خانه / طلسم و سحر و جادو و افسون / مطالبی درباره طلسم دعا جادو و سحر چرا خداوند اجازه میدهد دیگران ما را طلسم سحر و جادو کنند؟

مطالبی درباره طلسم دعا جادو و سحر چرا خداوند اجازه میدهد دیگران ما را طلسم سحر و جادو کنند؟

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir مطالبی درباره طلسم دعا جادو و سحر چرا خداوند اجازه میدهد دیگران ما را طلسم سحر و جادو کنند؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . آیا طلسم سحر و جادو و دعانویسی واقعا وجود دارد و واقعیت و حقیقت دارد ؟ اگر طلسم و دعا واقعیت دارد چرا خداوند به دیگران اجازه میدهد تا ما را طلسم و سحر کنند و زندگی ما را نابود کنند ؟ برای باطل کردن طلسم و جادو باید پیش دعانویس بریم یا ایمیان به خدا و توکل به خدا میتواند چاره کار باشد ؟ در ادامه مطالبی مطالب و نوشته هایی زا درباره وجود داشتن طلسم دعا و سحر و جادو و روشهای باطل کردن طلسم و سوال چرا خداوند اجازه میدهد دشمنان ما را طلسم و جادو کرده و زندگی ما را نابود کنند را مشاهده خواهید کرد .

مطالبی درباره طلسم دعا جادو و سحر چرا خداوند اجازه میدهد دیگران ما را طلسم سحر و جادو کنند؟
مطالبی درباره طلسم دعا جادو و سحر چرا خداوند اجازه میدهد دیگران ما را طلسم سحر و جادو کنند؟

مطالبی درباره طلسم دعا جادو و سحر چرا خداوند اجازه میدهد دیگران ما را طلسم سحر و جادو کنند؟,آیا طلسم دعا و جادو وجود دارد؟,آیا طلسم و جادو واقعیت و حقیقت دارد؟,چرا خداوند اجازه میدهد تا بندگانش طلسم و جادو شوند؟,روشهای باطل کردن هر گونه طلسم حادو و سحر دشمنان و ساحران,چرا خداوند به ساحران و دشمنان اجازه میدهد تا ما بندگانش را طلسم و جادو کنند؟,طلسم و جادو کردن انسان و نابود کردن زندگی آنها,آیا با ایمان به خدا و توکل بر خدا میتوان طلسم دعا و سحر را باطل کرد؟,باطل کردن و خنثی کردن طلسم و جادو با ایمان به خداوند و توکل بر او,شکستن طلسم به وسیله دعانویس معروف و مشهور,نیاز به یک دعانویس خوب برای شکستن و باطل کردن طلسم,دعانویس حرفه ای برای باطل کردن و شکستن طلسم و جادو و سحر

مطالبی درباره طلسم دعا جادو و سحر چرا خداوند اجازه میدهد دیگران ما را طلسم سحر و جادو کنند؟

چرا خدا اجازه میده دیگران ما رو طلسم کنن؟

سلام

من میخوام بدون مقدمه یه موضوعی رو بگم، بدون اینکه هیچ نامی یا نشانی از خودم بجا بذارم.
ببینین، همه میدونیم که طلسم و دعا و… وجود داره اما کسانی که واقعا این کارو بلدن هیچ وقت رو نمیکنن و کتمان میکنن، و کسانی که جار میزنن ما بلدیم اکثرا دروغگو و کلاهبردار هستند. ینی شاید 99/99% خالی ببندن و تنها 0.01% راست بگن.

اما من سوالم اینه که، ما از کجا بفهمیم که کسی مارو دعا یا طلسم کرده؟ اگر فهمیدیم چجوری طلسمشو باطل کنیم؟ در حالیکه کسی رو نمیشناسیم که اینکارو واقعا بلد باشه. ببینین هر چی تکنولوژی بیشتر پیشرفت میکنه، طلسم و… کمتر مورد قبول مردم واقع میشه. منم از منکرین این موضوع بودم. اما خواهر خودم اتفاقی براش افتاد که باورمون شد.

خواهر من دختر …( بیان خصوصیات ظاهری ) هست، ژنتیکی مثله مادرمه، با معدل 19.90 نهایی و میانگین تراز 7500 رفت کنکور داد 7000 شد رتبش، دو سال موند پشت کنکور بازم همین جور. رسید به سن ازدواج و براش هیچ خواستگاری نمیومد همه تعجب کرده بودیم دختری که چادریه اینقدر خوشگله هیچ خواستگاری نداشته باشه، آخرش چی شد بماند، اما فهمیدیم طلسم شده، با هر زحمتی که شده باطلش کردیم، دقیقا سال بعدش در سن 23 سالگی پزشکی قبول شد، همون سال خواستگارا صف کشیدن دمه خونمون.

توی اقوام متاسفانه کسانی داریم که به این کار مهارت دارن و من به شخصه بیش از 10 مورد دیدم تا بالاخره باورم شده همچین چیزی هست. اما سوال! پس خدا این وسط چیکاره هست؟

خواهر من 1 سال برا کنکور روزی 12 ساعت درس بخونه و توکلش محکم باشه و نماز و روزه و همه عباداتش و حجاب و ایمان و… به جا باشه اون وقت فردی بیاد به راحتی طلسم کنه؟ پس خدا چی؟ میدونم خدا عاجز نیست و میتونه بر هر چیزی احاطه پیدا کنه اما این عدالته؟
اما من نمیتونم درک کنم که خدا چرا هیچ حرکتی در این زمینه نمیکنه. من پارسال کنکور دادم. متاسفانه نتونستم قبول شم. همه چیزو بلد بودم اما همینکه رفتم سره جلسه انگار مغزمو توی خونه جا گذاشته بودم، نمیدونم حرفمو باور میکنین یا نه، اما بازم نیازه برم پیش اون آقای طلسم شکن، اما نرفتم.

خانوادم اصرار کردن بریم پیش اون اما من همش اون حدیث معروف که حتی توی کتاب کتاب دینی دبیرستان هست رو بهشون میگم:
(( خداوند: هر بنده ای از بندگانم بجای پناه بردن به دیگری با نیت خالص به من پناه آورد از کارش چاره جویی میکنم، گرچه آسمان ها و زمین و هر آنچه در آنهاست علیه او توطئه کنند ))
اینم بگم فقط یکی دوتا اتفاق نیست بگم شانسی بوده، اینقدر زیاد افتاده این اتفاقا من یقین پیدا کردم که وجود داره.
الانم دارم اینجا صحبت میکنم به این دلیل نیست که به عدالت خدا شک کردم، به این دلیل نیست که من به قدرت و تدبیر خدا شک کردم. خیر! اصلا اینطور نیست، اما فقط میخوام نظرات شما رو بدونم، آخه یه انسان کلی برای زندگیش زحمت بکشه بعد کس دیگری به راحتی بیاد زندگیشو نابود کنه؟ خدا چرا اجازه میده واسه اینکار؟

پس پناه بردن به خدا چی؟ من تا آخرین لحظه زندگیم پیش هیچ طلسم شکنی نمیرم، حتی اگه قدرت حضرت عیسی مسیح علیه السلام رو داشته باشه که بتونه مرده ها رو زنده کنه، چون معتقدم خدایی وجود داره که از همه چیز و همه کس قدرتمند تره. اما حرف حساب من اینه که چرا عده ای به راحتی طلسم میکنن و زندگیه کسی رو خراب میکنن و اون شخص بدبخت با وجود توکل به خدا و پناه به اون بازم آسیب میبینه؟
شاید بعضی قسمتای حرفام در تضاد با هم باشن، ولی خواهشا اگر کسی توضیحی داره بگه.

ممنون

راستش من اصلا تا حالا به طلسم و جادو و این چیزا فکر نکردم…اصلا هم هیچوقت بحثش تو خانوادمون نبوده نمیدونم واقعیته یا نه ولی میدونم قدرت خدا از همه چیز بالاتره…..ولی واقعا الان واسم جالب شد…حتما میام همه کامنتارو میخونم!
محمد علوی

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۱:۱۷

از اینطور چراها نه فقط در مورد طلسم که در مورد امور عادی زندگی هم میشه مطرح کرد:

چرا خدا این اجازه رو میده که یه عده حق یه عده دیگه رو بخورن؟ چرا خدا اجازه میده یه عده یه عده دیگه رو بکشن؟ چرا خدا اجازه میده آدمیزاد یه بمبی بسازه که در چند لحظه دهها و صدها هزار نفر رو به کام مرگ بکشونه؟! و دهها و صدها چرای اینطوری دیگه.

همه اینا به این دلیله که قرار نیست خدا به جبر جلوی گناهان ما رو بگیره. خدا به ما اختیار داده و ما از این اختیار میتونیم استفاده خوب بکنیم و باهاش ثواب بکنیم و میتونیم ازش استفاده بد بکنیم و باهاش گناه بکنیم. حالا برخی از این استفاده های بد اثر سوء رو بقیه افراد میزاره.

این از یه طرف.

نکته ی دیگه ای که در اینجا میشه گفت اینه که بعید نیست کسی مثل خواهر شما اگه در همچین زمینه ای صبر بکنه ثواب اخروی گیرش بیاد. کما اینکه در مورد برخی نقص های مادرزادی یا در مورد فقر داریم خدا در قیامت برای این افراد جبران میکنه. حتی فکر کنم در این حد داریم که که اگه فقراء میدونستند فردای قیامت بخاطر صبر بر این فقر چقدر پاداش گیرشون میاد آرزو میکردند همیشه فقیر باشند و فقرشون از این شدیدتر باشه. یا روایتی داریم که میگه اگه مومن میدونست بخاطر صبر بر بلایا و مشکلات چه اجر بزرگی گیرش میاد؛ آرزو میکرد تیکه تیکه بشه.

نکته ی بعد اینکه که البته اینو در مورد خواهر شما نمیگم و به نحو کلی میگم ممکنه یه آدمی باشه که خیلی هم آدم خوبی باشه یعنی ظاهر امر اینطوری باشه که خیلی هم آدم خوب و مومن و سنگین رنگینی هست؛ اما یه بار یه معصیتی کرده که اون معصیت اونقدر سنگینه که خدا از باب مجازات اون شخص کاری میکنه که یه نفر بیاد یه بلای سنگینی رو برای اون بوجود بیاره. اینم یه بعد از ماجراس
شایان

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۲:۰۷

اینا همش چرتو پرته  مخصوصا اون چشم زدن که دیگه واقعا خیلی باحاله…

حالا اگه یه اتفاقاتی به طور اتقافی پشت سر هم بیافته که حتما نباید به خرافات رو اورد که…

کلی خرافه دیگه هم تو دنیا تو نژاد های دیگه هست که شما از اونها بی اطلاعی ولی اگه بشنوی حتما میگی این چرتو پرته ولی این یکی رو چون از بچگی تو گوشت خوندن باور کردی نزار اینا مسیر زندگیتو عوض کنن ….
زهرا میم

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۲:۱۵

 اگر کسی نمیاد تیکه بار من کنه
حجت الاسلام چند نقطه (…………) تو چندتا پست قبلی رخصت بدن من نظر با ایه قران بذارم!!

یکی از چیزایی که باعث میشه دعا اثر بذاره اعتقاد داشتن بهشه یعنی معتقد باشی کسی غیر خدا سر سرنوشتت اثر داره .. تو اعتقاد نداشته باشی توپم تکونت نمیده

من چندین وچند مورد دیدم که دارم می گم
دعا کردن میونبر زدن به جهنمه …
تو محکم باش اصلا نترس و مطمین مطمین باش خدا چیزی رو که برات رقم.زده بهت میده

ایه ۲۵ سوره قصص ۷بار بخون  باطل می کنه
با اعتقاد وقلبی از ایمان فقط به خود خدا بخون
حمیرا

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۲:۳۲

این کار رو انجام بده
ده روز روزی چهاربار سوره ی یاسین رو بخون
از خواص سوره یاسین باطل شدن طلسم و جن هست  .

دختر دی ماهی

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۲:۵۷

به شایان
عزیز طلسم وجود داره. صد در صد و حتی تو قرانم اومده… دو تا فرشته طاروت و مارون که زمان یه پیامبر(اسمش خاطرم نیس) ولی به مردم سحر و جادو رو یاد دادن و مردم از این سحر و جادو تو کارای بد استفاده کردن مثل جدایی انداختن بین زنو شوهر و… و مستوجب عذاب خدا شدند… پس طلسم هست و کسی منکرش نیست

—————————-

به سوال کننده
عزیزم من هم به طلسم کردن معتقدم و هم چشم زخم…
یهحدیث هست از امام صادق که میگن دستاتونو بگیرین روبروی صورتتون و چهار قل بخونین و بکشین رو صورتتون تا سحر و چشم زخم باطل شه…
و ایت الله بهجت گفتن موقع اذان خودتون با صدای نیمه بلند اذان بگین چون باعث میشه نتونن ادمو سحر کنن
یا حدیثای دیگه که چون یمدت خودم هی احساس میکردم سحر میشم دنبالش بودم… یه سرچ کن پیدا میکنی

و راجب سوالت اینکه چرا خدا میزاره؟
عزیزم مگه خدا باید جلوی همه ی کارای بد تو این دنیا رو بگیره؟؟
اگه اینطوری بود که دیگه عاشورا و تاسوعام نبود…
دیگه غیبت امام زمانم نبود
دیگه داعشو هیچ احدو بشری نبود…
🙂
پس این استدلالت غلطه…
بنظرم همونطور که سحر هست مام باید با دعا برا خودمون یه سپر درست کنیم. و خدا نسل این ساحرا رو منقرض کنه…

من یکیو سراغ دارم ک با سحر برا خودش شوهر پیدا کرده و هر چند وقت به چند وقت باید سحرشو تمدید کنه! وقتیم تمدید کردنش به تاخیر میفته با هم به جدل میفتن که باز با سحر درست میشن!!!! بخدا راس میگم

موفق باشی
دختر دی ماهی

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۳:۰۰

و اینکه میگی پیش طلسم شکن نمیرم همونطور که خدا درمانو تو قرص و شربت گذاشته چاره راه شمام شاید پیش این ادما باشه… شایدم نباشه ولی این درست نیس که ادم همه چیو بدون وسیلش بخواد…
نمیشه با دعا خوندن سرماخوردگیو درمان کرد!! جهان یه سری قوانین داره!!”:)
دختر دی ماهی

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۳:۰۴

به شایان
راستی چشم زخم وجود داره… فک کنم دیگه خیلی اطلاعات دینیتون پایینه. مال منم قوی نیس در حد همون دینی دبیرستان ولی پیامبر خودشون گفتن چشم زخم ادم سالمو میفرسته تو قبرستون و شترو به دیگ!! و اینم گفتن که نیمی از مرده های قبرستون به خاطر چشم زخمه که اونجان

و داستان حضرت یعقوب که به پسراش گف برای اینکه چش نخورین همتون از یه دروازه نرین چون دوازده تا برادر رعنایینو…

پس وجود داره:)من که خودم به عینه هر وقت میرم تو یه جمع حتما چشم میخورم:((
شاید شما چش نمیخورین:ِD  شوخی:)
new moon

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۳:۰۸

به شایان
چرت و پرت نیست در قران هم اومده سوره فلق ” از شر زنان جادوگر بخدا پناه می برم “
ی بنده خدا!

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۳:۲۴

به نظرمن شماهم حتما پیش اون اقای طلسم شکن برو…
مگه توی کتاب دینی پیش درس دوم یا سوم درمورد توحید ربوبی و درخواست کمک از امامان و پیامبران و استفاده از ولایت معنوی شون نشده..
نمیدونم کدوم ایه قران هس ولی مطمنم که خدا فرمودن وقتی میان برای دعا و درخواست کمک از من ی وسیله ای رو قرار بدین…
این چیزا منافاتی با توحید و اراده خداوند نداره…ماشالا درستم خوبه بهتر از من میدونی..

ولی اینکه عدالت خدا چی میشه این وسط و دلیل اینا چیه من دلیلشو نمیدونم!!
میشه رفت و از یک روحانی درست و حسابی و اگاه سوال پرسید
ی بنده خدا…

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۳:۳۰

در جواب اقا شایان اینم ایه قرانه… ولی ادرس دقیق شو نمیدونم اونایی که میدونن لطفا بگن که حرف هم دقیق تربشه..
و انها (کافران)کسی رو اوردن که پیامبر چشم بزنه تا بمیرد پیامبر.. اما بااراده و حکمت خدا این اتفاق نیافتاد..
تکمیلی: اون مردی که کافران اورده بودن تا پیامبرچشم بزنه…خیلی چشم های شوری داشته و هنگامی که میره پیش پیامبر تااین کارو بکنه جبریل نازل میشه تاجلوگیری کنه باهمین وجود پیامبر مریض میشن بجای اینکه فوت کنن..و بال جبریل هم میسوزه از چشم زخم اون مرد..
ی بنده خدا..

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۳:۳۶

بازم ادامه ی جواب اقاشایان..

همین جوری ی چیزی رو نمیدونید نیان حرف بزنید اونم بی دلیل… چون فقط حس تون بهتون میگه..یا مثلا تاحالا خداروشکر کسی شمارو چشم نزده..!!
برید ی ذره تحقیق کنین تا واقعیت رو متوجه بشین وگرنه ضرر میکنین..
قدرت چشم رو حتی دانشمندان تایید کردن…
پس این اقایون هندی چجوری باچشم هاشون قطار نگه میدارن یا کارای دیگه…
تحقیق… تحقیق..و تحقیق…

اگه من اشتباه میگم، هرکسی میتونه بیاد بادلیل بگه چراحرف من اشتباهه؟؟؟
به سوال کننده

    چهارشنبه ۶ خرداد ۹۴ ۲۳:۵۵

سلام. میشه آدرس اون آقا رو به ما هم بدی. چون این اتفاق برای من هم پیش اومده. من که اعتقاد دارم که سحر میکنند.
مهسا

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۰:۱۰

اتفاقا شایان خان این چیزا هست مثلا دختر دایی بنده زندگی خوبی داشت ولی یه دفعه زندگیش خراب شد مدام با شوهرش دعواش میشد حتی نزدیک بود طلاق بگیرن همه فامیل تعجب کردن که اینا که اینقدر با هم خوب بودن چرا اینجوری شدن,خلاصه یروز که دختر دایی خونشو مرتب میکرده میبینه زیر تشکشون یسری دعا هست میفهمن جادو شدن,یه پنج شیش سالی هست. که از لین ماجرا میگذره
مهدی دوستان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۰:۴۶

سلام اینا واقعیت تلخی هستش که تو زندگیه همه هست. من 33 سالمه هنوز نتونستم ازدواج کنم با اینکه هم از نظر مالی و هم از نظر مذهبی و اعتقادی در سطح خوبی هستم ولی هر جایی که میرم خواستگتری نمیشه. بمن گفتن طلسمت کردن در سن 23 سالگی بخت رو یه دختری که تو رو دوست داشته و بهت علاقه مند بوده بسته و تا طلسمتو نشکونی نمیتونی ازدواج کنی من تا بحال بجز قران و دعاهایی که در مورد باز شدن بخت و شکستن طلسم هستش پیش هیچ رمال و جادوگری نرفتم و نخواهم رفت حتی اگه تا اخر عمرمم مجرد بمونم بالاخره خدای ما هم بزرگه شما هم توکلت بخدا باشه و دیگه تقدیر و سرنوشت همه بندگان دست خداس و با صبر و حوصله و دعا باید پیش رفت
پیرمرد جوون

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۱:۲۳

این صحبته من با مسلموناست و غیره اونا رو کاری ندارم
عزیزم اگه مسلمونی باید بدونی که طبق گفته ی قران هم طلسم و جود
داره هم سحر و جادو و حتی چشم زدن در احادیث معتبره دیگه روش
تایید شده پس نمیتونی مسلمون باشی و بگی این چیزارو قبول ندارم
پیامبر اکرم ص فرمودند اگر قبرها را کنار بزنید خواهی دید که خیلیا بخاطره
چشم از بین رفته اند .
گفتید چرا خداوند ادم در مورد طلسم ایمن نمیکنه دلیلش اینه که طلسم هم
مثل خیلی از بلایا از اتقاقات وضرر های این دنیاست مثل اینکه کسی بگه چرا خدا جلوی دزدی
از خونواده ما رو نگرفت یا چرا ما شین دوست من را زیر کرد .طلسم هم جز بلایای
این دنیاست.
اینم بگم یه مسلمون یا باید به همه قران با قلبش ایمان داشته باشه یا کلا نداشته باشه
دینش عوض کنه ما نمیتونیم بگیم خب من اینجای قران چون تجربی دیدم
و واسم اتفاق افتاده قبول دارم ولی اینجاش هنوز بهم ثابت نشده
نارنجی ..

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۱:۲۳

هههههههه یه بار یه نفر در مورد مشکلی که برام پیش اومده بود به منم گفت که طلسمت کردن :)))
به اینجور چیزا اعتقاد ندارم و زندگیم رو باهاشون پیش نمیبرم…. نمیگم کلا بی اعتقادم ولی درمورد خودم هیچ وقت به این حرفها اهمیت نمیدم …. منم معتقدم قدرت خدا بالاتر از هرچیزیه و هر جور خودش بخواد همون میشه و از دست هیچ کسم کاری برنمیاد  …

خب خیلیا مثل خواهر شما چندسال پشت کنکور میمونند..حتی بیشتر از دو سال ! نمیشه گفت که همشون طلسم شدند…یا اونطور که باید تلاش نمیکردند یا اینکه سر جلسه از استرس زیاد همه چیز رو خراب میکردند .. به نظرم زیاد ربطی به جادو و اینا نداره…
درمورد خواستگارم از اونجایی که کنکور داشت توی خونه نشسته بودو درس میخوند و خیلی به چشم نمیومد.. خیلی ها هم چون میدونستند درگیر درسشه جلو نمیومدند .. بعدش که پزشکی قبول شدو اسمش سر زبونا افتاد و بیشتر  دیده شد ، خواستگارم براش پیدا شد.. خصوصا با رشته دهن پر کنه پزشکی که ملت ما علاقه عجیبی بهش دارند !!! اینکه بعد کنکورش خواستگار اومد براش یه چیز طبیعیه !! و ربطی به طلسم شکن نداره… الان سن ازدواج بالا رفته و خیلی از دخترا دیگه بیست سالگی سن ازدواجشون محسوب نمیشه … نمیشه نتیجه گرفت که همشون طلسم شدند !!

به نظر من اینجور چیزها مثل انرژی مثبت یا منفیی هستش که ازش حرف میزنیم..یا همون قانون جذب!….
اگه واقعا هم وجود داشته باشه و منو مثلا طلسم کرده باشند ،فکر میکنم منی که اهمیت نمیدم و معتقد نیستم بهش هیچ مشکلی برام پیش نمیاد و به عبارتی شاید بشه گفت هیچ اثری برام نداره…ولی برای شماایی که باورت شده و میگی برای خواهرم نتیجه دیدم ، مطمعنا یه اتفاقی مطابق اون حادثه برات میوفته و تحت تاثیرش قراار میگیری….

سوال کننده پیشنهاد میکنم فکرتو ازاد کن و درگیر این مسایل نشو و به خدا بچسب..اون خودش میدونه چیکار کنه که اتفاقی برات پیش نیاد و هواتو داره…الکی سر چیزهای دیگه حساس و دودل نشو

من شاید از روی سرگرمی به حرفهای فالگیرها گوش کنم ..شایدم گاهی بعضی از حرفهاشون درست از اب دربیاد ولی بازم زندگیم رو تحت تاثیرش قرار نمیدم…

…………………………………………………………………………………………..
یه خاطره هم بگم… من دو بار اردوی دانشجویی رفتم مشهد… هردو بار بچه ها میرفتن پیش این فالگیرایی که دم بازارها بودن و خیلی جدی فال میگرفتن (بماااند که بعضیاشون با دوست پسراشون میرفتن و پسرای گنده خیلی پیگیر بودن و جدی گرفته بودن ماجرا رو)!!
منم از رو سرگرمی با دخترا میرفتم . جالبه هر دو بار فالگیرها بهم گفتن که من یه پسری رو با تمام وجود و قلبا دوست دارم و عاشقشم !
یه بارم دوستم رفته بود پیش فالگیرشهرشون، فالگیره اسم منو گفته بودو بهش گفت فلان دوستت عاشق یکیه و نمیتونه فراموشش کنه و جونشم میده و ازین حرفا :))..یکی از اشناهام یه بار برای مامانم فال قهوه گرفت و بهش گفت دخترت یه پسری رو خیلی دوست داره… ههههه هر چی فکر میکنم که من از کی خوشم اومده به نتیجه ایی نمیرسم…باور کن اصلا تا حالا نشده از یکی خوشم بیاد یا بهش فکر کنم…دیگه کم کم خودم دارم به خودم شک میکنم که نکنه من واقعا یکی رو دوست دارم و خبر ندارم ههههههه نمیدونم شاید واقعا من یکی رو دوست داشته باشم و ندونم !!!!!! هههه ولی این موضوع برام خیلی عجیب و جالب بود:)))

موفق باشی
اخرشم نفهمیدم از غم دوری کی من در عذابم و جونمم براش میدم (اوووق) :))

پیرمرد جوون

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۱:۳۴

یه همچین مشکلی به صورت خیلی ناجور تر برای خونواده ما
پیش اومد که با مراجعه به ایت الله بهجت  و گرفتن دعایی
دست نویس و خاص از ایشون خدارو شکر حل شد .
البته طلسم و سحر کاره راحتی نیست  و کمتر کسی نادر به انجام دادن
اونه و اینجوری که گفته میشه تو جامعه زیاد نیست و جز اعمال حرام
و شیطانی حساب میشه به همین دلیل نباید همه چیز و و به راحتی به سحر و اینجور چیزا
ربط داد.
متا سفانه غرب با تبلیغاته فراوان و فیلم های هالیوودی
کاری کرده که واقعیت هایدینی هم مردوم با خرافات اشتباه میگیرن
تا جایی که کل جهنه ماورا رو بعضی از جوونای مسلمونه کشورمون به سخره
میگیرن کار به جایی رسیده که بعضیا حتی منکره وجود  روح و جهنم و بهشت
میشن.
نازآفرین19به شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۱:۴۱

چشم زدن از نظر علم و پزشکی هم اثبات شده در چشم افراد نیروهایی وجود دارن که با استفاده از اونا میتونه روی دیگران تاثیر بذاره در ضمن در قرآن هم ایه ی چشم زخم وجود داره خیلی از چیزایی که دانشمندان به تازگی کشف میکنند بعدش میبینن که در قرآن هم به اون اشاره شده(مثلا نحوه دقیق به وجود آمدن جنین)
این دنیا وقوانینی که در اون وجود داره خیلی پیچیده تر از اونیه که ما فکرمیکنیم باز هم درعلم ثابت شده که در اطراف انسانها نیروها وانرژی های زیادی وجود داره که با تمرکز روی اونا کارهای خارق العاده میتونن انجام بدن.در قرآن هم در سوره ی فلق خداوند راجبه طلسم میفرمایند:از شر کسانی که در گره ها میدمند(جادوگران) به خداوند پناه ببرید.
کلا بحث راجبه این موضوع خیلی مفصله…  البته کسانی هم هستن که دراین زمینه خرافاتی رو بکار میبرن که اون قابل قبول نیس.
کلا خواستم اینو بگم هرچیزی که ما راجبش اطلاعاتی نداریم یا ازش خوشمون نمیاد به این معنی نیس که وجود نداره و خرافاته باید واقعیت پذیر باشیم. البته کسانی که میان تو خیابون و ادعا میکنن اینا رو بلدن دروغ میگن این یه علمه که هرکسی ازش آگاه نیس.
 
پرتو خورشیدی*متاهل*

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۲:۱۱

به آقا شایان:
امام علی(ع) میفرمایند: چشم زخم حق است(ینی وجود داره پس خرافه نیست)

این از تکمیل اطلاعات دوستان

بعدم در جواب سوال کننده باید بگم که شما میتونی از این آدما دور بشی واسه چی با این آدما در ارتباطید؟ سحر و جادو وجود داره از زمان های خیلی خیلی دور بهتره از این افراد دور بشین و نذارید وارد منزلتون بشن اگر واقعا میدونید چه افرادی هستن و نکته ی بعدی اینکه همون اعتقاد شما به خداوند از خیلی چیزا جلوگیری میکنه و میگن این مسائل رو افراد مومن تاثیر گذار نیست(البته احتمالا مومن واقعی نه کسی مث من) اگر اشتباه نکنم آیه ی قرآنه
و بنظر من هیچ بدی ای نداره که شما هم پیش دعا نویس برید ولی تا اونجایی که من میدونم دعا نویس درست و حسابی نباید بابت کارش پول بگیره(احتمالا مگر اینکه خودتون اینطور بخواید)
این موضوعات خیلی عجیبن خواهرزن برادرم اجنه رو گهگاهی میبینه من اصلا باورم نمیشه و موندم که چجوری قلبش تاحالا طاقت آورده ولی انگار راستی راستی وجود دارن
در مورد اینکه چرا خداوند اجازه میده هم:
نظر من اینه که خداوند جهان رو با یه قوانینی تنظیم کرده که هر کس اونارو بلد باشه میتونه یه سری کارا انجام بده (نمیدونم مثال خوبی هست یا نه ولی مثلا یه نفر از ویژگی های آب مطلعه اونو تو دمای زیر صفر قراره میده تا یخ بدست بیاره و این خیلی طبیعیه) بنظرم این مسائل هم یه مورد تعمیم یافته از همون مثاله یه ویژگی هایی برای جهان هستی در نظر گرفته شد آفریده شد و طبق اون نظم و قانونی که براش در گذاشته شده شروع به فعالیت کرده و این قانون برای همه یکسانه و هر کس بهتر بلد باشه این قوانینو بهتر میتونه استفاده کنه ازش پس اینکه اون افراد بتونن ازش استفاده کنن عجیب نیست و اینکه چرا خدا جلوی این بلاهایی که اینا به سر شما میارن رو نمیگیره هم جوابش مث جواب بقیه ی بلاهاست چرا خدا جلوی بفرض شکسته شدن دست شمارو نمیگیره؟چرا خدا میذاره خونه زندگی کسی رو دزد بزنه؟کسی که اون کارارو میکنه گناه بزرگی رو مرتکب میشه چون از قوانین طبیعت داره برای راه های نادرست استفاده میکنه و باید اون دنیا پاسخگو باشه حتی اون جن هایی که مزاحمت ایجاد میکنن هم باید پاسخگو باشن!!!
بی نام

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۲:۴۱

اگه طلسم و دعا و….. واقعی بود و ایرانم که ماشالا مهد اینجور چیزا
آمریکا و اسراییل الان زیر آب بودن
تا کی خرافات؟ چرا نمیشه چشمامونو باز کنیم؟

نذار به افکارت جهت بدن
مسعود

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۴:۰۸

سلام، در مورد چشم زخم و حادو از حضرت علی علیه السلام روایت داریم که وجود داره ولی وشگون نه،من شخصاً مورد جادو تجربه بد و عجیبی دارم، خلاصه مطلب اینه که من همسرم ساداته، شب قبل از خواستگاریش حضرت رسول الله صلی الله رو توی خواب دیدم که بمن گفتند انشالله مبارکت باشه، صبح فرداش خیلی خوشحال بودم وارامش عجیبی داشتم، چند سال گذشت و ما زندگی اروم و قشنگی داشتیم تا اینکه توی محل کارم ی زنه اشغال بهم ابراز علاقه کرد، خیلی سعی میکردم از دستش فرار کنم ولی نشد، سر خوردم و باهاش دوست شدم، ی روز بمن گفت به جادو اعتقاد داری؟  مسخرش کردم،  حتی فکرشم نمیکردم جادو واقعی باشه، متوجه شدم رفتار خانمم عوض شده، انگاری هیچ روحی توی بدنش نبود، مثل جسد میمونست،خلاصه اتفاقهای عجیبی میافتاد،  دخترم دایم خوابهای ترسناک میدید،  منم تقریباً هرشب ی خواب رو میدیدم،  تا اینکه یک روز با خانمم دعوام شد و اون رفت دادخواست طلاق داد، اصلاً باورم نمیشد،  هر کاری که بشه ارومش کنم انجام دادم، ولی نشد، یکدفعه یاد خوابی که شب خواستگاریش دیده بودم افتادم،  سریع لباس پوشیدم و رفتم قم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها،  دلم خیلی شکسته بود دخترم هم بیقراری میکرد، داشتم دق میکردم، رو به حرم خانم کردم و در حالب که دستم روی ضریخ خانم بود گفتم خانم زندگیمو نجات بده، اگر هم جادویی هست خودتون باطل کنید، بعد هم با ناامیدی اومدم بیرون و نشستم مردمو تماشا میکردم، یکدفعه خوابم برد فقط واسه یکدقیقه، دیدم توی ی جای تاریک وسیاه دورتا دور همسرمو ی چیزی مثل تخم مرغ گرفته و خانمم توش اسیره، یکدفعه از هوا بهش فشار اومد مثل فشار هوا ولی خیلی زیاد اون لعنتی هم مثل ژله نرم بود وتغییر شکل میداد تا پاره نشه ولی یکدفعه پاره شد و همسرم از اون بیرون افتاد و کم کم تغییر کرد، وقتی بخودم اومدم دیدم همون جا نشستم و همه اینا رو توی کمتر از یک دقیقه توی خواب دیدم، وقتی برگشتم شهر خودمون دیدم کم کم رفتار خانمم عوض شد و دوباره مثل قبل شدیم البته نه به این راحتی، چون حتی نمیتونم بهش بگم که چه اتفاقی افتاده و من چی دیدم، خدا لعنت کنه کسایی رو که با جادو بین زن و شوهر که خلال هم هستن جدایی میندازه، به همین راحتی باطل نمیشه اونهای که فکر میکنن خرافاته برن سوره بقره ایه 113 رو نگاه کنن، در مورد جادوییه که بین زن و
شوهر جدایی میندازه

مسعود

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۴:۱۶

روایته ی روز موسی پیغمبر مریض میشه میگه خدایا تو مریضی رو فرستادی منم درمان نمیکنم تا تو منو شفا بدی، خدا هم جواب میده تا تو درمان نکنی شفات نمیدم، جادو هم مثل همون واسه خودش هم درمان داره هم پیشگیری، اما بدون این دو تا میتونن شما رو هم جادو کنن، به همین راحتی، واسه پبشگیری به مفاتیح ی سر بزنید، چند تا حرز هست اگه همیشه همراهتون باشه کسی نمیتونه جادوتون کنه، مثل حرز امام جواد، درمانش هم اون تو هست، در ضمن خدا کار دنیا رو به بندهاش سپرده تا به وسیله همدیگه امتحانشون کنه وگرنه که باید از اسمون فرشته نازل میکرد که بیان پایین و امتحانشون کنن!!!
سوال کننده به شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۵:۴۹

دوست عزیز، من خیلی چیزا در این زمینه دیدم و شخصا تجربه کردم، شما که میگی چرت و پرته! توی قرآن و احادیث هم این موضوع تایید شده، نکنه استغفرالله میخوای بگی اونام چرت و پرتن؟ البته حق میدم بهت، چون تا وقتی یه سری مسایل برات پیش نیاد تو هم باور نمیکنی. منم قبلا مخالف سفت و سخت این موضوع بودم.
سوال کننده به شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۶:۰۱

دوست عزیز، من خیلی چیزا در این زمینه دیدم و شخصا تجربه کردم، شما که میگی چرت و پرته! توی قرآن و احادیث هم این موضوع تایید شده، نکنه استغفرالله میخوای بگی اونام چرت و پرتن؟ البته حق میدم بهت، چون تا وقتی یه سری مسایل برات پیش نیاد تو هم باور نمیکنی. منم قبلا مخالف سفت و سخت این موضوع بودم.
سوال کننده به محمد علوی

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۶:۰۲

نه! منظورم رو شما متوجه نشدی دوست عزیز، شما عملا داری تدیبر خدا رو بیان میکنی. شما میگی شخص طلسم شده یا شخصی که مشکلاتی براش پیش میاد یا قبلا کار اشتباهی انجام داده که الان داره تاوانش رو میبینه یا اینکه مثلا به نوعی امتحان خداست و بخاطر زجرهایی که توی این دنیا میکشه در عوض اون دنیا نتیجش و ثوابش رو میبینه، اما اصلا این چیزا منظورم من نبود؛ منظور من این بود که وقتی ما در موضوعی واااااقعا توکل میکنیم بر خدا و میگیم که خدایا هرکیو هرچی میخواد بگه، بگه من به تو پناه میبیرم )هم در عمل و هم در ظاهر توکل میکنیم) چرا بازم به راحتی صدمه میبینیم؟ ببخشید که لحن حرف زدنم بد هست ولی آیا عده ای با طلسمشون جلوی قدرت خدا رو میگیرند؟ آیا خدا وایمیسته و به کسانی که با تک تک سلول های بدنشون و از عمق جانشون به اون توکل کردن کمک نمیکنه و میذاره به راحتی بر اشخاصی که به خدا پناه بردن یه عده به راحتی از روی غرض شخصی زندگی شو خراب کنن؟؟
سوال کننده قسمت1

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۶:۳۶

یادم نمیاد توی متن گفته باشم دخترم یا پسر، اما من یه دخترم. واسه تمام کسایی که میگن این چیزا وجود نداره، یه داستان کوتاه میگم؛ من یه سال پیش دوست پسر داشتم. نه به معنایی که عرف جامعه فکر میکنه ها، دستشم به من نمیخورد ولی بالاخره با هم دوست بودیم. یه روز کسی خونمون نبود و همه خونه مادربزرگم بودن و منم چون کلاس داشتم نرفته بودم و اومده بودم خونه خودمون داشتم حاضر میشدم برفتم خونه مادربزرگم پیش بقیه. دوست پسرم زنگ زد ازم پرسید چه خبر اینا، منم گفتم دارم میرم اونجا، گفتش چه کاریه میخوای پول آژانس بدی من میرسونمت گفتم باشه. چون خونه مادربزرگم تقریبا دوره 1ساعت با ماشین راهه. وسطای راه دوست پسرم گفت من میخوام برای خالم فاتحه بخونم یه سال مرده، میشه بریم این قبرستان یه فاتحه بخونیم بعدا بریم، )حالا اسم قبرستون رو نمیگم) گفتم باشه فقط سریع بخونیا! رفتیم اونجا چون وسط هفته بود و غروب، آدم کم بود، خلوت بود قبرستون و ما هم شروع کردیم فاتحه خوندن و من سرم پایین بود داشتم قبرو نگاه میکردم و فاتحه رو خوندم سرمو بلند کردم دیدم نیستش، خیلی یهویی وحشت برم داشت، از جا بلن شدم یکم دور و برم رو نگاه کردم و دویدم این ور اون ور و آخرش جیغ زدم از ترس، یهویی دیدم داره میاد از دور، گفتش: یه لحظه رفتم دستشویی، چیه؟ چته؟ چرا جیغ میزنی؟ خلاصه کلی غر زدم سرش و تموم شد ماجرا، منو رسوند خونه مامان بزرگمو تمام. فرداش سردردم شروع شد، بعدش حالت تهوع، دل درد و سرگیجه و… داشتم میمردم، در این حین از اون روز دیگه اونو ندیدم نه زنگی نه پیامی و… منم دیگه پی اونو نگرفتم، اما نزدیک3میلیون تومن واسه من خرج کردن واسه دوا و دکتر. همه میگفتن سالمی پاشو ادا درنیار، یکی از اقوام دور که اومد خونمون به مامانم گفت
سوال کننده قسمت2

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۶:۳۷

شاید اینو طلسم کردن، و گفت من یه نفر میشناسم که طلسمو باطل میکنه، توی فلان شهرستانه. )اسم شهرستان رو نمیگم ولی توی استانی بود که تقریبا 500کیلومتر دور تر از استان ماست) و چون اون اقوام دوری که اومده بود خونه ما اونجا زندگی میکرد، اون استان زندگی میکرد طلسم شکنه رو میشناخت. من راضی نمیشدم تا اینکه حالم خیلی بد شد و دکترا هیچ کاری نمیکردن مامانم راضیم کرد و با بابام رفتیم پیشش. بعدش همین که منو و دید و مادرم احوال منو شرح داد که سرگیجه دارم و… و دکترام هیچکاری از دستشون برنمیاد، منو نگاه کرد و گفت: دخترجون غروب تو قبرستون تنها بودی؟ منم مات و مبهوت نگاهش کردم! و گفتم آره!! حالا این وسط مامان بابام تعجب کردن در حد لالیگا! و بهم میگن تو توی قبرستون کی بودی؟؟؟؟ منم فقط سرمو انداختم پایین هیچی نگفتم. خلاصه بماند که اون آقاهه چی کار کرو اما 3روز نکشیده تمام اون سرگیجه ها و… همه محو شد! درحالیکه به غیر من و خدا کسی از دوستی با اون پسره ی لعنتی خبر نداشت! البته اینجا تقصیر خودمه! نباید دوستی میداشتم با پسره، البته ما خیلی محترمانه حرف میزدیم! حتی منو به اسم کوچیک صدا نمیکرد ولی خب! خداروشکر تموم شد و منم دیگه تجربه شد که بمیرمم سمت این چیزا نمیرم! این رو گفتم واسه کسایی که میگن همچین چیزی نیست!
سوال کنده

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۶:۴۹

دوستانی هم که میخوان تیریپ روشن فکری بردارن که بگن این چیزا وجود نداره محبت کنن نیان اینجا پست بذارن. من پیشاپیش به تمامیه این عزیزان میگم: )) باشه شما راست میگید و ماها هیچی نمیفهمیم. )) خوبه؟ راضی شدین؟ من این پست رو نذاشتم که وجود داشتن یا نداشتن این موضوع رو به اثبات برسونم برا بقیه. قبول ندارین که به جهنم قبول ندارین، من سوال یه چیز دیگس، خواهش میکنم کسی در مورد سوالم مطلبی داره بگه، نه بحثای بیهوده ی همیشگی که چندین پست هم توی همینجا راجع بهش هست و کاملا صحبت تکراری ایه.
شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۸:۲۹

خوب اگه اینطوره شما چرا دیگه دارید برای زندگیتون تلاش میکنید برید یه دعوا واسه خودتون بنویسید زندگیتون بر وفق مرادتون بشه دیگه …؟

 

درضمن غبلا هم گفتم بحث سر این چیزا بیفایده است نه من میتونم اثبات کنم شما دارید اشتباه میکنید نه شما میتونید این کارو بکنید..

 

یادم میاد یه معلم داشتیم اونموقه ها که قضیه زلزله تهران باب شده بود میگفت یکی از مراجع تقلید دعا کرده بخواطر عمین زلزله نیومده ….خوب …. من تلاش کردم… ولی نه اون  تونست به من ثابت کنه که نیومدن زلزله دلیلش اونه …. نه من تونستم بهش ثابت کنم که اون داره اشتباه میکنه…

 

میبینید راهی نداره برای اثبات…
شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۸:۴۶

 

اول این که شما از کجا میدونید منظور از جشم زخمی که تو اون ایه قران بوده منظورش همین قدرت ماورایی هست که شما میگید… (مثلا قران میگه از لبه لیوان شکسه اب نخورید چون شیطان توش لانه کرده ولی الان میدونیم که منظورشون میکروب بوده تازه اگه بازم اشتباه نکیم…)

 

دوم

ببخشید ولی تو فرهنگ های دیگه هم همین کار های غلط رو انجام میدن یعنی پا فشاری روی کار هایی که فکر میکنند درسته چرا راه دور همین داعشی های خودمون…بیشتر توضیح نمیدم…

سوم

کی گفته با چشم قطارو حرکت میدن ؟؟!؟!!!؟!؟؟!؟!  شما دیدی ؟  کریس انجل هم از دیوار چین رد شد… اون یکی تر دسته هم رد شد… پس کریس انجل هم یه قدرت خواس داره که واقعان هم داره…ولی قدرت چشمو این جیزا نیست قدرت عقله…

اقای/ خانم یه بنده خدا شما بهتره موقع حرف زدن از جمه “همین جوری ی چیزی رو نمیدونید نیان حرف بزنید اونم بی دلیل” یا هم معنی های اونو استفاده نکنید چون شاید بقیه ندونن ولی بنده خوب میدونم ادم هایی که خروسشون یه پا داره برای اثبات حرفشون همین کارارو میکنند که یعنی شما در بقیه امور زندگیتون هم همیشه خود مختار بودید و اگر سند دقیقی هم ارایه بشه بازم خروسه یه پا داره ….(البته طبیعیه که تگذیبش کنی..)

 
نگارین حسن پور

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۹:۱۰

سلام دوستان منم اتفاقاتی برام افتاد که یقین دارم کسی طلسمم کرده بود برای همین بنا به سفارش یکی از همسایه ها پیش یک دعا نویس رفتم و در عرض یک هفته طلسم رو باطل و این مشکلی که 10سال داشتم رو حل کرد.بله من بشدت به این اصل معتقدم.اینم بگم قبلی که پیش این دعانویس برم به دفترمرجع تقلیدم (مکارم شیرازی) زنگ زدم و کسب اجازه کردم و سوالی کردم که آیا طلسم وجود داره؟که جواب دادند (بله)وجود داره اما کار هرکسی نیست که شمارو طلسم کنه و باز کار هرکسی نیست که این طلسم رو باطل کنه…پس خیلی ها علم اینکار رو ندارند اونایی که پول زیاد میگیرن رو من قبول ندارم .حس میکنم دروغگو هستن..این آقایی که من پیشش رفتم با اندک مبلغی (10هزارتومن) این مشکلم رو حل کرد…پس سوال کننده محترم اگه اون آقا کارشون درسته پیشش برید با توکل بخدا
زهرا میم

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۹:۱۰

ببخشید ایه ۳۵ سوره قصص هست
کامنت قبلیم اشتباه نوشتم
نگارین حسن پور

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۹:۱۵

بعدشم زندگی با این معماهایی که داره قشنگ شده دیگه..خیلی چیزا رو حکمتش ما نمیدونیم ولی باید باشن..خدا علمش رو داره ولی حکمتش باعث میشه که قضیه ایی مث طلسم هم وجود داشته باشه
شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۰۹:۳۸

یکی گفت اطلاعات دینیت ضعیفه دوست عزیز من خودم دینمو انتخاب کردم برعکس ما و بدوم شما یه حتی دوستانی که اینجا هستن حتی مذهبیهاشونم شاید به گرد پامم نرسن یادت باشه من چون پدر مادرم گفتن خدا وجود داره نمیگم اره خدا وجود داره شرمنده ولی اینجور ادما به نظر من تروریست هستن … که واقعا اهم هستن اثباتشم همینه که شما میگید دشمنان اسلام رو باید کشت و از نظر اسراییلی ها شما ها میشید تروریست ولی اگه خود شما تو اسرایل به دنیا اومده بودید میگفتید دشمنان یهود رو باید به بردگی گرفتو کشت وشما میشدید تروریست از نظر ایرانی ها… شاید بگید نه من همچین ادمی نیستم … ببینم مگه شما تاحالا تورات رو خوندید ؟ انجیل رو چطور ؟ در باره دین های دیگه تحقیق کردید؟ پس….

 

درضمن دوستی گفته بودند که نقله از حضرت علی دوست من حرف های پیامبر هم تعریف شده دیگه بقیه که چیزی نیستند …. شاید ندونید ولی قران ما باقران عرب ها در چند کلمه هم متفاوته (شاید سه کلمه…) البته خوب طبیعتا نباید توی معنیش هم تفاوتی باشه جون خدا گفته حفظش میکنه…
سوال کننده به شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۰:۰۸

ببین آقای شایان مسله اینه که شما فک میکنی طلسم مشکل حل همه چیزه! نه! هیچکی اینو نمیگه! اگه طلسم مشکل حل همه چی بود، رئال مادرید و بارسلونا! دیگه این همه پول خرید بازیکن گرون قیمت نمیدادن!!! میرفتن طلسم میکردن طرف مقابل رو و بازی رو میبردن. ببینید طلسم کردن یا دعا کردن محدوده و چهار چوب خاصی داره. ینی در همه موارد نمیشه ازش استفاده کرد که بگیم مشکل حله همه چیزه! مثه لیزر در پزشکی. الان با لیزر خیلی عمل های پزشکی رو انجام میدن و ضررشم کمتره ولی لیزر مشکل حل هر بیماری ای در پزشکی نیست. پس اینو بدون هرچیزی حیطه خاصه خودش رو داره، و طلسم به اندازه حیطه خودش کاربرد داره اما متاسفانه این حیطه ی کاربرد طلسم واسه بدبخت کردن آدما کافیه!
سوال کنده اخطار اخطار اخطار

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۰:۱۶

دوستان همه دارین منحرف میشین، من نیومدم اینجا دعوا راه بندازم که بگم قبول دارین طلسم وجود داره یا نه، اگه پست من رو بخونین میبینید صحبتم یه چی دیگس. خواهش میکنم بجای کل کل با هم دیگه که هیچ فایده ای نداره اگر میتونید و اطلاعلتی دارید به سوال من پاسخ بدید.
سوال کننده به اکثر دوستان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۰:۲۱

ببینید من منظورمو بد رسوندم، من نمیگم که چرا خدا جلوشونو نمیگیره، من دارم میگم که چرا منه نوعی “””””” وقتی با تمام وجود به خدا پناه میبرم و ازش طلب کمک و درخواست میکنم””””” چرا بازم این مشکلات برام بوجود میاد؟ میفهمین منظورمو؟ منظورم این نیست که چرا خدا جلوشونو نمیگیر منظورم این هست که چرا وقتی یه انسان با تمام وجود به خدا پناه میبره و ازش عاجزانه کمک میخواد، بازم طلسم میشه. ینی خدا نمیتونه از کسانی که بهش پناه میبرن محافظت کنه؟ (میدونم این حرفم خیلی بد بود. معلومه که خدا میتونه محافظت کنه! اما چرا نمیکنه؟؟؟؟) من منظورم این بود.
رعنا(سپاهان قهرمانی ات مبارک)

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۰:۳۱

بنظر من
جهان با همین شگفتی هایش زیبا شده
شماهم زیاد نگرانی
یک چندتا سوره هستند برای همین طلسم و چشم زدن
برو بخون

سوال کنده به همه و مخصوصا زهرا میم و ی بنده خدا

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۰:۳۳

دوستان خواهش میکنم از این مموضوع سواستفاده نشه. ینی حالا هرکی نیاد بگه که چون من توی زندگیم شکست خوردم یا به اون چیزی که میخواستم نرسیدم پس طلسم شدم! نه! مسلما و یقینا بخش بزرگی از مشکلات تقصیر خودمونه، اما وقتی دختردایی خود بنده با سن 30سالگی همراه زن داییم و مامانم میرن پیش دعا نویس و میگن که تا الان یدونه خواستگار نداشته و دعایی کن واسش خواستگار بیاد، بعدش میبینی خواستگارا دارن در خونه رو میکنن! واقعا آدم چی بگه؟ الان با یه پزشک 28ساله ازدواج کرده! درحالیکه خودش 30سالشه و خیلی زشت! هرکسی میبینه میگه وای! این پسره چرا رفته اینو گرفته!!! اینو که دیگه خود مامان منم مستقیم دیده بود قضیه رو! من بحثم ازدواج نیست. چون اصلا اصلا اصلا برام مهم نیست. من بحثم کنکوره. آخه درمورد کنکورم چیزای زیادی هست. نمیخوام همه چیو توضیح بدم. اما باید به دوست عزیزمون (ی بنده خدا) بگم که آره! حرفتون درست! خدا گفته میتونیم برای رفع نیازامون بریم متوسل شیم به ائمه و پیامبران و ولایت معنویشون! اما این افراد ائمه هستند؟؟؟ پیامبر هستند؟؟؟ ولایت معنوی دارند؟؟؟؟ خیر! اصلا و ابدا!! این نکته رو شما توجه نکردی. اما خانوم زهرا میم که شما گفتی باید اعتقاد داشته باشی تا روی آدم تاثیر کنه، این حرفت خیلی جالب بود. منبعی برای حرفت داری؟ منطقی هم بنظر میرسه، اما اگه این حرفو از روی منبعی زدی ذکر کن منبع رو تا خیال آدم راحت شه. 25قصص رو 7بار بخونم؟ از کجا آوردی اینو؟ نمیگم غلطه ها. اما من هرچیزی رو بخوام بپذیرم با منبع میپذیرم. خواهش میکنم منبعش رو بگو تا خیال من راحت شه :))) ممنون.
سوال کننده به ی بنده خدا و به همه

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۰:۴۴

آره! توی درس 10 دینی دوم گفته شده که یه انسان مومن و باخرد میدونه که برای رسیدن به هدفش نیاز به ابزار و وسایلی داره که این ابزار و وسایل بنا بر حکمت خداوند سر راه آدم قرار میگیرند. این رو معلم دینیمون کامل توضیح داد. برداشت شما غلطه. آیا فرضا برای رسیدن به همسر مورد علاقمون بریم طلسمش کنیم و بعد بگیم از ابزاری که خداوند بنا بر حکمت گذاشته بود استفاده کردیم؟؟؟؟ آیا صحیحه؟؟؟ من برم با چاقو و شمشیر بزور از مردم پول بگیرم اونم فرضا 100میلیون بعدش بگم این چاقو ابزار مورد نظر برای رسیدن به هدفم ینی پولدار شدن بود که جلوم گذاشته شده بود. مراجعه به طلسم شکن اصلا اون ابزاری.نیست که خدا گفته بنا بر حکمتش برای رسیدن به هدفمون باید ازش استفاده کنیم. من آدم بی منطقی نیستم، بعضی دوستان گفتن برو به اون طلسم شکن مراجع کن، ولی من اینکارو توهین کردن به خدا میبینم، ببخشید لحن بدی دارم اما مگه خدا توی قرآن سوره زمر آیه38 نگفته که: (( آیا اگر من بخواهم به کسی آسیبی برسانم کسی هست او را از گزند من حفظ کند؟ آیا اگر من بخواهم به کسی نعمتی دهم آیا کسی هست که بازدارنده نعمت من باشد؟ آیا خدا برای بندگانش کافی نیست؟ )) قسمت آخرش رو یه بار دیگم میگم: (( ا لیس الله بکاف عبده؟ )) ینی آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟ بعدش شما میگی برو پیش طلسم شکن. خدا خودش توی قرآن داره میگه من برای شما کافی هستم، بعدش ما بگیم من میرم پیش طلسم شکن. البته امیدوارم نظراتتون توی ادامه مطلب بجایی برسه که من بتونم نتیجه ای ازش.بگیرم و مشکلم حل بشه. از همتونم تشکر میکنم که نظر میذارین و راهنماییم میکنین. از آقای نجفی هم عذر میخوام که مدام نظر میذارم چون این موضوع واسم خیلی مهمه.
شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۲:۴۷

با همه این اوصاف راستشو بخوایید یکم کنجکاو شدم برم دربارش تحقیق کنم…ولی خوب اصلا بهش اعتقاد ندارم… ولی اگه دیدم درسته خوب خیلی خوبه میتونم به نفع خودم از استفاده کنم.. ولی اگه میبود چی میشد… فکر کنید خون اشام هم میبود اخخ چه حالی میداد

انقدر دلم میخواست خون اشام یا دراکولا بودم.. مخصوصا از این دندون تیزاشون خیلی خوشم میاد…
محمد علوی

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۲:۵۰

خطاب به خانم «سوال کننده»:
اولاً خب شما این سوال رو نسبت به امور عادی و متعارف روزمره هم بپرسید. چرا با توجه به اینکه یه نفر توکل کامل به خدا کرده؛ بازم ممکنه یکی بیاد حقشو بخوره؟ یکی بیاد بهش ظلم بکنه؟ یکی بیاد خونش دزدی و … ؟ هر جوابی شما به این سوال دادین به سوال خودتون هم، همون جواب رو بدین.

ثانیاً شما همچین از توکل صحبت کردید، من فکر کردم یکی از انبیاء عظام الهی ع یا لااقل یکی از اولیاء الهی در سطح و اندازه های آیت الله بهجت ره توکل کرده. اگه همچین توکلی که شما میگید رو ما داشتیم که همه چی حل بود. دیگه هیچ امری روی ما اثر نمیزاشت.
اگه کسی اهل توکّل باشه، این مسائل روش اثر نمی کنه. برای همین هم روی انبیا و اولیا اثر نمی کنه چون تکیه ی اون ها به قدرت الهی است و بس
توکّل به گفتن و تصمیم درونی نیست. یکی از منازل بالای ایمان است.
توکّل یعنی کسی فقط نگاهش به حضرت باری تعالی باشه و برای هیچ سببی هیچ اثری نبینه
برای همین حتی شیطان هم برای این گروه از اثر می افته «إِنَّهُ لَیْسَ لَهُ سُلْطانٌ عَلَى الَّذینَ آمَنُوا وَ عَلى‏ رَبِّهِمْ یَتَوَکَّلُونَ»
ما مردم عادی هنوز خیلی خیلی راه مونده که به این سطح از توکل برسیم.

ثالثاً قطعاً هیچ احدالناسی با هیچ ابزاری اعم از طلسم و غیر اون نمیتونه جلوی قدرت خدا بگیره. اگه کسی میتونه طلسم کنه و این طلسمش اثر بزاره به اذن الله هست و خدا این اجازه رو داده که طلسم فلان شخص در فلان مورد اثر کنه.

کلا طلسمات روی مردم مشرک یا امثال من ضعیف الایمان اثر بیشتری دارد. البته این اثر هم به اذن الهی است یعنی خداوند برای این افراد تحت سنّت های خودش اجازه ی اثر را می دهد. یعنی برای پاک شدن از گناهان یا جزای برخی اعمال.

بر اساس بحثی که علامه طباطبایی در المیزان در خصوص علوم غریبه و نحوه ی کارکرد آن کرده اند، اثر این طلسمات و … از نفس طلسم کننده بر می خیزد. چون نفسش قوی شده در دیگران با شرایطی اثر می گذارد. امروزه افرادی اینچنین قوی کم شده اند. شاید کسی که قوی باشد به پست شما نخورده تا معلوم شود اثر چقدر است.
البته برای رهایی از این امور دستورات و ادعیه ای هست و ممکن است کسی با خواندن آن ها اثر را نبیند. البته اثر این را نمی بیند، امّا جزای اعمال و کفاره ی گناهان خود را به شکلی دیگر می بیند.
گاهی همین که در کسی اثر بگذارد، زمینه ی رشد او شده است؛ چون مجبور شده برای بی اثر کردن آن به دنبال اولیای الهی بگردد، و کسی را یافته و هدایت شده است.

این به این معنا است که همه اش مدیریت شده تحت اراده ی الهی اثر می کند و خداوند همین طوری اجازه نمی دهد یک ملعون، انسانی را بد بخت کند. ربوبیت به دست او است و بس
زهرا میم

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۳:۱۱

به سوال کننده
ایه ۳۵ سوره قصص ببخشید اشتباه نوشتم زنگ زدم برات از ۰۹۶۴۰ پرسیدم

بعد اینکه اعتقاد داشته باشی یا نه من دعا نویس می شناسم که کارش حرف نداره
یکی فرستادم ‘خودم روم نشد برم بپرسم’ بره براتون بپرسه
چون قبل اینکه اقای نجفی اینو بذاره برای پست من توبخش سوالات خونده بودمش .
من از همون روز داشتم می گشتم دنبال جواب براتون
حتی به این مرکز پاسخگویی به سوالای دینی ۱۰دقیقه تمام پیله کرده بودم تا ایه قصص داد

گفت واقا از صمیم قلب بخونید

نازآفرین19 ب شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۳:۳۲

هرکس طرز فکری داره من نمیخوام افکارمو به شما تحمیل کنم و بزور ب اثبات برسونم ولی ادما باید هرچیزی که واقیعت داشته باشه روقبول کنن.
اتفاقا منم اینطوریم که دینم رو از بقیه تقلید نمیکنم و برای قبول هرچیزی تا دلیلشو ندونم نمیپذیرمش. چیزایی که گفتم علم وعقل به من ثابت کرده.
فکر کنم هروقت راجبه این موضوع بحثی بشه شما بلافاصله میگین من نمیتونم به شما اثبات کنم اشتباهه شما هم نیتونین ب من ثابت کنین!! این درست نیس!  شما وقتی مطلبی رو بهتون میگن باید اول راجبش از یه جای مطمئن تحقیق کنی بعد بگی درسته یا نه. نباید فقط به عقل خودمون تکیه کنیم چون ما خیلی چیزا رو نمیدونیم.
نازآفرین19 ب شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۴:۰۱

در ضمن شما گفتی اگه این چیزا وجود دارن پس دیگه نباید تلاش کرد! آخه چ ربطی بهم دارن؟؟ تلاش ودعا دو بحث جداگانه هستن(توضیحش مفصله)
اسلام نگفته دشمنانتون رو بکشید اتفاقا تو قران گفته شده(آدرسش یادم نمیاد) : خداوند شما را از محبت کردن به کافرانی که کاری به شما ندارن(برای نابودی شما تلاش نمیکنن) منع نمیکند ولی اگر کافران به شما هجوم بیارن شما هم باید از خودتون دفاع کنید.
یه بحثی هست راجبه قوانین حاکم بر جهان خلقت که این قوانین نه تنها مانع تلاش انسان نمیشن بلکه زمینه اون رو هم فراهم میکنن مثلا انسان با استفاده از قوانینی که در دریا بود تونست کشتی بسازه به غیر ازاین نمیتونست. زندگی ما در دایره همین قوانین وجود داره که برای یک زندگی خوب و رو ب تکامل باید ازشون استفاده کنیم که مانع اختیار هم نیستن.
شما مختاری اینها رو بپذیری یا نه هیچکس نمیتونه ب شما تحمیل کنه ولی توصیه من اینه که فقط ب فکر خودت اکتفا نکن اول از جاهای مطمئن تحقیق کن.
باز هم میگم این دنیا خیلی پیچیده تر وبزرگتر از اونیه که فکرشو میکنم. موید باشی
ناز آفرین19 ب سوال کننده

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۴:۰۴

کار درستی میکنی که پیش طلسم شکنن نمیری پیامبر در این مورد فرمودن از سوره های قرآن استفاده کنید. سوره توحید رو بخون
یه پسر @@@

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۴:۲۳

تو زندگیم در حد مرگ درد و سختی کشیدم ولی هیچ وقت به این چیزا فکر نکردم چون در هر اشتباهی رد پایی از خود آدما دیدم.
به نظرم آدما برای اینکه تقصیر رو از گردن خودشون بردارن به این چیزا روی می آورن من تو دبیرستان یکی از بچه ها رو میدیدم که به من میگفت چرا من اینقدر بدشانسم که هر بار دعوا میکنم مدیر منو میبینه وتا پای اخراج پیش میرم ولی بقیه اصلا دعواشون دیده نمیشه
من هم اولین چیزی که به ذهنم میرسید این بود که به جای این حرفا دعوا نکن مشکلی هم پیش نمیاد
این آقایونی که اینقدر قوی ان اگه میتونن آمریکا رو چشم بزنن
اگه میتونن بیل گیتس رو چشم بزنن
بگذریم منکه هر وقت تو زندگیم هر مشکلی به خاطر اطرافیانم یا چیزای دیگه سرم اومد فقط به این فکر کردم که خودم چکار میتونم بکنم و هیچ وقت سراغ این حرف ها نرفتم از هیچی هم نمیترسم هر کی خواست زور بزنه منو طلسم کنه.
 یاد شغر شهریار افتادم که میگفت:

سیزده را همه عالم به در امروز ز شهر

من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم
عرفانه

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۵:۱۳

ببین عزیزم در اینکه سحر و جادو وجود داره شکی نیست ایه های قران دلیل محکمیه بر صحت این موضوع .. سوالت بعد اینکه بیای بگی چرا چرا هیچ مشکلی حل نمیشه بالاخره اینم ی مشکلیه که تو زندگیه شماست . مثل اینکه ی نفر با وجود کلی تلاش کلی بدهی و مشکل مادی داره بخواد به جای حل مسله بگه چرا خدا؟؟ حتی اگه توکل کرده باشه ‌ بالاخره همه ی ماها تو زندگیمون مشکلاتی داریم که غیر قابل اجتناب حتی اگه کلی ایمان و عقیده محکمی داشته باشیم .. و حتی اگه تلاش و توکلمون کم نباشه سوال من اینه بالاخره که چی ؟ اینکه چرا این مشکلات غیر قابل پیش بینی پیش میاد رو فقط خدا میدونه و بس اما مهم ترین مسله اینه که ما باید چیکار کنیم .. دوست خوبم تو این دنیا خیلی ها با انواع هدف ها از مقدسات و احکام خدایی سواستفاده میکنن که اجرشونم با خداست .. حالا از این طلسمو دعا هم خیلی ها به انگیزه های مختلف استفاده میکنن و مطمن باش اینجور ادمها خیر نمیکنن بالاخره خدا جواب کارشون رو میده اما تو کاری که باید بکنی بهترین راه حل استفاده از سوره های قران به خصوص چهار قل و ایه الکرسی  .. میخوای بری بیرون اینا رو بخون تو خونتون تابلوش رو نصب کن و حتی سوره ها رو بخون فوت کن تو اب  بعد این اب رو تو اطراف خونتون بریز  ..  
یه پسر @@@ به سوال کننده

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۵:۲۷

نمیدونم چرا هر کی یه سوال میکنه فکر میکنه پول داده این صفحه رو خریده میگه این چیزو بنویسید اونو ننویسید
خود ما نظر دهنده ها این جا از صحبت های هم داریم کلی مطلب یاد میگیریم
ولی خوب شما هم تحمل شنیدن حرف مخالف رو نداری و میگی ادای روشن فکری داریم در میاریم
خیلی خوبه که به خدا اطمینان داری دوست خوبم ولی سعی کن همیشه با انصاف راجع به هر حرفی فکر کنی حالا چه خوشت بیاد یا نه وگرنه خودت هم با کسایی که ازشون انتقاد میکنی هیچ فرقی نخواهی داشت.
پیرمرد جوون به شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۵:۴۰

عزیزم شایان جان  یه چی اولش گفتی با نظر و اعتقادات
جمع همخونی نداشت  ۴ نفرم جوابت دادن الان که نباید بر اشتباه
خودت پا فشاری کنی همه چیز بکشی وسط که بگی اشتبا ه نکردی!
داداش اگه یهودی و مسیحی یا هرچی من بهت احترام میزاررم
و اکثرا هم همینطور احترام میزارن  شما هم به عقاید بقیه احترام بزار
تا بهت احترام بزارن
یه پسر @@@ به سوال کننده قسمت دوم!!

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۵:۵۱

اگه فکر میکنی خدا برای تعبیر من و شما از خوشبختی اون هم در زندگیه دنیوی کافیه باید بگم نه کافی نیست!
دید ما به دنیا با حقیقت دنیا بسیار متفاوت است
به جای اینکه از دید خودتون به خدا نگاه کنید یکبار از دید خدا به خودتون نگاه کنید هر چند سخته ولی این کار رو بکنید اون وقت شما یک موجودی را میبینید که کمتر از چشم بر هم زدنی توی دنیایی به غایت کوچک برای هر چیز بی ارزشی داره دست وپا میزنه و میگه این رو بده اون را بده و این کارو بکن اون کارو نکن
ما آدم ها بر زندگی همدیگر تاثیر داریم حالا یکی ممکنه شما رو از اول تا آخر عمرت اسیر کنه تو یه زندان یکی هم ممکنه به قول شما بیاد طلسم کنه یکی دیگه رو ولی فرقی با هم ندارن
ولی ما آدما در جایگاهمون نزد خدا از بقیه تاثیر نمیپذیریم یعنی هیچ کس نمیتونه بر خلاف میل شما شما رو از خدا دور کنه  و این همون ارزش واقعی ماست که هیچ کس در اون هیچ سهمی نداره یه زمانی من خودم با این مشکلاتم تو زتدگی دوست شده بودم چون اونا باعث میشدن بیشتر به سمت خدا بیام ولی الان …
یادمه یکی از عرفا یه جمله ی خیلی جالبی داشت میگفت : هر وقت تو زندگیم یه مدت بلا سرم نمیومد با خودم میگشتم دنبال این که من مگه چه اشتباهی کردم که دیگه بلا سراغم نمیاد
این رو هم بدونید هیچ چیز به اندازه بلایی که خودتون درش بی تقصیر بودید در زندگی نمیتونه موجب پیشرفت شما بشه
یاد این شعر مولوی میافتم که میگه:

آوخ آوخ چو من وفاداری
در تمنای چون تو خون خواری

آوخ آوخ طبیب خون ریزی
بر سر زار زار بیماری

آن جفاها که کرده‌ای با من
نکند هیچ یار با یاری

گفتمش قصد خون من داری
بی خطا و گناه گفت آری

عشق جز بی‌گناه می‌نکشد
نکشد عشق او گنه کاری

ب شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۶:۳۱

شما که میگیدینت با تحقیق انخاب کردی میشه بگو از چه منابعی استفاده کردی ؟
چون منم میخوام تحقیق کنم درسته میدونم اسلام برترین دینه ولی میخوام با دلیل ب این اعتقاد برسم ممنون میشم بگید
سوال کنده

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۷:۵۷

دوستان عزیز که نظر گذاشتید واقعا ازتون ممنون هستم. مخصوصا خانوم زهرا میم که واقعا تشکر میکنم ازشون. من یه سوال از تمام دوستان داشتم؛ به نظرتون و با توجه به شرایط موجود؛ شما کودوم کار رو پیشنهاد میکنید؟ اول اینکه بیخیال این حرفا بشم و به گونه ای رفتار کنم که این حرفا و صحبتا همش از جعل بشر بوده و همچین چیزی وجود نداره و فقط خودم و خودم هستم که بر سرنوشتم دخالت دارم و ینی کلا بیخیال این حرفا شم، راه دوم اینکه برم پیش اون آقاهه طلسم شکنه و ببینم کسی برای من طلسم کرده یا دعایی کرده و اگر انجام داده برم باطلش کنم، راه سوم اینکه بیخیال این حرفا نشم ولی پیش طلسم شکنه هم نرم، و به توکل و اعتماد به خدا بگم تمام تلاشمو بکنم و نهایتا هرچی هم رقم خورد بگم که من تمام تلاشمو کردم و این نتیجه تدبیر و خواست خداست. شما میگید من کودوم کارو انجام بدم؟
نازآفرین19

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۹:۳۹

راه سوم بهترین راهه.
ترگل

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۱۹:۴۶

طلسم چیه دیگه مگه بنده های خدا جادوگرن فقط یه عده شیطان صفت با جن ها در ارتباطن! پناه برخدا. اگه کسی ازدواجش به تاخیر بیفته به خاطر اینه که وقتش نرسیده. برید توبه کنید و به خدا پناه ببرید خدا خودش حافظتونه البته چشم زخمو قبول دارم.
شایان

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۲۰:۱۰

شایان گفتم که میرم تحقیق میکنم اگر واقعیت داشته باشه که خیلی خوبه…
دوستی گفته بود اسلام نگفته باید بکشید درسته اسلام شما نگفته ما پنج فرقه مختلف از مسلمونا داریم تو بقیه گفته.. یعنی روایت داره خوب میبینید که داعش هم یه شاخه از اسلام هست دیگه…
من توهین نکردم و گفتید همیشه من اون حروف میزنم آخه تو بحث های اینچنینی خواطرات بد زیاد دارم حتی یه جا نزدیک بود جونمو از دست بدم!!! بخواطر همین از اون جمله مثل  یه سلاح سرد استفاده میکنم شمام آگه جای من بودید این کارو میگردید.

چطور تحقیق کنیم؟
یادم میاد خودم با پول تو جیبم رفتم یه انجیل ترجمه شده گرفتم البته خوب الان شما اینترنت دارید لازم به خریدن نیست کلی فیلم های تحقیقاتی هست مثلا عباراتی مثل دجال و یا فراماسونری  هاروارد توی اینترنت دنبال کنید برید قرآن ترجمه شده رو هم حتما قبلش بخنوید و اول دین خودتونو قوی کنید چون تو این راه باید منتظر شک و شبهه های ویرانگر باشید که شاید شمارو به پوچ برسونی مراقب باشید

درضمن من دین اسلام و شیعه رو به عنوان دین بر حق استفاده میکنم!
از همه ممنون که آنقدر براشون مهم بودم که خیلی خوب جوابمو دادن و واقعا ممنون از این همه عشق و علاقه به بنده شرمنده شدم از این همه خواطر خواه
زهرا میم

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۲۰:۱۱

بنظر من حتی اگر ته ته دلت اندازه سر سوزن فکر می کنی اثر دعاهاست که به اینجا رسیدی برو پیش طلسم شکن

ولی اگر بازم اندازه سرسوزن اعتقاد داری خدا فقط تو سرنوشتت دخالت داره این راهکار سومس که نوشتی انجام بده  

و
تأکید بهت می کنم به پدرومادرت بگو برات دعا کنن
من خییییییییلی جاها تو چاه افتادم ولی بادعا واستغفار به درگاه خدا نجات پیدا کردم بخصوص بین نماز مغرب وعشا که جایی خوندم ‘واقا منبعش یادم نیس’ خدا بین این دونماز خیلی لذت میبره بنده اش باهاش حرف بزنه.

ان شالله گره کارت به لطف خود خدا وعنایت حضرت مهدی وتوسل به امام حسین ع حل بشه
زهرا میم

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۲۰:۱۵

کتاب مفاتیح الحیاه جوادی املی
کتاب گلی از بوستان خدا
این دوتا رو اگر پیدا کردی بخون
اولی ازسیاهی ذغال تا سفیدی نمک داره
دومی راجع به کل قران خیلی قشنگ توضیح داده

سرنوشت هاروت وماروتم بخون من پستتو خوندم یادش افتادم 🙂
هدایت

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۲۲:۴۴

نمی خوام جا نماز پهن کنم ولی
اینها همه از ضعف ایمانه  از سبک شماردن نمازه از دعا نکردن به درگاه خدا هست
حدیث داریم بدین مضمون که” برای هر کار کوچکی  حتی بستن بند کفش هایتان از خدا کمک بخواهید زیرا تا او کاری را اسان نکند ان کار اسان نمی شود “

من واقعا اینو تو زندگیم تجربه کردم ولی افسوس که الان…

خواهر من اگه شما فکر می کنید گرفتار مشکلی شدید چرا باید برید سراغ غیر خدا

مگرخداوند نگفته ” وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا “
سوره اسراء-82

به سوال کننده

    پنجشنبه ۷ خرداد ۹۴ ۲۳:۲۱

والا دل شیر داری با دوست پسرت رفتی قبرستون اونم یه روز خلوت من به جات ترسیدم!
پرتو خورشیدی*متاهل*

    جمعه ۸ خرداد ۹۴ ۰۴:۱۷

بنظر من اونا از وسایلی که در اختیارشون هست استفاده کردن(و شما رو طلسم کردن) پس شما هم از ابزاری که در اختیارتون هست استفاده کنید
نکته ی بعدی اینکه تا اونجایی که من میدونم این طلسم ها یا باید همراه کسی باشه یا باید تو خونه و محل زندگیش باشه و یا اینکه اونو خورده باشه!!! پس ارتباطتونو با افرادی که اهل طلسم هستن کم کنید تا نتونند شما رو طلسم کنن به هر حال از شما حرکت از خدا برکت دیگه(ینی از شما تعقل و پیشگیری از خدا هم جلوگیری از طلسم:) )
البته من به درستیه حرفم اطمینان ندارم ولی بعنوان یه پیشنهاد عرض کردم
به کسی که میگه داعش یه شاخه ازمسلموناس

    جمعه ۸ خرداد ۹۴ ۱۲:۳۰

ماایرونی هانمیگیم اسراییلی هاروبکوشیم ماایرانی ها اگه اراده کنیم نسل یهودرونابودمیکنیم مگرعراق روندیدی چطوربه زانوکشاندیم حتی یه وجب خاکمونوندادیم حمله کردجوابشودادیم مگه تعرض عربستان به دونوجوان ایرونی روندیدی چطورمحکم برخوردکردیم همگی ازرفتن انصراف دادیم اتفاقاماخوب دینمونوبلدیم دین به ماگفته تابه مسلمون حمله نشه حق نداره جنگ کنه چون دراین صورت مامیشیم شروع کننده جنگ وظالم نه مظلومی که بخوادازخودش دفاع کنه اگه اسراییل بخوادچب نگاه کنه حتم داشته باش بشیمون میشه چون ماباخون شهداست که زنده ایم ماهربارکه کودکی متولدمیشه میگیم سربازاقاست وانتقام گیرنده دشمنان اسلام ماخوب میدونیم مدیون شهداهستیم اون 5فرقه که گفتی نمیدونم منظورت چی بودولی مسلموناچه شیعه چه سنی چه مسیحی چه زردشتی همه دراصل دین مشترکیم که اصل دین خداست میمونه جزییات که بازم به خاطرکشورمون کنارهمیم همدلیم من شیعه هیچ گاه اجازه نمیدم به مسیحی کشورم سرسوزنی ظلم شه چون خدای من خواسته چون بیامبرم محمدگفته چون امامم امیرمومنان گفته مگه ندیدی عدالت اماممون علی که گفت باقاتلش مدارا کنن مگرعطوفت دینمونوندیدی مگرهمبستگی ماروندیدی ماخیلی الان درکشورمشکلات اقتصادی داریم ندیدی که به فریادمظلومان میرویم ندیدی درجنگهاچطوربشت برادروخواهرمسلمونمون هستیم مامسلوناازجنگ بیزاریم که باجنگ طفل 6ماهه چرابایدکشته شه به کدامین گناه زن وکودک چرابایدکشته شن فقط به جرم سیاست دارانی که دین یهودرابدجلوه دادندانهاهستن که ازدین خوداگاهی ندارن برادرنه مااگه صرفابخاطراینکه بدرومادرمان مسلمونن ماهم مسلمونیم شرایط رودرک نمیکردیم میبینی تحریم میبذیریم ولی ظلم نه حرف زورنه ازحقمان کوتاه نمی اییم هسته ای رامیخواهیم به کوری چشمشان چه فکرکردن هنوزیادمان نرفته ارمیتا وعلیرضای مارایتیم کردندبه چه جرمی به جرم ترس ازعلم مسلمون نخیرداعش غلط زیادی کرده که میگه مسلمونه داعش کافراست کافرکافرکافرازشاخه اسراییل فرقه اسراییل کدامین روایت راسندکردین که میگی روایت داره مابچه مسلمون ایرانی میگیم ماازدینمون اگاهی داریم وانتخاب باخودمان بوده نگذاریدفرداامریکاانگ بزندکه مادینمان تحمیل شدس
م*

    جمعه ۸ خرداد ۹۴ ۱۵:۴۹

به لحاظ شرعی
طلسم کردن حکمش اعدام است ولی باطل کردن طلسم مجاز است .
نازآفرین19 ب شایان

    جمعه ۸ خرداد ۹۴ ۱۶:۰۰

وااای خدااا مغز سرم سوووت کشید!!!
 داعش یه شاخه از اسلامه؟؟؟؟
 اونا رو اصلا نباید جزو آدمیزاد حساب کرد آدما رو زنده زنده پوست میکنن سر میبرن… هر کس که یک قطره انسانیت تو وجودش باشه اینکارو نمیکنه اونا اسم اسلام رو روی خودشون گذاشتن تا چهره این دین بزرگو تخریب کنن. یک سوال جدی: شما واقعا باورکردی؟؟؟؟؟؟ و میگی مسلمونن؟؟؟؟؟
من گفتم قرآن گفته نکشید قرآن یک کتاب برای همه ی مردمه نه فقط مسلمونا!!!
الان همه میدونن انجیل وتورات تحریف شده وباید فقط ازقرآن استفاده کرد.
میدونی چرا پیگیر حرفات میشیم؟ چون احساس میکنیم خیلی از واقعیت دور هستن دوس داریم به عنوان یه هم نوع بهت کمک کنیم که راهو اشتباه نری البته نمیخوام بگم خودم کارم خیلی درسته نه.
علاوه بر قران کتاب های دکترشریعتی و مطهری میتونن بهت کمک کنن. هر مطلبی که توی اینترنت بود رو که نمیشه قبول داشت!
خداوند همه مون رو هدایت کنه.
تعویذ بطلان سحر1

    جمعه ۸ خرداد ۹۴ ۱۸:۰۳

سحر و جادو چیست ؟
سحر از اختیارات انسان نیست.
سحروجادو ازنظر ابن سینا، وسحر بقول ابن سینای حکیم ،نتیجه امواج اجرام آسمانی وکانیهای زمین است که مرتبآدرسطح زمین اتفاق می افتدوهرکس در جوار آن قرار گیرد برای 9 روز میدان دید وفکر وگمان وعمل وبرنامه ریزی اش محدود میشود وایجاد آن کار کسی نیست که عوام به آن معتقدند وبدنبال مقصر می گردند. تابحال این سؤال را درباره مه در گردنه گدوک در جاده فیروز کوه پرسیده اید که این مه را چه کسی سر راه ما ایجاد کرده ؟ حتمآجوابتان منفی است، میدانید چرا ؟چون آنرا طبیعی میدانید.
وبطلان آن فقط بدست کسی شدنی است که بر میدان عمل این امواج سماوی وارضی مطلع باشدو آن کسی نیست جز امیر المؤمنین علی علیه السلام.روحی وارواح العالمین له الفداء.
مرار سحر کردن روش نداره ودست انسان نیست ویک پدیده سماوی وارضی است وسودجویان متقلب آنرا انحصاری معرفی کرده لودانسان پاک میشود.
درآیه 153و185سوره شعراء در قرآن، میفرماید : انک انت من المسحرین=تو براستی از سحر شدگانی ودر آیه 81 سوره یونس علیه السلام میفر ماید:ان الله سیبطله=براستی خداوند بزودی سحررا باطل میکند وپیامبراعظم صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند السحر حق =سحر حقیقت است وامام علی علیه السلام دستورالعمل بطلان آنرا داده اند.وبدانید که علی علیه الصلوة والسلام گروهی از مردم که به گرد ایشان حلقه زده بودندرا خطاب قرار دادند و فرمودند: از آسمان وراهها واسرار آن از من بپرسید قبل از اینکه من از بین شما بروم وآن مرد نادان برمیخیزد ومیپرسد : موهای سر من چند تاست ؟
ادامه تعویذ بطلان سحر1

    جمعه ۸ خرداد ۹۴ ۱۸:۰۵

تعویذ بطلان سحر:

این تعویذ ، از علی علیه السلام است که باید آنرا روی کاغذی سفید بنویسید و تا ۹ روز آنرا همراه داشته باشید و بعد از ۹ روز تماس بگیرید که آیا سحر باطل شده یا خیر؟

این تعویذ را خود یا یکی از افراد درجه یک خانواده بنویسد و کپی آن هیچ ارزش و اعتبار واثری ندارد اگر بدلایلی نمیتواند خودش انجام دهد
(در صورتی که فرد در بستر بیماری بوده و توان انجام این کار رو نداشته و به این مسیر قرآنی ایمان داشته باشد)
شما با چسباندن باطل سحر پشت عکسش و همراه خود داشتن آن،بقیه مراسم را شما انجام دهید..:

«بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله،

بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله،

قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ،

فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ»

و بعد ازاینکه باطل سحر را همراه خود کردید ،

این آیا ت(چهارآیه ازسوره اعراف ) را تا ۹ روز ، بعد از هر نماز واجب اول وقت ، یکبار بخوانید:

وَأَوْحَیْنَا إِلَىٰ مُوسَىٰ أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ ۖ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ ﴿١١٧﴾

فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿١١٨﴾

فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانقَلَبُوا صَاغِرِینَ ﴿١١٩﴾

وَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِینَ ﴿١٢٠﴾

وآیه ۸۱ سوره یونس علیه السلام :

فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَىٰ مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ ۖ إِنَّ اللَّـهَ سَیُبْطِلُهُ ۖ إِنَّ اللَّـهَ لَا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ ﴿٨١﴾

منبع :سایت سخن زنده
سوال کنده

    جمعه ۸ خرداد ۹۴ ۱۹:۴۴

دوستان واقعا ممنونم از نظرات و کمک هاتون. ببخشید بعضی وقتا یکم تند یا بد حرف زدم. فک کنم متوجه شدم که چی کار باید بکنم.
شایان به ناز افرین…

    جمعه ۸ خرداد ۹۴ ۲۱:۱۴

باشه باو… هرچی شما بگید…

 

 

ولی خوب چرا داعشیا واقعا مسلمون هستن درسته برای ظربه زدن تشکلیل شدن ولی سربازاشون واقعا مسلمونن… واقعا برای رسیدن به خدا این کارارو میکنن  که خوب اره واقعا باور میکنم مسلمون هستن درضمن شما به اون دسته از برادران دینی ما که میگن اگر هفت شیعه رو بکشید میرید بهشت (بعضی از سنی ها… که تغریبا تمام مردم عربستان از این دسته هستند…)…حتی از ایران هم هزاران نفر برای پیوستن به داعش رهسپار شدن که خوب دولت اجازه خروج بهشون نداده… ولی خوب هرچی شما بگید … ماکه حرفی نداریم…

 

راستی درست گفتید انجیل و… تحریف شده هستن خوب دلیل بر تحقیق هم فهمیدن همینه دیگه…کتاب های دکتر شریعی هم بله واقعا خوبه ولی … بهتر نیست دید یه طرفه به قضیه پیدا نکنیم … بزراید برند حرفای بزرگان بقیه دین هارم بخونن شاید یه چز بهتر گیرشون اومد کتاب دکتر شریعتی قران که نیست بگیم حتما درسته…من منظورتونو میفهمم ولی شمام حرف های منو لطفا درک کنید..

البته ببخشید شمایی که سرتونو بالا میگیرید و میگید فقط و فقط باید از قران استفاده کرد… واقعا شرمنده ولی داعشیام هم همینو میگن… خدایی به همین خواطر نیست که مردم بی گناه رو میکشن؟ نمگم شما مثل اونها هستید ولی خوب یکم فکر کن فقط یکم “فقط یکم” اجازه بدید درضمن کی گفته اینترنت به درد نمیخوره تو خود اینترنت قران هم به صورت انلاین هست… وکلی چیز دیگه … من تونستم …دیگران هم میتونن…

حالا اگه بعد از فکر کردن به این نتیجه رسیدید که من یه ادم عوضی (اقای نجفی لطفا ستاره دارش نکن دوست دارم همینطوری بخونتش) هستم که مرغم یه پا داره باید بگم دیگه شرمنده منم اینجوریم دیگه بلاخره همه انسان ها که کامل نیستن و جهنم باید توش ادم باشه دیگه بلاخره… اگرم یه ادم زود باور احمقم که خوب دگه تکلیفم مشخصه دیگه شما چرا  مغذت سوت میگشه مردم فکر دارند میتونن تشخیص بدن بد رو از خوب خودشون میفهمن…

ممنون از شما…

 

 

 

 

درضمن ممنون که
رعنا(سپاهان قهرمانی ات مبارک)

    جمعه ۸ خرداد ۹۴ ۲۱:۴۹

دین اسلام
بهترین دین و کامل ترین دین هست
و شیعه واقعی هم بهترین مخلوق خداست
اگه داعشی ها را مسلمان فرض کنیم
بدترین توهین را به حضرت محمد کرده ایم
به جای اینکه بشینید کتاب ترجمه شده انجیل را بخونید و حرف های ضد و نقیص بعضی ها درباره اسلام را بشنوید
بروید نهج البلاغه را بخوانید بروید قران را با معنی بخوانید
ان وقت فرق مسلمان و داعش را می فهمید
بعدشم الان داعشی ها خودشون را شیعه میدونند
بخاطر اینکه میخواهند برای مردم جهان یک چهره ای از شیعه بسازند
تا از شیعه شدن مردم جلوگیری کنند
درواقع میخواهند کاری کنند که یهودی ها بر جهان حکومت کنند
رعنا به شایان

    جمعه ۸ خرداد ۹۴ ۲۲:۱۸

اتفاقا
رهبر درباره همین مسله کشتن کافران داشت توی یکی از صحبت هایش میگفت
ما به کشوری حمله نمیکنیم ولی دربرابر کشوری که بهمون حمله کنه  ایستادگی میکنیم
و از شیعه و انسان بی دفاع حمایت میکنیم
خب حرف قران هم همینه
قران و حضرت محمد و شیعه محدود به عرب نیست
بعدشم شما میخواهی برو هر مذهبی را انتخاب کن
ولی حق اینکه بخواهی به اسلام توهین کنی را نداری
توی یهود امروز خدایی وجود نداره
مسیحی های امروز هم خدا را قبول ندارند
و اگر واقع گرا باشیم
باید قبول داشته باشیم که افریدگاری بوده که این جهان را افریده
من اگه اسراییلی هم بودم اگه یهودی هم بودم
وقتی جنایت کشورم را می دیدم
از کشورم فرار میکردم
و دینم را هم عوض میکردم
بعدشم وقتی شیطان پرست میاید از عقایدش اینقدر دفاع میکنه
وقتی مسیحی وقتی یهودی اینقدر روی عقایدش پا فشاری میکنه
من شیعه هم باید روی عقایدم پا فشاری کنم
توی تمام دوران تاریخ هم دیدیم
که شیعه و مسلمان هیچ ظلمی به مسیحیت و یهود نکرده
ولی اونها خودشون را از شیعه و مسلمان برتر دانسته اند و به مسلمان و شیعه ظلم کرده اند
حضرت محمد کسی که شیعه به عنوان اخرین پیامبر قبولش داره
اومده میگه چشم زخم وجود داره
باید باور کنیم
خود قران گفته باید از ادم بی دفاع حمایت کرد
الان فلسطینی ها بی دفاع هستند و مورد هجوم قرار گرفته اند
یا اسراییلی ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همین اسراییلی ها
دارند برای از بین بردن نسل شیعه و ایرانی تلاش میکنند
تا که بر جهان سلطه بیابند
ببنید طلسم چیزی نیست که هر کسی بتواند به وجود بیاره
بعدشم یک شیعه واقعی اصلا طلسم نمیکنه (و خدا شیعه را از این کار منع دانسته )
اون فرقه های دیگه هستند که اهل طلسم هستند
ماها نمیتونیم اثبات کنیم
ولی قران میتونه اثبات کنه
خدا و اهل بیت و پیامبران خیلی بر تلاش کردن پا فشاری کرده اند
از اونجایی که
حضرت علی میرفت توی نخلستان و زیر گرمای تابستان کار میکرد
و شیعه هیچ موقع ظالم نیست
از اونجایی که
حضرت محمد روزی یک دشمنی داشته
که به حضرت محمد خیلی ظلم میکرده  یک نمونه اش به ایشان دشنام میدادند و یا فضولات حیوانی را بر سر حضرت محمد میریختند
ولی حضرت محمد هم چنان بر کارهای زشت این فرد سکوت میکرد
تا روزی این فرد بیمار میشود
و حضرت محمد بر بالینش میرود و میگوید امروز بر سر راه من نبودی
نگرانت شدم
حال خودتان مقایسه کنید
شیعه ظالم است یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شایان

    شنبه ۹ خرداد ۹۴ ۰۹:۱۸

نظرات بنده تایید نشدن مثل این که …

 

 

 

بعله حق باشماست و من اشتباه کردم خوبه؟  اصن جهنم هم باید برای یه نفر روشن بشه یا نه اون همه هیزم خوب حیفه که اصراف بشه…
رعنا به شایان

    شنبه ۹ خرداد ۹۴ ۱۱:۵۵

هزاران نفر از ایران رفتند به عراق
ولی نرفتند که  داعشی شوند
رفتند با داعش جنگیدند
ایرانی ها خنگ نیستند و بد و خوب را تشخیص میدهند
اون اروپایی ها هستند که توی تله داعش افتادند
میتونم بگم اکثر داعشی ها اروپایی هستند
الانم از پلاک کارت هایی که توی خیابون ها برای این شهیدان زده اند
معلوم شده که ایرانی ها رفتند با داعش بجنگند
بعدشم بنظر شما دین اسراییلی ها یهود  هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه اسراییلی ها یهودی نیستند بلکه یهود صهیونیست هستند
الانم این وهابی هایی که میگی
وهابی نیستند
وهابی صهیونیست هستند
درضمن همه اینها جمع شدند
تا نسل شیعه را از بین ببرند
از داعش گرفته تا وهابی و یهودی صهیونیست و ….
بخاطر چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخاطر اینکه میخواهند از امدن امام زمان جلوگیری کنند
خودشون میدونند اگه امام زمان ظهور کنه
تمام حکومتشون از بین میره
خودشون میدونند اگه اسلام گسترش پیدا کنه
دیگه نمیتونند هر کثافت کاری انجام بدهند
خودشون میدونند اگه شیعه توی جهان حکم فرا بشه
اون وقت نمیتونند مردم بی گناه را بکشند و بر جهان حاکم شوند
الانم امریکا اگه پیشرفتی کرده
بخاطر استفاده اش از قرانه
رفته از مطالب قران استفاده کرده
یکی از شگفتی های قران اینه که
خداوند در سوره تین (انجیر )به این میوه قسم میخورد و دانشمندان دین پژوه میگویند
احتمالا علت این است که انجیر یکی از میوه های همه چیز تمام است و کلکسیونی از املاح و ویتامین دارد لذا مورد توجه خدا قرار گرفته
امام سوگند.ویژگی ظریف دیگری هم در بر دارد که موجب مسلمان شدن تیم تحقیقاتی ژاپنی ها شده
قضیه از انجا شروع میشود که یک گروه پژوهشی ژاپنی در بین مواد خوراکی دنبال منبع پروتئین خاصی بودند که به میزان کم در مغز انسان و حیوان تولید میوشد
این پروتئین کاهش دهنده کلسترول خون و مسوول تقویت قلب و شجاعت انسان است و باز تولیدش بعد از 60 سالگی متوقف میشود
بعد ژاپنی ها فهمیدند که این ماده فقط در انجیر و زیتون بوده است
و برای تامین ان باید انجیر و زیتون را نسبت به یک هفته مصرف کرد
یعنی 7 زیتون و 1 انجیر !
که بعد از ارائه نتیجه.یک تیم تحقیقانی قرانی پژوه مصری نامه ای مینویسد
و میگوید خدا در قران به انجیر و زیتون در کنار هم قسم خورده
نام انجیر فقط یک بار و زیتون هفت بار در قران امده
پس بهتر خودتون با این تعریف هایی که از قران شد
بفهمید بهترین مذهب و کامل ترین مذهب چیه
و ایا خدایی که بهترین دین را اسلام معرفی کرده
کسی که افریدگار جهانیان است ایا هدفش از افرینش جهان و دین اسلام این بوده که ظلم تمام دنیا را فرا گیرد یا ارامش؟؟؟؟؟؟؟؟
داعش داره از امریکا و عربستان سلاح میگیره
اگه شما بروی زندگی پیامبران
مخصوصا حضرت محمد را بخونی
میفهمی مسلمانان وحشی نیستند
شما داری یک طرفه به قاضی میروی
بهتر همون طوری که درباره مسیحیت و یهودی تحقیق میکنی
درباره اسلام و مسلمانان هم تحقیق کن
ولی تحقیق واقعی
نری از کسی که میخواهد دین اسلام و شخصیت مسلمان را پایمال کنه سوال کنی
امریکا وقتی میبینه نمیتونه  از مسلمان شدن افراد جلوگیری کنه
دست به همچین کارهایی میزنه
تایکی میاد میگه من مسلمانم
شما چرا باور میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نازآفرین19 ب شایان

    شنبه ۹ خرداد ۹۴ ۱۵:۱۳

شاید الان باز اسم منو ببینی بگی ای خدا این چرا ول کن نیس!!! این دیگه آخریشه!
تازه اگه شما بازم حرف خودتونو بزنید من هیچ وقت اون کلمه ای که گفتی رو نمیگم قرار نیس همه آدما مث هم فکر کنن. شما چندبار گفتی حق با شماس ومن اشتباه کردم خوب این یعنی دیگه بحثو خاتمه بدیم. باشه هیچ ایرادی نداره!!
فقط در جواب حرفاتون چیزایی بگم شاید بقیه خواستن بدونن:
درقرآن خداوند بارها ب پیامبر فرمودن که تو سلطه گر برمردم نیستی و وکیل مدافع مردم نیستی وظیفه ت فقط ابلاغ هستش. خب بنظرتون داعش چقد ب این آیات عمل میکنن؟ کاملا برعکسن! با عملی که یک نفر انجام میده میشه تشخیص داد عقیده ش چیه نه با چیزی که ب زبان میاره. اصلا دین رو هم کنار بزاریم کسی ک ازنظر روانی سالم باشه جنایت های اونا رو مرتکب نمیشه.
من نخواستم نظرمو تحمیل کنم فقط چیزی ک میدونستمو گفتم قبول کردن یا نکردنش دیگه ب من مربوط نیس در ضمن نگفتم نت بده میگم هر چی ک توش باشه لزوما درست نیس خداوند ب همه ما اونقد فهم و درک داده خوب و بدو تشخیص بدیم قصد توهین نداشتم.
راستی دو هفته دیگه انشاالله کنکور دارم نمیدونم چرا این آخرا خسته شدم تلاشی نمیکنم خدا ب دادم برسه بچه ها برام دعا کنید.
شایان

    شنبه ۹ خرداد ۹۴ ۲۰:۲۹

رعنا خانم بعضی از حرفاشون به نظر حق بود استفاده کردیم ممنون ازشون  ولی خوب در حالت کلی جواب خوبی نبود ولی بازم میگم بعضی از حرفاشون منو متحول کرد
اما دو نکته اول این که چرا از ایران برای پیوستن به داعش رفتن ولی بگذریم
دومیش اینکه حتی قاتل های هستن که از روی عمد کسانی رو میکشن که خوب مکمل نشستن حتی تو ایران آگه اینطور فکر کنیم اونهام مسلمون نیستند!  نمدونم منظورمو کامل میفهمند یا نه

یه نکته دیگه ما تو دنیا آگه بریم 8 میلیارد نفر هستن 6 ملیارد فکر میکنند مسلمون کسی که قرآن کتابشه و نماز میخونه دور پاره ای از موارد الله اکبر میگه منظور از اشاره به این موضوع این که درسته شما میگوید مسلمون نیستند ولی خوب شما که بگید چه فایده داره بقیه هم باید بفهمند که احتمالا میگید وقتی آدم های مثل شما بگنجانید اونا مسلمونن خوب بقیه هم میگن درسته ولی من میگم بگویم اره مسلمون هستن ولی مسلمون ها با هم فرق دارند اینطور حضم این که همه مسلمونل تروریستنیستن و اسلام ما که اسلام واقعی هست و وحشی نیست برای آوخ 6 ملیارد اسون تر میشه که خوب امید آورم منظورم در این مورد رو هم بفهمید  راستشو بخوایید با همین روچستر تونستم یه مسیحی رو مسلمون کنم البته خوب دوستم بود به هر حال ممنون از همتون
شاید کلمات درهمی رو ببینید مشکل از گوشی بنده و کیبردش هست من مقصر نیستم
و این که… اره همین دیگه…همه چی رو گفتم.

مانی

    يكشنبه ۲۲ شهریور ۹۴ ۰۷:۳۷

با سلام
دقیقا مثل آنچه گفتین واسه ی من هم اتفاق افتاده. یعنی خالم واسم دعا گرفته و با اینکه می دونم اما هنوز پیش دعا نویس نرفتم یعنی دلم راضی نمیشه چون نمی تونم خدا رو دور بزنم.
خالم 13-14 سال پیش این کارو کرده یعنی موقعی که کنکور داشتم و حالا که 31 سالمه زجرها کشیدم ولی دارم میبینم که همه ی خانوادش بدبخت شدن.
شاید باورت نشه بعد از این همه سال با صدقه دادن … فهمیدم.
خوشبحال خواهرت که زود فهمید.
کاملیا

    پنجشنبه ۲۶ شهریور ۹۴ ۱۳:۵۲

بابا جان ، دخترم . همون شخص فهمیده که شما طلسم رو باطل کردین و طلسم دیگری هم انجام داده بدین مضمون : طلسم را باطل نکند  . فهمیدی عزیزم . علتش اینه که دلت نمیخواد بری باطل کنی .. نکته دوم .. طلسم بستن حرام است ولی باز کردن آن جایز است . یادت باشد جایی که میروی نباید طلسم با مضمون مخالف ببندند ..مثلا طلسم کنکور قبول نشدن رو با طلسم کنکور قبول شدن  نباید باطل کرد ها … این میشه یه طلسم جدید .. این کار حرامه  . باید طلسم اولی رو باطل کرد و باطل اعلام کرد .
احسان

    چهارشنبه ۱۳ آبان ۹۴ ۰۰:۴۶

بسم الله الرحمن الرحیم برای بنده هم پیش اومده ویا داستان خود پیغمبر که مرد و زن یهودی پیغمبر طلسم میکنند که پیغمبر از آب و غذا ودیدن و. میفته جبرییل میاد پیش پیغمبر از احوالش جویا میشه وادامه داستان که با آوردن معوذتینوخواندن امام علی بر روی کره ها باز میشه آیه ومن شرالنفاثات فی العقد داریم در جواب اونای که میگن  این چیزها خرافاته بگم این چیزا واقعیته براساس آیه های قران وآدم هم میتونه حس کنه که از نطر روحی یاچاکرابسته است
حامد ازیزد

    يكشنبه ۱۷ آبان ۹۴ ۱۷:۱۸

باخواندن نمازشب وباخواندن دعای ضراب اصفهانی وسوره یاسینوزیارت عاشورا مطمئن باش جواب میگیرید مهمترینش دعای ضراب اصفهانی است  که ازامام زمان است هرحاجتی داشته وگرفتاری و مشکلاتی داشته باشی قطعا جوا ب میگیریدحتی خودامام زمان میبینی
منم

    سه شنبه ۲۶ آبان ۹۴ ۰۰:۲۷

سلام. خاهشا اگه کسیو میشناسین که بتونه باطل کنه معرفی کنین. خاهششششششش میکنم. آدم مطمین میخام. اجرتون با خدا.
خسته ام

    دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ ۱۴:۲۶

سلام  زندگیم خیلی خوب بود تا اینکه یه چن ماهی میشه که طلسم شدم نمیدونم شاید هم نباشم اما همه چی رو از من گرفته احساسم و روحم انگاری بیخودی دارم زندگی میکنم از هیچ چیزی لذت نمی برم پیش یکی هم رفتم گفتن طلسم شدم یه وقت های پیش خودم میگم حتما خدا این کار و کرده یا حکمتی داره بعد دوباره میگم نه من طلسم شدم خدا دوست نداره اینقدر بنده اش عذاب بده موندم تو دو راهی نمیدونم طلسمم یا اکه خدا این کار و کرده فقط هرچی باش من باید خدا منو نجاتم بده مگر او قادر بر هرچیزی نیست
ساناز

    يكشنبه ۲۹ آذر ۹۴ ۰۱:۱۲

سلام من مشکلم ده برابربدترازمشکل شماست من مادرشوهری دارم که هرروزبین منوشوهرم جادومیزنه کاری کرده که شوهرم اصلن منونمیبینه هرکاری میکنم به خودم میرسم غذای موردعلاقشودرست میکنم بانداریش کنارمیام به خاطرش خیلی جاهاحتی خونه مادرم خیلی کم میرم مریض میشه تروخشکش میکنم ولی بازم ازمن سرده باهام حرف نمیزنه پول نمیده مطمئنم که مادرشوهرم جادوش کرده فقط عاشق مادرشه تایه مدتی باقران ودعای توسل باهاش مبارزه کردم خیلی دعای توسل خوبه یاسین وایة الکرسی عالیه معجزه هادیدم حتی یکی دوبامادرشوهرم بین من وشوهرم شرودعوازده بودباورتون نمیشه باهمین دعای توسل وقران شرش به خودش برکشت ولی الان یه ماهی هست که انکارطلسم سنکینی کرده که هرکاری میکنم باطل نمیشه واسم دعاکنین دوستان ایة الکرسی روبخون بین یشفع وعنده (بین دوتاعین)نیت کن هرکسی درهرزمان ومکانی به هرشکل وعنصرونیتی سحروجادوکرده درحق فلان زاده فلان (اسم خودت واسم مادرت)باطل شه وسحروجادوش به ساحرش برکرده ان شاله سه باربخون روزای ٤شنبه قبل ازادان مغرب بروحموم بایه لیوان سرکه غسل کن وبکوهرکه کردعاطل من کردم باطل درحق فلان زاده فلان درموردسنگ قلیابم ازعطاری سوال کن سوره یاسین روبخون قبلش صلوات بفرست به فاطمه زهراهدیه کن وبخون به ایه سلام قولارب رحیم که رسیدی ١٤بارایه روتکرارکن وحاجتتوبکو وبعدسوره روتااخربخون بعدشم صلوات بفرست١٤باراولش ١٤باراخرش صلوات بفرست معوذتین یعنی فلق وناس روهم بخون ازخدامیخوام حق همه مظلوماروازظالمابکیره من که خیلی زجرکشیدم امان ازجادوکراوحسودا
هلیا

    دوشنبه ۵ بهمن ۹۴ ۰۶:۰۸

ما تو فامیلمون متاسفانه ازین چیزا زیاد داریم و درحق بعضیا زیاد ازین کارا کردن مثلا دوتا خاله ی خوشگل دارم جفتشون باهوش تحصیلکرده ولی الان چهلو رد کردن و هنوز نه ازدواج کردن نه شغل دارن…
هرکس میشنوه اینا بیست سال پیش دکترا گرفتن ولی شغل ندارن تعجب میکنه
خالم قسم میخورد میگفت ده بار حکم استخدامم اومد ولی به یک هفته نکشید بیکار شدم
 و البته چون خیلیم ادمای مذهبی هستن اصلا دنبال دعانویس و این چیزا نمیرفتن این شده عاقبتشون….
یعنی اعتقاداتشون (چه درست چه غلط) اینه که اگه کسی کاری کرده ما به خدا واگذار کردیم و سرمون بره پیش دعانویس نمیایم…. مرغ یه پا داره همینه دیگه
جالب اینجاست من که خواهر زاده هستم چند ماه پیش برای اولین بار رفتم پیش یه فالگیر که تو کارش خیلی خبره بود برای خودم رفتم…. اما برای این دوتا خاله که همیشه مظلوم بودن نیت انداختم حتی توضیح ندادم…. فالگیره گفت دعا دارن روی بخت و کار و همه چی بسته شدن….
هیییی ادم دردشو به کی بگه؟؟؟ ادم کثیف تو این دنیا زیاده
جالب تر قضیه اینجاست که، با کلی تردید و دو دلی که مبادا ناراحت بشه رفتم پیش خالم گفتم خاله اینجوری گفته برات..
میدونی چی گفت؟ گفت من دوم دبیرستان که بودم دوستم برای سرگرمی اسمامونو داده به یه دعانویس از بین ما چند نفر دست گذاشته روی اسم من گفته دعا داره همزاد داره ولی اون زمان ما به این چیزا اعتقاد نداشتیم میخندیدیم، عمر گذشت و تازه باورمون شد….
یبارم مامانم یواشکی بم گفت قضیه چی بوده
اخه فالگیره بمن گفت یه زن از فامیل مامانت تازه مرده به خاله هات بگو براش خیرات بدن چشم انتظار ایناس
منم از مامانم پرسیدم کی بوده… اونم برام تعریف کرد:
 خاله ی مامانم دوتا پسر داشته این دوتارو برا پسراش میخواسته ولی پسراش خیلی پایین تر از این دوتا بودن اینام رد کردن، مامانم گفت دعوا شد و خاله مامانم با تهدید گفته نمیذارم روز خوش ببینید… و همینم شد… چون فالگیره بمن گفت یه زن بوده از فامیلاشون که هر سال دعا رو تمدید میکرده….
فقط میتونم بگم الان که یک سالی میشه اون مرده اینا کم کم داره گشایش به کارشون میاد انقدر قبلش کابوس میدیدن… بعضی وقتا سایه به چشمشون میومد… بدنشون کبود میشد و و و … خیای چیزای دیگه
هه
بنظرم اینجا با اینکه مملکت اسلامیه این چیزا توش از طرف کسایی که باید راهنمایی کنن تکذیب میشه….
بنظرم سرتق بازی درنیار اگه میدونی دعا داریو وارد میشناسی برو پیشش
خاله های من پیش دعانویس نمیان ولی از وقتی از چند سال پیش باورشون شده صدها نامه برای جوادی املی و بهجت و هزار نفر دیگه نوشتن کو جواب؟؟؟
اقایون حاج اقا که زن ملاقات نمیکنن… مشکلم فقط از دور و وریاشون حل میکنن….
اگه تو روی صحبتت با خداست…. من با وسیله ی شرعی خداست…. با کسی که این علم رو خدا در این دنیا بهش به ودیعه داده تا به هموطنش کمک کنه یه نفرو از تو کثافت نجات بده ولی با بادیگارد میارن میبرنش و کسیو نمیبینه؟؟؟ به کسی کمک نمیکنه….
 چرا یه دختر مسلمون باید زندگی و اینده و هوش و استعداد و زیباییش به تباهی بره و زندگیش خراب بشه از همسنای هزار درجه پایین ترش تیکه بخوره و فقط بگه خدای من تو بشنو…..
صد البته اینا اون دنیا جواب کاراشونو میگیرن ولی تو از توکل و صبر گفتی خواستم بگم از تو صبور تر هم دیدم به قران دیدم….

یک زن

    دوشنبه ۱۲ بهمن ۹۴ ۱۱:۴۹

من به این چیزا اعتقادی نداشتم. زندگی داشتم که همه حسرتشو میخوردن. باور کنید در عرض چند سال کارم به جایی کشیده که بارها دلم میخواد خودم رو بکشم. باورم نمیشه که اینهمه بدبیاری پشت سر هم. زندگیم و کار شوهرم و بچه ام و خلاصه هرچیزی که فکرش رو بکنید نابود شد.زندگیم هم طوری بود که همه فامیل و دوستام حسرت میخوردن . در عرض چند سال کارم به جایی کشیده که هیچ کس باورش نمیشه و همه با تعجب نگ
اهم میکنن که تو چرا اینجو.ری شدی. شوهرم که کارش به جنون کشیده. هم کارش و هم مالش و هم زندگیش و هم اینکه تحت تعقیبه. باور میکنید از یه کار خیلی مهم به اینجا برسه. . راه برم سنگ از آسمون میفته وسط پام. میدونم که طلسم و دعا داریم. چون خودم انرژی قوی و بالایی دارم .و دیگه میخواستم بدونم که چی شده  یه شب نشستم و با انرژی خاصی که دارم(البته تحت نظر استاد این انرژی رو کسب کردم)به چشم خودم دیدم که حتی یه چیزی از ما برتر داره اینکارها رو میکنه. و الان هم دارم هر روز چهار قل و بسم ا… رو میگم تا اوضاعم بهتر بشه . همه اش استرس دارم. اگه یک روز برام یه اتفاق نیفته اونروزم شب نمیشه. فقط از وقتی که فهمیدم اوضاعم اینطوریه  و دارم قلها رو هر روز میخونم و آیت الکرسی خودم اون از ما بهتر رو دیدم با چشم خودم که داشت فریاد میزد یعنی این کار من باعث ناراحتی اش شده ولی نمیدونم که چه طوری صد در صد نابودش بکنم. الان یه کم احساس سبکی میکنم. ولی نمیدونم که چیکار بکنم. خودم هم میدونم که کی اینکار رو کرده. یعنی یه خاله دارم که خودش و دخترش و عروسش علنی با ما دشمن بودن و گفتن که نمیگذارن زندگیت خوب بشه و از این حرفا. از حسادت زندگی من داشتن میترکیدن . میخوام بگم تا به سرم نمیومد باور نمیکردم که همچین چیزی واقعیت داشته باشهو اما الان مطمئنم. در ضمن این خاله ام قبلا که با ما رفت و آمد داشت بعضی وقتها تعریف میکرد که رفته و برای فلانی دعا گرفته و از این حرفا . به خدا این چیزا دروغ نیست اگه کسی میتونه کمکم بکنه ممنون میشم
!!!!!!!!

    چهارشنبه ۲۱ بهمن ۹۴ ۱۸:۱۴

سلام
من همه اظهار نظر ها رو نخوندم ولی تقریبا در جریان بحث دوستان قرار گرفتم .
دختری هستم ۳۴ ساله و به گفته دیگران و اطرافیان هیچ مانعی برای داشتن یه زندگی خو ندارم و تقریبا شرایط ایده آل یک دختر ایرانی از تحصیلات عالیه با شرایط مالی عالی و زیبایی رو دارا هستم ولی…….
اون رشته ای که میخواستم هم قبول شدم اما دقیقا بلافاصله بعد قبولی من کم کم شرایط زندگی من عوض شد هر کاری میکردم به دشواری میافتادم…کار به جایی رسید که منی که به عقایدم پایبند بودم کم کم به سختی و یکی در میان نماز میخواندم و بعد هم کلا نخواندم!!!!! سال اول دانشگاه نامزد کردم ولی همان شب عقد که شب ۱۴ ماه رمضان در حرم امام رضا بود از نامزدم که عاشق من بود سرد شدم و بعد از سه ماه فقط به جدایی فکر میکردم که بلاخره با کلی مخاطرات ۶ سال بعد جدا شدم ازین کار من خانواده ام چنان ازم ناراحت شدن که با پدرم ده سال قهر بودم و ندیدمشان و مجردی در انزوا زندگی کردم در حالی که پدرم بینهایت دوسم داشت خودش مخالف ازدواج ما بود و من احساس میکردم اونا ازین کار من استقبال میکنن!!!! دانشگاه رو انفجاری شروع کردم ولی پایان نامه ارشد رو به سختی و اصرار اساتید بعد از کلی سنوات دفاع کردم که اگه نمیکردم ارشدم کنسل میشد و فقط نمره قبولی دادن بهم… در حالی که من عاشق مطالعه بودم… کارمم همین طور بود کسی در مهارت شغلی من شکی نداشت من نفر اول کارم بودم ولی همیشه دقیقه نود کارم به نتیجه نمیرسید و بی نتیجه و بی پول میماندم… کار دیگه هم باز به همین منوال پیش میرفت… خیلی ها عاشقانه جذبم میشدن ولی پای ازدواج که میرسید پس میکشیدن یا خودم منصرف میشدم پدرم منو از دیدن خانه و خانواده و مخصوصا مادرم محروم کرده بود بارها و بارها اراده میکردم این وضع را عوض کنم ولی باز نمیشد منی که خدای اراده کردن بودم بسیار آدم دقیق و منظم و با برنامه هم هستم که هرکسی برای مشورت دوست داره بیاد پیشم ….
تا اینکه ده دوازده سال به این منوال گذشت و من دیگه رمقی برای مبارزه نداشتم .گهگاهی بهم میگفتن شاید طلسمی جادو جنبل شدی حتی آبجیم و دامادمون منو بردن جایی اون اوایل و برگه ای کهنه که اسم من داخلش بود به همراه اسم مادرم رمال نشون داد که طلسم شدی ولی من هم کم سن وسال بودم هم زیاد اعتقادی به این مسایل نداشتم در نتیجه بی خیال شدم و اصلا اون مسئله رو جدی نگرفتم و اعتقاد داشتم همه چیز به اشتباه خود آدما بستگی داره و من با تلاش و اراده و توکل میتونم مشکلاتمو حل کنم…..
ولی دیگه رمقی برام نمونده بود بی کس و تنها و بی کار و منزوی و بی اعتقاد شده بودم باز هرچند گاهی نیمچه اراده ای میکردم ولی خیلی زود سرکوب میشد دیگه کار به جایی رسید که حتی میل به زندگی هم نداشتم و انگار آدم هایی که میدیدم از کره مریخ آمدن و من نمیتونستم ارتباطی با آنها برقرار کنم و دو بار تا لب مرگ رفتم …..
خاله ام تنها کسی بود که درکم میکرد منو مجبور کرد پیش یه آخوند آشنای این مسایل هست برم و بعدش آبجیم این کارو کرد بلاخره حداقل ده جای مختلف منو بردن از مشهد و گرگان و تهران و قم و یزد و ….
تا اینکه نمیدونم کدوم تاثیر گذاشت و من سرم سبک شد و ذهنم باز شد و خوش خلق شده بودم و جوان و شاداب و کاری و فعال …… اکنون بعد از مدتها دوباره نامزد کردم و با نامزدم همکاریم و او خالصانه و عاشقانه دوسم داره و تو کارم فوق العاده موفق بودم که از پس اندازش شغل دومی برا خودم میخوام دست و پا کنم و روابطم با کل خانواده و مخصوصا پدرم رو به راه شده
ولی اخیرا باز حدود چهل روزی هست که تو رابطه با خانواده و نامزدم و همکارام دچار مشکل شدم و خیلی خیلی بد میارم به حدی که حتی یک ریال تو این مدت درآمد نداشتم و خودمم به شدت عصبی و پرخاشگر و به حدی سر نامزدم عصبانی میشم که نصف بدنم فلج میشه . ولی اینبار دیگه تفاوت ها رو سریع میتونم تشخیص بدم و میفهمم که یا طلسم شدم یا چشم خوردم و این بار خودم سریع اقدام کردم که امروز فهمیدم برام دعا دادن!!!!!
دوستان عزیزی که باورش براتون سخته باید بهتون بگم خداوند درد های مختلف ممکنه تو تقدیر ما بذاره ولی درمانشم داده هیچ وقت بخاطر کله شقی و خودسری اصراری برای صبر و تحمل نکنید و سریع اقدام و درمان کنید چونکه ماها امانتدار جسم و روح خودمون هستیم و وظیفه ماست که برای درمان خود تلاش کنیم … لطفا مسایل رو با هم قاطی نکنید و به جای هم استفاده نکنید … طلسم و جادو و چشم خوردن به روایت قرآن وجود داره اگه نداشت که مطرح نمیشد پس اگر هست از راه خودش باید برای باطل کردنش اقدام کرد همان طور که برای حضرت محمد اتفاق افتاده و حضرت علی کمک کرده برطرف بشه . تا اینجای قضیه قابل فهم و درک هست ولی اینقدر این رمال های فرصت طلب ازین درد مردم سوء استفاده کردن که مردم گیج میشن که باور بکنن یا نه درحالی که مشکل درین نوع مسایل فقط و فقط یافتن کسی هست که آدم درستی باشه و علم کامل به باطل کردن داشته باشه که متاسفانه خیلی سخت گیر میاد…
امیدوارم روزی بشه که علمای مطرح و مورد اعتماد مردم به این مسایل بیشتر بها بدن تا مردم با اطمینان و آرامش بیشتری جهت رفع مشکلاتشان اقدام کنن ..
من 🙁

    شنبه ۸ اسفند ۹۴ ۲۱:۳۰

سلام
دوستان چرا کسی کمک نمیکنه؟!!!اگه کسی آدم باتجربه و خبره میشناسه,مگه چی میشه گره از کار بقیه باز کنه؟!!!من کسی بودم که هیچ چیزی جلوی اراده مو نمیگرفت. محکم بودم تو زندگی … و موفق,خیلی زیاد. تو فامیلامون منو تک میدونستن. فک میکنم مشکلم مثل خانم !!!!!! هستش,با این تفاوت که من ۲۶سالمه. بخدا هیچ مشکلی نبود که از پسش برنیام,الان سرهیچ و پوچ نه میتونم نماز بخونم,نه کاری انجام بدم…
مگه چی میشه کسایی که آدمای مجرب تو این زمینه رو میشناسن به ما هم معرفی کنن؟!!!!!!!!لطفااااااا
نسیم

    سه شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ ۰۳:۱۸

سلام دوستان
بنظر منم کاملا وجود داره.هم چشم زخم هم جادو وطلسم.
اگه چشم زخم وجود نداشت پس چرا خداوند دعای حرز وچشم ونازل کرد؟چرا 4قل و نازل کرد؟اگه طلسم واقعیت نداشت پس چرا دعای باطل کننده ی سحر وجادو و نازل کرد؟
وجود داره .خوبم وجود داره.
خود من سالهاست که دارم زجرشو میکشم.هم جسمی نابود شدم هم روحی.
2بار تو زندگیم طلاق گرفتم.در صورتی که من واقعا ازته قلبم دوستش داشتم.رد دعا رو تو خونه ام دیدم.بسیار مریض شدم.سر دردهای شدید در حد جنون.عصبی میشم درحدی که به خودم شدیدا صدمه میزنم.
من خیلی از ناحیه سحر وجادو ضربه خوردم.
توروخدا اگه کسی عالم معتبری رو میشناسه معرفی کنه.
یکی مث خودت

    جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ ۱۷:۱۹

سلام.
ب مشورت کسایی ک راجب موضوع علم دارن نیاز دارم.من تازه فهمیدم ک طلسم دارم. و پیش چند دعانویس قوی هم ک رفتم همه گفتن سحر داری چندین ساله.اما برا ابطال سحر از من هزینه ی زیادی از دویست تا یه تومن خواستن.من حالا نمیدونم ایا اعتماد ب این ادما درسته؟هرچند که وجود طلسم و خودمم مطمئنم.
دانشجو

    دوشنبه ۲ فروردين ۹۵ ۱۶:۱۳

سلام دوستان منم خواهرم مشکل داره تو روخدا اگه دعانویس ماهری میشناسید تو رو خدا به ما هم بگید
امیر

    شنبه ۷ فروردين ۹۵ ۰۰:۳۱

سلام
توکل توسل ایمان عمیق به خدای مهربان و همیشه به یاد او بودن رو من و شما بیشتر و بهتر داریم یا رسول خدا صلوات الله علیه و آله ؟من و شما ایمانمون قویتره یا ایشون؟
پس چرا طلسم روی ایشون اثرکرد ؟
در جنگ خیبر یهود که استاد جادو و طلسم هستن از مدینه تا خیبر طلسم زده بودن و سپاه اسلام با همه نفرات حمله کردن ولی هر دو بار شکست خوردن.امیر المومنین صلوات الله علیه طلسم یهود رو باطل کردن و خودشون به خیبر حمله کردن و اونها رو شکست دادن!
چقدر خوبه دینداری عاقلانه و آگاهانه باشه.متاسفم از اینکه بجای تحقیق و مطالعه حرفهای یه مشت ٱخوند بی سواد و بی تقوی رو تکرار می کنیم.
امیرالمومنین جانم به فداش استاد اساتید علوم غریبه بودن و طلسم صدوده در صدو ده رو ایشون زدن که همه طلسمات قبل از خودشون‌رو باطل کردن.
امیر

    دوشنبه ۳۰ فروردين ۹۵ ۱۱:۵۳

چند راه قطعی و تجربه شده رو میگم.ان شالله مشکل همه دوستان حل بشه.
اگر کسی بتونه دو هفته یا بیشتر در حرم حضرت رضا یا سایر حضرات معصومین صلوات الله علیهم اجمعین بمونه و از صحن مطهر بیرون نیاد هر نوع جادو و طلسمی که داشته باشه باطل میشه.
راه دیگه اینه که چهل شب چهارشنبه متوالی از اذان مغرب تا طلوع آفتاب در مسجد جمکران بمونه.
راه دیگه اینه که یه استاد خوب و با تقوی پیدا کنه و از او بخواد در ساعت سعد و با رعایت آداب و شرایط حرز حضرت ابوالفضل سلام الله علیه رو براش بنویسه.حرز رو بعد از خوندن نماز حاجت و رعایت شرایط لازم به بازوی راست ببنده .هر سحری رو باذن الله باطل می کنه و دیگه هیچ سحری به انسان اثر نمی کنه.

امیر

    دوشنبه ۳۰ فروردين ۹۵ ۱۲:۰۳

راه دیگه اینه که از دفتر حضرت استاد حسن زاده آملی حفظه الله وقت بگیرید.ایشون بعد از چند روز به شما زنگ می زنن و مشکلتون رو با عنایت خدا حل می کنن.
برای اینکه در زمینه سحر و‌جادو سبکتر بشید و مشکلتون زودتر حل بشه سوره فلق رو در رکعت دوم همه نمازها بخونید و در صورت امکان محل زندگی رو عوض کنید.
پیش هر دعانویسی که خواستید برید قبلش از یه استاد صاحب استخاره و صاحب نفس مثل آیت الله گرامی استخاره بگیرید.
آقای شمشیری حفظه الله انسان پاک و وارسته ای هستن.صد صلوات بفرستید و با ایشون تماس بگیرید حتما مشکلتون حل میشه.
زری

    پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۹۵ ۱۵:۲۶

ممنون آقا امیر,من هرچند روز میام به این سایت سر میزنم تا بلکه کسی یه راهنمایی کنه. اینایی که فرمودین خودشون میتونن باطل هم بکنن؟
زری

    پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۹۵ ۱۵:۲۹

شماره هاشون رو چطور میشه پیدا کرد؟
رویا

    جمعه ۱۰ ارديبهشت ۹۵ ۱۱:۴۵

با سلام منم ب سحر و جادو اعتقاد دارم
 اگه حس میکنید تو زندگیتون ب مشکلی بر خوردید ک نمیتونید حل کنید یه چیزی ب اسم سقار یا کلیا هم میگن اونا باسرکه طبیعی بجوشونید وهنگام جوشیدن دعا کنیذ و اون اب رو 4 گوشه خونه بریزید عین اب رو اتیشه
میتونید تو گوگل سرچ کنید
قلیاب وازبین بردن سحر و جادو

hamid

    دوشنبه ۳ خرداد ۹۵ ۰۲:۲۱

خدا هست میبینه
شاید لیاقت حمایت شو ندارم شاید بنده گناه کارشم شاید شکر نعمت ها شو خوب ادا نکردم همیشه علت یک اتفاق نا خوشایند که برام پیش میاد رو از رفتار خودم میدونم
سوسن

    جمعه ۷ خرداد ۹۵ ۱۱:۳۸

سلام الان که این مطلب را مینویسم در خرداد 1395 هستیم و من نوشته های تمامی شما عزیزان را خوندم و باید بگم.ببینید باید بگم حرف های تک تک شما ممکنه در نظر یه نفر قابل قبول باشه ودر نظر بعضی خیر .این که کی درست میگه و کی غلط کسی نمیتونه بگه چون همه ی ما انسانیم و با تدبیرها و نظرات و انتقادهای مختلف زندگی میکنیم . گاهی شده وقتی نظرات هم را میخونید براتون دودلی ایجاد شده باشه اما دنیا پیچیده است و برای همینه که میگن علم انسانها ذره ای از علم خداونده .در اطراف ما امور زیادی وجود داره که ما را به خواسته هامون برسونه ولی باید از بین اون امور درست ها را بپذیریم و بهشون عمل کنیم برای هر کاری باید خوب تامل کنید چون فکر کردن بهتر از هزار سال عبادت کردنه گفته حضرت علی علیه السلام .در اطرافمون یکی با نماز جواب گرفته یکی با سوره های قران یکی از معجزه ی شکر گذاری یکی با تجسم خلاق یکی با به کار بردن عبارتهای تاکیدی که معمولا مسلمانها با نماز اول وقت و روایات و خواص سوره های قرانی و دیگر ادیان با انرژی مثبت و سپاس گذاری در امورشون مثلا حضرت محمد صل الله واله وسلم فرمودند که هر انچه را میخواهی را از طریق شکرگذاری در امور بدست بیاری طوری فکر کن به صورتی که انگار از قبل اتفاق افتاده بخواهید و احساس خوشحالی کنید و سپاسگذار خداوند باشید خداوند ان را به شما میدهد خداوند اون قران را در اختیارمون قرار داده و تورات و انجیل را به دیگر ادیان شاید نگاهی بندازید اروپاییها مثل ایرانی ها نماز اول وقت نمیخونن اما چقدر نعمت و ثروت و هر انچه را که بخوان دارن چون از صمیم قلب از خدا خواستن و باورش دارن یعنی اینکه لیاقت داشتن ارزوهاشون را در خودشون دیدن و به خاطرش در دلشون سپاسگذار هستن از خداوند این ها را گفتم که بگم هر کس در هر دینی در هر کشوری در هر مذهبی فقط خدا خدا میکنن و هر چیزی که سر راهتونه فقط واسطن بسه دفتری بردارید و تمام خواسته هاتونا بنویسید و هدفهای زیبای زندگیتونا که دوست دارید بهشون برسید فرقی نمیکنه هر ارزویی باشه همسر ،شغل حل شدن امور ،سفر .و هر انچه که دوست دارید و در صفحه ای اعتقاداتتون را بنویسید روشون تامل کنید اونا را مقایسه کنید کدومشون بهترن شاید با خودمون بگیم شاید بهتره چند تا روشا به کار ببریم ایا به اینا فکر کردیم شخصیتهای بزرگ ایا همه با جادو به جایی رسیدن مسلما نه مثل انیشتن اون همیشه قدم برمیداشت خدا را شکر میکرد و این طوری اگه طلسمی هم بوده خود به خود به اذن خدا از بین میره پس بیاید تدبر کنید در امور خیر و صلاحتون را از ایزد منان بخواید فرقی نمیکنه چطوری بخواید با نماز اول وقت و روایات و خواص سوره های با سپاس گذاری منظورم اینه که خواسته هاتون را تشخیص بدید و فکر کنید پیشایش اتفاق افتادن و به خاطرشون سپاسگذاری کنید حس خیلی خوبی به ادم میده اگه بیشتر در مورد قانون جذب میخواید بدونید درموردشون کتاب بخونید و توی اینترنت تحقیق کنید من خودم از همش کمک گرفتم هم نماز میخونم هم خواص سوره ها و هم قانون جذب اون وقت انرژیهای مثبت درخودتون ایجاد میکنید ترس و واهمه نداشته باشید به جای این که مدام تکرار کنید طلسم شدید بیاید تکرار کنید سعادتمندید خوشبختید خواسته هاتون را به صورتی که میخواید اتفاق بیفته تجسم کنید نگو نمیتونم تمرین کنید مطمئن باشید که میتونید و اینا را به بچه هامونم اموزش بدیم به اطرافیانمون خانوادمون تا راهشونا پیدا کنن و همه شاد زندگی کنن خانمها و اقایون زندگی قشنگه راهش ارتباط با خداست هر روز با خودتون خلوت کنید در تنهایی با خدای خودتون حرف بزنید و انرژی های منفی حرفهای منفی و نگرشهای منفی را از خودتون دور کنید اون وقت ببینید چه حس خوبی بهتون میده و میبینید یکی یکی ارزوهاتون براورده میشه .موفق باشید .
امیر

    جمعه ۷ خرداد ۹۵ ۱۷:۴۳

بله آقای حسن زاده آملی سحر و جادو رو باطل می کنن
زری

    يكشنبه ۹ خرداد ۹۵ ۱۹:۵۴

ممنون آقا امیر. من هرکاری کردم نتونستم باهاشون صحبت کنم متاسفانه,جواب نمیدادن,خیلی دیر جواب میدین شمام 🙁 من واقعا به کمک نیاز دارم. غیر دفترشون شماره دیگه ای نیست؟
امیر

    جمعه ۱۴ خرداد ۹۵ ۱۵:۰۷

 می تونید به نیت باطل السحر جلوی درب ورودی منزل ( داخل کوچه و خیابان ) مدفوع سگ رو بسوزونید .ولی مراقب باشید داخل منزل نره چون اون دود هم نجس هست و باعث سنگینی و بی احترامی به قرآن که داخل منزل هست میشه .این کار رو بیرون منزل جلوی درب ورودی انجام بدید .یا اینکه دختر نابالغی که همخون شما باشه دقیقا در محل ورودی درب منزل یعنی همونجایی که در باز و بسته میشه ادرار کنه و شما بلافاصله باپای برهنه از روی اون ادرار رد بشید و پاتون خیس بشه.و موقعی هم که این کار رو می کنید هم شما و هم اون دختر نیتتون باطل کردن سحر و جادو و دفع همه نحوستها باشه و بگید : هر کی کرد عاطل من کردم باطل.
علی

    سه شنبه ۲۵ خرداد ۹۵ ۱۷:۴۲

با سلام جالبه دنبال یه مطلب می گشتم سر از اینجا درآوردم تمامی کامنت های شمارو خوندم واقعا انسان موجودی شگفت انگیز و بسیار غیر قابل پیش بینی هست این همه نظر این همه عقاید هر کسی به نحوی درست گفته ولی من هم دنبال یه چیزی هستم مادلین شعور کیهانی دیگه چیه تحقیق کردم اینم یه دنیای دیگه هست و ما هر روز وارد یه علم و قدرت جدیدتر می شویم که تمامی این کارها که مثلا شکستن طلسم این حرفها را عامل مشکلات آدمی میدونه من اعتقاد دارم فقط خداوند متعال بالاترین قدرت هست اگر واقعا با چشم بینا به تمامی پدیده های جهان عمیق نگاه کنیم فقط کافیه به آفرینش اعضای بدن خود نگاه کنید آیا عظمت درک نمی کنید خب توکل بر خدا یعنی فقط مدد از خودش باید معنی توکل درک کتی آگه مشکلی برات تک تک ما پیش نیاد که توکل مفهومی پیدا نمی کنه با تشکر از دوستان
احمدستوده

    جمعه ۴ تیر ۹۵ ۰۱:۱۲

جوابت آزادی شیطانه
رویا

    جمعه ۱۱ تیر ۹۵ ۱۳:۰۱

سلام وای خیلی وقت بودمیخاستم بدونم واقعاطلسم وجادو،حقیقته یانه،تاالان!!واقعاحقیقت داره!من یه سال هست نامزدم ،من ونامزدم عاشقانه همدیگررودوست داریم ولی من زیاداذیتش میکنم یعنی صبح آشتی میکنیم وشب دوباره قهرمیکنیم وهمش هم بهش میگم طلاق میخام دوستت ندارم وازت بدم میادوفحش های رکیک بهش میگم یعنی توی عمرم فحش ندادم خواهرام فحش میدادن میگفتم حیف دهن خوشگلت نیس که فحش میدی حالاچی شده من اینجوری شدم و…ونامزدمم هیچی بهم نمیگه وهمشم بخاطرچیزای الکی قهرمیکنم واون حرفارومیزنم تادیروز،خودمم زن شدم ولی بازبهش میگفتم طلاقم بده کسی هم نه ازخانواده من نه اون نمیدونستن که ماهمش قهریم چون من یه دختربشاشم وکسی متوجه ناراحتی من نمیشه واونم سرکاروبعدم پسره دیگه توی کوچه ها….خلاصه دیروزنامزدم گف که یه زن جادوگراومده بود،دم خونمونوآب میخاست وآوردیمش خونه وآب دادیم تانامزدم رودیده گفته که توبانامزدت مشکل داری اگه عروسی کنین بیارینش اون بازطلاق میگیره و…مامان وباباش تعجب کردن گفتن دروغ میگی ایناخیلی خوبن و…ولی نامزدم گفته راس میگه مامان،ماخیلی اختلاف داریم واون همش طلاق میخادیعنی من هرهفته دوسه باربهش میگفتم الان.یه هفته ازاین موضوع میگذره ونامزدم صدتومن داده سحرروباطل کرده والان من درتعجبم چرابه نامزدم فحشهای رکیک میدادم اونموقع به روی خودم نمیاوردم میگفتم باباوللش گمشه طلاقم  رومیگیرم وتمام میشه ولی الان خجالت میکشم به صورتش نگاه کنم خودتون قضاوت کنین!!خودمم بهش اعتقادندارم ولی…..!!خواهش میکنم نظربدین!!من خودمم همش بهش میگفتم عزیزم من اینجوری نبودم نمیدونم چم شده توبه بزرگواری ات ببخش.یعنی غرورم روتوی این یه سال له شدبخاطراینکه زیادمعذرت خاستم ازنامزدم ونمیدونم من بعدچجوری سرمیکنیم وآیندمون چجوری پیش میره ولی واقعادست خودم نبودنامزدم روعروسک خودم کردم فقط اس بهش میدادم ناراحت بشه وحالامیخام فقط بدونم چرا!!تصورمن درموردسحروجادوتخیلات بودواصلاباورم نشده ونمیشه ولی قضیه منوونامزدم چی من کاملافرق کردم این چی!!
رویا

    جمعه ۱۱ تیر ۹۵ ۱۳:۰۲

سلام وای خیلی وقت بودمیخاستم بدونم واقعاطلسم وجادو،حقیقته یانه،تاالان!!واقعاحقیقت داره!من یه سال هست نامزدم ،من ونامزدم عاشقانه همدیگررودوست داریم ولی من زیاداذیتش میکنم یعنی صبح آشتی میکنیم وشب دوباره قهرمیکنیم وهمش هم بهش میگم طلاق میخام دوستت ندارم وازت بدم میادوفحش های رکیک بهش میگم یعنی توی عمرم فحش ندادم خواهرام فحش میدادن میگفتم حیف دهن خوشگلت نیس که فحش میدی حالاچی شده من اینجوری شدم و…ونامزدمم هیچی بهم نمیگه وهمشم بخاطرچیزای الکی قهرمیکنم واون حرفارومیزنم تادیروز،خودمم زن شدم ولی بازبهش میگفتم طلاقم بده کسی هم نه ازخانواده من نه اون نمیدونستن که ماهمش قهریم چون من یه دختربشاشم وکسی متوجه ناراحتی من نمیشه واونم سرکاروبعدم پسره دیگه توی کوچه ها….خلاصه دیروزنامزدم گف که یه زن جادوگراومده بود،دم خونمونوآب میخاست وآوردیمش خونه وآب دادیم تانامزدم رودیده گفته که توبانامزدت مشکل داری اگه عروسی کنین بیارینش اون بازطلاق میگیره و…مامان وباباش تعجب کردن گفتن دروغ میگی ایناخیلی خوبن و…ولی نامزدم گفته راس میگه مامان،ماخیلی اختلاف داریم واون همش طلاق میخادیعنی من هرهفته دوسه باربهش میگفتم الان.یه هفته ازاین موضوع میگذره ونامزدم صدتومن داده سحرروباطل کرده والان من درتعجبم چرابه نامزدم فحشهای رکیک میدادم اونموقع به روی خودم نمیاوردم میگفتم باباوللش گمشه طلاقم  رومیگیرم وتمام میشه ولی الان خجالت میکشم به صورتش نگاه کنم خودتون قضاوت کنین!!خودمم بهش اعتقادندارم ولی…..!!خواهش میکنم نظربدین!!من خودمم همش بهش میگفتم عزیزم من اینجوری نبودم نمیدونم چم شده توبه بزرگواری ات ببخش.یعنی غرورم روتوی این یه سال له شدبخاطراینکه زیادمعذرت خاستم ازنامزدم ونمیدونم من بعدچجوری سرمیکنیم وآیندمون چجوری پیش میره ولی واقعادست خودم نبودنامزدم روعروسک خودم کردم فقط اس بهش میدادم ناراحت بشه وحالامیخام فقط بدونم چرا!!تصورمن درموردسحروجادوتخیلات بودواصلاباورم نشده ونمیشه ولی قضیه منوونامزدم چی من کاملافرق کردم این چی!!
محمد

    جمعه ۱۱ تیر ۹۵ ۱۴:۵۸

سلام.خواهرم.اگه.میشه.ادرس.اون.فرد.که..تو.کارباطل.کردن.طلسمه.رو برام.بفرست.تو.روبه.حق. حضرت.زهرا…
بهار

    يكشنبه ۳ مرداد ۹۵ ۱۶:۵۹

سلام…یسول دارم…من قرار بوود با یه پسری ازدواج کنم.اویل یکم مشکل داشتیم تا وفتی من رفتم پیش دعانویس یهم یسری دعا داد اونترو انجام دادم اومدن خاستگاریم بعد یمدت گذشت قرار شد نامزد کنیم الان که میخایم نامزد کنیم پسره کشیده کنار و یهو میگه که نمیتونه خرج زندگی بده و الان بروش زوده..منم به همون دعا نویسه گفتم برام نگااه کرد و گفت که این پسر دلش یجا دیگه گیر کرده گفتم چیکار کنم گفت یدعا برات مینویسم بیا بگیر..بعد که رفتم گرفتم ازش دیدم چندتا دعاس که رو کاغذ نوشته شده و یه تیکه لوح برنجی که دستورالعملش روش نوشته بود وقتی تو حمومی بندازش تو یه ظرف که دو لیتر اب داره و آب اون ظرفو بریز رو خودت..اینارو داده که نظده پسره عوض بشه آخه دقیقن همون شبی که قرار بود انگشتر بیارن پشیمون شدن ماهم تموم کارامونو  برا عقد کرده بودیم..حالا میخوام بدونم کی میدونه این لوح برنجی برا چه کاری بوده بمن داده؟؟؟روی لوح برنجی عکس یه زن و یه ماهی حک شده..اگه میدونید لطفا جواب بدید به ایمیلم منتظرم.
نام

    چهارشنبه ۶ مرداد ۹۵ ۱۴:۳۸

اگرکسی ایمان کافی وخالصانه و نمازش راهمیشه اول وقت به جاآوردخداونداوراازتمام بدی هاومشکلات دورمیکند.وغیراین باشدحتمابه رابطه تان باخداشک کنیدنه به باطل کردن طلسم.نمازراهمیشه اول وقت بخوانیدتااوهم شمارااول وقت یادکند.هرمرحله اززندگی امتحان الهی است شایداین کارهم امتحان است تاخداببیندشمابه اوتوسل میکنیدیابه دشمنش شیطان واجنه برای رهایی.
نام

    چهارشنبه ۶ مرداد ۹۵ ۲۱:۵۶

یکی ازشاگردان مرحوم شیخ رجبعلی خیاط می گفت:بعدازفوت مرحوم شیخ ایشان رادرخواب دیدم ازاوسوال کردم درچه حالی گفت فلانی من ضررکردم!باتعجب گفتم:توضررکردی چرا؟فرمود:زیراخیلی ازبلاهاکه برمن نازل میشدباتوسل آن هارادفع می کردم ای کاش حرفی نمی زدم چون الان می بینم برای آن هایی که دردنیابلاهاراتحمل می کننددراین جاچه پاداشی می دهند.
همه گرفتاریها وبلاهارو طلسم ندانید.باتوکل به او وخواندن یاداشتن سوره آیه الکرسی همراه خودتان همیشه اورابه یادداشته باشیدمطمعن باشیدهیچ طلسم  وزخم چشم به شمااسیب نمی رساند.ایمان داشته باشیدبه این که اگرنمازاول وقت رابخوانیدبه واسطه آن همه مشکلات حل می شوند.

تنا

    سه شنبه ۱۲ مرداد ۹۵ ۰۵:۳۳

سلام دوستان
این مسایل واقعیت داره ه من راهی بلدم که طلسم باطل کنید اما چون نوشتش فارسی نیس نمیدونم چجوری نشونتون بدم اون متنو
امیر

    پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵ ۰۱:۱۰

داخل حمام  یک نقطه مشخص رو در نظر بگیرید.از اون نقطه شروع کنید ادرار کردن و به دور خودتون بجرخید تا به همون نقطه اول برسید .زمانی که این کار رو انجام میدید این جمله رو بگید که  «هر کی کرد  عاطل من کردم باطل ».ان شالله هر سحر و جادویی داشته باشید برطرف میشه.
ایمان

    جمعه ۲۲ مرداد ۹۵ ۱۷:۰۸

زندگی کوتاه هست، و حل موانع، از جمله سحر، از وظایف هر آدمی هست که تصمیم داره از این دنیا و آخرتش محافظت بکنه. از اونجایی میگم این وظیفه آدم هست که در قنوت می گیم: ربنا اتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخره حسنه و قنا عذاب النار.

تا اونجا که من از سرنوشت های واقعی شرح داده شده فهمیدم گویی منبع گره ها سه چیز هست: خواست خداوند برای اون بنده، خطاهای خود شخص، و سحر.

در دو مورد اول گرفتاری ها تدریجی هستند و دارای نظم و ترتیب معقول. این گرفتاریها با صبر، استغفار، تلاش، دعا و ذکر، و استفاده از خرد و عقل قابل حل یا پذیرش اند. پس اگر گرفتاریهایی با روند تدریجی (و نه ناگهانی) ظاهر شد، درهایی بسته شد ولی در کنارِ اون دری باز شد، اینها نشانه این هست که به سختی های معمول زندگی هر بنده ای دچار شدیم.

در مورد سحرشدگی، ولی گرفتاری از لحاظ زمان بندی و شدّت دارای روندِ غیرطبیعی و نامعقول هست. راه درمان هم از سمتِ خداوندِ مهربان برای بندگانش باز گذاشته شده. یا میشه شخصاً با دعاها و تمنا اقدام کرد، یا اگر نیازمند کمک بودید با توکل بر خداوند میشه از یک عالم کمک گرفت. در نهایت، حل مشکلات از وظایف انسان هست و در استفاده از وسایل پاک و مجاز برای حل هر چه سریعتر مشکل جای هیچ شکی نیست. اگر مشکلتون رو شناسایی کردید (اطمینان دارید که سحری در کار هست) و راهش رو در کمک گرفتن مشروع از دیگری میدونید (یعنی از بنده ای که سحر شما رو باطل کنه)، درنگ کردن بی معنی هست. چرا نباید این آلودگی رو از خودتون پاک نکنید وقتیکه راه مشروعی هست؟

به عنوان یک توصیه کلی، تا ممکن هست، در اوقات استراحت و بیکاری یا حتی در موقع دراز کشیدن تا قبل از به خواب رفتن – بعد از اینکه انشالله سحر بدتون رو باطل کردید – زیر لب یا حتی در دل تون “شکر خدا” (الحمدلله) رو بگید تا از امیدِ محبّتش دلگرم بشید. همه اراده ها تحت و مطیعِ اراده خداست؛ تا زمانیکه بنده اش هستید از هیچ چیز نترسید. یک روز به همه حسابها رسیدگی خواهد شد.

قل اعوذ برب الفلق؛ من شرّ ما خلق
والله العالم
ع ر

    پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ ۰۹:۳۲

سلام من اوایل اعتقاد به این چیزا نداشتم.یه دختر خیلی اروم و شاد بودم که همه دوستم داشتن.شاید سالی 1 بار سرما میخوردم .تا 9 سال پیش ازدواج کردم عاشق همسرم بودم. از وقتی رفتم خونم مریضی هام شروع شد هر دفعه یه جام دچار مشکل میشد و از لحاظ روانی بهم ریختم همسرم عالیه من داغونم یه دفعه بهم میریزم. هر جا دکتر میرم سالمه سالمم همه میگن ماله اعصابته.شوهرم اهل هیچی نیست از همه لحاظ زندگیم کارم تحصیلات عالیه ام ولی نا آرومم تا چند جا سر کتاب از کردم گفتن از بعد از ازدواجت بستنت دائم با شوهرم دعوا راه می اندازم خلاصه بگم داغون شدم 2 سال پیش تو بارداری بچم تو 8 ماهگی تو شکمم مرد. واقعا نمیدونهم چه کنک دکتر اعصاب زیاد رفتم ولی نمیدونم چمه نمیدونم باید چجوری خوب بشم.ای چیزا واقعا هست.
شبنم33

    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ ۱۶:۵۴

کاملا درک میکنم نویسنده سوال چی میگه چون برای منم اتفاق افتاد
بهیچ وجه اعتقاد نداشتم و مدام میگفتم اگه خدا نخواد برگ از درخت نمیفته
تا اینکه بهم ثابت شد
فقط خدا میدونه این سالها چی کشیدیم
مدام ذهنم مشغوله چرا خدا گذاشت همچین اتفاق و پشتش اتفاقای بد دیگه برامون بیفته
قلبم پر از نفرت شده کاش میشد انتقام بگیرم تا قیامت نمیبخشمشون!!! احساس میکنم دیگه همه چی برام دیر شده
با قلبم نمیدونم چیکار کنم
شادان

    يكشنبه ۱۴ شهریور ۹۵ ۱۷:۰۵

من از 18 سالگی بم گفتن سحر داری. حالا 34 سالمه و چند بار نامزدی به هم خورده داشتم و ازدواج کردم الان دارم طلاق میگیرم. هی نشستم تمام این سالها قرآن خوندم و ذکر گفتم و صدقه دادم و ….. هر چی هرکس در زمینه مذهبی گفته بود انجام دادم. اما خانما آقایون راهش این نیست. اینکه برای حل مشکلتون دنبال وسیله باشید نه شرک و نه کفر و نه گناه. با دعا کردن میتونید بیماریاتونو خوب کنید و پیش دکتر نرید بگید من میخوام خدا خودش بیماریمو خوب کنه ؟؟؟
باید برسد پیش کسی که 1 در این علوم استاد باشه و 2 آدم خیرخواه و انسانی باشه. که متاسفانه عده اینا که هم استاد باشن و هم آدم حسابی باشن خیلی کمه و در این زمینه کلاه بردار و تجاوزگر و شیطان صفت زیاده، پس برای این کار به فراد مطمئن و معتبر و زیر نظر خانواده و همراه مردی که محرمتون باشه مثل پدر یا برادرتون رجوع کنید. اما هرگز دست رو دست نذاربد تا خدا مشکلاتتونو حل کنه در حالیکه وسیلشو باید پیدا کنید.
تجربه

    شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ ۰۹:۴۰

خدا با رحمتش جلوی خیلی از آسیب های سحر رو میگیره که خودتونم بی خبرین.
و بخاطر تحمل سختی هاش برای بنده هاش اجر و ثواب مینویسه
هر  اتفاقی افتاد نباید از رحمتش ناامید بود.
دستورات معصومین برای ابطال سحر خصوصا (غسل ابطال سحر،همراه داشتن همیشگی قران ،دو تا چله ختم سوره جن همراه با 7 تا زلزال و …)رو انجام بدین.اگر سبکی افتاد و دایمی بود باذن خدا باطل شد
اگر بعد مدتی خدای نکرده دوباره حس کردین برگشته باید پیش شخص مومنی برای ابطال سحر برین که علما هم جایز می دونن و راه حل شرعی داره.
فقط راه های مشروع و قرانی مبادا سراغ تصویر و نوشته های طلسم و … برین حتی اگر بهشون نگاه هم بکنین ممکنه روی شما اثر بزاره(توضیحات محققین حوزه علمیه در زمینه سحر تو اینترنت بخونین و زیاد وارد این قضایا نشین)
کسی هم که برای کسی سحر میگیره گره میندازه خودش از رحمت خدا دور میشه .

خدا نخواست

    سه شنبه ۲۳ شهریور ۹۵ ۲۱:۴۷

من الان 32سالمه در گذشته بارها به خانوادم گفتن شما طلسم دارین باور نکردیم
امسال اقدام کردیم برای باز کردن طلسم… نمیدونم دیگه سنم بالا رفته وقتی بیاد میارم اینهمه سال چی کشیدم دیگه هیچ شوق و امیدی به زندگی ندارم .
پسرای همسن و سالمم اونقد طماعن با دخترای بیست ساله ازدواج میکنن
تصور این زندگی تو تنهایی یا ازدواج با یک پیرمرد داره منو نابود میکنه… واقعا اون کسی که برای منو خانوادم از سر حسادت اینهمه بدبختی خواست نمیبخشم … کاش میشد به عقب برگشت هر چند میدونم اگر خدا میخواست زودتر از اینا راه باز کردن طلسم برامون اسون میکرد
بخاطر اعتقاداتی که به خدا داشتیم باور نمیکردیم طلسم واقعیت داشته باشه
الان چوب خوش بینی و اعتمادم بخدا رو خوردم
هیچکسی رو نمیبخشم هیچکسی روووو

می

    يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵ ۲۱:۵۹

یکسر به کانال گره گشایی با ایات نور بزنین و دستورات قرانی ابطال سحر رو بخونین خیلی اسون و مجربه… یا کامل باطل میشه یا برای مدتی سبکی می افته تو کارهاتون که اونوقت بعدش حتما برای ابطال اقدام کنین.
خدا نگذره از اونایی که برای زندگی من و خانوادم بد بختی و گره خواستن … واقعا نمیبخشم
گاهی اه میکشم ولی چه فایده عمر رفته من برنمیگرده اون ادم هم بدبخت تر بشه یا نشه چه فرقی بحال من داره.
میدونم خدا جای حق نشسته ولی کاش دل منم قرص کنه آروم کنه.
می

    يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵ ۲۲:۲۶

حتما برای ابطال سحر و طلسم پیش آدم مومن برین که خدای نکرده چیز خلاف شرع نخواد ازتون.چون طلسم به اذن خدا باز میشه مثل بیماری که با دارو درمان میشه بهترین نسخه رو دکتر باسواد دلسوز و باتجربه میده.اونم نسخه های قرانی و زحمتهای خودشو داره.
تا اون موقع به نیت باطل کردن سحر و توفیق از خدا تا میتونین استغفار کنین
معوذتین هر شب چهل بار بهمراه سوره حمد تلاوت کنید.
هر شب سوره جن با زالزال تلاوت کنید .نمازهاتونو بخونین مخصوصا نماز جعفر طیار و نماز آقا امام زمان به نیت حاجتتون.
تمام این مدت ناامید نباشین زیاد الحمد الله بگین.
هر دعایی هم که دارین ریز ریز کنین تو اب روان بریزین ممکنه دعاها ادرسهای اشتباهب توشون نوشته باشه یا ادابش رعایت نشده باشه باعث سنگینیتون شده باشه.ایشالا خدا راه ابطالش براتون باز کنه

رفیق

    جمعه ۲ مهر ۹۵ ۱۹:۱۰

سلام.دقیقا جوابتو از همون چیز میگیری که بهش پایبندی و این عین حقیقته : “(( خداوند: هر بنده ای از بندگانم بجای پناه بردن به دیگری با نیت خالص به من پناه آورد از کارش چاره جویی میکنم، گرچه آسمان ها و زمین و هر آنچه در آنهاست علیه او توطئه کنند )) صلح کن با اتفاقاتی که برات میفته(حتی اتفاقات بظاهر بد و رنج اور) گارد نگیر و فقط ارامشتو  حفظ کن . یک چیز بهتر در انتظارته. اروم و صبور باش. …میگن اگر حرف نزنی میتونی بشنوی طرف مقابلت چی میگه. پس دیگه. کمترحرف بزن. بیشتر گوش کن تا صدای خدارو بشنوی. خیلی زود میرسی. برنامه های زندگیتو اروم اروم پیش ببر. تو مسیرت یه چیز خوب و بزرگ انتظارتو میکشه. خیلی بهترازونیکه میخوای. طعمشو هم تو این دنیا و هم در اخرت میچشی . بخاطرش همیشه شاکر خدا باش..التماس دعا.
سید اولادپیغمبر

    سه شنبه ۱۳ مهر ۹۵ ۱۸:۱۹

سلام عزیزان

مرتضی

    شنبه ۲۴ مهر ۹۵ ۱۹:۳۸

طلسم یا جادو شدن خودش یکی از امتحانات الهی برای بنده اش هست که گاها منجر به نزدیک تر شدن فرد به خداوند می گردد. طلسم یا سحر شدن یک نوع بیماریست و در حالی که شما در بیماری به سر می برید هر چه قدر صبورتر باشید و در مقابل توطئه ها یا وسوسه های این شیاطین یا اجنه کافر یا به عبارتی موجودات غیر ارگانیک که وارد بدنتان شده اند مقاوم تر باشید. فرشتگان الهی برایتان ثواب می نویسند. داستان ایوب نبی ع را حتما مطالعه بفرمایید. حتی پیامبر اکرم ص بهترین خلق خدا نیز توسط یک زن و مرد یهودی جادو شد. اینم برید در موردش بخونید که چطور پیامبر درمان شد. در واقع خدا اگر بیماری را برای بندگانش قرار می دهد راه درمانش را هم نشان داده است که یا به وسیله یک طبیب یا همون طلسم شکن درمان شوید یا با توسل به اهل بیت و راهکارهای قرآنی که خودش توسط معصومینش بیان کرده خودتان را درمان کنید.(البته به شرط ایمان و تقوای کامل)
واقعیت این است که وقتی برای یک فرد دعا می نویسند و او را طلسم می کنند. موجودات غیر ارگانیک از جمله شیاطین و اجنه کافر قدرت نفوذ در بدن شما را پیدا کرده و القاعاتی درون مغزتان می کنند که منجر به ارتکاب گناه، بی حرمتی کردن ، اسکیزوفرنی و … می شوند.
فرد سحر شده خستگی و خمولی بیش از حد احساس می کند و تمرکزش دائما به هم می ریزد و ذهنش ناخودآگاه به جاهای دیگه می رود و نمی توان ذهن خود را کنترل کند. بروز بیماری در فرد طلسم شده بدون هیچ علت خارجی از نشانه های سحر شدن است. احساس داغی غیر عادی در نزدیکی سطح پوست. سر و صدای غیر عادی در اطراف فرد سحر شده مثل صدای تق تق از دیوار یا تلویزیون یا یخچال یا مبل و … . همه و همه از آثار سحر شدن است. در موارد شدید ممکن است متوجه یک سایه سیاه شده باشید که در اطراف شما به این ور و آن ور می جهد. علائم سحر شدن را حتما راجع بهش تحقیق کنید و اگر نشانه های طلسم برای شما هم اتفاق افتاده حتما در اسرع وقت به ابطال طلسم با رجوع به کارشناس علوم غریبه(طلسم شکن) یا راهکارهای قرآنی و دعاهای منسوب به معصومین خودتان را ازین مهلکه نجات دهید.
راضی

    سه شنبه ۲۷ مهر ۹۵ ۲۱:۵۶

سلام .واقعا مطلبی که این خانم گذاشتن جالب بود و من که چند وقته همین سوالا ذهنم رو مشغول کرده و برای همین خواستم مقاله ای با این موضوع بنویسم.
لطفا اگه کسی اطلاعات یا منبع معتبری داره بهم بگه
امیر

    جمعه ۱۹ آذر ۹۵ ۰۰:۰۹

یکی از اساتید بزرگوار برای رضای خدا زحمت بسیار زیادی کشیدند و یک باطل السحر بسیار قوی تهیه کردن.باید هر روز تا هفت روز یا در صورت نیاز چهل روزاین آب خورده بشه و دست و صورت شسته بشه و به لباسها و گوشه های منزل پا شیده بشه.مدیر سایت پیشنهاد بدن چطوری این رو بدست دوستان برسونیم.
رضا

    چهارشنبه ۸ دی ۹۵ ۱۱:۱۸

سلام دوست عزیز   و هر کسی که پیام من رو میبینه  من کاملا و از ته دل به وجود خدا اعتقاد دارم و  هرگز از یاد خدا قافل نیستم  .  اما مدتی میشه احساس میکنم  کسانی از حسادت گره در زندگیم انداختند و    داعم بدشانسی     خیلی دلم میخواد برم پیش کسی و دلیلش رو بدونم  سر کتاب یا هر  کسی که بتونه مشکلم رو حل کنه  .  لطفا شخصی رو به من معرفی کنید .  ممنون  به امید خدا
حدیثه نازی

    دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ ۱۱:۱۶

سلام
برای برادرم 6 ساله طلسم نوشتن
هر جا رفتیم میگن در قبرستان دفن کردن
کارش بسته هست
همه چیزش از دست داده
همسرش رهاش کرده
معتاد شده به شیشه
افسردگی شدید پیداکرده
و چندبار خودکشی کرده
حالم خیلییییییی بده فقط از خدا میخوام خودش کمکش کنه و لعنت برکسی که با برادر 30 ساله من اینکارو کرده
اگه کسی رو میشناسین که میتونه طلسمش باطل کنه
خواهشششش میکنم بگین

آدرس طلسم شکن رو هم اینجا قرار بدید لطفا

    پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵ ۱۱:۰۸

با سلام به همه
لطفا کسی که تجربه شکستن طلسمش رو داره ، مثل خود نویسنده سوال ، آدرس طلسم شکن رو بگذاره
بهش خیلی نیاز هست

منبع : http://khbartar.blog.ir/post/3811/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D9%88-%D8%B7%D9%84%D8%B3%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86

درباره ی admin

4 دیدگاه

  1. یاقاضی الحاجات

    باسلام
    دوستان عزیز طلسم جادو وهمه مطالب راجع به اینها حقیقت داره ومتاسفانه برخی افراد تواین زمینه استفادهای مالی زیادی میبرن وتوسط موکل به یک سری کارهای زشت وناپسند دست میزنن البته توسط موکل شیطانی باید بگم ما دونوع موکل داریم الهی که فقط امامان ومعصومین دراختیار دارند وشیطانی که همون جن ها هستن وارتباط برقرار کردن با هاشون خیلی راحته فقط کافیه منکر خدا قران وخیلی چیزها که من اسم نمیبرم ویک سری اعمال خیلی راحت وبعد که تسخیر میشن ازشون توکارهای خیلی زشت استفاده میکنند عزیزان اعتقاد بخدا خیلی خوبه اما اگه کسی واقعا طلسم شده باشه باید باطلش کنه……..

  2. جوانی با دلی پیر

    دوستانی که در مورد طلسم و دعا اعتقاد ندارن لطف کنید یه دلیل منطقی برا این مشکل من بگید
    نزدیک به 6ساله که نامزد دارم و طول این 6سال بارها بوده قصد داشتیم عقد یا ازدواج کنیم که دقیقا یکی دو روز قبل اینکه روز عقد برسه یکی از فامیلا طرف یا خودم فوت میکنن بعد میذاریم این جریان بگذره یه دفعه دقیقا یکی دو روز قبل عقد باز یه اتفاقی میوفته بازم نمیشه یا یه جوری اتفاق میوفته که با تموم شدن و پشت سر گذاشتن اون اتفاق میوفته تو عاشورا یا صفر خلاصه سرتونو درد نیارم 6ساله این جریان من اینجوره اول گفتم پناه میبرم به درگاه خود خدا چون کسی بالاتر از خودش نی بعد چند سال گفتن برو پیش کسی که طلسم کنه شاید طلسم شده باشی خیلی جاها رفتم همه میگفتن طلسم شدی باید باطل بشن هر کاری گفتن انجام دادم ولی باز همون اشو همون کاسه شما بگید ایا واقعا این جریان با عقل جور درمیاد که عادی باشه ایا کسی دیدید6سال فقط نامزد باشه کسای که شاید تجربه کرده باشن شاید بفهمن من چی میگم باز هم با این حال گفتم خدایا 6سال صبر کردم اشکال نداره تا هر وقتم خودت بگی میمونم شاید حکمتی توش باشه دوستان اگه کسی راهی چیزی مد نظرش بود برا مشکلم ممنون میشم کمک کنید
    یا حق.

  3. با سلام….من به شخصه به تمامی این موارد اعتقاد راسخ دارم و الان چند ساله که بدجوری درگیرشم،حالا به چه شکلی بماند.حقیقتا هم به استاد بابایی بزرگ در این زمینه اعتماد دارم.ممنون

  4. در مجلاتي خوندم که برخي کشور ها در حال بررسي اين موضوع هستند که جن را تبديل به ماده کنند ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *