خانه / مطالب متفرقه / نشانه های عاشق شدن مردها,چگونه میتوان فهمید مردی عاشق ما شده است؟

نشانه های عاشق شدن مردها,چگونه میتوان فهمید مردی عاشق ما شده است؟

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir نشانه های عاشق شدن مردها,چگونه میتوان فهمید مردی عاشق ما شده است؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . از کجا میتوان فهمید که یک مرد عاشقمان شده است ؟ علائم و نشانه های عاشق شدن مردها چیست ؟ از کجا بفهمیم که یک مرد عاشقمان شده است ؟

نشانه های عاشق شدن مردها,چگونه میتوان فهمید مردی عاشق ما شده است؟
نشانه های عاشق شدن مردها,چگونه میتوان فهمید مردی عاشق ما شده است؟

نشانه های عاشق شدن مردها,چگونه میتوان فهمید مردی عاشق ما شده است؟,علائم و نشانه های عاشق شدن مردها چیست ؟,نشانه عاشق شدن مرد,مردها چگونه عاشق می شوند ؟,چگونه بفهمیم که مردی عاشقمان شده است ؟,از کجا میتوان فهمید که یک مرد عاشق ما شده است ؟,از کجا بفهمم که مردی عاشقم شده است ؟

نشانه های عاشق شدن مردها,چگونه میتوان فهمید مردی عاشق ما شده است؟

 چگونه بفهمیم یک مرد عاشقمان شده؟نشانه های عاشق شدن مردها

پشتوانه مالي، ظاهر زيبا، خانواده‌اي محترم و شغل خوب معيار خيلي‌ها براي تشكيل يك زندگي مشترك است اما اكثريت انسان‌ها نخستين و مهم‌ترين ملاك پذيرش يك نامزد را وجود يك حس عاشقانه مي‌دانند. آن‌ها احتمال اين‌كه زندگي‌شان به موفقيت ختم مي‌شود را نه با شمارش معيارهاي ظاهري و مالي بلكه با ميزان عشقي كه در نامزدشان احساس مي‌كنند، تخمين مي‌زنند. اگر شما هم جزو آن افراد هستيد احتمالا اين سوال براي شما پيش مي‌آيد كه چگونه مي‌توانيد عشق فردي كه قرار است يك عمر در كنارش زندگي كنيد را بسنجيد. براي اين‌كه بدانيد نامزدتان عاشق شماست يا نه، هزاران راه وجود دارد. اما بهتر است توجه به جملات عاشقانه را آخرين راه شناسايي اين حس بدانيد و به معيارهايي كه در اين صفحه‌ها مطرح مي‌كنيم بيشتر توجه كنيد.

 

چشم‌هايش چه مي‌گويند؟

شما مي‌توانيد عشق نامزدتان را از نگاهش بشناسيد. اگر هنگام صحبت كردن يا در مواقعي كه كنار هم هستيد، زياد به شما نگاه مي‌كند، اين اتفاقات را بي‌معنا ندانيد. شايد هم او فردي خجالتي باشد و علاقه به ديدن شما را با نگاه‌هاي كوتاه، دزدكي و مكررش نشان دهد. از طرف ديگر اگر نامزدتان عاشق‌تان باشد، با چشم‌هايش رفتارهاي‌تان را كنترل مي‌كند. وقتي در مورد موضوعي مي‌خندد، به شما نگاه مي‌كند تا ببيند كه آيا شما هم مي‌خنديد؟ يا وقتي كه احساس مي‌كند از موضوعي رنجيده‌ايد، فورا به شما نگاه مي‌كند تا ببيند كه در چه شرايطي هستيد. يادتان نرود كه چشم‌ها دروغ نمي‌گويند پس چه اين نگاه‌ها به شما اطمينان دوست داشته شدن را بدهد و چه شما را نااميد كند، هيچ‌كدام‌شان را در اين ماه‌هاي نامزدي بي‌معنا ندانيد.

 

عاشق شدن مرد

 

آيا شما براي او خاص هستيد؟

نگاه كردن به رفتاري كه او با افراد ديگر دارد هم مي‌تواند يكي از اين نشانه‌ها باشد.

آيا رفتارش با شما مثل ديگران است يا اين‌كه با شما متفاوت و خاص‌تر برخورد مي‌كند؟ اين نشانه را با حسادت اشتباه نگيريد. قرار نيست او به دليل عشق به شما تمام روابط اجتماعي‌اش را كنار بگذارد بلكه همين‌كه نگاهي متفاوت و رفتاري خاص با شما داشته باشد، كافي‌ است تا نوع رابطه خود و نامزدتان را متفاوت از نوع رابطه‌اي بدانيد كه با ديگر آدم‌ها دارد؛ تفاوتي كه مهم‌ترين دليل به‌وجود آمدنش حسي است كه او نسبت به شما دارد.

 

عاشق شدن مرد

 

چيزي را مي‌پسندد كه شما دوست داريد؟

مرد‌ها گاهي علاقه‌شان را با توجه‌كردن به خواسته‌هاي كسي كه دوستش دارند نشان مي‌دهند. اگر نامزدتان شما را به كنسرت خواننده مورد علاقه‌تان دعوت كرده يا سعي مي‌كند لباس‌هايش را از ميان رنگ‌هاي مورد علاقه شما انتخاب كند، بيشتر به حسش اعتماد كنيد. او به دليل علاقه‌اي كه به شما دارد سعي مي‌كند، چيزهايي را دوست داشته باشد كه شما دوست داريد و به شيوه‌اي زندگي كند كه شما زندگي مي‌كنيد.

اگر شما از برنامه‌هاي آينده‌تان با او صحبت كنيد، او سعي مي‌كند برنامه‌هاي خودش را با شما تنظيم كند و آينده‌اش را به سمت خواسته‌هاي شما ببرد؟ چنين مردي آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌اي كه به شما دارد دوست ندارد بي‌گدار به آب بزند و از همين حالا مي‌خواهد فكر همه چيز را بكند

 

عاشق شدن مرد

 

آيا شما را به دوستانش معرفي كرده؟

اگر او شما را دوست داشته باشد، قطعا با دوستانش در مورد شما صحبت كرده و از حسي كه به شما دارد براي‌شان گفته است. در اين مواقع ممكن است دوستانش با ديدن شما احترامي متفاوت براي‌تان قائل شوند يا اين‌كه با نيش و كنايه سعي كنند با نامزدتان در مورد حسي كه به شما دارد شوخي كنند. از طرف ديگر، زماني كه شما را دوست داشته باشد و از اين‌كه قرار است در آينده با شما زندگي كند مطمئن باشد، خيلي راحت‌تر شما را به ديگران معرفي مي‌كند و ديگر با ديدن ناگهاني يك آشنا در خيابان دست و پايش را گم نكرده و با اعتماد به نفس شما را به او معرفي مي‌كند.

 

عاشق شدن مرد

آيا تغييرات كوچك را مي‌بيند؟

قدر تمام تعريف‌هايي كه از شما مي‌كند را بدانيد. اگر او دوست‌تان داشته باشد، هر لباس تازه‌اي كه مي‌پوشيد و هر كار تازه‌اي كه مي‌كنيد برايش زيبا و رويايي جلوه مي‌كند. براي نامزدي كه عاشق شماست، هر تغيير كوچكي در ماه‌هاي اول بزرگ و مهم جلوه مي‌كند و البته او نمي‌تواند حسش را نسبت به اين تغييرات مهم از شما پنهان كند. بهتر است نشانه‌هاي اين موضوع را هم در حرف‌ها و نگاه‌هايش جست‌و‌جو كنيد.

 

عاشق شدن مرد

 

پيام دوست داشتن بدون حرف زدن

نامزد شما قرار نيست كه با حسادت زندگي شما را مختل كند اما اگر بدون‌‌ايجاد چنين دردسري دوست داشته باشد كه بيش از ديگران در كنارتان باشد، بدانيد كه عاشق‌تان شده است. زماني كه با ديگر دوستان‌تان سر يك ميز نشسته‌ايد و صحبت مي‌كنيد، ممكن است بي‌آن‌كه چيزي بگويد به شما اين پيام را بدهد كه دوست دارد روي‌تان را بگردانيد و بيشتر با او صحبت كنيد تا ديگران. اين حرف ممكن است از طريق سكوت طولاني او يا نگاه‌هاي مكررش به شما منتقل شود پس نسبت به آن بي‌توجه نباشيد.

 

عاشق شدن مرد

 

احساس اوحسادت ديگران را برانگيخته؟

اگر برخي فاميل‌هايش به شما كمي حسادت مي‌كنند، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه او به شما متفاوت‌تر از ديگران نگاه مي‌كند. قطعا آدم‌هاي اطرافش اين تفاوت را در رفتارهايش مشاهده كرده‌اند و به همين دليل احساس مي‌كنند كه شما جايگاه ‌شان را گرفته‌ايد. براي كساني كه سال‌هاست او را مي‌شناسند، تشخيص عاشق شدن او از يك رابطه ساده كار سختي نيست، پس اگر آن‌ها احساس مي‌كنند كه او عاشق شماست، حرف‌شان را دست كم نگيريد.

زماني كه با ديگر دوستان‌تان سر يك ميز نشسته‌ايد و صحبت مي‌كنيد، ممكن است بي‌آن‌كه چيزي بگويد به شما اين پيام را بدهد كه دوست دارد.

ممكن است نامزد شما پيش از اين زياد از حد به كارش اهميت مي‌داده يا اين‌كه با دوستانش وقت مي‌گذرانده. اگر آمدن شما باعث شده كه برنامه زندگي‌اش تغيير كند، بدانيد كه جايگاه خاصي را براي‌تان درنظر گرفته است. اگر در ماه‌هاي اخير ترجيح مي‌دهد به جاي كار كردن شبانه روزي يا سفر رفتن با دوستانش، در كنار شما باشد و آن‌طور كه شما دوست داريد وقت بگذراند، از اين رفتارهايش چشم‌پوشي نكنيد. براي چنين مردي اين تغييرات دليلي جز عشق نمي‌تواند داشته باشد.

 

عاشق شدن مرد

 

آيا زمان را فراموش مي‌كند؟

آيا ساعات ملاقات‌تان طولاني‌تر از انتظارتان مي‌شود وقتي او شما را دوست دارد زمان را فراموش مي‌كند و ترجيح مي‌دهد به جاي فكر كردن به هر چيز ديگري در كنار شما باشد و با شما صحبت كند. او دوست ندارد اين زمان تمام شود و از هم جدا شويد. اگر نامزد شما اين‌طور رفتار مي‌كند، پس قطعا با يك مرد عاشق طرف هستيد.

 

عاشق شدن مرد

 

مردي كه هدف پيدا مي‌كند

آيا برنامه‌هاي مالي‌اش را منظم‌تر كرده است و بيشتر به فكر فراهم كردن امكانات زندگي آينده‌اش است؟ يا اين‌كه در كارش پويا‌تر شده و با جديت بيشتري براي زندگي و فعاليت‌هايش برنامه‌ريزي مي‌كند؟ اگر اين‌طور است حتما او در حال آماده‌كردن شرايط خوب براي زندگي مشترك است. او شما را دوست دارد و به همين دليل تلاش مي‌كند تا امكانات بهتري را براي آينده شما فراهم كند. به خاطر اين عشق است كه خودش را در برابر شما مسئول مي‌داند و اين حس مسئوليت را در تمام جنبه‌هاي زندگي‌اش وارد مي‌كند.

 

عاشق شدن مرد

 

مدام از آينده صحبت مي‌كند؟

آيا بيشتر از هميشه از آينده مشترك‌تان صحبت مي‌كند و هيجان‌زده برايش برنامه مي‌ريزد؟ وقتي به سفر مي‌رود به شما تلفن كرده و آرزو مي‌كند كه آن مناطق را در سال‌هاي آينده با يكديگر ببينيد؟ يا وقتي شما از برنامه‌هاي آينده‌تان با او صحبت مي‌كنيد سعي مي‌كند برنامه‌هاي خودش را با شما تنظيم كند و آينده‌اش را به سمت خواسته‌هاي شما ببرد؟ چنين مردي آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌اي كه به شما دارد دوست ندارد بي‌گدار به آب بزند و از همين حالا مي‌خواهد فكر همه چيز را بكند.

comments خیلی جالبه ،نامزد من تمام این خصوصیاتو داره و من با خوندن این متن کلی ذوق زده شدم،ممنون
 

comments باسلام من کسی دوستم نداره همه میگن بداخلاق و یک دنده هستی چطوری کسی عاشقم بشه اما قلبم خیلی بزرگ و کینه ای نیستم زود هم دل میبندم
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
sevi ۹۵/۰۴/۱۲ – ۱۳:۵۲
پاسخ
comments بیشتر این خصوصیاتو داشته ولی میگفت بهم علاقه نداره چه برداشتی از رفتاراش داشته باشم؟
 

comments نمیدونم چرا هیچ حسی نسبت به جنس مخالف ندارم/رمق ورغبتی از نظر میل جنسی هم ندارم انگار دیگه خاموش شده باید چیکارکنم یه کم میترسم که باهمسن وسالام فرق دارم راهنماییم کنیدلطفا
 
 

comments عشق منم به خاطر من از پول باباش گذشت.خیلی پسر خوبی بود.روحش شاد.امیدوارم الان تو بهشت چند تا حوری بغلش کنندچون ازش راضی بودم.دوستت دارم محمد رضا.روحت شاد
پاسخ ها:

comments نامزدم با اینکه همه نشونه های بالارو داشت ولی بدون هیچ دلیل و تضیحی ترکم کرد و رفت.
 

comments من عاشق استادم شدم واون هم همه ی نشانه هایی که بالا گفته بودید رو در حدی ک بشه سرکلاس اجراکنه دارهولی فوق ی آدم آدی خجالتیه…..من حالا باید چی کار کنم؟
 

comments سلام
من مدتی بود دیگه شک داشتم شوهرم منو دوست داشته باشه خیلی ناامید شده بودم میگفت دوسم داره ولی من باور نمی کردم فکر میکردم از رو عادت بهم میگه.
اما حالا که مطالب شما رو خوندم دلم قرص شد.
ممنون
 

comments سلام ممنون خیلی خوب بود اما اون همه ی این علامت ها رو داره اما بعضی موقع ها فکر میکنم دوسم نداره چه کار کنم؟
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
مهشید ۹۳/۱۱/۱۹ – ۲۰:۲۶
پاسخ
comments یه نفرهست که از این ویژگی هایی که بالا گفته.شاید فقط دوتاش براش صادق نباشه.اونم فقط به خاطر اینکه خیلی رسمی باهم برخورد میکنیم. و نمیتونه خیلی کارها یا حرفا رو بزنه خوشحالم از اینکه متوجه شدم دوسم داره
پاسخ ها:

    م ۹۴/۰۸/۲۵ – ۱۵:۴۳
    commentsبله شما کاملا درست میگید

 
 
ir
like
+0
unlike
-0
ن ص ۹۳/۱۱/۱۹ – ۱۳:۳۶
پاسخ
comments سلام من عاشق استاد زبانم شدم اون بیش از یک استاد به من نگاه میکرد حتی زمان فاینال هم به بهانه ی این که به بغل دستیم نگاه کنه رفت پیشش و به من نگاه کرد من هم از اون موقع دیگه نرفتم کلاس زبان تازه نامزدیش هم بههم خورد قبل از این که متوجه شم به من نگاه میکنه یه بارم اتفاقی سرمو از رو کتاب بلند کردم دیدم داره نگام میکنه فوری سرشو برگردوند از اون دسته ادمهای هوس بازم نیست که بگم از رو هوس نگام میکنه به نظر شما عاشقم شده تور خدا نظرتون رو بگید
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
بیتا ۹۳/۱۱/۱۶ – ۱۱:۱۹
پاسخ
comments من یکیو دوست دارم ولی نمیدونستم که اونم منو دوست داره با این نشانه ها مطمعن شدم که عاشقمه واقعا مرسی
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
فهیمه ۹۳/۱۰/۲۸ – ۱۹:۴۱
پاسخ
comments من یکیو دوست دارم که از مغرور خیلی اونور تره.حتی نمیدون دوسم داره یانه.ولی همش میگم کسی دیگه ای تو زندگیش هست.از کجا بفهمم فکرم درسته راهنماییم کنید…ممنون
پاسخ ها:

    مبینا ۹۳/۱۱/۱۷ – ۱۸:۳۳
    commentsیرو جلو و بهش بگو دوسش داری حالا از طریق تلفن یا رودر رو من همچین کاریو کردم و هیچ وقت پشیمون نشدم چون ارزششو داشت
    مریم ۹۳/۱۱/۲۲ – ۱۷:۲۱
    commentsمنم همینطور…………………………….چیکارکنم///////////////
    ارغوان ۹۴/۰۴/۰۴ – ۱۳:۱۹
    commentsخودتو کوچیک نکن.باگفتن حرف دلت ارزشت رو از دست میدی

 
 
ir
like
+0
unlike
-0
نرجس ۹۳/۱۰/۲۴ – ۲۱:۵۰
پاسخ
comments من عاشقشم میدونم که اونم منو دوست داره چون دیگه بهم ثابت شده اما حاضر نیست بیشتر قدم برداره…من چیکار کنم ای خدااااااااااااا ااااااااا. آخه چرا اینکارو میکنه …..
 
 
a1
like
+0
unlike
-0
شهره ۹۳/۰۹/۰۱ – ۱۶:۳۳
پاسخ
comments mataleb khob va mofid bud.tamame chizaei ke zekr kardido dust pesare man dare hata vase emtehanesh barha lebase kar tanam kardam vali az jazabiyatam vasash kaste nashode va koncertaei ke dust daram mano mibare va man ta dame dare vorudiye salon az hame chi bi khabar budam hamishe surperayzam mikone famil ke hich hata madaresham behem hasudi mikone vali hich harfi az ezdevaj be miyuun nemiare 3salo andie ba hamim hame familasham mano mishnasan chera pas?????????
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
مهدیه ۹۳/۰۸/۰۳ – ۱۳:۱۰
پاسخ
comments من با پسری دوستم که ابراز نمیکنه بلد نیس حرفای قشنگ بزنه مدام چکم نمیکنه اما من خیلی دوسش دارم وخودشم میگه من اخلاقم اینطوریه اما دوستت دارم..حالا به نظر شما من چیکار کنم ؟
پاسخ ها:

    نسا ۹۳/۱۱/۱۷ – ۱۲:۵۲
    commentsبهش بگودوس داری بهت بگه دوستدارم اگه نگه شاید یه روز دیرشه واسه گفتن کلمه دوستدارم

 
 
us
like
+0
unlike
-0
شیوا ۹۳/۰۷/۲۴ – ۱۸:۴۱
پاسخ
comments همه این نشونه هارو داشت…
هرچی بیشتر راجع به این مسائل تحقیق میکنم پی میبرم که تمام رفتاراش از رو اطلاع و دانش بوده
نفهمیدم چرا رفت…؟؟؟!!!
پاسخ ها:

    پوپك ۹۳/۱۱/۲۰ – ۱۵:۰۷
    commentsشيوا جان دردمنم همينه..
    درد من اينه ك ميگم خب فراموشي از ي جايي بايد شروع بشه!
    ولي با كوچيكترين چيزي ك ب اون مربوط بشه باز بهم ميريزم و درست ميشم مث كسايي ك مُردن.. مرده متحرك..
    اخه ديدن ي عكس جديدش روي پروفايلش چيزي نيست ك منو ب اين حس نبودن تو دنيا بكشه..

 
 
ir
like
+0
unlike
-0
مونا ۹۳/۰۷/۱۹ – ۱۳:۴۳
پاسخ
comments دوست من تقریبا تمام خصوصیات عاشقی رو داره اما نه کار می کنه نه تلاشی برای اینکه یه زندگی مشترک درست کنه سنشم کم نیست خوب.به قول معروف گشنکی نکشیدی عاشقی یادت بره.اما با این حال دوسش دارم پاش وایسادم .
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
رامین ۹۳/۰۷/۱۸ – ۱۶:۱۳
پاسخ
comments پاسخ به سحر:

    خیلی دوسش دارم7ساله باهمیم ولی هیچ وقت ازاحساسش مطمین نشدم.حس میکنم بهم دروغ میگه

ببین از پوست چه رنگی خوشش میاد
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
سحر ۹۳/۰۷/۰۶ – ۱۷:۴۶
پاسخ
comments خیلی دوسش دارم7ساله باهمیم ولی هیچ وقت ازاحساسش مطمین نشدم.حس میکنم بهم دروغ میگه
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
عطیــــه ۹۳/۰۷/۰۵ – ۲۰:۳۰
پاسخ
comments پاسخ به فرحناز:

    اي كاش از اين هم ميگفتين ك پسراي خجالتي ك نامزد هم نيستن با نگاه هاي مكررشون نشون ميدن ك عاشق شدن؟؟؟؟؟
    بازم ممنون

اره واقعا
میشه بگین
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
عطیــــه ۹۳/۰۷/۰۵ – ۲۰:۲۹
پاسخ
comments من احساس میکنم هم کلاسیم ب من علاقه داره ولی خیلی خجالتیه جلو نمیاد ولی همش نگاهم میکنه از دور یا از نزدیک نگاهشم عذابم میده یهویی با من حرف میزنه …. یا بیشتر وقتا کنارم وای میسته یعنی حسین منو دوس داره خدایا منم دوسش دارم چ طوری بهش بگم کمکم نید لطفا … >_
 
 
a1
like
+0
unlike
-0
شقایق ۹۳/۰۷/۰۲ – ۰۰:۵۷
پاسخ
comments پاسخ به شیما:

    میدونم دوستم داره ولی جفتمون خیلی میترسیم ازهم فاصله میگیریم این درحالیه که جفتمون ازدوری هم عذاب میکشیم

خب یعنی چی؟ اگه علاقه دارین و عذاب می کشین، یه کاری بکنین!
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
فرحناز ۹۳/۰۷/۰۱ – ۲۲:۲۲
پاسخ
comments اي كاش از اين هم ميگفتين ك پسراي خجالتي ك نامزد هم نيستن با نگاه هاي مكررشون نشون ميدن ك عاشق شدن؟؟؟؟؟
بازم ممنون
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
n.s ۹۳/۰۶/۱۳ – ۰۸:۵۱
پاسخ
comments kheilii khub bud 🙂
daqiiqan hme inawo dash vli mn gand zaddam b hame chi aln pisham niS vli hnu asheqewsham 🙂
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
معصومه ۹۳/۰۶/۱۲ – ۱۲:۳۲
پاسخ
comments من باکسی که درحدپرستش دوسم داشت نامزد کردم وبعد8ماه نزدیک عقد ولم کردمن موندم و…
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
سعیده ۹۳/۰۶/۰۹ – ۲۲:۲۵
پاسخ
comments وا ییییییییییی تازه فهمیدم عشقم چقدعاشقمه همه اینکارارو میکنه
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
سارا ۹۳/۰۵/۰۱ – ۱۴:۵۹
پاسخ
comments من یه ماهه عقد کردم واقعا خوشحالم چون به عشقی که 4سال پاش مونده بودم رسیدم
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
ف ۹۳/۰۴/۲۲ – ۰۲:۲۸
پاسخ
comments ممنونم عالی بود
نامزدم این نشونه هاروداره تمومشونوامابازم میترسم که ازم سردشده باشه اخه خیلی کم به من میگه که منو دوست دارهدلم کرفته…
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
nazanin ۹۳/۰۴/۰۶ – ۰۰:۳۵
پاسخ
comments واقعاعاشقمه اخ جوووووووووووووو ن خیلی دوستش دارم بیشتراز جونم.سایتتون برام جالب بودمرسی
 
 
ro
like
+0
unlike
-0
زهرا ازابادان ۹۳/۰۲/۳۱ – ۰۲:۵۴
پاسخ
comments عشق من این نشونه هاروداشت امابا دوست صمیمیم بهم خیانت کرد همیشه این نشونه هاکاذبن
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
sara jojo ۹۳/۰۲/۱۵ – ۱۲:۱۶
پاسخ
comments عالی بود
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
زهرا ۹۳/۰۲/۱۱ – ۱۰:۱۸
پاسخ
comments فک ککنم نامزدم اصلا دوسم نداره چون هروقت ازآینده میگم میگه فکرپیش نکن بادوس دخترهم دیدمش همه چی ازش دیدم ولی قسم می خوره عاشقمه
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
ویدا ۹۳/۰۲/۰۳ – ۱۷:۲۴
پاسخ
comments هیج وقت نخایین عاشقی رو تجربه کنین جون بد دردیه واقعا ادم وقتی پیش عشقش نیست فک میکنه تو زندونه
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
امیر 09377878989 ۹۳/۰۱/۳۰ – ۰۷:۴۷
پاسخ
comments فریبا جان عاشق شدهاش بشیمونن سعی کن حالاحالاها عاشق نشی.
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
فریبا ۹۳/۰۱/۲۴ – ۱۵:۵۶
پاسخ
comments من تا الان عاشق نشدم.24 ساله
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
عارفه ۹۳/۰۱/۲۰ – ۲۰:۲۹
پاسخ
comments پاسخ به علی:

    مرسی.اماعشق من پیشم نیست.عالی بود

آقا علی ببخشید اگه فوضولی نیست می شه بگین اسم عشقتون چیه؟
پاسخ ها:

    عطیــــه ۹۴/۰۳/۱۸ – ۰۱:۳۷
    commentsشما پسرا مارو عاشق میکنید ولی خودتون عاشق نمیشین ..این ته بد جنسیه

 
 
ir
like
+0
unlike
-0
م ۹۳/۰۱/۱۷ – ۱۸:۳۱
پاسخ
comments وای ما جفتمونم عاشقیم
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
زهرا ۹۳/۰۱/۰۵ – ۰۱:۵۸
پاسخ
comments مرسی.عالی….
تازه فهمیدم من چقد عاشق نامزدمم. حیف که اون دوسم نداره.چقد تنهام 🙁
 
 
a1
like
+0
unlike
-0
ندا ۹۳/۰۱/۰۴ – ۲۱:۳۷
پاسخ
comments merc vagean kheyli khub bud va alan motmaen shodam ke chegadr dusam dare
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
سحر معتمدی ۹۲/۱۲/۲۴ – ۱۸:۱۱
پاسخ
comments واقعا متشکرم.مطلب مفید و اگاهی بخش بود.
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
سوسن ۹۲/۱۲/۲۴ – ۰۲:۱۳
پاسخ
comments khaili ali bood mer30.alan motmaen shodam vaghean doosam dare khaili khoshhalam mamnooooooooooo ooooooooooooon
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
مريم ۹۲/۱۲/۲۱ – ۱۷:۳۱
پاسخ
comments واقعا مطالب خوبي بود ب نطر من با ي نگاه ب چشمش از همه چيز مطلع ميشيم
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
arefeh ۹۲/۱۲/۱۹ – ۱۴:۴۸
پاسخ
comments مرسی ولی کسی که من دوستش دارم کنارم نیست و نمی دونم دوسم داره یا نه
پاسخ ها:

    ن ص ۹۳/۱۱/۱۹ – ۱۳:۴۰
    commentsمن هم همین طور

 
 
ir
like
+0
unlike
-0
sevda ۹۲/۱۲/۱۸ – ۲۲:۳۶
پاسخ
comments من تاحالا تجربه عاشق شدن و ارتباط نزدیک با اقایون رو نداشتم ده ماهه با یه اقایی با اطلاع خانواده جهت اشنایی برای ازدواج آشنا شدم و با مطالب شما فهمیدم که ما واقعا عاشق همیم.خاصیت کفتن دوست دارم با سکوت اینکه هیچوقت تکراری نمیشه این جمله……
پاسخ ها:

    ن ص ۹۳/۱۱/۱۹ – ۱۳:۳۹
    commentsجمله ی اخرت عالی بود

 
 
ir
like
+0
unlike
-0
ترانه ۹۲/۱۲/۰۷ – ۱۷:۵۴
پاسخ
comments درسته من دوسش داشتم ولی اون نه حالا فهمیدم من دفیفابراش ایتطورم ولی اون نه خودخواه:(
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
ارزو ۹۲/۱۱/۲۹ – ۲۱:۵۰
پاسخ
comments بااینکه نامزد ندارم اما واسه ایندم واقعامفیدبودمرس ی
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
گلزار ۹۲/۱۱/۲۸ – ۱۶:۱۳
پاسخ
comments heyyyyyyf… dir khoondam in matalebo ghosam gereft…
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
سارا ۹۲/۱۱/۲۷ – ۱۴:۰۳
پاسخ
comments خیلی خوب بود
مرسیییییییییییی ییییی
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
دریا ۹۲/۱۱/۲۱ – ۰۰:۵۲
پاسخ
comments آخی من چرا اینارو تازه فهمیدم:(
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
علی ۹۲/۱۱/۲۱ – ۰۰:۴۰
پاسخ
comments مرسی.اماعشق من پیشم نیست.عالی بود
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
حبیب الله ۹۲/۱۱/۱۸ – ۱۶:۵۴
پاسخ
comments واقعا مطابتون خوب بود ولی بیشتر توضیح دهید منم الان فهمیدم که نامزدم خیلیییییییییییی ییییییی دوووووووووووستم داه ممنون
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
شیما ۹۲/۱۱/۱۸ – ۱۳:۳۶
پاسخ
comments میدونم دوستم داره ولی جفتمون خیلی میترسیم ازهم فاصله میگیریم این درحالیه که جفتمون ازدوری هم عذاب میکشیم
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
sh ۹۲/۱۱/۰۹ – ۱۱:۲۸
پاسخ
comments عالی بوووووووووووووو ووووووووووود ایول……….ع اشقمه بدجوررررررر…..
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
زری ۹۲/۱۱/۰۶ – ۱۱:۳۸
پاسخ
comments خیلی خوب بود ….ولی دیرفهمیدم..دیر باریدی باران من سالهاست دراندوه نبودن کسی خشکیده ام….
 
 
ir
like
+0
unlike
-0
ساحل ۹۲/۰۹/۲۷ – ۱۸:۴۶
پاسخ
comments مطالب بالا باعث شد من بفهمم که نامزد من چقدر عاشق منه…
خیلی خوشحالم و ز شما کمال تشکر رو دارم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *