خانه / طالع بینی ازدواج / طالع بینی ماه اردیبهشت برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماه اردیبهشت برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین اردیبهشت

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir طالع بینی ماه اردیبهشت برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین اردیبهشت را برای شما عزیزان قرار دادیم . یک متولد اردیبهشت ماه با چه ماهی ازدواج کند خوب است ؟ ماه های خوب و مناسب برای ازدواج یک دختر و پسر متولد اردیبهشت ماه کدام ها هستند ؟

طالع بینی ماه اردیبهشت برای ازدواج - ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین اردیبهشت
طالع بینی ماه اردیبهشت برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماه اردیبهشت برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین اردیبهشت,ماه های سازگار برای ازدواج متولدین اردیبهشت ماه,ماه های مناسب و خوب برای ازدواج دختر و پسر متولد ماه اردیبهشت,متولدین اردیبهشت ماه با کدام ماه های سال ازدواج کنند خوشبخت می شوند ؟,طالع بینی ازدواج متولدین ماه اردیبهشت با ماه های دیکر,طالع بینی ماه اردیبهشت

طالع بینی ماه اردیبهشت برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین اردیبهشت

نام ماه: اردیبهشت (هنری، افراط کار)

عنصر: آب

قسمت حساس بدن: گردن و گلو

رنگ خوش شانسی: آبی-سبز

خصوصیات مثبت: مردم اعتقاد دارند که پول خوشبختی نمی آورد. اما شما بالغانه به این نتیجه رسیده اید که برای حفظ تعادل در یک رابطه عاطفی باید از لحاظ مالی ارضاء شده باشید.

خصوصیات منفی احساسی: خیلی سخت می بخشید!

سازگارترین ماه ها:

– تیر: شما باعث ارتقاء و پیشرفت یکدیگر می شوید. تیر امنیت لازم در رابطه را به اردیبهشت می دهد و شما نیز محبت و وفاداری را برای او به ارمغان می آورید.

– دی: علایق هردوی شما مشابه است. پول، دارایی و امنیت برای هردوی شما مهم است. مشکلی که وجود دارد تمایل دی برای کارکردن بیش از حد خواهد بود.

قطب مخالف شما:

– آبان: از لحاظ جنسی کشش بالایی بین این دو قطب وجود دارد. اما برخی خصوصیات این دو ماه باهم تناقض زیادی دارد. مثلا خودخواهی شما و حسادت آبان می تواند محیط را متشنج کند.

ماه هایی که باید از آنها دوری کنید:

– خرداد: عدم اهمیت خرداد به دارایی و مسائل مالی شما را دیوانه خواهد کرد. شما به اندازه کافی برای خرداد خودجوش محسوب نمی شید.

ازدواج با سایر ماه ها معمولی خواهد بود (نه بسیار بد نه بسیار خوب)

*********************************************************

متولدین اردیبهشت، نماد: ثور

1-    نشان : گاو

2-    سیاره : زهره

3-    عنصر : خاک

4-    عدد : ( 6- )

5-    سنگ موافق : الماس – مروارید – یاقوت – فیروزه

6-    سنگ مخالف : الماس زرد – زبرجد – یاقوت اصغر

7-    فلز موافق : مس – برنج – نقره

8-    رنگهای موافق : آبی – زرد – سبز – صورتی

9-    حروف موافق : ب – ر

10- روز موافق : جمعه

11- سمت موافق : مغرب – جنوب – جنوب شرقی

12- رابطه با متولدین ماههای دیگر: با متولدین شهریور و دی ، خیلی خوب – با تیر و اسفند ، خوب – با مرداد و آبان و بهمن و فروردین ، بد – با خرداد و مهر و آذر، دشمن

13- بیماریها : حناق – عوارض قلبی – تب های شدید – سرما خوردگی – بیماری های حلق – درد در اعضای تناسل – بیماری های رحم – عوارض بینی – درد سینه و گاه همراه با چرک

14- ناحیه یا عضو حساس بدن : گردن

15- طبع : سرد و خشک

16- سوره های موافق : بقره – بروج – بلد – بینه

17- مشاغل مناسب : فعالیت های هنری به خصوص در زمینه تئاتر – سینما – موسیقی و نقاشی – آرایشگری – پرورش گل و باغداری – پرستاری – مهندسی – فروشندگی – جواهر سازی – امور مالیاتی – امور معاملاتی – بانکداری و …

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌:
صبور، با پشتکار و قابل‌ اعتماد
مهربان‌، دلسوز و با محبت‌
با استقامت‌، مصمم‌ و قاطع‌
آرام‌، خونسرد و اطمینان‌ بخش‌

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌:
حسود و انحصار طلب‌
غضب‌ آلود، انعطاف‌ناپذیر و یک‌ دنده‌
لذت‌ جو، خودخواه‌ و آزمند

متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ با صلابت‌، اهل‌ عمل‌، با اراده‌ و قاطع‌ هستند، در حقیقت‌ ازچنان‌ قدرت‌ اراده‌ بالایی‌ برخوردارند که‌ نمی‌شود آنها را بر خلاف‌ میلشان‌ وادار به‌انجام‌ کاری‌ کرد، آنها با طیب‌ خاطر و مشتاقانه‌، صادقانه‌ و وفادارانه‌ از شخصی‌ که‌ به‌او اطمینان‌ و اعتماد دارند، پیروی‌ می‌نمایند. آنها افرادی‌ ثابت‌ قدم‌، متعادل‌،شهروندانی‌ مقرراتی‌ و طرفدار آرامش‌ هستند. آنها برای‌ مادیات‌ اهمیت‌ خاصی‌ قائلندو هرگز در رابطه‌ با استفاده‌ از قدرتشان‌ برای‌ کسب‌ آرامش‌ به‌ شک‌ و تردید نمی‌افتند.

آنها از نظر روحی‌ و روانی‌ خیلی‌ تیزهوش‌، واقع‌ بین‌ و معقول‌ هستند، ولی‌ در عین‌حال‌ باعقیده‌ای‌ راسخ‌ بر نقطه‌ نظرات‌ و عقاید خود اصرار می‌ورزند و همیشه‌ تابع‌الگوها و قالب‌های‌ پذیرفته‌ شده‌ و معتبر تجربی‌ هستند. شخصیت‌ آنها قابل‌ اعتماد،تغییرناپذیر، دوراندیش‌، مقتصد، حساب‌ شده‌، دقیق‌، جدی‌ است‌ و در مواجهه‌ بامشکلات‌ افرادی‌ تزلزل‌ناپذیر و نستوه‌ هستند. عادات‌ بد و عیوب‌ آنها در حقیقت‌ ازپاکدامنی‌ و خوبی‌هایشان‌ سرچشمه‌ می‌گیرند و تحت‌ شرایطی‌ به‌ اوج‌ خود می‌رسند،تحت‌ چنین‌ شرایط نادر و استثنایی‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ می‌توانند با یکدندگی‌عجیبی‌ و به‌ طرز زجرآور و آزار دهنده‌ای‌ حق‌ به‌ جانب‌ شوند و بدون‌ استفاده‌ ازقدرت‌ خلاقیتشان‌ تبدیل‌ به‌ اشخاصی‌ خشک‌، سخت‌ گیر، جدی‌، مقرراتی‌، اهل‌ جرو بحث‌، خسته‌ کننده‌ و بهانه‌گیر شده‌ و به‌ یک‌ زندگی‌ یکنواخت‌ و خودبینانه‌ ادامه‌دهند. اگر به‌ آنها کوچکترین‌ توهین‌ و یا بی‌احترامی‌ شود، آن‌ را مدت‌ها در فکرشان‌سبک‌ و سنگین‌ می‌کنند و مرتب‌ به‌ آن‌ شاخ‌ و برگ‌ داده‌ و در نهایت‌ به‌ شدت‌ آزرده‌خاطر و خشمگین‌ می‌شوند. متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ خواه‌ شخصیتی‌ مثبت‌ داشته‌باشند و خواه‌ منفی‌، همواره‌ به‌ شخصی‌ نیازمندند که‌ به‌ آنها آفرین‌ و مرحبا بگوید وعزت‌ نفس‌ و غرورشان‌ را تقویت‌ کند. اگرچه‌ اکثر متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ تا به‌ این‌اندازه‌ افراطی‌ نیستند.

آنها دوستانی‌ وفادار، صادق‌، دست‌ و دلباز، بزرگوار، بلند نظر و شدیدا عاطفی‌هستند، آنها عمدتا با اشخاصی‌ که‌ در حد شأن‌ اجتماعی‌ آنها هستند، دوست‌می‌شوند. در حقیقت‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ برای‌ دوستی‌ ارزشی‌ خاص‌ قائلند و به‌دوستانشان‌ بی‌نهایت‌ وفادار می‌مانند. در مجموع‌ آنها رئوف‌، دلرحم‌، آرامش‌ بخش‌،دلنشین‌، با ملاحظه‌، خونسرد، خوش‌ قلب‌، متواضع‌، محجوب‌، کم‌ توقع‌، با حیا وفروتن‌ هستند و خیلی‌ دیر عصبانی‌ می‌شوند و از دعوا و ناراحت‌ کردن‌ دیگران‌ به‌شدت‌ اجتناب‌ ورزیده‌ و از آن‌ بیزارند. اگرچه‌ اگر تحریک‌ شده‌ و کاسه‌ صبرشان‌ لبریزشود، بی‌نهایت‌ خشن‌ و تندخو می‌شوند، گویی‌ در آن‌ حالت‌ تمام‌ خویشتن‌ داری‌خویش‌ را از دست‌ می‌دهند. هم‌ چنین‌ زمان‌ شوخ‌ طبعی‌ و بذله‌گویی‌ آنها غیرقابل‌پیش‌ بینی‌ است‌ و اصلا نمی‌توان‌ حدس‌ زد که‌ آنها چه‌ زمانی‌ به‌ تفریح‌ و سرگرمی‌ نیازدارند.

اگرچه‌ امکان‌ دارد که‌ ظاهر فیزیکی‌شان‌ این‌ را نشان‌ ندهد، ولی‌ در حقیقت‌ آنها هنردوست‌، با سلیقه‌ و هنرشناس‌ هستند و حقیقتا از هنر و هنرمند لذت‌ می‌برند، چون‌خودشان‌ در این‌ زمینه‌ از استعداد سرشاری‌ برخوردارند و از هر چیز ناشایست‌ وزشت‌ دوری‌ می‌گزینند. گاهی‌ اوقات‌ به‌ چیزهای‌ بدیع‌ علاقه‌مند می‌شوند و عاشق‌آرامش‌، راحتی‌، تجمل‌، غذاها و نوشیدنی‌های‌ دلچسب‌ و لذیذ هستند و سعی‌ دارندکه‌ با ذوق‌ و سلیقه‌ خاصی‌ همه‌ چیز را گلچین‌ کنند ولی‌ متأسفانه‌ گاهی‌ اوقات‌ وسوسه‌شده‌ و به‌ افراط کاری‌ کشیده‌ می‌شوند که‌ منجر به‌ آزمندی‌ شدیدی‌ می‌شود.

متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ در محل‌ کارشان‌ اشخاصی‌ کوشا، جدی‌، سخت‌ کوش‌ و خبره‌هستند و از این‌ که‌ احتمالا دستهایشان‌ در حین‌ کار کثیف‌ شود، اصلا وحشتی‌ ندارند.آنها در حین‌ کار افرادی‌ قابل‌ اعتماد، واقع‌ بین‌، هوشمند، منظم‌ و بلند پرواز هستند وبه‌ راحتی‌ از مافوقان‌ و رؤسای‌ خود اطاعت‌ می‌کنند. آنها در زندگی‌ روزمره‌شان‌افرادی‌ مسؤولیت‌پذیر و مطمئن‌ هستند و به‌ همین‌ دلیل‌ نیز احتمال‌ تغییر و تحول‌ واخراجشان‌ از محل‌ کار خیلی‌ کم‌ است‌. آنها در امر تجارت‌ و کسب‌ و کار خلاق‌هستند و حقیقتا مزد پرکاری‌ و خلاقیت‌شان‌ را دریافت‌ می‌کنند. آنها می‌توانند دربسیاری‌ از حرفه‌های‌ متعدد و گوناگون‌ به‌ اوج‌ شکوفایی‌ خود برسند:

بانک‌ داری‌، رشته‌ معماری‌، ساختمان‌ سازی‌، تقریبا هر نوعی‌ از کارهای‌ اداری‌ ودفتری‌، کشاورزی‌، دامداری‌، پزشکی‌، شیمی‌، صنعت‌، بیمه‌، آموزش‌ و پرورش‌،مدیریت‌، نقشه‌ برداری‌، سرکارگر و سخنگو و گاهی‌ نیز به‌ طرز شگفت‌ آوری‌ در زمینه‌موسیقی‌ و مجسمه‌ سازی‌ مهارت‌ خاصی‌ از خود نشان‌ می‌دهند. هم‌ چنین‌ یک‌ امانت‌دار، قیم‌ و نگهبان‌ مطلوبی‌ می‌توانند باشند و به‌ عنوان‌ یک‌ سر آشپز به‌ راحتی‌ ممکن‌است‌ شهرت‌ کسب‌ کنند. تعدادی‌ از متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ در رشته‌ آواز خوانی‌ آن‌چنان‌ ذوق‌ و قریحه‌ای‌ دارند که‌ می‌توانند مشهور شوند و کاملا در هر رشته‌ای‌ ازموسیقی‌ می‌توانند دست‌ همه‌ را از پشت‌ بسته‌ و گوی‌ سبقت‌ را بربایند.

آنها اشخاصی‌ احساساتی‌ و کمی‌ هم‌ خجالتی‌ و کمرو هستند و هیچ‌ غل‌ و غشی‌ در این‌زمینه‌ ندارند. آنها همسرانی‌ خانه‌ دوست‌، صادق‌، باوفا، ثابت‌ قدم‌، با ملاحظه‌، دقیق‌ ووالدین‌ مهربان‌ و دلسوزی‌ به‌ شمار می‌روند و از همسر و فرزندانشان‌ توقع‌ زیادی‌ندارند. البته‌ گهگاهی‌ بیش‌ از حد حسود و انحصارگر می‌شوند ولی‌ همیشه‌ به‌ موقع‌ به‌دعوا خاتمه‌ داده‌ و با یک‌ شوخی‌ بجا کینه‌ و کدورت‌ را از دل‌ همسر و فرزندانشان‌ درمی‌آورند. اگر همسرشان‌ به‌ احساسات‌ پرشور آنها بها ندهد و آنها را برنجاند، آنها کینه‌سختی‌ به‌ دل‌ می‌گیرند، اگرچه‌ اگر حریف‌ در این‌ طور مواقع‌ و در نیمه‌های‌ راه‌ حتی‌کوچک‌ترین‌ تلاشی‌ بکند تا رنجش‌ و دلخوری‌ را از دلشان‌ بیرون‌ آورد، آنها بخشنده‌و بلند همت‌ می‌شوند.

هیچ‌ برج‌ دیگری‌ در منطقه‌ البروج‌ نزدیک‌تر از ثور به‌ زمین‌ نیست‌. هدف‌ و غایت‌اصلی‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ در زندگی‌ در درجه‌ اول‌ حفظ و دفاع‌ از ثبات‌ و سلامتی ‌جسمانیست‌. حس‌ روحی‌ و روانی‌ ذاتی‌ و درونی‌ شما برای‌ هماهنگی‌، سازگاری‌ و مثمرثمر بودن‌ با دوام‌ است‌. هنگامی‌ که‌ به‌ طور کامل‌ این‌ را درک‌ کنید و همواره‌ این‌ رامد نظر داشته‌ باشید، دیگر نیازی‌ به‌ دلبستگی‌ کورکورانه‌ به‌ مال‌ دنیا و راحتی‌های‌ظاهری‌ نخواهید داشت‌. اگر دریابید که‌ این‌ آرامش‌ درونی‌ و ذاتی‌ شما تمام‌ مواردمثبت‌ ذکر شده‌ را باعث‌ می‌شود، به‌ طور حتم‌ غافلگیر خواهید شد و دیگر در زندگی‌هیچ‌ کم‌ و کسری‌ نخواهید داشت‌. در نهایت‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ نیازمند کشف‌حقیقی‌ترین‌، عمیق‌ترین‌، اصیل‌ترین‌ و خالص‌ترین‌ ارزش‌های‌ وجودی‌ خودشان‌هستند. زمانی‌ که‌ آنها واقعا چیزهای‌ ارزشمند را پیدا کند، دیگر مجبور نخواهند بودپای‌ بند چیزهای‌ کم‌ ارزش‌ شوند. بزرگترین‌ و مهم‌ترین‌ گواه‌ ارزش‌ برای‌ متولدین‌اردیبهشت‌ ماه‌ زیبایی‌ است‌ که‌ حقیقتا آن‌ را با تمام‌ وجود حس‌ می‌کنند.

بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌:
صورت‌ فلکی‌ ثور بر گلو و گردن‌ حکم‌ می‌راند، در نتیجه‌ تابعان‌ آن‌ باید نسبت‌ به‌ انواع‌عفونت‌های‌ گلو، گواتر و مشکلات‌ تنفسی‌ مثل‌ آسم‌، هوشیار و آگاه‌ باشند. گفته‌می‌شود که‌ آنها در خطر ابتلا به‌ انواع‌ بیماری‌های‌ کبد، کلیه‌، آبسه‌ ورماتیسم‌ هستند. از آنجایی‌ که‌ مستعد کم‌ تحرکی‌ جسمانی‌ هستند، خیلی‌ زود افزایش‌وزن‌ پیدا می‌کنند.

علاقمندی‌ها: ثبات‌، جلب‌ توجه‌، چیزهای‌ طبیعی‌، زمان‌ کافی‌ برای‌ به‌ فکر فرورفتن‌ و غور و بررسی‌، آرامش‌ خیال‌، تفریح‌ و خوشی‌.

بیزاری‌ها: بی‌نظمی‌، ناآرامی‌، تحت‌ فشار قرار گرفتن‌، وادار به‌ انجام‌ کار دشوارشدن‌، چیزهای‌ مصنوعی‌ یا «ساخت‌ دست‌ بشر»، عجله‌ کاری‌ و کارهای‌ هول‌ هولکی‌،در خانه‌ ماند.

مشکلات‌ احتمالی‌ که‌ ممکن‌ است‌ سر راهشان‌ به‌ وجود بیایند و شیوه‌صحیح‌ برخورد با آنها:
درست‌ مثل‌ تمام‌ برج‌های‌ خورشیدی‌ ما همگی‌ خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی‌ دررابطه‌ با شخصیت‌ خود داریم‌. هنگامی‌ این‌ ویژگی‌ها سرکوب‌ شده‌ یا درک‌ نشوند،مشکلاتی‌ به‌ وجود می‌آیند. اگرچه‌ خوشبختانه‌ ما تا حد زیادی‌ قادریم‌ خود این‌مشکلات‌ را بررسی‌ کرده‌ براساس‌ خصوصیات‌ فردی‌ راه‌ حلی‌ صحیح‌ ارایه‌ کنیم‌.احتمال‌ این‌ که‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ با پاره‌ای‌ از مشکلات‌ زیر مواجه‌ شوند، زیاداست‌، بنابراین‌ این‌ راه‌ حل‌ها را امتحان‌ کنید تا از نتایج‌ حاصله‌ غافلگیر شوید:
مشکل‌: از آنجایی‌ که‌ بیش‌ از حد احساساتی‌ هستید، بیشتر اوقات‌ تصور می‌کنیدکه‌ از احساسات‌ پاک‌ شما سوء استفاده‌ می‌شود و در حقیقت‌ سرتان‌ را شیره‌ می‌مالندکه‌ همین‌ باعث‌ شده‌ که‌ از مرحله‌ پرت‌ شده‌ و یک‌ شخص‌ ساده‌ به‌ نظر بیایید.
راه‌ حل‌: بهتر است‌ توجه‌ داشته‌ باشید که‌ جاذبه‌ و گیرایی‌های‌ شما (آهن‌ ربای‌وجودتان‌) هم‌ تأثیرات‌ مثبت‌ و هم‌ تأثیرات‌ منفی‌ را به‌ خود جذب‌ می‌کنند، بنابراین‌باید خودتان‌ دوستانتان‌ را انتخاب‌ کنید، نه‌ این‌ که‌ اجازه‌ دهید که‌ انتخاب‌ شوید.
مشکل‌: احساس‌ می‌کنید که‌ چیزهای‌ جسمانی‌ جاذبه‌ و گیرایی‌ خود را از دست‌داده‌اند و شما هر روز از دنیای‌ اطرافتان‌ بیشتر فاصله‌ می‌گیرید. در حقیقت‌ در میان‌دیگر دلبستگی‌های‌ جسمانی‌ پول‌ و مادیات‌ اهمیت‌ خود را از دست‌ داده‌اند.
راه‌ حل‌: شما در حال‌ کشف‌ یک‌ هماهنگی‌ و سازگاری‌ داخلی‌ در وجودتان‌ هستیدکه‌ سعی‌ دارد جای‌ مسایل‌ جسمانی‌ را با مسایل‌ روحی‌ و روانی‌ عوض‌ کند. شما بایدبگذارید این‌ هماهنگی‌ بدون‌ آن‌ که‌ آن‌ قسمت‌ از وجودتان‌ که‌ تأمین‌ کننده‌ معاش‌خانواده‌تان‌ است‌، از بین‌ برود، به‌ راحتی‌ گسترش‌ یابد.
مشکل‌: ترس‌ و هراس‌ بی‌دلیل‌ از مشکلات‌، ضرر و حسادت‌ و بدگمانی‌ راجع‌ به‌این‌ که‌ دیگران‌ بر علیه‌ شما توطئه‌ و دست‌ به‌ یکی‌ کرده‌اند.
راه‌ حل‌: شما به‌ طور ذاتی‌ نه‌ تنها قدرت‌ جذب‌ وفاداری‌ را دارید، بلکه‌ قدرت‌ عقل‌و خرد شما آنقدر زیاد است‌ که‌ حقیقتا می‌توانید به‌ آنچه‌ در اطرافتان‌ در جریانست‌،آگاهی‌ یابید. فقط باید مراقب‌ باشید تا اعتماد به‌ نفس‌ تان‌ را از دست‌ ندهید و اگراحیانا چنین‌ اتفاقی‌ افتاد، باید هر چه‌ زودتر آن‌ را بازسازی‌ نمایید.
مشکل‌: نسبت‌ به‌ زندگی‌ احساس‌ افسردگی‌ و دلتنگی‌ می‌کنید. به‌ نظرتان‌ اطرافیان‌و نزدیکانتان‌ مایه‌ تسلی‌ و دلداری‌ نیستند و از همه‌ چیز بیزار و ناراضی‌ هستید. گمان‌می‌کنید زندگی‌ بی‌معناست‌ و به‌ همین‌ دلیل‌ به‌ خوشی‌ها و تفریحات‌ جسمانی‌ روی‌آورده‌ و در حقیقت‌ به‌ آنها اعتیاد پیدا کرده‌اید.
راه‌ حل‌: بهتر است‌ ارزش‌ مسایل‌ روحی‌ و روانی‌ (معنوی‌) زندگی‌ را دوباره‌ بیابید.باید کنترل‌ زندگی‌ را در دست‌ بگیرید و بدانید که‌ خوشی‌های‌ زودگذر زندگی‌ اصلامهم‌ نیستند، بلکه‌ معنویات‌ هستند که‌ از اهمیت‌ بسزایی‌ برخوردارند.

سیاره‌ حاکم‌ بر شما ناهید (زهره‌) است‌.
فاصله‌ متوسط ناهید از خورشید 0/723
دور گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ (برحسب‌ سال‌) 0/62
شعاع‌ استوایی‌ (بر حسب‌ کیلومتر)6052
شعاع‌ قطبی‌ (برحسب‌ کیلومتر)6052
دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ (برحسب‌ ساعت‌)58/32
انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ (برحسب‌ درجه‌)177/3
تعداد ماهواره‌ها0

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری‌ راجع‌ به‌ ماه‌ تولد شما: (اردیبهشت‌)
حیوانی‌ که‌ در ارتباط با برج‌ تولد شماست‌، یک‌ گاو نر خشن‌ چهره‌ است‌.

رنگ‌ انتخابی‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ «صورتی‌» است‌.

سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌ «زمرد» است‌. از تاریخ‌ حدود سال‌330 قبل‌ از میلاد زمردها در مصر کشف‌ شد و شواهد نشان‌ دهنده‌ آن‌ هستند که‌مصری‌ها از اوایل‌ سال‌ 1300 پیش‌ از میلاد زمرد را از معدن‌ استخراج‌ می‌کردند. نام‌زمرد از (Smaragdos) یونانی‌ به‌ معنای‌ «سنگ‌ سبز» می‌آید و این‌ کلمه‌ به‌ تمام‌ اجرام‌و توده‌های‌ سبز رنگ‌ اشاره‌ دارد. زمرد در فرهنگ‌ عامه‌ یک‌ افتخار محسوب‌ می‌شود.از زمرد به‌ عنوان‌ یک‌ تحفه‌ و یک‌ سمبل‌ استفاده‌ می‌کردند و تصور می‌شود که‌ یک‌پادزهر، درمانی‌ برای‌ انواع‌ تب‌ها و صرع‌، ناراحتی‌های‌ چشمی‌، شفایی‌ برای‌ اسهال‌خونی‌ و جذام‌، خونریزی‌ و مشکلات‌ دستگاه‌ گوارش‌ به‌ خصوص‌ معده‌ است‌(هنگامی‌ که‌ مستقیما روی‌ معده‌ قرار دهند). همچنین‌ یک‌ ملین‌ قوی‌ نیز محسوب‌می‌شود.

نام‌ چند تن‌ از افراد مشهور که‌ در ماه‌ اردیبهشت‌ متولد شده‌اند:
زیگموند فروید (17 اردیبهشت‌ 1856)
ویلیام‌ شکسپیر (7 اردیبهشت‌ 1564)
مالکوم‌ اکس‌ (30 اردیبهشت‌)

خصوصیات زنان متولد اردیبهشت

  زنان متولد این ماه غالباً بلند پرواز – دارای غرور و عزت نفس – دارای عزمی راسخ در امور – پر قدرت – خون سرد – خوش اخلاق – صادق و بی ریا – با شهامت و دارای تسلط بر نفس – دارای افکار خوب – زنی فداکار و یاری دهندۀ شوهر – طالب مرد واقعی – بیزار از درگیری – دوستدار طبیعت و گل و زیبایی – طالب هنر و موسیقی – اغلب علاقمند به رنگهای آبی و صورتی و قرمز – گاه لجباز و یکدنده – مادری بردبار و مهربان – اما سختگیر – آرام و مخالف شتابزدگی – همصحبتی خوب و صادق – قابل اعتماد – علاقمند به لذت زمینی و …

خصوصیات مردان متولد اردیبهشت

  مردان متولد این ماه عموماً افرادی حسابگر – اهل عمل – در هر کاری دارای پشتکار – صبور و ثابت قدم – دارای طبیعتی شهوتران – طالب موسیقی – خواهان آزادی – دارای شم اقتصادی – ثروت طلب – طالب چیزهای خوب و زیبا – دارای حس مالکیت – گاه حساس و محتاط – گاه زود خشم و تند خو – در انتخاب همسر دارای وسواس – طالب زنی شاد و عاقل و مطیع و خانه دار – طالب غذای سنتی – علاقمند به همسر و فرزند – پدریبی ریا و با محبت ، اما مقرراتی – اغلب آرام و صمیمی – طالب فرزند پسر و …

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *