خانه / طلسم و سحر و جادو و افسون / چگونه می توان سحر و جادو را باطل کرد ؟ برای دعانویسی و فالگیری احکام شرعی وجود دارد ؟

چگونه می توان سحر و جادو را باطل کرد ؟ برای دعانویسی و فالگیری احکام شرعی وجود دارد ؟

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir چگونه می توان سحر و جادو را باطل کرد ؟ برای دعانویسی و فالگیری احکام شرعی وجود دارد ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . با چه روشی میتوان سحر و جادو و طلسم را باطل کرد ؟ آیا سحر و جادو از نظر قرآن وجود دارد ؟ چگونه میتوانیم سحر و جادو را باطل کنیم و از بین ببریم . روش خنثی کردن سحر و جادو و طلسم دشمنان و حسودان . احکام شرعی دعانویسی و فال گیری و طالع بینی چیست ؟ آیا با دعانویسی میتوان سحر و جادو را باطل کرد ؟ در ادامه مطلب با روشهای باطل کردن و خنثی کردن سحر جادو و طلسم آشنا خواهید شد همچنین احکام شرعی دعانویسی نوشتن دعا فال گیری و طالع بینی را مشاهده خواهید کرد .

چگونه می توان سحر و جادو را باطل کرد ؟ برای دعانویسی و فالگیری احکام شرعی وجود دارد ؟
چگونه می توان سحر و جادو را باطل کرد ؟ برای دعانویسی و فالگیری احکام شرعی وجود دارد ؟

چگونه می توان سحر و جادو را باطل کرد ؟ برای دعانویسی و فالگیری احکام شرعی وجود دارد ؟,چگونه میتوانیم سحر و جادو را باطل کنیم؟,روش خنثی کردن سحر و جادو,روش باطل کردن سحر جادو طلسم,بهترین روش از کار انداختن سحر جادو,احکام شرعی دعانویسی و فال گیری چیست ؟,آیا با دعانویسی میتوان سحر و جادو را باطل کرد؟,نوشتن دعا برای باطل کردن سحر جادو و طلسم,دعانویسی شرعی چیست ؟,حکم شرعی دعانویسی,سحر و جادو و طلسم از نظر قرآن,احکام شرعی فال گیری و طالع بینی,حد و حدود شرعی کارهایی مانند سحر و جادو، فالگیری و دعانویسی را از منظر شرع و مراجع عظام تقلید

چگونه می توان سحر و جادو را باطل کرد ؟ برای دعانویسی و فالگیری احکام شرعی وجود دارد ؟

چگونه سحر و جادو را باطل کنیم؟/ احکام شرعی دعانویسی و فال‌گیری

سحر و جادو از اموری است که از نظر قرآن كريم و احاديث واقعيت دارد.
به گزارش سایت antique-book-treasure.ir انجام کارهای ماوراء طبیعه مانند سحر و جادوگری، فالگیری و دعانویسی همیشه در طول تاریخ برای مردم دارای جذابیت بوده و هست.

سحر و جادو از اموری است که از نظر قرآن كريم و احاديث واقعيت دارد. آیات 102 سوره بقره و 4 سوره فلق و برخی روایات به این موضوع صحه می‌گذارند و خداوند می‌فرماید: «مردم سحرهايی را فرا می گرفتند كه ميان مرد و همسرش جدايی مي افكند.»

در این گزارش حد و حدود شرعی کارهایی مانند سحر و جادو، فالگیری و دعانویسی را از منظر شرع و مراجع عظام تقلید بررسی می‌کنیم.

آیت‌الله خامنه ای:
سؤال: آیا یاد گرفتن سحر و عمل به آن جایز است؟ و آیا احضار ارواح و ملائکه و جن جایز است؟
جواب: علم سحر و يادگرفتن آن حرام است مگر آنکه به منظور غرض عقلايى و مشروع باشد وامّا احضار ارواح و ملائکه و جن، برحسب اختلاف موارد و وسائل و اغراض، احکام مختلفى دارد.

سؤال: مراجعه مؤمنین به بعضی از کسانی که از طریق تسخیر ارواح و جن اقدام به معالجه می‏‌کنند، با توجه به اینکه یقین دارند که آنها فقط کار خیر انجام می‌‏دهند چه حکمی دارد؟
جواب: اين کار فى‏نفسه اشکال ندارد، مشروط بر اينکه از راههايى که شرعاً حلال هستند، اقدام شود.

سؤال: آیا فالگیری از طریق سنگریزه و کسب درآمد با آن جایز است؟
جواب: اخبار به کذب جايز نيست.

سؤال: آیا آموختن علم جفر و رمل و زیج‏ها و علوم دیگری که از امور غیبی خبر می‌‏دهند، جایز است؟
جواب: آنچه از اين علوم در حال حاضر نزد مردم است، غالباً تا اين حد که موجب يقين و اطمينان به کشف امور غيبى و خبردادن از آنها شوند، قابل اعتماد نيستند، ولى آموختن علومى مانند جفر و رمل به‌طور صحيح اشکال ندارد به شرطى که مفسده‌‏اى بر آنها مترتّب نشود.

سؤال: آیا پرداخت و دریافت پول در قبال نوشتن دعا جایز است؟
جواب: دريافت يا پرداخت مبلغی به عنوان اجرت نوشتن دعاهای وارده اشکال ندارد.

سؤال: دعاهایی که نویسندگان آنها ادعا می‏کنند که در کتابهای قدیمی دعا نقل شده‏‌اند، چه حکمی دارند؟ و آیا این ادعیه از نظر شرعی معتبر هستند؟ مراجعه به آنها چه حکمی دارد؟
جواب: اگر دعاها از ائمه اطهار(ع) نقل و روايت شده باشند و يا مضامين آنها حق باشد، تبرّک جستن به آنها اشکال ندارد. همانگونه که تبرّک جستن به دعاهای مشکوک به اين اميد که از معصوم(ع) باشند، اشکال ندارد.

سؤال: یادگرفتن و یاددادن و دیدن شعبده و اقدام به بازیهایی که همراه با تردستی هستند، چه حکمی دارد؟
جواب: یاددادن و یادگرفتن شعبده‌ای که از انواع سحر باشد، حرام است، ولی بازیهایی که همراه با سرعت حرکت و تردستی هستند و از انواع سحر محسوب نمی ‏شوند، اشکال ندارد.

آیت‌الله سیستانی:
پرسش: سحر و جادو چه حکمی دارد ؟
پاسخ: سحر و جادو از محرمات ومعاصی کبیره است و جایز نیست.

پرسش: ایا مراجعه به دعا نویس اشکال دارد؟ نظر شما در مورد سحر و جادو چیست؟
پاسخ: مراجعه به دعا نویس اشکال ندارد ولی سحر وجادو جایز نیست.

پرسش: آیا جادو وجود دارد وکسی که عنوان می کند با جادو و جادوگری می تواند حال یکی را پریشان کند واقعیت دارد؟
پاسخ: سحر وجادو چنانکه از قرآن کریم بدست می آید اثر دارد (فیتعلمون منهما مایفرقون بین المرء وزوجه) والبته دعاهائی هم برای ابطال جادو و سحر هم هست ولی اکثر کسانی که ادعای سحر و جادو دارند دروغ می گویند و با ترفندهائی مردم را فریب می دهند و گاهی در اثر تلقین شخصی را مریض و بیمار می کنند و او گمان می کند جادو شده است.

پرسش: کف و یا فال فنجان بین ، پیشگویی هایی می کند و می گوید که برای شخص در حال و آینده چه پیش خواهد آمد ؟ آیا چنین کاری جایز است به ویژه اگر صاحب فنجان به آنچه گفته می شود ترتیب اثر بدهد؟
پاسخ: چنان پیشگوی هایی اعتبار ندارد و او هم نباید به طور جزم و یقین ، سخنی بگوید هم چنانکه دیگران هم در مواردی که وجود حجّت شرعی و عقلی لازم است ، نباید بر آن پیشگویی ها ، اثر بار کنند .

آیت‌الله مکارم شیرازی:
پرسش : مراجعه به فالگیرها و جادوگران براى معالجه چه حکمى دارد، در حالى که گاه امراض سختى را معالجه مى کنند؟
پاسخ : رجوع به آنها حرام است.

پرسش : آیا درست است که می گویند در مورد حرمت سحر استعمال آن است نه یادگیری آن؟ آیا مطلقاً حرام است؟
پاسخ : طبق فتوای همه فقهای اسلام یاد گرفتن و انجام اعمال سحر و جادوگری حرام است.

پرسش : برخی از اشخاص از طریق فالگیرى با جامع الدّعوات یا دوازده برج، از آینده و گذشته و مرض مراجعین خبر مى دهند و دعاى محبّت ما بین دخترها و پسرها و زوج ها و براى دیوانه ها و جنّ زده ها مى نویسند و پول هاى زیادى دریافت مى کنند؛ دریافت پول از این طریق چه حکمی دارد؟
پاسخ : پول گرفتن در برابر این کارها جایز نیست.

پرسش : اگر فال قهوه براى کار مشروعى انجام شود، چه حکمى دارد؟ مثلا از این طریق گمشده اى را پیدا نموده، یا گره اى را باز کند. در این صورت پول حاصل از آن چه حکمى خواهد داشت؟
پاسخ : فال قهوه و امثال آن از خرافات است، و شرعاً اعتبارى ندارد، و گرفتن پول در مقابل آن جایز نیست.

پرسش : آیا اسلام جهت ابطال سحر دستور العمل و راه کار واقعی که واقعا سحر را باطل کند دارد؟ چرا که با توجه به اوضاع جامعه مراجعه به افراد در این زمینه با باج خواهی آنها همراه است.
پاسخ : هر چند سحر و جادو به تصدیق قرآن مجید حقیقت دارد، ولى غالب آنچه را مردم سحر و جادو مى دانند اوهام و خیالاتى بیش نیست. براى رفع آن هر روز پنج مرتبه آیه الکرسى را بخوانید و به خود و اطرافیانتان بدمید و هر روز هر چند به به مقدارى صدقه بدهید و بر خدا توکّل کنید.

پرسش: شخصى، که زندگى عادى خود را مى گذرانده، ناگهان دچار مشکلات عدیده مى گردد! یکباره افسردگى، ناراحتى هاى عصبى، کم خوابى و بى حوصلگى، نظم زندگى اش را از هم مى پاشد! با مراجعه به چند پزشک متخصّص اعصاب و روان، نه تنها هیچ گرهى از کار او گشوده نمى شود، بلکه روز به روز حالش بدتر مى شود، تا بالاخره از مراجعه به پزشک نا امید، و به یک ساحر معروف مراجعه مى کند. وى پس از سعى و تلاش زیاد، مى گوید: «کسى تو را سحر کرده، شاید به زودى عمرت به سر آید!» ساحر معروف، با همدستى یک ساحر دیگر، چند عدد تعویذ و دعا را کشف مى کند، که اسم آن شخص روى آن نوشته شده، و همراه با اشیاى عجیب همچون فولاد، سوزن، استخوان و مانند آن، در یک جا قاب شده بود. ساحر با این که با آن شخص آشنا نیست، اسم کسى که این کارها را کرده به او مى گوید، او هم به یقین رسیده که عامل این سرگردانى و بدبختى همان شخص است. حال با توجّه به این که تمام زندگى وى از هم پاشیده (البتّه بعد از پیدا شدن و پاره شدن کاغذهاى مذکور حالش بهتر شده است) و اگر کمک ساحران نبود تا چند روز دیگر رشته زندگى اش از هم پاشیده مى شد. عامل این بدبختى ها و رنجهاى وى چه تاوانى باید بپردازد؟
پاسخ : قول ساحران اعتبارى ندارد، به آن اعتنا نکنید. دستورى به شما مى دهم، اگر عمل کنید حال شما ان شاء اللّه خوب خواهد شد: نمازها، مخصوصاً نماز صبح را اوّل وقت بخوانید، و بعد از نماز صبح دست راست را روى سینه بگذراید، و هفتاد مرتبه «یا فتّاح» بگویید. سپس 110 مرتبه صلوات بفرستید. در هر شبانه روز پنج مرتبه آیه الکرسى بخوانید، و به خود بدمید. و هر وقت گرفتار ناراحتى فکرى شدید، ذکر «لا حول و لا قوّه الاّ باللّه» را بگوئید. این برنامه را تا چهل روز ادامه دهید، ان شاء اللّه مشکل شما برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
کانال تلگرام – پایین شرح خبر
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
جشنواره امام رضا(ع) در بُعد فرهنگی و مذهبی گام مثبت برداشته است
موسسات قرآنی فعال در حوزه فهم قرآن باید شناسایی شوند
ریاست ستاد پانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت منصوب شد
افرادی که باید از دوستی با آنان حذر کرد!
والدین چگونه می توانند کودکان را به نماز خواندن تشویق کنند؟
چرا خداوند موجودات هستی را به مبارزه دعوت می‌کند؟
پنج لازمه زندگی آرام از نگاه امام صادق(ع)
طلاق خلع چیست؟/ در چه شرایطی زن باید هنگام طلاق مهریه خود را ببخشد؟
10 هزار مداح اهل بیت(ع) در کشور بیمه ندارند
هزار و 400 امامزاده کشور بهسازی می‌شوند
سامانه صدور مجوز مؤسسات قرآن و عترت رونمایی شد
برچسب ها
سحر و جادو ، دعا نویسی ، جادوگری ، قرآن کریم ، حکم شرعی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
1
پاسخ
چی بگم
والا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
1
4
پاسخ
خدا لعنت کنه هرکس این کارها میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
3
0
پاسخ
من خودم قربانی سحر وجادو شدم وهمه درها به رویم بسته شد دعا نویس گفت از دست من کاری ساخته نیست سحر قوی روی تو اعمال کردن فقط باید منتظر مرگ باشی…..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
ظاهرا انتهای متن رو نخوندی…
یه سر به انتهای متن بزن جوابتو میگیری …
Ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
سلام دوست عزیز
لطفا پیشنهاد ایت الله مکارم در احرین متن گزارش را بخوانید
ما هم براتون دعا میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
3
0
پاسخ
بنده این مطلب را نخواندم ولی دعا و جادو دروغ است منبع درآمد افراد تن پرور و خبیث است..
دعا ها ولی در مفتایح و ذکر ها خوب است… آرامش می آورند…
و بشر وقتی آرامش دارد، در کارش هم موفق است
بله عقلا تاکید می کنم که سحر و جادو دروغ است، جادوگران اما شگردهایی به کار می ببندند تا از صد تیر یکی به هدف بخورد مثل خوراندن معجون هایی که بر اعصاب و روان فرد تاثیر منفی می گذارد. یا راهکار هایی فیزیکی که پرداختن به آنها در حوصله این فضا نمی گنجند تازه نظرم را تایید نکنید هم آب در هاون کوبیدم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
حرف شما درست اما همش هم دروغ نیست. این ثابت شده که عده ای با ترفند هایی عقلی کارهایی میکنن که غیر عقلی به نظر بیاد؛ اما سحر و جادو هم تا حدودی حقیقت داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
چیزایی که من در مورد سحر جادو و احضار و….میدونم وتجربه کردم اگه لااقل کمی در موردشون میدونستی شبا دیگه نمیتونستی بخوابی چه برسه در موردش اینطور راحت حرف بزنی…ممنون میشم وقتی در مورد چیزی نمیدونی اظهار نظر نکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
وقتی قرآن صراحتا تصریح میکنه تو قبول نداری
بله شاید خیلیها ادعای جادوگری کنند ولی هدفشون کلاهبرداری باشه ولی هست
اگه قرار باشه به امور غیبی اعتقاد نداشته باشی پس به بهشت و جهنم هم نمیشه باور داشت
لطفا به خودت زحمت بده یه خواندنی داشته باش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
سحر و جادو در قرآن آمده و كاملا حقيقت داره ولی كار هر كس نيست اكثرا مدعيان شياد هستند و برخی هم با ارتباط با جن ها كارهايی انجام ميدن كه عواقب بدی داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
1
پاسخ
با يه صلوات محكم همه سحر و جادوهاي فرضي باطل ميشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
پاسخ
خوب بود مرسی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
پاسخ
خوب بود مرسی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
پاسخ
حقیقت داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
پاسخ
حقیقت داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
2
پاسخ
انشاالله اون جونورایی که مردم رو سحر و جادو میکنند هم تو این دنیا هم تو اخرت به سزای اعمالشون برسن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
پاسخ
خیلی جالب بودممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
پاسخ
منم اعتقادی به این امور نداشتم ولی تاثیرشو عملا دیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
پاسخ
مطالب خیلی خوبی بود مخصوصا راهکار برطرف کردن سحر ممنونم سپاس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
پاسخ
سلام.وجودسحروجادوکاملاصحیح است.امااراده قوی برای زندگی هرسحری راباطل میکند.درضمن مراجعه به رمال وامثالهم نمک به زخم پاشیدن است .باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
پاسخ
سحر و جادو حقیقت دارد . میگن حتی پیامبر رو هم می خواستن با سحر و جادو متوقف کنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
پاسخ
سلام خاستم بگم اگه آدم توکلش به خدا باشد هیچ چیز روی آن اثر ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
پاسخ
من اعتقاد دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ – ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
پاسخ
میگم سحری نیست ما بتونیم حقوق عقب افتاده پنج ماهمون رو بگیریم
لطفا اطلاع رسانی کنید

http://antique-book-treasure.ir

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *