خانه / اخبار حوادث روز / نتیجه بازی ایران و قطر در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه

نتیجه بازی ایران و قطر در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir نتیجه بازی ایران و قطر در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را برای شما عزیزان قرار دادیم . از سری مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه دیدار حساس بین تیم ایران و تیم قطر در ساعت 20.30 دقیقه پنجشنبه 3 فروردین در ورزشگاه دوحه قطر برگزار خواهد شد . نتیجه بازی فوتبال بین ایران و قطر با پیروزش و شکست

نتیجه بازی ایران و قطر در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه
نتیجه بازی ایران و قطر در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه

نتیجه بازی ایران و قطر در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه,نتیجه بازی ایران و قطر,بازی ایران و قطر چند چند شد؟,نتیجه زنده بازی فوتبال بین ایران و قطر,پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم قطر,گلهای ایران در برابر تیم قطر,تساوی و شکست تیم قطر و ایران در مقابل ایران و قطر

نتیجه بازی ایران و قطر در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه

ایران- قطر؛ دیدار انتقامی شاگردان کی‌روش و فوساتی در دوحه

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر

تیم ملی فوتبال ایران روز پنج‌شنبه ششمین دیدار خود از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در دوحه مقابل قطر صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش ایسنا، دور برگشت جام جهانی 2018 روسیه فردا سوم فروردین با برگزاری 10 دیدار آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران نیز در نخستین دیدار از دور برگشت در قطر میهمان تیم ملی این کشور خواهد بود. این دیدار ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود. بازی رفت دو تیم با پیروزی شاگردان کی‌روش به پایان رسید.

ایران در دور رفت این مسابقات با 11 امتیاز در صدر جدول گروه و قطر با 4 امتیاز در رده پنجم جای گرفته است. بعد از ایران تیم‌های کره‌جنوبی با 10، ازبکستان با 9، سوریه با 5، قطر با 4 و چین 2 امتیاز در رده‌های دوم تا ششم قرار دارند.

* تیم ملی ایران

تیم ملی فوتبال ایران که در یکی دو ماه گذشته روزهای پرالتهابی را سپری کرده بود، در آغاز اردوی خود، چهره جدیدی را در نبود دستیاران ایرانی کی‌روش به خود گرفت. تیم ملی ایران قبل از این دیدار  با قطر،در تهران دیداری را مقابل عراق انجام داد که در نبود لژیونرهای خود پس از سه سال 9 ماه مقابل تیمی از آسیا شکست خورد.

با این حال کی‌روش بارها اعلام کرده که تنها هدفش کسب پیروزی و برداشتن گام بلندی برای رسیدن به جام جهانی 2018 است و با اضافه شدن لژیونرها امیدواری‌ها برای پیروزی ایران زیاد است.

کی‌روش در این دیدار  همه ملی پوشان دعوت شده را در اختیار دارد و جواد نکونام، دستیار کارلوس کی‌روش نیز در این دیدار محروم است؛ هر چند نکونام در تمرینات تیم ملی هم حاضر نشده است.

تیم ملی ایران پس از بازی با قطر خود را برای دیدار هشتم فروردین‌ماه مقابل چین آماده می‌کند.

%image_alt%

* تیم ملی قطر

عنابی‌ها که امید زیادی برای صعود به جام‌جهانی 2018 داشتند در دور رفت نتایج ناامیدکننده‌ای را کسب کردند و در حال حاضر با هفت امتیاز نسبت به ایران در رده پنجم قرار دارند. آنها برای زنده نگه داشتن امیدهای خود باید ایران را شکست دهند تا تغییری در جایگاه خود به وجود بیاورند.

قطری‌ها در حالی که در بازی رفت تا دقیقه 90 دروازه خود را بسته نگه داشته بودند روی اشتباه مدافع خود گل نخست را از ایران دریافت کردند و پس از زدن گل دوم از سوی ایران با شکست زمین را ترک کردند.

%image_alt%

* ایران و قطر

تیم‌های ملی ایران و قطر تاکنون 20 بار برابر هم صف‌آرایی کردند که حاصل آن 12 پیروزی، 5 تساوی و سه شکست برای ایران بوده است. همچنین ایران و قطر هشت بار در دیدارهای مقدماتی جام جهانی برابر هم به میدان رفته‌اند که حاصل آن چهار برد، سه تساوی و یک شکست برای ایران بوده است. بازی رفت دو تیم با حواشی مختلفی همراه شد که همین موضوع انگیزه‌های دو تیم را برای پیروزی در این دیدار افزایش داده است.

%image_alt%

برنامه سایر دیدارهای این مرحله به این شرح است:

گروه A

چین- کره‌جنوبی، ساعت 16:05

سوریه- ازبکستان، ساعت 16:30

قطر- ایران، ساعت 20:30

گروه B

تایلند- عربستان، ساعت 16:30

عراق- استرالیا، ساعت 16:30

امارات- ژاپن، ساعت 20

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *