خانه / معبد باستانی و تاریخی / تصاویر و عکسهای کشف معبد باستانی و پرستشگاه بر روی سیاره مریخ

تصاویر و عکسهای کشف معبد باستانی و پرستشگاه بر روی سیاره مریخ

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir تصاویر و عکسهای کشف معبد باستانی بر روی سیاره مریخ را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاوشگر و ماهواره آژانس فضایی آمریکا به تازگی موفق به کشف و پیدا کردن معبدی باستانی و تاریخی بر روی سیاره مریخ شده است . در ادامه مطلب تصاویر و عکسهای معبد باستانی کشف شده در سیاره مریخ را مشاهده خواهید کرد .

تصاویر و عکسهای کشف معبد باستانی بر روی سیاره مریخ
تصاویر و عکسهای کشف معبد باستانی بر روی سیاره مریخ

تصاویر و عکسهای کشف معبد باستانی بر روی سیاره مریخ,کشف معبدی باستانی در مریخ,کشف و پیدا شدن معبد باستانی و تاریخی بر روی سیاره مریخ,تصاویر و عکسهای کشف معبدی باستانی در مریخ,ماهواره آژانس فضایی آمریکا موفق به کشف معبدی باستانی در سیاهر مریخ شد,یافتن بقایای معبدی باستانی در مریخ

تصاویر و عکسهای کشف معبد باستانی بر روی سیاره مریخ

پس از کشف اهرام مصر و قبیله‌ی مایا و خانه‌ای دایره مانند روی سیاره‌ی مریخ این بار بقایای معبدی مانند معبد باستانی آنگکور واتِ کامبوج روی مریخ رؤیت شده است.
 
در یکی از تصاویری که توسط کاوشگر «کوریاسیتی رُوِر » از سطح این سیاره گرفته‌شده دو سازه در کنار هم به چشم می خورند و ظاهرشان مانند برخی بناهای باستانی است که در گذشته به عنوان پرستشگاه مورد استفاده قرار می گرفتند.
 
این کاوشگر چهارچرخ، که از راه دور کنترل می شود، برای آژانس فضایی آمریکا روی مریخ جست و جو می کند و کارهایی از قبیل ارسال تصاویر و آزمایش نمونه های جمع آوری شده از سطح این سیاره را انجام می دهد. این تصاویر هم به صورت آنلاین در دسترس همگان قرار داده می شوند.

 البته شکارچیان موجودات فرازمینی اشیا بسیاری را در تصاویر ارسالی از فضا شناسایی کرده اند که ناسا همه را رد کرده است.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *