خانه / دانلود کتاب آموزش علم جفر / رمزگشایی اسرار و رازهای تمامی خانه های كتاب جفر جامع

رمزگشایی اسرار و رازهای تمامی خانه های كتاب جفر جامع

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir رمزگشایی اسرار و رازهای تمامی خانه های كتاب جفر جامع را برای شما عزیزان قرار دادیم . در ادامه مطلب تمام اسرار و رازهای کتاب جفر جامع را مشاهده خواهید کرد همراه ما باشید ./

رمزگشایی اسرار و رازهای تمامی خانه های كتاب جفر جامع
رمزگشایی اسرار و رازهای تمامی خانه های كتاب جفر جامع

رمزگشایی اسرار و رازهای تمامی خانه های كتاب جفر جامع,کتاب جفر جامع,دانلود رایگان کتاب آموزش جفر جامع,جفر جامع,کاملترین کتاب آموزش جفر جامع,رازهای تمامی خانه های کتاب جفر جامع,خانه های کتاب جفر جامع,اسرار و رازهای کتاب جفر جامع

رمزگشایی اسرار و رازهای تمامی خانه های كتاب جفر جامع

پرده از رازهاي كتاب جفر جامع برداشته شد.

كشف اوّل

طلسمات محافظ قرآني

تمام علاقمندان به علم شريف و ظريف و بسيار متعالي « جفر » با كتاب   « جفر جامع » آشنا هستند. اين كتاب 784 صفحه دارد و در هر صفحه آن جدولي رسم شده كه آن هم 784 خانه دارد ودرون هر خانه اي چهار حرف ازحروف الفباء رسم شده است.مثلاً در اوّلين خانه از اولين صفحه اين كتاب چهارحرف«الف » به اين شكل ( ا ا ا ا ) در كنار يكديگر قرار گرفته است.

تا به امروز بنده در هيچ كتابي نديده و از زبان هيچ كس نشنيده ام كه كسي توانسته باشد رازحروف خانه هاي كتاب جفرجامع را باز كرده باشد. البته بغير ازپيامبر اعظم (ص ) وامامان معصوم ( ع ).

تا اينكه لطف حضرت حق شامل اين بنده حقير شد و بعد از بيست و پنج سال تلاش و كوشش شبانه روزي توانستم راز تمامي خانه هاي كتاب جفر جامع را باز كنم. در اين واگشايي مشخص شد كه هر خانه اي ، مثلاً همين چهارحرف « اااا » دردل خود رازي بسيار شگفت انگيز را حمل مي كنند. رازي بسيار مهم كه هرگز نبايد آن را مستقيم و بي واسطه افشا كرد.بلكه بايد حتما آن را به صورت رمز بيان نمود.زيرا هر خانه اي حاوي اسماء اعظم الهي است و جالب اينكه هر خانه متعلق به يك فرد است. يعني هر چند ميليارد انسان كه برروي زمين زندگي مي كنند هريك داراي اسم اعظمي از اسماء باريتعالي هستند كه از خانه مخصوص بخود آنها استخراج مي شود. مثلاً كسي كه خانه « ب ا م ش » كتاب جفرجامع متعلق به وي باشد اسم اعظمي براي وي استخراج مي شود و از آنجا كه نبايد آن اسم اعظم براي غير فاش بشود، بهمين دليل آن را تبديل به طلسم محافظ فرد كرده و فقط به خود شخص بازگو مي شود تا درحل مشكلات زندگي از آن ياري جويد.

بعنوان مثال طلسم اسم اعظم فردي كه خانه « ب ا م ش » متعلق به اوست اين شكل است :

 

اين طلسم را مي توان براي آن فرد خاص ( يعني فقط براي فرد صاحب خانه فايده دارد) روي انگشتر يا گردنبند با فلز يا سنگ مناسب آن فرد حك كردتا همواره با خود حمل كند. اين طلسم محافظ به اذن خداي متعال چون ازاسماء قرآني ساخته شده وي راازبلاياي زميني و آسماني و مرگ مفاجات وابتلا به بسياري ازگرفتاريهاي ديگر محافظت خواهد كرد.يك نمونه از اين طلسمات همان شكل شرف شمس مشهور است.

حال هر كس كه مايل باشد مي تواند با شماره تلفن ذيل تماس بگيرد تا خانه مخصوص به وي و اسم اعظم مربوطه استخراج شده و اگر بخواهد گردن بند يا انگشتر خاص وي ساخته شده و در هر نقطه از كشور كه باشد برايش ارسال شود.

البته در اينجا لازم مي دانم اين نكته را تذكر بدهم كه اين كاريك عمل كاملاً علمي بوده و راهي براي سركيسه كردن مردم نيست.زيرا هر كس كه در دوره آموزش روش استخراج اين طلسمات شركت كند خواهد ديد كه دقيقاً مطابق فرمولهاي كشف شده از آيات قرآن و اسماء الهي متناسب با هر خانه مطلب استخراج مي شود. منتهي چون حاصل عمر بنده است بهمين دليل در اينجا از توضيح آن معذورم و آموزش آن نيز هزينه دارد.

بنابراين اگر كسي مايل باشد دوره آموزشي اين روش را نيز بياموزد مي تواند تماس بگيرد و از چندو چون آن آگاه شود.

كشف دوّم

طلسمات جديد نجومي

كشف دوّم بنده نيز اختصاص به طلسمات نجومي دارد. همانطور كه در پست قبلي توضيح دادم به اذن خداي متعال تمام ذرات عالم زنده بوده و در زندگي ما نيز مؤثرند.در نجوم اسلامي اين امر كاملاً مورد قبول و پذيرش علماي اين فن مي باشد.( در بحث اختيارات نجومي در تقاويم نجومي مشخص شده كه ايام سعد و نحس كدامند ) برهمين اساس هرماه و روز و ساعت و دقيقه براي هر شخصي كه در آن ساعت متولد مي شود داراي اثر خاصي است. اين اثر مي تواند مثبت يا منفي باشد.بهمين دليل و براي جلوگيري از اثر منفي اجزاي شيطاني و نحس، مي توان براساس ماه و روز و ساعت و دقيقه تولد هر فرد طلسمي نجومي ساخت كه به اذن خداي تعالي براي شخص مفيد باشد. اين طلسمات هم باز از اسماء الهي و نمادهاي نجومي به رمز در آورده شده ساخته شده و مي توان آن را پشت همان گردنبند طلسم اسماء الله حك كرد.

 

هر كس كه مايل باشد مي تواند دوره كامل استخراجات و ساخت طلسمات ذيل را فرا بگيرد.

 

 

نقل مطالب وبلاگ و قرار دادن آن درسایتها بدون ذکر نام منبع شرعا حرام است
بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام خدمت تمامي دوستداران علوم غريبه و بالاخص علم شريف جفر ونجوم اسلامي.

در اين يك ماه و اندي باقي مانده به آخرسال، لطف خدا يار شد و بعد از 25 سال تحقيق شبانه روزي به سه كشف عظيم در علم جفرو نجوم نائل آمديم كه هر سه مورد را به اطلاع علاقمندان به علوم غريبه مي رسانيم.

كشف اوّل

( ساخت طلسم محافظ افراد، مستخرج از اسماء الله تعالي براي هر فرد با توجه به ماه و روز وزمان دقيق تولد و حتي در صورت عدم اطلاع ازروز و زمان تولد اشخاص )

براي هر فردي با توجه به اينكه در چه برج و روز و ساعت و دقيقه اي متولد شده حداقل چهار اسم از اسماء الله تعالي بعنوان ذكر شخصي و يالوح استخراج مي شود كه به صورت طلسم خاصي جهت محافظت فرد از چشم زخم و آزار اجنه وسحر شدن و ديگر قدرتهاي منفي به شكل خاص روي سنگ يا فلز خاص فرد حك مي شود كه شخص مي تواند به صورت گردنبند و انگشتر آن راهمواره با خود داشته باشد و همچنين اسماء الله استخراج شده را به صورت ذكر روزانه به دستور و عدد خاص تلاوت كند تا از بركات مادي و معنوي اسماء شريف برخوردار شود.

درصورتي كه فردي از ماه و روز تولد خود آگاه نباشد باز هم اين امكان وجود دارد كه طلسم دقيق براي شخص با توجه به فرمول كاملاً علمي و صحيح استخراج شود. بهترين هديه براي عيد اين است كه ذكر خدا را به عزيزان خود هديه كنيد.

  كشف دوّم

( در زمينه نجوم سنتي )

در تقويم چيني 12 حيوان را بعنوان سمبل سالها در نظر گرفته و هر سال يك حيوان را بعنوان نماد آن سال در نظرمي گيرند.

اينجانب بعد از سالها تحقيق و پژوهش شبانه روزي در يافتم كه اين مطلب اشكالات علمي زيادي دارد و از آنجايي كه اگر تمام مطالب كشف  شده را اينجا فاش كنيم بلافاصله يك عده از خدا بي خبر آن را در سايتها و وبلاگهاي خود قرار داده ( مثل تمام مطالبي كه تا كنون كپي كرده و بنام خود به مردم عرضه مي كنند) و بنام خود مي زنند، لذا از افشاي تمام مطلب خود داري كرده و فقط به ذكر اين نكته اكتفا مي نمايم كه بطور مثال در تقويم نجومي سال 1393 شمسي سال را به ( اسب ) منسوب مي كنند. اين مطلب كاملاً اشتباه بوده و بايد عرض كنم كه سال 1393 سال ( عقرب سياه با علامت سپر و دو خنجر) مي باشد كه پيش بيني هاي آن را به ياري خدا به زودي در وبلاگ قرار خواهيم داد و شما در طول سال متوجه خواهيد شد كه كدام مطلب درست است. البته لازم به ذكر است كه اين نكته را هم عرض كنم كه از نظر تقويم رسمي نامگذاري حيوانات دركشور عزيز ما منسوخ شده است. اما ازنظرعلم نجوم و براي علاقمندان به آن جالب است بدانند كه اين نامگذاريها برچه اساسي صورت مي گيردو يا اصليتي دارد يا خير، كه انشاء الله اگر عمري باقي باشد در آينده به اين مطالب خواهيم پرداخت.

  كشف سوّم

(استخراج اسماء الهي براي سال خاص و براي افراد يك منطقه يا شهر خاص به صورت متفاوت )

بنده هر چند مطمئنم كه شما تا كنون اين مطالب را از كسي نشنيده ايد ، اما مي دانم كه هر مطلبي كه ما در وبلاگ مي گذاريم فوراً مدعياني پيدا مي كند كه آنها را به خدا واگذار مي كنيم.

اصل مطلب اين است : همانگونه كه الله تعالي در قرآن كريم و در طي آيات متعددي به زنده و با شعور بودن تمامي اجزاي هستي اشاره كرده است، بر همين اساس بايد عرض كنم در هر سال و حتي براي هركشوري ومنطقه اي و افراد آن منطقه اسامي خاصي از اسماء الهي از اهميت بيشتري برخوردار است كه اگر ساكنان آن منطقه از دنيا به آن آگاه باشند ميتوانند با تلاوت روزمره اسماء شريف به اذن خداي متعال بلايا را از خود دور كرده و از بركات و فوايد مادي و معنوي آنها برخوردار شوند. همانطوري كه امسال تلاوت سوره مباركه ( توبه )رابه صورت خاص براي همگان توصيه كرديم .

در پايان ذكر اين مطلب را نيز لازم مي دانم كه به عرض دوستان برسانم تمامي مطالب و استخراجات براساس فرمولهاي دقيق علم جفر است و هر كس كه مايل باشد مي تواند دوره آموزشي آن را نيز بگذارند و خود به استخراج اسماء الله براي خويش و خانواده خود و ديگر مؤمنين بپردازد.

نقل مطالب اين وبلاگ به شرط ذكر نام مؤلف يا آدرس وبلاگ مانعي ندارد. در غيراينصورت شرعاً حرام بوده و حقير راضي نيستم
بسم الله الرحمن الرحیم

در علم شریف جفر مشخص شده که هر سال اتفاقات و حوادث آن سال و مسائل و مشکلات مردم با یکی از سوره های قرآن تناسب بیشتری دارد. برای سال ۱۳۹۳ شمسی با استخراج از جفر مشخص شد سوره مبارکه توبه برای آن سال مناسب است ،لذا کلیه برادران وخواهران ایمانی را توصیه میکنیم در سال آینده این سوره مبارک را بسیار تلاوت کرده و در معانی آن اندیشه کنند بخصوص آیاتی چند از این سوره که اسرار زیادی را درخود نهان دارد که فاش کردن همه آنها امکان پذیر نیست ، اما برای نمونه و به عنوان هدیه ۲ آیه از این سوره (آیه ۱۲۸ و۱۲۹) که بدون شک اسم اعظم الهی درآن نهفته است معرفی کرده و به جد ،دوستان را توصیه میکنیم در هنگام مشکلات و گرفتاری های سخت از خواندن این آیات غافل نشوند. همچنین آیه ۲۷ این سوره را برای توبه حقیقی به درگاه الله تعالی مد نظر داشته باشید.

درباره ی admin

10 دیدگاه

  1. سلام این کتاب رو شما جهت دانلود دارید؟

  2. باسلام
    من تازه باسایت آشنا شدم.مطالب عالی هستن ومدتها دنبال دنبال دونستنشون بود.باعث شد من از یه وادیه وحشتناک بموقع کنار برم.واقعا از تک تک برای بروزرسانی سایت سپاسگزارم.لطفابه ایمیلم ابلاغ کنید هزینه ونحوه أموزش علمی که بدست آوردید رو.بنده خیلی مشتاق یادگیریم ???

  3. سلام من مطلب شما رو مربوط با سال 92سوره توبه خواندم میشه سوره مربوط به سال 96رو بگید خیلی ممنون دعات می‌کنم برادر

  4. محمد رضا حیدری صفا

    نظری ندارم

  5. با عرض سلام خدمت استاد بزرگوار درود خداوند به روح پدر ومادر بهشتی شما ….. محمد مهدی

  6. با سلام و وقت بخیر

    خداوند را شاکرم که من را شیعه و مسلمان آفرید تا از این طریق او را بهتر بشناسم . به نظر حضرتعالی چه کتابی و چه علمی مناسب این کار است لطفا راهنمایی بفرمایید با سپاس از شما

  7. سلام خيلي خيلي جالب دوست دارم ياد بگرم نه براي نوشتن دعا براي يقين خودم ومشكلي دارم مربط بدخترم مي شود بايد ياد بگيرم

  8. اين مطالب خبلي جالب من دوست دارم ياد بگيرم

  9. سلام لطفا بفرمایید چطور دانلود کنیم

  10. سلام مطالب فوق‌العاده بود و خیلی ازین مطالب خوشم اومده میخوام برای اینکه خودم رو بشناسم و این مطالب رو آموزش ببینم ،میشه نحوه ارتباط باشما رو بهمون راهنمایی کنید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *