خانه / بخت گشایی و گشایش کار / دعانویسی و دعای گشایش ؟ آیا برای حل مشکلات باید به دعانویس مراجعه کنیم؟!

دعانویسی و دعای گشایش ؟ آیا برای حل مشکلات باید به دعانویس مراجعه کنیم؟!

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دعانویسی و دعای گشایش ؟ آیا برای حل مشکلات باید به دعانویس مراجعه کنیم؟! را برای شما عزیزان قرار دادیم . ایا برای بخت گشایی و حل کردن مشکلات و گرفتاری ها باید به دعانویس مراجعه کنیم ؟ یا باید به خداوند توکل کنیم ؟ در ادامه مطلب توضیحات بیشتر در باب دعانویسی و گشایش کارها را مطالعه خواهید کرد .

دعانویسی و دعای گشایش ؟ آیا برای حل مشکلات باید به دعانویس مراجعه کنیم؟!
دعانویسی و دعای گشایش ؟ آیا برای حل مشکلات باید به دعانویس مراجعه کنیم؟!

دعانویسی و دعای گشایش ؟ آیا برای حل مشکلات باید به دعانویس مراجعه کنیم؟!,حل مشکلات و سختی های زندگی به وسیله دعانویس,ایا دعانویس میتوان مشکلات و گرفتاری ها را برطرف کند؟,آیا رفتن پیش دعانویس برای بخت گشایی و گشایش کارها درست است؟,حل مشکلات و گشایش کارها و بخت گشایی با دعانویس

دعانویسی و دعای گشایش ؟ آیا برای حل مشکلات باید به دعانویس مراجعه کنیم؟!

کمی در رابطه با دعا نویسی و دعای گشایش برام بگین. آیا رجوع به دعا نویس ها وقتی آدم گرهی تو زندگیش ایجاد میشه درسته و مشکل رو حل می کنه؟ یه چیز دیگه اینکه من می خوام آدم موفقی بشم، باید از کجا شروع کنم؟

کمی در رابطه با دعا نویسی و دعای گشایش برام بگین. آیا رجوع به دعا نویس ها وقتی آدم گرهی تو زندگیش ایجاد میشه درسته و مشکل رو حل می کنه؟ یه چیز دیگه اینکه من می خوام آدم موفقی بشم، باید از کجا شروع کنم؟

پرسشگر گرامی؛ مطالبی را در دو بلخش تقدیم می کنیم که پاسخ پرسش هایی که مطرح کرده اید خواهد بود :
*** بخش اول؛ دعانويسي و دعاي گشايش
در مورد دعانويسي و كساني كه به اين كار مشغولند بايد گفت :
بدون شك تأثير دعا در تغيير سرنوشت انسان به عنوان يكي از عوامل معنوي، امرى مسلم و حتمى است؛ چه خود انسان دعا كند و يا ديگرى را شفيع در دعا قرار دهد. ولى بايد به افراد قابل اعتماد مراجعه كرد و از كسانى كه به دنبال شهرت و سودجويى نيستند بهره گرفت.
در مورد دعانويس‏ها، بايد دانست كه بسيارى از اين افراد شيادانى هستند كه از عقايد مردم، سوء استفاده مى‏كنند. بنابراين بايد در برخورد با آنان هشيار بود. براى دعا به درگاه خداوند نيازى به واسطه و دعانويس نيست، بلكه هر كس مى‏تواند براى رفع مشكلات خود به درگاه او عرض حاجت نمايد و از اعمال نيك براى تقرب به درگاه خداوند بهره ببرد. مگر آن كه به افراد وارسته و اهل دل دسترسى داشته باشيم كه به طور يقين دعاى آنان و نفوذ كلام آنان تأثير ويژه‏اى دارد.
رجوع به دعانويس ها در سنت و سيره پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم و امامان عليهم السلام نبوده و بزرگان دين هيچگونه توصيه اي در اين باره ندارند؛ لذا بهترين روش در هر كاري، تعقل و تدبير شخصي و مشورت با خردمندان و توكل بر خدا و پرداخت صدقه و خواندن دعاهاي معتبر است. البته اگر خود انسان و يا فرد دعانويس از كتاب هاي معتبر، دعاي مستندي كه از طريق معصومين (ع) وارد شده است انتخاب كنند اشكال ندارد.
گفتني است بسياري از اين گونه افراد، كه به اسم دعانويس فعاليت مي كنند با تجربه اي كه در قيافه شناسي دارند بسياري از حالات مشترك را مطرح مي كنند كه تصور مخاطب اين است كه آنها خبر دقيق دارند. در حالي كه تشخيص اين گونه امور از چهره افراد بستگي به تجربه دارد و هميشگي نيست.
عده اي وقتي با حوادث ناگوار مواجه مي شوند راه هاي انحرافي و غير ديني را بر مي گزينند؛ مثلاً وقتي با مشكلي در زندگي روبرو مي شوند پيش رمّال و فال گير و دعانويس و امثال آنها مي روند كه شرعاً كار نادرستي است و عده اي ديگر در اين حال متوجه خدا مي شوند و چاره كار را از دين و علماي دين مي پرسند و علما از روايات اهل بيت عليهم السلام چاره كار را يافته و در اختيار شخص مي گذارند كه راه درست همين است.
لذا همانطور كه گفته شد انجام كارهايي مانند مراجعه به رمال و دعانويس براي رفع مشكلات منشأ ديني و روايي ندارد و اگر هم بر فرض موردي جواب دهد ممكن است تصادفي باشد و اثرِ حاصل، مربوط به عامل ديگري بوده است نه انجام اين عمل و مانند آن.
دوست گرامي؛ باور نادرستي مثل بسته شدن كارها و گره افتادن در كار … يكي از آسيب هاي موفقيت است؛ پس شايسته است اين گونه باورها را از بين برد، زيرا بر عملكرد فرد تأثير خواهد گذاشت و در نتيجه باعث موفق نشدنش مي گردد. به خاطر داشته باشيد كه، انسان همانگونه عمل مي كند كه مي انديشد.
عمل به نكات زير مي تواند به شما در حل مشکل كمك كند انشاءالله :
1. سعي كنيد از ذكر يونسيه (لا اِلهَ اِلّا اَنتَ سُبحانَكَ اِنّي كُنتُ مِنَ الظالِمين ) كه قرآن، آن را مايه نجات حضرت يونس (ع) معرفي نموده، غفلت نورزيد.
2. به روايتي كه در جلد هشتم ميزان ‌الحكمه صفحه 448 از كنز العمّال آمده است توجه كنيد :
عربي باديه نشين از سختي زندگي و تنگدستي و عيالواري نزد علي عليه السلام شِكوه كرد. حضرت فرمود : بر تو باد استغفار كردن؛ زيرا خداي عزّ وجلّ مي فرمايد : « از پروردگارتان طلب آمرزش كنيد كه او بسي آمرزنده است …». آن مرد بعد از مدّتي نزد امام عليه السلام برگشت و عرض كرد : يا اميرالمؤمنين! من از درگاه خدا بسيار آمرزش طلبيدم، اما گشايشي در كار خود نمي بينم! حضرت فرمود : شايد راه درست استغفار كردن را نمي دانى. عرض كرد : به من ياد دهيد. حضرت فرمود : نيّت خويش را خالص گردان و از پروردگارت اطاعت كن و بگو : «اللهم اني استغفرك من كلّ ذنب قوي عليه بدني بعافيتك… صلّ علي خيرتك من خلقك محمّد النبي وآله الطيّبين الطاهرين، وفرّج عنّى…». آن عرب باديه نشين گويد : من بدين سان بارها استغفار كردم و خداوند اندوه و تنگدستي را از من بر طرف ساخت و روزيم را گشايش داد و رنج و محنتم را زدود.
3. مرحوم شيخ عباس قمى (رحمه الله) در كتاب «باقيات صالحات » (حاشيه كتاب مفاتيح الجنان ) مى گويد : جهت باز كردن بسته شده، آيات زير را نوشته و آنگاه اين نوشته را همراه خود نموده و بر خود آويزان كنند :
– سوره فتح، آيه 1و2 ؛ سوره نصر؛ سوره روم، آيه 21 «وَ مِنْ ءَايَـاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُم مِّنْ أَنفُسِكُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْكُنُواْ إِلَيْهَا وَجَعَلَ بَيْنَكُم مَّوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِى ذَلِكَ لاََيَـت لِّقَوْم َيتَفَكَّرُونَ»؛ سوره مائده، آيه 23 «ادْخُلُواْ عَلَيْهِمُ الْبَابَ فَإِذَا دَخَلْتُمُوهُ فَإِنَّكُمْ غَـالِبُونَ»؛ سوره قمر، آيه 12-11 «فَفَتَحْنَآ أَبْوَابَ السَّمَآءِ بِمَآء مُّنْهَمِر * وَ فَجَّرْنَا الاَْرْضَ عُيُونًا فَالْتَقَى الْمَآءُ عَلَى أَمْر قَدْ قُدِرَ»؛ سوره طه، آيه 28-25 «قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِى صَدْرِى * وَ يَسِّرْ لِى أَمْرِى * وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِى * يَفْقَهُواْ قَوْلِى» ؛ سوره كهف، آيه 99 «وَ تَرَكْنَا بَعْضَهُمْ يَوْمَـئِذ يَمُوجُ فِى بَعْض وَ نُفِخَ فِى الصُّورِ فَجَمَعْنَاهُمْ جَمْعًا». سپس اين جمله افزوده گردد: « كَذلِكَ حَلَلتُ فُلانَ بنَ فُلانٍ عَن بِنتِ فُلانَةَ »؛ سوره توبه، آيه 129-128 «لَقَدْ جَآءَكُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُم بِالْمُؤْمِنِينَ رَءُوفٌ رَّحِيمٌ * فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُلْ حَسْبِىَ اللَّهُ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ» (1)

*** بخش دوم؛ براي موفق شدن از كجا شروع كنيم؟
اين سوال بي ترديد يكي از بيشترين سوالاتي است كه افرادي كه سعي دارند وضعيت فعلي شان را سر و سامان ببخشند و به اصطلاح در جاده موفقيت گام بردارند، مطرح مي سازند. امروزه ما در اجتماعي زندگي مي كنيم كه مي توان شانس و موفقيت خود را در زمينه هاي بي شماري امتحان كرد. فرصتهاي شغلي براي سنين گوناگون فراهم شده است. اگر چه حق انتخاب هاي بسيار زياد، دست ما را براي انتخاب كردن موارد بي شماري باز مي گذارند، اما همين مسئله ما را بيشتر سر در گم و نگران مي سازد. به عبارت ديگر، آهنگ تغيير چنان زياد است كه كار انتخاب افراد را مشكل تر مي كند.
واضح است كسي كه نمي داند چه كند و هدف روشني ندارد، هرگز نمي تواند موفق شود. اما داشتن اهداف و تمايلات واضح و روشن در زندگي، شانس موفقيت را صد چندان مي كند. اهداف و آرزوهاي درهم و برهم باعث آشفته شدن افكار مي شود و نتايج مبهمي را به همراه خواهد داشت. داشتن تصوير روشني از اهداف و خواسته ها، شرط اول رسيدن به موفقيت است. اما يكي از شرايط مهم موفقيت، شناخت دقيق و منظم در چند مرحله براي رسيدن به موفقيت مي باشد. پس از شناخت اهدافتان، سعي كنيد كه با تلقين، اين اهداف را ملكه ذهنتان بكنيد.
تلقين روشي ساده است؛ به اين ترتيب كه محلي ساكت را انتخاب كنيد، آرام بنشينيد و در خود فرو رويد. مشكلات معمول را از ذهن تان دور كنيد و بر بالهاي خيال سوار شويد و با تكرار جملات تاكيدي روياي خود را به ضمير ناهوشيار ذهنتان بسپاريد. بعنوان مثال با خود بگوييد: من انساني بي نظيرم كه مي توانم به اهدافم دست يابم. من شايستگي رسيدن به موفقيت و در آغوش كشيدن خوشبختي را دارم. با اعتماد به نفس فوق العاده اي كه دارم، شرايطي را فراهم خواهم ساخت كه به كار دلخواه خود پرداخته و درآمد سرشاري را نصيب خود كنم. ذهن ناهوشيار كمكم كن تا آنچه را كه واقعاً مي خواهم به دست آورم.
بعد از گفتن اين جملات تاكيدي، به خود بقبولانيد كه به مقصود خود رسيده ايد و آرزوهايتان تحقق مي يابد. تا زماني كه ذهن ناهوشيار خود را در جهت تحقق آرزوهايتان هدايت مي كنيد، آن نيز بي درنگ با نيروي شگفت انگيزش سعي مي كند تا شرايطي براي تحقق آرمانهايتان فراهم سازد. البته علاوه بر اين تكنيك ها مي توانيد با متخصصان، مشاوران و دوستان با تجربه و موفق خود در اين زمينه مشورت كنيد.
در واقع بيشتر مردم از اهميت و تاثير شگرف واژه ها غافلند. واژه ها برانگيزاننده نيروبخش ترين عواطف و احساسات مي باشند. گفتن چند كلمه اي محبت آميز، جمله تشويق آميز و يا حتي يك تبريك، تاثير فوق العاده اي بر روحيه افراد مي گذارد. به بيان ديگر ذهن ناهوشيار ما بدون توجه به ماهيت كلمات آنها را ضبط و بايگاني مي كند. دانشمندان عقيده دارند كه عامل مهم و اساسي ايجاد انگيزه در انسان، تصوري است كه او از توانايي هاي خويش دارد، حال چه اين تصورات حقيقي باشد، چه غير حقيقي.
شايد شما با خواندن اين سطور با خود فكر كنيد كه نمي توانيد اين قدرت را داشته باشيد كه تصوير خوبي از خود به ذهنتان ارائه دهيد. گاهي گفته هاي يك فرد خاص چنان در ذهن افراد حك مي شود كه زدودن آن از پرده ذهن كار بسيار دشواري است؛ اما همان طور كه يك برنامه كامپيوتري را مي توان تغيير داد، برنامه ذهن ناهوشيار را نيز مي توان عوض كرد؛ براي اين كار بايد نظام باورها و الگوهاي احساسي و فكري نهفته در ضمير ناهوشيار خود را به دقت بررسي كرده و در مفاهيم آن تعمق كنيم و آن گاه افكار مثبت را جايگزين اين ديدگاه هاي منفي كنيم. البته همان طور كه در بالا نيز به آن اشاره كرديم، تلقين روشي مناسب براي اين كار است.

* اما تلقينات و جملات تاكيدي تا چه اندازه اي تاثير دارند؟
شايد شما در باره داروهاي به اصطلاح «دل خوش كنك» چيزي شنيده باشيد. داستان از اين قرار است كه روزي يكي از مشتريان اميل كوئه، دانشمند و دارو ساز فرانسوي، به نزد او آمد و با اصرار از او خواست كه بدون نسخه، دارويي را در اختيارش قرار دهد. اين در حالي بود كه بيمار از درد شديدي شكايت داشت. داروساز براي رهايي از دست اين مشتري سمج تنها چند قرص تقويتي را به عنوان دارويي موثر به او داد. چند روز بعد همان بيمار با رضايت كامل و در حاليكه از هيچ درد و مرضي شكايت نداشت، به نزد دكتر آمد و از او به خاطر داروهاي موثرش! سپاسگزاري كرد. اما در واقع آنچه كه اين بيمار را درمان كرد، ايمان او به دارو و دارو ساز بود، او در ذهن خويش درمان را امري مسلم مي دانست و نتيجه تحقق اين باور، همان شد كه او مي خواست.
بنابراين براي رسيدن به اهداف خود بايد نخست به تحقق اهدافتان باور داشته باشيد و اين كار جز با تلقين و سپردن آن به ضمير ناهوشيار صورت نمي گيرد. تلقيناتي كه به اين ترتيب براي ضمير ناهوشيار خود تدارك مي بينيد، بايد آنقدر تكرار شود كه با شخصيت شما يكي شود. هر زمان كه به شما احساس پذيرفتن دست داد و احساس كرديد كه آنچه را كه مي گويد حقيقت دارد، برنامه جديدي در ذهن تان شكل مي گيرد و شخصيت جديدي را خلق مي كنيد. افكار سياه و منفي جاي خود را به افكار روشن و مثبت مي دهند كه ميل، اشتياق، تحرك و انگيزه را در شما به وجود مي آورند. مطمئن باشيد كه با انجام دادن همين كار ساده ، در موفقیت و خوشبختي را به روي خود باز خواهيد كرد. مردان و زنان موفق، اين فرمول را در رأس كارهايش قرارداده، و نتيجه آن را گرفته اند. كافي است باور كنيد كه مي توانيد موفق شويد. افراد موفق كساني هستند كه آماده اند از لذت ها و موفقيت هاي زود گذر چشم بپوشند و براي رسيدن به اهداف بزرگ زندگي شان تلاش و فعاليت كنند.
به عنوان مثال، مطالعه مرتب و منظم در زمينه تحصيلي و شغلي، نظم و وقت شناسي – اگر چه كمي سخت است – اما باعث افزايش مهارت و تمركز بر روي فعاليت هاي انسان شده و تاثير شگرفي در موفقيت او دارند. حال آنكه عوامل به ظاهر جزيي و پيش پا افتاده مثل دير بيدار شدن هنگام صبح، نوشيدن چاي و گپ زدن با دوستان در وسط كار و … اگر چه لذت هاي آني در پي دارد، اما در دراز مدت باعث عدم پيشرفت و دست نيافتن به اهداف مورد نظر مي شود.

* ویژگی های افراد موفق :
– افراد موفق در زندگي اهدافي داشته و براي رسيدن به آن برنامه ريزي مي كنند. در واقع آنها از وقتشان بهترين استفاده را مي برند.
– افراد موفق توانايي حلاجي، تجزيه و تحليل، فهرست بندي و مشخص كردن كارها را دارند و از اين توانايي به عنوان سكوي پرشي براي پريدن به سوي افق هاي بي كران موفقيت، اعتماد به نفس و خوشبختي بهره مي گيرند.
– افراد موفق پيش از انجام هر كاري مقدمات آن را فراهم مي سازند. اين كار نه تنها باعث صرفه جويي در وقت مي شود، بلكه فقدان امكانات، آنها را از اتمام كار دلسرد نمي كند.
– افراد موفق در تمام عمرشان به عنوان يك شاگرد باقي مي مانند. براي آنان يادگيري هيچگاه به پايان نمي رسد. هر چه بيشتر ياد مي گيرند، احساس اعتماد به نفس شان بيشتر مي شود و انگيزه بيشتري براي ادامه كارشان پيدا مي كنند.
– افراد موفق به توانايي و استعداد خود پي برده اند. آنان حوزه هايي را كه مي توانند در آن منحصر به فرد باشند، به خوبي يافته اند.
– افراد موفق كساني هستند كه خوب مي دانند چه كاري را بهتر انجام مي دهند و از آن لذت مي برند. آنها مي دانند چه كاري در زندگي شان دگرگوني ايجاد مي كند، و به همين دليل روي همان كار تمركز مي كنند. آنها توانايي خود را بر روي انجام كارهايي متمركز مي كنند كه نقش كليدي دارد.
– افراد موفق هميشه به دنبال نقطه ضعف هاي خود مي گردند و براي اصلاح آنها سعي و تلاش مي كنند. آنها هميشه اين سوال را در ذهن خود دارند: «چه چيز در من وجود دارد كه باعث پيشرفت من است؟ » آنها مسئوليت كارهايشان را مي پذيرند و براي يافتن علل مشكلاتشان گناه را به گردن ديگران نمي اندازند، بلكه آن را به خاطر اشتباهات خود مي دانند.
– افراد موفق به راحتي و آسايش جسم و روان خود اهميت مي دهند و حداقل يك روز را در هفته به استراحت اختصاص مي دهند. در اين روز آنها از تمام فعاليت هايي كه به ذهن و جسمشان فشار وارد مي كند، دوري مي كنند.
– افراد موفق خودشان را دوست دارند و به خودشان احترام مي گذارند. براي اين كار مداوم با خودشان گفتگوهاي مثبت و سازنده اي دارند.

*** نکته پایانی :
پرسشگر محترم؛ انسان موجودي است داراي اراده و اختيار و تا خودش نخواهد هيچ شكست يا موفقيتي نصيبش نمي شود. پس همين الان هر چه افكار منفي دارید را از ذهنتان بيرون بريزيد و تصميم بگيريد و با همت و تلاشي خستگي ناپذير به شناسايي موانع موفقيت در كارتان بپردازيد، اهدافتان را مشخص كنيد و براي رسيدن به موفقيت تلاش كنيد.
به اميد موفقيت همه جوانان پاك ايران زمين.

پي نوشت :
1. ر.ك كليات مفاتيح الجنان، مرحوم حاج شيخ عباس قمى، باب سوم .

نویسنده : فاطمه سادات حسین پور
Tags:

    راهنمايي و تاثير گذاري بر دانشجو

    بازدید: 85931 مرتبه

دیدگاه ها
تنظیمات نمایش دیدگاه
روش مورد نظر را برای نمایش دیدگاهها را انتخاب کنید و بر روی گزینه “ذخیره تنظیمات” کلیک کنید
#26 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ جمعه, 08/21/1395 – 02:15.
سلام من خانم متاهل هستم هشت

سلام من خانم متاهل هستم هشت ساله که ازدواج کردم ولی اصلا همسرم رو دوست ندارم این چند ساله خیلی با هم صمیمی نبودم بهم خیلی ارزش قائل نیست خوانوادش هم همینطور ولی با وجود اینکه من دوستش ندارم ولی هیچ بی احترابی نسبت به خودش و خانوادش نکردم ولی دیگه خسته شدم یه دختر دارم دوست دارم که جدا شم ولی از دخترم نمیتونم دور باشم میخوام که اگه به صلاحم هستش به همراه دخترم ازش جدا شم چون هیچ علاقه ای به زندگی باهاش ندارم ولی دخترم رو نمیتونم ترک کنم میخوام به همرام دخترم جدا شیم ازش ولی اگه به صلاحمون باشه چون دیگه از تحمل کردن خسته شدم و متاسفانه هیچ ارزشی هم نمیبینم

    پاسخ دادن

#26.2 ارسال شده توسط mn012 در تاریخ شنبه, 08/22/1395 – 14:11.
ارجاع به بخش درج سوال

مخاطب گرامی، از حسن توجه تان به این مرکز سپاسگزاریم. برای اینکه امکان پاسخ به دغدغه هایتان فراهم شود، باید از راه های ارتباطی زیر کمک بگیرید و آنها را مطرح نمایید تا محققان به آنها پاسخ دهند و برایتان ارسال نمایند :
** درج سوال در همین سایت : http://moshavereh.porsemani.ir/soal
** درج سوال به وسيله پيامك : 30001619
** درج سوال در سايت پرسمان : http://www.porseman.org/q/newq.aspx
** درج سوال به وسیله ایمیل : info@porseman.org
* توجه : اگر سوال تان را در سایت درج می کنید، شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل تان را حتماً وارد کنید تا امکان ارسال پاسخ به شما فراهم گردد.

    پاسخ دادن

#25 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ دوشنبه, 08/10/1395 – 01:03.
سلام من دختری 24ساله هستم که

سلام من دختری 24ساله هستم که دوبار نامزدیم بهم خورده ودیگه خاستگاری برام نیامده.ازحرفای مردم خسته شدم برام دعا کنید تروخدا بدجور گرفتارم

    پاسخ دادن

#24 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ جمعه, 07/23/1395 – 07:05.
دروغ

آدم نباید ساده لوح باشه و گول چندتا آدم شیاد رو بخوره
تا خدا هست و واسطه های پاک دامنی مثل پیامبر و امامان معصوم هستن به هیچ دعانویسی روی نیارین که دروغن این حرفای دعا نویسان

    پاسخ دادن

#23 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ جمعه, 05/01/1395 – 23:11.
کمک

سلام . من میترا هستم . خیلی دنبال یک استاد علوم غریبه بودم … اکثرا کلاهبردار بودن… . تا بنده خدایی فردی به اسم مسیح را بهم معرفی کرد.. . من یک سری مشکلاتی داشتم که مطرح کردم و برام چندروزه حلش کرد با دستوراتی و ذکراهیی قرانی که بهم داده بود.

    پاسخ دادن

#23.1 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ چهارشنبه, 05/20/1395 – 20:07.
#23 سلام ميشه شماره اين شخص

@ سلام ميشه شماره اين شخص رو واسه من بزاري ، اگر كسي دعا نويس ئخوب ميشناسه شمارش رو واسه من بزاره من واقعا گرفتارم

    پاسخ دادن

#23.1.2 ارسال شده توسط hosseinalipoor در تاریخ چهارشنبه, 05/20/1395 – 22:23.
تذکر

مخاطب گرامی، از حسن توجه تان به این مرکز سپاسگزاریم. برای اینکه امکان پاسخ به دغدغه هایتان فراهم شود، باید از راه های ارتباطی زیر کمک بگیرید و آنها را مطرح نمایید تا محققان به آنها پاسخ دهند و برایتان ارسال نمایند :
** درج سوال در همین سایت : http://moshavereh.porsemani.ir/soal
** درج سوال به وسيله پيامك : 30001619
** درج سوال در سايت پرسمان : http://www.porseman.org/q/newq.aspx
** درج سوال به وسیله ایمیل : info@porseman.org
* توجه : اگر سوال تان را در سایت درج می کنید، شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل تان را حتماً وارد کنید تا امکان ارسال پاسخ به شما فراهم گردد.

    پاسخ دادن

#22 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ جمعه, 05/01/1395 – 03:54.
بسته شدن رزق

سلام من جوانی هستم دارای مدرک لیسانس و خدمت هم رفتم اما متاسفانه برایم کار پیدا نمیشه انگار زندگیم طلسم شده من حتی دنبال کار صنعتی هم رفتم تا مدتی رفتم یاد گرفتم میبینی در همان کار برام یک مشکلی باور نکردنی پیش میاد که باعث میشه به کلی از کار منصرف بشم من خیلی به تلقین ایمان دارم اما از بس ناموفق شدم دیگه به تلقین هیچ استغفرالله به خدا پرستی هم شک دارم در کنار این همه مشکلات که سنم داره بالای 27 سال میره و هیچ چیزی از خود ندارم پدرم هم برایم آینده ای نگذاشته هنوز اضافه بر آن خودش هم الان بیکار تو خونه نشسته و وقتی گله ای میشه میگه برام کار پیدا کنید که من برم که همین عکس العملها زندگی 4عضوی رو به خاک سیاه کشیده نمیدونم باعث این زندگی که درست رو لبه پرتگاه هست کیست ممکن است برای کسی که میخونه یه ماجرای گذرا باشه اما همین مشکلات باعث دست به خودکشی زدنها تو خانواده شده که خوشبختانه خدا رحم کرده از هرکسی که میخونه طلب دعا دارم آدم وقتی خودش رو گم کنه دعا کردن هاش هم جواب نمیده من امسال ماه مبارک رو به نیت گشودن گره های زندگیمون ختم کردم اما متاسفانه باز هم جواب نگرفتم یعنی تا حدودی میتونم بگم دیدگاهم نسبت به خدا نسبت به گذشته کلا شکسته چون دیگه با دست به دعا شدن چیزی برام حاصل نشده. با تشکر

    پاسخ دادن

#22.2 ارسال شده توسط hosseinalipoor در تاریخ جمعه, 05/01/1395 – 12:53.
تذکر

مخاطب گرامی، از حسن توجه تان به این مرکز سپاسگزاریم. برای اینکه امکان پاسخ به دغدغه هایتان فراهم شود، باید از راه های ارتباطی زیر کمک بگیرید و آنها را مطرح نمایید تا محققان به آنها پاسخ دهند و برایتان ارسال نمایند :
** درج سوال در همین سایت : http://moshavereh.porsemani.ir/soal
** درج سوال به وسيله پيامك : 30001619
** درج سوال در سايت پرسمان : http://www.porseman.org/q/newq.aspx
** درج سوال به وسیله ایمیل : info@porseman.org
* توجه : اگر سوال تان را در سایت درج می کنید، شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل تان را حتماً وارد کنید تا امکان ارسال پاسخ به شما فراهم گردد.

    پاسخ دادن

#21 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ سه شنبه, 03/25/1395 – 19:45.
التماس دعا

سلام ..پدرم بیماری لاعلاجی داره که هر روز پیشرفت میکنه وضعیت امروزش بسیار بد و تاسف باره ..خیلی زجر میکشه و ما باید شاهد ابن زجر باشیم بدون اینکه توان انجام کاری را داشته باشیم …التماس دعا از همه شما …نمیتونم بگم چقدر سخته

    پاسخ دادن

#20 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ یکشنبه, 03/23/1395 – 09:24.
گرفتاری در کل امور کاری و روابط

با سلام و 9 ماهی هست با مشکلات عدیده صبر پیشه کردم و توکل و از کسانی که پیغامم رو میخونن در خواست کمک بصورت دعای خیر میکنم بلکه زودتر به امید خدا این مسایل تمام شن ، هر روز مشغول عبادت و گفتن ذکر هستم ، به امید گشایش و رفع مشکلات دیگر انسانها از درگاه حق تعالی درخواست کمک میکنم

    پاسخ دادن

#19 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ جمعه, 03/07/1395 – 00:05.
التماس دعا

یک رباخوار که بهش 50 میلیون بدهکار بودم خانه ام را که 500 میلیون میارزید تصاحب کرد ما را به خاک سیاه نشاند تمام دادگاهها هم به نفع ان رای دادند . و جالب تر اینکه من را محکوم و یک سال هم زندان رفتم . حالا از شما تقاظا دارم از حضرت معصومه برای برگشت حق به صاحب ان برام دعای مخصوص بفرمایید

    پاسخ دادن

#19.2 ارسال شده توسط hosseinalipoor در تاریخ شنبه, 03/08/1395 – 23:15.
پاسخ

در كنار حرم كريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم، دعاگويتان خواهیم بود و متقابلاً به دعاي خيرتان محتاجيم.

    پاسخ دادن

#18 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ جمعه, 02/31/1395 – 22:55.
دعا

salam

    پاسخ دادن

#17 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ دوشنبه, 01/30/1395 – 22:22.
سلام

سلام

    پاسخ دادن

#16 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ یکشنبه, 12/23/1394 – 21:01.
برای عزیز شدن بین مردم باید

برای عزیز شدن بین مردم باید چیکار کردسلام

    پاسخ دادن

#16.2 ارسال شده توسط hosseinalipoor در تاریخ دوشنبه, 12/24/1394 – 00:14.
تذکر

مخاطب گرامی، از حسن توجه تان به این مرکز سپاسگزاریم. برای اینکه امکان پاسخ به دغدغه هایتان فراهم شود، باید از راه های ارتباطی زیر کمک بگیرید و آنها را مطرح نمایید تا محققان به آنها پاسخ دهند و برایتان ارسال نمایند :
** درج سوال در همین سایت : http://moshavereh.porsemani.ir/soal
** درج سوال به وسيله پيامك : 30001619
** درج سوال در سايت پرسمان : http://www.porseman.org/q/newq.aspx
** درج سوال به وسیله ایمیل : info@porseman.org
* توجه : اگر سوال تان را در سایت درج می کنید، شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل تان را حتماً وارد کنید تا امکان ارسال پاسخ به شما فراهم گردد.

    پاسخ دادن

#15 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ جمعه, 09/27/1394 – 16:43.
aa

دوست عزيز برام دعا کنید ک تو درس ها موفق شم..

    پاسخ دادن

#15.2 ارسال شده توسط hosseinalipoor در تاریخ دوشنبه, 09/30/1394 – 02:10.
پاسخ

در كنار حرم كريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم، دعاگويتان خواهیم بود و متقابلاً به دعاي خيرتان محتاجيم.

    پاسخ دادن

#14 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ دوشنبه, 07/20/1394 – 01:42.
خود ارضا

با سلام چند وقته که خودارضایی میکنم دست خودم نیست عادت کردم برام دعا کنید

    پاسخ دادن

#13 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ دوشنبه, 06/16/1394 – 11:59.
شفای مریضها

خدایا ترا به حق چهارده معصوم پاک همه مریضها راشفا بده از سر صدقه مریضها مرا هم شفا بده من ناراحتی اعصاب-استرس-اضطراب-ترس-دلهره-و….غیره دارم برایه دعاکنید انشالله

    پاسخ دادن

#13.2 ارسال شده توسط hosseinalipoor در تاریخ چهارشنبه, 06/18/1394 – 00:58.
پاسخ

در كنار حرم كريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم، دعاگويتان خواهیم بود و متقابلاً به دعاي خيرتان محتاجيم.

    پاسخ دادن

#12 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ شنبه, 06/14/1394 – 00:39.
زندگی شخصی خواهرم خیلی آشفته

زندگی شخصی خواهرم خیلی آشفته است.شدشدا مشکل مالی و تنبلب شوهرش و…از طرف دیگه حامله هم شده…خیلی نگرانم..براش دعا کنید.
من فکر میکنم خانواده همسرش براش دعایی گرفتن.

    پاسخ دادن

#12.2 ارسال شده توسط hosseinalipoor در تاریخ دوشنبه, 06/16/1394 – 02:51.
پاسخ

در كنار حرم كريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم، دعاگويتان خواهیم بود و متقابلاً به دعاي خيرتان محتاجيم.

    پاسخ دادن

#11 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ پنجشنبه, 06/12/1394 – 01:44.
سیدمجید

سلام.من چندساله که کارم بسته شده وهمش تو زندگیم مریضی ووووبه هرکاری دست میزنم نمیشه واقعا گرفتار و داغونم .لطفا دعام کنید ممنون

    پاسخ دادن

#11.2 ارسال شده توسط hosseinalipoor در تاریخ پنجشنبه, 06/12/1394 – 02:51.
پاسخ

در كنار حرم كريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم، دعاگويتان خواهیم بود و متقابلاً به دعاي خيرتان محتاجيم.

    پاسخ دادن

#10 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ دوشنبه, 06/09/1394 – 12:41.
شفای مریضها

خداوندبه حق چهارده معصوم پاک انشالله همه مریضهارا شفا دهد بخصوص مریضهای عصبی را که استرس هم دارند ترا به خدا دعا کنید

    پاسخ دادن

#10.2 ارسال شده توسط hosseinalipoor در تاریخ سه شنبه, 06/10/1394 – 00:44.
پاسخ

در كنار حرم كريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم، دعاگويتان خواهیم بود و متقابلاً به دعاي خيرتان محتاجيم.

    پاسخ دادن

#9 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ شنبه, 06/07/1394 – 12:57.
ناراحتی اعصاب

خدایا همه مریضهارا شفا بده به حق چهارده معصوم از سر صدقه انها مرا هم شفا بده انشالله

    پاسخ دادن

#8 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ شنبه, 06/07/1394 – 07:41.
مشکل دارم

سلام… من با خونوادم مشکل دارم.. من دختری 16 ساله م و خونوادم خیلی بهم گیر میدن.. با اینکه تاحالا ازم خطایی سرنزده و چیز بدی لزم ندیدن… قبلن برای دعا و طلسم کلی هزینه کردم اما فایده نداشت… میشششه لطفا کمکم کنید؟

    پاسخ دادن

#7 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ سه شنبه, 05/20/1394 – 03:52.
ازدواج

باسلام من مدت۳سال بای پسری که واقعا همدیگر و دوس داریم درارتباطم واقعا هم قصدمون ازدواج بوده الان خانوادش به شدت مخالفت میکنن درحالی که ازمن بدی ای ندیدن دنبال بهونه ن واقعا جفتمون توشرایط بدی هستیم کمکمون کنید باتشکر

    پاسخ دادن

#6 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ شنبه, 01/22/1394 – 19:11.
ازدواج

با سلام من دختري 21 ساله هستم که تا به الان خواستگاران زيادي داشتم ولي هر بار مقدمات مراسم خواستگاري به انجام نميرسه و بستري براي گفتگو دو خانواده فراهم نميشود درواقع بايد اينطور بيان کنم که درخواست خواستگاري به طور مستقيم يا غير مستقيم توسظ خانواده صورت ميگيرد ولي مراحل بعدي در کار نيست و ديگر از خواستگار خبري نميشود البته لازم به ذکر است که از لحاظ زيبايي و شرايط فرهنگي و مالي خانواده در موقعيت خوبي قرار دارم واقعا نميدونم چيکار کنم کم کم دارم به اين موضوع که شايد کسي سحرم کرده میرسم

    پاسخ دادن

#5 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ جمعه, 11/03/1393 – 23:24.
سلام منو پسری به مدت 2سال و

سلام منو پسری به مدت 2سال و خورده ای است که به هم علاقه داریم اما با مخالفت شدید پدرش روبه رو هستیم من ما میخواسستیم پیش دعا نویس برویم اما دودلیم لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ دادن

#4 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ پنجشنبه, 09/27/1393 – 16:59.
……

سلام من بایه بسررابطه داشتم ک به اصرارایشان بینمون عقدموقت خونده شد ک باهم بودیم بدون اطلاع خانواده…..برایم خیلی ناگواراست بعدازچن وقت متوجه شدم بایه دخترخانم رابطه دارن بعدمن بهشون گفتم شروع کردبه گریه کردن ک نه نیس واون خودش دنبالموداره من باورنکردم ک قران رواورد وقسم خوردک بهت خیانت نمیکنم به منم گف دس بزاروسوگندبخورک جدانشی گفتم باشه وقسیم خوردم ولی حالا ازمن جداشده وبارهادیدم دربرنامه های چت داخل گوشیش ک نوشته شده عشقتم وازاین قبیل حرفها واقعابرایم ناراحت کننده ست ک کسی رادوس داشتم اینگونه بااینکه دس برروی قران گذاشته ترکم کرد وزیرقولش زد نمیدونم چه کنم لطفاکمکم کنیدویاریم کنید

    پاسخ دادن

#4.4 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ چهارشنبه, 04/17/1394 – 02:06.
خب به سرت اومده

خب به سرت اومده

    پاسخ دادن

#3 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ جمعه, 06/14/1393 – 02:31.
گره در کار

با سلام
بنده چندسالی است که در کار املاک هستم و خرید و فروش می کنم دراین مدت برای اینکه شغل مورد علاقه ام را بدست اورم ادامه تحصیل دادم و در رشته حقوق فارق التحصیل شده ام ولی یکسالی است که از همه طرف درها برایم بسته شده از طرفی بازار خوابیده از طرفی چون معاملاتم پیش فروش بوده کلی به مشکل خورده ام و چندین مشکل دیگر خواهشا راهنمایی بفرمایید چه کنم.
سپاسگذارم

    پاسخ دادن

#2 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ دوشنبه, 05/27/1393 – 01:20.
خیانت

سلام. من متاهل و صاحب فرزند هستم. بخاطر مشکلات زندگی و مشکلاتم با شوهرم مدتی پیش دلبسته یک پسر همسن خودم شدم. الأن به اشتباهم پی برده ام و میخواهم توبه کنم و ه همسر و زندگیم باز گردم. ولی او مرا تهدید میکند و میگوید قضیه را به شوهرم میگوید. تورو خدا دعایم کنید که دست از سرم بردارد.

    پاسخ دادن

#2.4 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ دوشنبه, 08/12/1393 – 06:45.
با سلام. دوست عزیز بهتر است

با سلام. دوست عزیز بهتر است موضوع را با مراجع قضایی و قانونی در میان بگذارید. واقعا متاسف شدم ولی اگر ایشون از شما مدرکی نداشته باشد و آدرس و نشانه ای نیز از شما نداشته باشد خیلی راحت می توانید از شر او خلاص شوید. در ضمن هر انسانی یک نقطه ی ضعف دارد که میشه از اون بر علیه خودش استفاده کرد.

    پاسخ دادن

#1 ارسال شده توسط کاربر مهمان در تاریخ چهارشنبه, 11/09/1392 – 02:28.
بسته شدن کارمغازه املاک

باسلام مدت یک ماه و اندی است که کار املاک به صفر رسیده خیلی تقلا میکنیم ولی بهره ای نمی بینیم از لحاط بیان و صداقت کاری خیلی جدی و پر چرب هستیم ولی جه فایده رفت و امد زیاد است می پسندند ولی به معامله نمیایند قصور کار ما درکجاست هر سه شریک با یک ایده جامع هماهنگ هستیم ولی سودی حاصل نیست لطفا ما را از یاس و نا امیدی همیاری بفرمائید متشکرم.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *