خانه / حروف ابجد کبیر / روش محاسبه طالع ازدواج و جفت بودن يا جفت نبودن ستاره دختر و پسر برای ازدواج

روش محاسبه طالع ازدواج و جفت بودن يا جفت نبودن ستاره دختر و پسر برای ازدواج

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir روش محاسبه طالع ازدواج و جفت بودن يا جفت نبودن ستاره دختر و پسر برای ازدواج را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای حساب کردن و محاسبه طالع فرد و همچنین جفت بودن ستاره و یا جفت نبودن ستاره دختر و پسر برای ازدواج کردن روشی وجود دارد . اگر پس از محاسبه طالع و جفت بودن ستاره ها چنانچه ستاره دختر و پسر با هم هماهنگ و جفت باشید ازدواج آنها خوب است و مشکلی ندارد ولی اگر ستاره شان جفت و هماهنگ نباشد ازدواج آنها خوب نیست و در زندگی دچار مشکل خواهند شد . در ادامه مطلب نحوه و روش محاسبه و حساب کردن طالع و جفت بودن ستاره های ازدواج را مشاهده خواهید کرد .

روش محاسبه طالع ازدواج و جفت بودن يا جفت نبودن ستاره دختر و پسر برای ازدواج
روش محاسبه طالع ازدواج و جفت بودن يا جفت نبودن ستاره دختر و پسر برای ازدواج

روش محاسبه طالع ازدواج و جفت بودن يا جفت نبودن ستاره دختر و پسر برای ازدواج,حساب كردن طالع فرد و جفت بودن يا نبودن ستاره ها,جفت بودن ستاره های دختر و پسر برای ازدواج,ستاره های جفت و هماهنگ نشانه ازدواج خوب است,آیا جفت بودن ستاره ها به معنی ازدواج و زندگی خوب است ؟,اگر ستاره های دو نفر دختر و پسر با هم جفت و هماهنگ نباشد زندگی و ازدواج آنها دچار مشکل خواهد شد,جفت بودن ستاره و طالع دو نفر نشانه زندگی خوب و ازدواج مناسب,روش محاسبه طالع و جفت بودن ستاره های ازدواج,نحوه حساب کردن جفت بودن یا نبودن ستاره های ازدواج و طالع,چگونه میتوان فهمید که طالع و ستاره های دو نفر جفت است یا نه؟,از کجا میشه فهمید ستاره و طالع ازدواج دو نفر جفت و هماهنگ است یا نه؟,آیا ستاره های شما و معشوقتان عشقتان جفت است یا نه؟,ستاره شناسی ازدواج,محاسبه طالع و جفت بودن ستاره ازدواج با حروف ابجد کبیر

روش محاسبه طالع ازدواج و جفت بودن يا جفت نبودن ستاره دختر و پسر برای ازدواج

چگونگی حساب كردن طالع شخص و اينكه آيا دو نفر ستاره شان با هم هماهنگ و جفت است و ازدواج آنها با يكديگر مشكلی ندارد و ان شاء الله  تا به آخر با هم زندگی خواهند نمود و يا اينكه برعكس، ستاره و طالعشان با هم جفت نيست و زندگي و ازدواج آنها با هم به احتمال زياد با موانع و مشكلات و قهر و آشتي پی درپی و بی مورد همراه خواهد بود را ميتوان به شرح زير توضيح داد.
هر سال 12 ماه دارد ،هر ماه را طالعی گفته اند در زمان حضرت سليمان که هر انسانی روزگار او شبيه يکي از اين دوازده طالع مي شود و آن12 طالع به نام :1-(حمل) 2-(ثور) 3-(جوزا) 4-(سرطان) 5-(اسد) 6-(سنبله) 7-(ميزان) 8-(عقرب) 9-(قوس) 10-(جدي) 11-(دلو)12-(حوت) مي باشد.
هر گاه بخواهيم طالع شخصی را پيدا کنيم بايد نام و نام مادر او را به حروف ابجد کبير در آورده و با هم جمع کنيم سپس حاصل جمع را تقسيم بر 12 کرده و با قيمانده طالع شخص مي گردد.

توجه!!!
اگر زمانی باقيمانده صفر (00) باشد بايد نام تنها را تقسيم بر دوازده کنيد و باقيمانده طالع آن شخص مي شود.
و بايد بدانيد که فرق حروف ابجد با حروف فارسی اين است که در فارسی (32) حرف وجود دارد اما در عربی حروف ابجد (28) حرف وجود دارد و فرق آنها (4) حرف (گ چ پ ژ ) مي باشد و در هنگام استفاده از حروف ابجد در فارسی اين حروف حذف مي گردد مانند آقای هوشنگ بنت ژاله وقتی مي خواهيم طالع آقای هوشنگ را حساب کنيم به طريق زير عمل مي کنيم.
ه و ش ن گ (بنت) ژ ا ل ه = 5 6 300 50 خالی  (بنت ) خالي  1 30 5
جمع عدد هوشنگ به عدد ابجد کبير مي شود  361=5+6+300+50
جمع عدد ژاله به عدد ابجد کبير مي شود  36=1+30+5
مجموع نام و نام مادر او مي شود  397=36+361
چون  که دوازده طالع در سال داريم تقسيم بر 12 مي کنيم و با قيمانده از تقسيم طالع آقای هوشنگ می شود .
397 تقسيم بر 12 نتيجه باقيمانده 1 می شود و طالع آن حمل می باشد.
هر گاه بخواهيد حساب کنيد که آيا آقای محمد زاده مريم با خانم فاطمه زاده بتول می تواند ازدواج بکند يا نه ؟ و در آينده تا آخر با هم زندگی می کنند يا نه ؟
اول نام و نام مادر هر دو را به ابجد کبير يا جمل در آورده و بعد جدا ،جدا حساب کرده و بعد تقسيم  بر( 5 )می کنيم.
لطفآ به موارد زير توجه کامل بفر ماييد
اول آقاي : (م ح م د ) زاده (م ر ي م )            دوم خانوم : (ف ا ط م ه ) زاده ( ب ت و ل )
اول آقاي : (40 8 40 4 ) زاده (40 200 10 40 )         دوم خانوم  :  (80 1 9 40 5 ) زاده (2 400 6 30 )
جمع عدد محمد 92 + جمع عدد مريم 290 و جمع خانم فاطمه 135 + جمع عدد بتول 438
995=382+573
مجموع چهار اسم بالا برابر است با 955 ،اکنون 955 را تقسيم بر 5 می کنيم.
(اگر با قيمانده تقسيم بالا 1 يا 3 يا 5 شود اين دو به هم می رسند و ستاره آنها جفت مي باشد و تا آخر با هم زندگی می کنند)
با قيمانده تقسيم بالا 5 می گردد و معلوم می شود که ستاره اين دو نفر با هم جفت است و به هم می رسند و موفق به ازدواج می شوند.
اگر باقيمانده تقسيم 2 يا 4 گردد اين دو نفر به هم نمی رسند و ستاره آنها جفت نمی باشد و تا آخر با هم زندگی نمی کنند.

توجه!!!
اگر زمانی باقيمانده صفر گردد معلوم می شود که يک طرف از خانواده طرفين با ازدواج موافق نمی باشد و ستاره آنها به طور قطعی جفت نمی باشد و تا آخر زندگی خانواده طرفين هميشه باهم به طور قهر می باشند.
برای مطالعه بيشتر رجوع كنيد به خودآموز در علوم و فنون غريبه در تسخيرات و ختومات و احضارات، محمد ميرحسينی فندرسكی معروف به ميرداماد.

حساب كردن طالع فرد و جفت بودن يا نبودن ستاره ها,جفت بودن ستاره ازدواج,جفت بودن ستاره بخت,جفت بودن ستاره در ازدواج,جفت بودن ستاره دو نفر,جفت بودن ستاره ها برای ازدواج,جفت بودن ستاره های بخت,جفت بودن ستاره های دو نفر,جفت بودن یا نبودن ستاره افراد,حساب كردن طالع فرد,محاسبه جفت بودن طالع افراد

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *