خانه / فالگیری و طالع بینی / آیا بین موفقیت و ماه های تولد ارتباطی وجود دارد ؟,رابطه بیین ماه تولد و موفقیت چیست ؟

آیا بین موفقیت و ماه های تولد ارتباطی وجود دارد ؟,رابطه بیین ماه تولد و موفقیت چیست ؟

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir آیا بین موفقیت و ماه های تولد ارتباطی وجود دارد ؟,رابطه بیین ماه تولد و موفقیت چیست ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . ماه های تولد نقش اساسی در موفقیت انسانها دارند

آیا بین موفقیت و ماه های تولد ارتباطی وجود دارد ؟,رابطه بیین ماه تولد و موفقیت چیست ؟
آیا بین موفقیت و ماه های تولد ارتباطی وجود دارد ؟,رابطه بیین ماه تولد و موفقیت چیست ؟

آیا بین موفقیت و ماه های تولد ارتباطی وجود دارد ؟,رابطه بیین ماه تولد و موفقیت چیست ؟,طالع بینی ازدواج با ماه های تولد,بین موفقیت و ماه تولد چه ارتباطی وجود دارد ؟,آیا متولدین بعضی ماه های از متولدین ماه های دیگر موفق تر هستند ؟,رابطه و ارتباط موفقیت و شکست در زندگی با ماه تولد

آیا بین موفقیت و ماه های تولد ارتباطی وجود دارد ؟,رابطه بیین ماه تولد و موفقیت چیست ؟

    فروردين
    چه هدفي داريد؟

طبيعت شما به‌گونه‌اي است كه چندان با برنامه‌ريزي سازگاري ندارد چون تصور مي‌كنيد كه با اين‌كار خود را تحت فشار قرار مي‌دهيد. با اين‌كه هميشه براي به دست آوردن هر چيزي بيش از توان‌تان برنامه‌ريزي مي‌كنيد اما نتيجه آنطور كه بايد نيست. يادتان باشد كه انسان‌هاي موفق در زندگي براي خود برنامه و هدف از پيش تعيين شده‌اي دارند و قبل از شروع هركاري دقيقا مي‌دانند چه مي‌خواهند. از خودتان بپرسيد در زندگي به‌دنبال چه هستيد، جواب اين سوال همان راهي است كه بايد برايش انرژي بگذاريد.

    ارديبهشت
    اعتماد به نفس‌تان را حفظ كنيد!

شما بيش از حد احساساتي و زودرنج هستيد و به همين دليل بيش از ديگران آسيب مي‌بينيد. راز زندگي در عشق و دوست داشتن بدون چشمداشت همه انسان‌هاي روي زمين است اما يادتان باشد همه عشق‌تان را به ديگران بدهيد نه همه اعتمادتان را. قدرت تاثير خود را هرگز دست‌كم نگيريد. توانايي شما در مديريت و كنترل امور زبانزد همه است. مي‌توانيد از اين قدرت خدادادي به بهترين صورت استفاده كنيد البته به شرطي كه اعتماد‌به‌نفس‌تان را حفظ كنيد و به توانايي‌هاي خود ايمان داشته باشيد. يك هشدار كوچك را جدي بگيريد؛تلاش و پشتكار در هر كاري خوب است اما به شرطي كه قدري به فكر خودتان باشيد. موفقيت زماني به دست مي‌آيد كه در هر كاري تعادل داشته باشيد.

    خرداد
    دنيا را تغيير دهيد!

به خاطر شخصيت‌تان دوست داريد جدي باشيد و از ارتباط با ديگران كناره‌گيري مي‌كنيد. شما نسبت به همه اتفاقات اطراف‌تان بي‌تفاوت هستيد و اين موضوع خانواده شما را خيلي نگران مي‌كند. هرچند به خاطر طبيعتي كه داريد اين حالت شما خيلي طول نخواهد كشيد و دوباره روحيه و انرژي‌تان را به دست مي‌آوريد اما به خاطر داشته باشيد كه تنهايي راه حل مناسبي براي شما نيست. خودتان را از ديگران جدا ندانيد و به جاي گوشه‌گيري سعي كنيد برنامه‌اي را در كارهاي روزانه‌تان بگنجانيد تا اوقات‌تان به بطالت صرف نشود. يادتان باشد كه داشتن كينه و نفرت فقط به‌خود شما آسيب مي‌رساند. از تغييرات بزرگ استقبال كنيد. ديگران را دوست داشته باشيد و قدري بيشتر به آن‌ها احترام بگذاريد. بلند شويد و بايستيد و با صداي بلند بگوييد« تا زماني كه من تغيير نكنم دنياي بيرون من هم تغيير نخواهد كرد».

    تير
    خوش‌بين باشيد

متولدين تيرماه هميشه به‌دنبال پذيرش ديگران هستند و به همين خاطر همه تلا‌ش‌شان را به راضي نگه داشتن انسان‌هاي اطراف‌شان معطوف مي‌كنند. دست از اين كار برداريد و اين حقيقت را براي هميشه در ذهن‌تان ثبت كنيد كه هرگز نمي‌شود همه آدم‌ها را راضي نگه داشت. ترس طرد شدن هميشه در شما وجود دارد و به همين دليل حاضريد هركاري انجام دهيد تا اين استرس را تحمل نكنيد. آرامش‌تان را حفظ كنيد و در هر كاري اولويت را با خودتان قرار دهيد به خاطر داشته باشيدكه توانايي‌هاي شما بيش از آن چيزي است كه تصور مي‌كنيد. خوش بين باشيد چون موفقيت‌هاي بعدي در راه هستند.

    مرداد
    دوستان‌تان را درك كنيد

هرچند صادق بودن با ديگران ويژگي بسيار خوبي است اما آن را با رك‌گويي افراطي اشتباه نگيريد و قدري بيشتر مراقب زبان‌تان باشيد. در محيط كارتان استرس زيادي را حس مي‌كنيد و دائم در حال انتقاد ديگران هستيد اما به خاطر داشته باشيد كه نخستين گام براي بهتر كردن امور اطراف‌تان، تغيير خودتان است. تغيير را از خودتان شروع كرده و سعي داشته باشيد بيشتر از گذشته دوستان‌تان را درك كنيد. انجام دادن كارهاي روزانه باعث شده كه اوضاع زندگي‌تان حالت تكراري و كسل‌كننده به‌خودش بگيرد و اين موضوع در روحيه شما تاثير منفي خواهد گذاشت. اگراز انجام دادن كاري لذت نبريد، نمي‌توانيد انتظار نتيجه خوبي را داشته باشيد. به كارتان عشق بورزيد و سعي كنيد كه در هر كاري بهترين باشيد.

     شهريور
    تو مي‌تواني!

شما اصلا انتقادپذير نيستيد و در مقابل ايده‌هاي مخالف ديگران بسيار سرسختانه مقاومت مي‌كنيد. قدري انعطاف پذيري باعث برقراري تعادل در زندگي‌تان خواهد شد و شخصيت شما را جالب‌تر نشان خواهد داد. يك نكته ديگر را نيز به خاطر داشته باشيد. هرگز تصميم‌هاي‌تان را قبل از اين‌كه عملي نشده با ديگران در ميان نگذاريد دوستان‌تان به اندازه خود شما با توانايي‌هاي‌تان آگاهي ندارند و ممكن است شما را در همان شروع كار متوقف كنند. سعي كنيد با انرژي مثبت همه توان‌تان را روي كار متمركز كنيد و فقط به پاياني خوش فكر كنيد. ديگر زمان آن رسيده كه تغييري بزرگ را در زندگي‌تان به‌وجود بياوريد و به جملاتي مانند«تو نمي‌تواني» يا «محال است» توجه نكنيد. كسي به كمك شما مي‌آيد‌، از راهنمايي او استفاده كنيد.

    مهر
    تو بهترين مشاور جهان هستي

بي‌دليل نيست كه به متولدين اين ماه لقب هوشمندترين مشاورين جهان را داده‌اند. با وجود اين‌كه در هر موضوعي مي‌توانيد پيش‌بيني‌هاي درستي انجام دهيد اما قدري منفي باف هستيد و اين باعث مي‌شود با وجود درايت و توانمندي‌تان در بعضي اوقات روي حرف‌تان حساب نكنند. بهتر از آنچه را كه از دست داده‌ايد به دست خواهيد آورد اما به خاطر داشته باشيد كه بايد قدري مثبت‌انديشي را چاشني كار كنيد. بعضي اوقات انسان‌هايي كه به شما رجوع مي‌كنند دقيقا مي‌دانند به‌دنبال چه هستند اما با در ميان گذاشتن مسئله‌شان با شما تنها به‌دنبال تاييد و انگيزه شما هستند. قدرت تخيل شما بسيار زياد است و تمامي اتفاقات را با جزئيات در خاطره مي‌سپاريد. از اين ويژگي براي تجسم روياهاي‌تان استفاده كنيد چون نتيجه شگفت انگيزي را براي‌تان به‌دنبال خواهد داشت.

    آبان
    مبارزه كن

با اين‌كه بيشتر دوستان و نزديكان‌تان از توانايي‌‌هاي شما صحبت مي‌كنند اما شرايط زندگي‌تان با وجود استعدادهايي كه داريد سازگاري ندارد و علت اين موضوع صبر و حوصله بيش از حد شماست.

ديگر زمان آن رسيده كه دست به كار شويد و آنچه را كه به آن اعتقاد داريد به مرحله عمل بگذاريد. هرگز نترسيد و براي آنچه لايق آن هستيد مبارزه كنيد اما به ياد داشته باشيد كه مبارزه را با تلاش همراه با استرس و فشار اشتباه نگيريد.

وقتي چيزي را طلب مي‌كنيد آن را با عشق و علاقه بخواهيد و انرژي منفي را از خود دور كنيد چون وقتي با ترديد و نگراني خواسته‌هاي‌تان را بيان مي‌كنيد، ترس كاذب‌تان باعث دوري شما از خواسته‌هاي‌تان مي‌شود. آرام باشيد.

    آذر
    دوباره  آغاز كنيد

هرچند علاقه به تفريح و سرگرمي جزو ويژگي‌هاي جدا نشدني متولدين اين ماه است اما به خاطر داشته باشيد كه نداشتن تعادل بين كار و تفريح نتيجه خوبي براي‌تان نخواهد داشت. شايد براي خلاص شدن از روزمرگي تلاش مي‌كنيد كه تفريح را در اولويت قرار دهيد اما براي اين كار هم برنامه داشته باشيد. منطقي بودن شما باعث شده كه روياهاي خودتان را خيلي جدي نگيريد اما باور كنيد كه شما توانايي انجام هر كاري را داريد و اگر تخيل خود را چاشني منطق خود كنيد به مرور زمان روياهاي‌تان به حقيقت مي‌پيوندد. اين‌كه در شروع يك كار جديد با مشكلات روبه‌رو مي‌شويد نشان‌دهنده ضعف شما يا غيرممكن بودن آن كار نيست. هرگز تسليم نشويد و از نو شروع كنيد.

    دي
    مغرور نباش!

شما بيش از اندازه رك هستيد و گاهي با زبان تلخ‌تان دوستان و نزديكان‌تان را آزار مي‌دهيد درحالي‌كه قلب بسيار مهرباني داريد. دست از غرورتان برداريد و درون مهربان و سخاوتمندتان را براي ديگران آشكار كنيد. با روحيه نكته سنجي كه داريد از هر چيز كوچكي دلخوري به دل مي‌گيريد و گاهي دنيا را تيره و تار مي‌بينيد. زندگي آن چيزي نيست كه ديگران براي شما به تصوير كشيده‌اند. از ديدگاه خودتان به زندگي نگاه كنيد و به نداي درون‌تان گوش دهيد چون بهترين راهنماي شماست. هميشه نيمه پر ليوان را ببينيد و در ديگران به‌دنبال خوبي باشيد. يادتان باشد كه شما همان چيزي را مي‌بينيد و به همان چيزي دست پيدا مي‌كنيد كه در ذهن‌تان نسبت به آن به باور رسيده‌ايد.

    بهمن
    روياها را جدي بگيريد

سعي كنيد قدري بيشتر به‌خودتان توجه كنيد و روحيه‌تان را دوباره به دست آوريد. شايد يك سفر بتواند به بازگرداندن انرژي‌تان كمك كند اما بيشتر از آن كيفيت زندگي‌تان مهم‌ترين چيزي است كه بايد تغيير كند. تنها صحبت كردن در مورد روياها براي تحقق آن كافي نيست بلكه لازم است براي يك بار جرات به خرج دهيد تا نتايج باورنكردني را تجربه كنيد. زندگي قانون عمل و عكس‌العمل است. وقتي صدايي از شما بلند نمي‌شود چطور انتظار پژواك صداي‌تان را داريد. خبرهاي خوش هرگز غيرمنتظره به سمت شما نمي‌آيد بلكه اين شما هستيد كه با خواستن مي‌توانيد نتايج خوب را به سمت‌ خود بكشانيد. در زندگي شخصي‌تان مسائلي وجود دارد كه حل نشده باقي مانده است. در اين شرايط هيچ‌چيزي جز اصلاح آن‌ها براي شما در اولويت نيست. زمان را از دست ندهيد.

    اسفند
    روي دوستان‌تان حساب كنيد

ظاهر‌سازي‌ نكنيد و در عوض سعي كنيد خود واقعي‌تان را نشان دهيد. شما دوستاني داريد كه بيش از آنچه تصور مي‌كنيد، مي‌توانيد روي آن‌ها حساب كنيد اما در اين زمينه بايد كمي محتاط باشيد و اعتماد افراطي نسبت به انسان‌هاي اطراف‌تان نداشته باشيد. گاهي اوقات دوست داريد به‌صورت پنهاني به ديگران كمك كنيد. اين‌كار خيلي خوبي است و مي‌تواند انرژي زيادي را وارد زندگي‌تان كند اما باز هم به شما توصيه مي‌كنيم كه تعادل را برقرار كنيد و هرگز در كمك به ديگران از خود نگذريد. چون تا زماني كه شما نيازهاي‌تان را به‌طور كامل برآورده نكنيد نمي‌توانيد تاثيرات خوبي را تجربه كنيد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *