خانه / علم غیب و پیشگویی / علم پیشگویی از اتفاقات و حوادث آینده چیست؟ آیا پیشگویی کردن واقعیت دارد؟

علم پیشگویی از اتفاقات و حوادث آینده چیست؟ آیا پیشگویی کردن واقعیت دارد؟

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir علم پیشگویی از اتفاقات و حوادث آینده چیست؟ آیا پیشگویی کردن واقعیت دارد؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . آیا میتوان آینده و اتفاقات و حوادث آن را پیشگویی و پیشبینی کرد ؟ آیا علم پیشگویی از آینده واقعیت و صحت دارد ؟ توضیحات و اطلاعات کامل و جامع درباره علم پیشگویی و اسرار و رازهای آن در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد ./

علم پیشگویی از اتفاقات و حوادث آینده چیست؟ آیا پیشگویی کردن واقعیت دارد؟
علم پیشگویی از اتفاقات و حوادث آینده چیست؟ آیا پیشگویی کردن واقعیت دارد؟

علم پیشگویی از اتفاقات و حوادث آینده چیست؟ آیا پیشگویی کردن واقعیت دارد؟,علم پیشگویی چیست؟,آیا علم پیشگویی واقعیت دارد؟,درباره صحت و واقعیت علم پیشگویی,آیا با پیشگویی میتوان اتفاقات و حوادث آینده را دید و تغییر داد؟,همه چیز درباره پیشگویی,علم پیشگویی از آینده

علم پیشگویی از اتفاقات و حوادث آینده چیست؟ آیا پیشگویی کردن واقعیت دارد؟

علم پیشگویی چیست؟ایا صحت دارد!؟
علوم غریبه علمی میراثی از انبیاء می باشد. علوم غریبه علمی است ناباور و مطمئن و صحیح و در ذهن نگنجد. البته اصلیت علوم غریبه و اوج افشای حقایق در زمان امام جعفر صادق (ع) بود. ایشان بودن كه دری از درهای این علوم را بسوی مردم جهت مبازره با سلاطین و كشف حقایق و پر رنگ كردن مباحث خداوندی باز كردند. البته علوم غریبه عمر بیش از حدی دارد یعنی از زمان حضرت ادم (ع). بعنوان نمونه مثلا در زمان پیامبر یكی از كفار كه به علوم غریبه نیز اشنا بود برای پیامبر (ع) طلسمی كرده بود كه پیامبر سردرد گرفته بودن كه بعد پیامبر به حضرت علی (ع) دستور دادن یا علی سوره … را بر اب بخوان و بیاور تا من از اب ان بخورم. و چندین مباحث دیگر…
علوم غریبه از برای نجات انسانها و اصلاح زندگی انها بوجود آمده است و باید از ان به طرز صحیح استفاده نمود علوم غریبه تنها برای استفاده شخصی و یا آواره كردن و سرگردان نمودن مردم بوجود نیامده. و نیز این علم را هرگز برای منافع شخصی خود استفاده نكنید چون موفق نخواهید شد مگر برای رضای خلق الله و الله.

علم پیشگویی چیست؟ایا صحت دارد!؟
علم پیشگویی را می توان یكی از علوم بسیار قدیمی و اولیه دانست. بشر همیشه در صدد تدوین قوانینی بوده است تا بتواند با ان علم به اسرار زندگی پی ببرد و با ارزوهای خود دست یابد. در قرون اولیه تاریخ بشر انسانها به وسیله ستارگان و سفیده تخم مرغ و بعضی ار خطوط دست و از طرق گوناگون و غیره به عنوان وسیله ای استفاده می كرد. تا انسان بتواند از اضطراب و نگرانی خارج شود و از اخبار اینده مطلع شود وبه زندگی امید وار شود. اما در این بین عده ای نیز بودن كه بودن انكه به این علم و غیره اشنا شوند دست به سودجوی و رمالی و فالگری دروغین بزنند و از اضطراب مردم برای پر كردن جیب خود استفاده كنند.

هدف از فراگیری این علم چیست!؟
بدانید كه این علم فقط برای قوی شدن ایمان انسان و اعتقادات بشر بوجود امده است و تنها ریاضت و عبادت در اره خدا بدست می اید و باید هرگز مغرور به خود نشود و بلكه ایمان خود را قوی و استوار نمایید.

برای بدست آوردن این علم چه باید كرد!؟
باید بدانید كه برای آموزش هر علمی باید طبق دستوارت و راه و روش های ان پیروی كرد. برای بدست اوردن ثمره های این علم باید به نكات زیر توجه نمایید.
1- اعتقاد به خدا كه همه چیز و همه كار با اذن او انجام می گیرد
2- باید از فرد عاملی اجازه عمل دریافت كنی
3- عبادت و ریاضت و هركاری به شما دستور داده شد در نهایت صداقت و خلوص نیت و درستی انجام دهید
4- همیشه طاهر و پاك باشی و از غیبت و دروغ پرهیز كنی و دل كسی را نرنجانی
5- در نوشتن تمام طلسمات و اوراد و تعویذات باید سمت قبله نشسته و از سوی خدا طلب فرج هر مطلبی را بكنی
6- هرگز این علم را برای طلب دنیا نیاموز و مورد استفاده شخصی خود قرار ندهی
7- همیشه یقین داشته باش كه این علم بسیار مهم و موثر بوده و خواهد بود و پس باید قدر این علم را دانست
8- هرگز این علم را به نااهل و جاهل نیاموز
9- هر كاری را با توكل به خدا شروع كن
10- برای طلسمات بغض و جدای طلسم را بروی پای چپ گذاشته و ترشی جات مزه كن و پشت به قبله باش و در خیال خود انها را در كدورت و بغض و دعوا و جدایی فرض و تصور كن (تصورات باید قوی و هیجانی و شور انگیز باشد)
11- برای طلسمات دوستی و محبت و غیره طلسم را بروی پای راست گذاشته و شیرین نجات مزه كن و رو به قبله باش و در خیال خود انها را در صلح و دوستی و صف تصور كن (تصورات باید قوی و هیجانی و شور انگیز باشد)
12- به روز دعاها و ساعات شبانه روزی ان توجه و عملیات طلسم نویسی را در ساعت و روز خود انجام بده (اصلیترین و مهمترین و مواثرترین جزء كه كمتر كسی به ان توجه می كند)
13- در یك مكان خلوت و بی سر صدا و ارام بنشینید و حواس و ذهنتان جمع عمل خود باشد
14- از موكلین و خادمین روز و ساعتهل كمك و انها را قسم به طلسمات دهید و یاری بجویید
15- به حروف ابجد كبیر و صغیر و غیره اشنا باشید و رمز بدست اوردن طوالع را بدانید و قبل از طلسم نویسی طالع شخصها را در اورده و با خلق و طبایه و عناصر وغیره انها اشنا باشید
16- به چهار طبع مطلوبین اشنا و انها را در بیاورید و بدانید كه از كدام طبع پیروی می كنند
17- اصل نام شناسنامه ای مادرو اسم طرفین را داشته باشید نه اسامی مستعار
18- ساعتها و روزها و هفته ها را برای اشخاص دراورده و بدانید برای چه زمانی چه طلسمی خوب است در غیز این صورت برعكس عمل خواهد شد و مطلوب، مغلوب خواهد شد
19- به نحس و سعد بودن ایام و ساعتها اشنا باشید
20- بخورات را شناسای و بدانید كه هر طلسمی یك بخور مخصوص به خود دارد البته بطور كلی
21- 3 بار در اول و 3 بار در اخر طلسم نویسی صلوات و درود و گفتن لاحول ولا

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. اهل شهری جدیدم .
    سلام هزار سلام بشما اقا اینحقیر 70 سال دارم بخدا بعداز ده سالگی عاشق علم علوم فهم ودانائی واگاهی وعلوم غریبه هستم اما متاسفانه پیر شدم ولی نیاموختم چون استادی نداشتم باید چه کنم ……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *