خانه / جن (اجنه) / آیا جنها دارای دین و مذهب هستند؟,جن زدگی چیست؟جن گیر چه شخصی است؟,پناه بردن به جن!

آیا جنها دارای دین و مذهب هستند؟,جن زدگی چیست؟جن گیر چه شخصی است؟,پناه بردن به جن!

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir آیا جنها دارای دین و مذهب هستند؟,جن زدگی چیست؟جن گیر چه شخصی است؟,پناه بردن به جن! را برای شما عزیزان قرار دادیم . جنها دارای دو نوع هستند . یک نوع جنهایی هستند که مومن و صالح هستند و نوع دوم جنهایی هستند که کافر و شرور هستند . در ادامه مطلب توضیحات کامل را خواهید خواند ./

آیا جنها دارای دین و مذهب هستند؟,    جن زدگی چیست؟جن گیر چه شخصی است؟,پناه بردن به جن!
آیا جنها دارای دین و مذهب هستند؟, جن زدگی چیست؟جن گیر چه شخصی است؟,پناه بردن به جن!

آیا جنها دارای دین و مذهب هستند؟,جن زدگی چیست؟جن گیر چه شخصی است؟,پناه بردن به جن!,جنهای مومن و صالح,جنهای کافر و شرور,جن مسلمان و جن کافر,جن بد و جن خوب,دین و مذهب جنها چیست؟,جنها چه دینی دارند؟,جن گیری چیست,چه کسی میتواند جنها را بگیرد؟,پناه بردن به جن ها چگونه است؟

آیا جنها دارای دین و مذهب هستند؟,جن زدگی چیست؟جن گیر چه شخصی است؟,پناه بردن به جن!

 آیا دارای دین و مذهب هستند؟

این موجودات دو دسته اند مومن و صالح و دسته دیگر کافر و شرور که دسته صالح آن دارای مذهب های مختلف اند اما جالب اینجاست که “مذهب سنی” ندارند زیرا در واقعه قدیر خم حضور داشته اند!!! و اما گروه شرور آنها که حتما در مورد آزارهای آنها داستان های زیادی شنیده اید.

    جن زدگی چیست؟جن گیر چه شخصی است؟

جن زدگی یک بیماری روحی و روانی است که بر اثر مس ابلیس بوجود میاید که معمولا بر اثر آزارهای نا خواسته که در حق آنها توسط انسان بوجود میاید مثلا چله نشستن های اشتباه و ناقص و گفتن ذکر های مخصوص و…( به همین دلیل از گفتن بعضی موارد بصورت کامل اباع دارم!!! ) جن زدگی را در قدیم ناشی از ورود یک روح شیطانی در کالبد یک انسان میدانستند و اشخاصی نیز بوده اند که اصطلاحا به آنها جن گیر میگفتند که این اشخاص با فنون خاص و علمی که از اجداد خود آموخته بودند به مبادرت یه خارج کردن آن روح شیطانی از بدن شخص جن زده می کردند…

    پناه بردن به جن !!!

در اعراب قدیم رسم بوده که هرگاه در مسافرت در شب به بیابانی میرسیدند از بیم اشرار طایفه جن به عزیز آن بیابان که مهتر طایفه جن بود پناه می بردند به این صورت که فریاد میزدند “ای عزیز این وادی به تو پناه میبریم از شر سفیهان قومت”!!!

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *