خانه / اخبار حوادث روز / فوری : رزمایش و مانور مشترک آمریکا انگلیس فرانسه در خلیج فارس برای جنگ با ایران

فوری : رزمایش و مانور مشترک آمریکا انگلیس فرانسه در خلیج فارس برای جنگ با ایران

ارتش انگلیس با ناوهای جنگی فرانسه و امریکا در روزهای آینده در خلیج فارس تقابل و جنگ با ایران را شبیه سازی می کنند  .

پایگاه «میدل‌ایست‌آی» نوشته است رزم ناو های 3کشور فرانسه آمریکا انگلیس در این رزمایش مقالبه با ایران را شبیه‌ سازی خواهند کرد.

برنامه‌ریزی برای برگزاری این رزمایش موسوم به «سه‌گانه‌های متحد» که قرار است هفته آینده برگزار شود از چند وقت پیش در جریان بوده است.

نیروی دریایی ارتش سلطنتی انگلیس رهبری یک رزمایش نظامی با مشارکت ناوهای جنگی فرانسه و آمریکا در هفته آینده را به عهده خواهد داشت. … نیروی دریایی ارتش سلطنتی انگلیس رهبری یک رزمایش نظامی با مشارکت ناوهای جنگی فرانسه و آمریکا در هفته آینده را به عهده خواهد داشت. … تفنگداران نیروی دریایی انگلیس و کویت رزمایش مشترکی را در یکی از جزیره‌های این کشور در شمال خلیج فارس به اجرا گذاشتند.
تفنگداران نیروی دریایی انگلیس با پیوستن به همتایان کویتی خود عملیات مشترکی را در خلیج فارس به اجرا گذاشتند. … گروهی از تفنگداران دریایی کره جنوبی و آمریکا اقدام به برگزاری یک تمرین مشترک در منطقه برفی پیونگ چانگ در 180 کیلومتری سئول پایتخت کره کردند. … تفنگداران نیروی دریایی انگلیس و کویت رزمایش مشترکی را در یکی از جزیره‌های این کشور در شمال خلیج فارس به اجرا گذاشتند.
رزمایش زمستانی مشترک آمریکا و کره جنوبی … نیروهای هوایی کره جنوبی و آمریکا رزمایشی را برای مدت دو هفته در شبه جزیره آغاز کرده اند که هدف از آن بالا بردن توان نظامی دو کشور در صورت… … پکن – ایرنا – ‌نیروهای هوایی کره جنوبی و آمریکا رزمایشی را برای مدت دو هفته در شبه جزیره آغاز کرده اند که هدف از آن بالا بردن توان نظامی… … رییس‌جمهوری جدید آمریکا یک تاجر را برای فرماندهی نیروی دریایی این کشور انتخاب کرد. … رئیس جمهور آمریکا یک بازرگان و افسر سابق اطلاعاتی ارتش این کشور را برای فعالیت به عنوان «۷۶ اُمین وزیر نیروی دریایی» معرفی کرد.

رئیس جمهور آمریکا یک بازرگان و افسر سابق اطلاعاتی ارتش این کشور را برای فعالیت به عنوان «۷۶ اُمین وزیر نیروی دریایی» معرفی کرد. … تهران – ایرنا – «مارین لو پن» رئیس حزب راست افراطی مخالف اتحادیه اروپا و مهاجرت جبهه ملی (اف ان) فرانسه روز شنبه از رای دهندگان اروپایی خواست که در… … پایگاه «نشنال ریویو» در گزارشی ایران، روسیه و چین را به عنوان سه چالش خارجی مهم برای دولت ترامپ عنوان کرده است. … دهلی نو-ایرنا- مقامات دفاعی هند می گویند دهلی نو از برگزاری رزمایش مشترک نپال با رقیب منطقه ای این کشور (چین ) در ماه آینده میلادی نگران است . … همزمان با تاکیدهای ژاپن برای مالکیت بر جزایر کوریل جنوبی در اقیانوس آرام که در اختیار روسیه است، دو کشور با هدف کاهش تنش ها رزمایش دریایی مشترکی را در… … مسکو – ایرنا – همزمان با تاکیدهای ژاپن برای مالکیت بر جزایر کوریل جنوبی در اقیانوس آرام که در اختیار روسیه است، دو کشور با هدف کاهش تنش ها رزمایش… … فرمانده نیروی زمینی سپاه خبر داد: رزمایش امام علی (ع) قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه از روز سه‌شنبه، 4 بهمن ماه آغاز شده و به مدت 4 روز در غرب کشور برگزار می‌شود … رزمایش نیروی زمینی سپاه در غرب کشور … رزمایش پدافند غیر عامل به منظور افزایش توان نیروهای کارگر در روز چهارشنبه ششم بهمن در منطقه جرقویه سفلی برگزار می شود. … فرمانده نیروی زمینی سپاه از آغاز رزمایش امام علی (ع) با محوریت قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در غرب کشور خبر داد. … نیروی دریایی و گارد دفاع ساحلی یمن به عربستان سعودی درمورد استفاده از گذرگاه بین المللی برای بمباران اهداف شهری هشدار داد. … سفیر ایران در فرانسه گفت: شرکت بیمه کوفاس آماده همکاری و پوشش قراردادهای شرکتهای فرانسوی با ایران است، اما احتیاط و نگرانی بانکهای بزرگ فرانسه از مجازات‌های احتمالی آمریکا مانع… … ساعت24-سردار امیرعلی حاجی‌زاده از برگزاری رزمایش بزرگ پدافند هوایی نیروی هوا فضای سپاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد. … رزمایش امام علی(ع) در منطقه عمومی قصرشیرین و با محوریت قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. … فرمانده قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه درباره اهداف رزمایش امام علی(ع) گفت: ارتقا توان رزم و آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از اهداف برگزاری رزمایش امام علی(ع) است. …
– رزمایش مشترک نیروی دریایی فرانسه انگلیس آمریکا
شبیه سازی تقابل با ایران در رزمایش مشترک نیروی دریایی فرانسه انگلیس آمریکا
– رزمایش مشترک انگلیس و کویت در خلیج فارس
– تمرین مشترک تفنگداران دریایی انگلیس و کویت در خلیج فارس
– تصاویر/رزمایش تفنگداران دریایی آمریکا و کره در برف
– تمرین تفنگداران نیروی دریایی انگلیس و کویت در خلیج فارس
– رزمایش زمستانی مشترک آمریکا و کره جنوبی
– برگزاری رزمایش مشترک هوایی کره جنوبی و آمریکا
– برگزاری رزمایش مشترک هوایی کره جنوبی و آمریکا در شبه جزیره کره
– انتخاب یک تاجر برای فرماندهی نیروی دریایی آمریکا
– ترامپ یک بازرگان را برای وزارت نیروی دریایی آمریکا نامزد کرد
– ترامپ یک بازرگان را برای فرماندهی نیروی دریایی آمریکا نامزد کرد
– درخواست حزب راست افراطی فرانسه از اروپائیان برای پیروی از مردم آمریکا و انگلیس
– ایران روسیه و چین چالش های خارجی دولت ترامپ/ایران نیروی دریایی آمریکا را در خلیج فارس به چالش می کشد
– نگرانی هند از رزمایش مشترک چین و نپال
– رزمایش مشترک روسیه و ژاپن آغاز شد
– رزمایش مشترک روسیه و ژاپن آغاز شد/گام های دوستی
– فرمانده نیروی زمینی سپاه خبر داد:رزمایش امام علی ع قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه از روز سه شنبه ۴ بهمن ماه آغاز شده و به مدت ۴ روز در غرب کشور برگزار می شود
– رزمایش نیروی زمینی سپاه در غرب کشور
– رزمایش مشترک پدافند غیر عامل/ایمنی جامعه کارگری هدف شاخص بسیج اصناف است
– آغاز رزمایش نیروی زمینی سپاه در غرب کشور
– هشدار نیروی دریایی یمن به عربستان
– آهنی:وزیر خارجه فرانسه هفته آینده به تهران می آید/بانکهای بزرگ فرانسه نگران مجازات های احتمالی آمریکا
– برگزاری رزمایش پدافند هوایی نیروی هوا فضای سپاه
– رزمایش امام علی ع نیروی زمینی سپاه پاسداران در قصرشیرین

 

998394_126

این اولین بار از زمان ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید خواهد بود که که انگلیس و آمریکا به منطقه نیرو اعزام می‌کنند.

208559_711

«لرد وست»، رئیس سابق نیروی دریای انگلیس در گفت‌وگو با میدل‌ایست‌آی، زمان انجام این رزمایش را «نگران‌کننده» خواند و گفت که فرماندهان نظامی از افزایش تنش‌ها در منطقه در پرتو اظهارات ترامپ آگاه هستند.

ارتش انگلیس با ناوهای جنگی فرانسه و امریکا خلیج فارس جنگ با ایران

مانور مشترک آمریکا انگلیس فرانسه در خلیج فارس برای جنگ با ایران

ارتش انگلیس با ناوهای جنگی فرانسه و امریکا در روزهای آینده در خلیج فارس تقابل و جنگ با ایران را شبیه سازی می کنند  .

نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا تقابل با ایران را در خلیج فارس …

نیروی-دریایی-فرانسه-انگلیس-آمریکا-تقاب…
Translate this page
44 mins ago – نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا تقابل با ایران را در خلیج فارس شبیه سازی می کنند. نیروی دریایی ارتش سلطنتی انگلیس رهبری یک رزمایش نظامی با …
نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا در خلیج فارس … – خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/13951108000954
Translate this page
1 hour ago – نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا در خلیج فارس مانور نظامی برگزار می‌کنند … است رزمناوهای سه کشور در این رزمایش تقابل با ایران را شبیه‌سازی خواهند کرد.
فرانسه، انگليس و آمريکا تقابل با ايران را در خليج فارس شبيه‌سازي …
rasad.org/…/فرانسه-انگليس-و-آمريکا-تقابل-با-ايران-را-در-خليج…
Translate this page
4 mins ago – فرانسه، انگليس و آمريکا تقابل با ايران را در خليج فارس شبيه‌سازي مي‌کنند فارس/ نيروي دريايي ارتش سلطنتي انگليس رهبري يک رزمايش نظامي با مشارکت ناوهاي …
نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا تقابل با ایران را در خلیج فارس …
ir24.news/بین-الملل/نیروی-دریایی-فرانسه،-انگلیس،-آمریکا-ت/
Translate this page
34 mins ago – نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا تقابل با ایران را در خلیج فارس شبیه‌سازی می‌کنند … پایگاه میدل‌ایست‌آی نوشته است رزمناوهای سه کشور در این رزمایش تقابل با ایران را شبیه‌سازی خواهند کرد. …. ترامپ خطر توافق هسته‌ای ایران را درک می‌کند.
نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا در خلیج فارس مانور نظامی برگزار …
vista.ir/cdn/32787755
Translate this page
1 hour ago – نیروی دریایی ارتش سلطنتی انگلیس رهبری یک رزمایش نظامی با مشارکت ناوهای جنگی فرانسه و آمریکا در هفته آینده را به عهده خواهد … نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا تقابل با ایران را در خلیج فارس شبیه‌سازی می‌کنند … پایگاه میدل‌ایست‌آی نوشته است رزمناوهای سه کشور در این رزمایش تقابل با ایران را شبیه‌سازی خواهند کرد.
نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا در خلیج فارس مانور … – خبروان
khabarone.ir/…/نیروی-دریایی-فرانسه-انگلیس-آمریکا-در-خلیج-…
Translate this page
49 mins ago – نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا در خلیج فارس مانور نظامی برگزار می‌کنند … است رزمناوهای سه کشور در این رزمایش تقابل با ایران را شبیه‌سازی خواهند کرد.
نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا تقابل با ایران را در خلیج فارس …
cofekhabar.ir/…/نیروی-دریایی-فرانسه-انگلیس-آمریکا-تقابل-با…
Translate this page
17 mins ago – نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا تقابل با ایران را در خلیج فارس … نوشته است رزمناوهای سه کشور در این رزمایش تقابل با ایران را شبیه‌سازی خواهند کرد. … دونالد ترامپ به کاخ سفید خواهد بود که که انگلیس و آمریکا به منطقه نیرو اعزام می‌کنند.
نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا در خلیج فارس مانور نظامی برگزار …
www.espeli.ir/…/farsnews/…/نیروی+دریایی+فرانسه،+انگلیس،+آم…
Translate this page
28 mins ago – نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا در خلیج فارس مانور نظامی برگزار می‌کنند. … نوشته است رزمناوهای سه کشور در این رزمایش تقابل با ایران را شبیه‌سازی خواهند کرد. … آمریکایی‌ها با احتیاط بیشتری در خلیج فارس تردد می‌کنند/ وجود انواع سامانه‌های …
نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا در خلیج فارس مانور … – خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/32291067 – Translate this page
33 mins ago – نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا در خلیج فارس مانور نظامی برگزار می کنند … ایست آی نوشته است رزمناوهای سه کشور در این رزمایش تقابل با ایران را شبیه سازی خواهند کرد. …. کاخ سفید: ترامپ روز شنبه با پوتین، مرکل و اولاند گفت وگو می کند.
برانکو،تراکتورسازی را دید – کاپ | خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/32291110 – Translate this page
8 mins ago – نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا تقابل با ایران را در خلیج فارس شبیه سازی می کنند …، نیروی دریایی ارتش سلطنتی انگلیس رهبری یک رزمایش نظامی با …
گورباچوف: به نظر می‌رسد دنیا برای جنگ آماده می‌شود/پوتین و ترامپ از جنگ …
khabar5.com/News/1488676/b
Translate this page
2 hours ago – میخائیل گورباچوف، آخرین رهبر شوروی سابق با بیان اینکه «دنیا در آستانه جنگ قرار دارد» … نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا تقابل با ایران را در خلیج فارس …
دیدار با مرد جنجالی هفته (عکس) – ورزش ۳ | خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/32291104 – Translate this page
33 mins ago – داور جنجالی، پرسپولیس و الهلال را قضاوت می کند … نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا در خلیج فارس مانور نظامی برگزار می کنند … پایگاه میدل ایست آی نوشته است رزمناوهای سه کشور در این رزمایش تقابل با ایران را شبیه سازی خواهند کرد.
ترامپ با اين کار بهترين هديه را به تروريست‌ها تقديم مي کند
www.akhbarjo.ir/…/ترامپ-با-اين-کار-بهترين-هديه-را-به-تروري.ht…
Translate this page
5 mins ago – گفتگوی روز شنبه ترامپ با پوتین سرخط مطبوعات آمریکا 8 دیماه · نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا تقابل با ایران را در خلیج فارس شبیه‌سازی می‌کنند
سناتور ارشد آمریکایی به ترامپ درباره روسیه هشدار داد – بیست نیست
bistnist.com/…/سناتور-ارشد-آمریکایی-به-ترامپ-درباره-روسیه-هشد…
Translate this page
2 mins ago – وی بار دیگر با اتهام زنی تند علیه رئیس‌جمهور روسیه به ترامپ هشدار داد که پوتین «در جستجوی تضعیف منافع امنیت ملی آمریکا در همه جهات است. اگر فرمانده کل قوای ما … کاخ سفید: ترامپ فرمان تقویت امنیت مرزها و قوانین مهاجرت را امضا می‌کند … نیروی دریایی فرانسه، انگلیس، آمریکا تقابل با ایران را در خلیج فارس شبیه‌سازی می‌کنند.
۶۰ ناو آمریکایی از خلیج فارس – 65 – پرسیار
porsyar.com/key/65/60-ناو-آمریکایی-از-خلیج-فارس
Translate this page
15 hours ago – ۶۰ ناو آمریکایی از خلیج فارس – 65. … ◇هشدار معاون ستاد کل نیروهای مسلح به تهدیدکنندگان ایران در خلیج فارس · ◇مدت معافیت مالیاتی سرمایه‌گذاران منطقه ویژه خلیج ..

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *