خانه / ذکر و دعا برای رزق و روزی / دعای افزایش رزق و روزی,دعای معتبر برای پولدار شدن,دعا برای برکت در مال و وسعت رزق و روزی

دعای افزایش رزق و روزی,دعای معتبر برای پولدار شدن,دعا برای برکت در مال و وسعت رزق و روزی

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دعای افزایش رزق و روزی,دعای معتبر برای پولدار شدن,دعا برای برکت در مال و وسعت رزق و روزی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای افزایش رزق و روزی,دعای معتبر برای پولدار شدن,دعا برای برکت در مال و وسعت رزق و روزی
دعای افزایش رزق و روزی,دعای معتبر برای پولدار شدن,دعا برای برکت در مال و وسعت رزق و روزی

دعای افزایش رزق و روزی,دعای معتبر برای پولدار شدن,دعا برای برکت در مال و وسعت رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی,دعای مجرب قرآنی برای برکت در مال و زیاد شدن رزق و روزی,دعای قوی و مجرب برای زیاد شدن مال و ثروت,بهترین دعای معتبر برای افزایش مال و ثروت,افزایش رزق و روزی و وسعت مال با دعا و طلسم,طلسم افزایش رزق و روزی,دعای قوی و مجرب برای پولدار شدن,طلسم پولدار شدن

دعای افزایش رزق و روزی,دعای معتبر برای پولدار شدن,دعا برای برکت در مال و وسعت رزق و روزی

روایت داریم که خداوند رزق همه مردم را حلال مقدر کرده است، خدا رزق حرام به کسی نمی‌دهد. اگر کسی تقوا داشته باشد و چند روزی دندان روی جگر بگذارد رزق حلال برای او می‌آید ، اما کسی که پرده دری کند و به حرام بپرد خداوند از رزق حلال کم می‌آرود.
رزق و روزی هر کس دست خداوند عزوجل است و این را هیچکس نمی تواند انکار کند .و همچنین در این باره احادیث و روایت های زیادی از پیامبران و امامان به دست ما رسیده است ، موضوعی که خداوند هم در کتاب آسمانی خود قرآن اشارات فراوانی انجام داده و به همین دلیل دعاهای زیادی در قرآن به منظور کسب روزی زیاد و حلال نازل شده است که ما از وجود آنها بی خبریم در این مقاله از سایت دین آکاایران می خواهیم درباره معتبرترین دعا برای پولدار شدن که پیامبر اسلام (ص) هم اشاره زیادی به آن کرده با شما صحبت کنیم.

افزایش رزق و روزی

معتبرین دعای پولدار شدن

اگر بنا باشد تا آیه ای از قرآن کریم را بعنوان مجرب ترین آیه جهت وسعت رزق و روزی و گشایش کسب و کار و خیر و برکت بدانیم، بدون شک آن آیه؛ آیات ۲و۳ سوره طلاق است که به و من یتق الله مشهور می باشد. در خصوص خواص این آیات، بزرگان فرموده اند که تأثیرآن در گشایش روزی و برکت در رزق مجرب و تضمینی است اما باید با اخلاص و مداومت خوانده شود.

پیامبر اکرم(ص) فرمود: من آیه اى را در قرآن مى شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشکلات آنها کافى است و آن آیات سوّم و چهارم سوره طلاق است
دعا برای پولدار شدن

«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً»
آیه و من یتق الله

افزایش رزق و روزی

ختم آیه من یتق الله جهت وسعت رزق و روزی
از برای وسعت رزق و گشایش روزی در روز پنجشنبه اول ماه شروع کرده و تا چهل و یک روز هر روز سیصد و پنجاه و نه مرتبه آیه مذکور- آیات دو و سه سوره طلاق: و من یتق الله تا لکل شی قدرا – را بدون تکلم با کسی بخواند که بسیار مجرب است و بعد از اتمام هر آیه بگوید: “یا فتاح یا رزاق یا واسع”

خاصیت آیه «من یتق الله…» {در برکت در مال و وسعت رزق و روزی}
هر کس تقوای الهی پیشه کند و از گناه دوری کند ،خداوند راه نجاتی برای او فراهم می کند و او را از جایی که گمان ندارد روزی می دهد و هر کس بر خدا توکل نماید خدا او را کفایت می کند و خداوند فرمان خود را به انجام می رساند و خدا برای هر چیزی اندازه ای داده است.

این آیه از امید بخش ترین آیات قرآن کریم است که تلاوت آن دل را صفا و و جان را نور می بخشد در حدیثی از ابوذر غفاری نقل شده که حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: من آیه ای را در قرآن می شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن زنند برای حل مشکلات آنها کافی است پس آیه فوق را سه مرتبه با تکرار تلاوت فرمود.

و در حدیث دیگر فرمود: خداوند پرهیزگاران را از شبهات دنیا و حالات سخت مرگ و شدائد روز قیامت رهایی بخشید. البته مفهوم آیه این نیست که انسان دست از تلاش و کوشش بکشد.

چنانچه حضرت صادق علیه السلام فرمود: وقتی آیه فوق نازل شد عده ی درها را به روی خود بسته و رو به عبادت آوردند و گفتند خداوند روزی ما را عهد ه دار شد. این خبر به گوش پیغمبر رسید کسی را نزد آنها فرستاد که چرا چنین کرده اید هر کس چنین کاری کند دعای او مستجاب نمی شود بر شما باد بر کار و تلاش همراه با تقوا.
همچنین سوره مبارکه طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او فراخ شودواز جایی که گمان نداشته باشد خدا برای او روزی برساند ،واگر در هنگام طلئع آفتاب بخواند روزی تازه به او رسد واگر کسی این سوره مبارکه را بنویسد وهمراه خود داشته باشد در پی پی هر حاجتی برود موفق گردد ، واگر برای اصلاح بین دونفر بخواهد برود قبل از رفتن این سوره را بخواند .

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *