خانه / دانلود نرم افزار اندروید (andriod) / دانلود رایگان بهترین فیلتر شکن و آنتی فیلتر پرسرعت و قوی در دنیا

دانلود رایگان بهترین فیلتر شکن و آنتی فیلتر پرسرعت و قوی در دنیا

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دانلود رایگان بهترین فیلتر شکن و آنتی فیلتر پرسرعت و قوی در دنیا را برای شما عزیزان قرار دادیم . دانلود رایگان بهترین و قویترین آنتی فیلتر و فیلترشکن با سرعت و قدرت بالا در اتصال و برداشتن فیلتر از سایتها و وبلاگهای اینترنتی . با استفاده از این آنتی فلیتر خوب و پر سرعت قادر خواهید بود تمام سایتهای خارجی که فیلتر شده است را باز کنید !! دانلود رایگان بهترین فیلتر شکن و آنتی فیلتر پرسرعت و قوی در دنیا,نسخه جدید فیلتر شکن Ultra Surf (اولترا سورف),دانلود هات اسچات شیلد الیت اندروید · پوفین اندروید · دانلود فیلتر شکن,دانلود برنامه های آنتی فیلتر – دانلود همه سرویس های وی پی ان تونل,دانلود فیلتر شکن قوی رایگان برای اندروید آنتی فیلتر,دانلود وی پی ان کریو برای اندروید vpn apk وی پی ان برای کامپیوتر خرید cisco خرید فیلتر شکن pptp کیرو سرور,جدیدترین فیلتر شکن خرید آنلاین فیلتر شکن کریو وی پی ان رایگان مخصوص آندروید خرید وی پی ان برای کامپیوتر خریدvpn اپن وی پن خرید آنلاین ضد فیلتر,دانلود آنتی فیلتر اولترا سورف u997,دانلود فیلتر شکن اولترا سورف (Ultrasurf) ورژن u997 لینک دانلود ( از سایت اصلی) لینک دانلود کمکی,فیلتر شکن سایفون دانلود فیلتر شکن – خرید vpn,خرید کریو, خرید,دانلود فیلتر شکن قوی filter shekan vpn فیلتر شکن رایگان proxy. … آنتی فیلتر نرم افزار فیلتر شکن پوف puff,قوي ترين نرم افزار ضد فيلتر در جهان,دانلود Dr.Web Security Space Life 11.0.0 – آنتی ویروس دکتر وب اندروید, فیلتر شکن قوی پرسرعت و رایگان AOL 9.5 ( دانلود با لینک,هات اسپات شیلد مخصوص کامپیوتر و اندروید Hotspot,آنتی فیلتر – محبوب ترین سیستم عبور از فیلترینگ,فیلترشکن آزادنت: دانلود فیلترشکن Lantern برای عبور از فیلترینگ,دانلود فیلتر شکن اندروید ویندوز قوی رایگان Filter Breaker Free,دانلود سایفون 3 برای اندروید فیلتر شکن رایگان جدید ویندوز,دانلود فیلترشکن فری گیت – خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان دانلود رایگان و مجانی بهترین وی پی ان و آنتی فیلتر و فیلترشکن برای کامپیوتر و گوشی های اندروید و ویندوز در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد .

دانلود رایگان بهترین فیلتر شکن و آنتی فیلتر پرسرعت و قوی در دنیا
دانلود رایگان بهترین فیلتر شکن و آنتی فیلتر پرسرعت و قوی در دنیا

دانلود رایگان بهترین فیلتر شکن و آنتی فیلتر پرسرعت و قوی در دنیا,دانلود رایگان آنتی فیلتر,دانلود رایگان فیلترشکن,دانلود فیلترشکن و آنتی فیلتر برای اندروید,دانلود فیلترشکن قوی,دانلود آنتی فیلتر پرسرعت,دانلود آنتی فیلتر سایفون,دانلود آخرین نسخه جدید نرم افزار فیلتر شکن سایفون و فری گیت,دانلود فیلترشکن برای اندروید,دانلود آنتی فیلتر و ضد فیلتر برای ویندوز و کامپیوتر,دانلود رایگان بهترین فیلتر شکن و آنتی فیلتر پرسرعت و قوی در دنیا,نسخه جدید فیلتر شکن Ultra Surf (اولترا سورف),دانلود هات اسچات شیلد الیت اندروید · پوفین اندروید · دانلود فیلتر شکن,دانلود برنامه های آنتی فیلتر – دانلود همه سرویس های وی پی ان تونل,دانلود فیلتر شکن قوی رایگان برای اندروید آنتی فیلتر,دانلود وی پی ان کریو برای اندروید vpn apk وی پی ان برای کامپیوتر خرید cisco خرید فیلتر شکن pptp کیرو سرور,جدیدترین فیلتر شکن خرید آنلاین فیلتر شکن کریو وی پی ان رایگان مخصوص آندروید خرید وی پی ان برای کامپیوتر خریدvpn اپن وی پن خرید آنلاین ضد فیلتر,دانلود آنتی فیلتر اولترا سورف u997,دانلود فیلتر شکن اولترا سورف (Ultrasurf) ورژن u997 لینک دانلود ( از سایت اصلی) لینک دانلود کمکی,فیلتر شکن سایفون دانلود فیلتر شکن – خرید vpn,خرید کریو, خرید,دانلود فیلتر شکن قوی filter shekan vpn فیلتر شکن رایگان proxy. … آنتی فیلتر نرم افزار فیلتر شکن پوف puff,قوي ترين نرم افزار ضد فيلتر در جهان,دانلود Dr.Web Security Space Life 11.0.0 – آنتی ویروس دکتر وب اندروید, فیلتر شکن قوی پرسرعت و رایگان AOL 9.5 ( دانلود با لینک,هات اسپات شیلد مخصوص کامپیوتر و اندروید Hotspot,آنتی فیلتر – محبوب ترین سیستم عبور از فیلترینگ,فیلترشکن آزادنت: دانلود فیلترشکن Lantern برای عبور از فیلترینگ,دانلود فیلتر شکن اندروید ویندوز قوی رایگان Filter Breaker Free,دانلود سایفون 3 برای اندروید فیلتر شکن رایگان جدید ویندوز,دانلود فیلترشکن فری گیت – خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان

دانلود رایگان بهترین فیلتر شکن و آنتی فیلتر پرسرعت و قوی در دنیا

این فیلتر شکن بسیار قوی عمل می کند و امتحان شده و قابل استفاده در همه جا است و تاثیر بسیاری دارد. این فیلتر شکن ها نسخه های تقلبی بسیاری دارد؛ بنابراین باید مراقب بود.
به گزارش مشرق، مشخصات این فیلتر شکن در زیر می آید:

نــمـــــاز : بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع میشود انسان با گناه کردن فیلترهایی بین خود و خدا ایجاد کند … اگر باور ندارید این آیه را بخوانید.

” ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/۴۴ “

بدرستی که نماز انسان را از فساد و فحشاء دور می کند.

قــــــرآن ، همانند ندارد همه کسانی که متخصص هستند و به جایی رسیده اند از این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند راه قطعی آرامش پیدا کردن با این فیلتر شکن است برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید.
أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ آگاه باشید، تنها با یاد خدا دلها آرامش می‌یابد.

ولـایـــت : این فیلتر شکن بسیار قوی عمل می کند و کاملا تست شده است .برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت علیهم السلام انسان به سلاح عمل هم مجهز باشد و اطاعت پذیری از ولایت جزء لا ینفک وجودش باشد.

من کنتم مولاه فهذا علی مولاه.

محبت اهل بیت : متاسفانه این نوع فیلتر شکن ها همه جای دنیا پخش نشده اند و به گفته ی صاحبانشان (ائمه ع) استفاده از آن ها برای کسانی مفید است که واقعا به اهلبیت اعتقاد داشته و پیرو آنها باشندخوشبختانه این ورژن و مورد قبلی در ایران گسترش فراوانی دارد.

امام صادق علیه السّلام، فرمودند:
کسى که خداوند خیر را براى او اراده کرده باشد در قلبش محبّت امام حسین علیه السلام را قرار داده و در دلش محبت زیارت آن جناب را می ‏اندازد.

و کسى که خداوند سوء و بدى را برایش بخواهد در قلبش بغض امام حسین علیه السلام قرار داده و در دلش بغض زیارت آن حضرت را می ‏اندازد.

(وسائل الشیعة ج‏۱۴ ص۴۹۶)

ذکر: از این فیلتر شکن در همه جا میشود استفاده کرد و تاثیر زیادی در از بین رفتن فیلترهایی دارد که در طول روز با گناه کردن ایجاد می شود.

امیرالمومنین (ع) : نگاه حرام تیری از تیرهای شیطان است که بر قلب انسان می نشیند.
ذکر استغفار و ذکر پرفضیلت صلوات ازجمله این فیلترشکن ها است.

اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم.

اخطار اخطار اخطار !!!

درباره این نوع از فیلتر شکن ها باید بگوییم نسخه های تقلبی زیادی وجود دارد مواظب باشید.

متاسفانه افراد سودجو با عنوان عرفان های نوظهور از این مورد سوء استفاده می کنند.

دلیل فیلتر شدن !!! : وقتی انسان گناه می کند به دلیل غفلت از پروردگار با هر گناه یک قدم از خدا دور می شود.

این گناهان بر چشمان ؛ گوش ها و قلب ما پرده انداخته و ما را فیلتر میکنند و اما اگر کسی دچار این گناهان شد اگر به یکی از این فیلتر شکن ها مجهز شود

انشا الله به راه مستقیم هدایت می شود.وعاقبت بخیر خواهد شد.

یادمان باشد که بعد از این زنگ تفریح حساب داریم.

ان الله سریع الحساب

توجه !!! توجه !!! توجه !!!
از نسخه های اصلی و اورجینال استفاده کنید ؛ نه نسخه های کرک شده !!!

« رسول خدا صلى الله علیه وآله فرمود: هر بنده‏ ى که چهل روز

گناه نکند و اعمالش برای رضای خدا باشد ، چشمه‏ هاى حکمت از

قلب او بزبانش جارى شود».

درباره ی admin

2 دیدگاه

  1. آنهایی که پند و موعظه می دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *