خانه / دعا برای افزایش شیر مادر / دعای قرآنی برای زیاد شدن شیر مادر,دعای مجرب برای افزایش شیر مادر

دعای قرآنی برای زیاد شدن شیر مادر,دعای مجرب برای افزایش شیر مادر

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دعای قرآنی برای زیاد شدن شیر مادر,دعای مجرب برای افزایش شیر مادر را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای زیاد شدن و افزایش شیر مادر دعا و ذکر و آیات قرآنی وجود دارد . با خواندن این ذکر و دعا های قرآنی مجرب و بسیار قوی قرآنی شیر مادر افزایش پیدا خواهد کرد . در ادامه مطلب ذکر و دعا و طلسم برای افزایش و زیاد شدن شیر مادر را مشاهده خواهید کرد .

دعای قرآنی برای زیاد شدن شیر مادر,دعای مجرب برای افزایش شیر مادر
دعای قرآنی برای زیاد شدن شیر مادر,دعای مجرب برای افزایش شیر مادر

دعای قرآنی برای زیاد شدن شیر مادر,دعای مجرب برای افزایش شیر مادر,بهترین دعای قرآنی برای افزایش شیر مادر,طلسم و دعای مجرب و قوی برای افزایش شیر مادر,دعای مخصوص زیاد شدن شیر مادر,آیا برای زیاد شدن و افزایش شیر مادر دعا و ذکری وجود دارد؟,چه دعایی بخوانم تا شیرم زیاد شود؟,دعایی بسیار قوی برای زیاد شدن شیر در پستان مادر

دعای قرآنی برای زیاد شدن شیر مادر,دعای مجرب برای افزایش شیر مادر

امام رضا ع فرمود اگر زنی شیرش کم است اسم الرقیب را بر کاسه چینی بنویسد و با آب نیسان که بر آن خوانده شد ، بشوید و آن آب را بخورد شیرش زیاد شود اگر کسی را بسته باشند به طریق افقی مربع ۴ در ۴ بنویسد و به بازو بندد و ۷ روز هر روز ۵۰۰ بار بخواند بستگی اش برطرف خواهد شد

در طب الائمه آورده که برای کم بودن شیر این را می نویسی و در آب انداخته و به او مینوشانی : (فِیهَا أَنْهَارٌ مِّن مَّاءٍ غَیْرِ آسِنٍ وَأَنْهَارٌ مِّن لَّبَنٍ لَّمْ یَتَغَیَّرْ طَعْمُهُ وَأَنْهَارٌ مِّنْ خَمْرٍ لَّذَّهٍ لِّلشَّارِبِینَ وَأَنْهَارٌ مِّنْ عَسَلٍ مُّصَفًّى ) (سوره مبارکه محمد صلی الله علیه و آله ، آیه ۱۵ ) .
دعای زیاد شدن شیر مادر

دعای زیاد شدن شیر مادر

در خواص السّور از مولایمان حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) روایت شده که فرمودند چون شیر زنی کم باشد اسم (الرقیب ) را بر کاسه چینی بنویسد و به آب نیسان که بر آن دعا خوانده باشند بشوید و به آن زن بدهد که بخورد شیرش زیاد می گردد.

و در حاشیه منهاج سمنانی (ره) و تسهیل الدواء است که به جهت زیاد شدن شیر زن مرضعه (شیرده) این آیه شریفه را بنویسد و بشوید و آن زن بخورد شیر او بسیار میگردد:
(ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُم مِّن بَعْدِ ذَٰلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً ۚ وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ ۚ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ) (سوره مبارکه بقره ، آیه ۷۴).

صاحب جامع الادعیه آورده که از مولایمان حضرت امام ابی عبد الله جعفر بن محمد الصادق (ع) منقول است که سوره مبارکه (حجر) را به زعفران بنویسد و به زنی دهد که شیر او کم باشد پس شیر او زیاد میگردد ان شاء الله تعالی .
مفاتیح الحاجات ، تصحیح سید محمدرضا غیاثی.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *