خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعایی فوری برای مهر و محبت میان افراد

دعایی فوری برای مهر و محبت میان افراد

در این پست از سایت antique-book-treasure.irدعایی فوری برای مهر و محبت میان افراد را برای شما عزیزان قرار دادیم .مهر و محبت افزون بین زن و شوهر به عوامل بسیاری بستگی دارد که مهمترین آنها احترام متقابل می باشد. هرکدام از آنان وظایفی در قبال یکدیگر دارند که با انجام این وظایف محبت بیشتری از همسر خود دریافت می کنند. احترام و اهمیت دادن به همسر، مهیا کردن شرایط مناسب زندگی، همراهی همسر در امور مختلف، پرهیز از بحث و مجادله ‏های بی ‏نتیجه، توجه به خواسته ‏های جنسی ، صداقت و امانت و فداکاری و گذشت، از جمله اموری است که مراعات آن می‏تواند در جلب محبت مؤثر باشد.علاوه بر همه ی این امور دعاهایی نیز وجود دارد که با خواندن آنها می توان به جلب محبت امیدوار شد.در ادامه مطلبدعایی فوری برای مهر و محبت میان افراد را مشاهده خواهید کرد.

دعایی فوری برای مهر و محبت میان افراد
دعایی فوری برای مهر و محبت میان افراد

,دعای آشتی و محبت,دعای اشتی محبت,دعا برای آشتی و محبت,دعای مهر و محبت و آشتی,دعای مهر و محبت و آشتی زن و شوهر

دعایی فوری برای مهر و محبت میان افراد

دعای زیر برای ایجاد آشتی و صلح در میان اهل خانه و خانواده است. قهر کردن ممکن است به دلایل مختلفی صورت گرفته باشد. دلیل آن هر چه که باشد با انجام دعای ذیل در وقت مناسب خود به اذن خداوند جل جلاله صلح و روابط حسنه میان اهل خانه و خانواده برقرار خواهد گردید.
از جنبه دیگر چنانچه میان زن و شوهر اختلاف پیش آید، اگر دعای مخصوص آشتی زن و شوهر را در وقت مناسب خود انجام دهد به اذن و اراده پروردگار میان آنها صلح و آشتی و مهر و محبت و دوستی برقرار خواهد شد.
(صرفا در امر حلال استفاده شود)
***
دعای آشتی و محبت – دعای آشتی زن و شوهر

اگر در خانه کسی قهر و ناسازگاری باشد این آیه را وقت نماز صبح نوشته در منزل مخفی کند صلح و آشتی شود:
بسم الله الرحمن الرحیم
و ان امرت خافت من بعلها نشوزا او اعراضا فلا جناح علیهما ان یصلحا بینهما صلحا و الصلح خیر اللهم اصلح بین (اسم اشخاصیکه قهر کرده اند بنویسد) بحب ( نام طالبین صلح را ذکر کند) یا الله یا الله یا الله بحق هذه الحروف برحمتک یا ارحم الراحمین.
[چنانچه زن و شوهر هستند دعا و تعویذ زیر را در همان زمان بنویسد] و این تعویذ را نوشته اگر زن و شوهراند، زن بر بازوی راستش ببندد
(صفا اصلهاه برهلا اجلهله شراهیا اسراییل سیدی انک سیدی (نام او را ببرد) بحق تمخیثا القیا وط اطاما یادها یا منیبا یجیبا (مجیبا) جماه.
ادعیه و ادویه، محمدرضا سقازاده واعظ
***
با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط بنویسد.
وقت مناسب دعای فوق پس از اذان صبح تا طلوع آفتاب است.
اللهم إنا دعوناك ثقة بكرمك وطمعاً في رحمتك وسعياً وراء مرضاتك.

درباره ی yalda yalda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *