خانه / بخت گشایی و گشایش کار / دعای بخت گشایی و ابطال سحر و طلسم از شیخ بهایی,ذکر و دعای گشایش بخت فوری شیخ بهایی

دعای بخت گشایی و ابطال سحر و طلسم از شیخ بهایی,ذکر و دعای گشایش بخت فوری شیخ بهایی

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دعای بخت گشایی و ابطال سحر و طلسم از شیخ بهایی,ذکر و دعای گشایش بخت فوری شیخ بهایی را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای بخت گشایی و باطل کردن سحر و جادو و طلسم ذکر و دعاهای بسیار نایاب و مجربی از استاد شیخ بهایی وجود دارد . با خواندن ذکر و دعاهای مجرب استاد شیخ بهایی اگر احیانا طلسم یا جادو شده باشید همگی باطل و برطرف خواهند شد و همچنین برای بخت گشایی و گشایش بخت این اذکار و ادعیه بسیار تضمینی و مجرب میباشند . در ادامه مطلب با ذکر و دعاهای مجرب بخت گشایی استاد شیخ بهایی و همچنین ادعیه و اذکار از استاد شیخ بهایی برای باطل کردن سحر جادو و طلسم از استاد شیخ بهایی را مشاهده خواهید کرد .

دعای بخت گشایی و ابطال سحر و طلسم از شیخ بهایی,ذکر و دعای گشایش بخت فوری شیخ بهایی
دعای بخت گشایی و ابطال سحر و طلسم از شیخ بهایی,ذکر و دعای گشایش بخت فوری شیخ بهایی

دعای بخت گشایی و ابطال سحر و طلسم از شیخ بهایی,ذکر و دعای گشایش بخت فوری شیخ بهایی,دعای بخت گشایی سریع از استاد شیخ بهایی,دعای بخت گشایی تضمینی و مجرب از شیخ بهایی,بهترین ذکر و دعا برای بخت گشایی از شیخ بهایی,بخت گشایی سریع و فوری از شیخ بهایی,دعا و ذکر مجرب و فوری برای گشایش بخت بسته شده,’ادعیه و اذکار مجرب برای بخت گشایی از شیخ بهایی,دعا و ذکر مجرب نایاب از شیخ بهایی برای بخت گشایی و گشایش سخت دختران,ذکر و دعای ابطال سحر جادو و طلسم از شیخ بهایی,دعای باطل کردن طلسم و سحر و جادو از شیخ بهایی,بهترین ذکر و دعای ابطال طلسم و جادو از شیخ بهایی,ادعیه و اذکار مجرب از شیخ بهایی برای باطل کردن طلسم و جادو,http://antique-book-treasure.ir/

دعای بخت گشایی و ابطال سحر و طلسم از شیخ بهایی,ذکر و دعای گشایش بخت فوری شیخ بهایی

بسم الله الرحمن الرحیم

 در این وبلاگ ادعیه ای چند درباره دفع سحر و بخت گشایی مشاهده خواهید کرد.

 اذکار و دستورالعمل های بخت گشائی را  به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و پس از آن نیز ادامه دهید.

http://antique-book-treasure.ir/

اذکار دفع سحر را دائم به کار بندید. می توانید به صورت چند چهل روز در طول سال انجام دهید.

کسانی که دستورالعمل بخت گشایی را انجام می دهند لازم است ادعیه و اذکار دفع السحر را همراه با اذکار بخت گشایی انجام دهند.

 اذکار و دستورالعمل بخت گشایی و ابطال سحر را روز های یکشنبه ، پنج شنبه و جمعه (طلوع آفتاب) انجام دهید.(هرساعتی میتوانیدانجام دهید ولی طلوع آفتاب بهترین زمان است)

روز شروع به اذکار از ایام منحوسه مانند قمر در برج عقرب نباشد. برای دانستن ایام منحوسه به تقویم های نجومی رجوع نمائید یا از اهل خبره ، آن را جویا شوید.  

 هشدار:  این دستورالعمل ها از منابع معتبر استخراج شده است از عمل کردن  به آنها غفلت نورزید تا  نتیجه مطلوب را به دست آورید و از مراجعه به افرادی که تحت عنوان رمال و دعا نویس فعالییت می کنند، خود داری نمایید، زیرا از مراجعه به آنان، جز هدر دادن وقت و پولتان ، چیزی عایدتان نخواهد شد.

 هشدار دیگر این که : اسرار این کار را از دیگران مخفی داشته و به کسی بازگو ننمائید زیرا امکان دارد برایتان کار پیچیده تری انجام دهند و کار مشکل تر شود.

 

دفع سحر و جادو

   برای دفع سحر :  1. همیشه قرآن کوچک همراه داشته باشید.

2. سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید.(حداقل سه مرتبه اول صبح و سه مرتبه اول شب خوانده شود. )

3. به وقت خواب سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس را بخوانید.

4. پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید.

5. به اذان توجه نموده و  همراه با موذن زمزمه کنید.(حداقل یک اذان در شبانه روز)

6. معوذتین(سوره های فلق و ناس)را نوشته و همراه خود نگهدارد. (روی کاغذ سفید و بدون خط یا پوست آهو نوشته و یا روی نقره یا عقیق حک نماید. )

7. هر روز چهار جهت منزل سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس (به ترتیبی که در قرآن آمده) بخوانید و فوت نمایید.

8. هر روز آیه هشتاد و یک سوره اسراء را هفت مرتبه به لیوانی از آب بخواند و بیاشامد. و آیه این است: وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقاً (لیوانی تازه ، مخصوص این کار کنار بگذارید)

9 . آیه صد سوره نساء را نوشته و فرد سحر زده از گردن بیاویزد. آیه این است:

 وَمَن يُهَاجِرْ فِي سَبِيلِ اللّهِ يَجِدْ فِي الأَرْضِ مُرَاغَماً كَثِيراً وَسَعَةً وَمَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِراً إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَكَانَ اللّهُ غَفُوراً رَّحِيماً

(با خودکار نوشته نشود.با چیزی که طبیعی است مثل زعفران یا زغال بنویسید ، مدادهای امروزی مناسب است. اگر با زعفران می خواهید بنویسید کمی زعفران را بامقداری آب جوش ذر استکان کوچک مخلوط کنید وسپس روی آن گلاب بریزید بعد از این که سرد شد می توانید با خود نویس یا با قلم های نقشه کشی {راپید یا روترینگ} بنویسید) 10. اسپند همراه با کمی کندر دود کنید و به هنگام دود کردن سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس را قرائت نمایید. ( حداقل هفته ای دو بار )

11. هر شب هفت مرتبه سوره تکویر را در خانه بخواند موضع سحر به لطف و کرم الهی معلوم شود.

12. دستورالعمل دعای چهل کلید را انجام دهید.(دعای چهل کلید برای بخت گشایی ، محبت بین زن و شو هر ، دفع سحر و جادو ، محفوظ ماندن از تمامی بلاها و مکر مکاران و سحر ساحران می باشد)تو ضیح آن در همین وبلاگ آمده است.

13. هفتاد مرتبه آیه سی و سوم سوره الرحمن را به کاسه آب پاکی بخواند و به گو شه های محل کسب و جلوی منزل مسکونی خود بپاشد. آیه این است :

 يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ(هفته ای یکبار)

  14. روز یک شنبه سوره مبارکه مزمل را با وضو ، به گلاب و زعفران نوشته و در آب پاک شسته و شخص سحر زده بنوشد.

15. دو رکعت نماز بخواند رکعت اول پس از سوره حمد یک بار سوره کافرون و آیه  لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ  را هر چقدر می تواند تکرار کند ودر رکعت دوم پس از حمد هفت بار سوره کافرون را بدون تکرار آیه بخواند ، هرسحری برای شخص کرده باشند باطل می شود.(روز های چهارشنبه و با صدای آهسته)

http://antique-book-treasure.ir/

16. الف: آیه وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقاً ( اسراء آیه  ۸۱ ) همراه با نقش شرف الشمس  به مشک زعفران بر ظرف چینی (سفید ، تازه و مصرف نشده) نوشته و بشوید و بیاشامد اگر جمیع ساحران جمع گردند از سحر کردن او عاجز شوند…..  ب:و یا روی کاغذ زرد نوشته و یا بر روی عقیق زرد حک کند و  همراه خود نماید . (دو دستور العمل مجزا میباشد. )

  ***(بسیار مهم)سوره “عبس ” را به مد ت چهل شب هرشبی چهل و یک مرتبه به نیت دفع جن و دفع سحر و فتح طریق بخوانید.(اگر فرصت آن نیست که این سوره را با اعمال فوق انجام دهید، می توانید پس از آن که اعمال فوق را به اتمام رسانیدید چهل شب مجزا این سوره را تلاوت نمائید)

***(در انجام اعمال فوق درهفته اول ترس ، استرس ، اضطراب ، دلهره و دلشوره ، خواب های وحشتناک و کابوس ، سرگیجه  و سر درد ، تهوع ، بی حوصلگی و کلافگی بر شما روی می دهد دلیل آن برون ریزی نیروهای منفی از وجودتان می باشد. این حالت های مذکور ممکن است برخی موارد آن رخ دهد و در همه اشخاص یکسان نیست. بستگی به شدت سحر و جادو و موکل های آن دارد)

 موارد فوق را باهم انجام دهید. موارد ذیل نیز مجرب است تمام آن را یا برخی موارد آن را انتخاب نموده و همراه بادستورالعمل های فوق (شماره ۱ تا  ۱۶)انجام دهید.

17. اگر کسی را وسواس و فراموشی غالب باشد به کسی ماند که از برای او سحری کرده باشند یا چشم بد به او رسیده باشد این آیات از سوره انبیاء را جام سفید روی (مثلا ظرف چینی تازه) بنویسد و بشوید و ناشتا بیاشامد و قدرت حق تعالی را مشاهده کند. بسم الله الرحمن الرحیم اقترب للناس حسابهم و هم فی غفله معرضون ، مایاتیهم من ذکر من ربهم محدث الا استمعوه و هم یلعبون لاهیه قلوبهم و اسروالنجوی الذین ظلموا هل هذا الابشر مثلکم افتاتون السحر و انتم تبصرون قال ربی یعلم القول  فی السماء و الارض و هو السمیع العلیم. (سوره انبیاء آیات ۱ تا  ۴ )

18. هر روز دویست و شش مرتبه ذکر   یاجبار  گفته شود.(این تعداد را میتوانید در یک نشست بگوئید یا در تعداد نماز ها تقسیم نمائید.بعد از چهار نماز چهل مرتبه و در بعد یک نماز چهل وشش مرتبه بگوئید)

19.جهت دفع جادو گران و شیاطین آیه سخره خوانده شود. آیات ۵۴ تا ۵۶ سوره اعراف ( ان ربکم الذی خلق …..تا…..قریب من المحسنین ) ( روزی حداقل یک مرتبه )

20. برای دفع سحر نوشته و بر گردن آویزان نمایند مجرب است. بسم الله الرحمن الرحیم  عزمت علیکم بما عذیت به سلیمان انه من سلیمان و انه بسم الله الرحمن الرحیم  آهیا شراهیا بطوشیا جهارا یلمو شیا قهارا بحق کهیعص ذکر رحمه ربک عبده زکریا اذ نادی ربه نداء خفیا کما قل اعوذ برب الناس ملک الناس  اله الناس من شرالوسوس الخناس الذی یوسوس فی صدور الناس من الجنه و الناس .(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)

21. برای در امان بودن از سحر بگوئید : اللهم رب موسی و خاصه و هازم من کاده بسحره بعصاه و معیدها بعدالعوده ثعبانا و ملقفها افک اهل الافک و مفسد عمل الساحرین و مبطل کید اهل الفساد من کادنی بسحر او بضر عامدا او غیر عامد اعلمه او لا اعلمه و اخافه فاقطع من اسباب السمو ات عمله حتی ترجعه عنی غیر نافذ و لاضار و لا شامت انی ادرء بعظمتک فی نحور الاعداء فکن لی منهم مدافعا احسن مدافعه و اتمها یا کریم. پس به درستی که هر که این دعا را بخواند ضرر نمی رساند به او سحر ساحر جنی و انسی.  

22. به جهت دفع سحر پس از اتمام نماز شب قبل از اذان صبح هفت بار بگوید: بسم الله و بالله سنشد عضدک باخیک و نجعل لکما سلطانا فلا یصلون الیکما بآیاتنا انتما و من اتبعکما الغالبون (قصص آیه ۳۶) اگر ساحر را می شناسد رو به خانه ساحر کرده و هفت نوبت بخواند و نیز در مکارم الاخلاق آمده همین آیه را هفت بار بر سحر شده بخوانند.

23. از امام رضا  از سحر سوال شد ، فرمود: آن نیز وا قعیت دارد و بدون اذن خدا اثر نکرده و ضرر نمی رساند و اگر گرفتار آن شدی دستت را تا محاذی (رو به رو  و مقابل)صورت خود بالا ببر و بخوان : بسم الله العظیم بسم الله العظیم رب العرش العظیم الا ذهبت وانقرضت.

   با توجه به آیات و سخنان بزرگان ، سحر در وجود آدمی تاثیر گذار است و همچنین تاثیر سحر در وجود مقدس پیامبر به گفته برخی از مفسرین مشهور ، خاصیت سحر در به وجود آمدن محبت و بغض و غم و نظایر آن ثابت می گردد و در این عمل شیاطین دخیل  می باشند . سحر یعنی گماردن موکلان شیطانی و اجنه کافر بر یک شخص از را ههای خاص. این کار از گناهان کبیره  محسو ب می شود و حرام مسلّم است.

  http://antique-book-treasure.ir/

 بخت گشایی

(همانگونه در ابتدا گفته شد: کسانی که دستورالعمل بخت گشایی را انجام می دهند لازم است ادعیه و اذکار دفع السحر را همراه با اذکار بخت گشایی انجام دهند.

اذکار و دستورالعمل های بخت گشائی را  به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و پس از آن نیز ادامه دهید.)

دستور العمل ها در مورد بخت گشایی:

۱. ختم بسم الله الرخمن الرحیم به تعداد دوازده هزار مرتبه . بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد. ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات می گو ید و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت می کند و به اطراف خو د می دمد و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم می گوید. ( این ذکر را کامل بگوید و گفتن بسم الله کافی نیست ) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز ، حاجت ( یا حاجات ) خود را بخواهد و صد مرتبه صلوات گوید و ختم را تمام نماید.(بخت گشایی برای دختران و پسران)

   اگر کسی این ختم را به درستی انجام دهد تا ۴۸ ساعت بعد از ختم خواب معنوی خوبی خواهد دید و در خواب پاسخ خود را خواهد گرفت. و اگر کسی خوابی در مورد حاجت خودش ندید این ختم دو باره انجام دهد.(در ضمن این ختم برای هر حاجتی بسیار مجرب است)

۲. سوره احزاب را نوشته درون کوزه تازه و آب ندیده قرار دهید.(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)قبل از گذاردن نو شته در داخل کوزه ، آب زمزم را با اندکی تربت مخلوط نموده  و درون کوزه بریزید. وقتی آب جذب کوزه شد نوشته را به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید.(بخت گشایی ویژه دختران)

۳. بسیار استغفار نماید حد اقل روزی صد بار .( دختران و پسران)

۴. ختم صلوات چهارده هزار مرتبه درچهل روز روزی سیصدوپنجاه بار.( ویژه دختران)

۵ . نگین فیروزه که بر روی آن  الملک لله   و در زیر آن   الواحدالقهار   حک شده باشد در دست کنید یا به همراه داشته باشید. به خصو ص به هنگام آمدن خواستگار .(دختران و پسران)

۶. دستورالعمل دعای چهل کلید را انجام دهید. (دعای چهل کلید برای بخت گشایی ، محبت بین زن و شو هر ، دفع سحر و جادو ، محفوظ ماندن از تمامی بلاها و مکر مکاران و سحر ساحران می باشد) تو ضیح آن در همین وبلاگ آمده است.(بخت گشایی دختران و پسران)

۷. مادر نماز هفت بانو بخواند . این نماز توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از ۱.حضرت خدیجه ۲. حضرت فاطمه (س)۳ . فاطمه بنت اسد (س) مادر حضرت علی ۴. ام البنین (س)مادر قمر بنی هاشم ۵. حضرت زینب (س) ۶. حضرت معصومه مدفون در قم ۷. نرجس خاتون مادر امام مهدی(عج ) این نماز به منظور ازدواج دخترها و پسرها توسط مادر آنها خوانده می شود. بهترین زمان آن یکی از روز های پنج شنبه یا جمعه بعد از نماز صبحمی باشد که به مدت چهار هفته(یعنی چهار پنج شنبه یا چهار جمعه)خوانده می شود. مادر برای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد ، می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس  را (یک بار) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا دامادخوب عطا فرما. درهر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد. ( پسران و دختران) (این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی کند و یا درقید حیات نیست  از این دستورالعمل صرف نظر نماید)

   در ابتدا و انتهای ذکرها ، دعاها و آیات بیان شده چهارده صلوات ذکر شود. صلوات رمز استجابت دعاست و عدد ۱۴ به تعداد چهارده معصوم آمده که خود مقدس و راه گشاست.  

سه مطلب مهم در بخت گشایی و ابطال سحر

(عوامل مهم در استجابت دعا)

   دربخت گشایی سه مطلب مهم وجود دارد : ۱. بحث عالم ذر   ۲. نطفه گذاری صحیح والدین  ۳. ساعتی که شخص به دنیا آمده است.

http://antique-book-treasure.ir/

   وضعیت فرد در عالم ذر چگونه بوده است که گاهی اعمال آنجا برخی از مشکلات را در این عالم وجود می آورد . حتی در کجا و از  کدام پدر و مادر به دنیا آید بستگی به اعمال و کردار فرد در عالم ذر دارد.

   کسی که از سوی والدین نطفه گذاری صحیح نشده هرگز روی سعادت را نخواهد دید. مثلا پدر در حالی که شرب خمر می کند یا به آلودگی های دیگر مبتلاست می آید و نطفه ای را می بندد یعنی با فعل حرام و غذای حرام نطفه بسته می شود  که در نطفه بحث اقتصادی و پزشکی و غیره اثر گذار است. فرزندی که ازچنین نطفه ای به وجود آید همیشه کارهایش بستگی دارد.

   پس اگر بگویی رحمان و رحیم بودن خدا چه می شود ؟ در پاسخ می گوییم: از سوی خداوند راهکارهایی برای اینگونه اشخاص از طریق جانشینان بر حقش ارائه شده است که یکی از آنها توبه است و توبه که بهترین پوزش به درگاه الهی است اغلب مسائل فرد را ردیف می کند گر چه پدر و مادر شخص از اساس و نطفه برای او مشکل به وجود آورده باشند.

   حال چه کنیم بخت ها باز شوند :  خداوند فرموده است : دوست دارم بنده من به در گاه من بسیار دعا کند که نوع دعا و شرایط دعا مهم است. برای هر دعایی یک سازمان خاصی وجود دارد که از نوع دعا استفاده می شود.

   از عوامل قوی برای استجابت دعا این است :  اگر کسی خدا را به اسم اعظم او صدا بزندحاجتش روا می شود.در روایات آمده که اسم اعظم در سوره حمد است. برخی  یا حی یا قیو م  بعضی   ذوالجلال و الاکرام  و عده ای  بسم الله الرحمن الرحیم  را اسم اعظم دانسته اند. گروهی می گویند اسم اعظم در سوره های حمد ، توحید  و قدر و در آیه الکرسی می باشد. بعضی سه آیه آخر سوره حشر و سه آیه آخر سوره بقره گفته اند.

   اگر این آیات به صورت ترکیبی به مدت چهل روز بعد از نماز صبح تلاوت شود قویا اثر گذار است. هر گاه نماز صبح در اول وقت خوانده شود چهار رکعت محسوب می شود زیرا آن وقت ، زمان جا به جایی دو فرشته کاتب است یعنی جابه جایی کاتبان اعمال شب با کاتبان اعمال روز است. به خاطر همین نماز صبح که دو رکعت است هرگاه در اول وقتش اقامه شود در دو جا نوشته می شود و چها رکعت محسوب می شود.

   حال اگر نماز صبح در اول و قت خوانده شود این خود باعث خوشنودی خداوند از آن بنده می گردد و پس از ۱۴صلوات این آیات و سوری که اسم اعظم در آنها وجود داشته و پخش است قرائت گرددچطور ممکن خواسته آن بنده برآورده نشود.مکمل آن هم دستورالعمل هایی است گفته شد. مانند ختم بسم الله الرحمن الرحیم ، سوره احزاب در کوزه ، نگین فیروزه ، ختم صلوات ، دعای چهل کلید ….. فرد قبل از این که وارد بر موارد فوق شود شروع کند به استغفار کردن ، الهی العفو ـ الهی استغفرالله و اتوب الیه  بگوید.

    اگر بگویی کسی که با سحر جادو فردی را مجبور می کند که با او ازدواج کنداین چه حکمی دارد؟ درپاسخ می گوییم : این شخص این را بداند که سحر و جادو روزی به انتها رسیده و ابطال می گردد. این کار یعنی سحر و جادو مقطعی است ولی ضربه اش دائمی است .

   حال اگر پرسیده شود پس ذکر در این جا چه حکمی را پیدا می کند ؟ در جواب می گوئیم : ذکر باعث وادار کردن شخص نمی شود چون با ذکر از خدا درخواست می کنید و خداوند به برکت آن ذکر دعایتان را اجابت  می رساند. در زمان پیامبر اعظم به وساطت پیامبر دختری به نام دلفا که از مکنت مالی خوب و موقعیت اجتماعی بالائی برخوردار بود به عقد غلامی در آمد.

   استفاده از آدم های معتبر و افراد امین در امر خواستگاری مهم است. دعای پدر و مادر در حق فرزند مستجاب است. اگر فرزند اعمالی را انجام دهد و موجبات ناراحتی والدین خود را فراهم کند این نارضایتی موجب عدم پیشرفت امور شخص می گردد از جمله امر ازدواج. صله رحم علاوه بر زیادی عمر باعث اجابت دعاست.  

   صدقه رفع بلا می کند لذا با صدقه دفع بلا کنید. این را هم توجه داشته باشیداگر در زندگی آدم بدی گیرتان بیفتد این هم بلاست که بر شما نازل شده است. پس با صدقه روزانه دفع هر گونه بلا نمائید. لبا س های روشن به هنگام خواستگاری پوشیده شود بسیار عالی است که نوع رنگ هر شخص را هم می توان از علو م چک نمود که کدام رنگ برای کدام خانم یا آقا بهتر است.

 
+
یس مغربی
شرح کامل دعای یس مغربی

ختم سوره مبارکه ی «یس» دارای اثرات مطلوب است و نتیجه ی مادی و معنوی و بی‌حد و حصری دارد، این همه خیرات و برکات سوره «یس» به این علت است که قلب قرآن بوده و در شأن و منزلت پیامبر خاتم نازل شده است، در واقع این سوره مجموعه عقاید پیامبر است و اصول دین در آن مکنون و محفوظ است.

یکی از روش‌های ختم سوره «یس»( یاسین )«مغربی» است که از کتاب «سّرُ‌المُستَتِر» منسوب به شیخ بهایی استنتاج شده است.

 «مغربی شخصی بوده به نام «ابی‌عبدالله‌محمد‌بن‌یعقوب تونسی مغربی» که این ختم به او منسوب است. او دارای کتب عرفانی و تفسیری فراوانی است که مرحوم نراقی در کتاب خزائن برخی از آن را به تناسب ذکر کرده، وی معتقد به این است که حروف قرآن دارای روح بوده و برای انس با آن خلوت لازم است. بنابراین تمام حروف سوره «یس» دارای روح و این حروف کالبد آن است که باید به آن روح رسید. اللهم بحرمة یس این مریض را شفا ده فورا شفا یابد.
 یاسین مغربی چنان است که در بین آیات سوره مبارکه یاسین دعاها و ذکرها و آیات دیگری از قرآن مجید خوانده می شود. و برای این دعا خاصیت بسیار نوشته شده است:
 
*خواص سوره یس مغربی درجامع الدعوات کبیر * نقل از: کتاب طم طم هندی

خواص سوره یس مغربی نقل از منبع فوق:

http://antique-book-treasure.ir/

۱- اگر این دعا را هفت بار بر کاسه چینی که پر از آب باشد بخواند و از آن آب به خورد هر کس دهد آن شخص مطیع او گردد.

۲- اگر غایبی در سفر باشد و هفت بار به طرف او بدمد بزودی از آن سفر باز گردد.

۳- اگر سه بار مصروعی بخواند شفا یابد و مریض ۵ بار بخواند و بگوید: اللهم بحرمة یس این مریض را شفا ده فورا شفا یابد.

۴- اگر بر کاغذی بنویسد و بر کاغذ دمد عجائب بیند به قدرت خدا و همه کس او را مطیع  و فرمانبردار شود.

۵- اگراین سوره بر شیرینی بخواند و بخورد دشمن دهد دوست گردد.

۶- اگر بر عود یا زعفران و گلاب در ساعت زهره یا ساعت مشتری هفت بار بخوانند و بر اتش نهد که عود بسوزد و گلاب و زعفران تبخیر شود بیم ان باشد که از محبت دیوانه شود.

۷- اگر کسی را سحر کرده باشند سه بار این دعا و سوره مبارکه را بر پیاز بخواند و بر اتش بگذارد و خود را بر ان بدارد سحر باطل شود.

۸- اگر این سوره را در کاسه چینی یا زعفران بنویسد و بشوید و پانزده بار بخواند دل و جگر وی قوی گردد و انچه بشنود یاد گیرد و فراموش نکند.

۹- اگر این سوره را هفت بار بخواند به نیت هر کسی بخواند فورا حاضر شود.

۱۰- اگر این سوره را بر اب بخواند و با ان اب غسل کند و دو رکعت نماز بجا اورد و بعد از حمد هفت بار سوره توحید و اعوذتین(فلق و ناس) را بخواند هر حاجت مشروعه دارد براورده شود.

۱۱- اگر کسی تنگ دست باشد بعد نماز خفتن(عشاء) یک بار بخواند و صد بار صلوات بفرستد حق تعالی روزی او را فراخ کند.

۱۲- اگر کسی این سوره را با خود دارد از خطرات ارضی و سماوی محفوظ ماند.
متن کامل دعای یس مغربی:

بسم الله الرحمن الرحیم

یس یس یس یس یس صَلَی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِه وَ القُرانِ الحَکیم اِنَّکَ لَمِنَ المُرسَلینَ عَلی صِراطِ

المُستَقیم تَنزیلَ العَزیزِ الرَّحیمِ لِتُنذِرَ قَوماً ما اُنذِرَ آباؤُهُم فَهم غافِلونَ لَقَد حَقَّ القَولُ عَلی

اَکثَرِهِم فَهُم لایُومِنونَ إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلاَلاً فَهِیَ إِلَى الأَذْقَانِ فَهُم مُّقْمَحُونَ وَ جَعَلنا مِن

بَینِ اَیدیهِم سَداًوَ مِن خَلفِهِم سَداً فَاَغشَیناهُم فَهُم لایُبصِرونَ وَ سَواءٌ عَلَیهِم ءََأََنذَرتَهُم اَم لَم

تُنذِرهُم لایومنون اِنَّما تُنذِرُ مَنِ اتََّبَعَ الذّکر وَ خَشیَ الرَّحمن بِالغَیب فَبَشِّرهُ بِمََغفِرَةٍ وَ اَجرٍِ کَریمٍ

اِنّا نَحنُ نُحیِی المَوتی وَ نَکتُبُ ما قَدَّموا وَ آثارَهُم وَ کُلَّ شَی ءٍ اَحصَیناهُ فی اِمامٍ مُبینِ بِسْمِ

اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم وَالشَّمْسِ وَضُحَاهَا وَالْقَمَرِ إِذَا تَلاهَا وَالنَّهَارِ إِذَا جَلاهَا وَاللَّیْلِ إِذَا یَغْشَاهَا

وَالسَّمَاءِ وَمَا بَنَاهَا وَالأرْضِ وَمَا طَحَاهَا وَنَفْسٍ وَمَا سَوَّاهَا فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَتَقْوَاهَا قَدْ أَفْلَحَ مَنْ

زَکَّاهَا وَقَدْ خَابَ مَنْ دَسَّاهَا کَذَّبَتْ ثَمُودُ بِطَغْوَاهَا إِذِ انْبَعَثَ أَشْقَاهَا فَقَالَ لَهُمْ رَسُولُ اللَّهِ نَاقَةَ اللَّهِ

وَسُقْیَاهَا فَکَذَّبُوهُ فَعَقَرُوهَا فَدَمْدَمَ عَلَیْهِمْ رَبُّهُمْ بِذَنْبِهِمْ فَسَوَّاهَا وَلا یَخَافُ عُقْبَاهَا

پانزده بار بگوید:

 بحقّ ایاک نعبد و ایاک نستعین

وبگوید:اَنَا الفَقیر ذُو الحاجَة  اللهم سَخِّر لی فلان زائیده فلان کَما سَخَّرتَ فرعونَ لِموسی و

لَیِّن قلبَهُ کَما لَیَّنتَ الحَدیدَ لِداوود علیه السلام لایَخلُقُ اِلّا بِاِذنِکَ حَیاتُهُ و ناصیَتُهُ فی قَبضَتِکَ

و(قَلبُهُ) فی یَدِکَ و جَلََّ شَأنَُکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین اَللهُمَّ اَجذِب قَلبَ فلان زائیده فلان کَما یَجذِبُ

الحَدیدَ المِغناطیس وَ اَجذِب روحَهُ و جَسَدَهُ و جَمیعِ اَعضائِهِ بِحَقِّ اَنبیائِکَ المُرسَلینَ

والملائکة المقرّبین و بِحَقِّ یس وَ القُرانِ الحَکیم و بِحَقِّ الم ذالک الکِتاب لارَیبَ فیهِ هُدًى

لِّلْمُتَّقِینَ الذینَ یؤمنونَ بالغیبِ و یقیمون الصلوةَ و ممّا رزَقناهُم ینفِقونَ و بِحَقِّ الم اللّهُ لا إِلَهَ

إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ و بِحَقِّ الم  تَنْزِیلُ الْکِتابِ لا رَیْبَ فِیهِ مِنْ رَبِّ الْعالَمِینَ وبحقّ کهیعص وَ

بِحَقِّ حمعسق ذِکرُ رَحمَةِ رَبّکَ عَبدهُ ذَکَریّا اِذ نادی رَبَّهُ نِداءً خَفیاً

http://antique-book-treasure.ir/

قال رَبِّّ اِنّی وَهَنَ العَظمُ مِنّی وَ اشتَعَلَ الرّأسُ شیباً وَ بِحق طه ما اَنزَلناهُ عَلَیکَ القُران

لِتَشقی اِلّا تَذکِرَة لِمَن یَخشی وَ بحَقِّ حمعسق کذالک یوحی الیک وَ بحَقِّ وَالطّور وَ کِتاب

مَسطور فی رقٍّ مَنشور وَ البَیتِ المَعمور وَ السَّقف المَرفوع وَ البَحر المَسجور وَ بِحَقِّ ن وَ

القَلَم وَ ما یَسطُرون وَ بِحَقِّ جَمیعِ الاَنبیاءِ وَ المُرسَلین وَ سُوَرِ القُرانِ العَظیم وَ بِحَقِّ اَسماءِکَ

الحسنی المُکَرَّمَة المُطَهَّرَة وَ بِحَقِّ العَرشِ وَ الکُرسی وَ المَلائِکَةِ المُقَرَّبین وَ بِحُرمَةِ السََّمواتِ

السَّبعِ وَ الکَواکِب السَّیارَة وَ السَّماءِ ذاتِ البُروجِ وَ الیَومِ المَوعود وَ شاهِدٍ وَ مَشهودٍ وَ بحَقِّ

وَالسَّماءِ وَالطّارِقِ وَالنَّجمِ الثّاقِب اِن کُلُّ لَمّا عَلَیها حافِظ وَ بِحَقِّ وَ الفَجرِوَ لَیالٍ عَشرٍ وَ الشَّفعِ وَ

الوَتر وَالیل اِذا یَسر وَ بِحَقِّ وَ التّینِ وَ الزَّیتونِ وَ طورِ سینینَ

وَهذَا البَلَدِالاَمین وَ بِحَقِّ الحُرمَةِ بَیت المُقَدَّس وَ بحَقِّک وَ عزّتک وَ بِحَقِّ قُدرَتِکَ وَ سَلطَنَتِکَ وَ

بِحُرمَةِ اَنبیائِکَ وَ بِحَقِّ اَولِیائِکَ وَ بِحَقِّ اَصفِیائِکَ وَ بحَقِّ عِبادکَ الصّالِحین یا رَبَّ العالَمین وَ یا

خَیرَ النّاصِرین وَیا قاضِیَ حَوائِجِ الطّالِبین وَ یا مُجیبَ الدَّعَوات وَ یا مُقیلَ العَثَرات وَ یا وَلیَ

الحَسَنات وَ یا دافِعَ السَّیِئات اِقضِ حاجَتی بِحُرمَةِ مُحمد و ال محمدبِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین

 محبت فلان زائیده فلان بدل و قلب و جسد فلان زائیده فلان

وَاضرِب لَهُم مَثَلاً اَصحابَ القَریَةِ اِذ جائَهَا المُرسَلونَ اِذ اَرسَلنا اِلَیهِمُ اثنیَنِ فَکَذَّبوهُما فَعَزَّزنا

بِثالِثٍ فَقالوا اِنّا اِلَیکُم مُرسَلونَ وَ ما عَلَینا اِلّا البَلاغُ المُبینُ ، اَلّلهُمَ اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین

حَصِّل مُراداتی …نیّت مراد خود کنید…قُل یا اَیٌّهَا الکافِرون لا اَعبُدُ ما تَعبُدون وَ لا اَنتُم عابِدونَ

ما اَعبُد وَ لا اَنا عابِدٌ ما عَبَدتُم وَ لا اَنتُم عابِدونَ ما اَعبُد لَکُم دینُکُم وَ لِیَ دین

یازده بار بگوید:

اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین

وبگوید:اَنا الفَقیر ذو الحاجَةِ اَللهُمَ سَخِّرلی فلان زائیده فلان کَما سَخَّرتَ فِرعَون لِموسی وَ لَیِّن

قَلبَهُ کَما لَیَّنتَ الحَدید لِداوود علیه السلام فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِکَ وَ حَیاتُهُ وَ ناصِیَتُهُ فی قَبضَتِکَ

وَ قَلبَُهُ فی یَدِکَ جَلَّ ثَناؤُکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ هذِهِ الدَّعَواتِ اِنَّ اللهَ وَ مَلائِکَتِهِ یُصَّلونَ عَلَی

النَّبی یا اَیُهَا الّذینَ امَنوا صَلّوا عَلَیه وَ سَلِّموا تَسلیما ، فَلَمّا تَجَلّی رَبّهُ لِلجَبَلِ جَعَلَهُ دَکاً وَ خَرَّ

موسی صَعِقاً، اَلعَجَل اَلعَجَل اَلعَجَل ، اَقسَمتَ عَلَیکُم یا خُدّام هذِهِ الاَسماءاَن تَأتونی طائِعینَ

مُبین فی مُبین وَ بِحَقِّ صِراطٍ المُستَقیم قُل اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشَاءُ وَتَنْزِعُ

الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ تُولِجُ

اللَّیْلَ فِی النَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِی اللَّیْلِ وَتُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَتُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ وَتَرْزُقُ

مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ سُؤالی اَهَیّاشَراهیّااَهَیّااَهَیّا أَءتونی اَلسّاعَة بِاَلف لاحَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلّا

بِاللهِ العَلی العَظیم یا مُجیبَ الدَّعَوات یا وَلیَ الحَسَنات یا مُقیلَ العَثَرات یا دافِعَ السَّیِئات اِقضِ

حاجَتی بِحَقّ محمد وَ الِه بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین

ــــ حاجت خود را در نظر بیاورد ـــ

 قالوا اِنّا تَطَیَّرنا بِکُم لَئِن لَم تَنتَهوا لَنَرجُمَنَّکُم وَ لَیَمَسَّنَکُم مِنّا عَذابٌ اَلیمٌ قالوا طائِرُکُم مَعَکُم

أَئِن ذُکِّرتُم بَل اَنتُم قَومٌ مُسرِفون وَ جاءَ مِن اَقصَی المَدینَةِ رَجُلٌ یَسعی

قالَ یا قَومِ اتَّبِعوا المُرسَلین اِتَّبِعوا مَن لایَسئَلُکُم اَجراً وَ هُم مُهتَدونَ وَ مالِیَ لا اَعبُدُ الّذی

فَطَرَنی وَ اِلَیه تُرجَعون ءَأَتَخِذُ مِن دونِهِ آلِهَةً اِن یُرِدنِ الرَّحمنُ بِضُرٍ لاتُغنِی عَنّی شَفاعَتُهُم شَیئاً

وَ لایُنقِذون اِنّی اِذاً لَفی ضَلالٍ مُبینٍّ بسم الله الرحمن الرحیم اِنّا اَعطَیناکَ الکَوثَر فَصَلِّ لِرَبِّکَ

وَانحَر اِنَّ شأنِئَکَ هُوَ الاَبتَر

پانزده بار بگوید:

ِایّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین

اَنا الفَقیرُ ذو الحاجَةِ اَللهُمَّ سَخِّرلی فلان زائیده فلان کَما سَخَّرتَ فِرعَونَ لِموسی وَ لَیِّن قَلبَهُ

کَما لَیَّنتَ الحَدید لِداود علیه السلام فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِکَ حَیاتُهُ وَ ناصیَتُهُ فی قَبضَتِک و قَلبُهُ

فی یَدک جَلَّ ثَناؤُکَ وَ اَلقَیتَ عَلَیکَ مَحَبَّتَهُ مِنّی وَ لِتُصنِعَ عَلی عَینی اِذ تَمشی اُختُکَ فَتَقولُ

هَل اَدُلُّکُم عَلی مَن یَکفِلُهُ فَرَجعناکَ اِلی اُمِِّکَ کَی تَقِرُّ عَینُها وَ لاتَحزَن وَ قَتَلتَ نَفساً فَنَجَّیناکَ

مِنَ الغَمِّ وَ فَتنّاکَ فُتوناً آمَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنْزِلَ إِلَیْهِ مِنْ رَبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ کُلٌّ آمَنَ بِاللَّهِ وَمَلائِکَتِهِ

وَکُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لا نُفَرِّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مِنْ رُسُلِهِ وَقَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَکَ رَبَّنَا وَإِلَیْکَ الْمَصِیرُ لا

یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلا وُسْعَهَا لَهَا مَا کَسَبَتْ وَعَلَیْهَا مَا اکْتَسَبَتْ رَبَّنَا لا تُؤَاخِذْنَا إِنْ نَسِینَا أَوْ أَخْطَأْنَا

رَبَّنَا وَلا تَحْمِلْ عَلَیْنَا إِصْرًا کَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِینَ مِنْ قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلا تُحَمِّلْنَا مَا لا طَاقَةَ لَنَا بِهِ

وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنْتَ مَوْلانَا فَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ} یا خَیرَ النّاصِرینَ یا اِلهَ

العالَمینَ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ اِنّی آمَنتُ بِرَبِّکُم فَاسمَعون قیلَ ادخُلِ الجَنَّةَ قالَ یا لَیتَ

قَومی یَعلَمونَ بِما غَفَرَلی رَبّی و جَعَلَنی مِنَ المُکرَمین وَ ما اَنزَلنا عَلی قَومِهِ مِن بَعدِهِ مِن

جُندٍ مِنَ السَّماءِ وَ ما کُنّا مُنزِلینَ ، اِن کانَت اِلّا صَیحَةً واحِدَةً فَاِذاهُم خامِدون یا حَسرَةً عَلَی

العِبادِ ما یَأتیهِم مِن رَسولٍ اِلّا کانوا بِهِ یَستَهزِؤنَ اَلَم یَرَوا کَم اَهلَکنا قَبلَهُم مِنَ القُرونِ اَنَّهُم

اِلَیهِم لایَرجِعونَ وَ اِن کُلٌّ لَمّا جَمیعٌ لَدَینا مُحضَرونَ وَ آیَةٌ لَهُمُ الاَرضُ المَیتَةُ اَحیَیناها وَ اَخرَجنا

مِنها حَبّاً فَمِنهُ یَأکُلونَ وَجَعَلْنَا فِیهَا جَنَّاتٍ مِنْ نَخِیلٍ وَأَعْنَابٍ وَفَجَّرْنَا فِیهَا مِنَ الْعُیُونِ لِیَأْکُلُوا مِنْ

ثَمَرِهِ وَمَا عَمِلَتْهُ أَیْدِیهِمْ أَفَلا یَشْکُرُونَ  سُبحانَ الّذی خَلَقَ الاَزواجَ کُلَّها مِمّا تُنبِتُ الاَرضُ وَ مِن

اَنفُسِهِم وَ مِمّا لایَعلَمونَ و آیَةٌ لَهُمُ اللَّیلُ نَسلَخُ مِنهُ النَّهارَ فَاِذا هُم مُظلِمونَ وَ الشَّمسُ تَجری

لِمُستَقَرِّ لَها ذلِکَ تَقدیرُ العَزیزِ العَلیمِ وَ القَمَرَ قَدَّرناهُ مَنازِلَ حَتّی عادَ کَالعُرجونِ القَدیمِ

لَاالشَّمسُ یَنبَغی لَها اَن تُدرِکَ القَمَرَ وَ لَااللَیلُ سابِقُ النَّهارِ وَ کُلٌّ فی فَلَکٍ یَسبَحونَ وَ آیَةٌ لَهُم

اِنّا حَمَلنا ذُریَّتَهُم فِی الفُلکِ المَشحونِ وَ خَلَقنا لَهُم مِن مِثلِهِ مایَرکَبونَ وَ اِن نَشاء نُغرِقهُم

فَلاصَریخَ لَهُم وَ لاهُم یَنقِذونَ اِلّا رَحمَةً مِنّا و مَتاعاً اِلی حینٍ وَ اِذا قیلَ لَهُمُ اتَّقوا ما بَینَ اَیدیکُم

وَ ما خَلفَکُم لَعَلَّکُم تُرحَمونَ وَ ما تأتیهِم مِن آیَةٍ مِن آیاتِ رَبِّهِم اِلّا کانوا عَنها مُعرِضینَ وَ اِذا قیلَ

لَهُم اَنفِقوا مِمّا رَزَقَکُمُ اللهُ قالَ الَّذینَ کَفَروا لِلََّذینَ آمَنوا اَنُطعِمُ مَن لَو یَشاءُ اللهُ اَطعَمَهُ اِن اَنتُم

اِلّا فی ضَلالٍ مُبینٍ بسم الله الرحمن الرحیم اِذا جاءَ نَصرُاللهِ وَ الفَتح وَ رَأَیتَ النّاسَ یَدخُلونَ فی

دینِ اللهِ اَفواجاً فَسَبِّح بِحَمدِ رَبِّکَ فَاستَغفِرهُ اِنَّهُ کانَ تَوّاباً إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَ إِیَّاکَ نَسْتَعِینُ یاسمیع

یاقریب یامجیب یارقیب یامجیب اجب انت یابرهان سامعا مطیعا بحق اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ

نَستَعین ، اَللهُمَّ سَخِّر لی فلان زائیده فلان کَما سَخَّرتَ فِرعَون لِموسی لَیِّن قَلبَهُ کَما لَیَّنتَ

الحَدید لِداوود عَلَیهِ السَّلام فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِهِ حَیاتُهُ فی قَبضَتِکَ وَ قَلبُهُ فی یَدِکَ جَلَّ یا

اَرحَمَ الرّاحِمینَ اِنَّهُ مِن سُلَیمان وَ اِنَّهُ بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم اَلّا تَعلوا عَلَیَّ وَ أتونی

مُسلِمین اعزَمُ علیکم یا ایها الارواحِ التّرابی بعزائم الله اِن کانَت اِلّا صَیحَةً واحِدَةً فَاِذاهُم جَمیعٌ

لَدَینا مُحضَرون قٌل کُلّ یَعمَلُ عَلی شاکِلَتِهِ فَرَبّکُم اَعلَمُ بِمَن هُوَ اَهدی سَبیلاً وَ بِحَقِّ وَنُنَزِّلُ مِنَ

القُرانِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحمَةٌ لِلمؤمِنین وَ لانَزیدُ الظّالِمینَ اِلّا خَساراً بِحَقِّ اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ

نَستَعین یا قاضِیَ الحاجات اِقضِ لی حاجَتی بِحُرمَةِ هذِهِ السورَةِ سُبحانَکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنت یا

رَبَّ کُلّ شَیء و وارِثه یا لا اِلهَ اِلّا اَنت رَفیعٌ جَلاله یا الله المَحمود فی کُلّ فِعالِهِ

جهت ادای دین وخلاصی از زندان ونجات ازغم واندوه(نیّت کند)

وَ یَقولونَ مَتی هذَا الوَعدُ اِن کُنتُم صادِقینَ ما یَنظُرونَ اِلّا صَیحَةً واحِدَةً تَأخُذُهُم وَ هُم یَخِصِّمونَ

فَلایَستَطیعونَ تَوصیةً وَ لا اِلی اَهلِهِم یَرجِعونَ وَ نُفِخَ فِی الصّورِفَاِذا هُم مِنَ الاَجداثِ اِلی رَبّهِم

یَنسِلونَ قالوا یا وَیلَنا مَن بَعَثَنا مِن مَرقَدِنا هذا ما وَعَدَالرَّحمنُ وَ صَدَقَ المُرسَلونَ اِن کانَت الّا

صَیحَةً واحِدَةً فَاِذاهُم جَمیعٌ لَدَینا مُحضَرونَ فَالیَومَ لاتُظلَمُ نَفسٌ شَیئاً وَ لا تُجزَونَ اِلّا ما کُنتُم

تَعلَمونَ اِنَّ اَصحابَ الجَنَّةِ الیَومَ فی شُغُلِ فاکِهونَ هُم وَ اَزواجُهُم فی ظَلالٍ عَلَی الاَرائِکِ

مُتَّکِئونَ لَهُم فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُم مایَدَّعونَ سَلامٌ قَولاً مِن رَبِّ رحیمِ وَ امتازوالیَومَ اَیُّهَا المُجرِمونَ

اَلَم اَعهَد اِلَیکُم یا بَنی آدَمَ اَلّا تَعبُدُ الشَّیطانَ اِنَّهُ لَکُم عَدُوٌّ مُبینٌ

اَللهُمَّ سَخِّر لی فلان زائیده فلان کَما سَخَّرتَ فِرعَونَ لِموسی وَ لَیِّن قَلبَهُ کَما لَیَّنتَ الحَدیدَ

لِداوودِ عَلَیه السلام فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِکَ (حَیاتُهُ وَ) ناصیَتُهُ بِیَدِکَ وَ قَلبُهُ فی قَبضَتِکَ جَلَّ

ثَناؤُکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ وَ بِحَقِّ الم ذلِکَ الکِتابُ لارَیبَ فیه هُدَیً لِلمُتَّقینَ اَلَذینَ یؤمِنونَ

بِالغَیبِ وَ یُقیمونَ الصَّلوةَ وَ مِمّا رَزقناهُم یُنفِقونَ بسم الله الرحمن الرحیم اللَّهُ لا إِلَهَ إِلا هُوَ

الْحَیُّ الْقَیُّومُ لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلا نَوْمٌ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأرْضِ مَنْ ذَا الَّذِی یَشْفَعُ

عِنْدَهُ إِلا بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلا بِمَا شَاءَ وَسِعَ

کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأرْضَ وَلا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لا إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَدْ تَبَیَّنَ

الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى لا انْفِصَامَ لَهَا

وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَالَّذِینَ کَفَرُوا أَوْلِیَاؤُهُمُ

الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُولَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ الهی بِحَقِّ

اَولِیائِکَ وَ اثقیائکَ وَ دم شهدائک اِقضِ حاجَتی بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین

جهت بلند شدن رتبه و مقام

وَ اَنِ اعبُدونی هذا صِراطٌ مُستقیمٌ وَ لَقَد اَضَلَّ مِنکُم جِبِلّاً کَثیراًاَفَلَم تَکونوا تَعقِلونَ هذِهِ جَهَنَّمُ

الَّتی کُنتُم توعَدونَ اِصلَوهَا الیَومَ بِما کُنتُم تَکفُرونَ اَلیَومَ نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِّمُنا اَیدیهِم وَ

تَشهَدُ اَرجُلُهُم بِما کانوا یَکسِبونَ وَ لَو نَشاءُ لَمَسَخناهُم عَلی مَکانَتِهِم فَما استَطاعوا مٌضیّاًوَ

لایَرجِعونَ وَ مَن نُعَمِّرهُ نُنَکِّسهُ فِی الخَلقِ اَفَلا یَعقِلون اَلهمَّ بِحَقَّ اَولِیائِکَ وَ اَثقِیائِکَ وَ دَمِ

شُهَدائِکَ اِقضِ حاجَتی یا اَرحَمَ الرّاحِمین

جهت بلند شدن مرتبه

وَ اَنِ اعبُدونی هذا صِراطٌ مُستقیمٌ وَ لَقَد اَضَلَّ مِنکُم جِبِلّاً کَثیراًاَفَلَم تَکونوا تَعقِلونَ هذِهِ جَهَنَّمُ

الَّتی کُنتُم توعَدونَ اِصلَوهَا الیَومَ بِما کُنتُم تَکفُرونَ اَلیَومَ نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِّمُنا اَیدیهِم وَ

تَشهَدُ اَرجُلُهُم بِما کانوا یَکسِبونَ وَ لَو نَشاءُ لَطَمَسنا عَلی اَعیُنِهِم فَاستَبَقوا الصِّراطَ فَاَنّی

یُبصِرونَ وَ لَو نَشاءُ لَمَسَخناهُم عَلی مَکانَتِهِم فَما استَطاعوا مٌضیّاًوَ لایَرجِعونَ وَ مَن نُعَمِّرهُ

نُنَکِّسهُ فِی الخَلقِ اَفَلا یَعقِلون وَمَا عَلَّمْنَاهُ الشِّعْرَ وَمَا یَنْبَغِی لَهُ إِنْ هُوَ إِلا ذِکْرٌ وَقُرْآنٌ مُبِینٌ

پانزده ۱۵ بار بگوید:

ایاک نعبد و ایاک نستعین

وبگوید:اَنَا الفَقیر ذُو الحاجَةاَللهُمَّ اِستَجِب لی اِنَّ الَّذینَ یَستَکبِرونَ عَن عِبادَتی وَ اَنتَ وَعدَکَ

صادِق فَنَجِّنی مِنَ الکَربِ اللهُمَّ اَنتَ غِیاثُ کلّ مَکروب وَ اَنتَ قُلتَ لاتَقنُطوا مِن رَحمَةِ الله وَ اَنتَ

لَستُ بِمَکین رَبّ اللهُمَّ اَحفِظنی مِنَ الآفاتِ وَالعاهاتِ فِی الدُّنیا وَ الآخِرَةِوَ لاتَفضَحنی عَلی

رُئوسِ الخَلائِقِ فِی الیَومِ المَوعود اَللهُ اَکبر اَللهُ اَکبر لا عندَلَکَ وَ لانِدَّلَکَ وَ لاشریکَ لَکَ وَ لا وَزیرَ

لَکَ اَنا لَکَ یاعََزیز یاعَزیز یاعَزیز تُریَنی فی مَقامی ما تقرِّبُ مِنکَ وَ تُکرِمُنی بِمَغفِرَةِ خَطیئَتی

اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر وَ اِنَّکَ عَلی ما تشَاءُ قَدیر وَ لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ العَلیِ العَظیم یا

رَبّ یا حَنّان یا مَنّان یا دَیّان یا غُفران یا بُرهان یا شَهید کُلِّ مَشهودِ مِمّا دونِ عَرشِکَ اِلی قَرارِ

الاَرَضین باطِلاً ما خَلا وَجهَکَ الکَریم آمَنتُ بِکَ لا اِلهَ اِلّا اَنتَ اَغِثنی اَغِثنی اَغِثنی یا غِیاثَ

المُستَغیثین

سه بار بگوید: شَلیثا

و بگوید: و صَلَی اللهُ عَلی محمد وَ آلِه اَجمَعین لِیُنذِرَ مَن کانَ حیاً وَ یَحِقَ القَولُ عَلَی الکافِرینَ

اَوَلَم یَرَوا اَنّا خَلَقنا لَهُم مِمّا عَمِلَت اَیدینا اَنعاماً فَهُم لَها مالِکونَ وَ ذَلَّلنا لَهُم فَمِنها رُُکوبُهُم وَ

مِنها یَاکُلونَ وَ لَهُم فیها مَنافِعُ وَ مَشارِبُ اَفَلا یَشکُرونَ وَ اتََّخَذوا مِن دونِ اللهِ آلِهَةً لَعَلَّهُم یُنصَرون

لایَستَطیعونَ نَصرَهُم وَ هُم لَهُم جُندٌ مُحضَرونَ وََلایَحزُنکَ قَولُهُم اِنّانَعلَمُ ما یُسِّرونَ وَ ما یُعلِنونَ

اَوَ لَم یَرَ الاِنسانُ اِنّا خَلَقناهُ مِن نُطفَةٍ فَاِذا هُوَخَصیمٌ مُبینٌ

پانزده ۱۵ بار بگوید:

ایاک نعبد و ایاک نستعین

وبگوید:اَنَا الفَقیر ذُو الحاجَة اَلّلهُمَّ اِفتَح لَنا اَبوابَ خَیرِکَ وَ فَضلِکَ وَ کَرَمِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین وَ اِذ

لَقوا الَّذینَ آمَنوا قالوا آمَنّا وَ اِذا خَلَوا اِلی شَیاطینِهِم وَ اِذا خَلا بَعضهُم الی بعض اِتَّخَذهُم بِما

فَتَحَ الله عَلَیکُم لِیُحاجّونَ بِهِ عِندَ رَبّّکُم اَفَلا تَعقِلون عَسَی الله اَن یَأتی بِالفَتحِ وَ اَمر مِن

عِندَهُ َلِیصبِحوا عَلی ما اَسَرّوا فی اَنفُسِهِم نادِمین الّذینَ یَتَرَبَّصونَ بِکُم فَاِن کانَ لَکُم فَتَحَ مِنَ

اللهِ قدّ بکم (قالوا اَلَم نَکُن مَعَکُم) قَداَنشوا اَبوابَ کُلّ شَیء وَ عِندَهُ مَفاتیحُ الغَیبِ لایَعلَمُها اِلّا

هو وَ یَعلَمُ ما فِی البَرِّ وَ البَحرِ وَ ما تَسقُطُ مِن وَرَقَةٍ اِلّا یَعلَمُهاوَ لا حَبَّةٍ فِی ظُلُماتِ الاَرضِ وَ لا

رَطبٍ وَ لا یابِسٍ اِلّا فی کِتابٍ مُبین اَلَّذینَ کَذَّبوا بِآیاتِنا وَ استَکبَروا عَنها لاتَفتَح لَهُم الاَبْواب

اَبوابُ السَّماءِ بِماءٍ مُنْهَمِرٍاَبوابَ السَّماءِوَ لایَدخُلونَ الجَنَّةِ حَتّی یَلِجُ الجَمَلُ فی سَمِّ الخَیّاط

عَلَی اللهِ تَوَکَّلنا رَبَّنا اِفتَح بَینَنا وَ بَینَ قَومِناوَاَنتَ خَیرالفاتِحین وَ لَو اَنَّ اَهلَ القُری آمَنوا وَ اتَّقوا

لَفَتَحنا عَلَیهم بَرَکات مِنَ السَّماءِ وَ الاَرضِ وَ لکِن کَذَّبوا مااَخَذناهُم بِذُنوبهُم بِما کانوا یَکسِبون

اَن تَستَفتَحوا لَقَد جائَکُمُ الفَتح وَ اِن تَنتَهوا فَهُوَ خَیر لَکُم وَ لَمّا فَتَحوا مَتاعَهُم وَجَدوا بضاعَتَهُم

رُدَّت عَلَیهم باباً مِنَ السَّماءِ فَظَلّوا فیهِ یَعرُجون حَتّی اِذا فَتَحَت یَأجوجَ وَ مَأجوجَ وَ هُم مِن کُلّ

حَدَبٍ یَنسلون حَتّی اِذا فَتَحنا عَلَیهم باباً مِنَ السَّماءِ ذا عَذابٍ شَدیدٍ سَلامٌ قَولً مِن رَبٍّ رَحیمٍ

وَ السَّلامُ عَلَیَّ یَومَ وُلِدتُ وَ یَومَ اَموتُ(وَیَومَ)اُبعَثُ حَیّاً اُدخُلوها بِسَلامٍ آمِنین وَالسَّلامُ عَلی

مَن اتَّبَعَ الهُدی وَاِذا خاطَبَهُمُ الجاهِلونَ قالوا سَلاماًلایَسمَعونَ فیها لَغواً وَ لا تَاثیماً اِلّا قیلاً

سَلاماً سَلاماً لَهُم رزقهُم فیها بُکرَةً وَ عَشیاً وَیُلقَونَ فیها تَحیَّةً وَ سَلاماً قُلنا یا نارُکونی بَرداً وَ

سَلاماً عَلی اِبراهیم قُل اَلحمدلله ربّ العالمین سَلامٌ عَلی عِبادِهِ الّذینَ اِصطَفَی الله خَیراً عَمّا

یُشرِکون سَلامٌ عَلَیکُم لانَبتَغِی الجاهِلین تَحیَّتَهُم فیها سَلام یَومَ یَلقُونَهُ وَ اَعَدَّ لَهُم اَجراً کریماً

سَلامٌ قَولاً مِن رَبّّ الرَّحیم.

سه بار ۳ بار بگوید: سَلامٌ عَلی نوحٍ فِی العالَمین سَلامٌ عَلی اِبراهیم سَلامٌ عَلی موسی وَ

هارون سَلامٌ عَلی آلِ یاسین فَاصفَح عَنهُم وَ قُل سَلام فَسَوفَ یَعلَمون وَ سَلامٌ عَلَی

المُرسَلین وَ الحَمدُ لِلّهِ رَبِّ العالَمین اُدخُلوها بِسَلامٍ آمِنین قالوا سَلاماً سَلاماً قال سلامٌ قومٌ

منکرون الّا قیلاً سلاماً فَسَلامٌ لَکَ مِن اَصحابِ الیَمین قُل یُحییهَا الَّذی اَنشَأَها اَوّلَ مَرَّةٍ وَ هُوَ

بِکُلِّ شَیءٍ عَلیم اَلَّذی جَعَلَ لَکُم مِنَ الشَّجَرِ الاَخضَرِ ناراً فَاِذا اَنتُم مِنهُ توقِدون اَوَ لَیسَ الّذی

خَلَقَ السَّمواتِ وَ الاَرض بِقادِرٍ عَلی اَن یُحییَ المَوتی وَ هُوَ الخَلّاق العَلیم

به سجده رود و ۹ بار بگوید:

بَلی قادِرٌ عَلی اَن یَقضِیَ حاجتی

حاجات خود را ذکر کند و سر بردارد و بگوید:

بَلی وَ هُوَ الخَلّاق العَلیم اِنَّما اَمرُهُ اِذا اَرادَ شَیئاً اَن یَقولُ لَهُ کُن فَیَکون فَسُبحانَ الَّذی بِیَدِهِ

مَلَکوت کُلّ شَیءٍ وَ اِلَیهِ تُرجَعون وَ اِلهُکُم اِلهٌ واحدٌ لا اله الا هُوَ الرَّحمن الرحیم اَلله لا اله الا هُوَ

الحَیُّ القَیّوم لا تَأخُذُهُ سِنَةٌ وَ لانَوم لَهُ ما فِی السَّمواتِ وَ ما فِی الاَرضِ مَن ذَا الّذی یَشفَعُ

عِندَهُ اِلّا بِاِذنِه َعلَمُ ما بَینَ اَیدیهِم وَ ما خَلفَهُم وَ لا یُحیطونَ بِشَیءٍ مِن عِلمِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ

العَلیم اَللهُ وَلّیُ الّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ اِلَی النّوروَ الّذینَ کَفَروا اَولِیائُهُمُ الطّاغوت

یُخرِجونَهُم مِنَ النّورِ اِلَی الظُّلُمات اولئِکَ اَصحابُ النّار هُم فیها خالدون هُوَ الّذی یُصَوِّرُکُم فِی

الاَرحامِ کَیفَ یَشاءُ لا اِلهَ اِلّا هُوَ العَزیزُ الحَکیم شَهِدَاللهُ انَّهُ لا اِلهَ اِلّا هُوَ اُولُوا العِلمِ قائِماً

بِالقِسطِ لا اِلهَ اِلّا هُوَ العَزیزُ الحَکیم اِنَّ الدّینَ عِندَاللهِ الاِسلام لا اِلهَ اِلّا هُوَ َلِیَجمَعَنَّکُم اِلی یَومَ

القِیامَةِ لا رَیبَ فیهِ مِن رَبِّ العالَمینَ وَ مَن اَصدَقُ مِنَ اللهِ حَدیثاً ذلکُمُ الله رَبّکُم لا اِلهَ اِلّا هُوَ

الخالِقِ کُلّ شَیءٍ َفاعبُدوهُ وَ اتَّبِع ما یوحی اِلَیکَ مِن رَبِّکَ لا اِلهَ اِلّا هُوَ وَاَعرِض عَنِ المُشرِکین وَ

سَلامٌ عَلَی المُرسَلین وَ الحَمدُ لِلّهِ رَبِّ العالَمین.

منبع نوشته http://antique-book-treasure.ir/

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *