خانه / جن (اجنه) / جن،دانستنی و داستانهای واقعی از جنیان,احضار روح و تسخیر جن,فرق فرشته با جن در چیست؟

جن،دانستنی و داستانهای واقعی از جنیان,احضار روح و تسخیر جن,فرق فرشته با جن در چیست؟

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir جن،دانستنی و داستانهای واقعی از جنیان,احضار روح و تسخیر جن,فرق فرشته با جن در چیست؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم در این مطلب قصد داریم شما را با مواردی از قبیل احضار روح و تسخیر جن و همچنین فرق و تفاوت فرشته با جن و همچنین داستانها و دانستنی های جالب در مورد جنیان و جن و ارواح آشنا کنیم . همراه ما باشید در ادامه مطلب با تصاویر و عکس های جت و ارواح و داستانهای ترسناک از جنیان ./

جن،دانستنی و داستانهای واقعی از جنیان,احضار روح و تسخیر جن,فرق فرشته با جن در چیست؟
جن،دانستنی و داستانهای واقعی از جنیان,احضار روح و تسخیر جن,فرق فرشته با جن در چیست؟

جن،دانستنی و داستانهای واقعی از جنیان,احضار روح و تسخیر جن,فرق فرشته با جن در چیست؟,داستان های ترسناک و واقعی درباره جنها و جنیان,آموزش احضار روح و تسخیر جن,تفاوت فرشته با جن,فرشتگان با جنیان چه فرقی دارند؟,دانستنی های واقعی و جالب درمورد جنها و ارواح,دانستنی های جن و روح,فرشته و جن و روح

جن،دانستنی و داستانهای واقعی از جنیان,احضار روح و تسخیر جن,فرق فرشته با جن در چیست؟

جن ها غذا می خورند استخوان و ضایعات، غذای جنیان است و ممکن است از خوردنیها و آشامیدنیهای دیگری هم استفاده نمایند. ازدواج هم دارند و به صورت خانوادگی زندگی می کنند و جا و مکان برایشان مطرح نیست نر و ماده دارند. جفت گیری می کنند و مدت بارداری کمتر از انسان دارند و معمولا از هر شکم بیشتر از یک بچه متولد نمی شود.

وضع حمل آن ها آسانتر از بشر است رشد بچه سریعتر و بلوغ هم دارند و ولدشان مثل انسان زیاد نیست طول عمرشان بیشتر از آدمی است مرگ دارند، جسمشان فنا می شود و احتیاج به قبرستان ندارند. سرما و گرما و درد ندارند اما لذت و خوشی و ناخوشی دارند، الفت خانوادگی و خارجی با هم دارند، کار و شغل ندارند.

اکثر حیوانات و جانوران آنها را می بینند و برایشان عادی است از این رو به آنها حمله نمی کنند و می توانند خود را به صورت انسان و غیر انسان در آورند آنها پدیده های بسیار لطیفی هستند و توان انبساط و انقباض خویش را دارند و در حالت عادی در حال انبساطند لذا دیده نمی شوند ولی اگر منقبض شوند می توان آنها را دید از آنها می شود عکس گرفت به شرطی که به این کار راضی باشند.

جنیان می توانند از در و پنجره بسته عبور کنند هرجا که هوا بتواند عبور کند جن ها هم می توانند عبور کنند آنها مثل امواج رادیو می توانند از شکاف درهای بسته و از هر منفذی بگذرند. به علت نداشتن عنصر خاکی قوه طی الارض دارند و در آن واحد می توانند از یک طرف زمین به طرف دیگر بروند چون همیشه با ما در ارتباط و تماس هستند به همه زبانهای ما آشنایی دارند معایبی دارند بدتر از بشر ولی معایبی که انسان دارد آنها ندارند.

روزی که خداوند انسان را خلق کرد فاصله ای بین جنیان و بشر قرار داد که جنیان بدون اذن خدا اجازه نزدیک شدن و آسیب رساندن به آدمیان را ندارند و اصولا اعمال زشت انسان سبب صدمه به خود آنها می شود و جنیان از طرف خداوند اجازه و اذن اذیت کردن می یابند. هوششان بسیار زیاد است و می توانند افکار را بخوانند ولی آینده و گذشته انسان را نمی دانند و قوه خلاقه ندارند و هر چه ذاتی و همان است که در خلقتشان گذاشته شده است. تا به حال چیزی اختراع نکرده اند.

حکم فقهی تزوج انسان با جنیان این است که علما در این باره اختلاف نموده اند عده ای گفته اند: جایز نیست زیرا اختلاف جنسی موجب امتناع است و بعضی دیگر گفته اند: ان النهی عن نکاح الجن. پیامبر نکاح جن را نهی نموده که این نهی شامل کراهت هم می شود. بعضی از مشاهیر علمای اهل بیت و جماعت می گویند: با بودن شرایط نکاح بین جن و انس ازدواج مانع ندارد و جایز است.

جن ها دارای روح و نفس هستند و از بین خودشان پیامبر ندارند و بایستی از دستورات پیامبر آدمیان پیروی کنند چنانکه عده ای از آنها به حضرت مسیح گرویدند و عده ای دیگر به حضرت محمد (ص) و بعضی از آنها از دستورات خداوند سرپیچی می کنند آنها هم خوب و بد، ظالم و مومن دارند و دارای مذاهب گوناگونند.جن ، دانستنی ها و داستانهای واقعی از جنیان
عبادتشان طبق همان عقیده ی دینی است که دارند، مثلا جن های مسلمان نماز می خوانند و روزه می گیرند و وظیفه دارند تمام آداب را بجا آورند به خدمت پیامبر و ائمه هدا می رسند و مسائل دینی و حلال و حرام خود را می پرسند.

سعد اسکاف می گوید: به منزل امام باقر (ع) رفتم، اشخاصی از اتاق امام خارج شدند که مانند ملخهای زرد بودند و پوستین در تن داشتند و از زیادی عبادت لاغر شده بودند، امام فرمود آنها برادران تو از طایفه جن هستند که به خدمت ما می آیند و مسائل دینی و حلال و حرام خود را از ما می پرسند.

سدیر صیرفی نقل می کند: امام باقر در مدینه به من سفارشهایی فرمود، از مدینه بیرون رفتم، بعد از آنکه امام باقر (ع) به مکه آمدند به حضرتش عرض کردم فدایت شوم مردی نامه شما را آورد که مهرش خشک نشده بود فرمود: ای سدیر ما خدمتکارانی از جن داریم چون خواهیم کاری به فوریت انجام پذیر آن ها را می فرستیم.
احضار روح و تسخیر جن

خداوند احضار جن و روح را تحریم کرده و آن را از گناهان کبیره می شمارد زیرا انسان را از راه حقیقت دور کرده و به عبادت شیطان وادار می کند و سرانجام او را تباه خواهد ساخت. قرآن راجع به تسخیر جن و شیطان تنها از حضرت سلیمان یاد می کند که در سوره انبیاء آیه 82 آمده است

    برخی از شیطانها برای حضرت سلیمان غواصی می کردند و کارهای دیگری جز این انجام می دادند و ما نگهبان آنها بودیم.

از این آیه فهمیده می شود جن هایی که در تسخیر سلیمان بوده اند از نوع جن های شریر و بد بوده اند. جن مثل انسان دو نوع است: مومن و کافر که مومنان از جن را شیطان نمی گویند ولی به کافران آنها اطلاق شیطان شده است.

برای دور کردن جن و شیطان باید به خدا توسل جست. جن به محض شنیدن ذکر ورد فرار می کند. وقتی “بسم الله” گفته شود اثر بد جنهای کافر خنثی می شود “ذکر بسم الله” در دفع و دور کردن شیطان و جن موثر است. از امام صادق (ع) منقول است: هر کس معوذتین (سوره های ناس و فلق) را بسیار بخواند از وسواس و شر جن و انس محفوظ بماند. از آن حضرت نقل است کسی که سوره جن را تلاوت نماید در زندگی دنیا هرگز آسیبی از جن و انس به او نرسد و مورد سحر و کید آنها واقع نشود.

آیه 59 سوره مریم را اگر بنویسند و بشویند و بر جن زده و مصروع بخورانند و یا به بازویش ببندند شفا می یابد.

    بسم الله الرحمن الرحیم. فخلف من بعدهم خلف اضاعو الصواه و اتبعوا الشهوات فسوف یلقون غیا

از حضرت علی (ع) منقول است هر که در سفر راه را گم کند فریاد کند “یا صالح اغثنی” یا بقول امام باقر (ع ) بگوید: “یا صالح ارشدو نا الی الطریق رحمکم الله” یعنی یا صالح ما را به راه برسان رحمت خدا بر تو باد بدرستیکه از برادران شما از جنیان شخصی است که صالح نام دارد از برای خدا در شهرها می گردد چون صدای شما را بشنود جواب گوید و راهنمایی نماید.

راوی می گوید: ما در سفری راه را گم کردیم و شخصی از ما دور شد و فریاد زد به نحوی که مذکور شد سپس برگشت و گفت صدای آهسته شنیدم که راه از جانب راست است.
فرق فرشته با جن در چیست؟

ملائکه عطر و بوی خوش و پاکیزگی وضو و غسل را دوست دارند و هر جا بوی خوش باشد متوجه آنها می شوند و از ظلمت و جای متعفن بدشان می آید ولی شیاطین و اجانین جاهای تاریک و محل های متعفن را دوست دارند و در گلخن حمام و جاهای کثیف جن فراوان است.

    جایی که معصیت شود فرشته وارد نمی شود ولی جن در آن جا زیاد و فراوان است.
    در اتاقی که جنب و حایض باشد فرشته وارد نمی شود.
    ملائکه لباس سفید، قرائت قرآن و منزل امام و ولی خدا را دوست دارند.
    جن ها از سخن چینی مسرور و خوشحال می شوند.
    فرشتگان از زنهای محجبه مسرور و شاد می گردند و منازلی که چنین زنهایی دارند جن از خانه بیرون می رود.
    ملائکه از موجودات عالم بالا و عالم ملکوت می باشند و جن ها از موجودات عالم پائین هستند.
    جنس ملائکه از نور است ولی جنس جن از آتش خالص است.
    فرشتگان غذا نمی خورند و ازدواج هم نمی کنند ولی جنیان هم غذا می خورند و هم ازدواج می کنند.
    جن ذریه دارد ولی ملائکه ذریه ندارند.
    ملائکه گناه و تخلف امر پروردگار را نمی کنند بخلاف جن که گناه و تخلف از امر الهی می کنند.
    فرشتگان مرگ، شرک و رفتن به جهنم ندارند ولی جن ها مرگ دارند شرک دارند و ستم کاران آنها به جهنم می روند.
    شیطان و جن دشمن انسان و بشر بوده و هستند ولی ملائکه نه تنها دشمن انسان نبوده بلکه بر آدمیان استغفار می کنند و از درگاه پروردگار حکیم طلب آمرزش برای آنان می کنند.

گفتگو پیرامون جن، دانستنی ها و داستانهای واقعی از جنیان )
sharb boy در ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۴

الان ما نفهمیدیم 90000یا 36000جن بودن بعد به حضرت گفته بود که قبل از اینکه شما از جاتون تکون بخورید ما دشمنانتون رو از پا در میاریم خبری از به شکل انسان درومدن نبود بعد که اقا امام حسین (ع)(قربانش برم)اجازه نداد به خونش برگشت بعد قضیه رو به مادرش گفت که دوباره مادرش گفت عاقت میکنم که دوباره به کربلا رفتن و از امام سجاد اجازه خواستن که اجازه. نداد
وسلا م
نظر های خوبی بود
پاسخ دهید
صالح در ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۱

سلام من خیلی مشکل زیاد دارم اگ دعانویسی ک دنبال منافع خودش نباشه بهم بزنگ الان نزدیک چندین ساله پیش هر کی میرم جز پول گرفتن کاری نمیکنه..منم چون پول ندارم میگن برو کار نمیکنم….اگ کسی بود در راه رضای خدا کمکم کنه اس بده خیلی گرفتارم شبا با گریه میخابم شدید افسرده شدم…24سالمه مجردم و اسم صالح و مشهدی هستم
09105637299
پاسخ دهید
گروه Only God در ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳

در پاسخ به صالح

مشکلت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟دررابطه با جنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
پاسخ دهید
ناشناس در ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۲

در پاسخ به صالح

پاسخ شما تو قرآن سوره جن زیاد بخون آیت الکرسی و چهارقل
پاسخ دهید
گروه Only God در ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۶

اما این گردوئه…………دیگه کاملا واضحه این آرم شیطان پرستیه……………و راهی برای از بین بردن این عقیده نیست
پاسخ دهید
سبحان در ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴

خدا بیامرزه زعفر جنی رو عجب جن خوبی بوده برای شادی روح زعفر و یارای باوفاش و خود امام حسین صلوات
پاسخ دهید
سحر در ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳

بچه ها من یه مشکلی پیدا کردم ک واقعا اگ حل نشه زندگیم تباه میشه چندروز پیشا یکی از فامیلامون میگفت ی نفر هست ک چند تا حن خوب رو در اختیار داره و اگ کار خیر باشه اونارو میفرسته تا کمک کنند ولی خوب در عوض پول میگیره.اونقد حالم بده ک حاضرم هر کاری کنم تا مشکلم حل شه.در ضمن چندنفرم ک رفتن پیشش رو میشناسم واقعا بشون کمک شده بود
بنظر شما این کارو بکنم یانه.گناه نیست؟؟؟
پاسخ دهید
گروه Only God در ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۴

در پاسخ به سحر

به نظرم مشکلی نداره………….چه بسا انسان های بزرگی با جن در ارتباط بودن و از اونا کمک خواستن
پاسخ دهید
adambarfi در ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۵

من خیلی میترسم از جن و ازمابهترون در عین اینکه خیلی ترسو هستم خیلیم کنجکاوم همش دنباله اطلاعات در مورده جن و پری و ….هستم.اگه یه وقت بخوان بترسوننم باید چیکار کنم؟؟؟راهنمایی لطفا.بسم الله واسه .بعضیهاشون جواب نمیده
پاسخ دهید
گروه Only God در ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۲

در پاسخ به adambarfi

فقط یه بسم الله کافیه………توکه به خدای خودت اطمینان داری پس نترس و فقط اسم خدارو روی زبون داشته باش………….ستاره بنی بشر روی هر چیزی قادره
پاسخ دهید
محمد در ۱۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۱

در پاسخ به گروه Only God

میخواستم بگم درست میگی مرسی که گفتی
پاسخ دهید
ناشناس در ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۱۰

در پاسخ به adambarfi

باید از جن نترسی آگه بترسی بیشتر اذیتت میکنم تا دم مرگ آیت الکرسی و چهاقل و سوره جن به ترجمه هم نگاه کن زیاد بخون
پاسخ دهید
علی زارعی در ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱

سلام؛من تو منطقه ی کوهستانی بشاگرد زندگی میکنم؛اینجا دوروبر روستای ما تمام کوه های بلند هست؛ دیگه کلا برای ما وجود جن، پری، دیو و رجال الغیب عادی شده چون هر از گاهی یه نفر مورد آزار و اذیت اینا که گفتم قرار میگیره بعد میرن فال میزنن باید چکار کنه بعد از مشخص شدن اینکه سبب مریضیش چی بوده مثلا جن بوده یا دیو ؛ یه آداب و رسوم خاصی انجام میده مثلا آب هفت تا چشمه و برگ هفت تا درخت بدون خار یا خروس سیاه پیدا میکنن یه کارایی میکنن همه این هارو قبول دارند و به شخصی که فال میزنه اطمینان دارن و اگه شخص مریض و جن زده رو پیش دکترم ببرن میگه ببرینش پیش دعا نویس که اون بهتر میدونه تا من؛
این افراد برای چشم زخم؛طلسم و سحر و… آدابی پیشنهاد میکنن که همه درسته و کاربرد داره.
والسلام
پاسخ دهید
کارو در ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۸

خلاصه عرض کنم جن وجود دارد ازدواج هم بین جن و انس میتوان صورت گیرد ولی اشتباه است چون جنیان بیش از چند صد سال عمر میکنند و لی انسان نهایتا هفتاد .هشتاد سال.خدمت محب آقا و المیرا خانومببا نهایت حرمت میگم یارو کومونیسته به امام علی و امام حسن فحش میده چرا به مذهب تسنن و حضرت عمر فحش دادین شاید اون روانی یه یهودی باشه قرار نیست بلافاصه تند رو عمل کنید اگه عاشق مذهبتون هستید فحش ندین که فحش نشنوید من از مطالب المیرا خانوم استفاده کردم حتی کپی کردم ازش دست مریضا میگم ولی رفتارت سکم سردم کرد یه کم فرهنگ سازی و الگو سازی تو فظای مجازیه ایران هم بد نیست .خلاصه از من ناراحت نشید فقط اینو میگم هممون مسلمانیم الله من التوفیق

خدا کنه ما انسانها خوب بشیم جن رو ول کنیم بخدا جنها از ما میترسن این دوره زمونهسلمانیم
پاسخ دهید
کارو در ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۹

خلاصه عرض کنم جن وجود دارد ازدواج هم بین جن و انس میتوان صورت گیرد ولی اشتباه است چون جنیان بیش از چند صد سال عمر میکنند و لی انسان نهایتا هفتاد .هشتاد سال.خدمت محب آقا و المیرا خانومببا نهایت حرمت میگم یارو کومونیسته به امام علی و امام حسن فحش میده چرا به مذهب تسنن و حضرت عمر فحش دادین شاید اون روانی یه یهودی باشه قرار نیست بلافاصه تند رو عمل کنید اگه عاشق مذهبتون هستید فحش ند که فحش نشنوید من از مطالب المیرا خانوم استفاده کردم حتی کپی کردم ازش دست مریضا میگم ولی رفتارت سکم سردم کرد یه کم فرهنگ سازی و الگو سازی تو فظای مجازیه ایران هم بد نیست .خلاصه از من ناراحت نشید فقط اینو میگم همموامن مومین الله من التوفیق

خدا کنه ما انسانها خوب بشین جن رو ول کنیم بخدا جنها از ما میترسن این دوره زمونهسلمانیم
پاسخ دهید
یونس در ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۱

من خانومی رو دیدم که به دلیل مخالفت با ازدواج با جن موهای سرش کاملا ریخته بود
پاسخ دهید
ساناز ، ک در ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۱

بابا من میگم بهتره ما سرمون تو کار خودمون باشه و با چیزای ماورالطبیعه کار نداشته باشیم.ما واقعا در رابطه و ارتباط موثر با خود انسانها هم دچار مشکلیم و در خیلی از موارد به عنوان انسان حرف هم رو نمی فهمیم حالت میخوایم با از ما بهترون رابطه برقرار کنیم نیس حال رابطه ما با انسانهای اطرافمون به کمال رسیده حالا مونده با……..رابطه برقرارکنیم.اطلاعات کسب کنیم ولی هیچ وقت از این حد خارج نشیم که حالا بخوایم با فلان کار فلان ارتباط رو برقرار کنیم.دوستانه بهتون توصیه کردم امیدوارم تمام توجهمان به ارتباط بیشتر با خالق بزرگمان خدای کریم باشد و در زمینه عبادت و نزدیک شدن به خدا هر روز گام برداریم تا انشاله به کمال برسیم.مواظب خودتون باشید.التماس دعا
پاسخ دهید
علی در ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۸

تشکر از اطلاعات خوبی که گذاشتین.این جن هایی که قرآن قرن ها پیش بهشون اشاره کرده که قبل از ما انسان ها ساکن زمین بودن و الان هم دارن ما رو از یه جای دیگه میبینن و زندگی هم میکنن، مسیله اثبات شده ای است که دانشمندان ناسا دارن روش کار میکنن. نظریه اکثر این دانشمندان ایه که با توجه به یکسری شواهدی که روی کره زمین وجود داره قبل از انسان ها تمدن دیگه ای وجود داشته و از همه جالب تر اینکه یکسری شواهد وجود داره که ما انسان ها داریم توسط یه موجودات دیگه ایی دیده میشیم.اونها نمیگن مسلمانیم ولی دارن آیه های قرآن رو اثبات میکنن ولی ما که ادعای شیعه یا سنی بودنمون میشه تا الان کدوم از آیه های قرآن رو بصورت نظریه درآوردیم؟!
به نظر خودتون ما مسلمونیم یا اون دانشمندها که دارن این موضوعات رو به صورت علمی آشکار میکنن!
پاسخ دهید
احمدرضا در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۰

من جن دیدم سم داره درازه پاش برعکسه دندوناش سیهاه و ناخوناش بلند و لباس داره ولی پاره پورست
پاسخ دهید
prancess در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۸

کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم و جادو می خوام.کارم انجام شه 500 شیرینی میدم09377420204 فرنیا هستم
پاسخ دهید
یلدا در ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵

در پاسخ به prancess

نمیدی من که میدونم
پاسخ دهید
ترسا در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳

سلام .
مطالبش جالب بود … ممنون
پاسخ دهید
سید در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۶

سلام دوستان
من شیعه هستم، و ارادت خاصی هم به مولایم آقا امام حسین دارم.23 سالمه. و از مدیر سایت هم میخوام که برادر من، خواهر من اگه گل نیستی خوار هم مباش. اگه نمیتونی این جوونا رو به دین مبین اسلام جذب کنی دفع هم نکن.
اینا چه حرفاییه که درمورد زعفر جن نوشتی؟!!!!!!!!!
اگه اهل مطالعه باشین یه سر به کتاب “حماسه ی حسینی” شهید مطهری بزنید. در این کتاب گفته شده که قصه هایی مث زعفر جن خرافاته، و به هیچ وجه واقعیت نداره،و عده ای از منبری های قدیم برای اینکه از منبری های دیگه عقب نیفتن و مجلسشون گرم بشه و پر مشتری، چنین خیانتی به اسلام کردن. و بالای منبراشون ازین خرافات ها میگفتن. و در نتیجه، این قصه های دروغین دهن به دهن و نسل به نسل توسط افراد ساده لوح و زود باور به ما رسیده.
به امید اینکه روزی برسد که دینمان را با بصیرت انتخاب کنیم.
یاعلی
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷

در پاسخ به سید

سید تو اگه گیر من بیفتی یکی از من میخوری یکی از دیوار.زعفر بوده .روز جشن عروسی زعفر بوده که ناگهان یکی از جنیان به زعفر خبر اورده که ای زعفر اینک حسین بن علی در صحرا کربلا تنهاست.وانگاه زعفر با 90 هزار تن از جنیان نزد حضرت حاضر شدند درزم آیت الله بهجت به مراسم ختم زعفر رفته.درزم بی شخصیت به مدیر سایت چی کار داری؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ دهید
سلدا در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳

در پاسخ به المیرا(شیلا)

وااا این چ طرز حرف زدنه؟؟؟؟؟؟یکم حرف زدنتونو درست کنید
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

در پاسخ به سلدا

تو فضولییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ دهید
arash در ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

در پاسخ به المیرا(شیلا)

چرا چرت میگی بهجت چیکارش به جن یه حرفی بزن ک با عقل جور در بیاد
پاسخ دهید
مرضیه در ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۱

در پاسخ به arash

تو که سواد نداری تقصیر اون من نیس.برو سررررررررررچ کن میفهمی.منم باهات موافقم المیرا
پاسخ دهید
سجاد پناهی عصرعلم نویسنده مطلب در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۸

در پاسخ به سید

سلام خدمت شما بزرگوار؛
هدف از پرداختن به این موضوع، دینی و مذهبی نبوده است و فقط نقل قول از کتب صورت گرفته است.
تاجایی که بنده اطلاع دارم در کتاب “حماسه ی حسینی” نویسنده داستان زعفر جنی را نه تایید کرده و نه رد کرده است ولی عدم تایید آن را محتمل تر دانسته است. ولی در این خصوص بیشتر تحقیق خواهیم کرد و با توجه به اینکه مطلب برای سالها پیش است در صورت لزوم ویرایش خواهد شد.
از توجه شما سپاس گزارم.
پاسخ دهید
آرتان در ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۲

بسم الله بسم الله خدا قسمت نکنه من مو ب تنم سیخ شد
پاسخ دهید
رضا در ۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۷

با سلام. اینکه کسی بگه می جن دیدم یا اذیتم کرد واقعیت نداره چون اجنه این اجازه رو ندارند یعنی خداوند به آنها چنین اجازه ی رو نمیده تنها راههایی که ميشه جن دید یکی چله نشینیه، یکی اینکه انسان اینقدر به گناه آلوده بشه که خدا بخواد از این طریق جوابشو بده
پاسخ دهید
ناشناس در ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۱

در پاسخ به رضا

چرا من یه معلم داشتم که میگفت برادرش با جنا در ارتباط بوده بعد چند سال هم معلوم نبود چجوری مرده
پاسخ دهید
ناشناس در ۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۴

من یه دختر سیزده چاررده سالم یه بار سه روز و سه شب تو خونه تمها موندم فیلم ترسناک نگا کردم خیلی حال داد.. والللا من بچه جنم خخ یا ابوالفضل
پاسخ دهید
من در ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۲

عجب ادمایی
یکی میگه من زن جنم
یکی میگه ازش عکس بگیر من تا حالا جن ندیدم
الههم اشفع کل مریض
پاسخ دهید
فاطی در ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۴

خخخخخخخخخخخخخ خیلی چیزای جالبی گفته بودین اینم من بگم اسم پدر جن شومان.تصور کنین جن با یه دختر خوشگل عروسی کنه؟؟؟؟چییییییییی میشه بچشون چییییی میشه؟؟؟خخخخخخخخخ
پاسخ دهید
علیرضا در ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۳۷

در پاسخ به فاطی

واقعا که چقد شما شوتی تمام مطالب فوق اثبات شدس لطفا بدون تحقیق حرف نزن
پاسخ دهید
مهدي در ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۱۴

من بچه بودم درست يادم نيست پنج شيش سال داشتم سه ماه پشت سر هم خواب ديدم كه انباري كه قديم در ان كاه يا علوفه ميريختن و هيچ دري نداشت موقه وارد يا خرج علوفه تيقه ان را خراب مي كردن من در خواب به انجا مشكوك مي شدم و گوشه خراب شده از سقف وارد انجا مي شدم ودونفر يكي از اين دست و ديگري از دست ديگم مي گرفتن يكي سبز بود وديگري قرمز نزد پادشاه كه در اتاقي روي تخت سلتنتي ميبرن وپادشاه به من گفت تو ديگر از ما نيستي نمي شناختم ولي اسرارداشتم كه چرا او مرااز خود نميداند واون دوتا مرا به بيرون از اتاق ميكشيدن وپرت مي كردن بيرون اين خواب مرا به شدت مي ترسناد وپدر و مادرم وقتي ميگفتم از ترس ترس من يا چيز ديگه اي مرا ارام مي كردن و مي گفتن ينا خرافه هست كم كم خواب نديدم ولي ترس داشتم يروز به حيات رفتم زياد يادم نيست از دست شوي كه بيرون امدم يه بز سياه ديدم با خودم گفتم اين اينجا چكار ميكنه يدفه بهم حمله كرد از هوش رفتم تمام شب رو هزيون ميگفتم ديگه چيزي نديدم تا اين كه حدودچهارده سال داشتم شبا به گاو داري كوچيكي كه داشتيم ميرفتم وشب ها تنها انجا ميماندم يروز وقتي خواب بودم صدا شنيدم بلند شدمديدم صداي نيست پتورو كشيدم سرم كه دوباره شنيدم ياد خوطرات بچگي افتادم بي اختيار گفتم چي ميخواي جواب نداد گفتم اگه واقا تو هستي حداقل سرو صدا كن من بدونم خيال نيست كه با اهن به اهن ميزد از ترس بيرون امدم و با موتور از انجا خارج شدم دوباره به پدر مادر گفتم وپدرم گفت خيالاتي شدم واو مي گفت من بيست سال انجا ها بودم همچين چيزي نبوده من قود يه دنده بودم انها گفتن نبايد شب تنها در انجا بخوابم ولي گوش نكردم هر بار انجا مي خوبيدم اين قزيه پيش امد من از ترس به پتو مي پيچيدم از ترس ولي باز اين كارو ميكردم و ديگه به هيچ كس نمي گفتم يروز خيلي ترس برم داشت سه نفر از دوستامو با برادرم انجا رفتيم اون از من دو سال بزرگ بود تا نسفه شب فيلم نگاه كرديم اونا خوابشون برده بود صدا مي اومد اونا رو سقف اتاق مي رقسيدن وپا هاشون رو مي كوبيدن به ناچار از ترس بزور دوست مو بلند كردم و صدا ديگه نمي امد به او قزيه رو گفتم چهار پنج تا ليچارد بارم كرد خوابيد ديگه تنها جاي نمي خوابيدم وترس داشتم مني كه وقتي پمپ خراب بود يا برق نبود از موتور ابا از بيابون نسف شب اب مي اوردم حالا واسه دست شوي رفتن ترس داشتم گذشت تازه به روال ادي برگشته بودم يروز تو خونه وقتي هفده سالم بود هيچكي تو حال نبود از اتاق صداي باز شدن در امد من توجهي نكردم فكر كردم خواهرم هست صداي پاش امد از تو شيشه ميز تلوزيون ديدم زني با موهاي زياد و چهره اي سفيد پشت سرم به پشت ستون رفت بلند شدم گشتم نبود ترس برم داشت و برادرم در زد رفتم در رو باز كردم ازم جعبه خواست تا زير تانكر گازاعيل بسوزونه تا يخ ان وا بشه بهش دادم ورفت و بي خيال شدم يدفه ديدم دستگيره حيات بالا پايين ميشه از پشت شيشه دست ديدم شك كردم گفتم داداشمه رفتم درو باز كنم دشتش رو كشيد در باز كردم كسي نبود ترسم زياد شد پرده هارو كنار زدم يه برق روشن بود كه بالا سر رخت خوبم بود شيشه ها هم از اين ابي هاس ت ار بيرون ديده ميشد از تو نه وروزا برعكسه برا همين بالا سررخت خوابم رفتم كليد رو خاموش كردم درست اون ور شيشه يكي كه تمام بدنش مو سياه بود قد بلند داشت ومو هاي سرش به كلفتيه انگشت بود ديدم از ترسزبونم گرفت ونشستم اون رفت ولي هنوز چشمم به انجا بود وازچشام اشك خود به خود مي امد دهنم باز بود اعما نتونستم داد بزنم نفسم بندامده بود بعد از چند لحظه ده دقيقه شد خواستم داد بزنم اعما به ارامي صدام در امد و بعد از چند بار تكرار تونستم داد بزنم وپدر مادرم بالاي سرم استاده بودن ولي باز هنوز زبونم باز نمي شد بغض كرده بودم بازم گذشت دامداري رو ول كرده بودم و قاليشويي زده بوديم كارم خيلي كم شده بود يروز زنگ زدم همدان از مادر بزرگم خواستم پيش دعانويس كه پسرش رو يه سالي بود از دس داده بود وخودشو موقسر ميدونست و ديگه برا كسي دعانمي نوشت بره و خاهش كنه تا شايد دلش به رحم بياد اعما قبول نكرده بود سراق دعا نويس ساوه يه دهاتي كه سني بودن رفتم تو باغ بقل رود بهم دعا داد گفت زنگ بزن وقتي ميري كسي خونه نباشه وتو اول تو خونه برو بعد كساي ديگه بيان خونه يه دعا را با زعفان به اب بزنم بخورم يكي اتيش بزنم يكي هميشه رو قلبم باشه اما جواب نداد يكي ديگه از روستا هاي شمال امد چيزي نگفت يه دعا داد و گفت همشونو بيرون كرده ازم يكو نيم مليون خواست گفتم در سورتي ميدم كه تا سه چهار روز خوب شده باشم همون روز اول اول صبح دو تا زن ومرد ديدم وروز دوم نگار هفتهي يبار شده بود هروز چيزي بهش ندادم گذشت يروز كه ديگه ترسم كم شده بود تو گرم خونه قالي شويي از خستگي دراز كشيدم خوابم برد يكي خفم ميكرد نه ميتونستم چشامو باز كنم ونه بسمالا بگم بزور بسمالا گفتم وچشامو باز كردم زياد اينجور ميشدم اين ديگه ارسي بود يروز با دوستام تو اتاق تو قالي شويي بوديم يكي سنگ به شيشه زد به دوستام گفتم يكي سنگ به شيشه زد گفتن خيالاتي شدي توجه نكردم دوباره سنگ زد پا شدم نگاه كردم ديدم دوتا مرغ سفيد دويدن امدن زير پنجره با پا به زمين مي كشيدن و فرار كردن زير تانكر گازاييل رفتن گفتم عجب كبابي درست كنم با دوستام بو خوريم رفتم هرچي گشتم پيدا نكردم در همسايه خيلي از زير راه داشت و براي يه معلم باز نشت بود به ما سپرده بود از بالا پريدم تو گشتم پيدا نكردم يهو يادم افتاد اي داد بي داد فرار كردم يه ماه گذشت برادرم تو خواب ديده بود يكي زير گلدون خونه برادر بزرگم رو نشون ميده و ميگه اونجارو بكنيد من كه نبودم خونه بابام و مادرم اونجارو كنده بودن يه شيشه كه در محكمي داشت و توش كاغذ بود وقتي باز ميكنن چند تا ادمك كه تو قفس هستن جالب اين كه به تعداد افراد خوانواده نقاشي شده تا من برسم از ترس با نجسي از بين برده بودنش من فكر كردم قضيه تموم شده اعما باز صبح زن مرد رو ديدم تو حال ميگشتن موقعه ظهر از مادرم پرسيدم اونا بودن گفتن نه فهميدم بازم تموم نشده زنگ زدم همدان از مادر بزرگم خواستم بره به پاي دعا نويس بيوفته اون اين بار قبول كرده بود با مادرم رفتم همدان بخش قهاوند شرا اون گفت بايدبه قم بياريمش تا دعا رو در بياره اونو اوردم قم در حوضور بيست نفر از فاميل ها كه خيلي تعريف پير مرد رو شنيده بودن ازم يه چادر مشكي و يه كاسه پر اب خواست اون كاسه رو زمين گذاشت چادر رو دو لا كرد و يه طرف دست او بود طرف ديگه دست من و كاسه اب وسط بود اون جن ظاهر كرد زير چادر بالا پايين مي شد قسم داد و قران وخدا وپنج تن كه دعارو بياره و صداي سود مي امد اون پير مرد ميگفت نمياره قسم ميدادش يدعفه عسبي شد از روي كتاب كه عكس ادم داشت يه چي خوند ديگه چادر تكون نخورد به من گفت رفت بياره دستت رو بقل كاسه زير چادر بگير يكم جمع شدم دستم رو بردم زير چادر بقل كاسه چادر از وسط بلند شد يه چيري دستم رو لمس كرد و رفت يه سنگ كوچيك انداختوبعد يه كولوخ ومن منتظر بودم باز اگه باشه بياره پير مرد گفت اورد گفتم اره گفت پس چرا چيزي نميگي گفتم متظرم بازم بياره گفت تموم شد دستم رو بيرون كشيدم تكه سنگ بود گفتم اين كه تيكه كولوخي بيش نيست گفت صبر كن با چاقو كولوخ را تراشيد ويه نايلن بيرون امد و نايلن وا كرد پارچه و نخ به ان پيچيدرو وا كرد و كاغذ كه سفيد بود ولي از بس مانده بود زرد شده بود همه همش بسم لا ميگفتن توش دو تا جدول عداد بودو زير ان نوشته بود مهدي فرزنده محبوبه به حق اين دعا تا 30 سال سرگردان باشد يك ساله گذشته هنوز چيزي نديدم ولي هنوز كه 21سالمه از تاريكي مي ترسم خيلي
پاسخ دهید
محمد در ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۵

سلام من همه نظراتتونرو خوندم فهمیدم همتون شیعه اید اما من سنی ام نمی گمه یا امام علی یا ای حضرت محمد {ص}من فقط میگم یا الاه جن ها واقعا وجود دارن من اصلا نمی خوام باهیچ کدوم از اینها روبه رو بشم راه احضار جن هم یه جور دیگه اس میگن شب برو تو اتاقت یه سوزن هم ببر وقتی تاریک هست چشماتو ببند وبگو بسم الاه و وقت چشماتونو باز کردید جن به سوزن گیر کرده حتی یه دوست دارم که این کار رو کرده بود ووقتی جن رو دیده یه بیماریگرفته که ما بهش میگیم {فه} حال میدون فکر میکنید دروغ میگم من نیازی به باور شما ندارم من فقط خاستم حرفمو بزنم
اما اون زنی که گفت همسرم یه جن هست واقعا باید به ریش اون زن خندید {همونطور من که گفتم ریش اون زن که دروغ بود حرف های اون هم دروغ واو الن داره به ریشتون میخنده }
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱

در پاسخ به محمد

اقا محمد من ایتالیایی هستم ولی شیعه وبانظر شما کاملا موافق هستم چون جن وجود دارد هم کافر و هم مسلمان.جن هارا میشود در بلوچستان مشاهده کرد.انها با موهای ظریفی پوشیده شده اند و مانند چهار پایان میباشند.جن در معنای لغوی به معنای نامرئی هستند اما در سایت جن کاملا عکس هایی که وجود دارند دروغ میباشد .چون ایا کسی را دیده اید از فردی عکس بگیرد و پشت سرش چیزی ظاهر شوند .از انجایی که انها نامرئی هستند ان عکس ها دروغ است .میتوانید با کتابهای دنیای مرموز جن و …….. به عقیده من پی ببرید.درزم اگر شما انهارا ازار ندهید انها با شما کاری ندارند.من شخصا احضار جن انجام میدهم.
پاسخ دهید
احسان در ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲

سلام میشه منبع این مقاله رو بنویسید
پاسخ دهید
مصطفی در ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۰

فدای امام حسین بشم.امام پر کس وبی کس شهید شد.یاحسین توبزرگی به دادما برس.یاحسین شهید
پاسخ دهید
پگاه در ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۱

همش چرت وپرته
پاسخ دهید
سمیرا در ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵

منم رفته بودم تبریز به یه کوهه سهند که پایین کوه ی قبرستون قدیمی بود برگشت گرگ و میش بود من چیزی ندیدم فقط حس کردم که برگشته بودم مازندران خونمونه.ولی اتفاقاتی برام افتاد وترسیده بودم پیش یکی که ازاین اطلاعاتا داشت رفتم.جن کافربود که اذیتم میکرد واونقدر داشت بهم نزدیک میشدکه حرف تجاوز در میون بود که شانس اوردم اول سید بودنم دوم ب دلیل وجود نامزدم و تنها دلیلش هم این بود که ی مدت از خدا دور شده بودم.داستانش طولانیه ببخشیدخلاصه گفتم.
پاسخ دهید
ناشناس در ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۳

چرا
پاسخ دهید
ناشناس در ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷

سلام همتون يك مشت ديوونه ايد جن وجود دار ولى تو دنياى ديگه هستن
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶

در پاسخ به ناشناس

کدوم ابله وترسویی گفته جن در دنیای دیگه ای وجود داره جن در همین دنیا وجود داره ودر قیامت مانند انسان ها به جزای اعمالشون میرسن.
پاسخ دهید
ناشناس در ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۴

یه جن تو محله ما هست تو یه خونه خرابه صد ساله زیادی اهالی محله هم با ایشان وکارهاش آشنا هستن؛ همدان تپه مصلا
پاسخ دهید
الهه در ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۰

سلام امشب خاله من تعریف کرد که یه مرد وزن که لباسهاشون سرتامشکیه دوسالی هست که توی اتق پیطی خونشون هستند موقعی که نماز میخونه مرده میره پشت سرش. توی حموم وقتی لباس میشوره میاد روی سکو میشینه حتی موقعی که مادربزرگم عمل قلب داشته توبیمارستان اومده حالا خالم چندوقتیه که توی اون اتاق نمیره ولی میکه بعضی وقتا صدای زنه رامیشنوه کهاسمش را صدامیزنهحتی یه بارکه خالم وایه مریضی اونم خالم دعامیکرده مادربزرگم هم دیده گفته دخترتون خوب میشه وهمون هم شده تورو خدابگین چکار کنه خیلی میترسه
پاسخ دهید
محب علی(ع) در ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۱

در پاسخ به الهه

سلام الهه جان
خاله محترمتون بایدبه افرادی که دراین کارسررشته دارن مراجعه کنن
البته ترسی نداره این بندگان خداهم اونجوری که شماتعریف میکنی که دعامیکنن احتمالامسلمانن امااینکه مشکی میپوشن؟؟؟؟چون کافراشون معمولامشکی میپوشن به هرحال اگرمسلمانن واقعامسلمانیشون ازمابهتره وقابل اعتمادن واگربتونه باهاشون دوست بشه واقعابایدقدرشون وبدونه که البته بازم میگم اگه مسلمانن.اخه واقعادوست داشتنی هستن.التماس دعایاعلی
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵

در پاسخ به الهه

ببینید الهه جان حتماارتفاع خونه خاله شما بیشتر از هشت ذرع (چهار متر)هستش.روایت میگه مردی نزد امام صادق رفته و گفته که جنیان اون را اذیت میکنن وامام فرموده خونه تو بیشتر از هشت ذرع هست پس برو و تا اندازه هشت ذرع بگیر و دور تا دور خانه را ایه اکرسی بگیر.یا میتونی از دعای ابی درز حجانه استفاده و یا احضار جن کنید و فرمانروای آن روزی که احضار جن کردید نزد شما میاد و دلیل کار اون هارو میگه ویا به اون جن ها تذکر میده .بهتر دعای ابی درز حجانه هست چون جنیان توسط اون دعا میسوزن و مجبور به ترک محل میشوند.
پاسخ دهید
یه عاشق در ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰

می خوای با جن حرف بزنی اگه می گی اره برو تو اتاقت در هم ببند قران دربیار …….. نظرتو بگو بعد ادامشم میگم
پاسخ دهید
پریسا در ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۹

در پاسخ به یه عاشق

اره بگو
پاسخ دهید
یه عاشق در ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۹

می خاهی با جن حرف بزنی اگه می گی اره برم تو اتاقت در هم ببند قران دربیار …….. نظرتو بگو بعد ادامشم میگم
پاسخ دهید
یه عاشق در ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰

در پاسخ به یه عاشق

جدی
پاسخ دهید
PONEH در ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۹

تازگی یک جن تو خونه خواهرم پیدا شده که عاشقش شده و تو زندگی مواظبشه اینو که میگم به خدا راست میگم سرکاری هم نیست خودش اومده بدون این که احضارش کنن از گوشیش برای خواهر دیگه ام پیام میذاره که حالت چطوره یا به شوهرش اس می ده که اذیت نکن و این جور کارها یا وسایل رو برای اعلام حضورش پرت و پلا می کنه حتی سوالی که ازش میکنه روی کاغذ یا آئینه به انگلیسی خیلی خوش خط می نویسه اوکی
پاسخ دهید
مهدی در ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۴

جن تا اذن خداوند نباشد نمی تواند بر بشر دخل و تصرف کند وداستان های با مضمون جنی کاملا از تخیل انسان سرچشمه گرفته
پاسخ دهید
محب علی(ع) در ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷

در پاسخ به مهدی

بسم رب کعبه
بله دوست عزیز تاوقتی اذن خداوندنباشدنمیتواندبشرراتصرف کندامادرمواردی که بشرباکنجکاوی مزاحم زندگی وارامش انهاشود انهاهم ناگزیرمیشوندواردزندگی بشره کنجکاویاراحت بگویم فضول شوند.البته خداوندسبحان دربعضی افرادبصورت ذاتی این استعدادراقرارداده که براثرتمرین قویترمیشود.
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹

در پاسخ به مهدی

اقا مهدی دری وری نگو !!!!!!! جن مانند انسان گاهی از دستورات پروردگار سر پیچی میکنند . وداستانها یی که درباره انها هست حقیقت داره.بنده خودم احضار جن میکنم.
پاسخ دهید
مهدی طاهری در ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۸

عاشورای سال 1389 ب خدا راست میگم.بچه های طرح صالحین رو برده بودن امام زاده تا زنجیر بزنن ما هم رفتیم. من دوربین فیلمبرداری خودمم بردم تا اونجا فیلم بگیرم موقعی که هیئت تموم شد و میخاستیم برگردیم دوربین رو ورداشتم و از بچه ها خودمون فیلم گرفتم همشون کنار یه درخت نشسته بودن و بعضیا هم سرپا بودن منتظر اتوبوس بودیم ک بیاد مارو برگردونه نزدیک نیم ساعت ازشون فیلمبرداری کردم و اتوبوس اومد و برگشتیم.رسیدم خونه دیدم مامانم تنها نشسته فیش های دوربین رو زدم ب تلویزیون تا اونم ببینه.هیئت ک تمام شد وقتی فیلم رفت رو بچه های شهر خودمون صحنه ی عجیبی رو دیدم.یه موجود سیاه و فوق العاده ترسناک و البته خیلی قد کوتاه ک از اتش درست شده بود رو درخت نشسته بود دقیقا کنار دوست خوبم مصطفی نشسته بود.این فیلمو به شیخ محلمون نشون دادم گفت این یه نژاد از جنه ب نام گورزاد ب حاج اقا گفتم مسلمونه یا کافر گفت اینشو نمیدونم بعد ها فهمیدم جن کافر بوده.نمیدونم چجوری باید فیلم رو تو اینترنت آپ کنم وگرنه میزاشتم تا ببینین
پاسخ دهید
ناشناس در ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹

جن ها چند نمونه هستند ، ايا ميشه با دسته ي جن هاي بد هم دوست شد ايا امكان داره لطفا به من بگيد
پاسخ دهید
محب علی(ع) در ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲

در پاسخ به ناشناس

بنام علی واعلی
جنها مانندانس سوای ازدین.دارای نژادهای مختلفی هستند.دوستی بااونها هم مثل دوستی باانسان اختیاریست امادوطرفه.یعنی درمقابل هردرخواست بایدبه یک خواسته ازانان عمل کنی.که واضح است شخص بدخواسته خوبی نخواهدداشت مثلابعدازخوش خدمتیهای زیاددرخواست میکندفلان کس رابکش وبایدانجام دهدوگرنه……….اگرازروی خوش شانسی باجنی مسلمان وازبرادران شیعه ارتباط برقرارکردیدبسیارقدرش رابدانیدکه وفاومعرفت ودوستی اوبسیارارزشمندترازانسان است البته بجزمقربین درگاه الهی.التماس دعایاعلی
پاسخ دهید
ٍ؛ٍتاریک در ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۰

در پاسخ به محب علی(ع)

دوست عزیز محب علی من حضرت علی و…روقبول دارم امامیشه شماهم یکم این علی پرستی تونو ول کنیدودهن گشادتونو ببندید؟چون فکرکنم تابه حال به مقام علی پرستی رسیده باشید
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱

در پاسخ به ناشناس

در جواب ناشناس باید گفت حتی میتونی با خواندن سوره جن اونهارو مسلمون کنی!!!!!!
پاسخ دهید
علي جمالي حاجياني در ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۵

لطفا از حرف هاي من ناراحت نشيد اقاي حسين و محمد جواد ، ولي بارو به اين كه سخنان شما رأست باشه سخته وبارو نكردني هست ،
پاسخ دهید
غلي جمالي حاجياني در ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۱

اين داستان ها كاملا دروغ وتخيلي هست إنسان أصلا قادر به ديدن اجنه نيست كسي اين داستان ها كاملا دروغ هست
پاسخ دهید
علي جالي در ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۷

شما إنسان خيال پردازي هستيد اين داستان شما كاملا دروغ هست ،،،،
پاسخ دهید
علي جمالي حاجياني در ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۴

دروغ هست من حرف شما را تكذيب مي كنم ،اقاي حسين
پاسخ دهید
حسین در ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۱

با دوستام دور هم جمع شده بویدم و قرار گذاشتیم بریم حمام عمومی قرار شد ساعت 10 شب بریم لباسامو ریختم تو ساک و راه افتادیم و رفتیم.اونجا ی دلاک بود ک دستاش خیلی بزرگ بود طوری مشت و مالت میداد ک تا 1 ماه احتیاج ب حمام نداشتی.از خزینه دوتا روشور گرفتم و با دوستام وارد حمام شدم.خیلی شلوغ بود چون آب گرم باز بود بخار کرده بود چشم چشمو نمیدید.ب خودم اومدم دیدم تنها شدم دوستام همه رفتن ی جا نشستن و دارن صحبت میکنن.ب رو خودم نیاوردم.با این ک ما یه حمامی رفته بویدم ک کسی نمیدونست اما دیدم ک کلی از فامیلای خودم اونجا هستن.اول داییم رو دیدم اسمش هادیه داشت ب بغل دستیش میگفت پشتمو کیسه بکش.پسر عمم رضا رو دیدم ک داشت خودشو آب میکشید حاجی اسد رو دیدم ک داشت لیف میکرد.منم میخاستم خودمو کیسه بکشم رفتم ب اون دلاله ک بهش مشتی میگفتن گفتم:پشتمو کیسه بکش و یه مشت و مالی هم بهم بده.ی چن دقیقه ای گذشت سرمو انداختم پایین چیز عجیبی دیدم.پاهاش ی جوری دیده میشد.فکر کردم چون بخار زیاده اینجوری دیده میشه اما خوب دقت کردم دیدم پاهاش مث ما نیست.عین سم اسب بود.یاد بابابزرگم افتادم ک تعریف میکرد جنا تو حموم زیاد میرن و پاهاشونم از سمه.زود خودمو کشیدم کنار گفت چی شدت منم زبونم قفل کرده بود و نمیتونستم دوستامم بگم این ادم نیست.دقت کردم دیدم همه پاهاشون از سم اسب تشکیل شده ینی همه ی اهل حمام ب جا پا سم داشتن.حتی دوستامم سم داشتن با سرعت تمام دویدم رفتم موقعی ک خواستم خارج بشم.مسئول حمام صدام زد گفت کجا میری اقا پسر زرنگ زود باش پول حمام رو بده.پاهام داشت میلرزید بهش گفتم اقا این جمعیتی ک تو حمام اومدن انسان نیستن.اونم یدونه زد تو سرم گفت مگه تو آدمی؟هیچکسی تو این دوره و زمونه ادم نیس.بهش فهموندم ک اصلا اینا انسان نیستن ینی جنن. ماورای طبیعه.ی نیش خندی زد گفت راس میگی؟با ترس گفتم اره از جاش بلند شد کفشاشو پوشید و رفت تو حمام عمومی.ساعت رو نگاه کردم 11/30 بود.داشتم ب راه رفتنش نگاه میکردم ک دیدم پاهاش مث اهالی حمامه.دیگه فهمیدم ک تو عالم جن گیر افتادم و زود از حمام خارج شدم و ب سمت خونمون رفتم.در زدم مادرم درو باز کرد رفتم خونه از شدت ترس و نفس نفس زدن بی اختیار بیهوش شدم.چشمامو ک باز کردم تو بیمارستان بودم و همه ی ماجرارو واسه مادرم تعریف کردم.تازه فهمیده بودم ک قرار بوده روز چهارشنبه ب حمام بریم ن سه شنبه.اون کسانی ک باهاشون رفته بودم جن بودن و منم از همه جا بی خبر
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۵

در پاسخ به حسین

شما هایی که میگید جن وجود نداره واقعا خنگ هستید .معمولا عروسی جن ها در مرداب ها و حمام ها و بزم ها هستش.
پاسخ دهید
محمدجواد در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۲

سلام میخام از جن دیدن خودم واستون تعریف کنم.من جوادم خونمون استان گلستان شهرستان ازادشهر.ی شب دوستم اومد ک باهم بریم بیرون منم ک اصلا اهل بیرون رفتن اونم تو شب نبودم ب ناچار و اصرارش رفتم.با موتور ی چرخی زدیم تو شهر بعدش رفتیم تو ی روستا ساعت حدود 11/30 میشد.همه جا تاریک بود حتی ی نورچراغ هم دیده نمیشد یکم جلوتر رفتیم با موتور خوردیم زمین.فک کنم ی نیم ساعتی رو زمین افتاده بودیم و نمیتونستیم حرکت کنیم چون واقعا بدنمون درد گرفته بود.بلند شدیم دور و ورمونو نگاه کردیم.هیچی جز سیاهی دیده نمیشد.موتور رو راست کردیم وقتی ک اولین قدم رو دوستم سیداحمد برداشت باز خورد زمین انگاری پاش ب ی چیزی گیر کرده بود.موبایل رو از جیبم بیرون اوردم چراغ قوه اش رو روشن کردم خوب ک نگاه کردم دیدم پاش ب ی قبر گیر کرده بود.تازه فهمیدیم ک تو قبرستان خوردیم زمین.واقعا حال بدی داشتیم ترس و وحشت مارو گرفته بود.صداهای عجیب و غریبی هم میشنیدیم ک واقعا حشتناک بود.من ک ندیدم اما احمد میگفت از کنارش ی چیز سفید رنگی رد شده اولش باور نمیکردم اما داشت قسم میخورد ک اونو دیده.منم یاد حرف بابا بزرگم افتادم ک میگفت جن رنگش سفیده.رنگ هردوتامون پریده بود و موتور رو همونجا ول کردیم و با سرعت آخر خودمون میدویدیم.بدیش اینجا بود ک نمیدونستیم خروجیش از کجاس چون هیچی دیده نمیشدچشم چشمو نمیدید.من خودمم ی چیز سفید رنگ دیدم ک داشت ب ارومی رد میشد اما شکلش معلوم نبود.چن قدم جلوتر رفتیم دیدیدم ک ی اتاقی اونجاس دوتامون فکر کردیم اتاقه نگهبانه قبرستونه اما همه جاش تاریک بود.رفتیم داخلش تا دیدم ک ی تخت اونجاس فهمیدم مرده شور خانه ی قبرستانه.خیس عرق شده بویدم سیداحمد داشت گریه میکرد منم زبونم لال شده بود هیچی نمیتونستم بگم.اما ب وضوح مشخص بود ک رو تخت مرده شور خانه ی چیز سفید رنگ داره تکون میخوره و دیدم ک راه میره و موقع راه رفتن نیم قدم ب عقب خم میشد و پاهاش هم معلوم بود سم داشت دقیقا مث سم اسب بود و راه میرفت.ازدور یکی مارو صدا کرد سید گفت بیا بریم پیش اون شاید نگهبان اینجاس.ما هم بدو بدو ب سمت اون رفتیم اون مارو داشت سرزنش میکرد ک اشتباه کردین اومدین اینجا ما هم ماجرارو واسش تعریف کردیم.از ما سوال کرد ک چی دیدین.منم زود گفتم ی چیز سفید رنگ همش از جلو ما رد میشد و الانم تو مرده شور خونه دیدیدم ک پاهاش سم داشت و موقع راه رفتن نیم قدم ب عقب خم میشد.اونم زودی پاشو آورد بالا و دیدیم ک پاش از سم تشکیل شده و ب ما گفت ببینم پاش مث من بود.تا اینو منو دوستم دیدیم درجا بیهوش شدیم.فرداش بلند شدم دیدم صبح شده همه جا روشن.صحنه ی دیشب اومد جلو چشمام.دوستمو یکم تکون دادم اما میگفت برو میخام بخوابم.وقتی ک چشاشو باز کرد و فهمید ک دیشب چ بلایی سرمون اومده بی اختیار بلند شد و فرار کرد منم دنبالش راه افتادم.موتور رو گرفتیم و با سرعت اخر ب طرف خروجیش راه افتادیم.انگار هیچکسی تو خیابون نبود پرنده هم پر نمیزد.از اون روستا خارج شدیم بدون این ک ی ادم اونجا ببینیم.بعدا هم از ی جن گیر سوال کردیم ک اونا چی بودن بهمون گفت جن مسلمون بودن و شانس اوردیم کافر نبودن وگرنه ی بلایی سرمون میاوردن.بعد ها فهمیدیم اصن روستایی وجود نداشته ما تو دنیای از ما بهترون گیر افتاده بودیم.ببخشید اگه بد تعریف کردم اخه تو نوشتن زیاد ماهر نیستم
پاسخ دهید
علي جمالي در ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۲

در پاسخ به محمدجواد

إنسان قادر به ديدن جن نخواهد بود فقط پيامبران وامامان مي توانستند اجنه را ببينند و روش هايي كه براي احضار جن گفته شده كاملا دروغ هست ،،،، شايد ،،،،،،، يكي از اين روش ها ممكن كه رأست باشه ،،
پاسخ دهید
محمد در ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۶

سلام من اطلاعات وتجربیات خوبی در خصوص احضار جن ودفع اذیت اونها دارم البته بواسطه ی علم وتجربه ای که پیش چند استاد یاد گرفتم ولی هنوز احساس میکنم که خیلی باید شاگردی کنم تا به مقام استادهای خودم برسم وهمینطور خیلی ریاضتهارو باید بکشم.
ولی دوستان محترم هیچ وقت بدون استاد دست به احضار اجنه نزنید .به هیچ عنوان این کارو نکنید.اونهاهم عووالم خودشونو دارند.وپرده هایی مابین ما واونها هستش که وقتی انسان قبض روح میشه این پرده ها کنار میرن وخیلی از عوالم پیش روی انسان قرار میگیره .برای ارتباط با اجنه باید روح انسان باریاضتهای مختلف وکشتن نفس قوی بشه وانوقت میتونید این کارو انجام بدید.یکی از راههای احضارچله نشینی زیر نظر استاد هستش که من این کارو انجام دادم که از گفتن خیلی از چیزها فعلا منع شدم.
پاسخ دهید
ناشناس در ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۰

دیدگاه من شاید اشتباه باشه شاید هم درست اما با توجه به آیه قرآن (( کل نفس ذائقة الموت )) فکر میکنم فرشته ها هم میمیرن. مقام فنا ناپدیری فقط مختص اللّه بوده و بس.
شنیدم که میگن آخرین موجودی هم که قبض روح میشه فرشته مرگ حضرت عزرائیل هستش که خداوند خودش اون رو قبض روح میکنه.
به عبارتی قائل شدن مقام فناناپذیزی برای غیر اللَه از نظر من شرک محسوب میشه. اگر نظرم درسته که فبها المراد اگر نادرسته لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ دهید
سجاد پناهی عصرعلم نویسنده مطلب در ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۶

در پاسخ به ناشناس

سلام
نظر شخصی بنده هم با شما کاملا در یک راستا قرار داره.
پاسخ دهید
ناشناس در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۸

اونوقت عمو صداقت تو میدونی احترام چیه؟
پاسخ دهید
محب علی(ع) در ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵

در پاسخ به ناشناس

ناشناس منم مثل تونمیدونم احترام چیه ولی به قول خودت عموصداقت خوب میدونه وگرنه مثل من بهت میگفت کسانی که به امام حسن بن علی(ع)وحضرت اباعبدالله الحسین(ع)بی احترامی میکنن مثل دشمنان حضرتش فرومایه هستن درحدسگ بازی ومیمون بازی وشرب خمر.
پاسخ دهید
مایکل اسکافیلد در ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۴

همش دروغ دونه اید که انارو باور میکنید
پاسخ دهید
سید عیسی صداقت در ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۱

سلام اون خانوم یا اقایی که گفت امام حسن و حسین (ع) خرافه است یک پست و بی دین به تمام معناست. اگر دین نداری به عقاید دیگران احترام بگذار
پاسخ دهید
بچه فضایی در ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴

در پاسخ به سید عیسی صداقت

کاملا موافقم
پاسخ دهید
ویونا در ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۸

سلام.
ایه 102 سوره بقره وجود جن رو ثابت میکنه. ایه 4 سوره طارق میگه برای هرانسانی محافظی وجود داره. هرکسی یه موکل داره.
از وقتی برای من مشکلاتی به وسیله سحر درست کردند شروع کردم به مطالعه و تحقیق.
جن با من صحبت کرد و حضورش رو هم به من ثابت کرد.
شک نکنید اگه به صلاح بود که جنیان با انسان در ارتباط باشن حتما اونا رو از دید ما مخفی نمیکرد و دستور به حفظ حریم نمیداد.
تو یه تجربه کوچیک چند ثانیه ای با اینکه از قبل هم آگاه بودم قراره چی بشه من مردم از وحشت و خورد شدم. و پناه بردم بخدا. هرکس آرامش و شرافتش براش مهمه بچسبه به زندگیش و فقط به خدا توکل کنه.
پاسخ دهید
رهگذرتنها در ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۴

مزخرف نگین بابا انسان برتری بر جن دارد الان من یه حرز پیش خودم دارم امتحانم کردم هیچ مدل جنی تا حالا نتونسته نزدیکم بیاد فقط از دور میبینمشون
پاسخ دهید
به توچه در ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۲

امیدوارم یه روزجن ببینی زیارتت قبول باشه
باگوشی عکسشوبگیربرام بفرست
پاسخ دهید
alireza در ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳

به نام خدا
آیا می شود با جن صحبت کرد یا از او سئوال پرسید؟
اگر می توان با هاشون ارتباط بر قرار کرد جنیان از چه سخن هایی متنفرن ؟
اگر می دانیید به من پاسخ دهید
پاسخ دهید
نمیگم در ۱۶ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۶

اقااااا ما مسلمون ها به سبب ایمان به خدا به مخلوق اون هم ایمان داریم که وجود داره ولی این حرفا ینی چی دیگه ؟؟؟ اغا حرفی بزنین ادم عقلش قهر نکنه مگه میشه با جن عروسی کرد ؟؟؟؟؟؟تو برو با گربه ازدواج کن اگه بچه دار شدی من ایمان میارم جن هم این شراییط رو داره از لحاظ علمی فقط موجودات یک گونه باهم میتونن تولید مثل کنن …….در مورد ترس هم بگم که ما عمدتا چون برامون ناشناختس میترسیم ولی شما نگران نباشین چوووون خدااااارو عشقه
پاسخ دهید
سوخ سیانا در ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۳

باید تا میشود اوسگول بود !
پاسخ دهید
محمد در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷

برای دیدن جن چه باید کرد؟
پاسخ دهید
س در ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴

دوستای عزیز اون دوست ناشناس سرکارتون گذاشته یه چیزی گفته من همسر یکجن هستم یعنی چی؟ دروغ که شاخو دم نداره من که تا حالا ندیدم کسی جن دیده باشه چه برسه به ازدواج الان داره به ریشتون میخنده
پاسخ دهید
z در ۱۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۱

در پاسخ به س

اینکه دروغ بگه یا نه رو نمیدونم ولی میشه با جن ازدواج کرد
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴

در پاسخ به س

عزیزم تو جن ندیدی ما که دیدیم!!!!!!!!!!!
پاسخ دهید
المیرا در ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵

سلام خسته نباشید. یه سوال
مگه نمیگید جن با جن فرق داره و جن خوب هم داریم جن بد هم داریمو جن مسلمان هم داریم؟
پس چرا نوشتین جن ها و شیطان دشمن همیشگی انسان بوده و هست؟
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲

در پاسخ به المیرا

المیرا جان منظور از این که جن و شیطان دشمن انسان هست منظورش جن های کافره چون اونها از اتیش اند و فرزندان ابلیس هستند.چون ابلیس به خاطر سجده نکرد در برابر ادم از درگاه الهی خارج شد و با ادم دشمن شد فرزندانش نیز دشمن انسان شدند.ابلیس خود نیز یک جن است.
پاسخ دهید
lvlaria در ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۴

سلام /یه سوال دارم .ایا روح یک مرده میتونه به جسم انسان نفوذ کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟ قضیه داشتن همزاد از نوع روح چی هست؟
پاسخ دهید
مینا در ۱۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۲

من شنیده بودم وقتی حضرت مهدی ظهور میکنه شیطان را در کعبه میکشه..با ی شمشیر گردن شیطان را میزنه و عمر شیطان تمام میشه…از کتاب خوندم کتاب داستانهای شگفت انگیزی از شیطان…شما هم بخونید خیلی عالیه
پاسخ دهید
رضاازاراک در ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۰

اخه بایک عمل احضارارواح شروع شدالانم یک ماهه که اتفاقای عجیبی میافته مثلاچندشبه ازتوحموم صدای جیغ میاداماهیچی نیست
خواهش میکنم ی راهی بهم بگین
پاسخ دهید
سجاد پناهی عصرعلم نویسنده مطلب در ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۰

در پاسخ به رضاازاراک

بهتره در این خصوص با یک روحانی یا فردی که در امور دینی تخصص داره یا افرادی که دعانویسی میکنند مشورت کنید.
پاسخ دهید
پری در ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۲

در پاسخ به رضاازاراک

سوره جن روبخون
پاسخ دهید
siavash در ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۴

چگونه جن ها انسان را اذیت میکنند؟
پاسخ دهید
رضاازاراک در ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۴

سلام ببخشید من ی سوال داشتم حقیقتش ی چندوقتیه که توخونمون خیلی اتفاقای عجیبی میوفته میخواستم بدونم ایابه جن مربوط میشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
پاسخ دهید
سجاد پناهی عصرعلم نویسنده مطلب در ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۲

در پاسخ به رضاازاراک

سلام
متاسفانه در این مورد اطلاعاتی نداریم.
پاسخ دهید
ناشناس در ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۳

خیلی فیلمین بخدا
جن وجود دارد دارد دارد والسلام ای کاش ما ادمیزاد ها یکمی از زعفر جنی درس عبرت گرته باشیم
سید از ارومیه
پاسخ دهید
فرهاد در ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۸

سلام ؛
نمی دونم این مطلب اثابت علمی داره یا نه .
ولی چون جالب هست می تونم تو وب سایتم بازنشرش کنم ؟
پاسخ دهید
سجاد پناهی عصرعلم نویسنده مطلب در ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۵

در پاسخ به فرهاد

با سلام
بازنشر مطالب با ذکر منبع به صورت لینک بلامانع است.
پاسخ دهید
اردبیلی در ۷ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۳۸

کی گفته استخوان وضایعات غذای جن هاست.جن ها گرسنه میشوند ولی چون جسم ثابتی ندارند {وقتی که دلشون میخاد جشمسون ثابت میشه} نمیتونند مثله انسانها غذا بخورن. انها با بو کردن سیر میشوند
پاسخ دهید
اردبیلی در ۷ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۲۰

از جن ها نترسین اونا هم مثل ما موجودات خدا هستند در ضمن اگه میتونین باهاشون دوست بشین اونا از انسانها انسانترن درسته که جن هستن اما دروغ و کلک تو کارشون نیست دوستیشون بایداره ازشون هر چه بخواهی 2طرفه است
پاسخ دهید
سس یی در ۲ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۱

تا کی میخواین این دروغارو راجب علی و حسین بنویسین والا بخدا با این دروغا فقط ثابت میکنین که مذهبتون فقط خرافاته
پاسخ دهید
محب علی(ع) در ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

در پاسخ به سس یی

بی شعور.لابداون عمرکه توجنگهابرای رفع نیازهای شهوانی سربازهاخودش روعرضه میکرد درست وبه حقه.اره؟؟؟؟؟؟مگه ازشخص پیامبرنشنیدین علی مع الحق والحق مع العلی؟؟یا انامدینه العلم وعلی بابها؟؟؟یا من دوامانت نزدشمادارم کتاب خداوعترتم که به منزله کشتی نجاتند؟؟؟یاسوره الرحمن اولین ایاتش؟؟؟ایه هل اتی؟؟؟یاایه معروف دررکوع خمس دادن مولاامیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع)؟؟؟یاحدیث شریف کسا؟؟؟علی(ع)وفرزندانش ازاول به حق ومظلوم بودن تاهمین الان.چون خداونددرقران کریم بارهافرموده ////اکثرهم لایعلمون///واسه همین شیعه وپیشوایانش غریبه.بارزترینش غربت حسین بن علی(ع)درصحرای کربلا///الهم العن یزیدبن معاویه وعمربن سعدوشمرا….الی یوم القیامت…..الهم الرزقنی شفاعه الحسین(ع)یوم الورود
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲

در پاسخ به سس یی

بیشور تو از شعورت استفاده کن تموم شد من برات میخرم.اگه یه بار دیگه به مذهب ما توهین کنی جن زدت میکنم.
پاسخ دهید
mehdi در ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۶

سلام میشه یه روش احضار جن واسم ایمیل کنین مرسی بچه ها
پاسخ دهید
سیاوش در ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۵

در پاسخ به mehdi

موادّ کار:قران-چادر سفید

روش کار:اول در جای تاریکی برو بدون این که کسی مزاحم تو شود . بعد قرآن را بگیر و زیر چادر سفید برو. بعدقرآن را باز کن و سوره ی جن را بیاور و ایه 23 را بخوان .آن وقت جن کنار تو میاید.
پاسخ دهید
امید در ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۰۵

در پاسخ به سیاوش

دوس ندارم جن رو ببینم ولی اگر هم 1روز بخوام ببینم دلم میخواد ببینم وقتی اسم علی)ع( برزبونم میادچیکار میکنن
پاسخ دهید
پری در ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۹

در پاسخ به سیاوش

وایییییییییییییییییییییییی چقدرترسیدم
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲

در پاسخ به سیاوش

اقای سیاوش تمام گفته هات اشتباه هست .اقا مهدی شما میتونید وقتی که شب چهارشنبه از نیمه گذشت میتوان این نوع احضار را در اتاق نیمه تارکی انجام داد.
آیات 29 تا 31 سوره احقاف را 105 بار بخواند یکی از حنیان ظاهر خواد شد اما اگر به هر شکلی بود خوف نکنید و چیز هایی را که مجاز است بپرسید.من خود از این نوع احضار جن میکنم .
پاسخ دهید
vahide_m در ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۰

سلام این اطلاعات درمورد جن خوب بود من چطور اطلاعات بیشتری درمورد اجنه و روح پیداکنم لطفا راهنمایی کنید
پاسخ دهید
ناشناس در ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۵۷

با نام خدا اغاز می کنم که ابتدا و انتهای هر چیز اوست همان طور که انسان وجود دارد جن و ملایک هم وجود دارد همه اینها در قران و با استدلال امده بهتر است کمی فکر کنیم تا به این نتیجه برسیم که قدرت الهی تا چه حد است با این که از درک کامل ان عاجزیم اما همه چیز در ید قدرت الهی است و همه کاینات افریده اوست با گفتن توکلت علی الله همه امور را به دست خوش وا می گذاریم وعجایب را انکار نمی کنیم چون عجیب ترین چیز خود خداوند است که افریننده این همه عجایب ایت
پاسخ دهید
2002 در ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۴۶

جن ها با انسان کاری ندارند انسان ها بیخود از اون ها می ترسن
پاسخ دهید
یاسر در ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۱۷

جن ها هم میتونن برن کاندوم بخرن؟
پاسخ دهید
ناشناس در ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۴

در پاسخ به یاسر

.خاااک تو سرت
پاسخ دهید
ناشناس در ۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۳۶

ببخشیدخانم شماازهمسر جن خودتون بچه هم دارید؟
پاسخ دهید
حاج علی در ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۷

جن ها چه شکلی اند
پاسخ دهید
سینا در ۲۹ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۷

نمی دانیم باور کنیم یا نه ؟ آخه بعضی ها می گن که اصلا جن وجود ندارد
پاسخ دهید
سجاد پناهی عصرعلم نویسنده مطلب در ۲۹ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۲

در پاسخ به سینا

در قرآن سوره ای در زمینه ی جنیان وجود داره، در جاهای مختلف هم صحبت از جنیان شده:
همه سجده کردند مگر ابلیس که از جنیان بود
انسان را از خاک و جنیان را از آتش خلق کردیم
به کدامین دلیل نعمتهای پروردگارتان را انکار میکنید ای گروه انس و جن
بگو به خدا پناه میبرم از شر هر وسوسه انگیز چه از انسان باشد چه از جن
و به سلیمان نبی قدرتی دادیم و پادشاه زمین گردانیدیم و تمام جنیان در اختیار او بودند (در تورات و انجیل هم هست)

این همه آیه برای باور کردنش کافی نیست؟
پاسخ دهید
mommnm در ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳

در پاسخ به سینا

بچه ها شما از جن می ترسید
پاسخ دهید
پری در ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۷

در پاسخ به سینا

شاید هم وجودداشته باشه
پاسخ دهید
ناشناس در ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۰

در پاسخ به پری

شک نداشته باش چون کافر می شوی>>>>>>
پاسخ دهید
ناشناس در ۲۷ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۶

من زنه یک جن هستم._ومرده فوق العاده ایه.ماعاشقونه زندگی میکنیم و کسی اونو ب شکل جن نمیبینه
پاسخ دهید
سبحان در ۲۹ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱

در پاسخ به ناشناس

ببخشید یک سوال برام پیش آمد
شما که دارین با یک جن زندگی می کنید کجا زندگی می کنید واسم این بزرگوار چیه
پاسخ دهید
ناشناس در ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۹

در پاسخ به ناشناس

تو رو خدا میشه عکس شو برام بفرستی دوست دارم جن رو ببینم چه شکلی با هاشون بیشتر آشنا بشم مرسی از شما
پاسخ دهید
یسنا در ۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۰

در پاسخ به ناشناس

ببخشیدخانوم مگه شمامسلمون نیستید؟؟آخه مگه میشه؟؟؟؟؟توروخداهرکی میتونه جوابم روبده
پاسخ دهید
milad در ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۱

در پاسخ به یسنا

احمق نشو این سر به سرت گزاشتن
پاسخ دهید
المیرا(شیلا) در ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸

در پاسخ به یسنا

برخی جن های مسلمان انقدر زیبا هستند که از انسان زیباترند.
پاسخ دهید
حامد در ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۲

در پاسخ به ناشناس

سلام
معذرت می خوام باورش برام یه خورده مشکله میتونی بیشتر توضیح بدی
آحه من خیلی به این موارد علاقه دارم بطور وحشتناکی هم دنبال اطلاعات در این مورد هستم ولی تا الان نه چیزی رو خودم تونستم تجربه کنم و نه کسی بوده که بتونه منو راهنمایی کنه بگم در عین علاقه وافر خیلی هم می ترسم ولی می خوام ایندفعه تا آخرش برم اگه برات مقدوره و واقعا و راستی منو رهنمایی کنی جواب بده ممنونت می شم .یه مدتی دنبال استاد برای رابطه و احضار می گشتم تا دلت بخواد هم کتاب در این مورد گرفتم از کتاب های خطی قدیمی تا چاپ های خال حاضر از تو اینترنت بگیر بیا تا …..
دیگه واقعا دارم از خودم ناامید می شم

با عرض معذرت از بی ادبیم من اسمم حامد هستش 35 سال هم سنمه و ساکن مشهدم
پاسخ دهید
؟؟؟؟؟؟؟ در ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۶

در پاسخ به ناشناس

واقعاشماماروچی فرض کردی؟زن جن؟هه یکم اطلاعاتتوببری بالا میفهمی که جنیان هرجاکه انسانها بهشون نزدیک میشن ازاونجا به طورناخوداگاه میرن هیچ وقت یه جن نمیتونه به یه انسان نزدیک بشه یعنی ازطرف خداونداجازه ی همچین کاری یونداره وخداوندخودش درقران ازدواج بین انسان هاباجنیان راحرام کرده.
پاسخ دهید
ناشناس در ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

در پاسخ به ؟؟؟؟؟؟؟

ببین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دارم بهت میگم اون هایی که جن زده میشن حتما جن بهشون نزدیک شده .درزرم تو حتما مسلمان نیستی !!!!!!کی گفته خداوند در قران ازدواج بین جن و انسان رو حرام کرده.توبا این کارت ترسو بودن خودتو نشون دادی و قران خدارو به مسخره گرفتی.شرم بر تو باد.درزم آیت الاه بهجت عقد جن هارو هم میخونده خنگ خداااااااا.
پاسخ دهید
المیرا در ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳

در پاسخ به ناشناس

واقعا تو زن یک جن هستی دوست دارم از زندگیتون بیشتر بدونم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ دهید
احمد در ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۲

آیا انسان میتواند جن را باردار کند
پاسخ دهید
سجاد پناهی عصرعلم نویسنده مطلب در ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۰

در پاسخ به احمد

بله، امکان ازدواج بین انسان و جن وجود دارد و روایات متعددی در این مورد وجود دارد.
پاسخ دهید
سیاوش در ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۹

در پاسخ به عصرعلم

شما این چیز ها رو از کجا میدانید؟
پاسخ دهید
ناشناس در ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۵

در پاسخ به احمد

بله
پاسخ دهید
محمد رضا در ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۵

در پاسخ به احمد

اخه ادم جن ببینه چشمش تو غبر باز می کنه مونده که با هاش ازدواج کنه
پاسخ دهید
نیمه تاریک در ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۴

پس چرا تا بحال ابلیس نمرده اگر شما می گید که جنیان می میرند
پاسخ دهید
سجاد پناهی عصرعلم نویسنده مطلب در ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۴

در پاسخ به نیمه تاریک

سلام
بله ، تابحال نمرده ولی خلاصه یک روزی میمیره ?
برخی انسانها هم هستند که هنوز زنده اند ( حضرت خضر ، حضرت مسیح و مهدی موعود (عج) ) ، ولی هیچ موجودی در این دنیا عمر جاوید نداره و خلاصه روزی مرگ سراغش میاد!
پاسخ دهید
محمدمحرابی در ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۴

در پاسخ به نیمه تاریک

زیراپروردگاراوراازدرگاهش راندواونیزقسم خوردتااخرالزمان انسان راگمراه سازدپس شیطان رامیتوان یک استثناخطاب کرد
پاسخ دهید
محمد رضا در ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳

در پاسخ به نیمه تاریک

چون تو دنیا ابلیس یدونست اما جن زیاد حتی کار خانه ی جن هم داریم
پاسخ دهید
کمال در ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲

در پاسخ به نیمه تاریک

برای پاسخ این سوال که چرا شیطان تا بحال نمرده است به قرآن مراجعه فرمائید خداوند به شیطان تا روز مقرر که خود از آن با خبر است فرصت داده است
پاسخ دهید
نگین در ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۱

در پاسخ به نیمه تاریک

همه این داستانومیدونن که هنگامی که شیطان به آدم سجده نکردوازدرگاه خداوندرانده شدبه خداگفت یه قولی بده که منوتاآخرعمردنیانمیرانی وجاودانه بشم تابهت نشون بدم که انسانهاروبه راه نادرست میتونم بکشونم.به خاطره همینه که تاالان زندس
پاسخ دهید
على در ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۲

در پاسخ به نیمه تاریک

مساله مهلت دادن به ابلیس در دو سوره از قران کریم امده که یکی ایه 81 سوره ص است که شما به ان اشاره کردید و دیگری ایه 38 سوره حجر است
قَالَ فَإِنَّكَ مِنَ الْمُنْظَرِينَ(الحجر/37)فرمود: «تو از مهلت يافتگاني!
إِلَى يوْمِ الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ(الحجر/38)ولی تا روز وقت معيني.»

در اينکه منظور از يوم الوقت المعلوم ، چه روزى است ، ميان مفسرين اختلاف نظر وجود دارد كه اين اختلاف نظر نيز ناشي از اختلاف روايات مربوط به اين مسأله مي باشد.
نظرات مختلف در این باره
1.پايان اين جهان و بر چيده شدن دوران تکليف که با نفخه سور اول این جهان پایان می پذیرد .البته در این زمان همه موجودات می میرند و اختصاص به ابلیس هم ندارد اما در هر حال در خواست ابلیس به صورت کامل اجابت نشده چرا که ابلیس تا یوم یبعثون یعنی قیامت مهلت خواست ولی خداوند در جواب فرموده اند که إِلَى يوْمِ الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ وچون بین نفخه اول تا نفحه دوم چهارصد و یا چهل سال فاصله است پس درخواست ابلیس کامل اجابت نشده است.
صاحب تفسیر نمونه این قول را پسندیده اند (تفسير نمونه، ج ‏19، ص 344؛ همان، ج ‏11، ص 72)
این تفسیر از ابن عباس نیز نقل شده و دلیل ایشان بر این سخن همانطور که علامه طباطبائی در المیزان فرموده اند :گويا ابن عباس از اينجا استفاده کرده که ابليس تا آن روز به کار خود مشغول است ، زيرا تا تکليف است مخالفت و معصيت تصور دارد، و قهرا چنين روزى با روز نفخ اول تطبيق مى گردد، پس (يوم وقت معلوم ) که خدا تا آن روز ابليس را مهلت داده همان روز نفخ اول است
اما علامه به این استدلال ایرادی می کنند و ان را قبول ندارند خلاصه فرمایش ایشان این است که مخالفت و معصیت انحصار در وسوسه شیطان ندارد بله تا معصيت و گمراهى در زمين باشد ابليس هم هست، نه اين كه تا تكليف هست ابليس هم باشد؛ چون دليلى نداريم كه ملازمه ميان وجود معصيت و وجود تكليف را اثبات كند(ترجمه تفسير الميزان، ج ‏12، ص 237)
البته با این مضمون روایاتی نیز داریم مانند این روایت:
امام صادق‌می ‌فرماید:وقت معلوم روزی است که نخستین بار در صور دمیده می‌شود، در این هنگام ابلیس می‌میرد و در فاصله زمانی میان صور اول و دوم ابلیس زنده نیست‌.(بحارالانوار، علامه مجلسی‌؛، ج 11، ص 108)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *