خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / متن دعای 60 قاف و دانلود صوتی دعای شصت قاف و خواص دعای 60 قاف

متن دعای 60 قاف و دانلود صوتی دعای شصت قاف و خواص دعای 60 قاف

در این پست از سایتantique-book-treasure.ir متن دعای 60 قاف و دانلود صوتی دعای شصت قاف و خواص دعای 60 قاف را برای شما عزیزان قرار دادیم . متن کامل آیات و دعای 60 قاف و همچنین خواص دعا و آیات 60 قاف و دانلود دعای شصت 60 قاف به صورت فایل صوتی + معنی فارسی و ترجمه شده دعای شصت 60 قاف را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد .

متن دعای 60 قاف و دانلود صوتی دعای شصت قاف و خواص دعای 60 قاف
متن دعای 60 قاف و دانلود صوتی دعای شصت قاف و خواص دعای 60 قاف

متن دعای 60 قاف و دانلود صوتی دعای شصت قاف و خواص دعای 60 قاف,متن دعای 60 قاف,معنی و ترجمه فارسی آیات و دعای 60 قاف,دانلود فایل صوتی دعای 60 قاف,خواص دعای 60 قاف,باطل کردن طلسم و سحر و جادو با خواندن دعای 60 قاف,متن فارسی و عربی دعای شصت 60 قاف,ابطال طلسم و جادو با دعای 60 قاف,60 قاف صوتی,دانلود دعای 60 قاف و آیات شصت قاف

متن دعای 60 قاف و دانلود صوتی دعای شصت قاف و خواص دعای 60 قاف

دعای 60 قاف چیست؟

در مورد این دعا سندی پیدا نشد ولی انچه که در توضیح آن گفته شده است این است که در كلام الله مجید 6 آیه باشد كه در هر یك از آن آیات شریف حرف (ق) 10 بار تكرار شده است به همین علت هر یك از این آیات را به تنهایی10 قاف گویند و چون 4 آیه در كنار هم قرار گیرد آنرا 40 قاف نامند و هر گاه 6 آیه در كنار هم باشد آنرا 60 قاف خواهند گفت پس اگر در جایی اشاره به 10 قاف شد منظور یك آیه از این آیات كریمه میباشد و 40 قاف دلیل بر 4 آیه مباركه و 60 قاف هم منظور از 6 آیة شریفه خواهد بود.

متن دعای ۶۰ قاف

در قرآن مجید ۶ آیه باشد که در هر یک از آن آیات شریف حرف (ق) ۱۰ بار تکرار شده است به همین علت هر یک از این آیات را به تنهایی ۱۰ قاف گویند و چون ۴ آیه در کنار هم قرار گیرد آنرا ۴۰ قاف نامند و هر گاه ۶ آیه در کنار هم باشد آنرا ۶۰ قاف خواهند گفت پس اگر در جایی اشاره به ۱۰ قاف شد منظور یک آیه از این آیات کریمه میباشد و ۴۰ قاف دلیل بر ۴ آیه مبارکه و ۶۰ قاف هم منظور از ۶ آیة شریفه خواهد بود .

  ۱- هر کس هر روز یکبار این شش آیه شریف را قبل و یا بعد از نماز صبح بخواند و بر این اساس مداومت نماید چنانچه دنیا را بلا گرفته باشد و جمله کاهنات بر علیه او اقدام نمایند بقدرت این آیات هیچ صدمه‏ای به او نخواهد رسید و جمله آنها دفع و رفع گردد.

۲- دارنده این آیات همیشه در پناه خدا و موکلین این آیات خواهد بود و مهرش در قلوب آدمیان و موجودات خواهد افتاد و عاقبت بخیر باشد و رستگار از دنیا بیرون رود .

۳-اگر کسی این آیات شریف را به مشک و زعفران نوشته همراه خود نگهدارد و یا هر روز صبح شش آیه را یکبار بخواند زبان دشمنانش بسته گردد و هیچ آزاری به او نتوانند برسانند.

۴-اگر دختری را بخت بسته باشد و به شوهر نرود با مشک و زعفران نوشته در گوشة چادر خود بیاویزد و یا در زیز گیسوان خود مخفی سازد و نیز آن نوشته را در آب انداخته و از آبش بنوشد و قدری به سر و صورتش بمالد به اذن خدا در مدت ۶۰ روز به خانه بخت برود.

۵- اگر بیماری همراه خود نگهدارذ و یا بشوید و از آبش بنوشد به اذن خدا شفاء بگیرد.

۶-اگر زنی همسر بد خلق و بد زبانی داشته باشد و یا اگر مردی زنی سلیطه داشته باشد این آیات به مشک و زعفران نوشته سپس در آب بشوید و از آن آب قدری به او بخوراند و روزها آن آیات را همراه خود نگهدارد و شبها در زیر بالین خود بگذارد به اذن خدا چنان بهم محبت نمایند که انگشت نمای دیگران گردند.

۷- اگر در مکانی شیاطین و ارواح پلید تجمع کرده باشند و یا خانه‏ای را تصرف نموده باشند و ساکنین آنرا آزار رسانده و یا بترسانند این آیات را نوشته در آن مکان بیاویزند و نیز شسته آبش را در آن مکان و یا خانه بپاشند به اذن خدا آن محل و خانه را ترک کرده و تا ابد برنگردند.

۸-اگر بر روی دفینه طلسم مار موکل باشد هنگام کاویدن در محل ۶۰ قاف را ۲۴۰ مرتبه بخوانند آن طلسم ظاهر نگردد و اگر هم ظهور نماید هیچ آسیبی نتواند برساند.

۹-اگر بر روی دفینه طلسم رعد باشد هنگام کار ۶۰ قاف را ۲۷۰ الی۳۰۰ مرتبه بخوان باطل شود.

۱۰-اگر بر روی دفینه طلسم ماهی باشد هنگام کار دفین ۶۰ قاف را ۱۸۰ مرتبه بخوان باطل شود.

۱۱-اگر بر روی دفینه طلسم آب باشد هنگام کاویدن آن ۶۰ قاف را ۷۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۲-اگر بر روی دفینه طلسم افعی باشد هنگام عمل ۶۰ قاف را ۳۴۱ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۳-اگر بر روی دفینه طلسم پرندگان باشد هنگام کار ۶۰ قاف را ۲۰۰ مرتبه خوانده باطل شود.

۱۴-اگر بر روی دفینه طلسم آتش باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۷۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۵-اگر بر روی دفینه طلسم گاو باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۳۱۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۶-اگر بر روی دفینه طلسم سگ باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۵۲ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۷-اگر بر روی دفینه طلسم شیر باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۲۴۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۸-اگر بر روی دفینه طلسم اسب باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۸۳ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۹-اگر بر روی دفینه طلسم گاو باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۳۱۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

۲۰-اگر بر روی دفینه طلسم اژدها باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۸ مرتبه بخوانند باطل شود.

۲۱-اگر بر روی دفینه طلسم جن و پری و شیاطین موکل باشند هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۱۰۰ مرتبه بخوانند محل را ترک کرده و خواهند رفت.

۲۲-اگر بر روی دفینه هر گونه طلسمی باشد هنگام کار ۶۰ قاف را ۱۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

خواندن و داشتن و بیان کردن خواص آیات شصت قاف برای مومنین موجب برکت و ثبت ثواب بسیار در اعمال او خواهد بود و جهت رفع تمام بستگیها و دفع جمله دشمنان و بدیها بسیار بسیار موثر و مجرب است و آیات کریمه این است.

 

(( سورة مبارکة بقره آیة شریفة ۲۴۶ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الْمَلَاءِ مِنْ بَنیَ اِسْرآئیلَ مِنْ بَعْدِ مُوسی اِذْ قالوُا لِنَبِیٍّ لَّهُمُ ابْعْثُ لَنا مَلِکاً نّقُاتِلْ فی سَبیلِ اللهِ قالَ هَلْ عَسَیْتُمْ اِنْ کُتِبَ عَلَیْکُمُ الْقِتالُ اَلَّا تُقاتِلوُا قالوُا وَ ما لَنا اَلَّا نُقاتِلَ فی سَبیلِ اِللهِ وَ قَدْ اُخْرِجْنا مِنْ دِیارِنا وَ اَبْنآئنا فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ تَوَلّوَْا الَّا قَلیلاً مِنْهُمْ وَاللهُ عَلیمُ بِالظّالمِینَ.

 

(( سورة مبارکة آل عمران آیة شریفة ۱۸۱ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ لَقَدْ سَمِعَ الله‏‏ُ قَوْلَ الّذَینَ قالوُآ اِنَّ اللهَ فَقیرَُ وَ نَحْنُ اَغْنِیآءُ سَنَکْتُبُ ما قالوُا وَ قَتْلَهُمُ الاَنبِیآءَ بِغَیْرِ حَقِّ وَ نَقُولُ ذُوقُوا عَذابَ الَحریقِ.

 

(( سورة مبارکة نسآء آیة شریفة ۷۷ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الّذَینَ قیلَ لَهُمْ کُفّوُآ اَیْدِیَکُمْ وَ اَقیمُوا الصَّلواهَ وَ آتُوا الزَّکواهَ فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ اِذا فَریقُ مِنْهُمْ یَخْشَوْنَ النّاسَ کَخَشْیَهِ اللهِ اَوْ اَشَدَّ خَشْیَهً وَ قالوُا رَبَّنا لِمَ کَتَبْتَ عَلَیْنا الْقِتالَ لَوْ لآ اَخّرَْتَنآ اِلی اجَلٍَ قَریبٍ قُلْ مَتاعُ الدُّنیا قَلیلُ وَاْلآخِرَهُ خَیْرُ لِمَنِ‎اتّقَی وَ لا تُظلَمُونَ فَتیلاً.

 

(( سورة مبارکة المآئده آیة شریفة ۲۷ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ وَ اتْلُ عَلَیْهمْ نَبَاَابْنَیْ آدَمَ بِالْحَقّ اِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتَقَبَّلُ مِنْ اَحَدِهِما وَ لَمْ یَتَقَبَّلَ مَنَ الْآخَرِ قالَ لَاَقْتُلَنَّکَ قالَ اِنَّما یَتَقَبَّلُ اللهُ مِنَ الْمُتَّقینَ.

 

(( سورة مبارکة الرّعد آیة شریفة ۱۶ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ قُلْ مَنْ رَّبُّ السَّماواتِ وَاْلَارْضِ قُلِ اللهُ قُلْ اَفَاَتَّخَذْتُمْ مِّن دوُنِهِ اَوُلِیآءَ لا یَمْلِکوُنَ لِاَنْفُسِهِمْ نَفْعاً وَ لا ضَرّاً قُلْ هَلْ یَسْتَوِی اْلَاعْمی وَالْبَصیرُ اَمْ هَلْ تَسْتَوِی الضُّلُماتُ وَالنّوُرُ اَمْ جَعَلوُا للهِ شُرَکآءَ خَلَقوُا کَخَلْقِهِ فَتَشابَهَ الْخَلْقُ عَلَیْهِمْ قُلِ اللهُ خالِقُ کُلِّ شَیَُ وَ هُوَ الْواحِدُ الْقَهَّارُ.

 

((سورة مبارکة المزمّل آیة شریفة ۲۰ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اِنَّ رَبَّکَ یَعْلَمُ اَنَّکَ تَقُومْ اَدْنی مِنْ ثُلُثَیِ اللَّیْلِ وَ نِصْفَهُ وَ ثُلُثَهُ وَ طآئفَه مِّنَ الّذَینَ مَعَکَ وَاللهُ یُقَدِّرُ اللَّیْلَ وَالنَّهارَ عَلِمَ اَنْ لَنْ تُحْصُوهُ فَتابَ عَلَیْکُمْ فَاقْرَؤُا ما تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ عَلِمَ اَنْ سَیَکُونُ مِنْکُمْ مَّرْضی وَ آخَروُنَ یَضْرِبُونَ فیِا الاَرْضِ یَبْتَغوُنَ مِنْ فَضْلِ اللهِ وَ آخَروُنَ یُقاتِلوُنَ فی سَبیلِ اللهِ فَاقْرَؤا ما تَیَسَّرَ مِنْهُ وَ اَقیموُا الصَّلواهَ وَ آتوُا الزَّکوهَ وَ اَقْرِضوُا اللهَ قَرْضاً حَسَناً وَ ما تُقَدِّمُوا لاَنْفُسِکُمْ مِّنْ خَیْرٍ تَجِدُوُه عِنْدَاللهِ هُوَ خَیْراً وَ اَعْظَمَ اَجْراً وَ اسْتَغْفِروُا اللهَ اِنَّ اللهَ غَفُورَُرَحیمُ .

باطل کردن و شکستن انواع طلسمات گنج و دفینه با خواندن دعای 60 قاف …

treasure-book.ir/باطل-کردن-و-شکستن-انواع-طلسمات-…

Jan 17, 2016 – در این پست از سایت treasure-book.ir باطل کردن و شکستن انواع طلسمات گنج و دفینه با خواندن دعای ۶۰ قاف رو برای شما عزیزان قرار دادیم . گذشتگان …

You’ve visited this page 5 times. Last visit: 11/25/16

Jun 23, 2015 – دعای چهل قاف , چهل قاف قرانی , چهل قاف و شصت قاف , دعای حرف ق , دعای چهل ق … چهل قاف خواهد شد و اگر هر شش عدد آیات شریفه ذکر گردد 60 قاف خواهد بود.

You visited this page on 11/25/16.

سید قرآن – 60 قاف

seyedgoran.blogfa.com/tag/60قاف

دعای شصت قاف. 1- هر كس هر روز یكبار این شش آیه شریف را قبل و یا بعد از نماز صبح بخواند و بر این اساس مداومت نماید چنانچه دنیا را بلا گرفته باشد و جمله كاهنات بر …

You visited this page on 11/25/16.

عنوان: سید قرآن(دعای 60قاف) … خواندن و داشتن و بیان کردن خواص آیات شصت قاف برای مومنین موجب برکت و ثبت ثواب بسیار در اعمال او خواهد بود و جهت رفع تمام …

Jun 23, 2015 – اگر چهار عدد از این آیات ذکر گردد چهل قاف خواهد شد و اگر هر شش عدد آیات شریفه ذکر گردد 60 قاف خواهد بود. آیات شریفه عبارتند از: ((سوره مبارکه بقره …

دعای شصت قاف – دانلود کتاب

citar.ir/دعای-دفع-بلا-و-باطل-سحر-با-60قاف/

May 8, 2016 – دعای دفع بلا و باطل سحر و دفع هر مشکلی با ۶۰ قاف. با 60 قاف. دعای دفع بلا و باطل سحر و دفع هر مشکلی با ۶۰ قاف. هر کس هر روز یکبار این شش آیه …

در رابطه با دعای 60 قاف توضیح دهید! – کانون گفتگوی قرآنی

www.askquran.ir › … › قرائتدعاهای قرآنی
Jul 19, 2011 – 3 posts – ‎1 author

در رابطه با دعای 60 قاف توضیح دهید! سلام. دعای 60 قاف چیست؟! توی اینترنت خوندم که ثواب داره و برکت میاره! اگر امکانش هست کل این دعا رو …

You visited this page on 11/25/16.

دانلود دعای شصت قاف

blog-news.rozblog.com/tag/دانلود-دعای-شصت-قاف

دعای شصت قاف چیست,دانلود دعای شصت قاف,عای 60 قاف برای شکستن و باطل کردن طلسم, متن دعای شصت قاف,راهنمایی در مورد دعای شصت قاف,دعای 60 قاف چیست,باطل …

آیات 60 قاف … در هر آیه ده قاف موجود است. این آیات بترتیب عبارتند از: ۱- بقره ۲۴۶: أَلَمْ تَرَ إِلَى … مقالات (8). مقالات در باب دعا و ذکر (5); مقالات در باب علوم غریبه (3) …

You visited this page on 11/25/16.

آیات ۶۰ قاف جهت حفظ از شرور و بدیها … در هر آیه ده قاف موجود است. … برچسب‌ها60 قاف, آیات 10 قاف, آیات 40 قاف, آیات 60 قاف, حفظ از بدی, حفظ از شر, دعای 10 قاف, دعای 40 قاف, دعای 60 قاف, دفع … مقالات در باب دعا و ذکر (5); مقالات در باب علوم غریبه (3) …

پاسخ دعای شصت قاف چیست ؟/دانلود دعای شصت قاف/دعای 60 قاف برای شکستن و باطل کردن طلسم/متن دعای شصت قاف/باطل کردن طلسم با دعای 60 قاف.

سخن استاد – 60 قاف شریف

www.armion38.blogfa.com/tag/60قاف-شریف

سخن استاد – 60 قاف شریف – … 1- برای گشایش بخت دعای زیر را بعد از نمازهای واجب 3 بار بخوانید. 2- شرح و خواص آیات مباركة ((60 قاف شریف )). برچسب‌ها: گشایش …

You visited this page on 11/25/16.

خواص دعای شصت قاف :: وبلاگ دعا-شفا

doashafa.blog.ir/tag/خواص%20دعای%20شصت%20قاف

Jul 14, 2015 – ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «خواص دعای شصت قاف» ثبت شده است – وبلاگ … چهل قاف خواهد شد و اگر هر شش عدد آیات شریفه ذکر گردد 60 قاف خواهد بود.

دعای چهل قاف – خواص چهل قاف :: دعا یاسین

doayasin.blog.ir/1394/04/12/دعای%20چهل%20قاف

Jul 3, 2015 – دعای چهل قاف – خواص چهل قاف همانطور که میدانیم، اجناس عوالم حروف با هم … گردد چهل قاف خواهد شد و اگر هر شش عدد آیات شریفه ذکر گردد 60 قاف خواهد بود.

بسياري از طلسمات با ده قاف يا چهل كاف يا شصد قاف باطل ميشود. … از این آیات كریمه میباشد و 40 قاف دلیل بر 4 آیه مباركه و 60 قاف هم منظور از 6 آیة شریفه خواهد بود كه اكنون … تا دیگران هم بتوانند خوابشان را تعبیر نمایند…… با تشکر فراوان… التماس دعا.

Aug 6, 2015 – ایرناب : برای مطالعه دعای چهل قاف و خواص آن به ادامه مطلب بروید. متن دعای چهل قاف می دانیم که ، اجناس عوالم حروف با هم متفاوت است و شامل چهار جنس است …

8-اگر بر روی دفین طلسم مار موكل باشد هنگام كاویدن در محل 60 قاف را 240 مرتبه بخوانند آن طلسم ظاهر نگردد و اگر هم ظهور نماید هیچ آسیبی نتواند برساند. 9-اگر بر روی …

جلجلوت نامه | دعای 60 قاف

jaljalootnameh.com/fa/?tag=دعای60قاف

Sep 12, 2016 – دعای شصت قاف چیست؟ دعای ۶۰ قاف برای شکستن و باطل کردن طلسم, متن دعای شصت قاف, راهنمایی در مورد دعای شصت قاف,دعای ۶۰ قاف چیست, ❇️ …

دعا و انواع اذکار

aseman7.blogfa.com/

دعا و انواع اذکار – این وبلاگ جهت استفاده عموم است و امیدوارم برای بنده حقیر نیز دعا … 8-اگر بر روی دفین طلسم مار موكل باشد هنگام كاویدن در محل 60 قاف را 240 مرتبه …

You visited this page on 11/25/16.

Jul 13, 2016 – لکن هیچ طلسمی در شریعت نیست که با ⚜60 قاف⚜ باطل نشود … در مورد این دعا سندی پیدا نشد ولی انچه که در توضیح آن گفته شده است این است که در …

دعا برای گشایش بخت

www.bargozideha.com/tag/دعا-برای-گشایش-بخت

1- برای گشایش بخت دعای زیر را بعد از نمازهای واجب 3 بار بخوانیدیا عدتی عند … خواص آیات مباركة ((60 قاف شریف )) در قرآن مجید 6 آیه باشد كه در هر یك از آن آیات شریف …

دعا و ذکر

zekr108.blogfa.com/

لکن آیات 60 قاف را 120 مرتبه. این را تقسیم بر 11 روز بکند و بخواند هر طلسمی باشد باطل می شود. ( یعنی 10 روز هر روزی 11 بار این آیات را بخواند و در روز یازدهم 10 …

طلسم گنج و دفینه – باستان شناسی و دفینه

www.moshkabadi.loxblog.com/…/%20ابطال%20طلسم…

باطل کردن و شکستن انواع طلسمات گنج و دفینه با خواندن دعای 60 قافقاف,آیات قرآن ۶۰ قاف,باطل کردن سحر جادو و طلسم با دعای ۶۰ قاف,دعای باطل کردن و شکستن انواع …

دعا 60 قاف – اخبار و نتایج فارسی

middlefa041.ir/post/دعا60قاف.html

8-اگر بر روی دفین طلسم مار موكل باشد هنگام كاویدن در محل 60 قاف را 240 مرتبه بخوانند آن طلسم ظاهر نگردد و اگر هم ظهور نماید هیچ آسیبی نتواند برساند. 9-اگر بر روی …

ایه 60 قاف چیست | دستان هوشمند

www.idastan.ir/Default.aspx?q=ایه_60_قاف…id…

… استفاده می شود . … 60 قاف چیست,دعای 60 قاف چه کاربردی دارد,خواص دعای 60 قاف,ایات قران …دعای 60 قاف برای شکستن و باطل کردن طلسم گنج یابی و دفینه یابی …

2-اگر بر روی دفینه طلسم رعد باشد هنگام کار 60 قاف را 270 الی300 مرتبه بخوان باطل شود. 3-اگر بر روی دفینه طلسم ماهی باشد هنگام کار دفین 60 قاف را 180 مرتبه …

Jun 3, 2013 – دعاها و اذکار الهی – دعای ختم قاف – وبلاگ انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی – دعاها و اذکار الهی.

باستان شناسی – دعا برای یافتن محل دفینه – با ستان شناسی. … مقدمه سنگهای قیمتی · جواهرات و سنگها · باطل کردن طلسم دفینه با 60 قاف · مقدمه. پیوندها. Powered By

برای گرفتن حاجت…. – صفحه 45 – نی نی سایت

www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID…
Jan 2, 2014 – 18 posts – ‎6 authors

دعای شصت قاف = سوره بقره آیه 246 سوره نسا آیه 77 سوره آل عمران آیه 181 سوره مائده آیه 27 سوره رعد آیه 16 سوره مزمل آیه 20. الحمدالله کما هو اهله♡.

Jul 4, 2016 – باطل کردن طلسم دفینه با ۶۰ قاف. -اگر بر روی دفین طلسم مار موكل باشد هنگام كاویدن در محل 60 قاف را 240 مرتبه بخوانند آن طلسم ظاهر نگردد و اگر هم …

دانلود ایات 60قاف باصدای سعد الغامدی و پرهیزگار – تالار گفتگوی …

www.iran-forum.ir › … › دانلود قرائت و ترتیل قرآن

دانلود ایات 60قاف باصدای سعد الغامدی و پرهیزگار. این موضوع حذف شد A (78) موضوع‌های مرتبط با این موضوع… دانلود قرائت ترتیل کل قرآن با صدای استاد ماهر المعیقلی …

دانلود شصت قاف pdf

plusiha.org/دانلود+شصت+قاف+pdf/

دانلود صوتی دعای شصت قاف – شرح صوتی حلقه اولی … دعای شصت قاف چیست دعای 60 قاف دعای شصت قاف… – PersianSeven Forums خواص حرف قاف – متن دعای چهل قاف …

Mar 18, 2014 – 10 posts – ‎10 authors

تفسیر سوره مبارکه قاف از جلسه 1تا17. … که گیر می افتادند : سه بار بعد از نماز صبح و سه بار بعد از نماز عشاء ذکر دعای مخزون که در کافی هست را توصیه می کردند. ….. الآ ن در این روایت آمده که : تارات الموت و سکراته { دقیقه 60 } .

آیاتی برای رفع گرفتاری؛ کلیک کنید!

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=189253

Dec 1, 2011 – دعا. آیه جهت فرزند خواستن از خداوند مهربان. این آیه را مرتب بخواند … وَ کَاَیَّنْ مِنْ دابَّهٍ لا تَحْمِلُ رِزْقَها اللهُ یَرْزُقُها وَ اِیّاکُمْ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ (سوره عنکبوت، آیه60). و چه بسیار … این چهار آیه عظیم است و در هر آیه اگر دقت نمایید ده قاف (ق) وجود دارد.

آیات قرآن راجع به دعا کردن. 1- (اعراف … 2 – (غافر آیه 60) : مرا بخوانید و درخواست کنید تا پاسخ دهم . …. این چهار آیه عظیم است و در هر آیه اگر دقت نمایید ده قاف (ق ) وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم – ۸ دلیل برای خواندن «قاف»

https://www.tasnimnews.com/…/8-دلیل-برای-خواندن-ق

Sep 13, 2015 – یاسین حجازی ویراستار کتاب «قاف» بعد از ارائه اثر موفق «آه» کتاب …. مودب گفته بود: «کار ادبی ما از این جنس است که امیدواریم و دعا می‌کنیم که به …

این دعای عظیم از سوی رسول خدا(ص) نقل شده و خواننده آن خدا را به تمام اسمای حسنی … كریمه میباشد و 40 قاف دلیل بر 4 آیه مباركه و 60 قاف هم منظور از 6 آیة شریفه خواهد بود .

دفینه – علوم غریبه

yeralti.blogfa.com/category/2

… الجلالي – سحر خاتم آبي حامد -شموس الانو- دعوات الجلاله- دعاي اکاشه – فزائل القرآن … آیات كریمه میباشد و 40 قاف دلیل بر 4 آیه مباركه و 60 قاف هم منظور از 6 آیة شریفه …

دعاي براي افزايش مال و ثروت هرگاه در ساعت اول روز 308 مرتبه بگويد يا رزاق روزي او وسيع مي گردد. 2: هر كه در ميان نماز مغرب و عشاء 1060 مرتبه بگويد يا غني صاحب …

دولت ذهن – ق و القران المجید قله قاف و نظرات مختلف آثار عجیب حرف قاف – کسی قران … این آیات ذکر گردد چهل قاف خواهد شد و اگر هر شش عدد آیات شریفه ذکر گردد 60 قاف خواهد بود. … ازجمله دعای چهل قاف برای گشایش کلیه امورات (کارگشایی) ، رفع و دفع کلیه …

حضرت امام علی(علیه‌السلام): چشم‌زخم‌، دعا و افسون، جادو و فال ‌خوب ‌زدن ‌حقیقت ‌دارد، اما ….. 8-اگر بر روی دفینه طلسم مار موکل باشد هنگام کاویدن در محل 60 قاف را 240 مرتبه …

Dec 25, 2011 – 2-اگر بر روی دفین طلسم ماهی باشد هنگام كار دفین 60 قاف را 180 مرتبه …. خواندن دعای امام چهارم ع دعای حفظ از شر دشمن که در مفاتیح است در ضمن در ادامه …

75 – دعای حضرت سجَّاد علیه السلام برای دعا کنندگان‌. این دعا بر فواید متعدّد و آثار چندی مشتمل است : اوّل : دعا و طلب صلوات بر آنان از سوی خدای عز و جل در هر صبح و شام .

May 28, 2012 – س=60 ع=70 ف=80 ص=90 ق=100 ر=200 ش=300 ت=400 ث=500 خ=600 ذ=700 … ابو صالح گفت: این دعا را به نابخردان نیاموزید. …. دعای شصت قاف

Jul 6, 2016 – انواع طلسمات گنج و دفینه با خواندن دعای ۶۰ قاف . … 10-اگر بر روی دفینه طلسم ماهی باشد هنگام کار دفین 60 قاف را 180 مرتبه بخوان … 3 . طلسم چیست

موج ورزش در 40 قسمت 60 دقیقه ایی ،به صورت مجله ای با ساختار کلامی – پیامی –آوایی تهیه و از رادیو اصفهان پخش می شود ،در این برنامه ، طراحی و صفحات ورزشی متنوعی …

آیا اثرات خود ارضایی بعد از ترک هم باقی می ماند؟ – پشه آنلاین

pasheonline.com/آیا-اثرات-خود-ارضایی-بعد-از-ترک-هم…

Apr 16, 2014 – من بعد 11 سال تونستم به وسیله ی دعای 60 قاف خودارضائی رو ترک کنم … و همیشه همراهتون باشه امتحانش ضرر نداره دعای 60 قاف رو از توی اینترنت …

May 5, 2016 – 3 posts – ‎1 author

و دعاهای مخصوص شما چیست و امکاناتی که برای پیشرفت شما وجود دارد چه هستند و ده … دعای دفع بلا و باطل سحر و دفع هر مشکلی با 60 قاف هر کس هر روز …

و همچنین از طریق ذکر مداوم خدا مثل اذکار بعد از نمازها و دعاهای یومیه قرآنی و دعاهای ….. اراده خداونده شروع به خواندن دعای 60 قاف کنید تا طلسم باطل بشه و علائمش از بین بره.

اذکار – اکشف کربی 133

www.ekshefkarbi133.ir/ShowKhandani.aspx?KID=158

Jun 16, 2014 – البته باید بعد از خواندن نماز و ذکر، با وضو و با آرامش دعا کنیم تا به استجابت … می کند.1432 بار خواندن ذکر یا ولی یا حمید بمدت 60 روز در باطن صفتی پدید …. سوره قاف : سختی مرگ را راحت کرده و سعت رزق و روزی می دهد و 3 بار خواندن …

آیا تاکنون ازمطالعه کتابهای مختلف دعا ونتیجه نگرفتن خسته شده اید؟؟؟ آیا ازنامفهوم بودن کتابهای …. برای دفع طسمات دفاین ( 60 قاف از نسخه اصلی ) دعای اصلی عکاشه …

لحظاتی پس از مرگ چه می بینیم + فیلم – باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir/fa/…/لحظاتی-پس-از-مرگ-چه-می-بینیم-ف…

Jul 2, 2016 – آیه 19 سوره قاف به لحظات پس از مرگ اشاره می کند. … ایشان فوق العاده است باید ما فدر این مفسر و قا ریان عزیز رابدانیم من برای سلامتی و موفقیتشون دعا میکنم … برگزاری هنرنمایی 60 شاعر ملی در کنگره شعر پیامبر مهربانی در زاهدان.

پوستر : دعای مطالعه + دعای تقویت حافظه :: مرجعی برای مربیان تربیتی

morabbee.ir/…/پوستر-دعای-مطالعه-دعای-تقویت-حافظ…

برای دیدن اندازه اصلی بر روی تصاویر ضربه بزنید. … برگرفته از سایت مرکز تولید محتوای مدرسه …

Feb 15, 2009 – اگر میخواهید دعا یا طلسم یا تعویضی آتشی برای خود یا کسی بنویسید … 1، 2، 3، 4، 5، 6، 7، 8، 9، 10، 20، 30، 40، 50، 60، 70، 80، 90، 100، 200، 300، … «ق» در تلفظ (قاف) كه سه حرف دارد به حساب مى آید و نیز حرف «د» (دال)، «و» (واو) و …

داستان های کوتاه و جالب – nadia-angomans Jimdo-Page!

www.nadia-angoman.ru/داستان-های-کوتاه-و-جالب/

اما همان موقع هم زری، اهل دعا بود و به من هم دعاهای متعدد از جمله قسمت هایی از مفاتیح را یاد داد. … آن روز ملا محل 60 ساله به پشت بام دوید و داد و فریاد راه انداخت که دختر را کشتید، …… بین خاک وطن و این قاف دینا هزار ها شهر خرد و کلان کوه وکوه بچه و دریای شور و …

اصطلاحات قرآني در محاوره فارسي

www.maarefquran.org › … › معارف قرآن

هيچ دعا يا كلام مقدس ديگر به اين اندازه در زندگاني روزمره مسلمانان سراسر جهان، و نيز ….. باز هم هل من مزيد مي‌طلبد» منشأ قرآني اين عبارت،‌آيه 30 سوره «ق» [=قاف] است:

مرضیه صدوقی – علوم عجیبه غریبه

olomeajibegharibeh.parsiblog.com/…/مرضيه+صدوقي/

May 7, 2016 – تعویذات و دعاهای حل مشکلات و معضلات. 1. مهر و محبت و … دعای شفای بیماریها. 9. بخت گشایی … خاصیتهای 60 قاف و هر قاف موجود در آن. 23. ذکر یاری …

Jul 22, 2013 – 10 posts – ‎8 authors

به همراه داشتن و یا خواندن دعای معراج و نادعلی و اگر ونستید ی قرآن کوچک …. 8-اگر بر روی دفینه طلسم مار موکل باشد هنگام کاویدن در محل 60 قاف را 240 …

دانلود ترانه های هنگامه یاشار برای کودکان – پارسینه

www.parsine.com/…/دانلود-ترانه-های-هنگامه-یاشار-برا…

Jan 1, 2014 – آبش کو «شتر خورد» شتر کو «پشت کوه» کدوم کوه «کوه قاف، کوه قاف، کوه قاف» کوه قاف! ….. متن و ترجمه کامل دعای کمیل · کسی که امکاناتش را به …

عبادت، دعا، توکل

www.akhlagh.net/lib/3/1/4/9/content-18.html

15 – در رکوع و سجود غالبا اين دعا را مي خواند: «اللهم اني اعوذ برضاک من سخطک، و اعوذ ….. 60 – فرمود: «وقتي يکي از شما در مسجد نماز به جا آورد، براي خانه اش نصيبي از …… و در نماز صبح سوره ي «مؤمنون»، گاهي در فجر سوره ي «قاف» در روز جمعه «الم تنزيل» و …

اسرار عاشوراء – Aviny.com

www.aviny.com/library/ahlebeyt/…/asra0009.htm

قله قاف وجود منزل عنقا بود … صادق عليه السلام عرض كرد: من نوزده حج بجا آورده ام ، دعا كنيد تا خداوند توفيق دهد به بيست حج برسانم ، حضرت فرمود: حسين زيارت كرده اى ؟

کم کم سفره رمضان جمع می شود – کنگره 60

www.congress60.org/…/کم-کم-سفره-رمضان-جمع-می-…

Jul 24, 2014 – ۳۰ روز رمضان، براي خیلی‌ها، به پرواز «سي مرغ» می‌مانست به سوي قاف که سرانجام … يک عمر براي بندگي خداوند؛ بندگي که تنها به دعا و عبادت خلاصه …

تو قاف قرار من و من عین عبورم بگذار به بالای بلند تو …. عنقای بی نشانی و سیمرغ کوه قاف تفسیر رمز و راز …. نفرین و آفرین و دعا در گلو شکست تا آمدم که با تو …

ملکوتی ها | فیس‌بوک – Facebook

https://fa-ir.facebook.com/malakootiha/

ملکوتی ها – دعای ازدواج – دعای مهر و محبت – دعای رزق و روزی – دعای باطل کردن طلسم‏ … در علم الحروف حرف قاف خواص زیادی دارد و ازجمله دفع بلایا و حفظ و ایمنی و تحصین …

ابر کلمات جستجو شده – WebGozar.com :: گزارش‌های آماری سايت

www.webgozar.com/stats/3515957/searchEnginesTranslate this page

Jul 28, 2015 – 87, دعا 60 قاف دردفینه یابی. 1. 88, دعای دفینه. 1. 89, دفينه يابى رايگان. 1. 90, دفینه pdf. 1. 91, دفینه پله. 1. 92, دفینه دانلود کتاب دفینه رایگان.

ذاریات آیه 60،59 · سوره 52. طور آیه 1-8 · سوره 52. طور آیه …. قاف آیه 40،39. آیه فَاصْبِرْ عَلَی مَا … 9- برای عبادت و دعا، بعضی از زمان ها اولویّت دارند. «قبل طلوع الشّمس و…»

حروف قافیه – پس لرزه های غزل – پرشین بلاگ

sabzevar-sher.persianblog.ir/page/1111112111221

Jan 18, 2013 – دعا– دوا- روا- سوا- بنا- ثنا- رضا- فضا- قضا- شفا – جلا- صدا- بیا- بلا- ندا- …. اعتکاف – اکتشاف- اعتلاف- انعطاف صاف – ناف- باف – قاف – طواف انصاف …

حکمت نامه صائب – اقلیم محبت

eghlimmahabbat1.persianblog.ir/post/101/

Feb 8, 2015 – التماس دعا برای تعجیل در فرج جان جانان، حضرت صاحب الزمان ارواحُ مَن سِواه فِداه. حکمتنامة صائب …. 60) خودیّت. بهر یک دم زندگانی چون حباب ….. شکستن کمر کوه قاف چندان نیست به مور هر که مدارا کند سلیمان است. 390) حلم. خشم عالمسوز …

Mar 14, 2015 – موسسه قاف. جنبش. کد خبر: 148351 … از جمله ی این تکالیف، دعا برای فرارسیدن زمان ظهور حضرت امام زمان (عج) است . اين دعا زيباترين آرزو و بهترين …

انجمن راسخون – بانک مقالات علوم قران

https://rasekhoon.net › … › درس ها و داستانهای قرآنی

… اعظم من جبل قاف»گفت هر حرفی از قرآن در لوح محفوظ، عظیم تر از کوه قاف است. ….. سخنان بسياري به صورت خطبه، دعا و كلمات قصار باقي مانده كه در ستيغ فصاحت و ….. منطقي آمده است، ولي براي استفاده از فنّ قلب بلاغي به اين صورت آمده است.60

به استقبال محرم خونین از ذی الحجه سال 60 تا محرم سال 61 سیر تاریخی

www.hawzah.net/…/به-استقبال-محرم-خونین-از-ذی-ال…

گنجینه – فروردین 1381، شماره 13 – به استقبال محرم خونین از ذی الحجه سال 60 تا محرم …. [و] تمام آن شب را به عبادت و دعا و تلاوت و تضرع و مناجات به سر آوردند و صدای تلاوت و …. در همه مُلک بلانیست به جز ذکر حسین, قاف تا قاف جهان، صوت همین عنقا بود …

Apr 1, 2013 – خدا گفت: شاید نوشته باشم “هرچه دعا کند”… ♫ بهشت آوا ♪ · ای عشق به شوق تو گذر می کنم از خویش….تو قاف قرار من و من عین عبورم. تو می گـــویی .. (3).

Dec 26, 2014 – با سر انگشت دعا مشت خیانت وا شد وحسین بن علی … نرسم به قاف قربت مگر انکه دل سپارم به دقیقه های ….. برای خوشبختیــ♥ـــت دعـــــا میکنـــــم …

فایل دانشجویی

file.blogfile.ir/

Jul 25, 2016 – مطالب پربازدید. دانلود 60 هزار ایمیل فعال ایرانی … شرایط نوشتن دعا ، تعویزات ، طلسمات 09367841291 شرایط دعادعای عظیم الشان نور و خواص آن 09367841291 …. دعای شصت قاف ، چهل قاف ، دعوت ق و دعای سر القاف 09367841291

2:دعای دفع سحر زیر را به نیت دفع سحر وگشایش بخت انجام دهید:«ذَکَرنا مِن حَیثُ نَسینا ….. کاف هاء یا عین صاد حا میم عین سین قاف ولا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم.

Sep 5, 2015 – به اين شرح که « حم » [ حاميم ] در آغاز سوره هاي غافر، فصلت، شوري [ که در اينجا با « عسق » [ عين سين قاف ] ضميمه است )، زخرف، دخان، جاثيه، احقاف، …

آموزش تجوید قرآن info.sIRAN.info

www.info.siran.info/tajvied_quran.html

سرگذشت هور(ع) ،پيامبر قوم عاد (آيات50تا 60 ). … ج وقف جایز یعنی 60% وقف شود. ….. اين حرف در فارسي به صورت «قاف» تلفّظ مي‌شود، حال به نحوة اداي هر يك در زبان عربي دقت …… دعای پانزدهم صحیفه سجادیه ( دعا به وقت بیماری یا روی آوردن بلا و اندوه ).

Nov 14, 2011 – 3- با کاردي که قبلا دعا بر او خوانده بودند خيار يا ميوه اي را نصف کرده … 5- به تعداد 181 حرف قاف (ق) را در کاغذي نوشته بر آنها يا ملک يا مهيمن را مي …

… دشنام فرمايی و گر نفرين دعا گويم جواب تلخ می‌زيبد لب لعل شکرخا را نصيحت ….. و چو عنقا قياس کار بگير که صيت گوشه نشينان ز قاف تا قاف است حديث مدعيان و …

اگر دشنام فرمایی و گر نفرین دعا گویم … به ملازمان سلطان که رساند این دعا را … که دعای صبحگاهی اثری کند شما را ….. که صیت گوشه نشینان ز قاف تا قاف است …. 60 آن پیک نامور که رسید از دیار دوست آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست خوش می‌دهد نشان جلال …

فايل pdf قرآن

quran.roshd.ir/portal/Home/Default.aspx?…276d…

118, 18, مكه. 24, نور, 64, 18, مدينه. 25. فرقان. 77, 18, مكه. 26, شعراء, 277, 19, مكه. 27. نمل. 93, 19, مكه. 28, قصص, 88, 20, مكه. 29. عنكبوت. 69, 20, مكه. 30, روم, 60, 21, مكه.

Sep 13, 2012 – امام صادق (ع): سوره قاف را نوشته و بشویند و به کسی که شکمش درد می کند …. ایشان می گویند: برای شفای بیمار اگر هر روز این دعا را ۷۰ مرتبه خوانده …

[PDF]آموزش قرآن پنجم

radioquran.ir/my_doc/…/khaneye…/clacc5%20ok.pdf

۹۶ ۱۰۴. ﺳﻮره ی اﻧﺒﻴﺎء (١٠ــ١). ﺧﻮاﻧﺪن روزاﻧﻪ ی ﻗﺮآن، ﺳﻮره ی اﻧﺒﻴﺎء (٢٤ــ١١). دﻋﺎی ﺧﺘﻢ ﻗﺮآن. ۱۰۵ ۱۱۹ …… ﻋَﻴﻦ ﺳﻴﻦ ﻗﺎف ٭ ﺣﺎﻣﻴﻢ. ٣. ﻟَـﯽ اﻟﱠـﺬﻳـﻦَ ﻣِـﻦۡ ﻗَـﺒۡـﻠِـﻚَ اﻟـﻠﱣـﻪُ اﻟۡـﻌَـﺰﻳـﺰُ اﻟۡـﺤَﮑﻴـﻢُ. ِ. ﻟَـﻴۡـﻚَ وَ ا … Page 60 …

Jul 1, 2010 – شاخه های خشك بی بار دعا را تر كند مثل طوفان بزرگ نوح در صبحی شگفت …… خانه ی دوست به قاف است، بلند است، بلند بهر پرواز چــو عنقـای پری می …

به وبلاگ نور خوش آمدید…. – noor – پرشین بلاگ

ariashokooh.persianblog.ir/tag/اول_ابتدایی

دانلود قصه ی دعای موش کوچولو – 3.24 مگابایت دانلود قصه ی گوسفندی که خیلی کوچک بود – 1.36 مگابایت دانلود قصه ی الاغ و سنگ – 3.87 مگابایت دانلود قصه ی عمه قزی …

تلاوت ششیخ احمد عجمی سوره قاف. … با صدای سلمان العتیبی · تلاوت بسیار دلنشین آیات 60 تا 83 سوره یس با صدای ابراهیم عسیری …. دعای قنوت شب 29 رمضان 1432 با صدای شیخ ماهر المعیقلی 1391-06-20 – در این پست ویدیوی بسیار زیبای تلا.

داود مجلس ختنه سوران پسر علی براتی اردیبهشت 92 سبزوار در روستای … همه ای اینها کلا موزیک خراسانی حرف نداره چه جنوبش چه شمال و غربش و دوباره از … – ای روزگار …

«الّذین اذا أنفقوا لم یسرفوا و لم یقتروا و كان بین ذلك قواماً»(60) مومنان، به هنگام … روز عرفه و شب عید قربان، زائر خانه ى خدا دعا مى خواند و روز عید باید در قربانگاه با …

Jun 3, 2014 – تهران، عارف کامل، 1383ش، 60ص جیبی. 10. … مشهد، قاف مشهدالرضا، 1391ش. … 60. عرب‌، علی‌اصغر ۱۳۰۰-۱۳۷۷ش. نیایش بامدادی ترجمه منظوم دعای صباح.

Jul 7, 2016 – _ کسی که دعای عهد 40 روز میخواند با توجه به روایت و وعده امام صادق علیه السلام جزء یاران حضرت می شویم؟ …. +3 0 #1310 میم قاف 1395-04-30 08:10.

Dec 7, 2014 – شرح صحیفه سجادیه / دعای حضرت سجاد(ع) در طلب حوائج ….. گفته اند كه هلع اسم حيوانيست در پس كوه قاف است روزى هفت صحراء علف مى خورد و هفت دريا …

ر. ك: قمی، عباس، مفاتيح الجنان، دعای كميل [6]. حول تفسير سوره ی ق، ص 59 [7]. همان [8]. الحاقه/19 [9]. الحاقه/30 25 [10]. حول تفسير سوره ق، ص 60. [11]. همان، ص 61 [12].

البته در برخی دعاهایی که مانند دعای باران با تمام جامعه در ارتباط است و نیز در مواردی که برای … در ضمن، شخصی که تصمیم به دعا دارد، اگر شرایط فردی اش به گونه ای باشد که با شرکت در یک … [19] کافی، ج 4، ص 60، ح 1. ….. گفته می شود این اسب قنیة (به کسر قاف و ضم آن) است؛ یعنی برای زاد و ولد و تکثیر نسل خریده شده است نه برای .

6 – فاطمه مهربان

www.adabiatirani.com/fa/اخبار/…/320-فاطمه-مهربان?…

در این کتاب حدود 60 داستان کوتاه از نویسندگانی مانند؛ چخوف، ولادیمیر ناباکف، … و «قاف غزل، قوس غزل» که به همت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و با نشان انتشارات … دست به دعا می گشاییم و مرهم زخم آن بلادیده را از خداوندگار کریم طلب می کنیم.

نگارخانه ایرانی

negarkhaneh.ir/~sinaafshar/Gallery/?Show=2…60

طراحی والپیپر با دعای یا مقلب القلوب و الابصار برای وبلاگم ویژه آپدیت عید … پوستر 40*60 سومین دوسالانه گرافیک جهان اسلام- واسه این کار 114 تا عکس ….. قاف …

[PDF]ديوان حافظ

www.bisheh.com/Uploaded/PostFile/634430360513582500.pdf

اﮔﺮ دﺷﻨﺎم ﻓﺮﻣﺎﻳﻲ و ﮔﺮ ﻧﻔﺮﻳﻦ دﻋﺎ ﮔﻮﻳﻢ …… ﻛﻪ ﺻﻴﺖ ﮔﻮﺷﻪ ﻧﺸﻴﻨﺎن ز ﻗﺎف ﺗﺎ ﻗﺎف اﺳﺖ ….. 60. آن ﭘﻴﻚ ﻧﺎﻣﻮر ﻛﻪ رﺳﻴﺪ از دﻳﺎر دوﺳﺖ. آورد ﺣﺮز. ﺟﺎن ز ﺧﻂ ﻣﺸﻜﺒﺎر دوﺳﺖ. ﺧﻮش ﻣﻲ. دﻫﺪ ﻧﺸﺎن ﺟﻼل و ﺟﻤﺎل ﻳﺎر. ﺧﻮش ﻣﻲ.

تمام آثار و فواید و نتایج دنیوی و اخروی که بر نیکی به والدین هست ، دعا کننده برای حضرت قائم علیه السلام خواهد داشت ، چنانکه در بخش سوم کتاب متذکر شدیم که امام …

آخرین نظرات – یادگاری

yadegari.kowsarblog.ir/?disp=comments

Sep 20, 2016 – … عاقبت بخیر باشد. التماس دعای ویژه بخصوص در لحظات باقی مانده ماه مبارک رمضان … عنقاء قاف قرب حق افتاد از هفتم طبق در لجّۀ خون شفق نجمٌ هوی، …

Nov 30, 2014 – کتابی که به قله «قاف» رسیده است، «من زنده‌ام» معصومه آباد است. … میانه‌روی»، «پرخوری و روزه»، «محبت»، «غفلت و عبرت»، «دعا» و «یأس و امید» است.

 

درباره ی admin

5 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    ببخشید این دعای صوتی 60 قاف که برای دانلود گذاشتید کجاس؟؟فقط متن آیات موجود است صوتی آن جهت دانلود موجود نیست

  2. سلام خسته نباشید دعای صوتی ۶۰قاف برای دانلود گذاشتین کجاس؟من پیداش نکردم

  3. سلام در مورد دعای شصت قاف

  4. امروز جمعه صبح دوم شهریور براتون پیام گذاشتم در مورد دعای چهل قاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *