خانه / ختم های مجرب و معتبر / ختم سوره مبارکه انعام صغیر برای شفای بیمار و مریض

ختم سوره مبارکه انعام صغیر برای شفای بیمار و مریض

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir ختم سوره مبارکه انعام صغیر برای شفای بیمار و مریض را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای شفای هر گونه بیماری و مریضی سوره انعام صغیر را در جلوی بیمار ختم کرده و بخوانید .

ختم سوره مبارکه انعام صغیر برای شفای بیمار و مریض
ختم سوره مبارکه انعام صغیر برای شفای بیمار و مریض

ختم سوره مبارکه انعام صغیر برای شفای بیمار و مریض,ختم سوره انعام برای شفای بیمار,ختم و خواندن سوره انعام صغایر برای شفای بیمار و مریض

ختم سوره مبارکه انعام صغیر برای شفای بیمار و مریض

ختم انعام صغیر جهت شفای بیمار

  طریق ختم انعام صغیر به جهت بیمار هفت نفر در نزد بیمار نشسته در یک مجلس هفت نوبت بخوانند هر یک یک مرتبه و همه یک دفعه شروع کنند هر یک که به لفظ دو، جلاله برسند در آیه شریفه «رسل الله» در ما بین دو الله این دعا را بخوانند چون تمام شود شروع بخواندن کنند تا سوره تمام شود و دعا این است؛ که بسیار مجرب است:

«بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارحم جلده الرقیق و عظمه الدقیق و یعوذبک من شدة الحریق یا ام ملدم إن کنت آمنت باللّه الأعظم فلا تأکلى اللحم و لاتشربى الدم و لا تصدعى الرأس، و لا تفورى من الفم و تحوَّلى عنه إلى من یزعم أن مع اللّه إلها آخر فإنه یشهدأن لا إله إلا اللّه وحده لاشریک له و أن محمداً عبده و رسوله».

و هر گاه خواننده خود بیمار باشد به جاى «جلده و عظمه» «جلدى و عظمى» گوید و همچنین سائر ضمایر و افعال.

و در نسخه دیگر چنین است:

«بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارحم جلده الرقیق و عظمه الدقیق من شدة الحریق یا ام ملدم إن کنت آمنت باللّه الأعظم فلا تأکلیه اللحم و لاتشربیه الدم و لا تصدعیه الرأس، و تحولى عنه إلى من اتخذ مع الله إلها آخر».

حضرت علامه آیة‌الله‌العظمی حسن حسن‌زاده آملی

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *