خانه / طلسم و تله در حفاری / آشنایی با انواع نسخه های گنج و دفینه و طلسم و تله های فیزیکی در حفاری گنج

آشنایی با انواع نسخه های گنج و دفینه و طلسم و تله های فیزیکی در حفاری گنج

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir آشنایی با انواع نسخه های گنج و دفینه و طلسم و تله های فیزیکی در حفاری گنج را برای شما عزیزان قرار دادیم . در گنج یابی و دفینه یابی با نسخه و کروکی و نقشه های گنج و دفینه میتوان به راحتی به گنج و دفینه و زیرخاکی و سکه های عتیقه رسید . بر روی نسخه و نقشه گنج و دفینه همه جزئیات مشخص شده از انواع تله های فیزیکی و طلسمات گرفته تا خیلی چیزهای دیگر . در ادامه مطلب اطلاعات و مطالبی را درباره انواع نسخه و نقشه و کروکی گنج و دفینه + طلسمات و تله های فیزیکی در گنج یابی و دفینه یابی را مشاهده خواهید کرد .

آشنایی با انواع نسخه های گنج و دفینه و طلسم و تله های فیزیکی در حفاری گنج
آشنایی با انواع نسخه های گنج و دفینه و طلسم و تله های فیزیکی در حفاری گنج

آشنایی با انواع نسخه های گنج و دفینه و طلسم و تله های فیزیکی در حفاری گنج,نسخه گنج و دفینه,نقشه گنج و دفینه,کروکی گنج و دفینه,محل و مکان دقیق گنج و دفینه,طلسمات بر روی گنج و دفینه,انواع تله های فیزیکی در گنج و دفینه یابی,اطلاعاتی درباره انواع طلسم و تله بر روی گنج و دفینه,تله های فیزیکی در گنج و دفینه یابی,آیا طلسم وجود دارد ؟,حفاری برای پیدا کردن گنج و دفینه,نقشه و نسخه زیرخاکی و سکه های عتیقه,نقشه و نسخه دقیق و کامل محل گنج و دفینه,نقشه و نسخه با جزئیات کامل گنج و دفینه شهرهای ایران,نقشه گنج و دفینه تمام شهرهای ایران,نسخه و کروکی محل و مکان دقیق گنج و دفینه همه شهرهای ایران,کروکی و آدرس گنج زیرخاکی عتیقه های زیرزمینی تمام شهر و استان های ایران,نقشه گنج و دفینه روستاها و شهرستان های ایران

آشنایی با انواع نسخه های گنج و دفینه و طلسم و تله های فیزیکی در حفاری گنج

نسخه و طلسم گنج

اکثرا افراد سوالاتی مبنی بر اینکه در محلی مشغول حفاری هستند و یکی از دلایل حفاری هاشون اینه که با یک نسخه حالا یا کپی گرفته شده از روی اصلی یا اینکه الان اصلش در دستشون نیست و دست کسی دیگر است و یا اصلا با در دست داشتن اصل دارند حفاری می کنند ولی هنوز نتیجه نگرفته اند و از بنده در خواست دارند که راهنمایشون کنم ….

اما باید در جواب این دوستان بگم که چه کوپی گرفتن از روی اصل نسخه گنج یا اینکه الان اصلش در دستمان نیست ولی از نزدیک اصلشو دیدم و آدرسو می دونیم کجاست یا اصلا نسخه ی گنج اصلیشو در دست داریم ولی هنوز نتییجه نگرفته ایم چند حالت وجود دارد … «۱» یا نتوانسته اید درست ترجمه کنید . «۲» یا هنوز آدرسه دقیق دفینه رو نتونسته اید پیداکنید و به اشتباه دارید جای دیگرو که مشابه است حفاری می کنید .«۳» یا نسختون اصلی نیست و ساخته ی دست امروزه «۴» یا بارو قبلا کسی دیگه خالی کرده و برده و شما کمی دیر متوجه شده اید که در این مکان گنجی نهفته شده . و… اما قابل توجه همه ی دوستان : نسخه ی گنج در اصل یعنی آدرس محل دقیق قرار گرفتن و آگاه ساختن شخصی که به دنیال گنج بوده از خطر های احتمالی ( یعنی طلسم و تله های مکانیکی ) و خیلی چیز های دیگر که اگر آثار به هم نخورده باشه احتیاجی به دستگاه هم نیست چون که در نسخه عمق و محل دقیق قرار گرفتن دفینه رو اشاره کرده و خیلی چیزهای دیگر …. امیدوارم که با صحبت های پوچ وقت ارزشمند خودشونو سپری نکنند و بیشتر دنبال حقیقت باشند که به هدف نزدیکترشون بکنه .

اکثر افراد ایمیل می فرستند و راه حلی برای باطل کردن طلسم می خوان . سوالم اینجاست که اکثرا افرادی که ایمیل می زند آیا تا به حال طلسم رو از نزدیک دیدند و یا اینکه نقل و قول کسی دیگرو می کنند که جایی مشغول حفاری بودند و با طلسم بر خورند و دست از کار کشیدند و یا اغلب دیدم که مثلا می گن بابامون تعریف کرده که فلان جا طلسم داره و یا فلان کس خواب دیده که فلان جا یه مالی داره و طلسمش مثلا مار است ………..

کسی نیست به این افراد بگه آخه آدمه حسابی شما تا وقتی که با چشم خودت ندیدی چرا بیخودی اراجیف اونارو میگی .؟ من منکر طلسم نیستم اما توصیم اینه تا وقتی طلسم رو با چشمانه خودتون ندیدید و یا توی نسخه نخونید باور نکنید . اکثر این طلسم هایی که بین مردم صحبتش است به مثال اینه که مثلا برای اینکه یک بچه رو از رفتن و یا دست زدن به یک شئی منعش کنید بهش اینطوری می گید که اگر دست بزنی به لولو خورخوره می گم بیاد بخورتد یا از این جور صحبت ها که برای باز داشتند یک نفر ازکاری ……

خیلی وقتها همین افکار پریشان و کذب باعث شده که افراد دست از کار بکشند و کسی دیگه بیاد هدفشونو در بیاره و حالشو ببره در حالی که زحتمشو یکی دیگه کشیده اما به خاطر بی کفایتی فرد این اتفاق افتاده. اما سعی کنید تمام این حرفارو کنار بزارید و به هدفتون بچسبید و دست ازش برندارید . اما تا وقتی که شما با طلسم در نیافتید طلسم هیچ آسیبی به شما نخواهد رسوند در واقع طلسم برای این منظور قرار داده شده که اگر فردی قصد جابه جایی مال رو داشت باهاش مقابله کنه و مانع این کار بشه . و طلسم فقط و فقط به چشم و گوش کسی دیده و شنیده می شه که قصد جابه جایی بار رو داشته باشه . ( هیچ گاه با حرفای دروغ خودتون رو گول نزنید و عمرتونو هدر ندید) .

در اینجا جهت آشنایی گنج یابان و حفاران یکی از نسخه های گنج یابی و کاوش دفینه در یکی از مناطق ایران را جهت آموزش آوردم:
 
نسخه گنج مار چشمه دماوند

http://antique-book-treasure.ir/wp-content/uploads/2016/12/94956301575530251774.jpg

ساختار گنج نامه و نسخه های حفاری

گنج نامه ها اکثرا روی سنگ است و بعد از آن به ترتیب روی پوست آهو و پوست گاو و گنج نامه های مهم که درباری بوده است بعد از سنگ بیشتر روی پوست کرگدن میباشد. ولی اکثر گنج نامه ها روی سنگ یشم حکاکی میشده است.
بیشتر نوشته های روی پوست را داغ میکردند و جوهر های مخصوصی بود که قابل شستشو بود و آب آنها را از بین نمیبرد که اکثر نوشته های روی پوست با این جوهر نوشته میشده است.
بعضی اوقات نوشته هائی رو میبینم روی پوست که با خون نوشته شده است.
اکثر نوشته های روی پوست با خون گنج نامه یا نسخه نیست و بیشتر آنها دعا هست و جزو طلسمات محسوب میشود و اکثرا با خون کفتر نوشته میشده است.
پس این مورد رو اشتباه نکنیم.
پوستها در زمان خود دباغی میشدند و مواد مخصوصی مانند رزین و روعن به آنها میخورده است که عمر پوست رو بالا میبرده و مقاومت آن را بسیار زیاد میکرده. این پوستها اگر در جای مناسب نگهداری شوند تا پنج هزار سال عمر میکنند.
پوستها را اکثرا در جای خشک یا داخل نی نگهداری میکردند و دو سر آن را می بستند و هر چه به پوست هوای کمتری برخور کند سالم تر میماند و عمر آن طولانی تر میشود.
ولی باز هم مگویم که هشتاد درصد گنج نامه ها روی سنگ نوشته میشده است.

************************

طلسم یعنی وهم و خیال در سیستم طلسم از اجرام سماوی با ماده زمینی استفاده می شود طوری این دورا با هم سینک میکنن که مثل یک سیستم الکتریکی هوشمند عمل می کند و شما می توانید با استفاده از کلمات عربی ایجاد نویز یا پارازیت در این سیستم کنید در سیستم دزدگیر که نور مادن قرمز یا مادون بنفش بر روی اجسام می اندازد و در صورت شکسته شدن نور سیستم عمل می کند و آژیر به صدا در می آید این سیستم نیز وقتی بدون خواندن دعا یا کلید وارد آن شوید عمل می کند و شما با انواع طلسم برخورد خواهی کرد  چیزهایی که طلم را از کار می اندازد عبارتند از 1-دعای مخصوص همان طلسم که در نسخه یا سند نوشته شده است.2- دعای معروق چهل قاف3 آیات مبارکه 4 قل وبه ویژه آیات مبارک آیه الکرسی و ادعیه و آیات دیگر

شناخت کد رمز نسخه های گنج و دفینه

%image_alt%
برخی از نسخه های گنج دارای کد رمز مخصوص هستند که ترجمه و رمز گشایی آن را کمی با مشکل مواجهه می کند این کد رمز ممکن است در ابتدای نسخه باشد و یا در جلوی متراژ آن باشد و یا اینکه در مکان سند باشد. سندی را دیدم با یک کد رمز 12 رقمی یا 9 رقمی که مکان اصلی آن بعد از شناسایی مکان با مکانی که به صورت مستقیم در نسخه قید شده بود حدود 50 کیلومتری فاصله داشت . توجه داشته باشید که اگر در کار با چنین سند هایی مواجهه شدید حتما قبل از اینکه  کار کنید رمز گشایی کنید . البته دوستان عزیز ناگفته نماند که آدرس منطقه و یا قریه مورد نظر در سند به شکل مستقیم اشاره شده است ولی در منطقه چیزی از مابقی آن سند یافت نمی شود برای مثال در نسخه گنج اشاره شده که در منطقه A قریه B قبرستانی دارد به این نام و در کنار آن قبرستان تلی دارد به این اسم  ولی بعد از پیدا کردن نقاط Aو B می بینید که اثری از آن قبرستان و آن تل نیست . این به این خاطر است که نسخه دارای کد رمز آثار و منطقه می باشد که باید رمز گشایی شود.

کوتوله ها در گنج و دفینه یابی

در این جا یک فرضیه بسیار مشهور وجود دارد و آن فریب انسان توسط آدم کوتوله باشد . بر اساس مدارک و شواهد دیگر این رد پا را آدم کوتوله ها ساختند تا در صورت حضور انسان شبیه ما به آن مکان ، از ترس مکان را ترک کنیم. آن مکان دارای یک دفینه ارزشمن می باشد که در اختیار آدم کوتوله ها است و از آن مراقبت می کنند….

http://antique-book-treasure.ir/wp-content/uploads/2016/12/2207.jpg

در یک منطقه جنگلی در اطراف شهر آمل در استان مازندران آب یک روستا که از یک چشمه داخل غار سرازیر می شد با مشکل مواجه شد . جهت تعمیر به آنجا رفتند . قبل از چشمه یک حوضچه کوچک داشت که آب از کانالی به طول و عرض 50 سانت به آن حوضچه هدایت می شد . پیر مرد به داخل حوض و از آنجا برای اولین بار با چراغ قوه به داخل کانال خشک شده برای رفع گیر وارد می شود طول کانال حدودا ده متر بود بعد از ده متر ناگهان با یک سالن به طول و عرض حدود 20 متر و ارتفاع تقریبی 10 متر مواجهه می شود که تاریک بود و فقط از بالای سقف یک نور گیری مانند که نوری از آن ساطع نمیشد مواجهه شد یعنی یک دایره بزرگ  بعد از نورپردازی در کف آن سالن ردپای عجیبی مشاهده کرد ردپایی به طول سه متر یعنی طول کف پا سه متر بود . این بنده خدا از ترس وجود دیو با بدبختی خود را نجات داد .ولی با توجه به طول و عرض مکان و طول ردپا وجود دیو با قد حدود 20 متر و یا بیشتر ( تخمین بر اساس جای پا ) کلا منسوخ می باشد . در این جا یک فرضیه بسیار مشهور وجود دارد و آن فریب انسان توسط آدم کوتوله باشد . بر اساس مدارک و شواهد دیگر این رد پا را آدم کوتوله ها ساختند تا در صورت حضور انسان شبیه ما به آن مکان ، از ترس مکان را ترک کنیم. آن مکان دارای یک دفینه ارزشمن می باشد که در اختیار آدم کوتوله ها است و از آن مراقبت می کنند. آب چشمه بعد از یک مدت کوتاهی دوباره وصل شد و به حالت عادی برگشت .

آموزش سطح شناسی در گنج و دفینه یابی

یکی از دانش ها و دانسته های اصلی در گنج یابی شناخت سطح مورد کاوش و حفاری است. یک گنج یاب و دفینه یاب حرفه ای باید بداند که قبل از هر کار اساسی سطح منطقه را از نظر جنس خاک، لایه های باستان شناسی، نگاه به نکات ریز منطقه، شکل طبیعت منطقه و… بررسی کند تا در حین حفاری و گنج یابی دچار مشکل نشود و کارش به نتیجه برسد.

در دفینه یابی و باستان شناسی قبل از انجام هرگونه حفاری باید بررسی های سطحی را انجام داد و یافته های خود را ارزشگذاری نمود.انسانها بر روی خاکهایی که زندگی می کنند آگاهانه و یا به طور طبیعی رد و نشانه هایی می گذارند.هر نوع تغییر بر روی طبیعت دست نخورده یک نوع رد و نشانه و یا لایه هایی به وجود می آورد.این لایه ها که به وسیله انسانها به وجود می آید اگر کمی دقت کنیم بعد از گذز صدها و یا هزاران سال قابل شناسایی هستند.این تفاوتها به شکلهای قاب فهم زیر معنا می شوند

بر روی سطح خاکهایی که از حالت طبیعی خودخارج شده اند که در دفینه یابی و باستان شناسی به خاکهای دستی معروف هستند طول گیاه رشد کرده  ضخامت ساقه و ضخامت ریشه ها نسبت به لایه طبیعی و و دست نخورده متفاوت است نرم است و به راحتی کنده می شود.همچنین بر روی سطح صخره ها و یا سنگهایی که از طرف انسانها به اصطلاح دست خورده است اگر بر روی سطح صخره ها خزه ای رشد کرده باشد لایه خزه نسبت به اطرافش کمرنگتر وجوانتر است  (حتما توجه شود)

در گور دخمه ها و بعضی از دفینه هایی که در درون صخره ها ساخته شده اند باید به دقت لایه متفاوت را شناسایی نمود که در این جاها در اطراف صخره ورودی پلمپ شده یک لایه کرم رنگ و یا مایل به سبز  به وجود می آید (حتما توجه شود)

دوستان همانطور که در قسمت پست حفار خوب عرض کردم یکی از مهمترین ویژگیهای حفار خوب دقت و نگاه دقیق به کوچکترین چیزها بود .گاه ممکن است با بی دقتی و ندانستن نکاتی یک جستجوگر و یاحفار سردرگم نا امید و مایوس شود.

آموزش گنج یابی با نسخه و گنج نامه

در نسخه ها, رودخانه ها و چشمه های موجودکه به عنوان نشانه بکار می روند نقش حیاتی دارند, مسئه دیگر نقطه روبروی جایی که چشمه ها و یا رودخانه ها شیب دارند و  آب به پایین سرازیر می شود و محل اتصال دو رود به هم  است.

در دوران باستان منابع آبی از جمله نهرها و… بسیار مد نظر بوده پس درجایی که می خواهید حفاری کنید به این گونه مناطق توجه ویژه ای کنید.

نهرها ,منابع آبی, چشمه ها و… ممکن است طی سالیان دراز خشکیده باشند ویا مکانشان عوض شده باشد باید به این نکته توجه ویژه ای نمود.

رودخانه هایی که در نسخه به آنها اشاره شده معمولا از کوه به پایین و یا از جای مرتفع به پایین سرازیر می شوند.معمولا رودخانه شما را به منطقه ای که نشان بعدی هست خواهد رساند.این نکته در نسخه ها و در منطبق نمودن آنها به شما سرنخ های مهمی می دهد….

کسانی که با نسخه به دنبال گنج رفته اند می دانند در کار با نسخه ها مهمترین کار انطباق نسخه با مکانی که به آن اشاره می کند است.

نشانه های اصلی موجود در نسخه ها(کوه,تپه,رودخانه,صخره,غارو…) در انطباق نسخه به شماکمک بزرگی می کنند.اگر نسخه رادرست انطباق نکنید هدفتان جایی اشتباه خواهد بود.یکی دیگر از نکات مهم در نسخه ها جهت های طلوع و غروب خورشید است.این موضوع معمولا در بیشتر نسخه ها دیده می شود.یادتان باشد نباید فقط با توجه نمودن به یک یا چند رد و نشانه زود تصمیم گرفت باید به علایم مانند نگاه کردن به یک عکس سه بعدی نگریست.در نسخه ها خورشید ,باد و جهت جریان آب بسیار مهم است اگر نسخه با این زوایا منطبق نشود تمام تلاش های شما به هدر خواهد رفت.بعد از این که نسخه با مکانتان منطبق شد باید به سراغ جزییات نشانه وعلایم رفت و توجه کرد که آیا کاملا در جای خود یر به یر می شود یا خیراگر نتوانستید نسخه را با مکانتان منطبق کنیدبیخودی تلاش نکنید به طور قطع جای اشتباهی را حفاری خواهید کرد.

در نسخه ها رودخانه ها ,در منطبق نمودن عنصر بسیار مهمی هستند و باید بسیار خوب ارزیابی شوند,همچنین نشانه کوهی که در نسخه معلوم شده و سمت غرب و شرق علایم باید ارزیابی شود ودر آخر با ادقام این ارزیابی ها نتیجه گیری حاصل شود.

در مناطقی که تپه ها و رودخانه وجود دارند روی مناطق تنگ و باریک شده حساسیت بیشتری داشته باشید.باید به مناطقه ای که باریک و تنگ است و این باریکی در جهت جریان رودخانه است حساسیت خاص تری داشت.

در نسخه ها, رودخانه ها و چشمه های موجودکه به عنوان نشانه بکار می روند نقش حیاتی دارند, مسئه دیگر نقطه روبروی جایی که چشمه ها و یا رودخانه ها شیب دارند و  آب به پایین سرازیر می شود و محل اتصال دو رود به هم  است.

در دوران باستان منابع آبی از جمله نهرها و… بسیار مد نظر بوده پس درجایی که می خواهید حفاری کنید به این گونه مناطق توجه ویژه ای کنید.

نهرها ,منابع آبی, چشمه ها و… ممکن است طی سالیان دراز خشکیده باشند ویا مکانشان عوض شده باشد باید به این نکته توجه ویژه ای نمود.

رودخانه هایی که در نسخه به آنها اشاره شده معمولا از کوه به پایین و یا از جای مرتفع به پایین سرازیر می شوند.معمولا رودخانه شما را به منطقه ای که نشان بعدی هست خواهد رساند.این نکته در نسخه ها و در منطبق نمودن آنها به شما سرنخ های مهمی می دهد.

فراموش نکنید کسی که مال خودش را دفن می کرد به آب احتیاج داشته است حتما باید در منطقه ای نزدیک یک منبع آبی (چشمه ,رودخانه و…)وجود داشته باشد.

مواردی شاخصی همچون غار ,سنگ  خاص و …درمنطبق کردن و تست نمودن جا بسیار مهم است.

اگر مورد شما قبور و قبرستان ها باشد باید یاد بگیرید به جهت قبرها توجه کنید و بفهمید آنها چه دینی داشته اند سپس به نسخه نگاه کرده ببینید آیا با آن منطبق می شود یا خیر

آبشارها, نهرها ,رودخانه ها ,غارها و قبر که در نسخه آمده می تواند به معنای واقعی خود قرار داده نشده باشند این موضوع را به طور جامعی ارزیابی کرد.

سپید خانه یا گنج خانه باستان

سفید خانه در ابعاد های مختلف وجود دارد که کوچکترین آنها نیم متر در نیم متر است که در این موارد قضیه فرق میکند و این نوع سفید خانه ها متراژ بالایی ندارند و معمولا در 1 الی 3 متری هستند و از آثاری که برای این سفید خانه استفاده میشد گوساله نشسته – قاطر- کله قندی کوچک – تل های کوچک – درخت موزی یا همان بلوط…

در گذشته به علت نداشتن بانک , وزیران دربار به این فکر افتادن که اموال دولتی را در جایی مخفی کنند که در موقع جنگ بین دو کشور این اموال در امان بماند تا در مواقع احتیاج از آن به نحو احسن استفاده کنند که مخفی سازی این اموال به این صورت بود که مکانی را به صورت مربع و مستطیل حفر کرده و اتاقی رو در ابعاد های مختلف با ساروج درست میکردند و اموال را درون آن اتاق ها گذاشته و مسیری را برای ورود به این اتاق به صورت مارپیج و با کار گذاشتن تله طراحی میکردند و معمولا ارتفاع این راهرو ها از نیم متر شروع شده تا 2.5 متر و درب خروجی این اتاقهارو در امتداد رودخانه یا چشمه ها قرار میدادند و سر این راهروهارو با خاک پر میکردند و راهرو در زیر زمین به صورت مخفی باقی میماند و روی اتاق اصلی که با ساروج آن را به صورت اتاق پلمپ شده درست کرده بودند به صورت لایه چین با سنگ و زغال و …. چیدمان میکردند به طوری که از بالا کار کردن برای شخصی که یک موقع جارو شناسایی کرد غیر ممکن باشد و در آخر برای تکمیل کار و یک یا دو نفر از حفاران را که سربازان خودشان بودند را به قتل میرسانندن چون بر این عقیده بودند که روح آنها از بار مواظبت میکند و هم برای نشان دادن مسیر راه از طریق این جنازه ها به این صورت که سر را از بدن جدا میکردند و سر , مسیر اصلی را نشان داده و تن جهت تله را و کل راهروی درست شده را با ماسه و خاک سرند پر میکردند و در آخر درب را با سنگی بزرگ پلمپ کرده و روی آن را خاک میریختند که قابل دید دزدان و … نباشه و در بیرون کار, سنگی را با ساروج درست کرده و طوری طراحی میکردند که در همان روز از فلان فصل سال در موقع فلان ساعت روز یا شب سایه سنگ به آن قسمت اثابت کند که درب را مشخص کند .

البته سفید خانه در ابعاد های مختلف وجود دارد که کوچکترین آنها نیم متر در نیم متر است که در این موارد قضیه فرق میکند و این نوع سفید خانه ها متراژ بالایی ندارند و معمولا در 1 الی 3 متری هستند و از آثاری که برای این سفید خانه استفاده میشد گوساله نشسته – قاطر- کله قندی کوچک – تل های کوچک – درخت موزی یا همان بلوط

البته یک سری از این سفید خانه مربوط به راهزنان و یا دشمنانی بود که به ایران حمله میکردند واموال مردم روستا یا کاروانهارو به یغما میبردند بود و چون حمله های آنها به روستاهای اطراف زیاد بود وقتی حجم این اموال زیاد میشد مجبور میشدن آنهارو در قسمتی مدفون کنند تا بتوانند به شهر بعدی حمله کنن

شناخت تله ها و اصول گنج یابی

بحث تله ها و به ویژه اقسام آن از نظر تله های فیزیکی و ریزشی و طبیعی و… همواره مورد توجه بود و یکی از مهمترین خطرات گنج یابی و کاوش دفینه همین تله ها بود. تله ها از این نظر اهمیت دارند که با عدم شناخت آنها ممکن است که به جان گنج یاب و همراهانش منتهی شود لذا شناخت تله ها و نیز کابرد و خنثی کردن و یا رعایت موارد ایمنی در گنج یابی بسیار مهم است.

با توجه به اینکه بسیاری از دوستان کار جستجو و تجسس را در دل صخره ها وبیابان ها انجام می دهند بر خود لازم دیدیم برای حفظ جان و سلامتی دوستان و یا افرادی که در این مناطق زندگی می کنند در اینجا این مبحث را بیان کنم از آنجا که به احتمال زیاد خیلی از این تله به مرور زمان از کار افتاده باشد ولی خیلی از آن ها به قوت خود پایدار است و هر سال در گوشه و کنار جهان خبر کسانی که در این تله ها گرفتار می شوند به گوش می رسد . چیزی که در اینجا باید به آن تاکید کنم این است که این تله ها مختص کشور ما نیست و نمونه های آن در کشور ها ی مختلف دیده شده
در ابتدا یکی از سمبل های خطر که از گذشتگان به ما ارث مانده و در آن پدران ما خطر ها را به ما گوش زد کرده اند در اینجا می آورم

 www.irantreasure.ile.biz

قلب یا دل
سمبل دل در بعضی ار تعابیر به معنای طلا آمده قلب به صورت کامل و یا به صورت مختلف شکسته آمده است که در زیرانواع شکل و تعابیر آن آمده است .

1-دلی که کوشه ای از آن ترک برداشته می تواند برای ما پیغام های مختلفی داشته باشد یکی از آن ها به معنی مرگ آمده که اگر به آن توجه نشود می تواند برای ما مخاطره انگیز باشد
2-قلبی که شکل رعد بر روی آن باشد در سمتی که رعد اشاره می کند برای ما خطر وجود دارد و در هنگام کار در آن نقطه باید مواظب باشیم
3-قلبی که قسمت پایین آن جدا شده . مفهوم آن این است که سمتی که نوک قلب برای ما نشان می دهد خطری وجود دارد که این خطربرای ما به شکل محسوس و قابل دیدن است.
4-قلبی که از وسط نصف شده . وجود خطر در فاصله ی نزدیک را برای ما نشان می دهد فقط مسیر آن را مشخص نمی کند .
5-این سمبل هم وجود خطر در مسیر نامعلوم را برای ما نشان می دهد
در مجموع این خطرات می تواند افتادن از جای بلند – افتادن سنگ و صخره بر روی شما – سمی بودن هوا و آب – مار و عقرب سمی – و پاشیدن زهر بر روی زیر خاکی می تواند باشد.

تصویر اول(درپایین) که در ورودی تونل ها زده می شود ومعمولا در ورودی این مدل تونل ها سمبل های خطر نیز دیده می شود این مدل تله ها به در ورودی بسته شده و در هنگام ورود به آن سنگ هایی که در بالای قرار داردکار کلید را انجام می دهند ازجای خود تکان می خورند وپشت سر آن سنگ بالایی و شنی که در بالای آن قرار دارد بر ورودی تونل می ریزد و راه را سد می کند.

تله ی که با کمک شن و ماسه کار می کند.
این تله با فشرده شدن شن و ماسه در زیر صخره ی استاده ی بلند صورت می گیرد.این مدل تله ها در صورت ظاهر به تله شباهت ندارد و در دید نخست صخره ای ایستاده است که در جلو آن یک در و یا صندقی گذاشته شده است هر موقع دسته ی این صندوق برگردانده شود شن و ماسه ی که در پشت صندوق فشرده شده شروع به ریزش به داخل ویا فضای خالی ایجاد شده در پشت صندوق می کند و زیر صخره بزرگ خالی می شود و می ریزد. حال این سوال پیش می آید اگر شما به این مدل صندوق در موقع جستجو کردن برخورد کردید آن را جستجو می کنید و یا بی خیال می شوید و از کنار ان می گذرید . در اکثر مواقع در اثر هیجان مستقیما به طرف صندوق رفته و شروع به جستجوی آن می کنند . و به تله بودن آن بی تفاوت می شوند .
باید اولین کاری که کنید از خود بپرسید که؟
1-آیا برای جستجوی داخل صندوق باید در آن را باز کرد ؟
2-آن کسانی که این دفینه را می خواستند مخفی کنند آیا آن را در زیر این صخره در یک صندوق به راحتی ول می کردند؟
3- آیا تله ی که پیدا کرده ایم به صورت دست نخورده رها کنیم ؟تا یکی که فرد دیگری که به این تله ها وارد نیست در آن گرفتار شود ؟

تله های زمینی

چگونگی کار کردن این تله بسیار ساده است و با فشار بر یک طرف تله ی زمینی تعادل آن به هم می خورد و می ریزد معمولا این تله با وزن بالای 45 کیلویی به کار می افتد.معمولا سمبل های که دلیل بر وجود این تله است در روی دیوار می توان پیدا کرد و این سمبل ها در نزدیکی تله دیده می شود .تله های زمینی جوری مستور می شوند که قابل دیدن نباشند و شیارهای بینابینی فقط در صورتی آشکار می شود که با دقت به آن نگاه شود.این مدل تله ها در تمام دنیا دیده شده است .

شیوه تله گذاری در گنج یابی

زرنیخ در یونانی arsenikon و در لاتین arsenikon که به معنی زرنیخ زرد (yellow orpiment) (شایعترین سنگ معدن مونوکلینیک آرسنیک سولفید به فرمول As2S3) که با صفت مرد یا نرینه شناخته می شود.( در زمان های قدیم اعتقاد داشتند فلزات دارای جنسیت هستند.) در عربی الزرنیخ نامیده می شود که بر گرفته از نام فارسی orpiment به معنای زر،زرین یا زرگون است…

%image_alt%

در این قسمت به برخی مکانیسم تله ها در دفینه ها اشاره می کنیم.

برخی از تله ها نیز با استفاده از ترکیب پودر زرنیخ ( آرسنیک) به قطع برای طلا و نقره بوده و همچنین این پودر را در کف غار می ریختند حتی زمانی که فرد با پای خود از انجا رد شده و گرد و غبار زرنیخ در هوا پخش شده و چشم و بینی با دست فرد را از کار افتاده و یا روی گنج پاشیده می شد و فردی که طلا را در دستش می گرفت بعد از مدت کوتاهی از دنیا می رفت. خیلی ها با بنده تماس گرفته اند که فلان کس بعد از فلان روز وقتی به دفینه رسید از دنیا رفت این حتما اون مکان طلسم دارد و فلان . بنده با بررسی ادله های علمی به این مساله پی برده ایم که ان کاوشگران به تله های سمی که ذکر شده اند برخورد کرده اند. پس بسیار مواظب باشید

زرنیخ در یونانی arsenikon و در لاتین arsenikon که به معنی زرنیخ زرد (yellow orpiment) (شایعترین سنگ معدن مونوکلینیک آرسنیک سولفید به فرمول As2S3) که با صفت مرد یا نرینه شناخته می شود.( در زمان های قدیم اعتقاد داشتند فلزات دارای جنسیت هستند.) در عربی الزرنیخ نامیده می شود که بر گرفته از نام فارسی orpiment به معنای زر،زرین یا زرگون است.

                       

واژه آرسنیک تقریبا به مترادف کلمه سم تبدیل شده است. قدیمی ترین مورد استفاده از آرسنیک به عنوان سم به سال 55 میلادی بازمیگردد. در فرانسه ی قرن هفده، آرسنیک سفید (As2O3) به نام “گرد میراث بری” شناخته می شد.علت استفاده وسیع از این ماده به عنوان سم بازمیگردد به برخی خصوصیات آن، چون فراوان ودردسترس بودن، قیمت ارزان و این حقیقت که As2O3ترکیبی بی بو و بی مزه است. درقرن نوزدهم و پس از کشف شدن روش های مطمئن در تشخیص آرسنیک، استفاده از آن به عنوان سم به نحو چشم گیری کاهش یافت.

گنج های قیمتی از شیخ بهایی:

اگر ساکت و خاموش باشد، میگویند لال است !
اگر زبان آوری کند، میگویند وراج و پر گوست !
اگر روزه برآرد و شبها نماز بخواند، میگویند ریا کار است !

%image_alt%

آدمی اگر پیامبر هم باشد از زبان مردم آسوده نیست، زیرا:
اگر بسیار کار کند، میگویند احمق است !
اگر کم کار کند، میگویند تنبل است !
اگر بخشش کند، میگویند افراط میکند !
اگر جمع گرا باشد، میگویند بخیل است !
اگر ساکت و خاموش باشد، میگویند لال است !
اگر زبان آوری کند، میگویند وراج و پر گوست !
اگر روزه برآرد و شبها نماز بخواند، میگویند ریا کار است !
و اگر نکند، میگویند کافر است و بی دین !
لذا نباید بر حمد و ثنای مردم اعتنا کرد
و جز از خداوند نباید از کسی ترسید.
پس آنچه باشید که دوست دارید.
شاد باشید، مهم نیست این شادی چگونه قضاوت شود.

اسرار علوم و گنج یابی

 اگر تاكنون به تخت جمشيد مسافرت كرده باشيد متوجه شده ايد كه در تمامى پلكان ها و بيشتر قسمتهاى درونى كاخ ها (كه هنوز سالم مانده و قابل تشخيص است) و همچنين در سردر آرامگاه كوروش بزرگ در پاسارگاد (كه اكنون قابل تشخيص نيست) گل هاى 12 پرى نقش شده اند…

گنج ها و دفینه های ایران زمین بسیار و علم آنها نیز اسرار و رموز فراوانی دارد یکی از اینها فروهر است.


 مقدمه

برخی معتقدند که نقش فروهر نقشی از خداست و خیلی هم معتقدند که نقشی از فرشته و… است ، که همه به کلی غلط اند! چون ایرانیان از آنجایی که از همان ابتدا یکتا پرست بوده اند و مایه افتخار همه ایرانیان است که برخلاف تمامی تمدن های هم عصر خود یکتاپرست بوده اند و بنابراین از آن جایی یکتاپرستان معتقدند هرگونه تصویری از خدا ، برابر با کفر است ، پس فروهر نقش خدا و یا نقشی همانند او ، نیست.

 %image_alt%

معنای واقعی فروهر

چهره فروهر یک پیرمرد سرد و گرم چشیده است که به حالت نصیحت قرار گرفته است. دست راست این نقش به حالت نیایش به سمت بالا قرار گرفته است (که نشانه بارز یکتاپرستی ایرانیان است) و در دست چپ این شخص یک حلقه قرار گرفته است که نشان عهد که همان حلقه عهد و دوستی یا حلقه پیمان است ، حلقه ازدواج و اعتقاد ایرانیان به ازدواج در کل دنیا نیز محسوب می شود ، است.

در بال فروهر از سه ردیف پر تشکیل شده است که نشان دهنده اعتقادات زرتشتیان که انسان را به اوج و افتخار میرساند یعنی:گفتار نیک و پندار نیک (اندیشه نیک) و کردار نیک است و دم وی هم از سه ردیف پر تشکیل شده است که نشان دهنده گفتاربد و کرداربد و پندار بد است که همین افکار بد اسان را به سوقط و تباهی می کشد و کنار دم وی هم دو شاخک وجود دارد که شاخک سمت راست نشان نیکی و شاخک سمت چپ نشان بدی است و دایره ای که مرکز این نقش قرار دارد ، که نشان دنیا باقی و روح و روان است و شاید هم اینکه دنیا بر اساس اعتقادات و کارهای آدمی می چرخد ، است و حلقه ای در دست که همان حلقه عهد و پیمان می باشد وهنوز در قبایل سرخپوست برای بستن قرارداد بین دو گروه با هم بسته می شود و جالب اینجاست که بدانیم همین حلقه های نامزدی و ازدواج نیز همین حلقه عهد است که زوجهای جوان آن را در دست می کنند . (توضیحات بیشتر از حوصله این بحث خارج است)

 

اگر تاكنون به تخت جمشيد مسافرت كرده باشيد متوجه شده ايد كه در تمامى پلكان ها و بيشتر قسمتهاى درونى كاخ ها (كه هنوز سالم مانده و قابل تشخيص است) و همچنين در سردر آرامگاه كوروش بزرگ در پاسارگاد (كه اكنون قابل تشخيص نيست) گل هاى 12 پرى نقش شده اند

%image_alt%

كه دلايل مختلفى مبنى بر خوب بودن و مقدس بودن آنها بيان شده كه مهمترين آنها اين است: عدد 12 جزء معدود اعدادى است كه به 4 عدد تك رقمى قابل تقسيم است (2 و 6 و 3 و 4) و عددى است كه هم عدد ماقبل آن (11) فقط به يك و خودش قابل تقسيم است و هم عدد بعد آن (13) فقط به يك و خودش قابل تقسيم است. 

همانطور كه گفته شد عدد 12 براى ايرانيان قديم به ويژه در عصر هخامنشيان بسيار عدد خوب و جالبى بوده اما بحث بعدى ما عدد 13 است ، كه متاسفانه در كشور ما عددى نحس محسوب مى شود ؛ اين مسئله را غربى ها (به علت اينكه خودشان به نحسى اين عدد اعتقاد داشتند) وارد كشور ما كردند و عملا يك تهاجم فرهنگى به راه انداختند. در حالى كه در جامعه ما (به ويژه در عصر هخامنشيان) اعتقاد بر اين بوده كه انسان در سيزدهمين روز از پيدايش خلقت و از پيوند خوردن ساقه دو گياه سبز و نازك (منظور سبزه اى است كه هنوز در سفره هفت سين وجود دارد) به وجود آمده و به همين دليل سيزدهمين روز از سال نو ر جشن مى گرفته اند و براى اين كه آن سال برايشان سرچشمه موفقيت ها شود ساقه دو گياه (سبزه) را به هم گره مى زدند و اگر دخترانى كه ديگر وقت ازدواجشان بود و از خداوند شوهرى خوب را طلب مى كردند ، اين كار را با دقت و وسواس بيشترى انجام مى دادند. پس بياييم روز 13 فروردين را به خاطر نحسى به دامن طبيعت نرويم ، بلكه به خاطر پاكى اين روز به دامن طبيعت رفته و اين روز را جشن بگيريم.

گنج و دفینه ای بنام مفرغ

یکی از مناطق شاخص ایران در زمینه صنعت مفرغ، ناحیه لرستاناست. لرستان در مرکز نوار غربی ایران و از مجموعه دره‌های تنگ و باریک و کوههای مرتفع تشکیل شده‌است. شواهد موجود اشاره به فلزکاری لرستان از هزاره چهارم پیش از میلاد دارد. مجموعه اشیای فلزی منسوب به لرستان از نیمه قرن گذشته توسط محققین و پژوهشگران مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته و زینت بخش اکثر موزه‌های بزرگ جهان می‌باشد. پژوهشگران، هنر مفرغ کاریلرستان را نتیجه کارهای ساده‌ای می‌دانند که بیان کننده چندین قرن انقلاب مادی ملتی کشاورز و جنگجو است. این هنر در هزاره چهارم قبل از میلاد به اوج خود رسید…

دوستان در این تاپیک میخاهیم راجع به نحوه ساختن و علمی که نیاکان و اجدادمان با آن اشیا مفرغی تزییناتی و اداوت و اسلحه های جنگی مثل شمشیر , گرز , سرنیزه , دستبند , دشنه و …را می ساختند وقدمت آن به بیش از 2000 سال کهن بر می گردد  را برایتان آموزش بدهیم قبل از نحوه اموزش توجه شما را به تاریخچه مفرغ جلب می نمایم.

File:Bronze lorestan female figure.JPG

مِفرَغ یا برنز آلیاژی است از مس و قلع که با آن ابزارهای مختلف ومجسمه را تهیه می‌کنند. مفرغ قدیمی‌ترین آلیاژی است که انسان آن را تهیه کرده‌است، زیرا در معادن مس معمولاً فلز مس به طور طبیعی با قلع به صورت یک آلیاژ طبیعی وجود دارد به همین دلیل معمولاً نخستین ابزارهای مصنوعی فلزی که در قدیم توسط بشر ساخته شده غالباً از مفرغ است.

عصر مفرغ دومین قسمت از عصر فلزات است که پس از دوره مس قرار می‌گیرد. این تقسیم بندی به این جهت است که مصنوعات فلزی این دوره از زندگی بشر بیشتر ترکیبی از مس و قلع است بطوری که کاوشهای دیرین‌شناسی نشان داده ساکنان ایران از پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح نیز آلیاژ مفرغ را می‌شناخته‌اند و از آن برای ساختن مصنوعات فلزی خود استفاده می‌کرده‌اند و مصنوعات مفرغی نیز که در سایر نقاط دنیا ضمن حفاری‌ها به دست آمده قدیمی تر از این تاریخ نیست. بنابراین می‌توانیم شروع دوره مفرغ را از پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح که شروع دوره آهن است بدانیم. همان طور که گفته شد مفرغ ترکیبی است از مس و قلع به رنگ‌های مختلف سرخ، سرخ کم رنگ و نارنجی، که زودتر از مس ذوب می‌شود و در مجسمه سازی و ساختن ادوات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

File:Britishmuseummasteranimalsbit.jpg

برای ساختن اشیاء مفرغی , اول یک نمونه مومی (از موم ) ساخته و تهیه می شد سپس دور و اطراف آن را با گل می پوشاندند تا قالب درست شود.سپس قالب گلی را حرارت می دادند تا سفت شود و هم موم داخل آن مذاب شده و بحالت آب مایع دربیاید , بعد مفرغ را داخل قالب می ریختند بعد از سرد شدن آلیاژ مفرغ وسایل و اشیاء به دست می آمد.

File:Mefragh Lorestan in paris.jpg

یکی از مناطق شاخص ایران در زمینه صنعت مفرغ، ناحیه لرستاناست. لرستان در مرکز نوار غربی ایران و از مجموعه دره‌های تنگ و باریک و کوههای مرتفع تشکیل شده‌است. شواهد موجود اشاره به فلزکاری لرستان از هزاره چهارم پیش از میلاد دارد. مجموعه اشیای فلزی منسوب به لرستان از نیمه قرن گذشته توسط محققین و پژوهشگران مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته و زینت بخش اکثر موزه‌های بزرگ جهان می‌باشد. پژوهشگران، هنر مفرغ کاریلرستان را نتیجه کارهای ساده‌ای می‌دانند که بیان کننده چندین قرن انقلاب مادی ملتی کشاورز و جنگجو است. این هنر در هزاره چهارم قبل از میلاد به اوج خود رسید. اهمیت هنر مفرغ کاری لرستان، انتقال هنر و سنن اجدادی، انتقال مفاهیم و موضوعات مشترک مذهبی و بیان قانون مندی‌هایی است که برای همه اقوام سوارکار، جنگاور و کشاورز دنیای قدیم، به نحوی تحسین‌انگیز، دل‌نشین، پسندیده و ستودنی بوده‌است. اشیاء، وسایل و ابزار به جا مانده از هنرمندان خردمند زاگرس، بسیار و بی‌شمار است که از آنها می‌توان به جنگ‌افزارها شامل خنجر، شمشیر، گرز و… ساز و برگ سوارکاری، وسایل زینتی و انواع ظروف و وسایل پذیرایی مخصوص اشاره کرد.

علم مکان شناسی گنج و دفینه

در مورد اینکه این مکانها بعضی دارای دفینه هستند یا نیستند به بررسی بیشتری از ان منطقه نیاز دارید به ویژه اسامی چشمه های , درختان , دره , تپه , قلعه و… از آن مکان را باید بررسی کنید و بعد مثل قرار دادن قطعه های پازل در کنار هم به جواب دلخواه برسید.البته اگر نسخه داشته باشید مشکل حل است….

علم اسامی شناسی مکان ها در علوم باستان شناسی و دفینه گذاری ها

علم اسامی شناسی مکان ها در علوم باستان شناسی و دفینه گذاری ها

علم اسامی شناسی مکان ها در علوم باستان شناسی و دفینه گذاری ها,علم اسامی شناسی مکان ها,اسامی شناسی در علوم باستانی,علوم باستان شناسی و دفینه گذاری ها,گنج یابی و دفینه یابی بر اساس علم اسامی شناسی,علم اسامی شناسی مکان و منطقه در گنج یابی

دوستان و محققین عزیز همانطوری که مستحضرید هر نشانه و هر علامت برای خودش یک مفهوم خاصی دارد و نوع دفینه و عمق و حتی تمدن را ما می توانیم نسبت به نوع نشانه بفهمیم  و آن را رمزگشایی نماییم.
در این میان اسامی مکانها از اولویت فوق العاده خاصی برخوردار بوده و چه در دفینه گذاری یا چه در علوم باستانی به ما میتواند کمک شایانی بکند وچه حال که افراد به راحتی از کنار آن رد می شوند و توجهی نمی کنند .خیلی مهم بوده که افراد زیاد در ایران فقط چشم به دستگاه های فلزیاب و فقط فقط تصویری دوخته اند و فکر میکنند که دستگاه معجزه میکنه بله !!! ما منکر دستگاه نیستیم ولی نه هر دستگاهی بلکه باید در کنار آن علم اپراتوری و علم اثار شناسی را محقق بلد باشد تا به هدف برسذ.بجز دستگاه به چیز دیگری اعتقاد و اعتنایی ندارد در همین جا به این افراد عرض میکنم که بهتر است از الان چشمانتا را باز کنید و با دیدی عاقلانه به این موضوع بنگرید چه بسا افراد زیادی بدون دستگاه و فقط از طریق علم مکان شناسی  و آثار به دفینه های بزرگ رسیده اند.طبق بررسی ها و تجاربی  که انجام  شده است این مکانها دارای اولویت بوده و بر طبق شواهد و قراینی نامگذاری شده است که در اینجا بنده تجارب خود را برایتان منتقل میکنم .امید که مفید باشد
در حالت کلی و عمومی اسامی که روی مکانها در نظر گرفته می شد چندین حالت میتواند داشته باشد که به شرح زیر است:
۱-در آن مکان در یک برهه زمانی خاص یک اتفاق  یک جنگ  یا یک رویداد و حادثه خاصی روی داده است مانند خونین چشمه که نشانگر این است که در زمانهای قدیم جنگ تاریخی در آن مکان به وقوع پیوسته است و طوری بود که خون های کشته شدگان مانند رودی جاری شده بود.
۲-بخاطر وجود بافت اقلیمی و طبیعتی متمایز و منحصر به فرد آنجا نامگذاری گردیده است مانند قزل داغ ( کوه طلا ) که بعلت داشتن سنگ ها و صخره ای بسیار زرد طلایی و زیبا نامگداری شده است و حال این تخته سنگهای زرد طلایی در سنگ سرامیک , سنگ سازی و صنایع و مصالح ساختمانی  برای نما و ….استفاده می شود.
۳-مورد سوم که آخرین مورد و جزو مهم ترین موارد است این است که اسم مکان دقیق با نوع دفینه پنهان شده در ان مکان ارتباط مستقیم داشته و ما می توانیم نسبت به اسامی مکانها نوع دفینه و حتی مکان تقریبی دفینه را پیدا کنیم. برای مثال دختر قلعه که در داخل ایران بالای ۶۰ نقطه چه در روستاها و چه در کوه ها و قلعه های سراسر ایران وجود دارد و این دختر قلعه به نسبت مردم و ساکنین آن مکان به اسامی دیگری تلفظ و گفته می شود همان دختر قلعه در زبان آذری به قیز قالا (قلعه) در زبان مازنی و گیلکی به کیجا قلعه , در زبان کردی به کیچ کنیشک  یا دور چغا و ….. معروف و مشهور است .پس نتیجه می گیریم که هر مکانی به نسبت گویش های محلی می تواند می تواند نوع نشانه را به ما نشان دهد و از این طریق کمک شایانی به ما داشته باشد.
 
۴-مورد چهارم که این مورد هم جزو موارد بسیار مهم است این بوده که اسامی مکانها به اسامی دیگری که قابل شناسایی نباشد تغییر پیدا کرده است و این اتفاق را ما اغلب در دوره بعد از اسلام برای حفظ مکانهای دفینه دار و مکانهای باستانی مهم مشاهده می کنیم.
برای مثال امامزاده هفت سردار یا امازاده دو دختر و یک مادر که در ظاهر امامزاده هستند ولی در باطن و بررسی موشکافانه مشخص می شود که این مکان دفینه دار بوده و قبر ۷ سردار یا قبر دو دختر شاهزاده و مادر ملکه می باشد که دارای بار هستند البته این نوع مکانها هم استثنایاتی دارند که در دوره اسلام ممکن است از نوادگان یا از اجداد ائمه معصوم (ع) باشند که ما منکر این قضیه نمی توانیم باشیم و شجره نامه منسوبه دارند ولی اکثرا مکان باستانی و تاریخی هستند.
برای مثال بیشتر در مورد اسامی مکانها می توانیم به متاری اشاره کنیم که هرکسی در دید اول ذهنش اصلا به دفینه نمی رسد ولی بعد از بررسی موشکافانه ین کلمه به کلمه ” متاع ری ” می رسیم که نشانه دهنده خراج و دفاین شهر ری بوده که در این مکان پنهان گشته است.
۵-مورد پنجم که موردی بوده که بنده در طی تحقیقات قبلی نیز متوجه این امر گشته ایم این بوده است که بعضی از مکانها بخاطر شکل ظاهری به آن اسم منسوب شده اند و در این حالت برای یافتن دفینه به توجه بیشتری نیازمندیم البته همه این مکانها دفینه ندارند مگر اینکه نسخه و سند داشته باشند مانند مکانی بود به اسم شمشیر بر که بعد از بررسی متوجه گشته ایم این مکان چون وسط دو دره مانند شمشیر برش داده شده بود و بسیار عالی کار شده بود و در آن مکان نشانه شمشیر روی سنگ و صخره ها بصورت کنده کاری شده وجود داشت که به دفینه اشاره می کرد یا مثل شتر گردن یا دوه بوینی ( در  زبان آذری ) که بعد از بررسی متوجه گشته ایم که چون سراشیبی تپه یا کوه به شکل و مانند گردن شتر بود به این اسم و این مکان مشهور شده است و نشانه شتر در ان مکان وجود داشت یا مانند هفت چشمه – سه تپه و…
 
در مورد اینکه این مکانها بعضی دارای دفینه هستند یا نیستند به بررسی بیشتری از ان منطقه نیاز دارید به ویژه اسامی چشمه های , درختان , دره , تپه , قلعه و… از آن مکان را باید بررسی کنید و بعد مثل قرار دادن قطعه های پازل در کنار هم به جواب دلخواه برسید.البته اگر نسخه داشته باشید مشکل حل است.

۶-مورد ششم هم دقیقا به وجود مکانی یا یک اتراق خاصی اشاره دارد مانند تخت جمشید که نشان دهنده وجود عمارت و آتشکده جمشید شاه در انجا است یا مانند نشیمن گاه تیمور که نشان دهنده آن است که تیمور در آنجا در طی لشکر کشی اقامتی چند روزه داشته و مهم است یا قدمگاه امام رضا که نشان دهنده این بوده که امامزاده در طی سفری که به خراسان داشت در طی سفرش از ان مکان گذر کرده اند .در این نوع مکانها هزینه مرمت یا هزینه خرج سپاه که اغلب چندین خمره است می تواند باشد.

نام شناسی علوم باستانی در گنج و دفینه یابی

یکی از علوم بسیار مهم در گنج یابی و آگاهی از آنها در کاوش دفینه، علم  اسامی شناسی مکانها  در علوم باستانی و دفینه گذاری هاست که بسیار مهم و راهگشا است اصولا دنبال دفینه و گنجی قدیمی هستی و باید هم از علم قدیم و… آگاه باشید.

بهتر است از الان چشمانتا را باز کنید و با دیدی عاقلانه به این موضوع بنگرید چه بسا افراد زیادی بدون دستگاه و فقط از طریق علم مکان شناسی  و آثار به دفینه های بزرگ رسیده اند.طبق بررسی ها و تجاربی  که انجام  شده است این مکانها دارای اولویت بوده و بر طبق شواهد و قراینی نامگذاری شده است که در اینجا بنده تجارب خود را برایتان منتقل میکنم .امید که مفید باشد…

دوستان و محققین عزیز همانطوری که مستحضرید هر نشانه و هر علامت برای خودش یک مفهوم خاصی دارد و نوع دفینه و عمق و حتی تمدن را ما می توانیم نسبت به نوع نشانه بفهمیم  و آن را رمزگشایی نماییم.

در این میان اسامی مکانها از اولویت فوق العاده خاصی برخوردار بوده و چه در دفینه گذاری یا چه در علوم باستانی به ما میتاند کمک شایانی بکند وچه حال که افراد به راحتی از کنار آن رد می شوند و توجهی نمی کنند .خیلی مهم بوده که افراد زیاد در ایران فقط چشم به دستگاه های فلزیاب و فقط فقط تصویری دوخته اند و فکر میکنند که دستگاه معجزه میکنه بله !!! ما منکر دستگاه نیستیم ولی نه هر دستگاهی بلکه باید در کنار آن علم اپراتوری و علم اثار شناسی را محقق بلد باشد تا به هدف برسذ.بجز دستگاه به چیز دیگری اعتقاد و اعتنایی ندارد در همین جا به این افراد عرض میکنم که بهتر است از الان چشمانتا را باز کنید و با دیدی عاقلانه به این موضوع بنگرید چه بسا افراد زیادی بدون دستگاه و فقط از طریق علم مکان شناسی  و آثار به دفینه های بزرگ رسیده اند.طبق بررسی ها و تجاربی  که انجام  شده است این مکانها دارای اولویت بوده و بر طبق شواهد و قراینی نامگذاری شده است که در اینجا بنده تجارب خود را برایتان منتقل میکنم .امید که مفید باشد

در حالت کلی و عمومی اسامی که روی مکانها در نظر گرفته می شد چندین حالت میتواند داشته باشد که به شرح زیر است:

۱-در آن مکان در یک برهه زمانی خاص یک اتفاق  یک جنگ  یا یک رویداد و حادثه خاصی روی داده است مانند خونین چشمه که نشانگر این است که در زمانهای قدیم جنگ تاریخی در آن مکان به وقوع پیوسته است و طوری بود که خون های کشته شدگان مانند رودی جاری شده بود.

۲-بخاطر وجود بافت اقلیمی و طبیعتی متمایز و منحصر به فرد آنجا نامگذاری گردیده است مانند قزل داغ ( کوه طلا ) که بعلت داشتن سنگ ها و صخره ای بسیار زرد طلایی و زیبا نامگداری شده است و حال این تخته سنگهای زرد طلایی در سنگ سرامیک , سنگ سازی و صنایع و مصالح ساختمانی  برای نما و ….استفاده می شود.

۳-مورد سوم که آخرین مورد و جزو مهم ترین موارد است این است که اسم مکان دقیق با نوع دفینه پنهان شده در ان مکان ارتباط مستقیم داشته و ما می توانیم نسبت به اسامی مکانها نوع دفینه و حتی مکان تقریبی دفینه را پیدا کنیم. برای مثال دختر قلعه که در داخل ایران بالای ۶۰ نقطه چه در روستاها و چه در کوه ها و قلعه های سراسر ایران وجود دارد و این دختر قلعه به نسبت مردم و ساکنین آن مکان به اسامی دیگری تلفظ و گفته می شود همان دختر قلعه در زبان آذری به قیز قالا (قلعه) در زبان مازنی و گیلکی به کیجا قلعه , در زبان کردی به کیچ کنیشک  یا دور چغا و ….. معروف و مشهور است .پس نتیجه می گیریم که هر مکانی به نسبت گویش های محلی می تواند می تواند نوع نشانه را به ما نشان دهد و از این طریق کمک شایانی به ما داشته باشد.

۴-مورد چهارم که این مورد هم جزو موارد بسیار مهم است این بوده که اسامی مکانها به اسامی دیگری که قابل شناسایی نباشد تغییر پیدا کرده است و این اتفاق را ما اغلب در دوره بعد از اسلام برای حفظ مکانهای دفینه دار و مکانهای باستانی مهم مشاهده می کنیم.

برای مثال امامزاده هفت سردار یا امازاده دو دختر و یک مادر که در ظاهر امامزاده هستند ولی در باطن و بررسی موشکافانه مشخص می شود که این مکان دفینه دار بوده و قبر ۷ سردار یا قبر دو دختر شاهزاده و مادر ملکه می باشد که دارای بار هستند البته این نوع مکانها هم استثنایاتی دارند که در دوره اسلام ممکن است از نوادگان یا از اجداد ائمه معصوم (ع) باشند که ما منکر این قضیه نمی توانیم باشیم و شجره نامه منسوبه دارند ولی اکثرا مکان باستانی و تاریخی هستند.

برای مثال بیشتر در مورد اسامی مکانها می توانیم به متاری اشاره کنیم که هرکسی در دید اول ذهنش اصلا به دفینه نمی رسد ولی بعد از بررسی موشکافانه ین کلمه به کلمه ” متاع ری ” می رسیم که نشانه دهنده خراج و دفاین شهر ری بوده که در این مکان پنهان گشته است.

۵-مورد پنجم که موردی بوده که بنده در طی تحقیقات قبلی نیز متوجه این امر گشته ایم این بوده است که بعضی از مکانها بخاطر شکل ظاهری به آن اسم منسوب شده اند و در این حالت برای یافتن دفینه به توجه بیشتری نیازمندیم البته همه این مکانها دفینه ندارند مگر اینکه نسخه و سند داشته باشند مانند مکانی بود به اسم شمشیر بر که بعد از بررسی متوجه گشته ایم این مکان چون وسط دو دره مانند شمشیر برش داده شده بود و بسیار عالی کار شده بود و در آن مکان نشانه شمشیر روی سنگ و صخره ها بصورت کنده کاری شده وجود داشت که به دفینه اشاره می کرد یا مثل شتر گردن یا دوه بوینی ( در  زبان آذری ) که بعد از بررسی متوجه گشته ایم که چون سراشیبی تپه یا کوه به شکل و مانند گردن شتر بود به این اسم و این مکان مشهور شده است و نشانه شتر در ان مکان وجود داشت یا مانند هفت چشمه – سه تپه و…

در مورد اینکه این مکانها بعضی دارای دفینه هستند یا نیستند به بررسی بیشتری از ان منطقه نیاز دارید به ویژه اسامی چشمه های , درختان , دره , تپه , قلعه و… از آن مکان را باید بررسی کنید و بعد مثل قرار دادن قطعه های پازل در کنار هم به جواب دلخواه برسید.البته اگر نسخه داشته باشید مشکل حل است.

۶-مورد ششم هم دقیقا به وجود مکانی یا یک اتراق خاصی اشاره دارد مانند تخت جمشید که نشان دهنده وجود عمارت و آتشکده جمشید شاه در انجا است یا مانند نشیمن گاه تیمور که نشان دهنده آن است که تیمور در آنجا در طی لشکر کشی اقامتی چند روزه داشته و مهم است یا قدمگاه امام رضا که نشان دهنده این بوده که امامزاده در طی سفری که به خراسان داشت در طی سفرش از ان مکان گذر کرده اند .در این نوع مکانها هزینه مرمت یا هزینه خرج سپاه که اغلب چندین خمره است می تواند باشد.

تله های گنج و دفینه

زرنیخ در یونانی arsenikon و در لاتین arsenikon که به معنی زرنیخ زرد (yelloworpiment) (شایعترین سنگ معدن مونوکلینیک آرسنیک سولفید به فرمول As2S3) که با صفت مرد یا نرینه شناخته می شود.( در زمان های قدیم اعتقاد داشتند فلزات دارای جنسیت هستند.) در عربی الزرنیخ نامیده می شود که بر گرفته از نام فارسی orpiment به معنای زر،زرین یا زرگون است.

برخی از تله ها نیز با استفاده از ترکیب پودر زرنیخ ( آرسنیک) به قطع برای طلا و نقره بوده و همچنین این پودر را در کف غار می ریختند حتی زمانی که فرد با پای خود از انجا رد شده و گرد و غبار زرنیخ در هوا پخش شده و چشم و بینی با دست فرد را از کار افتاده و یا روی گنج پاشیده می شد و فردی که طلا را در دستش می گرفت بعد از مدت کوتاهی از دنیا می رفت. خیلی ها با بنده تماس گرفته اند که فلان کس بعد از فلان روز وقتی به دفینه رسید از دنیا رفت این حتما اون مکان طلسم دارد و فلان . بنده با بررسی ادله های علمی به این مساله پی برده ایم که ان کاوشگران به تله های سمی که ذکر شده اند برخورد کرده اند. پس بسیار مواظب باشید

زرنیخ در یونانی arsenikon و در لاتین arsenikon که به معنی زرنیخ زرد (yelloworpiment) (شایعترین سنگ معدن مونوکلینیک آرسنیک سولفید به فرمول As2S3) که با صفت مرد یا نرینه شناخته می شود.( در زمان های قدیم اعتقاد داشتند فلزات دارای جنسیت هستند.) در عربی الزرنیخ نامیده می شود که بر گرفته از نام فارسی orpiment به معنای زر،زرین یا زرگون است.

                       

اژه آرسنیک تقریبا به مترادف کلمه سم تبدیل شده است. قدیمی ترین مورد استفاده از آرسنیک به عنوان سم به سال ۵۵ میلادی بازمیگردد. در فرانسه ی قرن هفده، آرسنیک سفید (As2O3) به نام “گرد میراث بری” شناخته می شد.علت استفاده وسیع از این ماده به عنوان سم بازمیگردد به برخی خصوصیات آن، چون فراوان ودردسترس بودن، قیمت ارزان و این حقیقت که As2O3ترکیبی بی بو و بی مزه است. درقرن نوزدهم و پس از کشف شدن روش های مطمئن در تشخیص آرسنیک، استفاده از آن به عنوان سم به نحو چشم گیری کاهش یافت.

گنج یابی ، طلسم ، گنج نامه و نسخه های دفینه

پوستها در زمان خود دباغی میشدند و مواد مخصوصی مانند رزین و روعن به آنها میخورده است که عمر پوست رو بالا میبرده و مقاومت آن را بسیار زیاد میکرده. این پوستها اگر در جای مناسب نگهداری شوند تا پنج هزار سال عمر میکنند.
پوستها را اکثرا در جای خشک یا داخل نی نگهداری میکردند و دو سر آن را می بستند و هر چه به پوست هوای کمتری برخور کند سالم تر میماند و عمر آن طولانی تر میشود…

    نوشته‌ای از کلمات و اشکال و ارقام و جداول است که دعانویسان وجادوگران و فال‌بینان، بسته به میزان ماندگاری مورد نظرشان، روی کاغذ وتکه فلز و پوست و حیوانات نقش می‌کنند. تفاوت مهم میان دعا و طلسم این استکه دعا را به زبان مرسوم و کامل می‌نویسند، ولی در طلسم کلماتی از دعا رابا حروف لایقرایی، خط و نقطه و حروف شکلی می‌نویسند[۱] و به همین دلیل فهمنوشته‌های روی آن برای عوام ممکن نیست.[۲] پاره‌ای بر این باورند که اینطلسم بر پایه دعایی که هنگام ساخت آن خوانده شده یا روی آن نوشته شده باشددارای اثر و توانایی خواهد بود. این واژه از فارسی به دیگر زبان‌ها چونعربی (در عربی طِلَسم و جمعش طلاسم) و انگلیسی (در انگلیسی talisman) راهیافته است.

********************************
طلسمات و تله ها

طلسم به معنای توهم هست که اگر بتوانی بر آن قالب شوی ، موفق می شوی و اگر نتوانی بر آن قالب شوی ضربه میخوری.
طلسم به دو قسمت کلی تقسیم میشود:
۱-طلسمات قبل از اسلام
۲-طلسمات بعد از اسلام

طلسمات قبل از اسلام مانند:
طلسم آتش ، طلسم باد ، طلسم آب ، طلسم رعد و برق ، طلسم اژدها و طلسم شیطان که طلسم شیطان از سخترین طلسمات است و هر کسی نمیتواند به راحتی بر آن غالب شود. طلسمات بعد از اسلام که طلسم مورچه و طلسم رتیل ، طلسم عقرب ، طلسم مار ، طلسم جن تعدادی از آنها هست. بغیر از طلسم شیطان و طلسم اژدها راه گشایی در بقیه طلسمات بسیار ساده است و فقط این دو طلسم خیلی سنگین هست و طلسم شیطان بسیار خطرناک.
کلیه طلسمات شرایطی دارد که با آنها باطل میشود و با دانستن این شرایط کار بسیار آسان میشود.
طلسمهای قبل از اسلام را میتوان با مسائل بعد از اسلام نیز باطل کرد.
بطور مثال بسیاری از طلسمات با ده قاف یا چهل کاف یا شصد قاف باطل میشود.
برای طلسمات دو تا مثال میزنم که بدانیم اصلا با طلسم روبرو شدیم یا نه.
فرض میکنیم در جائی کار مکنیم که به آب خوردیم و کار مشکل میشود.
اگر در آّب رفتیم و بیرون آمدیم و دیدیم خشک هستیم این طلسم است و اگر بیرون آمدیم و خیس بودیم این طلسم نیست بلکه به آب واقعی خوردیم یا در جائی که احساس میکنیم طلسم مار دارد باید یکی از مارها رو بگیریم اگر از دستمان رد شد و نتوانستیم آن را بگیریم طلسم است و اگر توانستیم آن را بگیریم ، این دیگر طلسم نیست.
خوب حالا یک پیش زمینه ای هم در مورد تله ها برای شما بگم.
تله نیز به دو دسته تقسیم میشود.
تله هایی که به آنها بار میدهیم تا عمل کنند و تله هایی که ار آنها بار میگیریم تا عمل کنند.
که هر دو به صورت مکانیکی عمل میکنند.
هر کدام از این دو نوع تله خود به انواع گوناگون تقسیم میشوند که کار کرد همه آنها به همین شکل است.
برای این مبحث بیشتر از این توضیح نمیدم چون خودش یک دنیایی است و می توان چندین کتاب در مورد آن نوشت.
********************************
پوست وانواع نوشته ها و نسخه ها
گنج نامه ها اکثرا روی سنگ است و بعد از آن به ترتیب روی پوست آهو و پوست گاو و گنج نامه های مهم که درباری بوده است بعد از سنگ بیشتر روی پوست کرگدن میباشد. ولی اکثر گنج نامه ها روی سنگ یشم حکاکی میشده است.
بیشتر نوشته های روی پوست را داغ میکردند و جوهر های مخصوصی بود که قابل شستشو بود و آب آنها را از بین نمیبرد که اکثر نوشته های روی پوست با این جوهر نوشته میشده است.
بعضی اوقات نوشته هائی رو میبینم روی پوست که با خون نوشته شده است.
اکثر نوشته های روی پوست با خون گنج نامه یا نسخه نیست و بیشتر آنها دعا هست و جزو طلسمات محسوب میشود و اکثرا با خون کفتر نوشته میشده است.
پس این مورد رو اشتباه نکنیم.
پوستها در زمان خود دباغی میشدند و مواد مخصوصی مانند رزین و روعن به آنها میخورده است که عمر پوست رو بالا میبرده و مقاومت آن را بسیار زیاد میکرده. این پوستها اگر در جای مناسب نگهداری شوند تا پنج هزار سال عمر میکنند.
پوستها را اکثرا در جای خشک یا داخل نی نگهداری میکردند و دو سر آن را می بستند و هر چه به پوست هوای کمتری برخور کند سالم تر میماند و عمر آن طولانی تر میشود.
ولی باز هم مگویم که هشتاد درصد گنج نامه ها روی سنگ نوشته میسده است.

نسخ استخوانی ( نسخه راهنمای گنج بر مبنای استخوان ها )

یکی از راههای تخمین محل دفینه و بالطبع کشف آن ، نسخه قدیمی و نقشه است . برای دستیابی به موارد مذکور باید مبالغ قابل توجهی پرداخت کرد . باتوجه به چشم انداز سایت مبنی بر معرفی راههای بی هزینه و کم هزینه ، نسخه و نقشه استخوانی پیشنهاد میگردد .

نسخ استخوانی چیست ؟ یکی از بهترین راههای تخمین محل گنج ، شناخت طرز تفکر دفینه گذار و همچنین آشنایی با اعتقادات و باورهای دفینه گذار است . برای مثال از دفینه گذاری که اعتقاد داشته تا سه قدمی میت نجس و گناه است نباید انتظار داشت دفینه را در یک قدمی مرده دفن کند و یا مقابر یهودیان و محلهای مورد استفاده ایشان برای دفینه گذاری ، با دیگر ادوار و آیینها کاملا متفاوت است .مثال واضحی بود .

حال ، اگر بدانیم که در هر دوره ای ، چه رسم و رسوم و چه اعتقاداتی وجود داشته ، به مراتب خیلی راحت تر به هدف خواهیم رسید و این نکته ، ما را بر آن می دارد تا با کشف اولین نشانه ها ، به صورت تقریبی ، زمان و دوره آن مکان را حدس بزنیم .

ایرانیان مانند دیگر ممالک کهن ، اعتقادات خاصی در نحوه تدفین و همچنین دفینه گذاری داشته اند که در ادوار مختلف دستخوش تغییرات شده است . برای مثال قبری که در وسط یک خانه باستانی ویران ، قرار دارد اطلاعاتی به ما میدهد که مارا به هدف نزدیکتر میکند . در بخش نسخه های استخوانی به نحوه تدفین و چگونگی دفینه گذاری در ادوار مختلف می پردازیم تا با برخورد به اولین قبر بتوانیم مسیرمان تا هدف را کوتاه کنیم . همچنین دوره های مختلف ، نشانه های خاصی نیز بکار میبردند که آن را نیز بررسی میکنیم .

بسیار پیش می آید در مراحل کار ، با وجود علایم مشخصه ، به دوراهی و یا چند راهی میرسیم که تصمیم گیری را سخت و چه بسا مرگ آفرین می کند زیرا تله ها نیز در ادوار مختلف ، اشکال مختلفی نیز داشتند . 

موارد فوق الذکر ، لزوم شناخت کامل کاوشگر در خصوص محل کاوش و همچنین نحوه تدفین و دفینه گذاری دوره های باستان را گوشزد میکند . در بخش نسخ استخوانی به بررسی هر یک از ادوار خواهیم پرداخت .

 

منبع نوشته : www.free-ebook-treasure-map.ir

 

روشهای پیدا کردن گنج و دفینه با استفاده از نقشه و نسخه های قدیمی گنج …

antique-book-treasure.ir › باستان شناسی

Oct 10, 2016 – داستان واقعی از فردی که در یک گروه گنج یابی و دفینه یابی وارد شده و از نزدیک نظاره گر کار گروه میباشد . گروه ابتدا با خریدن نقشه و نسخه گنج با …

You’ve visited this page 4 times. Last visit: 12/7/16

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir آیا واقعا گنج و دفینه و نقشه و نسخه واقعی زیرخاکی و عتیقه و گنجینه وجود دارد؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . آیا واقعا …

روشهای پیدا کردن گنجینه و دفینه بدون داشتن نسخه و نقشه گنج و زیرخاکی

ganj.filekar.ir/…/روشهای-پیدا-کردن-گنجینه-و-دفینه-…

در این پست نحوه و چگونگی و روشهای پیدا کردن موقعیت مکان و محل گنج و دفینه بدون در دست داشتن نسخه و نقشه و فلزیاب برای ردیابی گنج و دفینه و گنجینه و …

You’ve visited this page 5 times. Last visit: 5/21/16

روشهای پیدا کردن گنجینه و دفینه بدون داشتن نسخه و فلزیاب گنج و …

ganj.filekar.ir/…/روشهای-پیدا-کردن-مکان-و-محل-گنج-…

در این پست نحوه و چگونگی و روشهای پیدا کردن موقعیت مکان و محل گنج و دفینه بدون در دست داشتن نسخه و نقشه و فلزیاب برای ردیابی گنج و دفینه و گنجینه و …

You’ve visited this page many times. Last visit: 10/21/16

دانلود تصاویر و عکسهای کمیاب نقشه و نسخه های گنج و دفینه در سراسر …

ganj.filekar.ir/…/ایا-نقشه-و-نسخهگنج-و-زیرخاکی-وج…

در این پست دانلود رایگان تصاویر و عکسهای نقشه و نسخه های گران قیمت واقعی و تقلبی گنج طلا دفینه و زیرخاکی و روشهای شناسایی و یافتن محل و مکان دقیق منطقه …

خیلی از موارد در حین گشت و گذار و به دنبال علائم گنج و دفینه ممکن است با علامت … تصاویر و عکسهای نقشه و نسخه های گران قیمت واقعی و تقلبی گنج طلا دفینه و …

در این پست از سایت treasure-book.ir افسانه نقشه های گنج و دفینه , جویندگان گنج چگونه با کاغذهای کاهی نسخه راهی سرزمین های قدیم می شوند رو برای شما عزیزان علاقه …

در این پست از سایت treasure-book.ir پیرمرد متخصص گنج یابی که بدون داشتن نقشه و نسخه گنج پیدا میکند رو برای شما عزیزان قرار دادیم . پیرمردی که ادعا دارد بدون …

روشهای پیدا کردن گنجینه و دفینه بدون داشتن نسخه و نقشه گنج و زیرخاکی

treasure-book.rzb.ir/…/روشهای-پیدا-کردن-گنجینه-و-دTranslate this page

روشهای پیدا کردن گنجینه و دفینه بدون داشتن نسخه و نقشه گنج و زیرخاکی , آیا می توان بدون در دست داشتن نسخه و نقشه مکان گنج یابی و دفینه یابی کرد , چگونه می …

Mar 10, 2016 – افسانه نقشه های گنج و دفینه , جویندگان گنج چگونه با کاغذهای کاهی نسخه راهی سرزمین های قدیم می شوند,نقشه گنج,نسخه گنج,نقشه گنج و دفینه,نسخه …

کسانی که با نسخه به دنبال گنج رفته اند می دانند در کار با نسخه ها مهمترین کار انطباق نسخه … tags : نسخه گنج، نسخه وزیری، نسخه شاهی، نقشه گنج، نقشه دفینه، آدرس …

دفینه ,نقشه ,نسخه ,قدیمی ,یابی ,گروه ,روشهای پیدا ,دفینه نقشه ,دفینه یابی. در این پست از سایت antique-book-treasure.ir روشهای پیدا کردن گنج و دفینه با استفاده …

داستان واقعی از فردی که در یک گروه گنج یابی و دفینه یابی وارد شده و از نزدیک نظاره گر کار گروه میباشد . گروه ابتدا با خریدن نقشه و نسخه گنج با قیمت بالا به سمت …

نقشه ها و نسخه گنج – سرزمین پارس و گنج پارسی

dafinehyaban.vcp.ir/518556-نقشه-ها-و-نسخهگنج

نسخ استخوانی ( نسخه راهنمای گنج بر مبنای استخوان ها ). یکی از راههای تخمین محل دفینه و بالطبع کشف آن ، نسخه قدیمی و نقشه است . برای دستیابی به موارد مذکور باید …

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir روشهای پیدا کردن گنج و دفینه با استفاده از نقشه و نسخه های قدیمی گنج را برای شما دانشجویان عزیز رشته باستان …

دفینه – گنج یابی

yeralti.blogfa.com/category/4

دفینهگنج یابی – آشنایی با علائم و نشانه های علوم باستان شناسی:سکه ها،حروفات،علائم ،نسخه ها،گنج ها،دفینه ها.

آنها با صرف هزینه های بسیار، اجاره یا خرید فلزیاب، خرید نسخه های گنج که اغلب تقلبی هستند و صرف زمان به دنبال گنج هستند. ○ هرگز نقشه گنج واقعی ندیده ام

Oct 31, 2014 – جوینده گنج چند روز پس از آنروزی که تندیسهای سنگی مار و ماهی و لاک … تصویر تپه های پستانی را همراه با شکل مار و ماهی و لاکپشت رو به عینه روی نقشه ام می بینید “کاغذ در دست … باستان شناس گفت :”اینجا دفینه یهودیهاست که علاوه بر طلا و . … و گفت ” نیازی به کندن دیوار سنگی نیست چون نسخه می گوید از کنار دره …

Dec 3, 2013 – گروه حوادث: حفاری‌های شبانه پدر و پسر برای رسیدن به گنج، آنها را به پشت … درباره ما; |; موسسه همشهري; |; نسخه چاپي روزنامه همشهري – PDF; |; نقشه سایت; |; تبليغات … ما فکر می‌کردیم با پیدا کردن گنج، پولدار می‌شویم و برای همین یک …

توضیح و تفسیر دفینه های موجود در درختان- مبحث کامل و جامع انواع صلیب ها- سنگ … نقشه و نسخه های گنج را یاد بگیریم , جیوه قرمز را شناخته و به حقیقت آن پی برده و …

Jun 20, 2016 – آیا نقشه و نسخه های کاغذی گنج های زیر زمینی وجود دارد ؟ افسانه نقشه های گنج و دفینه ,

توضیح و تفسیر دفینه های موجود در درختان- مبحث کامل و جامع انواع صلیب ها- سنگ … نقشه و نسخه های گنج را یاد بگیریم , جیوه قرمز را شناخته و به حقیقت آن پی برده و …

سرزمین پارس و گنج پارسینشانه های اصلی وجود گنج دفینه زیرخاکی

www.appsearching.ir/fdxfdcfjnrnsdfdfvndnsdcacyctdq…Translate this page

زیرخاکی,آیا می توان بدون در دست داشتن نسخه و نقشه مکان گنج یابی و دفینه یابی …سرزمین پارس و گنج پارسی – نشانه های اصلی وجود گنج دفینه زیرخاکی چیست ؟ –

گنج یاب تصویری 09382507555 – نقشه دفینه

dafinehjoo.blogfa.com/tag/نقشهدفینه

گنج یاب تصویری 09382507555 – نقشه دفینه – فروش انحصاری فلزیاب و گنج یاب … کسانی که با نسخه به دنبال گنج رفته اند می دانند در کار با نسخه ها مهمترین کار …

دانلود کتاب نقشه خوانی گنج – لینک گردی

farsdaily.ir/news/دانلود-کتاب-نقشه-خوانی-گنج

دانلود رایگان کتاب نمادها و نشانه های دفینه و گنج یابی گنج … حجم این فایل که شامل … نقشه و نسخه و کروکی گنج و دفینه | دانلود کتاب گنج … دانلود کتاب علائم .

Dec 22, 2015 – در این پست دانلود نسخه جدید و کامل کتاب باستان شناسی گنج یابی و … و کاملترین کتاب های آموزش علوم باستانی (گنج یابی و دفینه یابی) در ایران میباشد . …. راه های خواندن نقشه و نسخه های گنج را یاد بگیریم , جیوه قرمز را شناخته و …

May 5, 2015 – ۲ جوان که در جست و جوی گنج بودند، ۷‌ ماه پس از شروع حفاری در … مدت‌ها با هم دوست بودند یک نقشه گنج به‌دست آوردند و از همان موقع تصمیم گرفتند جست‌وجو برای پیدا کردن گنج را شروع کنند. … نسخه چاپي نسخه XML فايل خبر ارسال خبر.

مجموعه کامل کتابهای آموزش کارشناسی گنج یابی و دفینه یابی60 هزار تومان. مجموعه کامل ….. دانلود کتاب علوم غریبه مرجان جادو شیخ بهایی نسخه کامل کتاب مرجان جادو.

You visited this page on 12/14/16.

اکثر نوشته های روی پوست با خون گنج نامه یا نسخه نیست و بیشتر آنها دعا هست و …. که افراد حاضر در محل دفینه سریع یک نفر به داوطلب چند قطره از خون خود را باید به …

آموزش تطبیق نسخه گنج با منطقه مورد جستجو در گنج یابی – گنج پنهان

ganjepenhan.ir/آموزش-تطبیق-نسخهگنج-با-منطقه-مو…

Oct 4, 2016 – گنج پنهان – گنج یابی, دفینه یابی,آموزش قدم به قدم گنج یابی,دانلود کتاب … یکی از مهم ترین کار ها در گنج یابی تطبیق دقیق نسخه گنج با مکان مورد کاوش است. … بعضی وقت ها در نقشه ها بعضی علایم در معنی واقعی خود نیستند.

نقشه گنج – باستان شناسی و دفینه

www.moshkabadi.glxblog.com/…/%20نقشه%20گنج/…

گنج و دفینه های پل شاه عباسی – آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ – گنج یابی، باستان شناسی و دفینه.

daneshbastani – Sites – Google

https://sites.google.com/site/daneshbastanikamel/home

با سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به مباحث باستانشناسی و دفینه یابی در اینجا …. نقشه و نسخه های گنج را یاد بگیریم , جیوه قرمز را شناخته و به حقیقت آن پی برده و …

نسخه گنج مازندران

www.wiki-daro.ir/j.aspx?q=نسخه_گنج_مازندران&id…

در این پست نحوه و چگونگی و روشهای پیدا کردن موقعیت مکان و محل گنج و دفینه بدون در دست داشتن نسخه و نقشه و فلزیاب برای ردیابی گنج و دفینه و گنجینه و … گنج …

نقشه گنج روی سنگ – لینک گردی

farsibuzz.ir/news/نقشهگنج-روی-سنگ

آقای sasannazari خود سنگ خوک نشانه است،نیازی به نقشه نداره.سنگ شما اگه سنگ خوک … نقشه و نسخه و کروکی گنج و دفینه | دانلود کتاب گنج … در این پست از سایت …

شبکه‌ما – دانلود فیلم – فیلم یافتن قبرهای مهم به کمک نشانه های گنج و دفینه

www.shabakema.com/…/فیلم-یافتن-قبرهای-مهم-به-…
Jan 5, 2016

p>یکی از موارد مهم در باستان شناسی، کشف دفینه و گنج، تشخیص محل قبرهای مهم، جهت یافتن علائم و نشانه هاست ولی این مورد به…

 

ایران سرزمین گنج های گمشده – فربد باقری – – ایران سرزمین گنج های گمشده. … گرفتن کوزه و راهنمای شما تا مکان دفینه با در نظر گرفتن نقشه و نسخه پوستی ، می باشد و …

Sep 22, 2015 – مشتری‌هایش را خواب می‌کند و در دنیای خواب، جای گنج را به آنها نشان می‌دهد. … در کنار حرفه اصلی‌اش نجاری انجام می‌دهد و بدون آنکه نقشه گنجی وجود داشته باشد، … درجواب اون دوستم هم که نه دستگاه داره نه نسخه میگم عمر ووقت خودتو بدون یکی از …

گنج یابی – تابناک

www.tabnak.ir/fa/tag/1/گنج%20یابی

سودایی که «گنج بازها» را به بیابان می‌کشد. بیداری خبرنگار در یک پروژه گنج یابی با جویندگان دفینه… بکنید گنج آنجاست این ادعای کسی است که نقشه را.

دفینه های اردبیل – دفینه یابی – گنج یابی – کارشناسی در محل – علایم شناسی. … نشانه هاي اصلي موجود در نسخه ها(کوه,تپه,رودخانه,صخره,غارو. ….. آن بخش از دیوار سنگی که تا اینجا شناخته شده ، نقشه آن منطبق با نقشه فعلی قلعه نیست و این موضوع بیانگر …

دفینه (گنج) 1393 – آپارات

www.aparat.com/v/MRopO/دفینه_(گنج)_1393

Mar 28, 2014 – در اعماق 6 متری یکی از تپه های استان قزوین ..سال 1393 خدایش اسمونو باید از اعماق زمین نگاه کرد تا روی زمین بودن رو شاکر بود….اون زیر اصلا حال و …

«دازینگ» روش عجیب یافتن گنجینه های زمین – برترین ها

www.bartarinha.ir/…/دازینگ-روش-عجیب-یافتن-گنج

Dec 9, 2014 – دازینگ ، چوب جادو ، یافتن گنج ، زیر خاکی. آخرین عناوین. اخبار داغ. پر بیننده ترین. پربحث ترین. آمریکا ادعای اسرائیل درباره حزب‌ الله را رد کرد.

گنج هاي گمشده ::. – دفينه يابي ، گنج ، شناسايي علائم باستاني و كارشناسي علائم. … و عده ای دیگر در خود غار تلی را درست میکردند و داخل تل دفینه را در عمق 3 متری جاسازی میکردند . و سری دیگر به ….. تکنیک های خواندان نسخه های گنج. اطلاعات در مورد …

آثار، علائم و نشانه های دفینه تله ها، طلسمات، رمزگشایی، دفینه گنج طلسم … باسلام استاد گرامي من نسخه اي دارم كه در مورد ترجمه ان مشكل دارم خط ان بين خط الاحجار … کوه داره طلوع میکنه زیر شکاف کوه هم یک بسته دقن شده آیا این میتونه نقشه گنج باشه؟

اسرار کاوش – نقشه گنج

havadaraan.blogfa.com/tag/نقشهگنج

اسرار کاوش – نقشه گنج – به عمل کار برآيد به سخنداني نيست … – اسرار کاوش. … دانلود کتاب ميراث زرين(شناخت نمادهاي گنج و دفينه،کاملا رنگي و نفيس). فهرست مطالب مقدمه علائم شناسي چيست … کتاب اسرار قاسمي ( نسخه خطي ). کتاب اسرار قاسمي از …

خیلی ها حرف از گنجی بزرگ در ایران میزنند که هنوز یافت نشده است آیا واقعیت دارد گنج بزرگ یافت نشده ایرانیان کجاست چند روز پیش.

You’ve visited this page 4 times. Last visit: 10/26/16

Sep 17, 2015 – کتاب اسرار نشانه ها کامل ترین مرجع رمز گشایی علائم و نشانه های دفینه : فروش کتاب اسرار ….. روش های کشف تکنیک های خواندن نسخه و سند های گنج

دانلود کتابچه کامل فارسی PDF میراث زرین گنج و دفینه – دانلود فایل …

fileee.ir/…/دانلود-کتابچه-کامل-فارسی-pdf-میراث-زری…

در این پست دانلود نسخه جدید و کامل کتاب باستان شناسی گنج یابی و دفینه …. ها و سندهای گنج اصلی را از بدلی و تقلبی تشخیص بدهیم , راه های خواندن نقشه و نسخه های …

آموزش پیدا کردن گنج کاملا تضمینی · جدید 95 -گهر

gahar.ir/آموزش-پیدا-کردن-گنج-کاملا-تضمینی/

مهر: یک تور آموزشی و علمی با سرپرستی یک استاد راهنما قرار است در جنگل های شمال کشور به منظور آموزش چگونگی یافتن گنج و دفینه برگزار شود. چندی پیش این …

اسرارورموز گنج های باستان

servatsazy.4kia.ir/info/…/اسرارورموز-گنج-های-باستان/

بخش دایره المعارف مکان های دفن دفینه ها و گنج ها: دفینه چاه ها ورودی تونل و دهلیزها … Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت ….. فید خبر خوان نقشه سایت تماس با ما.

علائم نقشه خوانی گنج – لینک گردی

farsweekly.ir/news/علائم-نقشه-خوانی-گنج

اطلاعات دفینه و گنج و … اگر علائم شناس خوبی نباشید … نسخه خوانی و ترجمه گنج

علایم علامت نمادنشان علایم علامت علامت نماد نشان درگنج یابی دفینه یابی ردیاب موبایلی … تشخیص بدهیم , راه های خواندن نقشه و نسخه های گنج را یاد بگیریم ,تلگرام.

تونل ۱۵۰۰ متری به سرزمین گنج – آفتاب

www.aftabir.com › اخبار ایران و جهانحوادثداخلی

Jul 31, 2006 – ۷ جوینده گنج در حالیكه بعد از شش ماه حفاری زیرزمینی در چند قدمی … شدند تا با تشكیل یك باند و با نقشه ای كه از قبل تهیه كرده بودند به گنج برسند.

زیرخاکی پیدا کردن چقدر آب می‌خورد؟ | سایت خبری کرج رسا

karajrasa.ir/زیرخاکی-پیدا-کردن-چقدر-آب-می‌خورد؟/

Sep 7, 2014 – به گزارش کرج رسا، توسل به سحر و جادو، چنگ زدن به نقشه‌ های گنج، … میراث‌ فرهنگی‌ کشور مجوز خرید گرفته‌ اند و حتی نسخه‌ ای‌ از برگ‌ فروش‌ را که در …

دانلود کتاب باستان شناسی میراث زرین مرجع کامل گنج یابی و دفینه …

designbriefing.ir/…/دانلود-کتاب-باستان-شناسی-میرا…

Feb 18, 2016 – در این پست دانلود نسخه جدید و کامل کتاب باستان شناسی گنج یابی و دفینهگنج میراث زرین,دانلود کتاب جامع و کامل گنج و دفینه یابی میراث زرین,دانلود … راه های خواندن نقشه و نسخه های گنج را یاد بگیریم , جیوه قرمز را شناخته و به …

سلطان وبلاگ ها | افسانه نسخه گنج یابی نقشه دفینه | جستجو |

soltanblog.ir/…/افسانه+نسخه+گنج+یابی+نقشه+دفی

افسانه نسخه گنج یابی نقشه دفینه … خرید پستی کارتون قصه ها و افسانه ها4 قسمت بصورت کامل با کیفیت – نسخه خانگیپخش از شبکه پویاکارتون یکی از …

دانلود رایگان مجموعه کامل گنج یابی دفینه یابی، آثار نمادها و نشانه ها، چشم طلایی، … بررسی علائم، امامزاده ها، لایه شناسی خاک، درت ها، قلعه ها، نسخه ها و تله ها میپردازد. … شما با انواع نمادها و نشانه ها، سمبل ها، جوغن ها و رمز و رازهای نقشه ها و علامت ها آشنا می شوید

برچسب‌ها: علائم و نمادهای دفینه , نج یابی علامت صلیب جوفان گنج دفینه های باستان زمین ….. نمونه ای از خط اوستا که از کتاب نسخه خطی آن برگرفته شده است ….. همیشه فارس نیز به واسطه خرید آثار باستانی موجود در این محوطه باستانی به فکر تهیه نقشه.

Jun 7, 2015 – کامل ترین مجموعه و منبعی که در مورد گنج و دفینه ها نوشته شده است. … راه های خواندن نقشه و نسخه های گنج را یاد بگیریم , جیوه قرمز را شناخته و به …

برای پیدا کردن گنج از یک خروس استفاده کنید | Gajamoo

https://gajamoo.wordpress.com/…/برای-پیدا-کردن-گ

Oct 27, 2007 – گنج و دفینه همیشه و در همه دوران بوده وهست و اون زمان که فلزیاب نبود،فکر می کنی،مردم … من حدود 2000 نسخه از یک گنجنامه وزیری دستمه. … هم دارم زیارت می کنم،اما تو این دوره زمونه نه میشه به کسی اعتماد کرد(با عرض معذرت) نه به نقشه ای!!!

این نسخه در اواسط پادشاهی قاجاریه جعل شده بود، ولی از زمان علی عمادالدوله بویه خبر … البته آنها بسختي به رهگذران و جويندگان نقشه‌ هاي گنج اعتماد مي‌ كنند، چرا كه خوب مي …

گنج ایران

ganjiran1.blogfa.com/

گنج ایران – آموزش گنج یابی در سرزمین گنج ها(آموزش گنج یابی-علائم-قلم و خطوط … این نسخه هایی که میبینید کپی هستند در دست مردم ، همگی پوچ و درویشی هستند و …. در صورت عدم وجود قبر دفینه زیر دم یا زیر سر در عمق نه چندان زیاد وجود خواهد داشت.

نسخه و نقشه گنج وفلزیاب – پروژه ها – کتاب

www.takbook.com/best/…/نسخه-و-نقشهگنج-وفلزیا…

طریقه خرد کردن ساروجها طِلِسم طلسمات و تله ها پوست وانواع نوشته ها و نسخه ها پلها علامت صلیب موکل در حفاری گنج یابی مهره مار چیست ؟ باستانشناسی و کشف دفینه ها

دفینه سرا – blogfa.com

dafinesara.blogfa.com/?p=3

دفینه سرا – دفینهگنج یابی,دفینه یابی,گنج,زیر خاکی. … قانون پیدا کردن گنج (1) دانلود کتاب دعا نویسی رایگان (1) عدم رایگان بودن (1) نسخه رایگان نبودن (1)

گنج خیالی دو قربانی گرفت – صدای قزوین

sedayeqazvin.ir/…/News-گنج_خیالی_قربانی_گرفت…

Nov 6, 2014 – ارسال به دوست نسخه چاپی نسخه چاپی … آنها با در دست داشتن نقشه گنج چندین شبانه‌ روز و حتی چند ماه در این مناطق سرگردان بودند تا شاید عتیقه‌ای از …

روشهای پیدا کردن گنج و دفینه با استفاده از نقشه و نسخه های

namayeshghah.m.ccfun.ir/روشهای-پیدا-کردن-گنج-و-د

Für Mobiltelefone optimiert · … دنبال دفینه بودن. یکی از … نسخه و سند های گنج … پیدا کردن گنج و …

ایران جاوید – گنج ها و دفینه های ایران – ایران جاوید حق ماست و بس. … اسرار, دفینه علائم زیر خاکی و گنج نسخه گنج تله ها و طلسما, گنج باستان ایران سرزمین گنج قبر ….. مي شده و مقبره اش به گونه اي ساخته شده که کشف مجدد آن بدون نقشه امکان پذير نباشد.

شما با انواع نمادها و نشانه ها، سمبل ها، جوغن ها و رمز و رازهای نقشه ها و علامت ها آشنا می شوید … نقاط دفن در صنعت گنج و دفینه ، نسخه های گنج ، خط میخی فارسی باستان، خط …

دانلود برنامه گنج یابی | ایران اپس

iranapps.ir › برنامه هاآموزش

لطفا حتما نسخه قبل را پاک و سپس نسخه جدید را نصب کنید. *** نسخه 12 … –گذشتگان و گنج یابی – دفینه ها – اهمیت آب – دفینه مخفی در غارها – امنیت جانی در دفینه ها (مهم)

اولین مرجع رمزگشایی نمادها و نشانه های گنج ها و اسرار نظامی – ایران سرزمین تاریخی … جامعه یهودیان جهان از دولت امریکا خواستند نسخه های خطی، لوح ها و کتاب های قدیمی ….. لطفا این مقاله را مطالعه کنید تا دیدتان نسبت به غارهای و دفینه های آنها وسیع تر شود.

May 1, 2016 – مرگ 3 مرد گنج یاب در مازندران (+عکس) … این منطقه از گذشته محلی برای کسانی بوده است که به طمع گنج به این جنگل‌ها و روستاهای حواشی … نسخه چاپی.

گنج گنج یابی زیرخاکی دفینه مرجع گنج یابی باستان شناسی اسرار نشانه ها عتیقه پکیچ … نسخه های دفینه و گنج : نسخه شجر ایستاده / نسخه شجر خوابیده / کتیبه میخی / نسخه های …. کتاب مرجع آموزش نقشه کشی صنعتی (جلد 1و2)،به همراه نقشه کشی م …

Sep 26, 2013 – گنج یکی از آن چیزهایی است که بسیاری دوست دارند بدست آورند تا … نسخه چاپی … البته با توجه به گذر زمان و سرپا بودن این معبد گنج هایی از سال های …. و هوا · اوقات شرعی · نظر سنجی · درباره ما · تماس با ما · نقشه سایت · پخش زنده · RSS.

وسوسه يافتن نقشه گنج – JameJamOnline.ir

www1.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum…

نسخه چاپی فرستادن با پست الکترونیک. دوشنبه 21 ارديبهشت 1388 – ساعت 09:32. شماره خبر: 100906459954. وسوسه يافتن نقشه گنج. جام جم آنلاين: از دیرباز …

9 – فلزیاب

www.metaldetector3.com/index.php/itemlist?start…

فلزیاب در تپه های گنج دار یا فلزیاب در تپه های دفینه دارروش مختصات یابی خود ….. و یک دلیل ان نداشتن نسخه گنج واقعی یا نقشه گنج واقعی یا نقشه زیرخاکی واقعی …

نمونه ای از نسخه گنج – مطلب ها

ww2.matlabhaa.ir/detail/نمونه-ای-از-نسخهگنج/…/98/

گنج نامه ها انجمنهاي ،تعدادی از گنج نامه ها به شرح زیر است نمونه ای از نسخه گنج دفينه هاي ايران . ایران سرزمین گنجهای کهن، راه های خواندن نقشه و نسخه های گنج را یاد نمونه ای …

گنج های پل – باستان شناسی و دفینه

www.moshkabadi.lxb.ir/…/%20دفینه%20پل/%20دف

نرم افزار اندرویدی آموزش جامع گنج یابی، دفینه یابی و باستان شناسی آخرین ورژن نرم افزار آموزش جامع گنج یابی با منوها و سرفصل های متنوع در تفسیر، شناسایی و …

جامع ترین نرم افزار دفینه یابی و عتیقه شناسی نرم افزار دفینه یابی و عتیقه شناسی یک نرم افزار جامع و کامل برای عتیقه شناسی، یافتن گنج های پنهان در خاک، … … ورژن: ۳.۰ (۱۳۹۳/۱۲/۰۳). حداقل سازگاری: Android 2.1 …. گنج عقاب-نقشه نماد اردک

گنج. اگر در جائی دو متر مربع گیاهی سبز نشود نشانه بار هست؟ یکی از دلائل سبز ….. خط دیگه برای علاقه مندان قرار دادم تا استفاده کنند برای ترجمه نسخه ها و کتیبه های گنج ….. با موکل موفق بود آگاه شدن عجاین هست که اجازه نمیدهند دفینه را جا به جا کنید.

کندو | گنج یابی برای اندروید

www.asr24.com/app.jsp?id=2592519

Feb 13, 2015 – مذهبی ورزشینقشه و مسافرتپس زمینه و ابزارک … با تشکر از لطف همه دوستان نسخه 12 از هم اکنون در دسترس شماست … اگر به تاریخ ،گنج یابی ،عتیقه جات و چیز هایی در این زمینه علاقه مند هستید این … دفینه در نزدیکی چشمه و شمع سوز.

FelezJoo – دانلود رایگان کتاب میراث زرین

https://www.felezjoo.com/viewtopic.php?f=26&t…
Jan 2, 1993 – 10 posts – ‎8 authors

در این سال نو برای شما در وهله ی اول بزگترین گنج یعنی تندرستی … ماهی – توضیح نشانه و دفینه های نامعلوم -اژدها – قیچی – گرگ – خنجر – توضیح انواع شتر … راه های خواندن نقشه و نسخه های گنج را یاد بگیریم , جیوه قرمز را شناخته و به …

برای پیدا کردن گنج – دانلود کتاب

citar.ir/برای-پیدا-کردن-گنج/

Apr 29, 2012 – استاد جسارتا این نسخه پیدا کردن گنج زکات نداره؟ … سلام آقای آذرمنش یه خواهشی ازتون دارم من میخوام دعای پیدا کردن گنج رو انجام میشه دقیقا بگید چی …

Nov 3, 2016 – هزینه یک کتاب رو بپردازید و سه کتاب درزمینه دفینه یابی رو تحویل …. راه های خواندن نقشه و نسخه های گنج را یاد بگیریم , جیوه قرمز را شناخته و به …

آموزش دفینه یابی | اموزش گنج یابی | کتاب گنج یابی گنج یابی و دفینه یابی … 2 :سکه های دوره اسلامی 3 :صد راز حل نشده جهان -اندروید 4 :کاملترین نقشه ایران و جهان 5 … کشف تکنیک های خواندن نسخه و سند های گنج مبحث کارشناسی سفال ها روش کشف و …

گنج دفینه باستان شناسی فلزیاب instagram (@ganjacademy) postgnj …

https://www.picdora.com/…/treasure-hazine-iaretleri-g…

گنج #دفینه #فلزیاب #ردیاب #طلایاب #نقره #طلا #عتیقه #زیرخاکی #نسخه #نقشه #سکه #treasure #hazine #işare.

Sep 27, 2011 – چند روز پیش مطلبی به عنوان “بزرگترین گنج های دنیا که گم شده اند” را منتشر کردم اما یکی از خوانندگان عزیز تذکر دادند که این لیست یک گنجینه …

نقشه غار، عکس غار، موقعیت غار، غارهای لرستان، غار مردگان – غارهای ایران. … استخوان انسان و حیوان و حتی قبل از اینکه مردمان زیادی به دلیل پیدا کردن گنج به آنجا بروند …

پایان قصه طلسم و افسانه گنج های «سوباتان»+تصاویر – پایگاه خبری …

gilnegah.ir/…/پایان-قصه-طلسم-و-افسانه-گنج-های-سو…

May 28, 2015 – … ایران برای کشف یک افسانه قدیمی : پایان قصه طلسم و افسانه گنج های «سوباتان» … وجود جن و انس ، طلسم و آل ، دیو و اژدها و گنج و دفینه وجود نداشته باشد . … می شد و بلاخره پروژه بازدید و نقشه برداری این غار دردستورکار قرار گرفت .

نقاط دفن در صنعت گنج و دفینه نسخه های گنج خط میخی فارسی باستان خط پهلوی … +نشانه های گنج+نقشه گنج+کارشناسی مناطق گنج+طلسم گنج+طلسم دفینه+گاز …

(تصاویر) کشف گنج و تونل تاریخی در یاسوج | بویر نیوز

boyernews.com/…/تصاویر-کشف-گنج-و-تونل-تاری…

Jul 9, 2014 – یک تونل باستانی در منطقه مهریان شهر یاسوج کشف شد که دو گمانه در خصوص کاربری تونل احتمال داده می شود. به گزارش بویرنیوز، اگر چه شهر یاسوج …

گنج‌های نفرین شده

www.asrkhabar.com/fa/news/…/گنج‌های-نفرین-شده

طبق آنچه در نقشه آمده بود، گنج در نقطه‌ای از این کانال زیرزمینی بود. برای رفتن به داخل کانال، 3نفر داوطلب شدند و راه افتادند. ارتفاع کانال کم بود و آنها مجبور بودند به …

دانلود اندروید رایگان کتاب علائم نشانه های گنج دفینه

wtaar.com/…/دانلود+اندروید+رایگان+کتاب+علائم+نشانه+های+گنج+دفینه….

دانلود رایگان اپلیکیشن نهج البلاغه برای موبایل نسخه همراه کتاب نهج البلاغه ويژه سیستم عامل اندروید برنامه نهج … نقشه جهان با کیفیت – اس ام اس های جدید سال 94.

نقشه گنج یابی bestparsian.ir – خانه

khazesh.ir/search/نقشه+گنج+یابی+bestparsian.ir

گنج نامه ، نقشه های دفینه و نسخه های گنج · گنج نامه ، نقشه های دفینه و … پیرمرد متخصص گنج یابی که بدون داشتن نقشه و نسخه گنج … پیرمرد متخصص گنج یابی که …

گنج #دفینه #فلزیاب #ردیاب #طلایاب #نقره #طلا #عتیقه #زیرخاکی …

photo.sh/photo-i1126232458074983404_149810621…Translate this page

#گنج #دفینه #فلزیاب #ردیاب #طلایاب #نقره #طلا #عتیقه #زیرخاکی #نسخه #نقشه #detector #treasure #hazine #işaretleri #gold #اراک #metaldetector #talayab …

نشانه های اصلی موجود در نسخه ها(کوه,تپه,رودخانه,صخره,غارو…) در انطباق نسخه به شماکمک بزرگی می کنند.اگر نسخه رادرست انطباق نکنید هدفتان جایی اشتباه خواهد بود.

گنج زیرخاکی – سرزمین پارس و گنج پارسینشانه های اصلی وجود گنج …

www.searchmanager.ir/fdczdcfjnrvndnsdcacydtnsdqns…Translate this page

زیرخاکی,آیا می توان بدون در دست داشتن نسخه و نقشه مکان گنج یابی و دفینه یابی …سرزمین پارس و گنج پارسی – نشانه های اصلی وجود گنج دفینه زیرخاکی چیست ؟ –

دفینه نشانه ضربدر دایره در نسخه خوانی

bridevenues.dl-irani.ir/…/دفینه+نشانه+ضربدر+دایره+…Translate this page

دانلود کتاب رمزیاب رمزگشایی کلیه آثار علائم نشانه های گنج دفينه زیرخاکی,دانلود … گنج یابی بدون نقشه و نسخه یعنی کاوش بدون برنامه و استراتژی و قدم نهادن در

بزرگترین پیج گنج ها و دفینه ها (@ganjacademy) | Instagram photos …

www.online-instagram.com/…/116731265836351715…Translate this page

Images from بزرگترین پیج گنج ها و دفینه ها on instagram | رمزگشایی علائم گنج ها و دفینه ها کانال های ما در تلگرام خریدار فلزیاب.گنج یاب.ردیاب.

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *