خانه / نیروها و انرژی های ماورالطبیعه / نیروی های ماورالطبیعه و قدرت های نهفته در انسان و روشهای فعال کردن نیروهای ماورایی

نیروی های ماورالطبیعه و قدرت های نهفته در انسان و روشهای فعال کردن نیروهای ماورایی

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir نیروی های ماورالطبیعه و قدرت های نهفته در انسان و روشهای فعال کردن نیروهای ماورایی را برای شما عزیزان قرار دادیم . درون وجود انسان نیروهایی بسیار قدرتمند و شگفت انگیز و ماورایی وجود دارد که نیروهای ماورالطبیعه به آنها گفته میشود . برای فعال کردن این نیروهای قدرتمند که درون وجود انسان است روشها و راههایی وجود دارد که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد ./

نیروی های ماورالطبیعه و قدرت های نهفته در انسان و روشهای فعال کردن نیروهای ماورایی
نیروی های ماورالطبیعه و قدرت های نهفته در انسان و روشهای فعال کردن نیروهای ماورایی

نیروی های ماورالطبیعه و قدرت های نهفته در انسان و روشهای فعال کردن نیروهای ماورایی,نیروهای ماورالطبیعه انسان,نیروهای قدرتمند ماورالطبیعه در وجود انسان,روشهای فعال کردن نیروهای ماورالطبیعه در انسان,راههای فعال کردن قدرت ها و نیروهای ماورالطبیعه وجود درونی انسان,نیروهای ماورالطبیعه,اطلاعات و مطالبی درباره ماورالطبیعه,وجود انسان سرشار از نیروهای قوی ماورالطبیعه,نیروهای ماورایی و ناشناخته در وجود درونی انسان

نیروی های ماورالطبیعه و قدرت های نهفته در انسان و روشهای فعال کردن نیروهای ماورایی درونی

انرژی نهفته ی درون انسان – توانایی ماورا ی الطبیعه انسان

سرآغاز

انرژی حیاتی، جنبة نادیدنی هستی‌ است که جهان را شکل می‌دهد و همه چیز را به جنبش درمی‌آورد. این انرژی قابل دیدن و لمس کردن نیست، اما مانند هوایی که تنفس می‌کنیم ما را دربرگرفته و موجب ایجاد توازن در روح، روان و جسم ما می‌شود. نیروی ذاتی روح به صورت بالقوه و نهفته در روح تمام انسان‏ها وجود دارد. در تاریخ ملل و فرهنگ‏های مختلف، همچنین در تاریخ ادیان الهی و مکاتب گوناگون تجربه‏های متعدد و بسیاری از پدیده‏های عجیب و اعمال خارق‏العاده مشاهده و ثبت شده است، اعمالی چون: شفا دادن بیماری‏ها، غلبه برطبیعت (ایجاد باد، باران، طوفان)، برخاستن از زمین و پرواز کردن، خبردادن از غیب و پیش‏گویی کردن، قدرت تحقق بخشیدن به خواسته‏ها، تبدیل چیزهای مختلف به یکدیگر، زنده کردن مردگان و… که تحت عناوین مختلفی همچون معجزه وکرامات شناخته می‏شوند. درباره چگونگی وقوع این پدیده‏های فوق طبیعی یا صحت و سقم آن، نظرها و دیدگاه‏های گوناگونی وجود دارد. عده‏ای این پدیده‏ها را صرفاً منحصر به عهد عتیق می‏دانند و آنها را به اولیاء خداوند نسبت می‏دهند. عده‏ای هم به طور کلی وقوع این اعمال را رد می‏کنند و آنها را منتج از اوهام و شعبده تلقی می‏کنند. در این میان محققان و دانشمندانی هم وجود دارند که به بررسی این گونه اعمال می‏پردازند و سعی در دریافت قوانین حاکم بر اعمال فوق طبیعی دارند. به طور کلی مکاتب باطنی وقوع اعمال خارق‏العاده را به توانایی ذاتی روح نسبت می‏دهند و اظهار می‏کنند که نیروی ذاتی روح به صورت بالقوه و نهفته در روح تمام انسان‏ها وجود دارد. آنها هم چنین مسئله پرورش و فعال نمودن این نیروی ذاتی را مطرح می‏کنند که در صورت شکوفا شدن می‏تواند کاربردهای شگرفی در زندگی روزمره و بهبود آن داشته باشد و موجب تعالی انسان گردد. در عصر کنونی به مدت چندین دهه است که دانشمندان در زمینه‏های فیزیک، زیست شناسی، ژنتیک، روانشناسی، فراروانشناسی و… این مبحث را مدّ نظر قرار داده و از رهگذر نتایج حاصله، به همسویی‏هایی با باطن‏گرایان شرق دست یافته‏اند. علم کنونی و در دسترس بشر، به طور روشن و کامل قادر به توجیه و ارائه پاسخی قطعی به پدیده‏های خارق‏العاده نیست، ولی تحقیقات دانشمندان بخصوص در فیزیک نو راهی به سوی تبیین و درک روح و اعمال خارق‏العاده ناشی از توان ذاتی روح باز کرده است. آنچه در علم ثابت شده وجود نوعی شعور و آگاهی در ذرات بنیادی و انرژی و شعوری فراسوی ماده در کل هستی است. این تحقیق قصد دارد توانایی‏های بالقوه روحی-روانی انسان را مدّ نظر قرار داده و ارتباط آن را با اعمال خارق‏العاده، بررسی کند.و بدبن ترتیب تواناییهای انسان در در شناخت ، برنامه ریزی، تضمین برای آینده مورد بحث قرار دهد  لذا در ادامه تعاریفی از وازه های مرتبط با انرژی درونی انسان خواهیم کرد و سپس یکی از فاکتورهای مربوط به این ویژگی  که به  روانشناسان و دانشمند علوم انسانی کمک میکند تا ویزگی های شخصیتی انسان را مورد بررسی وشناخت قرار دهند  تا راهنمای علوم مدیریت منایع انسانی  در تصمیم گیریهای آینده  باشند می پردازیم.

     جملات مرتبط :

·        آدمي ساخته افکار خويش است، فردا همان خواهد شد که امروز به آن مي انديشد.

·        انسان تنها می تواند آن باشد که خود را چنان می بیند ؛ و تنها می تواند به جایی برسد که خود را در آنجا می بیند.   

·        درخت از ریشه اش آب می خورد آدمیزاد از باطنش.

·         ما انسان ها در درونمان از یک قابلیتی برخورداریم به نام قدرت تبدیل فکر و نیت به اشیا و اتفاقای حقیقی و واقعی و فیزیکی!

·        به هر چیزی که فکر می‌کنید، آن چیز به سمت شما جذب می‌شود. شروع کار با فکر است، پس باید به شدت مواظب چیزهایی که روی آنها تمرکز می‌کنیم و به آنها توجه می‌کنیم باشیم. در واقع شما تمام چیزهایی که در ذهنتان می‌گذرد را به سمت خودتان جذب می‌کنید.

 

 

واژه گان مرتبط : خداوند یکتا ،  انسان، انسان شناسی ،  خود شناسی ، خداشناسی ،خود اگاهی ، شعور باطنی ،  روح،              شبکه شعور کیهانی ، انرژی کیهانی،   انرژی درونی ، عرفان، تکامل ، تمرکز بر درون ،  ارتباط  علوم مدیریت و علوم انسان شناسی ، توانایی سنجی ،  سنجش هوش وخلاقیت ، انتخاب درست ، تصمیم گیری  درست، اعتماد به نفس ، تسلط بر امور ، خلاقیت، نوآوری ، بهره وری، موفقیت ، کمال

1-   تعاریف مرتبط

1-1           –چاکرا  چیست ؟

پیرو آنچه تا بحال گفتیم بدن انسان علاوه بر جسم فیزیکی یک جسم روحانی هم دارد .در واقع در علوم متافیزیک آمده است انسان علاوه بر جسم فیزیکی ، اجسام روحانی را که به مراتب  شامل جسم  خاکی ،آبی، هوا، آتش والماس را داراست و با گذشت زمان و خودشناسی و تمرکز در خالص سازی روح انسان به کامل ترین مراتب  یعنی جسم الماس خواهد رسید .

در این خصوص هر جسمی انرژی فوق العاده با جهان تبادل میکند  که مراکز این انرژی در بدن هستند و به آنها مراکز انرژى یا چاکرا گفته می شود. چاکرا کلمه ای سانسکریت به معنای چرخ است. چاکراها یا مراکز انرژی در حال چرخش هستند و بخش های بسیار مهمی از کالبد انرژی محسوب می شوند. همانند کالبد فیزیکی که از اعضای حیاتی و کم اهمیت تر تشکیل شده است کالبد انرژی نیز دارای چاکراهای اصلی و فرعی و چاکراهای بسیار کوچک است. چاکراهای اصلی، مراکز انرژی در حال چرخش هستند که به طور معمول 3 تا 4 اینچ قطر دارند و اعضای اصلی و حیاتی کالبد فیزیکی را کنترل می کنند و به آنها انرژی می دهند. چاکراهای اصلی درست مانند نیروگاه هایی هستند که انرژی حیاتی را برای اعضای حیاتی و اصلی تامین می کنند. اگر این نیروگاهها به خوبی کار نکنند اعضای حیاتی ضعیف یا بیمار می شوند، زیرا برای درست کارکردن، انرژی حیاتی کافی ندارند. قطر چاکراهای فرعی 1 تا 2 اینچ است و چاکراهای بسیار کوچک بخش های کم اهمیت تر کالبد جسمانی را کنترل کرده و به آنها انرژی می دهند. چاکراها در داخل کالبد فیزیکی نفوذ می کنند و در ورای آن نیز امتداد  می یابند.

چاكراها ريشه در باورها و ديدگاه متافيزيك هندو دارند. در ديدگاه هندو، هستی از جنس تفكر و آگاهی است و قصد آگاهی تبلور به شكل ماده است. اين امر خلاف ديدگاه مادی است،كه ماده را سر آغاز جهان، و آگاهی را ناشی از آن می داند . مبنای اين نوشته، ديدگاه متافيزيك هندو است. از اين ديدگاه جهان رويای، رويابينی است كه همه اجزای اين رويا خود نيز رويا می بينند. در اين ديدگاه يك جهان اكبر وجود دارد كه خود متشكل از بی شماری جهان های اصغر است. در اين بين چاكراها واسطه های بين جهان اكبر وجهان اصغر هستند. بنابراين تجربه ما از جهان هستی در سطوح مختلف آگاهی و از طريق چاكراها تجربه می شود. مجموعه چاكراها مانند يك رنگين كمان متشكل از هفت رنگ است و هر چاكرا طيفی از اين رنگين كمان را تدائی ميكند و درك و برداشت صحيح موقعی اتفاق می افتد كه هرهفت رنگ اين مجموعه حضور داشته باشند. به عبارت ديگر چيزی كه مانع دريافت واقعيت    می شود، آن است كه تعادل بين اجزای سيستم ادراكی برقرار نبوده و درك و برداشت ما كامل نيست.

هر انساني نيروي بالقوه اي براي كامل بودن در خود دارد. نيروي شگفت انگيز و فريبنده أي كه اعجاز خلقت محسوب مي شود .  چاكراها انرژي حياتي را از محيط اطراف و از كيهان مي گيرند و آنها را به امواج مورد نياز نقاط مختلف بدن تبديل مي كنند. علاوه براين آنها انرژي را به اطرافشان پخش مي كنند. توسط اين سيتسم انرژي، انسان نهايتا در حوزة‌ تبادل دايم انرژي با كيهان و دنيا و انسان هاي ديگر است.

بعضی از چاکراها مراکز استعدادهای روانی هستند. فعال سازی چاکراهای خاص ممکن است باعث توسعه یافتن استعدادهای روانی خاص شود. برای مثال چاکراهای کف دست برای فعال کردن، آسانترین و امن ترین چاکراها هستند. با فعال کردن چاکراهایی که در مرکز کف دستها قرار دارند فرد می تواند توانایی خود را در احساس کردن انرژی های لطیف، هاله درونی، هاله تندرستی و هاله بیرونی توسعه دهد. این کار با تمرکز کردن به سادگی انجام می شود.

 

1-2-آئورا چیست:

واژه ی آئورا برگرفته از واژه ی یونانی آورا(avra) به معنی نسیم است.

تعریف آئورا یا هاله ی نورانی در فرهنگ لغات تجلی نامریی یا میدان انرژی ای است که اطراف تمام موجودات زنده و اشیا را احاطه کرده است در حقیقت هاله ی نورانی نه تنها دور تا دور بدن را احاطه کرده بلکه جزیی از هر سلول بدن است و ظریف ترین انرژی های حیات را منعکس میکند.

انرژی هایی که از بدن ما ناشی میشود شخصیت و طرز زندگی و افکار و احساسات ما را منعکس میکند.در حقیقت،هاله های نورانی بوضوح سلامت ذهن و جسم و روح ما را آشکار میسازد.

آئورا انعکاس خود ماست که ثبت کامل گذشته و حال و آینده ی ما در آن وجود دارد.

آئورا شامل رنگ هم هست که برای دیدن آن به مقدار کمی نور نیاز هست چرا که رنگهای آن از نور بوجود آمده اند(اشتباه نشود رنگهای آن نه خود آئورا) البته آئورا در تاریکی مطلق بطور کامل محو نمیگردد ، بلکه به شکل رشته های انرژی آبی رنگ ظریفی دیده میشود.

آئوراها به طرق مختلف دیده میشوند. معمولا بصورت میدان های انرژی شبیه به تخم مرغی بزرگ که کاملا بدن را احاطه کرده است، دیده میشوند. بیشتر هاله ها تا چند سانتی متری دور بدن ادامه پیدا میکنند.

اعتقاد بر این است که شخص هرچه عارف تر و روحانی تر باشد، هاله ی او بزرگتر است.برای نمونه معروف است که هاله ی بودا تا چند کیلومتر امتداد داشته است!!!

هر هاله ای رنگی اصلی دارد که اطلاعات مهمی درباره ی شخص آشکار میکند. این رنگ بیانگر احساسات و ذهنیت و خلق وخوی فرد است. علاوه بر این ، هاله دارای شعاع های رنگی متفاوتی است که از بدن ساتع میشود و در سرتاسر هاله میدرخشد. عده ای آنرا امواج فکری تلقی میکنند، و بطور یقین افکار و همه احساسات     ادراک ، آگاهیها و هر چیزی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد را می توان به هفت دسته تقسیم کرد و هر کدام از این دسته ها به یکی از چاکراها پیوسته است . پس چاکراها نه تنها نماینده اعضای بدن شما هستند بلکه نماینده قسمتهای مخصوصی از حواس و ادراک شما نیزمحسوب میشوند. وقتی شما احساس تنش   می کنید ، این تنش را در چاکرای مرتبط با آن قسمت نیز احساس می کنید و این چاکرا و عضو مرتبط با آن دچار استرس می شوند. تنش در چاکرا بوسیله شبکه عصبی که به این چاکرا پیوسته است مشخص می شود و به اندامی که توسط این شبکه کنترل           می شوند انتقال می یابد.

 

همه ی انسانها در برابر رنگ واکنشی احساسی دارند . حتی آنان که درباره ی رنگها اطلاعات کافی ندارند، به طور غریزی می دانند که رنگهای گرم شور و هیجان و احساسات مثبت به وجود می آورد و رنگهای سرد باعث رخوت انسان می شود و احساس آرامش و آسودگی ایجاد می کند .

هوایم خاکستری است ، روزگارش سیاه است . این عبارات چه بسا از زمانی سر زبانها افتاده که مردم متوجه شدند احساسات انسان در هاله ی نورانی دخیل است.

 

ارزیابی شخصیت انسان با استفاده از  بررسی انرژی ساطع شده از انسان

بر اساس مطالعات متخصصان علوم روانشناسی و انسان شناسی در موضوع کشف وتایید چاکراها و آئورا   نتایجی  مشترکی درباره  ارتباط شخصیت انسانها و مشخصات  آئورا و هاله نورانی هر انسان بدست آمده که خلاصه ای از آنها در ادامه بیان می گردد.

این کشفیات می تواند به تصمیم گیرندگان هر ملیت ، سازمان، اجتماع و خانواده کمک نماید تا با شناختی از شخصیت انسانها  ،  تصمیمات لازم را در خصوص گزینش افراد  با توجه به فاکتورهای شخصیتی و استعدادها و تواناییها اخذ نمایند  تا بدین ترتیب  به تحقق اهداف خود در آینده نزدیک شوند.

  در ادامه توضیح خلاصه ای از تاثیر رنگها بر عوامل روحی انسان،  و انرژی که از این رنگها ساطع و بوسیله انسان جذب می شود  ، همچنین واکنشهایی که انسان در برابر جذب انرژی رنگها نشان می دهد آمده است :

قرمز:   افرادی که رنگ زمینه ی آئورای آنان قرمز است غالباً در رهبری و حرفه های پر مسئولیت پیشرفت می کنند ،

نارنجی : افرادی که رنگ زمینه ی آئورای آنان نارنجی است به طور طبیعی کارآمد و سریع الانتقال هستند و براحتی می توان با آنان کنار آمد دیده می شود.

زرد : افرادی که رنگ زمینه ی آئورای آنان زرد است ، زودرنج و ناپایدار هستند . آنان متفکرانی سریعند و از سرگرم شدن و سرگرم کردن لذت می برند

آبی : افرادی که رنگ زمینه ی آئورای آنان آبی است ، ذاتاً مثبت و با حرارت هستند . در نتیجه هاله ی آنان به طور طبیعی بزرگ و درخشنده است .

وسایر رنگها که هریک نمادی از خصوصیات درونی و شخصیتی انسان است و روانشناسان را  در کشف این موضوع کمک می نماید تا فاکتورهای شخصیتی انسانها را شناسایی کنند. در زیر مثالهایی را در موضوع تاثیر رنگها بر عوامل روانی و روحانی انسان بیان می کنیم :

·        در سال ۱۹۳۲ ، رابرت جرارد (Robert Gerard) دانشمند آمریکایی آزمایشهایی بر روی زندانیان انجام داد او پی برد که قرار دادن زندانیان در معرض نور قرمز آنان را به هیجان می آورد و پرخاشگر تر  می شوند و نور آبی آنان را آرام می کند . به تازگی نیز  الکساندر شاوس(Alexander Schauss)   کشف کرد که وقتی زندانیان در معرض نور صورتی قرار می گیرند میزان تهاجم و پرخاشگری آنان کاهش می یابد . او متوجه شد که رنگ صورتی دیوارهای زندان باعث می شود زندانیان آرام بمانند و به خشم نیایند .

بلافاصله بعد از آن ، نیروی دریایی آمریکا رنگ بازداشتگاههای خود را صورتی کرد ، و امروزه صدها   نهاد در سراسر آمریکا زندانیان خشمگین را در بندهای صورتی رنگ می اندازند تا آرام شوند .

·        آزمایش دیگر مربوط به جک ویجری(Jack Widgerey) که از او خواسته بودند دو اتاق بازجویی اداره پلیس را تزیین کند او یکی از اتاقها را با سبز ملایم و بژ رنگ آمیزی کرد و اتاق دیگر را رنگ سبز و قرمز روشن زد . پلیس از اتاق اول برای گفتگو با قربانیان و خانواده های آنان استفاده می کرد و از اتاق دوم برای بازجویی از مظنونان  ،  آنان کشف کردند مظنونان بیشتر حرف می زنند و پلیس راحت تر می تواند از زبان آنان حرف بکشد .

    نتیجه گیری :

 

1ا 1-   انرژی نهفته در انسان بسیار قدرت مند می باشد  به طوری که برتمام ذرات هستی تاثیر می گذارد وکافیست انسان از درون خود تصمیم هر کاری را بگیرد این است که  همواره جمله (  خواستن توانستن است )   در تمام زمینه های جهان هستی صادق می باشد. در واقع انسان می تواند همه چیزی را که در پیش روی اوست تغییر دهد ؛ بسازد؛ بنگارد و       آینده در دستان ماست .

        2 -تحقیقات جدید در علوم متافیزیک قدرت انسان و تبادل انرژی کیهانی را روز بروز دقیقتر و واقعی تر اثبات میکند و به انسانها کمک می کند تا با تکیه بر این نتایج شناخت دقیقی از خود ومحیط پیرامون داشته و کوهتاترین مسیر ضمانت شده موفقیت راسپری کنند

علوم غريبه، علومى مانند علم حروف و اعداد، علم اوفاق، جفر، (جفر صغير و جفر كبير) خافيه، كيميا، ليميا،هيميا، سيميا، ريميا و علوم ديگر است كه شيخ بهايى اين علوم را در كتاب «كلّه سرّ» جمع كرده است كه هر حرفى اشاره به علمى دارد. توضيح اين علوم در جلد اول «الميزان» ، ص 246 نيز بيان شده است.سفارش بزرگان اهل كمال و معنا اين است كه طالبان كمال و قرب خداوند عمر ارزشمند و سرمايه نفس جواني را صرف اموري ماندگار و اساسي كه آنها را به عالم معنا و به هدف آفرينش و خلقت نزديكتر سازد, بنمايند و از فرصت محدود عمر و جواني, بهترين و بيشترين استفاده را بنمايند. به همين خاطر بزرگان اهل كمال و متخصصين علوم الهي و سير الي الله مانند مرحوم قاضي (اعلي الله مقامه الشريف) فرزندان خود را از آموختن علوم غريبه و صرف عمر در راه تحصيل آنها منع مي كردند در عوض آنها را به ياد و ذكر و مراقبه پروردگار و تلاش در راه بندگي و معرفت او ترغيب و تشويق مي كرده اند.اين گونه علوم با وجود داشتن آثاري مطلوب, داراي آفات و آثار نامطلوب فراواني نيز مي باشند و هر چند مدعيان فراگيري و برخورداري از اين علوم زياد و فراوان مي باشند ولي در عين حال اساتيد اين فن كه هم در كار خود خبره و متخصص باشند و هم قابل اعتماد و وثوق باشند و اهل شيادي كلاه برداري و شهرت و مريد پروري و اسم و رسم به هم زدن نباشند, بسيار كم است.ورود در اين راه علاوه بر خطراتي كه دارد و امور ناشناخته اي كه انسان با آنها مواجه مي شود كه ممكن است ايمان و اعتقاد و سلامت فكر و انديشه او را با خطر مواجه سازد, از نظر ثمرات و بازدهي امر مشخص و شناخته شده اي نمي باشد. عده زيادي كه وارد اين وادي شده اند به انحرافات دچار شده اند. با انجام اموري مانند تسخير جن دچار محرمات شده اند و از اسرار مردم سر درآورده و آبروي مردم را بر باد داده اند يا با احضار ارواح و ارتباط با مردگان و نقل اخبار و اسرار مردم وارد ورطه غيبت و تهمت و اين گونه محرمات شده اند. بنابراين توصيه ما اين است كه وقت و عمر و جواني خود را صرف امور ضروري تر و مهم تر بنماييد.و با مطالعه كتب اسلامي مانند كتاب هاي استاد شهيد مطهري و استاد مصباح يزدي و نيز كتبي كه پيرامون معارف دين است و موجب كسترش اطلاعات ديني و معرفتي شما مي شود و بصيرت و روشني بيشتري در مورد دين و اعتقادات خود پيدا مي كنيد, اعتقادات و بنيان ديني خود را تعميق بخشيد. در عين حال پيرامون علوم غريبه مي توانيد به كتاب زير مراجعه نماييد: 1-گنجينه دانش, خزائن الاسرار, ايوب صادقي نزاد, نشر ميراث ماندگار.2- «مفاتيح المفاليق و زبدة الالواح» محمود دهدار عيانى3- «شرح كنوزالاسما» عيانى كه استاد علامه حسن‏زاده آملى در كلمه 343 از كتاب هزار و يك كلمه به طور مبسوط آن اشعار را توضيح داده است.

جادو و جادوگر
در این مقاله می خوانید:
۱-اساس جادو چیست؟
۲-آیا جادو گناه کبیره است.
۳–تمرینهایی که پیش از ارتکاب جادو باید انجام داد
۴.تواناییهایی که یک جادوگر دارد:
-قربانی
-هیپنوتیزم
-سفر در زمان
-جادوی سیاه
-احضار اجنه و …

جادو در اصل از ایجاد اختلال در امواج جهان به وجود می آید و اصلا چیزی به اسم جادوی
خوب و مثبت وجود ندارد.جادو اولین بار توسط موجودات غیبی به انسان آموزش داده شد و
بر اساس قرآن کریم این گناه بزرگ رو هاروت و ماروت که دو تا از فرشته بودند پس از
ورود به زمین مرتکب شدند.
برای شروع کسانی که فکر میکنن جادو کاری نداره اول باید استعدادشون رو تست کنن.
یک جادوگر ساده و ابتدایی باید از قدرتهای زیر برخوردار باشد:
۱-بتواند در زمان سفر کند
۲-چشم سوم داشته باشد و بتواند دنیای اجنه و فرشتگان را ببیند.
۳-دست از زندگی عادی شسته باشد
۴-قدرت مدیتیشن بالایی داشته باشد
۵-قادر به صحبت کردن با اجنه و کسب احترام آنها باشد
۶-قدرت روحی و روانی بالایی داشته باشد
۷-از طالع بینی و جایگاه ستارگان کاملا مطلع باشد
۸-قادر به تخلیه ی روح باشد..یعنی به اصطلاح از بدنش خارج شود
۹-وردها و قربانیهای لازم را بلد باشد
اما این به این معنی نیست که هر کسی تعدادی از این قدرتها را داشت می تواند جادوگر باشد.
من افراد زیادی را می شناسم از جمله خودم که قادر به تخلیه ی روح هستند و قدرت روحی
بالایی هم دارند.اما مسئله این است که برای جادوگر بودن باید با نیروهای شیطانی و اهریمنی
همکاری کرد و هر کس چنین کاری بکند دیگر راه برگشت نخواهد داشت.
جادو از این نظر که قوانین جاری طبیعت را می شکند تا به هدف خود برسد گناه کبیره
محسوب می شود.
مثلا کسی می خواهد در مدت کوتاهی ثروتمند شودیا دختر ثروتمندی را جادو کند و با او
ازدواج کند. و از راه جادو می توان ثروتمند شد اما از آنجا که شما باید نیروهای زیادی را
صرف غلبه بر آنچه که برایتان از طرف خدا معین شده بکنید این کار کثیفی است.
شما زودتر از همه به آنچه می خواهید می رسید اما طبق قوانین طبیعت چون میران انرژی
در جهان ثابت است و شما بیش از حد معین خود یکجا از این انرژی استفاده کرده اید – باید
این انرژی را به جهان بازگردانید-چه بخواهید و چه نخواهید این انرژی به صورتهای گوناگون
مثل پول و سلامتی از زندگی شما بیرون می رود و شما در عوض پول و یا ازدواجی که از
راه جادو به دست آورده اید باید سلامتی خود و اعضای خانواده تان را از دست بدهید. این یک
قانون ثابت و تغییر ناپذیر در تمام علوم است و جادوگری هم چیزی غیر از علم سیاه نیست.
در اصطلاح مذهبی و عامه شما شنیده اید که می گویند از هر دستی بدهی از همان دست
می گیری .. و یا پول باد آورده را باد می برد. اینها برداشت مردم ساده و عامی از همان
مسئله ی اساسی علمی است که در علم کیمیاگری و شیمی به قانون ؛معادله ی پایاپای: معروف
است.
اگر بدون دانش کافی دست به احضار روح اجنه و با خود اجته و با فرشتگان بزنید چه اتفاقی
می افتد؟
به احتمال ۹۰٪ بوسط آنها به طرق عجیب و وحشتناک کشته می شوید.
۱۰٪ احتمال دارد که بدنتان توسط آن جن با پری اشغال شود و به اصطلاح جن زده شوید که آن
هم منجر به مرگ با زندگی رنج بار خواهد بود.بنابراین شدیدا هشدار می دهم که به هیچ عنوان
امتجان نکنید مگر اینکه قصد خودکشی دارید
چشم سوم
جادوگر موجودات غیبی را باید از روی شکل و مشخصات او شناسایی کند.برای همین
قدرت زیاد در دیدن دنیای ماورا لازم است.به این نوع دید : چشم سوم؛ می گویند. در کتابهای
جادوگری مشخصات تمام موجودات غیبی که جادوگران به آنها نیاز دارند تا خواسته هایشان
را انجام دهند آمده است که آن هم از کتب باستانی و جادوگران قدیم است و البته اطلاعات جدید
هم سالانه به آن اضافه می شود.
قربانی
وقتی که یک موجود غیبی حاضر می شود به حرمت اسامی خدا به جادوگر آسیب نمی رساند
البته تا زمانی که جادوگر به او بی احترامی نکند.این بی احترامی معمولا نادانسته صورت
می گیرد چون مطمئنا جادوگر نمی خواهد که کشته شود.
پس از اینکه جادوگر وظیفه ی آن موجود را مشخص کرد موجود آن کار را انجام می دهد
که هر چیز غیر ممکنی می تواند باشد..مثل بردن در شرط بندی یا کشتن کسی به طور تصادفی
تا مسخ کردن یک یا تعدادی انسان به منظور رسیدن به خواسته های شیطانی.
هر قدر خواسته ی جادوگر بزرگتر باشد میزان و اندازه ی قربانی بیشتر است.قربانی به
عنوان هدیه و کار مزد موجود باید پرداخت شود و موجود از آن تغذیه می کند.این قربانی از
یک کبوتر شروع می شود تا خون انسان.
کسانی که برای باور کردن این حقایق مدرک می خواهند باید اول دور دنیا مسافرت کنند تا به
چشم خود ببینند که این مسائل کاملا اتفاق می افتند و اگر صرفا کسی ندیده به این معنی نیست
که وجود ندارد.برای مثال در کشورهایی مانند برمه و نپال و هندوستان و اکثر کشورهای
آفریقایی قربانی به طور علنی انجام می شود زیرا بخشی از آیینهای این سرزمینهاست. اما در
کشورهای اسلامی کاملا مخفی است زیرا کفر محسوب می شود.

به دلیل این که جادو یک عمل منع شده و ناپسند هست به همین مقدار که فقط برای آگاهی عمموی شما برادرا و خواهران عزیز هست
کفایت میکنیم
قرآن شریف: قرآن کریم به شدت این عمل را مورد نکوهش و سرزنش قرار داده است و آنها را سوداگرانی می داند که خود را به بدترین بها یا مفت فروخته اند.(5)
در سوره بقره آمده است:
وَ اتّبِعوُا ما تَتلوُا الشّیاطینَ مُلکِ سُلیمانَ و ما کَفَرَ سُلیمانُ و لکنّ الشَّیاطینَ کَفروا یُعَلِّموُنَ الناسَ السّحرَ (6) « و آنچه که شیاطین در روزگار فرمانروایی سلیمان می خواندند، پیروی کردند. و سلیمان (به سحر نپرداخت) و کفر نورزید، ولی شیاطین کفر ورزیدند، آنان به مردم سحر می آموختند…»

دعانویس
دعانویس به فردی می گویند که با استفاده از نوشتن متون کتب مذهبی روی اجسامی مانند قفل
کلید و کاسه و یا روی کاغذ سعی در برطرف نمودن مشکل مراجعه کنندگانشان دارند.
دعانویس ها، در ازای نوشتن ادعیه و تعویذات، مبلغی با عنوان نیاز از مراجعه کنندگان اخذ
می کنند.
برخی از اینگونه افراد، مدعی هستند که با «علوم غریبه» آشنا بوده و «وسیله ای برای ابراز
قدرت خداوند» می باشند.گروهی دیگر با ادعای دانستن علم رمل و خبرداشتن از مجهولات
عالم و خیر و شر، رمال نامیده می شوند. اسباب کار این گروه، اشکال شانزده گانه ای است که
به دانیال نبی نسبت داده می شود. گروهی دیگر نیز برای مشتریانشان کف بینی و فالگیری
می کنند.
عده ای دعانویسی را خرافه می دانند و عده ای به آن معتقد اند، برخی از مسلمانان دعاهای مذهبی
را بر تسکین یا بهبود بیماری ها موثر می دانند.
برخی از دعانویسان با ادعای های دروغ از اعتقادات سوءاستفاده نموده و از آنان اخاذی
می نماید و حتی گاهی فرد دعانویس از مشتری خود سوءاستفاده جنسی نیز می نماید. اغلب
مشتریان دعانویس ها، زنان جوان هستند.

دیدگاه فقهای شیعه
آیت الله ناصر مکارم شیرازی
«نوشتن دعاهایی که از حضرات معصومین (علیهم السلام) رسیده و در کتب معتبر موجود
است ، اشکالی ندارد. ولی دعا نویسی حرفه ای، که شغل افراد سودجوست، صحیح نیست و
غالب کتاب هایی که به آن استناد می کنند، اعتباری ندارد.
آیت الله صافی گلپایگانی
«نوشتن دعاهایی که با دلیل معتبر از ائمه معصومین علیهم السلام نقل شده و اجرت گرفتن در
مقابل آن، اشکال ندارد ولی مراجعه به فالگیرها یا دعانویسانی که به صورت های مختلفه از
منابعی که اعتبار شرعی ندارد نقل می کنند یا می نویسند جایز نیست و پول گرفتن اینگونه اکل
مال به باطل و حرام است. والله العالم .

ریاضت و چله نشین
ریاضت در لغت به معنای تربیت کردن و در اصطلاح علم اخلاق ، به معنای وادار کردن نفس
بر ادای واجبات و اجتناب از محرمات است. از آن به مناسبت ‏در باب جهاد سخن گفته‏اند‏ .

معنای لغوی ریاضت
واژه ریاضت درلغت درباره حیوان به کار رفته و مراد از آن تأدیب و تمرین و وادار کردن
حیوان بر رفتار مورد نظر صاحبش و بازداشتن آن از حرکات ناپسند مى‏باشد.

ریاضت نفس

معنای ریاضت نفس
ریاضت نفس از همین معنای لغوی گرفته شده و مراد از آن تربیت و وادار ساختن نفس بر
اطاعت از مولاو بازداشتن آن از سرکشی در برابر دستور او و پیرو عقل شدن است.

جهاد اکبر
ریاضت و تهذیب نفس با شیوه و روشى که در آیات و روایات توصیه شده، افضل اعمال و
برترین عبادت است که از آن به جهاد اکبر تعبیر شده است.

راه تحقق ریاضت نفس
ریاضت نفس با واداشتن آن بر حرکت در صراط مستقیم ؛ یعنى عمل به اوامر و اجتناب از
نواهی شارع مقدس در اندیشه، گفتار و رفتار و بازداشتن نفس از سرکشى و عصیان در برابر
اوامر و نواهى او تحقق مى‏یابد .

نتیجه ریاضت نفس
نتیجه ریاضت، طهارت نفس از صفات ناپسندى همچون بخل،حسد ، کبر ، حرص بر دنیا، و
آراسته شدن به صفات پسندیده ای همچون جود ،شجاعت ،غیرت ،طمأنینه ،خضوع در برابر
حق و فروتنی است.

ریاضت نا مشروع
ریاضت نفس با شیوه‏اى غیر مشروع ، از قبیل آنچه مرتاضان انجام مى‏دهند ، بدعت و حرام
است .

رهبانیت
رهبانیت از ریاضت هایى است که در اسلام از آن نهی شده است .

چله نشین
به شخصی گفته می شود که به مدت چهل روز به ذکر خاصی مشغول شده و شرایط ریاضت
از قبیل ترک حیوانی و ترک معصیت و گناه و روزه و تنها بودن و … را با انجام برساند و
پس از گذراندن این دوره خاص و موفق شدن در ریاضت با موجوداتی که در عالم غیب
( از قبیل ملائکه ، جن ، پری و … ) هستند ارتباط گرفته و به حاجات خود برسد و بتواند
به دیگران کمک کند .

شرایط استفاده از علوم خاص روحانی
1 ــ فرد عمل کننده می بایست به نتیجه عمل اعتقاد تام داشته باشد .
2 ــ برای اینکه دعا موثر باشد باید مستدام باشد .
3 ــ دعا باید در خفا و خلوت و تنهایی باشد .
4 ــ شرط اجابت دعا این است که فرد صاحب تقوا و پرهیزکار باشد به اعمال حرام و نهی
شده نپرداخته باشد .
5 ــ از ارواح روحانی در کار های خیر که مورد تایید پروردگار است استفاده کنید .
6 ــ از ارواح روحانی برای کار های مهم استفاده کنید نه کار های حقیر و جزئی .
7 ــ از علم خواص در امور دنیوی و نفسانی استفاده نکنید .
8 ــ موقع اشتغال یا تمرکز و توجه به موضوع اصلی عمل کنید .
9 ــ دعا ها را به تنهایی قرائت کن .
10 ــ دعا ها را بیاموزید که از حفظ بخوانید در ابن صورت حضور قلب بیشتری خواهید
داشت .
11 ــ موقع عمل به علم خواص ابتدا می بایست با اساتید صاحب کرامات و اولیا صاحب نام
مشورت نمود و خودسرانه به این عمل اقدام نکرد چه ممکن است نتایج عکس دهد .
12 ــ هر عمل را در ساعت خاص آن انجام دهید که بیان شده نه در غیر آن ساعات .
13 ــ با معده خالی به این اعمال دست بزنید .
14 ــ در موقع عمل روحانی از تماس با مواد و خوراکی و پوشاک و بو و عطر حیوانی
پرهیز کنید .
15 ــ پردازنده به این عمل می بایست مطلقا از خوردن سیر و پیاز خودداری کند .
16 ــ برای بعضی طلسمات و تعویذات جنس فلز مثل مس و روی و قلع و چوب انار و … قید
شده که در غیر آن جنس ها عمل نتیجه ندهد .
17 ــ برای هر عمل بخور خاصی وجود دارد که باید رعایت شود که ذیلا به آن ها اشاره
می کنیم :
· بخور های ساعت زحل : برای اعمال خیر سقز ــ چوب عدد و اعمال شر خانطیط و
موی گربه سیاه .
· بخور ساعت مشتری : برای اعمال خیر چوب عدد ، پوست عنبر و اعمال شر ناخن
اسب و الاغ .
· بخور ساعت مریخ : برای اعمال خیر گل سنجد ــ اسپند ــ سقز و اعمال شر افیون و
کندر .
· بخور ساعت شمس : برای اعمال خیر کافور و مشک و عنبر و اعمال شر پوست سیر
و پوست پیاز .
· بخور ساعت زهره : برای اعمال خیر چوب عود و جاوی و اسپند و برای اعمال شر
صمغ عربی .
· بخور ساعت عطارد : برای اعمال خیر صمغ سفید ، سقز ، مریمی و برای اعمال شر
صمغ عربی و موی سگ و گربه سیاه .
· بخور ساعت قمر : برای اعمال خیر ناخن ، صمغ سفید ، سقز و برای اعمال شر
صمغ عربی .
18 ــ فرد عمل کننده می بایست تمیزی را در محل و لباس و بدن و قلم و مرکب رعایت
بکند .
19 ــ موقع نوشتن ادعیه چهار زانو رو به قبله بشیند .
20 ــ اوفاق را صحیح و دقیق رسم کند .
21 ــ عمل کننده می بایست اقسام مربوطه به عمل را در ابتدا و انتها ادعیه و تعویذات
بنویسد .
22 ــ ارقام و نوشته ها با قلم هندی تحریر شود مجرب تر است .
23 ــ نوشته ها به خط زیبا و جمیل نوشته شود .
24 ــ قبل از شروع هر عمل بر پیامبر عظیم الشان صلوات بفرستد .
25 ــ قبل از انجام هر عمل استغفار کند آیا اقدام به این عمل مفید است یا خیر اگر استغفار
درست بود عمل کند .
26 ــ ادعیه نمی بایست در روز های نحس نوشته شود . روز های سه و پنج و سیزده و
شانزده و هفده و بیست و چهار و بیست و پنج روز های نحس ماه قمری است .
27 ــ اعمال خیر را در روزهای یک تا چهارده ماه قمری و اعمال شر را در روزهای
چهارده الی بیست و هشت ماه قمر انجام دهد .
28 ــ تمام دعا ها با مرکب (( مشک و زعفران و عنبر )) همراه با آب باران نوشته شود.
29 ــ هرگز این علم را به نا اهل و جاهل نیاموز .
30 ــ همیشه یقین داشته باش که این علم بسیار مهم و موثر بوده و خواهد بود پس باید قدر
آن را دانست .

حروف ابجد و پیدا کردن طالع
حروف ابجد
یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد .
حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشد .
حروف ابجد کبیر :
آ =1
    
ب = 2
    
ج = 3
    
د = 4
    
ه = 5
    
و = 6
    
ز = 7
ح = 8
    
ط = 9
    
ی = 10
    
ک = 20
    
ل = 30
    
م = 40
    
ن = 50
س = 60
    
ع = 70
    
ف = 80
    
ص = 90
    
ق = 100
    
ر = 200
    
ش = 300
ت = 400
    
ث = 500
    
خ = 600
    
ذ = 700
    
ض = 800
    
ظ = 900
    
غ = 1000

حروف ابجد صغیر :
آ =1
    
ب = 2
    
ج = 3
    
د = 4
    
ه = 5
    
و = 6
    
ز = 7
ح = 8
    
ط = 9
    
ی = 10
    
ک = 8
    
ل = 6
    
م = 4
    
ن = 2
س = ساقط
    
ع = 10
    
ف = 8
    
ص =6
    
ق = 2
    
ر = 8
    
ش = ساقط
ت = 4
    
ث = 8
    
خ = ساقط
    
ذ = 4
    
ض = 8
    
ظ = ساقط
    
غ = 4

طریقه پیدا کردن طالع
باید به عرض برسانم که هر سال 12ماه و هر ماه را طالعی نسبت داده اند که به ترتیب :
1 : حمل – 2 : ثور – 3 : جوزا – 4 : سرطان- 5 : اسد -6 : سنبله – 7 : میزان – 8 : عقرب –
9 : قوس – 10 : جدی – 11 : دلو – 12 : حوت .
هر گاه بخواهیم طالع شخصی را پیدا کنیم ، باید نام و نام مادر او را به ابجد کبیر در آورده
و سپس جمع کنیم و حاصل جمع را بر 12 تقسیم کنیم و باقیمانده طالع شخص می شود .
مثال :
علی فرزند مرضیه ؛
برای اینکار اسم علی را به ابجد کبیر می بریم جمع آن می شود : 110
و سپس اسم مرضیه را به ابجد کبیر می بریم و جمع آن می شود : 1055
و سپس 110 و 1055 را با هم جمع می کنیم و می شود : 1165
و آن گاه 1165 را بر 12 طرح می کنیم و می شود : 1
پس طالع این شخص برج 1 ، حمل می باشد .

ختم در تصفیه قلب
در تصفیه قلب و سلوک الی الله ، سالک قبل از شروع در اربعین ، مدتی در ایام بیکاری به
ذکر (( الله خاطِری وَ ناظِری )) مداومت نماید و نوافل یومیه را با خشوع به جا آورد تا میل
کاملی به هم رسد .
بعد از آن شروع در اربعین نموده از حیوانی احتراز کند و در میان نافله شب و شفع
(( 360 )) مرتبه (( یا حی یا قیوم )) را متصل تکرار نماید تا نفس قطع نشده ، چون نفس قطع
قطع شود ، نفس کشیده بگوید (( بِرَحمَتِکَ اَستَغیثُ اللّهُمَّ احِیَ قلبی )) و چون نفس را تازه کرد
باز شروع به تکرار کند به نهج سابق تا تمام شود .
بعد از آن به اتمام باقی نوافل پردازد و اربعین را بدین نهج تمام کند بعد از اتمام شروع به آیه
نور نماید در بامداد و در هر نوری از انوار پنج گانه ، سراً متوسل به یکی از اصحاب کسا
شود در نور اول به نور اول و در ثانی به ثانی و هکذا این عمل باعث حیات قلب شود که
عبارت می باشد از علم به مطالب کلیه که مکرر به تجربه رسیده است .
برای بالا بردن هوش و ذکاوت و یادگیری کتب

برای درستی ذهن و زبان
این آیات مبارکه ذیل را 21 مرتبه بر کندر دم کند و با نیم مثقال شهد یا شکر آمیخته و شبانه
روزی سه مرتبه بخورد .
وَلَوْ أَنَّمَا فِي الْأَرْضِ مِن شَجَرَةٍ أَقْلَامٌ وَالْبَحْرُ يَمُدُّهُ مِن بَعْدِهِسَبْعَةُ أَبْحُرٍ مَّا نَفِدَتْ كَلِمَاتُ اللَّهِ
إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ﴿27﴾ مَّا خَلْقُكُمْ وَلَا بَعْثُكُمْ إِلَّا كَنَفْسٍ وَاحِدَةٍ إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ بَصِيرٌ ﴿28﴾

به جهت زیادی حافظه و یادگیری علم و اسرار و حکمت
چهل روز قبل از نماز صبح قبل از تکلم با کسی سه مرتبه بخواند :
فَفَهَّمْنَاهَا سُلَيْمَانَ وَكُلًّا آتَيْنَا حُكْمًا وَعِلْمًا وَسَخَّرْنَا مَعَ دَاوُودَ الْجِبَالَ يُسَبِّحْنَ وَالطَّيْرَ وَكُنَّا فَاعِلِينَ
یا حی یا قیوم یا رب موسی و هارون اکرمنی الحفظ و ارزقنی العلم والحکم
یا قاضی الحاجات و اکرمنی بانواع الخیرات یا قریب غیر
بعید برحمتک یا ارحم الراحمین .

جهت آسانی تحصیل علم
روز پنجشنبه سیصد نوبت این دعا را بخواند ، تحصیل علوم بر وی آسان می شود .
مَن كَانَ يُرِيدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِيعًا

جهت زیادی حافظه
آیة الکرسی را به گلاب و زعفران نوشته و با آب قند شسته و بنوشد موثر است ان شا الله .
فضیلت سوره حمد :

ابی بن کعب روایت میکند از رسول خدا (صلّی الله علیه و آله) که گفت :
هر که این سوره را بخواند مثل اینست که تورات و زبور و انجیل را خوانده است و به هر حرفی درجه ای در بهشتش بدهند و گفت این سوره پادزهر هر زهری است و شفای هر درد و آفتی. و از دیگر فضایل این سوره آن باشد که هیچ نمازی بدون قرائت آن درست نیست . رسول اکرم در می فرماید: هر مسلمانی سوره حمد را بخواند، پاداش او به اندازه کسی است که دو سوم قرآن را خوانده و گویی به هر فردی از مردان و زنان مؤمن هدیه ای فرستاده است . در روایت دیگری آمده است : ” گویا همه قرآن را خوانده است .

برخی از خواص سوره حمد:
1) زیادی نور چشم:حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند: چون کسی را درد چشم باشد یا در بینایی او ضعفی باشد در اول ماه چون هلال ماه را ببیند دست بر چشم خود بنهد و سوره فاتحه را 10 بار با نیت خالص و توجه به معنی آن بخواند و در آخر سوره مبارکه «توحید» را 3بار بخواند بعد از آن 7بار بگوید: « یا ربِّ قَوِّ بَصَری » سپس بگوید: « اللهم اکف انت الکافی، اللهم عاف انت المعافی». درد چشم و ضعف بینایی به صحت مبدل می گردد.دیگر آنکه هر کس با ایمان سوره حمد را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد به مشک و زعفران در جامی آبگینه و بشوید آن را از آب بارانی که در کانون الاخر (ماه سوم از ماههای سریانی) که هوا شروع می کند به سرد شدن ، آمده باشد و در وقت شستن «سوره حمد» را بخواند و به این آب، سرمه اصفهانی بساید و در چشم کند، امراض چشم زایل می شود و روشنی چشم زیاد می گردد و به صحت و سلامتی چشم را نگاه می دارد

.2
جهت رفع تب:حضرت امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: هر کس، با ایمان سوره مبارکه فاتحه را چهل بار بر قدح آب با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و آن آب را بر روی کسی که تب دارد بپاشد تب از او زایل می شود

.3) قبولی نزد سلاطینچون در ساعت اول روز جمعه «سوره مبارکه فاتحه» را در ظرف طلا به مشک و کافور با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و به گلاب بشوید و ان گلاب را در شیشه کند و هر روز از ان به قدری بر روی خود بمالد جاه و قبول او نزد سلاطین و حکام زیاد می شود و از هر چه ترسد ایمن گردد

.4)ایجاد برکتدر کلامی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم آمده است:هرکس، هنگامی که وارد خانه خود می شود، سوره حمد و توحید را قرائت نماید خداوند فقر را از خانه او دور کرده و برکت زندگی او را به حدّی زیاد می کند که به همسایگانش نیز می رسد.از حضرت امام صادق علیه السلام روایت شده است: «هرکس سوره حمد را قرائت کند، به لطف و عنایت الهی، درهای خیر دنیا و آخرت به روی او گشوده خواهد شد.

»5) درمان کاهلی و تنبلیهر کس با ایمان بر خواندن سوره مبارکه فاتحه مداومت نماید در شب و روز، خداوند متعال زایل می کند از او کاهلی و سست دلی و جمیع آفات و عاهات را.

ختومات مجرب

1) برکت و گشایش روزی از مولا علی علیه السلام نقل شده است:«اگر رزق و روزی و ثروت زیادی می خواهی و دوست داری از هر بنده و آزادی بی نیاز باشی و به زودی به آرزوهایت برسی و از غل و غش و حیله در امان باشی؛ پس «فاتحة الکتاب» را بخوان که اسرار عجیبی در ان نهفته است. برای رسیدن به آرزوها و حاجت هایت، این سوره را در پنج نوبت(صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا) 100 مرتبه تلاوت کن.پس ٱنچه که از عزت و مقام و حرمت می خواهی، به ٱن می رسی، و ٱن عزّتی که هیچ وقت تغییر و با حادثه های زمان کاستی پیدا نمی کند و نیز توفیق و خوشحالی مداوم به تو می رسد و از همه شرها و ناراحتی ها و ضررها در امانی. هیچ وقت تو را گرسنگی و برهنگی و جدایی یار نمی رسد، و هیچ کس به تو برای امر و نهی مسلط نمی شود، و در حفظ الهی هستی و به ٱرزوهایت در زندگی می رسی.پس اگر این ختم را همیشه ادامه دادی، شخصی به عنایت الهی به سوی تو می ٱید و تو را از دیگران بی نیاز می کند

.2) نماز عجیب و مشکل گشااگر کسی به نیت قضای حاجت دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت 19 مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم بگوید و بعد از ان سوره حمد را تلاوت نماید و بعد از تمام شدن نماز 786 مرتبه آیه بسم الله الرحمن الرحیم را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده خواهد شد. انشاءالله

. 3) جهت عزت و شخصیّت و حفظ آبرودر روز جمه شروع کند تا 41 روز، و هر روز 41 مرتبه سوره مبارکه حمد را بخواند و بعد از اتمام بلافاصله 13 بار این دعا را بخواند:« یا مُفَتِّحُ فَتَّح یامُفَرِّجُ فَرَّج یامُسَبِّبُ سَبَّب یامُیَسِّرُ یَسَّریامُسَهِّلُ سَهَّل یا مُتَمِّمُ تَمَّمبرحمتک یا ارحم الراحمین

»4) جهت دفع بلا ودشمن و نیل به مقاصد و حصول مهمات قبل از شروع 3صلوات بفرستد و دو رکعت نماز بخواند به قصد طلب حاجت و بعد از نماز نیز 3 صلوات بفرستد و از روز یکشنه شروع کند.روزیکشنبه 70 مرتبه سوره مبارکه حمد و روز دوشنبه 60 بار، سه شنبه 50 بار، چهار شنبه 40بار، پنج شنبه 30بار، جمعه 20 بار، و روزشنبه 10 بار بخواند انشاءالله به مقصد رسد.

5) جهت کسب مطالب و بطلان سحر و تحبیب:خواندن و با خود داشتن سوره حمد به ترتیبی که در زیر می آید اثر عجیب دارد:«بسم الله الرحمن الرحیم. الحمد لله رب العالمین الرحمن الرحیم أقسمتُ علیکم یامَعشَر الارواح الرّوحانیّة و الموکلین بهذه السّورة بحق جبرائیل. الرحمن الرحیم مالکیوم الدین أقسمتُ علیکم یا مَلِکَ المُوکّلَ بهذه الایات اُجیبوا داعی الله و بحقّ میکائیل.ایاک نعبد و ایاک نستعین اقسمتُ علیکم یا ملائکة الموکلین بهذه الاسماءِ العظام و بحقّاسرافیل و حَمَلةَ العرشِ العظیم. اهدنا الصراط المستقیم انّه لَقَسم لو تعلمون عظیم بحقّعزراییل. صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم ولاالضالین أجیبونی و أطیعونی یاملِکَ المُوکّلِ بالاسماء العظام الاولین و الاخرین. هذه السُورةِ الشریفة و الایات المبارکاتبحق قل قل قل قل هو الله احد و بحقّ النّورِ الطیّبُ الطاهر المصطفی محمد و آله و إقضیحاجتی برحمتک یا ارحم الراحمین»

نگاهی به طالع ها و خصوصیات آن ها

۱- طالع برج حمل ( فروردین ) :

طالع برج یک حمل ستاره اش مریخ و دارای عنصر آتشی و جنس آن مذکر و جهت آن شرق و تعلق به روز دارد ، روزش سه شنبه است و روزهای نحس این طالع از ۱۶ و ۱۷ تا نصف روز ۱۸ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن ابا محرز احمر و ملک علوی آن سمسمائیل می باشد .

۲- طالع برج ثور ( اردیبهشت ) :

طالع برج دو ثور ستاره اش زهره و دارای عنصر خاک و جنس آن مونث و جهت آن جنوب و تعلق به شب دارد ، روزش جمعه است و روزهای نحس این طالع از ۱۳ و ۱۴ تا نصف روز ۱۵ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن ابو ابیض و ملک علوی آن عنیائیل می باشد .

۳- طالع برج جوزا ( خرداد ) :

طالع برج سه جوزا ستاره اش عطارد و دارای عنصر باد و جنس آن مذکر و جهت آن غرب و تعلق به روز دارد ، روزش چهارشنبه است و روزهای نحس این طالع از ۱۱ و ۱۲ تا نصف روز ۱۳ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن برقان و ملک علوی آن میکائیل می باشد .

۴- طالع برج سرطان ( تیر ) :طالع برج چهار سرطان ستاره اش قمر و دارای عنصر آب و جنس آن مونث و جهت آن شمال و تعلق به شب دارد ، روزش دوشنبه است و روزهای نحس این طالع از ۸ و ۹ تا نصف روز ۱۰ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن ابی الحارث و ملک علوی آن جبرائیل می باشد .

۵- طالع برج اسد ( مرداد ) :طالع برج پنج اسد ستاره اش شمس و دارای عنصر آتش و جنس آن مذکر و جهت آن شرق و تعلق به روز دارد ، روزش یکشنبه است و روزهای نحس این طالع از ۶ و ۷ تا نصف روز ۸ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن ابو عبدالله المذهب و ملک علوی آن روفیائیل می باشد .

۶- طالع برج سنبله ( شهریور ) :طالع برج شش سنبله ستاره اش عطارد و دارای عنصر خاک و جنس آن مونث و جهت آن جنوب و تعلق به شب دارد ، روزش چهارشنبه است و روزهای نحس این طالع از ۳ و ۴ تا نصف روز ۵ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن برقان و ملک علوی آن میکائیل می باشد .

۷- طالع برج میزان ( مهر ) :طالع برج هفت میزان ستاره اش زهره و دارای عنصر باد و جنس آن مذکر و جهت آن غرب و تعلق به روز دارد ، روزش جمعه است و روزهای نحس این طالع از ۱ و ۲ تا نصف روز ۳ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن ابو ابیض و ملک علوی آن عنیائیل می باشد .

۸- طالع برج عقرب ( آبان ) :طالع برج هشت عقرب ستاره اش مریخ و دارای عنصر آب و جنس آن مونث و جهت آن شمال و تعلق به شب دارد ، روزش سه شنبه است و روزهای نحس این طالع از ۲۸ و ۲۹ تا نصف روز ۳۰ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن ابی محرز احمر و ملک علوی آن سمسمائیل می باشد .

۹- طالع برج قوس ( آذر ) :طالع برج نه قوس ستاره اش مشتری و دارای عنصر آتش و جنس آن مذکر و جهت آن شرق و تعلق به روز دارد ، روزش پنجشنبه است و روزهای نحس این طالع از ۲۶ و ۲۷ تا نصف روز ۲۸ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن شمهورش و ملک علوی آن صرفیائیل می باشد .

۱۰- طالع برج جدی ( دی ) :طالع برج ده جدی ستاره اش زحل و دارای عنصر خاک و جنس آن مونث و جهت آن جنوب و تعلق به شب دارد ، روزش شنبه است و روزهای نحس این طالع از ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ تا نصف روز ۲۶ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن ابانوح و ملک علوی آن کسفیائیل می باشد .

۱۱- طالع برج دلو ( بهمن ) :طالع برج یازده دلو ستاره اش زحل و دارای عنصر باد و جنس آن مذکر و جهت آن غرب و تعلق به روز دارد ، روزش شنبه است و روزهای نحس این طالع از ۲۱ و ۲۲ تا نصف روز ۲۳ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن ابانوح و ملک علوی آن کسفیائیل می باشد .

۱۲- طالع برج حوت ( اسفند ) :طالع برج دوازده حوت ستاره اش مشتری و دارای عنصر آب و جنس آن مونث و جهت آن شمال و تعلق به شب دارد ، روزش پنجشنبه است و روزهای نحس این طالع از ۲۸ و ۱۹ و ۲۰ تا نصف روز ۲۱ هر برج می باشد . و ملک سفلی آن شمهورش و ملک علوی آن صرفیائیل می باشد .

درباره ی admin

25 دیدگاه

  1. سلام یک سوالی داشتم لطفا جواب بدید گفتید با این علم به هرچیزی که بخواهیم میتوانیم برسیم میشه بگید چطور و چه شکل باید به ان چیز هایی که میخواهیم برسیم؟؟؟؟ سایتتون عالی

  2. سلام اگه امکانش هست باید خصوصی صحبت کنیم شاید شما بتونید کمک کنید

  3. ادمین عزیز ازتون خواهش میکنم ترو خدا کمکم کنین من و خواهر که مدیوم هست و اما چیزی بلد نیست….کمکم کنین

  4. سلام مدتیه بی احساس شدم و نسبت به امور دنیا بی تفاوت اگه معجزه واقعیت داره من فک میکنم هیچی ندارم انگار هیچی یادم نمیاد …..

  5. من حس میکنم قدرت ماورایی دارم

  6. سلام ای کاش جایی مثل شائولین داشتم تا با هنرهای رزمی اشنا بشیم و ب زندگی ادامه بدن….. همه آدمای خوب بهترین زندگی رو داشته باشن

  7. خندم گرف گفدم حیفه نگم

  8. سلام.دوسالی هست که فکر می کنم یه جور قدرت توم نهفته س که متاسفانه نتونستم کشفش کنم.اگه میشه مطلبی درباره کشف قدرت های ماورایی بذارید ممنون میشم

  9. سلام من میتونم با جن ها صحبت کنم البته به وسیله کاغذ ونمیدونم این خوبه یا نه ولی هر جنی که میاد میکه تو انرژیت خیلی زیاده و کار کن مردم رو کمک کن بعضی ها میگن ریازت بکش و… اگه کسی اطلاعاتی داره کمک کنه ممنون میشم الان من چیکار باید بکنم

  10. سلام میشه به من کمک کنید من یه پسره 17 ساله هستم که بعضی وقتا نا خواسته قدرت هایی دارم که ازشون استفاده میکنم اما گاهی وقتا که بلد نیستم چطور این قدرت هامو نگهدارم از بین میرن یعنی دیگه مثله قبل نیستم اما بعد از مدتی یه کاره ماورائی به نظره خودم ک حتما هستو به دست میارم که اونم حدوده دو ماه داشتمو متاسفانه دیگه عمل نمیکرد من کسیو میخام که استادم باشه و خیلی تویه اینترنت سراغ گشتم اما کسی هم پیدا نکردم ک بتونه بهم کمک کنه کلا من خودمم حس میکنم که پر از انرژی هستمو بعضی وقتا اونا رو با چند تا حرکت از بدنم تخلیه میکنم چون حس میکنم خیلی زیادی هستو سنگینی بر رویه خودم هست خیلی هم استعداد راجبه قدرت هایه ماورائی به نظره خودم دارم و اگر یه شخص باشه که کمکم کنه خییلی عالی میشه اما نیست واقعا نا امید شدم هرکسی سرش به کاره خودشه و من همینجا دارم زندگیی میکنم ک از تصوراتم خییلی دوره لطفا اگر کسی رو میشناسین هرچه سریتعر جواب بدین خییلی ممنونم

    • سلام
      خوب هستی لطفا شماره استاد بابایی رو اگه میتونید بهم بدید

    • با سلام خدمت شما دوست گرامی
      یک توضیح مختصری بهتون بدم
      انسان نیازی به استاد ب غیر از خداوند بزرگوار ندارد
      فقط امیدتو از دست نده انرژی هایث مثبت رو ب خودت وارد کن و هر روز با خودت مرور کن ک من عالی هستم من قوی هستم و من امید و اعتماد ب نفس بالایی دارم و این قدرت های در کنار نعمت ها و قدرت هایی ک خدا بهم داده ناچیز هستش
      به خودت امید بده خودتو امیدوار کن روی اعتماد ب نفست کار

  11. سلام
    ممنون از سایتتون ولی من چند تا سوال دارم:
    1_ اولا من 15 سالمه و به خاطر این من می توانم که چاکراهای خودم رو باز کنم؟
    2_ این که چاکرا ها روباز کنیم هیچ مشکلی پیش نمیاد مثلا حمله نیرو های اهریمنی یا جن زدگی؟
    خیلی ممنون میشم اگه زود جواب بدین.

  12. سلام اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید داخل تلگرام پیام بدهید

  13. من در کشور عمان چندین سال زندگی کردم
    خیلی چیزا رو دیدم و در ارتباط با علوم ذهنی و چاکراها هم کار کردم پیشرفت خوبی داشتم… فقط خاستم بگم که این علم پیشرفت داشته …… ممنونم از اطلاعات تون و کمال احترام رو دارم…

  14. سلام من ی دختر 15 ساله هصم ک خیلی ب دنیای ماورایی علاقه دارم ولی هر چی در سایت ها و اینترنت دنبال چیزی میگیرم ک بتونم نیرویه ماورایی پیدا کنیم نمیشه کسی مستونه این مطلب بالا را خلاصه کنه خیلی زیاده حسش نی بخونم تازه تا نصفش خوندم اصلا راه های ک بتونیم نیرویه ماورایی پیدا کنیم نیس

  15. چجوری قدرت پیدا کنم

  16. سلام من 16 سالمه روحم سبکه و ناخواسته از بدنم جدا میشه راستش ی بار روحم جدا شد و با روح مرده های اقوامم صحبت میکردم اونا گفتن باهامون بیا بریم اونجا و اینجا اصلا خوب نیست منم خواستم باهاشون برم ک مادرم همش منو تکون داده بود و من بیدار نشده بودم ک یکهو چشمام باز شد و مادرمو دیدم براش همه چیو گفم ک اونم گف روحت از بدنت جدا شده و بیشتر مواظب باش …..

  17. سلام‌ .لطفا تشکر از سایتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *