک هواپیمای مشهد به اردبیل,هواپیمای بویینگ 737 از شرکت هواپیمایی تابان با مقصد مشهد به اردبیل
ترکیدگی لاستیک هواپیمای مشهد به اردبیل,هواپیمای بویینگ 737 از شرکت هواپیمایی تابان با مقصد مشهد به اردبیل

ترکیدگی لاستیک هواپیمای مشهد به اردبیل,هواپیمای بویینگ 737 از شرکت هواپیمایی تابان با مقصد مشهد به اردبیل,ترکیدن لاستیک تایر هواپیمای مسافربری مشهد به اردبیل,ترکیدگی لاستیک هواپیمای مشهد به اردبیل,حادثه و سانحه برای هواپیمای مسافربری مسیر مشهد به اردبیل,سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ مشهد به اردبیل,علت و دلیل فرود اضطراری و سقوط هواپیمای مسافربری مشهد به اردبیل,فرود موفقیت آمیز هواپیمای مشهد به اردبیل,مهارت خلبان هواپیمای اردبیل به مشهد,دانلود فیلم و کلیپ لحظه ترکیدن لاستیک تایر هواپیمای مسافربری مشهد به اردبیل,تصاویر و عکسهای ترکیدن و ترکیدگی لاستیک و فرود هواپیمای مسافربری مشهد اردبیل,اخبار و خبرهای جدید و تازه از سانحه ترکیدگی لاستیک هواپیمای مسافربری بوئینگ مشهد به اردبیل

ترکیدگی تایر لاستیک هواپیمای مشهد به اردبیل,هواپیمای بویینگ 737 از شرکت هواپیمایی تابان با مقصد مشهد به اردبیل

با مهارت خلبان، مسافران هواپیمای مشهد به اردبیل جان سالم به در بردند
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: با وجود ترکیدگی لاستیک هواپیمای مشهد به اردبیل، خوشبختانه با مهارت خلبان مسافران هواپیما جان سالم به در بردند.

فخرالدین هاشمی، دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با اشاره به حادثه هوایی پیش آمده در فرودگاه استان اردبیل، اظهار کرد: هواپیمای بویینگ 737 از شرکت هواپیمایی تابان با مقصد مشهد به اردبیل، هنگام ورود به باند فرودگاه اردبیل با ترکیدگی لاستیک روبرو شد.

وی با اشاره به ساعت خروج این هواپیما از استان خراسان رضوی، افزود: ساعت خروج این هواپیما از مشهد، ساعت 8:27 دقیقه و ورود آن به اردبیل ساعت 10 گزارش شد و با وجود حادثه پیش آمده خوشبختانه تمامی 163 مسافر این هواپیما جان سالم به در بردند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: با مهارت خلبان و با وجود ترکیدگی لاستیک، 700 متر مانده به انتهای باند، هواپیما متوقف شد.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر مسافران از هواپیما خالی شده و بارهای خود را نیز تحویل گرفتند، عنوان کرد: به دنبال این حادثه پرواز مسافرانی که از اردبیل به مشهد پرواز داشتند، لغو شد و با هماهنگی شرکت هواپیمایی مربوطه، انجام پرواز این مسافران فردا انجام خواهد پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل برخورداری فرودگاه استان اردبیل از دو باند متقاطع، انجام پروازها از روی باند دیگر عملیاتی بوده و تمامی پروازهای فرودگاه استان اردبیل مطابق با برنامه اعلام شده قبلی انجام خواهد پذیرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: هواپیمای حادثه دیده هم اکنون بر روی یکی از باندهای فرودگاه اردبیل است و در تلاش برای خارج کردن این هواپیما از روی باند هستیم.

https://www.aparat.com/video/video/embed/vt/frame/pid/0/showadstart/no/showvideo/yes/videohash/QXgAr?data[as]=1

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *