خانه / فالگیری و طالع بینی / آیا گرفتن فال قهوه واقعیت دارد؟آیا با فال قهوه میتوان آینده را پیشگویی و پیش بینی کرد؟فال قهوه و سرنوشت انسان!

آیا گرفتن فال قهوه واقعیت دارد؟آیا با فال قهوه میتوان آینده را پیشگویی و پیش بینی کرد؟فال قهوه و سرنوشت انسان!

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir آیا گرفتن فال قهوه واقعیت دارد؟آیا با فال قهوه میتوان آینده را پیشگویی و پیش بینی کرد؟فال قهوه و سرنوشت انسان! را برای شما عززیان قرار دادیم . آیا فال قهوه سرنوشت انسان را نشان میدهد؟ آیا گرفتن فال قهوه واقعیت و حقیقت دارد؟ آیا میتوان با فال قهوه آینده را پیشگویی و پیش بینی کرد ؟ آیا با فال فنجان قهوه میتوان مشکلات موجود در زندگی را حل کرد ؟ در ادامه مطلب توضیحات کامل و جامع درباره فال قهوه و دیدن و سرنوشت انسان با فال فنجان قهوه و همچنین پیشگویی و پیش بینی آینده انسان با فال قهوه را مشاهده خواهید کرد .

آیا گرفتن فال قهوه واقعیت دارد؟آیا با فال قهوه میتوان آینده را پیشگویی و پیش بینی کرد؟فال قهوه و سرنوشت انسان!
آیا گرفتن فال قهوه واقعیت دارد؟آیا با فال قهوه میتوان آینده را پیشگویی و پیش بینی کرد؟فال قهوه و سرنوشت انسان!

آیا گرفتن فال قهوه واقعیت دارد؟آیا با فال قهوه میتوان آینده را پیشگویی و پیش بینی کرد؟فال قهوه و سرنوشت انسان!,آیا فال قهوه سرنوشت انسان را نشان میدهد؟,دیدن آینده با فال قهوه,آیا میتوان با گرفتن فال قهوه آینده را پیشگویی کرد؟,آیا فال قهوه واقعیت دارد؟,آیا فال قهوه حقیقت دارد یا خرافات است؟,چگونه میتوان با فال قهوه آینده انسان را پیشگویی کرد؟,روش گرفتن صحیح فال قهوه,دیدن سرنوشت انسان با فال و ته فنجان قهوه,همه چیز درباره فال قهوه

آیا گرفتن فال قهوه واقعیت دارد؟آیا با فال قهوه میتوان آینده را پیشگویی و پیش بینی کرد؟فال قهوه و سرنوشت انسان!

فال قهوه چگونه سرنوشت ما را تعیین می کند؟

آگاهی یافتن از آینده و یافتن راه حل سریع برای مشکلات از دغدغه های گروهی از افراد است.
فال قهوه چگونه سرنوشت ما را تعیین می کند؟از دیرباز تا کنون انواع خرافه در شکل گیری ذهنیت و رفتاربرخی انسانها تأثیر بسیاری داشته است. عده ای کارهای روزمره و لحظه به لحظه زندگیشان را با توجه به باورهای غیر منطقی و خرافات پیش می برند و اینگونه تفکرات اشتباه، چنان در تارو پود زندگیشان رسوخ پیدا کرده  که نه تنها خودشان به سختی از افکار خرافی دست برمی دارند بلکه با تعریف و تبلیغات گسترده ، خرافه مد نظرشان را در میان اطرافیان نیز رواج می دهند.
 فال قهوه و پس از آن “تاروت” که  شهرتی جهانی نیز دارد بدون هیچ اساس علمی قادر به جذب تعدادی از افراد جامعه بوده بطوری که دیگر کار از سرگرمی در دورهمی های دوستانه گذشته و فالگیری برای پاره ای به عنوان یک شغل پنهان و البته بسیار پردرآمد تبدیل شده است.  بسیاری از رمالان با این ادعا که آینده را با تفاله های قهوه، بی کم و کاست پیش بینی می کنند، با واردکردن ضررهای مادی و معنوی بسیاری به مشتریان شان، به گذران زندگی می پردازند.
*  تفاله هایی که سرنوشت سازند!
جذابیت شنیدن آینده نامعلوم و پیدا کردن راه حل مشکلات زندگی، عده ای را بر آن داشته که از خطوط و طرح های نامفهوم باقی مانده از نوشیدن قهوه نیز کسب درآمد کنند. تعدادی از زنان در آرایشگاهها یا برخی کافه ها ادعا می کنند که قادرند تمام رازها و اسرار گذشته و آینده زندگی فرد را از تفاله های یک فنجان قهوه در مدت زمان بسیار کوتاهی بازگو کنند.
آنها با گفتن حرف هایی کلی و حتی بر زبان آوردن نامهای متداول در جامعه، وانمود می کنند که بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه، نشانه هایی معنادار، آینده فرد را بطور کامل نشان می دهد. رمالان، بدون هیچ پشتوانه منطقی و بی توجه به پیامدهای حرف هایشان در زندگی انسانها ، هر طور که میلشان باشد برای مشتریانشان نسخه می پیچیند و برحسب اتفاق گاهی آینده را درخشان و گاهی هم تیره می بینند.
 این فالگیران، اتفاقات عامی را که در زندگی هر شخصی روی می دهد به گذشته و آینده ای دور نسبت می دهند. آنها که هدفی جز سرکیسه کردن مشتریانشان ندارند به تمام دردها، نگرانی ها و حتی خوشی های زندگی اشخاص مو به مو پاسخ می دهند و احساسات شنونده را به بازی می گیرند. درحال حاضر  بازار برخی از فالگیران به قدری گرم است که مشتریانشان برای مراجعه به آنها باید از قبل وقت بگیرند و حتی در مواردی ساعتها در اتاق انتظار صبوری کنند بلکه نوبت به آنها هم برسد.
نکته جالب توجه در مورد این گروه از رمالان این است که با دادن یک شماره حساب و از پیش گرفتن مبلغ تعیین شده برای فال به صورت تلفنی و اینترنتی هم مشاوره می دهند. 
سوده، 28ساله در یک آرایشگاه زنانه فال قهوه و تاروت می گیرد. او درباره شیوه راضی نگه داشتن مشتریانش می گوید: ” من مشتریان ثابت خودم را دارم که در اثر رفت و آمدهای مکرر از همه اتفاقات زندگیشان اطلاع دارم.” 
 از طرف دیگر تعدادی از این فالگیران برای افزایش سودشان با انتشار نوشته هایی در وبلاگ های مختلف مبنی بر اینکه فال تاروت و قهوه ریشه علمی دارد، سعی در جلب اعتماد یا فریب عده ای از مردم را دارند.
مهرداد، 23ساله، کارشناس علوم سیاسی می گوید: “من با فکر معتبر بودن نوشته های موجود در اینترنت به سمت فال و فالگیر رفتم اما هیچکدام از حرفهای بی ربطشان برایم اتفاق نیفتاد.” 
* راه حل مشکلات زندگی در یک فنجان قهوه !
 برخی از زنان و دختران می خواهند که با دانستن رویدادهای آینده، کمی از سردرگمی و نگرانی هایشان را از بین ببرند. آنها با درک و قضاوت اشتباه از رویدادهای زندگی و گفته های فالگیر، خود را اسیر انواع فال و روشهای پیشگویی می کنند.
تعدادی از مشتریان اینگونه فالها برای حل و فصل سریع مشکلاتشان با اعتماد به نفسی پایین به جای استفاده از قدرت تفکر و تعقل به کسانی که نه تنها هیچ کمکی به آنها نمی کنند بلکه افکار منفی و جدلهای فردی و خانوادگی بسیاری را هم برایشان بوجود می آورند به سادگی پناه می برند.
 بیشتر این مشتریان، سرگرمی را برای گرفتن فال و متحمل شدن هزینه بهانه می کنند که مبادا سایر افراد، آنان را خرافاتی بخوانند و سرزنششان کنند. این اشخاص به مرور زمان و تکرار مراجعه به فالگیران مختلف، به طور کاملا  نادرست، حرفهای شینده را باور می کنند و در نتیجه برمبنای حرفهای شخصی سودجود، از زندگی واقعی غافل  می شوند. 
مهسا، 23 ساله ، کاردان مدیریت دولتی درباره تأثیر پیش بینی فالگیران در زندگی اش می گوید: ” شخص مورد علاقه ام مرا ترک کرد.فالگیران مدام من را به آمدنش امیدوار می کردند و از این راه ضربه های روحی بسیاری به من وارد شد.” 
دکتر حسین ابراهیمی مقدم، روانشناس، درباره خصوصیات روانی برخی از مشتریان فالگیران معتقد است: ” معمولا کسانی که باورهای ضعیف و تحریک پذیری بالایی دارند به سراغ اینگونه راه حل های اشتباه و بعضا خطرناک می روند.” 
* اعتقاد به صحت گفته های فالگیران 
 گروهی از فالگیران، توانسته اند با چرب زبانی و ادعاهای واهی، پیوندی عمیق و طولانی میان فال قهوه و برخی افراد محروم از اعتماد به نفس برقرار کنند و آنها را با حرفهای پوچشان از زندگی عقب بیاندازند.  بی تردید این فالگیران قادر نیستند که بر زندگی دیگران کنترلی داشته باشند. بسیار واضح است که مشتریان این افراد با توکل برخدا، سرلوحه قراردادن سعی و تلاش،برنامه ریزی، مثبت اندیشی و یادگیری،بهبود و اصلاح مهارتهای زندگی، درمواجهه با ناکامی ها و مشکلات مختلف، زمان ارزشمند و منابع اقتصادی بسیار کمتری را از دست خواهند داد. 

http://antique-book-treasure.ir

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *