خانه / باستان شناسی / روشهای باطل کردن و از بین بردن طلسم و تله روی گنج و دفینه با دعای 60 قاف

روشهای باطل کردن و از بین بردن طلسم و تله روی گنج و دفینه با دعای 60 قاف

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir روشهای باطل کردن و از بین بردن طلسم و تله روی گنج و دفینه با دعای 60 قاف را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای باطل کردن و شکستن و از بین بردن انواع تله ها و طلسمات بر روی گنج و دفینه و زیرخاکی میتوان از دعای 60 قاف استفاده کرد . در دوران باستان برای حافظت از خزانه های ارزشمند خود از طلسم استفاده میکردند . انواع طلسمات استفاده شده توسط گذشتگان عبارتند از طلسم مار,طلسم ماهی,طلسم آب,طلسم آتش,طلسم پرندگان,طلسم گاو,طلسم سگ,طلسم شیر,طلسم اسب,طلسم اژدها,طلسم جن و پری,طلسم شیطان,طلسم موکل و سایر طلسمات . استفاده از طلسم در زمانهای قدیم بسیار رواج داشت و از طلسمات برای خزانه و بارهای با ارزش استفاده میکردند . در زمان ما نیز در برخی مواقع که بایتان شناسان حفاری هایی انجام میدهند به طلسم برخورد میکنند و تا زمانیکه نتوانند طلسم را باطل کنند یا از بین ببرند نمیتوانند به هدف برسند . در این پست قصد داریم دعای معروف و مشهور ۶۰ قاف رو به شما عزیزان معرفی کنیم . آیات و دعای ۶۰ قاف برای باطل کردن و شکستن انواع طلسمات استفاده می شود . باطل کردن طلسمات مختلف از قبیل طلسم مار و ماهی و آب و …. که در پایین به آنها اشاره کردیم . در ادامه مطلب با متن کامل دعای 60 قاف برای از بین بردن طلسمات بر روی گنج و دفینه آشنا خواهید شد .

روشهای باطل کردن و از بین بردن طلسم و تله روی گنج و دفینه با دعای 60 قاف
روشهای باطل کردن و از بین بردن طلسم و تله روی گنج و دفینه با دعای 60 قاف

روشهای باطل کردن و از بین بردن طلسم و تله روی گنج و دفینه با دعای 60 قاف,باطل کردن طلسم گنج و دفینه با دعای 60 قاف,از بین بردن و ابطال طلسم و جادو در گنج یابی و دفینه یابی,باطل کردن طلسم گنج و زیرخاکی با دعای 60 قاف,خواندن دعای 60 قاف برای باطل کردن و از بین طلسمات گنج و دفینه,طلسم و تله های گنج و دفینه و عتیقه و زیرخاکی و سکه های قدیمی باستانی,رااهها و روشهای باطل کردن انواع طلسم و سحر بر روی گنج و دفینه و زیرخاکی,برای باطل کردن و از بین بردن طلسم گنج و دفینه از چه دعایی استفاده کنیم,دعای 60 قاف,آیات دعای 60 قاف,خواص دعای 60 قاف,دعا و ذکر 60 قاف برای باطل کردن طلسم گنج

روشهای باطل کردن و از بین بردن طلسم و تله روی گنج و دفینه با دعای 60 قاف

متن دعای 60 قاف

در قرآن مجید ۶ آیه باشد که در هر یک از آن آیات شریف حرف (ق) ۱۰ بار تکرار شده است به همین علت هر یک از این آیات را به تنهایی ۱۰ قاف گویند و چون ۴ آیه در کنار هم قرار گیرد آنرا ۴۰ قاف نامند و هر گاه ۶ آیه در کنار هم باشد آنرا ۶۰ قاف خواهند گفت پس اگر در جایی اشاره به ۱۰ قاف شد منظور یک آیه از این آیات کریمه میباشد و ۴۰ قاف دلیل بر ۴ آیه مبارکه و ۶۰ قاف هم منظور از ۶ آیة شریفه خواهد بود .

  ۱- هر کس هر روز یکبار این شش آیه شریف را قبل و یا بعد از نماز صبح بخواند و بر این اساس مداومت نماید چنانچه دنیا را بلا گرفته باشد و جمله کاهنات بر علیه او اقدام نمایند بقدرت این آیات هیچ صدمه‏ای به او نخواهد رسید و جمله آنها دفع و رفع گردد.

۲- دارنده این آیات همیشه در پناه خدا و موکلین این آیات خواهد بود و مهرش در قلوب آدمیان و موجودات خواهد افتاد و عاقبت بخیر باشد و رستگار از دنیا بیرون رود .

۳-اگر کسی این آیات شریف را به مشک و زعفران نوشته همراه خود نگهدارد و یا هر روز صبح شش آیه را یکبار بخواند زبان دشمنانش بسته گردد و هیچ آزاری به او نتوانند برسانند.

۴-اگر دختری را بخت بسته باشد و به شوهر نرود با مشک و زعفران نوشته در گوشة چادر خود بیاویزد و یا در زیز گیسوان خود مخفی سازد و نیز آن نوشته را در آب انداخته و از آبش بنوشد و قدری به سر و صورتش بمالد به اذن خدا در مدت ۶۰ روز به خانه بخت برود.

۵- اگر بیماری همراه خود نگهدارذ و یا بشوید و از آبش بنوشد به اذن خدا شفاء بگیرد.

۶-اگر زنی همسر بد خلق و بد زبانی داشته باشد و یا اگر مردی زنی سلیطه داشته باشد این آیات به مشک و زعفران نوشته سپس در آب بشوید و از آن آب قدری به او بخوراند و روزها آن آیات را همراه خود نگهدارد و شبها در زیر بالین خود بگذارد به اذن خدا چنان بهم محبت نمایند که انگشت نمای دیگران گردند.

۷- اگر در مکانی شیاطین و ارواح پلید تجمع کرده باشند و یا خانه‏ای را تصرف نموده باشند و ساکنین آنرا آزار رسانده و یا بترسانند این آیات را نوشته در آن مکان بیاویزند و نیز شسته آبش را در آن مکان و یا خانه بپاشند به اذن خدا آن محل و خانه را ترک کرده و تا ابد برنگردند.

۸-اگر بر روی دفینه طلسم مار موکل باشد هنگام کاویدن در محل ۶۰ قاف را ۲۴۰ مرتبه بخوانند آن طلسم ظاهر نگردد و اگر هم ظهور نماید هیچ آسیبی نتواند برساند.

۹-اگر بر روی دفینه طلسم رعد باشد هنگام کار ۶۰ قاف را ۲۷۰ الی۳۰۰ مرتبه بخوان باطل شود.

۱۰-اگر بر روی دفینه طلسم ماهی باشد هنگام کار دفین ۶۰ قاف را ۱۸۰ مرتبه بخوان باطل شود.

۱۱-اگر بر روی دفینه طلسم آب باشد هنگام کاویدن آن ۶۰ قاف را ۷۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۲-اگر بر روی دفینه طلسم افعی باشد هنگام عمل ۶۰ قاف را ۳۴۱ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۳-اگر بر روی دفینه طلسم پرندگان باشد هنگام کار ۶۰ قاف را ۲۰۰ مرتبه خوانده باطل شود.

۱۴-اگر بر روی دفینه طلسم آتش باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۷۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۵-اگر بر روی دفینه طلسم گاو باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۳۱۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۶-اگر بر روی دفینه طلسم سگ باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۵۲ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۷-اگر بر روی دفینه طلسم شیر باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۲۴۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۸-اگر بر روی دفینه طلسم اسب باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۸۳ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۹-اگر بر روی دفینه طلسم گاو باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۳۱۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

۲۰-اگر بر روی دفینه طلسم اژدها باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۸ مرتبه بخوانند باطل شود.

۲۱-اگر بر روی دفینه طلسم جن و پری و شیاطین موکل باشند هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۱۰۰ مرتبه بخوانند محل را ترک کرده و خواهند رفت.

۲۲-اگر بر روی دفینه هر گونه طلسمی باشد هنگام کار ۶۰ قاف را ۱۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

خواندن و داشتن و بیان کردن خواص آیات شصت قاف برای مومنین موجب برکت و ثبت ثواب بسیار در اعمال او خواهد بود و جهت رفع تمام بستگیها و دفع جمله دشمنان و بدیها بسیار بسیار موثر و مجرب است و آیات کریمه این است.

 

(( سورة مبارکة بقره آیة شریفة ۲۴۶ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الْمَلَاءِ مِنْ بَنیَ اِسْرآئیلَ مِنْ بَعْدِ مُوسی اِذْ قالوُا لِنَبِیٍّ لَّهُمُ ابْعْثُ لَنا مَلِکاً نّقُاتِلْ فی سَبیلِ اللهِ قالَ هَلْ عَسَیْتُمْ اِنْ کُتِبَ عَلَیْکُمُ الْقِتالُ اَلَّا تُقاتِلوُا قالوُا وَ ما لَنا اَلَّا نُقاتِلَ فی سَبیلِ اِللهِ وَ قَدْ اُخْرِجْنا مِنْ دِیارِنا وَ اَبْنآئنا فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ تَوَلّوَْا الَّا قَلیلاً مِنْهُمْ وَاللهُ عَلیمُ بِالظّالمِینَ.

 

(( سورة مبارکة آل عمران آیة شریفة ۱۸۱ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ لَقَدْ سَمِعَ الله‏‏ُ قَوْلَ الّذَینَ قالوُآ اِنَّ اللهَ فَقیرَُ وَ نَحْنُ اَغْنِیآءُ سَنَکْتُبُ ما قالوُا وَ قَتْلَهُمُ الاَنبِیآءَ بِغَیْرِ حَقِّ وَ نَقُولُ ذُوقُوا عَذابَ الَحریقِ.

 

(( سورة مبارکة نسآء آیة شریفة ۷۷ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الّذَینَ قیلَ لَهُمْ کُفّوُآ اَیْدِیَکُمْ وَ اَقیمُوا الصَّلواهَ وَ آتُوا الزَّکواهَ فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ اِذا فَریقُ مِنْهُمْ یَخْشَوْنَ النّاسَ کَخَشْیَهِ اللهِ اَوْ اَشَدَّ خَشْیَهً وَ قالوُا رَبَّنا لِمَ کَتَبْتَ عَلَیْنا الْقِتالَ لَوْ لآ اَخّرَْتَنآ اِلی اجَلٍَ قَریبٍ قُلْ مَتاعُ الدُّنیا قَلیلُ وَاْلآخِرَهُ خَیْرُ لِمَنِ‎اتّقَی وَ لا تُظلَمُونَ فَتیلاً.

 

(( سورة مبارکة المآئده آیة شریفة ۲۷ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ وَ اتْلُ عَلَیْهمْ نَبَاَابْنَیْ آدَمَ بِالْحَقّ اِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتَقَبَّلُ مِنْ اَحَدِهِما وَ لَمْ یَتَقَبَّلَ مَنَ الْآخَرِ قالَ لَاَقْتُلَنَّکَ قالَ اِنَّما یَتَقَبَّلُ اللهُ مِنَ الْمُتَّقینَ.

 

(( سورة مبارکة الرّعد آیة شریفة ۱۶ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ قُلْ مَنْ رَّبُّ السَّماواتِ وَاْلَارْضِ قُلِ اللهُ قُلْ اَفَاَتَّخَذْتُمْ مِّن دوُنِهِ اَوُلِیآءَ لا یَمْلِکوُنَ لِاَنْفُسِهِمْ نَفْعاً وَ لا ضَرّاً قُلْ هَلْ یَسْتَوِی اْلَاعْمی وَالْبَصیرُ اَمْ هَلْ تَسْتَوِی الضُّلُماتُ وَالنّوُرُ اَمْ جَعَلوُا للهِ شُرَکآءَ خَلَقوُا کَخَلْقِهِ فَتَشابَهَ الْخَلْقُ عَلَیْهِمْ قُلِ اللهُ خالِقُ کُلِّ شَیَُ وَ هُوَ الْواحِدُ الْقَهَّارُ.

 

((سورة مبارکة المزمّل آیة شریفة ۲۰ ))

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اِنَّ رَبَّکَ یَعْلَمُ اَنَّکَ تَقُومْ اَدْنی مِنْ ثُلُثَیِ اللَّیْلِ وَ نِصْفَهُ وَ ثُلُثَهُ وَ طآئفَه مِّنَ الّذَینَ مَعَکَ وَاللهُ یُقَدِّرُ اللَّیْلَ وَالنَّهارَ عَلِمَ اَنْ لَنْ تُحْصُوهُ فَتابَ عَلَیْکُمْ فَاقْرَؤُا ما تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ عَلِمَ اَنْ سَیَکُونُ مِنْکُمْ مَّرْضی وَ آخَروُنَ یَضْرِبُونَ فیِا الاَرْضِ یَبْتَغوُنَ مِنْ فَضْلِ اللهِ وَ آخَروُنَ یُقاتِلوُنَ فی سَبیلِ اللهِ فَاقْرَؤا ما تَیَسَّرَ مِنْهُ وَ اَقیموُا الصَّلواهَ وَ آتوُا الزَّکوهَ وَ اَقْرِضوُا اللهَ قَرْضاً حَسَناً وَ ما تُقَدِّمُوا لاَنْفُسِکُمْ مِّنْ خَیْرٍ تَجِدُوُه عِنْدَاللهِ هُوَ خَیْراً وَ اَعْظَمَ اَجْراً وَ اسْتَغْفِروُا اللهَ اِنَّ اللهَ غَفُورَُرَحیمُ .

درباره ی admin

6 دیدگاه

  1. با سلام . اینکه میگن روی دفینه چند هزار ساله چندین طلسم و موکل وجود داره واقعیته؟ کسایی هستن که میتونن این طلسم رو بکشنن؟
    ممنون میشم جواب بدید.

  2. خب چطور کسی رو میشه پیدا کرد که بتونه این طلسم رو بشکنه؟ ……

  3. سلام ، داخل کشورما (ایران)افرادی با چنین قابلیتهایی ،تعدادشون کمتر از انگشتهای دست هست
    ولی تادلتون بخواد افراد کلاهبردار که باروش شیطانی بشما خط میدهند ویاکاری نمی‌توانند انجام بدهندیا مال شمارا ازکف شما بیرون میکنند، فراوان هست
    پس اگر نسخه ای معتبر دارید خیلی خیلی مراقب باشید

  4. اگه یکی گنج پیدا کرد طلسم داشت گنج میتونه با این دعای ۶۰قاف از بین ببره

  5. منظورم طلسم گنج هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *