خانه / دعای افزایش مهر و محبت / دعای مجرب برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی

دعای مجرب برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دعای مجرب برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای مجرب برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی
دعای مجرب برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی

دعای مجرب برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی,دعای قوی قرآنی برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر,طلسم معتبر مجرب برای افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر,طلسم افزایش مهر و محبت,دعا برای از بین بردن سردی میان زن و شوهر,دعا و طلسم برای ایجاد آشتی و گرمی و روابط حسنه بین زن و شوهر

دعای مجرب برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی

محبت کردن زن و شوهر به یکدیگر، جلوی ایجاد کدورت میان آنان را می گیرد و صمیمیت فیمابین را صد چندان می‌کند. لذا فضای خانه باید مملو از ابراز محبت های کلامی و غیر کلامی زن و شوهر به یکدیگر باشد. رسول خدا(ص) فرمودند:
« قول الرجل للمرأه إنّی أحبّک لایذهب من قلبها أبداً؛این گفته مرد به همسرش که « دوستت دارم » هرگز از قلب او خارج نمی­شود.»
راه دیگر محبت زن و شوهر به یکدیگر، هدیه دادن است. علی ( ع ) فرمودند:
« الهدیه تجلب المحبه ؛ هدیه دادن باعث جلب دوستی و محبت افراد نسبت به یکدیگر می شود.»

دعایی که در ادامه ذکر میشود برای جلب نظر و محبت و نیز افزایش مهر ومحبت و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی و روابط حسنه میان زن و شوهر موثر است. لازم به ذکر است که این دعا فقط در امر حلال فایده دارد.

دعای مهر و محبت

روز یکشنبه هفت عدد سنگریزه بیاورد. این دعا را هفت مرتبه به هر سنگی بخواند و یک یک در آتش اندازد:

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.
به قرائت صحیح آیات مبارکه توجه داشته باشد.

التماس دعا

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

امام صادق ( ع ) می فرماید:
«سعیده سعیده امرأه تکرم زوجها و لاتؤذیه و تطیعه فی جمیع احواله؛[۲] زن سعادتمند آن زنی است که شوهر خود را اکرام و احترام کرده، اذیتش نکند و او را در همه حال اطاعت نماید.»
زن و شوهر باید مؤدبانه با هم سخن بگویند و از سخنان زشت و رکیک اجتناب نمایند. صحبت مؤدبانه، سلام کردن به یکدیگر، و استقبال یا بدرقه همسر، از مصادیق احترام گذاشتن همسران به یکدیگر است.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *