خانه / طلسم و سحر و جادو و افسون / نشانه های انسان طلسم و جادو شده,علائم فرد چشم خورده و جادو طلسم شده + باطل کردن

نشانه های انسان طلسم و جادو شده,علائم فرد چشم خورده و جادو طلسم شده + باطل کردن

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir نشانه های انسان طلسم و جادو شده,علائم فرد چشم خورده و جادو طلسم شده + باطل کردن را برای شما عزیزان علاقه مند به علوم غریبه قرار دادیم . از کجا بفهمیم که کسی ما را طلسم و جادو کرده یا نه ؟ در ابتدا توضیح خواهیم داد که انسان و فرد طلسم و جادو سحر شده و چشم خورده چه ویزگی ها و علائم و نشانه هایی دارد و در ادامه روشهای باطل کردن و شکستن و از بین بردن انواع طلسمات و سحر و جادوگری ساحران و انسان های پلید را عرض خواهیم کرد . در ادامه مطلب همراه ما باشید …

نشانه های انسان طلسم و جادو شده,علائم فرد چشم خورده و جادو طلسم شده + باطل کردن
نشانه های انسان طلسم و جادو شده,علائم فرد چشم خورده و جادو طلسم شده + باطل کردن

نشانه های انسان طلسم و جادو شده,علائم فرد چشم خورده و جادو طلسم شده + باطل کردن,نشانه های انسان طلسم شده,علائم انسان چشم خورده و طلسم شده,از کجا میتوان فهمید که کسی ما را طلسم و سحر و جادو کرده یا نه,نشانه های ظاهری و باطنی فرد طلسم و جادو شده,روشهای باطل کردن انواع طلسم و جادو و سحر,باطل کردن سحر و طلسم ساحران و دعانویسان شیطانی,چگونه میتوان سحر و جادو را ابطال کرد و از بین برد,علائم و نشانه های کلی انسان چشم خورده و طلسم شده,نشانه های عمومی و خصوصی سحر و طلسم شدن در رفتار شخصی فرد,آیا افسردگی و گوشه نشینی و انزوا نشانه طلسم و جادو است؟,اسنان طلسم شده,انسان چشم خورده,انسان جادو شده,آیا کم میلی و بی میلی و تنفر از طرف مقابل نشانه طلسم و جادو شدن است؟,علائم و نشانه های طلسم و جادو در روابط اجتماعی,عصبانت شدید و پرخاشگری نشانه های طلسم و جادو شدن است,آیا بیماریهای جسمی بدون علت مادی و روانی نشانه طلسم و جادو و سحر شدن است؟,آیا گرفتگی زبان و حتی لال شدن و یا فلج شدن یكباره و ناگهانی نشانه طلسم و جادو سحر است,

نشانه های انسان طلسم و جادو شده,علائم فرد چشم خورده و جادو طلسم شده + باطل کردن

نشانه های عمومی سحر و طلسم شدن در رفتار شخصی این است که فرد در انجام کارهایی که همگان قادر به انجام آن هستند علی رقم اراده و تصمیم راسخ بر انجام آن، خود را ناتوان می بیند
نشانه عمومی سحر و طلسم در روابط اجتماعی این است که علی رقم سعی بر تفاهم و سازگاری با افراد روابطش با دیگران رو به وخامت رفته و به تدریج بدون هیچ دلیل معقولی،کم میلی و بی میلی و تنفر از طرف مقابل در او ایجاد شده و زمینه جدائی و طلاق ایجاد می گردد.
اختلالات رفتاری ناگهانی بدون وجود علت مادی وروانی نیز یکی دیگر از نشانه های عمومی سحر و طلست است مثلا عصبانیت شدید و بدون دلیل پزشکی و روان پزشکی و گرفتگی و انزوا و افسردگی شدید می تواند نشانه سحر و طلسم شدن باشد.
همچنین بیماریهای جسمی بدون علت مادی و روانی مانند گرفتگی زبان و حتی لال شدن و یا فلج شدن یكباره و ناگهانی برخی از اعضای بدن مثل كمر و یا دست و پا نیز می تواند حاکی از طلسم شدن باشد.
نشانه عمومی دیگر سحر و طلسم شدن این است که همیشه احساس میكنید كه كسی با شما همراهست و در بعضی شرایط شما را زیر نظر دارد.
همچنین در اوقات خوابیدن ممکن است بدون علت دچار اضطراب و دلشوره شده و یا در موقع خوابیدن احساس سنگینی در قفسه سینه داشته باشید.
از بررسی حدود 51 مورد کلمه سحر و مشتقّات آن در قرآن به این نتیجه می‌‌رسیم که سحر از نظر قرآن به دو بخش تقسیم می‌‌شود:
1. بخشی از سحر،فریفتن و تردستی و شعبده بازی و چشم بندی است و حقیقتی ندارد،و قرآن هم می‌فرماید:
ریسمان ها و عصاهای جادوگران زمان موسی علیه السلام در اثر سحر خیال می‌شد که حرکت می‌کنند(1) . هم چنین آمده است: هنگامی که ریسمان ها را انداختند ، چشم های مردم را سحر کردند و آنان را ارعاب نمودند. (2)
از این آیات استفاده می‌شود که بخشی از سحر حقیقتی ندارد و اثری نمی گذارد، بلکه نوعی تردستی و چشم بندی است و واقعیت ندارد.
2. بخشی از سحر اثر می‌گذارد، مانند آیه 102 سوره بقره که داستان هاروت و ماروت را بیان می‌کند و می‌فرماید: سحر هایی را به مردم می‌آموختند، ولی آنان که سحر را فرا می‌گرفتند، بین مرد و و زنش جدایی می‌انداختند(فیتعلمون منهما ما یفرّقون به بین المرء و زوجه) یا (و یتعلمون ما یضرّ هم و لا ینفعهم) نیز چیزهایی می آموختند که به آنان ضرر می‌رساند و نفعی نمی بخشید.(3)
لازم به ذکر است زياد خواندن سوره‌هاي فلق و ناس و نیز خواندن آيه 51 و52 سوره قلم (يعني از :« و إن يكادالّذين … تا آخر سوره») و هم چنين خواندن « آيه الكرسي» برای از بین بردن سحر و جادو بسیار مناسب است.

علاج طلسم و سحر ماکول و خورانده شده و روش و نحوه باطل کردن طلسم (سحر و طلسم اکل و شرب)

تعریف این نوع طلسم و سحر:
در این مطلب صرفا در مورد سحر و طلسم خورانده شده به فرد طلسم شده (طلسم اکل و شرب) سخن گفته میشود.
سحر و طلسم خوراندنی نوعی از طلسم است که در بطن و خون و پوست  فرد مسحور و مطلسم وارد می شود وهر کجا که فرد و شخص برود سحر و طلسم هم همراه اوست و این همان سحر و طلسم اکل و شرب (خوراندنی) میباشد.

طریقه عمل کردن این طلسم:
این نوع سحر و طلسم عبارت از این است که ساحر و طلسم کننده اسم شخص مورد نظر را به همراه نام مادرش بر ورقه ای  مینویسد (به صورت حروف و ارقام جدا و مفرقه ) و سپس نام موکل (جن) و در آخر نیز آنچه که موکل باید انجام دهد.
شرط انجام شدن این نوع طلسم هم این است که طلسم کننده موکل داشته باشد. پس از احضار، موکل انجام عمل و طلسم نوشته و ترسیم شده در ورقه را عهده دار خواهد گردید.
پس از اینکه شخص مورد نظر از خوردنی که از قبل طلسم در آن قرار گرفته است بخورد یا بیاشامد منافذ بدنش باز خواهد شد و موکل در او حلول خواهد نمود (وارد جسمش خواهد شد) و کاری که از او خواسته شده است انجام میدهد.
ورقه ای که طلسم بر روی آن نوشته شده است در مقداری آب انداخته  میشود و این آب یا نوشانده میشود و یا در غذای فرد انداخته میشود و به او خورانده میشود. این همان سحر و طلسم اکل و شرب است.

عوارض و نشانه های این نوع از طلسم و سحر:
مشکلات گوارشی شدید و اینکه شخص احساس قولنج و دلپیچه و گرفتگی و انقباضات شدید در معده خواهد داشت و این فرایند مداوم است.
سرگیجه های مداوم و مستمر
گریه های بدون دلیل
احساس حالت تهوع مداوم و مکرر خصوصا در اثنای طلسم شدن
نفس نفس زدن بیش از حد از بینی و زیاد شدن آب دهان
درد شدید در ناحیه شکمی
احساس حرارت و تهوع شدید
سرو صدای ناحیه شکمی (بطن) و زیاد شدن گازهای شکمی در زمان طلسم
دردهای شدید مقطعی
خروج رایحه کریهه (بوهای ناخوشایند) از معده از طریق دهان
عدم رغبت به خوردن و آشامیدن
امساک مزمن (نخوردن و نیاشامیدن) در بعضی حالات
 ضعف قوه بینایی و اینکه در چشم خود نوری را مشاهده مینماید
از علامات و نشانه های مهم سحر و طلسم خوردنی سیاه شدن چهره است. این علامت در زمان باطل شدن طلسم از بین میرود و رنگ رخسار و صورت شخص طلسم شده به حالت عادی خود برمیگردد.

عوارض طلسم در هنگام خواب عبارتند از:
حالت خفگی و اینکه فرد احساس میکند که حرارت جسمش زیاد شده
گریه در خواب
دیگر اینکه فرد طلسم شده خوابهای پریشان پی در پی و مستمر میبیند
خواب ماهی میبیند ، خواب باران میبیند ، خواب دریا و اینکه در حال غرق شدن در دریاست

درمان طلسم خوراندنی (اکل و شرب)

برای درمان این نوع سحر و طلسم طرق و روشهای فراوانی وجود دارد.
مواردی که برای درمان این نوع سحر وجود دارد و خوراندنی هستند عبارتند از: تخم مرغ ، عسل ، روغن زیتون ، نمک ، ریحان.
در مورد نحوه و روش درمان طلسم خوراندنی مورد مربوط به عسل  ذکر خواهد شد.

درمان فرد طلسم شده با عسل

یک کیلو گرم عسل طبیعی و خالص را تهیه نموده و در آن (روغن حبه البرکه) می اندازیم (به عبارت دیگر روغن سیاه دانه را با عسل مخلوط میکنیم و سپس آیات مربوط به ابطال را بر آن قرائت میکنیم. شخص طلسم شده باید روزانه شش قاشق چای خوری از این معجون بخورد. سه قاشق در طول روز زمانی که معده خالی است و سه قاشق زمان خواب. ضمن اینکه هفت روز نیز باید بطور پیوسته با آبی که بر آن آیات مخصوص باطل السحر خوانده شده است استحمام نماید و قبل از استحمام قدری از آن آب را بیاشامد.

ببینید، سوالی که پیش می آید و باید متذکر شد این است که چرا باید از عسل همراه با روغن سیاه دانه برای درمان استفاده شود؟ پاسخ این است که حتی در قرآن کریم نیز به خاصیت درمانی عسل اشاره شده است. خداوند جل جلاله در سوره نحل میفرماید:

یَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَةً لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ ) ( النحــل / 69 )
رسول الله – صلى الله علیه و آله و سلم نیز در این زمینه میفرمایند: ( إن فی الحبة السوداء شفاء من کل داء إلا السأم ).

*****

اللهم احصِ السحرة وأعوانهم عدداً
 اللهم واقتلهم بدداً
اللهم ولا تغادر منهم أحداً
اللهم قتّل السحرة وأعوانهم أجمعین
اللهم إنّا نجعلک فی نحورهم
اللهم إنّا نعوذ بک من شرورهم اللهم إنّا نعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم یاقوی یا متین
اللهم إنّا ونعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم.

التماس دعا

عوارض و نشانه طلسم , نشانه های طلسم شده , دعای باطل کردن طلسم , تعریف طلسم , روش طلسم کردن روش باطل کردن طلسم و جادو , نشانه های شخص طلسم شده , روش طلسم خوراندنی , درمان فرد طلسم شده , روش باطل شدن سحر و طلسم , نشانه های طلسم شدن

متاسفانه رواج افراد ساحر و جادوگر و طلسم نویس در سطح جامعه باعث روی آوردن افراد بی دین و ضعیف ایمان به این افراد شده است. متاسفانه شاهد بروز نشانه های بدی از رواج سحر و جادو در بین جامعه ایرانی هستیم. بسیاری از مردم و علی الخصوص زنان به دلیل حسادت نسبت به افراد، نزدیکان، اقوام و … به سحر و جادو روی می آورند و پیش جن گیر ها می روند و بر علیه فردی طلسم می نویسند تا فردی را بدبخت کنند، زندگی را به کامش تلخ کنند و خوشی را از وی بگیرند. مثلا خاله و دختر خاله می روند برای خاله و دختر خاله شان طلسم می کنند که دخترانشان ازدواج نکنند و برای آنها خواستگار نیاید. البته این پدیده فقط مختص به خویشاوند نیست و ممکن است در همایسگی شما کسی باشد که برای شما توطئه کرده باشد. یا در سطح بالا و کلان ممکن است سران فاسد و فراماسونر در یک کشور برای فاسد و تباه کردن جامعه، علاوه بر روش های رایج اجتماعی و فمینیستی، به جادوگران و طلسم نویسان پول دهند که برای مردم و جوانان طلسم و وکیل بگیرند که آنها همواره در زندگی شان به مشکل برخورند.

شناخت طلسم و انواع آن برای ما بسیار مهم است. وقتی شما طلسم (سحر و جادو) و نشانه های آن را بشناسید به محض آنکه اولین نشانه آن در زندگی تان ظاهر شد به دنبال درمان و یافتن راه حل آن خواهید گشت. مثلا اگر کسی به شما غذای بدطعم و مسموم داد ممکن است در غذای تان موادی ریخته باشد که خاصیت طلسم دهندگی داشته باشند و به آن ورد خوانده شده باشد. یا اگر صبح یا شب دیدید که کسی بر درب ورود خانه تان آب پاشیده است یا خاک ریخته است بدانید که برایتان طلسم پیچیده و شیاطین را وکیل کرده که زندگی را برایتان سیاه کنند. یا اگر در صحبت اقوام خود شنیدید که گفتند که “من تو را «نفرین» کردم که در زندگی موفق نخواهی شد و می دانم که نفرینم می گیرد” (نفرین و پیش گویی را مد نظر داشته باشید)، بدانید که فرد مد نظر مطمئنا «طلسم خوبی» برای انتقام گیری از شما طراحی و ایجاد کرده است! مثلا یکی از دوستان ما تعریف می کرد که عروس خانواده شان با اینکه ظاهر موجه چادری و از خانواده خوبی بود ولی پس از ازدواج فهمیدیم که ماهانه مبلغ گزافی برای رفتن به پیش جن گیر و جادو و جنبل خرج می کند. ماحصل آن کارها باعث شده بود که طلسم های متعددی برای خانواده شوهرش بکار گرفته و همواره پیش جن گیر می رفت و جن گیر نیز از غیب به او می گفت و او نیز پیش شوهرش می آمد و آن ها را به زبان دیگری بازگو می کرد. شوهرش نیز جرئت نداشت کاری خلاف نظر همسرش کند.

آنچه محرز است این است که جن گیر با ارتباط گیری با شیاطین جن، آنچه در ذهن افراد دیگر می گذرد را به جن گیر می گویند و جن گیر نیز در قبال گرفتن مبلغی آنها را با زبان حرفه ای به مشتریانش بازگو می گوید. آنچه مهم است این است که هدف شیاطین، دامن زدن به اختلافات بین خانوادگی و بدبین کردن خانواده ها از یکدیگر است بگونه ای که صله رحم در جامعه ریشه کن شود. شیاطین با بیان حرف هایی که باعث حسادت و کینه می شود مشتریان خود را که اکثرا زن هستند را جذب خود می کنند و پس از آنکه آنها را مجذوب حرف های خود کردند آنها را وارد دامی می کنند که برایشان پهن کرده اند. دام هایی همچون طلسم نویسی برای در امان ماندن از شر طرف مقابل!! شری که اصلا وجود خارجی نداشته و صرفا با دادن اطلاعات ناقص و هدفمند به مخاطب سعی می شود وی مشغول دشمنی با خانواده طرف مقابل شود. برای شناخت این دسته از افراد شیطان صفت (که ظاهر موجهی نیز ممکن است داشته باشند. مثلا زن مد نظر چادری یا مانتویی رسمی باشد) هیچ وقت دست از کینه جویی بر نمی دارند و همیشه تا وقت مرگ بر سر کینه شان هستند. ویژگی دیگر این دسته از افراد این است که به آنچه جن گیر ها می گویند اعتماد و اعتقاد کامل دارند و ماهانه مبلغ کلانی برای این مسئله صرف می کنند. به عبارتی آنها به جن گیرها و شیاطین جن ایمان کامل دارند. این ویژگی هر چند در این دسته از افراد که علی الظاهر مسلمان و محجبه باشند باعث می شود مصداق تعریف قرآنی باشند که در آن، این دسته از افراد را شیطان پرست نامیده است.

به قول معروف،‌ شیطان پرستی شاخ و دم ندارد. در میان افراد جامعه، افراد شیطان پرستی نیز حضور دارند که حتی ممکن است خود را به ظواهر دینی هم آراسته باشند. برای فهم بهتر، از سخن امام صادق علیه السلام کمک می‌گیریم. عبد الله بن سنان به امام صادق علیه السلام درباره شخصی این گونه گفت: فلانی وسواسی است و مدام مشغول وضو گرفتن و نماز خواندن است؛ اما در عین حال مردی عاقل است. امام صادق علیه السلام در جواب عبدالله سنان فرمودند: چگونه می‌گویی که او مردی عاقل است و حال آنکه او شیطان را اطاعت می‌کند!

مسئله دیگری که لازم می دانم ذکر کنم این است که اگر فردی بر اثر سحر و طلسم به بیماری دچار شد هم باید به دنبال درمان بیماری اش باشد (از طرق صحیح پزشکی متناسب با علم روز) و هم به دنبال دفع طلسم. طلسم را نباید شوخی گرفت. خداوند متعال در قرآن کریم بارها به سحر و طلسم اشاره کرده است. همچنین راه حل های قرآنی متعددی برای درمان آن وجود دارد. لذا توجه داشته باشید که ممکن است طلسم باعث بیماری شود و این دو می توانند رابطه ای منطقی با هم داشته باشند. مثلا طلسم باعث می شود فکر و ذهن فردی مسخر شود و همین باعث می شود که گوشه نشین و افسرده شود و به همین دلیل مبتلا به اعتیاد و دیابت و … شود.

مسئله دیگری که لازم است بیان شود این است که ما به عنوان یک مسلمان مومن، حق مراجعه به جن گیر نداریم. ما حق و اجازه طلسم کردن افراد را نداریم و اگر کسی چنین کند مطمئنا در روز قیامت با ساحران و در صف شیطان پرستان محشور خواهد شد ان شاء الله. ولی ما موظف هستیم همواره در برابر چشم بد و سحر و طلسم مردم از خود محافظت کنیم. برای درمان و رفع طلسم، راه حل های قرآنی متعددی وجود دارد که ما را به طور کامل نسبت به راه حل های انحرافی و غیر اسلامی بی نیاز می کند. افرادی بسیاری بوده اند که به سبب مراجعه به افراد فاسق، نه تنها مشکلات شان حل نشده است بلکه بیشتر نیز شده است. لذا وقت و سرمایه تان را به پای افراد ناصالح تباه نکنید. به دامن قرآن پناه بیاورید و درمان خود را در محضر قرآن کریم و در پناه آیات خداوند پیدا کنید.

اگر طلسم شده اید و در زندگی به بن بست رسیده اید، اگر جوان هستید و به دنبال هر کاری می روید نمی توانید کار مناسبی برای خود دست و پا کنید، اگر همواره با همسر یا شوهرتان بحث تان می شود، اگر همییشه در خانواده تان مناقشه و دعوا هست، اگر مشکلات زندگی تان روز بروز بیشتر می شود، اتفاق پیش آمده را نه به عنوان یک بحران، بلکه به عنوان اتفاقی که باعث شده به قرآن و خدا پناه ببرید تلقی کنید. درمان قرآنی برای این مشکل را اجرا کنید و پس از آنکه مشکلات تان حل شد، زندگی را وقف قرآن و خدا کنید.

در زیر مطالبی که از سایت های فعال در این زمینه استخراج شده است ذکر می گردد. مطالب با اهمیت رنگی شده اند.
Image
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

عاقبت دردناک ساحران و جادوگران   

حرمت جادو
در این پیام قصد داریم موضوع جادوگری را که از زمان‌های بسیار قدیم رواج داشته پیگیری نماییم و ببینیم قرآنی ‌که همه چیز در آن آمده (سوره کهف آیه 54)  در این رابطه چه می‌فرماید.

در آیه 102 سوره بقره پرده از این کار زشت برداشته به نحوی که جادوگری را کار شیطان و دوستان شیطان و کار کسانی می‌داند که پیرو شیطان هستند و جادوگر را کافر می‌داند. اصل عمل سِحر و جادو از درس‌های شیطان است که مطرود درگاه خداست* و خدا بر او لعنت کرده * و او مهلتی را تا وقت معلوم از خدا خواسته و قسم یاد کرده که؛ به عزت و جلال خداوند همه انسان‌ها را گمراه می‌کنم مگر بندگان خالص خدا را (سوره ص آیات 77 تا 83) گویی شیطان سگِ دَرِ خانه خداست و با هر کسی که اهل آن خانه نباشد کار دارد.  

یهودی‌ها از آنچه شیاطین در عصر سلیمان بر مردم می‌خواندند پیروی کردند ولی سلیمان هرگز پیروی نکرد و کافر نشد و دست به سحر و جادو نیالود. این نشان می‌دهد که سلیمان اهل خانه خداست که شیطان (سگ) عوعو نمی‌کند و کاری به او ندارد و نمی‌تواند کاری به او داشته باشد ولی یهود عصر سلیمان بیگانه درگاه خدا بودند و شیطان در آنها نفوذ کرد و آنها را گمراه نمود.
کسی که وارد مقوله سِحر و جادو می‌شود از هم اکنون خود را برای آتشی که دامنه‌اش فراگیر است آماده کند چرا که مَتاع ناچیزی مثل از هم پاشیدن زندگی یک زن و مرد را در دنیا بدست می آورد و بهشت همیشگی را از دست می دهد و عذاب آتش درد آور را به جان می‌خرد.

آری! شیاطین مُلک سلیمان به مردم سِحر و جادو یاد دادند (سوره بقره آیه 102) و خداوند که لطف و کرم و هدایتش بی‌نهایت است برای هدایت مردم دو فرشته را بنام‌های هاروت و ماروت بصورت دو نفر بر مردم فرستاد تا طریقه خنثی‌کردن سحر و جادو را به مردم یاد دهند.

از آنجا که سحر و جادو مثل بمب است برای خنثی‌کردن آن لازم است خنثی‌کننده از ریزه‌کاری‌های بمب و نحوه ‌ساخته‌شدن آن خبر داشته باشد آن دو فرشته نیز آمدند و به مردم گفتند که اینگونه و به این روش‌ها سحر و جادو انجام می‌شود و اینگونه هم خنثی می‌شود؛ اما با توجه به اینکه ما انسان‌ها از همان لحظه‌ای که پدربزرگمان آدم (علیه السلام) و حوا (سلام الله علیها) پا در عرصه وجود گذاشتند کراراً امتحان می شویم مردم عصر سلیمان هم از این قانون مستثنی نبودند و امتحان شدند بنحوی که آن دو فرشته ابتدا به مردم می‌گفتند ما وسیله آزمایش شما هستیم پس کافر نشوید (یعنی قسمت سحر و جادو کردن را بکار نبندید) اما یهود عصر سلیمان از آن دو فرشته مطالبی آموختند که بتوانند با آن میان مرد و همسرش جدایی بیفکنند. جالب است که در همین آیه می‌فرماید: آنها نمی‌توانستند به کسی ضرر بزنند مگر به اِذن خدا! آنها چیزی را یاد می‌گرفتند که برایشان زیان داشت و نفعی به آنها نمی‌رسانید و مسلماً می‌دانستند هر کس خریدار اینگونه کارها باشد آخرتش را از دست می‌دهد پس اگر اهل فهم می‌بودند می‌فهمیدند که چه بد معامله‌ای با نفس خود می‌کنند.

جهنم شیطان عذاب زنجیر فریاد
 کسی که وارد مقوله سِحر و جادو می‌شود از هم اکنون خود را برای آتشی که دامنه‌اش فراگیر است آماده کند چرا که مَتاع ناچیزی مثل از هم پاشیدن زندگی یک زن و مرد را در دنیا بدست می آورد و  بهشت همیشگی را از دست می دهد  و عذاب آتش درد آور را به جان می‌خرد. مسلماً اگر انسان بداند این بد معامله‌ای است که با جان خود می‌کند حقیقتا ما انسان‌ها در گِرو کردار خودمان هستیم (سوره مدثر آیه 38 ) حتی باید پاسخگوی آثار اعمال زشت خود هم باشیم مثلا اگر کسی با سحر و جادو زندگی زیبای یک زوج جوان را به هم بریزد و آنها از هم جدا شوند و هر کدام راه فساد را بروند و یا فرزندان طلاق آنها بخاطر عدم تربیت صحیح مُفسدِ فی‌الارض شوند شخص جادوگر باید بار گناه همه آنها را به دوش بکشد بدون اینکه از بار گناه آنها کاسته شود.

شیاطین مُلک سلیمان به مردم سِحر و جادو یاد دادند  و خداوند که لطف و کرم و هدایتش بی‌نهایت است برای هدایت مردم دو فرشته را بنام‌های هاروت و ماروت بصورت دو نفر بر مردم فرستاد تا طریقه خنثی‌کردن سحر و جادو را به مردم یاد دهند

عاقبت ساحر  
تجربه تاریخ حیات انسان این حقیقت را به اثبات رسانیده و آیات قرآن و روایات هم آن را تأیید مى‏کند که هیچ خلاف‏کارى و عصیان‏گرى، و ستم پیشه‏اى که یکى از مصادیق آنها ساحر و جادوگر است عاقبت به خیر نشده، و زندگى بى‏ دغدغه‏ اى نداشته و نهایتاً دچار خسارت‏ هاى دنیائى و آخرتى شده و گوى سعادت را از دست داده و به ویژه خود را در آخرت از هر گونه بهره و نصیب الهى و بهشتى محروم نموده است، و با این عمل زشت و کار ناپسندش خود را به عذاب ابد و دوزخ همیشگى فروخته است، چنان که قرآن مى‏فرماید:
«ما لَهُ فِی الْآخِرَةِ مِنْ خَلاقٍ وَ لَبِئْسَ ما شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ لَوْ کانُوا یَعْلَمُونَ»  ؛ (براى ساحر و جادوگر) در آخرت هیچ نصیبى نیست، و یقیناً بد چیزى است آنچه خود را به آن فروختند اگر آگاهى و معرفت مى‏ داشتند.

بالاخره اینکه از نظر فقهی تعلیم و تعلم سحر – به جز برای بی اثر کردن سحر ساحران – حرام است.

آیت الله فاضل : اصل سحر و جادو و مراجعه به ساحر و جادوگر برای این امور حرام است و درآمدی هم که از این طریق کسب شود حرام است ولی مراجعه برای بطلان و بی اثر کردن سحر اشکال ندارد. (جامع المسائل آیت الله فاضل، س 961).
آیت الله خامنه ای: علم سحر و یاد گرفتن آن حرام است مگر آن که به منظور غرض عقلایی مشروع باشد. (اجوبه الاستفتاآت، ص445)

باز بودن راه توبه بر ساحر  
سحر و جادوگرى از گناهانى نیست که توبه نداشته باشد و راه جبران به رویش باز نباشد، و حضرت حق هم به مقتضاى کرم و لطف و احسان و رحمتش توبه ساحر را مى‏پذیرد و او را مورد عفو و مغفرت قرار مى‏دهد.
خداوندا! ای کسی که برگ درختان بدون اذن تو از درخت جدا نمی‌شود ما را از شَرِّ شیطان و پیروان شیطان و هر کاری که آخرت ما را تهدید می‌کند حفظ بفرما فراوری: محمدی / بخش قرآن تبیان
منابع : سایت عرفان، طهور دانش

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

نکته ای در باب سحر و جادو     
یکی از مسائلی که از زمان‌های دور و در هر قوم و قبیله‌ای مطرح بوده است بحث سحر و جادو  است و حتی در عصر مدرنیته هم هنوز به قوت خود باقی است و حتی خرافات بی اساس و خلاف عقل در این حوزه نیز برای بسیاری قابل باور است و عده‌ای هم آن‌ها را برای خود حجت قرار می‌دهند . ممکن است برای ما این سؤال را پیش آورد که آیا این‌ها واقعیت دارند یا نه ؟

جادو
در پاسخ باید به نکات زیر توجه داشت:

الف- سحر و جادو و طلسم و بستن بخت از اموری است که واقعیت دارد البته انجام دادن آن حرام است. وجود چنین نیروها به مقتضای نظام دنیا می‌باشد که تزاحم میان زشتی‌ها و پلیدی‌ها وجود دارد و همچنان که انسان‌های شیطان صفت و زشت کار وجود دارد جن‌های پلید و آزاردهنده نیز وجود دارد.

ب- آنچه که از آیات قرآن بر می‌آید این است که سحر در شهرهای کهن همانند کلدان و مصر در زمان حضرت موسی و فرعون و پیش از آن در زمان حضرت نوح (ذاریات، 52) رواج داشته است. (تفسیر تسنیم، آیت الله جوادی آملی، ج 5، ص 688)

ج- سحر و جادو و طلسم از نظر قرآن کریم و احادیث واقعیت دارد. به این امر در آیه 102 سوره بقره و 4 سوره فلق اشاره شده است. از این آیات و برخی روایات استفاده می‌شود که برخی از سحرها واقعا اثر گذارند. همچنان که آیه 102 سوره بقره می‌فرماید: «مردم سحرهایی را فرا می‌گرفتند که میان مرد و همسرش جدایی می‌افکند.»
در حقیقت مؤثر واقعی، در تمام نظام جهان یکی است و نظام جهان که به صورت اسباب و مسببات جلوه گری دارند، همگی از او استمداد گرفته و به او منتهی می‌شوند

علامه طباطبایی در وجود داشتن چنین اموری می‌فرمایند: «… در این میان افعال خارق العاده دیگری است که مستند به هیچ کدام از سبب از اسباب طبیعی و عادی نیست، مانند خبر دادن از پنهانی‌ها و مانند ایجاد محبت یا دشمنی و گشودن گره‌ها و گره زدن‌ها و خواب کردن و احضار و حرکت دادن اشیاء با اراده و از این قبیل کارهایی که مرتاض‌ها انجام می‌دهند که به هیچ وجه قابل انکار نیست، یا خودمان بعضی از آن‌ها را دیده‌ایم و یا به رایمان آن قدر نقل کرده‌اند که دیگر قابل انکار نیست».

د- تأثیر تکوینی سحر به اذن خداوند:
یکی از اصول اساسی توحید، این است که همه قدرت‌ها در این جهان از قدرت پروردگار سرچشمه می‌گیرد، حتی سوزندگی آتش و برندگی شمشیر بی اذن فرمان او نمی‌باشد. منتها مفهوم این بیان مجبور بودن افراد در کار خود نیست.
خداوند متعال با قدرت خویش، چنین اراده و نیرویی را در افراد به ودیعت نهاده است. انسان‌ها با بهره گیری از این اراده و تقویت آن می‌توانند به کارهای شگفت انگیزی دست زنند. برخی مانند اولیای خداوند از آن نیرو و در مسیر مناسب، استفاده می‌کنند و عده‌ای دیگر، با سوء استفاده از آن به کارهای ناشایست اقدام می‌کنند؛ پس، در واقع اصل وجود این نیرو در نهاد آدمی از آن خداوند و به فرمان او است.

توضیح این که: جهان آفرینش، جهان اسباب و مسببات است. البته برخی سبب‌ها مادی است و برخی غیر مادی است. اراده حکیمانه خداوند بر این تعلق گرفته است که هر پدیده و حادثه‌ای از علت ویژه خود صادر گردد و درعین حال، نظام علت و معلول‌ها همگی به خدا منتهی شده و از او قدرت و نیرو می‌گیرند. او است که سبب را می‌آفریند و به آن قدرت و نیرو می‌بخشد و آن را برای ایجاد معلول ویژه خود آماده می‌سازد. در حقیقت مؤثر واقعی، در تمام نظام جهان یکی است و نظام جهان که به صورت اسباب و مسببات جلوه گری دارند، همگی از او استمداد گرفته و به او منتهی می‌شوند (اصالت روح، آیت الله سبحانی، ص 241، مؤسسه امام صادق).

در تأثیر سحر و جادو نیز وضع چنین است. خداوند متعال با قدرت خویش، چنین اراده و نیرویی را در افراد به ودیعت نهاده است. انسان‌ها با بهره گیری از این اراده و تقویت آن می‌توانند به کارهای شگفت انگیزی دست زنند. برخی مانند اولیای خداوند از آن نیرو و در مسیر مناسب، استفاده می‌کنند و عده‌ای دیگر، با سوء استفاده از آن به کارهای ناشایست اقدام می‌کنند؛ پس، در واقع اصل وجود این نیرو در نهاد آدمی از آن خداوند و به فرمان او است، منتها چگونگی بهره گیری از آن به عهده خود انسان نهاده شده است و او در چگونگی بهره گیری از آن مسؤول است.

ه- گرچه سحر و جادو واقعیت دارد ولی غالب آنچه امروزه در میان مردم در این به اره شایع است بی‌اساس می‌باشد و اکثر کسانی که به این امور می‌پردازند کلاه بردارانی هستند که از این طریق قصد اخاذی و پر کردن جیب خود را دارند.

ولی اگر بر فرض موردی پیدا شد که سحری در کار بود راه‌هایی برای بطلان آن وجود دارد:   
1- استعاذه به خداوند و خواندن سوره‌های فلق و ناس.  
2- خواندن و نوشتن آیات 75 تا 82 سوره یونس.   
3- آیه 102 سوره بقره «واتبعوا ما تتلوا الشیاطین…» تا آخر آیه با آب زعفران روی طشت مسی نوشته شود و در هنگام نوشتن، کندر را بخور دهند. بعد طشت را پر از آب باران و یا آب چشمه می‌کنند بعد مسحور با استفاده از آن آب غسل می‌کند و از آن آب می‌نوشد. بقیه آب را در پارچ شیشه‌ای بریزد و برای غسل استفاده کند. بهترین روز هم روز چهارشنبه است.  
4- آیه 100 سوره نسا «و من یهاجر فی سبیل الله…» تا آخر آیه با جوهر زعفران با کره گاو روی کف دست نوشته شود.  
5- دعا وتضرع به درگاه خداوند.  
6- درخواست دعا از اولیای واقعی خداوند.
7- صدقه دادن.   

بخش دین تبیان
منبع : وبلاگ سید مصطفی علم خواه

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

آیات قرآن کریم و دعای باطل کردن سحر و طلسم – ابطال سحر    

دعای باطل کردن سحر و طلسم – ابطال سحر:    سبحان من لبس العز وتردى به ، سبحان من تعطف بالمجد وتکرم به ، سبحان من لا ینبغى التسبیح الا له ، جل جلاله ، سبحان من احصى کل شىء بعلمه ، وخلقه بقدرته ، سبحان ذى المن والنعم.

آیات قرآن برای باطل کردن سحر:
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَاراً (سوره مبارکه اسرا آیه 82)

وَأَوْحَیْنَا إِلَى‏ مُوسَى‏ أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَاکَانُوا یَعْمَلُونَ  فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ  وَأُلْقِیَ الْسَّحَرَةُ سَاجِدِینَ لا قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ  رَبِّ مُوسَى‏ وَهَارُونَ (سوره مبارکه اعراف آیه 122)

قَالُوا یَامُوسَى‏ إِمَّا أَن تُلْقِیَ وَإِمَّا أَن نَّکُونَ أَوَّلَ مَنْ أَلْقَى‏  قَالَ بَلْ أَلْقُوا فَإِذَا حِبَالُهُمْ وَعِصِیُّهُمْ یُخَیَّلُ إِلَیْهِ مِن سِحْرِهِمْ أَنَّها تَسْعَى‏  فَأَوْجَسَ فِی نَفْسِهِ خِیفَةً مُّوسَى‏  قُلْنَا لاَ تَخَفْ إِنَّکَ أَنتَ الْأَعْلَى‏  وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلاَ یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى‏  فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سُجَّداً قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ هَارُونَ وَمُوسَى‏ (سوره مبارکه طه آیه70)

قَالَ لَهُم مُّوسَى‏ أَلْقُوا مَا أَنتُم مُلْقُونَ(سوره مبارکه یونس آیه80)

فَأَلْقَوْا حِبَالَهُمْ وَعِصِیَّهُمْ وَقَالُوا بِعِزَّةِ فِرْعَوْنَ إِنَّا لَنَحْنُ الْغَالِبُونَ  فَأَلْقَى‏ مُوسَى‏ عَصَاهُ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِینَ قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ (سوره مبارکه شعراء آیه 48)‏

وَقَالَ فِرْعَوْنُ ائْتُونِی بِکُلِّ سَاحِرٍ عَلِیمٍ فَلَمَّا جَاءَ السَّحَرَةُ قَالَ لَهُم مُّوسَى‏ أَلْقُوا مَا أَنتُم مُلْقُونَ فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى‏ مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ(سوره مبارکه یونس آیه 81 و 82)

آیات کریمه فوق، خاصیت باطل السحر و الطلسم و از بین بردن بستگی در کارها را دارد. همچنین به بخت گشائی مردان کمک شایانی مینماید. جهت بخت گشائی مردان این آیات کریمه را با گلاب و زعفران نوشته و در آب نموده و بنوشند و اگر کسی این آیات کریمه راپیوسته به همراه داشته باشد از سحر و طلسم  در امان خواهد بود.
وفقکم الله.
التماس دعا

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دستورالعمل جلوگیری از چشم زخم و چگونگی غلبه بر دشمنان      

فضیلت سوره کافرون و نصر و توحید و معوذتین
در احادیث بسیار وارد شده فضیلت خواندن سوره قُلْ یا اَیُّهَا الْکافِروُن در نمازهاى فریضه و نافله و آنکه خواندن آن رُبع قرآن است و سوره توحید ثلث قرآن است و خواندن سوره نصر در فرایض و نوافل سبب نصرت بر اعداء است و آنکه چون شخص از منزل خود بیرون رود معوذتین را بخواند چشم بد به او ضرر نرساند و کسى که در خواب ترسد در وقت خواب این دو سوره را با آیةالکرسى بخواند.
حاج شیخ عباس قمی، باقیات الصالحات، ص 10

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعا و تعویذ باطل کردن سحر و طلسم برای همراه داشتن با خود
دعا و تعویذ بسیار مجرب برای بُطلان سحر و طلسم

از حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام مروى است که بر پوست آهو بنویسد و با خود نگاه دارند:
(بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ بِسْمِ اللَّهِ وَ ماشآءَ اللَّهُ بِسْمِ اللَّهِ وَ لاحَوْلَ وَلاقُوَّةَ اِلاَّ بِاللَّهِ قالَ مُوسی ما جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ اِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ اِنَّ اللَّهَ لایُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدینَ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَ بَطَلَ ما کانُوا یَعْمَلُونَ فَغُلِبُوا هُنالِکَ وَانْقَلَبُوا صاغِرینَ)

بنام خدا و به (یارى) خدا و بنام خدا و آنچه خدا خواهد بنام خدا و جنبش و نیرویى نیست جز به خدا «گفت موسى آنچه شما آوردهاید جادو است و خدا حتماً آنرا باطل میکند زیرا خدا اصلاح نمیکند کار تبهکاران را پس حق قرار گرفت و کارى که آنها میکردند باطل گشت و در آن حال مغلوب گشتند و خوار و زبون بازگشتند.

باقیات الصالحات، حاج شیخ عباس قمی.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

رقعة الجیب – حرز حضرت امام رضا علیه السلام (جهت دفع ناخوشی و دفع بلا)  

 رقعة الجیب (حرزحضرت امام رضاعلیه السلام)
روایت است از یاسر خادم مأمون که گفت زمانى که وارد شد ابوالحسن علىّ بن موسى الرّضاعلیه السلام به قصر حمید بن قحطبه بیرون کرد از تن لباس را و داد به حمید و حمل کرد حمید و داد به جاریه خود که بشوید آن را پس نگذشت زمانى که آن جاریه آمد و با او رقعه اى بود و داد به حمید و گفت یافتم این رقعه را در گریبان لباس ابوالحسن علیه السلام پس حمید به آن حضرت گفت فداى تو گردم بدرستى که این جاریه یافته است رقعهاى در گریبان پیراهن تو چیست آن فرمود تعویذى است که آن را از خود دور نمى کنم حمید گفت ممکن است که ما را مشرّف کنى به آن پس فرمود که این تعویذى است که هرکه نگاه دارد در گریبان خود دفع مى شود بلا از او و مى باشد براى او حرزى از شیطان رجیم پس خواند تعویذ را بر حمید و آن این است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ بِسْمِ اللَّهِ اِنّى اَعُوذُ بِالرَّحْمنِ مِنْکَ اِنْ کُنْتَ تَقِیّاً اَوْغَیْرَ تَقِىٍ اَخَذْتُ بِاللَّهِ السَّمیعِ الْبَصیرِ عَلى سَمْعِکَ وَ بَصَرِکَ لا سُلْطانَ لَکَ عَلَىَّ وَ لا عَلى سَمْعى وَلا عَلى بَصَرى وَلاعَلى شَعْرى وَلاعَلى بَشَرى وَلاعَلى لَحْمى وَلا عَلى دَمى وَلا عَلى مُخّى وَلا عَلى عَصَبى وَلا عَلى عِظامى وَلاعَلى مالى وَ لا عَلى ما رَزَقَنى رَبّى سَتَرْتُ بَیْنى وَ بَیْنَکَ بِسِتْرِ النُّبُوَّةِالَّذِى اسْتَتَرَ اَنْبِیآءُ اللَّهِ بِهِ مِنْ سَطَواتِ الْجَبابِرَةِ وَالْفَراعِنَةِ جَبْرَئیلُ عَنْ یَمینى وَ میکائیلُ عَنْ یَسارى وَ اِسْرافیلُ عَنْ وَرآئى وَ مَحَمَّدٌ صَلّىَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ اَمامى وَاللَّهُ مُطَّلِعٌ عَلَىَّ یَمْنَعُکَ مِنّى وَ یَمْنَعُ الشَّیْطانَ مِنّى اَللَّهُمَّ لا یَغْلِبْ جَهْلُهُ اَناتَکَ اَنْ یَسْتَفِزَّنى وَ یَسْتَخِفَّنى اَللَّهُمَّ اِلَیْکَ الْتَجَاْتُ اَللَّهُمَّ اِلَیْکَ الْتَجَاْتُ اَللَّهُمَّ اِلَیْکَ الْتَجَاْتُ.

مهج الدّعوات، رضىّ الدّین سیّد بن طاوس قدّس سرّه.
قاعده: با گلاب و زعفران ، در کاغذ بی خط و با طهارت کامل نوشته شود و پیوسته با خود به همراه داشته باشد.   

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

طلسم چیست و باطل کردن طلسم و سحر چگونه است
بیش از 300 خطوط طلسمی وجود دارد. از فلقطیر بابلی گرفته تا سریانی و عبری و داوودی و ماقبل عبری. در واقع طلسم، استفاده از حروف و نقوش و خطوط و دستورات مختلفه ای است که حالت رمزی دارد و استاد عامل (طلسم کننده) توسط آنها (خطوط و نقوش و حروف) بین خود و موجودات غیر ارگانیک (موکلین) رمزی را ایجاد میکند و این نوشته مرموز که متشکل از حروف و اعداد عجیب و غریب و نامفهوم (برای کسی که آشنا به خطوط طلسمی نیست) را بر روی کاغذ یا پوست یا از این قبیل مینویسد یا بصورت جداول خاصی ترسیم میکند. در انجام طلسم از عنصر بسیار مهم شبیه سازی همیشه استفاده میشود.
فردی که دچار طلسم و سحر میشود نشانه های عمومی دارد(بسته به سحر متفاوت است از صدمات روحی و روانی گرفته تا صدمات جسمی و ….)
برخی از نشانه های عمومی سحر شامل موارد زیر است:
نشانه اول سحر و طلسم که در روابط اجتماعی میتواند اتفاق بیفتد، ایجاد جدائی و طلاق و کم میلی به طرف مقابل و سرد شدن ناشی از دل سیاهی است.
نشانه دیگر ایجاد مشکل و اختلال در رابطه ….. با طرف مقابل است که از آن به ناتوانی تعبیر میشود.
مشکلات روانی مثل عصبانیت شدید و بدون دلیل و گرفتگی و انزوا و افسردگی شدید یک نشانه مهم دیگر است.
نشانه مهم دیگر، مشکلات و بیماریهای جسمی است. گرفتگی زبان و حتی لال شدن و یا فلج شدن یکباره و ناگهانی برخی از اعضای بدن مثل کمر و یا دست و پا (موقت باشد یا دائم).
نشانه دیگر اینکه همیشه احساس میکنید که کسی با شما همراهست و در بعضی شرایط شما را زیر نظر دارد.
همچنین در اوقات خوابیدن دچار اضطراب و دلشوره میشوید. ممکن است در موقع خوابیدن احساس سنگینی در قفسه سینه داشته باشید.
برای باطل کردن طلسم البته ادعیه و احراز و تعویذات مجربه موثر است و میتواند امواج و نیروهای منفی ناشی از طلسم را کاهش دهد و به حداقل برساند ولی طلسم را باطل نمیکند. باطل کردن طلسم باید با مشورت کسانی و یا اساتیدی که موکل یا موکلانی دارند (در برخی از موارد حاد مربوط به درمان ، بشرط داشتن خاتم طاعت از موکل مربوطه) صورت گیرد و بوسیله آنها اقدام به ابطال و استخراج یا خنثی سازی طلسم شود. پس فردی که موکل ندارد نمیتواند طلسم دفن شده را در زیر زمین استخراج یا ابطال کند مگر در شرایط خاص.  برای دفع و کاهش اثرات طلسم و سحر باید ادعیه و احراز و تعویذات مخصوص آن بطور منظم و مثلا بصورت هفتگی تکرار شود.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

حرز حضرت امیر المؤمنین (ع) جهت حفظ و بُطلان سحر   

حرز حضرت امیر المؤمنین علیه السّلام جهت حفظ و بُطلان سحر
آن حضرت مى ‏نوشت این حرز را و بر بازوى راست مبارک خود مى ‏بست و آن این است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ اى کنوش (کنویش‏) اى کنوش اره شش عطیطسفیخ یا مظظرون قرتالیون ما و ماسوماس ما طیطسالوس خیطوس مسفقلس مساصعوس الطیعوس لطیفوس اقرطیعوش لطفیکس هذا هذا وَ ما کُنْتَ بِجانِبِ الْغَرْبِیِّ إِذْ قَضَیْنا إِلى‏ مُوسَى الْأَمْرَ وَ ما کُنْتَ مِنَ الشَّاهِدِینَ اخْرُجْ بِقُدْرَةِ اللَّهِ مِنْهَا أَیُّهَا اللَّعِینُ بِقُوَّةِ (بِعِزَّةِ) رَبِّ الْعَالَمِینَ اخْرُجْ مِنْهَا وَ إِلَّا کُنْتَ مِنَ الْمَسْجُونِینَ اخْرُجْ مِنْها فَما یَکُونُ لَکَ أَنْ تَتَکَبَّرَ فِیها فَاخْرُجْ‏ إِنَّکَ مِنَ الصَّاغِرِینَ اخْرُجْ مِنْها مَذْؤُماً مَدْحُوراً مَلْعُوناً کَما لَعَنَّا أَصْحابَ السَّبْتِ وَ کانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولًا اخْرُجْ یَا ذَا الْمَخْزُونِ اخْرُجْ یَا سورا یَا سوراسور بِالاسْمِ الْمَخْزُونِ یا ططرون طرعون مراعون تَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخالِقِینَ باهیا شراهیا حَیّاً قَیُّوماً بِالاسْمِ الْمَکْتُوبِ عَلَى جَبْهَةِ إِسْرَافِیلَ اطْرُدُوا عَنْ صَاحِبِ هَذَا الْکِتَابِ کُلَّ جِنِّیٍّ وَ جِنِّیَّةٍ وَ شَیْطَانٍ وَ شَیْطَانَةٍ وَ تَابِعٍ وَ تَابِعَةٍ وَ سَاحِرٍ وَ سَاحِرَةٍ وَ غُولٍ وَ غُولَةٍ وَ کُلِّ مُتَعَبِّثٍ وَ عَابِثٍ یَعْبَثُ بِابْنِ آدَمَ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِینَ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ‏.

مهج الدعوات و منهج العنایات، علی بن موسى بن جعفر بن محمد بن طاووس الحسینی.

قاعده:
با گلاب و زعفران و برکاغذ بی خط با رعایت شرایط عمومی نوشتن تعویذ بنویسید و به همراه داشته باشید.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

حرز حضرت امام محمّد باقر (ع) (جهت ایمنی و حفظ از شر جن و انس)   

حرز حضرت امام محمّد باقر علیه السّلام‏ جهت ایمنی و حفظ از شر جن و انس و طلسم و چشم زخم
باید این دعا را نوشت و بر بازو بست‏ :

أُعِیذُ نَفْسِی بِرَبِّیَ الْأَکْبَرِ مِمَّا یَخْفَى وَ یَظْهَرُ وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ أُنْثَى وَ ذَکَرٍ وَ مِنْ شَرِّ مَا رَأَتِ الشَّمْسُ وَ الْقَمَرُ سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلَائِکَةِ وَ الرُّوحِ أَدْعُوکُمْ أَیُّهَا الْجِنُّ وَ الْإِنْسُ إِلَى اللَّطِیفِ الْخَبِیرِ وَ أَدْعُوکُمْ أَیُّهَا الْجِنُّ وَ الْإِنْسُ إِلَى الَّذِی خَتَمْتُهُ بِخَاتَمِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ خَاتَمِ جَبْرَئِیلَ وَ مِیکَائِیلَ وَ إِسْرَافِیلَ‏ وَ بِخَاتَمِ سُلَیْمَانَ بْنِ دَاوُدَ وَ خَاتَمِ مُحَمَّدٍ سَیِّدِ الْمُرْسَلِینَ وَ النَّبِیِّینَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ اخْسَؤُا فِیها وَ لا تُکَلِّمُونِ اخْسَئُوا عَنْ فُلَانِ بْنِ فُلَانٍ کُلَّمَا یَغْدُو وَ یَرُوحُ مِنْ ذِی حَیَّةٍ أَوْ عَقْرَبٍ أَوْ سَاحِرٍ أَوْ شَیْطَانٍ رَجِیمٍ وَ سُلْطَانٍ عَنِیدٍ أَخَذْتُ عَنْهُ مَا یُرَى وَ مَا لَا یُرَى وَ مَا رَأَتْ عَیْنُ نَائِمٍ أَوْ یَقْظَانَ تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ لَا شَرِیکَ لَهُ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ الرَّسُولِ النَّبِیِّ الْأُمِّیِّ سَیِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ وَ سَلَّمَ تَسْلِیماً بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَ مِنْ قَوْمِ مُوسى‏ أُمَّةٌ یَهْدُونَ بِالْحَقِّ وَ بِهِ یَعْدِلُون
یَا حَیُّ یَا قَیُّومُ یَا دَیَّانُ یَا دَیَّانُ یَا اهیا شراهیا آذونا اصباوث ال شداى
أَسْأَلُکَ بِحَقِّ هَذِهِ الْأَسْمَاءِ الطَّاهِرَةِ الْمُطَهَّرَةِ أَنْ تَدْفَعَ عَنْ صَاحِبِ هَذَا الْکِتَابِ جَمِیعَ الْبَلَایَا وَ تَقْضِیَ حَوَائِجَهُ إِنَّکَ أَنْتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ وَ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ اللَّهُمَّ کهکهیج بعسط مهحما مسلع و روره مهفتام وَ بِعَوْنِکَ إِلَّا مَا أَخَذْتَ لِسَانَ جَمِیعِ بَنِی آدَمَ وَ بَنَاتِ حَوَّاءَ عَلَى فُلَانِ بْنِ فُلَانٍ إِلَّا بِالْخَیْرِ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ فَسَیَکْفِیکَهُمُ اللَّهُ وَ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ‏.

مهج الدعوات و منهج العنایات، علی بن موسى بن جعفر بن محمد بن طاووس الحسینی.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Image
سحر و طلسم چیست – دعای ابطال طلسم   
روش و نحوه باطل کردن طلسم , باطل کردن طلسم , باطل شدن طلسم,باز کردن فرد بسته شده,دعای باطل کردن طلسم

در تعریف سحر و طلسم و انجام آن باید گفت:
سحر عبارت است نوعی تاثیر نفسانی  که البته علمی است مانند سایر علوم و قواعد و مقررات و احکام خاصی بر آن مترتب است و قریب به شصت جا در قرآن کریم به آن اشاره شده است. بطور خیلی مختصر و موجز باید گفت که سحر و طلسم عبارت است از اتفاق و توافق میان انسان فاجر و شیطان یا شیاطین کافر بر تحریک و برانگیختن انسان به ارتکاب گناهان آشکار و پنهان. (نعوذ بالله من شر الشیطان الرجیم). این اتفاق (انجام سحر و طلسم) یا از طریق عبادت و ریاضت تسخیری کواکب (تسخیر کواکب سبعه مثل تسخیر شمس و مریخ و مشتری و زحل و از این قبیل با رعایت بخورات و زمان و مکان خاص است) یا اینکه از طریق خواندن اوراد و اذکاری مخصوصه وغیر معمول یا عزائم و طلسماتی خاص که دارای فحوای شرکیه و کفریه به زبانهای غیر مانوس مثل سریانی و عبری و از این قبیل هستند و به همراه انجام بخورات مخصوصه میباشد و به نحوی انجام میشود که شیاطین (موکلین کافر) دعوت و عزیمت آن فرد معزم را اجابت میکنند و امور غیر معمول را بدین واسطه انجام میدهند ( که این امر معروف به سحر و جادوست.)  

برای دور کردن تاثیرات سحر و طلسم و دفع شیاطین، ادعیه فراوانی وجود دارد. به عنوان مثال دعای عظیم الشان ذیل بسیار نافع و مجرب است:
بسم الله الرحمن الرحیم
(( نودی باسم یا محمد صلى اللّه علیه و آله و سلم من خاف فی الأرض جانا أو شیطانا فلیقل حین یدخله الروع یا اللّه الإله الأکبر القاهر، بقدرته جمیع عباده و المطاع لعظمته عند کل خلیقته و الممضی مشیئته لسابق قدره أنت تکلأ ما خلقت باللیل و النهار و لا یمنع من أردت به سؤلی بشیء دونک من ذلک السوء و لا یحول أحد دونک بین أحد و ما ترید به من الخیر کل ما یرى و ما لا یرى فی قبضتک و جعلت قبائل الجن و الشیاطین یرونا و لا نراهم و إنا لکیدهم خائف فأمنی من شرهم و باسهم بحق سلطانک العزیز یا عزیز )).

توجه:
همیشه معوذتین (سوره های مبارکه فلق و ناس) را بخوانید.
قرائت یا نوشتن حرز شریفه مذکور با گلاب و زعفران بر روی کاغذ بدون خط و نگهداشتن نافع است.   

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

راههایی برای نجات از سحر و جادو!   

به نظر شما چرا خدا از بین شرور که به صورت کلی بیان می کند، در سوره فلق فقط این سه تا شر را انتخاب کرده است؟ تاریکی، سحر و حسود؟ مگه اینها چه خصوصیت مشترکی دارند؟

سوره فلق
«قل اعوذ برب الفلق» بگو پناه می برم به پروردگار سپیده دم (اعوذ یعنی پناه بردن از شئی هراسناک به موجودی نیرومند برای دفع شر)
«من شر ما خلق» از شر آنچه که آفریده است
«و من شر غاسق اذا وقب» از شر تاریکی آنگاه که فراگیر شود.
«و من شر نفاثات فی العقد» و از شر زنان جادوگر که به هنگام افسون کردن مردمان در گره های جادو سخت می دمند .
«و من شر حاسد اذا حسد» و از شر هر حسود آنگاه که حسد می ورزد.

مگر خداوند شر آفریده است؟
حضرت معشوق می فرماید: «من شر ما خلق» مگر خداوند شر آفریده است؟

خداوند در این سوره می فرماید: آنچه من آفریده ام که البته خلق آنها و دارای وجود شدن آنها خیر است اما بعضی از اوقات این خیرات آفریده شده با اختیار خود شر ایجاد می کنند و خدا طبق سنت خود که بنا دارد به انسان ها اختیار بدهد تا خود انتخاب کنند جلوی شر آنها را نمی گیرد اما به ما راهکار ارائه می دهد که چگونه با این شرور می توانیم مقابله کنیم و این راهکار همان پناه بردن به خالق آنهاست که مسلما کسی که می تواند شر آنها را از بین ببرد خالق آنهاست که به همه ابعاد وجودی شما و آنها آگاه است.   

خداوند اسباب فراوانی برای امان بخشیدن به انسان ها از شر آفریده ها تدارک دیده، به عنوان مثال، خانه ای که در آن زندگی می کنیم وسایلی که توسط آن خطرات را پیش بینی می کنیم. در زمان حاضر و هر چه پیش می رویم این وسایل را بیشتر پیش بینی می کنیم (ترمز ای بی اس، انرژی اتمی، دارو های رفع بیماری و…)

گاهی وجود همین اسباب و وسائل، مانند حجابی بر یک واقعیت ما را از ناتوانی خود در محافظت از خویشتن غافل می سازد، که بشر در این شرایط به حدی می رسد که مانند فیلسوف آلمانی ” نیچه ” به طور رسمی اعلام می دارد: خدا مرده است.

این سوره به ما می فرماید که هر مقدار پیشرفت داشته باشیم ، باز هم برای دفع کوچکترین این شرور به توسل به خدا نیازمندیم.
در صحیفه الرضا از امام رضا علیه السلام نقل شده است: «به جهت دفع ضرر سحر و بطلان آن دستت را مقابل صورت قرار بده و بخوان : بِسمِ الله الْعَظیم رَبّ الْعرشِ الْعظیم إلاّ ذَهبت و انْقرضت»

3 شر از میان همه ی شرها
به نظر شما چرا خدا از بین شرور که به صورت کلی بیان می کند ،فقط این سه تا شر را انتخاب می کند؟ تاریکی، سحر و حسود؟ مگه اینها چه خصوصیت مشترکی دارند؟ شاید پاسخ این باشد که هر سه این شرور از دید ما مخفی هستند و در حالت غفلت، به سراغ ما می آیند.
تو تاریکی که از خطرهای احتمالی غافلیم، چه راهی برای حفظ خویش داریم؟ اگر حیوان درنده ای یا انسان شروری بخواهد به ما آسیبی برساند، بی آنکه ما از وجود آن آگاه باشیم.
اگر ساحران با ورد و جادو و دمیدن در گره ها بخواهند ، ما را دچار مشکل سازند بی آنکه ما از اصل سحر و راه ابطال آن خبری داشته باشیم؛ اگر برادر یا دوستانمان نسبت به ما حسادت بورزند و بخواهند ضرری به ما برسانند، بی آنکه از نیت سوء او آگاه باشیم؛ در برابر این شرور نهان چه کاری از دست ما بر می آید و چه راهی برای نجات خویشتن از شر آنان سراغ داریم؟
اینجا فرصت مناسبی است تا ناتوانی خویش را با همه وجود در یابیم و به دنبال پناهگاه حقیقی باشیم.
 
آیا خدا در قرآن سحر را تأیید می کند؟
خداوند در سوره بقره آیه 102 هم این مسأله را مطرح می کند که به وسیله سحر بین دو همسر جدایی می اندازند.
سحر، جادو، طلسم و بستن بخت از امورى است که واقعیت دارد و از نظر فقهی تعلیم و تعلم آنها – به جز برای بی اثر کردنشان- حرام است. وجود چنین نیروهائی به مقتضای نظام دنیا می باشد که تزاحم میان زشتی ها و پلیدی ها وجود دارد و همچنان که انسان های شیطان صفت و زشتکار وجود دارد ، جن های پلید و آزار دهنده نیز وجود دارد.

البته نمى‏توان مطمئن بود که هر نوع مشکلی ریشه در همین مسئله دارد و باید توجه داشت که غالب آنچه امروزه در میان مردم در این‏باره شایع است، بى اساس است و بیشتر به افکار روانى، تخیلات، سوءظن‏ها، توهمات و مشکلات واقعى موجود در رفتار و اعمال آنها مربوط است.

جادو
لازم به ذکر است که خداوند متعال با قدرت خویش، چنین اراده و نیرویی را در افراد به ودیعت نهاده است که با بهره گیری از این اراده و تقویت آن می توانند به کارهای شگفت انگیزی دست زنند. برخی مانند اولیای خداوند از آن نیرو و در مسیر مناسب، استفاده می کنند و عده ای دیگر، با سوء استفاده از آن به کارهای ناشایست اقدام می کنند. پس در واقع اصل وجود این نیرو در نهاد آدمی از آن خداوند و به فرمان او است، منتها چگونگی بهره گیری از آن به عهده خود انسان نهاده شده است و او در چگونگی بهره گیری از آن مسئول است.
خداوند برای رسیدن به هر مقصدی راهکار و اسباب و عللی قرار داده است ، برای بطلان سحر نیز راهی مشخص کرده است.

با استفاده از راهکارهای زیر انشاءالله می توانید سحر و طلسم را باطل کنید:
1 ـ پناه بردن به خداوند (گفتن اعوذ بالله من الشیطان الرجیم) و زیاد خواندن سوره‌های فلق و ناس؛
2- خواندن آیه 51 و 52 سوره قلم (یعنی از: «و إن یکادالّذین … تا آخر سوره») و هم چنین خواندن «آیة الکرسی».
3- حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیرالمۆمنین علی علیه السلام نقل نموده است که جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید:
«بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ، فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ» (1)

4- همچنین از حضرت روایت شده است: جهت محفوظ ماندن از سحر و جادو، شب ها پس از نماز و روزها پیش از نماز هفت مرتبه بخوانید: «بِسمِ الله وَ بِالله سَنشُدُّ عَضُدَکَ بِأخیک وَ نَجعَلَ لَکُما سُلطاناً فَلا یَصِلونَ إلَیکُما بِآیاتِنا أنتُما وَ مَن اتَّبَعَکُما الغالِبون». (2)

محمد بن مسلم از امام صادق علیه السلام نقل کرده: جهت بطلان سحر، این دعا را بنویسید و همراه خود نگه دارید: «قالَ موسی ما جِئتُم بِهِ السِّحر إنَّ الله سَیُبطِلُه إنّ الله لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدین و یَحِقّ الله الحَقّ بِکلِماتِه و لَو کَرِهَ المُجرِمون اَأنتم أشَدُّ خَلقاً أمِ السماءَ بناها رَفعَ سَمکَها فَسوّاها» تا آخر آیات سوره نازعات. در ادامه: «فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ و أُلقی السَّحرةُ ساجدین، قالوا آمَنّا بِربِّ العالَمین رَبِّ موسی وَ هارون»(3)
 
5- خواندن این آیه نیز جهت خنثی کردن اثر سحر وارد شده است: «إنَّ ربّکم اللهُ الَذی خَلقَ السَموات وَ الأرض فی سِتةِ أیّام ثُمَّ استوی عَلی العَرش یُغشِی اللیل النَهار یَطْلبه حثیثاً و الشَّمْس وَ القَمر و النُجوم مُسخّرات بِأمره ألاَ لَه الخَلق و الأمر تَبارکَ اللهُ رَبّ العالَمین». «ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیَةً إِنَّهُ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ وَ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِین».‏(4)

6- در صحیفه الرضا از امام رضا علیه السلام نقل شده است: «به جهت دفع ضرر سحر و بطلان آن دستت را مقابل صورت قرار بده و بخوان : بِسمِ الله الْعَظیم رَبّ الْعرشِ الْعظیم إلاّ ذَهبت و انْقرضت». (5)

7- علامه کفعمی دعایی به عنوان حدیث قدسی نقل کرده است که خداوند به حضرت محمد صلی الله علیه و آله فرمود: «کسی که دوست دارد از سحر در امان باشد، بگوید:
«اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْکَ أَهْلِ الْإِفْکِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یَا کَرِیم‏». (6)

8- صدقه دادن.
ان شاء الله با تداوم صدقه، تغییر محل زندگی، و تکرار سوره «یس» مشکلات و نفوس بد از اطراف شما دور خواهد شد. و در هر صورت به خداوند و حاکمیت اراده الهی همچنان معتقد باشید چه بسا همین فراز و نشیب ها دامی از سوی شیطان باشد که ایمان شما را متزلزل کند. لذا با پایداری و استقامت ایمان خود را حفظ کنید تا در نتیجه آن شیطان ناامید شود و درهای رحمت الهی به سوی شما باز گردد.

 پی نوشت‌ها:
1. مفاتیح، باقیات صالحات، باب سوم.
2. بحار الانوار، ج 92، ص 129.
3. همان.
4. همان؛ مفاتیح الجنان، باقیات صالحات، باب سوم.
5. همان.
6. کفعمی، مصباح، ص 228؛ بحار الانوار, ج 92، ص 319.

بنابر این اگر انسان با اسباب معنوی مأنوس باشه تو اون لحظه ای که چنین خطری احساس می کنه آغوش خدا را مقابلش باز می بیند وبه اون قوی و شکست ناپذیر پناه می برد، نه اینکه سراغ رمال وجادو گربره که خیلی وقتها به مشکلاتش اضافه هم بشود.

فرآوری: زهرا اجلال / بخش قرآن تبیان  
منابع: سایت ایده ها / سایت پرسمان

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعا برای باطل کردن سحر   
سوال:
اگر کسی زبان بند شده باشد آیا دعایی برا ی باطل کردنش وجود دارد؟ 2-اگردختری خوا ستگارهایی دا شته با شد ولی این خوا ستگارها نتوانند بیا ن کنند انهم بمدت 10 سا ل ودختر هم یک دختر مذهبی با شد ایا بخت این دختر جادو شده است؟
پاسخ:
چنان چه از قرآن استفاده می شود سحر و جادو  وجود دارد و در احکام اسلامی سحر از گناهان کبیره و بزرگ بوده و حکم ساحر سحر کننده اعدام است و تعلیم و تعلّم سحر نیز حرام می باشد، البته بجز موقعی که برای باطل نمودن سحر از آن استفاده گردد؛ به این معنی که تعلیم سحر برای باطل نمودن سحر حرام نیست.اما اینکه با توجه به شرایطی که گفتید ما به یقین برسیم که ایشان سحر شده اند در علم و قدرت ما نیست و اصولا خود ما نمی توانیم با هر مشکلی به این نتیجه برسیم که ما را سحر کرده اند(این گزاره نادرست است زیرا می توان با ارتباط گیری آسان با موکلین جن از آنها پرسید که آیا سحر شده ایم یا خیر) اما با انجام توصیه های روایی زیر که همه بخودی خود نیز مستحب و ثواب دارد می تواند به شما کمک کند.

راههای جلوگیری از سحر:
آنچه از مجموعه آیات و روایات بدست می آید آن است که با توکل و استعانت به درگاه ربوبی و پناه بردن به تعویذات قرآنی می توان به نتایج مثبت دست یافت مثل

قرائت آیات 54 تا 56 سوره اعراف:
إِنَّ رَبَّکُمُ اللّهُ الَّذی خَلَقَ السَّماواتِ وَ اْلأَرْضَ فی سِتَّةِ أَیامٍ ثُمَّ اسْتَوی‏ عَلَی الْعَرْشِ یغْشِی اللَّیلَ النَّهارَ یطْلُبُهُ حَثیثًا وَ الشَّمْسَ وَ الْقَمَرَ وَ النُّجُومَ مُسَخَّراتٍ بِأَمْرِهِ أَلا لَهُ الْخَلْقُ وَ اْلأَمْرُ تَبارَکَ اللّهُ رَبُّ الْعالَمینَ.
پروردگار شما، خداوندی است که آسمانها و زمین را در شش روز (شش دوران‏)آفرید؛ سپس به تدبیر جهان هستی پرداخت؛ با (پرده تاریک) شب، روز را می پوشاند؛ و شب به دنبال روز، به سرعت در حرکت است؛ و خورشید و ماه و ستارگان را آفرید، که مسخّر فرمان او هستند. آگاه باشید که آفرینش و تدبیر (جهان)، از آن او (و به فرمان او)ست! پر برکت (و زوال ‏ناپذیر) است خداوندی که پروردگار جهانیان است![1]

 ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَ خُفْیةً إِنَّهُ لا یحِبُّ الْمُعْتَدینَ
پروردگار خود را (آشکارا) از روی تضرّع، و در پنهانی، بخوانید! (و از تجاوز، دست بردارید که) او متجاوزان را دوست نمی‏دارد![2]

وَ لا تُفْسِدُوا فِی اْلأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفًا وَ طَمَعًا إِنَّ رَحْمَتَ اللّهِ قَریبٌ مِنَ الْمُحْسِنینَ.
و در زمین پس از اصلاح آن فساد نکنید، و او را با بیم و امید بخوانید! (بیم از مسؤولیتها، و امید به رحمتش. و نیکی کنید) زیرا رحمت خدا به نیکوکاران نزدیک است![3]

و یا  دو سوره آخر قرآن [معوذتین].
بعضی از این تعویذات در باب سوم از ابواب ملحقات کتاب مفاتیح الجنان تالیف مرحوم شیخ عباس قمی آمده است.

البته این موضوعی نیست که صد در صد نتیجه بخش باشد چون بالاخره ساحران نیز با قدرت و اراده و وسائلی که در اختیار دارند می توانند موثر واقع شوند. بنابراین دعا و تضرع به درگاه خداوند و توسل و تعویذ به سوره ها و آیات قرآن برای کسانی که در معرض خطر ساحران می باشند، توصیه می گردد.

خلاصی از سحری که الان شخص گرفتار آن است:
در کتب روائی تعویذاتی آمده است که از آن جمله، دو سوره آخر قرآن است و بعضی از این تعویذات در کتاب مفاتیح الجنان در  همان آدرس بالا آمده است.
علامه طباطبایی هم در تفسیر المیزان جلد 20 صفحه 682 می فرماید توکل بر خداوند و پناه بردن بر او  و خواندن معوذتین[ دو سوره آخر قرآن – ناس و فلق ] هر آثار سوئی از این نوع را برطرف می کند.
[1] سوره اعراف، آیه 54
[2] سوره اعراف، آیه 55
[3] سوره اعراف، آیه 56

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

روش پیشگیری از طلسم ، روش باطل کردن طلسم   
پیشگیری و جلوگیری از ورود سحر و طلسم به منزل
روشها و دعاهای مختلفی برای باطل کردن سحر و طلسم و بستگی وجود دارد. بهترین روشهای باطل کردن طلسم و جادو و سحر، استفاده از آیات مبارکه قرآنی است.

معروفترین و مجرب ترین روش باطل کردن سحر و طلسم و حتی چشم زخم استفاده از معوذتین (سوره های مبارکه فلق و ناس ) در قرآن کریم است. یک مورد دیگر مساله پیشگیری و جلوگیری نمودن از هر گونه طلسم و آسیب توسط دشمنان و بدخواهان با استفاده از سوره مبارکه بقره است.

در واقع اگر بخواهیم از هر گونه سحر و طلسم و ضررهای ناشی از آن در امان باشیم و هیچ گونه بستگی و سحر و طلسمی نتواند بر اهالی منزل کارساز شود، باید سوره مبارکه بقره را بطور کامل نوشته (بهتر است با گلاب و زعفران بنویسد) و بالای درب داخل منزل بیاویزیم. به اذن خداوند جل جلاله، آن منزل بطور کلی از هر گونه سحر و طلسم و آسیب در امان خواهد بود.       

توجه:
در کاغذ بدون خط و با رعایت طهارت کامل ثوب و بدن نوشته شود.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای بخت گشایی, دعای گشایش بخت, دعای ازدواج  
دعایی برای باز شدن بخت و ازدواج سریع و نیکو
مشکل باز شدن بخت و عدم استطاعت به ازدواج در تمام جوامع وجود دارد. خصوصا اینکه بسته شدن بخت و عدم توانائی به ازدواج (تعطیل الزواج) عوارض و نشانه های خاصی نیز بر آن مترتب نیست. در ذیل دعا و دستورالعملی بسیار مجرب و فوری و قوی برای باز شدن بخت دختران و پسرانی که با مشکل ازدواج مواجه هستند ارائه میشود. توجه شود که با توکل به خداوند جل جلاله و اعتقاد به موثر بودن این دعا و ختم، ازدواجی نیکو خواهند داشت.

بین نماز عصر و نماز مغرب (قبل از نماز مغرب افضل است) هفت مرتبه سوره الشرح را قرائت کنید:
أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ 1 وَوَضَعْنَا عَنکَ وِزْرَکَ 2 الَّذِی أَنقَضَ ظَهْرَکَ 3 وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ 4 فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا 5 إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا 6 فَإِذَا فَرَغْتَ فَانصَبْ 7 وَإِلَى رَبِّکَ فَارْغَبْ

و سپس پسرها این دعا را هفت مرتبه بخوانند:
 اللهم اشرح صدور بنات حواء -اللهم یا جامع الناس فی یوم لا ریب فیه – اللهم اجمع بینی وبین زوجتی اللهم ارزقنی الزوجة الصالحة التی تحبها وترضى عنها.

و دخترها دعای ذیل را هفت مرتبه بخوانند:
اللهم اشرح صدور أولاد آدم – اللهم یا جامع الناس فی یوم لا ریب فیه – اللهم اجمع بینی وبین زوجی -اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای دفع چشم زخم ، باطل کردن چشم زخم  
تعویذ دفع و از بین بردن هر گونه چشم زخم و نظر بد مروى از امیرالمؤمنین علیه السلام
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ بِسْمِ اللَّهِ الْعَظیمِ عَبَسَ عابِسٍ وَ شَهابَ قابسٍ حَجَرَ یابِسٍ رَدَدْتُ عَیْنَالعایِنِ عَلَیْهِ مِنْ رَاءْسِهِ اِلى قَدَمَیْهِ اَخَذَ عَیْناهُ قابِضٌ بِکِلاهُ وَ عَلى جارِهِ وَاَقارِبِهِ جِلْدُهُ دَقیقٌ وَ دَمُهُ رَقیقٌ وَ بابُ الْمَکْرُوهِ تَلیقُ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَرى مِنْ فُطُورٍ ثمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنْقَلِبْ اِلَیْکَ الْبَصَرُ خاسِئاً وَ هُوَ حَسیرٌ.
مفاتیح الجنان، حاج شیخ عباس قمی (ره).

ترجمه:
(بنام خداى بخشاینده مهربان بنام خداى بزرگ بر ترش رویى ترش روى و اخگر فروزان و سنگ خشک بازگرداندم چشم چشم زن را بر خودش از سر تا به پایش بگیرد دو چشمش را گیرنده او و بر همسایه و خویشانش و پوستش نازک و خونش رقیق و درب مکروه سزاى او است {پس دیده را بگردان آیاشکافى در آسمانها بینى سپس بازگردان دوباره تا دور مانده از هدف به تو بازگردد و وامانده باشد}).

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای مهر و محبت ، دعای محبوبیت ، دعای حاجت  
دعایی برای مهر و محبت و سایر حاجات مهم
آیه شریفه ذیل را (87 مرتبه یا 99 مرتبه) بر روی کاغذ بدون خط بنویسد:
(فسیکفیکهم الله وهو السمیع العلیم).

و در انتها، حاجت خود را بنویسد:
ألقوا محبة ….. فى قلب…… (ابتدا نام طالب و سپس نام مطلوب را بنویسد).

و یا بنویسد یا بگوید:
 أفعلوا کذا وکذا ( بجای کذا و کذا حاجت خود را بنویسد و یا ذکر کند).

این دعا برای مهر و محبت و رزق و روزی و حفظ از جمیع بلایا و علاج بیماریها و…. که رضایت خداوند عز و جل در آنهاست مجرب است.

توجه شود:
روز پنجشنبه و در ساعت اول، پس از انصراف عمار مکان، با گلاب و زعفران بنویسد.
میتوان آنرا نوشاند و یا در مقابل باد آویزان کرد.
مجرب و صحیح است.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای چشم زخم ، باطل کردن چشم زخم  
دعا و تعویذ دفع و از بین بردن چشم زخم و نظر بد
( اَللّهُمَّ ذَا السُّلْطانِ الْعَظیمِ وَالْمَنِّ الْقَدیمِ وَالْوَجْهِ الْکَریمِ ذَا الْکَلِماتِ التّامّاتِ وَالدَّعَواتِ المُسْتَجابات عافِ فُلاناً مِنْ اَنْفُسِ الْجِنِّ وَ اَعْیُنِ الاِْنْسِ ).خدایا اى صاحب سلطنت بزرگ و نعمت دیرین و ذات بزرگوار و صاحب کلمات تام و تمام و دعاهاى مستجاب شده عافیت ده فلانى را از نفسهاى جنیان و چشم مردم.

و این تعویذى است که رسول خدا صلى الله علیه و آله براى حسنین علیهماالسلام خواند و اصحاب خویش را فرمود که زنهار اولاد خویش را به این کلمات تعویذ کنید.
مفاتیح الجنان، حاج شیخ عباس قمی (ره).

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

حرز چیست , معنی حرز و هدف از انجام آن  
تعریف حرز و هدف از انجام آن
حرز را اینگونه تعریف و معنی نموده اند:
الحِرْزُ : الوعاء الحصینُ یُحفَظَ فیه الشیء .
و الحِرْزُ المکان المنیع یلجأُ إِلیه .
در اصول کافى  در مورد حرز این چنین آمده:
حرز به معناى پناهگاه و جاى محکم و استوار و دعائى که بر کاغذ نویسند و براى دفع چشم زخم یا دفع بلا همراه خود نگهدارند آمده ، و تعویذ هم معناى شبیه حرز دارد و بـه مـعـنـاى پناه دادن نیز آمده و مقصود در اینجا چنانکه از دعاهائى که مى آید معلوم گـردد دعـاهـائى اسـت کـه بـا خـوانـدن یـا نـوشـتـن و همراه کردن آنها انسان از دردها و یا جانوران موذى و درندگان و ترس و دیگر چیزها در امان ماند).
ابـن مـنـذر گـوید: خدمت حضرت صادق (ع ) از وحشت (ترس و اندوه از تنهائى ) یادآور شـدم فـرمود: آیا شما را آگاه نکنم به چیزى که هرگاه آن را بگوئید نه در شب و نه در روز از تنهائى نترسید؟ (و آن اینست ): (((بسم اللّه و باللّه و توکلت على اللّه و انه من یـتـوکـل عـلى اللّه فـهـو حـسـبـه ان اللّه بـالغ امـرة قـد جـعـل اللّه لکـل شـى ء قـدرا، اللهـم اجعلنى فى کنفک و فى جوارک و اجعلنى فى امانک و فـى مـنـعـک ))) پـس فـرمـود: بـه مـا رسـیـده کـه مـردى سـى سال این دعا را مى خواند و یک شب آنرا ترک کرد و همان شب او را عقرب گزید.
در روایت دیگری آمده که حـضـرت صـادق (ع ) فـرمـود: بـگـو، (((أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَفْوِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِمَغْفِرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِسُلْطَانِ اللَّهِ الَّذِی هُوَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ وَ أَعُوذُ بِکَرَمِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ کُلِّ جَبَّارٍ عَنِیدٍ وَ کُلِّ شَیْطَانٍ مَرِیدٍ وَ شَرِّ کُلِّ قَرِیبٍ أَوْ بَعِیدٍ أَوْ ضَعِیفٍ أَوْ شَدِیدٍ وَ مِنْ شَرِّ السَّامَّةِ وَ الْهـَامَّةِ وَ الْعـَامَّةِ وَ مـِنْ شـَرِّ کـُلِّ دَابَّةٍ صَغِیرَةٍ أَوْ کَبِیرَةٍ بِلَیْلٍ أَوْ نَهَارٍ وَ مِنْ شَرِّ فُسَّاقِ الْعَرَبِ وَ الْعَجَمِ وَ مِنْ شَرِّ فَسَقَةِ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ.)))  اصول کافى جلد 4 صفحه  357.

(توجه شود که حرز مجرب و موثر فوق برای حفاظت و ایمنی از جمیع بلیه انس و …… و پیشگیری از هرگونه سحر و طلسم است و میتوان آنرا با گلاب و زعفران نوشت و با خود به همراه داشت.)
بطور کلی معنی حرز از لحاظ لغوی همان مامن و پناهنگاه است و هدف از نوشتن حرز، دفع آفات زمینی و آسمانی است و در واقع فلسفه انجام حرز حفاظت در برابر جمیع بلیه است. کتب مختلفی نیز در زمینه احراز و تعویذات از علمای گذشته موجود است و روایات فراوان نیز در زمینه تاکید معصومین به انجام تعویذات و احراز وجود دارد.
نکته مهم در نوشتن تعویذات و احراز این است که ادعیه و احراز زمانی موثر است که همراه با طهارت نفس باشد و پاکی ظاهری و باطنی در آنها ملحوظ افتد.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای رزق و روزی زیاد – دعای رزق مغازه  
دعای وسعت و زیاد شدن رزق و روزی
آیات شریفه ذیل برای باز کردن رزق و روزی کسانی است که رزق و روزیشان بسته شده و یا مورد چشم زخم و نظر قرار گرفته است. این آیات به اذن و اراده باریتعالی، وسعت دهنده رزق و روزی و خنثی کننده و از بین برنده اثر چشم زخم و نظر و هر گونه سحر و طلسمی است که موجب بسته شدن رزق و روزی است .

این آیات را بخواند و یا بنویسد و با خود به همراه داشته باشد:
(وَمَا مِن دَآبّةٍ فِی الأرْضِ إِلاّ عَلَى اللّهِ رِزْقُهَا وَیَعْلَمُ مُسْتَقَرّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا کُلّ فِی کِتَابٍ مّبِینٍ) [هود:6]
( إِنّ رَبّکَ یَبْسُطُ الرّزْقَ لِمَن یَشَآءُ وَیَقْدِرُ إِنّهُ کَانَ بِعِبَادِهِ خَبِیراً بَصِیراً) [الإسراء:30]
( وَفِی السّمَآءِ رِزْقُکُمْ وَمَا تُوعَدُونَ*فَوَرَبّ السّمَآءِ وَالأرْضِ إِنّهُ لَحَقّ مّثْلَ مَآ أَنّکُمْ تَنطِقُونَ) [الذاریات:22-23]
( مّا یَفْتَحِ اللّهُ لِلنّاسِ مِن رّحْمَةٍ فَلاَ مُمْسِکَ لَهَا وَمَا یُمْسِکْ فَلاَ مُرْسِلَ لَهُ مِن بَعْدِهِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ) [فاطر:2]
(وَالضّحَىَ * وَاللّیْلِ إِذَا سَجَىَ * مَا وَدّعَکَ رَبّکَ وَمَا قَلَىَ * وَ لَلآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الأُولَى‌ * وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبّکَ فَتَرْضَىَ * أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیماً فَآوَىَ * وَوَجَدَکَ ضَآلاّ فَهَدَىَ * وَوَجَدَکَ عَآئِلاً فَأَغْنَىَ * فَأَمّا الْیَتِیمَ فَلاَ تَقْهَرْ * وَأَمّا السّآئِلَ فَلاَ تَنْهَرْ * وَأَمّا بِنِعْمَةِ رَبّکَ فَحَدّثْ).

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

بهترین و جامعترین روش برای باطل کردن طلسم و سحر  
روشی آسان برای باطل کردن طلسم (علاج و درمان و ابطال سحر و طلسم مرشوش (پاشیدنی)

تعریف سحر و طلسم مرشوش (پاشیدنی):
این نوع سحر و طلسم را اعتاب نیز می نامند و علت این نامگذاری این است که غالبا در مقابل درب منزل یا آپارتمان شخص مورد نظر پاشیده شده و یا در مسیر گذر و محل عبور فرد مورد نظر پاشیده میشود. ولی غالبا بر درب ورودی یا خروجی یا دیوار و در موارد دیگر بر لباس و بستر فرد مورد نظر نیز پاشیده میشود.
اما این نوع سحر و طلسم بر روی خاک یا آب یا روغن یا عطر یا پودر و یا نجاسات و از این قبیل چیزها صورت میگیرد. طلسم کننده در این موارد، از اسم فرد و مادر یا پدرش و یا تصویر و در مواردی اشیاء فرد مورد نظر (مثل مو، ناخن و از این قبیل) استفاده میکند. سپس فردی که طلسم را مینویسد عزیمتهای خاصی را بر آن قرائت میکند که به آن طلسم قدرت خاصی را می بخشد و انجام این نوع طلسم را موکل خاص همان طلسم بر عهد می گیرد.
( شرط اول و مهمترین شرط تاثیر داشتن این نوع طلسم این است که فرد طلسم کننده حتما موکلی را در خدمت داشته باشد).
ببینید ، در اینجا لازم است متذکر شد که سحر و طلسمی که بر خاک انجام میشود قویتر و تاثیرگذارتر از سحر و طلسمی است که بر آب خوانده شده است چون که خاک طبعی خشک  دارد و طبع سوداوی در طلسم و سحر قوی تر و تاثیرگذارتر و سریعتر است.

مهمترین نشانه ها و علامات سحر و طلسم مرشوش و پاشیدنی:
احساس درد شدید خصوصا در قسمت پاها
احساس حرارت یا سرمای شدید از زانو به پایین
ورمهایی در ناحیه پا همراه با درد شدید
احساس گرما یا سرمای شدید در ناحیه درد
ترس بدون دلیل
خوابهای پریشان و آشفته

علاج عمومی این نوع سحر و طلسم
مقداری آب آورده و نمک و سرکه در آن ریخته و در مکان مرشوش پاشیده میشود
سوره های مبارکه بقره و دخان و جن در قسمتهای مهم منزل یا آپارتمان قرائت میشود. قبل از انجام این عمل بهتر است که اذان گفته شود. انجام این عمل باید سه روز پی در پی باشد.

آبی را که بر آن رقیه و دعای طرد و دفع طلسم خوانده شده است در منزل پاشیده میشود. همچنین میتوان گلاب را با آن آب مخلوط کرد و در هنگام غروب بر دیوار پاشید.
اما برای درمان فردی که به این سحر مبتلا شده است : استحمام مریض و نوشیدن از آبی که بر آن دعاهای مخصوص ابطال سحر خوانده شده است قبل از استحمام به مدت هفت روز پی در پی. استحمام باید با آبی که بر آن آیات باطل کننده سحر خوانده شده باشد و نیز سوره الزلزله و معوذتین بر آن قرائت شده باشد صورت گیرد.
ماساژ دادن ناحیه دردناک بدن بعد از اینکه آیات باطل السحر بر آن خوانده شده است.
چند روز پی در پی پاهای فرد مسحور را در ظرفی که مخلوط آب و سرکه در آن است بگذارد.
صبحها و شبها اذکار و تسبیح خداوند بگوید.
از معاصی دوری کند.
پیوسته ذکر خداوند سبحان را در منزل داشته باشد.
عکس موجودات ذی روح را در منزل نگهداری نکند.
در صورتی که درد مستمر باشد، خضاب کردن ناحیه درد با حنا نیز بسیار نافع است. در حدیثی از رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم آمده که:
کان رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم اذا اشتکى أحد رأسه قال : اذهب فاحتجم ، وإذا اشتکى رجله قال : اذهب فأخضبها بالحناء).

بهترین روش درمان و باطل کردن طلسم و سحر مرشوش ( رش البیت ) بطور خلاصه در ذیل ذکر میگردد:

در ابتدا یک ظرف 10 لیتری پر از آب آماده میشود و مقداری هم نمک جهت مخلوط کردن با این آب تدارک میگردد.
سپس بر آب آماده شده، آیات ابطال طلسم و آیات مربوط به حضرت موسی (ع) و همچنین برخی از آیات مربوط به رقیه شرعیه که در ادامه ذکر میشود قرائت میشود. این آیات شریفه عبارتند از:

أَعُوذُ باللَّهِ مِنَ الشَّیْطانِ الرَّجِیـمِ – بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیـمِ
1- الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِیـنَ (2( الرَّحْمَنِ الرَّحِیـمِ (3) مَـالِکِ یَوْمِ الدِّیـنِ (4) إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَإِیَّاکَ نَسْتَعِیـنُ (5) اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیـمَ (6) صِرَاطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَلا الضَّـالِّیـنَ (7) الفاتحة.
2- الم * ذَلِکَ الْکِتَابُ لاَ رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِینَ * الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصَّلاةَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ * والَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالآخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ * أُوْلَـئِکَ عَلَى هُدًى مِّن رَّبِّهِمْ وَأُوْلَـئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
3- اللَّهُ لـَا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ, لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلا نَوْمٌ, لَهُ مَا فِی السَّمَوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ, مَنْ ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ, یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ, وَلا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِنْ عِلْمِـهِ إِلاَّ بِمَا شَـاءَ, وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَوَاتِ وَالأَرْضَ وَلا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا, وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیـمُ (255) البقرة.
4- لِلَّهِ مَا فِی السَّمَوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ, وَإِنْ تُبْدُوا مَا فِـی أَنفُسِکُمْ أَوْ تُخْفُوهُ یُحَاسِبْکُمْ بِهِ اللَّهُ, فَیَغْفِرُ لِمَنْ یَشَـاءُ وَیُعَذِّبُ مَنْ یَشَـاءُ, وَاللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیـرٌ (284) آمَنَ الرَّسُولُ بِمَـا أُنزِلَ إِلَیْهِ مِنْ رَبِّهِ وَالْمُؤْمِنُـونَ, کُلٌّ آمَنَ بِاللَّهِ وَمَلـَائِکَتِهِ وَکُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لا نُفَرِّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مِنْ رُسُلِهِ, وَقَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَکَ رَبَّنَا وَإِلَیْکَ الْمَصِیـرُ (285) لا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْساً إِلاَّ وُسْعَهَا, لَهَا مَا کَسَبَتْ وَعَلَیْهَا مَا اکْتَسَبَتْ, رَبَّنَا لا تُؤَاخِذْنَـا إِنْ نَسِینَـا أَوْ أَخْطَأْنَا, رَبَّنَا وَلا تَحْمِلْ عَلَیْنَـا إِصْراً کَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِینَ مِنْ قَبْلِنَا, رَبَّنَا وَلا تُحَمِّلْنَا مَا لا طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا, أَنْتَ مَوْلانَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِیـنَ
5- الم ( 1 ) الله لا إله إلا هو الحی القیوم ( 2 ) نزل علیک الکتاب بالحق مصدقا لما بین یدیه وأنزل التوراة والإنجیل ( 3 ) من قبل هدى للناس وأنزل الفرقان إن الذین کفروا بآیات الله لهم عذاب شدید والله عزیز ذو انتقام
6- تِلْکَ آیَاتُ اللَّهِ نَتْلُوهَا عَلَیْکَ بِالْحَقِّ فَبِأَیِّ حَدِیثٍ بَعْدَ اللَّهِ وَآیَاتِهِ یُؤْمِنُـونَ (6) وَیْلٌ لِکُلِّ أَفَّاکٍ أَثِیـمٍ (7) یَسْمَعُ آیَاتِ اللَّهِ تُتْلَى عَلَیْهِ ثُمَّ یُصِرُّ مُسْتَکْبِراً کَأَنْ لَمْ یَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِیـمٍ (8) وَإِذَا عَلِمَ مِنْ آیَاتِنَا شَیْئاً اتَّخَذَهَا هُزُواً, أُوْلَـئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ مُهِیـنٌ (9) مِنْ وَرَائِهِمْ جَهَنَّمُ وَلا یُغْنِی عَنْهُمْ مَا کَسَبُوا شَیْئاً وَلا مَا اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیَـاءَ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِیـمٌ (10) هَذَا هُدًى وَالَّذِینَ کَفَرُوا بِآیَاتِ رَبِّهِمْ لَهُمْ عَذَابٌ مِنْ رِجْزٍ أَلِیـمٌ (11) الجاثیة.

آیات فوق سه مرتبه (سه دور) قرائت میشود.

بعد از این مراحل ، آیات شریفه مربوط به باطل کردن طلسم و سحر و آیات ذکر حضرت موسی (ع) هفت مرتبه بر آب قرائت میگردد. آیات ذیل:

1- وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْکِ سُلَیْمَانَ وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ وَلَکِنَّ الشَّیَاطِینَ کَفَرُوا یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَـا أُنزِلَ عَلَى الْمَلَکَیْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ, وَمَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى یَقُولـَا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلا تَکْفُرْ, فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ, وَمَا هُمْ بِضَـارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللَّـهِ, وَیَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَلا یَنفَعُهُمْ, وَلَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِی الآخِرَةِ مِنْ خَلـَاقٍ, وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِـهِ أَنفُسَهُمْ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُـونَ (102) وَلَوْ أَنَّهُمْ آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَمَثُوبَةٌ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ خَیْرٌ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُـونَ (103) البقرة.
2- وَأَوْحَیْنَـا إِلَى مُوسَـى أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُـونَ (117) فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُـونَ (118) فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانقَلَبُوا صَاغِرِیـنَ (119)وَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِیـنَ (120) قَالُـوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِیـنَ (121) رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ (122) الأعراف.
3- قَالَ مُوسَـى أَتَقُولُونَ لِلْحَقِّ لَمَّا جَـاءَکُمْ أَسِحْرٌ هَذَا وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُونَ (77) قَالُـوا أَجِئْتَنَا لِتَلْفِتَنَا عَمَّا وَجَدْنَا عَلَیْهِ آبَـاءَنَا وَتَکُونَ لَکُمَا الْکِبْرِیَـاءُ فِی الأَرْضِ وَمَا نَحْنُ لَکُمَا بِمُؤْمِنِیـنَ (78) وَقَالَ فِرْعَوْنُ ائْتُونِی بِکُلِّ سَاحِرٍ عَلِیـمٍ (79) فَلَمَّا جَـاءَ السَّحَرَةُ قَالَ لَهُمْ مُوسَـى أَلْقُوا مَـا أَنْتُمْ مُلْقُـونَ (80( فَلَمَّـا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ, إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِیـنَ (81) وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُـونَ (82) یونس.
4- قَالُوا یَا مُوسَـى إِمَّـا أَنْ تُلْقِیَ وَإِمَّـا أَنْ نَکُونَ أَوَّلَ مَنْ أَلْقَى (65) قَالَ بَلْ أَلْقُوا فَإِذَا حِبَالُهُمْ وَعِصِیُّهُمْ یُخَیَّلُ إِلَیْهِ مِنْ سِحْرِهِمْ أَنَّهَا تَسْعَى(66)فَأَوْجَسَ فِی نَفْسِهِ خِیفَةً مُوسَى (67) قُلْنَا لا تَخَفْ إِنَّکَ أَنْتَ الأَعْلَى (68) وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُـوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى(69)فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سُجَّداً قَالُـوا آمَنَّا بِرَبِّ هَارُونَ وَمُوسَى (70) طه
5- قَالَ لَهُمْ مُوسَـى أَلْقُوا مَـا أَنْتُمْ مُلْقُـونَ (43)فَأَلْقَوْا حِبَالَهُمْ وَعِصِیَّهُمْ وَقَالُوا بِعِزَّةِ فِرْعَوْنَ إِنَّا لَنَحْنُ الْغَالِبُـونَ (44) فَأَلْقَى مُوسَى عَصَاهُ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُـونَ (45) فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِیـنَ (64) قَالُـوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِیـنَ (47) رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ (48) الشعراء
6- وَقَدِمْنَا إِلَى مَا عَمِلُوا مِنْ عَمَلٍ فَجَعَلْنَاهُ هَبَاء مَّنثُورًا . الفرقان 23
7- وَقُلْ جَـاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ, إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً (الإسراء)
8- قُلْ إِنّ رَبّی یَقْذِفُ بِالْحَقّ عَلاّمُ الْغُیُوبِ * قُلْ جَآءَ الْحَقّ وَمَا یُبْدِىءُ الْبَاطِلُ وَمَا یُعِیدُ (سبأ:48-49)
9- بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقّ عَلَى الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمّا تَصِفُونَ (الأنبیاء :18)
10- {أَفَسِحْرٌ هَذَا أَمْ أَنتُمْ لَا تُبْصِرُونَ }الطور15

سپس دعای ذیل قرائت میشود:
بسم الله العظیم الاعظم یحرق کل خادم سحر ( 7 مرتبه )
بسم الله العظیم الاعظم یبطل کل سحر ( 7 مرتبه )
و سپس در مرحله آخر گفته میشود
الحمد لله رب العالمین والصلاه علی النبی
اللهم صلی علی محمد وعلی ال محمد کما صلیت علی ابراهیم وعلی ال ابراهیم فی العالمین انک حمید مجید.

کیفیت قرائت بر روی آب مربوطه برای ابطال سحر:
دهان باید به نحوی به آب نزدیک شود که هوایی که از دهان خارج میگردد، در زمان قرائت بتواند آب را به حرکت درآورد.
سپس آب مربوطه به دو بخش تقسیم میشود:

بخش اول
سه یا چهار لیتر از آب که برای نوشیدن در هفت روز کفایت کند (یک لیوان قبل و یک لیوان بعد از خواب).
بخش دوم
با مقداری نمک مخلوط گردیده و در قسمتهای مختلف منزل پاشیده میشود. به نحوی این آب در منزل پاشیده میشود که به هدر نرود. این عمل باید هفت روز پی در پی تکرار شود. در زمان رش البیت (پاشیدن آب در منزل) باید آیه الکرسی شریفه قرائت گردد.
همچنین بمدت هفت روز متوالی سوره مبارکه بقره در منزل قرائت میشود.
نکته دیگر اینکه از این مخلوط آب و نمک روزانه یکبار باید بر بدن مالیده شود و به عبارتی تدهین گردد. (قبل از خواب)

در اینجا فقط به مختصری بسنده شد.

*****
اللهم ابطل سحر الاروح ، اللهم ابطل سحر قلب العقول ، اللهم ابطل کل سحر مدفون عند البیوت، بسم الله یبطل کل سحر مدفون تحت الاعتاب، اللهم ابطل کل سحر مدفون فی القبور ،اللهم ابطل کل سحر فی قبر، اللهم ابطل کل سحر فی میت فی قبر، اللهم ابطل کل سحر منثور، اللهم ابطل کل سحر فی عطر او بخور، اللهم ابطل کل سحر مشموم فی عطر او بخور، اللهم ابطل کل سحر مکتوب، اللهم ابطل کل سحر بدم مکتوب.
(اللهم لا ملجأ و لا منجا منک إلا إلیک .. إنک على کل شیء قدیر .
اللهم اشفه شفاء لیس بعده سقما ابدا.
اللهم رب الناس مذهب البأس اشف أنت الشافی لا شافی إلا أنت.
فصبر جمیل والله المستعان على ما تصفون.)

(واسئل الله العظیم رب العرش العظیم ان یشفیکم ویبطل اسحارکم)

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعایی قوی و مجرب برای باطل کردن طلسم و سحر  
برای باطل کردن طلسم و سحر راهها و روشهای مختلفی وجود دارد. بهترین روش برای ابطال طلسم و سحر (مکتوب باشد یا مرشوش و یا ماکول ) استفاده از آیات قرآنی (خصوصا معوذتین) برای این امر است که در مطالب قبلی به این آیات کریمه اشاره شده است.
یکی از بهترین اذکار برای باطل کردن طلسم و سحر ، استفاده از آیه شریفه ذیل است:
{وَلَا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى} [طه:69]. عدد تکرار این آیه شریفه 1394 میباشد.
دعای مذکور در ذیل از قویترین و مجربترین حرزها جهت جلوگیری و درمان و باطل کردن طلسم است. فردی که این دعا را به همراه داشته باشد و یا حتی در منزل نگهداری کند، به اذن و اراده باریتعالی از طلسم و بسته شدن کارها مصون خواهد ماند.

دعای بسیار قوی باطل کردن طلسم وپیشگیری کننده از هر گونه سحر و جادو و طلسم   
الحمد لله رب العالمین اللهم لک الحمد کله دقه وجله علانیته وسره اللهم لک الحمد یا من توحّدت بالملک والملکوت وتفرّدت بالعظمة والجبروت ملکت فقهرت وخلقت فأمرت لاتحول ولا تزول لاتغیب ولاتفوت قائم بنفسک سبحانک أنت الواحد العظیم فی جلاله وقدسه القادر العلیم بأحوال جنه وإنسه الکبیر المتعال العالم بکل حال سبحانک أنت المتکبر ذو الجلال والإکرام نحمدک سبحانک بحمد الأنبیاء والأولیاء والصالحین والملآئکة المقربین اللهم إنّا نحمدک بما تحب أن تسمع من عبادک حمداً اللهم نحمدک حمداً کثیراً اللهم صل وسلم وبارک على عبدک ونبیک محمدٍ وعلى آله الطیبین الطاهرین اللهم أنت أکبر کبیراً .
اللهم أنت أکبر کبیراً اللهم لک الحمد کثیراً اللهم إنا نسبحک بکرة وأصیلاً اللهم أنت العالم بکل حال اللهم منزّل الکتاب ومجریَ السحاب هازم الأحزاب شدید العقاب سریع الحساب اللهم احصِ السحرة وأعوانهم عدداً
اللهم منزّل الکتاب ومجریَ السحاب هازم الأحزاب شدید العقاب سریع الحساب اللهم احصِ السحرة وأعوانهم عدداً
اللهم احصِ السحرة وأعوانهم عدداً
اللهم واقتلهم بدداً
اللهم ولا تغادر منهم أحداً
اللهم قتّل السحرة وأعوانهم أجمعین
اللهم إنّا نجعلک فی نحورهم
اللهم إنّا نعوذ بک من شرورهم اللهم إنّا نعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم یاقوی یا متین
اللهم إنّا ونعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم
اللهم أنزل علیهم بأسک الشدید اللهم أنزل علیهم بأسک الشدید اللهم أنزل علیهم بأسک الشدیدالذی لایُردُ ولا یُصدُ ولا یقدر على دفعه أحد
اللهم أهلک أقواهم اللهم أهلک أعتاهم اللهم أهلک أمکرهم وأکبرهم اللهم هلک أمکرهم وأکبرهم وأدهاهم وأخفاهم
اللهم اهلک أعلمهم بالسحر وأشدّهم وأقواهم سحراً
اللهم اهلک کل جبار عنید اللهم اهلک کل جبار عنید اللهم اهلک کل جبار عنید شیطان متکبر مرید
اللهم اهلک من تسلطو بالسحر على عبادک عددا اللهم اقتلهم بدد فانهم لا یعجزونک
اللهم علیک بکل ملک ساحر من الجان بسحره المستمر تسلط
اللهم إنا نجعلک فی نحروهم ونعوذ بک من شرِّورهم إکفناهم بما شئت وکیف شئت
اللهم اهلک من تسلّطوا بالسحر على عبادک عدداً، اللهم واقتلهم بدداً ، ولا تغادر منهم أحداً ، فإنهم لا یعجزونک ،
اللهم وأهلکهم هلاک عادٍ وثمود
اللهم اجعل عالیهم سافلهم کقوم لوط
اللهم وأرجمهم بحجارة اللهم وأرجمهم بحجارة اللهم وأرجمهم بحجارة اللهم وأرجمهم بحجارة من سجیل منضود مسومة من عندک من الشیاطین غیر بعید
اللهم وأرسل علیهم ریحاً صرصراً
اللهم أرسل علیهم ریحاً صرصراً فی یوم نحسٍ مستمر
اللهم اجعلهم کأعجاز نخلٍ منقعر
اللهم أهلکهم بالطاغیة
اللهم لا تجعل لهم من باقیة
اللهم سلط علیهم جنداً من جندک
وملائکةً من عندک
اللهم أنزل علیهم رجزک الألیم
وعذابک الشدید
اللهم سلط علیهم جنداً من جندک وملائکة من عندک یسومونهم سوء العذاب
یضربون وجوههم وأدبارهم ، وأذقهم عذاب الحریق
اللهم أنزل علیهم رجزاً من السماء، اللهم وأغرقهم وأطبق علیهم کقوم فرعون الماء
اللهم أرسل علیهم أنجماً ثاقبة وشهباً حارقة وشهباً حارقة وصواعق قاتلة مدمرة
اللهم انزل علیهم بأسک الشدید
اللهم زلزلهم زلزالاً شدیداً
واکبتهم والعنهم لعناً کبیراً
اللهم اقتل من سحر وطغى وبغى وکان لآیاتک عنیدا
اللهم ارهقه صعوداً
اللهم اجعل النجوم علیهم رجوماً
والزّقوم لهم طعاماً
واسقهم حمیماً
اللهم ألق فی قلوبهم الرعب
وفزّعهم وحل بینهم وبین مایشتهون
اللهم قتّلهم تقتیلاً وحرّقهم تحریقاً
اللهم صبّ من فوق رؤوسهم الحمیم
اللهم واصهر به مافی الأرحام والظهور والأیدی والأرجل والعورات والبطون
اللهم احرقهم بنار تأتیهم بغتة فتبهتهم لایستطیعون ردها عن وجوههم وأجسادهم
واجعلهم حصیداً خامدین
اللهم صب علیهم العذاب صباً
اللهم لاتبقِ منهم أحداً أبداً
اللهم صب علیهم سوط عذاب
اللهم کن لهم بالمرصاد
اللهم اجعلهم کهشیم محتظر
للهم إجعل فی أعناقهم وأیدیهم وأرجلهم سلاسل وأغلالاً وسعیراً
اللهم علیک بمن أدبر واستکبر وعبس للحق وبسر وحسد وعقد وربط وسحر
اللهم واصله سقر ولا تبقِ منه ولا من جنده ولا تذر
اللهم واخسف بهم الأرض
وأرسل علیهم حاصباً من السماء
واقطع عنهم أسباب الحیاة
وأنزلهم من صیاصیهم
وأخرجهم من حصونهم وبیوتهم أذلّة صاغرین
اللهم واکسر ملکهم واقصم ظهورهم واکسر شوکتهم وعطّل أسلحتهم وما یستخدمونه فی أسحارهم ضد المسلمین
اللهم أبطل أسحارهم أینما کانت وکیفما کانت
اللهم علیک بالیهود والنصارى ومن شایعهم وأعانهم من السحرة یاقوی یامتین
بسم الله یبطل کل سحر
بسم الله یبطل کل سحر مأکول
بسم الله یبطل کل سحر مشروب
بإسمک اللهم أبطل کل سحر مأکول مشروب
بسم الله یبطل کل سحر معقود
بسم الله یبطل کل سحر مرشوش
بسم الله یبطل کل سحرمدفون
بسم الله یبطل کل سحرمحروس
سم الله یحرق کل سحرمحروس
اللهم ابطل کل سحر مدفون عند البیوت
بسم الله یبطل کل سحر مدفون تحت الاعتاب
اللهم ابطل کل سحر مدفون فی القبور
اللهم ابطل کل سحر فی قبر
اللهم ابطل کل سحر فی میت فی قبر
اللهم ابطل کل سحر منثور
اللهم ابطل کل سحر فی عطر او بخور
اللهم ابطل کل سحر مشموم فی عطر او بخور
اللهم ابطل کل سحر مکتوب
اللهم ابطل کل سحر بدم مکتوب
اللهم ابطل کل سحر بدم کتبوه
اللهم ابطل کل سحر بحروف او ارقام او جداول کتبوه
اللهم ابطل کل سحر من شمس المعارف کتبوه ونقلوه
اللهم ابطل کل سحر سفلی
اللهم ابطل کل سحر قدیم قوی خفی
اللهم ابطل سحر الکواکب والنجوم
اللهم ابطل سحر عباد الکواکب والنجوم
اللهم ابطل کل اسحار الیهود
اللهم ابطل کل اسحار الیهود والنصارى والبوذیین والهندوس انک انت القوی العزیز
اللهم ابطل کل سحر فی کنیسة عقدوه
اللهم ابطل کل سحر على صورة صنعوه
اللهم ابطل کل سحر فی تمثال صنعوه
اللهم ابطل کل سحر فی تماثل بابر ودبابیس صنعوه
اللهم ابطل کل سحر فی تمثال
اللهم ابطل کل سحر فی تمثال ربطوه
اللهم ابطل کل سحر فی تمثال دفنوه
اللهم ابطل کل سحر فی خیط عقدوه
اللهم ابطل کل سحر فی خیوط عقدوه
اللهم ابطل کل سحر معقود مربوط
اللهم ابطل کل سحر من اجزاء الحیوان صنعوه
اللهم ابطل کل سحر فی شعر عقدوه
اللهم ابطل کل سحر من اثار المسحور صنعوه
اللهم ابطل کل سحر من ملابس المسحور ربطوه وعقدو
اللهم ابطل کل سحر بدم کتبوه
اللهم ابطل کل سحر بدم امراءة کتبوه
اللهم ابطل کل سحر بدم امراءة صنعوه
اللهم ابطل کل سحر بذهب او فظة او نحاس او زئبق صنعوه
اللهم ابطل کل سحر بزئبق استجلبوا به الشیاطین
اللهم ابطل سحر الاروح
اللهم ابطل سحر قلب العقول
اللهم ابطل سحر الجنون
اللهم ابطل سحر تفریق الازواج
اللهم ابطل سحر الطلاق
اللهم ابطل اسحار الطلاق والفرقة والبغضاء
اللهم ابطل سحر البغضاء
اللهم واجعل فی سحر الطلاق زیادة فی المحبة
اللهم واجعل فی سحر تفریق الازواج زیادة فی المحبة والمودة
اللهم ابطل اسحار المحبة
اللهم ابطل اسحار المحبة المحرمة
اللهم ابطل اسحار الزنا
اللهم ابطل اسحار الوقوع فی الزنا
اللهم ابطل اسحار التسخیر والجلب والمحبة
اللهم ابطل کل سحر على القلوب
اللهم ابطل کل سحر یغیر القلوب
اللهم ابطل عقد المحبة
اللهم ابطل سحر تعطل الزواج
اللهم ابطل سحر العنوسة
اللهم ابطل سحر البوار
اللهم ابطل سحر صرف الازواج
اللهم ابطل اسحار الجان
اللهم ابطل اسحار العاشق
اللهم ابطل سحر العاشق
اللهم ابطل سحر العاشق من الجان
اللهم ابطل اسحار المرض
اللهم ابطل اسحار السرطان
اللهم ابطل اسحار الجنون
اللهم ابطل سحر الجنون
اللهم ابطل سحر الوسوسة
اللهم ابطل سحر عدم الانجاب
اللهم ابطل سحر الاسقاط
اللهم ابطل سحر العقم
اللهم ابطل اسحار العقم والنزیف
اللهم ابطل اسحار النزیف
اللهم حل کل عقد فی الارحام
اللهم حل کل عقد وربط شدید فی الارحام
اللهم احرق مافی الارحام من عقد وسدد
اللهم ابطل سحر ربط الازواج
اللهم حل کل ربط على الازواج
اللهم حل کل ربط على العورات
اللهم ابطل سحر الازواج
اللهم ابطل اسحار البغضاء
اللهم ابطل سحر تعطیل العمل
اللهم ابطل سحر الخسارة
اللهم ابطل سحر تبدید الاموال
اللهم ابطل اسحار الفقر
اللهم ابطل اسحار الکفر
اللهم ابطل کل سحر یصد عن الالتزام
اللهم ابطل کل سحر یصد عن الاستقامة
اللهم ابطل کل سحر یصد الحجاب
اللهم ابطل کل سحر یصد عن القران
اللهم ابطل کل سحر یصد عن الاسلام
اللهم ابطل اسحار الکفر والفجور
اللهم ابطل اسحار الشک
اللهم ابطل اسحار القتل والهلاک
اللهم ابطل سحر القتل والانتقام والهلاک
اللهم ابطل اسحار السرقة والابتزاز
اللهم ابطل سحر السرقة والابتزاز
اللهم ابطل کل سحر مستمر
اللهم ابطل کل سحر مستمر یجدد
اللهم ابطل کل سحر تم بالعیون
اللهم ابطل کل سحر تم بنظرة
اللهم ابطل کل سحر من عین الساحر تم
اللهم ابطل کل سحر قوی
اللهم ابطل کل عقدة
اللهم ابطل کل عقدة فی الاجساد
اللهم احرق کل عقدة وحل کل عقدة
اللهم ابطل اکبر العقد
اللهم حل اکبر العقد
اللهم حل اکبر عقدة تفرعت منها العقد
اللهم اقلب السحر على من سحر
اللهم ابطل سحر الاسر
اللهم ابطل کل سحر اصله فی الام او الاب
اللهم ابطل کل سحر خفی قوی
اللهم ابطل کل سحر غار فی الاجواف
اللهم اقلب السحر على من سحر
اللهم اذق الساحر الم سحره
اللهم اجعل عاقبة امره خسران
اللهم اقلب السحرة على اعوانهم
اللهم اقلب السحرة على اعوانهم وسحرتهم
اللهم اقلب اعوان السحرة خائبین
اللهم رد کیدهم فی نحورهم اللهم اخرجهم من الاجساد اذلة صاغرین
اللهم انصر عبدک وامتک
اللهم انصر کتابک ودینک وسنة نبیک علیه الصلاة والسلام
اللهم افتح لعبدک فتحا مبینا
اللهم اشفه شفاء لا سقم بعده
اللهم انزل الشفاء اللهم ارفع کل الداء اللهم اشفهم بشفاک واحجر عنهم اذاک اللهم انت الشافی لاشفاء الا شفاک شفاء لا یغادر سقما
اللهم لایبطل السحر الا انت سبحانک
ولا یحل العقد الا انت سبحانک

***
توجه شود:
در کاغذ بی خط نوشته شود و شرایط عمومی نوشتن دعا رعایت گردد.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Image
روش درمان و باطل کردن طلسم و سحر   
درمان و باطل کردن طلسم و سحر مکتوب هوایی
طلسم و سحر هوایی یا بادی: این نوع سحر در معرض هوا یا باد و در جهت مورد نظر معلق و آویزان میشود. زمانی که جریان هوا یا باد این طلسم را به حرکت درمی آورد موجب تاذی و تاثیر بر شخص مسحور میگردد.
از علامتها و نشانه های این سحر و طلسم هوایی این است که شخص مسحور و مطلسم با هر جریان هوا و باد شدیدی متاذی میشود و احساس ناراحتی او تشدید میشود.

تعریف سحر و طلسم هوایی یا بادی: طلسم و سحر هوایی طلسمی است که بر روی ورقه به صورت ارقام و حروف نوشته میشود. نوشتن و شکل این نوع طلسم چیزی است مثل حرز و تعویذات عادی. در بعضی حالات این طلسم به شکل مثلث و یا دوایر مخصوصه  میباشد. معنی دایره این است که در مواقع مشخصی از سال گردش کند و این دوران و گردش باعث تقویت این نوع سحر در روزهای چهاردهم و پانزدهم و یا اواخر ماه قمری میگردد.  

نشانه های سحر و طلسم هوایی:
احساس ثقل و سنگینی در ناحیه سر و همچنین کثرت و زیاد شدن فراموشی
سردرد و سرگیجه شدید در بیشتر مواقع
بی حالی و کسل بودن و خمودگی و خستگی بدون دلیل
فرد مسحور تصور میکند که سایه ها و اشباحی را عموما بصورت سگ یا مار و افعی بطور مستمر می بیند.

نشانه های فرد مسحورشده با این طلسم در هنگام قرائت آیات مبارکه ابطال سحر و طلسم بر او عبارتند از:
1- سرگیجه و کلافگی و عدم تمرکز فکری و ذهنی
2- خوف و ترس شدید و سرگیجه مداوم

معالجه و درمان این نوع سحر و طلسم:
فرد معالجه کننده باید در این زمینه تجربه و دانش لازم را داشته باشد که بتواند نوع طلسم و سحر را تشخیص دهد.
راه سریع و سهل و آسان برای تشخیص این نوع سحر زمانی است که آیات مربوط به سحر قرائت شود:
( قال موسى ما جئتم به السحر إن الله سیبطله ) را قرائت کند و بر مریض مکررا بخواند. در این حالت فرد مریض احساس حالت سرگیجه و چرخش را میکند که در ادامه نیز با گریه او همراه خواهد بود.
چرا سحر معلق و مکتوب انجام شده است؟ بخاطر اینکه سحر و طلسم مکتوب و معلق بسیار دور از دسترس شخص مسحور است. مثلا بر درختی آویزان شده و با وزش هر هوایی تشدید میشود و فرد متاذی میگردد .

درمان سحر و طلسم هوایی:  
درمان شخص مسحور میتواند به طرق و روشهای مختلف صورت گیرد. ولی افراد آشنا به علوم غریبه و باطل کردن سحر و طلسم هر چند ممکن است در جزئیات روشهای متفاوتی داشته باشند ، روش کلی آنها تقریبا مشابه است.
شخص درمان کننده و معالج باید به علوم غریبه و شیوه های ابطال سحر آشنا باشد. ببینید ، درمان کننده و باطل کننده سحر ، برای درمان سحر و طلسم هوایی، باید آیات سحر و الزلزله و المعوذتین را مکررا قرائت کند و سپس ورقه ای که بر آن آیات باطل کننده سحر و آیات شفا و آیه الکرسی و المعوذتین  و حدیث ( بسم الله الذی لا یضــر مع اسمه شیء فی الأرض ولا فى السماء وهو السمیع العلیـم ) نوشته شده باشد به شخص داده شود و مسحور از آبی که بر آن آیات مخصوص ابطال سحر قرائت شده باشد بنوشد و با آبی که آیات مذکور بر آن قرائت شده است (کمی هم گلاب به آن اضافه کند)  چند روز پی در پی استحمام کند تا خداوند عزوجل او را شفا عنایت فرماید.  
آیات شریفه ای را که باید بر آب خوانده شود عبارت از آیات ذیل است:

(الّذِینَ قَالَ لَهُمُ النّاسُ إِنّ النّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَاناً وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ * فَانْقَلَبُواْ بِنِعْمَةٍ مّنَ اللّهِ وَفَضْلٍ لّمْ یَمْسَسْهُمْ سُوَءٌ وَاتّبَعُواْ رِضْوَانَ اللّهِ وَاللّهُ ذُو فَضْلٍ عَظِیمٍ * إِنّمَا ذَلِکُمُ الشّیْطَانُ یُخَوّفُ أَوْلِیَاءَهُ فَلاَ تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِن کُنتُمْ مّؤْمِنِینَ) (آل عمران :173-175)

( إِذْ تَسْتَغِیثُونَ رَبّکُمْ فَاسْتَجَابَ لَکُمْ أَنّی مُمِدّکُمْ بِأَلْفٍ مّنَ الْمَلآئِکَةِ مُرْدِفِینَ * وَمَا جَعَلَهُ اللّهُ إِلاّ بُشْرَىَ وَلِتَطْمَئِنّ بِهِ قُلُوبُکُمْ وَمَا النّصْرُ إِلاّ مِنْ عِندِ اللّهِ إِنّ اللّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ *إِذْ یُغَشّیکُمُ النّعَاسَ أَمَنَةً مّنْهُ وَیُنَزّلُ عَلَیْکُم مّن السّمَآءِ مَآءً لّیُطَهّرَکُمْ بِهِ وَیُذْهِبَ عَنکُمْ رِجْزَ الشّیْطَانِ وَلِیَرْبِطَ عَلَىَ قُلُوبِکُمْ وَیُثَبّتَ بِهِ الأقْدَامَ ) الأنفال (9-11)

( وَقَالَ لَهُمْ نِبِیّهُمْ إِنّ آیَةَ مُلْکِهِ أَن یَأْتِیَکُمُ التّابُوتُ فِیهِ سَکِینَةٌ مّن رّبّکُمْ وَبَقِیّةٌ مّمّا تَرَکَ آلُ مُوسَىَ وَآلُ هَارُونَ تَحْمِلُهُ الْمَلآئِکَةُ إِنّ فِی ذَلِکَ لاَیَةً لّکُمْ إِن کُنْتُم مّؤْمِنِینَ ) (البقرة –248)

( ثُمّ أَنَزلَ اللّهُ سَکِینَتَهُ عَلَىَ رَسُولِهِ وَعَلَى الْمُؤْمِنِینَ وَأَنزَلَ جُنُوداً لّمْ تَرَوْهَا وَعذّبَ الّذِینَ کَفَرُواْ وَذَلِکَ جَزَآءُ الْکَافِرِینَ ) (التوبة:26)

( إِلاّ تَنصُرُوهُ فَقَدْ نَصَرَهُ اللّهُ إِذْ أَخْرَجَهُ الّذِینَ کَفَرُواْ ثَانِیَ اثْنَیْنِ إِذْ هُمَا فِی الْغَارِ إِذْ یَقُولُ لِصَاحِبِهِ لاَ تَحْزَنْ إِنّ اللّهَ مَعَنَا فَأَنزَلَ اللّهُ سَکِینَتَهُ عَلَیْهِ وَأَیّدَهُ بِجُنُودٍ لّمْ تَرَوْهَا وَجَعَلَ کَلِمَةَ الّذِینَ کَفَرُواْ السّفْلَىَ وَکَلِمَةُ اللّهِ هِیَ الْعُلْیَا وَاللّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ) (التوبة:40 )

( هُوَ الّذِیَ أَنزَلَ السّکِینَةَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوَاْ إِیمَاناً مّعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلّهِ جُنُودُ السّمَاوَاتِ وَالأرْضِ وَکَانَ اللّهُ عَلِیماً حَکِیماً ) ( الفتح:4)

( لّقَدْ رَضِیَ اللّهُ عَنِ الْمُؤْمِنِینَ إِذْ یُبَایِعُونَکَ تَحْتَ الشّجَرَةِ فَعَلِمَ مَا فِی قُلُوبِهِمْ فَأنزَلَ السّکِینَةَ عَلَیْهِمْ وَأَثَابَهُمْ فَتْحاً قَرِیباً ) ( الفتح: 18)

( إِذْ جَعَلَ الّذِینَ کَفَرُواْ فِی قُلُوبِهِمُ الْحَمِیّةَ حَمِیّةَ الْجَاهِلِیّةِ فَأَنزَلَ اللّهُ سَکِینَتَهُ عَلَىَ رَسُولِهِ وَعَلَى الْمُؤْمِنِینَ وَأَلْزَمَهُمْ کَلِمَةَ التّقْوَىَ وَکَانُوَاْ أَحَقّ بِهَا وَأَهْلَهَا وَکَانَ اللّهُ بِکُلّ شَیْءٍ عَلِیماً ) ( الفتح:26)

( الّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنّ قُلُوبُهُمْ بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنّ الْقُلُوبُ ) (الرعد :28)

( قَالَ رَبّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی * وَیَسّرْ لِیَ أَمْرِی * وَاحْلُلْ عُقْدَةً مّن لّسَانِی* یَفْقَهُواْ قَوْلِی ) (طه:24–28)

( إِنّ الّذِینَ قَالُواْ رَبّنَا اللّهُ ثُمّ اسْتَقَامُواْ تَتَنَزّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلاَئِکَةُ أَلاّ تَخَافُواْ وَلاَ تَحْزَنُواْ وَأَبْشِرُواْ بِالْجَنّةِ الّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ) (فصلت:30)

( وَقَالُواْ الْحَمْدُ للّهِ الّذِیَ أَذْهَبَ عَنّا الْحَزَنَ إِنّ رَبّنَا لَغَفُورٌ شَکُورٌ ) (فاطر:34)

( أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ * وَوَضَعْنَا عَنکَ وِزْرَکَ * الّذِیَ أَنقَضَ ظَهْرَکَ * وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ * فَإِنّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً * إِنّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً * فَإِذَا فَرَغْتَ فَانصَبْ * وَإِلَىَ رَبّکَ فَارْغَبْ )

( لإِیلاَفِ قُرَیْشٍ * إِیلاَفِهِمْ رِحْلَةَ الشّتَآءِ وَالصّیْفِ * فَلْیَعْبُدُواْ رَبّ هَذَا الْبَیْتِ * الّذِیَ أَطْعَمَهُم مّن جُوعٍ وَآمَنَهُم مّنْ خَوْفٍ )

باید متذکر شد که تمامی اینها صرفا اسباب و لوازم است  ولکن الشفاء بیدی الله تعالى .

***
اللهم ابطل کل سحر مستمر
اللهم ابطل کل سحر مستمر یجدد
اللهم ابطل کل سحر تم بالعیون
اللهم ابطل کل سحر تم بنظرة
اللهم ابطل کل سحر من عین الساحر تم
اللهم ابطل کل سحر قوی
اللهم ابطل کل عقدة
اللهم ابطل کل عقدة فی الاجساد
اللهم احرق کل عقدة وحل کل عقدة
اللهم ابطل اکبر العقد
اللهم حل اکبر العقد
اللهم حل اکبر عقدة تفرعت منها العقد
اللهم اقلب السحر على من سحر
اللهم ابطل سحر الاسر
اللهم ابطل کل سحر اصله فی الام او الاب
اللهم ابطل کل سحر خفی قوی
اللهم ابطل کل سحر غار فی الاجواف
اللهم اقلب السحر على من سحر

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

روش باطل کردن طلسم و سحر خوراندنی , عوارض و نشانه های طلسم   
عوارض و نشانه های طلسم و روش باطل کردن طلسم
علاج طلسم و سحر ماکول و خورانده شده و روش و نحوه باطل کردن طلسم (سحر و طلسم اکل و شرب)

تعریف این نوع طلسم و سحر:   
در این مطلب صرفا در مورد سحر و طلسم خورانده شده به فرد طلسم شده (طلسم اکل و شرب) سخن گفته میشود.
سحر و طلسم خوراندنی نوعی از طلسم است که در بطن و خون و پوست  فرد مسحور و مطلسم وارد می شود وهر کجا که فرد و شخص برود سحر و طلسم هم همراه اوست و این همان سحر و طلسم اکل و شرب (خوراندنی) میباشد.

طریقه عمل کردن این طلسم:
این نوع سحر و طلسم عبارت از این است که ساحر و طلسم کننده اسم شخص مورد نظر را به همراه نام مادرش بر ورقه ای  مینویسد (به صورت حروف و ارقام جدا و مفرقه ) و سپس نام موکل (جن) و در آخر نیز آنچه که موکل باید انجام دهد.
شرط انجام شدن این نوع طلسم هم این است که طلسم کننده موکل داشته باشد. پس از احضار، موکل انجام عمل و طلسم نوشته و ترسیم شده در ورقه را عهده دار خواهد گردید.
پس از اینکه شخص مورد نظر از خوردنی که از قبل طلسم در آن قرار گرفته است بخورد یا بیاشامد منافذ بدنش باز خواهد شد و موکل در او حلول خواهد نمود (وارد جسمش خواهد شد) و کاری که از او خواسته شده است انجام میدهد.
ورقه ای که طلسم بر روی آن نوشته شده است در مقداری آب انداخته  میشود و این آب یا نوشانده میشود و یا در غذای فرد انداخته میشود و به او خورانده میشود. این همان سحر و طلسم اکل و شرب است.

عوارض و نشانه های این نوع از طلسم و سحر:    
مشکلات گوارشی شدید و اینکه شخص احساس قولنج و دلپیچه و گرفتگی و انقباضات شدید در معده خواهد داشت و این فرایند مداوم است.
سرگیجه های مداوم و مستمر
گریه های بدون دلیل
احساس حالت تهوع مداوم و مکرر خصوصا در اثنای طلسم شدن
نفس نفس زدن بیش از حد از بینی و زیاد شدن آب دهان
درد شدید در ناحیه شکمی
احساس حرارت و تهوع شدید
سرو صدای ناحیه شکمی (بطن) و زیاد شدن گازهای شکمی در زمان طلسم
دردهای شدید مقطعی
خروج رایحه کریهه (بوهای ناخوشایند) از معده از طریق دهان
عدم رغبت به خوردن و آشامیدن
امساک مزمن (نخوردن و نیاشامیدن) در بعضی حالات
ضعف قوه بینایی و اینکه در چشم خود نوری را مشاهده مینماید
از علامات و نشانه های مهم سحر و طلسم خوردنی سیاه شدن چهره است. این علامت در زمان باطل شدن طلسم از بین میرود و رنگ رخسار و صورت شخص طلسم شده به حالت عادی خود برمیگردد.

عوارض طلسم در هنگام خواب عبارتند از:  
حالت خفگی و اینکه فرد احساس میکند که حرارت جسمش زیاد شده
گریه در خواب
دیگر اینکه فرد طلسم شده خوابهای پریشان پی در پی و مستمر میبیند
خواب ماهی میبیند ، خواب باران میبیند ، خواب دریا و اینکه در حال غرق شدن در دریاست

درمان طلسم خوراندنی (اکل و شرب):   
برای درمان این نوع سحر و طلسم طرق و روشهای فراوانی وجود دارد.
مواردی که برای درمان این نوع سحر وجود دارد و خوراندنی هستند عبارتند از: تخم مرغ ، عسل ، روغن زیتون ، نمک ، ریحان.
در مورد نحوه و روش درمان طلسم خوراندنی مورد مربوط به عسل  ذکر خواهد شد.

درمان فرد طلسم شده با عسل:
یک کیلو گرم عسل طبیعی و خالص را تهیه نموده و در آن (روغن حبه البرکه) می اندازیم (به عبارت دیگر روغن سیاه دانه را با عسل مخلوط میکنیم و سپس آیات مربوط به ابطال را بر آن قرائت میکنیم. شخص طلسم شده باید روزانه شش قاشق چای خوری از این معجون بخورد. سه قاشق در طول روز زمانی که معده خالی است و سه قاشق زمان خواب. ضمن اینکه هفت روز نیز باید بطور پیوسته با آبی که بر آن آیات مخصوص باطل السحر خوانده شده است استحمام نماید و قبل از استحمام قدری از آن آب را بیاشامد.
ببینید،  سوالی که پیش می آید و باید متذکر شد این است که چرا باید از عسل همراه با روغن سیاه دانه برای درمان استفاده شود؟ پاسخ این است که حتی در قرآن کریم نیز به خاصیت درمانی عسل اشاره شده است. خداوند جل جلاله در سوره نحل میفرماید:
یَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَةً لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ ) ( النحــل / 69 )
رسول الله – صلى الله علیه و آله و سلم نیز در این زمینه میفرمایند: ( إن فی الحبة السوداء شفاء من کل داء إلا السأم ) .

*****
اللهم احصِ السحرة وأعوانهم عدداً
اللهم واقتلهم بدداً
اللهم ولا تغادر منهم أحداً
اللهم قتّل السحرة وأعوانهم أجمعین
اللهم إنّا نجعلک فی نحورهم
اللهم إنّا نعوذ بک من شرورهم اللهم إنّا نعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم یاقوی یا متین
اللهم إنّا ونعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای باطل کردن طلسم ، باطل شدن سحر و طلسم
برای باطل کردن هر گونه سحر و طلسم و بستگی در کارها بهترین روشها، یاری جستن از آیات شریفه قرآنی است. باطل السحر ذیل برای از بین بردن هر گونه طلسم و باز شدن بسته شده بسیار مجرب است.

***
باطل سحر
هر گاه برای کسی سحر و جادو کرده باشند و او را سرگردان و آواره از دنیا و شغل نموده باشند باید عمل باطل السحر انجام دهد تا در حق او هر سحر و جادویی و به هر زبانی و به هر قلمی که در حق او شده باطل شود.
این عمل را در روز یکشنبه و در ساعت شمس یا در روز پنجشنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه و در ساعت زهره باید انجام داد و در اول ماه و به مشک و زعفران و گلاب یا آب باران و با چوب زیتون نوشته شود.
هر گاه خواستی باطل سحر برای خود یا شخصی بنویسی بر روی کاغذ سفید معوذتین را ( که سوره مبارکه ناس و فلق می باشد) نوشته و همچنین آیه فوق را و سپس ان را در ظرف آب بزرگی انداخته و با آن غسل می کنی و به نیت باطل سحر و هنگامی که غسل انجام می دهی باید آب از روی بدنت بر روی زمین نریزد بلکه ظرفی مانند تشت زیر پا گذاشته و آب در داخل ظرف جمع شود و آن آب جمع شده را در ظرف روان میریزی [ میتوان در آب روان ریخت یا آب را در نزدیک منزل پاشید ] در آب روان  و این عمل غسل را باید هفت روز مداوم و بدون قطع نمودن انجام دهی.

و این آیات را باید بر روی ورقه نوشت :
((بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیمِ *
قُل اَعُوذُ بِرَبِّ الفَلَقِ * مِن شَرِّمَا خَلَقَ * وَ مِن شَرِّ غَاسِقٍ اِذَا وَقَبَ * وَ مِن شَرِّ النُّفَّاثَاتِ فِی العُقَدِ * وَ مِن شَرِّ حَاسِدٍ اِذَا حَسَدَ ))
(( بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیم *
قُل اَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ * مَلَکِ النَّاسِ * اِلَهِ النَّاسِ * مِن شَرِّ الوَسوَاسِ الخَنَّاسِ * اَلَّذِی یُوَسوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ * مِنَ الجِنَّةِ وَالنَّاسِ ))

(( بسم الله الرحمن الرحیم
فوقع الحق و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هنالک و انقلبوا صغرین و القی السحرة ساجدین – قالوا امنا برب العالمین رب موسی و هارون فلما القوا قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین و بحق الله الحق بکلمة و لوکره المجرمون انما صنعوا کید ساحر و لا یفلح الساحر حیث اتی یا شکیکفی یا قاهروا . ))

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای باطل کردن طلسم ، دفع جن و شیاطین و طلسم   
دعاهای مجرب ذیل برای درمان صرع (موارد خاص) و نیز دفع و جلوگیری و از هر گونه سحر و طلسم و بستگی و همچنین باطل کردن آن است. همچنین  برای دور نمودن و دفع سریع شر جن و شیاطین و جادوگران بسیار مجرب و نافع است.

براى دفع شیاطین و جادوگران
از حضرت رسول خدا صلى الله علیه و آله وارد شده که آیه سخره بخوانند و آن این است :
اِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذى خَلَقَ السَّمواتِ وَالاْرْضَ فى
همانا پروردگار شما کسى است که آفرید آسمانها و زمین را در
سِتَّةِ اَیّامٍ ثُمَّ اسْتَوى عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِى اللَّیْلَ النَّهارَ یَطْلُبُهُ حَثیثاً وَ الشَّمْسَ
شش روز سپس به عرش پرداخت ، بپوشاند شب را به روز که با شتاب از دنبال آن رود و مهر
وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّراتٍ بِاَمْرِهِ اَلا لَهُ الْخَلقُ وَالاْمْرُ تَبارَکَاللَّهُ رَبُّ
و ماه و ستارگان تحت فرمان اویند بدانید که از اوست آفرینش و فرمان بزرگست خدا پروردگار
الْعالَمینَ اُدْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیَةً اِنَّهُ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدینَ وَلاتُفْسِدُوا فِى
جهانیان بخوانید پروردگار خویش را به زارى و پنهانى که او تجاوزکاران را دوست ندارد و فساد نکنید در روى
الاْرْضِ بَعْدَ اِصْلاحِها وَادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً اِنَّ رَحْمَةَ اللَّهِ قَریبٌ مِنَ
زمین پس از اصلاح آن و بخوانید خدا را با بیم و امید براستى که رحمت خدا نزدیک است
الْمُحْسِنینَ
به نیکوکاران
و در بعضى روایت است که تا تَبارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعالَمینَ بخواند
و از حضرت رسول صلى الله علیه و آله نقل شده که بر هر یک از برگ و دانه درخت اسفند ملکى موکّل است که با آنها هست تا آنکه بپوسد و ریشه اش و شاخش غم و سحر را برطرف مى کند و در دانه اش شفاى هفتاد درد است پس مداوا کنید به اسفند و کُنُدر
و از حضرت امام رضا علیه السلام منقول است که مصروعى را دید پس طلب کرد قدحى از آب و خواند بر آن حمد و معوّذتین و دمید در قدح پس امر فرمود که از آن آب بر سر و صورتش ریختند تا به هوش آمد و فرمود دیگر عود نخواهد کرد بسوى تو هرگز
و روایت شده از حضرت رسول صلى الله علیه و آله که اگر جنّ سنگى افکند آن سنگ را بگیرد و بیافکند به همان موضعى که سنگ از آنجا آمده و بگوید:
حَسْبِىَ اللَّهُ وَ کَفى وَ
بس است مرا خدا و کافى است و
سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ دَعا لَیْسَ وَراءَ اللَّهِ
مى شنود خدا دعاى کسى را که بخواندش و برتر از خدا جایى نیست
مُنْتَهى

و نیز از براى شرّ جنّیان نگاه داشتن مرغ و خروس و کبوتر و بزغاله در خانه نافع است
و نیز از براى شرّ جنّیان در سفر و بیابان و مواضع هولناک آن از حضرت صادق علیه السلام مروى است که دست بر بالاى سر گذارد و به صداى بلند بخواند
اَفَغَیْرَ دینِ اللَّهِ یَبْغُونَ وَ لَهُ اَسْلَمَ مَنْ فِى السَّمواتِ وَالاْرْضِ طَوْعاً وَ کَرْهاً وَ اِلَیْهِ یُرْجَعُونَ
آیا غیر دین خدا را مى جویید با اینکه برایش تسلیم گشته آسمانها و زمین از روى میل و اکراه و بسویش بازگردند
و نیز در بیابان در مواضع مُوحشه و هولناک وارد شده است که بلند اذان گویند.

مفاتیح الجنان ، حاج شیخ عباس قمی (رحمه الله علیه).

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای حفظ از بلا ، دعای حفظ از دشمن
دعایی برای حفاظت و امان  از شر جن و انس:
و آن دعایی است که در کتاب مهج الدعوات و منهج العنایات سید بن طاووس از قول  پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله و سلم نقل شده است. دعائی است بسیار مجرب و موثر و فواید و نتایج عظیمه در حفظ و رفع بلا، در امان ماندن و تحصین از جمیع بلایا و آسیبها دارد.

و دعا این است:
دعاى پیغمبر اکرم صلى الله علیه و آله و سلم براى امان از شرّ جن و انس

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ مَا شَاءَ اللَّهُ کَانَ وَ مَا لَمْ یَشَأْ لَمْ یَکُنْ أَشْهَدُ أَنَّ اللَّهَ عَلى‏ کُلِ‏ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ وَ أَنَّ اللَّهَ قَدْ أَحاطَ بِکُلِّ شَیْ‏ءٍ عِلْماً اللَّهُمَّ إِنِّی أَعُوذُ بِکَ مِنْ شَرِّ نَفْسِی وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ دَابَّةٍ أَنْتَ آخِذٌ بِناصِیَتِها إِنَّ رَبِّی عَلى‏ صِراطٍ مُسْتَقِیمٍ‏.

مهج الدعوات و منهج العنایات، سید بن طاووس الحسنی الحسینی.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای حفظ از بلا ، دعای حفظ از دشمن
دعایی برای حفاظت و امان  از شر جن و انس
و آن دعایی است که در کتاب مهج الدعوات و منهج العنایات سید بن طاووس از قول  پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله و سلم نقل شده است. دعائی است بسیار مجرب و موثر و فواید و نتایج عظیمه در حفظ و رفع بلا، در امان ماندن و تحصین از جمیع بلایا و آسیبها دارد.

و دعا این است:
دعاى پیغمبر اکرم صلى الله علیه و آله و سلم براى امان از شرّ جن و انس

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ مَا شَاءَ اللَّهُ کَانَ وَ مَا لَمْ یَشَأْ لَمْ یَکُنْ أَشْهَدُ أَنَّ اللَّهَ عَلى‏ کُلِ‏ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ وَ أَنَّ اللَّهَ قَدْ أَحاطَ بِکُلِّ شَیْ‏ءٍ عِلْماً اللَّهُمَّ إِنِّی أَعُوذُ بِکَ مِنْ شَرِّ نَفْسِی وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ دَابَّةٍ أَنْتَ آخِذٌ بِناصِیَتِها إِنَّ رَبِّی عَلى‏ صِراطٍ مُسْتَقِیمٍ‏.

مهج الدعوات و منهج العنایات، سید بن طاووس الحسنی الحسینی.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای باطل کردن طلسم ، دعای دفع چشم زخم
دعای باطل کردن طلسم تفریق و تبغیض و دعای دفع چشم زخم
آیات شریفه ذیل برای باطل کردن طلسم و سحر تقریق و تبغیض است. افرادی که چشم زخم حسودان و یا دلایل مختلف دیگر مثل سحر و طلسم موجب تغییر رفتار و بستگی بین او و خانواده اش شده است و در حقیقت کسی که از اهل و عیالش بطور ناگهانی تنفر یافته و رفتارش تغییر کرده و دلیل آن هم مشخص نیست و تعادل رفتارش بهم خورده و این مساله باعث شده که خیلی زود هم عصبانی میشود و قدرت تحملش کم شده است اگر آیات شریفه بر او خوانده شود به اذن و اراده پروردگار فورا درمان خواهد شد.

آیات ذیل را بخواند:
(وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعاً وَلاَ تَفَرّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَةَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَآءً فَأَلّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَاناً وَکُنْتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مّنَ النّارِ فَأَنقَذَکُمْ مّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلّکُمْ تَهْتَدُونَ) [آل عمران:103]

(وَنَزَعْنَا مَا فِی صُدُورِهِم مّنْ غِلّ تَجْرِی مِن تَحْتِهِمُ الأنْهَارُ وَقَالُواْ الْحَمْدُ للّهِ الّذِی هَدَانَا لِهَذَا وَمَا کُنّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلآ أَنْ هَدَانَا اللّهُ لَقَدْ جَآءَتْ رُسُلُ رَبّنَا بِالْحَقّ وَنُودُوَاْ أَن تِلْکُمُ الْجَنّةُ أُورِثْتُمُوهَا بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ) [الأعراف:43]

( وَنَزَعْنَا مَا فِی صُدُورِهِم مّنْ غِلّ إِخْوَاناً عَلَىَ سُرُرٍ مّتَقَابِلِینَ) [الحجر:47]

( وَأَلّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنفَقْتَ مَا فِی الأرْضِ جَمِیعاً مّآ أَلّفَتْ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنّ اللّهَ أَلّفَ بَیْنَهُمْ إِنّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ) [الأنفال:63]

( إِنّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُواْ بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ وَاتّقُواْ اللّهَ لَعَلّکُمْ تُرْحَمُونَ)[الحجرات:10]

( عَسَى اللّهُ أَن یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَ الّذِینَ عَادَیْتُم مّنْهُم مّوَدّةً وَاللّهُ قَدِیرٌ وَاللّهُ غَفُورٌ رّحِیمٌ) [الممتحنة:7]

( وَقُل لّعِبَادِی یَقُولُواْ الّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنّ الشّیْطَانَ یَنزَغُ بَیْنَهُمْ إِنّ الشّیْطَانَ کَانَ لِلإِنْسَانِ عَدُوّاً مّبِیناً)[الإسراء:53]

(وَالّذِینَ جَآءُوا مِن بَعْدِهِمْ یَقُولُونَ رَبّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلإِخْوَانِنَا الّذِینَ سَبَقُونَا بِالإِیمَانِ وَلاَ تَجْعَلْ فِی قُلُوبِنَا غِلاّ لّلّذِینَ آمَنُواْ رَبّنَآ إِنّکَ رَءُوفٌ رّحِیمٌ) [الحشر:10]

( أحِلّ لَکُمْ لَیْلَةَ الصّیَامِ الرّفَثُ إِلَىَ نِسَآئِکُمْ هُنّ لِبَاسٌ لّکُمْ وَأَنْتُمْ لِبَاسٌ لّهُنّ عَلِمَ اللّهُ أَنّکُمْ کُنتُمْ تَخْتانُونَ أَنْفُسَکُمْ فَتَابَ عَلَیْکُمْ وَعَفَا عَنْکُمْ فَالاَنَ بَاشِرُوهُنّ وَابْتَغُواْ مَا کَتَبَ اللّهُ لَکُمْ وَکُلُواْ وَاشْرَبُواْ حَتّىَ یَتَبَیّنَ لَکُمُ الْخَیْطُ الأبْیَضُ مِنَ الْخَیْطِ الأسْوَدِ مِنَ الْفَجْرِ ثُمّ أَتِمّواْ الصّیَامَ إِلَى الّلیْلِ وَلاَ تُبَاشِرُوهُنّ وَأَنْتُمْ عَاکِفُونَ فِی الْمَسَاجِدِ تِلْکَ حُدُودُ اللّهِ فَلاَ تَقْرَبُوهَا کَذَلِکَ یُبَیّنُ اللّهُ آیَاتِهِ لِلنّاسِ لَعَلّهُمْ یَتّقُونَ) [البقرة :187]

(وَسَارِعُوَاْ إِلَىَ مَغْفِرَةٍ مّن رّبّکُمْ وَجَنّةٍ عَرْضُهَا السّمَاوَاتُ وَالأرْضُ أُعِدّتْ لِلْمُتّقِینَ * الّذِینَ یُنفِقُونَ فِی السّرّآءِ وَالضّرّآءِ وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النّاسِ وَاللّهُ یُحِبّ الْمُحْسِنِینَ * وَالّذِینَ إِذَا فَعَلُواْ فَاحِشَةً أَوْ ظَلَمُوَاْ أَنْفُسَهُمْ ذَکَرُواْ اللّهَ فَاسْتَغْفَرُواْ لِذُنُوبِهِمْ وَمَن یَغْفِرُ الذّنُوبَ إِلاّ اللّهُ وَلَمْ یُصِرّواْ عَلَىَ مَا فَعَلُواْ وَهُمْ یَعْلَمُونَ) [آل عمران:133-135]

( فَبِمَا رَحْمَةٍ مّنَ اللّهِ لِنتَ لَهُمْ وَلَوْ کُنْتَ فَظّاً غَلِیظَ الْقَلْبِ لاَنْفَضّواْ مِنْ حَوْلِکَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الأمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکّلْ عَلَى اللّهِ إِنّ اللّهَ یُحِبّ الْمُتَوَکّلِینَ) [آل عمران:159]

( وَدّ کَثِیرٌ مّنْ أَهْلِ الْکِتَابِ لَوْ یَرُدّونَکُم مِنْ بَعْدِ إِیمَانِکُمْ کُفّاراً حَسَداً مّنْ عِنْدِ أَنْفُسِهِمْ مّن بَعْدِ مَا تَبَیّنَ لَهُمُ الْحَقّ فَاعْفُواْ وَاصْفَحُواْ حَتّىَ یَأْتِیَ اللّهُ بِأَمْرِهِ إِنّ اللّهَ عَلَىَ کُلّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ) [البقرة:109]

(فَبِمَا نَقْضِهِم مّیثَاقَهُمْ لَعنّاهُمْ وَجَعَلْنَا قُلُوبَهُمْ قَاسِیَةً یُحَرّفُونَ الْکَلِمَ عَن مّوَاضِعِهِ وَنَسُواْ حَظّا مّمّا ذُکِرُواْ بِهِ وَلاَ تَزَالُ تَطّلِعُ عَلَىَ خَآئِنَةٍ مّنْهُمْ إِلاّ قَلِیلاً مّنْهُمُ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاصْفَحْ إِنّ اللّهَ یُحِبّ الْمُحْسِنِینَ ) [المائدة:13]

(وَلاَ یَأْتَلِ أُوْلُواْ الْفَضْلِ مِنکُمْ وَالسّعَةِ أَن یُؤْتُوَاْ أُوْلِی الْقُرْبَىَ وَالْمَسَاکِینَ وَالْمُهَاجِرِینَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلْیَعْفُواْ وَلْیَصْفَحُوَاْ أَلاَ تُحِبّونَ أَن یَغْفِرَ اللّهُ لَکُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رّحِیمٌ) [النور:22]

(وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لّتَسْکُنُوَاْ إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مّوَدّةً وَرَحْمَةً إِنّ فِی ذَلِکَ لاَیَاتٍ لّقَوْمٍ یَتَفَکّرُونَ) [الروم:21]

( هُوَ الّذِی خَلَقَکُمْ مّن نّفْسٍ وَاحِدَةٍ وَجَعَلَ مِنْهَا زَوْجَهَا لِیَسْکُنَ إِلَیْهَا فَلَماّ تَغَشّاهَا حَمَلَتْ حَمْلاً خَفِیفاً فَمَرّتْ بِهِ فَلَمّآ أَثْقَلَتْ دّعَوَا اللّهَ رَبّهُمَا لَئِنْ آتَیْتَنَا صَالِحاً لّنَکُونَنّ مِنَ الشّاکِرِینَ) [الأعراف:189]

( وَإِذْ تَقُولُ لِلّذِیَ أَنعَمَ اللّهُ عَلَیْهِ وَأَنْعَمْتَ عَلَیْهِ أَمْسِکْ عَلَیْکَ زَوْجَکَ وَاتّقِ اللّهَ وَتُخْفِی فِی نِفْسِکَ مَا اللّهُ مُبْدِیهِ وَتَخْشَى النّاسَ وَاللّهُ أَحَقّ أَن تَخْشَاهُ فَلَمّا قَضَىَ زَیْدٌ مّنْهَا وَطَراً زَوّجْنَاکَهَا لِکَیْ لاَ یَکُونَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ حَرَجٌ فِیَ أَزْوَاجِ أَدْعِیَآئِهِمْ إِذَا قَضَوْاْ مِنْهُنّ وَطَراً وَکَانَ أَمْرُ اللّهِ مَفْعُولاً) [الأحزاب:37]

(وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلا مِنْ قَبْلِکَ وَجَعَلْنَا لَهُمْ أَزْوَاجًا وَذُرِّیَّةً وَمَا کَانَ لِرَسُولٍ أَنْ یَأْتِیَ بِآیَةٍ إِلا بِإِذْنِ اللَّهِ لِکُلِّ أَجَلٍ کِتَابٌ) [الرعد:38]

( وَاللَّهُ جَعَلَ لَکُمْ مِنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجًا وَجَعَلَ لَکُمْ مِنْ أَزْوَاجِکُمْ بَنِینَ وَحَفَدَةً وَرَزَقَکُمْ مِنْ الطَّیِّبَاتِ أَفَبِالْبَاطِلِ یُؤْمِنُونَ وَبِنِعْمَةِ اللَّهِ هُمْ یَکْفُرُونَ) [النحل:72]

( إِنَّ أَصْحَابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فِی شُغُلٍ فَاکِهُونَ * هُمْ وَأَزْوَاجُهُمْ فِی ظِلالٍ عَلَى الأَرَائِکِ مُتَّکِئُونَ * لَهُمْ فِیهَا فَاکِهَةٌ وَلَهُمْ مَا یَدَّعُونَ) [یس:55-57]

قوله تعالى: (وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلاً مّمّن دَعَآ إِلَى اللّهِ وَعَمِلَ صَالِحاً وَقَالَ إِنّنِی مِنَ الْمُسْلِمِین).

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای باز کردن بسته شده ، شیوه و روش باطل کردن طلسم   
مرحوم شیخ عباس قمى(رحمه الله) در کتاب باقیات صالحات مى گوید :

جهت باز کردن بسته شده ، اول سوره إنّا فتحنا تا مستقیماً بنویسد(فتح ،1ـ2) ، و سوره «إِذَا جَآءَ نَصْرُ اللَّهِ» و این آیات را : «وَ مِنْ ءَایَـتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْکُنُواْ إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِى ذَ لِکَ لاََیَـات لِّقَوْم َیتَفَکَّرُونَ» (روم ،21) ; «ادْخُلُواْ عَلَیْهِمُ الْبَابَ فَإِذَا دَخَلْتُمُوهُ فَإِنَّکُمْ غَالِبُونَ» (مائده ،23) ; «فَفَتَحْنَآ أَبْوَابَ السَّمَآءِ بِمَآء مُّنْهَمِر * وَ فَجَّرْنَا الاَْرْضَ عُیُونًا فَالْتَقَى الْمَآءُ عَلَى أَمْر قَدْ قُدِرَ» (قمر ،11ـ12) ; «قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِى صَدْرِى * وَ یَسِّرْ لِى أَمْرِى * وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِى * یَفْقَهُواْ قَوْلِى » (طه ،25ـ28) ; «وَ تَرَکْنَا بَعْضَهُمْ یَوْمَـئِذ یَمُوجُ فِى بَعْض وَ نُفِخَ فِى الصُّورِ فَجَمَعْنَـهُمْ جَمْعًا» (کهف ،99) ; «کذلک حللت فلان بن فلان عن بنت فلانة» ; «لَقَدْ جَآءَکُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَّحِیمٌ * فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُلْ حَسْبِىَ اللَّهُ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ» (توبه ، 128 و 129) ; پس این نوشته را همراه او نموده و بر او آویزان کنند.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

روش و نحوه باطل کردن طلسم , باطل کردن طلسم  
روش و نحوه باطل کردن طلسم ، اقسام سحر و طلسم و روشهای پیشگیری از آن:
روشهای مختلفی برای باطل کردن طلسم و جادو وجود دارد که این بستگی به نوع طلسم و طبع آن دارد. نحوه و روش باطل کردن طلسم با توجه به نوع و طبع آن است که میتواند بخورات خاص خود را داشته باشد. در واقع بخورات باطل کردن طلسم هم از موارد ضروری برای انجام صحیح باطل شدن و یا استخراج طلسم است.
سحر در لغت به معناى کار لطیف، ظریف و عجیبى است که علت آن مخفى است و درعرف شرع به کارى مى‏ گویند که سبب و علتش مخفى باشد و انسان خیال کند که واقعیت دارد، ولى خدعه و فریب‏کارى باشد. ر. ک. بحارالأنوار، ج 56.
اللهم بسر هذه الدعوات المستجابات أن تقضی لنا جمیع الحاجات وأن تطهرنا من جمیع السیئات وأن تنجینا من جمیع الأهوال والآفات ، وأن ترفعنا عندک أعلى الدرجات ، وأن تبلغنا أقصى الغایات من جمیع الخیرات فی الحیاة وبعد الممات ونسألک أن تُفَرِّجَ عنا ما نحن فیه وأن تُقَدِّرَ لنا الخیر فیما نریده ونوینا علیه وأن تعصمنا من الفتن والمعاصی والفحشاء وأن تحفظنا وأهلنا وذریتنا وأحبابنا فیک ولمن وصانا ووصیناه بالدعاء من کل سوء وشر وبلاء وأن تنصرنا على جمیع الحساد والأعداء . وأن تجعلنا من الذین لا خوف علیهم ولاهم یحزنون.

سحر و طلسم را انواع مختلفی است که دو سبب مهم دارد یکی سبب مادی و دیگری سبب غیر مادی که هر دو این تقسیمات جزو علوم غریبه است. سبب مادی سحر بخودی  خود میتواند محسوس یا غیر محسوس باشد. سبب غیر مادی سحر همان بخشی است که به علم تسخیرات و دعوات مربوط میشود و در آن دعواتی مثل برهتیه و هوتریه  … از این قبیل در آن مورد استفاده قرار میگیرد و معزم جهت انجام امور مورد نظر خود از نیروهای موکلین و خدام استفاده میکند.
نکته مهم این است که بخشی از سحر و طلسم در واقع زاده تخیل و تردستی است و در قرآن کریم هم (در داستان مقابله حضرت موسی (ع) با ساحران) به این مساله اشاره شده است. ( سوره های مبارکه طه و اعراف ).
بخش دیگر از سحر که واقعی است و در عالم واقع تاثیر گذار است نیز وجود دارد که البته با انجام طلسمات و خواندن اوراد و اذکاری خاص توسط سحر کننده رخ میدهد. در قرآن کریم در داستان هاروت و ماروت که به مردم سحر می آموختند نیز به این جنبه از سحر اشاره گردیده است (فیتعلمون منها ما یفرقون به بین المرء و زوجه) (آیه 102 سوره مبارکه بقره).
زمانی یکی از ساحران  به حضور امام صادق(ع) رسیده و گفت: حرفه من سحر بوده است و در برابر آن مزد مى ‏گرفتم.
خرج زندگى من از همین راه تأمین مى ‏شد و با همان درآمد، حج خانه خدا را انجام داده ‏ام، ولى اکنون آن را ترک نموده و توبه کرده ‏ام. آیا براى من راه نجاتى هست؟
امام صادق(ع) فرمود: “عقده و گره سحر را باز کن، ولى گره جادوگرى مزن” (وسائل الشیعه حدیث 1، ص 105.)

آنچه ازاین حدیث شریفه مستفاد میشود این است که اگر آموختن سحر، جهت ابطال آن و مقابله با ساحران باشد، آموختن و عمل نمودن به آن بلا اشکال است. لازم به ذکر است که حتی برخی مواقع جنبه وجوب کفایی پیدا میکند.
 
چند روش ساده و مهم برای جلوگیری از سحر عبارتند از:
1. خواندن روزانه و منظم سوره‏ هاى فلق و ناس و آیه الکرسی شریفه.
2. صدقه دادن.
3. به همراه داشتن برخی از تعویذات مجربه مثل حرز حضرت علی(ع):
(بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قال موسی ما جِئتُم بِه السِّحر انّ الله سَیُبطِلُه انّ الله لا یُصلحُ عَمل المُفسدین، فَوقَع الحَق و بَطل ما کانوا یَعمَلون فغلبوا هُنالکَ وانقَلِبوا صاغرین).  

اللهم صل على سیدنا محمد وعلى آله وسلم صلاه تفتحُ بیننا وبینه فتحاً مبیناً.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

روش باطل کردن طلسم , ابطال سحر و طلسم , باطل السحر قوی , باطل کردن طلسم و جادو   
محمد بن عیسى گوید از حضرت رضا (علیه السلام) درباره سحر پرس و جو کردم فرمود: سحر واقعیت دارد و به اذن خدا اثر و ضرر مى کند و چون تو را سحر کردند دستت را تا محاذى صورتت بالا ببر و بخوان : باسم الله العظیم باسم الله العظیم رب العرش العظیم الا ذهبت و انقرضت.
وى مى گوید مردى درباره چشم زخم از حضرت پرسش کرد حضرت فرمود، آن نیز واقعیت دارد، و اگر گرفتار آن شدى دست را تا محاذى صورت بالا ببر و بخوان : (حمد) و (توحید) و (معوذتین ) و دست ها را بر پیشانى بمال که به اذن خدا مفید خواهد بود.

عن محمد بن عیسى قال : سألت الرضا ( علیه السلام ) عن السحر ؟ فقل : هو حق وهو یضر بإذن الله تعالى ، فإذا أصابک ذلک فارفع یدک حذاء وجهک واقرأ علیها ( باسم الله العظیم باسم الله العظیم رب العرش العظیم إلا ذهبت وانقرضت ). قال : وسأله رجل عن العین ؟ فقال : حق ، فإذا أصابک ذلک فارفع کفیک حذاء وجهک واقرأ ( الحمد لله ) و ( قل هو الله أحد ) والمعوذتین ، وامسحهما على نواصیک فإنه نافع بإذن الله.

از امام ششم (علیه السلام) درباره معوذتین سؤ ال شد فرمود: پیغمبر (صلى الله علیه و آله و سلم) را لبید یهودى سحر کرد، جبرئیل معوذتین را براى حضرت آورد حضرت على (علیه السلام) را خواست و نخى را دوازده گرده زد و به او فرمود: به ته چاه رزوان برو و آیه اى بخوان و گرهى را بگشاى على (علیه السلام) به اندرون چاه رفت و هم چنان کرد، حضرت از سحر آسوده گشت .

وروی عن أبی عبد الله ( علیه السلام ) أنه سئل عن المعوذتین ؟ قال : إن رسول الله ( صلى الله علیه وآله وسلم ) سحره لبید بن أعصم الیهودی ، فأتاه جبریل ( علیه السلام ) بالمعوذتین ، فدعا علیا فعقد له خیطا فیه اثنا عشر عقدة ، فقال : انطلق إلى بئر ذروان فأنزل إلى القلیب فاقرأ آیة وحل عقدة فنزل علی ( علیه السلام ) واستخرج من القلیب فتحلل ذلک عن رسول الله ( صلى الله علیه وآله وسلم ).

ابن عباس گوید: لبید یهودى پیغمبر را سحر کرد، و سحر را در چاه رزوان انداخت حضرت بیمار شد، در حالى که حضرت به خواب بود دو فرشته آمدند، یکى از آن دو کنار سر حضرت و دیگرى پهلوى پاى او نشست ، و قضیه را به وى خبر دادند، که تو را سحر کرده اند و سحر را در زیر پوست در زیر سنگى در چاه رزوان گذارده اند. پیغمبر (صلى الله علیه و آله و سلم) بیدار شد و على (علیه السلام) و زبیر و عمار را فرستاده تا آب چاه را کشیدند و سنگ را برداشتند و سحر را در آوردند و دیدند که در آن موهاى سرى است با دندانه هایى از شانه که 11 گره با سوزن بر آن زده اند، در این موقع معوذتین وحى شد، هر گرهى را که مى گشودند، آیه اى از آنها را مى خواندند، حضرت احساس سبکى کرد و برخاست گویا از قید و زنجیر آزاد شده ، و عقال از پاى او برداشته اند و جبرئیل مى گفت : بسم الله ارقیک من کل شى ء یؤ ذیک من حاسد و عین و الله یشفیک .

وعن ابن عباس قال : إن لبید بن أعصم الیهودی سحر رسول الله ( صلى الله علیه وآله وسلم ) ثم دس ذلک فی بئر لبنی زریق فمرض رسول الله ( صلى الله علیه وآله وسلم ) فبینا هو نائم إذ أتاه ملکان فقعد أحدهما عند رأسه والاخر عند رجلیه فأخبراه بذلک وأنه فی بئر ذروان فی جف طلعة تحت راعوفة ـ والجف قشر الطلع. والراعوفة حجر فی أسفل البئر یقوم علیه الماتح ـ فانتبه رسول الله ( صلى الله علیه وآله وسلم ) وبعث علیا ( علیه السلام ) والزبیر وعمارا فنزحوا ماء تلک البئر ثم رفعوا الصخرة وأخرجوا الجف فإذا فیه مشاطة رأسه وأسنان من مشطه وإذا هو معقد فیه إحدى عشر عقدة عقد مغروزة بالابر ، فنزلت هاتان السورتان فجعل کلما یقرأ آیة انحلت عقدة ووجد رسول الله ( صلى الله علیه وآله وسلم ) خفة فقام کأنما أنشط من عقال ، وجعل جبریل ( علیه السلام ) یقول : ( باسم الله أرقیک من کل شیء یؤذیک من حاسد وعین والله یشفیک ).

مکارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسى.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای دفع چشم زخم و چشم نظر , دعای چشم زخم    
سوره حمد را بخواند و بنویسید: باسم الله اعیذ فلان بن فلانه بکلمات الله التامات من شر ما خلق و ذراء و براء و من کل عین ناظره واذن سامعه ولسان ناطق ان ربى على صراط مستقیم ، و من شر الشیطان و عمل الشیطان و خیله ورجله ، و قال لا تدخلوا من باب واحد وادخلوا من ابواب متفرقه .

دعای دفع چشم زخم
اللهم رب مطر حابس ، و حجر یابس ، و لیل دامس ، و رطب و یابس رد عین العین علیه فى کیده و نحره و ماله ، فارجع البصر هل ترى من فطور، ثم ارجع البصر کرتین ینقلب الیک البصر خاسئا وهو حسیر.
مکارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسى.

قاعده: با گلاب و زعفران و بر کاغذ بدون خط با رعایت کامل شرایط عمومی برای نوشتن دعا، نگاشته شود. قلم نوشتن غیر مستعمل باشد.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

حرز حضرت امام رضا (علیه السلام) برای حفظ و ایمنی از جمیع بلایا   
حرز حضرت امام رضا (علیه السلام)یوضع فی الجیب :
( بسم الله الرحمن الرحیم ، أعوذ بالرحمن منک إن کنت تقیا ، ( اخسؤا فیها ولا تکلمون ) ، أخذت سمعک وبصرک بسمع الله وبصره وأخذت قوتک وسلطانک بقوة الله وسلطان الله الحاجز بینی وبینک بما حجز به أنبیاءه ورسله وسترهم من الفراعنة وسطواتهم ، جبریل عن یمینی ومیکائیل عن یساری ومحمد أمامی والله محیط بی یحجزک عنی ویحول بینک وبینی بحوله وقوته حسبی الله ونعم الوکیل ما شاء الله کان وما لم یشأ لم یکن ) ـ ویکتب آیة الکرسی على التنزیل ـ ( ولا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم ) [ویحملها].
ترجمه حرز: این حرز در جیب باشد: (بسم الله الرحمن الرحیم ، اگر متقى باشى به خدا از شر تو پناه مى برم ) (ساکت شوید و حرف نزنید) (به یارى سمع و بصر خدا سمع و بصر تو را مى گیرم ، و قوت تو را به یارى قوت حق ، تسخیر مى نمایم )… (جبرئیل در طرف راست و میکائیل در طرف چپ و محمد (صلى الله علیه و آله و سلم) در جلوى روى من نگهبان من باشند و خداوند بر من احاطه دارد و تو را از من براند…) و آیة الکرسى را بنویسد… و با خود نگاه دارد.

مکارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسى.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای مجرب باطل کردن سحر و طلسم  
(حرز ذیل)  بر رقعه اى نوشته شود و بر سحر شده بیاویزند:
( قال موسى ما جئتم به السحر ان الله سیبطه ان الله لا یصلح على المفسدین ، و یحق الله الحق بکلماته ولو کره المجرمون واوحینا الى موسى اءن اءلق عصاک فاذا هى تلقف ما یاءفکون ، فوقع الحق و بطل ما کانوا یعملون ، فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین .)

حرزی دیگر
هفت بار بر سحر شده بخواند: ( سنشد عضدک باءخیک ، و نجعل لکما سلطانا فلا یصلون الیکما بآ یاتنا اءنتما و من اتبعکما الغالبون.)

مکارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسى، ترجمه عبد الرحیم عقیقى بخشایشى.

قواعد:
در هنگام نوشتن رقعه شرایط عمومی نوشتن دعا رعایت شود.
با گلاب و زعفران و در کاغذ بی خط باشد.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای هفت حصار – متن کامل دعای هفت حصار  
دعای هفت حصار ایجاد کننده یک حصار محکم در مقابل بلایای مختلف و در واقع دفع کننده بلایا و شر دشمن است. شخصی که این دعا را با خود به همراه داشته باشد از شر جن و انس در امان خواهد بود. واقع امر بر این است که خواص این دعا بی شمار است ولی بطور کلی به جهت دفع بلیات و حوادث و دفع همزاد و حفظ از شر جن و انس میباشد و همچنین حصاری هفتگانه و غیر قابل نفوذ بوده که محافظ و حفظ کننده انسان در مقابل کلیه دشمنان و بدگویان و حاسدان است. خاصیت دیگر دعای هفت حصار ، دفع و ابطال سحر و طلسم است و در واقع این دعا ، حصار و دژی محکم است در برابر سحر و طلسم . منظور این است که این دعای شریف، خاصیت تحصین و حفظ بسیار قوی دارد (حفظ از کلیه بلیات و حوادث ناخواسته و دور کردن جمیع بلایا) کسی که دعای هفت حصار را به همراه داشته باشد همچنین به اذن خداوند تبارک و تعالی از هر گونه چشم زخمی در امان خواهد بود.

متن دعای هفت حصار به شرح ذیل است :

حصار اول :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَهِ حِجَابًا مَّسْتُورًا وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَکِنَّهً أَن یَفْقَهُوهُ وَفِی آذَانِهِمْ وَقْرًا فَاللّهُ خَیْرٌ حَافِظًا وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ
إِن یَنصُرْکُمُ اللّهُ فَلاَ غَالِبَ لَکُمْ وَإِن یَخْذُلْکُمْ فَمَن ذَا الَّذِی یَنصُرُکُم مِّن بَعْدِهِ وَعَلَى اللّهِ فَلْیَتَوَکِّلِ الْمُؤْمِنُونَ وَعَلَى اللّهِ فَتَوَکَّلُواْ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ قُلْ کُلٌّ مُّتَرَبِّصٌ فَتَرَبَّصُوا فَسَتَعْلَمُونَ مَنْ أَصْحَابُ الصِّرَاطِ السَّوِیِّ وَمَنِ اهْتَدَى یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ
وَبِالْحَقِّ أَنزَلْنَاهُ وَبِالْحَقِّ نَزَلَ وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلاَّ مُبَشِّرًا وَنَذِیرًا سَنُلْقِی فِی قُلُوبِ الَّذِینَ کَفَرُواْ الرُّعْبَ بِمَا أَشْرَکُواْ بِاللّهِ مَا لَمْ یُنَزِّلْ بِهِ سُلْطَانًا اَللهُمَّ یا ذَالْمَنِّ وَ لا یُمَنَّ عَلَیْکَ وَ یا ذَاالطّوْلِ لا اله اِلّا اَنْتَ اَسْئَلُکَ العَفْوَ وَ العافیهَ فِی الدّین وَ الدّنیا وَ الاخرهِ بِفَضلِکَ عَلی جَمیعِ خَلقِکَ رَبَّنا آتِنا یَا فَارِجَ‏ الْهَمِ‏ وَ یَا کَاشِفَ‏ الْغَم‏ فَرِّجْ عَنّی هَمّی وَ اکْشَفْ عَنّی غَمّی بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ.

حصار دوم :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
رَبَّنَا إِنَّکَ مَن تُدْخِلِ النَّارَ فَقَدْ أَخْزَیْتَهُ وَمَا لِلظَّالِمِینَ مِنْ أَنصَارٍ هُنَالِکَ تَبْلُو کُلُّ نَفْسٍ مَّا أَسْلَفَتْ وَرُدُّواْ إِلَى اللّهِ مَوْلاَهُمُ الْحَقِّ وَضَلَّ عَنْهُم مَّا کَانُواْ یَفْتَرُونَ یَکَادُ الْبَرْقُ یَخْطَفُ أَبْصَارَهُمْ کُلَّمَا أَضَاء لَهُم مَّشَوْاْ فِیهِ وَإِذَا أَظْلَمَ عَلَیْهِمْ قَامُواْ وَلَوْ شَاء اللّهُ لَذَهَبَ بِسَمْعِهِمْ وَأَبْصَارِهِمْ إِنَّ اللَّه عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ وَجَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ یُبْصِرُونَ وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ فَسَیَکْفِیکَهُمُ اللّهُ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ
فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللّهِ إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یا اللهُ یا والیُ یا رَبّاهُ یا سَیداهُ و یا سَنَداهُ و یاغایَهَ رَغبَتَنا اَسئَلُکَ بِکَرِمَکَ اِلیَ کَرَمِکَ بِفَضلِکَ اِلی فَضلَکَ بِجُودِکَ اِلی جُودِکَ وَ بِاِحسِانِکَ اِلیَ اِحسانِکَ قُلْ بِفَضْلِ اللّهِ وَبِرَحْمَتِهِ فَبِذَلِکَ فَلْیَفْرَحُواْ هُوَ خَیْرٌ مِّمَّا یَجْمَعُونَ فَدَعَا رَبَّهُ أَنِّی مَغْلُوبٌ فَانتَصِرْ قَالَ هَذَا فِرَاقُ بَیْنِی وَبَیْنِکَ سَأُنَبِّئُکَ بِتَأْوِیلِ مَا لَمْ تَسْتَطِع عَّلَیْهِ صَبْرًا
اَللهُمَّ یا حَفیظی وَ ناصِری و مُغیثی فی جَمیعِ اَلْافعالِ وَ الاَشْغالِ رَبَّنَا آتِنَا فِی الدُّنْیَا حَسَنَهً وَ فِی الآخِرَهِ حَسَنَهً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ اَللهُمَّ یَا فَارِجَ‏ الْهَمِ‏ وَ یَا کَاشِفَ‏ الْغَم‏ فَرِّجْ عَنّی هَمّی وَ اکْشَفْ عَنّی غَمّی بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ .

حصار سوم :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا أَوْ کَظُلُمَاتٍ فِی بَحْرٍ لُّجِّیٍّ یَغْشَاهُ مَوْجٌ مِّن فَوْقِهِ مَوْجٌ مِّن فَوْقِهِ سَحَابٌ ظُلُمَاتٌ بَعْضُهَا فَوْقَ بَعْضٍ إِذَا أَخْرَجَ یَدَهُ لَمْ یَکَدْ یَرَاهَا وَمَن لَّمْ یَجْعَلِ اللَّهُ لَهُ نُورًا فَمَا لَهُ مِن نُّورٍ یَا أَیُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّکُمْ إِنَّ زَلْزَلَهَ السَّاعَهِ شَیْءٌ عَظِیمٌ لَّا یَذُوقُونَ فِیهَا بَرْدًا وَلَا شَرَابًا إِلَّا حَمِیمًا وَغَسَّاقًا جَزَاء وِفَاقًا فِی سَمُومٍ وَحَمِیمٍ وَظِلٍّ مِّن یَحْمُومٍ لَّا بَارِدٍ وَلَا کَرِیمٍ
کَم مِّن فِئَهٍ قَلِیلَهٍ غَلَبَتْ فِئَهً کَثِیرَهً بِإِذْنِ اللّهِ وَاللّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ فَهَزَمُوهُم بِإِذْنِ اللّهِ وَقَتَلَ دَاوُودُ جَالُوتَ وَآتَاهُ اللّهُ الْمُلْکَ وَالْحِکْمَهَ وَعَلَّمَهُ مِمَّا یَشَاءُ وَلَوْلاَ دَفْعُ اللّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَّفَسَدَتِ الأَرْضُ وَلَکِنَّ اللّهَ ذُو فَضْلٍ عَلَى الْعَالَمِینَ آمَنتُ بِاللهِ الذی لا اله الا هُوَ وَ نِعمَ الوَکیلُ رَبَّنَا آتِنَا فِی الدُّنْیَا حَسَنَهً وَفِی الآخِرَهِ حَسَنَهً اَللهُمَّ یَا فَارِجَ‏ الْهَمِ‏ وَ یَا کَاشِفَ‏ الْغَم‏ فَرِّجْ عَنّی هَمّی وَ اکْشَفْ عَنّی غَمّی بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ.

حصار چهارم :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُل لَّن یُصِیبَنَا إِلاَّ مَا کَتَبَ اللّهُ لَنَا هُوَ مَوْلاَنَا وَعَلَى اللّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ أَیْنَمَا تَکُونُواْ یُدْرِککُّمُ الْمَوْتُ وَلَوْ کُنتُمْ فِی بُرُوجٍ مُّشَیَّدَهٍ وَمَا کَانَ لِنَفْسٍ أَنْ تَمُوتَ إِلاَّ بِإِذْنِ الله کِتَابًا مُّؤَجَّلًا قُل کُونُواْ حِجَارَهً أَوْ حَدِیدًا أَوْ خَلْقًا مِّمَّا یَکْبُرُ فِی صُدُورِکُمْ مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیَانِ بَیْنَهُمَا بَرْزَخٌ لَّا یَبْغِیَانِ فَبِأَیِّ آلَاء رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ اَللهُمَّ اِنَّکَ تَعلَمُ سِرّی و علانِیَتی وَ تَعْلَمُ مَا فِی نَفْسِی وَلاَ أَعْلَمُ مَا فِی نَفْسِکَ فَاِنّی رَاضٍ بِقَضائِکَ وَ تَقدیرِکَ وَ مُطیعٌ لِحُکمِکَ وَ اَنتَ عالِمٌ بِاَحوالِ العابِدینَ وَ اَشعالِهِم وَ حَرَکاتِهِم وَ سَکَاناتِهِم فِی اللّیالِیَ وَ الاَیّامِ لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَنَجَّیْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَکَذَلِکَ نُنجِی الْمُؤْمِنِینَ فَاللّهُ خَیْرٌ حَافِظًا وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ اللهم اجعلنی بصیرا و اوضح دلیلا و اغثنی دلیلا من الاعداء اَللهُمَّ یَا فَارِجَ‏ الْهَمِ‏ وَ یَا کَاشِفَ‏ الْغَم‏ فَرِّجْ عَنّی هَمّی وَ اکْشَفْ عَنّی غَمّی بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ و صَلّی اللهُ علی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطّاهِرینَ .

حصار پنجم :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
رَبِّ قَدْ آتَیْتَنِی مِنَ الْمُلْکِ وَعَلَّمْتَنِی مِن تَأْوِیلِ الأَحَادِیثِ فَاطِرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ أَنتَ وَلِیِّی فِی الدُّنُیَا وَالآخِرَهِ تَوَفَّنِی مُسْلِمًا وَأَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَىَ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ تُولِجُ اللَّیْلَ فِی الْنَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِی اللَّیْلِ وَتُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَتُخْرِجُ الَمَیَّتَ مِنَ الْحَیِّ وَتَرْزُقُ مَن تَشَاء بِغَیْرِ حِسَابٍ لا حَولَ و لا حیلَهَ وَ لا اخْتِبالَ وَ لا مَنجَاء وَ لا مَلْجَاءَ اِلّا بِکَ عَلَیکَ تَوَکَلّتُ وَ اَنتَ خالِقُ الخَلقِ وَ رازقُهُم وَ مُدَبِّرُهُم مِن حالٍ اِلی حالٍ اَللهُمَّ انْصُرنا وَ تَخذُلنا وَ ارْحَمْنا وَ لا تُهْلِکْنا فَاَنتَ رَجائُنا رَبَّنَا آتِنَا فِی الدُّنْیَا حَسَنَهً وَفِی الآخِرَهِ حَسَنَهً اَللهُمَّ یَا فَارِجَ‏ الْهَمِ‏ وَ یَا کَاشِفَ‏ الْغَم‏ فَرِّجْ عَنّی هَمّی وَ اکْشَفْ عَنّی غَمّی بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ و صَلّی اللهُ علی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطّاهِرینَ.

حصار ششم :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّ اللَّهَ بِالنَّاسِ لَرَؤُوفٌ رَّحِیمٌ و لَوْلاَ فَضْلُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَتُهُ لَکُنتُم مِّنَ الْخَاسِرِینَ إِنَّ اللَّهَ عِندَهُ عِلْمُ السَّاعَهِ وَیُنَزِّلُ الْغَیْثَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْأَرْحَامِ وَمَا تَدْرِی نَفْسٌ مَّاذَا تَکْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِی نَفْسٌ بِأَیِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ خَبِیرٌ إِنَّ فِی خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ وَاخْتِلاَفِ اللَّیْلِ وَالنَّهَارِ لآیَاتٍ لِّأُوْلِی الألْبَابِ الَّذِینَ یَذْکُرُونَ اللّهَ قِیَامًا وَقُعُودًا وَعَلَىَ جُنُوبِهِمْ وَیَتَفَکَّرُونَ فِی خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَذا بَاطِلًا سُبْحَانَکَ فَقِنَا عَذَابَ النَّارِ قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِی تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِیکُمْ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَهِ فَیُنَبِّئُکُم بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ وَهُوَ الْقَاهِرُ فَوْقَ عِبَادِهِ وَهُوَ الْحَکِیمُ الْخَبِیرُ اَللهُمَّ یا دافِعَ البَلیّاتِ و یا رافِعَ الدّرجاتِ وَ کاتِبَ الحَسَناتِ و یا مُجیبَ الدّعواتِ اَللهُمَّ رَبَّنَا آتِنَا فِی الدُّنْیَا حَسَنَهً وَفِی الآخِرَهِ حَسَنَهً اَللهُمَّ یا فَارِجَ‏ الْهَمِ‏ وَ یَا کَاشِفَ‏ الْغَم‏ فَرِّجْ عَنّی هَمّی وَ اکْشَفْ عَنّی غَمّی بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ و صَلّی اللهُ علی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطّاهِرینَ.

حصار هفتم :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلنَا یَا نَارُ کُونِی بَرْدًا وَسَلَامًا عَلَى إِبْرَاهِیمَ وَأَرَادُوا بِهِ کَیْدًا فَجَعَلْنَاهُمُ الْأَخْسَرِینَ وَنَجَّیْنَاهُ وَلُوطًا إِلَى الْأَرْضِ الَّتِی بَارَکْنَا فِیهَا لِلْعَالَمِینَ ثُمَّ نُنَجِّی الَّذِینَ اتَّقَوا وَّنَذَرُ الظَّالِمِینَ فِیهَا جِثِیًّا وَلَمَّا جَاء أَمْرُنَا نَجَّیْنَا شُعَیْبًا وَالَّذِینَ آمَنُواْ مَعَهُ بِرَحْمَهٍ مَّنَّا وَنَجَّیْنَاهُ مِنَ الْقَرْیَهِ الَّتِی کَانَت تَّعْمَلُ الْخَبَائِثَ وَاللّهُ غَالِبٌ عَلَى أَمْرِهِ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لاَ یَعْلَمُونَ رَبَّنَا افْتَحْ بَیْنَنَا وَبَیْنَ قَوْمِنَا بِالْحَقِّ وَأَنتَ خَیْرُ الْفَاتِحِینَ إِنَّهُمْ لَهُمُ الْمَنصُورُونَ وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ اَللهُمَّ یا حَبیبَ التّوابینَ اَللهُمَّ یا غِیاثَ المُستَغثینَ اَللهُمَّ یا اَنیسَ المُستوحِشینَ یا سَتّار عُیُوب المَعیُوبینَ اَللهُمَّ یا ناصِرَ المُضطَرّینَ اَللهُمَّ یا قَریباً غَیرَ بَعیدٍ اَللهُمَّ یا غالباً غَیرَ مَغلوبٍ اِجْعَلْ لی مِنْ اَمْری فَرَجاً وَ مَخرَجاً فِی الْعافیهِ اَللهُمَّ رَبَّنَا آتِنَا فِی الدُّنْیَا حَسَنَهً وَفِی الآخِرَهِ حَسَنَهً اَللهُمَّ یَا فَارِجَ‏ الْهَمِ‏ وَ یَا کَاشِفَ‏ الْغَم‏ فَرِّجْ عَنّی هَمّی وَ اکْشَفْ عَنّی غَمّی بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ و صَلّی اللهُ علی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطّاهِرینَ

قواعد
شرایط عمومی نوشتن دعا (پاکی و طهارت ظاهری و باطنی) را رعایت کند.
در کاغذ بدون خط بنویسد و به همراه خود نگهدارد.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Image
باطل کردن طلسم به روش قرآنی – باطل السحر مجرب  
قبلا مطالبی مختصر پیرامون انواع سحر و طلسم و چگونگی جلوگیری از آنها و باطل کردن آنها بیان شده است. روشهای قرآنی متفاوت و موثری برای ابطال سحر وجود دارد (مثلا استفاده از ادعیه معتبره و حرزهای کاربردی و مجرب) که در کتب مختلفه آمده است وهمگی کمابیش با آنها آشنا هستند.
در ذیل نحوه باطل کردن چند نوع سحر و طلسم با مدد گرفتن از روشهای قرآنی مذکور می افتد:

1- باطل کردن سحر و طلسم محبت
نشانه های این طلسم شور و رغبت و محبت زیاده از حد و غیر عادی است. از طرف دیگر کثرت در مباشرت و اطاعت کورکورانه و بی دلیل از طرف مقابل است.
(در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به نسبت به یکدیگر محبوب میکند. این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد. از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند.)

یک روش علاج و درمان طلسم محبت:
آیات رقیه مخصوص ابطال سحر را ((غیر از آیه شریفه 102 از سوره مبارکه بقره و بجای آن آیات چهاردهم و پانزدهم و شانزدهم از سوره مبارکه تغابن ( یا ایها الذین آمنوا إن من أزواجکم …) جهت درمان مسحور استفاده فرمایید.))
این درمان غالبه با احساس درد در معده و تخدیر و سردرد و تنگی نفس و تهوع همراه است ( در صورتی که طلسم و سحر نوشیدنی یا خوراکی بوده باشد). برای درمانش باید هفت مرتبه آیات شریفه ابطال سحر و آیه الکرسی بر آب پاک خوانده شود و شخص مسحور از آن بنوشد. نشانه اولیه برای ابطال این نوع طلسم خوراکی این است که پس از نوشیدن آبی که بر آن رقیه مخصوصه خوانده شده است ، فرد مسحور، چیزی زرد یا سرخ یا سیاه بالا بیاورد (استفراغ کند). این اولین نشانه ابطال این نوع سحر است. در غیر این صورت باید به مدت سه هفته از آب پاکی که بر آن آیات شریفه سوره های (یونس آیات 81 و 82 – و سوره مبارکه الاعراف از آیه 117 تا آیه شریفه 122 – و سوره مبارکه طه آیه شریفه 69 ) قرائت شده باشد بنوشد که به اذن خداوند تبارک و تعالی رفع مشکل شود.    

آیات شریفه برای رقیه مخصوص ابطال سحر عبارتند از:  
سورة الفاتحة
سورة البقرة از آیه 1 – 5
سورة البقرة الایة 102 هفت مرتبه
سورة البقرة از آیه 163 – 164
سورة البقرة آیة الکرسی آیه 255
سورة البقرة آخر السورة از آیه 285 – 286
سورة ال عمران از آیه 18 – 19
سورة الاعراف از آیه 54 – 56
سورة الاعراف از آیه 117 – 122 هفت مرتبه ، و این فرموده خداوند تبارک و تعالی را سی مرتبه تکرار کند ( وألقى السحرة ساجدین).
سورة یونس از آیه 81 – 82 این فرموده خداوند تبارک و تعالی را هفتاد مرتبه تکرار (إن الله سیبطله ).
سورة طه آیه 69 هفت مرتبه
سورة المؤمنون از آیه 115 – 118
سورة الصافات از آیه 1 – 10
سورة الاحقاف از آیه 29 – 32 این فرموده خداوند تبارک و تعالی را هفت مرتبه تکرار کند ( یاقومنا أجیبوا داعی الله ).
سورة الرحمن از آیه 33 – 36
سورة الحشر از آیه 21 – 24
سورة الجن از آیه 1 – 9
سورة الاخلاص
سورة الفلق ( نه مرتبه) .
سورة الناس .

2- باطل کردن سحر و طلسم مرض و بیماری   
(در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است. تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.)
همانگونه که ذکر شد مهمترین نشانه های طلسم و سحر مرض و بیماری ، درد مشخص در عضوی از اعضای بدن است که برای آن علاج یا درمانی وجود ندارد. درد و فلج و عجز کلی عضوی از اعضای بدن با یک علت ناشناخته. عجز و تعطل یکی از حواس انسان.

یک روش علاج این نوع سحر و طلسم  
رقیه ابطال سحر و طلسم مذکور را سه مرتبه انجام دهد. در صورتی که درمان کامل نشد (در وضعیت حاد) اعمال زیر را نیز انجام دهد:
سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه ، آیه الکرسی را هفت مرتبه ، معوذات را سه مرتبه بخواند. در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی و نیز بر مکان درد بمالد (صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا کاملا به اذن خداوند تبارک و تعالی بهبودی حاصل شود).
و آن رقیه این است:
1- الفاتحة.
2- المعوذات.
3- (وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنین ) هفت مرتبه.
4- (بسم اللة أرقیک والله یشفیک من کل داء یؤذیک ومن کل نفس او عین حاسد یشفیک ) هفت مرتبه .
5- (اللهم رب الناس إذهب البأس واشف أنت الشافى لا شفاء إلا شفاؤک شفاء الا یغادر سقما ) هفت مرتبه.

3- باطل کردن طلسم و سحر جنون   
سحر و طلسم جنون یعنی طلسمی که موجب شرود و زوال عقل و فراموشی شدید و خطای شدید در گفتار و نظرات و افعال و از این قبیل است.
(این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

یک روش علاج:  
در این نوع سحر ، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال سحر قرائت شود و در موارد شدید بایستی آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود:
سوره البقرة – هود – الحجر – الصافات – ق – الرحمن – الملک – الجن – الاعلى – الز لزلة – الهمز ة – الکا فرون – المعوذتین .
این قرائت حتما باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یکماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به طول بیانجامد) . در طول مدت ابطال سحر و درمان فرد مسحور باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال سحر خوانده شده است بنوشد.

4- باطل کردن طلسم بخت (باز شدن بخت بسته شده)   
ازدواج کردن و تشکیل خانواده از امور موکد در اسلام است. اما در برخی از موارد انجام این عمل به دلایلی مشخص یا نامشخص دچار وقفه و تعطل میگردد. در برخی موارد این مساله همان تعطیل الزواج است. با وجود اینکه فرد دوست دارد که ازدواج کند ولی به هر دلیل این عمل جور نمیشود و مشکلات عدیده در سر راه قرار میگیرد (بصورت غیر عادی و به کرات و مرات). این مسئله به گونه ای است که فرد را نسبت به ازدواج دلسرد میکند و حتی ممکن است ازدواج و تشکیل خانواده را بفراموشی بسپارد. نحوه عمل این نوع طلسم در مورد دختر خانمها متفاوت است (دیده نشدن و مطرح نشدن توسط دیگران جهت ازدواج ، تعدد خواستگار داشتن ولی سرنگرفتن ازدواج ، عدم تمایل به ازدواج ، خواستگارهای غیر قابل قبول و مطرح شدن بحث ازدواج و سپس به فراموشی سپرده شدن و….. البته نتیجه نیز همان است که ذکر شد.

یک روش علاج:  
دعاهای مختلفی برای سحر تعطیل الزواج (طلسم و سحر بخت و ازدواج) ذکر گردیده است. یک روش بسیار موثر قرآنی برای ابطال این نوع سحر و طلسم، (و صورت گرفتن ازدواج موفق و نیکو) انجام اعمال ذیل است:
1- وضو قبل از خواب ، سپس آیه الکرسی – سپس معوذات را بخواند و در کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را بر بدنش بمالد (سه مرتبه این عمل را تکرار کند).
2- گوش دادن به قرائت آیه الکرسی (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند و روزی یک مرتبه به آن گوش دهد.)
3- گوش دادن به قرائت معوذات (سوره های مبارکه الاخلاص – الفلق – الناس ) چندین مرتبه پی در پی . (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند) و روزی یک مرتبه به آن گوش کند.
4- همچنین رقیه ابطال سحر ذکر شده را بر آب پاک قرائت کند و با آن آب غسل کند. هر سه روز یکبار این عمل را انجام دهد.
5- بعد از نماز صبح ، یکصد مرتبه بگوید : ( لا إله إلا الله وحده لا شریک له ، له الملک و له الحمد یحیى و یمیت و هو على کل شىء قدیر).
اعمال مذکور را به مدت یک ماه کامل انجام دهد به اذن و اراده خداوند تبارک و تعالی کارش انجام میشود و حاجت میگیرد.  

5- باطل کردن طلسم و سحر خمول
(در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود. فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد.)   

یک روش علاج:  
روزانه سه مرتبه به قرائت سوره های شریفه ذیل گوش فرا دهد :
الفاتحه – البقرة -آل عمران – یس – الصافات – الدخان الذاریات الحشر المعارج الغاشیة الزلزلة القارعة.
بار اول صبح ، مرتبه دوم عصر و مرتبه سوم قبل از خواب.
این عمل را به مدت چهل و پنج روز ادامه دهد. ضمن اینکه باید همراه با نوشیدن و اغتسال از آبی باشد که بر آن رقیه خاصه باطل السحر قرائت شده است.

*****

اللهم یا غفار الذنوب ، یا ستار العیوب ، یا قابل التوب ، یا واسع المغفرة ، یا من کتب على نفسه الرحمة ، یا رفیع الدرجات ، یا سامع الأصوات یا مجیب الدعوات ، یامن لا على أمره أمر یا فعال لما یرید ، یا هادی الذین آمنوا إلى صراط مستقیم ، یا ذا الرحمة الواسعة ، یا ذا الفضل والنعم ، یا ذا القوة المنین یا ذی الفضل على المؤمنین ،یا ذا العفو والمغفرة ، یامن لا یضیع أجر المحسنین ، یامن عنده مفاتیح الغیب یامن لایعزب عنه مثقال ذرة فی الأرض ولا فی السماء ، یامن یعلم السر وأخفى ویعلم ماتکتمون یامن له مقالید السموات والأرض وهو السمیع العلیم ، یامن له الأسماء الحسنى ، یامن له الحمد فی الأولى والآخرة وإلیه ترجعون ، یا شاهداً غیر غائب یا قریب غیر بعید أسألک أن تصلی على سیدنا محمد وعلى آله وسلم.

*****

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

شناخت سحر و طلسم و روش پیشگیری از آن  
همانطور که میدانیم علوم غریبه علمی است مطلق. سحر و طلسم نیز حقیقتی است ثابت و البته قابل انکار نیست. در حقیقت سحر فقط به یک نوع یا شکل واحد خلاصه نمیشود بلکه انواع و اشکال مختلف بر آن مترتب است.
درواقع بر طلسمات رنگ خاصی مترتب نیست بلکه این نوعی تقسیم بندی در مورد نحوه عمل است و مثلا طلسم غیر رحمانی را طلسم سیاه، طلسم محبت را طلسم سرخ و طلسم ثروت را طلسم سبز مینامند. شرط اول و مهمترین شرط برای تاثیر سحر و طلسم این است که فرد طلسم کننده حتما موکلی (جنی ) را در اختیار داشته باشد (تسخیر جزئی یا کلی و به عبارتی داشتن حکم مربوطه جهت عمل به طلسمات) و این از بدیهیات تاثیر عمل است).
روشهای تاثیر طلسم و سحر مختلف است و برای تاثیرگذاری مثلا مدفون یا مشموم یا مرشوش یا ماکول است. در اینجا به برخی از انواع و اشکال سحر اشاره میشود و در پایان روش پیشگیری از آنها ذکر میگردد:

1ـ سحر تفریق و ربط  
در این سحر و طلسم، ساحر اقدام به تفریق و جدایی میان زوج و زوجه (جدایی زن و شوهر) یا جدایی پدر و پسر یا برادر از برادر و از این قبیل مینماید. این سحر همان سحر تفریق و تبغیض است که نسبت آنرا تباین مینمامند. بدین معنا که دو نفر نسبت مباینت و میگیرند و از هم دور میشوند.
اما سحر ربط ، همانی است که طلسم کننده از طریق استعانت از شیاطین و جن (که در اغلب انواع سحر و طلسمات وجود دارد) اقدام به اعمال خبیثه میکند. این عمل بگونه ای است که جن کافر در ذهن فرد طلسم شده دخل و تصرف میکند. این عمل مثلا میتواند باعث بسته شدن یا ناتوانی در مباشرت حلال زن و شوهر شود هر چند که هر دو طرف قادر به مباشرت هستند ولی نیرویی مانع از این امر است. این نوع سحر و طلسم از بدترین انواع آن است که نفرت و جدایی میان زوجین و عداوت میان آنها را در طول زمان موجب میشود. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین)

2ـ سحر الخداع والتخییل:  
این نوع سحر در قوه ذهن انسان دخل و تصرف شدید دارد و بگونه ای است که انسان چیزهای ثابت را متحرک یا چیز متحرک را ثابت ببیند یا بزرگ را کوچک و کوچک را بزرگ ببیند و در واقع اشیاء را در شکل غیر حقیقی خود میبیند و این همان سحر تخییل است.  

3ـ سحر جنون:  
این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).  

4ـ سحر الخمول:  
در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود. فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد.  

5 ـ سحر الهواتف:  
در این نوع سحر و طلسم، ساحر موکل خود را به سوی فرد مورد نظر ارسال میکند که او را در هنگام خواب و بیداری آزار دهد. در زمان خواب به شکل حیوانات مختلف و ترسناک خود را به او نشان میدهد. در عالم بیداری هم فرد مورد نظر صداهای عجیب و غریب میشنود و مثلا صدای افرادی را میشنود که او را صدا میزنند (ممکن است این صداها آشنا باشند یا نباشند) و از این قبیل . از نشانه های این نوع سحر و طلسم ، خوابهای ترسناک و شنیدن اصوات عجیب و غریب و کثرت وسواس است.

6ـ سحر المرض:  
در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است.  تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.   

7ـ سحر محبة:  
در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به نسبت به یکدیگر محبوب میکند. این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد. از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند.  

انواع مختلف دیگری از سحر هم وجود دارد که در این مقال نمیگنجد. قبلا هم مطالبی در مورد عوارض و نشانه های سحر و طلسم و نیز روش و نحوه باطل کردن برخی از طلسمات بیان شده است.
نتیجه اینکه، سحر امری واقعی است و وجود دارد. بر هر فرد مسلمانی واجب است که با قرائت مداوم آیات حفظ و معوذتین و فاتحه الکتاب و قرائت ادعیه معتبره دیگر، خود را از این مسائل در امان نگهدارد و از آنها پیشگیری کند.
در آخر بهتر است بدانیم که همه نفع ها و ضررها در دنیا  فقط به اذن خداوند جل جلاله میباشد و با ذکر و یاد مداوم خداوند سبحان همیشه سلامت خواهیم بود و ایمن خواهیم ماند.
(وما هم بضارین به من أحد إلا بإذن الله)
اللهم اصرف عنی عیون العائنین ، وحسد الحاسدین ، وسحر الساحرین ، ومکر الماکرین ، وکید الشیاطین .

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعای رفع ترس کودکان – دعای ام صبیان  
دعای ام صبیان
توضیح:
(ام صبیان در طب قدیم ، نام نوعی بیماری مخصوص کودکان است و همچنین ام الصبیان نام جنی است که دشمن کودکان و نوزادان و آزار دهنده آنهاست و آنرا به عنوان دختر ابلیس یا سایه جن یا باد جن میشناسند.)

آنچه در مورد ام الصبیان زدگی میگفته اند این است که:
وقتى‌ ام‌ صبیان‌ در تن‌ کودکى‌ برود، جان‌ و روان‌ او را تسخیر مى‌کند، و به‌ اصطلاح‌ او را مى‌زند، یا مى‌گیرد و بیمار مى‌کند. کودک‌ ام‌ صبیان‌ زده‌ اراده‌ و اختیارش‌ را از دست‌ مى‌دهد و دیوانه‌ مى‌شود و اسیر و بازیچه ام‌ صبیان‌ مى‌گردد و سرانجام‌، اگر به‌ او نرسند و درمانش‌ نکنند، مى‌میرد. در فرهنگ‌ و ادب‌ فارسى‌، کودکان‌ ام‌صبیان‌ زده‌ را اصطلاحاً دیو زد یا دیو زده‌ و دیو دید یا دیو دیده‌ گفته‌اند ( فرهنگ معین‌، 250، 251).

نشانه های ام صبیان زدگی به قرار ذیل بوده:
کبود و سفید گشتن رنگ پوست ، تنگ شدن نفس و بریده بریده نفس کشیدن ، عدم تعادل بدن و روی زمین افتادن ، کف کردن لب و دهان و خشک‌ و بى‌ حس‌ شدن‌ اعضای بدن.
رایج ترین درمانهایی که از قدیم الایام برای ام صبیان زدایی مورد استفاده قرار میگرفته است توسل به نذر و نیاز و استفاده از دعاها و تعویذات خاص بوده است.
توجه: دعای ام صبیان بهتر است با گلاب و زعفران و در کاغذ بی خط نوشته شود و فرد با خود به همراه داشته باشد.

*****
دعای رفع ترس و اضطراب  
برای دفع ترس و اضطراب و دلهره میتوان آیات چهل و پنجم و چهل و ششم سوره مبارکه الاسراء را که بکار بردن آنها خصوصا به جهت دفع ترس و اضطراب و دلهره و دلشوره و همچنین دفع دشمن بسیار موثر است قرائت نمود. این آیات شریفه حصاری محکم است:

وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَةِ حِجَابًا مَّسْتُورًا ﴿45﴾  وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَکِنَّةً أَن یَفْقَهُوهُ وَفِی آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِذَا ذَکَرْتَ رَبَّکَ فِی الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْاْ عَلَى أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا ﴿46﴾ .

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعا و رقیه ای برای همه چیز , دعای شفای بیماری  
آیات کریمه ذیل ، رقیه ای برای هر حاجت و نیز برای شفای هر ناخوشی و بیماری است.
فرد مریض میتواند آنرا بنویسد و با خود داشته باشد. یا میتواند این رقیه را با گلاب و زعفران بنویسد و در آب حل کند و بنوشد که به اذن خداوند جل جلاله شفا یابد. همچنین میتوان این آیات را به فرد مریض خواند که شفا یابد و یا اینکه فرد مریض در صورتی که قادر به قرائت این آیات هست، خود مبادرت به قرائت نماید.
*****
أعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بِسْمِ اللّهِ الرّحْمنِ الرّحِیم
الْحَمْدُ للّهِ رَبّ الْعَالَمِینَ * الرّحْمنِ الرّحِیمِ * مَلِکِ یَوْمِ الدّینِ * إِیّاکَ نَعْبُدُ وإِیّاکَ نَسْتَعِینُ * اهْدِنَا الصّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ * صِرَاطَ الّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِم وَلاَ الضّآلّینَ
الَمَ * ذَلِکَ الْکِتَابُ لاَ رَیْبَ فِیهِ هُدًى لّلْمُتّقِین * الّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصّلاةَ وَممّا رَزَقْنَاهُمْ یُنْفِقُونَ * والّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَآ أُنْزِلَ إِلَیْکَ وَمَآ أُنْزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالاَخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ * أُوْلَئِکَ عَلَىَ هُدًى مّن رّبّهِمْ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاّ هُوَ الْحَیّ الْقَیّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لّهُ مَا فِی السّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأرْضِ مَن ذَا الّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مّنْ عِلْمِهِ إِلاّ بِمَا شَآءَ وَسِعَ کُرْسِیّهُ السّمَاوَاتِ وَالأرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیّ الْعَظِیمُ

آمَنَ الرّسُولُ بِمَآ أُنْزِلَ إِلَیْهِ مِن رّبّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ کُلّ آمَنَ بِاللّهِ وَمَلآئِکَتِهِ وَکُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لاَ نُفَرّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مّن رّسُلِهِ وَقَالُواْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَکَ رَبّنَا وَإِلَیْکَ الْمَصِیر * لاَ یُکَلّفُ اللّهُ نَفْساً إِلاّ وُسْعَهَا لَهَا مَا کَسَبَتْ وَعَلَیْهَا مَا اکْتَسَبَتْ رَبّنَا لاَ تُؤَاخِذْنَا إِن نّسِینَآ أَوْ أَخْطَأْنَا رَبّنَا وَلاَ تَحْمِلْ عَلَیْنَآ إِصْراً کَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الّذِینَ مِن قَبْلِنَا رَبّنَا وَلاَ تُحَمّلْنَا مَا لاَ طَاقـَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَآ أَنتَ مَوْلاَنَا فَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ

وَدّ کَثِیرٌ مّنْ أَهْلِ الْکِتَابِ لَوْ یَرُدّونَکُم مِنْ بَعْدِ إِیمَانِکُمْ کُفّاراً حَسَداً مّنْ عِنْدِ أَنْفُسِهِمْ مّن بَعْدِ مَا تَبَیّنَ لَهُمُ الْحَقّ فَاعْفُواْ وَاصْفَحُواْ حَتّىَ یَأْتِیَ اللّهُ بِأَمْرِهِ إِنّ اللّهَ عَلَىَ کُلّ شَیْءٍ قَدِیرٌ

أَمْ یَحْسُدُونَ النّاسَ عَلَىَ مَآ آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ فَقَدْ آتَیْنَآ آلَ إِبْرَاهِیمَ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ وَآتَیْنَاهُمْ مّلْکاً عَظِیماً
وَلَقَدْ جَعَلْنَا فِی السّمَاءِ بُرُوجاً وَزَیّنّاهَا لِلنّاظِرِینَ * وَحَفِظْنَاهَا مِن کُلّ شَیْطَانٍ رّجِیمٍ * إِلاّ مَنِ اسْتَرَقَ السّمْعَ فَأَتْبَعَهُ شِهَابٌ مّبِینٌ

وَلا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى
وَلَوْلآ إِذْ دَخَلْتَ جَنّتَکَ قُلْتَ مَا شَآءَ اللّهُ لاَ قُوّةَ إِلاّ بِاللّهِ إِن تَرَنِ أَنَاْ أَقَلّ مِنکَ مَالاً وَوَلَداً
سَیَقُولُ الْمُخَلَّفُونَ إِذَا انطَلَقْتُمْ إِلَى مَغَانِمَ لِتَأْخُذُوهَا ذَرُونَا نَتَّبِعْکُمْ یُرِیدُونَ أَن یُبَدِّلُوا کَلامَ اللَّهِ قُل لَّن تَتَّبِعُونَا کَذَلِکُمْ قَالَ اللَّهُ مِن قَبْلُ فَسَیَقُولُونَ بَلْ تَحْسُدُونَنَا بَلْ کَانُوا لا یَفْقَهُونَ إِلا قَلِیلًا ” الفتح
تَبَارَکَ الّذِی بِیَدِهِ الْمُلْکُ وَهُوَ عَلَىَ کُلّ شَیْءٍ قَدِیرٌ * الّذِی خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَیَاةَ لِیَبْلُوَکُمْ أَیّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلاً وَهُوَ الْعَزِیزُ الْغَفُورُ * الّذِی خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ طِبَاقاً مّا تَرَىَ فِی خَلْقِ الرّحْمَنِ مِن تَفَاوُتِ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَرَىَ مِن فُطُورٍ * ثُمّ ارجِعِ البَصَرَ کَرّتَیْنِ یَنْقَلِبْ إِلَیْکَ البَصَرُ خَاسِئاً وَهُوَ حَسِیرٌ
وَإِن یَکَادُ الّذِینَ کَفَرُواْ لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمّا سَمِعُواْ الذّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنّهُ لَمَجْنُونٌ
أَلَمْ نَخْلُقکّم مّن مّآءٍ مّهِینٍ * فَجَعَلْنَاهُ فِی قَرَارٍ مّکِینٍ * إِلَىَ قَدَرٍ مّعْلُومٍ * فَقَدَرْنَا فَنِعْمَ الْقَادِرُونَ * وَیْلٌ یَوْمَئِذٍ لّلْمُکَذّبِینَ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الإِنْسَانَ مِن سُلاَلَةٍ مّن طِینٍ * ثُمّ جَعَلْنَاهُ نُطْفَةً فِی قَرَارٍ مّکِینٍ * ثُمّ خَلَقْنَا النّطْفَةَ عَلَقَةً فَخَلَقْنَا الْعَلَقَةَ مُضْغَةً فَخَلَقْنَا الْمُضْغَةَ عِظَاماً فَکَسَوْنَا الْعِظَامَ لَحْماً ثُمّ أَنشَأْنَاهُ خَلْقاً آخَرَ فَتَبَارَکَ اللّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ

وَهُوَ الّذِیَ أَنشَأَکُم مّن نّفْسٍ وَاحِدَةٍ فَمُسْتَقَرّ وَمُسْتَوْدَعٌ قَدْ فَصّلْنَا الاَیَاتِ لِقَوْمٍ یَفْقَهُونَ
یَأَیّهَا النّاسُ إِن کُنتُمْ فِی رَیْبٍ مّنَ الْبَعْثِ فَإِنّا خَلَقْنَاکُمْ مّن تُرَابٍ ثُمّ مِن نّطْفَةٍ ثُمّ مِنْ عَلَقَةٍ ثُمّ مِن مّضْغَةٍ مّخَلّقَةٍ وَغَیْرِ مُخَلّقَةٍ لّنُبَیّنَ لَکُمْ وَنُقِرّ فِی الأرْحَامِ مَا نَشَآءُ إِلَىَ أَجَلٍ مّسَمّى ثُمّ نُخْرِجُکُمْ طِفْلاً ثُمّ لِتَبْلُغُوَاْ أَشُدّکُمْ وَمِنکُمْ مّن یُتَوَفّىَ وَمِنکُمْ مّن یُرَدّ إِلَىَ أَرْذَلِ الْعُمُرِ لِکَیْلاَ یَعْلَمَ مِن بَعْدِ عِلْمٍ شَیْئاً وَتَرَى الأرْضَ هَامِدَةً فَإِذَآ أَنزَلْنَا عَلَیْهَا الْمَآءَ اهْتَزّتْ وَرَبَتْ وَأَنبَتَتْ مِن کُلّ زَوْجٍ بَهِیجٍ

وَاللّهُ جَعَلَ لَکُمْ مّنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْوَاجاً وَجَعَلَ لَکُمْ مّنْ أَزْوَاجِکُم بَنِینَ وَحَفَدَةً وَرَزَقَکُم مّنَ الطّیّبَاتِ أَفَبِالْبَاطِلِ یُؤْمِنُونَ وَبِنِعْمَةِ اللّهِ هُمْ یَکْفُرُونَ

هُنَالِکَ دَعَا زَکَرِیّا رَبّهُ قَالَ رَبّ هَبْ لِی مِن لّدُنْکَ ذُرّیّةً طَیّبَةً إِنّکَ سَمِیعُ الدّعَآءِ * فَنَادَتْهُ الْمَلآئِکَةُ وَهُوَ قَائِمٌ یُصَلّی فِی الْمِحْرَابِ أَنّ اللّهَ یُبَشّرُکَ بِیَحْیَىَ مُصَدّقاً بِکَلِمَةٍ مّنَ اللّهِ وَسَیّداً وَحَصُوراً وَنَبِیّاً مّنَ الصّالِحِینَ
وَزَکَرِیّآ إِذْ نَادَىَ رَبّهُ رَبّ لاَ تَذَرْنِی فَرْداً وَأَنتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ * فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَوَهَبْنَا لَهُ یَحْیَىَ وَأَصْلَحْنَا لَهُ زَوْجَهُ إِنّهُمْ کَانُواْ یُسَارِعُونَ فِی الْخَیْرَاتِ وَیَدْعُونَنَا رَغَباً وَرَهَباً وَکَانُواْ لَنَا خاشِعِینَ

وَمَن تَابَ وَعَمِلَ صَالِحًا فَإِنَّهُ یَتُوبُ إِلَى اللَّهِ مَتَابًا * وَالَّذِینَ لا یَشْهَدُونَ الزُّورَ وَإِذَا مَرُّوا بِاللَّغْوِ مَرُّوا کِرَامًا * وَالَّذِینَ إِذَا ذُکِّرُوا بِآیَاتِ رَبِّهِمْ لَمْ یَخِرُّوا عَلَیْهَا صُمًّا وَعُمْیَانًا * وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا لِلّهِ مُلْکُ السّمَاوَاتِ وَالأرْضِ یَخْلُقُ مَا یَشَآءُ یَهَبُ لِمَن یَشَآءُ إِنَاثاً وَیَهَبُ لِمَن یَشَآءُ الذّکُورَ
فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُواْ رَبّکُمْ إِنّهُ کَانَ غَفّاراً * یُرْسِلِ السّمَآءَ عَلَیْکُمْ مّدْرَاراً * وَیُمْدِدْکُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَیَجْعَل لّکُمْ جَنّاتٍ وَیَجْعَل لّکُمْ أَنْهَاراً

أَلَمْ یَکُ نُطْفَةً مّن مّنِیّ یُمْنَىَ * ثُمّ کَانَ عَلَقَةً فَخَلَقَ فَسَوّىَ* فَجَعَلَ مِنْهُ الزّوْجَیْنِ الذّکَرَ وَالاُنثَىَ
وَنَبّئْهُمْ عَن ضَیْفِ إِبْرَاهِیمَ * إِذْ دَخَلُواْ عَلَیْهِ فَقَالُواْ سَلاماً قَالَ إِنّا مِنْکُمْ وَجِلُونَ * قَالُواْ لاَ تَوْجَلْ إِنّا نُبَشّرُکَ بِغُلامٍ عَلِیمٍ

فَأَرَادُواْ بِهِ کَیْداً فَجَعَلْنَاهُمُ الأسْفَلِینَ * وَقَالَ إِنّی ذَاهِبٌ إِلَىَ رَبّی سَیَهْدِینِ* رَبّ هَبْ لِی مِنَ الصّالِحِینِ * فَبَشّرْنَاهُ بِغُلاَمٍ حَلِیمٍ
فَلْیَنظُرِ الإِنسَانُ مِمّ خُلِقَ * خُلِقَ مِن مّآءٍ دَافِقٍ * یَخْرُجُ مِن بَیْنِ الصّلْبِ وَالتّرَآئِبِ

قَاتِلُوهُمْ یُعَذّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مّؤْمِنِینَ * وَیُذْهِبْ غَیْظَ قُلُوبِهِمْ وَیَتُوبُ اللّهُ عَلَىَ مَن یَشَآءُ وَاللّهُ عَلِیمٌ حَکِیمٌ

یَأَیّهَا النّاسُ قَدْ جَآءَتْکُمْ مّوْعِظَةٌ مّن رّبّکُمْ وَشِفَآءٌ لّمَا فِی الصّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لّلْمُؤْمِنِینَ
وَأَوْحَىَ رَبّکَ إِلَىَ النّحْلِ أَنِ اتّخِذِی مِنَ الْجِبَالِ بُیُوتاً وَمِنَ الشّجَرِ وَمِمّا یَعْرِشُونَ * ثُمّ کُلِی مِن کُلّ الثّمَرَاتِ فَاسْلُکِی سُبُلَ رَبّکِ ذُلُلاً یَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَآءٌ لِلنّاسِ إِنّ فِی ذَلِکَ لاَیَةً لّقَوْمٍ یَتَفَکّرُونَ وَنُنَزّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَآءٌ وَرَحْمَةٌ لّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظّالِمِینَ إَلاّ خَسَاراً

وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ
وَلَوْ جَعَلْنَاهُ قُرْآناً أعْجَمِیّاً لّقَالُواْ لَوْلاَ فُصّلَتْ آیَاتُهُ ءَاعْجَمِیّ وَعَرَبِیّ قُلْ هُوَ لِلّذِینَ آمَنُواْ هُدًى وَشِفَآءٌ وَالّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ فِیَ آذَانِهِمْ وَقْرٌ وَهُوَ عَلَیْهِمْ عَمًى أُوْلَئِکَ یُنَادَوْنَ مِن مّکَانٍ بَعِیدٍ

قُلْ هُوَ اللّهُ أَحَدٌ * اللّهُ الصّمَدُ * لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ * وَلَمْ یَکُنْ لّهُ کُفُواً أَحَدٌ
قُلْ أَعُوذُ بِرَبّ الْفَلَقِ * مِن شَرّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرّ النّفّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ * وَمِن شَرّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ
قُلْ أَعُوذُ بِرَبّ النّاسِ * مَلِکِ النّاسِ * إِلَهِ النّاسِ * مِن شَرّ الْوَسْوَاسِ الْخَنّاسِ * الّذِى یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النّاسِ* مِنَ الْجِنّةِ وَالنّاسِ
اللهم اصرف عنی عیون العائنین ، وحسد الحاسدین ، وسحر الساحرین ، ومکر الماکرین ، وکید الشیاطین .
أعوذ بکلمات الله التامة من کل شیطان وهامة ومن کل عین لامه.
اللهم رب الناس أذهب البأس ، واشف أنت الشافی ، لا شفاء إلا شفاؤک شفاء لا یغادر سقما .
بسم الله أرقی نفسی ، من کل شیء یؤذینی ، من شر کل نفس أو عین حاسد أو سحر ساحر الله یشفینی ، بسم الله أرقی نفسی .

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دعوت در علوم غریبه و اهمیت بخورات
پرسش و پاسخ
به عنوان مقدمه ،عاملیتهای مهم در دعوات را ذکر بفرمایید؟
عاملیت در دعوات بسیار گسترده است . از این عاملیتهای مختلف میتوان به عاملیت عزیمت عهد قدیم (برهتیه) اشاره کرد که موکلین در این دعوت (تسخیر کامل و مطلق عزیمت ) حکم طاعتشان بسیار گسترده است . بدین معنی که از خواص مهر طاعت آنها مثلا آوردن شی خاصی است و یا تلبیس آینه و یا حتی عاملیت مندل است. عموما در مراحل اول عاملیت جزیی قابل وصول است (مثلا میتواند شامل تلبیس آینه ، ابطال و استخراج طلسمات، عمل قرطاس، احضار طلسمات ، جلب الحبیب (مهر و محبت)، عقد اللسان، فروش املاک، جلب الزبون، حجاب الاعین، تغویر المیاه، اعمال جلالی و…   باشد.)

حضور موکلین در یک دعوت به چه معناست؟  
واقعیت این است که تسخیر به اجبار یا همان تسخیر قهری معنای دیگرش اجبار به حضور موکلین (جنهاست) و این رابطه میتواند حالت عکس به خود بگیرد. منظور این است که درصورتی که ارتباط همراه با مهر طاعت باشد (در شرایط خاص) این همان تسخیر شدن موکل است و در غیر این صورت تسخیر فرد توسط جنها نامیده میشود. بدین خاطر است که همیشه توصیه میشود که از این اعمال اجتناب گردد.
ببینید ، دعوت میتواند در نحله های مختلف باشد و این نحله ها ممکن است با هم در ارتباط باشند یا نباشند مثلا در تلبیس آینه یا تمریض و یا استخبار از آینده در مذهب یهود گرایشات و شاخه های مختلفی است که روشهای مختلفی را برای تسخیر میطلبد. یک دعوت موفق میتواند با حضور موکلین  (بصورت کاملا مادی و جسمی) همراه باشد. در واقع امر ، همانگونه که قبلا ذکر شده انجام تسخیر در مرحله اول (اولین دعوت) زیر نظر استاد عامل مشکلترین مرحله است.

آقای دکتر در مورد شرایط یک مندل (حصار) محکم در زمان قرائت دعوت بفرمایید که چه شرایطی دارد؟   
از لوازم یک دعوت موفق، وجود مندل و حصاری محکم است و مثلا میتوان از منادل هفتگانه حلزونی (حلقوی) یا دایره ای (هفت دایره ناقص یا ناکامل که فاصله خطوط آن هر کدام باید حدود نیم متر باشد و حدود دو مترونیم هم در وسط مندل فضای خالی باشد) و بستن ورودیها با خواندن عزائم احراقیه و مانع شونده استفاده کرد که به همراه داشتن حربه های خاص و پوشیدن پیراهنهای مطلسم با رنگ خاص که در واقع امر بر آن اسماء و آیات خاص نوشته شده است لازم است. راههای ورود و خروج مندل (دروازه ها) باید کاملا مشخص باشد و بوسیله آیات مخصوص مثل کهیعص و…. راههای ورودی (دروازه ها) بسته شود. محل مندل هم که حتما باید زمین خالی باشد (از خاک یا گچ یا گل و امثالهم) و کشیدن مندل هم حتما باید با حربه های فلزی و خصوصا فولاد یا آهن باشد . در اکثر دعوات بهتر است که معزم، عزیمت قرثیا را در سمت راست لباس خود به همراه داشته باشد. نتیجه اینکه عاملیت مندل مهم است، چون در واقع حکمی است برای اجابت مندل.

خواندن عزیمت باید طبق چه اصولی باشد؟  
ساختن عزیمت دستورالعمل خاصی بر آن مترتب است. آنچه باید به آن توجه شود، قرائت عزائم است که بطور معمول  به عدد مناسبی از مفتاح و مغلاق و غایت و ضابطه و مساحت و عشر یا بذل و ختم و غایت و…میباشد که طبق نظر استاد عامل است.
(قبلا هم ذکر شد که تمام اعمال در دعوت (جلالی یا جمالی) به عهده استاد عامل همان دعوت است. این اعمال اعم از کشیدن مندل وتعجین بخورات و انتخاب و اخذ آنها از عوالم نیرنجیه و همچنین استنزال و انتشار ملوک الارض و ساعات خاص و ساخت حربه از این قبیل است).

اهمیت بخورات تا چه اندازه است؟   
بخورات مناسب کار بسیار حائز اهمیت است.  فی المثل در تسخیر کواکب، برای زحل به قشور الکندر و زعفران و میعه و …. (دخنه) بخور میکند و در کوکب زهره بخور میکند به قسط و لادن و زعفران و عود و….
غالبا برای هر کوکبی و هر عملی از این دست حدود ۸۰ نوع بخور در نظر گرفته میشود و در این صورت است که عمل اجابت میشود.

نکات مهم در دعوت کواکب و همچنین وفق آنها چیست؟  
دعوات کواکب از سخت ترین و طولانی ترین دعوات است که باید از آن اجتناب کرد. ببینید، خود کواکب منتسب به گروهها شده اند. کوکب مشتری منتسب به عالمان و دانشمندان است و مریخ منتسب به صاحبان سلاح و جلادان و امراست و البته زحل منتسب به قوم هندو و جهودان و از این قبیل است. همانطور که ذکر شد در دعوت مثلا یک کوکب خاص حتی رنگ لباس مهم است  و رنگ لباس مثلا در دعوت زحل جامه کبود و دراز است و خاتم این دعوت یک خاتم دوگانه است که یکی از آهن و دیگری از سرب میباشد که کلمه ……. بر آن نقش بسته است و ردای تسخیر مشتری زرد و سفید و خاتم آن عقیق است که بر آن کلمه ….. نوشته شده.
نکته دیگر اینکه برای هر کوکب وفقی مخصوص است. فی المثل وفق کوکب شمس، مسدس میباشد. وفق قمر متسع است، وفق مریخ وفق پنج تایی یا مخمس است. وفق عطارد مربع و مشتری هشت تایی یا مثمن و زهره مسبع و زحل مثلث است و در این زمینه علما اتفاق نظر دارند.
البته مطلب پیچیده تر و گسترده تر از آنست که بتوان در این مختصر بدان پرداخت .

والله أعلم بالصواب، وإلیه المرجع والمآب
اللهم احرسنی بعینک التی لا تنام واکنفنی بکنفنک الذی لا یرام لا أَهْلَکُ وأنت رجائی کم من نعمه أنعمت بها علیَّ قلَّ عندها شکری فَلَمْ تحرُمْنی وکم من بلیه ابتلیتنی بها قل عندها صبری فلم تخذلنی اللهم ثبت رجاءک فی قلبی واقطعنی عمن سواک حتى لا أرجو أحداً غیرک یا أرحم الراحمین.
*****

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

بهترین ، آسانترین روش باطل کردن طلسم و سحر
روشی آسان برای باطل کردن طلسم  {علاج و درمان و ابطال سحر و طلسم مرشوش (پاشیدنی)}
تعریف سحر و طلسم مرشوش (پاشیدنی):
این نوع سحر و طلسم را اعتاب نیز می نامند و علت این نامگذاری این است که غالبا در مقابل درب منزل یا آپارتمان شخص مورد نظر پاشیده شده و یا در مسیر گذر و محل عبور فرد مورد نظر پاشیده میشود. ولی غالبا بر درب ورودی یا خروجی یا دیوار و در موارد دیگر بر لباس و بستر فرد مورد نظر نیز پاشیده میشود.
اما این نوع سحر و طلسم بر روی خاک یا آب یا روغن یا عطر یا پودر و یا نجاسات و از این قبیل چیزها صورت میگیرد. طلسم کننده در این موارد، از اسم فرد و مادر یا پدرش و یا تصویر و در مواردی اشیاء فرد مورد نظر (مثل مو، ناخن و از این قبیل) استفاده میکند. سپس فردی که طلسم را مینویسد عزیمتهای خاصی را بر آن قرائت میکند که به آن طلسم قدرت خاصی را می بخشد و انجام این نوع طلسم را موکل خاص همان طلسم بر عهد می گیرد.

(شرط اول و مهمترین شرط تاثیر داشتن این نوع طلسم این است که فرد طلسم کننده حتما موکلی را در خدمت داشته باشد).
ببینید ، در اینجا لازم است متذکر شد که سحر و طلسمی که بر خاک انجام میشود قویتر و تاثیرگذارتر از سحر و طلسمی است که بر آب خوانده شده است چون که خاک طبعی خشک  دارد و طبع سوداوی در طلسم و سحر قوی تر و تاثیرگذارتر و سریعتر است.

مهمترین نشانه ها و علامات سحر و طلسم مرشوش و پاشیدنی:
احساس درد شدید خصوصا در قسمت پاها
احساس حرارت یا سرمای شدید از زانو به پایین
ورمهایی در ناحیه پا همراه با درد شدید
احساس گرما یا سرمای شدید در ناحیه درد
ترس بدون دلیل
خوابهای پریشان و آشفته

علاج عمومی این نوع سحر و طلسم
مقداری آب آورده و نمک و سرکه در آن ریخته و در مکان مرشوش پاشیده میشود
سوره های مبارکه بقره و دخان و جن در قسمتهای مهم منزل یا آپارتمان قرائت میشود. قبل از انجام این عمل بهتر است که اذان گفته شود. انجام این عمل باید سه روز پی در پی باشد.

آبی را که بر آن رقیه و دعای طرد و دفع طلسم خوانده شده است در منزل پاشیده میشود. همچنین میتوان گلاب را با آن آب مخلوط کرد و در هنگام غروب بر دیوار پاشید.
اما برای درمان فردی که به این سحر مبتلا شده است : استحمام مریض و نوشیدن از آبی که بر آن دعاهای مخصوص ابطال سحر خوانده شده است قبل از استحمام به مدت هفت روز پی در پی. استحمام باید با آبی که بر آن آیات باطل کننده سحر خوانده شده باشد و نیز سوره الزلزله و معوذتین بر آن قرائت شده باشد صورت گیرد.
ماساژ دادن ناحیه دردناک بدن بعد از اینکه آیات باطل السحر بر آن خوانده شده است.
چند روز پی در پی پاهای فرد مسحور را در ظرفی که مخلوط آب و سرکه در آن است بگذارد.
صبحها و شبها اذکار و تسبیح خداوند بگوید.
از معاصی دوری کند.
پیوسته ذکر خداوند سبحان را در منزل داشته باشد.
عکس موجودات ذی روح را در منزل نگهداری نکند.
در صورتی که درد مستمر باشد، خضاب کردن ناحیه درد با حنا نیز بسیار نافع است. در حدیثی از رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم آمده که:
کان رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم اذا اشتکى أحد رأسه قال : اذهب فاحتجم ، وإذا اشتکى رجله قال : اذهب فأخضبها بالحناء).

بهترین روش درمان و باطل کردن طلسم و سحر مرشوش ( رش البیت ) بطور خلاصه در ذیل ذکر میگردد:
در ابتدا یک ظرف ۱۰ لیتری پر از آب آماده میشود و مقداری هم نمک جهت مخلوط کردن با این آب تدارک میگردد.
سپس بر آب آماده شده، آیات ابطال طلسم و آیات مربوط به حضرت موسی (ع) و همچنین برخی از آیات مربوط به رقیه شرعیه که در ادامه ذکر میشود قرائت میشود. این آیات شریفه عبارتند از:

أَعُوذُ باللَّهِ مِنَ الشَّیْطانِ الرَّجِیـمِ – بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیـمِ
۱- الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِیـنَ (۲( الرَّحْمَنِ الرَّحِیـمِ (۳) مَـالِکِ یَوْمِ الدِّیـنِ (۴) إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَإِیَّاکَ نَسْتَعِیـنُ (۵) اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیـمَ (۶) صِرَاطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَلا الضَّـالِّیـنَ (۷) الفاتحه.
۲- الم * ذَلِکَ الْکِتَابُ لاَ رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِینَ * الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصَّلاهَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ * والَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالآخِرَهِ هُمْ یُوقِنُونَ * أُوْلَـئِکَ عَلَى هُدًى مِّن رَّبِّهِمْ وَأُوْلَـئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
۳- اللَّهُ لـَا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ, لا تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلا نَوْمٌ, لَهُ مَا فِی السَّمَوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ, مَنْ ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ, یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ, وَلا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِنْ عِلْمِـهِ إِلاَّ بِمَا شَـاءَ, وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَوَاتِ وَالأَرْضَ وَلا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا, وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیـمُ (۲۵۵) البقره.
۴- لِلَّهِ مَا فِی السَّمَوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ, وَإِنْ تُبْدُوا مَا فِـی أَنفُسِکُمْ أَوْ تُخْفُوهُ یُحَاسِبْکُمْ بِهِ اللَّهُ, فَیَغْفِرُ لِمَنْ یَشَـاءُ وَیُعَذِّبُ مَنْ یَشَـاءُ, وَاللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیـرٌ (۲۸۴) آمَنَ الرَّسُولُ بِمَـا أُنزِلَ إِلَیْهِ مِنْ رَبِّهِ وَالْمُؤْمِنُـونَ, کُلٌّ آمَنَ بِاللَّهِ وَمَلـَائِکَتِهِ وَکُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لا نُفَرِّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مِنْ رُسُلِهِ, وَقَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَکَ رَبَّنَا وَإِلَیْکَ الْمَصِیـرُ (۲۸۵) لا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْساً إِلاَّ وُسْعَهَا, لَهَا مَا کَسَبَتْ وَعَلَیْهَا مَا اکْتَسَبَتْ, رَبَّنَا لا تُؤَاخِذْنَـا إِنْ نَسِینَـا أَوْ أَخْطَأْنَا, رَبَّنَا وَلا تَحْمِلْ عَلَیْنَـا إِصْراً کَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِینَ مِنْ قَبْلِنَا, رَبَّنَا وَلا تُحَمِّلْنَا مَا لا طَاقَهَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا, أَنْتَ مَوْلانَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِیـنَ
۵- الم ( ۱ ) الله لا إله إلا هو الحی القیوم ( ۲ ) نزل علیک الکتاب بالحق مصدقا لما بین یدیه وأنزل التوراه والإنجیل ( ۳ ) من قبل هدى للناس وأنزل الفرقان إن الذین کفروا بآیات الله لهم عذاب شدید والله عزیز ذو انتقام
۶- تِلْکَ آیَاتُ اللَّهِ نَتْلُوهَا عَلَیْکَ بِالْحَقِّ فَبِأَیِّ حَدِیثٍ بَعْدَ اللَّهِ وَآیَاتِهِ یُؤْمِنُـونَ (۶) وَیْلٌ لِکُلِّ أَفَّاکٍ أَثِیـمٍ (۷) یَسْمَعُ آیَاتِ اللَّهِ تُتْلَى عَلَیْهِ ثُمَّ یُصِرُّ مُسْتَکْبِراً کَأَنْ لَمْ یَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِیـمٍ (۸) وَإِذَا عَلِمَ مِنْ آیَاتِنَا شَیْئاً اتَّخَذَهَا هُزُواً, أُوْلَـئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ مُهِیـنٌ (۹) مِنْ وَرَائِهِمْ جَهَنَّمُ وَلا یُغْنِی عَنْهُمْ مَا کَسَبُوا شَیْئاً وَلا مَا اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیَـاءَ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِیـمٌ (۱۰) هَذَا هُدًى وَالَّذِینَ کَفَرُوا بِآیَاتِ رَبِّهِمْ لَهُمْ عَذَابٌ مِنْ رِجْزٍ أَلِیـمٌ (۱۱) الجاثیه.

آیات فوق سه مرتبه (سه دور) قرائت میشود.

بعد از این مراحل ، آیات شریفه مربوط به باطل کردن طلسم و سحر و آیات ذکر حضرت موسی (ع) هفت مرتبه بر آب قرائت میگردد. آیات ذیل:
۱- وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْکِ سُلَیْمَانَ وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ وَلَکِنَّ الشَّیَاطِینَ کَفَرُوا یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَـا أُنزِلَ عَلَى الْمَلَکَیْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ, وَمَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى یَقُولـَا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَهٌ فَلا تَکْفُرْ, فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ, وَمَا هُمْ بِضَـارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللَّـهِ, وَیَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَلا یَنفَعُهُمْ, وَلَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِی الآخِرَهِ مِنْ خَلـَاقٍ, وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِـهِ أَنفُسَهُمْ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُـونَ (۱۰۲) وَلَوْ أَنَّهُمْ آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَمَثُوبَهٌ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ خَیْرٌ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُـونَ (۱۰۳) البقره.
۲- وَأَوْحَیْنَـا إِلَى مُوسَـى أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُـونَ (۱۱۷) فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُـونَ (۱۱۸) فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانقَلَبُوا صَاغِرِیـنَ (۱۱۹)وَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سَاجِدِیـنَ (۱۲۰) قَالُـوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِیـنَ (۱۲۱) رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ (۱۲۲) الأعراف.
۳- قَالَ مُوسَـى أَتَقُولُونَ لِلْحَقِّ لَمَّا جَـاءَکُمْ أَسِحْرٌ هَذَا وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُونَ (۷۷) قَالُـوا أَجِئْتَنَا لِتَلْفِتَنَا عَمَّا وَجَدْنَا عَلَیْهِ آبَـاءَنَا وَتَکُونَ لَکُمَا الْکِبْرِیَـاءُ فِی الأَرْضِ وَمَا نَحْنُ لَکُمَا بِمُؤْمِنِیـنَ (۷۸) وَقَالَ فِرْعَوْنُ ائْتُونِی بِکُلِّ سَاحِرٍ عَلِیـمٍ (۷۹) فَلَمَّا جَـاءَ السَّحَرَهُ قَالَ لَهُمْ مُوسَـى أَلْقُوا مَـا أَنْتُمْ مُلْقُـونَ (۸۰( فَلَمَّـا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ, إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِیـنَ (۸۱) وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُـونَ (۸۲) یونس.
۴- قَالُوا یَا مُوسَـى إِمَّـا أَنْ تُلْقِیَ وَإِمَّـا أَنْ نَکُونَ أَوَّلَ مَنْ أَلْقَى (۶۵) قَالَ بَلْ أَلْقُوا فَإِذَا حِبَالُهُمْ وَعِصِیُّهُمْ یُخَیَّلُ إِلَیْهِ مِنْ سِحْرِهِمْ أَنَّهَا تَسْعَى(۶۶)فَأَوْجَسَ فِی نَفْسِهِ خِیفَهً مُوسَى (۶۷) قُلْنَا لا تَخَفْ إِنَّکَ أَنْتَ الأَعْلَى (۶۸) وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُـوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى(۶۹)فَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سُجَّداً قَالُـوا آمَنَّا بِرَبِّ هَارُونَ وَمُوسَى (۷۰) طه
۵- قَالَ لَهُمْ مُوسَـى أَلْقُوا مَـا أَنْتُمْ مُلْقُـونَ (۴۳)فَأَلْقَوْا حِبَالَهُمْ وَعِصِیَّهُمْ وَقَالُوا بِعِزَّهِ فِرْعَوْنَ إِنَّا لَنَحْنُ الْغَالِبُـونَ (۴۴) فَأَلْقَى مُوسَى عَصَاهُ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُـونَ (۴۵) فَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سَاجِدِیـنَ (۶۴) قَالُـوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِیـنَ (۴۷) رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ (۴۸) الشعراء
۶- وَقَدِمْنَا إِلَى مَا عَمِلُوا مِنْ عَمَلٍ فَجَعَلْنَاهُ هَبَاء مَّنثُورًا . الفرقان ۲۳
۷- وَقُلْ جَـاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ, إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً (الإسراء)
۸- قُلْ إِنّ رَبّی یَقْذِفُ بِالْحَقّ عَلاّمُ الْغُیُوبِ * قُلْ جَآءَ الْحَقّ وَمَا یُبْدِىءُ الْبَاطِلُ وَمَا یُعِیدُ (سبأ:۴۸-۴۹)
۹- بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقّ عَلَى الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمّا تَصِفُونَ (الأنبیاء :۱۸)
۱۰- {أَفَسِحْرٌ هَذَا أَمْ أَنتُمْ لَا تُبْصِرُونَ }الطور۱۵

سپس دعای ذیل قرائت میشود:
بسم الله العظیم الاعظم یحرق کل خادم سحر ( ۷ مرتبه )
بسم الله العظیم الاعظم یبطل کل سحر ( ۷ مرتبه )
و سپس در مرحله آخر گفته میشود
الحمد لله رب العالمین والصلاه علی النبی
اللهم صلی علی محمد وعلی ال محمد کما صلیت علی ابراهیم وعلی ال ابراهیم فی العالمین انک حمید مجید.

کیفیت قرائت بر روی آب مربوطه برای ابطال سحر:
دهان باید به نحوی به آب نزدیک شود که هوایی که از دهان خارج میگردد، در زمان قرائت بتواند آب را به حرکت درآورد.
سپس آب مربوطه به دو بخش تقسیم میشود:

بخش اول
سه یا چهار لیتر از آب که برای نوشیدن در هفت روز کفایت کند (یک لیوان قبل و یک لیوان بعد از خواب).
بخش دوم
با مقداری نمک مخلوط گردیده و در قسمتهای مختلف منزل پاشیده میشود. به نحوی این آب در منزل پاشیده میشود که به هدر نرود. این عمل باید هفت روز پی در پی تکرار شود. در زمان رش البیت (پاشیدن آب در منزل) باید آیه الکرسی شریفه قرائت گردد.
همچنین بمدت هفت روز متوالی سوره مبارکه بقره در منزل قرائت میشود.
نکته دیگر اینکه از این مخلوط آب و نمک روزانه یکبار باید بر بدن مالیده شود و به عبارتی تدهین گردد. (قبل از خواب)

در اینجا فقط به مختصری بسنده شد.

*****

اللهم ابطل سحر الاروح ، اللهم ابطل سحر قلب العقول ، اللهم ابطل کل سحر مدفون عند البیوت، بسم الله یبطل کل سحر مدفون تحت الاعتاب، اللهم ابطل کل سحر مدفون فی القبور ،اللهم ابطل کل سحر فی قبر، اللهم ابطل کل سحر فی میت فی قبر، اللهم ابطل کل سحر منثور، اللهم ابطل کل سحر فی عطر او بخور، اللهم ابطل کل سحر مشموم فی عطر او بخور، اللهم ابطل کل سحر مکتوب، اللهم ابطل کل سحر بدم مکتوب.
(اللهم لا ملجأ و لا منجا منک إلا إلیک .. إنک على کل شیء قدیر .
اللهم اشفه شفاء لیس بعده سقما ابدا.
اللهم رب الناس مذهب البأس اشف أنت الشافی لا شافی إلا أنت.
فصبر جمیل والله المستعان على ما تصفون.)

(واسئل الله العظیم رب العرش العظیم ان یشفیکم ویبطل اسحارکم)

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Image
ابطال سحر پاشیدنی درب منزل
شاید روزی یادتون باشه اول صبح که از خونه زدین بیرون با تعجب دیدن درب منزل یا روی درب ودیوار خانه آب غیر عادی ورنگی ریخته شده زرد یا سیاه یا قهوه ای  و از اون روز که از آن آب عبور کردین دردهائی رو احساس کردین اگر درد شدید در پاها که همراه با گرمی یا سردی و یا ورم کردن و یا جاهائی از پا یا بدن کبود میشه و برنگ آبی یا سبز وبدون هیچ علتی دیده میشه ویا سردرد های بی مورد وبد اخلاقی ودرگیری در منزل رو تجربه کردین بدونین اینها علائم سحر پاشیدنی هستش که درب منزلتون ربختن جهت ابطال سحر این آدمهای از خدا بی خبر وپست فطرتی که جز فتنه وفساد در روی زمین چیزی ندارن با توکل برخدای مقتدر وقدرتمند وکریم به دستور ذیل عمل کنین.

ابطال سحر پاشیدنی درب منزل:
درد شدید در پاها که همراه با گرمی یا سردی و یا ورم کردن و یا جاهائی از پا یا بدن کبود میشه و برنگ آبی یا سبز وبدون هیچ علتی دیده میشه ویا سردرد
های بی مورد وبد اخلاقی ودرگیری در منزل اینها علائم سحر پاشیدنی هستش جهت ابطال سحر این آدمهای از خدا بی خبر وپست فطرتی که جز فتنه وفساد
در روی زمین چیزی ندارن با توکل برخدای مقتدر وقدرتمند وکریم به دستور ذیل عمل کنین
7 لیتر آب
یک شیشه گلاب درجه 1
7قاشق نمک(اگر نمک درشت دست نخوره باشه خیلی بهتره همون نمکی که در کارخانه ها ازش استفاده میکنن)
7قاشق سرکه
همه رو در ظرف نسبتا بزرگی قرار بدین وظرف آب رو نزدیک دهان

وانگشت خود را در آب قرار بدین وبر آن سوره شریفه بقره1بار +سوره حمد 7بار+آیه الکرسی 7بار+ معوذتین 7بار+ آیه های ذیل هم 7بار

وَأَوْحَیْنَـا إِلَى مُوسَـى أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُـونَ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُـونَ فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانقَلَبُوا صَاغِرِیـنَ وَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِیـنَ قَالُـوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِیـنَ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ قَالَ مُوسَـى أَتَقُولُونَ لِلْحَقِّ لَمَّا جَـاءَکُمْ أَسِحْرٌ هَذَا وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُونَ قَالُـوا أَجِئْتَنَا لِتَلْفِتَنَا عَمَّا وَجَدْنَا عَلَیْهِ آبَـاءَنَاوَتَکُونَ لَکُمَا الْکِبْرِیَـاءُ فِی الأَرْضِ وَمَا نَحْنُ لَکُمَابِمُؤْمِنِیـنَ وَقَالَ فِرْعَوْنُ ائْتُونِی بِکُلِّ سَاحِرٍ عَلِیـمٍ فَلَمَّا جَـاءَ السَّحَرَةُ قَالَ لَهُمْ مُوسَـى أَلْقُوا مَـا أَنْتُمْ مُلْقُـونَ فَلَمَّـا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُإِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ, إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِیـنَ

وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُـونَ- قَالُوا یَا مُوسَـى إِمَّـاأَنْ تُلْقِیَ وَإِمَّـا أَنْ نَکُونَ أَوَّلَ مَنْ أَلْقَى قَالَ بَلْ أَلْقُوا فَإِذَا حِبَالُهُمْ وَعِصِیُّهُمْ یُخَیَّلُ إِلَیْهِ مِنْ سِحْرِهِمْ أَنَّهَا تَسْعَى فَأَوْجَسَ فِی نَفْسِهِ خِیفَةً مُوسَى قُلْنَا لاتَخَفْ إِنَّکَ أَنْتَ الأَعْلَى وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَاصَنَعُـوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سُجَّداً قَالُـوا آمَنَّا بِرَبِّ هَارُونَ وَمُوسَى.- قَالَ لَهُمْ مُوسَـى أَلْقُوا مَـا أَنْتُمْ مُلْقُـونَ فَأَلْقَوْا حِبَالَهُمْ وَعِصِیَّهُمْ وَقَالُوا بِعِزَّةِ فِرْعَوْنَ إِنَّا لَنَحْنُ الْغَالِبُـونَ فَأَلْقَى مُوسَى عَصَاهُ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُـونَ فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِیـنَ قَالُـوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِیـنَ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ

آیه های ذکر شده رو 7بار بخونین و مرتب به آب فوت  کنین سپس از آب درب منزل وهمه جاهائی رو که شک کردین سحر پاشیدن رو مقداری ازش بیاشین بمدت 7 روز از این آب پاشیدنی استفاده کنین و در زمان آب پاشیدن این آیه رو بخونین

بسم الله الرحمن الرحیم قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُإِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ, إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِیـنَ

درمدت 7روز ودرزمان آب پاشیدن نوار سوره بقره را در خانه روشن کنین واز گوش دادن به ترانه های مبتذل خود داری کنین اگر در بدن بخصوص پاها احساس درد داشتین یا گرمی یا سردی بی مورد یا کبودی های قرمز یا سبز رنگ بدون هیچ سابقه ضربه دیده شد از آب قرآن خونده شده برآن محل بگذارید وهمون آیه ..قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُان الله سیبطله رو بخوین..

انشاءالله به امر خدا سحر باطل میشه احتمال داره عوارضی مثل اسهال پیش بیاد که مهم نیستش چون درحال باطل شدن هستش وانشالله سحر باطل وشما شفا پیدا میکنین
یاعلی
دائی ابراهیم

 http://www.daiebrahim.ir/327534-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D9%84-%D8%B3%D8%AD%D8%B1/1143101-%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%AD%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84.html

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

سحر و جن زدگی دو موضوع واقعی هستند که تاثیرات و مشکلات فراوانی برای بعضی ها  به وجود می آورند و عدم شناخت کافی از این موضوعات، مهم ترین عامل در درمان نیافتن بیماری ها و مشکلاتی هست که گریبانگیر بعضی از ماست. مشکلاتی از قبیل : ناآرامی های خانوادگی و تنفر بین زن و شوهر، مشکلات جنسی و زناشویی، بیماری های شدید جسمی، ناراحتی ها و بیماری های روحی و روانی، و ….    

سحر، جادو، طلسم و دل سیاهی  
سحر و ساحران در طول تاریخ بشری از دیر باز وجود داشته اند و قرآن نیز به امر سحر و جادو اشاره کرده است و از آن به عنوان یک حقیقت و واقعیتی که دارای تاثیر می باشد یاد کرده است و آن را از جمله امور بد و ناردست برشمرده است و همگان را از اجرا و مشغول شدن به این امور بازداشته است و یادآوری کرده است که ساحران جز با اذن الله کاری نمی توانند بکنند (( آیه 122 سوره البقرة  و آیه 4  سوره الفلق )) و از دیدگاه بسیاری از فقهای اسلامی، ساحران و جادوگران کافر می باشند. اما در هر صورت در اکثر جوامع عده ایی به عنوان ساحر و جادوگر به این کار زشت و حرام مشغول هستند و موجبات فساد، نزاع و جدایی را بین انسانها فراهم می کنند. با توجه به اینکه سحر و جادو دارای تاثیر می باشد و عده ایی به این کار زشت مشغول هستند و عده ایی نیز توسط ساحران سحر شده اند، و به ضررهای فراوان جسمی، روحی و خانوادگی دچار شده اند، قضیه ی باطل کردن سحر دارای اهمیت دو چندان می باشد.

باطل کردن سحر، جادو و طلسم
عده ایی از ساحران با روش های غیر شرعی و زشت خود سحر و جادو را باطل می کنند تا از دو طرف سود ببرند و اموالی را صاحب شوند، حال آنکه مراجعه به این ساحران برای ابطال سحر، جادو، طلسم، دل سیاهی و یا هر بیماری دیگری به علت روش های غیر شرعی و نادرست این ساحران، از لحاظ شرعی حرام و ممنوع می باشد. در این میان روش درست و شرعی باطل کردن سحر، استفاده از آیات قرآنی و اذکار نبوی و امور دیگری است که رسول الله صلی الله علیه و علی آله و سلم برای باطل کردن سحر به آن اشاره و ارشاد فرموده اند.

نشانه ها و عوارض سحر و جادو
شخصی که سحر شده است به عنوان یک بیمار علائم و نشانه هایی بر او آشکار می شود که از خلال آن می توان فهمید که مورد سحر واقع شده است یا خیر. ما این نشانه ها را در ذیل می آوریم تا شما بتوانید در مرحله ی اولیه تشخیص دهید که آیا دچار بیماری شده اید یا نه؟

1ـ طلسم:  
ساحران معمولا برای اجرای سحر از طلسم استفاده می کنند. طلسم عبارت است از نوشته ایی مرموز و متشکل از اعداد و حروف ناهماهنگ و نامفهوم و معمولا به صورت جدول که ساحر آن را بر روی کاغذ و یا شیئ دیگر می نویسد. در صورتی که کسی چنین چیزی که ممکن است در اشکال و اشیاء مختلف جاسازی شده باشد را مشاهده کند، احتمال اینکه وی مورد سحر واقع شده باشد زیاد است. این موارد ممکن است در محیط خانه،  اتاق، رختخواب، در درب ورودی منزل و یا در کوچه جلو درب منزل یافت شود.

2ـ جدایی، بدبینی، تنفر و طلاق ناشی از دل سیاهی  
رایج ترین نوع  سحر، جدایی و دشمنی افکندن بین دو شخص می باشد، به گونه ایی که این دو شخص یا یکی از آنها به طور غیرطبیعی و غیرارادی از دیگری متنفر می شود، تا جایی که توانایی و تحمل دیدن وی را ندارد و وقتی که او را می بیند و یا هم سخن می شود به شدت دچار فشار روحی می شود، نفس هایش بند می آید، سردرد می گیرد، رنگش تغییر می کند و می خواهد هر چه سریع تر از او جدا شود و جالب اینکه خود نیز دلایل این همه تنفر و امور غیرطبیعی را نمی داند و متحیر می ماند که چرا نمی تواند طرف مقابل خود را تحمل کند. این نوع سحر معمولا بین زن و شوهر و یا دو نامزد صورت می گیرد و ممکن است بین فرزند و والدین و یا هر کس دیگری رخ دهد.
در مورد جدایی و نفرت بین زن و شوهر یا دو نامزد شرح بیشتری می دهیم.
بسیاری از اوقات دو شریک زندگی، روابط خوب، سالم و گرمی دارند ولی به یکباره همه چیز به هم می خورد و همه ی نشانه های بالا در یکی از آن دو ظاهر می شود، طوری که طرف فقط خواستار طلاق و جدایی می شود و خود نیز دلیل آن را نمی داند و فقط تنفر بی سبب، بی دلیل و بدون اراده…
در بین مردم این نوع سحر را دل سیاهی می نامند. بدین معنی که دل و قلب کسی را برای دیگری سیاه و تار نموده اند تا موجبات جدایی حاصل شود و معمولا این امور بوسیله ی دشمنان آن خانواده و یا اشخاص حسود و از طریق شخص ساحر صورت می گیرد.
این نوع تنفر بی اراده معمولا نشانه های دیگری نیز دارد؛ به طور مثال زن شوهرش را به اشکال غیر طبیعی می بیند مثلا صورت شوهرش را مانند یک حیوان حقیقی می بیند. معمولا در این نوع سحر دو شخص در هنگام دور بودن از هم تنفری ندارند، اما به محض اینکه همدیگر را می بینند و یا هم صحبت می شوند، این نشانه ها ظاهر می شوند. مثلا تا زمانی که شوهر در مسافرت و یا خارج از منزل به سر می برد، زن هیچ نفرتی ندارد، اما به محض اینکه شوهر وارد خانه می شود همه ی این نشانه ها و مشکلات بدون اینکه زن بخواهد و بداند بر او عارض گشته و مشکلات شروع می شود.

3ـ مشکلات جنسی ــ ناتوانی در روابط جنسی ــ اختلال در روابط جنسی
یکی از نشانه های سحر و یکی از انواع آن، اختلال در روابط جنسی بین زن و شوهر می باشد. ساحر بدین وسیله یکی از مهم ترین ویژگی های روابط بین زن و شوهر را مختل می کند، تا بدین وسیله بتواند به همان هدف خود که بروز مشکلات خانوادگی و جدایی و طلاق بین زن و شوهر است، دست یابد.
در این نوع سحر زن یا شوهر به مشکلات جنسی غیر معمول و غیر متعارفی دچار می شوند، به گونه ایی که در اجرای اعمال جنسی به کلی ناتوان می شوند که به بعضی از انواع و آثار آن اشاره می کنیم.
ممکن است زن ناخواسته از دخول و نزدیک شدن آلت تناسلی مرد به شرمگاهش ممانعت کند و سبب این کار هم ترس یا مشکلات روانی و یا سردی مزاج در امور جنسی از طرف زن نمی باشد، به گونه ایی که خود زن هم دلیل این امر را نمی داند. مثلا قبل از آمیزش به یکباره دو ران زن قفل می شود و به هم می چسبند و تحت هیچ نیرویی قابل بازشدن نیست و این امر به اراده ی زن نیست و زن علت آن را نمی داند. و یا اینکه زن به یکباره از آمیزش جنسی با شوهرش به طور کلی متنفر می شود.
این نوع از سحر بیشتر اوقات در شب اول عروسی اتفاق می افتد و ممکن است تا ماه ها ادامه یابد . معمولا توسط کسانی که با این ازدواج مخالف و یا نسبت به داماد و عروس حسودی می کنند صورت می گیرد.
ممکن است این نوع سحر برای مرد نیز رخ دهد، به طوری که توانایی کامل اعمال جنسی را به یکباره و بدون دلایل روانی و پزشکی از دست می دهد یا اینکه مرد در مراحل لمس کردن و بازی کردن با بدن زن مشکلی ندارد اما به محض اینکه قصد دخول می کند آلت تناسلی وی ناخواسته و بی دلیل از کار می افتد و هیچ گاه موفق به مهم ترین کار آمیزش جنسی یعنی دخول و انزال نمی شود که در این صورت رضایت طرفین حاصل نمی شود و زمینه برای بروز مشکلات خانوادگی و نهایتا جدایی و طلاق مهیا می شود.

4ـ مشکلات روانی و رفتاری و اختلال در روابط اجتماعی فرد
ممکن است فرد توسط سحر دچار ناراحتی های روانی و اعصاب و اختلال در روابط اجتماعی شود که از نشانه های آن موارد زیر است:
* عصبانیت بیش از حد و بدون زمینه و بی دلیل
* گرفتگی، انزوا، تنهایی و دوری جستن از دیگران
* افسردگی شدید
نکته ی قابل توجه اینست که این موارد می بایست یکباره و بدون دلیل بروز کند تا بتوان آن را جزء علامت احتمالی سحر دانست چون ممکن است این موارد دلایل دیگری غیر از سحر داشته باشند.

5ـ مشکلات و بیماری های جسمی
به وسیله ی سحر می توان در بدن شخص، بیماری های مختلفی ایجاد کرد و معمولا این بیماری ها توسط پزشکان قابل درمان نیستند چون علت اصلی این بیماری ها برای پزشکان نامشخص است.
مواردی مانند:
* کور شدن یکباره و بی دلیل
* فلج شدن یکباره بعضی از اعضای بدن
* کر و لال شدن بی دلیل و بدون زمینه ی قبلی
از جمله نمونه هایی است که ساحر ممکن است به وسیله ی سحر در شخص مورد نظر ایجاد کند.
توجه: ضعف ایمان و تلاوت نکردن قرآن و اذکار صحیح شبانه روز مهم ترین عامل واقع شدن در دام ساحران است.

جن زدگی
چنانچه در قرآن نیز بیان شده است “جن ها” موجوداتی شبیه انسانها هستند که دیده نمی شوند اما آنها انسانها را می بینند. آنها زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی دارند، تشکیل خانواده می دهند، زندگیشان در این دنیا مثل انسان با تولد شروع و با مرگ پایان می یابد، بر روی همین زمین زندگی می کنند و انسانها آنها را نمی بینند و آنها را احساس نمی کنند.
جن ها به طور معمول و عادی در زندگی انسانها هیچ نوع دخالت و تصرفی نمی کنند، ولی در بعضی از حالات عده ایی از جن ها در زندگی گروهی از انسانها دخالت می کنند که این نوع تاثیر و دخالت دارای انواعی می باشد که در ادامه انواع، اسباب و نشانه های انسان جن زده را بیان می کنیم و نیاز به ذکر است که جن زدگی با سحر و جادو تفاوت دارد.

نشانه های انسان جن زده
1ـ  تشنج و صرع
شخصی که توسط جن مورد حمله و ضرر قرار می گیرد، نشانه هایی در او ظاهر می شود که بیشتر اوقات به صورت تشنج یا همان صرع بروز می کند و شخص جن زده گاه و بیگاه دچار تشنج غیر معمول می شود و یا شخص یکباره و بدون سوابق پزشکی دچار تشنج شدید می شود و صرع در او به صورت کامل مشاهده می شود و مهم ترین نکته در این زمینه این است که این نوع تشنج و صرع هیچ نوع تفسیر پزشکی ندارد و پزشک علت این امر را نمی داند.

2ـ دیوانگی و جنون
ممکن است شخص جن زده به طور کلی عقل و هوش خود را یکباره از دست بدهد و به قول معروف دیوانه و یا مجنون نامیده می شود که این امر ممکن است از تاثیرات جن باشد.

3ـ مشاهده امور عجیب و غریب در منزل
هم چنین ممکن است جن به دلایل متفاوت در امور منزل و خانه شخص دخالت کند به طوری که شخص سر و صدای غیرمتعارفی در خانه بشنود و یا وسایل خانه به طور غریبی جا به جا شود و یا سنگ و اشیاء دیگری پرتاب شوند و اموری از این قبیل می توانند نشانه ی حضور جن باشند.

4ـ بیماری های جسمی
جن ممکن است بیماری های جسمی مانند درد شدید در بعضی از اعضای بدن و اختلالاتی مثل کوری و کر و لالی و … ایجاد کند. پدید آمدن ناگهانی و نامشخص بودن علت آن از لحاظ پزشکی مهم ترین نکته در این مشکلات است.

5ـ  مشکلات های روحی روانی
جن ممکن است موجبات مشکلات روحی همچون افسردگی شدید و رغبت به تنهایی و انزوا و عصبانی بودن را در شخص ایجاد کند.

6ـ داشتن علاقه و ارتباط  شدید با دستشویی
یکی از نشانه های جانبی در کنار نشانه های فوق این است که شخص جن زده بعد از اینکه به یکی یا بعضی از نشانه های بالا دچار شد، نشانه ی جانبی دیگری در او ظهور می کند و آن اینکه هنگام دستشویی رفتن مدت زیادی آنجا می ماند و یا بسیاری از اوقات در نزدیکی دستشویی می نشیند.

7- نشانه های سحر
جن می تواند مشکلاتی که توسط سحر به وجود می آید را در انسان ایجاد کند لذا همه نشانه ها سحر می تواند علامت جن زدگی نیز باشد.

علل دخالت جن در زندگی انسان ها
جن ها به یکی از دلایل زیر در زندگی انسان ها دخالت می کنند و اسباب مشکلات را فراهم می کنند:

1ـ  انتقام
چنانکه گفتیم انسان ها، جن ها را نمی بینند، اما آنها ما را می بینند و به همین خاطر ممکن است انسانها ناخواسته به بعضی از جن ها یا اعضای خانواده آنها آسیبی وارد کنند، مثلا پا روی آنها بگذارند و یا … که در این صورت جن به خاطر انتقام در زندگی این شخص دخالت می کند و اسباب مشکلات را فراهم می کند.

2ـ عشق و عاشق شدن
 جن ها هم مانند انسان ها متشکل از دو جنس نر و ماده هستند که به همین علت ممکن است جن عاشق انسانی شود و وارد بدن وی شود که در پی ورود جن به بدن انسان مشکلاتی پدید می آید.

3ـ  شرارت جن
جن ها همچون انسان ها دارای ادیان و عقاید مختلفی هستند و ممکن است مسلمان، مسیحی، یهودی و یا … باشند و طبعا بعضی از آنها بد و بعضی خوب هستند. جن های شرور و بد ممکن است بدون هیچ دلیلی وارد زندگی انسان ها شده و زندگی آنها را مختل کرده و مشکلات متفاوتی را بوجود بیاورند.

درمان جن زدگی
امروزه بسیاری از روش های درمان جن زدگی غیرشرعی می باشند و این در حالی است که روش های شرعی و قوی تری وجود دارد که همنوا با آیات قرآنی و اذکار نبوی و احادیث رسول الله صلی الله علیه و سلم می باشد.
با جن زدگان در دو مرحله همراه و مشاور آنان باشیم:

مرحله اول: تشخیص بیماری
وجود نشانه های فوق همیشه دلالت بر جن زده بودن ندارد، بلکه با روش های خاصی می بایست به این یقین رسید که شخص جن زده است یا نه؟
به همین خاطر این سایت در این مرحله با کسانی که این نشانه ها دارند همراه خواهد بود.

مرحله دوم: درمان
پس از اینکه جن زده بودن شخص قطعی و یقینی شود مرحله درمان شروع می شود. ما در این مرحله نیز همراه شما خواهیم بود و فراموش نکنیم که شفا دهنده فقط خداوند است و نگاهمان باید به سوی خدا باشد و در مسیر درمان از وسایل مشروع و حلال استفاده کنیم.

درباره ی admin

14 دیدگاه

  1. یکی از کاملترین مقاله ها در مورد طلسم بود خیلی ممنونم

  2. سلام.سوالاتی زیاد دارم

  3. واقعا عالی بود هرچی گفتین واقعیت داشت من از این کارا زیاد دیدم پیش خیلی ها رفتم تمام مطالب شما درست و صحیح بود ممنون

  4. باسلام
    واقعااااااا ممنونم ازتوصیحات کاملتون واقعا حرف نداشت .یک سوالی دارم من سالن داشتم خودم چندسال کارمیکردم ویکبارهم نامزدی کرده بودم وجداشدم……….. لطفا راهنمایی کنید

  5. سلام اگه به این شماره ها زنگ بزنیم شما خودتون سر قرآن میگیرید؟

  6. واقعا حقیقته یا من دارم دیونه میشم؟ ….

  7. با سلام
    سپاس از توضیحات بسیار کاملتون اگر با این توضیحات هنوز برخی از مشکلات و سوالاتمون پلسخ داده نشد به چه صورت می توان از کمک ها مفیدتون برای بهره جستن دوست عزیز
    با تشکر

  8. لطفا شماره ای چیزی بدین بتونیم مشکلمون رو بیان کنیم شوهر من تمامی این علائم رو داره

  9. سلام من یک کتاب ختوم واذکار کنار خیابان پیدا کردم ایا نگهداری اون خوبه یا بده

  10. سلام توضیحات شما در این باره بسیار اموزنده و پرمحتوا و از همه جهات توضیح داده اید و بر اساس دستورات قرانی بوده خیلی عالی همه چیز را بیان کرده اید,کاش همین آدم های بد که به ظاهر مسلمانن و هر کاری از دستشون برمیاد علاوه بر آخرت در همین دنیا هم یه روزی به کلی مورد عذاب خدا واقع بشن که دیگر دعای بد برای دیگران ننویسند اجرکم عند الله

  11. زندگی ما خیلی خوب بود ،چشم خوردیم ،الان کلی مشکل داریم ،ورشکستگی مالی ،از دست دادن پدرم ،خیلی خیلی چیز های دیگه ،من حتی نمیتونم ی شغل مناسب پیدا کنم و افسرده شدم واقعا کمک میخوام از لحاظ روحی ،چ کنم

  12. سلام خسته نباشید.
    شما اگر یه تکه کاغذ که یه سری علائم روش نوشته شده است راببینید میتوانید تشخیص بدهید آیا طلسم هست و چه طلسمی هست…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *