خانه / روشهای استخراج در علم جفر / آموزش کامل دو روش استخراج از جفر (مثال و فرمول)

آموزش کامل دو روش استخراج از جفر (مثال و فرمول)

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir آموزش کامل دو روش استخراج از جفر (مثال و فرمول) را برای شما عزیزان قرار دادیم . دو روش رایگان استخراج اعداد و کلمات و حروف و و به دست آوردن پاسخ سوالات در ادامه مطلب

آموزش کامل دو روش استخراج از جفر (مثال و فرمول)
آموزش کامل دو روش استخراج از جفر (مثال و فرمول)

آموزش کامل دو روش استخراج از جفر (مثال و فرمول),پاسخ به سوالات با علم جفر,اموزش روس استخراج جواب سوالات با علم جفر,با چه روشهایی میتوان با علم جفر جواب سوالات را استخراج کرد

آموزش کامل دو روش استخراج از جفر (مثال و فرمول)

آموزش دو روش رايگان از جفر

روش اوّل

اين دو روش را به عنوان عيدي تقديم ميكنم به علاقه مندان علم جفر.

ابتدا سؤال خود را طرح كنيد و سپس با دقت،حروف يا كلماتي را كه داراي حروف مكرر نيستند را در يك طرف نوشته و بقيه حروف را بعداز طرح مكررات كنار هم قرار دهيد. حال شروع كنيد باقي مانده حروف را با هم تركيب كنيد تا به جواب رسيد.

مثال :

ب ع د ا ز ح س ن ي م ب ا رك چ ه ك س ي ر ي ي س ج م ه و ر م ص ر م ي ش و د؟

تلخيص حروف : ب ع د از ح س ن ي  م ر ك چ ه و ص ش

تركيب حروف : بعد از فرد به مُرسي كن

براي آگاهان به رموزو واصلان به علم حروف و رهروان صادق اين راه ، چگونگي به دست آمدن حروف جواب كاملاً آشكار است.بهرحال با تمرين زياد مي توانيد در حدّ خود از اين علم بهره ببريد.

روش دوّم

بعد از طرح مكررات ،در ابتدا هرحرف را كه از نظرابجدي عدد كمتري دارد بعنوان اوّلين حرف جواب دريك سطر جدا بنويسيد و حروف بعدي را بهمين تر تيب  كنار آن قرار دهيد. در آخر مي توانيد به جواب رسيد.

نكته : از هر ده سؤال ممكن است دو يا سه سؤال كاملاً به اين روش جواب دهند. بقيه سوالات حروفشان محتاج تعديل است كه در دوره آموزش جفر نوين آن را به علاقمندان مي آموزيم.

در پايان اين نكته را بار ديگر يادآور مي شوم كه،شرعاً حرام كردم و راضي نيستم كسي ازروي اين روشها كپي كرده و به دروغ به مردم بجاي‌روشهاي ابتكاري خود بفروشد. نقل مطالب اين وبلاگ تنها در صورتي جايز است كه منبع آن ذكر شده باشد درغيراينصورت مديون من هستيد. آيا تا بحال كسي ديده كه من مطلبي از سايت يا وبلاگ كسي نقل كرده باشم؟

رئيس جمهور دروغگوي امريكا كه خود را مدافع حقوق بشر در جهان مي داند و براي همين تلاشهاي بظاهر انسان دوستانه جازه هم مي گيرد، معلوم نيست در دوّمين دوره رياست جمهوري خود چه اعمال زشتي انجام خواهد داد كه وقتي از جفر در باره نحوه گذران دوّمين دور رياست جمهوري وي سؤال كردم اين جواب به دست آمد.

دوردوّم رياست جمهوری باراك اوباما درامريكا چگونه خواهد گذشت؟

مدخل كبير : 4066-  مدخل وسيط :50  – مدخل صغير : 20

و ا و  س ي ن  د ا ل  غ ي ن  ن و ن  ك ا ف

ر س ر ا خ غ   ص س ض  ن خ غ  غ  ر غ  ذ س ج

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

و

ا

و

س

ي

ن

د

ا

ل

غ

ي

ن

ن

و

ن

ك

ا

ف

ر

س

ر

ا

خ

غ

ص

س

ض

ن

خ

غ

غ

ر

غ

ذ

س

ج

ظ

ت

ظ

ح

ف

ش

ذ

ت

ق

ز

ف

ش

ش

ظ

ش

ص

ت

ي

غ

ز

ر

ص

س

ش

ز

ي

د

ن

خ

و

ش

ا

خ

س

ق

خ

ن

ش

و

د

ا

ز

ش

خ

ص

غ

ي

ر

ز

س

ي

ا

ه

ي

 

جواب : نشود از شخص غيرز سياهي

دو پاسخ ديگر در همين سؤال به دست مي آيد كه براي جهان تعيين كننده است و بنده آن را فاش نمي كنم. حال بغير از شاگردان حقير، كساني كه ادعاي استادي در انواع قواعد جفر و ورود به نقطه عوالم بسم الله و هزارو يك جورادعاي عجيب و غريب ديگر را داشته و يا به جفاران هندستان و پاكستان دسترسي دارند و پشت تلفن كرامات خود را به رخ من مي كشند و يا در سايتهاي خالي خودهرچه كه لايق خودشان است نثار ما مي كنند، اگر توانستند يكي ازآن دو پاسخ نهاني را بيابند و يا حتي به آن نزديك شوندآنوقت مي توانند مدعي استادي در اين علم باشند و اگر شجاعت ابرازآن را دارند كه مي دانم ندارند( زيرا كه ايشان خيلي زرنگ تشريف دارند.درجايي كه مي توان با سوالات‌اساتيدي كه دويست سال پيش ازدنيارفته اند مانور داد و سرمردم شيره ماليد،چرا بايدآبروي نداشته خود را درمعرض خطر قراردهند.)آن جواب را در سايت و وبلاگ خود به تماشاي عموم مردم  بگذارند. بالآخره در طول زمان مشخص مي شود كه ايا پاسخ استخراج شده اقايان صحت دارد يا خير؟ زمان خود بهترين محكمه و داور است.

اما مي دانم كه نمي توانيد،زيرا راه شما از ما جداست، شما با شيطان دست دوستي داده ايد وما افتخارمان دراين دنيا اين است كه شيعه مولي علي ( ع ) هستيم. اگر هم بهانه مي آوريد كه خطرناك است،بنده به شما عرض مي كنم كه خداوند متعال درقران كريم مي فرمايد: اجل هيچ كس ثانيه اي به تقدم و تأخر نمي افتد. حيا كنيد و اينقدر جوانان ساده دل را با اراجيف خود گمراه نكنيد.

كساني هم كه با تمام توضيحات بنده هنوز هم اصرار دارند كه مي توان استخراج جواب از جفر را فرمولي كرد، بفرمائيد اين يك نمونه را با فرمول حل كنيد و نتيجه آن را اعلام كنيد.بهر حال دراين چهارسال بايد صحت جواب فرمولي شما به اثبات برسد.

تا كي مي خواهيد با سؤالاتي كه يك بچه دبستاني هم جواب آنها را مي داند با جفر من درآوردي خود مردم را سركار بگذاريد؟ بنده اگر بابت آموزش،دستمزد زياد از شاگردانم طلب مي كنم كه به نظرخودم دربرابرعمري كه صرف شده هيچ است، در عوض علم حقيقي را به آنها مي آموزم.

در پايان يك صحبت كوتاهي دارم با كساني كه هنوز در شناخت ماهيت اين علم دچار مشكل هستند؛

دوستان من بدانيد كه فقط ،خداعالم به غيب وحقايق امور است. جفرعلم غيب نيست وهيچ جفاري نمي‌تواندادعاي دستيابي به علم غيب و ورود به محدوده عوالم غيبي را داشته باشد.اما اگر خداوندمتعال مصلحت بداند به دلايلي كه فقط براي وي آشكارومعلوم است گاهي اجازه دستيابي به برخي اخبارغيبي براي آگاه كردن و تنبيه مردم را مي دهد.

بنابراين سعي نكنيد با طرح سؤالاتي كه فقط اولياء خدا ( آن هم شايد ) بتوانند از عهده پاسخگويي به آنها برآيند ما را امتحان كنيد.بنده نه قادرم اسم همسر آينده شما را استخراج كنم و نه مي دانم در مشتتان چه چيزي را مخفي كرده ايد؟

اگر هم برفرض محال، مي توانستم از عهده پاسخگويي به اين قبيل سوالات برآيم مطمئن باشيد كه باز هم آن رااعلام نمي كردم. پس در هر دو حالت اين جفار نيست كه مورد آزمايش قرار مي گيرد، بلكه اين شما هستيد كه با طرح اين سؤالات خود را از نعمت رسيدن به علمي چنين شريف محروم مي سازيد.

سؤالي هم كه در باره« اوباما » مطرح شد ازاين جهت بودكه دروغ مدعيان حقوق بشربه تمامي آشكار و برملا شود؛وگرنه بنده ادعاي علم غيب ندارم. به اميد ظهور مولايمان مهدي ( عج ) يك صلوات براي سلامتي وجود نازنين آقا نثاربفرمائيد.

در پست بعدي هم دو روش رايگان از جفر به عنوان عيدانه برايتان گذاشته ام تا بدانيد در نشر علم بخل ندارم.

منبع : http://mo3lem.blogfa.com/post/8

درباره ی admin

31 دیدگاه

  1. سلام شما اگه بخوام جواب یه سوال رو با جفر بهم میگید؟

    • سلام می تونید کمکم کنید جواب یک سوال رو با جفر بهم بدید

      • سلام آقا امیدوارم خوب و سر حال باشید !
        آقا گفتین در پست بعدی نیز دو روش برای بدست‌آوردن پاسخ گذاشتم ، میشه کمکم کنی که پیداش کنم من که‌نتونستم

    • سلام
      من دوست دارم یاد بگیرم میشه لطفا راهنمایی کنید

    • بهترین آموزش جفری که در عمرم دیدم و بعد از سالها مرا به نتیجه رساند آموزش جفر 15 سطری اس….که واقعا عالیه

      • سلام. شما کتاب جفر پانزده سطری رو گرفتید؟مطالعه کردید؟تونستید همه ان را بفهمید؟؟ازش جواب زیاد گرفتید؟؟بدون استاد راهنما فهمیدید؟؟من کتاب و بخرم تنها میتونم بفهمم چی نوشته و یاد بگیرم کلش رو؟؟

      • جفر پانزده سطری توش ساعت رو هم میاره که طبق گفته اساتید جواب یه سوال توی دو زمان مختلف ممکنه متفاوت بیاد
        ولی جواب جفر باید یکی باشه
        اما سوال میشه مثلا فلانی تو ساعت پنج کجاست بعدش میپرسیم تو ساعت شش کجاست ممکنه متفاوت بیاد ولی اگه توی یه مکان باشه چی

      • سلام روش مستحصله را نمی توانم بدست بیارم می تونید کمکم کنید

  2. سلام عجرتون با امام زمان عج
    اقا من نصفشو فهمبدم ستون اخرم فهمیدم اما یکی مونده به اخره چجوریه لطفومیکنید بگید

  3. سلام ادم که چیز ناقص عیدی نمیده…….

  4. …… خدادخیرت بده ان اکرمکم عند الله اتقکم…..

  5. سلام دوست عزیز مممنون از سایت خوبتونبزرگوار من سوالما طرح کردم و متاسفانه به جواب نرسیدم
    میشه شما کمک کنید ممنون میشم

  6. امکانش هست نحوه بدست آوردن دو سطر سیاه رنگ بعد از سطر سبز رنگ رو بگید؟

  7. سلام با تشکر از توضیحات شما………منتهی توضیحات شما کافی نیست و کمی مبهم توضیح داده اید ب….لطفا نسخه قابل فهم تری در اختیار بگذارید.. باتشکر

  8. سلام من دوستدارم این علم رو یاد بگیرم و ان شاءالله در جهتش از اون استفاده کنم میشه راهنمایی کنید.. ممنون

  9. با سلام خدمت استاد عزیز
    سطر چهارم. ( ماقبل جواب) چگونه بدست. آوردید؟

    • 786
      اول تمام حروفو مینویسیم بعدش حروف تکراری حذف میشه.
      بعدش دو تا دو تا از اخر و اولین حرف مینویسیم تا سطر بعد بدست بیاد و اینقد ادامه میدیم که سطر زمام بدست بیاد یعنی سطری که اگه ادامه بدیم یکی از سطرهای قبلی تکرار میشه.و. دیگه تکرارش نیاز نیست. حالا باید عمودی یا افقی و با فکر و. لطف خدا جوابها رو استخراج کنیم که بهش میگن مستحصله یعنی حاصل یا نتیجه.

      البته خودم کامل بلد نیستم

  10. آقا سلام به همگی .همین

  11. اقا اینو چطور نوشتین چطور توقع دارین یاد بگیریم اصلا واضح نبود مثال خلاف قواعدی بود که گفتین.

  12. آقا میشه به من کمک کنید لطفا دراین علوم من کنجکاو شدم

  13. این روش جفر در کتاب‌های علوم غریبه هستش اینا چیزایی هستند که با آموزش و تمرین میشه یاد گرفتاین همه تکبر و علام استادی واسه یاد گرفتن جفر ….. خیلیا از طریق عرفان به قدرت میرسند امثال آیت الله بهجت……

  14. سلام واقعا ممنون من به این روش جواب سوال را بدست آوردم اما اینگونه جواب داد:بعد از چنگ بکش! لطفاً بگویید این یعنی چه؟

  15. بخودتون زحمت ندین رف از 15 سطر… ردیف و سطر اساس و نظیره و وگفته و با جدولی که داره مستقیم بعد از سطر 3 پریده به سطر 13… که مستحضر و مستحصله و بعد صدر و موخر کرده البته روش‌های دیگه هم هست حتی حروف قرآنی و عناصر هم بیان نکرده… ناقص گفته تا…. بماند

  16. باسلام خدمت برادر و استاد عزیز،
    جناب استاد مطلب شمارا کامل مطالعه کردم،در اولین مثالی که
    آوردید،بعد از حذف مکررات ۱۷حرف باقی می ماند اما مجموع
    حروف جوابتان۱۶حرف است، بعد از فرد مرسی کن، که همین
    ۱۶ حرف ۳حرفش دوبارتکرارشدن(د ب ر)،و حرف (ف) نیز
    بین حروف سوال نبود،…..
    خسته نباشید استاد التماس دعا

  17. بزرگوار سلام ((((((تلخیص)))) اشتباهه.
    تخلیص درسته ….. یعنی خالص خلص و……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *