خانه / مطالب علمی / روشهایی برای افزایش شانس در زندگی با قدرت تمرکز ذهنی و نگرش

روشهایی برای افزایش شانس در زندگی با قدرت تمرکز ذهنی و نگرش

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir روشهایی برای افزایش شانس در زندگی با قدرت تمرکز ذهنی و نگرش را برای شما عزیزان قرار دادیم . در ادامه مطلب راهها و روشهایی برای افزایش شانس با استفاده از افزایش و بالا بردن قدرت و نیروی تمرکز ذهنی و نگرش مشاهده خواهید کرد ./

روشهایی برای افزایش شانس در زندگی با قدرت تمرکز ذهنی و نگرش
روشهایی برای افزایش شانس در زندگی با قدرت تمرکز ذهنی و نگرش

روشهایی برای افزایش شانس در زندگی با قدرت تمرکز ذهنی و نگرش,راههایی برای افزایش شانس,روشهای برای بالا بردن شانس,بهترین راه برای افزایش شانس,چگونه میتوان شانس در زندگی را افزایش داد,قدرت و نیروی تمرکز ذهنی و نگرش برای افزایش دادن شانس,آیا راههایی برای افزایش شانس و اقبال وجود دارد؟,روشهای آسان برای افزایش شانس و اقبال

روشهایی برای افزایش شانس در زندگی با قدرت تمرکز ذهنی و نگرش

 امروز روز خوش شانسی شما است. باور ندارید؟ کافی است، امتحان کنید.

 شانس یعنی درک و استفاده صحیح از موقعیت و فرصت‌های پیش آمده، آن هم در زمان و مکان درست…نظر شما چیست؟

همه جا حرف از شانس است. اغلب می‌شنویم؛ فلانی شانس آورده چنین شغل پر‌در آمدی، شوهر و یا زن پول داری نصیبش شده! وای چه شانسی داره کنکور قبول شده! یا اینکه، چه شانسی دارند مردم  زمین و زمان با آنها می‌سازد! و…

از نظر بعضی آدم‌ها، شانس چیزی است که باید اتفاق بیافتد… بعضی دیگر معتقدند؛ شانس باید در خانه‌ای آنها را بزند تا آنها خوشبخت شوند… عده‌ای هم هستند که بر این باورند؛ بعضی آدم‌ها، اصلا خوش شناس بدنیا می‌آیند…

در این میان افرادی هستند که باور دارند، می‌توانند شانس را به وجود بیاورند… تعدادی هم اصلا به وجود چیزی بنام “شانس” اعتقادی ندارند. این دسته افراد به همت و اراده آدمی باور دارند. آنها می‌گویند؛ انسان با قدرت اراده  و همت خود به  هر چیزی می‌تواند دست یابد. شما از کدام دسته هستید؟

اگر چیزی به نام شانش یا خوش بیاری وجود ندارد، چرا بعضی از افراد زندگی سراسر پر نشاط، فراوانی، موفقعیت در کار، عشق و زندگی دارند؟ چرا آدمی‌های هستند که حتی یک روز خوش هم توی زندگی ندیدند؟ و بسیار موارد دیگر…

در نگاه اول، آنچه را که من در سطور بالا گفتم به نظر حقیقت محض می‌آید! به گونه‌ای که انگار حرف دل شما را زده‌ام، اینطور نیست؟ در صورتیکه در ادامه چیز دیگری خواهید دید.

شانس، شانس… شنیدن این کلمه هم  انرژی مثبت در آدمی ایجاد می کند. باور ندارید؟ چند با این کلمه را تکرار کنید.حس خوبی در درونتان اتفاق خواهد ‌افتد…

من معتقدم؛ کلمات دارای بارهای عاطفی مثبت و یا منفی هستند. همچنین کلماتی هستند که سبک، نرم و خوش آهنگ هستند و در مقابل کلماتی که سنگین، خشن و ناخوشایند یا به عبارتی بد آوا هستند… تا حالا به این موضوع دقت کردید؟

فرهنگ لغات در همه فرهنگ‌ها نیز کلمه “شانس” را یک رویداد تصادفی که نیروی پدیده آورنده و ارمغانی از ثروت، نشاط، موفقعیت و خوشبختی به بار می‌آوردد. البته اگر با “خوش” همراه باشد. اگر با “بد ” همراه شود، همه چیز عکس خواهد شد.

اگر این تعریف را قبول داشته باشیم یعنی شانس را یک ” نیرو” بدانیم. ما باید بتوانیم به این  نیرو درهر زمان که بخواهیم، ضربه وارد کنیم.

پس از تحقیق‌ها، آزمایش‌ها و تجربه‌های بسیار، من اینجا هستم تا به شما بگوییم؛ راه‌هایی وجود دارند که با آنها شما می‌توانید به این نیروی عظیم ضربه وارد کنید و شانس خود را بهبود بخشید.

 در واقع به قدرت می‌توان گفت، شانس محصول تمرکز ذهنی و نگرش شما است. تنها با تغییر تمرکز و نگرش خود به قدرتی دست خواهید یافت که با آن می‌توانید میزان شانس خود را در تمام زمینه‌های زندگی افزایش و موفقعیت را تجربه کنید.

به ندای درون خود گوش دهید

تقریبا همه از افراد خوش شانس که من ملاقات کردم می‌گویند؛ به شهود،احساسات و ندای درون خود اعتماد داشته و به آنها توجه می‌کنند. یک راه خوب برای افزایش توانایی “شنیدن” ندای درون، خالی کردن ذهتان است. مدیتیشن یکی از راه‌های موثر است که ذهن شما را روشن و از هر چیز پاک می‌کند و آن زمان است که شما ندای واقعی درونتان را خواهید شنید.

بنابراین شنیدن و توجه به شهود درونی با ذهن مشغول و انباشته از افکار‌های گسسته امکان پذیر نخواهد بود.

خوش شانس

با ترس‌هایتان روبرو شوید

تنها راه مقابله با ترس، رفتن مستقیم به قلب آن، یعنی روبرو شدن با قدرت و چشم در چشم با آن است. باید به فراتر از ترس قدم بگذارید. در غیر این صورت، شما راه طولانی یا به عبارتی زندگی سرتاسر وحشت، رنج و عذاب خواهید داشت. ترسی که تمام مسیر‌های موفقیت و خوشبختی شما را مسدود خواهد کرد و چون سدی در مقابل خواسته های شما خواهد ایستاد. سدی که موفقیت‌ها و خوشبختی‌های شما را در پشت خود پنهان کرده است. یکبار برای همیشه با آن روبرو شوید. تمام…

انتظار بهترین ها را داشته باشید

بدانید به آنچه که باور و انتظارش را دارید، خواهید رسید. این حالت را Pygmalion Effect می‌گویند. افراد که به نظر شما خوش شانس هستند همیشه در انتظار بهترین‌ها هستند. آنها مطمئن هستند که آینده‌ای پر از فرصت‌های خوب و موفقیت دارند.

مقابل آن هم افراد به نظر بدشانس هستند؛ آنها همیشه در انتظار اتفاق‌های ناگوار و بد هستند و هیچ اعتمادی به فردا ندارند. بدانید، تنها انتظارات است که تفاوت بین افراد “خوش‌شانس” و “بدشانس” را بوجود می‌اورد.

 بنابراین دوباره تاکید می‌کنم، انتظار بهترین‌ها را داشته باشید تا آنها به سمت شما روی آورند. به کائنات با حالتی پیشگویانه بلند بگویید؛ من منتظر بهترین‌ها هستم.

 

خوش شانس

دعا و مناجات کنید

شما می‌توانید با دعا و عبارات شفا بخش ضربه‌ای مثبتی به نیرو شانس خود زده و آن را بیدار کنید. مناجات، خواندن و تکرارعبارات مذهبی، عرفانی، جمله یا عبارات تاکیدی مثبت با صدای بلند یا در عالم سکوت، شانس شما را پر بار و خوش می‌کند.

همانطور که گفتم کلمات دارای نوعی ارتعاش و انرژی مثبت و منفی هستند. تکرار عبارات انتخابی به گونه‌ای که از جان و روح شما نشات گرفته باشند در کائنات گسترده خواهند شد و مطمئن باشید، تغییرات زیبای در زندگی شما به ارمغان خواهد آورد. امتحان کنید.

کنجکاو باشید

بیشتر کنجکاوی کنید. البته نه در مسائل شخصی دیگران…کنجکاوی به شما امکان درک فرصت‌هایی را می‌دهد که به موفقیت منجر می‌شوند. بنابراین چشمها را باز کنید، به اطراف نگاه کن و سوال بپرسید.

 فرض کنید هیچ چیز هم بدست نیاورید!  با این وجود، همین، حس کنجکاوی شما را به جا‌هایی می‌کشاند که تجربه‌های نابی در انتظار شما خواهد بود. تجربه‌های که شانس شما را برای یافتن و دیدن فرصت‌ها افزایش می‌دهند. تجربه‌هایی که هیچ وقت از آن افرادی که حس کنجکاوی ندارند، نخواهد شد.

کنجکاوی ذهن شما را خلاق کرده و مثبت اندیشی را افزایش می‌دهد. راه‌کارهای زیادی در کنجکاوی بدست می‌اورید که بیشتر آنها سودمند و کارا هستند. کنجکاوی کنید!

قدم‌های کودکانه بردارید

شانس

موفقیت یک شبه اتفاق نمی‌افتد. در واقع یک موفقیت پایدار زمان، کار و تلاش بسیار می‌خواهد. به سمت جلو حرکت کنید. گذشته خود را رها کنید. با حس بدست آوردن بهترین‌ها  قدم‌های کودکانه بردارید. کودکان نو پا جسورانه و آرام قدم بر می‌دارند. شما هم با باور به نیروی شانش مثبت جسورانه و آرام قدم به سوی موفقیت بردارید.

کودک هر بار که قدم بر می‌دارد و زمین می‌افتد ، دوباره بر می‌خیزد. هرگز فریاد نمی‌کشد، ای وای… چقدر من بد شانسم، همیشه زمین می‌خورم…حتی گاهی لبخد هم می‌زند یا برای خودش دست هم می‌زند و دوباره برای راه رفتن بر می‌خیزد. بنابراین چون یک کودک قدم بردارید. هر گام در یک زمان.

امتحان کنید؛ چه کسی می داند که چه خواهد شد!

دو تا از بهترین راه‌ها برای “خوش شانس” شدن، این است که اول با پذیرش و در نظر گرفتن خطرات احتمالی  و محاسبه شده  جلو برویم. دوم فرصت‌های غیر منتظره را غنیمت شمرده و با آغوش باز به استقبالشان برویم … چیزهای جدید را امتحان کنید. به مکان‌های جدید بروید. با افراد جدید آشنا شوید. خودتان را به داشته حالای خود قانع و سرگرم نکنید.خواسته، اطلاعات، دانش  خود را گسترش بدهید. اینها یعنی پای خود را فراتر از حریم راحتی و دنیای سکونی که برای خود درست کرده‌اید، بگذارید.

خوش شانس

خوش شانسی را تجسم کنید

خودتان را به عنوان یک فرد خوش شانس تصور و تجسم کنید، کسی که به سادگی می‌تواند، آنچه را که می‌خواهد، بدست آورد. تجسم کنید که پنجره‌های روح خود را باز کرده‌اید تا هوای تازه وارد آن شود. شما در حال گرفتن انرژی مثبت از جهان کائنات هستید.

به دنبال تایید و پذیرش اطرافیان، دوستان خود نباشید، محکم و با شناخت به دنبال خواسته‌های خود بروید. سعی کنید خود را در آن شرایط  با تمام جزییات ببینید.

جزئیات خواسته خود را ریز به ریز با دقت، تجسم کنید. تجربه و احساسات یک فرد “خوش شانس” را به خود بگیرد و در آن غرق شوید. همین حالا چشمانتان را ببندید و تجسم خلاق خود را شروع کنید. بله همین حالا…

انگیزه داشته باشید

برای به دست آوردن و خوش شانس ماندن، شما نیاز دارید که با انگیزه زندگی کنید. شما باید  با افرادی که دارای انگیزه و هم آهنگ و هم اندیش با شما هستند، ارتباط داشته باشید. این هم‌آهنگی شما را به سوی موفقیت سوق می‌دهد.

اگر چنین افرادی کنار شما نیستند از کتاب‌ها و فیلم‌ها کمک بگیرید. با استفاده از کتاب‌ها و فیلم‌های الهام بخش که با فروتنی به شما راهکار ارائه می‌دهند، بهره ببرید. شروع کنید، تامل نکنید.

خوش شانس

تسلیم شدن و دست کشیدن راه حل یا گزینه انتخابی نیست

واقعیت انکار ناپذیر این است؛ خوش شانس‌‌ترین و موفق‌ترین مردم، کسانی هستند که شکست خورده‌اند ولی دوباره قوی‌تر و با تجربه‌تر به پا ایستاده‌اند.

نه هرگز تسلیم نشو همانگونه که این افراد هرگز تسلیم نشده‌اند.آنها از شکست‌های خود آموخته‌اند که راه کدام است. اگر غیر از این بود در این جایگاه نبودند.

آنچه که شما به آنها اطلاق می‌کنید، آدم‌های “خوش‌شانس”  جیزی بیش از تجربه انباشته‌ از شکست‌ها و تلاش بی‌وقفه برای تبدیل آنها به موفقیت نیست.

خوش‌شانس کسی است که هرگز از رفتن و تلاش کردن دست نکشد. بنابراین ناامید نشو… تسلیم نشو…این کره خاکی جولانگاه پیروزی‌های شماست.

آنچه را که می‌خواهید، درخواست کنید

خوش‌شانس بودن تصادفی نیست. افراد خوش‌شانس برای رسیدن به این مقام، آنچه را که می‌خواهند، درخواست می‌کنند. در واقع برای آنان پرسیدن و درخواست کردن عیب یا عار نیست.

بپرسید و درخواست کنید، نترسید! با اعتماد به خواسته‌ی خود، بدون معذرت خواهی درخواست کنید. قاطع و بدون تردید. اگر درخواست شما رد شد. آن را به منزله پاسخ موقت یک شخص در یک زمان و مکان تلقی کنید. دوباره و هزار باره درخواست خود را از اشخاص مختلف و در زمان و مکان متفاوت تکرار کنید.

شانس

نظم و انظبا‌ط داشته باشید

درهم و برهمی و آشفتگی می تواند در هر چیزی که استفاده می‌کنید، وجود داشته باشد. در حالیکه که شما، شدیدا نیاز به نظم و انظباط در ذهن و زندگی خود دارید. نظم و انظباط؛ آرامش، دوستی، عشق، محبت و قدردانی را  بوجود می‌اورد. چرا که شما در بی‌نظمی  نمی‌توانید انسان دوست داشتنی، آرام،  مهربان یا… باشید. در نتیجه همه چیز را از دست می‌دهید.

پاک کردن بی نظمی ذهن و نظم دادن به زندگی یک اصل است. منظور از درهم و برهمی و بی نظمی ذهن، یعنی رهایی از عادات ناشایست، باورهای کهنه، وابستگی بیش از اندازه به اموال و دارایی، احساسات قدیمی و… تمامی اینها باعث می‌شوند، انرژی شما از بین بروند. به عبارتی یا شما باید آنها را از ذهن و زندگی خود تخلیه کنید یا آنها انرژی شما را تخلیه می‌کنند.

آدمی تنها در نظم و انظباط است که موفقیت را تجربه می‌کند. یک ذهن آشفته هرگز نمی‌تواند خلاق و یا اندیشه نوی به خود راه دهد. باور کنید…

خرافاتی نباشید

باور‌های غلط و خرافات درک موقعیت و استفاده از فرصت بدست آمده را از شما خواهند گرفت. آیا شما هم معتقدید داشتن نعل، پای خرگوش، انگشتر طلا، نگین سیاه، چهار برگ شبدر و یا گیاهان و موارد دیگر خوشانسی می‌آورند. یا  اینکه اعداد نحس، روز نحس، رد شدن از زیر نردبان، ریختن نمک، چشم زخم و …برای شما بد شانسی می‌اورند؟

اگر به این خرافات باور دارید، بدانید شما جزء افراد خوش‌شانس قرار نخواهید گرفت. پس هر چه زودتر ذهن خود را از شر این خرافات رها  کنید. این باور‌های غلط شما را برای مواجه شدن با خطرات و مشکلات نهی می‌کنند…این یعنی سکون و راکد نگه داشتن شما در زندگی…. خیلی زود خود را از شر آنها خلاص کنید…زود…

*********************************
چطور شانسمان را در زندگی افزایش دهیم؟

رازهایی برای افزایش شانس یا بخت و اقبال در زندگی
دوروبر ما آدم‌های زیادی پیدا می‌شوند، که با بخت و اقبال‌شان زندگی می‌کنند، همواره خوش شانس‌اند و روزگار بر وفق مرادشان است. برخی نیز چنان تیره بخت و بدشانس‌اند که از شانس به عنوان منفورترین واژه‌ها یاد می‌کنند. اما به راستی آدم‌های خوش اقبال چگونه به این همه شانس و بخت دست پیدا می کنند؟

خوش شانس بودن

مثبت اندیش باشید:

* اگر مدام توقع داشته باشید که اتفاقات خوب برایتان رخ دهد، میزان شانس خود را در زندگی افزایش می‌دهید.

* هر روزتان را با این جمله آغاز کنید: می‌دانم امروز یک اتفاق عالی می‌افتد.

* از فرصت‌ها بیشترین استفاده را ببرید، زیرا همان فرصت‌ها هستند که تبدیل به شانس می‌شوند.

* و البته اینو هم بخاطر بسپارید که مهم نیست در زندگی شانس خوب بیارید، مهم اینه که از شانس‌های بد، خوب استفاده کنید.

جفت شش

راه‌های دستیابی به شانس

آدم‌های خوش شانس همواره در حال ربودن موقعیت‌های شانس هستند، مثبت فکر می‌کنند و به آینده خودشان خوش بین‌اند. ضمن اینکه از روحیه انعطاف پذیری بالایی برخوردارند.امتحان کنید، اگر می‌خواهید همیشه بخت یارتان باشد و سکه شانس را در دست‌تان بگیرید به اتفاقات پیرامون خود بیش از گذشته توجه کنید. موقعیت‌ها‌ی شانس را در نظر بگیرید. افراد خوش شانس همواره این موقعیت‌ها را در اطراف خود شناسایی می‌کنند و برعکس افراد بدشانس همواره از این موقعیت‌ها که اغلب به صورت اتفاقات جزیی و گاها کم اهمیت هستند، بی نصیب می‌مانند. در حقیقت این افراد موقعیت‌های شانس را به دلیل بی توجهی به اطرافشان از دست می‌دهند. تلاش دیگر برای کسب شانس، نهراسیدن از تغییر است. اگر کارتان تغییر کرد هیچ نترسید و نگران نباشید. با افراد و طرز فکرهای مختلف آشنا می‌شوید و موقعیت‌های جدیدتری برایتان پیش می‌آید.همیشه جنبه مثبت اتفاقات را در نظر بگیرید. تصور کنید در حال رفتن به سرکارتان در حالی که عجله دارید و باید یک جلسه مهم را برنامه ریزی کنید، تاکسی‌ای که در آن سوارید با یک کامیون تصادف می‌کند. این را به حساب بدشانسی نگذارید. به این فکر کنید که امکان داشت سرتان به شیشه برخورد می کرد و جراحت عمیق برمی‌داشت یا اتفاق بدتر دیگری پیش می‌آمد. پس همواره اتفاقات ناگوار دلیل بدشانسی شما نیستند. این خوش شانسی شما است که سالم هستید. پس خوش بین باشید و با کنار گذاشتن افکار منفی آغوش‌تان را برای ورود شانس باز کنید.

شانس

هفت راز افراد خوش شانس

راز اول:
افراد خوش‌اقبال به شانس اعتقادی ندارند! اخیرا محققی با ۱۰ تاجر موفق به منظور تالیف ‌کتابی درخصوص “نقش شانس در موفقیت” مصاحبه کرد. تقریبا هیچ یک از آنها به شانس اعتقادی ‌نداشتند، بلکه تنها راجع به جریانی از اتفاقات غیرمنتظره صحبت می‌کردند که به صورت روزمره در زندگی آنها ‌رخ می‌دهد. به نظر می‌رسید که آنها دوست نداشتند از کلمه “شانس” استفاده کنند چراکه در این صورت ‌راهی برای کنترل آن وجود ندارد، اما آنها یاد گرفته‌اند که کنترل این جریان غیرمنتظره ممکن است. مهم ‌نیست که این جریان را چه می‌نامید بلکه مهم این است که این جریان برای شما هم رخ دهد.

راز دوم:
اتفاقات بد برای آنها هم رخ می‌دهد. چند راه برای خوش‌شانس بودن وجود دارد. مفیدترین و ‌معمول‌ترین راه، یافتن فرصت در درون مشکلات است. همیشه در دل مشکلات، معجزه‌ای وجود ‌دارد. همه شانس‌های ‌بزرگ در حل مشکلات بزرگ نهفته هستند. به نظر می‌رسد که تشخیص مشکلات و نیازهای اساسی و ‌تبدیل آنها به یک فرصت بهترین تعریف برای شانس باشد.

راز سوم:
بیشتر افراد به خاطر ترس از شکست، کار را رها می‌کنند. اگر ندانید که درصد موفق ‌شدنتان چقدر است تا چه حد حاضر به شروع یک کار و ادامه آن هستید؟ خیلی از مواقع رخ می‌دهد که ‌برخی چیزهایی که ما از آنها به عنوان شکست یاد می‌کنیم در واقع زود رها کردن آن کار بوده است. قبل از ‌اینکه واقعا شکست بخوریم در اکثر مواقع ما به قدر کافی تلاش نمی‌کنیم و هرگز در کل زندگی‌مان ‌شکست واقعی را متحمل نمی‌شویم، فقط کار را زود رها می‌کنیم و به تلاش خود ادامه نمی‌دهیم.آیا با ادامه تلاش و نترسیدن از شکست احتمالی، ‌امکان موفقیت بیشتر نمی‌شد؟ مطمئن باشید که با این طرز تفکر، زندگی‌تان شروع به تغییر می‌کند و درصد ‌موفقیت‌تان بالا می‌رود و بالطبع شانس‌تان بیشتر می‌شود.‌

راه های خوش شانس بودن

راز چهارم:
شرط‌بندی روی بازنده‌ها، شما را بازنده می‌کند.افراد خوش‌شانس دوردست‌ها را دیده و ‌شرط‌بندی می‌کنند؛ اما یک شرط‌بندی حساب شده! این افراد، محکم و سرسخت هستند اما می‌دانند که ‌چگونه باید موقعیت‌ها را تشخیص داده و طبقه‌بندی کنند.چه چیزی یک موقعیت خوب را می‌سازد؟ اول باید ببینید که کارتان باعث یک مشکل شایع و گسترده می‌شود؟ ‌دوم اینکه آیا افرادی که آن مشکل را دارند حاضرند پول کافی برای حل مشکل‌ خود‌ بپردازند؟ ‌سوم اینکه آیا ارتباط با افرادی که آن مشکل خاص را دارند راحت است؟ ‌چهارم اینکه آیا راه‌حل مورد نظر واقعا مفید است؟اگر نتوانستید به تمامی این سوال‌ها پاسخ دهید باید ‌بدانید که خواهید باخت و شانس به شما روی نخواهد آورد‌.

راز پنجم:
بهترین موقعیت‌ها و شانس‌ها از طریق دیگران به شخص روی می‌آورند. شانس خوب ‌تقریبا هرگز در تنهایی به سراغ ما نمی‌آید. مطمئنا تعداد زیادی از مردم مقدار قابل‌توجهی پول را در خیابان یا ‌در باغچه حیاط‌شان پیدا نمی‌کنند یا در قرعه‌کشی‌ها برنده نمی‌شوند. در عوض، شانس اغلب در قالب ‌فرصت به افراد روی می‌آورد. اغلب یک ایده مناسب که منجر به یک شانس خوب می‌شود، به خاطر ناراضی ‌بودن دیگران از شرایط، در ذهن شما شکل می‌گیرد.‌

راز ششم:
شانس خوب به سراغ کسانی می‌رود که آمادگی لازم را دارند. فرض کنید که شما به ‌عنوان یک بازیگر آماتور در یک تئاتر محلی مشغول به نقش آفرینی هستید. یک تولید‌کننده بزرگ سینما بر ‌حسب یک اتفاق تصمیم می‌گیرد که به دیدن نمایش شما بیاید و بعد چیز خاصی را در بازی شما کشف ‌می‌کند که منجر به قرار ملاقات با شما و سپس پیشنهاد یک تست سینمایی می‌شود. آیا شما برای یک ‌چنین موقعیتی آماده شده، تحصیل‌کرده یا مهارت خاصی را آموخته بودید؟ نه؛ شما تنها مسیری را آغاز کرده ‌بودید. اگر شما کاری را آغاز کنید احتمال اینکه آن را خوب انجام دهید وجود دارد. در واقع شما یک گام به ‌سمت رویاهایتان برداشته‌اید. اما اگر این کار را آغاز نمی‌کردید، خوب موقعیت‌های بعدی هم مسلما برایتان ‌رخ نمی‌داد.‌

راز هفتم:
شما هم می‌‌توانید چیزهای خوب را جذب کنید.تمام حرف سر این مطلب است که سعی ‌کنید در درون حوادث بد، فرصت‌ها را بیابید و مهارت‌هایتان را بهبود دهید. همه افراد موفق، همواره روی آنچه ‌می‌خواهند تمرکز می‌کنند و با تلاش زیاد به آنچه می‌خواهند می‌رسند، بنابراین موفقیت و شانس‌شان ‌تصادفی نیست. اکثر افراد موفق، صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوند چند دقیقه را صرف فکر کردن به اهداف ‌و ارزش‌هایشان می‌کنند. سعی کنید مسئولیت موارد بد و نامطلوب در زندگی خود را بر عهده بگیرید. اگر ‌اکنون درموقعیت ناراحت‌کننده‌ای به سر می‌برید هرگز توان تغییر آن را نخواهید داشت مگر اینکه واقعیت‌ را ‌بپذیرید که اتفاقات بد ایجاد شده را، شما خلق کرد‌ه‌اید. به خود بقبولانید که شما هم مشکلاتی را ایجاد ‌می‌کنید، در این هنگام است که شما می‌توانید آن شرایط را تغییر دهید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *