خانه / اخبار میراث فرهنگی / اخبار میراث فرهنگی: کشف اشیای عتیقه و گنج و دفینه و زیرخاکی های باستانی از قاچاقچیان

اخبار میراث فرهنگی: کشف اشیای عتیقه و گنج و دفینه و زیرخاکی های باستانی از قاچاقچیان

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir اخبار میراث فرهنگی: کشف اشیای عتیقه و گنج و دفینه و زیرخاکی های باستانی از قاچاقچیان را برای شما عزیزان قرار دادیم . سازمان میراث فرهنگی و وزارت اطلاعات سپاه در عملیات های مختلف انواع محموله های قاچاق اشیای عتیقه باستانی و زیرخاکی و گنج و دفینه و سکه های قدیمی را از قاچاقچیان کشف و ضبط کرده اند . در ادامه مطلب خبرهای مختلف دستگیری قاچاقچیان اشیای عتیقه زیرخاکی باستانی را مشاهده خواهید کرد ./

اخبار میراث فرهنگی: کشف اشیای عتیقه و گنج و دفینه و زیرخاکی های باستانی از قاچاقچیان
اخبار میراث فرهنگی: کشف اشیای عتیقه و گنج و دفینه و زیرخاکی های باستانی از قاچاقچیان

اخبار میراث فرهنگی: کشف اشیای عتیقه و گنج و دفینه و زیرخاکی های باستانی از قاچاقچیان,اشیای عتیقه و زیرخاکی باستانی,عتیقه های زیرخاکی,گنج و دفینه های باستانی,محموله قاچاق اشیای عتیقه و زیرخاکی باستانی,دستگیری قاچاقچیان اشیای عتیقه و سکه های باستانی,تصاویر و عکسهای انواع سکه های عتیقه طلا نقره و گنج

اخبار میراث فرهنگی: کشف اشیای عتیقه و گنج و دفینه و زیرخاکی های باستانی از قاچاقچیان

ناکامی قاچاقچی پیش از فروش زیرخاکی(+عکس)

مردی که قصد داشت 11 قلم اشیای عتیقه و زیرخاکی را در شهرستان قدس در غرب استان تهران بفروشد، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، فرمانده انتظامی شهرستان قدس (قلعه حسن خان) در این باره گفت: چند روز پیش ماموران اداره پلیس امنیت عمومی این شهر درپی تماس مردمی اطلاع یافتند، مردی در زمینه نگهداری و خرید و فروش اشیای عتیقه و زیرخاکی فعالیت می کند و قصد فروش این اشیا را دارد.

 

سرهنگ حجت الله کرمی زند افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که ماموران اطلاع یافتند فرد مورد نظر، به خانه ای در یکی از محله های شهر در رفت و آمد است که به خانه فساد معروف است و دختران و پسران فراری به آنجا می آیند.

 

وی یادآور شد: ماموران انتظامی با زیر نظر گرفتن خانه، نیمه های شب مشاهده کردند متهم تحت تعقیب قصد ورود به این خانه را دارد که دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شد.

 

در بازرسی از این خانه یک کارتن حاوی 11 قلم اشیای عتیقه و زیر خاکی که درآن جاسازی شده بود کشف و برای بررسی قدمت آن تحویل کارشناسان اداره میراث فرهنگی شد.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,فروش اشیای عتیقه و زیرخاکی

 

فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: در تحقیقات از متهم او اعتراف کرد که این اقلام را با حفاری های غیرمجاز به دست آورده اما پیش از فروش آن دستگیر شده است.

 

با صدور قرار قانونی برای متهم، با احتمال این که وی همدستانی نیز دارد، پلیس جستجو برای شناسایی و دستگیری آنها را آغاز کرده است.

**********************
ناكامی ۲ قاچاقچی برای فروش ۶ مجسمه عتیقه

 

 

۲ قاچاقچی میراث فرهنگی كه در جریان یك معامله قصد فروش ۶ مجسمه عتیقه را داشتند، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

 

چند روز پیش گزارش مردمی در اختیار ماموران آگاهی پاكدشت قرار گرفت مبنی بر این كه ۲ نفر قصد دارند ۶ مجسمه عتیقه را در یكی از محله های شهر بفروشند.

 

ماموران با اطلاع از موضوع و هماهنگی قضایی به محل معامله قاچاقچیان اعزام و با ۲ مرد كه در محل قرار حاضر شده بودند، مواجه شدند.

 

ماموران كه احتمال می دادند آنها همان دو قاچاقچی میراث فرهنگی هستند، پیش از فرار آنها را دستگیر و از قاچاقچیان ۶ قطعه مجسمه كشف و ضبط كردند.

 

با انتقال متهمان به نام های قربان و مهدی به پلیس آگاهی، آنها در بازجویی به جرم خود اعتراف كردند.

 

متهمان اعتراف كردند كه با پرداخت مبالغی كلان به یك مرد روستایی، ۶ مجسمه عتیقه را كه در جریان حفاری غیرمجاز كشف شده بود، خریده و قصد فروش آنها را داشته اند كه در ملاقات با خریدار دستگیر شده اند.

 

بنابر این گزارش، ۲ قاچاقچی میراث فرهنگی روانه زندان شدند و ۶ مجسمه مكشوفه برای بررسی اصالت آن در اختیار كارشناسان میراث فرهنگی قرار گرفت
**********************
کشف عتیقه‌های 2000 ساله از قاچاقچیان

دو مرد که اشیای باستانی دو هزار ساله را به قصد فروش به شهرستان رفسنجان استان کرمان منتقل کرده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش ماموران انتظامی اطلاع یافتند چند نفر که در زمینه خرید و فروش اشیای عتیقه فعالیت دارند، قصد دارند مقادیری شیء عتیقه را از شهرستان جیرفت در این شهر بفروشند.

در پی این گزارش، ماموران انتظامی تحقیق در این باره را آغاز کردند و ورودی و خروجی های شهر را زیر نظر گرفتند.

سرهنگ محمد مهدوی نیا افزود: در ادامه تجسس ها دو روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی از ورودی های منتهی به شهر، به یک دستگاه خودروی پراید ظنین شده و در بازرسی از خودرو چند شیء قدیمی از جمله دو گوشواره، چهار سرنیزه کوچک فلزی، یک قطعه سرنیزه بزرگ فلزی، دو سرمه دان فلزی، یک دسته هاون شکسته و یک عدد کاسه کشف کردند.

وی یادآور شد: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در اعتراف هایشان گفتند که این اشیا را در حفاری غیرمجاز در جیرفت به دست آورده اند.

مهدوی نیا خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات، کارشناسان اداره میراث فرهنگی با بررسی این اشیا قدمت آنها را مربوط به 2000 سال قبل اعلام کردند. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.
**********************
دستگیری قاچاقچی عتیقه‌های2هزار ساله

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضای استان اصفهان از دستگیری یك قاچاقچی عتیقه و كشف 12 شی عتیقه مربوط به دوره ساسانیان خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه پلیس ، سرهنگ خسرو احمدی گفت:در 48 ساعت گذشته ماموران گلوگاه شهید امامی شهرستان شهرضا حین كنترل خودروهای عبوری به یك نفر از مسافران اتوبوس شیراز به اصفهان مظنون  و وسایل بار وی را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود : در بازرسی ماموران از ساك این مسافر 55 ساله كه «مرتضی – م» نام داشت 12 قطعه شی عتیقه و باستانی كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهارداشت: این اشیا شامل سكه، جام های نوشینی «ریتون» مزین به سر شیر و پلنگ و بز، عود سوزهای سنگی و یك ترازو بوده كه بر اساس نظر اولیه كارشناسان میراث فرهنگی  این اشیاءمربوط به دوران ساسانیان و دارای ارزش تاریخی می باشند.

وی افزود: بنا به گفته فرد دستگیر شده وی این اشیا را از یك دلال عتیقه، خریداری كرده و قصد داشته این آثار ملی و كهن را در اصفهان به فروش برساند كه خوشبختانه با تیزبینی و هوشیاری ماموران پلیس، ناكام ماند.

سرهنگ احمدی با بیان اینكه براساس قانون قاچاقچیان عتیقه با مجازات و جریمه های سنگین مواجه می شوند، خاطرنشان كرد: با تكمیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد
**********************
نفوذ پلیس در شبکه انتقال عتیقه به خارج کشور

ماموران عملیات ویژه پلیس مشهد در یک عملیات نفوذی به شبکه بزرگ انتقال اشیای عتیقه و باستانی به خارج از کشور، موفق شدند ۱۱ عضو این شبکه را دستگیر و تعداد زیادی اشیای عتیقه با قدمت تاریخی حدود یک هزار سال را کشف کنند.

به گزارش خراسان، جانشین فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته در تشریح این عملیات گسترده و اطلاعاتی گفت: چندی قبل، ماموران عملیات ویژه از طریق منابع و مخبران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد افرادی در زمینه قاچاق اشیای عتیقه فعالیت دارند و هم اکنون نیز درصدد انتقال تعداد زیادی از آثار باستانی ایران از طریق مرزهای آبی جنوب به خارج از کشور هستند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: با جمع آوری این اطلاعات گروه ویژه ای از ماموران به سرپرستی سرگرد بهرامزاده (رئیس پلیس عملیات ویژه) تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند.

وی اضافه کرد: بررسی مستندات و مدارک اطلاعاتی نشان می داد اعضای این شبکه اشیای عتیقه را در ۴ نقطه از شهر پنهان کرده اند که این مخفیگاه ها هنوز برای پلیس مشخص نبود.

این مقام انتظامی با اشاره به این که عملیات باید سریع تر آغاز می شد تا آثار باستانی کشور قاچاق نشود، تصریح کرد: به همین منظور چندتن از ماموران زبده پلیس در پوشش های مختلف و به طور نفوذی و از طریق رابطان، وارد این شبکه شدند درحالی که برخی از نیروها نیز به عنوان خریدار اشیای عتیقه در این عملیات شرکت کردند و مبالغ بالایی را به منظور وسوسه قاچاقچیان به آن ها پیشنهاد کردند تا آن ها این اشیای تاریخی را به خارج از کشور منتقل نکنند.

سرهنگ بوستانی ادامه داد: ماموران انتظامی درنهایت موفق به ارتباط با اعضای اصلی این شبکه شدند و از آنان خواستند تا همه اشیای عتیقه را به یک نقطه از شهر مشهد انتقال دهند تا این که طی دو روز گذشته مخفیگاه اصلی قاچاقچیان در بولوار پیروزی مشهد به محاصره درآمد و پس از اشاره ماموران نفوذی عملیات دستگیری با کسب مجوزهای قضایی آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱عضو این شبکه در مخفیگاه دستگیر شدند و تعداد زیادی اشیای عتیقه که طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی قدمتی از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ سال دارند کشف شد.

وی این اشیاء را شامل کوزه های سفالی، ظروف مفرغی، سنگواره های معروف به تخم دایناسور و … ذکر کرد و افزود:این قاچاقچیان که بین ۳۰ تا ۴۵ سال دارند در اعترافات خود عنوان کردند که اشیای مذکور را از خراسان رضوی به دست آورده اند.

 سرهنگ بوستانی در پایان افزود: تحقیقات و بررسی های بیشتر درباره ریشه یابی این شبکه همچنان در دستور کار پلیس مشهد قرار دارد.
**********************
کشف تابوت هخامنشی از سوداگران اشیای عتیقه

سه قاچاقچی میراث فرهنگی که قصد فروش اشیای عتیقه از جمله تابوت دوران هخامنشی را داشتند، از سوی ماموران اداره اطلاعات شهرستان اقلید استان فارس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش ماموران اداره اطلاعات این شهر با گزارش مردمی اطلاع یافتند سه مرد در زمینه قاچاق اشیای عتیقه و میراث فرهنگی فعالیت داشته و قصد دارند دو تابوت عتیقه را بفروشند.

سرهنگ محمدحسین اسکندری افزود: باصدور دستور قضایی، تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد و با سرنخ هایی که در این ارتباط به دست آمد ماموران پاتوق های متهمان را شناسایی کرده و آنها را زیرنظر گرفتند. در کنترل نامحسوس، ماموران متوجه شدند سوداگران تاریخ دو تابوت عتیقه را به خانه ای در جنوب شهر منتقل کرده و قصد ملاقات با خریداران را دارند.

وی یادآور شد: ماموران با هماهنگی قضایی وارد این خانه شدند و سه مرد قاچاقچی را دستگیر کردند. در بازرسی از محل، یک عدد تابوت بزرگ مربوط به دوران هخامنشی، یک عدد در تابوت و چهار عدد مجسمه شیر سنگی کشف شد. اشیای کشف شده برای مشخص شدن اصالت و قدمت در اختیار کارشناسان اداره میراث فرهنگی قرار گرفت و متهمان برای تحقیقات به پلیس اطلاعات منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: متهمان در بازجویی اعتراف کردند در زمینه حفاری های غیرمجاز و خرید و فروش اشیای عتیقه فعالیت دارند و قصد فروش اشیای کشف شده را داشتند که بازداشت شده اند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. هنوز کارشناسان اداره میراث فرهنگی اصالت تابوت و دیگر اشیای کشف شده را که متهمان ادعا می کنند آن را در حفاری ها به دست آورده اند، منتشر نکرده اند.
**********************
با وجود هشدارهای پیاپی پلیس آگاهی، شیفتگان خرید سكه و اشیای عتیقه با طمع و اشتباهات مكرر خود باعث شده اند عده ای كلاهبردار با طعمه قرار دادن این افراد، فروش سكه و اشیای تقلبی با قیمت های گزاف را به یكی از جرایم رو به گسترش در سراسر كشور تبدیل كنند.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ كریمی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان این مطلب گفت: در پی شكایت فردی مبنی بر این كه مردی در قبال دریافت مبالغ هنگفتی در جریان یك معامله اقدام به فروش یك تابوت سنگی عتیقه تقلبی به او كرده است، رسیدگی به پرونده در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.

سرهنگ كریمی افزود: با بررسی چند پرونده اخیر در استان گیلان مشخص شده است كه كلاهبردار فعال در این حوزه سوژه های خود را فریب داده است.

این فرد پس از شناسایی افراد علاقه مند به خرید آثار باستانی، نزد آنان می رفت و پس از نشان دادن چند سكه واقعی با لهجه خاص موفق به جلب توجه آنان می شد، سپس در روز معامله در قبال دریافت وجه نقد، اقدام به فروش سكه و اشیای تقلبی و تابوت عتیقه می كرد.

سرهنگ كریمی با اشاره به دستگیری متهم كلاهبردار در این زمینه گفت: كارآگاهان طی تحقیقات نامحسوس و با به دست آوردن اطلاعات اولیه و شناسایی مخفیگاه متهم، او را كه سابقه داری به نام ناصر بود دستگیر كردند.

متهم در بازجویی ها عنوان كرد اجناس بدلی را از فردی به نام حمید می گرفته است.

متهم به همراه پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار قانونی مجددا روانه زندان شد. تحقیق در این زمینه ادامه دار
**********************
کشف اشیای عتیقه با قدمت 2500 ساله

فرمانده انتظامی دزفول ، از کشف اشیای عتیقه با قدمت 2500 سال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری ایرنا: سرهنگ احمد چنداز روز پنجشنبه گفت: اشیای کشف شده مربوط به دوره هخامنشی و عیلامی بوده که از سه قاچاقچی اشیای عتیقه کشف و ضبط گردید.

وی در تشریح چگونگی کشف این اشیای باستانی، افزود: در پی کسب خبری در خصوص فعالیت یک باند خرید و فروش اشیای عتیقه در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان ، ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی باند سه نفره قاچاق اشیای عتیقه را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ چنداز افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان چهار عدد مجسمه طلا ، 9 عدد سکه نقره، یک عدد جام بز نشان، دو عدد مجسمه سنگی ، یک مجسمه از جنس استخوان و تعداد زیادی مهر سنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مستندات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ماموران نیروی انتظامی در مهرماه امسال نیز موفق به کشف یکهزار و 613 قطعه سکه باستانی مربوط به دوره صفویه از سه نفر قاچاقچی شدند.

شهر دزفول در شمال خوزستان علاوه بر حدود 250 هکتار بافت قدیم ، دارای آثار ارزشمند تاریخی از جمله پل باستانی و آسیاب های آبی است.

بافت تاریخی دزفول در برگیرنده بناهای ارزشمند آجری با معماری زیبا و منحصر به فرد است.

آسیاب های آبی دزفول با یک هزار و700 سال قدمت به عنوان قدیمی ترین سازه آبی جهان می باشد که تا اواخر قرن 19 میلادی همچنان مورد استفاده قرار می گرفت.

**********************
خرید و فروش عتیقه به گروگانگیری رسید

آدم‌ربایانی كه با گروگانگیری قصد اخاذی ۲۰۰ میلیون تومانی را داشتند با هوشیاری و سرعت عمل پلیس ناكام ماندند.

صمد فرامرزی، معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی در این باره گفت: ماموران پلیس آگاهی از ربوده شدن شخصی ساكن شهرستان مراغه اطلاع یافتند و به دلیل حساسیت موضوع سریعا اكیپی ویژه برای بررسی موضوع به شهرستان بناب اعزام شد و پس از تحقیقات محسوس و نامحسوس با همكاری پلیس آگاهی بناب وارد عمل شدند.

وی گفت: آدم‌ربایان ضمن تماس با خانواده ربوده شده درخواست ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد كرده بودند كه ماموران با شیوه‌های خاص پلیسی، تعقیب و مراقبت لازم را در دستور كار قرار دادند.

فرامرزی افزود: در تحقیقات تخصصی معلوم شد آدم‌ربایان در شهر زنجان هستند؛ بر همین اساس، با تلاش ماموران سرانجام گروگان در زنجان از چنگ آدم‌ربایان نجات یافت.

در ادامه تحقیقات مشاهده شد كه بدن این فرد در اثر شكنجه ربایندگان زخمی و كبود شده و به دلیل ترس زیاد از گروگانگیران، حاضر به حرف زدن نیست كه پس از مدتی متقاعد شد و لب به سخن گشود وبیان كرد: به خاطر اختلا‌ف در زمینه خرید و فروش عتیقه آدم رباها مرا ربوده و درخواست پول كرده بودند.
**********************

کلاهبرداری بزرگ با فروش مجسمه‌های عتیقه قلابی

مرد تبهکار که به بهانه فروش مجسمه‌های عتیقه طلا دست به کلاهبرداری بزرگ زده بود، هنگام شکار آخرین طعمه‌اش دستگیر شد.

چندی پیش مردی با حضور در اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی غرب استان تهران، از مرد شیادی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی به افسر بازجو گفت: برادرم دوره محکومیتش را در زندان سپری می کرد که با یک زندانی هم سلول شد. مرد زندانی ادعا می کرد گنجی را یافته اما به دلیل زندانی شدن نتوانسته آن را خارج کند بنابراین به دنبال فردی است که بتواند در خارج کردن این گنج به او کمک کند. وقتی برادرم موضوع را به من گفت قبول کردم در خارج کردن گنج به مرد زندانی کمک کنم.

وی گفت: چند روز بعد به ملاقات هم سلولی برادرم رفته و با او گفت وگو کردم. او قول داد پس از خارج کردن گنج، بخشی از آن را به نصف قیمت به من می فروشد. چند روزی منتظر ماندم تا او دوره محکومیتش تمام شد و سراغم آمد. پس از یک هفته جستجوی شبانه روزی و دور کردن ارواح از محل در روستایی حوالی شهرستان هشتگرد مجسمه های طلایی را از دل خاک خارج کردیم. مرد شیاد مرا به بهانه این که مجسمه ها قدمت تاریخی داشته و میلیاردها تومان ارزش دارند وسوسه کرد و در برابر چهار مجسمه 150 میلیون تومان پول گرفت. زمانی که برای ارزش گذاری قیمت مجسمه ها و فروش آن به چند مغازه عتیقه فروشی رفتم، متوجه شدم همه مجسمه ها تقلبی بوده و ارزش مالی ندارند. همان موقع متوجه این کلاهبرداری شدم.

جستجو های پلیس برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این که ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد متهم فراری به همین شیوه از افراد دیگری هم کلاهبرداری کرده است.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که دو روز پیش سرنخ های جدیدی به دست آمد که نشان می داد متهم فراری در شهرستان رشت در حال کلاهبرداری از طعمه جدید خود است.

بلافاصله متهم دستگیر و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد. با صدور قرار قانونی برای متهم از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار تحقیقات تکمیلی از او آغاز شده است.

افرادی که در دام مرد کلاهبردار گرفتار شده اند، می توانند برای شکایت از او به پلیس آگاهی غرب استان تهران مراجعه کنند.

 

بایگانی‌ها قاچاق اشیای عتیقه و زیرخاکی در ایران – گنج یابی و دفینه …

treasure-book.ir/…/قاچاقاشیایعتیقه-و-زیرخاکی-در-…

در این پست از سایت treasure-book.ir وضعیت اقتصادی نامطلوب جامعه،بیکاری،فقر و عدم فرهنگ‌ سازی دلایل افزایش قاچاق اشیای تاریخی و میراث فرهنگی ایران رو برای …

Oct 29, 2016 – اجناس و اشیای عتیقه و زیرخاکی که از قاچاقچیان اشیای باستانی کشف و … دانلود کتاب رایگان گنج عتیقه زیرخاکی و علائم و نشانه دفینه و قدیمی و …

فروشنده اشیای عتیقه زیرخاکی برای فروش گنج و دفینه با میراث …

antique-book-treasure.ir/…/فروشنده-اشیایعتیقهزی

1 hour ago – در این پست از سایت antique-book-treasure.ir فروشنده اشیای عتیقه … به فروش و قاچاق اشیای عتیقه و زیر خاکی با قدمت تاریخی می‌زنند برخورد جدی …

Oct 14, 2016 – در قاچاق اشیای تاریخی تفاوتی بین کسی که اشیا را به‌طور اتفاقی کشف … پادشاهی پر از اموال گنج دفینه سکه های قدیمی و عتیقه جات رو براتون …

You visited this page.

Aug 12, 2014 – به گزارش «تابناک»، حفاری غیرقانونی و کشف اشیای عتیقه که … نیز گنج شان را به دلال‌هایی می سپارند که این آثار را به خارج از کشور قاچاق کرده و بعضاً …. لقطه و مجهول المالک شامل اموال بسیار قدیمی دفن شده در زمین‌‌ها و خرابه‌‌ها نیست.

کشف اشیاء نفیس زیرخاکی و عتیقه زرین – آپارات

www.aparat.com/…/کشف_اشیاء_نفیس_زیرخاکی_و…

Mar 19, 2015 – کانال گنج یابی گنجگرام ( آکادمی گنج ) بالاخره بعد از یکماه و اندی، دور گرداندن چند … کشف محموله اشیا عتیقه و باستانی از قاچاقچیان در تبریز.

You visited this page on 11/20/16.

Feb 10, 2015 – ماده 559- هر کس اشیاء و لوازم و همچنین مصالح و قطعات آثار فرهنگی … از یک تا سه سال و پرداخت جریمه معادل دو برابر قیمت اموال موضوع قاچاق محکوم می گردد. …. حفاری علمی و اگر برای خرید و فروش اشیای عتیقه باشد حفاری تجارتی است .

قانون گنج یابی و قاچاق اشیاء عتیقه در ایران هاشم عبدالله کرمی استاد راهنما: ضیاءالدین پیمانی کلمه های کلیدی: • جرم • قاچاق • قاچاقچی • حقوق جزا • شیء موزه • عتیقه

کشف نفیس‌ترین جام ایران باستان توسط اطلاعات سپاه +عکس – مشرق

www.mashreghnews.ir/…/کشف-نفیس‌ترین-جام-ایران…

Jun 8, 2014 – بزرگترین محموله قاچاق اشیای عتیقه به همراه نفیس‌ترین جام ایران … این زیر خاکی ها متعلق به پدران ماست و می تونه خیلی از مسائل تاریخی رو روشن …

You visited this page on 11/20/16.

باند قاچاق اشیای عتیقه و زیرخاکی – گنج یابیة|دفینه یابی|زیرخاکی …

treasure-book.rzb.ir/…/باند-قاچاقاشیایعتیقه-و-زیر

تصاویر و عکسهای عتیقه و زیرخاکی های کشف شده مربوط به دوران های مختلفی نظیر هخامنشیان،اشکانیان،ساسانیان،سلجوقیان،دوران اسلامی و قاجار,عتیقه,زیرخاکی …

روزنامه ایران

iran-newspaper.com/Newspaper/MobileBlock?…

جست‌و‌جوگران زیرخاکی همیشه نقره‌داغ می‌شوند … گفته می‌شود این دو برای یافتن گنج به منطقه سمنان رفته بودند اما سهم‌شان از صندوقچه‌ای که قرار بود آینده … سرهنگ عظیمی با اشاره به اینکه خرید و فروش و قاچاق اشیای عتیقه جرم محسوب می‌شود، به شهروندان و …

باستان شناسی، گنج یابی و دفینه – قانون خريد و فروش عتيقه در ايران

www.ghalibafjan.blogfa.com/post/2410Translate this page

باستان شناسی، گنج یابی و دفینه – قانون خريد و فروش عتيقه در ايران – وبلاگ گنج یابی، دفینه، زیرخاکی، عتیقه و باستان شناسی و مجموعه مطالب علمی گنج یابی. … طرح شناسنامه ‌دار كردن اشياي عتيقه از قاچاق آنها جلوگيري مي كند. طرح شناسنامه ‌دار …

زیرخاکی ها در ایران,قاچاق و حفاری گنج دفینه و زیرخاکی چه جرم و مجازاتی در قانون ایران دارد,خرید و فروش اشیای عتیقه گران قیمت و گنج و زیرخاکی مجازات اسلامی,حکم …

فروش اشیای عتیقه و زیرخاکی – صبح بخیر

sobbekheir.com/tag/فروش–اشیایعتیقه-و-زیرخاکی

اخبار حوادث – کشف عتیقه‌های 2000 ساله از قاچاقچیان دو مرد که اشیای باستانی دو هزار … همین چند روز پیش بود كه یك مرد شیرازی به صورت اتفاقی یكی از دوستان قدیمی ….. دو برادر زمانی‌که برای معامله گنج به سراغ فروشنده عتیقه رفتند، نمی‌دانستند که …

You visited this page on 11/20/16.

ویدیوهای اشیای عتیقه

nabvideo.ir/archive/اشیای_عتیقه/1

نمایش گرافیکی اشیای قدیمی و عتیقه توسط دستگاه اولووشن · 02:48. کاوش اجسام گرانبها و عتیقه قدیمی با فلزیاب بلاک هاوک · 01:07. گنج جیرفت · 03:59. کشف …

خریدار عتیقه و زیرخاکی

www.wiki-daro.ir/j.aspx?q…عتیقه_و_زیرخاکی

به فروش و قاچاق اشیای عتیقه و زیر خاکی با قدمت تاریخی می زنند برخورد … خرید و فروش … خرید و فروش اشیای عتیقه گران قیمت و گنج و زیرخاکی مجازات اسلامی …

جویندگان به امید یافتن اشیای زیرخاکی و گنج‌ و دفینه به دره‌ها، غارها، آتشکده‌ها، … با خرافه و باستانشناسی و بیابانگردی درآمیخته و نه تنها به قاچاق اشیای باستانی … و به طمع یافتن اجناس عتیقه یا به اصطلاح زیرخاکی درگیر ماجراهایی از جمله قتل بر …

ابزار و اشياي گنج يابي و عتقيه و دفينه

plasco.rozblog.com/-ابزار-و-اشيايگنج-يابي-و-عتق…

Jun 22, 2016 – و فروش اشیای عتیقه گران قیمت و گنج و زیرخاکی مجازات اسلامی,حکم پیدا کردن . … یا قاچاقچیان اشیای باستانی شهر «دَسْتوُا» را غارت کردند. 8 .

حکم شرعی و قانونی زیر خاکی-گنج-عتیقه – علوم غریبه

www.blog.olomgaribe.ir/…/حکم-شرعی-و-قانونی-زیر-

Sep 19, 2016 – زیرخاکی ها در ایران,قاچاق و حفاری گنج دفینه و زیرخاکی چه جرم و مجازاتی در قانون ایران دارد,خرید و فروش اشیای عتیقه گران قیمت و گنج و زیرخاکی …

حکایت مقتولین گنج در مازندران

www.vareshnews.ir/detail/News/12705

Apr 28, 2015 – حکایت مقتولین گنج در مازندران بیشتر کسانی که با تصور پولدار شدن در مدت … اشیای زیرخاکی و عتیقه می‌گذارند، در چرخه حوادثی تلخ گرفتار می‌شوند که … سرهنگ عظیمی با اشاره به اینکه خرید و فروش و قاچاق اشیای عتیقه جرم …

Jan 26, 2010 – اشیاء عتیقه، زیر خاکی، سنگ های قیمتی، سکه های باستانی، حفاری غیر مجاز، قاچاقچیان اشیاء عتیقه و … این ها همه کلماتی است که برای مردم کرمانشاه …

عتیقه و زیرخاکی | سایت تفریحی فان کده – Part 3

msearch.top/post/عتیقه-و-زیرخاکی/page/3/

دو متهم که قصد داشتند شیء عتیقه را به قاچاقچیان بفروشند قبل از رسیدن به هدف … گنج یابی وکشف عتیقه و کوروش خرید سماور اشیای قدیمی عتیقه جات قدیمی خرید.

Aug 3, 2006 – … جویندگان گنج یکی از کم‌نظیرترین اقدامات قاچاقچیان اشیای عتیقه بود. … مجهزترین تونل را در زیرخانه‌ها و کاروانسراهای محله قدیمی میدان اعدام حفر …

Apr 28, 2016 – بخشدار سرفاریاب ابراز کرد:از قاچاقچیان اشیا عتیقه یک دستگاه گنج یاب پیشرفته ؛یک عدد کاسه سفالی؛لیوان و یک عدد تبر کشف و ظبط شد

هدف: قاچاقچیان عتیقه – همشهری

hamshahrionline.ir/details/170179

May 13, 2012 – الهه فراهانی: در زمان‌های گذشته جویندگان گنج که رؤیای پولدار شدن در سر داشتند با … دل مناطق باستانی می‌زدند تا با پیدا کردن زیرخاکی یک‌شبه راه صد‌ساله را بروند. … باعث پیدا کردن گنج و اشیای عتیقه در مناطق باستانی می‌شود یا نه؟

Mar 14, 2013 – بررسی بزه قاچاق اشیاء عتیقه در قوانین و مقررات ایران هاشم عبدالله کرمی … ای از کنایه و استعاره تا نامی عام برای اشیاء قدیمی از آن استفاده می شود.

Feb 8, 2016 – خبر کشف اشیای عتیقه از قاچاقچیان و حفاران طی سال‌ها و ماه‌های اخیر یکی از بسته‌های … گ، یکی از دستگیرشدگان باندهای کشف «زیر خاکی» است. … به گفته این دسته از فریب خوردگان و مالباختگان یافتن گنج هرگز به آسانی بیان …

ترانزیت گنج های زیرخاکی با اتوبوس | سه جست وگوگر گنج که می – قطره

www.ghatreh.com/…/ترانزیت-گنج-های-زیرخاکی-اتو…Translate this page

Jun 23, 2014 – سه جست وگوگر گنج که می خواستند اشیای زیرخاکی را با اتوبوس قاچاق کنند، دستگیر شدند. سه جست وجوگر گنج با 85 شیء عتیقه و زیرخاکی …

Jul 3, 2012 – در گنج شرط است که صاحب آن معلوم نباشد، خواه در سرزمین کفار یا در زمین موات(زمینی که مالکی ندارد) و یا در خرابه‌هاى کشورهای اسلامی، و چه اثر …

You’ve visited this page 4 times. Last visit: 11/9/16

گنج – تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

www.turkumusic.ir/tag/گنجTranslate this page

… تقلبي و گنج يابي تقلبي 1 . مجازات فروش اشیای عتیقه تقلبی در ایران…,گنج. … مطالب علمی،گنج یابی، دفینه و زیرخاکی – مطالب ابر عتیقه iranifilter.mihanblog.com/post/tag/عتیقه …. مومیایی قلابی در دست قاچاقچیانگنج یابی وکشف عتیقه

Dec 16, 2013 – این اقدام اگرچه در وهله اول حاکی از آن بود که راه برای قاچاق اشیای عتیقه توسط قاچاقچیان باز شده است اما بررسی مواد قانونی در حوزه میراث فرهنگی و …

کشف و ضبط اشیای عتیقه مربوط به 2500سال قبل از میلاد در رودسر

diyarmirza.ir/…/کشف-و-ضبط-اشیایعتیقه-مربوط-…

May 21, 2014 – فرمانده انتظامی رودسر بیان کرد: این میزان اشیای عتیقه با هوشیاری ماموران … کفن دوز، جناق هدهد، یک دستگاه گنج یاب و یک جلد کتاب با حروف ابجد ذکر کرد. … دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در رشت · کشف ۱۱ شی عتیقه دوران قاجار در …

کشف اشیاء نفیس زیرخاکی و عتیقه زرین. بالاخره بعد از … برچسب ها : زیر خاکی عتیقه گنج یابی … کشف محموله اشیا عتیقه و باستانی از قاچاقچیان در تبریز.

Dec 4, 2013 – پس از ارزیابی، اشیای کشف شده در کرمان نگهداری می‌شود تا با راه‌اندازی موزه به ….. انار و میراث فرهنگی که توانستند قاچاقچیان خرید و فروش زیر خاکی ها را …. اون اشاره شده ایا واقعا اگه خودتون گنج پیدا کنید میرید دو دستی تحویل میدن …

برچسب ها – عتیقه – شفاف

www.shafaf.ir/fa/tag/1/عتیقه

چندین قطعه اشیای قدیمی و عتیقه شامل یک جلد قرآن… کد خبر: ۴۰۵۱۳۷ تاریخ انتشار: … مورد قاچاق اشیاء عتیقه گفت که تهران سال هاست که… بستری مناسب برای خرید و …

Jun 22, 2013 – وي مي افزايد: با به دست آمدن يك گنج نامه معتبر، قاچاقچيان عتيقه بستگي …. طلاهستند ساير اشياي زيرخاكي و عتيقه را نابود مي كنند و اين خيانت به …

اشیای عتیقه – جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/Online/…/1?q=اشیای%20عتیقه%20

مرد جنایتکار به بهانه یافتن گنج، دوست قدیمی‌اش را به خارج از شهر کرج کشاند و از پای … دو متهم که قصد داشتند 9 شیء عتیقه را به قاچاقچیان بفروشند قبل از رسیدن به هدف … امروزه اکثر ایرانیانی که به تماشای موزه‌های معروف دنیا می‌روند، اشیای قدیمی و …

پايان حفاري‌هاي پنهاني قاچاقچي زيرخاكي | تهران پرس

tehranpress.com/…/پايان-حفاري‌هاي-پنهاني-قاچاقچي-ز

به گزارش تهران پرس، قاچاقچی اشیاي عتیقه در حالی که با رویای پولدار شدن … می‌شد هر لحظه قاچاقچی زیرخاکی‌ها اقدام به جابه‌جایی گنج خود کند و خريداران متوجه لو رفتن …

You visited this page on 11/20/16.

خاک‌بازی جویندگان گنج در محوطه‌های باستانی – تیتر شهر

titreshahr.ir/…/خاک‌بازی-جویندگان-گنج-در-محوطه‌های-با…

Oct 5, 2016 – عنصر قانونیِ جرم‌ قاچاق‌ اشیای‌ عتیقه‌، قانون‌ اخلال‌گران‌ در نظام‌ اقتصادی‌ … داستان این گنجی که هفت طبقه دارد، من را یاد یک فیلم خیلی قدیمی می‌ا‌ندازد.

Nov 14, 2011 – Uploaded by mostibest

atighejat jiroft kerman عتيقه جات جيرفت در دستان دلال ها … کشف اشیا عتیقه و ۵ شمش طلای قاچاق + فیلم – Duration: 1:04. Bahalvideos 2,735 views. 1 …

 

Sep 19, 2012 – بازارهای قدیمی و مکانهای باستانی و ارزشمند بود دیگر نام و نشانی از آنها باشد. … بیگانگان و عوامل داخلی آنها بوده است برخی باور دارند که افزایش سرقت اشیا عتیقه .حفاری های قاچاق و یا به دلیل تخریب هایی که در حوزه میراث فرهنگی در … می پنداشته در ایران گنج هایی مشابه آنچه کارتردر مصرودر مقبره توت عنخامون یافته …

فرمانده انتظامی تکاب از انهدام باند قاچاق اشیای عتیقه و دستگیری هفت نفر از اعضای آن … تعداد 468 قطعه دسنگ عقیق و 3 عدد سکه قدیمی را از خودرو های متهمان کشف کنند. … برچسب‌ها: اخبار تکاب, عتیقه, گنج یاب, آذری, جدیدترین اخبار آذربایجانغربی در …

by علیشاهی قلعه جوقی – ‎2016 – ‎Related articles

May 10, 2016 – ﻦ ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺬﮐﻮر را در ﻣﻮرد اﺷﯿﺎي ﻋﺘﯿﻘـﮥ ﻣﮑﺸـﻮﻓﻪ، ﮔـﻨﺞ و زﯾـﺮ. ﺧﺎﮐﯽ. دارد؛. ﺑﺎ اﯾﻦ ﺗﻔﺎوت … ﺑﺎ ﯾﮏ ﺗﻔﺴﯿﺮ. ﺧﺎص. ﮔﻨﺞ و. ﻋﺘﯿﻘﻪ. و زﯾﺮﺧﺎﮐﯽ و آﺛﺎر ﺑﺎﺳﺘﺎﻧﯽ را ﺟﺰو. اﻣﻮال ﻋﻤﻮﻣﯽ. داﻧﺴﺘﻪ. ﯾﻢا . ﻧﺘﯿﺠﻪ؟

کشف اشياء عتيقه در ” ايذه ” – صدای گیلان

sedayegilan.ir/کشف-اشياءعتيقه-در-ايذه/

Jan 31, 2015 – فرمانده انتظامي شهرستان ايذه استان خوزستان ، از کشف 23 قلم اشياء عتيقه … خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگي مقام قضائي، اشياء عتيقه کشف شده را … کشف 10تن برنج قاچاق در آستارا صدای گیلان – 10 تن برنج خارجی، قاچاق در آستارا کشف شد. … زیرخاکی طلا، زیرخاکی عتیقه، زیرخاکی گنج، زیرخاکی های کشف شده، …

کشف اشیاء عتیقه از قاچاقچیان – ماه تیوب

mahtube.com/video/…/کشف_اشیاء_عتیقه_از_قاچاقچ

Jan 20, 2015 – ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قدس حفار اشیای عتیقه را بازداشت کردند. … 05:35 بزرگترین گنج زیرخاکی و دفینه و عتیقه کشف شده در تاریخ …

Feb 28, 2012 – به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار ماموران قرار گرفت که چند گزارش مردمی درباره فعالیت قاچاقچیان اشیای عتیقه در …

برچسب ها – اشیای عتیقه – عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/اشیای%20عتیقه

دی و پولها و اسکناسهای قدیمی و اشیای عتیقه و… کد خبر: ۴۹۸۲۳۶ … اعتراف جوینده گنج به قتل‌عام اعضای یک خانواده … کرد اکبر گفت من و داریوش در زمینه قاچاق عتیقه.

کشف اشیاء نفیس زیرخاکی و عتیقه زرین – کلیپ گرام

www.clipgram.net/…/کشف%20اشیاء%20نفیس%20ز

کشف اشیاء نفیس زیرخاکی و عتیقه زرین,حوادث , ,زیر خاکی,عتیقه,گنج یابی. … کشف اشیاء عتیقه از قاچاقچیان. 01:32. کشف اشیاء عتیقه از قاچاقچیان – 0 بازدید …

You visited this page on 11/20/16.

جرم عتیقه – لینک گردی

nimrang.ir/news/جرم-عتیقهTranslate this page

حقوق قانون -وکیل و مشاوره حقوقی – ثبت – بررسی بزه قاچاق اشیای عتیقه در … زیرخاکی,پیدا کردن گنج جرم های عتیقه یابی,مجازات گنج,زندانی های طلایابی,قوانین .

نگارنده چند سالی است که از قبرستان‌های قدیمی ایران بازدید می‌کنم و در این مدت …. هفت جوش سه جوش , کارشناسی اشیاء زیر خاکی عتیقه ایران سرزمین گنج عتی … احتمالاتی به حقیقت نزدیک‌تر، مانند پشت پرده‌هایی که به قاچاقچیان آثار تاریخی می‌رسد.

حق جویندگان گنج‌ را بدهید و تاریخ‌مان را حفظ کنیم

www.iranjib.ir/…/حق-جویندگان-گنج‌-را-بدهید-و-تاریخ‌…

Aug 13, 2014 – حفاری غیرقانونی و کشف اشیای عتیقه که «تابناک» روز گذشته در گزارشی به آن پرداخت …. است و بیان شد لقطه و مجهول المالک شامل اموال بسیار قدیمی دفن شده در زمینها و خرابه ها نیست. … گناه نيست درامدشان كم بشه و ديگه قاچاق نكنن ؟

کشف اشیاء عتیقه از قاچاقچیان – رسانه جوان

javanmedia.ir/video/…/کشف_اشیاء_عتیقه_از_قاچاقچ

Jan 20, 2015 – ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قدس حفار اشیای عتیقه را بازداشت کردند. … 05:35 بزرگترین گنج زیرخاکی و دفینه و عتیقه کشف شده در تاریخ …

Jul 18, 2012 – قصه قدیمی گنج های نهفته در سینه زمین منطقه رازی است كه نسل های … و باند حفاری و قاچاق اشیا تاریخی در استان ایلام به دست ماموران نهادهای انتظامی و …

خبرگزاری تسنیم – قاچاقچیان آثار باستانی هنگام حفاری در ایلام …

www.tasnimnews.com/…/قاچاقچیان-آثار-باستانی-هنگ…

Aug 2, 2014 – وی افزود: متهمان که مجهز به امکانات و تجهیزات گنج یابی بودند پس از دستگیری تحویل محاکم … ۱۵ قطعه اشیا عتیقه با قدمت ۲۵۰۰ ساله در میاندرود کشف شد. ۰۱ تير ۱۳۹۳ – ۱۱:۲۴. کشف ۸۵ عتیقه قدیمی در عملیات‌های ویژه پلیس اصفهان.

طرح بازار فروش آزاد اشیای عتیقه به کجا رسید؟ | سایت اموزشی و مشاوره …

bastanshenas.com/طرح-بازار-فروش-آزاد-اشیایعتیقه-…

Posted by ادمین on اسفند ۲۱ام, ۱۳۹۳ in قیمت عتیقه, ویژه | ۰ comments … فعالیت گسترده شبکه های قاچاق اموال عتیقه فراهم می شود و سودجویان با استفاده از این خلأ، اشیای تاریخی متعلق به … با شناسنامه دار شدن اشیای عتیقه، مردم می‌توانستند به خرید و فروش این اشیا در داخل کشور بپردازند، مردم … خرید مجموعه کامل کتاب های گنج یابی.

عتیقه های ایران – جواب-سوال

www.javab-soal.ir/j.aspx?q=عتیقه_های_ایران&id…

عتیقه های ایران,عکس عتیقه جات زیرخاکی,عتیقه های کشف شده جدید,عکس عتیقهاشیای عتیقه و تاریخی apr 11, 2016 – برچسباشیای عتیقه باند قاچاق اشیای عتیقه و … نشده است ایا واقعیت دارد گنج بزرگ یافت نشده ایرانیان کجاست چند روز پیش.

برچسب ها – اشیای عتیقه – صراط

www.seratnews.ir/fa/tag/1/اشیای%20عتیقه

این باند قاچاق عتیقه درسال های گذشته اشیای تاریخی شهرستان… کد خبر: … بودم روز حادثه به بهانه فروش اشیای عتیقه و گنج. … قاچاقچیان زیر خاکی شناسایی شدند.

Oct 31, 2013 – با این بچه می خواهی به دنبال گنج بروی! …. نکته۶: هنگامه گزوانی در گزارشی اشیاء به دست آمده از قاچاقچیان را ۸۰ اثر اعلام می کند!! …. تصاویر ۳۳ اثر غار کلماکره توسط یک تاجر عتیقه (هوشنگ محبوبیان پسر بنیامین ….. از یافته کوه خرم اباد تا منطقه مذکور و تا حوالی شهر قدیمی سیمره ،بسیار جای اکتشاف دارد که …

پلیس با تلاش فراوان، موفق شد عتیقه های 2000 ساله ی ایران باستان را از دست قاچاقچیان نجات دهد تصاویر مربوط به این آثار باستانی گنج های ایرانی عتیقه ایران باستان. … در زمینه خرید و فروش اشیای عتیقه فعالیت دارند، قصد دارند مقادیری شیء عتیقه … و در بازرسی از خودرو چند شیء قدیمی از جمله دو گوشواره، چهار سرنیزه کوچک فلزی، …

زیرخاکی کشف شده کردستان بلبان آباد عتیقه های ساسانی در کردستان کشف شد … گنج یابی وکشف عتیقه ها زیرخاکی،گنج گنجینه دفینه زیرخاکی مجموعه اشیا و سکه های … های کشف شده کشف عتیقه های قاچاق هزاره سوم در عتیقه های زیرخاکی ماشین های .

(2) پس از پیروزی انقلاب نیز موارد متعددی از خرید و فروش و قاچاق قطعه های ….. نظر فرهنگي واجد اهميت باشد، به اشياي كشف شده در اموال غيرمنقول و اشياي زير خاكي كه در … علاقه به يافتن گنج و نگهداري اشياي عتيقه در ايران در دوره قاجاريه رايج بوده است.

زیرخاکی | سایت خبری کرج رسا

karajrasa.ir/tag/زیرخاکی/

رئیس پلیس البرز اعلام کرد که با دستگیری اعضای یک شبکه قاچاق آثار باستانی در … فرمانده انتظامي استان زنجان از کشف 20 ميلياردي اشياء عتيقه باستاني با … نیمه شب شنبه 5 جوینده گنج در محل آتشکده‌ های زرتشتیان روستای «اشک علیا» در 35 …

Apr 13, 2016 – حکم پیدا کردن گنج و دفینه و زیرخاکی و خرید و فروش اشیاء عتیقه چیست؟ … ۱۶ روز …… Jun 8, 2014 – بزرگترین محموله قاچاق اشیای عتیقه به همراه …

در جستجوی عتیقه؛ گنج خیالی دو قربانی گرفت – صدای قزوین

sedayeqazvin.ir/…/News-گنج_خیالی_قربانی_گرفت…

Nov 6, 2014 – آنها با در دست داشتن نقشه گنج چندین شبانه‌ روز و حتی چند ماه در این … می‌کنند باعث پیدا کردن گنج و اشیای عتیقه در مناطق باستانی و قدیمی شده اند …

Feb 12, 2012 – در ادامه شاکی با دیدن عکس‌های ارسالی از گنج عازم محل قرار شده که در مسیر … با اعلام کشف 135 قلم اشیای زیرخاکی از مخفیگاه متهمان، یادآور شد: اشیای … از متهمان معلوم شد، آنها پس از ارتباط با خریداران اشیای عتیقه و تعیین محل … ایران در حراج آمریکا الواح هخامنشی را خریداری می کند · عتیقه‌ 5 هزار ساله داخل پراید قاچاق شد …

آنها فکر می کردند به «گنج» رسیده اند غافل از آنکه «گنج» هویت تاریخی تمام مردم ایران زمین است، اشیایی ملی که به همه مردم ایران تعلق دارد و نباید توسط قاچاقچیان …

کانال گنج و عتیقه – آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=کانال+گنج+و+عتیقه

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 27قطعه اشیاء عتيقه و دستگیری دو قاچاقچی در این … سرهنگ ظهیریان گفت: از این قاچاقچیان 885 قطعه شی عتيقه و قدیمی از جمله سه …

Jul 18, 2012 – قصه قدیمی گنج های نهفته در سینه زمین منطقه رازی است که نسل های مختلف … و قاچاق اشیای تاریخی در استان ایلام به دست ماموران نهادهای انتظامی و یگان …

[PDF]خون هایی برای زیرخاکی

farheekhtegan.ir/newspaper/pagepdf/4012

Dec 30, 2014 – دس ت آوردن اشیای عتیقه ممنوع است … گنج یابی و یافت ن عتیقه های زیرخاکی …. اطالعاتی از فعالی ت باندی از قاچاقچیان موادمخدر در محور.

Dec 31, 2015 – گنج و زیر خاکی بود و خواب یک شبه قارون شدن دوست داران عتیقه و زیر خاکی که … وی تصریح نمود: اگرچه خود اشياي عتيقه به خودي خود ارزشمند هستند ولي … خبر از متلاشی شدن باند قاچاق اشیاء عتیقه در شهرستان گیلانغرب داد که با …

قاچاق آثار فرهنگی علت اساسی فقر “میراث فرهنگی” است

www.yjc.ir › فرهنگی هنریمیراث و گردشگری

Sep 3, 2014 – وی به عنوان یک مشکل اساسی بر سر راه جلوگیری از قاچاق اشیای عتیقه به … وی ادامه داد: از آن دسته اشیا زیرخاکی که حاصل کندوکاو و کاوش‌های غیر مجاز بوده … دلیل قاچاق اشیای تاریخی برشمرد و گفت: توهم مردم از موضوع کشف گنج و یک …

نفرین گنج‌ ساسانی 2 مرد را گرفت – خبرداغ

khabaredagh.ir/…/نفرین-گنج‌-ساسانی-2-مرد-را-گرف…

Mar 17, 2016 – دو قاچاقچی سکه های عتیقه دوره ساسانی در یک عملیات غافلگیرانه از … به نام «میثم» که یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار اشیای عتیقه است با همدستش … این دو مرد در بازجویی کارآگاهان، قاچاق عتیقه و سکه‌های زیرخاکی را به گردن گرفتند.

Sep 17, 2013 – طرح زیرخاکی بازار فروش آزاد اشیای عتیقه به کجا رسید … گنج کلماکره … بسیار نفیسی از این خزانه ایران باستان به خارج از کشور قاچاق شد.

کشف بزرگترین محموله قاچاق اشیای عتیقه کشور در تبریز

nasrnews.ir/…/کشف-بزرگترین-محموله-قاچاقاشیای-…

Oct 5, 2015 – کشف بزرگترین محموله قاچاق اشیای عتیقه کشور در تبریز … بر دستگیری اعضای باند، برخی لوازم فنی از جمله دستگاه گنج یاب و یک قبضه سلاح … موسی خلیل اللهی افزود: اشیاء قدیمی و عتیقه نماد فرهنگ و شناسنامه مردم است و قوه …

نسیم آنلاین | سارقان گنج 2 میلیارد تومانی دستگیر شدند

nasimonline.ir/…/سارقان-گنج-2-میلیارد-تومانی-دست…

May 1, 2016 – 5 قاچاقچی زیر خاکی که گنج میلیاردی را می‌فروختند در محاصره پلیس … وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروها ۳۲۴ قطعه اشیای عتیقه، شامل ۱۰۱ قطعه … کشف یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۷ماه گذشته/ دستگیری ۳۲۸۸ قاچاقچی.

سارقان گنج 2میلیاردتومانی دستگیر شدند – فردا

www.fardanews.com/…/سارقان-گنج-2میلیاردتومانی-…

روزنامه ایران: 5 قاچاقچی زیر خاکی که گنج میلیاردی را می‌فروختند در محاصره پلیس گرفتار شدند. … وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروها 324 قطعه اشیای عتیقه، شامل 101 قطعه سکه فلزی کوچک، 50 … درخواست اصناف از پلیس فتا در مورد کالاهای قاچاق …

Aug 30, 2014 – تبلیغ آنها برای کارشان نیز پیدا کردن گنج و سکه و طلاست گویی سرتاسر …. آثار تاریخی اگر با راهنمایی این افراد پیدا شود، توسط قاچاقچیان اشیای عتیقه از ایران خارج خواهد شد چون در داخل … یکی از حفاران غیرمجازی که دستی بر قاچاق اشیای تاریخی به خارج از کشور دارد، ….. تونل ماشین‌های قدیمی در عمق ۳۰ متری زمین!

کشف اشیای عتیقه در سقز سه روز پیش – خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=کشف+اشیای+عتیقه+در+سقز…

کشف 12 قطعه اشیای عتیقه مربوط به دوره اشکانیان از قاچاقچیان در مشگین شهر … سرهنگ ظهیریان گفت: از این قاچاقچیان 885 قطعه شی عتيقه و قدیمی از جمله سه قطعه سکه قدیمی، 6 عدد مهر عتيقه، یک ….. 220 جوینده گنج امسال در مازندران دستگیر شدند.

براي بسياري سؤالاتي به‌وجود مي‌آيد كه آيا گنج واقعيت دارد و اين اشياي قديمي … وي مي‌افزايد: با به‌دست آمدن يك گنج‌نامه معتبر، قاچاقچيان عتيقه بستگي به مقدار اموالي …. عده‌اي از افراد ناآگاه كه تنها دنبال طلا هستند ساير اشياي زيرخاكي و عتيقه را نابود …

باد و باران دست‌های غارتگر کشف بزرگ گنجینه تماجان، افسوس که دیر …

guilan-e-ma.ir/…/باد-و-باران-دست‌های-غارتگر-کشف-ب…

Dec 21, 2012 – … انعکاس اخبار کشف اشیاء باستانی زیر خاکی توسط کشاورزان (بطور اتفاقی) و … باستانی و تخریب بناهای تاریخی به بهانه‌ی دست‌یابی به گنج و دفینه موضوع …. و قاچاقچیان اشیای عتیقه به‌طور فجیع مورد تخریب قرار گرفته است.

Oct 11, 2011 – بازار گنج و فلزياب، سوداي يك شبه ره صد ساله را رفتن اين روزها . … روستاهاي كازرون با دريافت پيامكي ناشناس مبني بر داشتن تعدادي سكه زيرخاكي تحريك …. 2 – مواظب ترفندهاي گروه ها و باندهاي قاچاق اشياء عتيقه باشيد زيرا اينها با …

گلستان ما – کشف 28 قلم انواع اشیاء عتیقه در علی آباد کتول

golestanema.com/…/6520-کشف-28-قلم-انواع-اشیاءع

Nov 30, 2014 – … از کشف و ضبط 28 قلم انواع اشیاء عتیقه با قدمت چند هزار ساله و 2 دستگاه گنج یاب … اژدری با اشاره به دستگیری 2 نفر از قاچاقچیان طی عملیات موفق … ساله از قبیل سکه های قدیمی و ظروف همراه با 2 دستگاه گنج یاب کشف و ضبط شد.

غار کلماکره – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/غار_کلماکره

تکوک‌های بسیار نفیسی از این خزانه ایران باستان به خارج از کشور قاچاق شد. … گنجینه به کوه‌های پلدختر منتقل شد و چهار نگهبان مخفیانه از این گنج محافظت می‌کردند تا … تعداد زیادی اشیا نفیس با قدمت تاریخی فراوان در کاوشهای غیر مجاز از این غار به …

Jan 19, 2011 – کلاهبرد‌اران هم که از این آرزوی جست‌وجوگران گنج خبر د‌اشتند‌، شروع کرد‌ند‌ به. … گرفت که از فعالیت یک باند‌ قاچاق اشیای عتیقه د‌ر این استان حکایت د‌اشت. …. گرچه د‌ر ابتد‌ا تصور می‌شد‌ که اعضای این باند‌ قصد‌ فروش اشیای عتیقه را …

Jul 16, 2011 – فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف دو عدد مجسمه زیر خاکی با قدمت سه هزار و دویست ساله …. قتل زوج جوان به بهانه پیدا کردن گنج به گزارش جهان به نقل از مهر،در . … چالش‌های بزرگی نظیر «قاچاق اشیاء عتیقه به دیگر کشورها، مصادرة مفاخر .

همشهری استان ها | عتیقه‌هایی كه مرگ می‌زایند

ostani.hamshahrilinks.org/…/عتیقه‌هایی-كه-مرگ-می‌زای…

May 18, 2015 – وسوسه رسیدن به سودهای میلیونی از طریق خرید و فروش گنج و عتیقه‌، … در این گزارش چند پرونده جنایی را كه به خاطر عتیقه و زیرخاكی تشكیل شده مرور می‌كنیم. … خرید و فروش عتیقه‌جات سودهای كلانی دارد و قاچاقچیان اشیای تاریخی …

نفرین گنج‌ ساسانی 2 مرد را گرفت – موبنا

www.mobna.com/…/نفرین-گنج‌-ساسانی-2-مرد-را-گ…

Mar 18, 2016 – دو قاچاقچی سکه‌های عتیقه دوره ساسانی در یک عملیات غافلگیرانه از … به نام «میثم» که یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار اشیای عتیقه است با همدستش … این دو مرد در بازجویی کارآگاهان، قاچاق عتیقه و سکه‌های زیرخاکی را به گردن گرفتند.

احتمالاتی به حقیقت نزدیک‌تر، مانند پشت پرده‌هایی که به قاچاقچیان آثار تاریخی می‌رسد. از مدتی پیش، به نام پیدا کردن آثار عتیقه توسط قشر محدودی از مردم، چنین … نیز در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: برخی افراد یکسری اشیای بدلی را با …

Jan 6, 2012 – 6 posts – ‎1 author

این لوح در حال حاضر یکی از با ارزش ترین اشیای تاریخی است که در موزه بریتانیا از آن نگهداری می‌شود. …. محوطه داخلی قلعه کشف شد که به شخری متروک و قدیمی تر تعلق داشن. …. گويا در آن زمان مقداري اشياء خيلي مهم از قاچاقچيان در منطقه بردسير … نزديك بوده است اين ظروف را به منزل مي برد و مي گويد گنج پيدا كرده ام .

عتیقه جات و زیر خاکی وساله و حتی بالاتر به قیمت مفت. خرید … موضوع قاچاق محكوم مي شود. … جویندگان به امید یافتن اشیای زیرخاکی و گنج‌ و دفینه به دره‌ها غارها …

گنج جیرفت

avaclip.com/video/qkRmG/گنج_جیرفت
Jun 25, 2016

کشف و قاچاق اشیای زیر خاکی جیرفت مشروح در http://arqir.com/114. … ارسال نمایید . ارسال گزارش. برچسب ها : کشف گنج قاچاق عتیقه گنج جیرفت …

 

زیرخاکی پیدا کردن چقدر آب می‌خورد؟ – ایران‌بوم

www.iranboom.ir › یادگارهای فرهنگی و طبیعییادمان

Sep 7, 2014 – جویندگان امروزی گنج تلاش می‌کنند با بهره‌گیری از تجهیزات نوین و … افتادن از روش‌های قدیمی و محبوب برای پیدا کردن گنج بود که البته این روش‌های قدیمی …. قاچاقچیان اشیاء عتیقه، دزدان جنتلمنی هستند · یکهزار شی تاریخی شش هزار …

بازداشت سارقان گنج دو میلیارد تومانی – تهران نیوز

tehrannews.ir/بازداشت-سارقان-گنج-دو-میلیارد-تومانی/

May 1, 2016 – ۵ قاچاقچی زیر خاکی که گنج میلیاردی را می‌فروختند در محاصره پلیس گرفتار شدند. … وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروها ۳۲۴ قطعه اشیای عتیقه، شامل ۱۰۱ قطعه سکه فلزی کوچک، ۵۰ مهر … کشف ظروف ۲۲۰۰ ساله حین مبادله قاچاقچیان.

جوغانی.گنج.زیرخاکی.زیر خاکی.دفینه.طلایاب.فلزیاب.گنج یابی.عتیقه …… نکته اساسی و مهم دیگر در نقد و بررسی بزه قاچاق اشیاء عتیقه در قوانین و مقررات موضوعه …

جوغانی.گنج.زیرخاکی.زیر خاکی.دفینه.طلایاب.فلزیاب.گنج یابی.عتیقه …… نکته اساسی و مهم دیگر در نقد و بررسی بزه قاچاق اشیاء عتیقه در قوانین و مقررات موضوعه …

اشیای عتیقه باستانی – فارسی 98 – جدیدترین های اینترنت ، اخبار

farsi98.ir/news/اشیایعتیقه-باستانیTranslate this page

فرمانده انتظامی تکاب از انهدام باند قاچاق اشیای عتیقه و دستگیری پنچ نفر از … فروش عتیقه جات و زیر خاکی 200و300ساله و حتی بالاتر (به قیمت مفت) … وبلاگ تاریخی و جغرافیایی “ارگ ایران” – تاريخ گنج و جويندگان گنج در ايران – مجموعه نظرها و .

قوانین و مقررات درباره گنج یابی و زیرخاکی – پورتال 1

portal1.ir/قوانین-و-مقررات-درباره-گنج-یابی-و-زیرخا/

Sep 7, 2015 – قوانین و مقررات درباره گنج یابی و زیرخاکی در ادامه از قوانین و مقررات درباره گنج … کشور هر چند به خارج کردن آن نیانجامد قاچاق محسوب و مرتکب علاوه بر …. تحقیقات علمی باشد حفاری علمی و اگر برای خرید و فروش اشیای عتیقه باشد

… میراث به تاریخ قاچاق اشیای عتیقه در ایران بپردازیم؛ قاچاق اشیایی که بجز ارزش مادی شان از ارزش تاریخی و معنوی بسیاری برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران برخوردار …

فروشی در سطح شهرستان کنگاور اقدام به نگهداری اشیاء و سکه های قدیمی می … وی افزود: با دستور قضایی، دستگاه گنج یاب . … قاچاقچیان گنج های ساسانی در دام پلیس

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *