خانه / رمالی و دعانویسی / روشهایی برای باز کردن بخت دختران مجرد برای ازدواج,تأثیر طلسم و جادو بر ازدواج

روشهایی برای باز کردن بخت دختران مجرد برای ازدواج,تأثیر طلسم و جادو بر ازدواج

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir روشهایی برای باز کردن بخت دختران مجرد برای ازدواج,تأثیر طلسم و جادو بر ازدواج را برای شما عزیزان قرار دادیم . چگونه میتوان بخت بسته شده را باز کرد ؟ آیا طلسم و سحری برای ازدواج وجود دارد؟

روشهایی برای باز کردن بخت دختران مجرد برای ازدواج,تأثیر طلسم و جادو بر ازدواج
روشهایی برای باز کردن بخت دختران مجرد برای ازدواج,تأثیر طلسم و جادو بر ازدواج

روشهایی برای باز کردن بخت دختران مجرد برای ازدواج,تأثیر طلسم و جادو بر ازدواج,طلسم و ازدواج,باز کردن بخت بسته شده دختران,باز کردن بخت دختران مجرد,توصیه هایی برای باز کردن بخت و چشم نظر

روشهایی برای باز کردن بخت دختران مجرد برای ازدواج,تأثیر طلسم و جادو بر ازدواج

ازدواج و تأثیر طلسم و جادو

سلام خسته نباشید،إن شاءالله در کارتان موفق باشید.من 29 سال سن دارم فرزند اول خانواده 5نفره هستم و ازدواج نکرده ام وخواهر1سال کوچکتر از من ازدواج کرده و یک خواهر دیگر هم دارم که 4سال از من کوچکتر است و اون هم ازدواج نکرده البته مقصر هم پدرم بوده که اصلا به هیچ کس اجازه مطرح کردن این موضوع را نداده است اما مطلب اصلی اینجاست که حالا که کمی سنم بالا رفته از سختگیری هاش کم شده ولی حالا هم اونقدر خواستگار ندارم یا جرأت جلو اومدن ندارند.نمیدانم؟اما آنقدر از آینده اضطراب واسترس دارم که نمی دانم به کی و به چی اعتماد کنم ؟ نمی دان چی درست و چه کاری باید بکنم؟اونقدر دغدغه دارم که با این که می دانم جز خدا کسی نمیداند که سرنوستش چه خواهد شد پیش دعانویس رفته ام و اون بهم گفته که کسی از طرف خانواده پدریت بخت تورا بسته است؟و برای باز کردن آن از من مبلغ زیدی پول میخواهد،از طرفی هم در محل کارم متوجه علاقه همکارم به خودم شده ام بهم اس ام اس هم داده و خواست با هم آشنا بشیم؟ اما من اینو از رفتارش فهمیدم و در اس ام اس خمودش را معرفی نکرده. حالا تلفن هاش قطع شده و من که کمی بهش احساس علاقه پیدا کرده بودم رفتم و دعا نویس گفت باز دعایی میدهم که شما در مدت 3ماه ازدواج کنید. اما باز مبلغ زیادی پول خواسته و من واقعا نمیدانم چقدر به این دعاها میتوان تکیه کرد؟
1- از طرفی نگران اگر پول ندهم ممکن است ازواج نکنم و به قول اونا بختم بسته بمانداز طرف دیگه هم نمیدونم این کار درست یا نه؟ کار حرامی میکنم یا نه؟ چون ممکنه این پولی که میدهم از نیرو های شیطانی برای آسیب رساندن به اون استفاده بشه. نمیدانم و واقعا گیج شده ام .4ساعته که در اینترنت دنبال دعا میگردم ختم انعام ، دعای قاموس 4قل،دعای 40 کلیدودعای مفاتیح برای باز کردن بسته شده و… باور کنید نصف زمان بیداری ام به دعا کردن و تقریبا تمام حواسم شده پیدا کردن راه حل.میترسم که بعضی دعاها رو بنویسم ویا به برخی چیزها یی که از اینترنت پیدا کرده ام عمل کنم و یا راه حلش را بلد نباشم و زیانش را ببینم.
2- آیا طلسم و جادو وجود داردو چگونه از اون میتوان در امان بود ؟
3- پس خدا چرا حرفهاو طلسم و دعاهای افراد بد دل و حسود که میخواهند به دیگران ضربه بزنندوآرامش آنها رو بگیرند گوش میدهد؟
4- حاج آقا تا حدودی شخصیت همکارم به دلم نشسته(برخلاف احساسی که به خواستگارای قبلی ام داشته ام )، اما نه کسی رو دارم که باب آشنایی و ازدواج ما رو فراهم کنه و نه شناختم از اون و میزان تفاهمات خانوادگی و اخلاقی کامله.اما از خدا اینو میخوام که اگه واقعا این علاقه صادقانه در اون هم وجود داره ،اگر با ازدواج با همدیگه خوشبختی و عاقبت بخیری برای هر دوتامون هست خودش ای امکان آشنایی و ازدواج رو بوجود بیاره.اما به نظر شما من بیشتر از این چه کاری از دستم برمیاد تابرای رسیدن به آرامش و عاقبت بخیری انجام دهم و کمتر ضربه بخورم؟یعنی در این جامعه با این وضع و اوضاع چقر به متانت و سنگینی و عقل اهمیت بدهم و چفدر به مهیا کردن شرایط ازواج و بها دادن به احساسات . چون خودم رو باخته ام.
5- به نظر شما از خدا چی بخوام و چه جوری بخوام خوبه و بهم میده؟
6- حاج آقا گاهی اینقدر دعا میخوانم که خسته میشم و یعنی مستحبات و گاهی حوصله واجبات را هم از دست میدهم گاهی شاکی میشم و میگم خدا منو دوست نداره که به حرفهام و حاجت هام توجه نمیکنه. و گاهی هم از بس انجام میدم دوچار نگرانی و وسواس فکری میشم و فکر میکنم اون عمل رو درست انجام نداده ام. یا نگران میشم اگر انجام ندم ضررش را میبینم . به نظر شما چکار کنم؟خواهش میکنم زود جواب دهید. متشکرم.

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
1. غالب آنچه امروزه ميان مردم در باره بسته شدن بخت شايع است، بي اساس است. زيرا سرنوشت انسان‌ها در دست خدا و در گرو عمل او است. آنچه كه امروزه در جامعه ما و امثال آن رواج دارد، در قريب به اتفاق موارد مشتي خرافات و اراجيفِ شياداني بي سواد است كه از علوم باطني هيچ سر در نمي‌آورند. تنها به فكر رسيدن به مطامع خود هستند. رفتن پيش آنان هم طبق نظر برخي مراجع حرام است.
البته در بعضي آيات قرآن و نيز برخي روايات، در مورد تأثيرگذاري سحر و برخي كارهاي عجيب و غريب انسان ها كه مي خواهند در زندگي ديگران اخلال ايجاد كنند، اشاراتي شده است.
لكن قرآن مي فرمايد: اگر چه ساحران براي تأثير گذاري و ايجاد اختلاف در زندگي مردم تلاش زيادي مي كنند، ولي تا چيزي را خدا نخواهد، به نتيجه نمي رسد. (1) بنابراين اين گونه نيست كه خدا حرف ها و طلسم و دعاهاي افراد بد دل و حسود كه مي خواهند به ديگران ضربه بزنند و آرامش آنها را بگيرند گوش بدهد.
بر فرض موردي نيز پيدا شود كه سحري در كار باشد، مي‌توان از راه‌هاي زير براي بطلان آن استفاده كرد:
الف) پناه بردن به خداوند (گفتن اعوذ بالله من الشيطان الرجيم) و خواندن سوره‌هاي فلق و ناس.
ب) خواندن آيه51 و52 سوره قلم (يعني از :” و إن يكادالّذين …) و هم چنين خواندن ” آيت الكرسي “. خواندن نماز جعفر طيار كه در مفاتيح نقل شده، مفيد است.
ج) از پيامبر اكرم (ص) روايت شده كه در خواندن سوره يس ده خاصيت است، از جمله رسيدن به همسر مناسب . (2)
2.در بخشي از نامه خود از علاقه همكارتان به خودتان سخن گفته ايد كه البته ظاهرا حدسي است. زيرا فرد مورد نظر خود را به شما معرفي نكرده است. و تنها از شما خواسته تا با هم آشنا شويد. با توجه به اين توصيه مي كنيم در پاسخ به اين گونه پيامك ها مي توانيد بگوييد براي آشنايي با شما از طريق واسطه ها اقدام كنند و مساله را با خانواده شما و يا فردي كه پدرتان از ايشان حرف شنوي دارد مطرح و چنان چه خواهان ازدواج با شما هستند از طريق رسمي اقدام نمايند.
توصيه مي كنيم از برقراري هرگونه رابطه و قرار پنهاني جداً بپرهيزيد.
مي توانيد از واسطه هاي قابل اعتماد براي بدست آوردن نظر همكارتان استفاده نماييد.
3. دعا براي فراهم شدن زمينه ازدواج با همسري شايسته، از كارهاي مستحب و مورد تشويق خداوند است. اما اين تمام مطلب نيست. زيرا ازدواج نيز مانند امور ديگر، به مقدمات و شرايطي بستگي دارد كه بايد آن ها را فراهم كرد؛ مثلاً دختري كه مايل به ازدواج است، بايد با توسعه در شبكه دوستان هم جنس، خود را در محيط امن مثل مجالس زنانه عرضه كند و با دوستان خويش ارتباط صميمانه برقرار نموده و در فعاليت هاي ديني و فرهنگي سالم، حضور داشته باشد. پس با دعا و با استمرار و اصرار بر آن و انجام وظايف خود ضمن حفظ كرامت و شخصيت و وقار، انساني بشاش و خوشرو و پر انرژي باشيد. مطمئناً هم درشادابي و طراوت شما و هم در جلب نظر ديگران بسيار موثر خواهد بود. مطمئن باشيد لطف حضرت حق شامل حال تان خواهد شود.
4. انسان حالات گوناگوني دارد. در نهج‏البلاغه از اميرالمؤمنين(ع) نقل شده: «ان للقلوب شهوه و اقبالا و ادبارا» (3) بنابراين قلب انسان گاه اقبال به خدا و معنويات دارد و گاه پشت مي‏كند. فرموده‏اند: در هنگام اقبال دل به مستحبات و مندوبات بپردازيد. در صورت ادبار به واجبات اكتفا كنيد. افراط و تفريط در هر كاري، نه تنها انسان را به نتيجه دلخواه نمي رساند، بلكه گاه نتيجه عكس مي دهد. افراط در انجام مستحبات، موجب دلزدگي و خستگي زودرس مي شود.
نظر به طولاني شدن پاسخ، اگر مايل بوديد مي توانيد با مشاوران روان شناس اين مركز به شماره (09640) صحبت كنيد، آن ها مي توانند كمك زيادي به شما كنند تا بتوانيد شرايط فعليتان را مديريت كنيد. توصيه مي كنيم براي ارزيابي ملاك هاي ازدواج با همكاران بخش تلفني صحبت كنيد.
موفق باشيد.
پي نوشت ها :
1. بقره (2) آيه 102.
2. المحدث النوري، مستدرك ا لوسائل، مؤسسه آل البيت، قم،1408 ق، ج2، ص 136.
3. امام على بن ابى طالب (ع)، نهج البلاغه، انتشارات دار الهجره قم، ص 530، قصار 312.
موفق و موید باشید

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *