خانه / ذکر و دعا مخصوص مال و ثروت / ذکر و دعای قوی برای بدست آوردن ثروت بی‌ حد و حصر دعای وسعت رزق،افزايش مال و ثروت

ذکر و دعای قوی برای بدست آوردن ثروت بی‌ حد و حصر دعای وسعت رزق،افزايش مال و ثروت

در این پست از سایت 2agoo.com ذکر و دعای قوی برای بدست آوردن ثروت ( دعای ثروتمند شدن ) بی‌ حد و حصر دعای وسعت رزق،افزايش مال و ثروت را برای شما عززیان قرار دادیم . ذکر و دعای ثروت بسیار قوی و مجرب برای کسب و به دست آوردن ثروت و مال بی حد و حصر و سحر و جادو و طلسم و دعاهایی مخصوص افزایش و روزی و زیاد شدن مال و ثروت در زندگی را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد ./

ذکر و دعای قوی برای بدست آوردن ثروت بی‌ حد و حصر دعای وسعت رزق،افزايش مال و ثروت
ذکر و دعای قوی برای بدست آوردن ثروت بی‌ حد و حصر دعای وسعت رزق،افزايش مال و ثروت

ذکر و دعای قوی برای بدست آوردن ثروت بی‌ حد و حصر دعای وسعت رزق،افزايش مال و ثروت,ذکر و دعای مخصوص به دست آوردن ثروت بی حد و حصر,طلسم و دعای مخصوص کسب ثروت و پول بی حد و حصر,سحر و جادو قوی برای به دست آوردن پول و ثروت بی حد و حصر,دعاهای قوی و مجرب برای به دست آوردن پول و ثروت و مال بی حد و حصر,ذکر و دعای قوی برای افزایش رزق و روزی و مال و ثروت در زندگی,طلسم و جادو و سحر مخصوص افزایش رزق و روزی و مال و ثروت,بهترین دعا و طلسمات قوی برای زیاد شدن رزق و روزی و مال و ثروت

ذکر و دعای قوی برای بدست آوردن ثروت بی‌ حد و حصر دعای وسعت رزق،افزايش مال و ثروت

ذکر و دعای قوی و مجرب برای بدست آوردن ثروت بی‌ حد و حصر در زندگی

مرحوم آیت‌الله نیستانکی نائینی در صفحه ۷۱ جلد دوم کتاب گوهر شب چراغ و مرحوم حضرت علامه آیت‌الله العظمی سید عباس حسینی کاشانی (ره) در صفحه ۳۱۲ جلد اول کتاب المخازن دستور نمازی را قرار داده‌اند که برای ثروت کاربرد دارد.

علمای مذکور فرموده‌اند که در بعضی از تفاسیر آمده، برای ثروتمند شدن به گونه‌ای که از حساب آن عاجز باشید در سه جمعه پشت سر هم دو رکعت نماز به شکل زیر بخوانید.

در هر رکعت ۱۰ مرتبه سوره حمد و ۱۱ مرتبه توحید بخوانید و پس از خاتمه نماز، ۱۰۰ صلوات بفرستید.

دعای وسعت رزق، افزايش مال و ثروت
۱)ملا محمد صادقى عراقى در نهايت سختى و پريشانى و بدحالى بود. به هيچوجه براى او گشايش نمى شد تا آن شبى در عالم خواب خدمت حضرت حجة عليه السلام رسيد وعرض حال خود بگفت . حضرت حجة عليه السلام فرمود: به نزد سيد محمد سلطان آبادى برو وبه دستورالعمل آن عمل كن .
اول : آن كه بعد از فجر صبح دست بر سينه گذارد وهفتاد مرتبه بگويد: (يا فتاح )
دوم :آن كه مواظبت كن به خواندن :لا حول و لا قوه الاباللّه توكلت على الحى الذى لا يموت و الحمدللّه الذى لم يتخذ صاحبه و لا ولدا و لميكن له شريك فى الملك و لم يكن له ولى من الذل و كبره تكبيرا.
سوم :آن كه بعد از هر نماز صبح بخواند اين جملات را:بسما للّه صلى اللّه على محمد و آل محمد و افوض امرى الى اللّه ان اللّه بصير بالعباد قوقاه اللّه سيات ما مكروا الا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين فاستجبنا لهو نجيناه من الغم و كذلك ننجى المومنين حسبنا اللّه و نعم الوكيل و انقلبوا بنعمهمن اللّه و فضل لم يمسسهم سوء ماشاء اللّه لا ماشاء لا حول و لا قوه الا باللّهماشاء لا حول و لا قوه الا باللّه ماشاء اللّه لا ماشاء الناس ماشاء اللّه ا يرهالناس حسبى الرب من المربوبين حسبى الخالق من المخلوقين حسبى الرازق من المرزوقينحسبى اللّه رب العالمين حسبى من هو حسبى حسبى من لم يزل حسبى حسبى من كان منذ كنتحسبى حسبى اللّه لا اله الا هو عليه توكلت و هو رب العرش العظيم و الحمدللّه ربالعالمين .

۲)دعای ثروتمند شدن  از آیت الله العظمی سید “صادق روحانی” در مورد دعایی برای ثروتمند شدن و افزایش رزق سوال شد ، و ایشان پاسخ جالبی دادند. متن پرسش و پاسخ بدین شرح است: پرسش: با نظر به تجارب حضرتعالی  یا تجارب اساتیدتان، از نظر شما، بهترین دعایی که موجب افزایش رزق و روزی می شود کدام است؟پاسخ: بسمه جلت اسمائه؛ از موارد تجربه شده و مفید ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده و علامه مجلسی (ره) آن را نقل نموده اند. این ختم به صورت زیر می‌‌باشد:اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،اين دعا نيز خوانده شود: «اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»و در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود: «یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی».

۳)هر كه در ميان نماز مغرب و عشاء ۱۰۶۰ مرتبه بگويد يا غني صاحب ثروت خواهد شد.

۴)جهت تنگي روزي و رفع فقر ۴۰ روز روزي يكمرتبه سوره مباركه مزمل را بخواند.

۵)سوره يوسف را بنويسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شكاف ديواري پنهان كند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نكند بعد از سه روز او را براي شغلي دعوت كنند و مشغول گردد.” ولي ميبايست چند مورد حتماٌ رعايت شود. اول : در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد , قلم و كاغذ غصبي و نجس نباشد .ديواري كه كاغذ در آن پنهان ميشود غصبي و ناپاك نباشد . موقع برگشتن به هيچ وجه نبايد به پشت سر نگاه كرد.

۶)رفع فقر: از حضرت امام صادق(ع) منقولست هركس سوره كهف را بنويسد و در شيشه سر تنگ نهد و آنرا در منزل خود نگه دارد از درويشي و وام خلاص شود و او و اهل و عيالش محتاج نشوند و هيچ كس نتواند به او بدي برسان

۷)براي مال وثروت :روز ۵ شنبه دو ركعت نماز بخواند وبعد از نماز سوره ي يس را بخواند واين عمل را تا سه روز انجام دهد كه مجرب است

۸)مداومت بر اسم “اَلصَمَد” اثر عجيبي در رفع گرسنگي دارد

۹)داومت بر اين اذكار جهت وسعت رزق و اداي دين و قرض بسيار مفيد است انشاء الله گفتن ۲۷۰ مرتبه ذكر يا كريم در هر روز .

۱۰)خواندن اين دعا در سجده نماز به خصوص سجده آخر : يا خَيرَ المَسئولينَ و يا خيرَ المُعطين اُرزُقني وارزُق عَيالي مِن فَضْلكَ فإنَّك ذوالفَضل العظيم

۱۱)مداومت بر اين ذكر جهت اداي دين بسيار موثر است . چنانچه اميرالمومنين علي عليه السلام خدمت رسول اعظم صلي الله عليه و آله و سلم رسيدند و از اداي دين خود شكايت كردند. حضرت فرمودند اين دعا را بخوان اگر قرض تو به اندازه كوه صبير (يكي از بلندترين كوهها) باشد دينت ادا مي شود .     اللهم اَغْنِني بِحلالك عن حَرامِكَ و بِفَضْلِكَ عمَّن سواك

۱۲)حضرت خاتم الانبياء صلى اللّه عليه و آله به اصحاب صفه در وقتى كه از تنگدستى خود شكايت كردنداين دعا را تعليمشان فرمود كه دائم بخوانند، غنى خواهند شد.اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظيم اقض عنا الدين و اغننا من الفقر

۱۳)امام جواد عليه السلام.جهت وسعت رزق مكرر گفته شود: يا من يكفى من كل شى ء و لا يكفى منه شىء اكفنى ما اهمنى .

۱۴)توسل به جواد الائمه عليه السلام جهت زياد شدن روزى اين دعا را روزى چهارده مرتبه تا ۹ روزبخواند:اللهم انى اسئلك بحق وليك محمد بن على عليه السلام الا جدت به على من فضلك و تفضلت به على من وسعك و وسعت على رزقك و اعنيتنىعمن سواك و جعلت حاجتى اليك و قضاها عليك انك لما تشاء قدير.

۱۵)هر روز هزار و يك بار اين آيه خوانده شودبسيار فايده دارد:اللّه لطيف بعباده يرزق من يشاء و هوالقوى العزيز.

۱۶)گويند جهت توانگرى چهل شب هر شباين دعا را بخواند موثر خواهد بود.بسم اللّه الرحمن الرحيم اللهم يا غنى يا حميد يا رحيم يا ودود يا مبدء يا معيد اغننى بحلالك عنحرامك و بفضلك عمن سواك يا ارحم الراحمين .

۱۷)براى رفع فقر و جلب وسعت و باز شدن در بهشت هر روز صد مرتبه بگويد:لا اله الا اللّه الملك الحق المبين .

۱۸)حضرت خاتم الانبياء صلى اللّه عليه و آلهبه اصحاب صفه در زمانى كه از تنگدستى خويش شكايت كردند اين دعا را تعليم ايشانفرمود كه دائم بخوانند، غنى خواهند شد:اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظيم اقض عنا الدين و اغننا من الفقر.

۱۹)ابوبصير گويد: به حضرت صادق ع عرض كردم: من رسيدن روزيم را كند مي شمارم و روزي من به كندي مي رسد و به نظر خودم بيش از آن هم نخواهد رسيد؟ آن حضرت در خشم شد سپس به من فرمود: بگو «اللهم انك تكفلت برزقي و رزق كل دابه، يا خير مدعو و يا خير من اعطي و يا خير من سئل و يا افضل مرتجي افعل بي كذا و كذا» ( به جاي كذا و كذا حاجت خود را در مقدار زياد شدن روزي بگويد).

۲۰)ختم سوره واقعه جهت وسعت رزق :جهت وسعت رزق ومعيشت از شب شنبه ، هر شب سه بار سوره مباركه واقعه را بخواند وشب جمعه ۸مرتبه بخواند واين عمل را پنج هفته بجاي آورد وقبل از هر بار خواندن سوره اين دعا را بخواند.اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَيِّباً مِنْ غَيْرِ كَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَيْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِيحَتِين الفَقرا وَالدِّينِ وَاِدْفَعْ عَنِّي هَذَيْنِ بِحَقِّ الامَامِيْن الحسن وِالحُسَين بِرَحْمَتِكَ ياارحم الراحمين . فرموده اند اين ختم تاثير عجيبي دارد .

۲۱)پيامبر اكرم(ص) فرمود: من آيه اى را در قرآن مى شناسم كه اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشكلات آنها كافى است و آن آيات سوّم و چهارم سوره طلاق است «وَ مَنْ يَتَّقِ اللهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْث لا يَحْتَسِبُ وَ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِكُلِّ شَيْىء قَدْراً» طريقه ختم آيه به جهت وسعت روزى: آيه مذكور را از روز دوشنبه شروع كند، تا چهل روز، روزى ۱۵۳ مرتبه بخواند و روز چهلم ۱۷۸ مرتبه بخواند به جهت وسعت رزق و بركت مال و رسيدن به دولت و ثروت بسيار مجرب است.

۲۲)توانگري و دوام ملك و بزرگي و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالك شدن املاك و غيره مداومت نمايد بر اسم «يا مالك» و اگر كسي روز جمعه پيش از طلوع آفتاب ۱۰۰۰ مرتبه اين اسم را بخواند تمام حوائج دنيا و آخرت او برآورده شود. عدد كبير اين اسم ۹۰ مي‌باشد.

۲۳)هر كسي هر روز ۹ نوبت اين اسم مقدس « يا مالك» را تكرار كند از خلق بي‌نياز گردد و دولت دنيا و آخرت بيابد.

۲۴)هر كسي كه بر گرسنگي وجوع طاقت نبود به ذكر اين اسم مبارك « يا صمد» مداومت كند به عدد ۱۰۰۰ بار در روز تا حق سبحان درهاي رزقهاي ظاهري و باطني را بر روي او بكشايد.

۲۵)براي اداي دين و قرض و جلوگيري از فقر ۱۱۰ مرتبه «يا عليّ » خوانده شود.

۲۶)براي غني شدن از نظر مادي براي هميشه اسم «علي» روي نگين انگشتري حك شود و همراه داشته باشد.

۲۷)براي نجات فوري از قرض سنگين ۱۰۰۲ مرتبه خوانده شود: سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِه ِسُبحانَ الله العَظيمُ

۲۸)براي وسعت رزق و روزي، ۱۰۰ مرتبه گفته شود: سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظيمُ

۲۹)به جهت زياد شدن محصول در خاصيت اسم مبارك «يا حليم» گفته‌اند كه در وقت آب دادن درخت و كشت، اين اسم را بر كاغذى نويسند و با آب بشويند. آن آب بر هر زمينى كه رسد محصول آن زياد شود و از آفت سالم ماند.

۳۰)براي جلوگيري از فقر و بهبودي وضعيت مالي در هر روز ۱۰۰ مرتبه ذكر «يا غني» خوانده شود.

۳۱)براي رفع شديد و ضيق معيشت و همچنين غناي معنوي ۱۰ جمعه متوالي هر بار ۱۰۶۰ مرتبه ذكر «يا غني» گفته شود.

۳۲)براي نجات پيدا كردن از فقر و زياد شدن روزي در هر روز ۱۱۰ مرتبه اين دعا خوانده شود: اللّهُمَّ اغننِي بِحَلالِكَ عَن حَرامِكَ وَ بِفَضلِكَ عَمَّن سِواكَ.اين دعا را حضرت رضا (ع) در عالم خواب به مرحوم ملا زين العابدين گلپايگاني، استاد ميرزاي شيرازي، سفارش فرمودند.

۳۳)براي وسعت رزق در هر روز ۱۳۷ مرتبه ذكر «يا واسع» خوانده شود.

۳۴)جهت جلوگيري از فقر، بخل، مرض و براي غني شدن از نظر مادي در هر روز بين الطلوعين (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه اسم مبارك «يا باسط» خوانده شود.

۳۵)هر كه تا سه شب، يك در ميان يعني از شش شب سه شب خوانده شود در ثلث آخر شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبي ۱۴۲۴ مرتبه بگويد (يا باسط) حاجتش روا مي شود. خصوصاٌ به جهت معيشت گويند بسيار مجرب است.

۳۶)اگر كسي در سحرگاه با طهارت (غسل كردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده بار بگويد:«يا باسِطْ» و بر روي خود بمالد هرگز محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نيازمندي خلاصي يابد و از جايي كه گمان نداشته باشد نعمت يابد و روزي بر وي فراخ گردد.

۳۷)براي وسعت رزق و معيشت بعد از نماز صبح ۵۲۶ مرتبه در يك مجلس ذكر مقدس «الشكور» گفته شود.

۳۸)هر كه معيشت تنگ شده باشد و روزگار به دشواري گذارند بايد كه به ذكر اين اسم مداومت كند تا معيشت بر روي گشاده گردد.

۳۹)به جهت استفاده از بخششهاي مادي خدا و غناي مادي، در ثلث آخر هر شب، در سجده ۱۴ مرتبه ذكر «يا وهاب» خوانده شود.

۴۰)براي برخوردار شدن از بخششهاي خاص خدا و ريشه كن شدن كلي فقر در هر شبانه روز، ۱۰۰ مرتبه ذكر «يا وهاب» خوانده شود.

۴۱)براي برخوردار شدن از عطايا و عنايات خاصه خداوند در هر زمان كه حال خوشي پيدا شود خدا را اين گونه خطاب نمايد: يا واهِبَ العَطايا أعطِني

۴۲)هر كه بعد از نماز پيشين سر به سجده نهد و ۷۰ نوبت بگويد اين اسم مبارك «يا وهاب» را از خلق مستغني گردد و اين اسمي است كه به غايت پر خاصيت و سريع الاجابه.

۴۳)اگر كسي اين را ورد سازد و هر روز ۱۰۳۵ بار بخواند «يا وهّاب يا ذلطّول» روزي بر وري فراخ گردد. و اگر مداومت كند از جائي كه گمان ندارد روزي او برسد.

۴۴)به جهت وسعت رزق در شبانه روز ۵۵ مرتبه ذكر «المقيت» خوانده شود (مداومت بر اين اسم مبارك براي توسعه رزق لازم است.)

۴۵)براي بركت پيدا كردن مال، كار و كسب، وقت و …، روزي ۳۷ مرتبه ذكر «يا اول» خوانده شود. (تعداد وسيط اين اسم ۱۰ مرتبه و صغير آن ۱ مرتبه مي‌باشد.)

۴۶)بعد از نماز صبح به جهت زيادي نعمت، بايد به عدد حروف ابجد آن جمله را بگويد. يعني كلمه «يا منعم» را ۲۱۱ مرتبه بگويد.

۴۷)اگر كسي طالب دولت وعزت زياد وشهرت باشد وبخواهد نعمت بر او فراخ گردد وابواب خير بر او مفتوح گردد ، بايد هر روز روزي سه بار با وضوع رو به قبله ودر مكاني خلوت وبدون صحبت متصل به هم اين سوره را بخواند .

۴۸)شيخ صدوق از حضرت امام صادق (ع) نقل كرده است كه فرموده : هر كس سوره مباركه ذاريات را روز يا شبش بخئاند خدا معيشت اورا اصلاح فرمايدواورا رزق وسيعي عنايت نمايد . مرحوم سيد محمد خامنه اي تبريزي فرموده است كه قرائت سوره مباركه ذاريات در هر روز موجب ثروت فراوان مي گردد همين طور كهكه قرائت اين سوره همراه طلاق ،مزمل ،والم نشرح در هر روز براي توسعه امر معاش مجرب است بطوري كه من حيث لا يحتسب مي رسد وموجب حيرت عقول مي گردد . ودر اهميت اين ختم فرموده كه اگر در روز اين ختم از شما فوت شد آن را در شب بجاي آريد .

۴۹)ختم سوره مباركه طه :سوره مباركه طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او فراخ شودواز جايي كه گمان نداشته باشد خدا براي او روزي برساند ،واگر در هنگام طلئع آفتاب بخواند روزي تازه به او رسد واگر كسي اين سوره مباركه را بنويسد وهمراه خود داشته باشد در پي پي هر حاجتي برود موفق گردد ، واگر براي اصلاح بين دونفر بخواهد برود قبل از رفتن اين سوره را بخواند .

۵۰)هر پنج شنبه ۴۰مرتبه سوره نصر خوانده شود تا مالي بيابي كه در خاطرت نگنجد.

۵۱)روایت شده است هر کس در وقت صبح قبل از تکلم سه بار بخشی از آیه ۱۴۴ سوره مائده را بخواند روزی او از جایی برسد که گمان نداشته باشد.بسم الله الرحمن الرحیم رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَيْنا ماءِدَةً مِنَ السَّماءِ تكُونُ لَنا عيدًا لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آيَةً مِنْكَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَيْرُ الرّازِقينَ.

۵۲)برکت پول روز جمعه در ميان دو نماز به يک خط بنويس ( يعني خط دوم نرود ) دعا را و در کيف پولت قرار بده تا هميشه غني باشي. بسم الله الرحمن الرحيم و لقد مَكّنّا كم فى الارض و جعلنا لكم فيها معايش قليلا ما تشكرون.

۵۳)جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب ۱۰۰۰ مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم ۹۰ می‌باشد.

۵۴)هر کسی هر روز ۹ نوبت این اسم مقدس « یا مالک» را تکرار کند از خلق بی‌نیاز گردد و دولت دنیا و آخرت بیابد.

۵۵)برای ادای دین و قرض و جلوگیری از فقر ۱۱۰ مرتبه «یا علیّ » خوانده شود.

۵۶)برای غنی شدن از نظر مادی برای همیشه اسم «علی» روی نگین انگشتری حک شود و همراه داشته باشد.

۵۷)برای وسعت رزق و روزی، ۱۰۰ مرتبه گفته شود: سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ.

۵۸)ازدیاد رزق و برکت خانه و مغازه آیه به جهت زیادی رزق به تجربه رسیده است آن که در هر روز آیه مبارکه: و من یتق الله تا آخر آیه ی ۳ سوره ی طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود .

۵۹)جهت وسعت رزق هر روز صبح بعد از نماز دستها را به طرف آسمان بلند کرده به قصد دعا این آیه را هر روز بخواند . رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَيْنَا مَآئِدَةً مِّنَ السَّمَاء تَكُونُ لَنَا عِيداً لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآيَةً مِّنكَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَآیه .

۶۰)برای پول و ثروت : برای دعوت پول که تا عمر داری از مشکلات راحت میشوی به شرط مشروع باید یک هفته ترک حیوانی کند یعنی از غذاهایی مثل شیرو پنیر و … و کلا غذاهایی که در آن حیوانی هست استفاده نکند و میتواند از سبزیجات و میوه جات استفاده کند .سپس از روز اول که روز چهارشنبه باشد شروع کند و در جای خلوت اسم ( اسرافیل ) را بر کاغذ نوشته و در سر خود ببندد و نگاه بالا نگهدارد باید که سر خود را در پس افکنده و نگاه به بالا کند و در خواندن این اسماء مکرم مشغول گردد .انشاالله .چون روز چهارشنبه ی دیگر در آید مقصود حاصل آید :اسماء اینست : عَشقَد طَقطوش مُطِز هَواطِل و عَواطِل اَجیبوا عَنهُ مِن الدَّراهِمِ و الدّینارِ بِحق اسرافیل و اوفونی و قَوِّ عَلی اعطاء

۶۱)هر كس روزي ۱۱۰ مرتبه سوره والعاديات را بخواند روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

۶۲)اگر كسي سوره والعاديات را بنويسد و همراه داشته باشد در امان الهي باشد و اسباب رزق براي او فراهم مي شود.

۶۳)شش روز روزي ۳۳۰ مرتبه : يا الله لطيف بعباده يرزق من يشا ء و هو القوي العزيز. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

۶۴)سوره ي حشر ۴۱ روز روزي يك بار روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

۶۵)خواندن سوره ي قدر و مداومت به آن در حل مشكلات مالي موثر است. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

۶۶)براي وسعت رزق بعد از نماز صبح ۱۰ مرتبه ( سبحان الله العظيم و بحمده استغفرالله و اتوب اليه و اسئله من فضله)

۶۷)از امام صادق (ع) روايت است كه هر كه اين دعا را دو ماه متوالي روزي ۱۰۰ بار بخواند خداوند گنجي از مال يا گنجي از علم به او عطا كند:( استغفرالله الذي لااله الا هوالحي القيوم بديع السموات و الارض من جميع ظلمي و اسرافي علي نفسي و اتوب اليه)

۶۸)بعد از نماز صبح پيش از سخن گفتن با كسي آيه ۱۰ سوره كهف را:( فسيكفيكهم الله و هو السميع العليم) ۷ مرتبه بخوانيد. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

۶۹)جهت توسعه ي رزق با وضو و روبه قبله ۳ بار سوره ي طلاق را بدون اينكه در وسطش با كسي صحبت كنيد بخوانيد.بسيار موثر است.

۷۰)از امام صادق روايت است كه هر كس بعد از نماز عشاء بر سوره ي واقعه مداومت كن هرگز محتاج نمي شود. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

۷۱)هر روز دعاي هفتم صحيفه سجاديه را بخوانيد. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

۷۲)مداومت بر( سوره ق )باعث ازدياد ثروت مي شود. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

۷۳)برای رفع ضیق معیشت و همچنین غنای معنوی ۱۰ جمعه متوالی هر بار ۱۰۶۰ مرتبه ذکر «یا غنی» گفته شود.

۷۴)برای نجات پیدا کردن از فقر و زیاد شدن روزی در هر روز ۱۱۰ مرتبه این دعا خوانده شود: اللّهُمَّ اغننِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَاین .دعا را حضرت رضا (ع) در عالم خواب به مرحوم ملا زین العابدین گلپایگانی، استاد میرزای شیرازی، سفارش فرمودند.

۷۵)برای وسعت رزق در هر روز ۱۳۷ مرتبه ذکر «یا واسع» خوانده شود.

۷۶)جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

۷۷)هر که تا سه شب، یک در میان یعنی از شش شب سه شب خوانده شود در ثلث آخر شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبی ۱۴۲۴ مرتبه بگوید (یا باسط) حاجتش روا می شود. خصوصاٌ به جهت معیشت گویند بسیار مجرب است.

۷۸)اگر کسی در سحرگاه با طهارت (غسل کردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده بار بگوید:«یا باسِطْ» و بر روی خود بمالد هرگز محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نیازمندی خلاصی یابد و از جایی که گمان نداشته باشد نعمت یابد و روزی بر وی فراخ گردد.
۷۹)برای وسعت رزق و معیشت بعد از نماز صبح ۵۲۶ مرتبه در یک مجلس ذکر مقدس «الشکور» گفته شود.

۸۰)هر که معیشت تنگ شده باشد و روزگار به دشواری گذارند باید که به ذکر این اسم مداومت کند تا معیشت بر روی گشاده گردد.

۸۱)به جهت استفاده از بخششهای مادی خدا و غنای مادی، در ثلث آخر هر شب، در سجده ۱۴ مرتبه ذکر «یا وهاب» خوانده شود.

۸۲)هرگاه در ساعت اول روز ۳۰۸ مرتبه بگويد يا رزّاق روزي او وسيع مي گردد.هر که در ميان نماز مغرب و عشاء ۱۰۶۰ مرتبه بگويد يا غني صاحب ثروت خواهد شد.

۸۳)دعا جهت زیاد شدن روزی این دعا را روزی چهارده مرتبه تا ۹ روز بخواند: اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بَحَقَّ وَلِیَّکَ مُحَمَدِّ بن عَلیًّ عَلَیهِ السَّلامُ اِلاّ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعَتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ اَغْنَیْتَنی عَمَّنْ سِواکَ وَ جَعَلْتَ حاجَتی اَلَیْکَ وَ قَضاها عَلَیْکَ اِنَّکَ لِما تَشاءُ قَدیر.

۸۴)براي توسعه رزق برای غنی شدن  هر که این کلمات را صد نوبت بخواند غنی گردد و مجرب است.بسم الله الرحمن الرحیم یا کَثیرَ الخَیر  یاذالمَعرُوف یا قَدیمَ الاِحسان  اَحسِن اِلِینا  بِاحسانِکَ القَدیم برحمتک یا ارحم الراحمین.

۸۵)سوره قدر ۱۰ بار بعد از نماز صبح خوانده شود.

۸۶)دستور العمل مجرب برای پولدار شدن جمعه شب ، سه لقمه با پیاز بخورند و صبح شنبه ناشتا ، ابتدا یک شیرینی که می تواند خرما یا عسل یا حتی شکر و قند باشد میل کند  بعد ۳ بار بگوید  ( اللهم العن یهود الخیبری)  هر هفته جمعه شبها انجام دهد و ترک نکند ، به این ترتیب مدام به او پول و دارایی میرسد.  منبع این دستور العمل ،  کتاب سیاحت شرق نوشته حاج اقا نجفی قوچانی.  نویسنده کتابهای سیاحت غرب .

۸۷)امام صادق فرمودند : هرکس سوره یوسف را نوشته و با آب بشوید و از آن بنوشد خداوند به آسانی به او رزق و روزی عنایت می کند و برای او از طرف خداوند رزق و بهره ای مقرر می شود.

۸۸)امام صادق (ع) فرمودند : اگر رزق و روزی کسی تنگ شود هفت بار سوره مریم را بخواند درهای روزی بر روی او باز می شود .

۸۹)امام صادق (ع)فرمودند : اگر کسی سوره فتح را در شب اول ماه مبا رک رمضان به هنگام رویت هلال سه مرتبه بخواند خداوند متعال درهای رزق و روزی را به روی آنها می گشاید .

۹۰)سوره ق هم براي ثروت است و ختمش هم در روز ۳ بار  براي توسعه رزق.

۹۱)در امر معاش و غني و توانگري در سحرگاه يعني در نزديكي صبح دو ركعت نماز بجاي آورد در ركعت اول بعد از حمد ۱۷ مرتبه سوره كافرون و در ركعت دوم بعد از حمد ۱۷ مرتبه سوره توحيد و در ركوع هر يك از اين دو ركعت ۱۷ مرتبه ذكر سبحان ربي العظيم و بحمده و در هر يك از سجدتين دو ركعت ۱۷ مرتبه سبحان ربي الاعلي و بحمده بگويد و بعد از فراغ از نماز ۱۷ مرتبه آيت الكرسي بخواند كه مجرب است و گفته اند اين عمل از گنج هاي مخفي پروردگار است كه بدست نااهل نبايد داد .

۹۲)خواندن سوره طه نزد طلوع فجر كمترين اثر او اين است كه روزي تازه به خواننده ميرسد و نرمي دلها براي او حاصل مي شود .

۹۳)دعا برای انفجار رزق دستورات زیر برای ازدیاد رزق و روزی  را به دقت انجام دهید :۱- ۳۰۸  مرتبه ذکر یا رزاق  هر روز اول صبح (ترجیحا بعد از نماز صبح )۲- مداومت در ذکر یا واسع بدون عدد ( به هر تعداد که می توانید )۳- آیه ۲و۳  سوره طلاق هر روز بعد از هر نماز  سه مرتبه۴- در یک چله روزی ۲۷ مرتبه سوره  ذاریات آیه۸۵  ۵- روزی ۲۳۵۸  مرتبه “یا غنی یا فتاح  یا رزاق”۶- مداومت در صلوات و استغفاردستورات ۴و۵و۶٫

۹۴)به جهت ازدیاد یا بعبارتی انفجار رزق است حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند : قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود. ان شاء الله. یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه  یا اَرحَمَ الرّاحِمِین .

۹۵)در دستور دیگر برای توسعه رزق گفته شده بعد از این دعا حمد و توحید و قدر و آیة الکرسی را بخواند و بعد برخیزد و رو به قبله حاجت بخواهددعاي تنگي روزيدعاي تنگي روزي ( و نيز درخواست حوائج در سفر طولاني )  که هنگام طلوع افتاب دراب اندازد : بسم الله الرحمن الرحيم الملک الحق المبين من العبد الذليل الي الملک المولي الجليل سلام الله علي محمد و علي فاطمه والحسن والحسين و علي محمد و جعفر و موسي و علي و محمد و علي و الحسن و الحجة القائم المنتظر المهدي مولينا و سيدنا صلوات الله و سلامه عليهم اجمعين رب اني مسني الضر والخوف فاکشف ضري و امن خوفي بحق محمد و اله اسئلک بحق کل نبي و وصي و صديق و شهيد ان تصلي علي محمد و علي ال محمد يا الله يا رحمن الراحمين اشفعوا لي يا ساداتي و موالي بالشان الذي لکم عندالله فان لکم عنده شانا من الشان فقد مسني الضر و الخوف يا ساداتي والله يا ارحم الراحمين وافعل بي ما انت اهله يا رب کذا و کذابه جاي کذا و کذا حاجت خود را بنويسدهر کس سوره فیل را ۲۱ بار بعد از نماز ظهر بخواند روزی او از غیب گشوده شودسوره واقعه برای ازدیاد  روزی  مفید استبراي وسعت رزقهر روز بعد از نماز صبح اين ايه را ۱۱۰ مرتبه بخوانيد(اِن الله هو الرزاق ذوالقوة المتين).

۹۶)از براي مال و ثروت دو رکعت نماز بخوانيد و بعد از نماز سوره مبارکه “يس” را بخوانيد و اين عمل را تا ۳ مرتبه انجام دهيد.

۹۷)هر که بعد از نماز پیشین سر به سجده نهد و ۷۰ نوبت بگوید این اسم مبارک «یا وهّاب» را از خلق مستغنی گردد و این اسمی است که به غایت پر خاصیت و سریع الاجابه.

۹۸)برای برخوردار شدن از بخششهای خاص خدا و ریشه کن شدن کلی فقر در هر شبانه روز، ۱۰۰ مرتبه ذکر «یا وهّاب» خوانده شود.

۹۹)برای برخوردار شدن از عطایا و عنایات خاصه خداوند در هر زمان که حال خوشی پیدا شود خدا را این گونه خطاب نماید: یا واهِبَ العَطایا أعطِنی.

۱۰۰)اگر کسی این را ورد سازد و هر روز ۱۰۳۵ بار بخواند «یا وهّاب یا ذاالطّول» روزی بر وری فراخ گردد. اگر مداومت کند از جائی که گمان ندارد روزی او برسد.

۱۰۱)به جهت وسعت رزق در شبانه روز ۵۵ مرتبه ذکر «المقیت» خوانده شود (مداومت بر این اسم مبارک برای توسعه رزق لازم است.)

۱۰۲)برای برکت پیدا کردن مال، کار و کسب، وقت و …، روزی ۳۷ مرتبه ذکر «یا اوّل» خوانده شود. (تعداد وسیط این اسم ۱۰ مرتبه و صغیر آن ۱ مرتبه می‌باشد.)

۱۰۳)هر که هیچ نداشته باشد از اسباب معیشت و درویش حال بود یا دور افتاده باشد از دیار و دوستان یا غایبی دارد و یا دختری بخت بسته باشد یا بیماری که از علاج عاجز باشد یا مرادی دارد که تدبیر آن دشوار است یا مهمی که کفایت نمی‌شود این جمله که گفته شد و می‌خواهد که ساخته گردد تدبیر آن است که غسل کند یا وضوی کامل بسازد و دو رکعت نماز با خشوع و خضوع کند چون سلام باز دهد همچنان بر روی سجاده با قلب سلیم متوجه قبله ۱۰۰ نوبت بگوید «یا لطیف» به آن نیت حاجات و مرادات حاصل گردد. که تصور آن را نمی‌شود کرد.

۱۰۴)هر که چهار طرف خانه خود در هر رکنی ۱۰۰ بار بگوید این اسم را «یا رزّاق» فقر و درویشی را راه در آن خانه نباشد.

۱۰۵)هر که ۴۰ روز هر روز چهار عدد تکسیر نام مقدس «یا رزٌاق» را بخواند خداوند تعالی او را چندان دنیایی کرامت کند که صفت نتواند کردن.

۱۰۶)برای کسب مال و ثروت اين دعا را بنويسيد و در موم بگذاريد و با خود داشته باشيد به سه هفته نرسيده خداوند متعال شما را ثروتمند کرده درحالي که خود ندانيد که برکت و ثروت اموال از کجاست بسم الله الرحمن الرحيم يا الله الرقيب الروف الرحمن الرحيم يا اله الحي القيوم يا مسبب الاسباب يا مفتح الابواب افتح علي صاحب کتابي هذا العبد الضعيف ابواب فضلک و ابواب رحمتک و ابواب رزقک و ابواب خيرک و ابواب کرامتک و ابواب نعمتک و ابواب سعادتک و ابواب سلامتک و ابواب عظمتک و ابواب رفعتک و ابواب برکاتک و ابواب منک و ابواب احسانک و ابواب  مرضاتک و ابواب عنايتک و ابواب الغني و ابواب الجنة اللهم تکفلت برزقي و رزق کل دابة انت آخذ بناصيتها ان ربي علي صراط مستقيم و انت افضل من اعطي و احسن ما ارعي  اللهم اني اسئلک بمحمد و آله تفضل بي و بجميع المومنين و المومنات و المسلمين و مسلمات برحمتک يا ارحم الراحمين .منبع : کليات مجمع الدعوات

۱۰۷)روزی  یک مرتبه دعای زیر را بخوانید بسم الله الرحمن الرحیم یا الله یا الله یا الله یا رب ّ یا ربّ یا ربّ یا حی ّ یا قیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام اسَئَلُکَ باسمِکَ الاعظَم اَن تَرزُقنی رِزقا” حلالا” طَیّبا” برَحمَتِکَ یا ارحم الراحمین.

۱۰۸)مردی به امام صادق علیه السلام از تنگی روزی شکایت برد و خواست حضرت به او دعایی تعلیم دهند ، امام فرمود بعد از نماز شب در حالت سجده بگو :  یَا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یَا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یَا أَوْسَعَ مَنْ أَعْطَى وَ یَا خَیْرَ مُرْتَجًى ارْزُقْنِی وَ أَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لِی رِزْقاً مِنْ قِبَلِکَ إِنَّکَ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ.

۱۰۹)امام باقر (ع)فرمودند:هر کس سوره نحل را در هر ماه یکبار بخوانداز زیان مالی در دنیا ایمن باشد.

۱۱۰)جهت زیاد شدن رزق و روزیتان این دعا را هر روز ۱۰۰ مرتبه بخوانید : اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَن یَشَاء وَهُوَ الْقَوِیُّ العَزِیزُ .

۱۱۱)به جهت دولت عظیمه و قضاء حوائج و اداء دین  گویند خواندن این دعا به جهت دولت عظیمه و قضا حوائج و اداء دین مفید است چنانچه حضرت رسول خدا ص ان را تعلیم یک اعرابی فرمودند و میراث بسیاری باو رسید و هفت خم زر پیدا کرد از برکت آن: بسم الله الرحمن الرحیم       اللهمَ اِنّی اَسئَلُکَ یا فارِِجُ الهُمُومَ و یا کاشِفُ الغُمُوم و یا حَیُّ یا قَیُوم  یا رَحمَنَ الدُنیا و رَحیمِهُما یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا فَردَ یا وِترَ یا ذالجلالِ و الاِکرام یا اللهُ یا رَبُّ یا مالِکُ یا  مَن لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ یا رَبُّ الاَربابَ وَ یا مالِکَ الرِقابَ و یا مَنشِیَ السَحابَ  الثِقالِ یا مُسَبَبَّ الاَسبابَ و یا مُفتَحُ الَابوَابَ  صَلِّ علی مُحَمَّد والِه اِفتَحَ لِیّ اَبوَابَ کَرامِتِکَ وَ  اَبوُابِ رَحمَتِکَ و  اَبوُابِ فَضلِکَ وَ  اَبوُابِ نِعمَتِکَ واَبوُابِ خَیرِکَ و اَبوُابِ شُکرَک و اَبوُابِ عِنایَتِکَ وَ اَبوُابِ عافِیَتِکَ و اَبوُابِ اِحسانِکَ و اَبوُابِ اَمنِکَ یا رَئوفَ یا رَحیمُ یا سَمیعَ الدُعاء یا لَطیفَاً لِعِباِد صَلِّ  علی مُحَمَّد والِه اِسمَع کَلامِی وَاستَجِبُ دُعائی اللهُمَّ اِنِّی اَعُوذَ بِکَ مِن شَرِالجِنَ والاِنس  وَ اَعوذُ بِکَ مِن البَخلُ وَالجَبنِ وَ اَعوذُ مِن غَلَبَهُ الدَینِ وَ قَمَرَالرَجال بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرَاحِمین  وَ صَلِّ علی مُحَمَّد والِه.

۱۱۲)توانگری زاید الوصف از روز جمعه هر روز ۴۱ بار تا ۴۱ روز بخواند بدون فاصله انداختن  و اگر فاصله شود باید از سر گیرد و هر روز بعد از ختم این دعا را ۱۳ بار بخواند: یا مُفَتِّح فَتِّح  یا مُفَرِّج فَرِّج  یا مُسَبِّب سَبِّب  یا مُیَسِّر یَسِّر  یا مُسَهِّل سَهِّل یا مُتَمِّم تَمِّم و حَسبُنا الله ُ و نِعمَ الوَکیل.هر کسی این را با خلوص  و تقوی و حضور قلب  به جا آورد از توانگری به جایی رسد که بیان نتوان کرد .

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. میخوایم به خاطر کشایش کار خود هیچ کسیره ندارم مصافرم میخوایم صاحب کار روزق روزی حلال شوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *